[PC] Battlefield 2 - deel XX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.753 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ergens van een site geplukt. hoop dus dat release vandaag komt maar zal wel op vrijdag zijn omdat maandag niet een standaard EA release patch dag is:
EA official 1.03 patch pre-information (leaked)
This is from EA (got a friend there) so I trust it to be 100% accurate as now.

BF2 patch 1.03
Alpha - 2 Sept
· Beta - 19 Sept
· Final - 23 Sept
· CQC/ECG Sub - 28 Sept
· Release - 3 Oct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
FnF schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:20:
[...]

Sniper unlock wordt hem helaas niet, volgens mij heb ik hier het laagste aantal uren mee :)

* Mr. Bondt zal het even gaan bekijken :)

Nee, toch niet, Anti-Tank 2:58:48 en Sniper 4:09:05. Dat zal hem dus niet worden :P Ik zit eigenlijk meer tussen de Support en de Engineer te twijfelen, ik heb een kleine 2 uren meer support gespeeld, dus dat is ook niet echt geweldig veel meer dan Engineer. Maar van de Anti-Tank hoor je ook goede dingen, dus die wil ik ook nog niet helemaal afschrijven :P
Geloof mij, ik was voordat ik de AT unlock was ik ook alleen engineer of specops :)
Sinds die unlock ben ik meer AT of spec ops :o

edit:
Eén keer raden wat mijn eerste unlock was :9

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Bondt op 03-10-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo zit iedereen te denken over 1 unlock? Als je met 3k punten al drie unlocks heb hoeveel heb je er dan wel niet met 20k, waar ik denk dat de meeste nu wel al op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fout

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:27:

Spec Ops gun, G36C is al unlocked, en dat ben ik ook bijna altijd ;) Heel af en toe eens AntiTank om een tank proberen op te blazen, maar ik merk altijd dat ik zo enorm veel schoten nodig heb, dat het sneller gaat om er een paar C4tjes op te droppen :)
Ben ook altijd Spec Ops. Tis gewoon de meest veelzijdige kit naar mijn smaak. Mijn volgende unlock wordt denk ik wel de anti-tank. Puur voor de kick van dat handkanon :) Ik heb de special ops en de assualt unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

(offtopic) Weer ruzie DaMorpheus?:P (/offtopic)

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

lollig filmpje. meld hem aan voor FOTD :P
http://files.filefront.com/LoLbf2/;4173448;;/fileinfo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:08
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:29:
hoezo zit iedereen te denken over 1 unlock? Als je met 3k punten al drie unlocks heb hoeveel heb je er dan wel niet met 20k, waar ik denk dat de meeste nu wel al op zitten.
Wie zegt er iets over 3 unlocks? 3 Promoties betekend niet direct 3 unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

FnF schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:27:
[...]

Hm, oke, ik zet hem ook op mijn lijstje :P Wel laatst de AT unlock :) Toch hoor ik iedereen altijd klagen over de unlock van de sniper ;)
Je moet er een keer mee spelen ;)
Je kan die van mij wel eens lenen, je weet op welke je server je me kan vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

je bedoelt hebben tot je dood bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje.

ik zie weleens mensen wat typen waarin het tekst in geel/oranje tevoorschijn komt.

De nickname blijft dan wel blauw , maar het tekst word dan geel/oranje.
Hoe doen ze dit ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Da's de |c bug.
Dan hebben ze in hun nickname dat staan en wordt de tekst oranje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Area schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:18:
Gelukkig zitten de servers iedere dag weer vol en zijn er dus zat mensen die er anders over denken.

En trouwens, welke dombo gaat er nou in een arti spawnen terwijl 't arti mark al een tijdje op de radar staat, zegt meer iets over jou en niet over een admin die onnodige punishes niet toestaat.

edit.

Lees dit ook ff.. http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=132

4 i3d servers in top 4. Waarvan er 2 beheerd worden door i3d admins.

Need to say more?
Even tussendoor:
Het aantal players op een server is niet evenredig met de kwaliteit van de server (oke, als de server altijd leeg is...); maar als er bijvoorbeeld altijd een grote groep mensen is die altijd terugkomt dan zal de server niet extreem slecht zijn :) . Zo zie ik op bv GOF, DJM en i3D wel vaak dezelfde mensen. Maar natuurlijk blijft DJM de beste :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:58:
@Stronkie: de patch zat toch nog vol bugs? 3x raden wat er deze week gereleased wordt :X
Ik krijg zo de exacte datum/tijd, ik hoop dat de programmeurs van DICE nog even hard doorwerken deze week :P
Jep , dat hoorde ik ook..... Maar de patch zit idd vol met bugs.... Maar hij komt deze week dus gewoon uit. De laatste test is nu aan het lopen , stresstest op de europese server :)... EA brengt hem toch uit ... We hebben net met de EA guys gespeeld en van DIce , Deze mensen kenne de mappen waarschijnelijk niet helemaal.

Maar tis OFFICIEEL de patch komt binnen 4 dagen uit !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussendoor:
Het aantal players op een server is niet evenredig met de kwaliteit van de server (oke, als de server altijd leeg is...); maar als er bijvoorbeeld altijd een grote groep mensen is die altijd terugkomt dan zal de server niet extreem slecht zijn :) . Zo zie ik op bv GOF, DJM en i3D wel vaak dezelfde mensen. Maar natuurlijk blijft DJM de beste :+
wat is de IP van die server dan zal ik er ok eens langs komen ;)
van DJM natuurlijk he

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou leuk , nu vertellen de mensen van DICE (in de test server) dat ie morgen/woensdag heel vroeg in de ochtend uitkomt... We hebben in iedergeval de battle server as donderdag als het goed is al op de 1.3 draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:39:
[...]

wat is de IP van die server dan zal ik er ok eens langs komen ;)
85.236.101.36:16967 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/spam :{

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 03-10-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerde topic

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

lol, lees al 6/7 pagina's achter elkaar over de patch. ik heb het spel heel lang niet meer gespeeld. En ik ga het pas weer doen zodra 1.03 uit is. Op naar de 10k dan :) zit nog steeds op 6700 punten na 62 uur :+

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:38:
[...]

Wie zegt er iets over 3 unlocks? 3 Promoties betekend niet direct 3 unlocks.
Stronkie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:00:
[...]

Nee niet teveeel gedronken, Ik zit in de closed beta groep en we spelen de hele tijd op 4 test servers van EA
check deze http://www.bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=43340662

uit ben twee rangen omhoog gegaan. en heb dus nu 3 unlocked weapons....

Tis een mooie patch alleen jamemr wanneer hij volgende week uitkomt dat ik de game opnieuw moet isntalleren

[...]

Nou de DaMorpheus is niet de enige die wat weer., Zoals je weet , zit ik bij PlanetCombat (de enige site die nog genoemd word op de hoofdpagina van EA van BF2). We hebben nu al twee dagen de closed beta onder een groep mensen verdeeld we spelen op vier test servers in de USA. En daar testen we alles uit. OOk zitten deze servers dus op de stats servers van Gamespy, want je moet nl nog steeds aanloggen met een account :)

Dingen die me opgevallen zijn:

Je 3d map heeft nu namen gekregen (plus de spawn map) alles belangerijke plaatsen in de map hebben nu een naam.
Je geheugen gebruik is nu met de helf afgenomen. BF2.exe neemt nu de helft minder resources.
De game loopt vlotter... Weinig happeringen.
Je zit nu idd wie er in je voertuig zit, en ook als je een AA gun bemand zie je dat jij die bemand met je naam.
Je zit nu waar de supply boxen gedropt zijn..
Ranking system is aangepast ben met 3200 punten nu sergeant met drie unlocks.
De patch die ik heb ik 170 MB groot
Je nick kun je nu aanpassen (je kunt er karakters voor zetten)
Je kunt nog steeds stadpadden :S das minder hebben we gelijk geprobeerd , zie niets van een max aantal ammo punten.
Je moet idd uit het voertuig stappen om een vlag te kappe.
Wake island is een hele mooie map... :)
Je server history word bijgehouden
Je kunt servers nu makkelijker zoeken..

Kijk ik ga nu verder spele

post wel wat images
ik zeg t niet zomaar hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hij heeft er in totaal 3, dus zijn rangen + nog 2 rangen erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

djmantri schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:15:
hmmm fnf, we verhuizen waarschijnlijk naar i3d.nl maar daar kun je gewoon zelf mn admin zijn dus da scheeld dan weer...

voor de rest ben ik zo te zien niet de enigste die gaat zitten bedenken welke unlock ie erbij gaat nemen :)
Nou ik hoop dat het beter gaat dan op de i3d - GOF server. Ik speel daar geregeld (lees elke dag) en het lagt daar toch wel geregeld. Meestal verhelpt een reboot wel wat. Of soms crasht ie gewoon spontaan.

Het gaat de laatste tijd wel iets beter maar als ik eigenaar was zou ik er niet heel vrolijk van worden.

Hoe zit dat nu eigenlijk met die battlerecorder?

Ik download net een bookmark. Probeer em daarna af te spelen en bf2 crashed naar de desktop :?

[ Voor 255% gewijzigd door Shuriken op 03-10-2005 22:19 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Weet er iemand toevallig watvoor kanonnen die artillery dingen zijn? Ik heb al wat zitten zoeken op mijn normale army sites waar ik wapen info enzo opzoek, maar die artillery kanonnen staan er niet op. Iemand een typenummer?

edit: hebbus, het is de LW155:
Afbeeldingslocatie: http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/xm777-2.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Widow op 03-10-2005 22:24 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuriken schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:08:
[...]

Nou ik hoop dat het beter gaat dan op de GOF server. Ik speel daar geregeld (lees elke dag) en het lagt daar toch wel geregeld. Meestal verhelpt een reboot wel wat. Of soms crasht ie gewoon spontaan.

Het gaat de laatste tijd wel iets beter maar als ik eigenaar was zou ik er niet heel vrolijk van worden.

Hoe zit dat nu eigenlijk met die battlerecorder?

Ik download net een bookmark. Probeer em daarna af te spelen en bf2 crashed naar de desktop :?
zeg hoe bookmark je hem nou precies!! ene keer lukt het de ander keer niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

gebeurt vanzelf als je op een server zit die battles opnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Area schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:18:
En trouwens, welke dombo gaat er nou in een arti spawnen terwijl 't arti mark al een tijdje op de radar staat, zegt meer iets over jou en niet over een admin die onnodige punishes niet toestaat.
een commander is pas stom als hij nadat de flag alweer terug gepakt is of een overmacht aanwezig is om de flag terug te nemen, een arti strike daarop plaatst. heb het vaak genoeg meegemaakt

en nee het logo was er nog niet. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:06:
Hij heeft er in totaal 3, dus zijn rangen + nog 2 rangen erbij
met 3k punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

3.2k punten 8)7 :/

[ Voor 56% gewijzigd door fsfikke op 03-10-2005 22:41 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Jah, zo denken we er allemaal wel ongeveer over :/
Kijk, verlaging, perfect!!!! Echt waar heel goed idee.
Maar zó laag :| :X
Als EA iets doet, doen ze het ook gelijk fout ook, hè? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Ze hadden het met die ranks niet zoveel aan moeten passen. Heb nu 17000 puntjes en ik vind het eigenlijk nog best wel redelijk gedaan tot sergeant. Het wordt de spelers te makkelijk gemaakt met nieuwe wapens en je raakt het overzicht kwijt; als je nu iemand ziet die sergeant is weet je gewoon dat diegene vaak speelt en het goed kan. Als je dan ineens heavy master weetikveel majoor wordt, is het verschil naar mijn idee te klein. Mensen willen tegenwoordig alles voor niets, ik bedoel 3200 punten voor sergeant (?), daar ben ik nog steeds naartoe aan het werken, en over een weekje haal je het in een week. Iets minder drastisch had ook wel gemogen! |:(

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

bertenernie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:54:
Ze hadden het met die ranks niet zoveel aan moeten passen. Heb nu 17000 puntjes en ik vind het eigenlijk nog best wel redelijk gedaan tot sergeant. Het wordt de spelers te makkelijk gemaakt met nieuwe wapens en je raakt het overzicht kwijt; als je nu iemand ziet die sergeant is weet je gewoon dat diegene vaak speelt en het goed kan. Als je dan ineens heavy master weetikveel majoor wordt, is het verschil naar mijn idee te klein. Mensen willen tegenwoordig alles voor niets, ik bedoel 3200 punten voor sergeant (?), daar ben ik nog steeds naartoe aan het werken, en over een weekje haal je het in een week. Iets minder drastisch had ook wel gemogen! |:(
Het is misschien iets te drastisch maar aan de andere kant maken ze mss gewoon wat extra rangen aan: Luitenant, Kapitein etc.
Op die manier blijf je echt het verschil wel zien hoor.

Verder vind ik dat m.n. extra unlocks ook gewoon voor mensen die minder vaak / goed spelen binnen bereik moeten blijven dus ik sta er wel achter. O-)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
R-B schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:59:
lol, lees al 6/7 pagina's achter elkaar over de patch. ik heb het spel heel lang niet meer gespeeld. En ik ga het pas weer doen zodra 1.03 uit is. Op naar de 10k dan :) zit nog steeds op 6700 punten na 62 uur :+
Inderdaad, ik heb dus ook geen zin om nog 60 uur te moeten spelen om sergeant te worden ;). Laat v1.03 maar komen! EA heeft zelf ook door dat de game in populariteit gaat steigen wanneer je sneller ranks behaald.. De game zal daardoor ook beter verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
meer rangen vind ik wel leuk, laat ook meer het verschil zien tussen gamers...

@ die lag... zou het kunnen dat het een 64 player server is? die hebben veel lag schijnt :o ... maar dat valt zoiezo al af want daar vind ik zoiezo niet veel aan, en dat met die demo's boeit me ook niet zoveel aangezien dr nog niet veel requests zijn geweest. Maar volgens mij is er niet veel mis met i3d en bovendien reageren ze erg snel :9

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
djmantri schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:50:
meer rangen vind ik wel leuk, laat ook meer het verschil zien tussen gamers...
Dat is waar, maar het werken naar rangen toe is ook leuk. En ik vind toch dat dat voorheen een vrij zware opgave was ;). Misschien hebben de meeste hier gelijk en zouden de ranks iets meer punten moeten vereisen dan dat met v1.03 gaat gebeuren.

offtopic:
ik ga pitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Voor de liefhebber: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=134 (wake island 2007)
Met enorm veel dank aan een hele goede persoon :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AteZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Pff ik heb wake island nu wel genoeg gespeeld al met BF1942,

ontbreekt het EA aan inspriratie ofzo? teren op oude suc6en.

er zijn nog wel wat meer historische battlegrounds te bedenken, enne BF2 speelt toch in de huidige tijd?

sexy: use feather kinky:use entire chicken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Wake 2007 , of zou dat t aantal lijken zijn dat ze gevonden hebben, sinds de bf1942 mp demo?! :+

meende vanmiddag in dit (versnelde) topic gelezen te hebben dat ie morgen vandaag heel vroeg zou komen, kan nog niets vinden op de EA site :o

[ Voor 40% gewijzigd door SAiN ONeZ op 04-10-2005 00:19 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

sain onez schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 00:18:
Wake 2007 , of zou dat t aantal lijken zijn dat ze gevonden hebben, sinds de bf1942 mp demo?! :+

meende vanmiddag in dit (versnelde) topic gelezen te hebben dat ie morgen vandaag heel vroeg zou komen, kan nog niets vinden op de EA site :o
De patch zou eigenlijk 3 oktober uitkomen, ik ging altijd van 4 oktober uit (nacht van 3 op 4) en warempel: EA brengt de patch voor 7 uur vanochtend uit, ik heb alleen nog geen idee of we hem dan direct al mogen verspreiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Ik vind i3d ook regelmatig veel lag hebben.
En idd jammer dat die battlerecorder niet werkt.

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Waterlelie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 01:09:
Ik vind i3d ook regelmatig veel lag hebben.
En idd jammer dat die battlerecorder niet werkt.
En over welke server heb je het dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:59:
Voor de liefhebber: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=134 (wake island 2007)
Met enorm veel dank aan een hele goede persoon :) _/-\o_
Hey waarom zijn die spelernamen uitgegumd?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:41:
Ok dha morpheus, als de admin bent die me net van I3D heeft gebanned, wat een ongelooflijke loser ben je dan. Jij gooit arty op de (op de basis na) enige vlag die we hebben ik spawn er, ik punish je terecht voor je domme actie, jij gaat mij uitschelden omdat ie je punish, ik reageer erop, en pats ban... Ik heb zelden zon lame aktie gezien van een admin (ben zelf 5 jaar admin geweest bij de ZvdK counter strike servers, dus heb genoeg ervaring).
het is wel bekend dat die Morpheus een lame admin is maar daar zijn er zoveel van. De meesten kunnen de weelde van het admin zijn niet aan. Maar dat zal ongetwijfeld ook een leeftijdsquestie zijn. _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door SlagerBlom op 04-10-2005 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:34

BaT

Ik las dus net van iemand die aan die beta mee doet, dat je uit je voertuig moet stappen om een punt te capturen.... geldt dit ook voor helicopters ??? dat zou namelijk vrij lame zijn (voor blackhawk misschien niet, maar voor de attack heli's wel)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:39:
[...]

Je moet er een keer mee spelen ;)
Je kan die van mij wel eens lenen, je weet op welke je server je me kan vinden :+
Is goed, ik join voor de aardigheid wel eens even :)
Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:24:
[...]

Jep , dat hoorde ik ook..... Maar de patch zit idd vol met bugs.... Maar hij komt deze week dus gewoon uit. De laatste test is nu aan het lopen , stresstest op de europese server :)... EA brengt hem toch uit ... We hebben net met de EA guys gespeeld en van DIce , Deze mensen kenne de mappen waarschijnelijk niet helemaal.

Maar tis OFFICIEEL de patch komt binnen 4 dagen uit !!!
Nice, ik zit er eigenlijk wel op te wachten _O_
bertenernie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:54:
Ik vind het zo slecht nog niet, nu heb je zo'n grote kloof tussen de ranks dat je eigenlijk nooit weet waar je aan toe bent als je applied for commander. Als de verschillenen wat kleiner zijn, dan kan je het veel makkelijker aan de ranks bekijken :) Daarnaast zullen er ongetwijfeld wat nieuwe ranks geadd worden :*)
DaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 00:24:
[...]

De patch zou eigenlijk 3 oktober uitkomen, ik ging altijd van 4 oktober uit (nacht van 3 op 4) en warempel: EA brengt de patch voor 7 uur vanochtend uit, ik heb alleen nog geen idee of we hem dan direct al mogen verspreiden :)
Netjes, tuurlijk mag dat wel :) Bestaat er ook zoiets als een i3d.nl FTP server? _/-\o_
DaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 01:26:
[...]

En over welke server heb je het dan? :?
32 playermaps en 64 player maps (Vooral de laatste is verschrikkelijk). Ook regelmatig "There is a problem with your connection"...
BaT schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 03:23:
Ik las dus net van iemand die aan die beta mee doet, dat je uit je voertuig moet stappen om een punt te capturen.... geldt dit ook voor helicopters ??? dat zou namelijk vrij lame zijn (voor blackhawk misschien niet, maar voor de attack heli's wel)
Bekijk de screenshots die DaMorpheus hierboven postte op battlefield2.nl maar eens, daar kan je precies bekijken hoe het zit.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patch zal wel aleen preload zijn voor ea trusted partners. dus dan komt ie over dag of 2 misschien.
zodat alle servers gelijk patched zijn als client version komt :9
ik gok op woensdag.. dus morgen :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de patch uitkomt dan begin ik BF2 weer op te pakken. Hopelijk draait BF2 dan iets beter + een hele hoop irritante bugs verdwenen. Verder vind ik een nieuwe map zeer positief en als de optie er is zoals iemand hier daadwerkelijk verteld dat je de nickname voor het spel kan veranderen is helemaal top en zat ik echt op te wachten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Via battlefield2.nl :):

Update:

Zojuist is de releasedatum bevestigd. Woensdag patchdag!

dus lijkt me definitief

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
TrippleSix schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 07:47:

Zojuist is de releasedatum bevestigd. Woensdag patchdag!

dus lijkt me definitief
alweer.... :O

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat nog geen patch op: ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/ of ik kijk er overheen, dus hij is nog niet beschikbaar voor het grote publiek?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Dit is een mooi geval van: Eerst zoeken, dan vragen.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 09:05 ]

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

pak je eens wat koffie Marty.als je 25 replies per pagina hebt staan, staat op de vorige pagina dat de patch woensdag uitkomt.

http://www.battlefield2.nl/

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 08:22:
Er staat nog geen patch op: ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/ of ik kijk er overheen, dus hij is nog niet beschikbaar voor het grote publiek?? :?
Morgen komt die uit als het goed is. :) Op www.battlefield2.nl staan nu heelveel screenies van Wake Island 2007 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 08:43:
[...]

Morgen komt die uit als het goed is. :) Op www.battlefield2.nl staan nu heelveel screenies van Wake Island 2007 :)
Bf1942 flashback :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou al 79 servers op de nieuwe patch. Dus vandaag komt ie :).......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FnF schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 06:54:
[...]

32 playermaps en 64 player maps (Vooral de laatste is verschrikkelijk). Ook regelmatig "There is a problem with your connection"...
Tja, ik hoop dat niet dat ik alweer hoef te vertellen over de 64 slots software en die *kleine* bugs die voor de dagelijkse crash en hangpartijen zorgen? Hopelijk per vandaag dus opgelost :)
En als je dus de ranglijsten ziet blijken onze servers het juist erg goed te doen :)
Stronkie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 08:55:
Nou al 79 servers op de nieuwe patch. Dus vandaag komt ie :).......
Helaas. We hebben wel al de serverpatch maar de clientpatch gaan ze pas vanaf woensdagochtend 01:00 verspreiden. Voor woensdag 07:00 heeft iedereen deze dan op de FTP staan. Dus woensdag patchdag mensen :)
De patch komt als vanouds op http://filemirror.i3d.nl (1000 mbit :) )

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 04-10-2005 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Kan je al wat vertellen over de requirements voor de medailles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zelfde als de 1942 maps voor BF-vietnam toen bleek dat die ook niet echt goed verkocht. Ik zie het als een (wel mooi megenomen) actie om te proberen om de 1942 spelers over te halen. Ik vind Wake een map voor 1942 planes en voertuigen trouwens.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

wat is the build van de server patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 08:59:
[...]

En als je dus de ranglijsten ziet blijken onze servers het juist erg goed te doen :)
Dat ze vaak vol zitten zegt niet gelijk iets over lag en andere zaken imho. Veel nederlanders spelen gewoon graag samen met andere NL spelers op NL servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Digibilly schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 02:32:
[...]

De meesten kunnen de weelde van het admin zijn niet aan. Maar dat zal ongetwijfeld ook een leeftijdsquestie zijn.
Dat is inderdaad een feit. Meer dan de helft van de admins die ik zie misbruikt zijn machtspositie. Nou is het ook niet echt makkelijk om een goede admin te zijn. Daar heb ik al eens eerder over gepost. Zolang een admin zelf mee blijft spelen is hij altijd partijdig voor zijn eigen kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Stronkie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:15:
wat is the build van de server patch
1.1.2551.0
Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:16:
[...]

Dat ze vaak vol zitten zegt niet gelijk iets over lag en andere zaken imho. Veel nederlanders spelen gewoon graag samen met andere NL spelers op NL servers.
Mwah, waarom dan wel op onze servers en niet op andere ranked servers? We zullen dus toch wel *iets* goed moeten doen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:17:
[...]

Dat is inderdaad een feit. Meer dan de helft van de admins die ik zie misbruikt zijn machtspositie. Nou is het ook niet echt makkelijk om een goede admin te zijn. Daar heb ik al eens eerder over gepost. Zolang een admin zelf mee blijft spelen is hij altijd partijdig voor zijn eigen kant.
Wat alleen maar erg is zodra hij gaat kicken of bannen om zo zijn team te bevoordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:19:
[...]

Mwah, waarom dan wel op onze servers en niet op andere ranked servers? We zullen dus toch wel *iets* goed moeten doen? 8)7
Ik zeg ook niet dat je niets goed doet hoor. Ik stel alleen dat veel mensen hier graag op NL servers spelen, en daarbij ook nog ranked. Die zijn er niet zo heel veel hoor, zeker niet in 64 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou dan heb ik slecht nieuws en goed nieuws voor mij..... :(

Ik hoef bf2 niet opnieuw te installeren en kan nu dus al de Patch spelen... want..........

Tis de zelfde build als we hadden... 1.1.2551.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:19:
[...]

Wat alleen maar erg is zodra hij gaat kicken of bannen om zo zijn team te bevoordelen :)
We hebben het over lame admins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:20:
[...]

We hebben het over lame admins...
Ja ik ook :)
Stronkie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:20:
Nou dan heb ik slecht nieuws en goed nieuws voor mij..... :(

Ik hoef bf2 niet opnieuw te installeren en kan nu dus al de Patch spelen... want..........

Tis de zelfde build als we hadden... 1.1.2551.0
De client patch kan wel nog een andere build hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
DaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:23:
De client patch kan wel nog een andere build hebben :)
Laten we hopen... als ik zo lees welke bugs er nog in huidige build zitten dan houd ik m'n hart vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Blacksnak schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:27:
[...]

Laten we hopen... als ik zo lees welke bugs er nog in huidige build zitten dan houd ik m'n hart vast!
Hehe, kunnen we volgende week weer patchen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:30:
[...]

Hehe, kunnen we volgende week weer patchen 8)7
Laten we inderdaad hopen dat er snel een patch uitkomt na deze (vrees het ergste) zodat de door stronkie aangegeven bugs ook nog verholpen gaan worden op korte termijn

offtopic:
DaMorpheus: dit knopje is er niet voor niets: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gunner schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:33:
[...]

er staan toch geen onwaarheden in?
Nee, klopt inderdaad helemaal, daarom ook zo schokkend (dat laatste vooral) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:36:
offtopic:
DaMorpheus: dit knopje is er niet voor niets: [afbeelding]
Datzelfde kan ik ook tegen jou zeggen, gezien een paar posts daarboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

KnijnN

GroenteBOER!

Foute boel dus :(

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gunner schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:37:
[...]

Datzelfde kan ik ook tegen jou zeggen, gezien een paar posts daarboven ;)
Yep, foutje van mijn kant (had het topic in 2 schermen open), echter niet structureel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

offtopic:
:D _/-\o_
Wat is je bron dat het niet structureel is? Graag telefoonnummer en naam :+

Nu maar weer ontopic? :P
Want als stronkie gelijk heeft kunnen we zeer snel weer een patch verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
laten we ff niet opnieuw gaan zeiken over admins.... alsjeblieft....

@Stronkie: zou naar zijn als al die bugs die je eerder beschrijft er nog in zitten..

Anyway, vandaag komt m'n nieuwe mobo + extra mem binnen. Dat zou icm de patch een flinke performance boost moeten geven. We gaan het zien :D

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:44
Hoeveel mb is de patch eigenlijk? En wil iemand een torrent maken oid? Want als de patch bv 50mb is, zie ik mensen ook met 1000mbit probs krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Ik las volgens mij iets van 160mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hadden we geen GoT torrent tracker oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word het gedrag van de escape-toets verandert? Dikwijls beland ik in het menu omdat ik intuitief het spawn-menu met escape wil verlaten. En dan sta je daar 5 sec te niksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Freezerator schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:40:
Hoeveel mb is de patch eigenlijk? En wil iemand een torrent maken oid? Want als de patch bv 50mb is, zie ik mensen ook met 1000mbit probs krijgen ;)
175 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Ondertussen is het eerste virus opgedoken die zich via de ingame server browser van Battlefield 2 verspreid. Hiervoor wordt eenzelfde lek misbruikt als een tijdje terug in MSN Messenger is gevonden: een JPEG plaatje wordt voorzien van programmacode. Deze code zorgt er voor dat een hoop malware op de PC wordt geïnstalleerd. Zorg dus dat je de virusscanner aan hebt staan tijdens het online gamen!
...en ik maar braaf conform de manual de virusscanner uitzetten... :(

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

DaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:41:
Hadden we geen GoT torrent tracker oid?
er was zoiets als hktorrents.nl maar die bestaat al niet meer.

http://gottorrents.nl:11000/ \o/

edit:
hmmm daar is ook niet veel te doen :(

[ Voor 9% gewijzigd door JohnD op 04-10-2005 09:51 ]

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RFVR schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:45:
[...]

Dat doen heel veel mensen, helaas blijkt nu maar weer. Overigens heb je dan wel een besmette server nodig en lijkt de bron mij ook vrij snel op te sporen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

RFVR schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:45:
[...]

Of gewoon niet bij vage/onbekende BF2 servers connecten..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dCY schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:54:
[...]

Of gewoon niet bij vage/onbekende BF2 servers connecten..!
Ehh, welke server ken je echt dan? Van welke server kun je uberhaubt weten of deze besmet is of niet? Dat kun je er van een afstand niet aan zien namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

idd.. zou net zo goed bij ea servers kunnen zijn

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

SunStorms_sletje schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:55:
idd.. zou net zo goed bij ea servers kunnen zijn
Nee, de serveradmin moet de image van de server besmet maken, dus is foute jpg daar naarzetten. Door gewoon te browsen in de serverbrowser wordt je al besmet (zodra je die server dus aanklikt om te kijken wie erop spelen en welke map/etc)

[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 04-10-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:55:
[...]

Ehh, welke server ken je echt dan? Van welke server kun je uberhaubt weten of deze besmet is of niet? Dat kun je er van een afstand niet aan zien namelijk.
Geen ranked servers, mensen die een servertje thuis hebben draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:09:
[...]

Nee, de serveradmin moet de image van de server besmet maken, dus is foute jpg daar naarzetten. Door gewoon te browsen in de serverbrowser wordt je al besmet (zodra je die server dus aanklikt om te kijken wie erop spelen en welke map/etc)
Fout, de server moet besmet zijn. Het virus pakt de jpg's vanzelf wel op waardoor je server alsnog anderen zal besmetten. Dat deden de vorige "versies" van dit virus namelijk wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 04-10-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:18:
[...]

Fout, de server moet besmet zijn. Het virus pakt de jpg's vanzelf wel op waardoor je server alsnog anderen zal besmetten.
Zoals je weet heb je servers. Je hebt bijvoorbeeld gameservers en webservers, deze twee staan bijna nooit op dezelfde fysieke server. De gameserver linkt naar een serverimage die op een webserver staat. Deze image moet besmet zijn, ofwel door gewoon zelf die jpg met virus te maken, of door een mastervirus dat elke jpg op de harde schijf besmet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kijk eens in de spiegel :O
of door een mastervirus dat elke jpg op de harde schijf besmet.
Yep, ik zeg toch nergens dat dat niet zo is. Overigens zijn er meerdere manier om een virus op zo'n server te krijgen hoor.

Niemand verpest de thread hier toch? Is dat je antwoord als je niet gelijk blijkt te hebben? Wat denk je bv van virussen die bugs in het os misbruiken om zich voort te planten en zo hun payload op een andere machine te zetten.

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 04-10-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Kan je eens ophouden met het continu verpesten van de thread?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:26:
Ik zou anti-tank unlocken. Je hebt dan die DOA waarmee je goed smalle stegen kan leeg vegen (handig bij bijv Karkand) en je hebt nog iets tegen tanks bij je. Dat geldt ook voor engineer, maar die heeft een kleiner magazijn en je moet dicht bij de tank in de buurt komen met je mijnen wat bij grotere maps soms heel moeilijk is en mocht dat kunnen dan heb je nog de C4 van special ops.
Support unlock... zeker nu iedereen moet utistappen om flag te cappen. Dan wordt AT net wat minder intresting denk ik. Kan je beter een gun hebben waarmee je mannetjes op iets grotere afstand kan uitschakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 14-09 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

rac-on schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:40:
laten we ff niet opnieuw gaan zeiken over admins.... alsjeblieft....

@Stronkie: zou naar zijn als al die bugs die je eerder beschrijft er nog in zitten..

Anyway, vandaag komt m'n nieuwe mobo + extra mem binnen. Dat zou icm de patch een flinke performance boost moeten geven. We gaan het zien :D
wil geen 'party pooper' zijn, maar volgens de patchtesters zou het mem gebruik halveren, als je het niet had verdubbeld merktte je net zoveel, en een mobo kan weinig verschil maken lijkt me, maar toch veel plezier met je nieuwe aankopen... :D

wat mij opviel in BF2 toen ik ermee startte dat het niet meer 3 hutjes en 1 palmboom was als je een dorp binnenkwam, alles was in verhouding veel gedetailleerder en grootser, nu lijkt me volgens de screens van Wake 2007 deze verhouding weer terug naar 1942/vietnam waardoor de beleving niet zo intens is al in bv Golf of Oman

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
sain onez schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:03:
[...]
wil geen 'party pooper' zijn, maar volgens de patchtesters zou het mem gebruik halveren, als je het niet had verdubbeld merktte je net zoveel, en een mobo kan weinig verschil maken lijkt me, maar toch veel plezier met je nieuwe aankopen... :D
mwah, ik heb nu 512 mb en dat zit al voor een stuk vol met windows, virusscanner e.d. ik weet dat het memgebruik afneemt, maar een gb lijkt me zowiezo tegenwoordig geen overbodige luxe. Ik speel nu alles op low en dan nog istie in het begin erg schokkerig. Dus de patch zorgt er voor dat het niet meer schokkerig is, en m'n extra ram dat ik wat settings omhoog kan gooien. altans, dat hoop ik :p
Mobo zal in zoverre uitmaken dat ik van een brak, onstabiel no-name bord naar een msi nforce 2 mobo overstap (/me hangt nog in het socket-a tijdperk :X )
wat mij opviel in BF2 toen ik ermee startte dat het niet meer 3 hutjes en 1 palmboom was als je een dorp binnenkwam, alles was in verhouding veel gedetailleerder en grootser, nu lijkt me volgens de screens van Wake 2007 deze verhouding weer terug naar 1942/vietnam waardoor de beleving niet zo intens is al in bv Golf of Oman
* Rac-On vind dat als ze Wake 2007 erin stoppen, ze eigenlijk ook moeten zorgen dat je met de schepen kan varen + dat de kanonnen van de kruiser en de kruisraketten van de carrier het doen... Ik denk ff terug aan een lan waarbij we maar geen spawmpoint veroverd kregen en iemand op gegeven moment gewoon die carrier het strand op vaart _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Rac-On op 04-10-2005 11:10 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:46:
[...]

Support unlock... zeker nu iedereen moet utistappen om flag te cappen. Dan wordt AT net wat minder intresting denk ik. Kan je beter een gun hebben waarmee je mannetjes op iets grotere afstand kan uitschakelen :)
203....:(

Maar zelfs zonder patch vraag ik aan al mijn inzittenden op TS of ze aub zo snel als ze de vlag zien verspringen kunnen uitstappen. Je bent alleen maar een ontzettende dikke target op die manier. En de kans dat je het overleeft is vele malen groter als je je verspreidt.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.