[24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.543 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:07:
[...]

Dus? hij heeft hem dan wel voor de prijs met korting.
Tenminste als Dell 5 dagen lang wil wachten op hun geld, wat ze volgens mij wel doen. :)
Ja precies. zo zie ik het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:40
Heb gister een Xbox Premium opgehaald, kon namelijk geen HD kabel krijgen voor de Core versie.

HD kabel aangesloten op de Dell 2405FPW... beeld ziek! Me mond viel echt open van de kwaliteit. Je ziet die Demopods van de Xbox 360 in de winkel, nou dit beeld is toch wel beter. Vooral de kleuren en qua scherpte. Ziet er echt super uit op dit scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:48:
Heb gister een Xbox Premium opgehaald, kon namelijk geen HD kabel krijgen voor de Core versie.

HD kabel aangesloten op de Dell 2405FPW... beeld ziek! Me mond viel echt open van de kwaliteit. Je ziet die Demopods van de Xbox 360 in de winkel, nou dit beeld is toch wel beter. Vooral de kleuren en qua scherpte. Ziet er echt super uit op dit scherm.
Welke spellen heb je uitgeprobeerd. En hoe zit het met het scalen/stretchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diotav schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:18:
Damn ... er is nog steeds geen koerier langs geweest en ik heb nog steeds geen reactie op m'n mailtje? Zal ik het zo laten gaan ... heb nu 2 monitoren waarvan 1 de vervanger is met 2 dode pixels of zal ik Dell bellen?
Gewoon niks doen :P en ze allebij houden 1tje doorverkopen ;) Goed idee hea :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:59:
[...]

Welke spellen heb je uitgeprobeerd. En hoe zit het met het scalen/stretchen?
Ik heb alleen nog Need for Speed MW. Ik speel op 1080i, 720p is bijna geen verschil. Op 1080i komen de kleuren wat beter naar voren. Ik speel gewoon op 1:1 met zwarte balk boven en onder. Dat is het mooist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 12:11

El Martino

Zo niet, dan toch.

Zou je misschien wat foto's kunnen posten? Dat moet er erg gaaf uitzien! :9

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Martino schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 19:03:
Zou je misschien wat foto's kunnen posten? Dat moet er erg gaaf uitzien! :9
ja psies ja! op welke ingang sluit je die HD-kabel aan op de Dell-monitor als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Laatst online: 09-09 12:11

El Martino

Zo niet, dan toch.

Ik neem aan component?

Wachten tot volgend jaar is wellicht niet erg verstandig: http://www.nu.nl/news/643...r_grote_lcd-schermen.html

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Hij hangt inderdaad aan component.

Beetje brakke camera, maar het zijn iig wat foto's :)

Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/695/m51101442ec.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img503.imageshack.us/img503/7281/m51101463vg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img503.imageshack.us/img503/2343/mw10015ld.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img503.imageshack.us/img503/7267/mw10026rk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img503.imageshack.us/img503/6973/mw10038hd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En alles is helemaal scherp, geen kartels e.d.(op de screens ziet het er lekker scherp uit iig)? Heb ik namelijk wel flink last van op mijn crt 19'' scherm. Maarja das natuurlijk ook 4:3 en daar kan ik de boel niet op 1:1 instellen etc. En neem aan dat je ook weinig last van ghosting hebt?(sorry voor de vele vragen maar ben zelf ook geinterreseerd om dit scherm te gebruiken met een Xbox 360).

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:35:
En alles is helemaal scherp, geen kartels e.d.(op de screens ziet het er lekker scherp uit iig)? Heb ik namelijk wel flink last van op mijn crt 19'' scherm. Maarja das natuurlijk ook 4:3 en daar kan ik de boel niet op 1:1 instellen etc. En neem aan dat je ook weinig last van ghosting hebt?(sorry voor de vele vragen maar ben zelf ook geinterreseerd om dit scherm te gebruiken met een Xbox 360).
Alles is inderdaad helemaal scherp, kartels zijn te zien als je met je neus op het scherm gaat zitten, maar je zit minimaal 1 tot 1,5 meter van het scherm af voor comfortabel gamen en alles is echt super scherp. Ghosting heb ik inderdaad geen last van, je kan best een keer komen kijken als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al geprobeerd een digitale ontvanger van @home op het scherm aan te sluiten?

Zo ja, met welke aansluiting en wat was de beeldkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

http://fubar.fateback.com/IMG_1008.jpg
hebben jullie dit ook met de 24inch dell?

Een groot wit vlak wat duidelijk helderder is! Soms valt me dat erg op en is het irritant! vooral bij donkere beelden.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:47
multipasser schreef op zondag 18 december 2005 @ 02:11:

Een groot wit vlak wat duidelijk helderder is! Soms valt me dat erg op en is het irritant! vooral bij donkere beelden.
Volgens THG zouden de randen inderdaad iets donkerder zijn dan het midden, maar volgens diezelfde review zou dit minder erg zijn dan bij andere monitoren...

Nog een vraagje:
Zie je dit alleen als de monitor zwart weer moet geven, of ook als ie wit weer moet geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:49

_Arthur

blub

diotav schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 00:54:
[...]

Nou ... das lekker! Ik heb geen koerier gezien vandaag. Hele dag zitten wachten op niks! Als er geen koerier langskomt morgen heb ik blijkbaar dus 2 monitoren en als er wel ééntje langskomt ga ik bellen met Dell. Ik heb namelijk nog steeds geen reactie gehad op m'n mailtje terwijl ik wel reacties heb gehad op de "positieve" mailtjes.
Idem hier alleen dan met een 2005FPW. In juli dit jaar een nieuwe monitor gekregen voor mijn 'deadpixel' exemplaar. 3x email gestuurd met de vraag wanneer men nu eens langs kwam. Tot op de dag van vandaag (5.5maanden later dus) nog geen enkele reactie.

Ik heb nu dus 2 20"-es voor de prijs van 1 ;)

Dus lekker die 2e monitor houden totdat je iets van ze hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY

Is dit met dit met elke donkere achtergrond? dus ook zwart, want hier kan ik het niet zo gauw ontdekken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:42:

Jaaah hij komt in januari, februari of denk wel eerder in maart uit.
En ik had ze gemailt. dit was enigste wat ze konden zeggen =) der kwam niet veel uit hun mondjes.

Ik gaat ook de 24 inch kopen.. 16ms is ruim voldoende voor mij. Zit met 1 probleem :P 25 december is de aanbieding afgelopen en rond die tijd heb ik ook me salaris binnen !! :( :( mischien bel ik ze wel ff om te onderhandelen ....
hmmm, nu weet ik echt niet wat ik moet doen. Afwachten of deze week de 2405 bestellen. Als ik het zo hoor gaan de prijzen ook weer omhoog en deze week geld de aanbieding nog! Kan ook nog wel even durden voordat de 2407 er is....Ik wil weten wat de specs zijn!

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
_Arthur schreef op zondag 18 december 2005 @ 11:48:
[...]

Idem hier alleen dan met een 2005FPW. In juli dit jaar een nieuwe monitor gekregen voor mijn 'deadpixel' exemplaar. 3x email gestuurd met de vraag wanneer men nu eens langs kwam. Tot op de dag van vandaag (5.5maanden later dus) nog geen enkele reactie.

Ik heb nu dus 2 20"-es voor de prijs van 1 ;)

Dus lekker die 2e monitor houden totdat je iets van ze hoort.
Zoiets had ik ook, ik had opeens 3 van deze schermen staan. (de 2405fpw)
Maar er was allemaal wat mee, en liever 1 goed werkende dan 3 brakke.
Dus 10x met dell aan de lijn gehangen, en nu gelukkig 1 goed scherm.

Ben ik igg een stuk blijer mee ;)
(en doorverkopen is zo ook geen optie, want Dell ziet bij een rma meteen dat hij eigenlijk terug moest, en dan krijg jij plus de huidige eigenaar een hoop gezeik)

[ Voor 4% gewijzigd door Roberto op 18-12-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:04
Ik heb hier volgens mij ook 2 voor de prijs van 1 want er is nog geen koerier langsgeweest! Helaas beschik ik maar over één adapter! De avond van de levering van de "nieuwe" stukke monitor heb ik een mailtje gestuurd dat hij niet in orde is .. nu leven we inmiddels 5 dagen later en ik heb niks gehoord?!

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
diotav schreef op zondag 18 december 2005 @ 15:44:
Ik heb hier volgens mij ook 2 voor de prijs van 1 want er is nog geen koerier langsgeweest! Helaas beschik ik maar over één adapter! De avond van de levering van de "nieuwe" stukke monitor heb ik een mailtje gestuurd dat hij niet in orde is .. nu leven we inmiddels 5 dagen later en ik heb niks gehoord?!
Je bedoelt dat je maar 1 stroomkabel hebt? De adapter zit namelijk al in het scherm verwerkt ;)
Zo'n stroomkabel kan je voor een paar euro halen bij je lokale elektronica zaak, kan je toch even werken met een gigantisch schermoppervlak :P (of je haalt er 1 uit een pc die je niet gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:13
Ik zit te twijfelen tussen het kopen van deze monitor bij 4Launch of Dell.
Het scheeld bij 4Launch 1 tientje. Ik zit er aan te denken om hem gewoon bij Dell te kopen. Het klinkt misschien een beetje achterdochtig, maar ik heb zo het idee omdat 4Launch de schermen ook (tegen betaling) met pixel garantie verkoopt, dat de kans dat ik een monitor met dode pixels krijg, groter is als bij Dell zelf.
Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 maanden op mijn samsung 214T te hebben gewacht ben ik het spuug zat en ook super blij dat hij niet geleverd is.

Ik heb zolang moeten wachten dat ik gewoon de order geanuleerd heb en voor de dell 24inch ben gegaan. Je begrijpt al dat ik blij ben dat het zolang duurde want volgens mij is de dell een super schermpje als ik het zo lees.

Ik ga mijn scherm puur voor gaming gebruiken. Ik heb een radion x700.
Ik hoor dat het veel schermpje van de videokaart vraagt en dat je zeker een 850 nodig hebt.
Volgens mij is dit een samen werking tussen proccessor en videokaart met genoeg geheugen.

Ik heb een amd4000 dus die zal de x700 wel wat extra kracht bij geven denk ik.

Ik ben benieuwt hoe de games COD , Fear en BF 2 er uit gaan zien.
Iemand al wat van gezien of ervaren?

wat voor resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoman schreef op zondag 18 december 2005 @ 16:10:
Ik zit te twijfelen tussen het kopen van deze monitor bij 4Launch of Dell.
Het scheeld bij 4Launch 1 tientje. Ik zit er aan te denken om hem gewoon bij Dell te kopen. Het klinkt misschien een beetje achterdochtig, maar ik heb zo het idee omdat 4Launch de schermen ook (tegen betaling) met pixel garantie verkoopt, dat de kans dat ik een monitor met dode pixels krijg, groter is als bij Dell zelf.
Hoe denken jullie hierover?
Maar heeft dell niet veel hogere verzendkosten dan 4launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zitten bij dell bijna geen verzend kosten bij.
Ik was van plan om een samsing214t aan te schaffen (wat ik gecanceld heb) daar betaalde ik iets van 30 euro extra als het niet meer is.

Ik heb mijn dell2405 gisteren besteld ik ben benieuwt wanneer ie afgeleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
een AMD4000 processor en dan wel een goedkope 3dkaart en zo'n super scherm? Rare manier van geld besteden heb jij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 16:23

KhaZ

Alfa Romeo

x700 trek games niet vlot @ 1900x1200..

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 16:25:
[...]

nope, dell zijn prijs is al inc. verzend, de 910€ van 4launch ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
STIMPPYYY schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:47:
Hij hangt inderdaad aan component.

Beetje brakke camera, maar het zijn iig wat foto's :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er vet uit STIMPPYYY _/-\o_
Misschien dat ik toch maar een Xbox 360 ga kopen zodat ik het op dit scherm kan spelen :)
BTW welke kabels zitten er precies bij, iig de component kabel, toch?

Je linkie werkt helaas niet (403 forbidden), maar al ik het scherm op zwart laat gaan zie ik ook wel wat verschil in zwart. Zet je schermbeveiliging maar eens op 'Leeg' en op 1 minuut dan kan je zien wat ik bedoel. Maar daar merk ik IRL niks van gelukkig.

@John88:
Met een x700 kaartje kun je echt niet alle games op de native resolutie spelen, misschien zonder AA, iig geval wel op een lagere resolutie. Ik heb een X800XT PE en speel maar één spel op 1920x1200, zie mijn post van dinsdag:
[rml]MaTr1x in "[ 24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen Deel 5"[/rml]
Met een A64 gaat het zeker wel ietsje sneller dan op een oudere generatie, maar verwacht geen wonderen. On the other hand, zelfs met een 7800GTX 512MB zal je FEAR niet vloeiend kunnen spelen op de native resolutie.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de x700 is mischien goedkoop maar dat heeft niets met de kwaliteit van het beeld te maken het gaat er om of hij de benodigde pixel shader vertex shader ect ect ondersteund en dat doet hij ook!

De x850 waar je dus een hoop meer voor betaald heeft de zelfde opties maar is alleen iets sneller en aan snelheid ontbreek niets bij mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woow de reply's gaan sneller als dat ik reageer hier...

maar ehh ik begrijp dus dat ik beter 1600x1200 kan aanhouden.
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matrix : On the other hand, zelfs met een 7800GTX 512MB zal je FEAR niet vloeiend kunnen spelen op de native resolutie.

Ja fear is wel heel erg zwaar he... jammer rik heb mijn radeon x700 nog geen hald jaar geleden gekocht ik denk dat ik maar even wacht tot dat de nieuwe x1000serie wat goedkoper worden.

weet iemand hoe lang de levertijd ongeveer is van de 2405?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Laatst online: 21:49

_Arthur

blub

Roberto schreef op zondag 18 december 2005 @ 14:50:
[...]

Zoiets had ik ook, ik had opeens 3 van deze schermen staan. (de 2405fpw)
Maar er was allemaal wat mee, en liever 1 goed werkende dan 3 brakke.
Dus 10x met dell aan de lijn gehangen, en nu gelukkig 1 goed scherm.
Dat is begrijpelijk. Echter mijn vervangende scherm is gelukkig wel in orde.
Ben ik igg een stuk blijer mee ;)
(en doorverkopen is zo ook geen optie, want Dell ziet bij een rma meteen dat hij eigenlijk terug moest, en dan krijg jij plus de huidige eigenaar een hoop gezeik)
Nu na 5.5maanden heeft Dell erg weinig intresse getoond om het 'brakke' exemplaar te komen ophalen. Dus het gezeik dat Dell dan bij mij denkt neer te leggen is hun probleem. Ik heb ze 3x geinformeerd met waar/wanneer het scherm opgehaald kon worden (volgens hun spelregels) en 3x geen enkele reactie.
Nou dan kunnen ze toch echt naar mijn verdere mewerking fluiten en acht ik het scherm mijn eigendom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 16:23

KhaZ

Alfa Romeo

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 16:47:
matrix : On the other hand, zelfs met een 7800GTX 512MB zal je FEAR niet vloeiend kunnen spelen op de native resolutie.

Ja fear is wel heel erg zwaar he... jammer rik heb mijn radeon x700 nog geen hald jaar geleden gekocht ik denk dat ik maar even wacht tot dat de nieuwe x1000serie wat goedkoper worden.

weet iemand hoe lang de levertijd ongeveer is van de 2405?
Week ongeveer :)

offtopic:
Ik krijg de mijne ma-di-wo >:)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk allemaal.. maar het is weer tijd voor een game latersss _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05
Ben nog steeds super te spreken over dit scherm! Geweldig BF2 in 1920x1200 en alles op High _/-\o_

Alleen heb ik nu één dode pixel! Er bestaat toch een filmpje ofzow :? Om die pixel mischien weer tot leven te bregen? :)

En bij hoeveel dode pixel's kun je je scherm omruilen? En als je je scherm om wilt ruilen, moet dat dan in je orginele doos? die heb ik namelijk niet meer :?

[ Voor 30% gewijzigd door Danielson op 19-12-2005 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op maandag 19 december 2005 @ 08:15:
Ben nog steeds super te spreken over dit scherm! Geweldig BF2 in 1920x1200 en alles op High _/-\o_

Alleen heb ik nu één dode pixel! Er bestaat toch een filmpje ofzow :? Om die pixel mischien weer tot leven te bregen? :)

En bij hoeveel dode pixel's kun je je scherm omruilen? En als je je scherm om wilt ruilen, moet dat dan in je orginele doos? die heb ik namelijk niet meer :?
Ik heb het programmaatje naar je gemailt, wat je een paar uur moet laten draaien. Maar het is geen garantie dat de dode pixel het daarna weer doet ;)

Aan de Admins: ik weet niet wat er aan de hand is maar volgens mij is er iets mis met jullie server want ik heb al een paar x gehad dat als ik een smiley achter m'n tekst zet dat ineens al m'n tekst verdwenen is!!!! :( en ik heb laatst ook een reactie geplaatst op het nieuwsbericht over de verkoopcijfers van de Sony PSP en toen ik even laten weer ging kijken was m'n bericht ineens weg!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:47
[rml]n00bs in "[ 19" TFT] De Ultieme TFT - Deel 11"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Laatst online: 11-09 22:59
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:35:
[...]

En neem aan dat je ook weinig last van ghosting hebt?(sorry voor de vele vragen maar ben zelf ook geinterreseerd om dit scherm te gebruiken met een Xbox 360).
STIMPPYYY schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:03:
[...]

Ghosting heb ik inderdaad geen last van, je kan best een keer komen kijken als je dat wilt.
Ik heb ook een Xbox360 (Component aangesloten) en een Dell 2405FPW (Rev 2.0) en ik moet je helaas tegen spreken. Het scherm heeft wel degelijk last van ghosting. Ik moet daarbij wel meteen toevoegen dat je het in NFS:MW niet goed kan zien, maar toen ik Perfect Dark Zero aan het spelen was vanochtend schrok ik toch behoorlijk. Omdat je wapen in het midden van het scherm blijft en de achtergrond beweegt zie je heel duidelijk dat je wapen ghosting heeft, vooral in lichte levels. In Kameo heb ik er geen last van en in NFS:MW is het moeilijk te zien omdat bij hoge snelheid de omgeving wazig word (zo proberen ze het hoge snelheidseffect erin te krijgen)

Begrijp me overigens niet verkeerd, ik ben zeer tevreden over mijn scherm en heb ook geen spijt ervan dat ik hem gekocht hebt. Alleen vind ik het jammer van de ghosting en die is heel goed te zien in Perfect Dark Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog steeds super te spreken over dit scherm! Geweldig BF2 in 1920x1200 en alles op High

Heftig dan ik speel ook BF2 en ik krijg morgen mijn 24inch.

Met mijn amd 4000 en radeon x700 zal ik hem denk ik op 1600 x 1200 moeten spelen en dan alles op high. In de toekomst als ik een snellere kaart koop kom ik denk ik vanzelf bij de native resolutie uit.

Wel gek dat bij zon nieuw spel als bf geen 16:10 of 16:9 of 4:3 optie zit maar dit zal in de nieuwere games allemaal wel komen.

En wat dachtr je van de audio dat rukt nog het meeste aan de processor als je dat op surround 5.1 en hardware high zet gaat bf helemaal stotteren dus die hou ik maar zo laag mogelijk.

ik gaq nu even op de ups site kijken heb net gehoord dat mijn 2405 bij einhoven zit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Sperenvanger schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:00:
[...]

[...]

Ik heb ook een Xbox360 (Component aangesloten) en een Dell 2405FPW (Rev 2.0) en ik moet je helaas tegen spreken. Het scherm heeft wel degelijk last van ghosting. Ik moet daarbij wel meteen toevoegen dat je het in NFS:MW niet goed kan zien, maar toen ik Perfect Dark Zero aan het spelen was vanochtend schrok ik toch behoorlijk. Omdat je wapen in het midden van het scherm blijft en de achtergrond beweegt zie je heel duidelijk dat je wapen ghosting heeft, vooral in lichte levels. In Kameo heb ik er geen last van en in NFS:MW is het moeilijk te zien omdat bij hoge snelheid de omgeving wazig word (zo proberen ze het hoge snelheidseffect erin te krijgen)

Begrijp me overigens niet verkeerd, ik ben zeer tevreden over mijn scherm en heb ook geen spijt ervan dat ik hem gekocht hebt. Alleen vind ik het jammer van de ghosting en die is heel goed te zien in Perfect Dark Zero.
Klopt je hebt gelijk. Bij NSF MW zie je het inderdaad niet. Ik heb afgelopen week COD2 gekocht, je ziet het inderdaad daar iet wat op de achtergrond. Het valt wel op, als je een PC game speelt dan zie je het weer niet bijvoorbeeld COD2. Bij de Xbox 360 games aangesloten op component zie je een klein beetje ghosting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het scherm heeft helaas geen dode pixel garantie maar als je dell opbeld heb je grote kans dat ze niet moeilijk doen en je een andere willen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Dat is idd behoorlijk slecht dat ze geen pixel garantie bieden. Leg je 2000 gulden neer voor een product en dan heb je niet eens de garantie dat je een volledig werkend product krijgt. Ik blijf het nog steeds een misdaad vinden.
Mooi dat Dell niet zo moeilijk doet met opruilen, maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook m'n 360 aangesloten op dit scherm en idd het ziet er te gek uit! Ghosting geen last van, beetje met King kong maar niet hinderlijk.. king kong speel ik op 1080i, en 't ziet er te gek uit, alleen wel behoorlijk kartels als je dichtbij het scherm zit, verder speel ik Kameo en PGR3 beiden fantastisch, maar de kartels zijn hier nog duidelijker, helaas geen AA voor geen van de games kennelijk.. Hopelijk komt daar verandering in met de komende games.
Anyway, als je de 360 aansluit, zorg dat je er gewoon anderhalve meter ofzo vanaf zit inderdaad, ik heb m'n scherm nu naast m'n bed neergezet speciaal voor de 360, en met zo'n afstandje (scherm bij 't voeteneind) ziet alles er een stuk beter uit.
Heb hem op component aangesloten, heb ook een vga kabel, maar daar vallen de kleuren vies van tegen, over compononent zijn de kleuren fingerlicking good!
Ook ik heb geen spijt van m'n scherm opzich, maar op een 720p scherm heb je niet zo'n last van de scaling en jaggies.. Maargoed, straks met de ps3 zit ik goed (als er een dvi aansluiting komt, of vga die 1920x1080/1200 ondersteund) en als de 360 straks misschien 1080p games gaat ondersteunen, woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Ik heb het scherm zojuist besteld bij Dell en zal zodra ik het scherm binnen heb mijn ervaringen met jullie delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
Maandag met Dell gesproken ... ze gaan er nu naar kijken en ik krijg dinsdag een belletje! Ze zeggen dat het niet zo mag zijn dat ik een gebruikte monitor heb ontvangen, dus ze geven het toe?! In iedergeval krijg ik een belletje nadat ze onderzoek hebben gedaan..

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Kheb dit scherm gezien op een lanparty afgelopen weekend. Wow wat een verschijning, prachtig apparaat hoor. Maar precies om de reden dat ik nog geen TFT heb gekocht heeft dit scherm mij wederom niet van TFT weten te overtuigen. Het scherm stond, zoals normaal op een lanparty, naast allemaal anderen schermen natuurlijk. En kwaliteitvergelijking is dat een eitje natuurlijk. Naast dit scherm stond een Iiyama HM903DTA (19") en een CTX schermpie tevens 19". Nadat iedereen op de lan het schermpje nader bekeken had in een Windows omgeving werd er een potje CoD2 opgestart. De intensiteit van de kleuren en de donkere stukken uit het spel waren beneden peil. De kleuren waren flesig en niet intensief. Het schermen die ernaast stonden, allen CRT, produceerde veel realistischere beelden. Vrijwel zelfde kwaliteit videokaarten in de pc's, het tunen van het scherm moet niet veel baten. Prachtig scherm dat wel, maar voor de gamer is het niet precies wat je verwacht. Misschien wanneer je dit schermpje stand-alone in je kamer hebt staan dat je er niets van merkt en/of je het kan negeren. Maar het verschil is redelijk extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Novah, ik heb hier 3 LaCie 22' monitoren staan en een 19" Iiyama en verwacht rond het jaar einde mijn 24" Dell. Ik zal dan wat foto's maken om eventuele verschillen te verduidelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
Zo gelukkig heb ik vandaag netjes een belletje gehad van Dell! Ze wisten te melden dat omdat ik nu ook 2 dode pixels heb ik een nieuwe monitor krijg. Ook wisten ze me vertellen dat de monitor wel een zacht buzzje geeft doordat zo'n groot oppervlak zoveel stroom trekt?! Mja... we zullen morgen of overmorgen zien als de nieuwe binnengekomen is! Dan zit ik een dag met 3 24" monitoren!

8)7

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou monitor vandaag binnen gehad. ben er super tevreden over!

alles games cod fear speel ik met alle details op high en alles op On.. alleen ik kan hem niet op 1920x1200 zetten maar dit is toch een achtelijke resolutie om een game op te spelen misschien over 3 jaartjes ofzo..

ik wist dat de videokaart niet het belangrijkste was het is gewoon een samenspel met de processor en dat loopt super...

laters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik mijn 2405 heb aangesloten kan ik BF2 niet meer starten althans hij start wel maar keert daarna gelijk weer terug naar desktop.

Heeft iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diotav schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:10:
Dan zit ik een dag met 3 24" monitoren!

8)7
Heftig dan 3 stuks thuis... ik vind 1 zon ding al zo bizar zou maar wat aan de beveiliging doen thuis als ik jou was.

Ik heb wel 1 dode pixel maar ik denk niet dat dat filmpje gaat helpen en ik heb er geen last van dus ik laat dat maar gewoon zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:53:
Sinds ik mijn 2405 heb aangesloten kan ik BF2 niet meer starten althans hij start wel maar keert daarna gelijk weer terug naar desktop.

Heeft iemand een idee??
Op wat voor resolutie heb je BF2 draaien? Het lijkt mij dat het daar aan licht, heb je een reinstall al geprobeert? Mischien kan je via een *.ini bestand handmatig de resolutie veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:09:
[...]

Op wat voor resolutie heb je BF2 draaien? Het lijkt mij dat het daar aan licht, heb je een reinstall al geprobeert? Mischien kan je via een *.ini bestand handmatig de resolutie veranderen.
ja dat dacht ik dus ook dus ik gewoon ff reinstalleren maar nog steeds het zelfde .. wel gek want wat heeft de monitor nou te maken met het starten van het spel??

ik zal is naar de .ini kijken brb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:57

jasjenl

Liab A Tymo

Heeft iemand een idee??
Ja, dit probleem heb ik vaker langs zien komen. Lees dit topic maar eens door, ook voor een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb nu ook de 24 inch dell dus besteld :)

Ik hoop op een aantal dingen dat hij perfect is.. geen zoemende voeding of dooie pixel etc.
Dat zou me ergste nachtmerrie zijn :9

:D

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

ik heb hem ook besteld want mijn IIyama vision master pro 514 22'' weegt 30kg 8)7 en ik toch wat meer ruimte wil op mijn tafel heb ik dezen maar bestelt ik heb hem morgen thuis

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• arnoman
Ik wil toch even mijn complimenten over Dell uiten. Ik heb het scherm zondag avond besteld en ze stonden gister (woensdag) al voor de deur, toppie!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 12:34:
Iemand al geprobeerd een digitale ontvanger van TVHome op het scherm aan te sluiten?

Zo ja, met welke aansluiting en wat was de beeldkwaliteit?
Niemand?

• DiMacho
  • Laatst online: 02-08 10:59
Motaro schreef op donderdag 22 december 2005 @ 03:39:
ik heb hem ook besteld want mijn IIyama vision master pro 514 22'' weegt 30kg 8)7 en ik toch wat meer ruimte wil op mijn tafel heb ik dezen maar bestelt ik heb hem morgen thuis
Mijn Pro 512 heb ik ook voor een de Dell ingewisseld!! Het scheelt behoorlijk in ruimte :) En de kwaliteit is veeel beter!!

• Motaro

Motaro

ik heb hem nu ook en geen dode subpixels _/-\o_

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Bogey911
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Volgens een medewerkster van Dell moet ik de website vanaf 27 december in de gaten houden voor de 2407 :P :P :P

Zou het waar zijn?" _/-\o_

Verwijderd

Bogey911 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:29:
Volgens een medewerkster van Dell moet ik de website vanaf 27 december in de gaten houden voor de 2407 :P :P :P

Denk dat hij vanaf die datum misschien verkocht gaat worden. Oftewel misschien dan maar zeker niet eerder. Maar het zou wel top zijn als de nieuwe versie al deze maand uitkomt, neem ik gelijk die! :P (mijn arme portemonee voelt de bui al hangen...).

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 11:57
Heb het scherm ook sinds vandaag. Ben zeer tevreden over de snelle levering (dinsdag om 5 uur besteld, vandaag (donderdag) om 2 uur op de stoep).

Heb nooit gedacht dat ie zo breed zou zijn (mijn oude HP L2035 is maar een kleintje vergeleken met dit). Gelukkig ook hier geen dode pixels :)

• Motaro

Motaro

vraag hoe kan je contrast in stellen ? en ng vraag ik heb mijn Brightness op 0 staan maar ik vind hem nog wel beetje te light tegen over mijn aude iiyama vision master pro 514 22' crt hoe kan ik hem iets donker krijgen ?

• Satch
  • Niet online
Motaro schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:22:
vraag hoe kan je contrast in stellen ? en ng vraag ik heb mijn Brightness op 0 staan maar ik vind hem nog wel beetje te light tegen over mijn aude iiyama vision master pro 514 22' crt hoe kan ik hem iets donker krijgen ?
Alle 3 de kleuren op je scherm met dezelfde waarde verlagen of gewoon even bij je drivers tab van je videokaart kijken. :)

• Motaro

Motaro

Metal schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:24:
[...]

Alle 3 de kleuren op je scherm met dezelfde waarde verlagen of gewoon even bij je drivers tab van je videokaart kijken. :)
bedankt ik heb het nu gedaan ennu is hij weer iets donker

Verwijderd

hoe kan ik het beste mijn 360 op de dell aansluiten???
kan het geluid ook op de dell worden aangesloten of moet ik hier iets aparts voor aanschaffen

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Dit is een paar posts terug al naar voren gekomen. Gewoon een HD kabel kopen voor de 360 en dan aansluiten op de component ingang van de 2405FPW. En dan genieten maar :P

[rml]Lau22 in "[ 24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen Deel 5"[/rml]

• STIMPPYYY
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 21:28:
hoe kan ik het beste mijn 360 op de dell aansluiten???
kan het geluid ook op de dell worden aangesloten of moet ik hier iets aparts voor aanschaffen
Geluid moet je digitaal aansluiten dmv SPDIF ingang. Koop een optische kabeltje pleur deze aan de HD kabel en dan in je geluidsysteem, z5500 bv.

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:42
Ik ben toch benieuwd hoe die persoon zo die monitor geruild kreeg met 1 dode pixel. Ik heb een FP2001 (ook prima monitor overigens) en deze had 1 dode pixel. Omruilen was onmogelijk. Ik heb er niet zoveel last van, maar toch.... Dus laat maar horen hoe dat ruilen gegaan is...

Emos

• Satch
  • Niet online
Emos schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:21:
Ik ben toch benieuwd hoe die persoon zo die monitor geruild kreeg met 1 dode pixel. Ik heb een FP2001 (ook prima monitor overigens) en deze had 1 dode pixel. Omruilen was onmogelijk. Ik heb er niet zoveel last van, maar toch.... Dus laat maar horen hoe dat ruilen gegaan is...
Zeggen dat je er 6 hebt? :? Ze kijken er toch niet naar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Probleem: De DVI doet het niet. De VGA wel.
Ik heb mijn oude monitor (Iiyama VGA) afgekoppeld en vervolgens de Dell aangesloten op de DVI van mijn Ati X800 Pro 256MB Vga/Dvi/Vivo. Ik krijg geen beeld als ik de pc opstart, zelfs geen bios!

Doe ik het via Vga, dan krijg ik gewoon beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
DiMacho schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 00:18:
Ik heb mijn oude monitor (Iiyama VGA) afgekoppeld en vervolgens de Dell aangesloten op de DVI van mijn Ati X800 Pro 256MB Vga/Dvi/Vivo. Ik krijg geen beeld als ik de pc opstart, zelfs geen bios!

Dit ligt in ieder geval niet aan de monitor, heb het hier ook welleens meegemaakt met een wat ouder LCD type (17'') geen beeld op DVI wel op VGA.

Oplossing weet ik zo gauw niet, ben er nooit naar opzoek geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online

Sluit je VGA en DVI eens beiden aan. :) Vervolgens kan je pip/pbp gebruiken om in windows makkelijk alle instellingen te proberen. :)euh foutje :P
Misschien kan je met een oude monitor op de vga een dual-setup maken zodat je instellingen in windows kunt veranderen om de monitor wel te laten werken. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Satch op 23-12-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapklaar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 00:00
Vandaag gekregen... 4 dooie subpixels...

Ik hoop dat 4Launch em wil ruilen. Toch tricky dat ze daar een dode pixel garantie hebben. Blijf denken dat het een afgekeurde is.

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

hapklaar schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 00:57:
Vandaag gekregen... 4 dooie subpixels...

Ik hoop dat 4Launch em wil ruilen. Toch tricky dat ze daar een dode pixel garantie hebben. Blijf denken dat het een afgekeurde is.
ik heb hem van dag ook gekrijgen van de zelf de winkel maar ik heb geen dooie pixels

heb je hem wel op kanaal 2 staan wand die is voor DVI en als je hem eerst keer aan zet staat hij op kanaal 1 die is dacht ik voor vga (D-SUB )

[ Voor 43% gewijzigd door Motaro op 23-12-2005 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Het lijkt wel alsof de DVI teveel Hrtz doorgeeft en dan spring het kanaal op oranje (nummertje 2 dus!)
Ik denk dat of mn kabel of mn GFX een probleem heeft?!

[ Voor 22% gewijzigd door DiMacho op 23-12-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Bogey911 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:29:

Oh yes! Dat zou heel goed zijn, ik koop nu de 2405 niet omdat het dan een oud model is.

Is dat trouwens een medewerker van Dell in NL?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
Wahaha ... kom net terug van de stad zie ik UPS wegrijden! D8 echt g*dver... hij draaide een rondje dus sprong ik voor z'n bus! Had hij hem gelukkig al bij de buren afgegeven. Zit dus nu weer met een nieuwe vervangende monitor ... zometeen ff aansluiten en kijken wat hij geeft! Er staan in totaal dus 3* 24" monitoren hier!

:X

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

Dat ligt aan je videokaart, die de DVI-interface niet goed initialiseert tijdens het opstarten. Mijn oude FX5900 had dit ook toen ik mijn Dell 2001fp voor het eerst aansloot. Kreeg pas beeld bij het inlogscherm van XP. Met een andere kaart (die ik toch al wilde gaan kopen) was het probleem verdwenen.

Ik heb ergens eens gelezen dat je bepaalde handelingen in een bepaalde volgorde moest uitvoeren, zodat de DVI wel goed geinitialiseerd werd. Iets van scherm uitzetten, PC opstarten en daarna pas het scherm weer aanzetten. Maar het kan ook omgekeerd zijn, ik weet het niet meer.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Vraag me niet waarom, maar een arts op mijn werk heeft het zover gekregen dat hij een Dell 2405 aan zijn standaard werkstation mag hangen. Dit pctje heeft de intel 865G geïntegreerde videochip aan boord met shared videogeheugen. De grootte van het geheugen is niet in te stellen, maar wordt dynamisch toegekend door de chip.

De pc heeft alleen vga (geen dvi), dus daar hangt de monitor aan.
Twee probleempjes;
1. schaduwvorming; volgens mij niet meer dan logisch als je een dergelijk high-end scherm hangt aan zo'n simpel bakje met vast geen geweldige vga uitgang.

2. De monitor springt in windows steevast naar 1600x1200. Alles is normaal geinstalleerd qua drivers enzo. Ik kan met de hand keurig 1920x1200 kiezen en het werkt prima. Reboot ik, dan staat ie weer op 1600x1200, terwijl windows xp aangeeft dat ie nog steeds op 1920x1200 staat. (Het menu van de Dell geeft de werkelijke res. weer en je ziet het ook met het blote oog...)

Ik denk dat dit komt doordat de onboard graphics in eerste instantie niet genoeg ram toekent om 1920x1200 te laten werken, waardoor ie naar 1600x1200 springt. Pas als je daarna schakelt tussen resoluties en je gaat weer naar 1920x1200, dan werkt het pas weer...

Wat vinden jullie van deze hypothese?
Zou er iets aan te doen zijn? (behalve de onboard graphics vervangen door een AGP kaartje)

PC: HP Evo D530
Win XP Sp2
intel extreme graphics 2 onboard

scherm: dell 2405 aangesloten via vga kabel

[ Voor 5% gewijzigd door estorino op 23-12-2005 16:38 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GoldieLox schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:36:
De pc heeft alleen vga (geen dvi), dus daar hangt de monitor aan.
Er zijn voor de 915G ook add-on kaartjes met DVI.

Geen 915 dus...

[ Voor 5% gewijzigd door epias op 23-12-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Ik wil er eentje bestellen maar ik ben heel erg sceptisch t.o.v LCD/TFT. Ik heb nu een 19" CRT en wil dus zo'n 24" nemen. Met die aanbieding is het wel mooi op het moment, lekker goedkoop.

Is er misschien ergens iets te vinden waar ik kan zien hoeveel last dit scherm heeft van ghosting e.d.?

Daarnaast, zijn er ook mensen die First Person Shooters spelen met deze monitor en is hij voor het gamen in algemeen aan te raden? Ik heb namelijk zo'n idee dat als ik daalijk speel zo'n irritante blur krijgt wat vergelijkbaar is met de game Need for Speed underground (wanneer je je NOS inschakelt) en dat moet ik niet hebben :)

tot slot, als ik nou een dode pixel of 2 heb, heb ik toch gewoon garantie? Een product hoort goed te zijn wanneer hij afgelevert is? Beetje onzin dat je hem niet kan ruilen?

EDIT: Nog een klein vraagje, stel ik speel op 1280 x 1024 (dus niet de native resolutie) ziet alles er dan heel gaar/brak uit?

[ Voor 10% gewijzigd door killingdjef op 23-12-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Tachyon schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:44:
[...]

Dat ligt aan je videokaart, die de DVI-interface niet goed initialiseert tijdens het opstarten. Mijn oude FX5900 had dit ook toen ik mijn Dell 2001fp voor het eerst aansloot. Kreeg pas beeld bij het inlogscherm van XP. Met een andere kaart (die ik toch al wilde gaan kopen) was het probleem verdwenen.

Ik heb ergens eens gelezen dat je bepaalde handelingen in een bepaalde volgorde moest uitvoeren, zodat de DVI wel goed geinitialiseerd werd. Iets van scherm uitzetten, PC opstarten en daarna pas het scherm weer aanzetten. Maar het kan ook omgekeerd zijn, ik weet het niet meer.
Kennis van me heeft precies dezelfde GFX (samen gehaald) en ook de Dell. Hij moest: Zijn oude aansluiten op de VGA. en de nieuwe ook. De oude heeft beeld en bij het opstarten van windows de Dell ook. Klaar.
Bij mij werkt dat dus niet. Het vreemde is dat hij wel bij monitor aangeeft dat er een Dell aanhangt...

Ik heb nu een nieuwe kabel, wie weet...

**edit: Nieuwe kabel erop... en hij doet het!!

[ Voor 3% gewijzigd door DiMacho op 23-12-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
killingdjef schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 17:01:
Daarnaast, zijn er ook mensen die First Person Shooters spelen met deze monitor en is hij voor het gamen in algemeen aan te raden? Ik heb namelijk zo'n idee dat als ik daalijk speel zo'n irritante blur krijgt wat vergelijkbaar is met de game Need for Speed underground (wanneer je je NOS inschakelt) en dat moet ik niet hebben :)
Hierover heb ik al een aantal keer wat gezegd in dit topic, lees maar terug :>
DiMacho schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 17:33:
**edit: Nieuwe kabel erop... en hij doet het!!
Grats! :) En ja nieuwe en/of toekomstige 2405 eigenaren, zoals jullie hier kunnen lezen zijn DVI kabels van Dell vaak kapot, ik kreeg ook een defecte DVI kabel die het maar half/half deed. Dus eerst een nieuwe kabel kopen als de DVI het niet doet, en t.z.t. de defecte DVI kabel laten vervangen onder garantie!

Laatste edit:

Heeft iemand een idee??
John,
Ik weet niet of je dit al hebt opgelost, maar je moet even je refreshrate verlagen in (inderdaad) een config bestand (.con geheten hier):
code:
1
Mijn Documenten\Battlefield 2\Profiles\0001\Video.con

(Kan ook 0002 etc zijn ligt eraan hoeveel profielen je hebt), dan de refreshrate veranderen, bijvoorbeeld zoals ik hem heb staan::
code:
1
VideoSettings.setResolution 1600x1200@60Hz

Video.con weggooien zou ook een optie zijn lijkt me :)

[ Voor 74% gewijzigd door MaTr1x op 23-12-2005 18:25 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
MaTr1x schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 18:07:
Hierover heb ik al een aantal keer wat gezegd in dit topic, lees maar terug :>
Aangezien ik niet kan searchen op jouw naam en posts in dit topic vraag ik je om de juiste pagina nummer. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

weet iemand hoe ik BF2 op 1920x1200 kan speelen ?ik kan maar tot 1600x1200-60 hz speelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Motaro schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:08:
weet iemand hoe ik BF2 op 1920x1200 kan speelen ?ik kan maar tot 1600x1200-60 hz speelen
Limiet van het spel, algemeen bij EA spellen.. :)
Je kan hier kijken: http://www.widescreengamingforum.com/
Maar ik speel dan liever gewoon 1600x1200 en laat het dan 1:1 of strech het. Ziet er ook nog goed uit met die resolutie :)

[ Voor 28% gewijzigd door Satch op 23-12-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
killingdjef schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 18:50:
Aangezien ik niet kan searchen op jouw naam en posts in dit topic vraag ik je om de juiste pagina nummer. :>
Nou vooruit dan :/ :
[rml]MaTr1x in "[ 24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen Deel 5"[/rml]
Motaro schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:08:
Maak een snelkoppeling van BF2.exe en zet dit achter BF2.exe in het eerste regeltje:
code:
1
 +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200

Voorbeeld:
code:
1
"D:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200 +restart 1

(+restart 1 betekent opstarten zonder filmpjes)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
*korte mededeling*
Ik zal vanavond of morgen het nieuwe topic maken :)
Op of aanmerkingen op de Startpost zijn welkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Mijn dank, ik ben nu eveneens overtuigt van de qualiteit.
Ga hem zo maar bestellen denk ik.
Nu maar hopen dat er geen dode pixels zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
killingdjef schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 17:01:
Ik wil er eentje bestellen maar ik ben heel erg sceptisch t.o.v LCD/TFT. Ik heb nu een 19" CRT en wil dus zo'n 24" nemen. Met die aanbieding is het wel mooi op het moment, lekker goedkoop.

Is er misschien ergens iets te vinden waar ik kan zien hoeveel last dit scherm heeft van ghosting e.d.?

tot slot, als ik nou een dode pixel of 2 heb, heb ik toch gewoon garantie? Een product hoort goed te zijn wanneer hij afgelevert is? Beetje onzin dat je hem niet kan ruilen?

EDIT: Nog een klein vraagje, stel ik speel op 1280 x 1024 (dus niet de native resolutie) ziet alles er dan heel gaar/brak uit?
AL jouw vragen zijn al beantwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
diotav schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:33:
Wahaha ... kom net terug van de stad zie ik UPS wegrijden! D8 echt g*dver... hij draaide een rondje dus sprong ik voor z'n bus! Had hij hem gelukkig al bij de buren afgegeven. Zit dus nu weer met een nieuwe vervangende monitor ... zometeen ff aansluiten en kijken wat hij geeft! Er staan in totaal dus 3* 24" monitoren hier!

:X
En weer mag ik g*dverdomme Dell gaan bellen ... heb namelijk ook in deze nieuwe monitor een grote dode pixel! Dit is al de 3e monitor met kuren! Ik wil een pixelperfecte monitor.. betaal niet voor niks € 1000,-

:(

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:11:
[...]

Limiet van het spel, algemeen bij EA spellen.. :)
Je kan hier kijken: http://www.widescreengamingforum.com/
Maar ik speel dan liever gewoon 1600x1200 en laat het dan 1:1 of strech het. Ziet er ook nog goed uit met die resolutie :)
Ik speel mijn BF2 ook op 1600x1200 en dat gaat prima alleen als er een hoop geluid is gaat alles hakkelen en of vast lopen.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Ik heb een amd4000 proccessor dus dat is wel goed met een creative soundblaster live 24bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
offtopic:
EAX uitzetten, ook al heb je EAX, en sound op software i.p.v. hardware. En eventueel Lighting, Dynamic Shadows, Dynamic Lighting en AA wat lager.

[ Voor 54% gewijzigd door MaTr1x op 27-12-2005 19:19 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had vernomen dat we van Dell vandaag hun website in de gaten moesten houden voor de nieuwe 2407FPW? Ik heb nog niks gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
2407FPW is niet intresant naar mijn weten, 2405FPW maar dan met HDCP (digital rights management stuff van intel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil of de 2405 of de 2407, dus het zou toch leuk zijn als er eerst wat meer info kwam over de 2407 :)
Vandaag zou er toch meer info zijn? Ik zie niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:03:
2407FPW is niet intresant naar mijn weten, 2405FPW maar dan met HDCP (digital rights management stuff van intel)
Dacht dat de 2407FPW ook een lagere response time van 8ms zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Heb de mijne ook net binnen gekregen en met DVI aangesloten op mijn videokaartje (Asus V9570/TD)

De specs van mijn videokaart zeggen dat de Max. Resolution 2048x1536 is, dus ik dacht geen enkel probleem.

Echter in mijn resolutieschermpje kom ik niet verder dan 1680 x 1050. Heeft iemand een idee hoe dit komt ? Ik gebruik de laatste nVidia drivers (81.98) Heb wel al geprobeerd in de advanced properties van de nVidia driver de resolutie 1920 x 1200 toe te voegen, maar als ik die dan kies zegt de monitor dat ie hem niet weer kan geven.

Specs van mijn videokaart : http://www.asus.com/produ...&model=264&l1=2&l2=7&l3=7

Heb de Dell drivers ook al geïnstalleerd.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.