Klopt, we hadden weer als eerste screenshots + tekst, maar nu kwamen er zoveel bezoekers dat de hele webserver plat is gegaanBanzaibunny schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:12:
[...]
maybe bedoelt hij dat battlefield2.nl plat ligt??
ik kom nergens op nl
Anoniem: 135756
^^^ inderdaad. ^^^Anoniem: 23299 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:24:
[...]
Je hoeft geen poorten open te zetten.. jouw machine 'vraagt' een verbinding met een server op het net.. alleen als een externe machine bij jou een verbinding vraagt moeten er poorten open.
De poorten (over het algemeen) die op de client gebruikt worden zijn tot op zeker hoogte "random".
Kijk maar eens in je netstat als je een website bekijkt.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 30-09-2005 18:30 ]
Het staat in het Nederlands, lekker makkelijk
"Anti-Air Missiles - These are now much more effective against fast-movers."
Hoera!
Jep, en hij is weer doodDaMorpheus schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:33:
We zijn weer terug, dus check http://www.battlefield2.nl/index.php?id=130

6 minuten... Vinnik toch heel wat hoor
Hoeveel bezoekers hebben jullie per uur, dag en week?
Misschien kunnen we dan begrijpen hoeveel mensen erin geïnteresseerd zijn
Staat geen woord nederlands inDaMorpheus schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:33:
We zijn weer terug, dus check http://www.battlefield2.nl/index.php?id=130

Warning: mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in D:\inetpub\vhosts\battlefield2.nl\httpdocs\admin\classes\mysql.php on line 45
Fatal error: mysql: A connection to the database could not be made Lost connection to MySQL server during query in D:\inetpub\vhosts\battlefield2.nl\httpdocs\admin\classes\mysql.php on line 45
Let wel, vandaag amerikaanse tijd, dus dat zal rond middernacht zijn voor ons.
heb je ook ergenst een link waar dat staatdikkiedik schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:47:
Ik krijg nu van allerlei richtingen te horen dat de patch niet 3 oktober uitkomt maar vandaag!
| Youtube |
Ze hebben toegezegd de partners minimaal 12 uur vantevoren de patch te sturen. Nog niks gezien, afwachten dusdikkiedik schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:47:
Ik krijg nu van allerlei richtingen te horen dat de patch niet 3 oktober uitkomt maar vandaag!
-Je kan nu op de kaart zien waar de supply drop ligt!
-Als je commander of squad leader bent word je niet zomaar overgeplaatst.
-Favorieten
-History
-Van diegene waarmee je in een voertuig zit kan je de naam zien
-nieuwe map natuurlijk
Allemaal van die dingetjes die het geheel toch weer net iets beter maken en ook nog eens gameplayvriendelijker. goed werk!
bf-news.de:
New Features
* Stats compare - view the extended stats details for any other player
in your BFHQ simply by double-clicking on their name on the leader board
or using the new search feature!
* Server Favorites and History - find your favorite servers that much
easier. No more searching for them through the main server list!
* Nickname Prefix - Add and change your clan tag to your account name at
will. No more creating alternate account names to cover the changes in
your competitive lifestyle!
* Supply Drop Icons - Supply drops now appear on the main map and within
the 3D Map. Find that elusive supply drop much, much quicker!
* destroying the commander's toys. Special Forces players rejoice!
* Server Reserved Slots - Server Operators can now set aside slots for
their admins to join a full server at any time!
* Vehicle Passengers - the names of players in a vehicle with you are
now displayed when you enter or change seats.
* Countermeasures - a reload bar has been added for vehicle
countermeasures. You'll always know now when you can set off that next
flare!
Tweaks
* Point Farming changes - DICE has implemented functionality that makes
it significantly harder to point farm on Ranked Servers.
* Mod Support - Mods now work properly with the Dedicated Server!
Additionally, the game will automatically switch mods when joining a
server that is running a mod you have installed but do not have activated.
* Map tweaks - Spawn menu map and Commander maps now scale based on the
size of the level being played (16, 32 or 64 players). Mini-map also
scales automatically based on the vehicle type you are using (manual
changes to zoom levels are remembered as well).
* Commander scoring - No more TKs from Artillery!
* Vehicle tweaks - No more accidental kills from bumping a friend with
your tank (try to avoid hitting him at speed though) and no more
struggling uphill in an APC. Also no more improper TK allocation from
vehicle explosions.
* Auto Team Balance tweaks - Commanders and Squad Leaders now immune to
team switch.
* Anti-Air Missiles - These are now much more effective against fast-movers.
...and much, much more!
See everyone on the Battlefield soon!
wake pics
PIC1
PIC2
[ Voor 5% gewijzigd door Judaz op 30-09-2005 19:14 ]
pfff der zal maar een lame gast tussenzitten, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een goede toevoeging. Tis weer afwachten hoe dat uitpakt
@judaz die hoef je niet te kopieren die kan iedereen bezoeken
[ Voor 15% gewijzigd door dikki dik op 30-09-2005 19:14 ]
bespaart toch weer een klikje voor velen.dikki dik schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:14:
@judaz die hoef je niet te kopieren die kan iedereen bezoeken
Bron: http://www.battlefield2.nl/
Jawel, mannen!
Als er geen gekke dingen meer gebeuren, vindt over een paar dagen de release plaats van Patch v 1.03. We dachten dat het geen kwaad kon een paar woorden te wijden aan de belangrijkste nieuwe onderdelen en de aanpassingen die zijn gedaan in versie 1.03, dus ga er even lekker voor zitten en geniet.
Wake Island 2007
Ja, jullie zien het goed: update 1.03 bevat de eerste officiële kaart-release van EA en DICE. In dit geval gaat het om een hedendaagse versie van een van de populairste kaarten uit Battlefield 1942: Wake Island. Het Chinese Volksleger is Wake binnengevallen en bedreigt de Amerikaanse aanvoerlijnen. In reactie daarop is het USMC erop uitgestuurd om het eiland te heroveren. Kies je kant en ga voor de overwinning!
De nieuwe Wake Island-kaart is gratis verkrijgbaar via Fileplanet's nieuwe Battlefield 2-kanaal. Bezoek http://www.fileplanet.com/battlefield2.shtml voor mee informatie.
Screenshot 1 Wake Island 2007: http://www.i3d.nl/images/Wake1.jpg
Screenshot 2 Wake Island 2007: http://www.i3d.nl/images/Wake2.jpg
Nieuwe onderdelen
Statistieken vergelijken - je kunt de uitgebreide statistieken van alle andere spelers bekijken in het BFHQ door te dubbelklikken op hun naam in het klassement of met behulp van de nieuwe zoekfunctie!
Server Favorieten / Geschiedenis - het zoeken van je favoriete servers is nu veel makkelijker, omdat je niet meer hoeft te zoeken in de algemene serverlijst.
Voorvoegsel alias - je kunt vanaf nu een voorvoegsel toevoegen aan je account-alias, dat je ook weer kunt wijzigen. Je hoeft dus nooit meer nieuwe accountnamen aan te maken als je competitieve carrière zich verder ontwikkelt!
Icoontjes gedropte voorraden - gedropte voorraden verschijnen vanaf nu op de kaart en op de 3D-kaart. Zo vind je die verdwaalde voorraden een stuk sneller!
Punten voor het vernietigen van materieel - je krijgt nu punten als je de speeltjes van de vijandelijke bevelhebber weet uit te schakelen. Hoera voor de elitetroepen!
Gereserveerde plaatsen op servers - de server-operator kan nu plaatsen reserveren voor admins, zodat er altijd plaats voor ze is.
Passagiers in voertuigen - de namen van spelers in een voertuig worden in de HUD weergegeven als iemand in het voertuig stapt of van plaats wisselt.
Tegenmaatregelen - er is een nieuw onderdeel opgenomen in de HUD van voertuigen. Nu weet je precies hoe lang het nog duurt voordat je weer rook of flares kunt gebruiken!
Aanpassingen
Punten 'farmen' - DICE heeft een functionaliteit geïntroduceerd waardoor het aanzienlijk moeilijker wordt punten te 'farmen' op klassementsservers.
Mod-ondersteuning - mods draaien nu goed op toegewezen servers. Bovendien activeert de game automatisch mods als op een server mods worden gedraaid die wel op je systeem zijn geïnstalleerd, maar die niet actief zijn.
Aanpassingen kaarten - de terugkeerinterface en bevelhebberkaart hebben nu een variabele grootte, die is gebaseerd op het gespeelde level (16, 32 of 64 spelers). Ook verandert het zoomniveau van de minikaart automatisch, afhankelijk van het type voertuig waarin je je bevindt (waarbij ook handmatige zoomniveaus worden onthouden).
Scores bevelhebber - artillerievuur levert niet langer teammoorden op.
Aanpassingen voertuigen - als je per ongeluk met een tank tegen een bondgenoot rijdt, vallen er niet meteen doden (probeer het alleen niet op hoge snelheid) en het heuvelopwaarts schakelen in troepenvoertuigen is ook voorbij. Als een voertuig van buitenaf wordt verwoest door een explosie, worden de slachtoffers niet meegeteld voor de bestuurder.
Aanpassing automatische teambalans - bevelhebbers en leiders worden niet langer in andere teams geplaatst.
Luchtdoelraketten - deze zijn nu effectiever tegen snelle doelwitten.
...en nog heel veel meer!
Tot binnenkort op het slagveld!
Anoniem: 130054
Instant prone kan geweldig irritant zijn, maar dat ligt er ook aan op welke server je zit.blix schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:13:
Doen niks aan nooblauncher+instantprone, geweldig.
Verder vind ik het ontzettend kut dat voor de commander een teamkill met artillery niet meer als team kill geld. Kun je nagaan hoe de commanders nu artillery gaan plaatsen. Niet met de veiligheid van teamleden als nummer 1 prioriteit lijkt mij. En zelfs nu al overkomt het me al te vaak dat mijn commander terwijl ik een vlag aan het innemen ben in een hot zone artillery op me plaatst. Op de gebruikelijke "zie je niks?" antwoorden ze meestal "je ziet toch op je minimap dat er artillery komt". Terwijl ik er eerder lig dan dat zij die strike plaatsen. Irritant!!!
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 130054 op 30-09-2005 19:19 . Reden: ik win geen spellings wedstrijden. ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat zit niet in de patch maar op de gamespy serversfsfikke schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:23:
Ik zie niets over de score aanpassingen (lagere eisen e.d.). Ligt dat eraan dat het niet alleen voor die patch geldt maar voor iedere Bf2'er?
En die veranderingen worden gelijktijdig met de patch doorgevoerd?DaMorpheus schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:28:
[...]
Dat zit niet in de patch maar op de gamespy servers
[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 30-09-2005 20:10 ]
"May our framerates be high and our temperatures low."
En wordt dat op dezelfde tijd/dag ingevoerd als dat de patch komt?DaMorpheus schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:28:
[...]
Dat zit niet in de patch maar op de gamespy servers
//EDIT:
Dat betekend dus ook dat je met de huidige versie ook al 1 of meerdere ranks omhoog kan gaan
//EDIT2:
Voor de meeste gebruikers misschien niet, maar je bent tweaker of je bent tweaker, dus welHielko schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:34:
Maar goed, dat zal voor de meeste gebruikers niet echt relevant zijn hoe de technische realisatie van die verandering in elkaar zit
[ Voor 53% gewijzigd door Phyxion op 30-09-2005 21:08 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
ziet er erg mooi uit daardoor, maar t kost een hap fps
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
maar de PKM, man dat geluid alleen al. Dat ding is echt groovie maar o zo onprecies. Maar hij schiet wel .308, wat denken jullie dat de beste keuze is
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Anoniem: 154998
Ik zelf heb ook voor deze beslissing gestaan. ik heb voor de L85 gekozenThe Widow Maker schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:57:
Damn ik zit met een probleem, mijn volgende unlock komt in zicht, maar nu moet ik kiezen tussen 2 wapens, de PKM en de L85. Ik speel nooit medic omdat ik die M16 vind zuigen, maar soms als ik een kit pak met de L85 erin vind ik dat erg handig vanwege die 2x zoom scope erop.
maar de PKM, man dat geluid alleen al. Dat ding is echt groovie maar o zo onprecies. Maar hij schiet wel .308, wat denken jullie dat de beste keuze is
Dus ik zal de L85 kiezen ik weet niet wat andere mensen vinden..
Ik heb nu de g96c en de l85. Maar op dit moment speel ik veel support. Dat geweer is gewoon bedoelt voor closecombat zoals karkand, mastuur of peninzulaThe Widow Maker schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:57:
Damn ik zit met een probleem, mijn volgende unlock komt in zicht, maar nu moet ik kiezen tussen 2 wapens, de PKM en de L85. Ik speel nooit medic omdat ik die M16 vind zuigen, maar soms als ik een kit pak met de L85 erin vind ik dat erg handig vanwege die 2x zoom scope erop.
Anoniem: 23299
Mijn eerste unlock was de PKM.. ik heb er nu zo'n 5000 punten mee gespeeld.. ik heb nog geen seconde betreurd deze unlock te hebben gekozen.. en ik heb de veruit meeste van m'n seconden als support-gunner gespeeld.. het is natuurlijk wel zo dat je je speelstijl moet aanpassen aan het wapen.. het ding is niet bepaald ideaal om vijandelijke posities mee te bestormen..The Widow Maker schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:57:
Helemaal waar..SPOXER schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:13:
[...]Je zou gewoon kiezen voor de unloack met wie je denk het meeste te gaan spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 23299 op 30-09-2005 22:18 ]
ehhh iets van 66 MB dat wel
[ Voor 10% gewijzigd door M.I.G. op 30-09-2005 22:34 ]
Anoniem: 128821
Dat is dus de 8ste keer dat ie langs is gekomenM.I.G. schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:33:
Misschien issie al eens gepost hier maar ik ben misschien vandaag beetje blind...maar een heeeeel leuk filmpje gemaakt in battlefield....minemineminemine... http://whiler.free.fr/bf2/demos/Mine.wmv

En zijn de g36c en de L85 een stuk nauwkeuriger dan de voorlopers + dat ze wel voldoende ammo per lading zeg maar hebben?
Unlock Special Weapons
Locate the file "unlocks.py" located in Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\python\bf2\stats (or whereever you installed Battlefield 2, in the folders \python\bf2\stats), and open "unlocks.py" with Notepad.(Before you open unlocks.py, you should make a backup of the file "unlocks.py" (just copy and paste the file) and rename the file to unlocks1.py)Now you should see a whole bunch of codes. Press CTRL+F and find the word "defaultunlocks" (without the quotations).this should highlight the line of codedefaultUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]change all the "0"s to "1"s, so it looks like defaultUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1]and now press CTRL+S to save.Note: this only works for single player, this trick works for multiplayer, however, EA Games will ban your CD-Key for a week if they discover you are using this for multiplayer. So just replace the unaltered backup file of "unlocks.py" for multiplayer and vice versa.
kan je dit gewoon uitvoeren zonder een ban aan je broek te krijgen als je het alleen in single player gebruikt? Om je nieuwe Unlock te testen voordat je hem neemt?
Ze kunnen er niet achter komen als je het offline uitprobeerd, dus als je het alleen singleplayer verandert en de wapens uitprobeerd lijkt het me dat je geen gevaar loopt.Debtor schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:47:
kan je dit gewoon uitvoeren zonder een ban aan je broek te krijgen als je het alleen in single player gebruikt? Om je nieuwe Unlock te testen voordat je hem neemt?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Anoniem: 23299
Ach.. het is niet bepaald een sniper rifle.. maar als je korte bursts gebruikt kom je een heel end.. en je voordeel is natuurlijk de hoge damage per round.. 2-3 goeie hits en je hebt je tegenstander wel om..TrippleSix schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:15:
Ook ik moet een nieuw wapen unlocken, ik vraag me alleen af of die PKM wel nog enigzins gericht mee valt te schieten?
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 23299 op 01-10-2005 00:02 ]
Ik zou liever de G3 nemen ipv de PKM. die is ook zwaar en veel zuiverder.Anoniem: 23299 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:02:
[...]
Ach.. het is niet bepaald een sniper rifle.. maar als je korte bursts gebruikt kom je een heel end.. en je voordeel is natuurlijk de hoge damage per round.. 2-3 goeie hits en je hebt je tegenstander wel om..
De L85 is heerlijk precies, maar niet zo zwaar.
echter, als medic heb je wel je toegevoegde waarde, en als assault wat minder.
hetgeen -vind ik- de L85 een hele goede unlock maakt.
Het werkt voor geen meter. Of doe ik iets verkeerds? Het enige wat je moet doen is die 0en in 1en verandere. Maar was natuurlijk weer te mooi om waar te zijn om effe de wapens te testen voordat er een kiest. En voordat je weer een nieuwe unlock mag kiezen ben je weer weken verder.Twhomp schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:51:
[...]
Ze kunnen er niet achter komen als je het offline uitprobeerd, dus als je het alleen singleplayer verandert en de wapens uitprobeerd lijkt het me dat je geen gevaar loopt.
Iemand hier mischien ervaring mee?
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 01-10-2005 00:36 ]
In de server ook een flink aantal BiA spelers en het was een 64 player met max 32. potverdikke wat was dat intens knokken... ineens besefte ik dat het al 00:30 was.... waar is de avond gebleven???
anyway... erg cool om tegen al die exp. te spelen en gelukkig bracht ik het er nog goed vanaf ook
spelen die gasten ook op Clanbase?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Beetje laat, maar goed, was jij ook...zoek functies hebben ze niet voor niets uitgevonden...M.I.G. schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:33:
Misschien issie al eens gepost hier maar ik ben misschien vandaag beetje blind...maar een heeeeel leuk filmpje gemaakt in battlefield....minemineminemine... http://whiler.free.fr/bf2/demos/Mine.wmv
En ja, hij was erg leuk! Toch wel strak, hoe vlot allerlei filmpjes uitkomen voor een redelijk nieuw spel. Daar verbaasde ik me ook al over met die stripjes, die waren meer gebaseerd op frustraties die BF2 teweeg bracht, maar hoe snel dat ging....geweldig!
Jep, ziet er idd erg mooi uit met Adaptive AA (SSAA en MSAA, de objecten die het ondersteunen zullen SSAA gebruiken, de andere objecten MSAA)sain onez schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:12:
ben veel te druk BF2 vol met Adapt-aa te tweaken![]()
ziet er erg mooi uit daardoor, maar t kost een hap fps
Ach, nadat dit filmpje hier al 100x is gepost is het niet meer zo aantrekkelijkM.I.G. schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:33:
Je hebt hiervoor 5.9 cat's moeten installeren, of gebruik je nog die DhZer0 drivers? sowieso is 5.9 niet al te snel , wel weer wat stabieler in bf2 (qua vastlopers, en zwarte stukken map) was erg tevreden over die dhzeros, alleen dat er geen CCC inzat... Valt dus de Adapt AA ook in die 5.8 based 'retesnelle' dhzeros enabled te worden!?FnF schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 09:35:
[...]
Jep, ziet er idd erg mooi uit met Adaptive AA (SSAA en MSAA, de objecten die het ondersteunen zullen SSAA gebruiken, de andere objecten MSAA)Kost inderdaad makkelijk een 10+ fps
Wilde 2x temp aa mét Adapt testen, maar zodra ik AA weer op app controlled zet (en ook ingame) blijft alleen t vinkje bij Adapt-aa aanstaan (welliswaar grijs) maar die van temporal AA vervalt, stel ik AA hard in de driver, met daarbij temp- en adapt-AA dan geeft BF2 géén FSAA

Die temp AA viel toch ook in mindere mate te laten werken (x2/x3)?! is er zo ook niet iets voor deze AAA aan te passen misschien
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Ja, je moet hier helaas 5.9 voor installeren, je kan dmv ATT het ook in 5.8 enablen, maar dan werkt het helaas niet... De DHZer0point 5.8 drivers zijn inderdaad een stuk sneller (En hogere IQ) dan de 5.9 Omega's, maar nu ik alle advanced tweaks in ATT heb enabled komt de IQ van de Omegas al iets dichter in de buurt dan de DHZer0point 5.8sain onez schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 13:18:
[...]
Je hebt hiervoor 5.9 cat's moeten installeren, of gebruik je nog die DhZer0 drivers? sowieso is 5.9 niet al te snel , wel weer wat stabieler in bf2 (qua vastlopers, en zwarte stukken map) was erg tevreden over die dhzeros, alleen dat er geen CCC inzat... Valt dus de Adapt AA ook in die 5.8 based 'retesnelle' dhzeros enabled te worden!?![]()
Wilde 2x temp aa mét Adapt testen, maar zodra ik AA weer op app controlled zet (en ook ingame) blijft alleen t vinkje bij Adapt-aa aanstaan (welliswaar grijs) maar die van temporal AA vervalt, stel ik AA hard in de driver, met daarbij temp- en adapt-AA dan geeft BF2 géén FSAA![]()
![]()
Die temp AA viel toch ook in mindere mate te laten werken (x2/x3)?! is er zo ook niet iets voor deze AAA aan te passen misschien
En zelf ben ik juist erg tevreden dat CCC er niet in zit, alles valt te regelen met ATT (En eventueel CP), verder heb je nix nodig
En het is inderdaad zwaar vervelend dat je niet via CP FSAA kan forcen in BF2, de enige drivers waarmee dit wel werkt is 5.1 en lager
//EDIT:
En wat voor zwarte stukken map bedoel je?
[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 01-10-2005 13:31 ]
Af en toe in een heli kreeg ik grote textures die wegvielen en helemaal zwart werden, vaak wilde het ook wel eens vastlopen, maar met de 5.8 based omegas en de Dzer0s was dit weg of minimaal..
Ah oke, dus de omega's 5.9 met de laatste ATT geeft ook Ad-AA en in combi met temp aa?!
temp AA schakelt auto de vsync in!? daar houdt je nooit genoeg frames voor over toch!?
zelf speel ik op 1600x1200 bovenste 3 en onderste video setting op high, de rest (textures, lightning, dyn lightning en dyn shadows op med) en 4x ingame AA dit trekt me default x850xt p net (min 35-40fps gem 50 fps) zodra ik de Adapt-AA inschakel en AA weer op app controlled zet, blijft deze aan, maar zodra er veel gras ( en ook andere vegetatie) is, gaat ie naar min 20 fps gem 45fps, met 2x aa was dit al wat beter maar waren de laagste waardes nog te laag, ongeveer 30-33fps.
Resos verlagen hielp niet veel (1280x960) gaf amper meer fps, maar dat was ook de reden dat ik daarom met wat meer med settings (past t tenminste in me 1Gb ram) op 1600x1200 speel...
Zat ook het B3d topic al te volgen, maar humus heeft al enkele maanden dit in een tweaker zitten, die meedraait als een soort profiel, en dit bleek ook erg goed te werken, vraag me af of deze wijze eventueel minder perf intensief is, misschien?! Daar is ook een update van ATT gepost, deze draai je zelf al?
Vreemd die textures, zelf nooit last van gehad iigsain onez schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 13:58:
[...]
Af en toe in een heli kreeg ik grote textures die wegvielen en helemaal zwart werden, vaak wilde het ook wel eens vastlopen, maar met de 5.8 based omegas en de Dzer0s was dit weg of minimaal..
Ah oke, dus de omega's 5.9 met de laatste ATT geeft ook Ad-AA en in combi met temp aa?!
temp AA schakelt auto de vsync in!? daar houdt je nooit genoeg frames voor over toch!?
zelf speel ik op 1600x1200 bovenste 3 en onderste video setting op high, de rest (textures, lightning, dyn lightning en dyn shadows op med) en 4x ingame AA dit trekt me default x850xt p net (min 35-40fps gem 50 fps) zodra ik de Adapt-AA inschakel en AA weer op app controlled zet, blijft deze aan, maar zodra er veel gras ( en ook andere vegetatie) is, gaat ie naar min 20 fps gem 45fps, met 2x aa was dit al wat beter maar waren de laagste waardes nog te laag, ongeveer 30-33fps.
Resos verlagen hielp niet veel (1280x960) gaf amper meer fps, maar dat was ook de reden dat ik daarom met wat meer med settings (past t tenminste in me 1Gb ram) op 1600x1200 speel...
Zat ook het B3d topic al te volgen, maar humus heeft al enkele maanden dit in een tweaker zitten, die meedraait als een soort profiel, en dit bleek ook erg goed te werken, vraag me af of deze wijze eventueel minder perf intensief is, misschien?! Daar is ook een update van ATT gepost, deze draai je zelf al?
Ik gebruik zelf de laatste versie van ATT (De downloadlink staat wel op de mainpage van Tweakers.net). Je moet nog wel ASTT_NA op 0 zetten in het register om het voor ATT zichtbaar te maken (Tenzij je dit natuurlijk al gedaan hebt). Verder is er ook nog een optie (Die je weer apart toe moet voegen aan de commandlines van ATT) om ASTT per app te beheren. Daarnaast kan je met ATT Temporal AA Interval instellen, dus als jij het selecteert bij 30+fps gaat dat ook werken

profiel per game ofzo!? of de mate (2x/3x) zoals temp aa dat kan?!FnF schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:16:
Verder is er ook nog een optie (Die je weer apart toe moet voegen aan de commandlines van ATT) om ASTT per app te beheren.
En die temp aa interval, das de vsync locken op 30fps ofzo dan!?
dadelijk DJMantris server ff onveilig maken...
Anoniem: 122793
Het komt door de nieuwe patches, het kan alleen bij verise 1.0 naar de eerste patch is dit er alDebtor schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:22:
[...]
Het werkt voor geen meter. Of doe ik iets verkeerds? Het enige wat je moet doen is die 0en in 1en verandere. Maar was natuurlijk weer te mooi om waar te zijn om effe de wapens te testen voordat er een kiest. En voordat je weer een nieuwe unlock mag kiezen ben je weer weken verder.
Iemand hier mischien ervaring mee?
uitgehaald, ze waren bang voor cheaters. Erg gaar, als je alleen offline speelt kan je nu niet eens
meer wapens hebben.
Ja, profiel per gamesain onez schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:32:
Heb kermis gehaden drukke tijden op werk, ff nie meer gebattled, wel al het nieuws gevolgd, en zodoende weer de drivers en ook bf2 ingedoken, maar dit weekend ga ik gamen zal van de week de 5.9 dhzeros testen, en dan kan CCC en atitool ingeruild worden voor ATT want dan kan ik daarin ook de fanspeeds en dus ook die leuke temp AA opties testen
[...]
profiel per game ofzo!? of de mate (2x/3x) zoals temp aa dat kan?!
En die temp aa interval, das de vsync locken op 30fps ofzo dan!?
dadelijk DJMantris server ff onveilig maken...
Anoniem: 102880
Ik had zowaar bijna hetzelfde gister....tot 2x toe geswitched van kant op het moment dat ons squad net alle vlaggen hadden overgenomen (wij waren het enige groepje dat ook maar een beetje samenwerkte) dus ik moest gewoon 2x alle vlaggen weer terug veroveren. Daar word ik wel een beetje sch*tziek van. En helemaal irri dat je dat ineens tegen je clanm8's moet gaan vechten en vice versa.Anoniem: 137471 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:53:
Srry luitjes, ff zeuren op het auto balance systeemGisteren weer een bizar potje gespeeld. Operation CS, USMC (ongeveer 200 vs 200 tickets). Ik join squad en squadleader geeft opdracht om eerste MEC base aan te vallen. Vind ik opzich nooit zo'n hele fijne keus want daar staan altijd mannetjes te wachten, maar ja met een groep maak je wel een kans. 2 Minuten knokken iedereen dood, geen basis en al een hele zwik tickets achter (160 vs 190 ofzo). Squadleader stapt op en ik ben volgende. Ik geef aan attack dat huisje in de buurt van de main MAC base (met brug en AT gun). Ik vaar in een bootje die kant op en gelukkig spawnen 3 team gasten bij me. Vlag is zo veroverd, ik blaas brug op zodat reinforcements nog maar van 1 kant kunnen komen en ga vlag verdedigen. Veel kills en MEC blijft maar aan lopen om afgemaakt te worden (tickets gaan goed 120 vs 110). Jammer ga dood en WTF naar andere zijde geplaatst (als SL). Maakt niet uit ik als Spec Ops wat tanks/apc opgeblazen -> C4 op -> request supplies/ammo van commander. Jammer geen commander. Hou er niet zo van maar ja als niemand et wil probeer ik et wel. Het gaat best aardig en 2 squads luisteren zowaar. Alle vlaggen terug gepakt van USMC (tickets 40 vs 10 in voordeel van MEC). Krijg ik arti op mijn dak -> dood -> weer naar USMC geplaatst (als commander). Zucht, beetje vloeken en verder gaan. Uiteindelijk wel weer vlag veroverd vlak bij mainbase van MEC met een paar gasten. Die vlag gaan we verdedigen. USMC gaat uiteindelijk goed, tickets van MEC gaan hard. Jammer genoeg uiteindelijk met 0 vs 1 verloren
Beetje lang bericht geworden maar moest et ff kwijt... ben wel benieuwd naar die patch. Wacht met smart

of zijn er al genoeg "amateur"mods in de maak? en heeft EA geen zin om een gratis iets uit te geven..
Anoniem: 102880
Ik vind die L85 in een woord BAGGER! Ik raak er echt geen kont mee...en al helemaal niet gezoomed. Waar moet je in godsnaam mikken met die gekke |^| ??Anoniem: 135756 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:11:
[...]
Ik zou liever de G3 nemen ipv de PKM. die is ook zwaar en veel zuiverder.
De L85 is heerlijk precies, maar niet zo zwaar.
echter, als medic heb je wel je toegevoegde waarde, en als assault wat minder.
hetgeen -vind ik- de L85 een hele goede unlock maakt.
Doe mij die PKM maar...zolang je maar ligt issie best zuiver....ik heb daar mannetjes mee neergeschoten die zover weg waren dat ik alleen maar een schim zag!
Maand terug was het nog elke keer net onder de 50! Nu mag ik blij zijn als ik onder de 150 blijf

Verder laatste tijd wat vastlopers gehad, maar hopen dat Cat 5.9 Omega dat beetje kan oplossen vanavond ff testen
De G3 is zeker wel lekker, maar er zitten maar 20 kogels in een magazijn en dat is weinig! Maar misschien ben ik dan ook nog een beetje een beginner op dat gebied, ookal switch ik nu vaak naar m'n 'gewone' gun! Dat is relaxed, die dingen zijn in close-combat echt heerlijk!
Nu nog de optie: 'Bruce Willis-style' 2 hand-guns
Moet toch mogelijk zijn! Zou handig zijn in close-combat levels!
Misschien moeten de hand-guns dan weer wat lichter zijn, iemand ervaring in het echt?
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Anoniem: 151513
Weer iemand een andere plek waar ik hem kan vinden?
Dit is wat jij zoekt: http://forgottenhope.bf1942files.com/main.php?lang=englishStfnlln schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 18:02:
komt d'r eigenlijk nog een WWII MOD ofzoiets? want t is best leuk om de bf'42 feeling ff terug te hebben met eyecandyik weet dat ze nu iig bij de patch 1 map d'r in doen maar die is niet WWII..
of zijn er al genoeg "amateur"mods in de maak? en heeft EA geen zin om een gratis iets uit te geven..
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Anoniem: 127429
FnF schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 18:38:
Sain Onez, download de laatste ATT even (Net geupdate). Daar zit de optie om Adaptive AA te enablen standaard in (In de Advanced Tweaks, en bij Gameprofiles en bij D3D->Anti Aliassing).
die bedoelde ik dussain onez schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 13:58:
[...]
Daar is ook een update van ATT gepost, deze draai je zelf al?
http://www.beyond3d.com/forum/showthread.php?t=24069 vrij achteraan vind je een regkey die je maar hoeft te dubbelklikken, ff controleren en dan zou het er in de driver zo uitzien:Anoniem: 127429 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:11:
Wie heeft een linkje omtrent die temp / adaptive aa ? Naar ik verneem werkt dit alleen met de 5.9 dirvers, maar moet je er ook een nieuwe kaart voor hebben of zou dat met mijn x850xt ook lukken ?

speelde net ook ff en merkte toch met veel hekken een loss van +/- 30-33%, ook volgens wat screens in bf2, ook heb ik lagere reso getest, maar die gaven amper meer fps...
in HL2 werkt het wel perfect en blijft het goed speelbaar, zo zijn ze op B3D ook met een nieuw in het register gevonden soort van textures aliasing die in hl2 geen , maar in weer andere games nog een vele grotere perf hit gaf, binnenkort HL2 met H DR, temporal addaptive Multi Sample Full Screen Texture Anialising en dat alles op onze 'verouderd' kaartje
zonder adaptive 47-48fps

met adaptive 33-34fps

1600x1200 4x ingame AA
vooral als je het hek naar rechtstoe volgt, zie je hoe enorm mooi het is...
echter niet te spelen want bij juist veel gras/vegatie gaat de fps tot rond de 20fps andere gedeeltes is het amper een verschil
ps onze ranked server blijft maar leeg, fun any one?! ip:84.244.131.126

[ Voor 51% gewijzigd door SAiN ONeZ op 01-10-2005 19:32 ]
Nou, ik ben vanmorgen met de pc naar de Alternate gegaan.Mr. Bondt schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:04:
Nou, ik ga ook maar wachten tot dierendag
Mijn pc kan niks meer hebben, hij ratelt bij het opstarten maar dat gaat na een tijdje weg.
In Battlefield 2 blijkt het nog erger te zijn: na een paar minuten klappen de meeste textures er al uit.
Als er een zware actie moet worden uitgevoerd, klapt de hele computer eruit.
Ik heb dit sinds ik de maps van singleplayer heb vervangen door 64 player maps, die custom made waren door iemand anders. Ik kon daarmee niet meer on-line, dus installeerde ik Battlefield 2 opnieuw.
En sinds dien kan de computer niks meer hebben... Dat ratelen was er trouwens al veel eerder.
Mijn verhaal, geef request voor een oplossing.
Daar open ik wel een nieuw topic voor, als de patch niets uithaalt... Op hoop van zegen
Zij hebben hem opengemaakt, en wat blijkt: stof.
Tot in de koelribben van de ventilator op de processor

Tja, zo wordt de processor wel warm en valt hij uit veiligheid uit
Nu bennik mijn geliefde computer voor minimaal 3 weken (!) kwijt... Kan je nagaan hoe druk het is

Ze gaan hem daarna testen met 3DMark, om te kijken of hij er niet uitklapt.
Ze verplaatsen ook de TV-kaart, want die zit naast de videokaart

En dan kan ik hem komen ophalen.
Dus mensen die ook problemen hebben met uitvallen, verdwenen textures en zwarte vlekken in beeld, check je hardware eens.
Maar dan ook heel goed: ik elk hoekje en gaatje.
En controleer ook gelijk of de airflow wel goed is.
"The account is invalid. Either the name is incorrect or e-mail address is incorrect or already in use. Please try again"
Wat ik ook doe, hij wilt het ma ni aannemen. Ja men account bestaat, ja e-mail is juist ingevuld, paswoord is juist. (heb 3 keer afgehaald)
iemand nog ideeën ?
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
Er is al een kleine mod uitgegeven door Battlefield 1918 waarin je kan vliegen met een aantal vliegtuigen uit de 1e wereld oorlog.Stfnlln schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 18:02:
komt d'r eigenlijk nog een WWII MOD ofzoiets? want t is best leuk om de bf'42 feeling ff terug te hebben met eyecandyik weet dat ze nu iig bij de patch 1 map d'r in doen maar die is niet WWII..
The Battlefield 1918 team released their proof-of-concept mini-mod, Airshow, to the world today. If the thought of intense air battles over a modified FuShe Pass map in tri-planes appeals to you in the slightest, you must check this mod out.
http://www.battlefield1918.de/news/
En de client download: bf1918-2_Airshow_full.exe (202 MB)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Mirrors:The Widow Maker schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:31:
heb je een spiegeltje toevallig? hij download net met 15kbps ofzoterwijl ik het er gaaf uit vind zien
http://www.frontline18.com/artikel/346/
3 weken kwijt voor een beetje stof?Mr. Bondt schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:10:
[...]
Nou, ik ben vanmorgen met de pc naar de Alternate gegaan.
Zij hebben hem opengemaakt, en wat blijkt: stof.
Tot in de koelribben van de ventilator op de processor![]()
Tja, zo wordt de processor wel warm en valt hij uit veiligheid uit![]()
Nu bennik mijn geliefde computer voor minimaal 3 weken (!) kwijt... Kan je nagaan hoe druk het is![]()
Ze gaan hem daarna testen met 3DMark, om te kijken of hij er niet uitklapt.
Ze verplaatsen ook de TV-kaart, want die zit naast de videokaart![]()
En dan kan ik hem komen ophalen.
Dus mensen die ook problemen hebben met uitvallen, verdwenen textures en zwarte vlekken in beeld, check je hardware eens.
Maar dan ook heel goed: ik elk hoekje en gaatje.
En controleer ook gelijk of de airflow wel goed is.

Lekker dan, zou ik het toch echt zelf ff schoonmaken. (jaja ik weet dat bij Alternate dan zogenaamd je garantie vervald. Wat volgens de wet niet kan)
mirror: ftp://ftp.gamers-place.in...bf1918-2_Airshow_full.exe
[ Voor 6% gewijzigd door mach2 op 01-10-2005 22:23 ]
Hallo
heb je nog wat ip's van servers die het uitproberen waard zijn? Ik krijg bij alles wat ik probeer te joinen dat mijn versie modified is...
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Hier een lijst van servers die de 1918 mod draaien: Klikrac-on schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:19:
[...]
heb je nog wat ip's van servers die het uitproberen waard zijn? Ik krijg bij alles wat ik probeer te joinen dat mijn versie modified is...
Gaaf die fokkersCyber Spy schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:24:
[...]
Er is al een kleine mod uitgegeven door Battlefield 1918 waarin je kan vliegen met een aantal vliegtuigen uit de 1e wereld oorlog.
The Battlefield 1918 team released their proof-of-concept mini-mod, Airshow, to the world today. If the thought of intense air battles over a modified FuShe Pass map in tri-planes appeals to you in the slightest, you must check this mod out.
[ Voor 6% gewijzigd door -Mike- op 02-10-2005 00:02 ]
Anoniem: 154414
ik heb een financiele meevaller en ga er 1GB ram bij inzetten, om alles (hopelijk) op high zonder die korte hakkelingen te kunnen spelen...(heb nu 2x512 MB dane elec, geen dual channel)
moet ik nu weer 2x512mb erbij kopen of kan ik ook gewoon in een klap 1GB erin proppen?
dan bestel ik t zometeen gelijk
Edit: die 2x512 zijn ook geschikt voor dual channel en daardoor ook nog duurder dan bijvoorbeeld twee keer een losse 512mb, wat zal ik doen?...en ik zie dat 1GB nog duurder is dan beide....dus dat lijkt me bij nader inzien niet echt nuttig

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 154414 op 02-10-2005 00:57 ]
Met FAV machinegun knal ik op een huey met een blauwe naam erboven (wijsheid ervan valt te betwisten) er zit 2 man in. Ik krijg dus 1 teamkill en 1 normale kill,
And it goes BRAAAAAPP!
Anoniem: 142444
ik heb vandaag een medusa 5.1 usb headset gekocht en zit dus wat op ts en ik start bf2 op en plots krijg ik enorme ruis op die microfoon weet er iemand hoe ik kan uitzetten dat bf2 niets doet aan die mic dat ik niet iedere keer moet teamspeak opnieuw opstarten want das vrij vervelend.
hopelijk kunnen jullie mij helpen
dank bij voorbaat
Ik vind dit mooi , wake island is mooi en de bugs zijn er lekker uit (niet allemaal) oja je mem die bf2 gebruikt is gehalveerd :!:!:!:!:!
Anoniem: 146400
Stronkie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 04:30:
nou heb nu een dag gespeeld met de nieuwe patch en Ik ben gelijk drie rangen omhoog gegaan...
Ik vind dit mooi , wake island is mooi en de bugs zijn er lekker uit (niet allemaal) oja je mem die bf2 gebruikt is gehalveerd :!:!:!:!:!

Anoniem: 156171
De patch is nog niet uit?Stronkie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 04:30:
nou heb nu een dag gespeeld met de nieuwe patch en Ik ben gelijk drie rangen omhoog gegaan...
Teveel gedronken ofzo???????? hoe zou jij aan die patch gekomen moeten zijn dan?Stronkie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 04:30:
Non taken
Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Hoe ben jij aan de patch gekomen dan? Die zou namelijk nog in besloten beta fase zijn. Of doe je mee aan die betafase (kan natuurlijk). Als het waar is dat de helft van het geheugen gebruikt zal worden (lijkt me niet echt denkbaar) dan hoeft niemand meer RAM extra te kopen lijkt meStronkie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 04:30:
[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 02-10-2005 10:07 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Anoniem: 127429
Dat komt ervan als je chronisch waspoeder snuiftStronkie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 04:30:

LOL, nog een soort AA, we worden direct helemaal plat gespammed met AA'ssain onez schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:17:
[...]
[...]
die bedoelde ik dus.. stond in dat AAA topic op B3D, waarin jezelf nog postte....
[...]
http://www.beyond3d.com/forum/showthread.php?t=24069 vrij achteraan vind je een regkey die je maar hoeft te dubbelklikken, ff controleren en dan zou het er in de driver zo uitzien:
[afbeelding]
speelde net ook ff en merkte toch met veel hekken een loss van +/- 30-33%, ook volgens wat screens in bf2, ook heb ik lagere reso getest, maar die gaven amper meer fps...
in HL2 werkt het wel perfect en blijft het goed speelbaar, zo zijn ze op B3D ook met een nieuw in het register gevonden soort van textures aliasing die in hl2 geen , maar in weer andere games nog een vele grotere perf hit gaf, binnenkort HL2 met H DR, temporal addaptive Multi Sample Full Screen Texture Anialising en dat alles op onze 'verouderd' kaartje![]()
![]()
zonder adaptive 47-48fps
[afbeelding]
met adaptive 33-34fps
[afbeelding]
1600x1200 4x ingame AA
vooral als je het hek naar rechtstoe volgt, zie je hoe enorm mooi het is...
echter niet te spelen want bij juist veel gras/vegatie gaat de fps tot rond de 20fps andere gedeeltes is het amper een verschil
ps onze ranked server blijft maar leeg, fun any one?! ip:84.244.131.126
Daarnaast, misschien meer een vraag voor DaMorpheus, ergens in een ouder topic zei je dat het aantal netwerkverkeer wat BF2 verbruik/gebruik in de nieuwe patch aanzienlijk verminderd zou worden, is dat nog steeds zo? Daarnaast was ook de 64 Player map code nog niet optimaal, wordt dat ook nog gefixed?
Jawel, dan kreeg ik nog garantie op de onderdelenmach2 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:16:
[...]
3 weken kwijt voor een beetje stof?![]()
Lekker dan, zou ik het toch echt zelf ff schoonmaken. (jaja ik weet dat bij Alternate dan zogenaamd je garantie vervald. Wat volgens de wet niet kan)
mirror: ftp://ftp.gamers-place.in...bf1918-2_Airshow_full.exe
Maar nu nog op het geheel, en het wordt omgeruild als iets stuk blijkt te zijn, daarom liet ik hem daar
Wake Island? blijven hangen in BF1942 johStronkie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 04:30:
Wanneer komt die nieuwe patch eigenlijk wel uit? Kan wel wat minder-mem-gebruik-gebruiken...
Wake komt ook voor BF-2 hoor. Er staan in dit topic zelfs screens vanSyS_ErroR schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 10:39:
[...]
Wake Island? blijven hangen in BF1942 joh
Wanneer komt die nieuwe patch eigenlijk wel uit? Kan wel wat minder-mem-gebruik-gebruiken...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
patches worden altijd gereleased op vrijdagavond 20:00 uur, zou het vreemd vinden als hij nu op een maandag komt.Anoniem: 153331 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 10:50:
Hij komt als het goed is 3 okt
FF tussendoor klopt het dat die uitbreiding 40 euro gaat kosten?
Anoniem: 156171

als ik jouw was, zou ik je volgende pc gewoon zelf bouwen. Kan je ermee doen wat je wilt en je behoud je garantie ook nog. Als der een onderdeel kapot is ren je gewoon even naar je computerzaak en krijg je waarschijnlijk zo een nieuwe mee.Mr. Bondt schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 10:27:
[...]
Jawel, dan kreeg ik nog garantie op de onderdelen![]()
Maar nu nog op het geheel, en het wordt omgeruild als iets stuk blijkt te zijn, daarom liet ik hem daar
dikki dik schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 11:16:
[...]
als ik jouw was, zou ik je volgende pc gewoon zelf bouwen. Kan je ermee doen wat je wilt en je behoud je garantie ook nog. Als der een onderdeel kapot is ren je gewoon even naar je computerzaak en krijg je waarschijnlijk zo een nieuwe mee.
Voorlopig heb ik daar het geld nog niet voor
DaMorpheus zei 4 okt, dus reken maar 4 okt.Anoniem: 153331 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 10:50:
Hij komt als het goed is 3 okt
Zie boven, en ik denk dat de uitbreiding 35€ gaat kosten, zoals met alle uitbreidingen in de BF reeks geweest isdikki dik schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 11:03:
[...]
patches worden altijd gereleased op vrijdagavond 20:00 uur, zou het vreemd vinden als hij nu op een maandag komt.
FF tussendoor klopt het dat die uitbreiding 40 euro gaat kosten?
Dit topic is gesloten.