Welke unlocks heb je? En welke vind je het beste?
Ik heb nu zelf de G36C en de L58A1, maar ik zit een beetje te twijfelen over mijn volgende unlock. De G3 wil ik sowieso niet, omdat ik nooit Assault ben, maar heeft iemand misschien een andere goede suggestie?
Stronkie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:00:
[...]
Nee niet teveeel gedronken, Ik zit in de closed beta groep en we spelen de hele tijd op 4 test servers van EA
check deze
http://www.bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=43340662
uit ben twee rangen omhoog gegaan. en heb dus nu 3 unlocked weapons....
Tis een mooie patch alleen jamemr wanneer hij volgende week uitkomt dat ik de game opnieuw moet isntalleren
[...]
Nou de DaMorpheus is niet de enige die wat weer., Zoals je weet , zit ik bij PlanetCombat (de enige site die nog genoemd word op de hoofdpagina van EA van BF2). We hebben nu al twee dagen de closed beta onder een groep mensen verdeeld we spelen op vier test servers in de USA. En daar testen we alles uit. OOk zitten deze servers dus op de stats servers van Gamespy, want je moet nl nog steeds aanloggen met een account
Dingen die me opgevallen zijn:
Je 3d map heeft nu namen gekregen (plus de spawn map) alles belangerijke plaatsen in de map hebben nu een naam.
Je geheugen gebruik is nu met de helf afgenomen. BF2.exe neemt nu de helft minder resources.
De game loopt vlotter... Weinig happeringen.
Je zit nu idd wie er in je voertuig zit, en ook als je een AA gun bemand zie je dat jij die bemand met je naam.
Je zit nu waar de supply boxen gedropt zijn..
Ranking system is aangepast ben met 3200 punten nu sergeant met drie unlocks.
De patch die ik heb ik 170 MB groot
Je nick kun je nu aanpassen (je kunt er karakters voor zetten)
Je kunt nog steeds stadpadden

das minder hebben we gelijk geprobeerd , zie niets van een max aantal ammo punten.
Je moet idd uit het voertuig stappen om een vlag te kappe.
Wake island is een hele mooie map...

Je server history word bijgehouden
Je kunt servers nu makkelijker zoeken..
Kijk ik ga nu verder spele
post wel wat images
Mooi, dan heb ik nog een aantal vraagjes voor je
- Dus als ik het goed heb staan op de minimap de namen van de spawns? En je ziet die namen van de AA ook op de minimap?
- Als je zelf in een tank zit, valt het dan helemaal niet te capturen, of moet je dan toch uitstappen? Want 1 persoon per voertuig lijkt me toch nog wel normaal, anders stapt een vijand in de tank, en boem, weg ben jij
- Servers zoeken, als je bijvoorbeeld Urban intikt, krijg je dan niet alleen Urban Maps 24/7, maar ook This Server Has Only Urban Maps

- Hoe zit het met het netwerkgebruik van BF2, is dit ook behoorlijk verminderd zoals eens beloofd?
- Heb je ook een buddylist (Met optie om de server te joinen waar je buddy op zit)?
- Is Wake Island een grote map, of relatief klein, en zitten er ook voldoende, en welke, voertuigen in? (Eventueel in vergelijking met TotalBF2 Mappack 1)
- Automatische joinfunctie als een server vol is?
- Merk je veel van de verminderde kracht van de miniguns in de BH?
- Zijn er ook nog aanpassingen gedaan aan de guns van de MEC chopper? Want daar kan je nu helemaal niks mee raken.
Mochten er nog meer vragen zijn, dan post ik die later wel weer even
En mooi dat er niet een te snel maximum op hulppunten zit
* Phyxion heeft medelijden met de mensen die nu allemaal extra geheugen hebben gekocht