Het Grote Guild Wars Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.163 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:42

Clush

Do as I say...

dit zijn tekeningen... maar het ziet er wel ongeveer zo uit.
AoE = area of effect (bijvoorbeeld een firestorm), deze spells hebben effect in een bepaald gebied, itt spells die 1 of meerdere personen targetten.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk datde pics heel erg zijn opgepoetsr, of ik word opgelicht als mijn instellingen allemaal op max staan... :/

//edit: ik kan beter de volgende reacties ook lezen de volgende keer. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

unfor schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:18:
mijn pve (invinci) monk heb ik zelfs verwijderd om plaats te maken voor een 2e pvp character spot, heeft me ook weer zo'n 200k opgeleverd door verkoop van runes en het +5 energy zwaardje (100k!).
das trouwens ook meteen een tip, als je het +5 energy zwaardje van voor de sorrows furnace update nog hebt valt er big money mee te verdienen :)

edit: runes zullen tegenwoordig wel niet zoveel meer waard zijn als toen :)
Hey, dat is inderdaad een goed idee! Ik heb nog zo'n stom zwaard ding over en gebruik mijn 'invincimonk' character ook niet meer. (Behalve als Duo Underworld team samen met Spitefull Spirit Necro om wat Ecto's te vergaren om mijn geld wat op te krikken.) Als ik gewoon dat zwaard kan verkopen voor een leuk bedrag heb ik gewoon mijn Fissure armor klaar.

Goed idee unfor!

[verkoopmodus]Iemand nog een +5 Energy Sword (Henge of Denravi pre-patch collector's item) met +15% Longer Enchantments mod erop hebben? PM mij maar: "Ysanne Issard". Minimale verkoopprijs: 50k (Da's alles wat ik nodig heb voor FoW armor+wat kleurtjes.)[/verkoopmodus]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clush schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:35:
'k vind female monks doorgaans nogal lelijk... kijk niet eens naar de dans :P
Dan ben je die van mij nog niet tegengekomen zeker..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

CoRrRan schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:08:
[...]
Hey, dat is inderdaad een goed idee! Ik heb nog zo'n stom zwaard ding over en gebruik mijn 'invincimonk' character ook niet meer. (Behalve als Duo Underworld team samen met Spitefull Spirit Necro om wat Ecto's te vergaren om mijn geld wat op te krikken.) Als ik gewoon dat zwaard kan verkopen voor een leuk bedrag heb ik gewoon mijn Fissure armor klaar.

Goed idee unfor!

[verkoopmodus]Iemand nog een +5 Energy Sword (Henge of Denravi pre-patch collector's item) met +15% Longer Enchantments mod erop hebben? PM mij maar: "Ysanne Issard". Minimale verkoopprijs: 50k (Da's alles wat ik nodig heb voor FoW armor+wat kleurtjes.)[/verkoopmodus]
zwaard = 300k.
niet voor 50k verkopen :P, tenzij aan mij :D

voor een klein percentage van de opbrengst wil ik hem wel voor je verkopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Clush op 07-12-2005 23:58 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:46:
Ik denk datde pics heel erg zijn opgepoetsr, of ik word opgelicht als mijn instellingen allemaal op max staan... :/

//edit: ik kan beter de volgende reacties ook lezen de volgende keer. :P
Meh, als ik screenshots neem en ze verklein tot dit formaat zien ze er toch echt net zo goed uit hoor, alleen kan ik niet deze mooie "fly-mode" standpunten innemen. Het zijn overigens geen tekeningen hoor, maar echt screenshots.

[ Voor 8% gewijzigd door Plekuz op 08-12-2005 11:45 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Weakling schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:44:
[...]

Meh, als ik screenshots neem en ze verklein tot dit formaat zien ze er toch echt net zo goed uit hoor, alleen kan ik niet deze mooie "fly-mode" standpunten innemen. Het zijn overigens geen tekeningen hoor, maar echt screenshots.
Mja precies, het zijn screenshots. Alleen een stuk verkleind en ze hebben wel meteen de mooiste gebieden uitgekozen ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik vind GW er ook mooi uit zien nu ik het gewoon op high detail kan draaien op een mooie resolutie. Soms sta je echt om je heen te kijken naar de sfeervolle omgeving.Ook Sorrows Furnace ziet er erg mooi uit. Wat dat betreft zijn mijn verwachtingen voor Chapter 2 erg hoog!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clush schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:29:
[...]

zwaard = 300k.
niet voor 50k verkopen :P, tenzij aan mij :D

voor een klein percentage van de opbrengst wil ik hem wel voor je verkopen.
beetje erg veel voor het denravi zwaard...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

is het ook, zou het er zelf nooit voor geven...

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Ik zie inderdaad dat er op RPG traders vaak 100k of meer voor wordt geboden...
Ik denk dat ik mijn invinci monk ook maar eens ga uitkleden dan...
Aangezien ik nog niet echt een build heb gezien die het probleem van wegrennende beesten heeft opgelost.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/6075/deluxehoh1bl.th.jpg
yay, lang geleden, en meteen een flawless :P

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 11-12-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Guild Wars (PC)

Deliver to: Credit\debit Card Billing Address

Price: EUR 28.99

Hoi hoi...
Nog 2 weken en ik kan beginnen (als ie dan al binnen is, wat ik wel denk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
ixl85 schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:39:
Guild Wars (PC)

Deliver to: Credit\debit Card Billing Address

Price: EUR 28.99

Hoi hoi...
Nog 2 weken en ik kan beginnen (als ie dan al binnen is, wat ik wel denk :))
Waar heb jij um bestelt als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
play.com neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:52:
[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Jep, jullie hebben me goede informatie gegeven :)

http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=586714
^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Erg jammer dat nog steeds iedereen de Ranger zo neer haalt.
Nog nooit zoveel lopne farmen in Underworld als met mijn rangertje.

Wel een special build Ranger, pro-trapper gedoopt voor de bekenden van Temple of the Ages.
Je gooit je Wilderness Survival op 16 (maximaal haalbaar), Expertise op 13 en koopt een wand en focs item die +15 energy -1 regen hebben. Zo kom je op 68 energy voor een simpel rangertje. Dan pak je de 4 traps erbij, samen met Energizing Winds en Quickening Zephyr. Serpents Quickness voor een extra boost en dan een resurrect spell (zelf altijd rebith mee). Neem ook een staf of boog mee in je 2e slot, zodat je daarmee sneller kunt regeneraten (helaas, als je schakelt, blijk je negatief energy te kunnen hebben). Maar wie legt er voldoende traps om met een duo trapparty UW te overleven? Deze jongen!

Met een duo kun je afspreken wie welke spirit meeneemt, dan hou je plek over voor healing spring (+63 health elke 2 seconden, 10 seconden lang voor iedere speler in de buurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet toch eens wat met traps gaan doen, ben zelf meer een interrupt ranger. Eerst maar even oefenen voor ik met een party de UW in duik en dan van iedereen te horen krijg dat ik er niets van bak.
Als interrupt ranger heb ik geen moeite om met een stel hench even Grenths footprint leeg te maken >:) , maar voor UW worden inderdaad altijd trappers gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op maandag 12 december 2005 @ 01:48:

Wel een special build Ranger, pro-trapper gedoopt voor de bekenden van Temple of the Ages.
Je gooit je Wilderness Survival op 16 (maximaal haalbaar), Expertise op 13 en koopt een wand en focs item die +15 energy -1 regen hebben. Zo kom je op 68 energy voor een simpel rangertje. Dan pak je de 4 traps erbij, samen met Energizing Winds en Quickening Zephyr. Serpents Quickness voor een extra boost en dan een resurrect spell (zelf altijd rebith mee). Neem ook een staf of boog mee in je 2e slot, zodat je daarmee sneller kunt regeneraten (helaas, als je schakelt, blijk je negatief energy te kunnen hebben). Maar wie legt er voldoende traps om met een duo trapparty UW te overleven? Deze jongen!

Met een duo kun je afspreken wie welke spirit meeneemt, dan hou je plek over voor healing spring (+63 health elke 2 seconden, 10 seconden lang voor iedere speler in de buurt)
Klinkt cool 8) ben zelf de laatste weken aan het farmen in UW met een ss/sv necro samen met een 55 hp monk gaat ook erg lekker moet ik zeggen en snel!!!(25 min. voor een hele run).
Alleen ik wil niet klagen ofzo maar wat een extreem laag aantal ecto drops pfffff....gister met 3 complete runs en 2 voor 75% maar 1 zielige ecto en die ging nog naar mn partner ook lol.En het max. aantal in een run is voor mij 3 ecto samen de laatste tijd . Ben ik de enige die dat opvalt of ben ik gewoon aan het zeiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ik niet hoor. Rangers hebben me al meer dan eens goed geholpen, dus mij zul je niet horen. Toen ik net met het spel startte had ik ook zoiets van "Ranger ... meh", maar daar ben ik vrij snel op terug gekomen. Heb zelf nog geen Ranger char, maar zit er sterk aan te denken eentje te beginnen.
rednas247 schreef:
Alleen ik wil niet klagen ofzo maar wat een extreem laag aantal ecto drops pfffff....gister met 3 complete runs en 2 voor 75% maar 1 zielige ecto en die ging nog naar mn partner ook lol.En het max. aantal in een run is voor mij 3 ecto samen de laatste tijd . Ben ik de enige die dat opvalt of ben ik gewoon aan het zeiken....
Ja je bent aan het zeiken, maar dan zeik ik graag met je mee, want ik merk het ook. Ik heb zelfs niet één ecto gezien in mijn UW runs. Komt ook natuurlijk omdat ik niet solo of duo kan farmen, maar sowieso zijn de drops daar erg erg erg magertjes. He da's toch wel lekker ff zeiken ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dezelfde build heb ik alleen heb ik expertise op 15 en gebruik ik een staf met +10 en +4 energy (die vind je daar wel in de chest) en zit ik niet met die -1 reg.
Markmanship heb je niet nodig daar en ik verspil ook geen attributepoints om aan de requirement van die staf te voldoen, het is puur voor de energy, de traps moeten het doen...
Ik ga ook vaak duo en mn vaste maat heeft een iets aangepaste build omdat hij de lure doet.

Healing spring is idd erg goed maar ik heb er geen plaats meer voor helaas. Omdat ik de voorkeur geef om twee keer QZ te gebruiken (ieder 1). Als de 2de QZ gecast wordt vlak voordat de 1ste afloopt kun je aan één stuk door trappen.

Maar met 3 man vind ik ook wel prettig. Met grotere groepen heb ik de ervaring dat er dan veel meer mis gaat omdat je dan onwillekeurig wat minder geconcentreerd bent misschien en omdat het organisatorisch vaker een rommeltje wordt dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:50:
Ik moet toch eens wat met traps gaan doen, ben zelf meer een interrupt ranger. Eerst maar even oefenen voor ik met een party de UW in duik en dan van iedereen te horen krijg dat ik er niets van bak.
Als interrupt ranger heb ik geen moeite om met een stel hench even Grenths footprint leeg te maken >:) , maar voor UW worden inderdaad altijd trappers gevraagd
Je mag gerust eens een keer mee uw in om het eens mee te maken hoor. :) (zit weer op EU server)

Met interrupt heb ik nog nooit iets gedaan trouwens, daar zou ik wel eens wat meer over willen weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Waar zoeken jullie party`s voor de aller laatste titan quest ,The Titan Source. ??
Dat is alles wat ik nog moet doen maar ik kan geen andere spelers vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51

Vrijdag

De Zwarte

In Yak's Bend. Van daaruit gewoon rennen naar Dragon's Gullet. Het is nl de eerste plaats waar je met zes man kan beginnen. En om nou helemaal vanuit ToA te gaan... ;)

Het valt ook wel mee. Je mag aannemen dat de party waarin je zit bestaat uit mensen die weten wat samenwerken inhoudt, aangezien het (op de SF regio na) de laatste PvE quest is. De exacte samenstellng van mijn party toen weet ik niet meer, is inmiddels al een tijdje geleden. Ik was Monk, vnl. healing en wat protection. Daarnaast uiteraard een warrior, verder nog een ranger, nog een war en een monk. Die tweede monk was een 55, dus die ging wel lekker door. Er was er nog één, maar weet niet meer welke prof dat was, Ele misschien. De ranger had traps die lekker werkte tegen de Titans.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is een 55 monk eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
een monk met 55 HP ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat is 55 HP dan wel?
(zal wel een n00bvraag zijn, maar als het iets goeds is heb ik er mss iets aan voor mijn monk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:00:
en wat is 55 HP dan wel?
(zal wel een n00bvraag zijn, maar als het iets goeds is heb ik er mss iets aan voor mijn monk)
health ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Wat is precies het verschil tussen de collectors en special edition? Bij collectors zit er een headset bij, en bij special?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

bij de Collectors zit een artbook, soundtrack, headset en 'special skill'. Bij de special niet zo veel volgends mij.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
Dat dacht ik ook al ja, bedankt. Die collectors edition moet ik hebben dus. Zou die nog ergens te koop zijn, zonder dat je een CC nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

De 55 monk (ook wel in de 105 build) is een monk die 55 (of 105) HP heeft. Dmv bepaalde skills, runes en items zou deze in principe niet te verslaan zijn bij PvE. Door heel wat generf (=aanpassingen waardoor bepaalde dingen nutteloos of minder effectief worden) is de 55/105 monk wat minder vaak in gebruik. Tegenwoordig zijn het vooral trappers (rangers met bepaalde trapping skills) veel gevraagd voor UW.

Dit is wat er in de CE zit:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/GuildWarsCE.jpg

In de SE zit:
* 2 game cd's
* 1 papiertje met key
* 1 muziekcd (zelfde als CE)
* 1 key voor een ingame item
* 1 key voor ingame muziek (via Directsong)
* 1 boekje "History"
* 1 boekje "handleiding" (systeemsettings etc.)
* 1 boekje "The artbook, part 2"
* 1 1 quick reference kaart

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 14-12-2005 11:10 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zonet de HoH weer gewonnen. Helaas geen enkele drop voor mij deze keer. Het valt me op dat je steeds vaker tot net voor de HoH skipped door het gebrek aan genoeg tombpartys. Ik vind dat zelf jammer. Het winnen van de HoH is overigens minder moeilijk dan het houden van de hall imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:08:
Dat dacht ik ook al ja, bedankt. Die collectors edition moet ik hebben dus. Zou die nog ergens te koop zijn, zonder dat je een CC nodig hebt?
Afgezien van de headset en de "Divine Aura" (die niets bijzonders doet, maar er wel leuk uitziet - en alleen zichtbaar is bij emotes) verschillen beide edities niet zo heel erg veel. De enige winkel waarvan ik weet dat ze 'm nog hebben - en waar ik 'm zelf ook gehaald heb destijds, is PC Media in Driebergen. Houd er wel rekening mee dat je bijna 65 euro ervoor mag neertellen, terwijl de SE 'maar' 40 euro kost. :)

In alle eerlijkheid moet ik wel zeggen dat het art-book bij de CE alleen al het de 65 euro waard is. Ik heb zowel de CE als de SE en beide art-books zijn uiteindelijk de moeite waard, dus kies verstandig of kies allebei. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Niet alleen voor het artbook, maar ook voor de headset. Die is ook niet geheel gratis, zo blijkt: http://www.prijsindex.net/show/onderdeel/onderdeelid=7708
Prijs zit tussen de €33,- en €40,- in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:50:
Niet alleen voor het artbook, maar ook voor de headset. Die is ook niet geheel gratis, zo blijkt: http://www.prijsindex.net/show/onderdeel/onderdeelid=7708
Prijs zit tussen de €33,- en €40,- in
Ik bekeek 't voornamelijk vanuit m'n eigen perspectief, want die head-set gebruik ik niet, dus voor mij heeft 'ie geen waarde en speelde 'ie ook niet mee in m'n beslissing om de CE destijds te kopen. Maar ik kan me voorstellen dat het voor mensen die 'm wel gebruiken, bijzonder fijn is dat 'ie erbij zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
Hmm, bedankt voor de winkeltip, ik zal es even goed na gaan denken welke versie ik ga kiezen, aangezien €65 + verzendkosten aardig wat geld is, want op zich doen die artbooks me niet zo gek veel. Ik heb hiervoor jaren Diablo II gespeeld, en ik weet van mezelf dat ik alleen het beste spul wil, dus waarschijnlijk krijg ik spijt als ik niet zo'n aura ga krijgen ;( . Alleen of dat het nou waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
damn, net weer 5x HoH gewonnen, intense :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

unfor schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:55:
damn, net weer 5x HoH gewonnen, intense :P:P
Grappig, ik ook alweer een keer (ook maar een ronde gespeeld). Weinig goede party's tegen gekomen vandaag. Hoeveel sigils heb je gewonnen?

[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 14-12-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
2 sigils en een gouden flutwapen.

echt grappig trouwens, toen we de favor naar europa haalden, kreeg ik ineens zo'n 20 mensen (vast uit Temple of Ages) die mij bedankten. :)

[ Voor 77% gewijzigd door unfor op 14-12-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

unfor schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:17:
2 sigils en een gouden flutwapen.

echt grappig trouwens, toen we de favor naar europa haalden, kreeg ik ineens zo'n 20 mensen (vast uit Temple of Ages) die mij bedankten. :)
Hoe wisten ze dat jij in die party zat dan? Ik heb jullie guild geen 1x voorbij zien komen namelijk (of ik zat niet op te letten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Toch schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:58:
Hmm, bedankt voor de winkeltip, ik zal es even goed na gaan denken welke versie ik ga kiezen, aangezien €65 + verzendkosten aardig wat geld is, want op zich doen die artbooks me niet zo gek veel. Ik heb hiervoor jaren Diablo II gespeeld, en ik weet van mezelf dat ik alleen het beste spul wil, dus waarschijnlijk krijg ik spijt als ik niet zo'n aura ga krijgen ;( . Alleen of dat het nou waard is?
de aura is alleen iets visueels.. verder niets.. ik had het er niet voor over, en heb voor 28.99 euro hem bij play.com besteld. Meestal heb je je bestelling binnen een week thuis.. nogal een verschil met 65 euro !

[ Voor 3% gewijzigd door M55 op 14-12-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bor de Wollef schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:38:
[...]

Hoe wisten ze dat jij in die party zat dan? Ik heb jullie guild geen 1x voorbij zien komen namelijk (of ik zat niet op te letten).
ik ben deluxe two/three/whatever, ik was de leader, en met maar 3 fh spelers en nog 2 van blackjokercompany.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tempgw/lol2.JPG dat was net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Bor de Wollef schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:38:
[...]

Het zag er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tempgw/lol2.JPG
Ik zat ook bij hem in de party trouwens, ik had 3 uit de 5 sigils, maar heb er 1 weggegeven aan een gast die er geen had gekregen.. ach ik doe het niet voor die sigils :+

edit:

Note to self: Voortaan even refreshen :+

[ Voor 7% gewijzigd door nnk op 14-12-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

unfor schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:58:
[...]

ik ben deluxe two/three/whatever, ik was de leader, en met maar 3 fh spelers en nog 2 van blackjokercompany.
[afbeelding] dat was net.
Ah, vandaar dat ik het niet herkende, ik had een guildnaam verwacht. Nice work.

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
Ik was er ook bij, echt lachen, ik kreeg 3 sigils van de 5 wins, en die Rus van Black Jokers Company maar godveren dat hij niets kreeg :D
Jammer dat het net geen FH party was, maargoed die win komt er ook nog wel.

• Bor

Bor

Winnen alleen is niet zo heel erg moeilijk. De hall houden is de echte uitdaging vind ik. Zelfs met een build als iway kun je de HoH winnen maar de betere builds zijn nodig om de hall ook echt een paar rondes te houden.

Verwijderd

Ik heb lang WoW gespeeld, maar het is me te eentonig, langdradig en te 'greedy' geworden. Je moest die ellelange raid dungeons doen voor de goede items en dan heb je nog ellelange discussies met mensen omdat zij zo graag alles willen hebben voor hun characters. Bovendien vond ik het iets te comicy en de maandelijkse lasten natuurlijk.

Nu zit ik te denken aan Guild Wars. Ik heb het een lange tijd geleden in de World Event beta gespeeld, en was toen niet heel enhousiast, maar ik denk dat ik het nu beter apprecieer. Alleen vind ik het lastig om zonder demo het spelt te beoordelen.

Dus:
*Is het te doen als ik maar een paar uurtjes per week speel? Kan ik dan de meeste dingen (zoals met een guild een dungeon/PvP event) doen of hebben de mensen me dan liever kwijt dan rijk?
*Ligt de nadruk echt op skills en de speler of is het in dit spel weer 'graaien' geblazen?
*Kun je ook dingen alleen spelen? (ik kan me van de demo herinneren dat de mercenaries die je bij je party kon voegen niet bijster goed waren) Ik vind het nl soms ook wel leuk om alleen een missie te doen.
*Is alles een beetje balanced? Bijvoorbeeld als ik het leuk vind om (noem maar wat) elementalist vuur+water te worden, heeft dat veel invloed in hoe je kansen zijn (zijn er dus van die standaard character builds die alles domineren? Of kan je zelf doen wat je wilt en toch goed presteren?)

En misschien hebben jullie nog opmerkingen/tips die belangrijk zijn om te weten?

• unfor
Bor de Wollef schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:09:
Winnen alleen is niet zo heel erg moeilijk. De hall houden is de echte uitdaging vind ik. Zelfs met een build als iway kun je de HoH winnen maar de betere builds zijn nodig om de hall ook echt een paar rondes te houden.
zeker kun je winnen met iway, de kans dat je hem houd is dan 1 op 100 ofzo, aangezien je de hero gewoon niet kunt healen, met een beetje geluk speel je tegen een team dat een EOE over het hoofd ziet. (wat wij dus gisteren een keer hadden in de hoh, we dachten dat we 't wel zouden redden 8)7 )

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

unfor schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:21:
[...]

zeker kun je winnen met iway, de kans dat je hem houd is dan 1 op 100 ofzo, aangezien je de hero gewoon niet kunt healen, met een beetje geluk speel je tegen een team dat een EOE over het hoofd ziet. (wat wij dus gisteren een keer hadden in de hoh, we dachten dat we 't wel zouden redden 8)7 )
Stelletje prusters zijn jullie ook! EoE over het hoofd zien... wie doet dat nou? Zeker FH weer? :Y)

EoE = Edge of Exctinction (ranger spirit)
Bor de Wollef schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:31:
Zonet de HoH weer gewonnen. Helaas geen enkele drop voor mij deze keer. Het valt me op dat je steeds vaker tot net voor de HoH skipped door het gebrek aan genoeg tombpartys. Ik vind dat zelf jammer. Het winnen van de HoH is overigens minder moeilijk dan het houden van de hall imho.
Ja, dit is mij ook al opgevallen de jumps in Tombs worden steeds vaker en steeds verder. Nu al 2x naar de HoH gesprongen na 3 en 4 wins in Tombs. (1e gewonnen, 2e keer niet genoeg tijd meer om Altar te cappen.) Toch lijkt het wel alsof er genoeg groepen zouden moeten zijn, Amerikaanse en Internationale districts zitten toch behoorlijk vol als ik online ben. (Helaas alleen maar IWAY in American Districts.)

Maar na de Ladder-reset ga ik overstappen (terug) naar Europe region. Denk dat meerdere van FH mee zullen komen, zodat we ook echt kans hebben om mee te doen met Worldchampionships.
unfor schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:52:
[afbeelding]
Yay, mijn eerste HoH win! (/me = Protection Monk (Nr 7 van het team))

[ Voor 54% gewijzigd door CoRrRan op 15-12-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:19:
*Is het te doen als ik maar een paar uurtjes per week speel? Kan ik dan de meeste dingen (zoals met een guild een dungeon/PvP event) doen of hebben de mensen me dan liever kwijt dan rijk?
*Ligt de nadruk echt op skills en de speler of is het in dit spel weer 'graaien' geblazen?
*Kun je ook dingen alleen spelen? (ik kan me van de demo herinneren dat de mercenaries die je bij je party kon voegen niet bijster goed waren) Ik vind het nl soms ook wel leuk om alleen een missie te doen.
*Is alles een beetje balanced? Bijvoorbeeld als ik het leuk vind om (noem maar wat) elementalist vuur+water te worden, heeft dat veel invloed in hoe je kansen zijn (zijn er dus van die standaard character builds die alles domineren? Of kan je zelf doen wat je wilt en toch goed presteren?)

En misschien hebben jullie nog opmerkingen/tips die belangrijk zijn om te weten?
1) Ja, ikzelf speel het vaak maar een paar uur in de week. Zoiets als 2 avonden in de week...
En ik kan alles leuk meespelen. ook pvp.
2) Er zijn in GW niet zo heel veel verschillende items en modifiers. En het maakt vaak ook niet eens zo heel veel uit. neem nu bijvoorbeeld energy upgrade voor een elementalist. meeste willen +5 energy (max) maar +4 is vrijwel evengoed aangezien een beetje spell van een ele toch 5 energy kost. Het zal maar weinig voorkomen dat je dood zal gaan vanwege die ene energy. (Zo ook voor de meeste andere mods) De skills die je unlocked zijn daarentegen heel wat belangrijker.
3) Je kan best veel dingen alleen spelen. Velen hebben vrijwel heel het spel alleen doorgespeeld. Alleen een paar missies en quests later in het spel, zul je toch echt met een groep moeten doen. Het kan wel alleen, maar met een goede groep gaat het een stul sneller.
4) Het is allemaal vrij goed gebalanceerd, alleen om ele als voorbeeld te nemen. Meestal wordt die in de party gevraagd om damage te doen. Dan zal fire of ait het beste zijn (PVE fire). Maar daarmee heb je minder de mogelijkheid om jezelf te beschermen. Als je earth of water neemt, kun je meer supporten. Je kan ervoor zorgen dat vijanden minder snel attacken etc.
Het is dus maar net wat je wilt en/of wat de party wil hebben. Het combineren van elementen raad ik alleen af, omdat je dan (net als met diablo) nooit echt sterk bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:17:

Ja, dit is mij ook al opgevallen de jumps in Tombs worden steeds vaker en steeds verder. Nu al 2x naar de HoH gesprongen na 3 en 4 wins in Tombs. (1e gewonnen, 2e keer niet genoeg tijd meer om Altar te cappen.) Toch lijkt het wel alsof er genoeg groepen zouden moeten zijn, Amerikaanse en Internationale districts zitten toch behoorlijk vol als ik online ben. (Helaas alleen maar IWAY in American Districts.)
Ik denk toch dat het wel te maken heeft met een gebrek aan groepen op dat moment. Dat er veel mensen buiten de tombs partys aan het vormen zijn zegt namelijk niets over het aantal partys in de tombs op dat moment. Een andere verklaring voor de skips dan een gebrek aan spelers kan ik niet bedenken naelijk. Soms skip je regelmatig een aantal maps maar de meest extreme vorm die ik mee maakte was het skippen na de map voor de HoH direct na het winnen van het eerste potje. Dit maakte ik op dezelfde dag al een paar keer mee.

Wat mij ook opvalt is dat het makkelijker is dan eerst om de HoH te winnen. Dit omdat er toch veel iway party's de hall winnen maar niet kunnen houden. Eerder zag je sommige guilds tijden in de hall staan maar dat word steeds minder. Je ziet steeds minder bekende namen die de hall meerdere rondes achter elkaar houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 11-09 08:52
Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:56:
[...]Je ziet steeds minder bekende namen die de hall meerdere rondes achter elkaar houden.
Met de aankondiging van een 100k (geen ingame platina! :)) prijzen pot voor de GWCC is onze guild focused op GVG! Taiwan here we come!

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Laatst online: 11-09 10:00
Aloha,

Ik heb gister Guild Wars gekocht, en vind et erg handig dat je 4 characters kunt maken op 1 account. Maar mijn vraag is nu of ik met 2 PC's (zelfde IP-adres) op 1 account online kan (dus tegelijk online zijn) ... uiteraard wel met verschillende characters ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

EyeWitness schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:55:
Aloha,

Ik heb gister Guild Wars gekocht, en vind et erg handig dat je 4 characters kunt maken op 1 account. Maar mijn vraag is nu of ik met 2 PC's (zelfde IP-adres) op 1 account online kan (dus tegelijk online zijn) ... uiteraard wel met verschillende characters ...
Nee, want account sharen mag niet, volgens de EULA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Laatst online: 11-09 10:00
Balachmar schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:00:
[...]

Nee, want account sharen mag niet, volgens de EULA.
Dus dan zou je 2x guildwars moeten kopen, wil je met z'n 2'en, op 1 internet aansluiting, tegelijk kunnen gamen ... Lameee }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
EyeWitness schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:37:
[...]

Dus dan zou je 2x guildwars moeten kopen, wil je met z'n 2'en, op 1 internet aansluiting, tegelijk kunnen gamen ... Lameee }:O
Waarom lame? het zijn toch 2 mensen die het spelen...
Houd er rekening mee dat het bijna altijd zo is: Iedere speler moet een spel hebben.
Tenzij je een battle edition kan installeren zoals bij Starcraft (oww nog steeds zooo vet)

Ow ow, hopelijk komt mijn guildwars snel, heb hem besteld en hij is al de deur uit bij play... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

EyeWitness schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:37:
[...]

mwoh, kan je lame vinden, maar zo werkt het nou eenmaal... ken persoonlijk weinig online spellen waarmee het anders is. als 2 personen het spel willen spelen,moeten 2 personen het spel kopen... zo gek klinkt dat toch niet? dat je wel met zijn 2'en om de beurt kan spelen en bv. allebei 2 characters neemt is een bonus. dat het over 1 internet aansluiting gaat maakt natuurlijk niet uit.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Persoonlijk vind ik het al erg netjes dat het niet gekoppeld wordt aan 1 pc die actief kan zijn per keer ofzo. Dus dat je elke keer, mocht je ergens anders willen spelen, een soort drm achtig ding zou moeten zeggen. OK, die computer mag nu van mij niet meer GW spelen, maar deze nu wel. (Zoiets als wat je bijvoorbeeld wel hebt met DirectSong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:56:
[...]

Ik denk toch dat het wel te maken heeft met een gebrek aan groepen op dat moment. Dat er veel mensen buiten de tombs partys aan het vormen zijn zegt namelijk niets over het aantal partys in de tombs op dat moment. Een andere verklaring voor de skips dan een gebrek aan spelers kan ik niet bedenken naelijk. Soms skip je regelmatig een aantal maps maar de meest extreme vorm die ik mee maakte was het skippen na de map voor de HoH direct na het winnen van het eerste potje. Dit maakte ik op dezelfde dag al een paar keer mee.

Wat mij ook opvalt is dat het makkelijker is dan eerst om de HoH te winnen. Dit omdat er toch veel iway party's de hall winnen maar niet kunnen houden. Eerder zag je sommige guilds tijden in de hall staan maar dat word steeds minder. Je ziet steeds minder bekende namen die de hall meerdere rondes achter elkaar houden.
Ja, je hebt gelijk als je zegt dat het aantal groepen buiten Tombs niet gelijk is aan het aantal groepen binnen Tombs. De mogelijkheid voor flink wat groepen is er, maar niet elke groep zal Tombs ingaan.

Zelf merk ik wel dat rond de 'normale' tijden voor Amerika er wel wat guilds zijn die de Halls een tijd houden. Nyog is er zo eentje. Daarnaast heb je ook heel veel groepen mensen met rank 6 of zelfs rank 9 die met elkaar spelen terwijl ze niet in hetzelfde guild zitten.

Mogelijk is het wel zo dat er inderdaad meer ge-GvG'ed wordt tegenwoordig. Als je ook zo de ladder bekijkt zijn er behoorlijk wat matches die er gespeeld worden tussen de top guilds. Tsja, bij de beste 12 horen om mee te mogen doen met de playoffs is natuurlijk wel interessant, zeker als je daarna ook nog eens naar Taipei zou mogen gaan. Helaas staan we met Fairly Harmless nog steeds rond de 100~120e plek op de ladder, maar we staan wel ongeveer 45e in het Amerikaanse territory.

Enige probleem wat we dan hebben: we mogen dan niet meedoen, omdat we allemaal in Europa wonen en op de Amerikaanse servers spelen. Dat strookt weer niet met de regels voor de GWCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

gvd... ben zo slim geweest om mezelf GW kado te doen voor kerst. Het kadootje ligt dus nog onder de kerstboom en 2de kerstdag mag ik 't pas uitpakken.

Tot die tijd maar dit topic doorlezen en kwijlen bij screenshots. *nowell wil meer screenshots zien!!* >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Bedankt voor de link... daar was ik nog niet geweest :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er nog een event komt met kerst. of nieuwjaar.
en wanneer?
sneeuw, kerstboompjes en meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Vast en zeker, als ze met haloween een soort event doen zullen ze dat met kerst vast ook wel doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Lijkt me leuk, met kerstmutsen, net als die pompoenen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Ze zullen wel in dezelfde style blijven.... dus geen moderne kerstmutsen in een 'middeleeuwse' wereld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halls houden is idd de grootste uitdaging..
Voor de mensen die de halls nog niet gezien hadden..
Hier een movie van ik en mijn guild die de halls cappe :)

http://files.filefront.co.../;4400360;;/fileinfo.html

Ik ben hier dus Press T :p

veel kijkplezier

BTW eoe doet pijn in halls als je halls hold kill die spirit dan altijd eerst of je gaat er gegarandeerd aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dwergen ipv Lion's Arch guards, en de dwergen in Droknar's in Oompa Loompa outfit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

TroonStaal schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:16:
Dwergen ipv Lion's Arch guards, en de dwergen in Droknar's in Oompa Loompa outfit :P
Ik verwacht wel zo iets inderdaad: kerstbomen, dwergen, sneeuw, rendieren in de lucht, rendieren ipv yaks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

nieuw onderwerp (die kerstupdate krijgen we waarschijnlijk toch niet meer, anders hadden ze hem nu wel aangekondigd):

de SoA-axe! dit een een quest-reward die je krijgt voor de quest 'Scavengers of old Ascalon', en door een glitch is deze axe up te graden met 2 grips! hierdoor kan je dus 2x een axe grip of enchanting toevoegen waardoor je enchantments 2x 20% langer duren. het zal niet lang duren voordat Anet ingrijpt, maar de vraag is HOE?

1. gaan ze quest-reward aanpassen zodat de axe niet meer te krijgen is, en laten ze de reeds in omloop zijnde voor wat het is (vgl. HoD zwaard en 20/20 rockmolder)?

2. verwijderen ze EN de reward EN de reeds in omloop zijnde? dit zou de beste oplossing zijn, maar het is moeilijk om te zeggen of A: Anet dit kan, en B: of ze dit willen.

3. gaan ze spelers straffen? het exploiten van bugs is duidelijk verboden, en een axe met 2 grips is duidelijk een bug...

4. laten ze alles zoals het is? niet erg waarschijnlijk, want dit zou zeer grote gevolgen hebben voor het spel (enchantments die dubbel zo lang van kracht blijven is niet grappig, bv. Spellbreaker), maar het zou wel een 'eerlijke' oplossing zijn.

ikzelf zou zeggen dat de 2e optie het beste is... dat is jammer voor de mensen die nu 50 ecto's voor hun 20%+20% SoA axe hebben neergelegd, maar deze personen wisten zelf donders goed dat ze een bug aan het misbruiken waren... heb ik persoonlijk geen medelijden mee.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik denk dat de SoA axe in de eerstvolgende patch wel weer generfed zal worden.

Hoe Anet dit gaat doen? Simpelweg het item aanpassen zodat er nog maar 1 axe grip op past. Een van de 2 zal je dus automatisch kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen met die axe. Ik heb er iig al een gestashed. Voor je het weet wordt hij net zo duur als een HoD sword. En het zou leuk zijn om hem om te bouwen voor een invinci monk (zodra de echant axe hafts weer betaalbaar zijn). Ik zie wel wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mythrill schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:13:
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen met die axe. Ik heb er iig al een gestashed. Voor je het weet wordt hij net zo duur als een HoD sword. En het zou leuk zijn om hem om te bouwen voor een invinci monk (zodra de echant axe hafts weer betaalbaar zijn). Ik zie wel wat er gaat gebeuren.
Die axe zal worden generved, ben ik 99.99% zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ik neem aan dat hij ook verwijderd gaat worden van je account, aangezien deze axe de game flink kan verneuken, gister met een monk gespeeld die gewoon constant aegis en spellbreaker kon ophouden. leuk natuurlijk, maar het haalt de balans uit de game.
't makkelijkst om te nerfen is natuurlijk gewoon 20% instellen als maximum enchantment voor een wapen, ook al heeft ie 40% enchant erop.

[ Voor 39% gewijzigd door unfor op 20-12-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je nog het probleem van de 3 upgrades op 1 wapen. Je hoeft natuurlijk niet persee 2 keer een enchantment grip erop te zetten. Zodra je 2 verschillende hebt, ben je nergens met jouw oplossing. Ik ben ook bang dat dit erg lastig te fixen valt, want ik heb eigenlijk geen idee of Anet wel op jouw account kan komen en zomaar spullen kan deleten. Uiteraard zal die reward niet meer te halen zijn, maar omdat nu iedereen het weet gaat iedereen snel die quest doen. En aangezien hij erg vroeg in het spel is, kan je makelijk een paar keer ff een nieuwe char maken en al op lvl 3 die quest doen. 1 dagje hard en saai werken is het wel waard als ze de al uitgegeven items niet meer terugkunnen krijgen. Dan kan je er erg veel voor vangen.

IIG ga ik echt mijn best niet doen voor zo een axe. Zoiets uitbuiten is wel erg triest. Als we niet eens meer een spel eerlijk kunnen spelen en op een normale manier kunnen winnen en eerlijk aan je fame/geld kan komen, vrees ik toch dat een heleboel eerlijke mensen hier de dupe van gaan worden. Ben je eindelijk in de HoH aangekomen, staat daar zo een team dat ff iets van 4 van dat soort axen heeft. Voor mij, als PvE'er, is dat niet erg zodra ze de hall voor Europe houden, maar voor alle PvP'ers gaat de lol er wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

unfor schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:43:
ik neem aan dat hij ook verwijderd gaat worden van je account, aangezien deze axe de game flink kan verneuken, gister met een monk gespeeld die gewoon constant aegis en spellbreaker kon ophouden. leuk natuurlijk, maar het haalt de balans uit de game.
't makkelijkst om te nerfen is natuurlijk gewoon 20% instellen als maximum enchantment voor een wapen, ook al heeft ie 40% enchant erop.
Dit is toch makkelijk op te lossen door het axe object gewoon maar een "grip" slot te geven. Gewoon de opbouw van het axe object aanpassen dus. Daardoor verliest de axe automatisch een van de 2 grips en zal het gelden voor alle axes, in gebruik en in storage. Lijkt me dus makkelijk te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

http://www.guildwarsguru....hp?p=803248&postcount=315

reply van Anet:
All I can say is, do not spend a lot of money or a lot of time trying to get this axe, for it will be gone shortly. And yes, speaking to Mike O'Brien tonight, I believe that "gone" means both newly generated as well as previously generated versions. In other words, this Uber Axe of Doooom will turn into a Nice But Normal-ish Axe in the very near (I'd say within 24-48 hours) future.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Damn, moet ik vanaaf ff snel een paar van die axes scoren :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

TroonStaal schreef op woensdag 21 december 2005 @ 09:57:
Damn, moet ik vanaaf ff snel een paar van die axes scoren :P >:)
Je wilt nu nog een axe scoren die binnen 24 uur compleet generved zal zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

En dan verkopen aan een nitwit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Er werden net 20 ecto's geboden aan iemand in ToA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Iemand bood mij 14 ecto's voor een UNMODDED axe! blijbaar dacht hij/zei dat de enchantments er al op zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

^^ daarom dus ;)

*maar een grapje maakt* * Vrijdag is niet zo van het oplichten

[ Voor 71% gewijzigd door Vrijdag op 21-12-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update - Tuesday, December 20

* Fixed a battle axe that was incorrectly allowing two axe grips to be attached.

:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Te laat :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Er is ook een hammer met precies dezelfde 'features'. Waarschijnlijk is die nog niet gefixed.

Hmm, kan de thread niet meer vinden over dit ding. Is ook een req. 3 hammer mastery hammer waar 2 grips op kunnen.
edit:
Blijkbaar is ook deze hammer verdwenen/aangepast.

Ow en er zijn nu ook "Icy Dragon Swords":
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=97030

Deze droppen alleen in de Ice Imp cave in de noord oost kant van Mineral Springs. Schijnen behoorlijk gewild te zijn nog (flink hoge prijzen gezien op fora), maar ik gok dat de markt redelijk snel verzadigd zal gaan worden.

[ Voor 57% gewijzigd door CoRrRan op 21-12-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Laatst online: 13-01-2020
Ziet er leuk uit zo'n Icy Dragon Sword alleen heb ik wel m'n twijfels (zelfs na de hele thread gelezen te hebben). Namelijk en dat zegt ook iemand in de thread. De mod (15%>50%hp) is zichtbaar dus het item lijkt me identified. Is het dan ook niet zo dat de waarde van het item te zien is? (wat je er bij de merchant voor krijgt)

Das mijn enige twijfel punt. Anders... Tja ga ik ook maar eens op zoek ;)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Tsja, misschien is dat ietwat anders geimplementeerd met dit wapen, ik weet het niet.

Ik heb wel screenshots gezien waar het ook zegt: "Ice Imp has dropped a Icy Dragon Sword and reserved it for Player A", dus het zijn wel degelijk drops. Wel drops met 'perfecte' mods en dat is dan weer enigzins vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:40:
Tsja, misschien is dat ietwat anders geimplementeerd met dit wapen, ik weet het niet.

Ik heb wel screenshots gezien waar het ook zegt: "Ice Imp has dropped a Icy Dragon Sword and reserved it for Player A", dus het zijn wel degelijk drops. Wel drops met 'perfecte' mods en dat is dan weer enigzins vreemd.
Die shots heb ik ook al gezien. Een shot was overduidelijk fake wat niet echt veel duidelijkheid brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Dat is waar ook.. blauwe drops met 'perfecte' mods dat vond ik vreemd. Ik ga niet zeggen dat het niet kan. Inderdaad kan ANet het net geimplementeerd hebben. 'k Zou er zelf wel eens 1 willen zien (of nog beter krijgen). Er zaten daar in de buurt toch ook een aantal elites? Dan kom ik er zeker nog om die te cappen.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:43:
[...]

Die shots heb ik ook al gezien. Een shot was overduidelijk fake wat niet echt veel duidelijkheid brengt.
http://www.guildwarsguru....hp?p=807308&postcount=217
http://www.guildwarsguru....hp?p=807308&postcount=218
1e post showed een screenshot die mij niet fake lijkt, 2e post schijnt een video te bevatten met bewijs. Ik kan die echter niet op mijn werk bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
icy dragon swords zijn wel degelijk echt, in citadel staat 't vol met IDS farming noobs (ehh...groups :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

unfor schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:11:
icy dragon swords zijn wel degelijk echt, in citadel staat 't vol met IDS farming noobs (ehh...groups :D)
Klopt, heb er al meerdere guildies gehoord die er een of meerdere zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

unfor schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:11:
PvE FTW!!!

:D

Afbeeldingslocatie: http://www.fairlyharmless.com/images/corrran/gw014_t.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door CoRrRan op 22-12-2005 08:18 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Christmas!!!
Update - Wednesday, December 21

Season's Greetings

(Please sing along to the tune of The Twelve Days of Christmas.)

On the twelfth moon of Wintersday ArenaNet gave to me...
Blessings from Dwayna
Festive decorations
One mighty snowman
Weapons made of candy
Gifts that might kill you
Snow-covered henchmen
New winter monsters
Some really long quests

Lots of drinking Dwarves
Gingerbread shields
Curses from Grenth
And a new way to watch PvP!

That's right, Observer Mode!

Now you can watch as top-ranked guilds battle it out in the Tombs and in rated guild matches. The upcoming Guild Wars Regional Playoffs and World Championship will also be available for viewing as they happen. The details are as follows:
  • Whenever a top 100 ranked guild plays in the Tombs or in a rated guild challenge, the game is automatically available for everyone to see. Other "special event" games will also be available for viewing.
  • Everything that observers see is delayed 15 minutes from the original game, to prevent cheating. Games become available for observation approximately 15 minutes after they start, and remain available until approximately 15 minutes after they finish.
  • While you are watching a game, you can chat with your fellow observers. There is no limit to the number of people who can simultaneously observe a game, but for purposes of chatting, observers are randomly assigned into groups of about 100 people.
  • In Observer Mode, the Map Area window displays the positions of all characters on the map. You can click on any character to jump there. Alternately, you can use Auto Camera mode to let the game pick the most interesting targets for you.
  • A new heads-up display automatically shows you the Health of teams that you are currently watching. If you prefer to use the Party window to view party status details and to select players to watch, you can easily switch the Party window back and forth between teams, or you may choose to view multiple Party windows and watch different teams in each window.
Om observermode te krijgen, moet je op "B" drukken. Je krijgt dan een nieuw menu met daarin de battles die de top100 guilds op dat moment afhandelen. (Als er battles gaande zijn met Top100 guilds.)Afbeeldingslocatie: http://www.fairlyharmless.com/images/corrran/gw015_t.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door CoRrRan op 22-12-2005 08:58 ]

• gsteen
Heh, mooie screen CoRrRan, Lions Arch toch? Kan nu jammer genoeg niet kijken (werk), moet wachten tot vanavond.

En over de icy dragon swords. Ben eens wezen kijken (met henchie groep) waar dat nou was. Lol, was de eerste keer dat ik die area in ging. 't was vrij makkelijk om er te komen. Alleen die groep ice imps was niet echt makkelijk met henchies ;)

[ Voor 4% gewijzigd door gsteen op 22-12-2005 09:22 ]

• unfor
observer mode is tof! :D hltv voor gw :P

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Observer mode rocks. Je ziet geen skillbars (dat zou te makkelijk zijn), maar je kunt wel zien wat iedere speler cast.

Net Black Rose Gaming (r168) zien verliezen. Wel grappig, want BR is dus niet een Top100 guild. Toch kun je ook hun battles bekijken. Dat betekent dus ook dat wij te bekijken zouden zijn als Fairly Harmless...

Ik ga eventjes verder met spoiler tags voor de mensen die het allemaal zelf willen uitzoeken!
spoiler:
OH gsteen: ja, dat is in LA. Ook Ascalon, Droknar en Tombs of the Primeval Kings zijn geskinned.

Schijnbaar (weet niet of dit echt zo is) is Santa ook langsgekomen in LA rond 03:00AM EST (09:00AM CET). Het kan ook een gerucht zijn.

Er zijn ook een flink aantal nieuwe NPC's... Zo is er 'Katie' (Ascalon, by Tydus) die heel veel weg heeft van Gwen. Ook een of andere gare Opa in LA en een verhaaltjes verteller in Ascalon. 2 Koningen in Tombs die iets vertellen over een 'battle' tussen Grenth en Dwayna.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.