Hmm, dan denkik dat er wel wat mirror's nodig zullen zijn
Zodra ik hem heb zal ik hem iig mirrorren ( 2x 100mbit)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hmm, dan denkik dat er wel wat mirror's nodig zullen zijn
¯\_(ツ)_/¯
Maar t blijft een vet spelbeschuitfluiter schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:01:
mijn kameraden zitten me al te pushen; laat BF2 toch hangen en koop CoD2!!!
ik denk dat ik hun advies op ga volgen... zitten toch net ff te veel irritaties in BF2
[ Voor 29% gewijzigd door Bornin op 04-10-2005 12:20 ]
Non taken
[ Voor 35% gewijzigd door Stronkie op 04-10-2005 12:25 ]
Verwijderd
Waarom jezelf beperken.. ik ga CoD2 gewoon OOK doenbeschuitfluiter schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:01:
ik denk dat ik hun advies op ga volgen... zitten toch net ff te veel irritaties in BF2
Zo denk ik er ook over Stronkie, ondanks de bugs blijft dit een ongelooflijke topper! Het is jaren geleden da'k op't werk me zat te verheugen om te kunnen spelen 's avonds!Stronkie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:18:
nee, vind ik niet hoor. Ik vind zelfs met al deze dingen rond het spel bf2 nog een van de betere Online FPS. Ik heb me in tijden niet zo vermaakt online en kan me nu eindelijk indenken waarom mensen een goede videokaart hebben voor het spelen van games. Ik nu ook hehe
Precies, al is 1.98 wel wat overdreven.Stronkie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:18:
EA komt er wel.... Kijk maar naar BF1942... duurde ook effe. Maar kijk nu zelf. De graphics zijn tof, de mappen ook.... de gamplay is tof...... Lag is verminderd..... Mem size...... Nee , kortom... ze zullen alle bugs wel fixe...... Denk bij patch 1.98
Right for all the wrong reasons.
[ Voor 20% gewijzigd door ROFLASTC op 04-10-2005 12:47 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
http://www.planetbattlefield.com/bf2/tweakin/mods/rg-mohwa schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:45:
nu zal mijn vraag al 100 x voorbij geweest zijn...maar ik heb echt gezocht op Got & Google
maar kan niks vinden
maar ik heb binnenkort een mini lan weekend ...en willen we met 4 man een netwerkgame spelen maar wel met bots erin
nu hoorde ik dat het toch mogelijk was
want ik kon niks vinden met bot toevoegen ofzo
maar daar was een omweg voor ofzo ...zou iemand mij kunnen vertellen hoe het trukje werkt ?
[ Voor 178% gewijzigd door whyz op 04-10-2005 13:00 ]
Right for all the wrong reasons.
Je kan het natuurlijk ook met ons delen i.p.v dit topic te verklotenStronkie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:51:
Hee Damorpeus. Ik heb nieuws voor jou, kom effe op msn
[ Voor 39% gewijzigd door Gunner op 04-10-2005 12:54 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
wanneer komt ie dan?Falcon2107 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:30:
Niet echt lekker van EA. De patch is te laat en bovendien nog steeds niet af. Wat een management!
En als je dan wil strage lopen bij deze org. Dan krijg je stuk voor stuk arrogante lieden aan de telefoon die het allemaal zo goed geschopt hebben bij EA. En EA is zo geweldig en er werken alleen maar topmensen. Ja, dat is te merken.![]()
Maar goed, Die patch laat maar komen en dan maar wachten op 1.04
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
lol....Stronkie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:22:
stats overzette??? lol. zijn dezelfde servers hoor
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Verwijderd
elk spel heeft zijn irritaties!!! en dat is bij cod altijd het punten van strafen jump roof en all die bugss!!!beschuitfluiter schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:01:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 13:30 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Stronkie op 04-10-2005 13:38 ]
Dat was wel de meest belachelijke tip die ik in tijden bij een manual gelezen heb. Ze maken het de hackers ook wel erg makkelijk.RFVR schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:45:
[...]
...en ik maar braaf conform de manual de virusscanner uitzetten...
Dat vind ik in grote mate voor BF-2 ook gelden eigenlijk. Het blijven natuurlijk FPS'en he. Echt veel nieuws onder de zon is er niet als je naar de game an sich kijkt.gyedema schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:44:
Voor de rest vind ik inderdaad de CoD demo "meer van het zelfde"
Die tip staat bij erg veel games in de manual. Zeker bij de EA games van de laatste tijd.Digibilly schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:33:
[...]
Dat was wel de meest belachelijke tip die ik in tijden bij een manual gelezen heb. Ze maken het de hackers ook wel erg makkelijk.![]()
[ Voor 36% gewijzigd door Bor op 04-10-2005 13:42 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Verwijderd
Das waar, al heeft BF2 (voor mij in ieder geval) een hoge verslavingsfactor die ik al in tijden (in een PC game) niet heb mee gemaakt. Dus zonder misschien extreem vernieuwend te zijn hebben de makers toch wel wat geinigs gecreeerdBor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:41:
Dat vind ik in grote mate voor BF-2 ook gelden eigenlijk. Het blijven natuurlijk FPS'en he. Echt veel nieuws onder de zon is er niet als je naar de game an sich kijkt.
Dat zeker! Het is al met al een erg leuke game gewordenVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:47:
[...]
Das waar, al heeft BF2 (voor mij in ieder geval) een hoge verslavingsfactor die ik al in tijden (in een PC game) niet heb mee gemaakt. Dus zonder misschien extreem vernieuwend te zijn hebben de makers toch wel wat geinigs gecreeerd
hoeft geen welles niettes spelletje te worden hoorStronkie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:32:
ehhh... Dan weet jij het principe niet van de stat servers en hoe die werken.. Die hoeven helemaal niet geupdate te worden..... zijn alleen servers met databases die stat collecten van rankedservers en deze weer verder sturen........ (een grote fout is ook om te denken dat je ook inlogged op deze servers ... Nope dat doe je op de account servers van Gamespy)
De ranked servers worden geupdate........ hmmzz lama , word een welles nietes spelletje
hoe ik dit weet... en uit kan leggen ...
Nou met de beta 1.3 test heb ik niet hoeven in te loggen op een andere server... en met mijn vanilla bf2 (1.2) heb ik gewoon alle unlocks en punten nog.... Zou vreemd zijn he... Effe voor de patch inloggen op een andere server data overzetten.. w8ten en dan kunnen spelen ... dan data weer terug zette om weer met dezelfde unlocks te kunnen spelen op de 1.2 servers.... met dezelfde rang.. en hoe zou Gamespy weten dat ik PLAYER A ga testen EN NIET player B hmmmz lama....
Wrs. heeft de piloot een hoge ping?Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:46:
Even een vraag:
Heeft iemand er ook last van schokkende beelden wanneer je als passagier meevlliegt in de chopper of vliegtuig?
Heb de FX-57, 2x BFGtech 7800 GTX OC in SLI en 2x 1024 mb RAM dus daar zal het niet aan liggen..
Thanks alvast
Verwijderd
ook aan gedacht, maar heb dat bijna altijd.... word daar knettergek van want schier er nog geen schoen mee kapot...Wrs. heeft de piloot een hoge ping?
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 14:18 ]
Ok korte uitleg: (Zo als ik het denk zoals het werk)rac-on schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:51:
[...]
hoeft geen welles niettes spelletje te worden hoorals ik je argumentatie zo lees, vind ik die erg helder en begrijpelijk. Dat zou betekenen dat je statsservers zeg maar alleen bijhouden hoeveel punten e.d. je hebt, en dat unlocks en ribbons e.d. door de client/server software oid worden afgehandeld?
helder, thanx!Stronkie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:15:
[...]
Ok korte uitleg: (Zo als ik het denk zoals het werk)
Ik start bf2 op. Ik log me aan op de account server van Gamespy . Deze checkt me huidige stats.... Ik log me aan op een rankedserver. Deze server checkt mijn stats bij de Statserver.. deze stats worden opgeslagen in de rankedserver waar je speeld (deze weet dus wanneer je in rang omhoog gaat en weet wanneer welke ribbon, medal gegeven moet worden) (Dus bij de 1.3 servers liggen deze hoogtes lager dan op de huidige 1.2 servers). Zodra je in rang omhoog bent gegaan verteld de ranked server je dit.... (congrats you have been promoted) Op dat moment weten de stat server nog niet dat je promoted bent en hoeveel punten je hebt gehaald). Stel ronde is over.....
Op dat moment synchroniseet de ranked server met de stat server (Deze krijgt nu info welke ribon, medal , rank en punten je hebt (alle stats) en slaat deze op de database... (vandaar dat als de server crashed voordat de ronde over is je de stats kwijt bent).
Op het moment dat jij je disconnect van de huidige server zie je in het spel je huidige rank en punten die je gehaald hebt.. (je kunt nog niet je unlock kiezen die je misschien nu recht op hebt).... Nee dat weet je locale spel nog nietPas op het moment als jeje weer aanmeld op de account server wanneer je het spel opnieuw opstart , checked het spel de stats weer van de stat server en weet het spel of die je een unlock mag geven of nie....
Hoop dat het nu een beetje duidelijk is.. Owja alle stat servers onderling sync'en om de zoveel minuten... dus daarom kan het af en toe langer duren voordat je je stats geupdate krijgt...
Oef... lang tikken , maar hoop dat dit duidelijk is nu voor een ieder..
bron: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=6673The patch is due today (Tuesday), but we are not expecting the release before 4pm BST at the earliest.
We'll update again when we have a concrete time.
B staat voor Britain, dus ik denk 1 uur later om 17:00 ofzo.JimmyWoo schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:21:
[...]
bron: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=6673
Hoe laat 4pm BST is in Nederland?
vervangen van de BF2openAL.dll door de OpenAL32.dll:sain onez schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:01:
omdat ik nog altijd het adapt AA aan t testen ben in BF2 moet ik dingen verzinnen om de fps wat hoger te krijgen, zat op rage3d te discusieren over settings en dergelijke, totdat iemand me wees op het vervangen van de BF2openAL.dll door de OpenAL32.dll van de system32 map van windows (de algemene creative driver dll) wel moet je de vervanging dezelfde naam geven, én laten staan in system32 natuurlijk, het kan ook zijn dat ik méén dat het zo is, maar ik (meen te) merk(en) dat het allemaal wat soepeler loopt en de gemiddelde fps met enkele fps omhoog brengt...
ps FnF, any news about those 5.9 based Dzer0's!?
[ Voor 4% gewijzigd door innocent op 04-10-2005 14:31 ]
i3d - GOF 32 player bv.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Heb ik inderdaad ook wel eens last van. Gekke is dat de rest van de game wél soepel loopt. Of ook dat jouw heli geen lag vertoond, maar dat je een andere heli of vliegtuig ziet schokken.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:03:
[...]
ook aan gedacht, maar heb dat bijna altijd.... word daar knettergek van want schier er nog geen schoen mee kapot...
misschien dat nog mensen hier last van hebben of hebben gehad??
Dat van de 64 slots heb ik ook al eerder aangegeven, maar dat doet nog niks onder voor de 32 slots mappen, waar ik het ook heb (Wel wat minder dan bij de 64 slots).DaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 08:59:
[...]
Tja, ik hoop dat niet dat ik alweer hoef te vertellen over de 64 slots software en die *kleine* bugs die voor de dagelijkse crash en hangpartijen zorgen? Hopelijk per vandaag dus opgelost
En als je dus de ranglijsten ziet blijken onze servers het juist erg goed te doen
[...]
Helaas. We hebben wel al de serverpatch maar de clientpatch gaan ze pas vanaf woensdagochtend 01:00 verspreiden. Voor woensdag 07:00 heeft iedereen deze dan op de FTP staan. Dus woensdag patchdag mensen
De patch komt als vanouds op http://filemirror.i3d.nl (1000 mbit)
De laatste zin klopt totaal niet, ik kick en ban ook regelmatig gewoon teammates omdat ze dingen doen die niet binnen de regels vallen. Maar hetzelfde gebeurd bij de tegenstander, het maakt mij helemaal niks uit in wat voor team ze zitten, regels=regelsBor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:17:
[...]
Dat is inderdaad een feit. Meer dan de helft van de admins die ik zie misbruikt zijn machtspositie. Nou is het ook niet echt makkelijk om een goede admin te zijn. Daar heb ik al eens eerder over gepost. Zolang een admin zelf mee blijft spelen is hij altijd partijdig voor zijn eigen kant.
Inderdaad, het valt me veel op hoeveel dubbel posts hij maaktBor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:36:
[...]
Laten we inderdaad hopen dat er snel een patch uitkomt na deze (vrees het ergste) zodat de door stronkie aangegeven bugs ook nog verholpen gaan worden op korte termijn
offtopic:
DaMorpheus: dit knopje is er niet voor niets: [afbeelding]
170-175MB was het.Gunner schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:41:
Ik las volgens mij iets van 160mb
Ja, die bestaat ook http://gottorrents.nl:11000/DaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:41:
Hadden we geen GoT torrent tracker oid?
Kan je beter ook van jezelf zeggen, als jij en Bor de Wollef nou eens ophouden met dat continue gezeik over van alles en nog wat, en dat voortaan even via MSN oid uitvechten, dan hebben wij er geen last vanDaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:27:
Kan je eens ophouden met het continu verpesten van de thread?
Net alsof jij dat weet, misschien is er intern al heel wat veranderd, nee, wacht eerst de officiele patch maar even afFalcon2107 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:30:
Niet echt lekker van EA. De patch is te laat en bovendien nog steeds niet af. Wat een management!
En als je dan wil strage lopen bij deze org. Dan krijg je stuk voor stuk arrogante lieden aan de telefoon die het allemaal zo goed geschopt hebben bij EA. En EA is zo geweldig en er werken alleen maar topmensen. Ja, dat is te merken.![]()
Maar goed, Die patch laat maar komen en dan maar wachten op 1.04
Jep, ik zal er hier ook vroeg af zijn, * Phyxion schat half zeven wel te reddendjmantri schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:45:
hmm zo dus morgen maar ff checken of het wat is...
denk trouwens wel dat ik die modmanager tijdelijk ff uitzet want ik weet niet of ie a: compatible is en b: of er nog dingen zijn die er al in zitten die ik dus niet nodig heb
naja ik zie het wel denk ik al zal ik morgen wel iets vroeger opstaan
Jep, dit was inderdaad al eens bekekend, en schijnt inderdaad een lichte performanceboost te geven.sain onez schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:01:
omdat ik nog altijd het adapt AA aan t testen ben in BF2 moet ik dingen verzinnen om de fps wat hoger te krijgen, zat op rage3d te discusieren over settings en dergelijke, totdat iemand me wees op het vervangen van de BF2openAL.dll door de OpenAL32.dll van de system32 map van windows (de algemene creative driver dll) wel moet je de vervanging dezelfde naam geven, én laten staan in system32 natuurlijk, het kan ook zijn dat ik méén dat het zo is, maar ik (meen te) merk(en) dat het allemaal wat soepeler loopt en de gemiddelde fps met enkele fps omhoog brengt...
ps FnF, any news about those 5.9 based Dzer0's!?
Same here, echt een verslavingsfactor, ik heb inmiddels wel eens een andere game geprobeerd (Vaak even een demo), maar ze konden mij toch niet zo boeien als ieder nieuwe BF2 potjeVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:47:
[...]
Das waar, al heeft BF2 (voor mij in ieder geval) een hoge verslavingsfactor die ik al in tijden (in een PC game) niet heb mee gemaakt. Dus zonder misschien extreem vernieuwend te zijn hebben de makers toch wel wat geinigs gecreeerd
Ik meende inderdaad al dat er zoiets mee wasinnocent schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:27:
[...]
vervangen van de BF2openAL.dll door de OpenAL32.dll:
Heb ik ook geprobeerd totdat punkbuster me begon te kicken omdat deze vond dat ik een gehackte dll gebruikte
Zoals de link hierboven was, 4pm BST, Britian, dus +1, is 17:00 uur hier vandaag?Gunner schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:38:
prcies; de release kan best eerder zijn
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Die heeft vanmiddag een hardware upgrade ondergaan
Wordt een spoedwerkje als ze hem om 16/17 uur vandaag nog willen uitbrengenStronkie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:36:
Nou battlefield2.nl geeft gewoon aan dat hun ftp server de patch host vanaf 6 uur morgenvroeg.....
Ik ben liever geen spuit 11, alles wat jij zei was al 3x voorbij gekomen
[ Voor 17% gewijzigd door Stewie! op 04-10-2005 14:55 ]
Heb je die clientpatch dan inmiddels ook al binnen?DaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:54:
[...]
Die heeft vanmiddag een hardware upgrade ondergaan
[...]
Wordt een spoedwerkje als ze hem om 16/17 uur vandaag nog willen uitbrengen
Maar zodra ik groen licht van EA krijg komt ie direct op battlefield2.nl te staan
[...]
Ik ben liever geen spuit 11, alles wat jij zei was al 3x voorbij gekomen
Als je de tijd had genomen om te kijken wat er op battlefield2.nl staat, inplaats van te regaeren, dan had je gezien dat http://filemirror.i3d.nl/ (<- extra free info) de patch host en niet hun.Stronkie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:36:
Nou battlefield2.nl geeft gewoon aan dat hun ftp server de patch host vanaf 6 uur morgenvroeg.....
"Is your mother proud of you ?"
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 15:09 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 15:14 ]
Verwijderd
Tsja, ik kreeg net op een server (ik meen desert rats) een oranje mededeling dat de patch uit was, aardig wat mensen logde uit (waaronder ik) en natuurlijk zoeken ... geen patch, pas morgenochtend dus, fijn zo'n melding, maakt wel wat ruimte op de server vrijVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:13:
Moet jij ook lief blijven he FnF(offtopic: rose begint weer) ;-)
Hopelijk gaat deze update eindelijk het probleem oplossen op onze 64 player server dat hij er niet meer uit knalt elke keer. Met de lag heb ik eigenlijk weinig tot geen problemen gehad.... Speel toch behoorlijk vaak.
Iedereen was gister helemaal blij dat het gister om 9 uur al zover zou zijn. Een IKS member kreeg zelfs een bericht in het spel hierover. maargoed als die patch maar komt en werkt
misschien met de intentie om de server leeg te maken voor clan members, slimme zetDispenzer schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:18:
[...]
Tsja, ik kreeg net op een server (ik meen desert rats) een oranje mededeling dat de patch uit was, aardig wat mensen logde uit (waaronder ik) en natuurlijk zoeken ... geen patch, pas morgenochtend dus, fijn zo'n melding, maakt wel wat ruimte op de server vrij
LOL, zo goed ik weer is eRose nog geen open beta gestart, dus ik wacht wel, daarnaast weet ik helaas niet of ik het nog eens ga proberen, na een behoorlijk aantal keer opnieuw te zijn begonnen, begint het nu helaas beetje te vervelenVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:13:
Moet jij ook lief blijven he FnF(offtopic: rose begint weer) ;-)
Hopelijk gaat deze update eindelijk het probleem oplossen op onze 64 player server dat hij er niet meer uit knalt elke keer. Met de lag heb ik eigenlijk weinig tot geen problemen gehad.... Speel toch behoorlijk vaak.
Iedereen was gister helemaal blij dat het gister om 9 uur al zover zou zijn. Een IKS member kreeg zelfs een bericht in het spel hierover. maargoed als die patch maar komt en werkt
Dat noem ik nou slim spelen, zo houd je ook blije gezichtenDispenzer schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:18:
[...]
Tsja, ik kreeg net op een server (ik meen desert rats) een oranje mededeling dat de patch uit was, aardig wat mensen logde uit (waaronder ik) en natuurlijk zoeken ... geen patch, pas morgenochtend dus, fijn zo'n melding, maakt wel wat ruimte op de server vrij
Verwijderd
Lanparties ging t over; als we met 12 man aan het spelen zijn, waarbij er maar 2 BF2 hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:23:
[...]
Waarom jezelf beperken.. ik ga CoD2 gewoon OOK doen
¯\_(ツ)_/¯
Ja dat zie ik soms ook wel eens. Soms van die zinnen als 'press page up to ban this player', lijkt me dat dat dan niet van een admin komt aangezien ie dat zelf wel kanVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:28:
Ik zie soms wel ineens, in het oranje, midden in beeld een bericht staan. Maar dit kwam niet van onze admins.... Hoe kan dit? Want het was een flauwe melding met: unlock all weapons by pressing ALT + F4....
Wou deze persoon dus persoonlijk bannen die deze grap op de server plaatste maar je kon niet zien waarvan het afkomstig was...
[ Voor 42% gewijzigd door Sideshowbobbie op 04-10-2005 15:34 ]
Zie ik ook weleens. Gewoon een grapjas die eerst 50 spaties doet zoadat het bericht in het midden staat.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:28:
Ik zie soms wel ineens, in het oranje, midden in beeld een bericht staan. Maar dit kwam niet van onze admins.... Hoe kan dit? Want het was een flauwe melding met: unlock all weapons by pressing ALT + F4....
Wou deze persoon dus persoonlijk bannen die deze grap op de server plaatste maar je kon niet zien waarvan het afkomstig was...
Ja, na 4 BMT, Britisch, dus wij zijn +1, dus 17:00 uur. Heb ik ook al eerder getyped, maar goedVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:40:
Dan toch vandaag (vanacht ?) ?
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=6673
[ Voor 3% gewijzigd door Freezerator op 04-10-2005 16:10 ]
Verwijderd
Ik heb intussen geen verwachtingen meer.. alleen nog maar hoop.. als het ding er staat merk ik het vanzelf weldikkiedik schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:14:
Diezelfde persoon zegt nu dat het niet om 4BMT zal zijn, maar tussen 4BMT en 7BMT
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 16:31 ]
Waar staat dat als ik vragen mag? Ik zie het er zelf iig niet tussen staan bij de hierboven genoemde postdikkiedik schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:14:
Diezelfde persoon zegt nu dat het niet om 4BMT zal zijn, maar tussen 4BMT en 7BMT
[ Voor 40% gewijzigd door Phyxion op 04-10-2005 16:24 ]
Over dat geheugen gebruik is niet echt iets terug te vinden behalve "fixed some.. in the frontend".Only 1 player in a vehicle will get credit for or speed up capturing a flag at a CP. The other passengers must exit the vehicle to increase the speed of capture or receive capture score.
[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 04-10-2005 16:42 ]
Al lang bekend toch dat 't zo zou werken?Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:40:
Dat je uit een voertuig moet om een flag te capturen is niet helemaal waar zo te zien:
[...]
Nee, alleen de bestuurder telt, de rest telt niet meer mee. Dit was echter allang bekendBor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:40:
Dat je uit een voertuig moet om een flag te capturen is niet helemaal waar zo te zien:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door Nap op 04-10-2005 16:47 ]
Tx to: @internetofshit
Gelukkig bestaat dit forum (GoT) uit meerdere topics, een daarvan gaat over Bf2bertenernie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:45:
*Herinnert zich nog wat er gebeurde toen het nog een week duurde tot de BF2 demo uitkwam, forum dicht! Al dat geleuter over wanneer de patch nou eindelijk te downloaden is intereseert me echt HELEMAAL NIETS. Of hij komt vandaag, of morgen, of overmorgen. Lijkt me dus heel erg handig om nou gewoon over het spel zelf te praten en niet wanner je eindelijk die felbegeerde patch kan downloaden.
Dat boeit mij dus helemaal niets. Die patch komt binnenkort gewoon en dan worden de servers geupdate. Gewoon afwachten dusedit: btw, op www.bf2s.com staan nu sinds 2 dagen de ranks achter sommige scores, gamespy update?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
quote: ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/patch_103_changelog.txt- Added name of video director to credits
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 16:55 ]
[ Voor 26% gewijzigd door fsfikke op 04-10-2005 17:02 ]
Thnx!Evelios schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:37:
De changelog van de patch is in ieder geval al online:
ftp://largedownloads.ea.c...s/patch_103_changelog.txt
Hartstikke bedankt voor de mirror DaMorpheus
[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 04-10-2005 16:59 ]
Nog nietCyber Spy schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:00:
Snel even binnenhalen die patch voordat straks de halve wereld aan het downloaden is.![]()
Maar zijn nu de servers van i3d nu al geupdate dan, heb er zelf ook een ranked server staan namelijk.
Nee, dat denk ik ook nietMr. Bondt schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:03:
Zallik anders stoppen met downloaden?
Kep er toch niks an met een 450 Mhz denk
American Express vraagbaak
Hier ging ie gewoon maximaal met 100/100 connectionsStinger_Ventura schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:08:
Als iemand er even een GOT torrentje van maakt, dan gaat het een stuk sneller!
downloaden bij mij duurt nog 1 uur.
Met torrent schiet het tenminste wel op.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Gewoon een bugje dat opgelost is, jammer voor de mensen die hier goed gebruik van kunnen maken maarja...The Widow Maker schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:11:
omg nee![]()
- Set some wheels on jets and helpcopters to stronger armor to prevent
them from being destroyed instantly by AT missiles.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 17:16 ]
LOL!!!!!!1Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:15:
Stop met Downloaden
de patch is voorzien met spyware en virussen
Laaste waarschuwing stop met downloaden
30kb is ook niet echt snel
Dus modemmers!!111oneoneeleven11!!Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:18:
Waarom staat er patch 1.1.... 171mb is trouwens niet erg groot
Verwijderd
Verwijderd
Ben blij dat ie niet zo groot is, met 18,5 kb binnen halenVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:18:
Waarom staat er patch 1.1.... 171mb is trouwens niet erg groot
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 17:22 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq