degene die het allemaal bijhoudt zou em resetten en dan zou ie idd in dat I3D lijstje moeten komen staan, tis idd heel erg leeg, maar idd -SswL- zal dan maar moeten, en veteranen herkennen ze wel aan de originele clantagrac-on schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:02:
[...]
ik snap ook niet waarom ze hem op 6 hebben gezet, omdat je een tag graag in het -[...]- formaat wil hebben lijkt me, dan is het tenminste duidelijk een tag. Anyway, in dit geval zou je dan -SswL- krijgen oid, ook wel te doen toch?
Hebben jullie trouwens nog id3 voor de servernaam gezet? Wilde gister nog ff joinen maar er waren weer maar 6 man (ingame naam: raccie).
Tja wat je vindt mag je houden, maar t blijft staan dat de onze 12 char. groot is, en het hier geen oplossing is, of zouden wij die van ons 6 moeten/mogen inkorten!?Hielko schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:09:
Tags die twaalf tekens lang zijn vind ik persoonlijk ook wel heel extreem. Meeste clan afkortingen zijn niet langer dan vier tekens, en dan heb je nog twee tekens om er [xxxx] van te maken. Lijkt mij prima.
[ Voor 27% gewijzigd door SAiN ONeZ op 03-10-2005 14:13 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®