[PC] Battlefield 2 - deel XX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.752 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

rac-on schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:02:
[...]

ik snap ook niet waarom ze hem op 6 hebben gezet, omdat je een tag graag in het -[...]- formaat wil hebben lijkt me, dan is het tenminste duidelijk een tag. Anyway, in dit geval zou je dan -SswL- krijgen oid, ook wel te doen toch?
Hebben jullie trouwens nog id3 voor de servernaam gezet? Wilde gister nog ff joinen maar er waren weer maar 6 man (ingame naam: raccie).
degene die het allemaal bijhoudt zou em resetten en dan zou ie idd in dat I3D lijstje moeten komen staan, tis idd heel erg leeg, maar idd -SswL- zal dan maar moeten, en veteranen herkennen ze wel aan de originele clantag :+ (en aan rang)
Hielko schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:09:
Tags die twaalf tekens lang zijn vind ik persoonlijk ook wel heel extreem. Meeste clan afkortingen zijn niet langer dan vier tekens, en dan heb je nog twee tekens om er [xxxx] van te maken. Lijkt mij prima.
Tja wat je vindt mag je houden, maar t blijft staan dat de onze 12 char. groot is, en het hier geen oplossing is, of zouden wij die van ons 6 moeten/mogen inkorten!? :> ;)

[ Voor 27% gewijzigd door SAiN ONeZ op 03-10-2005 14:13 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:31:
[...]

Doe ff, dan kunnen we op de DjMantri server [KillerGoT] oid voor onze namen zetten B)
Max 6 tekens heb ik gelezen ergens....das irri ja want mijn clantag heeft ook 7 tekens
Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:00:
nee.... VOOR de naam :)

niet achter

en ADMIN is al 5 dus [ADMIN} kan niet eens
Ik denk dat hij DJMant vóór zn naam gaat zetten dan? Misschien 2 accounts aanmaken ofzo

Oh en dat vlaggen niet gecapt worden heb ik nu ook al last van..dus dat is niets nieuws voor mij.
Bor de Wollef schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:03:
[...]

Dan hadden ze het anders op kunnen lossen: iedereen die op het moment van afvuren in een circel staat met de omtrek van de art damage is een TK. Iedereen die er op dat moment buiten stond is geen TK.

Zo los je jouw probleem op en blijf je er ook voor zorgen dat de commander niet expres art op teammates gaat gooien. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Als jij dan even de code schrijft en het naar EA stuurt zijn we gelijk klaar :+
DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:14:
[...]

Als een commander echt gekke dingen gaat doen heb je de mutiny en kickvote nog :)
Die gelukkig altijd werken...NOT!

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
Shuriken schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:06:
[...]

Kijk maar naar mijn eigen stats: http://www.battlefield2.n...layer.php?pid=shuriken.nl

Ik heb wel een expert pistol badge maar niet basic. Dat is inprincipe niet mogelijk. Als ik nu ingame 7 kills maak krijg ik een melding dat ik de basic heb gehaald. Echter deze verschijnt nooit bij de stats.

Ik heb zowel basic als expert tegelijk gehaald.

Zie ook topic hier: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=4662
Is het niet dat een 2de of 3de level van een badge de 1ste gewoon vervangt? Ik had eerst de basic en nu een veteran. Alleen de veteran is te zien op mijn statpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tags die twaalf tekens lang zijn vind ik persoonlijk ook wel heel extreem. Meeste clan afkortingen zijn niet langer dan vier tekens, en dan heb je nog twee tekens om er [xxxx] van te maken. Lijkt mij prima.

Overigens hoeven er van mij absoluut geen stingers in mashtuur in de stad te komen, dan kan je namelijke helemaal niks meer met de heli. Nu kan je hem al prima neerhalen, en als ie ook nog eens niet meer in-air gerepaired kan worden + je kan er niet snel vlaggen mee cappen dan heb je er toch al niet zoveel meer aan.
moet zowiezo eens afgelopen zijn met die heli :r

is veel te sterk in die map :)

heli hoeren zullen vanaf de komende patch heel goed opvallen doordat ze minder bovenaan staan..

WHOEHAHAHAHAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

too bad dat ze al genoeg punten hebben weten te scoren zo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:19:
too bad dat ze al genoeg punten hebben weten te scoren zo.....
ja eigenlijk wel =/

is misschien wel zo'n goed idee om ze allemaal op nul te zetten...

trouwens, kijk maar es op deze site:

*knip

als je iemand echt wil kloten moet je hun naam op deze site zetten met hun BF2 stat Avatar, dan als EA de naam ziet, staat hun score denk ik snel op NUL :)

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 03-10-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:24:
[...]

ja eigenlijk wel =/

*knip

als je iemand echt wil kloten moet je hun naam op deze site zetten met hun BF2 stat Avatar, dan als EA de naam ziet, staat hun score denk ik snel op NUL :)
Laten we nu niet gaan linken naar sites met cheats en hacks. |:(

Moet je hem ook vooral nog eens extra quoten ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 03-10-2005 16:02 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm denk dat dat BH whoren door gaat hoor.
Die guns schieten gewoon errug makkelijk, wordt dus meer kill farmen met die dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

denk het niet , het is niet meer zo makkelijk om deze te repareren in de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:28:
mmm denk dat dat BH whoren door gaat hoor.
Die guns schieten gewoon errug makkelijk, wordt dus meer kill farmen met die dingen...
Maakt mij niet uit, ik schiet dat ding toch wel uit de lucht met de tank.. easy done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens hoeven er van mij absoluut geen stingers in mashtuur in de stad te komen, dan kan je namelijke helemaal niks meer met de heli. Nu kan je hem al prima neerhalen, en als ie ook nog eens niet meer in-air gerepaired kan worden + je kan er niet snel vlaggen mee cappen dan heb je er toch al niet zoveel meer aan.
Sure thing. Als je in een autootje kruipt en je schiet 1 keer die gun leeg die op je dak staat dan heb je hem al bijna. Ik vind het wel een uitdaging altijd. Soms levert het je 5 of 6 kills op en als je dan ook nog de vlag verdedigt loopt het helemaal op :) Ik scheur hem soms het hele spel achterna :D

Nog een vraagje aan Stronkie (bedankt trouwens voor je inside info :Y) ) Je hebt nu weleens dat een vehicle of tank out of the blue explodeert zonder dat je op een mijn rijdt. Ik had dit gisteren weer toen het spel echt pas een minuut bezig was met een splinternieuwe tank. Weet je toevallig of hier iets aan gebeurd is? Kan me voorstellen dat je het niet met zekerheid kunt zeggen, want zo vaak treedt die bug niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Ik zat meer aan de Quad AA guns te denken zoals ze ook in Battlefield Vietnam zitten. Niet aan stingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nope is nog niet aangepast. Ik had dat ook een keer tijdens het testen. De beruchte verkeersbord is er nog steeds , deze vernietigd nog steeds je tank. Wat me ook opviel is dat als je parkeerd op een helling en je sprint uit je tank en dat ding rolt tegen je aan dat je nog steeds gekilled word , terwijl volgens mij dat aangepast zou worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ja eigenlijk wel =/

*knip

Nog zo'n zielig stelletje met allerlei hacks, hadden we dit niet al een keer gehad met een andere site? Ook al van die losers! :r Ziek wordt ik van die kindjes die anderen hun plezier niet gunnen en het op deze wijze gaan verpesten! :(

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 03-10-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
gister mashtuur zitten spellen en ook de hele tijd met zo'n mec karretje op de blackhawk zitten raggen. Express om het laadruim mikken en men een lach op mijn gezicht zitten toekijken hoe de mannetje naar beneden flikkerden :D is goed voor je team, de fun en de puntjes :D
anyway, zit nu op een dikke 9000 punten en hoop voor de patch nog ff de 10500 te halen. Toch nog een echt zelfverdiend yes momentje..
@Cyclonus: ik :r echt op mensen die hun te kleine mannelijkheid moeten compenseren door op een dergelijke manier een spelletje te verpesten..

@sain onez: heb me net ff geregistreerd op jullie forum, wellicht binnenkort met de patch -SswL- voor me naam ;)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

ik ram altijd de mec copter naar de blackhawk in @ mashtuur.

werkt prima :)

maar aangezien men met de nieuwe patch uit de black hawk moet komen om vlaggen te cappen zal ik dat een stuk minder doen ;)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 09:14

OMD

ik vind zowiezo de chopper in die map zwaar irri. Maar ja, het brengt wel spanning in het level. Je bent toch altijd bang voor de BH... Mij boeit het niet wat ze doen met choppers, ik kan niet vliegen en ik doe het ook niet, ik haal wel op een andere manier mij punten. Ik sta meestal wel in de top 5 met punten en dat is alleen door fair kills en Flag capturing. zo hoort het ook!

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

[...]

ja eigenlijk wel =/

*knip

Psst, kwam vorige week ook al voorbij.
Op "de een of andere manier" heeft punkbuster altijd toegang tot de laatste release van hun hackjes ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 03-10-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ach die patch testing is leuk... maar ik w8 toch liever af wat de SF pack doet.... 1 van ons heeft de prebeta versie mogen testen met twee bespeelbare mappen en alle extra voertuigen... Hij vond het haak pistool(waar je muren omhoog kunt komen ) mooi en de nightvision ding.. maar het leek ontzettend veel op AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:58:
ach die patch testing is leuk... maar ik w8 toch liever af wat de SF pack doet.... 1 van ons heeft de prebeta versie mogen testen met twee bespeelbare mappen en alle extra voertuigen... Hij vond het haak pistool(waar je muren omhoog kunt komen ) mooi en de nightvision ding.. maar het leek ontzettend veel op AA
Waarom heb jij in de afgelopen dagen best wat uurtjes BF2 Demo gespeeld? Terwijl je de nieuwe patch moet testen en de full hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

@Hidde: volgens mij heeft ie het over de Special Forces uitbreiding.... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:57:
[...]
Op "de een of andere manier" heeft punkbuster altijd toegang tot de laatste release van hun hackjes ;)
hehe... nou ik heb dat wel eens een keer op een ander account geprobeerd en moet toch wel zeggen dat die hacks het zeker doen! en PB is er nog steeds niet in geslaagd om hun hacks op te sporen ;-)

nice try though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Lol , ja LOL , mijn xfire denkt dat mijn ungepatchte gedeelte van BF2 (heb ik ook nog) :).... de demo is, vraag me niet hoe dat kan , maar als ik gewoon bf2 ga spelen speel ik de demo :S vreemd... Misschien een nieuwe buggy:). En straks als ik de SF addon moet gaan testen hmmz wat heb ik dan .. BFV LOL.

Edit , maare als ik zo na die uren kijk.. Ik zou 4 uur de demo gespeeld moeten hebben , nou ik heb sinds de patch (vrijdag) maar een uur of twee de Vanilla BF2 gespeeld... Vreemd.. Misschien effe kijken als ik aan het spelen ben welk spel ik online heb staan op dat moment. Ik zie bij de weg mijn World of Warcraft ook niet meer oplopen terwijl ik dat ook nog minstens 12 uur gespeeld heb deze week hmmm

[ Voor 41% gewijzigd door Stronkie op 03-10-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na gisteren een uur of 3 gespeeld te hebben, heb ik de laatste ati radeon drivers geinstaleerd. Nu start het spel niet meer op..... :? |:( :'(

Krijg wel het start logo te zien van battlefield 2 maar verder gaat hij niet. Dus niet het logo van EA.

Weet iemand wat ik moet doen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Je hebt versie 5.9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
Precies, en zullen er minder vaak irritante heli's boven die vlaggen gaan hangen...

Straks zijn ze kwetsbaarder en zullen ze zich via de grond moeten verplaatsen, kom ik ze afknallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja! de laatste die op de site stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:57:
[...]
Die hackjes werken anders helaas wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Dan heb jij dus betaald om die te mogen downloaden.... Ik zou als ik jou was maar uitkijken. Ik vind sowieso niet dat je moet cheaten.. Ook al is het alleen maar om te kijken...

edit:

Welke versie is BF2 nu.. Ik speel als de gepatchte versie 1.1.2551.0

Het valt me ook op dat er weinig getest word met de patch.... Er zitten maar gemiddeld 14 mensen online , waarvan er zekers 4 van EA zijn en 8 mensen van ons en twee BF2.se mensen......

ZIjn we de enigen die die patch testen.. Vreemd , en der is ook al een testserver weg , je kunt nu alleen maar kiezen tussen drie testservers.....

Hee DaMorpeus. Misschien is het handig dat we effe babbelen over misschien nog meer test mensen ofzo. Ik zal overleggen of jij als i3nl ook mee kunt testen ofzo

[ Voor 69% gewijzigd door Stronkie op 03-10-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:33:
Dan heb jij dus betaald om die te mogen downloaden.... Ik zou als ik jou was maar uitkijken. Ik vind sowieso niet dat je moet cheaten.. Ook al is het alleen maar om te kijken...

edit:

Welke versie is BF2 nu.. Ik speel als de gepatchte versie 1.1.2551.0
Ik niet, maar er is een persoon (ga niet zeggen wie/wat of uit welk land) die fanatiek alle hacks verzamelt (en koopt) en die doorspeelt naar PB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

check mijn vorige bericht nog effe en ik had het ook niet over jou maar over bluejack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"
There are currently rumours circulating that the v1.03 update for Battlefield 2 will be released today - Monday, 3rd October. Apparently an email sent to Trusted Partners (those providing ranked game servers) was leaked, and it contained mention of an October 3rd release date for the patch. If correct, we could be seeing the update by around 9pm GMT tonight.

Stay tuned to BFNation, we'll bring you more information as we get it.
"

http://www.bfnation.net/

Ongetwijfeld niets van waar, maar ik post het maar even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:39:
[...]

Ik niet, maar er is een persoon (ga niet zeggen wie/wat of uit welk land) die fanatiek alle hacks verzamelt (en koopt) en die doorspeelt naar PB ;)
110% zeker dat die hacks 110% PunkBuster proof blijven...

Wheeeeee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:41:
check mijn vorige bericht nog effe en ik had het ook niet over jou maar over bluejack
ik heb geen bf2 patch geinstalleerd hoor, maar voor mijn videokaart.......Dus denk dat je me verkeerd begrijpt. Mijn battlefield 2 start dus niet op door die nieuwe ati update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:47:
[...]

En dat vindt jij leuk???? :Z

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mach2 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:50:
[...]

En dat vindt jij leuk???? :Z
vind dat zeker grappig! stat padding wordt ook gedaan, en EA doet er geen fuck aan.

Ook zijn er bugs in het spel waardoor je teveel punten krijgt voor in een helikopter zitten, en daar doet EA ook geen fuck aan. en ik vind het gewoon leuk hoe PunkBuster altijd achter de feiten aan loopt terwijl zij denken dat zij zo goed bezig zijn :)

Ach het gaat toch maar om een klein groepje foetelaars dus why not ;)

Heb het zlef al gezien een paar keer en ik moet toegeven die hax die zij maken zijn gewoon super... Niet dat ik ze zelf gebruik want ben er ook wel tegen hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:33:
Ik ook niet hoor. Ik vind cheaten totaal niet nodig. Ik ken wel mensen die dit soort cheats gebruiken helaas. Maar goed, het posten van de link vind ik eigenlijk net zo verkeerd als het gebruik van de cheats zelf. Op die manier help je alleen maar om dit soort troep te verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:41:
you've got mail
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:46:
"

Ongetwijfeld niets van waar, maar ik post het maar even...
Klopt, want de mails die op de mailinglist van Trusted Partners werd geplaatst noemde alleen begin oktober. De 3 oktober datum is buiten de mailinglist geleaked en ondertussen wel redelijk duidelijk dat die datum nooit gehaald wordt 8)7
Helaas, want een hoop klanten lopen tegen BF2 bugs aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:17:
[...]

Ontploffend nu de granaten ook die zijn gegooid maar waarvan de "eigenaar" al dood is? Dat gebeurt nu niet namelijk. Als jij dood bent is je granaat ook (vaak) direct weg. Dat heeft mij al heel veel kills gekost helaas.
Vreemd dat jij daar last van heb, ik gooi toch wel regelmatig eens een granaat, en als ik dan gedood ben, dan ontploft ie altijd nog :)
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:16:
[...]

moet zowiezo eens afgelopen zijn met die heli :r

is veel te sterk in die map :)

heli hoeren zullen vanaf de komende patch heel goed opvallen doordat ze minder bovenaan staan..

WHOEHAHAHAHAHA
Onzin, in Mashtuur City kan je makkelijk heel ver boven aan komen te staan door gewoon met een goed wapen op een dak te liggen en maar wat mensen neerknallen, of met tank of jeep.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ehhh welk mailadress heb je het dan over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:04:
Je profiel :)
MSN adres dus blijkbaar :(

[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 03-10-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:04:
Zeer waarschijnlijk het emailadres dat in je profiel staat: olderzaler0504 [A@T] hotmail [PUNT] com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

lol die werkt niet meer.. das mijn oude msn naam , mail maar naar mark apestaartje planetcombat.net

Edit... stomme spam

[ Voor 19% gewijzigd door Stronkie op 03-10-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

ik had nog een vraagje, ik zat gister op een server ( weet niet meer welke ) en ik werd gekicked bij de admin en ik kreeg daar de volgende reden voor:

Due to a city member joined your slot you have been kicked.

het was een server van 32 en we speelden 11 tegen 12...

wat is dat?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
De link naar de Geforce4 TI fix werkt niet meer helaas, heeft iemand die fix voor me?
Heb al gezocht maar kan hem niet vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

OMD schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:06:
ik had nog een vraagje, ik zat gister op een server ( weet niet meer welke ) en ik werd gekicked bij de admin en ik kreeg daar de volgende reden voor:

Due to a city member joined your slot you have been kicked.

het was een server van 32 en we speelden 11 tegen 12...

wat is dat?
Dat er een admin jou plaats wou hebben om te spelen :)

En Stronkie, het misschien beter om dan even mark [AT] planetcombat [PUNT] net te doen voor de spam e.d. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Phyxion op 03-10-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Oke dan , heb gelijk mijn profiel aangepast. wist niet meer dat die bestond haha.

Dat kicken voor admin....... is niet altijd voor admin. Ook om gewoon plaats te maken tis nl een voor gedef kick van BF2CC.... Die je zelf kunt aanpassen. Maar hoogstwaarschijnelijk toch voor een admin geweest,

Na de patch kun je tenminste server slots reserveren

[ Voor 64% gewijzigd door Stronkie op 03-10-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

FnF schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:03:
[...]

Vreemd dat jij daar last van heb, ik gooi toch wel regelmatig eens een granaat, en als ik dan gedood ben, dan ontploft ie altijd nog :)
Weet je dat wel zeker? Ik heb het net nog een keer getest namelijk. Als ik direct dood ga (als de nade nog door de lucht vliegt) ontploft hij bij mij niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nope , je krijgt de kill niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

hij detoneert 100% ik heb vaak genoeg zeker in Karkand dat ik gekilled wordt en tijdens mijn spawn pauze staat er dan you killed *** ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

kan wel zo zijn , maar je krijgt de kill niet ..... En als jij dat wel krijgt.... dan wil ik toch wel een screenshot zien.....

Ik zal het straks effe testen op de server

[ Voor 55% gewijzigd door Stronkie op 03-10-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:10:
[...]

Weet je dat wel zeker? Ik heb het net nog een keer getest namelijk. Als ik direct dood ga (als de nade nog door de lucht vliegt) ontploft hij bij mij niet namelijk.
Jep, zeker weten, ik heb echt nog nooit een keer gehad dat de granaat niet meer ging onploffen :) Ik kreeg dan ook altijd mijn kills nog mooi op mijn naam _O_
Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:12:
kan wel zo zijn , maar je krijgt de kill niet ..... En als jij dat wel krijgt.... dan wil ik toch wel een screenshot zien.....

Ik zal het straks effe testen op de server
Probeer maar even, en je zal het zien :) Ik heb dit echt nauwkeurig bijgehouden, want in de spawntijd heb je toch nix beters te doen dan even de kills bij kijken, er er stond dan mooi FnF[Grenade]Name, en ik kreeg er dan ook mooi de punten bij :) Soms zelfs wel meerdere kills gehad, kreeg dan ook mooi alle punten en kills op mijn naam er bij ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Phyxion op 03-10-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
-onzin- :Y)

[ Voor 104% gewijzigd door F0kke op 03-10-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

hee damorpeus... Voeg me gelijk effe toe op msn :)

dat is ... die nu in mijn profielstaat. en mede gotters , mogen ook me toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Fokkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:14:
[...]

Lijkt me ook niet, Stronkie schreef al over andere verwachtingen:

[...]
Ook die datum is dus niet zeker meer...... Er zijn echt veel hinderlijke bugs uit de testen gekomen en als ik de forums zo volg komen er meer bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:14:
hee damorpeus... Voeg me gelijk effe toe op msn :)

dat is ... die nu in mijn profielstaat. en mede gotters , mogen ook me toevoegen
Added ;)

Daarnaast had ik nog een vraagje, ik heb nu de G36C en de L58A1 geunlocked, en ik zit te twijfelen over mijn volgende unlock. Het wordt zeker niet de G3, omdat ik nooit Assault speel, maar heeft iemand nog tips om een goed wapen te nemen als volgende unlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Best wel balen, ik zat me toch wel een beetje te verheugen op een paar unlocks deze week ;). Ik denk dat ik tot die tijd maar lekker ga breien ofzo B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

FnF schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:13:
[...]

Jep, zeker weten, ik heb echt nog nooit een keer gehad dat de granaat niet meer ging onploffen :) Ik kreeg dan ook altijd mijn kills nog mooi op mijn naam _O_
Ik heb maar een paar keer gehad dat die nade nog wel ontplofte. Net getest op een server, van de 10 gegooide nades ontploften er 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
ik zat gister ff te sparren om de ssql server, nog geen 10 players dus alle mogelijkheid om een beetje voertuigen e.d. uit te proberen (te weinig players dan is het spel nog niet begonnen, kan je geen vlaggen pakken en tellen je stats e.d. niet mee). Op gegeven moment zit er iemand in de aa gun van het vliegdekschip, ik schiet erop met mijn chopper, ding ontploft vlak nadat die persoon uitgestapt is, staat er serieus "raccie[uss essex]-x-[SsqL]-x-Sir-Real". Geniaal!

Enne, erg jammer dat die patch zo lang duurt, maar beter een late patch dan een patch die nog vol gaten zit!

@nades: voor mijn gevoel, nooit echt op gelet of zo, ontploffen ze idd niet

[ Voor 8% gewijzigd door Rac-On op 03-10-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:47:
[...]

Zegt de man die die chopper mannen/vrouwen statshoeren vindt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:03:
[...]

[...]

Onzin, in Mashtuur City kan je makkelijk heel ver boven aan komen te staan door gewoon met een goed wapen op een dak te liggen en maar wat mensen neerknallen, of met tank of jeep.
waarschijnlijk bedoelt bor op t moment dat je dat euuh ijzertje uit de nade trekt en er mee rond loopt en jij wanneer je hem al gegooid hebt. Jullie hebben beide gelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:29:
[...]

waarschijnlijk bedoelt bor op t moment dat je dat euuh ijzertje uit de nade trekt en er mee rond loopt en jij wanneer je hem al gegooid hebt. Jullie hebben beide gelijk :p
Nee, ik heb het niet over het rondlopen met een nade, ik heb het echt over het gooien. Als mijn nade nog door de lucht vliegt als ik dood ga explodeert deze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
iemand trouwens ervaring met gameserves.net zowel als speler of als eigenaar?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:08
Bor de Wollef schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:22:
[...]

Ik heb maar een paar keer gehad dat die nade nog wel ontplofte. Net getest op een server, van de 10 gegooide nades ontploften er 0.
Ik heb het wel eens gehad, maar dat was de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

djmantri schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:33:
iemand trouwens ervaring met gameserves.net zowel als speler of als eigenaar?
Je gaat weg bij multiplay?
Hielko schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:33:
[...]

Ik heb het wel eens gehad, maar dat was de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigde.
idem
ik hoor ze wel eens ontploffen, maar bijna nooit iemand gaat er iemand dood

[ Voor 42% gewijzigd door Stewie! op 03-10-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ja ik wil nu een nederlandse host... die bovendien ook nog goedkoper zijn... en aangezien gameservers.net toch net iets goedkoper is...

al zit ik nog wel te twijfelen...
i3d is ook goed heb ik gemerkt :9

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 03-10-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
FnF schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:17:
Daarnaast had ik nog een vraagje, ik heb nu de G36C en de L58A1 geunlocked, en ik zit te twijfelen over mijn volgende unlock. Het wordt zeker niet de G3, omdat ik nooit Assault speel, maar heeft iemand nog tips om een goed wapen te nemen als volgende unlock?
De M95 unlock is crap, enige voordeel is dat je dan chopper pilots kan neerschieten uit hun chopper. Hoevaak is me dat gelukt? 3x. Had het voordeel? Nee, 2x stortte de chopper op je teammates neer die je dan punishen. Ding is niet semi auto zoals de svd, ding heeft bulletdrop dus het is gewoon een crap unlock. Tenzij EA eens doorheeft dat je met een .50 sniper 10 man op een rij kan doden en die damage eens op 100% zet ofzo. Dan is het instant kill en dan heeft het nut, maar nu echt niet.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bor de Wollef schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:31:
[...]

Nee, ik heb het niet over het rondlopen met een nade, ik heb het echt over het gooien. Als mijn nade nog door de lucht vliegt als ik dood ga explodeert deze niet meer.
Jep ben het eens roerend met Bor eens, ik heb zovaak, maar maak dan ook heeeel veel gebruik van me nades, van de 10 die ik toss nadat ik daarna gekilled wordt, exploderen er mindstens 50% niet, en dit vaak toch erg frustrerend werkt, zeker als je je er letterlijk bij hebt neergelegd (hehe) en je wacht de booom!!! af die vaker niet als wel komt.. dit is absoluut een bug, je ziet de nade nog vliegen en al... (maar moet wel toegeven dat af en toe hij wel doorvliegt en ook nog kills maakt :? :X )
rac-on schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:25:
ik zat gister ff te sparren om de ssql server, nog geen 10 players dus alle mogelijkheid om een beetje voertuigen e.d. uit te proberen (te weinig players dan is het spel nog niet begonnen, kan je geen vlaggen pakken en tellen je stats e.d. niet mee). Op gegeven moment zit er iemand in de aa gun van het vliegdekschip, ik schiet erop met mijn chopper, ding ontploft vlak nadat die persoon uitgestapt is, staat er serieus "raccie[uss essex] -x-[SsqL]-x- Sir-Real". Geniaal!

Enne, erg jammer dat die patch zo lang duurt, maar beter een late patch dan een patch die nog vol gaten zit!

@nades: voor mijn gevoel, nooit echt op gelet of zo, ontploffen ze idd niet
hehe, tis geen sql of ssql server, maar de -x-[SswL]-x- server :+ O-)
stands for Smokin' Suckaz With Logix

[ Voor 3% gewijzigd door SAiN ONeZ op 03-10-2005 18:30 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
sain onez schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:27:

hehe, tis geen sql of ssql server, maar de -x-[SswL]-x- server :+ O-)
je vraagt je serieus af waarom ik dat altijd fout doe. Waarschijnlijk omdat de w en de q naast elkaar zitten en ik voor me werk echt te vaak sql intik :p

@nades: dat is in AA zo relaxed. Loop je met een live-nade in je hand om het hoekje, wordt je voor je kanus geschoten en 3 seconden later toch nog 2 kills op je naam erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

rac-on schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:30:
[...]

je vraagt je serieus af waarom ik dat altijd fout doe. Waarschijnlijk omdat de w en de q naast elkaar zitten en ik voor me werk echt te vaak sql intik :p

@nades: dat is in AA zo relaxed. Loop je met een live-nade in je hand om het hoekje, wordt je voor je kanus geschoten en 3 seconden later toch nog 2 kills op je naam erbij :D
Jep, veel realistischer dan een reincarnatie die je reeds op scherp gestelde nade achterna rent, om de pin er weer snel terug in te douwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:29:
[...]

Nee, gewoon gooien, dood, hij is nog niet ontploft atm dat je gedood wordt :)
The Widow Maker schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:44:
[...]

De M95 unlock is crap, enige voordeel is dat je dan chopper pilots kan neerschieten uit hun chopper. Hoevaak is me dat gelukt? 3x. Had het voordeel? Nee, 2x stortte de chopper op je teammates neer die je dan punishen. Ding is niet semi auto zoals de svd, ding heeft bulletdrop dus het is gewoon een crap unlock. Tenzij EA eens doorheeft dat je met een .50 sniper 10 man op een rij kan doden en die damage eens op 100% zet ofzo. Dan is het instant kill en dan heeft het nut, maar nu echt niet.
En ik was inderdaad nog vergeten te vermelden dat ik ook niet de M95 van de sniper hoef :) Ik sniper toch nooit, want ik vind daar niet zo heel erg veel aan ;) Dus misschien weet iemand nog een geweldig weapon behalve de M95 en de G3 (En de G36C en de L58A1 natuurlijk, want die heb ik al).

[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 03-10-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
FnF schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:41:
[...]

En ik was inderdaad nog vergeten te vermelden dat ik ook niet de M95 van de sniper hoef :) Ik sniper toch nooit, want ik vind daar niet zo heel erg veel aan ;) Dus misschien weet iemand nog een geweldig weapon behalve de M95 en de G3 (En de G36C en de L58A1 natuurlijk, want die heb ik al).
De DAO-12 is vet!
Ik heb hem unlocked, maar vond er in het begin niks an.
Nu (toen ik nog normaal BF2 kon spelen) , kan ik ownen pwnen met dat ding.
Van dichtbij (moet je wel even aan wennen, ZO dichtbij :P ) is er geen tot een zeer kleine kans dat je verliest met een DAO-12 in je handen en full-health >:)

[ Voor 2% gewijzigd door Mr. Bondt op 03-10-2005 19:03 . Reden: Moeilijk, hè? Zinnen maken.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik durf het wel aan met mijn engi shotgun, die doet volgens mij meer damage per shot en schiet ook nog eens sneller :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als meezit komt die 1.03 patch vanavond toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:16:
Waar basseer je dat op? Een bronvermelding zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Engineer-shotgun :> Aargh, mijn streefdoel nadat ik voor de grap eens ging kijken of de engineer kut -typfout, moet kit zijn- nou echt zo flut en waardeloos was zoals werd gezegd.
Iedereen die dat zei verklaar ik voor gek, sinds je gewoon makkelijk 1x schieten een kill hebt, en dat is nog met de standaard USMC of China.
(met die van de MEC kan je wel zo ongelooflijk veel schieten dat je man tot man gevechten 19 van de 20 keer wint.)
Met mijnen kan je trouwens ook enorm veel mensen naaien, speel songhua stalemate maar eens en leg ze in het water })

[ Voor 4% gewijzigd door Nap op 03-10-2005 19:23 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:16:
Ik hoop het niet. Dan zullen er nog veel bugs inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou er dat ongeveer 3 october die patch zou komen was al langer dan vandaag bekend.
heeft op verschillende site's al gestaan maar EA kennende zal dat wel weer worden uitgesteld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik bedoelde eigenlijk de unlock engi shotgun, die standaard is wel een beetje matig (bij USMC en china). Bij die standaard moet je heel vaak 2x schieten, maar voordat jij dat 2e shot kan plaatsen ben je dood. Met de unlock shotgun zou in princiepe 1 shot dodelijk kunnen zijn, maar 2 be sure zou ik bij MrBondt008 gewoon het hele magazijn legen wat te doen is in 2 seconden oid :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Hielko schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:22:
Ik bedoelde eigenlijk de unlock engi shotgun, die standaard is wel een beetje matig (bij USMC en china). Bij die standaard moet je heel vaak 2x schieten, maar voordat jij dat 2e shot kan plaatsen ben je dood. Met de unlock shotgun zou in princiepe 1 shot dodelijk kunnen zijn, maar 2 be sure zou ik bij MrBondt008 gewoon het hele magazijn legen wat te doen is in 2 seconden oid :).
Met de DAO-12 (AT unlock) kan je zo snel schieten als dat jij kan klikken :)
Reloaden duurt lang als hij helemaal leeg is, maar voordeel is wel weer dat de DAO losse kogels gebruikt, zodat er nooit munitie verloren gaat :9

En met die kit heb je ook gelijk een mooie rocketlauncher 8)
Voor de wat langere afstanden >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Bondt op 03-10-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Die rocket lacher is eigenlijk wel het ultieme wapen, alleen zo jammer dat je zo weinig kogels hebt. Maar niks is koeler dan met de Rocket lacher een mannetje neerschieten die vol aan het sprinten is :)

* Hielko gaat trouwens voor de DAO-12 unlock zodra de patch eris :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dha morpheus, als de admin bent die me net van I3D heeft gebanned, wat een ongelooflijke loser ben je dan. Jij gooit arty op de (op de basis na) enige vlag die we hebben ik spawn er, ik punish je terecht voor je domme actie, jij gaat mij uitschelden omdat ie je punish, ik reageer erop, en pats ban... Ik heb zelden zon lame aktie gezien van een admin (ben zelf 5 jaar admin geweest bij de ZvdK counter strike servers, dus heb genoeg ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Haha grapjas :D
Je hebt een kick gekregen voor het schelden. Ik vroeg alleen waarom jij alweer het nodig vond om te punishen. Misschien viel het je niet op, maar die arty strike van mij haalde een volle black hawk neer + 5 infantry van de tegenstander. Jij en nog 2 anderen waren de enige bij die vlag, de rest stond bij de vlag linksboven. Plus dat je 3x hebt kunnen lezen "ARTY STRIKE INCOMING" + het hebt kunnen horen + een enorm rood kruis in de mini-map zag.
Een kick is btw wat anders dan een ban, en als je niet was gaan schelden had je die kick ook niet gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ban of kick zie je helaas niet. Jij scheld, ik scheld terug, kinderachtig maar toch. Ik spawnde op het moment dat je waarschuwde, dus kon niet meer op tijd wegkomen. Maar goed laat maar hangen, niet de moeite waard om over door te gaan.

En thnx for the punish MOFO vind ik niet echt vragen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wat scheld ik dan?
quote van ingame:
"Why did you punish me?"

En als je daar net spawnt, hoe kan ik dat dan weten, en waarom punish je dan? Dat is zó enorm flauw, punishen van de commander terwijl je als commander nooit opzettelijk jou had kunnen killen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

@Stronkie: de patch zat toch nog vol bugs? 3x raden wat er deze week gereleased wordt :X
Ik krijg zo de exacte datum/tijd, ik hoop dat de programmeurs van DICE nog even hard doorwerken deze week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
@DaMorpheus & baca:
Ik vind dat dat niet hier op GoT hoort...

@DaMorpheus 2e post:
Hmm, EA doet zijn reputatie weer eer aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:57:
Wat scheld ik dan?
quote van ingame:
"Why did you punish me?"

En als je daar net spawnt, hoe kan ik dat dan weten, en waarom punish je dan? Dat is zó enorm flauw, punishen van de commander terwijl je als commander nooit opzettelijk jou had kunnen killen. :/
Ik punishte omdat ik het een domme aktie vond om de enige vlag te striken die we in bezit hadden, je kan ervan uitgaan dat er mensen gaan spawnen, maar nogmaals, ik wil er verder geen discussie over voeren, vond het gewoon een domme aktie. en het schelden lees de edit van het vorige bericht maar.

Sorry dat ik dit hier doe, hoort inderdaad thuis in een forum van de server, is die er?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Staat in de startpost ;)
http://forum.i3d.nl

[ Voor 54% gewijzigd door Stewie! op 03-10-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"gaat zich schamen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mr. Bondt schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:45:
[...]

De DAO-12 is vet!
Ik heb hem unlocked, maar vond er in het begin niks an.
Nu (toen ik nog normaal BF2 kon spelen) , kan ik ownen pwnen met dat ding.
Van dichtbij (moet je wel even aan wennen, ZO dichtbij :P ) is er geen tot een zeer kleine kans dat je verliest met een DAO-12 in je handen en full-health >:)
Alleen enige probleem is dat ik bijna nooit AT ben ;)
Hielko schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:51:
Ik durf het wel aan met mijn engi shotgun, die doet volgens mij meer damage per shot en schiet ook nog eens sneller :).
De unlock? Want daar heb ik nml ook al over na zitten denken, ik ben ook nog wel eens engineer, maar ik ben toch ook wel eens support (Eigenlijk de enige twee klassen die ik nog wel eens ben), en de PKM blijkt ook wel goed te zijn :) Iemand hier ook ervaring mee? En het liefst iemand die de PKM, de engineer unlock en de AT unlock kent :)
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:41:
Ok dha morpheus, als de admin bent die me net van I3D heeft gebanned, wat een ongelooflijke loser ben je dan. Jij gooit arty op de (op de basis na) enige vlag die we hebben ik spawn er, ik punish je terecht voor je domme actie, jij gaat mij uitschelden omdat ie je punish, ik reageer erop, en pats ban... Ik heb zelden zon lame aktie gezien van een admin (ben zelf 5 jaar admin geweest bij de ZvdK counter strike servers, dus heb genoeg ervaring).
Jep, zelf helaas ook niet al te goede ervaringen met morpheus (En de mede-admins) als admin, vandaar dat ik ook nooit meer op een i3d server kom :)
DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:58:
@Stronkie: de patch zat toch nog vol bugs? 3x raden wat er deze week gereleased wordt :X
Ik krijg zo de exacte datum/tijd, ik hoop dat de programmeurs van DICE nog even hard doorwerken deze week :P
Interne builds zijn vaak wat verder dan de externe builds. Voordat jij het weet hebben ze meestal al weer een hele zoot bugs gefixed :)
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:02:
[...]

Ik punishte omdat ik het een domme aktie vond om de enige vlag te striken die we in bezit hadden, je kan ervan uitgaan dat er mensen gaan spawnen, maar nogmaals, ik wil er verder geen discussie over voeren, vond het gewoon een domme aktie. en het schelden lees de edit van het vorige bericht maar.

Sorry dat ik dit hier doe, hoort inderdaad thuis in een forum van de server, is die er?
Ja, www.i3d.nl/forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
hmmm fnf, we verhuizen waarschijnlijk naar i3d.nl maar daar kun je gewoon zelf mn admin zijn dus da scheeld dan weer...

voor de rest ben ik zo te zien niet de enigste die gaat zitten bedenken welke unlock ie erbij gaat nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Gelukkig zitten de servers iedere dag weer vol en zijn er dus zat mensen die er anders over denken.

En trouwens, welke dombo gaat er nou in een arti spawnen terwijl 't arti mark al een tijdje op de radar staat, zegt meer iets over jou en niet over een admin die onnodige punishes niet toestaat.

edit.

Lees dit ook ff.. http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=132

4 i3d servers in top 4. Waarvan er 2 beheerd worden door i3d admins.

Need to say more?

[ Voor 23% gewijzigd door Kiev op 03-10-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

djmantri schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:15:
hmmm fnf, we verhuizen waarschijnlijk naar i3d.nl maar daar kun je gewoon zelf mn admin zijn dus da scheelt dan weer...

voor de rest ben ik zo te zien niet de enigste die gaat zitten bedenken welke unlock ie erbij gaat nemen :)
Dus toch geen gameservers?

En inderdaad, ik denk dat heel veel mensen zitten te bedenken wat de volgende unlock gaat worden. Vandaar ook dat ik vraag naar ervaringen van mensen over de unlocks, want ik heb niet zo'n zin om direct met een ongelovelijke brak wapen rond te lopen die ik toch niet gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Sniper unlock, één van de betere wapens. Je schiet er gerust 10 man mee dood voordat er een granaat op jouw hoofd beland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:19:
Sniper unlock, één van de betere wapens. Je schiet er gerust 10 man mee dood voordat er een granaat op jouw hoofd beland :)
Sniper unlock wordt hem helaas niet, volgens mij heb ik hier het laagste aantal uren mee :)

* Phyxion zal het even gaan bekijken :)

Nee, toch niet, Anti-Tank 2:58:48 en Sniper 4:09:05. Dat zal hem dus niet worden :P Ik zit eigenlijk meer tussen de Support en de Engineer te twijfelen, ik heb een kleine 2 uren meer support gespeeld, dus dat is ook niet echt geweldig veel meer dan Engineer. Maar van de Anti-Tank hoor je ook goede dingen, dus die wil ik ook nog niet helemaal afschrijven :P

[ Voor 33% gewijzigd door Phyxion op 03-10-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik had hetzelfde, maar na die unlock begon snipen pas leuk te worden. Het is echt fun om een heel squad uit te roeien zonder dat ze je zien. Je ziet ze rondrennen en op de grond gaan liggen en toch gaan ze allemaal dood. Heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou anti-tank unlocken. Je hebt dan die DOA waarmee je goed smalle stegen kan leeg vegen (handig bij bijv Karkand) en je hebt nog iets tegen tanks bij je. Dat geldt ook voor engineer, maar die heeft een kleiner magazijn en je moet dicht bij de tank in de buurt komen met je mijnen wat bij grotere maps soms heel moeilijk is en mocht dat kunnen dan heb je nog de C4 van special ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:26:
Ik had hetzelfde, maar na die unlock begon snipen pas leuk te worden. Het is echt fun om een heel squad uit te roeien zonder dat ze je zien. Je ziet ze rondrennen en op de grond gaan liggen en toch gaan ze allemaal dood. Heerlijk :)
Hm, oke, ik zet hem ook op mijn lijstje :P Wel laatst de AT unlock :) Toch hoor ik iedereen altijd klagen over de unlock van de sniper ;)
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:26:
Ik zou anti-tank unlocken. Je hebt dan die DOA waarmee je goed smalle stegen kan leeg vegen (handig bij bijv Karkand) en je hebt nog iets tegen tanks bij je. Dat geldt ook voor engineer, maar die heeft een kleiner magazijn en je moet dicht bij de tank in de buurt komen met je mijnen wat bij grotere maps soms heel moeilijk is en mocht dat kunnen dan heb je nog de C4 van special ops.
Spec Ops gun, G36C is al unlocked, en dat ben ik ook bijna altijd ;) Heel af en toe eens AntiTank om een tank proberen op te blazen, maar ik merk altijd dat ik zo enorm veel schoten nodig heb, dat het sneller gaat om er een paar C4tjes op te droppen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Phyxion op 03-10-2005 20:28 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.