[PC] Battlefield 2 - deel XX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.751 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

speel op high, maar als ik als mec op Sharqui Penins. vanuit de helibasis de stad binnenrijdt, en ik ga linksom de berg op, zie ik het daar standaard draaien.... meer een bug... Ook zien soms de ramen van hangars van afstand er heel wazig uit, als een soort van artifact, knipperend....

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:08
Bug/feature; de grens tussen beiden is dun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe fix ik die uberkartelige schadows? of ligt dat aan de nieuwse omega drivers?! specs @ sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:02:
hoe fix ik die uberkartelige schadows? of ligt dat aan de nieuwse omega drivers?! specs @ sig.
bij de nieuwe 81.82 drivers van nvidia is dat eruitgehaald....dus ati zal binnenkort ook wel met zoiets komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 20:28:
speel op high, maar als ik als mec op Sharqui Penins. vanuit de helibasis de stad binnenrijdt, en ik ga linksom de berg op, zie ik het daar standaard draaien.... meer een bug... Ook zien soms de ramen van hangars van afstand er heel wazig uit, als een soort van artifact, knipperend....
Dat met die ramen heb ik ook, lijkt me meer iets wat EA niet op kon lossen ofzo... speel ook op high settings alleen licht en dynamische schaduwen medium en 2xAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
morpeus, ligt 84.244.131.130 eruit :? dat is mijn favo gameserver en ik kan er al n tijdje niet opkomen :X

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

The Widow Maker schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:49:
morpeus, ligt 84.244.131.130 eruit :? dat is mijn favo gameserver en ik kan er al n tijdje niet opkomen :X
Weer online :)
Hoop dat die patch snel komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou ik denk niet dat de patch de 3e 4e komt. Der zitten nog teveel bugs in....

Een hinderlijke bug is dat je niet meer ziet waar je punten voor krijgt. Zoals defend flag . Soms verschijnt dit wel en soms niet
Statpadden werkt nog steeds...
vlaggen willen soms niet gecapt worden...
Munitie worden niet aangevuld door een supply box
Commander kan soms niet inzoomen op het speelveld.

We hebben net met iemand gesproken van EA het word de 6e oktober voor de trusted partners en later die dag voor de rest van de wereld of de 7e (gewoon op vrijdag dus)

[ Voor 19% gewijzigd door Stronkie op 02-10-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:13:

Een hinderlijke bug is dat je niet meer ziet waar je punten voor krijgt. Zoals defend flag . Soms verschijnt dit wel en soms niet
mmz das zeker jammer, ik kan echt niet wachten, ik erger me rot aan die bugs.
en zowiezo wil ik me nieuwe wapens, als die patch uitkomt heb ik er iig 2 wapens bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

200 Private 1st class
500 Lance Coperal
1200 Coperal
3200 Sergeant

Dit is voor zover we hebben kunnen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Stronkie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:13:

We hebben net met iemand gesproken van EA het word de 6e oktober voor de trusted partners en later die dag voor de rest van de wereld of de 7e (gewoon op vrijdag dus)
Heb jij echt een officiele beta versie gespeeld dan of de beta die via de minder legage wegen te krijgen is (en wellicht dus niet de meest recente versie is)?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Das dan wel weer erg extreem. De huidige ranking is ook niet optimaal met 25.000 voor sergeant, maar 3200 pnt is imo belachelijk laag. Dat doe je met een dagje spelen zo ongeveer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou , nee we hebben de officiele beta waar de mensen van EA ook op spelen, Wij (planet combat) en nog een trusted partner in USA hebben het mogen testen (nog steeds bezig) op 4 servers. Het was op het moment (2 dagen geleden ) de meest recente. We moeten alle fouten die we vinden in de RAnkedServer site zetten en daar gaan ze dan mee bezig deze week tot Donderdag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Stronkie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:27:
Nou , nee we hebben de officiele beta waar de mensen van EA ook op spelen, Wij (planet combat) en nog een trusted partner in USA hebben het mogen testen (nog steeds bezig) op 4 servers. Het was op het moment (2 dagen geleden ) de meest recente. We moeten alle fouten die we vinden in de RAnkedServer site zetten en daar gaan ze dan mee bezig deze week tot Donderdag....
En daarna zal de volgende beta versie wel komen neem ik aan. Ik hoop niet dat ze de wijzigingen die ze dan nog gaan doorvoeren ongetest laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 24 uur mag je je vraag herhalen.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
Stronkie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:23:
200 Private 1st class
500 Lance Coperal
1200 Coperal
3200 Sergeant

dit is wel erg drastig verlaagd dan..........plus dat er niet echt een logische opbouw inzit.

Maar dit zou iig betekenen dat heel veel mensen ineens bijna sergeant major ofzo iets zijn:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
zet je settings wat lager, wat zijn je specs en op welke settings draai je?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
MarcoZ20 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:32:
[...]

dit is wel erg drastig verlaagd dan..........plus dat er niet echt een logische opbouw inzit.

Maar dit zou iig betekenen dat heel veel mensen ineens bijna sergeant major ofzo iets zijn:?
Hmm, zit nu op 5400 points, betekent dat ik dan weer unlocks tegen het lijf loop :) Hoezo hebben ze dit verlaagd btw?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik vooral jammer vind is dat de bf-ers van het eerste uur zo hebben moeten knokken voor hun lintjes en badges en dat nu iedere ubernoob ze in de schoot krijgt geworpen ... Ook wel jammer dat wij (die iets hoger staan qua ranking) een aantal rangen zullen overslaan en dus die 'yes' momenten moeten missen ... bagger als je het mij vraagt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgamemnonZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-06 16:25
Ik vind die ranks nu ook iets te laag. Qua "yes" momenten, tjah. Ik zit nu op 30K+, en het duurt toch wel ff voordat ik hoger kom dus ik werk niet echt speciaal daar na toe. Ik vond het vorige systeem wel ok eigenlijk. Ik vraag me alleen ontzettend af wat de req. voor al die medals zijn. Een aantal hoog geplaatste spelers hebben al wat medals maar die zouden ze volgens ubar.com nog niet kunnen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Sideshowbobbie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 20:07:
ik heb nogal een vaag iets ontdekt vandaag, die zandzakken etc bij o.a. vlaggen zien er opeens nogal weird uit:

[afbeelding]

iemand enig idee hoe dit kan?
heb ik ook met nvidia, komt door bepaalde drivers ik had het met 81.33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
MarcoZ20 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:32:
[...]

dat is inderdaad laag ik denk dat er overal een 0 achtermoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 01:07

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 01:05:
[...]

dat is inderdaad laag ik denk dat er overal een 0 achtermoet
Het benodigde aantal punten wordt verlaagd, niet verhoogd.....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Laatst online: 13-09-2015
[quote]fsfikke schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:28:
[...]
Heb jij die map al gespeeld dan? Of de rest van de patch?
Een beetje rustiger mannetje :/[

[ Voor 12% gewijzigd door SlagerBlom op 03-10-2005 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:34

BaT

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 23:52:
Wat ik vooral jammer vind is dat de bf-ers van het eerste uur zo hebben moeten knokken voor hun lintjes en badges en dat nu iedere ubernoob ze in de schoot krijgt geworpen ... Ook wel jammer dat wij (die iets hoger staan qua ranking) een aantal rangen zullen overslaan en dus die 'yes' momenten moeten missen ... bagger als je het mij vraagt :X
Ik zit rond de 20K punten, krijg je dan opeens na die patch alle unlocks meteen ? Of moet je een nieuw account beginnen, om dan pas makkelijk die rangen te unlocken ?

Ik vond het juist heerlijk dat alles zo dramatisch hoog lag (met punten > rangen), dan zie je tenminste meteen de die-hards. Dan vind ik dit wel een heel slechte zet van EA. Ik vond het ook al butt van ze dat ze al bij wijze van spreken voor de release van BF2 met footage kwamen van die "Special Ops" uitbreiding... dat was content die er al had in moeten zitten. Ach ja... :O

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 16:19:
[...]

ow shutup, echt. Het helpt als er medics en engineers in die tanks zitten. Gelukkig helpt het ook als je rond dekking rijdt maar als die Sukhoi piloot een co-piloot heeft om die super-raketten te bedienen :(
Wat denk je als die SU/F-15 5 bommen in dat groepje gooit? Reken maar dat die 4 tankies dan BOEM zeggen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De patch datum komt weer dichterbij en de onduidelijkheid stapelt zich weer op, eerst al uitstellen in Augustus en nu weer niet op tijd leveren??? Ik snap al dat testen wel maar schiet aub eens op zeg, de ergernissen die er mee worden opgelost zijn groter dan wat de patch aan ergernis zou veroorzaken als er nog bugs inzitten lijkt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

BaT schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 02:44:
[...]

Ik zit rond de 20K punten, krijg je dan opeens na die patch alle unlocks meteen ? Of moet je een nieuw account beginnen, om dan pas makkelijk die rangen te unlocken ?

Ik vond het juist heerlijk dat alles zo dramatisch hoog lag (met punten > rangen), dan zie je tenminste meteen de die-hards. Dan vind ik dit wel een heel slechte zet van EA. Ik vond het ook al butt van ze dat ze al bij wijze van spreken voor de release van BF2 met footage kwamen van die "Special Ops" uitbreiding... dat was content die er al had in moeten zitten. Ach ja... :O
Nou het werkt zo , Je installeerd de patch , je gaat naar een ranked server met je oude naam. Je maakt wat punten (een kill , of wat dan ook) en beng , je stijgt gelijk in rangen zoveel als bij jou huidige punten hoort.... Dan log je uit (ga uit het spel ) en logd weer aan.... en bingo Je krijgt je unlocks.... Je gaat verder spelen...

Het was wel leuk , Je zit in je scherm , tadaa Stronkie have been promoted to Coperal, Tada Stronkie has been promoted to Sergeant.... lache.....

Ik hoop alleen dat ze de punten weer aanpassen voordat de patch uit komt.

Iets van :

500 PFC
1000 Lance Cop
5000 Cop
10000 Sergeant en dan zo verder

zo als het nu gaat is toch echt wel te snel.... verdorie..

Nog een bug die er gevonden is.

Als je als support doorgaat blijf je support punten scoren als je boven je lijk staat met je support kit :(

Vreemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
verschil in ranks is nu wel heel klein geworden als dit klopt

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 08:29:
Ik snap al dat testen wel maar schiet aub eens op zeg, de ergernissen die er mee worden opgelost zijn groter dan wat de patch aan ergernis zou veroorzaken als er nog bugs inzitten lijkt mij!
Lijkt me niet als ik zo hoor welke bugs er op dit moment nog in zitten. Daar zitten echt hele nasty dingen tussen hoor. Laat ze de patch maar mooi goed en betrouwbaar testen. Ik heb liever een patch die iets later komt maar wel alle bekende bugs verhelpt en geen nieuwe zal introduceren dan een patch die een paar bugs verhelpt en er een groot aantal zal introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou ik kan dit over de specialOps Uitbreiding zeggen. Het is al ontwikkeld met het ontwikkelen van het spel zelf. Kijk maar naar de eerste previews van het spel. Daar werd al gezegd .. Nightvision.... Haken om gebouwen mee te beklimmen.... HAHA . Was allemaal al geplanned. Maarja , EA is slim... Strip het van het spel en breng het als uitbreiding uit.... Extra legers ook.. Tis niet zo moeilijk..... Ook de extra mappen (zouden er 10 moeten zijn) die bestonden al bij het maken van BF2.... Kijk maar naar de preview shots. Der zitten plaatsen in die helemaal niet gebruikt worden in de huidige mappen.....

Ach Ik hoop alleen dat het niet teveel een rip off van AA word.... Ik blijf het spel wel leuk vinden , maar speel het niet zo veel meer. Been there , done that got the Tshirt... MAar alleen voor het testen van Patches en uitbreidingen (ook wij testen de Special Ops :)) speel ik het spel nog....

BUg Tester LOL. My middle name!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 08:29:
de ergernissen die er mee worden opgelost zijn groter dan wat de patch aan ergernis zou veroorzaken als er nog bugs inzitten lijkt mij!
Dat lijkt mij helemaal niet. Kzou hier de reacties wel eens willen zien mochten er een aantal bugs worden veroorzaakt door de nieuwe patch. Kijk maar naar de ergenissen na de eerste patch...

Trouwens, wat maakt nu 1 week langer wachten? Kvind het verschrikkelijk hoe f*cked up de maatschappij de laatste jaren tekeer gaat. De meeste mensen hebben totaal geen geduld meer. Maar soit, da's een andere discussie... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucaspr
  • Laatst online: 25-07-2024
Systeem specs:
Asus A8n-sli
Xpertvision 6600GT 256mb
AMD A64 3500+ (venice)
2x kingston 512mb (dual channel)

Ik heb constant haperingen in het begin van het spel, na een poosje word het wel beter, maar het draait net niet helemaal optimaal (kleine schokjes :?). Het inladen duurt veel te lang (word gestart vanaf een SATA-disk (seagate 120Gb). Ik kan een sanitaire stop maken terug komen en nog moeten wachten op een SP level :Z . Dat is een stukje beter geworden na een defragmentatie (met Perfectdisk 7.0) En ik heb al mijn instellingen op hoog staan, behalve T&L volgens mij, die staat opgemiddeld. Res: 800x600@60hz :| .

En hoe kan ik de gamma aanpassen alleen voor 3d beelden of alleen battlefield 2? Ik heb nl een wat oudere monitor (21") en die is net te donker. Dan zie ik niks in onder de 'carport' staan zeg maar..

Ohw en nu ik toch bezig ben :)... Weet iemand ook een pagina waar de ideale bios instellingen staan? Ik heb me er al de pleures naar gezocht met google, kom alleen op van die PIII bordjes uit. Maar ik zoek eigenlijk een beetje wat voor dit bord... Wat aan of juist uit moet staan en misschien een paar geheugen-timings, al zal dat een kwestie van uitzoeken zijn, snap ik :)..

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
lucaspr schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:08:
Ik heb constant haperingen in het begin van het spel, na een poosje word het wel beter, maar het draait net niet helemaal optimaal (kleine schokjes :?). Het inladen duurt veel te lang
Textures op medium zetten ipv high, neemt teveel geheugen in (je komt dan tekort met 1GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Ik vind het goed dat ze wat aan de ranks doen. Zeg nou zelf, welke gek speelt nu tot 150000 punten (dat gaat mij omgerekend 900 uur kosten :r ) om Gunnery Sergeant te worden. Om over Sergeant Major of the Corps (250000 punten) maar niet te spreken. Het heeft me zo'n 60 uur gekost om Corporal te worden en baal er gruwelijk van door te moeten spelen naar 25000 punten om mijn volgende unlock te halen. Dat is eigenlijk ook een beetje de reden dat ik BF2 niet zoveel meer speel. Na v1.03 gaat dit misschien weer veranderen :)

Ik vind het trouwens best o.k. dat de hoogste ranks vrij onmogelijk te halen zijn, zo hebben de echte diehards tenminste een beetje de mogelijkheid om zich af te scheiden van de gemiddelde gamers. ;)

Ik hoop dat ze ook wat aan die medals gaan doen... Zo'n Distinguished Service Medal kost je namelijk ook al 5500 uur spelen...

Afbeeldingslocatie: http://images.bf2s.com/resources/graphics/awards/ubar/AWARD_NAME_2020419.gif

edit: First Sergeant ben je in v1.03 in 20.000 punten... (bron)
Turns out hes demonstrating a new part of the patch. EA thought that most players would be in the 60,000's right now (yea not everyone who has this game is gonna spend that much time playing it in such a short period). Ea is fixing this by lowering the points to ranks enormusly........first sergeant is achived at 20,000 points, thats all he told us.
Deze player (betatester) op dit screenshot is First Sergeant met deze stats!

[ Voor 31% gewijzigd door F0kke op 03-10-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucaspr
  • Laatst online: 25-07-2024
Blacksnak schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:14:
[...]

Textures op medium zetten ipv high, neemt teveel geheugen in (je komt dan tekort met 1GB)
thnx. Dat wassem inderdaad... Op naar de 2gb... Nog maar even een paar bankjes kingston halen ;)!

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou volgende rij van bugs die we gevonden hebben.

Vlaggen die niet gecapped worden..
Als je een enemy main overneemt is de enemy commander ook gelijk zijn arti control kwijt
Je ziet niet meer dat je iemand killt soms (gewoon You killed.... You assisted < Defend flag enzo) Die komen soms wel en soms nie
De muis is verkeerd gecalibreerd soms dwz(je dropt supplys/arti ergens anders neer dan je aangeklikt hebt, tevens kun je dan ook moeilijk de spawn punten selecteren)
wakeisland is mooi , maar eigenlijk te klein voor 64 man... Vooral op het island...
Repair en destroy punten van Commander toy's lopen raar, soms repareerd iets niet ook al schjn je te repareren , dan repareerd iets alleen als je als engeneer in een voertuig naast de arti staat ofzo..

Kortom... Denk niet dat de patch uitkomt deze week. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
lucaspr schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:08:
Systeem specs:
Asus A8n-sli
Xpertvision 6600GT 256mb
AMD A64 3500+ (venice)
2x kingston 512mb (dual channel)

Ik heb constant haperingen in het begin van het spel, na een poosje word het wel beter, maar het draait net niet helemaal optimaal (kleine schokjes :?). Het inladen duurt veel te lang (word gestart vanaf een SATA-disk (seagate 120Gb). Ik kan een sanitaire stop maken terug komen en nog moeten wachten op een SP level :Z . Dat is een stukje beter geworden na een defragmentatie (met Perfectdisk 7.0) En ik heb al mijn instellingen op hoog staan, behalve T&L volgens mij, die staat opgemiddeld. Res: 800x600@60hz :| .

En hoe kan ik de gamma aanpassen alleen voor 3d beelden of alleen battlefield 2? Ik heb nl een wat oudere monitor (21") en die is net te donker. Dan zie ik niks in onder de 'carport' staan zeg maar..

Ohw en nu ik toch bezig ben :)... Weet iemand ook een pagina waar de ideale bios instellingen staan? Ik heb me er al de pleures naar gezocht met google, kom alleen op van die PIII bordjes uit. Maar ik zoek eigenlijk een beetje wat voor dit bord... Wat aan of juist uit moet staan en misschien een paar geheugen-timings, al zal dat een kwestie van uitzoeken zijn, snap ik :)..
Schokjes: kan aan de hoeveelheid geheugen liggen, bf2 neemt echt veel mem in beslag (hopelijk in v1.03 opgelost ;)) Kan ook aan je 128bits geheugenbus op de 6600gt liggen

Gamma settings: ik doe dat met Ati Tray Tools, volgens mij kan je dat bij nVidia in de driver al
aanpassen dmv hotkeys of een andere tool > www.guru3d.com

Optimal Bios settings: http://www.rojakpot.com/default.aspx?location=7&var1=18

Tip. Koop 2x 512mb erbij als je budget dat toelaat :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja dat mem is eigenlijk het enige wat opgelost is hahaha. en de netcode is goed aangepast , minder lag en zelfs op us servers haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:38:
Ja dat mem is eigenlijk het enige wat opgelost is hahaha. en de netcode is goed aangepast , minder lag en zelfs op us servers haha :)
Is het nu inderdaad zo dat het mem gebruik gehalveerd is? Je hoeft dus geen extra mem meer te kopen om het op een 1GB machine echt goed te kunnen spelen op aardig hoge settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

ben benieuwd.. heb 51.000 punten op het moment..

kijken wat het gaat opleveren na de patch..

[ Voor 42% gewijzigd door dCY op 03-10-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja ik zal een screenshot maken van het geheugen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei dus krijg dan dus 2 of 3 unlocks erbij. ben sergeant nu op 25556 puntjes _/-\o_
maar ach wat rotte die ranks eigenlijk toch? geef mij maar dat iedereen normaal speelt en niet om punten. dan is het veel leuker. en dan aleen die namen van ranks erbij met unlocks.
niet dope ass medals en shit. dan krijg je van die geezers die een bepaalde badge willen halen bv aleen maar 20 min met een tank in een hangar gaan zitten voor een badge. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hoe zit het met dat clantag change?
-Nickname Prefix - Add and change your clan tag to your account name at will. No more creating alternate account names to cover the changes in your competitive lifestyle -- bron www.planetbattlefield.com
ik heb nu al een clantag voor mn naam, dus krijg ik nu en dubbele clan tag? of staan ze je toe om 1 malig ook je standaard nick te veranderen..

nu heet ik [WSae]Bulls-TPF- maar krijg ik dan tag ruimte ervoor bijv. [...........][WSae]Bulls-TPF-?
of kan ik dan mn nick veranderen in Bulls-TPF- en dan met [..........] ervoor voor de tag.

[ Voor 20% gewijzigd door Bulls op 03-10-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Laatst online: 12-09 12:00

RA7

Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:38:
Jep ik ken da, heb vorige week 1 gb erbij gestamp, nu alles op high YAY!!!!!!

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Laatst online: 02-09 14:02
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:13:
Hoe zit het met dat clantag change?
[...]

ik heb nu al een clantag voor mn naam, dus krijg ik nu en dubbele clan tag? of staan ze je toe om 1 malig ook je standaard nick te veranderen..

nu heet ik [WSae]Bulls-TPF- maar krijg ik dan tag ruimte ervoor bijv. [...........][WSae]Bulls-TPF-?
of kan ik dan mn nick veranderen in Bulls-TPF- en dan met [..........] ervoor voor de tag.
je krijg inderdaad ruimte ervoor. je mag niet 1malig je naam veranderen. in jouw geval zal je, als je bij een andere clan gaat, toch nog een keer een nieuwe account moeten aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Turns out hes demonstrating a new part of the patch. EA thought that most players would be in the 60,000's right now (yea not everyone who has this game is gonna spend that much time playing it in such a short period). Ea is fixing this by lowering the points to ranks enormusly........first sergeant is achived at 20,000 points, thats all he told us.
Mogen we daar uit afleiden dat BF-2 niet zo'n succes is als EA had verwacht / gehoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

daar ben ik ook benieuwd naar, onze clantag is -x-[SswL]-x- en das al 12, we hebben wat man die aanpassen willen maar niet een nieuwe account creeeren... meende wat vernomen te hebben van 6 characters :?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RA7 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:18:
[...]

Jep ik ken da, heb vorige week 1 gb erbij gestamp, nu alles op high YAY!!!!!!
Als het memgebruik echt goed is aangepakt heb je die 1 Gig extra dus niet meer nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nee idd de verkopen zijn ook minder dat ze gehoopd hadden,

EN je kunt alleen je naam veranderen door iets er voor te laten plaatsen. Waar dat kan heb ik nog niet weten te vinden... Misschien dat het er niet eens in zit, moet dat effe bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik ben in ieder geval wel blij dat ze de eisen voor de ranks verlagen. Ik kom echt met de huidige eisen nooit aan een hoge rank omdat ik de game simpelweg niet genoeg speel. Toch wil ik ook wel een paar nieuwe unlocks op mijn naam hebben. Ik vind het dus een goede stap van EA. Ik vraag me af of ik de 60.000 uberhaubt nog ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:25:
nee idd de verkopen zijn ook minder dat ze gehoopd hadden,

EN je kunt alleen je naam veranderen door iets er voor te laten plaatsen. Waar dat kan heb ik nog niet weten te vinden... Misschien dat het er niet eens in zit, moet dat effe bekijken
Doe ff, dan kunnen we op de DjMantri server [KillerGoT] oid voor onze namen zetten B)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Bor de Wollef schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:24:
[...]

Als het memgebruik echt goed is aangepakt heb je die 1 Gig extra dus niet meer nodig ;)
Dat zou idd een ennorme verbetering zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Er kunnen altijd extra rangen gemaakt worden.
Er is nog geen enkele officiersrang in het spel maar 1e en 2e luit zouden bijv heel veel punten waard kunnen zijn. Tot captain ben je IRL nog in het veld bezig als officier.

[ Voor 17% gewijzigd door ocf81 op 03-10-2005 11:35 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

en ook misschien niet bij elke rang een wapen vrijspelen , maar bv om de rang na pfc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

oja..komt wel vaker voor : als ik (MOC) 1 tot 1 gevecht met USMC en beide dood. Daarna wordt ik ge-revived door medic, en tot mijn verbazing, ben ik MOC met een USMC uniform + wapen aan. En ik zie mijn teamleden gewoon blauw/ groen en USMC gewoon rood. Weird.

En dat zie ik ook ondersom: er loopt iemand met MOC kleding en dan PANG! dood ben ik (en geen tk gedoe).

Ander vraag: hoe kan ik verkeerd geplaatsde mijn verplaatsen?

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

met je steeksleutel 'ontmantelen'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Naam veranderen Kan, je kunt voor het inloggen bovenin je inlog scherm een knop change name drukken en dan kun je tot MAX 6 karakters voor je naam doen... Dus niet je complete naam veranderen. En tis alleen ingame... Je blijft gewoon je naam behouden op stat sites.... Dus alleen ingame ziet men je vernaderde naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30
hmm aangezien dr 6 tekens voor mochten doe ik op andere servers denk ik : DJMant ri.NL
en op mn eigen server denk ik DJMant ri[ADMIN]

maar da moek nog ff kijken
vind het iig wel handig :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nee.... VOOR de naam :)

niet achter

en ADMIN is al 5 dus [ADMIN} kan niet eens LOL

\Edit

En nog een leuke bug :) nouja bug

Je hebt 1600 MB ruimte nodig om de patch te draaien LOL :)

[ Voor 79% gewijzigd door Stronkie op 03-10-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
lmao, moet geen probleem zijn met al die gigabytes die iedereen nu heeft om de al niet zo legale films ed op te slaan :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is er ook wat aangepast aan het voting systeem trouwens? Want dat vind ik wel hard nodig. Zo mis ik een teamvote echt. Zit er nu ook een buddytracker in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30
lol, ik bedoelde ook DJM als suffix en de rest als restnaam... maar goed dat maakt ook niet uit...

btw city only maps is nu afgelopen btw

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nope geen buddy tracker, enige wat me opgevallen is dat als ik nu met een buggy :) een teammate aanrijd dat ik hem niet zo snel dood heb... Tevens friendly Art kost je geen - punten... als je personen mee dood.. het kost je nog wel TK punsishes als je die krijgt
Tevens de copy paste functie werkt ook nog niet , je kunt geen IP adress copy en dan in de serverlijst pasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:55:
nope geen buddy tracker, enige wat me opgevallen is dat als ik nu met een buggy :) een teammate aanrijd dat ik hem niet zo snel dood heb... Tevens friendly Art kost je geen - punten... als je personen mee dood.. het kost je nog wel TK punsishes als je die krijgt
Tevens de copy paste functie werkt ook nog niet , je kunt geen IP adress copy en dan in de serverlijst pasten
Hmm, ik kom meer en meer servers tegen die punishen hebben uit staan. Op die manier kun je dus rustig je teammates tegen de grond gooien zonder ervoor gestraft te worden. Vreemde zet van EA. Ik vind een Art TK net zo goed een TK als een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Nou zal me niks verbazen als de patch deze week nog niet eens uitkomt :(

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Ik hoop dat met de nieuwe patch "er is een probleem met je verbinding" fout opgelost wordt. Tijdens een potje spelen van een uurtje of 2 gebreurt dit toch wel een aantal keer. Terwijl ik daar bij andere spellen nooit problemen mee heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:57:
[...]

Hmm, ik kom meer en meer servers tegen die punishen hebben uit staan. Op die manier kun je dus rustig je teammates tegen de grond gooien zonder ervoor gestraft te worden. Vreemde zet van EA. Ik vind een Art TK net zo goed een TK als een andere.
Het valt je niet op dat je als commander steeds vaker geen artillery meer durft te gebruiken? Op volle servers vliegen je teammates allemaal op dat rode kruis, hopend dat daar een pot goud en het eeuwige leven te vinden is. Helaas vinden ze wél de punish optie waarvan ze dan gretig gebruik maken. Hoe durf jij als commander hún dood te maken? Shame on you!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

LosGieros schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:58:
Nou zal me niks verbazen als de patch deze week nog niet eens uitkomt :(
99% dat het niet gaat lukken.
Ik schrik van de hoeveelheid bugs wat Stronkie hier neerpleurt
+
Enkele gamehosters zouden de patch 7 dagen vantevoren krijgen op te testen
+
De makers van modmanager hebben nog niks gehoord (wat wel zou moeten gebeuren) over de patch die zij ook een week lang mochten testen voor de release )zodat bf2cc werkt met de nieuwe patch
+
de mensen van EA reageren al enkele dagen niet meer op vragen mbt de patch -> volgens mij durft niemand het slechte nieuws te brengen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:00:
[...]

Het valt je niet op dat je als commander steeds vaker geen artillery meer durft te gebruiken? Op volle servers vliegen je teammates allemaal op dat rode kruis, hopend dat daar een pot goud en het eeuwige leven te vinden is. Helaas vinden ze wél de punish optie waarvan ze dan gretig gebruik maken. Hoe durf jij als commander hún dood te maken? Shame on you!!
Dan hadden ze het anders op kunnen lossen: iedereen die op het moment van afvuren in een circel staat met de omtrek van de art damage is een TK. Iedereen die er op dat moment buiten stond is geen TK.

Zo los je jouw probleem op en blijf je er ook voor zorgen dat de commander niet expres art op teammates gaat gooien. Het is allemaal niet zo moeilijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 03-10-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:00:
[...]

Inderdaad, als ik commander ben (wat niet zo vaak het geval meer is) dan gooi ik alleen arty op plekken waar geen teammate in de buurt is. En zelfs dan zul je zien dat er nog een 1 of andere gek in een buggy er weet te komen.....

Uiteraard is het ook vervelend als je een commander hebt die arty gaat gooien op een enemy base terwijl jij die net aan het innemen is, maar ik denk dat de wijziging een goede is. Het nadeel wat de wijziging creeert is veel kleiner dan het nadeel dat ie oplost. Daarnaast heeft natuurlijk iedereen de optie om hard weg te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De refire tijd voor de artillery zou toch ook langer worden dacht ik? Dat vind ik ook wel een goede zet eigenlijk. Ik vind de artillery nu te dominant aanwezig in het spel. Het is op zich een leuke toevoeging maar soms is het gewoon een beetje te. De tijd tussen het starten van de map en het ready komen van de artillery mag van mij ook wel wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Wordt in de patch ook de b.v. knife badge bug gefixed..?

Ik heb nu een vetern knife badge.
Ik krijg zo nu en dan de basic knife badge reward in beeld zodra ik weer eens boven de 7 kills heb in een ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Of maybe nog een soort van extra melding bij de peeps die in de "cirkel" staan van een arty strike. Iets van "Move out, arty strike on your position"

Als ik nu commander ben doe ik bijna alleen uav + supply drops, dat gepunish overal gaat nergens over...

Gister had ik een mooie, nam een point over in een buggy. Komt er een blackhawk ook heel laag hoveren. Bij het wegvliegen gaat ie met zn staart over de grond zo recht in mn buggy, heli explode....Ik wordt gekicked omdat ik negatief aantal punten heb (zaten 2 peeps in de heli)

De ronde was net begonnen, ik was de eerste die een CP overnam...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:03:
[...]
Zo los je jouw probleem op en blijf je er ook voor zorgen dat de commander niet expres art op teammates gaat gooien. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Als een commander echt gekke dingen gaat doen heb je de mutiny en kickvote nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dCY schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:08:

Ik krijg zo nu en dan de basic knife badge reward in beeld zodra ik weer eens boven de 7 kills komen in een ronde
Dat zou komen doordat een pakketje onderweg de weg kwijt raakt waardoor je niet je rank en scores hebt op dat moment. Als het goed is heb je dan ook geen unlocks. Dit probleem is al een paar keer eerder besproken in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

De patch komt deze week waarschijnelijk wel uit :S.... Maar nog wel met bugs en een aantal dingen die niet goed veranderd zijn. De beta die wij aan het testen zijn is nog niet de uiteindelijke versie , maar ik verwacht niet dat ze deze "bugs" binnen 4 dagen eruit gehaald zullen hebben.....

Enkele dingen die ook nog niet goed werken:

Helo's zijn nog te sterk.. Met de nieuwe AA missles kun je ze nog niet makkelijk doden. Heb er nu nog gemiddeld 4/5 nodig.... Ook de AA guns zijn niet sterker geworden
Helo wiel Kill 1 x Bug is wel verholpen....
Tk punish van arti is idd weg maar je krijgt nog wel - punten voor het beschadigen van vriendelijke Units/voertuigen
Bunnyhoppen is niet weg
Je kunt nog steeds iemand vol op de pantoffel gooien met een granaat en dan gaat die persoon dood..... En dan pas ontploft de granaat.
De damage radius van de granaat en de granaat thrower is niet goed... Je kunt nog steeds een granaat inslag van ongeveer een halve meter overleven........

en nog commentaar op DaMorpheus.....

Gamehosters krijgen de patch 1 tot 2 dagen eerder dan dat ie uitkomt.....

en de makers van de modmanagers krijgen ook niet eerder te horen wanneer de nieuwe patch uitkomt.. De maker van Bf2cc Die ook ons helpt (wij helpen hem met testen van de nieuwe overlay functie)... weet ook nog van niets wanneer de patch uitkomt.

Ik hoop dat EA gewoon de patch vertraagd en de bugs er eerst uithaalt... Begrijp me goed.... De patch is goed... Maar heeft net zoals als alles nog wat irritante bugs

PS de kickvote is verminderd... Nu heb je nog minder Vote Yessers nodig om iemand te kicken en een commander te revolten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Stronkie op 03-10-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:14:
[...]

Als een commander echt gekke dingen gaat doen heb je de mutiny en kickvote nog :)
Die op veel servers uitstaan inderdaad.

De huidige kickvote werkt overigens totaal niet. Ik heb bijna nooit een succesvolle kickvote gezien, ook al was daar alle reden toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:23:
200 Private 1st class
500 Lance Coperal
1200 Coperal
3200 Sergeant

Nou van mij mag het best zo, ik speel niet super veel en loop daardoor nog steeds met mn enige unlock te sjouwen (G3 wel heerlijk wapen)
Maar ik zou best de gun van de AT, die standaard gun vind ik echt bagger....

Datum dat ie uitkomt is dus waarschijnlijk 7e?
Hopenlijk zijn alle servers dan ook gelijk bij met patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:15:

Je kunt nog steeds iemand vol op de pantoffen gooien met een granaat en dan gaat die persoon dood..... En dan pas ontploft de granaat.
Ontploffend nu de granaten ook die zijn gegooid maar waarvan de "eigenaar" al dood is? Dat gebeurt nu niet namelijk. Als jij dood bent is je granaat ook (vaak) direct weg. Dat heeft mij al heel veel kills gekost helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

zie mij edit... de kickvote is aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Bor de Wollef schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:17:
[...]

Ontploffend nu de granaten ook die zijn gegooid maar waarvan de "eigenaar" al dood is? Dat gebeurt nu niet namelijk. Als jij dood bent is je granaat ook (vaak) direct weg. Dat heeft mij al heel veel kills gekost helaas.
Nou dat is dus nog steeds zo... Zelf als je met een commander art gooit en dat je daarna dood gaat ... droppen de arti wel maar geen kills.... Terwijl er wel mensen doodgaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk niet meer van die sufkutten van een helikopterende punthoeren die geen fuck uitvoeren maar wel punten krijgen voor niks... werd tijd dat zij ook eens de handen uit de zak haalde en iets deden voor hun punten! Klasse EA! Maar wel alweer veel te laat! Ze moesten de scores van iedereen gewoon op NUL zetten! Dat was veel eerlijker geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Bor de Wollef schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:14:
[...]

Dat zou komen doordat een pakketje onderweg de weg kwijt raakt waardoor je niet je rank en scores hebt op dat moment. Als het goed is heb je dan ook geen unlocks. Dit probleem is al een paar keer eerder besproken in dit topic.
Ik heb het al een 2 weken lang.. iedere keer weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:04
Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:15:
Helo's zijn nog te sterk.. Met de nieuwe AA missles kun je ze nog niet makkelijk doden. Heb er nu nog gemiddeld 4/5 nodig.... Ook de AA guns zijn niet sterker geworden
Zitten er in Mashtuur nu ook AA guns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
biobak schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:30:
[...]

Zitten er in Mashtuur nu ook AA guns?
Ja, bij mec lniksbovenin op een huisje waar de uav ook zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja en links onder ook op de us base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:17:
[...]

Ja dat snap ik ook niet eigenlijk...
Je hebt die nade al gegooid toch :S
Bij bv MOHAA en CoD blijven die nades dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Dat zullen ze vast ook niet bewust gedaan hebben, meer een soort van bugje die vast veroorzaakt is doordat de code van objecten die spelers regelen ook gekopppeld is aan de nades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

dCY schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:08:

Ik krijg zo nu en dan de basic knife badge reward in beeld zodra ik weer eens boven de 7 kills heb in een ronde.
Zelfde met pistol badge. Als je tegelijker tijd de basic en expert hebt gehaald heb je last van deze bug.

Volgens melding op het forum van EA zou het in de aankomende patch verholpen moeten zijn.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:04
Stronkie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:45:
ja en links onder ook op de us base
Ik bedoel meer in de stad zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Shuriken schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:53:
[...]

Zelfde met pistol badge. Als je tegelijker tijd de basic en expert hebt gehaald heb je last van deze bug.
Heb je een bronvermelding? Volgens mij komt het namelijk gewoon door het tijdelijk kwijtraken van de connectie naar de statsserver wanneer jij aanlogt zodat je op dat moment de badge nog niet gehaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

en nog wat . Ik mag met uitdrukkelijke verzoek (heb het nagevraagd) de patch niet doorgeven , zelfs niet via mail. We krijgen as woensdag de nieuwe... Dus deze week komt de patch niet uit,.,..... :(

EDIT: Van horen zeggen in onze community, kan dus wel zijn dat EA eigenwijs is en toch het spul uitbrengt,,,,,,,

[ Voor 23% gewijzigd door Stronkie op 03-10-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:45:
[...]

Ja dat snap ik ook niet eigenlijk...
Je hebt die nade al gegooid toch :S
Bij bv MOHAA en CoD blijven die nades dus wel.
In 1942 bleven die nades ook gewoon hoor. Het is gewoon een bug of een vorm van te vroeg "garbage collecten". Hopelijk fixen ze dat nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey dCY zit je hier ook op forum :P hiero N3snarf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:59:
Hey dCY zit je hier ook op forum :P hiero N3snarf :P
hey hey!!
Niet verwacht !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

biobak schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:56:
[...]

Ik bedoel meer in de stad zelf :)
Nope.. Geen AA in de stad zelf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
sain onez schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:24:
daar ben ik ook benieuwd naar, onze clantag is -x-[SswL]-x- en das al 12, we hebben wat man die aanpassen willen maar niet een nieuwe account creeeren... meende wat vernomen te hebben van 6 characters :?
ik snap ook niet waarom ze hem op 6 hebben gezet, omdat je een tag graag in het -[...]- formaat wil hebben lijkt me, dan is het tenminste duidelijk een tag. Anyway, in dit geval zou je dan -SswL- krijgen oid, ook wel te doen toch?
Hebben jullie trouwens nog id3 voor de servernaam gezet? Wilde gister nog ff joinen maar er waren weer maar 6 man (ingame naam: raccie).

[ Voor 3% gewijzigd door Rac-On op 03-10-2005 14:08 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Bor de Wollef schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:56:
[...]

Heb je een bronvermelding? Volgens mij komt het namelijk gewoon door het tijdelijk kwijtraken van de connectie naar de statsserver wanneer jij aanlogt zodat je op dat moment de badge nog niet gehaald hebt.
Kijk maar naar mijn eigen stats: http://www.battlefield2.n...layer.php?pid=shuriken.nl

Ik heb wel een expert pistol badge maar niet basic. Dat is inprincipe niet mogelijk. Als ik nu ingame 7 kills maak krijg ik een melding dat ik de basic heb gehaald. Echter deze verschijnt nooit bij de stats.

Ik heb zowel basic als expert tegelijk gehaald.

Zie ook topic hier: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=4662

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Tags die twaalf tekens lang zijn vind ik persoonlijk ook wel heel extreem. Meeste clan afkortingen zijn niet langer dan vier tekens, en dan heb je nog twee tekens om er [xxxx] van te maken. Lijkt mij prima.

Overigens hoeven er van mij absoluut geen stingers in mashtuur in de stad te komen, dan kan je namelijke helemaal niks meer met de heli. Nu kan je hem al prima neerhalen, en als ie ook nog eens niet meer in-air gerepaired kan worden + je kan er niet snel vlaggen mee cappen dan heb je er toch al niet zoveel meer aan.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.