Ik ben me ervan bewust dat ik er al anderhalf jaar mee bezig ben

Ook weet ik dat het soms een maand (of meer) voor geen meter opschiet.
Wel fijn dat je de tijd genomen hebt om zo'n onderbouwde reactie te plaatsen, dat mag wel vaker gebeuren

Aan het begin van het project wist ik al dat het een flinke tijd zou duren, vandaar dat nog geen hardware voor deze kast heb gekozen. Tot nu toe zou alles moeten passen, zolang het moederbord atx is dus. Ik geloof dat Intel al geen btx moederborden meer maakt, dus zo heel bang hoef ik niet te zijn dat een mobo niet past.
Ik denk dat ik toch maar een keer iets van een planning moet maken, omdat het anders idd allemaal te lang duurt. Ik zou namelijk ook wel eens een andere kast willen maken, de ideeën stromen wel door

Overigens wil ik deze kast nog steeds afmaken, ik ga nu niet afhaken.
Wat wel vreemd was, was toen ik het gat voor de pci-sloten zaagde, dat ik echt een gevoel had van: Nu wordt het wat, nu begint het op een pc te lijken. Nouja, het was een gevoel, ik weet niet precies wat het was
Het lastige is ook dat alles met elkaar verbonden is. Ik moet eerst de pompafscherming maken, dan kan de radiator inclusief gaten, dan kan de fangrill aan beide kanten. En dan de rest
Iets heel anders nog, we zijn van @home overgegaan naar Tiscali. Ik zal alle pics overzetten zodra dat lukt, maar als ze het even niet doen zal het daar aan liggen.
Volgende keer minder tekst, meer foto's