Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:37:
ik heb dus vandaag mn 6680 i.c.m. met KPN Hi abbo, maar ik krijg op geen mogelijkheid die MMS aan het werken! :(

Heb al de settings van Nokia.com geprobeerd, die van KPN zelf, daarna heb ik nog eens opnieuw alles handmatig ingesteld, en ik heb 313 gebeld voor dat MMS te activeren.

Iemand..?
ik heb pasgeleden de MMSservice aangezet bij iemand met een Hi-abbootje, en je moet dus 1 MMS versturen zodat KPN het bewezen acht dat je een MMS-toestel hebt en het duurt dus nogal lang voordat de 1e MMS aankomt (bij mij duurde het een paar uren) en daarna kan je snel MMSen en werkt alles naar behoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ander vraagje... heeft iemand Frodo al werkend gekregen? (C64 emulator).

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:40:
[...]

ik heb pasgeleden de MMSservice aangezet bij iemand met een Hi-abbootje, en je moet dus 1 MMS versturen zodat KPN het bewezen acht dat je een MMS-toestel hebt en het duurt dus nogal lang voordat de 1e MMS aankomt (bij mij duurde het een paar uren) en daarna kan je snel MMSen en werkt alles naar behoren...
Bij mij zie ik dan staan in de outbox/sent items: 'Resent @ xx:xx (10minuten later).
Na een paar keer proberen krijg ik een error dat er iets niet goed is met data carrier ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:14:
Bij mij zie ik dan staan in de outbox/sent items: 'Resent @ xx:xx (10minuten later).
Na een paar keer proberen krijg ik een error dat er iets niet goed is met data carrier ofzo?
ik had een error van packetrouting of zoiets, hoe dan ook, ik had toen een betere duidelijkere site gevonden dan die van Hi, heb je echt alle stappen gevolgd die hieronder staan? loop ff alles na enzo...
MMS (Multimedia Messaging Service) met Hi abbo
je gaat naar http://www.hi.nl/mms/ en vult in wat nodig is.
Dan ga je een sms krijgen met de MMS-instellingen
In de display verschijnt het bericht 1 nieuw bericht
Druk nu op de linker displaytoets Tonen
Na enkele seconden opent het bericht automatisch.
Het toestel vraagt nu naar PIN-code instellingen configuratie:
Toets nu 0000 in en druk op de linker displaytoets OK
Nu worden de configuratie-instellingen getoond.
Druk hier op de linker displaytoets Opties
In het keuzemenu is Opslaan reeds geselecteerd
Druk nu op de linker displaytoets Selecteer
Het toestel vraagt nu Gebruiken als standaard-instelling?
Druk nu op de linker displaytoets Ja
Het toestel toont nu Opgeslagen
U keert nu terug naar het bericht met de configuratie-instellingen.
Druk op de linker displaytoets Opties
Scroll in 1 keer met het pijltje omlaag naar Verwijderen en druk op de linker displaytoets Selecteer
Het toestel vraagt nu Bericht verwijderen?
Druk op de linker displaytoets Ja

Voor deze instelling dient GPRS actief te zijn. Is dit niet geval, dan kan je zelf GPRS activeren door 313 te bellen. Je kiest de optie 'activeren GPRS' en GPRS wordt binnen enkele ogenblikken geactiveerd. Als je deze optie niet te horen krijgt, is GPRS al geactiveerd. Zet vervolgens je toestel even uit en weer aan voor contact met het GPRS-netwerk.

Als GPRS actief is, verstuur dan je eerste MMS-bericht. Door dit te doen weten de systemen van KPN\Hi dat je ook echt MMS kan ontvangen. Tot die tijd kan je nog steeds geen MMS ontvangen en zal je SMS-berichten blijven ontvangen met een verwijzing naar de MMS internetsite.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:00
Nu doet ie 't ja... heel raar eigenlijk want die settings heb ik wel 10x ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoe je de starttoon kan uitzetten?
een plaatje of tekst invoeren werkt helaas niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:11
Profiel op stil zetten :P

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat klopt idd maarja dat doe ik niet altijd savonds!raar dat dit niet kan!

ander probleem en dat is maybe nog wel erger.....heb net tomtom erop gezet, alle mappen op 512mb kaartje!
alle plaatjes stonden bij mn afbeeldingen dus ff mapje gemaakt en ze ernaartoe verplaatst alleen....

als ik nu mn galerij wil openen istie zoooooo langzaam(15sec voordat ie opent) en ook als ik daarin een map wil openen!alles staat op mn geheugenkaart maar hij blijft langzaam!

iemand een idee hoe dit versneld kan worden?? :r
thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vandaag heb ik mijn 6681 ontvangen! :)

Het eerste probleem waar ik tegenaan loop, is dat ik mijn gegevens (met name het telefoonboek) van mijn 3100 niet overgezet krijg. :/ Ik heb een originele DKU5-datakabel voor die 3100 en originele DKU5- en DKU2-kabels voor de 6681. Ik heb Oxygen Manager geprobeerd, die herkent de 6681 niet; ik heb Logomanager geprobeerd, die wil helemaal niets doen; ik heb Nokia Content Copier geprobeerd, die herkent de 3100 niet.

Iemand tips? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:08:
[...]
als ik nu mn galerij wil openen istie zoooooo langzaam(15sec voordat ie opent) en ook als ik daarin een map wil openen!alles staat op mn geheugenkaart maar hij blijft langzaam!

iemand een idee hoe dit versneld kan worden?? :r
thanks _/-\o_
Ik denk dat het komt doordat de telefoon meer files na moet checken, of het afbeeldingen/muziek/film etc is of niet. Elke keer als je die opent kijkt hij dit weer na (er kan immers een nieuw bestand bijgekomen zijn), en dat maakt het traag. Althans, dat gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
pven schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:23:

Het eerste probleem waar ik tegenaan loop, is dat ik mijn gegevens (met name het telefoonboek) van mijn 3100 niet overgezet krijg. :/ Ik heb een originele DKU5-datakabel voor die 3100 en originele DKU5- en DKU2-kabels voor de 6681. Ik heb Oxygen Manager geprobeerd, die herkent de 6681 niet; ik heb Logomanager geprobeerd, die wil helemaal niets doen; ik heb Nokia Content Copier geprobeerd, die herkent de 3100 niet.

Telefoonboek kan je sowieso kopieëren naar je sim en dan invoegen @ je 6681. Verder kun je met pc suite het ook doen maar je zegt dat hij de 3100 niet herkent. Dat is raar, zou toch gewoon ondersteund moeten worden :?

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Elboo schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:07:
[...]

Telefoonboek kan je sowieso kopieëren naar je sim en dan invoegen @ je 6681.
Dan ben ik dus de extra nummers kwijt; op je SIM kan je immers maar één nummer per naam bewaren.
Verder kun je met pc suite het ook doen maar je zegt dat hij de 3100 niet herkent. Dat is raar, zou toch gewoon ondersteund moeten worden :?
Dat dacht ik ook, maar het lukt me gewoon niet. En ik heb geen zin om 200 nummers en 80 namen over te moeten tikken, het is voor mij dus de moeite om een-en-ander uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:43:
[...]

Ik denk dat het komt doordat de telefoon meer files na moet checken, of het afbeeldingen/muziek/film etc is of niet. Elke keer als je die opent kijkt hij dit weer na (er kan immers een nieuw bestand bijgekomen zijn), en dat maakt het traag. Althans, dat gok ik :)
ja had al zo'n vermoeden maar heeft niemand anders dit ook?of ben ik de enige die zeurt als ik 15sec moet wachten om mn galerij te openen.....
dan zeg ik niks meer hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarK_vB schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:41:
[...]

Ik neem aan dat het hetzelfde werkt als bij de n6600... dus door de menu toets ingedrukt te houden krijg je vervolgens een lijstje met lopende programmas, die je dan kunt kiezen en naar voren kunt roepen. "Minimaliseren" doe je met de ophang knop.
Hmmz, ja dat weet ik, maar ik wou eigenlijk weten hoe je teksten kon copy-pasten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
Kwastje rechtsonder inhouden en pijltje naar links - rechts drukken, dan zie je t vanzelf. Later nog is kwastje voor plakken gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26
De nieuwe Nokia music player (van de 6630 Music Edition) kun je nu ook officieel via de Nokia site downloaden

link

[ Voor 161% gewijzigd door Maite op 22-10-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
cool :) kijken oftie beter is :D
ben em aan het installeren

EDIT: hmm veel anders issie niet.. nog steeds geen equalizer te zien :(

[ Voor 39% gewijzigd door NoepZor op 13-10-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pven schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:23:

Het is me, met veel pijn en moeite gelukt. Ik heb eerst met Oxygen de inhoud van mijn oude telefoonboek geëxporteerd naar het adresboek van Windows. Vervolgens heb ik via de Nokia Suite de hele handel uit het adresboek geïmporteerd in het nieuwe telefoonboekje. Nu ben ik bezig met het fatsoeneren van het telefoonboek (groepen zijn verdwenen).

Ik ben weer blij! :)

Vraagje: bij mijn oude Nokia is het mogelijk om in je kalender aan te geven dat je bv. om 09:00 uur iemand uit je telefoonboek wilt bellen, die optie zit helaas niet in mijn nieuwe Nokia. Iemand een idee of iets dergelijks toch werkend te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17
ff een app zoeken zoals alarm manager of iets dergelijks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59
Er is weer eens een nieuw (snowboard) spelletje te downloaden op de Aziatische site van Nokia:

Klik!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit al eens eerder gevraagd maar waarom is de 6680 goedkoper dan de 6681. Weet iemand dit. Heb liever de 81 want die vind ik mooier maar is zelfs nog duurder dan de 80 met 2 camera's.
En zijn er al frontjes voor de 81 te koop net zoals voor de 6680 op ebay die maar 10€ zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Volgens de pricewatch scheelt het maar vier euro, waar maak je je druk om? :?

Waarschijnlijk maakt het voor Nokia niet zo gek veel uit, qua fabricagekosten, of ze een 6680 of een 6681 moeten maken. Daarnaast nemen de mensen zonder UMTS een 6681 en die met een 6680, qua markt zal het ook niets uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, want tijdje geleden was het verschil nog iets groter namelijk. En dacht misschien is de 6681 iets verbetert ten opzichte van de 6680. Bedankt voor je snelle reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39
De 6681 schijnt iets steviger te zijn, dat is verder het enige verschil wat ik gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:42

Sorcerer8472

Mens sana?

Wekko schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:34:
De 6681 schijnt iets steviger te zijn, dat is verder het enige verschil wat ik gehoord heb.
Mja, ik vind het irritant bij m'n 6680 dat dat cameraklepje zo gemakkelijk openschuift als je em uit je broekszak haalt en hij ondersteboven hangt daarin enzo :{

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heeft de term EPOC iets met Symbian te maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Volgens mij kan pven, gezien zijn avatar mijn vraag wel beantwoorden... :Y)

Zeg pven, hoe zit het eigenlijk met Orange World op de 6680? Ik heb net een nieuw (sim-only) abbo afgesloten en zit te denken aan Orange World, maar dan moet het natuurlijk wel werken...
En weet je toevallig ook de URL van die gratis zone zeg maar? Dan kan ik op wapsilon.com eens kijken of ik er wat boeiends kan vinden....

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
Hallo, pven hier even op de account van Elboo; Orange World werkt gewoon. Gewoon wappen kan niet op de 6680
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:09:
[...]Ik heb dit ook eerst aan willen vragen, maar dan bij Orange. Die vertelden mij dat het met deze telefoon niet meer mogelijk was om via een inbelverbinding te wappen, Alleen via gprs of umts.
Goeie url {voor o.a. voetbaluitslagen} = wap.telfort.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

pven schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:44:
Heeft de term EPOC iets met Symbian te maken? :?
Ja, maar wat het precies is weet ik niet.

Volgens mij is het een variant op basis van Symbian. Zoals je ook UIQ en Serie 60 etc... heb. De Psion Revo, Psion 5MX en andere iets minder bekende Psions hadden Epoc als OS

Denk ik :Y)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Epoc OS was een besturingsysteem die gebruikt voor Psion handhelds. Totdat Psion een joint venture aanging ( genaamd Symbian dus ) in 1998 met Ericsson, Nokia en Motorola was er voor dit besturingssysteem vrijwel geen enkele support te krijgen van derden. Enkel Philips toonde enige blijk van interesse. Critici oordelen dat zonder deze samenwerking Psion's Epoc systeem een anonieme dood was gestorven.
Met de oprichting van Symbian OS willen de telecombedrijven een nieuw besturingssysteem, gebaseerd op het vroegere EPOC, ontwikkelen dat mobile computing en draadloze technologieën ( denk aan Bluetooth van Ericsson ) verenigt om het internet mobiel bereikbaar te maken, messaging ( denk aan MSN! ) en gemakkelijke gegevensuitwisseling ( bijv. via FTP etc. ) mogelijk te maken, en dit alles moet natuurlijk in je borstzakje passen....
Epoc OS wordt tegenwoordig geprezen en gezien als voorloper op het huidige systeem ( Symbian ) en wordt telkens maar doorontwikkeld ( zie eerst de P800 tot de P990 - nieuwste symbiansysteem ). Men verwacht in de toekomst dat Symbian de handhelds zal gaan domineren puur vanwege de snelheid, vrij goedkope licenties en natuurlijk de "open-source" gedachte...

[ Voor 28% gewijzigd door Le0032 op 14-10-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Elboo schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:55:
Hallo, pven hier even op de account van Elboo;
pven op het account van Elboo? :?
Orange World werkt gewoon. Gewoon wappen kan niet op de 6680
Wap via GPRS werkt wel. Orange World kan je gewoon via de wizard instellen, is erg simpel en werkt meteen (mits je Orange World hebt laten activeren).

Btw: ik heb, zakelijk gezien, niets met Orange te maken. Ik heb mijn icoon in dat logo verandert omdat ik superblij was (en ben) met het Orange-naar-Orange-gebeuren. :)

@ Le0032 : dank voor de uitleg! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
quote: Orange
De kosten van Orange World zijn heel overzichtelijk. Voor het onbeperkte gebruik van Orange World betaal je een vast bedrag van € 6 per maand uit je beltegoed of bundel.
Voor dit bedrag kun je eenvoudig en zorgeloos beschikken over de meest actuele informatie of de leukste content. Ongeacht de tijd die je er aan besteedt. En wil je internetten? Dan zijn de eerste 2 MB gratis. Hierna betaal je € 3 per MB.
Nu vraag ik mij af wat er dan allemaal onbeperkt is. Iemand een lijst met WAPsites waar ik zo op kan zonder dat ik gebruik maak van die toch al zeer geringe 2MB?

[ Voor 19% gewijzigd door Napsju op 14-10-2005 23:43 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Via het WAP APN is alles gratis, via het Internet APN zijn de eerste 2 mb gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wat bedoel je met APN? (Access Point Network?)

Is dat alles wat ik met de browser kan opvragen? (Ik heb 2KB verbruikt, ik vermoed dat dat door het spelen met mijn TomTom komt.)

[ Voor 60% gewijzigd door pven op 15-10-2005 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
APN dat is de verbinding die je kiest zeg maar op het moment dat je verbinding maakt. Bij mijn 6681 stonden er standaard 'Orange GPRS' en 'Orange GPRS ISP' in. Die eerste is WAP en dus onbeperkt, die 2e is de Internet-verbinding (met dat 2mb-verhaal dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Oke, ik ben er bijna. Ik heb nu ruim anderhalf uur op de site van Orange gezocht maar heb het nog niet gevonden.

De vraag: Kan ik Orange World ook zo weer opzeggen? SMSvooraad is alleen na 12 maanden op te zeggen. Over Orange world heb ik hier niks over gevonden.

Anders bel ik morgen wel even met 1200, die zullen het wel weten.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Le0032 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:37:
Epoc OS was een besturingsysteem die gebruikt voor Psion handhelds. Totdat Psion een joint venture aanging ( genaamd Symbian dus ) in 1998 met Ericsson, Nokia en Motorola was er voor dit besturingssysteem vrijwel geen enkele support te krijgen van derden. Enkel Philips toonde enige blijk van interesse. Critici oordelen dat zonder deze samenwerking Psion's Epoc systeem een anonieme dood was gestorven.
Met de oprichting van Symbian OS willen de telecombedrijven een nieuw besturingssysteem, gebaseerd op het vroegere EPOC, ontwikkelen dat mobile computing en draadloze technologieën ( denk aan Bluetooth van Ericsson ) verenigt om het internet mobiel bereikbaar te maken, messaging ( denk aan MSN! ) en gemakkelijke gegevensuitwisseling ( bijv. via FTP etc. ) mogelijk te maken, en dit alles moet natuurlijk in je borstzakje passen....
Epoc OS wordt tegenwoordig geprezen en gezien als voorloper op het huidige systeem ( Symbian ) en wordt telkens maar doorontwikkeld ( zie eerst de P800 tot de P990 - nieuwste symbiansysteem ). Men verwacht in de toekomst dat Symbian de handhelds zal gaan domineren puur vanwege de snelheid, vrij goedkope licenties en natuurlijk de "open-source" gedachte...
Niet dat het niet klopt, of dat ik iets wil toevoegen.... Maar, waar haal je deze wijsheid vandaan :?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Napsju schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 02:10:
Oke, ik ben er bijna. Ik heb nu ruim anderhalf uur op de site van Orange gezocht maar heb het nog niet gevonden.

De vraag: Kan ik Orange World ook zo weer opzeggen? SMSvooraad is alleen na 12 maanden op te zeggen. Over Orange world heb ik hier niks over gevonden.
Gevonden op TV:
Je kan het aan- en uitzetten wanneer je wilt. Volgens mij (maar pin me er niet op vast) betaal je zelfs niet eens de volle 6 euro als je het niet een hele maand hebt gehad. Kan echter zijn dat de voorwaarden daarvoor gewijzigd zijn, ik heb het inmiddels standaard al 2,5 jaar aanstaan.
Anders bel ik morgen wel even met 1200, die zullen het wel weten.
Volgens mij kan je de Orange-klantenservice 24/7 bellen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Klanten met een abo kunnen Orange World sinds kort ook online aan of uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Maite schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:03:
Klanten met een abo kunnen Orange World sinds kort ook online aan of uit zetten
Goede tip: http://www.orange.nl/orangeworld/activeren.php :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Ginz schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 02:22:
[...]

Niet dat het niet klopt, of dat ik iets wil toevoegen.... Maar, waar haal je deze wijsheid vandaan :?
Ik lees heel veel tijdschriften over telecom en praat met kenners hierover die bij mij op school zitten...

@ pven: Graag gedaan :)

[ Voor 10% gewijzigd door Le0032 op 15-10-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:27
Yess! Heb ook mn 6681 binnen. Nu wil ik alleen de nieuwste firmware erop hebben. Heb op nokia.nl gekeken bij shops en daar staan een aantal nokia shops die premium service aanbieden. Betekent dit dat ze de firmware kunnen updaten terwijl je wacht? Zo nee, weet iemand bij welke servicepoints ze dit direct kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb overigens versie 3.10.6 (11-04-05 / RM-57). Is het de moeite om deze te laten upgraden? Tot op heden ben ik nog geen problemen tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik momenteel een RS DV MMC van 512MB in mijn 6680. Zijn er inmiddels al 1gig kaartjes van dit type te koop? Zou wel wenselijk zijn, vind dit net iets te weinig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:55:
Ik gebruik momenteel een RS DV MMC van 512MB in mijn 6680. Zijn er inmiddels al 1gig kaartjes van dit type te koop? Zou wel wenselijk zijn, vind dit net iets te weinig namelijk.
Nee, nog niet; ik zit daar ook met spanning op te wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die flitser is niet uit te zetten toch, of zou dit eventueel met een firmware update kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:10:
Die flitser is niet uit te zetten toch, of zou dit eventueel met een firmware update kunnen?
Bedoel je de flitser van de camera? Op mijn 6681 heb ik de keuze tussen aan, uit of automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ja, maar als de flits uit staat gaat dat lampje toch altijd even branden (langer dan bij de 'flits aan' stand, maar volgens mij minder fel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigs schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 00:44:
Ja, maar als de flits uit staat gaat dat lampje toch altijd even branden (langer dan bij de 'flits aan' stand, maar volgens mij minder fel).
Jah dat heb ik dus ook en met filmpjes maken ook. Is best storend dat het niet uit kan.

En heb je perse die software nodig die je erbij krijgt, dus dat cd'tje om dingen op je phone te zetten. Want kan namelijk ook dat kaartje in mijn computer pluggen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:42

GigaTexel_BE

AMD MP²

iemand al prog gevonden om die flits continue te laten branden? kwestie van als zaklamp te gebruiken
het programma Torch laat wel je scherm en toetsenbord oplichten, maar dat is imho niet voldoende :)

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
http://www.clickapps.com/moreinfo.htm?pid=1373&section=

Heb hem nog niet weten te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen flashlight wilt met filmen moet je eti camcorder gebruiken. Iemand die een prog, weet voor foto's te maken zonder flitser.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
[nofi]
ja dus... k heb dit vanmiddag ook gevonden, maar wat houdt nu precies de premium service in? Ik kan ook wel zien welke winkels dit aanbieden, maar geen idee of dit een 'klaar terwijl u wacht' service is..
[nofi/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Ik ben donderdag in Schiedam geweest met mijn Indonesische toestel. Kon ik gelijk laten flashen. 'Gaat u daar maar even zitten, en daar staat de koffieautomaat....'

Hele nette service en binnen een half uur was ik weg.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Ok, das alvast heel goed om te weten. Kan je daar makkelijk met het ov komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
jobcohen schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 19:25:
Ok, das alvast heel goed om te weten. Kan je daar makkelijk met het ov komen?
Hallo ?!? Doe zelf ook eens wat moeite: http://www.9292ov.nl/ |:(

Ik heb een tijdje terug een BT-stick bij de Belcompany gehaald, die was daar lekker goedkoop. Vandaag heb ik deze stick geïnstalleerd en dat lijk te allemaal goed te zijn. Echter: de Nokia suite ziet die BT-stick niet en ik heb geen flauw idee hoe ik de suite kan latenweten dat de BT-stick gebruikt moet worden. Iemand enig idee of de Nokia suite met mijn BT-stick wil babbelen?

[ Voor 2% gewijzigd door pven op 16-10-2005 21:53 . Reden: rare typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Je kunt wel met Oxygen Phone manager werken ? Of gewoon via de windows drivers bestand verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Via Oxygen wordt niets gevonden, via de bijgeleverde software van de stick kan ik bv. wel bestanden overzetten.

Ik ben overigens nog steeds op zoek naar 'iets' waarmee ik via de kalender bepaalde telefoontjes kan inplannen; er werd gesuggereerd om naar alarm manager te kijken, maar daar zit het helaas niet in.

[ Voor 48% gewijzigd door pven op 16-10-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
pven schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:01:
Via Oxygen wordt niets gevonden, via de bijgeleverde software van de stick kan ik bv. wel bestanden overzetten.

Ik ben overigens nog steeds op zoek naar 'iets' waarmee ik via de kalender bepaalde telefoontjes kan inplannen; er werd gesuggereerd om naar alarm manager te kijken, maar daar zit het helaas niet in.
Euhm snap t probleem niet. Je kan toch ook gewoon de naam/t nummer [kopieëren met kwastje] erin zetten en het dan ff opzoeken in je contactlijst.

Wat iesj probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Elboo schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:48:
[...]
Euhm snap t probleem niet. Je kan toch ook gewoon de naam/t nummer [kopieëren met kwastje] erin zetten en het dan ff opzoeken in je contactlijst.

Dat kan idd, maar 'vroegah' op mijn oude Nokia ging het alarm af, vervolgens drukte ik op de groene knop en dan werd het nummer van het alarm gebeld (welke ik daarvoor uit mijn telefoonboekje had geselecteerd). Is allemaal net iets makkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Elboo schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:48:
[...]

Dat is dus echt lang niet zo makkelijk als gewoon op 'Ja' kunnen duwen om het vooraf ingeprogrammeerde nummer te bellen he.. mijn Sony Ericsson had ook zo'n functie. Erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabadab
  • Laatst online: 13-07 14:10

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

Ik heb geregeld problemen met mijn 512 MB geheugenkaartje (DV RS MMC-Mobile van Kingston).

Soms werkt Tomtom niet meer. En even later kan ik ook de overige gegevens niet meer van de kaart lezen. Nu heb ik het vermoeden dat dit alleen gebeurt na een hot-swap. De originele 64MB kaart van Nokia heeft hier geen last van, die kan ik wel zonder problemen hot-swappen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ligt het aan het kaartje, aan de Nokia of kan ik een kaart met een groot geheugen niet hot-swappen?

[ Voor 2% gewijzigd door Yabadab op 17-10-2005 11:08 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
pven schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 19:38:
[...]

Ik heb een tijdje terug een BT-stick bij de Belcompany gehaald, die was daar lekker goedkoop. Vandaag heb ik deze stick geïnstalleerd en dat lijk te allemaal goed te zijn. Echter: de Nokia suite ziet die BT-stick niet en ik heb geen flauw idee hoe ik de suite kan latenweten dat de BT-stick gebruikt moet worden. Iemand enig idee of de Nokia suite met mijn BT-stick wil babbelen?
Dat zou je als het goed is via mRouter moeten kunnen instellen. Heb je daarin al gekeken? Je moet de juiste com-poort aanvinken voor inkomend- en uitgaand bluetooth verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
jobcohen schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:48:
[...]

Dat zou je als het goed is via mRouter moeten kunnen instellen. Heb je daarin al gekeken? Je moet de juiste com-poort aanvinken voor inkomend- en uitgaand bluetooth verkeer.
Wat bedoel je met mRouter? Die term zegt me niet zo veel (lees: niets ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMY
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06-2012

RMY

Kan iemand uitleggen hoe je een frontje wisselt? Ik was al tegengekomen dat je 2 clipjes moest ombuigen ofzo, maar als ik de batterij verwijderd kom ik niet echt 2 clipjes tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yabadab schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:01:
of kan ik een kaart met een groot geheugen niet hot-swappen?
Ik gebruik een RS DV MMC 512MB van Transcend, maar hotswappen gaat prima. Gebruik ook tomtom en de ervaringen zijn prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabadab

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

RMY schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:49:
Kan iemand uitleggen hoe je een frontje wisselt? Ik was al tegengekomen dat je 2 clipjes moest ombuigen ofzo, maar als ik de batterij verwijderd kom ik niet echt 2 clipjes tegen.
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=690296

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

pven schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 19:38:
[...]

Hallo ?!? Doe zelf ook eens wat moeite: http://www.9292ov.nl/ |:(

Hmm, nu achteraf lees ik dat je hele suite het niet doet, maargoed misschien heeft iemand anders wat aan dit verhaal over hoe je internet werkend krijgt via je 6680/bluetooth op je laptop:

Euh, je hebt met de wizard ook Bluetooth toegevoegd? Zo ja, ga dan naar je bluetooth-eigenschappen (rechts klikken op BT-icoontje naast je klok in Windows), klik op eigenschappen, zoek je 6680 tussen de apparaten (als hij er niet bij staat, pair hem dan eerst even door hem discoverable te maken en er dan naar te zoeken in Windows). Klik vervolgens op je telefoon met de rechter muisknop, klik op eigenschappen, klik op tabblad Services (of iets dergelijks) en vink 'dial up networking aan'. Klik vervolgens op okee en je zou met de wizard ook direct bluetooth bij je internetverbindingen moeten kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabadab

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:07:
[...]

Ik gebruik een RS DV MMC 512MB van Transcend, maar hotswappen gaat prima. Gebruik ook tomtom en de ervaringen zijn prima.
Ben bang dat het aan het kaartje ligt. De Card-reader aan de pc ziet hem ook niet altijd.
Wanneer ik hem formateer op de nokia, doet hij het weer voor een tijdje. Zal eens wat meer tests doen om te zien of het nu aan de nokia of aan het kaartje ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:38:
[...]

Hmm, nu achteraf lees ik dat je hele suite het niet doet, maargoed misschien heeft iemand anders wat aan dit verhaal over hoe je internet werkend krijgt via je 6680/bluetooth op je laptop:

Euh, je hebt met de wizard ook Bluetooth toegevoegd? Zo ja, ga dan naar je bluetooth-eigenschappen (rechts klikken op BT-icoontje naast je klok in Windows), klik op eigenschappen, zoek je 6680 tussen de apparaten (als hij er niet bij staat, pair hem dan eerst even door hem discoverable te maken en er dan naar te zoeken in Windows). Klik vervolgens op je telefoon met de rechter muisknop, klik op eigenschappen, klik op tabblad Services (of iets dergelijks) en vink 'dial up networking aan'. Klik vervolgens op okee en je zou met de wizard ook direct bluetooth bij je internetverbindingen moeten kunnen toevoegen.
Dank voor je uitleg! Ik vermoed dat er een verschil is tussen XP en Win2000; ik gebruik de laatste. Daar heb ik geen enkele optie in Windows zelf die iets met BT lijkt te doen, het enige wat ik heb is de geïnstalleerde software van de stick zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

pven schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:11:
[...]

Dank voor je uitleg! Ik vermoed dat er een verschil is tussen XP en Win2000; ik gebruik de laatste. Daar heb ik geen enkele optie in Windows zelf die iets met BT lijkt te doen, het enige wat ik heb is de geïnstalleerde software van de stick zelf.
Ah, Windows XP heeft sinds SP2 ingebouwde generic bluetooth support. Wellicht helpt het bij jou ook als je in jouw software met je telefoon pairt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het geluid tijdens het bellen bij jullie ook zo zacht, ook al doe ik hem op de hardste stand dan is het nog best lastig te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
pven schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:41:
[...]

Wat bedoel je met mRouter? Die term zegt me niet zo veel (lees: niets ;)).
mRouter is een programma dat met de pcsuite wordt meegeïnstalleerd. Als het goed is staat er een icoontje in de balk waar ook je klokje in staat (weet niet precies hoe dat heet...) Het zijn twee printkabeltjes (lijkt het) waar geen verbinding tussen is. Als er wel een verbinding is staat er een geel/groene balk tussen deze twee 'kabeltjes'. Kan je die vinden in de balk? Of heb je het inmiddels al werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:15:
Is het geluid tijdens het bellen bij jullie ook zo zacht, ook al doe ik hem op de hardste stand dan is het nog best lastig te verstaan.
Bij mij, 6681, is het geluid erg hard. Zelfs op de minst harde stand is het nog goed te verstaan.
jobcohen schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:19:
[...]

mRouter is een programma dat met de pcsuite wordt meegeïnstalleerd. Als het goed is staat er een icoontje in de balk waar ook je klokje in staat (weet niet precies hoe dat heet...) Het zijn twee printkabeltjes (lijkt het) waar geen verbinding tussen is. Als er wel een verbinding is staat er een geel/groene balk tussen deze twee 'kabeltjes'. Kan je die vinden in de balk? Of heb je het inmiddels al werkend?
Uhmz ... die zie ik niet. Het enige icoon wat erbij is gekomen is een telefoon die wel/niet verbonden is als de kabel erin zit. Vanavond zal ik kijken of ik iets dergelijks kan vinden. Overigens gebruik ik Win2000, ik vermoed dat dat anders werkt in vergelijking met XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:51:
[...]

Bij mij, 6681, is het geluid erg hard. Zelfs op de minst harde stand is het nog goed te verstaan.
ow bij mij is het dus omgekeert, in de bus kan ik iemand niet verstaan.
Kan het ook door een firmware update verbeterd kunne worden of moet ik er gewoon mee terug gaan naar belcompany. Heb trouwens V 3.10.6 11-04-05 RM-57 komt die dan van 11 april, lijkt me wel vrij oud als het nu oktober is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:40:
[...]
Heb trouwens V 3.10.6 11-04-05 RM-57 komt die dan van 11 april, lijkt me wel vrij oud als het nu oktober is.
Ik heb dezelfde versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit man :D dan ga ik eff langs de nokia shop denk k morgen om te vragen of zei het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik in een erg stille ruimte de 6680 tegen mijn oor hou (vooral met de achterkant) dan hoor ik de processor in de telefoon heel zachtjes ratelen. Is dit normaal? Met de schermverlichting aan is het iets meer dan zonder. Zou iemand van jullie het eens willen proberen anders? Dan ben ik ook weer gerustgesteld... Je hoort het alleen in een superstille ruimte en als je de telefoon met de achterkant stevig tegen je oor drukt. Het heeft wel wat weg van het geluid van een horloge dat tikt, maar dan onregelmatig en wat zachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 16:39
Heeft mijn 6681 ook ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Mijn 6680 ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Elke telefoon die ik heb doet dat, de ene iets meer dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor jullie reacties! Dan weet ik iig dat het normaal is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
ik hoor helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Mijn telefoon loopt af en toe vast als ik mp3's luister. Dit gebeurt als ik met Realplayer luister. Met de andere players heb ik het nog niet geprobeerd. Het enige wat helpt is de batterij eruit halen en opnieuw aanzetten. Ik kan de telefoon dus niet op de normale manier uitzetten. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Nog steeds geen flashlight util gevonden...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Tijgert schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:59:
Join the club: ik ben nog steeds op zoek naar een programma waarmee ik telefoontjes in mijn kalender kan plannen (zie een vorige post). :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Op I-phone.org staat veel, maar een beetje doelmatig zoeken kan erg lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
pven schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:09:
[...]

Join the club: ik ben nog steeds op zoek naar een programma waarmee ik telefoontjes in mijn kalender kan plannen (zie een vorige post). :Y)
heb je Papyrus al geprobeerd?

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Maite schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:48:
[...]

heb je Papyrus al geprobeerd?

link
Die kende ik nog niet; uiteraard ga ik het proberen. Thanks! _/-\o_

Update: daar zit het helaas ook niet in.

Iemand enig idee hoe ik iets netjes kan un-installen?

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 19-10-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Papyrus zit deze functie wel.
Maak gewoon een vergadering aan....bij tekst zet je het telefoonnummer van diegene die je wil bellen (je ken em zo uit je contactenlijst halen)
programmeer een tijd wanneer je alarm af moet gaan...en voila!
Als t alarm afgaat staat je contactpersoon in het scherm en ken je em gelijk bellen!!

Greetsz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Goeie kans dat dat ook niet kan omdat dat ledje anders oververhit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
Jawel, zoals ik op de vorige page ook al gepost had [misschien niet duidelijk genoeg :+ ] hij staat hier:

http://www.clickapps.com/moreinfo.htm?pid=1373&section

Afbeeldingslocatie: http://www.clickapps.com/products/myflashlight/boxart/myflashlight_box.jpg

For all S60 devices - € 0.84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Elboo schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:33:
[...]

Jawel, zoals ik op de vorige page ook al gepost had [misschien niet duidelijk genoeg :+ ] hij staat hier:

http://www.clickapps.com/moreinfo.htm?pid=1373&section

[afbeelding]

For all S60 devices - € 0.84
Dit is hetzelfde als wat Torch doet ... Beetje jammer van mijn Euro. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Heeft er iemand ervaring met Oxygen Phone managaer voor symbian foontjes en het werkend krijgen daarvan?

Ik heb versie 2.7 build 0.0 en die ziet mijn kabel niet goed, dan geeft hij een error.

Maar met Bluetooth doet hij nog minder. Bij de instellingen zegt hij dat er geen COM poort aktief is voor het programma.
Hoe stel ik Bluetooth compoorten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ik vandaag bij belcompany omdat het geluid als ik bel wel erg zacht is. Trekt die man eerst het beschermplasticje eraf wat ik er liever op wilde houden en zegt dat het zo beter is. Ik dus iemand belle en versta er nog weinig van. Vervolgens belt hij iemand uit de zaak en vertelt mij dat hij het "knetter hard" hoort. Denk dat i me beetje zit te bedriege. En als ik er niet tevreden mee was moest ik hem omruilen voor een ander toestel. Maar ben er cker van dat het alleen met mijnes is. Is toch wel gewoon mogelijk om hetzelfde om te ruilen. Kan toch altijd een slechte versie tussen zitten? Anders probeer ik het in amsterdam bij bc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
En bedankt voor het mooie verhaal. :?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook gewoon niks zeggen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Napsju schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:36:
En bedankt voor het mooie verhaal. :?
Ja das ook een crap antwoord :?

Anyway, het kan best zijn idd dat je telefoon een fout heeft ofzo. Weet nie wat de foutmarge bij Nokia is, maar het kan best zo zijn dat 1 van elke 1000 of zelfs 100 foons een gebrek zal vertonen. Bij jou is het een speaker.

Heb je trouwens al eens de speaker functie gebruikt? Bij mij zou ik dan doof worden, bij jou moet het volume niet erg hoog komen gok ik zo.

En anders eens naar een NSP gaan, die kunnen kijken of het mss aan de firmware of hardware ligt. Kan namelijk ook nog een telefooninstelling zijn die je niet zelf 1,2,3 kunt veranderen.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste