Het Grote Guild Wars Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.162 views sinds 30-01-2008

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51

Vrijdag

De Zwarte

Wow, die updates! Nieuwe quests! :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

_/-\o_ Hulde aan ArenaNet.
Ik vind dit toch wel weer echt super hoor!
En ook leuk die observer mode met de komst van de toernooien, is een wat anders dan voetbal kijken.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Verwijderd

Weer een groot aantal nieuwe zaken GRATIS toegevoegd. Ik moet zeggen dat ik weer eens onder de indruk ben. Helaas moet ik daarnaast wel bekennen dat GW gisteren meer last van LAG had dan voor de update. Hoop dat ze dat in de komende periode snel glad weten te strijken.

Maar ben erg blij dat ze de observermode nu geimplementeerd hebben. Had al goede hoop dat ze dat zouden doen voor de kampioenschappen. Als het klopt dat je de gevechten van je eigen gilde kunt volgen dan moet ik zeggen dat ik erg blij ben met de 15 minuten vertraging. Dit zou inhouden dat je na een gevecht de mogelijkheid hebt gekregen om deze te evalueren met je team.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

CoRrRan schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:33:
Observer mode rocks. Je ziet geen skillbars (dat zou te makkelijk zijn), maar je kunt wel zien wat iedere speler cast.
Dan heb je die skillbar ook zo natuurlijk als je met 8 man de 8 man van het te observeren team in de gaten gaat houden.

Waar zijn die nieuwe quests te vinden?

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 22-12-2005 10:16 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:15:
[...]

Dan heb je die skillbar ook zo natuurlijk als je met 8 man de 8 man van het te observeren team in de gaten gaat houden.

Waar zijn die nieuwe quests te vinden?
Idd, je kunt wel gewoon zien wat iedereen cast. Dus skillbars zijn redelijk makkelijk samen te stellen. Toch is er enige moeite nodig om van alle acht spelers de skillbars bij elkaar te krijgen op deze manier.

Geen idee waar de quests te vinden zijn. Zullen waarschijnlijk wel weer quests zijn die je pas krijgt als je het hele spel hebt uitgespeeld. Wat ik nog steeds niet gedaan heb... :)

Ik heb wel al screenshots gezien wat plekken in de GW wereld waar pakjes en 'Gingerbread' poppetjes zijn verstopt in de tekeningen die je zo af en toe ziet.

Ow: BTW, klik eens op "P" als je in observermode zit. Krijg je wat duidelijkere party-schermen. Tevens is het ook wel leuk om CTRL-SHIFT-H af en toe te gebuiken.

[ Voor 10% gewijzigd door CoRrRan op 22-12-2005 10:35 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

mmm, ik hoef alleen die laatste quest nog uit SF (die je krijgt na die 4 dwergen te helpen), maar ik heb nog geen nieuwe quests gevonden hoor...

• Bor
  • Nu online

Bor

De quests zullen nog wel komen denk ik. Ik hoop wel dat je ze ook voor en vlak na kerst kunt spelen. Ben niet van plan tijdens kerst echt veel GW te spelen namelijk. Ik neem aan dat de nieuwe NPC's straks betrokken zullen zijn bij de nieuwe quests.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
OEi heb guildwars binnen!!
:D :D
kan niet wachten! maar ze liggen thuis, en zit nu op mn kamer (alsin studentenkamer)... dus ik moet nog wachten tot zaterdag...

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:24

Clush

Do as I say...

Even een screenie :)

Afbeeldingslocatie: http://www.deathtomuppets.co.uk/images/gbm.JPG

... not as I do.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
vage combi van armor by the way clush, ik zou het zo laten maar 'm een +1 axe/sword/hammer helmet geven. 1 knights (absorbtion) piece is altijd fijn :)

• Clush

Clush

Do as I say...

is mijn lieutenant's helmet, die halveert (of verkort in elk geval zeer aanzienlijk) de duur van hexes op mij... vrij handig tijdens het rennen, en ziet er cool uit, imho (in elk geval beter dan zo'n standaard helmpje). ik heb ook wel een axe mastery helm, maar das zo'n standaard ding (die verberg ik altijd :) )

AC van die helm is 60, en dat kan nog net, vind ik. als je erin geinteresseerd bent, kan je hem in HoD krijgen bij het armor gastje.

Verder gaat Clusha gekleed in een combinatie van 15k Gladiator's en Droknar's Knight's Boots (waar blijft die 15k knight's set?) en let u ook even op de interessante dye-job (geel + paars, dacht ik). :P

... not as I do.

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Clush schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:36:
is mijn lieutenant's helmet, die halveert (of verkort in elk geval zeer aanzienlijk) de duur van hexes op mij... vrij handig tijdens het rennen, en ziet er cool uit, imho (in elk geval beter dan zo'n standaard helmpje). ik heb ook wel een axe mastery helm, maar das zo'n standaard ding (die verberg ik altijd :) )

AC van die helm is 60, en dat kan nog net, vind ik. als je erin geinteresseerd bent, kan je hem in HoD krijgen bij het armor gastje.

Verder gaat Clusha gekleed in een combinatie van 15k Gladiator's en Droknar's Knight's Boots (waar blijft die 15k knight's set?) en let u ook even op de interessante dye-job (geel + paars, dacht ik). :P
Hehe, gesponsord door? :D

Verwijderd

Lekker begin van de vakantie zeg, gescamed voor 68K

Het ging zo: Ik ging mijn pas gevonden Drago's Flat Bow verkopen, en na een tijdje had ik mijn prijs verlaagd naar 60K. IEmand die wil hem graag, dus ik naar hem toe, trade venster openen. Ik de boog erin, en hij laat mij 70K zien. Begint ie te zeuren dat ie geld nodig heeft en of ik het wil doen voor 68K. Ik ga accoord, en hij veranderd zijn prijs naar 68K (denk ik). maar nee hoor, hij vult 68 gold in. En ik, goed van vertrouwen geworden door het zien van de 70K, klik op het moment dat ik doorheb dat ie me naait in een reactie toch op accept, omdat ik me muis daar al op had. En hoppa, weg is mijn boogje van 60K voor 68 gold. Hij natuurlijk gelijk mij op ignore zetten en nix terug geven. Ik hem aangegeven bij Anet als scammer, compleet met bewijs (de tekststukjes die terug te vinden waren met de tilde-knop) en een naam van een andere gedupeerde, krijg ik het volgende mailtje terug:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Hello Tom,

Thanks for contacting the Guild Wars customer support team with your report
of this violation of our rules. We will use the information you have provided 
to investigate whether a violation of the rules has occurred and will take the 
appropriate actions.

All information related to the discovery and disciplining of an account 
will only be discussed between the possible violator and 
the customer support. If we do find any rules to be broken, 
you will not hear of any rulings related to the incident and
the account(s) involved. 

Regards,
The UK Guild Wars Support Team

Ofwel, zelfs al doen ze er iets tegen, wat ik betwijfel, ik hoor er nooit meer iets van en naar mn geld/bow kan ik fluiten.

Het was wel een beetje dom van mijzelf, ik had het (achteraf) aan kunnen zien komen, iemand die zo nodig 2K moet besparen, maar in eerste instantie 10K meer bied dan ik vraag. maar daardoor voel ik me niet minder genaaid.

Dus mocht er iemand nog eens ene "Arcane Archer Scg" tegen komen, scheld hem ff de huid vol namens alle opgelichte en gedupeerde, en vooral EERLIJKE GW-spelers.En vergeet niet de omstanders te waarschuwen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Heb net een tijdje gespeeld en de Kerst uitbreidingen zijn hart-stikke leuk !!! Sneeuw, kerstbomen, nieuwe NPC's, special items, nieuwe quests...

Leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

BioWEB schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 02:54:
Heb net een tijdje gespeeld en de Kerst uitbreidingen zijn hart-stikke leuk !!! Sneeuw, kerstbomen, nieuwe NPC's, special items, nieuwe quests...

Leuke toevoeging.
had alleen wel wat gezelliger gemogen van mij... tis allemaal toch nog vrij grauw en grijs...

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Viper,

Je bent slachtoffer geworden van een redelijk bekende Scam. Jammer voor je dat je de deal geaccept hebt. Bij een trade moet je nu eenmaal opletten wat je doet, want er zijn altijd mensen die op deze manier werken (helaas).

Zoals je zelf al min of meer zei, check altijd of je de prijs krijgt die je wilt hebben, helemaal als er "gerommeld" wordt met de centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ghehe ... ja het is altijd goed opletten bij het traden. Zo liep/loopt er ook al een hele tijd een gast rond Suso nogiets. Die maakte er ook een potje van. Probeerde het ook bij mij een keer. "Oh nee, mag het ipv 60k ook 50k en een ecto zijn?" ... Nou dat mag van mij. Gaf ie vervolgens een ecto en 50gp. Daar trapte ik dus ff niet in.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

BioWEB schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 02:54:

Leuke toevoeging.
Uhm, misschien een hele domme vraag, maar die extra quests, items en npc's heb ik nog nergens gezien :?

Behalve een storyteller in Ascalon.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Staat een gast in Lions Arch, achter de kerstboom... die heeft 2 quests! :)
Quests zijn wel even zoeken trouwens, goed lezen en je komt er wel... of je kan als een idioot rond gaan shouten om het aan andere te vragen. ;)

edit: weet iemand trouwens waar je die Gunk ongeveer kan vinden, ben alle swamps al afgeweest?

[ Voor 19% gewijzigd door Wrack op 23-12-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hoeveel kerst quests zijn er uberhaubt op dit moment? Ik kan er 2 vinden in LA. Dat gingerbread shield is trouwens echt gaaf. Leuk om de storage mee te vullen (en dat is ook precies de bedoeling van Anet) zodat je wel andere dingen moet verkopen / dumpen want voor de stats hoef je de nieuwe items niet te gebruiken.

[ Voor 61% gewijzigd door Bor op 23-12-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Dacht 2 echte quests en een soort side-quest door een candybar aan een npc te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:28:

Ofwel, zelfs al doen ze er iets tegen, wat ik betwijfel, ik hoor er nooit meer iets van en naar mn geld/bow kan ik fluiten.
Wat je kan doen is zijn naam in je friendlist gooien. Als hij gebanned wordt dan zie een bantag achter zijn naam in FL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:52

Steffy

Ayreonaut

:P Speel je al een tijdje niet meer, is het vakantie, zul je aan de slag. Krijg je dit ineens

Afbeeldingslocatie: http://img338.imageshack.us/img338/7909/vga6ww.jpg

:X Videokaart overleden, natuurlijk al 2 jaar uit de garantie want zo oud is een 9700 Pro nu eenmaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Damn hier ook probs..

Wil thuis gaan spelen (heb het spel net uitgepakt), doet de cddrive het niet meer...
NOOOOOOOOOOOO (darthvader style epi3)

Wat een onzin, en al mn spullen liggen in hilversum... dus: geld verspillen aan een cddrive of 2 weken wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:40
weet iemand waar je trouwens candy cane shafts kan aankomen/farmen voor deze meneer :

Afbeeldingslocatie: http://img427.imageshack.us/img427/9171/candycaneshafts7dy.jpg

hij is een collector die voor 4 candy cane shafts tegen 1 van deze items ruilt:

Afbeeldingslocatie: http://img278.imageshack.us/img278/1530/candycaneitems2pv.jpg

ze hebben allen een dmg van 10-10

ze worden in lions arch verkocht voor 750g ea en diegene zeggan (natuurlijk) niet hoe ze er aan komen, maar ik wil ze liever zelf aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Shards droppen vrijwel overal. Kreeg er net een vlakbij Sardelac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ixl85 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:28:
Damn hier ook probs..

Wil thuis gaan spelen (heb het spel net uitgepakt), doet de cddrive het niet meer...
NOOOOOOOOOOOO (darthvader style epi3)

Wat een onzin, en al mn spullen liggen in hilversum... dus: geld verspillen aan een cddrive of 2 weken wachten...
volgens mij kun je de game ook downloaden van de guildwars website.
(not sure tho, maar je kon er eens een client downen)

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 23-12-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tempgw/candybow.JPG

yay candy weapons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Steffy schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:25:
:P Speel je al een tijdje niet meer, is het vakantie, zul je aan de slag. Krijg je dit ineens
Plaatje.
:X Videokaart overleden, natuurlijk al 2 jaar uit de garantie want zo oud is een 9700 Pro nu eenmaal :/
En zo ziet het eruit op een kapotte 9800:
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/de.geesten/watisdit3.JPG

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
even wat opheldering over de hele wintersday-update:

al het nieuws over de kerst-update:

http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=97645

collecters en speciale items:

http://guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=97842

walktroughs voor de 2 quests:

http://guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=97800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
unfor schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 21:46:
[...]

volgens mij kun je de game ook downloaden van de guildwars website.
(not sure tho, maar je kon er eens een client downen)
Fww
:)
dadelijk even zoeken, maar morgen ga ik bij een vriend (die gelukkig ook naar huis komt) een cddrive ophalen... zal wel antiek zijn... maargoed!

En ik kon btw probleemloos guildwars hier installeren en op mn eigen computer he?
(is het inlog systeem hetzelfde als bij WoW? gewoon een user+password?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Hahaha. Net een tijd sneeuwballen gegooid en kado'tjes verzameld :) Ook al wat Candy Cane Shards verzameld, een Gingerman Shield, een Candy Cane, 5 Winter Presents.

Heel leuk die kerstuitbreidingen.

Er komen ook met het uur meer NPC's in Ascalon te staan lijkt wel. Gisteravond was dat ook zo. Zangers, dichters, hummers (nee, geen auto), Snowman henchmen. Het houdt niet op :)

ixl85 >>> Je kunt het spel overal installeren waar je wilt. Je zult het alleen op 1 pc tegelijk kunnen spelen. Ik weet niet hoe WoW eruit ziet, maar je moet inderdaad gewoon een username + pass invoeren.

[ Voor 23% gewijzigd door KneoK op 24-12-2005 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Whow... heb net via de client gedaan op mn oude pc (xp2000, geforce4 TI4400)
en hier ziet het er al vet uit! ben benieuwd hoe ie op mn pc (van nu) draait!!!

Maar ik snap er nog niet veel van... en de wereld is echt BIIGGGG damn man...
ik was gewoon bang om ver weg te gaan (ook omdat ik eigelijk snel wilde slapen, heb nogal wat zware weekjes achter de rug)

Nouja, morgen vanaf de cd spelen...
En ik vind het btw vet! (voor zover ik het snap)

Wat alleen niet duidelijk is, ik ben een Elementalist, maar ik kon geen 2e prof kiezen... Why not?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Laatst online: 11-09 10:00
ixl85 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 02:14:
Whow... heb net via de client gedaan op mn oude pc (xp2000, geforce4 TI4400)
en hier ziet het er al vet uit! ben benieuwd hoe ie op mn pc (van nu) draait!!!

Maar ik snap er nog niet veel van... en de wereld is echt BIIGGGG damn man...
ik was gewoon bang om ver weg te gaan (ook omdat ik eigelijk snel wilde slapen, heb nogal wat zware weekjes achter de rug)

Nouja, morgen vanaf de cd spelen...
En ik vind het btw vet! (voor zover ik het snap)

Wat alleen niet duidelijk is, ik ben een Elementalist, maar ik kon geen 2e prof kiezen... Why not?
Dat krijg je als quest in dat begin land als et goed is ... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

goeievraag schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:25:
[...]

En zo ziet het eruit op een kapotte 9800:
[afbeelding]
_/-\o_ Haha, die is ook leuk. Maar ik had het kunnen weten dat ie het niet lang zou maken, zoek maar eens in deze topics van de tijd rond het begin van de zomer. Het spel is echt over gevoelig voor bepaalde dingen en ik merkte toen al dat er iets mis was want in de levels waar van die giftige poelen zitten, die groene dus zag ik al artifacts door het water heen zeg maar, heel vreemde witte vormen enzo en nu na de vakantie zag ik bij Silent Hunter 3 ook al dingen die niet klopte dus ja helaas. Nu speel ik op een laptop want ik ben te lui om nu windows en alles er opnieuw op te zettene dus na de kerst pas mijn nieuwe kaartje erin.

Een GF4 4200 Go is trouwens niet echt lekker gamen terwijl ik wel eens speelde op een Ti4200 en dat deed het perfect 8)7 nu heb ik een dia show in grote steden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Weet iemand of guildwars goed gaat werken op dit systeem? ik weet dat de minimale eisen lager zijn, maar alles op lowest wil ik ook niet.
systeem:
CPU: celly 2.4 @3200mhz
MEM: 768MB ddr400
VID: fx5200 (non-oc) 128MB vram

[ Voor 4% gewijzigd door Jazzle op 24-12-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Steffy schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 09:51:
[...]

Een GF4 4200 Go is trouwens niet echt lekker gamen terwijl ik wel eens speelde op een Ti4200 en dat deed het perfect 8)7 nu heb ik een dia show in grote steden
Hoeveel geheugen heeft die laptop? Als ie 256 heeft is het te weinig en krijg je een diashow. Kijk ook maar eens naar de hd activiteit dan.
Zo niet, dan lul ik uit mijn nek en kun je het negeren :)

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Tot wanneer blijven de kerstquests staan eigenlijk? Dit omdat veel mensen tijdens de kerst zelf niet online zullen zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

goeievraag schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:10:
[...]

Hoeveel geheugen heeft die laptop? Als ie 256 heeft is het te weinig en krijg je een diashow. Kijk ook maar eens naar de hd activiteit dan.
Zo niet, dan lul ik uit mijn nek en kun je het negeren :)
512 heeft ie maar die Ti4200 werd altijd in een systeem met 1gig gebruikt dus misschien ligt het daar en, en het is een gore centrino 1,4 ghz die erin zit. Nu heb ik een GF2 in mijn systeem, ff kijken wat die er van maakt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Bor de Wollef schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:13:
Tot wanneer blijven de kerstquests staan eigenlijk? Dit omdat veel mensen tijdens de kerst zelf niet
online zullen zijn denk ik.
Ze staan al sinds eergisteren online en het zijn eigenlijk geen echte -kerst-quests meer als je ze tot begin volgend jaar laat staan...
Zou ook graag in ieder geval nog 1 van de quests willen doen (5000xp :9~ ) maar ga dat met kerst ook niet meer redden helaas...

Heb me trouwens nu aangesloten bij een Guild (Knights of Achilles). Het spel was al leuk, maar wordt alleen maar leuker met een leuk sociaal team. Beetje ouwehoeren, elkaar helpen met quests/missies, beetje roamen... Als we genoeg lvl 20 spelers hebben (die dus geleveled zijn naar 20) gaan we ook GvG doen. Reden dat we niet met z'n allen met een pre-made lvl 20 GvG spelen is voor de ervaring van alle medespelers die nog nooit hogere levels in PvE hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Voor degene met een kapotte cd speler, je kan gewoon de client downloaden op
http://www.guildwars.com/downloads/GwSetup.zip
Dit is exact hetzelfde als de CD. Er is dan ook geen reden meer om daarna ooit met CD te gaan spelen. Het enige voordeel dat vanaf CD installeren biedt, is dat je niet alles moet downloaden. Echter het downloaden gaat altijd vrij snel, dus ik vind persoonlijk het installeren van de client handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Balachmar schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:14:
Voor degene met een kapotte cd speler, je kan gewoon de client downloaden op
http://www.guildwars.com/downloads/GwSetup.zip
Dit is exact hetzelfde als de CD. Er is dan ook geen reden meer om daarna ooit met CD te gaan spelen. Het enige voordeel dat vanaf CD installeren biedt, is dat je niet alles moet downloaden. Echter het downloaden gaat altijd vrij snel, dus ik vind persoonlijk het installeren van de client handiger.
Die gene ben ik :)
en ja, ik heb het gisteren gedaan (en dadelijk ook weer), het downloaden gaat idd lekker snel!
en zo blijven je cd's mooi in takt!

En het is handig als ik bijv bij mn vriendin ben en ik wil even spelen (of op school)
heel cool idee!

Ow, straks weer even gespeeld..
heeel verslavend :)
maar ik vind 1 ding echt super irritant.
Je kan niet even snel iemand aanspreken, dan meot je de naam overtypen, heel vervelend is dat, vooral als je druk bezig bent...
Is hier geen shortcut of tool voor?

Zijn er btw ook relaxte plugins? net zoals bij WoW? dat je extra dingen krijgt te zien of je layout anders kan maken?

(owww bijna level3! pas maar op!! :+)

/edit
ow ik hoorde btw van iemand in het spel dat ik mn 2e proffesion niet moet halen bij die gast waar je start, dan zou de wereld namelijk veranderen in iets lelijkt (dat kapot is gegaan door oorlog)
Is dit waar, en waar moet ik dan mn 2e proffesion halen???

[ Voor 33% gewijzigd door ixl85 op 24-12-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
ixl85 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:52:
[...]

en ja, ik heb het gisteren gedaan (en dadelijk ook weer), het downloaden gaat idd lekker snel!

En het is handig als ik bijv bij mn vriendin ben en ik wil even spelen (of op school)
heel cool idee!

Je kan niet even snel iemand aanspreken, dan meot je de naam overtypen, heel vervelend is dat, vooral als je druk bezig bent...

Zijn er btw ook relaxte plugins? net zoals bij WoW? dat je extra dingen krijgt te zien of je layout anders kan maken?

/edit
ow ik hoorde btw van iemand in het spel dat ik mn 2e proffesion niet moet halen bij die gast waar je start, dan zou de wereld namelijk veranderen in iets lelijkt (dat kapot is gegaan door oorlog)
als iemand iets zegt en jij wil daar op reageren open je dat chat window en dan dubbelklik op de naam en dan komt die automatisch in whisper te staan, maar als je zomaar iemand wil aanspreken moet je wel de naam typen.

layout kan je veranderen bij menu > options en dan staat het er ergens tussen

En over de 2e profession moet je volgensmij gewoon eerst kiezen en dan moet je nog meerder quests doen en dan moet je naar een of ander warmaster gaan en zegt hij wil je echt naar de oorlog, want alles wat je nog niet afgekregen hebt dat kan je ook niet meer afmaken.
Dus je kan gewoon gerust een 2e prof. kiezen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

ixl85 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:52:
[...]

heel cool idee!

/edit
Bedenk ook even goed dat je twee verschillende manieren hebt van een persoon selecteren. Je kunt chatten en daarnaast prive chatten (klik op de naam in je chatwindow van de persoon die je prive wilt spreken) en je kunt ook een karakter selecteren (niet in je chatwindow, maar een speler om je heen, tipje, met CTRL ingedrukt krijg je alle namen in een Outpost te zien) om bijvoorbeeld mee te traden en een party mee te vormen.

En de Searing kun je volgens mij oneindig blijven uitstellen totdat je de Warmaster aanspreekt en akkoord gaat met het oorlogvoeren, dus een tweede proffession is, zoals al gezegd, niet belangrijk voor het verloop van het spel. Wel heeft het uiteraard effecten op de spelervaring (als in, een Monk met Warrior als tweede proffession speelt heel anders dan een Monk met Mesmer als tweede proff).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
geweldig, vanavond candy-cane-rangerspike gedaan in tombs :P nog flink wat teams verslagen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

unfor schreef op zondag 25 december 2005 @ 04:11:
geweldig, vanavond candy-cane-rangerspike gedaan in tombs :P nog flink wat teams verslagen ook :)
Gebrek aan goede teams rond deze tijd merk ik. Ik versloeg gisteren de eerste party met candy cane hammers flawless (wij hadden dus de candy cane hammers) :X

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 25-12-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Uhm even een vraagje (ben nu level6 Whooi) element (fire)/monk
maar ik kan een missie aannemen dat ik Airspells krijg, zal ik dit doen? aangezien ik me puur op fire wil richten, of maakt dit niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
ixl85 schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:45:
Uhm even een vraagje (ben nu level6 Whooi) element (fire)/monk
maar ik kan een missie aannemen dat ik Airspells krijg, zal ik dit doen? aangezien ik me puur op fire wil richten, of maakt dit niks uit?
maakt niet uit ik zou gewoon zoveel mogelijk skills halen kan je altijd nog wel een keer misschien gebruiken als je later toch air wil doen of met pvp. en je krijgt meer xp en ook nog extra game ervaring. ikzelf doe eigelijk gewoon alle quests die ik kan doen (ben ook el/mo) ook zal ik gewoon zorgen dat je alle monk skills kan halen want met el/mo kan je ook goede protector zijn in combinatie met veel energy storage, earth magic en healing magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
ok, sounds good...
En ik zit een beetje met een dilemma, ik wil natuurlijk zo snel mogelijk powerfull worden, maar ik zit ook met die energypunten, wat is een beetje een goede ratio hier voor?
Ik kan natuurlijk wel alles in mn spells stoppen, maar als mn energy op is heb ik er geen drol aan (en visa versa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:49
Men neemt vaak energy storage op een elementalist om minder last te hebben van exhaustion. De energy management moet je doen met skills bv de attunements van een elementalist. Je kan ook mesmer secondairy nemen en dan inspiration gebruiken voor energy management. Heb je geen exhausion skills of gebruik je ze weinig (zoals MS 1x per 60 sec) dan kan je je attributes beter in andere nuttige dingen stoppen. Een caster (necro/ele/mesmer) heeft standaard tussen de 40 en 50 energy (op lvl20), dat is meer dan genoeg als je weinig exhaustion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Mh, als ik een level up ga, dan komt er geen energy bij... alleen als ik dus punten in die skill stop, dat is dus een beetje het probleem waar ik nu tegen aan kijk.
En wat bedoel je met exhaustion? spells die veel energy kosten of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Exhaustion is een spelconcept wat plaatsvind bij Elementalist-spells. Er zijn sommige spells die aangeven dat "spell causes Exhaustion". Exhaustion wil zoveel zeggen dat je maximum energy pool tijdelijk verminderd met een bepaald bedrag. Net zoals energy regen zal exhaustion ook na verloop van tijd weer aflopen, waardoor je weer je volledige energy bereik krijgt.

Helaas is de site momenteel nog uit de lucht, maar blijf even een oogje houden op http://www.guildwiki.org. Daar staan een heleboel interessante basis dingen over GW in. En natuurlijk: ontdek zelf wat er allemaal precies gebeurd! Alles wordt uitgelegd via de window-tjes van het spel, dus goed lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Zeker, goed lezen :)
vind de spells meer dan intressant... alleen ik ben bang dat ik achter sommige dingen te laat achter kom en niet meer terug kan... maargoed, we zullen zien... ik ga weer lekker verder.

Is het btw verstandig om alle missies in het begin land te doen?
Ben al aardig opweg, maar ik kom niet echt nieuwe dingen tegen (zoals coole armor enz)
Ben level 7...
Over die guild van Got he;
Op de site staat dat je moet melden als je meer dan 2 weken niet meer kan spelen...
Ik persoonlijk vind dit een beetje crap.. Wil best in jullie guild zitten... maar het moet wel leuk blijven... wil geen verplichtingen hebben... Is iemand hier lid van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Even iets duidelijk maken.
In dit spel is het gevaar van een verkeerde keuze maken en daar later (na tientallen levels) achter komen niet echt aanwezig. Je bent zowiezo niet maanden bezig om lvl80 te worden aangezien level 20 de max is atm.

Je krijgt skills zoals spells, aanvallen voor wapens ed. vaak voor het behalen van quests, maar je kunt alle skills voor je professions die je hebt gekozen ook gewoon kopen.
Dus verkeerde spells leren bestaat niet, uiteindelijk wil je ze toch allemaal wel waarschijnlijk.

Verder zijn de punten die je in je attributes steekt ook niet echt belangrijk. Daarmee bedoel ik dat je die zo vaak kan wijzigen als je wilt dus als het je niet bevalt, geen probleem. Daar heb je die refund points voor en met een beetje killen heb je die zo weer aangevuld. (nouja, als je wat verder bent iig... misschien kost het aan het begin wat meer tijd om je refunds bij te vullen)

Verder... als dit je eerste char is zou ik wel gewoon alle quests doen ja. Ik zie geen reden om te rushen, ik neem aan dat je het spel speelt voor de fun en niet om uber te worden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
refund punten zijn er al lang niet meer je kunt atribute points gewoon weghalen hoe je wil.

ik denk dat je zowieso geen verkeerde keuzes kunt maken, alles is heel goed uitgebalanceerd en elke combinatie van professions is wel goed mits je over de juiste skills beschikt. zo begin ik het probleem te krijgen dat ik teveel combinaties gewoon 'ns wil uitproberen, maar om andere characters te deleten vind ik dan weer zonde.. gelukkig is er nog zoiets als pvp characters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 00:01:
Zeker, goed lezen :)
vind de spells meer dan intressant... alleen ik ben bang dat ik achter sommige dingen te laat achter kom en niet meer terug kan...
Ghehe, doet mij denken aan de eerste keer dat ik GW speelde. Had een warrior gemaakt en verloor een gevecht. Baalde toen dat ik minder health had en dacht dat ik dat nadeel altijd zou houden de rest van het spel. Dus ik een beetje sjagie mijn warrior weggegooid en opnieuw begonnen ... paar dagen later las ik pas dat de death penalty vanzelf weg zou gaan ... oeps!

Eindelijk heb ik een 55hp monk build waarmee het zelfs mij lukt om solo te farmen. Nou ja, alleen Hydras rondom Augury Rock en als er geen Nightmare opduikt en ik veel geluk heb ook een heeeeel klein stukje in Underworld. Maar goed, voor het eerst dat het me wil lukken. Valt nog niet mee sinds de AoE generft is, maar de Shield of Judgement doet het ook redelijk.

Zijn er hier nog meer 55hp monks? En hoe gaan jullie te werk? Ik zal vanavond mijn build weleens posten (zit nu op mijn werk).

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
HP, dat is toch Health?
If so, dan is dat bar weinig :)

Maar ik ben nu in het echte gebied, waaar het echt ontzettend druk is..
Maar het lukt me bijna niet om een missie alleen te doen... al die spells die je op je krijgt... damn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:52:
HP, dat is toch Health?

Maar het lukt me bijna niet om een missie alleen te doen... al die spells die je op je krijgt... damn :)
Yup HP = health points, al doende leer je veel ;)

En even voor jouw volledigheid: een 55hp monk is een monk van level 20 met de laagst mogelijke aantal health, maar die juist daardoor (hoe vreemd het ook klinkt) redelijk onverslaanbaar wordt. Dit komt doordat zijn spells hem gruwelijk snel kunnen healen en de hoeveelheid schade in een gevecht door weer andere spells enorm verkleind kan worden. Zo kun je ervoor zorgen dat je bij iedere klap die je krijgt ipv 80 punten schade, maar 5 punten schade lijdt en ondertussen voor ook 5 punten gehealed wordt ... totdat iemand tegenkomt die je skills ongedaan maakt en je wel in 1 klap dood bent ...

In het eerste deel van het spel kun alles alleen doen, maar in het "echte" gebied kun je bijna niets zelf doen en zul je vrijwel elke missie er met manschappen op uit moeten trekken. Dit kan door computer gestuurde karakter mee te nemen (ze staan vaak naast elkaar bij de poort) of door andere online spelers uit te nodigen om je te helpen. Alleen lukt echt niet meer dan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:52:
HP, dat is toch Health?

een 55hp monk is een monk die gebruikt maakt van spells, waardoor de dmg die hij krijgt 10% van z'n hp is ofzo, invici monks zijn geloof ik 10hp(?) en door een spell krijgen ze dus maar 1hp dmg van een mob, wat ze met health regen spells makkelijk kunnen healen.
^^ tekst klopt volgens mij niet helemaal, maar dan heb je er een beetje een idee van.

55hp haal je door heel veel superior runes op je te plakken, laag level te zijn, en items te equippen die bv +4 energy geven en -50 hp (slechte verhouding, maar hopelijk begrijp je het :P).

deze build(s) worden vaak gebruikt om te farmen, en ik zie ze eigenlijk nooit in pvp, terwijl ik toch al sinds het e3 weekend gw speel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:36
oops verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door sjaak88 op 27-12-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:31:
deze build(s) worden vaak gebruikt om te farmen, en ik zie ze eigenlijk nooit in pvp, terwijl ik toch al sinds het e3 weekend gw speel :p
Da's ook niet zo gek, want ieder beetje slimme pvp groep zorgt er wel voor dat ze iemand meenemen die enchantments kan slopen, waardoor je als 55hp (invinci) monk wel uitkijkt om te gaan pvp-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
heeft iemand nog de Dye tabel die in de startpost stond.. of een linkje naar waar hij wel nog online staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

archetta schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:42:
heeft iemand nog de Dye tabel die in de startpost stond.. of een linkje naar waar hij wel nog online staat :)
Men neme Google, men type Guild Wars dye chart, et voila: http://www.gamers411.net/...e=Content&func=view&id=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt lol. NEt terug uit de FoW, en we waren met zn 4en. 2 monks (waarvan ik 1) een tank en een nuker. De enige shard die viel was voor mij ( :D ) en iemand anders had nog een 5/1 vampiric wingblade (ofzo) of Warding, ook bijna perfect. We hbben het echt lang uit gehouden, maar bij het einde van di eerste quest liepe nwe toch vast. Maar toch wel ff 5K vverdient in 3 kwartier. Mss moet n jullie dat ook maar eens uitproberen.

En een tip voor e monks, neem vigorous spirit mee, zonder die waren we gelijk al dood geweest.
En vergeet ook de candy canes niet voor het wegwerken van de DP, altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
wat ook wel leuk is om te doen is om met een trapteam in uw te gaan. Het geeft een hoop voldoening als een paar axaates op je traps lopen

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:31:
[...]

een 55hp monk is een monk die gebruikt maakt van spells, waardoor de dmg die hij krijgt 10% van z'n hp is ofzo, invici monks zijn geloof ik 10hp(?) en door een spell krijgen ze dus maar 1hp dmg van een mob, wat ze met health regen spells makkelijk kunnen healen.
^^ tekst klopt volgens mij niet helemaal, maar dan heb je er een beetje een idee van.

55hp haal je door heel veel superior runes op je te plakken, laag level te zijn, en items te equippen die bv +4 energy geven en -50 hp (slechte verhouding, maar hopelijk begrijp je het :P).

klopt toch bijna :)

paar dingetjes: 55hp monk en invincimonk zijn 1 en dezelfde build. de truck is om 5 superior runes op je monk te plakken, zodat je, als je je armor aan hebt, slechts 105 hitpoints hebt. 480 - (5 x -75).
en dan moet je eigenlijk nog zorgen dat je je health nog meer verlaagt, omdat een grote groep om je heen die allemaal 10dmg per hit doen nog best wel link is. vroeger was er een focus item (grim cesta) die -50 health gaf... er zwerven er nog wel een aantal rond,maar Anet heeft de bron dichtgegooid... met een beetje zoeken zijn ze nog wel te vinden, maar zolang je hem niet hebt, kan je ook voordat je aan de slag gaat 1 keer sterven, zodat je nog 33hp hebt: 105 - 0.15*480 = 33 ... dit is eigenlijk nog beter omdat je op deze manier je normale focus item kan gebruiken... probleem is dat als je veel monsters killt je 15% deathpenalty vrij vlug weer verdwenen zal zijn, waardoor je dus weer terug op 105hp komt.

je hoeft geen laag level te zijn om 55monk te spelen... als je het goed doet stroomt de xp toch binnen.

paar dingen waar je aan moet denken als je 55monk wil worden:
- als 55monk ben je nutteloos in de meeste missies en quests, zorg dus dat je naast je 55-armor, ook een normale set hebt.
- je armor is vrij nutteloos, zonder enchantments ben je in 1 klap dood, en met enchantments maakt je armor level toch niks uit... koop dus lekker goedkoop ascetic's armor in Lion's Arch (energy bonus) om vervolgens te behangen met sup. runes

mocht er nog iemand op zoek zijn naar een -50hp grim cesta: ik heb er nog 1, geloof ik (mijn ervaring is dat sorrow's furnace meer oplevert dan hydra's of griffons... en uw vind ik net iets te moeilijk :) )

you buy?
10k ok?

:P (stomme koreanen)

Clusha Raw is mijn in-game naam.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:52:
Maar toch wel ff 5K vverdient in 3 kwartier. Mss moet n jullie dat ook maar eens uitproberen.
Hydra farming ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, het enige wat mij tot nu toe alleen lukt was de ettin farm, maar nu krijg ik daar nogh maar iets van 1 purple in een run, die meestal toch crap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik heb ook nog een -50 hp item te koop
in-game naam: Selina The Swift

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Inderdaad ja. Met een beetje door doen lukt me een rondje Augury Rock via de noord uitgang in iets meer dan een half uurtje. Veel wit en blauw, stuk of vier paarse en één of twee gouden items gemiddeld. Inmiddels lukt het met mijn monk prima om zes Hydra's tegelijk aan te pakken, dus farmen gaat lekker rap. Levert minstens 5K op, soms meer.

Ik heb hiervoor ook heel veel in SF gefarmed, inclusief FA en zo, maar het wordt steeds moeilijker om je groene spullen verkocht te krijgen. D'r zijn nog maar een paar goed verkopende items, maar de rest krijg je aan de straatstenen niet meer kwijt. Begrijp ik ook wel, want als ik naar mezelf kijk, dan gebruik ik eigenlijk al nooit groene items. De rek is daar toch ook wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Doe je dat met een invincimonk? Ik kan er max 3 tegelijk aan, met mijn wa/mo. Dat werkt ook wel, maar 3 tegelijk is ook wel handig. Alleen zit je dan niet met die vervelende AoE problemen?

/edit: Al die groene/gouden items gebruik ik nooit. Heb een gouden max wingblade sword of fortitude (+28) en daar heb ik een +nogwat damage when enchanted op zitten. Dat werkt prima samen met het Maguuma collector's shield.
Mijn Ele en ranger gebruik ik vooral als opslagplaats, heb nog een hele zwik gouden en paarse dingen waar ik geen idee heb wat de prijs van zou moeten zijn. Meestal kijk ik op rpgtraders, maar als ik wat lage bedragen zie dan gaat het gewoon naar de trader, of salvagen.

[ Voor 58% gewijzigd door Vrijdag op 28-12-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:01:
Doe je dat met een invincimonk? Ik kan er max 3 tegelijk aan, met mijn wa/mo. Dat werkt ook wel, maar 3 tegelijk is ook wel handig. Alleen zit je dan niet met die vervelende AoE problemen?

/edit: Al die groene/gouden items gebruik ik nooit. Heb een gouden max wingblade sword of fortitude (+28) en daar heb ik een +nogwat damage when enchanted op zitten. Dat werkt prima samen met het Maguuma collector's shield.
Mijn Ele en ranger gebruik ik vooral als opslagplaats, heb nog een hele zwik gouden en paarse dingen waar ik geen idee heb wat de prijs van zou moeten zijn. Meestal kijk ik op rpgtraders, maar als ik wat lage bedragen zie dan gaat het gewoon naar de trader, of salvagen.
Yep met mijn invinci monk. Ik gebruik geen AoE skills. De enige damage die ik kan doen is Shield of Judgement en Smite, plus mijn smite stafje. Ik hoef alleen maar in de gaten te houden dat ik op tijd
healing breeze en protective spirit vernieuw en voor de rest is het achterover leunen ... bij wijze van.

Mijn skills:
- Mending
- Essence Bond
- Balthazars Spirit
- Protective Spirit
- Healing Breeze
- Smite
- Shield of Judgement
- Blessed Signet

Mijn weapons:
- Max gouden smiting rod, +15 energy, -1 energy regen (da's iets minder)
- Grim Cesta met -50HP

Mijn armor:
Simpel droks ascetics armor, scalp tatoo met +1 healing en 5 superior runes

Mijn attributes:
13 healing
14 smiting
13 protection
7 divine

Mijn taktiek:
Cast bij de start Mending, Essence en Balts. Loop richting een paar hydras. Cast Protective voordat ze achter je aan komen. Ren een stukje om er meer aan te trekken. Cast Healing Breeze. Cast Shield of Judgement. Kies een hydra en doe wat damage met smite en de staff. Hou ondertussen je enchantments in de gaten en cast op tijd Protective en Healing Breeze. Eventueel in emergencies de blessed signet om 9 extra energy te krijgen, maar niet te vaak gebruiken, want het casten duurt nogal lang.In het begin is het een klein beetje oefenen om op tijd je spells te leren casten, maar verder is het een makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand de voordelen van een clan of wat dan ook ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Guild Battles
- hulp in PvE
- een hoop lol en gezelligheid
- een goede afzetmarkt voor goede spullen die je vind, en je kan spullen meestal wel voor een zacht prijsje krijgen van aardige leden.
- een hoop nieuwe vrienden en sociale contacten (iets wat men niet verwacht van hardcore gamers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook af en toe inv. monk maar na de update vind ik solo farme echt te suf en duurt veel te lang tot wat je er voor krijgt ....
UW spreekt me alleen nog erg aan alleen dan ook weer niet solo want dat is tegenwoordig (na update: min.50 minuten) voor een complete run.
Daarom doe ik al een tijdje aan Duo (UW) farmen super gezellig en ook snel: 20 min. per run en kan aardig oplopen met chests en natuurlijk ecto's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:04:
Ik speel ook af en toe inv. monk maar na de update vind ik solo farme echt te suf en duurt veel te lang tot wat je er voor krijgt ....
UW spreekt me alleen nog erg aan alleen dan ook weer niet solo want dat is tegenwoordig (na update: min.50 minuten) voor een complete run.
Daarom doe ik al een tijdje aan Duo (UW) farmen super gezellig en ook snel: 20 min. per run en kan aardig oplopen met chests en natuurlijk ecto's :P
Als invinci monk? Hoe werkt dat eigenlijk en welke skills neem je dan mee? Ik probeer het ook wel in mijn eentje, maar duurt mij veel te lang. Zou best met zijn tweeen willen, maar geen idee hoe of wat.

Verwijderd

Ik ben juist begonnen dus en kheb gekozen voor een vrouwelijk warrior emelentist. Waarschijnlijk niet zo sterk ma kben nu al lvl 5. trouwens heeft got een algemene guild ?

• ixl85
Damn, net heeft iemand me echt een super groot stuk door de map gerent..
van ascalon tot aan die ijsbergen linksbven..
Het word echt moeilijk!
:) maar ik kna nu al spells kopen uit verre plaatsen... dus dan heb ik al een voorsprong op mn missie..
thats nice!

Ga nu maar eens slapen!

• Clush

Clush

Do as I say...

ixl85 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 03:39:
Damn, net heeft iemand me echt een super groot stuk door de map gerent..
van ascalon tot aan die ijsbergen linksbven..
Het word echt moeilijk!
:) maar ik kna nu al spells kopen uit verre plaatsen... dus dan heb ik al een voorsprong op mn missie..
thats nice!

Ga nu maar eens slapen!
kleine tip: koop geen spells tenzij je ze nodig hebt... ze worden namelijk telkens duurder, en als je nog eens van secondary profession wilt veranderen en 1k per spell moet dokken, is dat niet fijn. het overgrote deel van de spells krijg je wel als reward voor gedane quests.

ik zou je nog wel iets verder kunnen rennen, maar als ik jou was zou ik de eerste keer door de verhaallijn niets overslaan... zo leer je het spel een beetje kennen en kom je nergens met een te laag level om nuttig te zijn.

... not as I do.

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:24:
[...]

Als invinci monk? Hoe werkt dat eigenlijk en welke skills neem je dan mee? Ik probeer het ook wel in mijn eentje, maar duurt mij veel te lang. Zou best met zijn tweeen willen, maar geen idee hoe of wat.
Samen met een necro/mesmer (een ss/sv necro je ziet die nu genoeg vragen om een 55hp monk in TOA) jij als monk moet alleen "tanken"zeg maar de necro doet alle damage !
Neem gewoon je standaard inv. monk build en vervang je attack skills door : spellbreaker(nightmares) en blessed signet (voor je energy ) en watchfull spirit (voor een extra goede hp regen) zorg dat je divine op 16(spellbreaker) staat en protect op 12 en tactics op 7 ofzo en de rest op healing : je moet gewoon zorge dat je niet dood gaat 8)
Dit is ff snel mot gaan werke als je meer wilt weten ben ik er vanavond weer!!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 08:55:
Samen met een necro/mesmer (een ss/sv necro je ziet die nu genoeg vragen om een 55hp monk in TOA) jij als monk moet alleen "tanken"zeg maar de necro doet alle damage !
Neem gewoon je standaard inv. monk build en vervang je attack skills door : spellbreaker(nightmares) en blessed signet (voor je energy ) en watchfull spirit (voor een extra goede hp regen) zorg dat je divine op 16(spellbreaker) staat en protect op 12 en tactics op 7 ofzo en de rest op healing : je moet gewoon zorge dat je niet dood gaat 8)
Dit is ff snel mot gaan werke als je meer wilt weten ben ik er vanavond weer!!
Hey, thanks! Dit helpt me al een heel eindje op weg. In leven blijven lukt me op zich redelijk goed alleen die nightmares blijven tricky. Nah ja, kwestie van op tijd de spellbreaker casten. Ik ga dit absoluut eens proberen. Lijkt me een erg leuke afwisseling van de solo farming runs die ik tot nu toe gedaan heb.

Verwijderd

Weakling schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:13:
[...]

Hey, thanks! Dit helpt me al een heel eindje op weg. In leven blijven lukt me op zich redelijk goed alleen die nightmares blijven tricky. Nah ja, kwestie van op tijd de spellbreaker casten. Ik ga dit absoluut eens proberen. Lijkt me een erg leuke afwisseling van de solo farming runs die ik tot nu toe gedaan heb.
Omdat je nu helemaal focust op non attack skilz zal je zo goed als niet meer dood gaan maar je weet het als inv.monk is 1 klein foutje dodelijk....
Vanzelf leer je ook steeds meer waar de nightmares verschijnen en icm met spellbreaker moet dit lukken!En bij de smite's ff opletten dat als je er meer dan 6 tegenkomt je goed je casts timed en dus steeds de divine bonus nodig hebt.Want je kan geen bonneti gebruiken icm sv (visage : necro spell)!
nou succes en opzeker dat je het leuk gaat vinden zeker als je met een beetje relax necro speelt kan het erg gezellig zijn 8)

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 22:46:
Omdat je nu helemaal focust op non attack skilz zal je zo goed als niet meer dood gaan maar je weet het als inv.monk is 1 klein foutje dodelijk....
Vanzelf leer je ook steeds meer waar de nightmares verschijnen en icm met spellbreaker moet dit lukken!En bij de smite's ff opletten dat als je er meer dan 6 tegenkomt je goed je casts timed en dus steeds de divine bonus nodig hebt.Want je kan geen bonneti gebruiken icm sv (visage : necro spell)!
nou succes en opzeker dat je het leuk gaat vinden zeker als je met een beetje relax necro speelt kan het erg gezellig zijn 8)
Zojuist gespeeld en het is idd erg leuk, maar wel tricky ook. Twee keer gehad dat mijn prot spirit geinterrupt werd en een keer een nightmare over het hoofd gezien. De eerste necro waar ik mee op pad was zal niet blij met me geweest zijn.

Later ging het stukken beter, dus ik begin het te leren. Helaas heb ik nog geen goeie rod om de nightmares snel mee te killen, althans, het is een smite rod en ik heb er niet de req voor als tank monk (wel als solo monk), dus dat komt soms lastig uit met de spellbreaker. Maar voor de rest lukt het aardig. Geen denderende drops, wel 3 keys die ik nog een andere keer in UW moet gaan verzilveren.

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 13:24
Ik heb jullie hulp hard nodig ik heb al een paar dagen een probleem met inloggen ik zit vast op Connecting... en dara blijf het hangen nou zijn er mensen die zeggen dat ik port 6112 en 80 open moet zetten (ik heb in de tussentijd nooit een instelling vernadert maar blijkbara is het tog fout gegaan) nu wil ik dus graag weten hoe ik dit moet doen want ik heb dit nog nooit gedaan kan iemand mij misschien hiermee helpen?

Het kan ook zijn dat het hier niet aan ligt heeft iemand miss een idee wara dit dan wle aan zou kunne liggen??

[ Voor 13% gewijzigd door Vighu op 29-12-2005 23:20 ]

Verwijderd

Dit heb ik wel eens gehad, maar na een paar uur was het over bij mij. Mss dat het bij jou ligt aan je firewall etc. Die kunnen automatisch ge-update zijn zonder dat je er iets van af weet, en dan kan er nog wel ens iets fout gaan bij dit soort spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
ja dat zou natuurlijk kunnen hoe open ik dan die 2 tcp porten 6112 en 80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ace P900 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 00:06:
ja dat zou natuurlijk kunnen hoe open ik dan die 2 tcp porten 6112 en 80?
Dit is meer iets voor "Spielerij - Problemen & Vragen", maar goed. Hoe je die poorten open zet ligt helemaal aan de firewall die je hebt. Is het een hardware firewall in je router? De windows firewall? Kerio? ZoneAlarm? Zowel een hardware als software firewall? We moeten toch echt heel wat meer weten om je te kunnen helpen, want het werkt niet overal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
Ok Windows xp, geen extra firewall,norton antivirus, en hitman pro 2.0 (alhoewel ik betwijfel of dit er iets mee te maken heeft) ik hoop dat dit alles is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ace P900 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:39:
Ok Windows xp, geen extra firewall,norton antivirus, en hitman pro 2.0 (alhoewel ik betwijfel of dit er iets mee te maken heeft) ik hoop dat dit alles is ?
Het helpt een beetje, maar nou weet ik nog niet of het de windows xp firewall is of de firewall van je router of dat je beiden aan hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
Ja ik denk de windows firewall allen aangezien ik naar mijn weten geen router heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje aan alle mensen die nog een -50 hp item in bezit hebben: Hoeveel vagen jullie ervoor?
Ik ga namelijk ook ff een 55hp monk maken, maar zo een item is wel handig. Die sup monk runes zijn overigens wel erg duur, pas koste een sup healing al 13K, en die prijs zal wel oplopen nu iedereen er zo een wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

uhm, die 55hp monk is al vrij oud, de runes waren ooit VEEL duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
Ik heb contact opgenomen met de support van guildwars en een paar tests later zeggen ze dat het ligt aan mijn firewall die blokkeert de niewe Gw.exe. alleen ik heb helemala geen firewall geinstaleerd dus ik weet niet hoe ik het moet instellen zodat mijn "firewall" het toelaat. Ik heb alleen norton antivirus en Hitmanpro 2 weet iemand waar ik het dan moet veranderen zodat Gw.exe weer word toegelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:47:
uhm, die 55hp monk is al vrij oud, de runes waren ooit VEEL duurder...
nou ja, dan zulle nde prijzen mss wel iets dalen, maar toch, het blijft een hoop geld dat je erin stopt. Nu maar hopen dat ik het geld er weer uit kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ace P900 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:23:
Ik heb contact opgenomen met de support van guildwars en een paar tests later zeggen ze dat het ligt aan mijn firewall die blokkeert de niewe Gw.exe. alleen ik heb helemala geen firewall geinstaleerd dus ik weet niet hoe ik het moet instellen zodat mijn "firewall" het toelaat. Ik heb alleen norton antivirus en Hitmanpro 2 weet iemand waar ik het dan moet veranderen zodat Gw.exe weer word toegelaten?
Je kunt eens starten met kijken of de Windows firewall aan staat en deze dan uit zetten:
configuratiescherm --> windows firewall (als je dat niet ziet, klassieke weergave instellen op het configuratiescherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:58:
nou ja, dan zulle nde prijzen mss wel iets dalen, maar toch, het blijft een hoop geld dat je erin stopt. Nu maar hopen dat ik het geld er weer uit kan halen
Als ff snel een 55hp monk denkt te maken, dan kun je nog weleens bedrogen uit komen. Het vergt behoorlijk wat ervaring als normale monk en inzicht in het spel en je tegenstanders om er mee weg te komen. Naar mijn mening is het niet iets wat je er zomaar "even" bij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

De meeste builds vragen kennis en ervaring, zeker solo builds moet je goed timen, kennis hebben van de spells en skills en de goeie combinaties toepassen en jezelf healen op de juist momenten, dat doe je meestal niet op tijdens gewoon spelen, ik weet nog wel dat de Griffon farm mij in het begin met 4 niet eens lukte maar later kan ik ze allemaal hebben en dan zaten er dik 20 achter je aan. Niet iemand gaan ontmoedigen, zonder het te proberen weet ie zeker weten dat het niks wordt, alleen ja, de monk build is wel gelijk de meest lastig dat is wel zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op donderdag 29 december 2005 @ 23:02:
[...]

Zojuist gespeeld en het is idd erg leuk, maar wel tricky ook. Twee keer gehad dat mijn prot spirit geinterrupt werd en een keer een nightmare over het hoofd gezien. De eerste necro waar ik mee op pad was zal niet blij met me geweest zijn.

Later ging het stukken beter, dus ik begin het te leren. Helaas heb ik nog geen goeie rod om de nightmares snel mee te killen, althans, het is een smite rod en ik heb er niet de req voor als tank monk (wel als solo monk), dus dat komt soms lastig uit met de spellbreaker. Maar voor de rest lukt het aardig. Geen denderende drops, wel 3 keys die ik nog een andere keer in UW moet gaan verzilveren.
Gebruik je wel bonetti's tegen het interupten ? En je moet het steeds blijven casten icm met breeze ook al lopen je spells nog niet af dan zit je altijd goed en energy zat!
En idd een max rod is belangrijk met een divine of heal request want smite heb je niet meer nodig...
Ik weet niet of je een complete run heb gemaakt maar soms 0 of 1 ecto maar redelijk vaak 3+ 8)
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:13:
[...]

Als ff snel een 55hp monk denkt te maken, dan kun je nog weleens bedrogen uit komen. Het vergt behoorlijk wat ervaring als normale monk en inzicht in het spel en je tegenstanders om er mee weg te komen. Naar mijn mening is het niet iets wat je er zomaar "even" bij doet.
hmmm, zo te horen wordt het tog lastig om ineens zo ene monk te worden, maaar ik heb de tijd. Ik vind het best om het te leren met vallen en opstaan, en ik heb nu wel ongeveer redelijke kennis van mijn monk skills om te weten welke goed zijn en welke niet. Gwoon inproviseren lijkt me, en idd het timen van je skills.

Vandaag overigens wel een leuk farming dagje gehad. Een Villnars Claw en een Villnars Glove, en in allebij mn farms kreeg slechts 1 iemand anders een green, en dat waren GF greens. Wel een beetje oneerlijk, maar ja. Verder nog eens 10K ongeveeer bij elkaar verdient, en op mn werk ook nog eens loonsverhoging gekregen. Alleen jmmr dat dit lekkere dagje nog maar een half uur duurt, en morgen weer vroeg op, dus ik ga maar eens naar bed toe.

Ow ja, voordat ik het vergeet, waarschijnlijk kom ik morgen toch niet online hier, due alvast iedereen de beste wensen voor het komende jaar!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is GW niet allang dood , want ik speelde een tijd geleden nog maar er was haast niemand (dat was 2/3 maanden geleden).
Is dat nu verandert spelen er weer veel mensen of niet ?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.