Toon posts:

Duron unlocken wil maar miet lukken :((((

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu voor de 7e keer geprobeerd mijn duron te unlocken, maar hij pakt elke keer de verkeerde multiplier! :(

Is er niet een manier dat je bijv. alleen de eerste 2 ofzo inkleur dat hij dan een bepaalde MP neemt? :?

Dit gaat allemaal over deze config:

MSI K7T Pro2a
Duron 800
2x 256MB pc133

----------------

Ik heb mijn nieuwe onderdelen bij zelfde winkel als mijn broer gekocht heeft dezelfde config en hij kan hem wel unlocken...

Verwijderd

Dan ligt het aan het mobo`tje, niet alle mobo's zijn 100 % hetzelfde

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:24
In principe kan het wel maar kijk heeeeeeeeeeeeeeel goed uit! Zaken als garantie kun je gelijk vergeten, maar goed, een nieuwe proc kost minder dan een nieuw MB

Suc6

Hoewel jouw mb het gewoon moet kunnen, ook al zijn MB's niet 100% hetzelvde.

Probeer anders een BIOS update en heb je wel een bruynzeel HB potlood gebruikt. Vooral dat HB is belangrijk

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een "made in china HB" potlood, maar dit is hetzelfde potlood waar mijn broertje vandaag zijn duron heeft geunlocked in 1 keer! :(

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Je bent niet over verschillende puntjes tegelijk aan het kleuren? Kunnen ze niet zo goed tegen...

Verwijderd

Topicstarter
Nee dan had ik nu geen duron meer gehad.....;)

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik het probleem bij het mobo of cpu zoeken?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Lijkt me wel een goed moederbord.. geheugen misschien? Stuur je er genoeg voltjes door heen (tot maximaal 1,8v)

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:58

MetalStef

gietijzer

Bij jezelf...

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 17:02 schreef henkleerssen het volgende:
Lijkt me wel een goed moederbord.. geheugen misschien? Stuur je er genoeg voltjes door heen (tot maximaal 1,8v)
Geheugen???.......Het zit dus als ik MP-9 selecteer wordt het een duron 500mhz en MP-10 wordt dan 600! :?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

eeeuh MP-9 of 10? jumper settings op je moederbord? ja dan haak ik af..(ik heb dat bord niet)

Als het nou gewoon een leuke setting was van je Bios.. tja.. das gewoon uitproberen...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 17:11 schreef henkleerssen het volgende:
eeeuh MP-9 of 10? jumper settings op je moederbord? ja dan haak ik af..(ik heb dat bord niet)

Als het nou gewoon een leuke setting was van je Bios.. tja.. das gewoon uitproberen...
Dat is ook ingesteld in het bios...

Verwijderd

He Yo,

misschien komt het een beetje ongelegen maar kan iemand mij vertellen hou ik me multiplier handmatig kan veranderen (Duron 700)*D

p.s. Ik heb hem al ontlocked
alvast bedankt

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Tja dan kan ik je alleen maar verwijzen naar de manual.. goed doorlezen ook.. su6

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 17:18 schreef Malle_eppie het volgende:
He Yo,

misschien komt het een beetje ongelegen maar kan iemand mij vertellen hou ik me multiplier handmatig kan veranderen (Duron 700)*D

p.s. Ik heb hem al ontlocked
alvast bedankt
Check this out...:)
Op dinsdag 16 januari 2001 16:21 schreef eXistence het volgende:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104740

werkt dit ook met mijn config?
--------

Damn 3x verkeerd geedit :'(

Verwijderd

Ik heb er geen manual bijgekregen:(. Niet eens een beschrijvinky ofzo.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Wat voor mobo heb je dan Eppie?
Misschien wel handig om te vermelden... |:(

Verwijderd

Topicstarter
http://www.overclockers.com/tips272/

deze proffesionele tip werkte ook al niet :'( zijn er mensen bij wie dit wel werkte?

Verwijderd

Heb je veel gegomd? Want dan kan er een niet-geleidend laagje onstaan. Was het eens af (geen schrik hebben van water, zolang het meer droog is als je de CPU er terug insteekt) en begin opnieuw ( ik weet het, weeral, :( )
Neem anders zo'n speciale geleidende stift die je koopt in een electronica-winkel.

Verwijderd

achterramen-repareer-spul
voor als je achterruit-verwarming van je raam kaput is en die wilt repareren...

blijkt ook goed te werken.
Of van die lijm van bison... }:O

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op dinsdag 16 januari 2001 18:51 schreef masterwill het volgende:
achterramen-repareer-spul
voor als je achterruit-verwarming van je raam kaput is en die wilt repareren...

blijkt ook goed te werken.
Of van die lijm van bison... }:O
dan heb je dus geen hb meer nodig begrijp ik?

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

daarna niet meer
maar ik zou liever kleuren want de brugjes liggen zo dicht bij elkaar dat als je met lijm of andere prut werkt dat je het niet meer kan herstellen....
maar ja ik weet niet hoe dat precies werkt

correct me if i'm wrong!.....

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:00
kijk gewoon op de site van je mobo en klik dan op manual

Verwijderd

Op dinsdag 16 januari 2001 19:29 schreef Steel-Frog het volgende:
kijk gewoon op de site van je mobo en klik dan op manual
Lees eens wat er al gezegd is, man. Denk je nu echt dat hij dat nog niet gedaan heeft?

Verwijderd

Ja, je kunt het altijd 'de hardway' doen, Ik had hetzelfde probleem met m'n duro600+K7TPro2..
Nu opgelost :) wel een ku* klus trouwens..maar t resultaat is er ook naar :)

, zie " target="_blank">http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104740/1</a>
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/107160

EN bison electro is perfect spul, als d'r teveel opsmeert maakt t geen reet uit. Je kunt het er immers eenvoudig corrigeren met een stanleymestje/schroevendraaiertje.

Ik smeer het er altijd eerst lekker dik (goede geleiding ) op, laat t ff 20 min. drogen, en krab vervolgens het overtollige weg. Je kunt het helemaal perfect weghalen met nagellakremover/alcohol.
Pagina: 1