Na vele uurtjes hier te hebben rondgesuffeld, dan toch maar de knoop doorgehakt. Ik heb een nieuwe TFT gekocht. Ik heb gekozen voor de Samsung 930BF. Zat sterk te twijfelen tussen de Belinea en de Samsung. Maar uiteindelijk toch voor de Samsung gekozen. Tot nu toe is het een fantastisch scherm en de backlight leakage valt mee, vindt ik. Het is minder dan mijn oude Sony SMD-51 (hiervan had ik er 2 waarvan er vorig jaar 1 stuk gegaanw was). En ook de kijkhoek vindt ik ruim zat.
Heb even lopen spelen met de instellingen en het scherm geeft nu mooi de kleuren weer. Ik heb in iedergeval niet het gevoel wat te missen. En ook de ghosting lijkt in orde. Al hoewel ik eigenlijk nooit FPS speel. Heb dit alleen getest met het spel Fahrenheit. En GTR racing. En beidde zien er spectaculair uit op 19". Het is een mooi scherm en zeker een aanrader.
Heb even lopen spelen met de instellingen en het scherm geeft nu mooi de kleuren weer. Ik heb in iedergeval niet het gevoel wat te missen. En ook de ghosting lijkt in orde. Al hoewel ik eigenlijk nooit FPS speel. Heb dit alleen getest met het spel Fahrenheit. En GTR racing. En beidde zien er spectaculair uit op 19". Het is een mooi scherm en zeker een aanrader.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.