PSN: Shiver23
Ik heb vanmiddag m'n memorystick geforatteerd met de telefoon, maar hierna werkt hij nog staads niet goed.
Ik heb een 1GB sony MSPDuo en ik gebruik de sony usb kabel om de bestanden te kopieren.
Wat is er mis en hoe kan ik ervoor zorgen dat dit allemaal weer goed werkt?
Dre
Verwijderd
Alvast bedankt!
(Ik heb ook Float's Mobile Agent even geprobeerd maar daarbij geeft mijn telefoon 'n foutmelding tijdens het synchroniseren,"Sync error" oid)
Ik heb het net ff op de SE support site gemeld, hoop dat ze er snel iets aan doen want dit is gewoon niet leuk meer. Heb nog maar een paar mp3s op me telefoon staan.Vanmiddag nadat ik de stick heb geformatteerd d8 ik dat hij het weer goed deed dus kopieerde direct 900MB aan muziek naar de telefoon. Na 3 uur was hij nog maar halverwege toen hij zei dat het bestand niet meer beschikbaar was en stopte het kopieren. De map MP3 verdween en alle mappen waren ineens onzichbaar. Telefoon veilig verwijderd en vervolgens op de telefoon gezien dat er maar 1cd en nog 3 MP3s gekopieerd waren :'(the_nowhereman schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:23:
Ik hoor van velen dat de laatste update R1N035 problemen geeft met bestandsoverdracht......
Dre

[ Voor 19% gewijzigd door MIQ op 06-10-2005 14:52 ]
Verwijderd
Ben er al achter, hij neemt alleen de "werk" adressen mee dus niet de "thuis" adressen. Beetje onhandig maar geen probleemVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:42:
Gisteren heb ik de w800i bij 'n abonnement gekregen. Leek me een leuke telefoon en tot zover bevalt hij goed. Ik ben nu mijn contacten aan het overzetten vanuit outlook (sync station, geavanceerde synchronisatie). Dat gaat prima, behalve dat hij niet de adresgegevens van mensen mee neemt. Hebben meer mensen hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
(Ik heb ook Float's Mobile Agent even geprobeerd maar daarbij geeft mijn telefoon 'n foutmelding tijdens het synchroniseren,"Sync error" oid)
Dit heb ik 3 weken geleden ook al gehoordMIQ schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:02:
Heb net gebeld met SE om het probleem met de bestandsoverdracht met de k750i te melden. De mevrouw aan de lijn zei dat ze momenteel bezig waren met een nieuwe update en dat die ongeveer over een week online zal staan.
We zullen zien.
Verwijderd
Mijn toestel is gekocht bij de Orange shop.. Ik ben niet echt een fan van het opsturen en vier week wachten op m'n foon.. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
BVD voor jullie hulp!
Edit: Bij een nokia zou je de cover eraf kunnen halen om te kijken of het stof/zand of iets dergelijks zou kunnen zijn.. Bij de K750 niet mogelijk.. Tenminste mij lukt het niet zonder te forseren..
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 16:33 ]
Dit is de procedure. Use at your own risk...
Backup:
- Copy all contacts to my SIM-Card
- Copy all themes I put on the phone to my PC
- Removed my 1GB MemoryStick Pro Duo
Master Reset:
- Menu -> Settings -> Master Reset -> Reset All
- Enter code 0000
- The Phone said: "Memory Cleared" and restarts by itselfs.
- When it restarts, just turn it off.
Updating:
- Go to SE update site.
- Did the "Recovery Mode"-update
- It went till 39%, then it freezes for like a minute and went to 42%
- Then runs smoothly to around 60% and jumps to 100% and says it was 'Update Complete'.
- Remove battery and put it back
- Turn the phone on
- Do another Master Reset to get all languages back
Now the phone is working again with R1N and camera 4.5
[ Voor 11% gewijzigd door Micros op 06-10-2005 17:17 . Reden: MemoryStick werkt inmiddels ook weer netjes. ]
"Zie mij een toffe computer hebben!"
Maar een masterreset wil ik niet uitvoeren, ben nogal gehecht aan mijn sms'jes
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
smsjes exporteren met Floats Mobile Agent?wout-hugo schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:35:
Ik heb dus hetzelfde probleem als Micros.
Maar een masterreset wil ik niet uitvoeren, ben nogal gehecht aan mijn sms'jesHeeft iemand een andere oplossing?
Die werkt niet goed bij mij. Maar is het dan ook nog mogelijk om ze er weer op te zetten?addictive schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:39:
[...]
smsjes exporteren met Floats Mobile Agent?
Dat wil die niet doen. Ik denk dat dat is omdat die ze dan wil opslaan op de simkaart en niet op m'n MS. Hoe doe ik dit?JaP.NeT schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:42:
Of je smsjes allemaal selecteren en dan meer --> Berichten opslaan --> Opgeslagen items, ét voila ze staan op je ms.
[ Voor 29% gewijzigd door wout-hugo op 06-10-2005 17:53 ]
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Er ging iets niet goed waardoor hij helemaal niet meer aan ging.
Na het uitvoeren van de modus recovery was de laatste firmware versie geinstalleerd en alles stond er nog op (themes, mp3's, contacts, instellingen etc.)
Er vreemd dat de modus recovery verschillende resultaten geeft.
p.s. ik heb een kpn toestel zonder custom firmware of simlock
Zoek 'my phone explorer' ff op, daar kan het wel meewout-hugo schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:52:
Dat wil die niet doen. Ik denk dat dat is omdat die ze dan wil opslaan op de simkaart en niet op m'n MS. Hoe doe ik dit?
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
enzovoort. ben je dit niet twee weken geleden ook al tegengekomen ? ik geloof dat je de derde bent die de mooie handleiding post. nogmaals bedanktMicros schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:56:
Mijn camerafunctie (K750i) doet het weer!!! Ik kreeg na een half gelukte seus 1.19 firmware upgrade de melding dat ik camera driver versie 0.9 had. Please upgrade to version 4.5. Ook deed mijn telefoon het alleen nog maar in het Engels. Bij het SE Service Point zeiden ze dat hij opgestuurd moest worden. Maar niets bleek minder waar. De onderstaande methode zorgde ervoor dat ik nu de laatste firmware draai. Ik ben alleen wel alle instellingen kwijt, hij is het Engels en er missen wat themes die er out-of-the-box wel op stonden. Maar de camera doet het tenminste weer! Hij zag de data op mijn MemoryStick eerst niet, maar na het maken van een fotootje op het intern geheugen wel. Niks kwijt (behalve mijn kalender en notities, zoals verwacht)
Dit is de procedure. Use at your own risk...
Backup:
- Copy all contacts to my SIM-Card
- Copy all themes I put on the phone to my PC
- Removed my 1GB MemoryStick Pro Duo
Master Reset:
- Menu -> Settings -> Master Reset -> Reset All
- Enter code 0000
- The Phone said: "Memory Cleared" and restarts by itselfs.
- When it restarts, just turn it off.
Updating:
- Go to SE update site.
- Did the "Recovery Mode"-update
- It went till 39%, then it freezes for like a minute and went to 42%
- Then runs smoothly to around 60% and jumps to 100% and says it was 'Update Complete'.
- Remove battery and put it back
- Turn the phone on
- Do another Master Reset to get all languages back
Now the phone is working again with R1N and camera 4.5

als je ff had gelezen had je niet hoeven stressen.
mijn aansluiting van m'n gemodde headset begint te storen. 1/2 vd tijd mono, ondanks de orginele aansluiting, het modden deed ik in het microfoon-dingetje. als ik wiebel aan de conector doet 'ie het weer ff. niet echt nuttig, meer mensen problemen mee ?
Ik had hem ook gemod, maar ik gebruik toch liever m'n hpm-70 headsetVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:20:
[...]
mijn aansluiting van m'n gemodde headset begint te storen. 1/2 vd tijd mono, ondanks de orginele aansluiting, het modden deed ik in het microfoon-dingetje. als ik wiebel aan de conector doet 'ie het weer ff. niet echt nuttig, meer mensen problemen mee ?
Mono geluid krijg je als de common (0V) los is of als L+R tegen elkaar komen.
Je vertelt niet aan welke 'conector' je rommelt, is dat op de foon (0V los) of op het microfoon dingetje dat je gemod hebt
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Als je de 2 telefoons vergelijkt op nieuwemobiel.nl, kan je zien dat de w550i quad-band is, en EDGE als extra heeftsteefje schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:37:
Ik ben nu bezig met het kijken naar een nieuwe mob. En de W800 lijkt me heel releaxed. Nu keek ik op de site van SE en daar trof ik de W550i aan. Een soort gelijke mobiel, alleen dan met een 1.3 mega pixel camera. De telefoon is naar mijn mening iets mooier van uiterlijk. Op site nieuwemobiel.nl trof ik tevens de w600i aan. Ik heb alleen geen flauw idee wat het verschil is. Via de site zelf kon ik niets opmaken en op de SE site stond dit model niet eens vermeld. Kan zijn dat het hier om hetzelfde model gaat alleen andere naam ivm andere landen misschien. Heeft iemand hier enig idee?
BTW, zijn er al mensen terug gegaan met de w800i voor het overgevoelige cameraschuifje? 2 jongens uit m'n klas hebben de w800i ook, en dat cameraschuifje is lang niet zo gevoelig als de mijne, die van mij hoef ik maar 1mm te verschuiven of hij springt al aan. Zal ik hier mee teruggaan? Telefoon heb ik bij belcompany gehaald. Of ben ik 'm dan meteen voor een lange tijd kwijt?
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
MAAR: volgens mij kunnen ik en de andere w800i users eens gaan updaten via de SE site...
Edit: het is nog niet helmaal beschikbaar...nog een paar uurtjes schat ik...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 19:38 ]
Verwijderd
krijg ik deze melding:
404 Not Found
/updateservice/nocache/10245/stepCheck.jsp was not found on this server.

Volgende keer maar weer eens proberen....
Vaak bu'j te bang!
ik lees dit topic al een hele tijd (en post ook als een wilde), maar aan updaten denk ik dus totaal niet!
kan er ook iemand hier posten die het wel gelukt is GOED te updaten?
Verwijderd
Al iemand die verder is gekomen dan die 404?
Maarja, ik wacht nog ff tot het weekend ofzo en dan kijk ik wel of er
ergens een changelog is en dan probeer ik het nog wel een keertje.
Verwijderd
Ik heb afgelopen zaterdag geupdate en in eenkeer goed. Tot nu toe nog alles goed. k750iachterop23 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:40:
hahaha,
ik lees dit topic al een hele tijd (en post ook als een wilde), maar aan updaten denk ik dus totaal niet!
Jep, 20 sept ofzo, ging na een paar keer prima. (Installeerde de update usb drivers op het verkeerde moment.achterop23 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:40:
hahaha,
Geen problemen met R1N035 hier.
@ johnny mcclane: Sorry, heb een K750.
[ Voor 6% gewijzigd door Victorio op 06-10-2005 21:58 ]
Verwijderd
W800i?Victorio schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:36:
[...]
Jep, 20 sept ofzo, ging na een paar keer prima. (Installeerde de update usb drivers op het verkeerde moment.)
Geen problemen met R1N035 hier.
Edit: vermeld in GodsNaam waar de hek het over gaat...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 20:42 ]
Verwijderd
kan de ideale instellingen maar niet vinden
ook via search leverde het niets vet op
Iemand id?
alvast bedankt
btw: heb vandaag een nieuwe W800i van de Orange shop gekregen, nu wel simlockvrij
Verwijderd
Gister de stoute schoenen aangedaan en weer geupdate dus. Nu was mijn telefoon weer een K750i, echter alleen nog engels.
Vandaag na mijn telefoon gereset te hebben naar fabrieks instellingen....gelukkig weer de nederlandse taal en alles er op en er aan.
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben er mee teruggegaan. Maar die eikels van belcompany lopen te zeuren dat dat geen defect is...Tenminste, het is er geen zodanig dat ze hem gelijk omruilen. Ze wilden hem wel voor me opsturen naar SE, maar daar heb ik weer geen zin in. Ik probeer het een dezer dagen nog een keer, op de hoop een wat flexibelere medewerker tegen te komen.-tom- schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:58:
[...]
Als je de 2 telefoons vergelijkt op nieuwemobiel.nl, kan je zien dat de w550i quad-band is, en EDGE als extra heeft
BTW, zijn er al mensen terug gegaan met de w800i voor het overgevoelige cameraschuifje? 2 jongens uit m'n klas hebben de w800i ook, en dat cameraschuifje is lang niet zo gevoelig als de mijne, die van mij hoef ik maar 1mm te verschuiven of hij springt al aan. Zal ik hier mee teruggaan? Telefoon heb ik bij belcompany gehaald. Of ben ik 'm dan meteen voor een lange tijd kwijt?
Want de gozer die ik te spreken kreeg, zei dat ze alleen omruilen als er iets duidelijk kapot is. Voor zoiets kleins doen ze daar niet aan...
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Vertel eerst maar eens wat je hebt geprobeerddkawa schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:41:
Wie kan mijn een tip geven zodat ik SE filemanager werkend krijg? Ik krijg continu de melding dat het toestel niet verbonden is..![]()
btw: heb vandaag een nieuwe W800i van de Orange shop gekregen, nu wel simlockvrij
Als ik SE file manager open en 1 keer klik op het icoontje, dan heb ik na 10 sec verbinding via BT.
In de tray zie je dan als het goed is Mobile phone monitor (zwart telefoontje), ff dubbelklikken en hij komt tevoorschijn.
Bij de tab mobile phones zou je toestel moeten staan.
Als hij niet in je tray staat, dan kun je hem via control panel starten.
De verbinding wordt meestal met een seriële (BT) poort gemaakt, dit verschilt nogal per BT dongle en de driver daarvan.
Verwijderd
Wat een onzin.Shailesh schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:15:
[...]
Ik ben er mee teruggegaan. Maar die eikels van belcompany lopen te zeuren dat dat geen defect is...Tenminste, het is er geen zodanig dat ze hem gelijk omruilen. Ze wilden hem wel voor me opsturen naar SE, maar daar heb ik weer geen zin in. Ik probeer het een dezer dagen nog een keer, op de hoop een wat flexibelere medewerker tegen te komen.
Want de gozer die ik te spreken kreeg, zei dat ze alleen omruilen als er iets duidelijk kapot is. Voor zoiets kleins doen ze daar niet aan...
SE geeft zelf toe dat het niet zo hoort

http://www.vampent.com/vnes.htm
En download de full version op je favoriete p2p client
Zei ik dus ook...Ik zei dat ik had gebeld, en dat het niet hoorde enzo, maar meneer wou van niks weten. Ze konden me nog wel vaagjes vertellen dat er een service punt was in schiedam toen ik er naar vroeg (klopt niet). Maar ik probeer het gewoon nog een keer met een andere medewerker...Want het is écht irritant.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:34:
[...]
Wat een onzin.
SE geeft zelf toe dat het niet zo hoort
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Zo, ff mezelf quotenSpeedy-Andre schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:49:
[...]
Ik heb het helemaal aan het werk op de serial networking optie na en die wil ik nou juist gebruiken![]()
Bij het SE developers forum heb ik gevraagd of het nog anders kan dan wat ik nu voor elkaar heb.
Probleem is dat je niet Device explorer kan starten met een bepaalde midlet.
Wel kan je Ejava.exe starten en dan een midlet op de foon, maar dan werkt serial networking dus niet![]()
Met HID (desktop) start ik een shortcut op de desktop die naar een batchfile verwijst.
Ik heb maar ff een onbruikbaar data account ingesteld, want Opera wil via gprs verbinden als serial networking niet werkt
Het is me eindelijk gelukt om zonder de pc te bedienen een Java midlet op de K750i te starten en ook serial networking in te schakelen, zodat ik met Opera via BT kan internetten
Wie Opera via BT al aan de gang heeft, hoeft maar weinig aan te passen.
Als eerste heb ik een batchfile gemaakt, die per pc iets kan verschillen.
In deze batchfile wordt ejava.exe van de SE SDK opgestart met als extensies de eigenschappen van de te starten midlet, in dit geval Opera.
Of deze extensies bij iedereen hetzelfde zijn weet ik niet, zo niet dan moet je ze ff opvragen, maar kijk eerst eens of het werkt
Op de desktop heb ik een shortcut gemaakt met een verwijzing naar de batchfile.

In de standaard (?) desktop HID staat bij de * toets ctrl alt 1, die heb je dus al
HID profiles staan bij Entertainment\externe besturing op de foon.
Als je nu op die toets drukt, dan start je de shortcut op je desktop, die vervolgens de batchfile aan het werk zet, hij maakt verbinding via connection proxy en start Opera op je foon op, MET serial networking ingeschakeld
Op deze manier kun je elke applicatie starten die een internet verbinding nodig heeft. Je moet alleen verschillende shortcuts maken voor elke midlet
Ik ben ook sinds 2 dagen een trotse bezitter van dit toestel.
Ik heb alleen 1 raar probleem, mijn indicator voor het netwerk ontvangst icoontje klopt niet helemaal.
Ik heb al een paar andere thema's gebruikt, maar heeft niks geholpen.
Ik doe er even 2 foto's bij dan kunnen jullie zien wat ik bedoel :
Hier zie je hoe ik het heb :

en hier zie je hoe het hoort te zijn :

Ik hoop dat 1 van jullie weet hoe dit komt, vind het namelijk niet zo mooi
Verwijderd
conector aan foon. ik heb wel stereo geluid gemodSpeedy-Andre schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:37:
[...]
Ik had hem ook gemod, maar ik gebruik toch liever m'n hpm-70 headset![]()
Mono geluid krijg je als de common (0V) los is of als L+R tegen elkaar komen.
Je vertelt niet aan welke 'conector' je rommelt, is dat op de foon (0V los) of op het microfoon dingetje dat je gemod hebt
@henkpaulus, mijn k750 laat eenzelde icoontje zien. ik zit er niet zo mee. tis een fractie minder mooi... maarja, perfectie gaat vervelen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 23:33 ]
Verwijderd
Bij mijn W800i ook zo'n icoontje zoals jij hebt, met zo'n blauw driehoekje erboven

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 23:38 ]
Dat extra blauwe balkje is voor je GPRS verbindingHenkpaulus schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:20:
Hoi hoi
Ik heb alleen 1 raar probleem, mijn indicator voor het netwerk ontvangst icoontje klopt niet helemaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
hier staat hoe je het kan uitzetten: ascent in "Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel..."
(dan zie je het alleen nog als je GPRS gebruikt)
Ik heb hetzelfde probleem, mij was het alleen nog niet opgevallen!Erg vreemd denk ook niet dat het zo hoort.Henkpaulus schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:20:
Hoi hoi
...
...
Alles werkt via bluetooth, enkel dit nietVerbinding via Bluetooth is Mislukt. Controleer BT Instell. op ander app.: BT aan, App. zichtbaar, App. binnen bereik
Zou ik nu wel graag willen, zeker met Speedy-Andre's vinding
Who helps me out?
Het is gelukt, bedanktSir_Killalot schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:40:
[...]
Dat extra blauwe balkje is voor je GPRS verbinding
hier staat hoe je het kan uitzetten: ascent in "Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel..."
(dan zie je het alleen nog als je GPRS gebruikt)
Verwijderd
Verwijderd
Heej netjes gedaan, het systeem werkt volgens mij wel alleen hij start bij mij een ander progje opSpeedy-Andre schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:07:
[...]
Zo, ff mezelf quoten![]()
Het is me eindelijk gelukt om zonder de pc te bedienen een Java midlet op de K750i te starten en ook serial networking in te schakelen, zodat ik met Opera via BT kan internetten![]()
Wie Opera via BT al aan de gang heeft, hoeft maar weinig aan te passen.
Als eerste heb ik een batchfile gemaakt, die per pc iets kan verschillen.
In deze batchfile wordt ejava.exe van de SE SDK opgestart met als extensies de eigenschappen van de te starten midlet, in dit geval Opera.
Of deze extensies bij iedereen hetzelfde zijn weet ik niet, zo niet dan moet je ze ff opvragen, maar kijk eerst eens of het werkt
Op de desktop heb ik een shortcut gemaakt met een verwijzing naar de batchfile.
[afbeelding]
In de standaard (?) desktop HID staat bij de * toets ctrl alt 1, die heb je dus al
HID profiles staan bij Entertainment\externe besturing op de foon.
Als je nu op die toets drukt, dan start je de shortcut op je desktop, die vervolgens de batchfile aan het werk zet, hij maakt verbinding via connection proxy en start Opera op je foon op, MET serial networking ingeschakeld![]()
Op deze manier kun je elke applicatie starten die een internet verbinding nodig heeft. Je moet alleen verschillende shortcuts maken voor elke midlet
Alleen die midlet ID kan ik nog niet vinden....
Hij maakt dan (opnieuw) verbinding met de foon en zet een lijst neer van alle midlets
Als je de batchfile als volgt aan past :
ejava midlets
pause
dan kun je het meteen zien
Je BT dongle moet een HID profiel hebben, ik weet niet of dat bij de XP drivers zitaddictive schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:47:
steeds wanneer ik remote beheer naar mn pc wil doen (met all HID's trouwens) krijg ik de volgende error (nadat ik ervoor gekozen heb om verbinding met mijn pc te maken):
[...]
Alles werkt via bluetooth, enkel dit niet
Zou ik nu wel graag willen, zeker met Speedy-Andre's vinding
Who helps me out?

Bij SP2 wel iigSpeedy-Andre schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 00:53:
[...]
Je BT dongle moet een HID profiel hebben, ik weet niet of dat bij de XP drivers zit
(werkte hier zonder verdere aanpassingen)
Verwijderd
Laat ff weten hoe dit afloopt want je moet er zeker mee teruggaan. Binnen een bepaalde termijn kun je je telefoon omruilen voor een nieuwe als ie defect is. Groot of klein defect maakt niet uit defect is defect!Shailesh schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:50:
[...]
Zei ik dus ook...Ik zei dat ik had gebeld, en dat het niet hoorde enzo, maar meneer wou van niks weten. Ze konden me nog wel vaagjes vertellen dat er een service punt was in schiedam toen ik er naar vroeg (klopt niet). Maar ik probeer het gewoon nog een keer met een andere medewerker...Want het is écht irritant.
Gauw mee teruggaan voordat de termijn om is en bel even naar belcompany hierover en of dat ze naar dat filiaal willen bellen dat je ermee terugkomt om hem te ruilen. Assertief zijn op een beleefde doch consequente manier. Je hebt recht op een goed werkende telefoon zonder gebreken. Dit is duidelijk een afwijking. SUC6, je kunt het!
Ik heb 30(nu nog 17) dagen de tijd, dus ik ga vanaf maandag elke dag er naar toe tot ze me een andere geven. Ik zit er op 2 minuten fietsen van school af dus van mij komen ze niet af.Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:12:
[...]
Laat ff weten hoe dit afloopt want je moet er zeker mee teruggaan. Binnen een bepaalde termijn kun je je telefoon omruilen voor een nieuwe als ie defect is. Groot of klein defect maakt niet uit defect is defect!
Gauw mee teruggaan voordat de termijn om is en bel even naar belcompany hierover en of dat ze naar dat filiaal willen bellen dat je ermee terugkomt om hem te ruilen. Assertief zijn op een beleefde doch consequente manier. Je hebt recht op een goed werkende telefoon zonder gebreken. Dit is duidelijk een afwijking. SUC6, je kunt het!
Verwijderd
Heb nu
R1N035
cameraversie 4.5
Wat het verschil is met de R1L002 laat ik nog weten,moet nu naar mijn werk
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
als het je echt niet lukt is het misschien een idee om de telefoon lekker te laten zitten en pas ontkoppelen als je de computer afsluit
Verwijderd
computer afsluiten, gebeurt dat nog dan ?Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:31:
bij mij gaat hij inderdaad ook automatisch opladen maar ik heb geen problemen om de telefoon veilig te verwijderen via de 'normale windows' manier.
als het je echt niet lukt is het misschien een idee om de telefoon lekker te laten zitten en pas ontkoppelen als je de computer afsluit
ik vind het omslachtig, maar mijne doet het gewoon (k750).
gewoon eruit halen als je 'm een tijdje (zeg kwartier) niet hebt gebruikt.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
heb verder niets veranderd aan instellingen van device explorer of de commando regel (op de id en entry point na)
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Verwijderd
Software-info
R1N035
prgCXC 1250092_EU_1_CA R1N035
softwareversies voor LCD-scherm
hoofdscherm
Huidig: 0
Camera SWversie
Camera
Huidig: 4.5
Softwareversies voor ITP
CXC 125 932 R1E
Aanpassing CDA 102425/4 R3A
cxc 1250093 RAN035
EUROPE_3
Content versie
PR11
Voor de rest,
* het shutter geluidje blijft...
* als ik me niet vergis gaat de speaker luider, bij het afspelen van een mp3... maar dat kan ook zijn omdat ik in een stille kamer ben
(maargoed heb de gsm nog niet dus kan niet met ckerheid zeggen..wacht nog op goedkeuringsbrief kpn zodat ik foon kan ophalen *zucht*)
I don't drive fast, I only fly low!
recovery mode gebruiken op de SE site. En nooit tijdens het flashen de kabel eruit trekkenVolumius schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:40:
Kan iemand mij helpen? Ik was mijn sony k750 aan het updaten met de nieuwe firmware en na 1% gaf hij een communicatiefout en in een reflex trok ik de usb kabel uit mijn laptop. Maar sindsdien gaat de telefoon niet eens meer aan als ik de powerknop indruk. Ik zit hier heel erg mee aangezien ik niet meer bereikbaar ben op deze manier. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Rare reflexen heb jijVolumius schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:40:
Kan iemand mij helpen? Ik was mijn sony k750 aan het updaten met de nieuwe firmware en na 1% gaf hij een communicatiefout en in een reflex trok ik de usb kabel uit mijn laptop. Maar sindsdien gaat de telefoon niet eens meer aan als ik de powerknop indruk. Ik zit hier heel erg mee aangezien ik niet meer bereikbaar ben op deze manier. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 07-10-2005 11:46 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Vaag. Ik heb ent ook de update gedaan, maar bij mij staat:Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:16:
software update op W800i gelukt, zonder enig probleem!![]()
Software-info
R1N035
prgCXC 1250092_EU_1_CA R1N035
softwareversies voor LCD-scherm
hoofdscherm
Huidig: 0
Camera SWversie
Camera
Huidig: 4.5
Softwareversies voor ITP
CXC 125 932 R1E
Aanpassing CDA 102425/4 R3A
cxc 1250093 RAN035
EUROPE_3
Content versie
PR11
Voor de rest,
* het shutter geluidje blijft...
* als ik me niet vergis gaat de speaker luider, bij het afspelen van een mp3... maar dat kan ook zijn omdat ik in een stille kamer ben
Softwareversies voor ITP
CXC 125 932 R1A038
Conent versie
PA11
Waarin zit'm het verschil dan?
Bla
Verwijderd
bij mij gebeurt dat inderdaad nog jaVerwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:56:
[...]
computer afsluiten, gebeurt dat nog dan ?
ik vind het omslachtig, maar mijne doet het gewoon (k750).
gewoon eruit halen als je 'm een tijdje (zeg kwartier) niet hebt gebruikt.
ik heb de oplossing gevondenwout-hugo schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 01:43:
Ik heb ook SP2, maar ik krijg dezelfde foutmelding als "addictive".. Iemand enig idee?
configuratie scherm >> bluetooth apparaten >> telefoon aanklikken >> eigenschappen >> services >> vinkje zetten voor 'stuurprogramma's voor toetsenbord'
succes!
Had ik net ook. De c-toets ingedrukt houden, de foon weer aansluiten op de computer en inschakelen (met de c-toets nog steeds ingedrukt). Wellicht moet je dan de usb flash drivers installeren en dan nogmaals hetzelfde doen als hierboven staat omschreven.Evil M@V schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:26:
Ik heb problemen met het updaten, alles gaat goed totdat ik bij het het schermpje kom waar ik mijn telefoon moet loskoppelen en 20 seconden wachten.. dat doe ik.. wat moet ik dan vervolgens doen? Ik neem aan de telefoon weer aansluiten op de usb kabel?? Maar als ik dat doe gebeurt er heel erg weinig het balkje blijft op 0% staan.
Bla
Verwijderd
Heb nl. al veel geprobeerd, maar nooit acceptabel resultaat verkregen
Kan iemand me helpen?!
Alvast Bedankt
Je moet dan je telefoon verwijderen (dus van de USb kabel verwijderen), dan de telefoon uitzetten en ongeveer 20 seconden wachten. Dan niet de telefoon aanzetten maar de telefoon weer op de USB kabel aansluiten en als je dat doet de C op je toestel indrukken net zo lang tot het updaten begint....risp schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:31:
Ik probeer mijn w800i nou ook de updaten. Het gaat goed totdat hij met het daadwerkelijke updaten begint. De voortgang blijft op 0% staan. Er staat boven de voortgangsbalk remove the phone and wait 20 seconds. Maarja als ik de telefoon los koppel kan hij natuurlijk niet updaten. Straks nog maar eens proberen
Hehe ik zit ook ff aftewachten hoe die loopt want als er zo veel mis als bij de k750i dan w8 ik nog ff voor dat ie geperfectioneerd is.Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:29:
Zijn er al voordelen bekend van W800i update?
Idd, ik wacht eerst wel tot dat iedereen probleemloos kan updatenDaannO schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:34:
[...]
Hehe ik zit ook ff aftewachten hoe die loopt want als er zo veel mis als bij de k750i dan w8 ik nog ff voor dat ie geperfectioneerd is.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
GGS_106 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:38:
[...]
Idd, ik wacht eerst wel tot dat iedereen probleemloos kan updaten
Bla
DuidelijkDeWarmer schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:28:
[...]
Je moet dan je telefoon verwijderen (dus van de USb kabel verwijderen), dan de telefoon uitzetten en ongeveer 20 seconden wachten. Dan niet de telefoon aanzetten maar de telefoon weer op de USB kabel aansluiten en als je dat doet de C op je toestel indrukken net zo lang tot het updaten begint....
Verwijderd
(ieder knopje wilt hij naar vodafone live, word er spuugzat van)
startpost lezen:Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:58:
Kan je bij de Sony Ericsson Flash points bijv je k750i met vodafone software laten flashen in 'normale' software?
(ieder knopje wilt hij naar vodafone live, word er spuugzat van)
Policy m.b.t. unlocken en firmware aanpassen
Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan. Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden, bínnen deze periode wordt hier meestal een vergoeding voor gevraagd.
Uiteraard zijn er ook minder legale manieren om de simlock van je telefoon te (laten) verwijderen. In veel gevallen wordt hierbij de (copyrighted) software op de telefoon aangepast. Zaken die copyright schenden worden uiteraard om deze reden geweerd van het forum. In enkele gevallen blijft de software intact en wordt de unlockcode 'berekend'. Deze methode is door de Nederlandse rechtsgang toegestaan. Echter, omdat de forumcrew niet de mogelijkheden heeft om te testen welk type software of methode het betreft, wordt er een 'zero tolerance' policy gevoerd op dit gebied en mag dus ook deze manier van unlocken niet besproken worden.
Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.
* voordat ik mijn w800 ge-update heb, had ik dit euvel niet;
* ik heb bij "beleidsinstellingen" staan dat het apparaat "snel verwijdert" moet kunnen worden (geen cache dus);
* en als het wel iets met cache te maken heeft: hoe lang zou ik dan in hemelsnaam moeten wachten?
Heeft iemand tips/oplossingen hiervoor? Dit werkt nl. echt niet prettig.
Bla
Oke, eerst ff dit:Vuilnisbak schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:07:
Vraag mbt tot het overzetten van MP3's. Net heb ik zo'n 30 nummers overgezet via USB. Ik wacht totdat het kopieeren voltooid is en trek dan de usb-kabel uit de telefoon. Nu blijkt dat er uiteindelijk maar zo'n pakweg 14 nummers uiteindelijk zijn overgezet (terwijl ik voor de ontkoppeling nog wel heb gecontroleerd). Ik begreep dat dit iets met cache te maken heeft. Maar wat ik dan niet begrijp:
* voordat ik mijn w800 ge-update heb, had ik dit euvel niet;
* ik heb bij "beleidsinstellingen" staan dat het apparaat "snel verwijdert" moet kunnen worden (geen cache dus);
* en als het wel iets met cache te maken heeft: hoe lang zou ik dan in hemelsnaam moeten wachten?
Heeft iemand tips/oplossingen hiervoor? Dit werkt nl. echt niet prettig.

Verwijderd
ik wil hem niet unlocken, ik wil alleen van die logo's en snelkoppelingen van vodafone live af..
Hmpt. Rustig aan zeg. Ik heb de afgelopen dagen door alle posts lopen neuzen. Dat ik dit even niet meer weet... Gimme a break.eaalb schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:14:
[...]
Oke, eerst ff dit:![]()
![]()
![]()
Goed, dat achter de rug zeg ik dit: LEES HET TOPIC DOOR! De R1N035 update zorgt voor problemen met bestandsoverdracht, wat ik en velen met mij ook al gepost hebben!! Goed dat was met de K750 maar 't ligt voor de hand dat de W800 hetzelfde probleem zou krijgen na een update.
Maar goed. Vraag beantwoord. Balen zeg.
Bla
Verwijderd
Ik word zot v het feit dat iedereen zit te melken ; 'Jij bent nr x die niet geslaagd is met de firmware, blablabla, IPV zo'n NUTTELOZE berichten te beantwoorden met een nog nuttelozer antwoord (niettegenstaande ik eveneens hoofdpijn krijg v abbogezeik en dergelijke posts) zou het missch fijn zijn om serieuze posten WEL te beantwoorden...Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:00:
Heeft iemand goede instellingen voor Im tOO 3gp video Converter
Heb nl. al veel geprobeerd, maar nooit acceptabel resultaat verkregen
Kan iemand me helpen?!
Alvast Bedankt
BTW, ik volg dit topic al van sinds Het Grote SE K750i topic Deel 3....

(ja weet dondersgoed dat voor de hand liggende vragen die nogmaals beantwoord moeten worden soms erg vermoeiend zijn...welkom in het vak dat ICT heet)
eens een newbie...ooit een database he
hoop dat als ik thuiskom die kpn brief er eens ligt en ik mn foon kan ophalen...word zut van mn e700 die zowat uit elkaar valt...
Probeer anders Nero Recode eens. Werkt perfect voor mij. (hier is die bekende site: http://spawnweb.dk/recode/k750.htm)Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:32:
[...]
Ik word zot v het feit dat iedereen zit te melken ; 'Jij bent nr x die niet geslaagd is met de firmware, blablabla, IPV zo'n NUTTELOZE berichten te beantwoorden met een nog nuttelozer antwoord (niettegenstaande ik eveneens hoofdpijn krijg v abbogezeik en dergelijke posts) zou het missch fijn zijn om serieuze posten WEL te beantwoorden...
BTW, ik volg dit topic al van sinds Het Grote SE K750i topic Deel 3....
Bla
Vaak bu'j te bang!
Het heeft volgens mij ook meer te maken met het overzetten van bestanden op je Memory Stick.S4nder schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:01:
Mijn K750i @ R1N035 heeft geen last van problemen bij verbinding met pc. Ik zit nu op me telefoon te internetten via Bluetooth icm Opera Mini. Werkt prima :-)
Bla
OK, dit is dus de afgelopen 2 pagina's al wel aan bod gekomen...-tom- schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:56:
Ik snap er niet veel van, van dat updaten :\ Heb die speciale USB driver geinstalleerd, en ga dan naar se.nl, start de update service, ff doorklikken enzo, dan zegt 'ie op een gegeven moment "bezig met het updaten van het toestel" (in een apart pop-up venstertje,m et daaronder een percentage balk), en daarboven staat een regel met de tekst " *remove the phone from the usb-cable and turn it off and wait for 20 seconds for the phone to be completely shutdown". Moet ik dan eerst de telefoon uitzetten, 20 seconen wachten, en 'm weer aan de usb-kabel hangen? Dit heb ik dus net 2x gedaan, zonder resultaat, er gebeurt niks..
C-toets!
Bla
Verwijderd
ik had dit bijna afgesloten tot ik zag dat het alleen voor smartphones was
maar het lijkt mij dat dit ook met onze K750i/w800 kan (opera..)
Want ik wil graag overal kunnen internetten ..
of heeft iemand anders een betere oplossing? (aub geen gprs .. T-mobile is daar zo duur in ..)
Oh, en aan degene op een vd eerste pagina's van deeltje 3 vroeg waar je een losse cover kunt bestellen: Hierzo
Heb daar zelf wel eens wat besteld en heb goede ervaringen. Snel ook.
En nog een 2e vraag, sommige webshops hebben ook een w800i-wit in de lijst staan. Er is toch maar 1 kleurvariant van de w800?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
lijkt me wat weinig.,.,mn samsung e700 kan er max 200 in gsm kwijt..op simkaart iets van 15 ofzo
zou handig zijn als je je smsen op je memkaartje kan bewaren
Dit topic is gesloten.
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware