Same here, niet leuk...Anoniem: 155656 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:05:
[...]
*BUMP*
Iemand die dit weet op te lossen??
je toestel is gesimlocktAnoniem: 157043 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:46:
Heb zelf een W800i met een KPN abonnement en krijg onderstaande melding als ik wil updaten.
Je toestel kan geen gebruikmaken van deze service
De operator staat het gebruik van deze service op dit toestel niet toe.
Wij hopen je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Hartelijk dank voor het gebruik van Sony Ericsson Update Service.
![]()
Iemand enig hoe verder?
it's as simple as something the nobody knows....
@ W800iLover
Ik heb ook een kpn abbo en heb zonder problemen ge-update. Alles ging meteen perfect, alleen ik heb nu heel soms dat de bestanden niet goed gekopieerd worden via Disc2phone. Verder is de mp3-functie veel beter geworden met geluidskwaliteit. Ik kan de bass veel hoger zetten nu en kan em nu zonder vervormingen op z'n allerhardst zetten. Wat ik alleen wel vermoed is dat de de volume lager hebben gezet. Want op z'n allerhardst gaat ie nu volgens mij even hard als voor de update op de een-na-hoogste stand. Maar sowieso kan ik de bass hoger zetten en dat is fijn.
Ik heb ook een kpn abbo en heb zonder problemen ge-update. Alles ging meteen perfect, alleen ik heb nu heel soms dat de bestanden niet goed gekopieerd worden via Disc2phone. Verder is de mp3-functie veel beter geworden met geluidskwaliteit. Ik kan de bass veel hoger zetten nu en kan em nu zonder vervormingen op z'n allerhardst zetten. Wat ik alleen wel vermoed is dat de de volume lager hebben gezet. Want op z'n allerhardst gaat ie nu volgens mij even hard als voor de update op de een-na-hoogste stand. Maar sowieso kan ik de bass hoger zetten en dat is fijn.
Master_A
Anoniem: 88208
Misschien proberen opnieuw de update te draaien?Praetorian schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:22:
Ik zit nog steeds met een dode camera met de nieuwste firmware(w800i)
Als ik de lenscover open doe zie ik even voor minder dan een halve seconde het fotoscherm, hoppa weg! zelfde met opstarten vanuit het menu..
Fijn....
Ik zal zo snel mogelijk plaatjes weer uploaden.DaNiEl KuNsT schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:11:
owkeej, bij samenkopen zo'n cover besteld. maar hoe krijg k mn oude nu eraf. k heb mn rot lopen zoeken naar die howto, maar kon m eerst niet vinden (logisch, als je op plaatjes zoekt terwijl die dood zijn). nu heb ik m dus: klik maar heb k dr dus niets aan. iemand nog een werkende howto ?
@home had mijn account opgeheven....
Bekijk die howto ook even, want die is denk ik duidelijker dan hoe ik het had
PSN: Shiver23
Anoniem: 132776
Ik heb zonder problemen mijn W800i kunnen updaten, maar nu zit ik met volgend probleem waar iemand een tijdje geleden nog eens over gepost heeft: ik heb problemen met het overzetten van bestanden naar de memstick.
Om een of andere reden kan hij geen volledige bestanden overzetten of doet hij dat met corrupte bestandsnamen... Heel erg vervelend..
Zouden die mannen van S-E eigenlijk wel hun firmware op voorhand testen? Argh.
Om een of andere reden kan hij geen volledige bestanden overzetten of doet hij dat met corrupte bestandsnamen... Heel erg vervelend..
Zouden die mannen van S-E eigenlijk wel hun firmware op voorhand testen? Argh.
Anoniem: 149229
Hoi ..
weet iemand of het schadelijk is voor je batterij (D750i)
als je hem elke avond aan de oplader doet..
gemiddelt is mijn batterij status op 50 procent savonds..
Nee, da's niet schadelijk..Anoniem: 149229 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 00:29:
Hoi ..
Het is voor deze batterijen zelfs slecht om volledig te ontladen.
Ik heb hem afwisselend aan de pc en aan de snellader.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ook gefelicteerd, zelfde probleem hierPraetorian schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:22:
Ik zit nog steeds met een dode camera met de nieuwste firmware(w800i)
Als ik de lenscover open doe zie ik even voor minder dan een halve seconde het fotoscherm, hoppa weg! zelfde met opstarten vanuit het menu..
Fijn....
Anoniem: 148223
Bij hoeveel % kan je het beste gaan laden, b.v. 1%, 5% of 10% oid?Speedy-Andre schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 00:38:
[...]
Nee, da's niet schadelijk..
Het is voor deze batterijen zelfs slecht om volledig te ontladen.
Ik heb hem afwisselend aan de pc en aan de snellader.
Dank je trouwens, da's goeie info
Zie ook hierAnoniem: 148223 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 01:07:
[...]
Bij hoeveel % kan je het beste gaan laden, b.v. 1%, 5% of 10% oid?
Dank je trouwens, da's goeie info
Ik hanteer zelf tussen 30 en 60% want je hebt niet altijd bij bijv. 50% ontlading een lader bij de hand.
Bovendien is de meter op de foon niet erg nauwkeurig.
Het belangrijkste is dat je hem niet volledig ontlaadt, of het moet per ongeluk gebeuren, dan heb je pech en neemt de batterij capaciteit een beetje af.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Anoniem: 148223
Dank je Speedy-Andre, deze info stel ik erg op prijs!
Nu weet ik teminste hoe ik de batterij het beste kan onderhouden, tof!
Nu weet ik teminste hoe ik de batterij het beste kan onderhouden, tof!
Anoniem: 26375
Ik had hetzelfde probleemAnoniem: 155656 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:05:
[...]
*BUMP*
Iemand die dit weet op te lossen??
De oplossing was het installeren van de ATI Catalyst 5.8 drivers, daarna werkte alles weer perfect
Probeer het eens als je oude drivers van ATI gebruikt...
Anoniem: 44127
Ik heb pizza slider gevonden op de wap-site van SE, maar na het downloaden krijg ik een foutmelding(onbekende applicatie
) Zou iemand het naar me kunnen sturen ofzo.. of zal dat niet lukken. Wil em graag hebben

Heeft iemand de eerste firmware nog staan van de w800i? Ik heb na de upgrade een reinstall van SEUS gedaan (don't ask why)...
Ben benieuwd als ik een rollback doe of mijn camera het dan ook weer doet!
Heeft iemand een rarretje voor mij met de eerste firmware?
Ben benieuwd als ik een rollback doe of mijn camera het dan ook weer doet!
Heeft iemand een rarretje voor mij met de eerste firmware?
Ik kan hem totaal niet voelen alleen zien. 't ziet eruit als een glinsterend streepje. Ik zal eens proberen om een foto te maken.Speedy-Andre schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:29:
[...]
Ik ken Polywatch wel, bij horloges werkt dat best goed maar het 'glas' is wel anders dan bij de SE foons. Met Displex heb ik nog niet gewerkt, dus 1 op 1 vergelijken kan ik ze niet.
Een diepe kras kun je behalve zien ook voelen![]()
Overigens kan ik niet uit je tekst halen hoe de kras eruit ziet, een foto zegt me meer.
Mijn screenprotector zit nu 2 maanden op m'n K750i en ik zie nog geen duidelijke krassen, terwijl ik het toestel dagelijks bij me heb.
Met een felle lamp erop is onder een hoek wel e.e.a. te zien, maar dat lijkt mij geen alledaagse situatie
Ik heb gisteren internet op mn w800i via BT aan de werk gekregen, maar vandaag doet alles het niet meer. Als ik nu via Connectionproxy wil connecten blijft hij hangen bij 8 verzonden bytes en dan na eventjes krijg ik de melding "The proxy could not connecto to the handset. Please check your settings". Terwijl toch alle instellingen hetzelfde waren als toen het wel deed. Er is in de tussentijd wel wat gebeurd, ik heb de update J2SE Runtime Environment 5.0 geinstalleerd, shockwave player en GetDataBack. Maar aan de laatste twee kan het denk ik niet aan liggen. Wel is er in de tussentijd tijdens bluetooth sessies 2 keer op de reset knop gedrukt van me computer omdat een andere programma vastliep.
goh ik na 1week geen antwoord gehad te hebben van KPN ik even bellen hoe het staat ermee..
blijkt dat ze NU pas een verzoek van nummerportering hebben ingediend bij mn huidige provider (n1 week..)...en ik binnen een week antwoord krijg van KPN...heb die brief nodig om toestel te kunnen ophalen..
pff wat een slakken daaro zeg
* yonexfreak gaat dan nog maar een week meelezen in dit topic zonder zn foon te hebben *zucht*
blijkt dat ze NU pas een verzoek van nummerportering hebben ingediend bij mn huidige provider (n1 week..)...en ik binnen een week antwoord krijg van KPN...heb die brief nodig om toestel te kunnen ophalen..
pff wat een slakken daaro zeg
* yonexfreak gaat dan nog maar een week meelezen in dit topic zonder zn foon te hebben *zucht*
I don't drive fast, I only fly low!
Wordwide, ik heb precies het zelfde... Zijn niet echt kwaliteits kaartjes wat ze er bij hebben zitten. Het is bij mij overigens begonnen na het gebruiken van de nieuwe firmwareWorldwide schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:29:
[...]
K750i met R1N035
Ik heb nog eens geprobeert de kaart vol te gooien met dit als resultaat. Mijn cardreaqder herkent de kaart nu ook niet meer. Ik ga zometeen mijn toestel eens opnieuw updaten en dan de kaart formatteren, hopen dat die dan wel weer werkt.
Hoe fijn mijn vorige sonyericsson toestellen ook waren, met dit ding is het een en al problemen, en ik heb geen zin hem weer terug te moeten doen en 6 weken zonder te zitten.
[edit]
Zou iemand bij zijn 512MB kaart willen kijken of schijfbeheer ook meer geheugen weergeeft dan dat de kaart is? Het liefst met de kaart in het toestel zelf. Mijn telefoon geeft dan het volgende weer:
[afbeelding]
Edit: ik heb al beetje lopen zoeken maar hoe kan je die kaart formatteren in de telefoon?
[ Voor 5% gewijzigd door BastiaanN op 10-10-2005 10:38 ]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Bij mij is de boel ook minder stabiel geworden na J2SE 5.0., ik denk dat ik weer terug ga naar de eerste.FlipFlink schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:06:
Ik heb gisteren internet op mn w800i via BT aan de werk gekregen, maar vandaag doet alles het niet meer. Als ik nu via Connectionproxy wil connecten blijft hij hangen bij 8 verzonden bytes en dan na eventjes krijg ik de melding "The proxy could not connecto to the handset. Please check your settings". Terwijl toch alle instellingen hetzelfde waren als toen het wel deed. Er is in de tussentijd wel wat gebeurd, ik heb de update J2SE Runtime Environment 5.0 geinstalleerd, shockwave player en GetDataBack. Maar aan de laatste twee kan het denk ik niet aan liggen. Wel is er in de tussentijd tijdens bluetooth sessies 2 keer op de reset knop gedrukt van me computer omdat een andere programma vastliep.
Ik heb nu een 2e midlet ingesteld die ik start met de 0 (shortcut met ctrl alt 2) en dat werkt prima
In bestandsbeheer op meer drukken en dan ext. geheugen form.bassjuh schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:37:
[...]
Wordwide, ik heb precies het zelfde... Zijn niet echt kwaliteits kaartjes wat ze er bij hebben zitten. Het is bij mij overigens begonnen na het gebruiken van de nieuwe firmware
Edit: ik heb al beetje lopen zoeken maar hoe kan je die kaart formatteren in de telefoon?
Heeft iemand nog de originele firmware voor mij?
Anoniem: 157073
Voor de mensen die een w800 hebben _zonder_ shutter geluid, volgens Sony Ericsson Call Center krijg je bij een update wel een shutter geluid!
Iemand met een w800 _zonder_ shutter geluid die een update gedaan heeft en dit kan bevestigen of ontkrachten?
als antwoord op mijn vraag waarom niet alle w800's het shutter geluid hadden, of het in nederland ook verplicht was om dat geluid te hebben en zo nee, hoe ik er van af kom (ja, ze zijn daar erg goed in je complete vraag te beantwoorden)Geachte heer Xxxxxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Dit was bij de eerste software versie dat dit uit te schakelen was. Dit is inmiddels niet meer mogelijk. Als deze personen een update van de firmware gaan doen, zal deze functie ook bij hen uitgeschakeld zijn.
Iemand met een w800 _zonder_ shutter geluid die een update gedaan heeft en dit kan bevestigen of ontkrachten?
Bedankt:)Praetorian schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:42:
[...]
In bestandsbeheer op meer drukken en dan ext. geheugen form.
Heeft iemand nog de originele firmware voor mij?
Ik heb hem dus geformatteerd via de telefoon krijg ik wéér dit :

weet iemand hoe je dit kan verhelpen? ( Als ik ga schrijven verdwijnen namelijk al mijn mp3tjes net zo hard weer... ) ( het is overigens het standaard 512MB kaartje wat er bij zat )
[ Voor 8% gewijzigd door BastiaanN op 10-10-2005 10:53 ]
bassjuh schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:51:
[...]
Bedankt:)
Ik heb hem dus geformatteerd via de telefoon krijg ik wéér dit :
[afbeelding]
weet iemand hoe je dit kan verhelpen? ( Als ik ga schrijven verdwijnen namelijk al mijn mp3tjes net zo hard weer... ) ( het is overigens het standaard 512MB kaartje wat er bij zat )
All suffering from the same problem... Ik heb hier ook problemen mee...bassjuh schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:37:
[...]
Wordwide, ik heb precies het zelfde... Zijn niet echt kwaliteits kaartjes wat ze er bij hebben zitten. Het is bij mij overigens begonnen na het gebruiken van de nieuwe firmware
Dit is gebeurt na mijn update van mijn W800i. Ik gebruik ook het standaard kaartje. Zijn er nog mensen met die problemen en (liever) met een oplossing ervoor?
Ik heb mijn mp3tjes via een cardreader (5.95 bij Paradigit) op de MS Duo gesleept en dat werkt prima! (zoals ik eerder zei, word hij dan ook goed herkend. Het ligt dus niet aan de geheugenstick, maar aan de telefoon!)
Gezien al jullie problemen, heb ik overigens mijn firmware nog niet geupdate (w800i). Ik kan ook niet vinden welke firmware er nu op zit. Maar als je me vertelt hoe ik hem uit mijn telefoon krijg, dan wil ik wel mijn huidige firmware mailen.
Gezien al jullie problemen, heb ik overigens mijn firmware nog niet geupdate (w800i). Ik kan ook niet vinden welke firmware er nu op zit. Maar als je me vertelt hoe ik hem uit mijn telefoon krijg, dan wil ik wel mijn huidige firmware mailen.
Zie de startpost om in 't service-menu te komen.Gezien al jullie problemen, heb ik overigens mijn firmware nog niet geupdate (w800i). Ik kan ook niet vinden welke firmware er nu op zit. Maar als je me vertelt hoe ik hem uit mijn telefoon krijg, dan wil ik wel mijn huidige firmware mailen.
Dre
Ik heb hetzelfde probleem, ontkoppelen 20 seconden wachten + aankoppelen met C ingedrukt heeft geen effect naast dat er een melding komt "USB Flash Device detected" maar die drivers heb ik allang geinstalleerd. Het voortgangsscherm van het updaten verandert niets en blijft de melding geven "Remove the phone bladiebladiebla"Vuilnisbak schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:14:
[...]
OK, dit is dus de afgelopen 2 pagina's al wel aan bod gekomen...
C-toets!

Ik ben toch malle pietje niet!
Anoniem: 22297
als ze zeggen 512 is het nooit 512, zelfde met hardeschijven. 1 MB is officieel 1024 KB .Ivorijn schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:04:
Na het hele verhaal over niet kloppende partities, heb ik ook nog een vraag over de memorystick.
In windows wordt hij als 488.325.112 bytes (465Mb) aangegeven, terwijl het een 512 Mb stick is. Hebben meer mensen dit??
En wat staat er allemaal op de memorystick wat verloren zou gaan, als ik 'm formateer?? Afgezien van mijn eigen foto's en MP3's?
Pardonschaduw schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:18:
Ik heb mijn mp3tjes via een cardreader (5.95 bij Paradigit) op de MS Duo gesleept en dat werkt prima! (zoals ik eerder zei, word hij dan ook goed herkend. Het ligt dus niet aan de geheugenstick, maar aan de telefoon!)
Worldwide schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:29:
[edit]
Zou iemand bij zijn 512MB kaart willen kijken of schijfbeheer ook meer geheugen weergeeft dan dat de kaart is? Het liefst met de kaart in het toestel zelf. Mijn telefoon geeft dan het volgende weer:
[afbeelding]
Het voorval van verkeerde herkenning van de geheugenkaart heb ik ook. Heb de k750i. De pc herkent hem als een 1 GB kaart terwijl het maar 512 mb is. HD Tune en speedfan herkennen de kaart ook als 1 GB. Door een quickscan uit te voeren in HD Tune geeft hij de 1e 512mb alles groen (ok) en na die grootte wordt alles rood.bassjuh schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:37:
[...]
Mijn manier om dit weg te krijgen was door de telefoon via de datakabel aan de pc aan te sluiten, alle bestanden veilig stellen die je wilt bewaren en dan formatteren. Ga daarna niet meteen alle bestanden terug zetten maar haal eerst de telefoon van de kabel met 'veilig verwijderen'. Schakel daarna de telefoon uit en na 10 seconde weer in. Koppel de telefoon weer aan op de pc en zet de bestanden terug.
edit: controleer hier meteen of het nu wel goed wordt weergegeven
Vaak komt het voor dat je dan direct weer een heleboel bestanden kwijt bent. Dus schakel nu ook weer eerst de telefoon uit en weer in. Dit is bij mij de grootste kans dat de bestanden erop blijven staan.
Tot nu toe gaat het goed. Ik heb de k750i met de 'w800' software. Ik heb na die 1e corrupte update geen vervolgupdate meer gedaan. Dus alle bugs heb ik met proberen moeten oplossen. Ik wil namelijk geen nieuwe update voordat hij echt helemaal 100% in orde is.
(Ben bang dat ik mijn shuttergeluid weer terug krijg)
[ Voor 15% gewijzigd door ---RRR--- op 10-10-2005 11:44 ]
Ik heb de originele fimware, R1L002. Hoe krijg ik die d'ruit? Met FMA?
---rrr--- schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:40:
[...]
[...]
<knip>
(Ben bang dat ik mijn shuttergeluid weer terug krijg)
Kans is dus grootAnoniem: 157073 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:48:
Voor de mensen die een w800 hebben _zonder_ shutter geluid, volgens Sony Ericsson Call Center krijg je bij een update wel een shutter geluid!
====================================================
Geachte heer Xxxxxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Dit was bij de eerste software versie dat dit uit te schakelen was. Dit is inmiddels niet meer mogelijk. Als deze personen een update van de firmware gaan doen, zal deze functie ook bij hen uitgeschakeld zijn.
==========================================================
als antwoord op mijn vraag waarom niet alle w800's het shutter geluid hadden, of het in nederland ook verplicht was om dat geluid te hebben en zo nee, hoe ik er van af kom (ja, ze zijn daar erg goed in je complete vraag te beantwoorden)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 157073 op 10-10-2005 11:49 ]
Anoniem: 155656
Ik heb Nvidia, Heb nu gelijk hun nieuwste drivers geinstalleerd,maar dit helpt niets.Anoniem: 26375 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 07:02:
[...]
Ik had hetzelfde probleem
De oplossing was het installeren van de ATI Catalyst 5.8 drivers, daarna werkte alles weer perfect
Probeer het eens als je oude drivers van ATI gebruikt...
Volgens mij ligt het gewoon aan Java zelf. Want als ik de Java Console open dan krijg ik precies zo'n zelfde scherm te zien.

Ik probeer nu m'n memstick te formatteren met de telefoon zelf, maar hij vraagt een blokkeringscode... Ik zou begot niet weten wat dat is
Ik heb al geprobeerd: allemaal nullen, mijn pin, puk, pin2, puk2.
Ik heb al op internet gezocht en de handleiding nagekeken.
Kan iemand mij hier mee helpen? Volgens mij is er een soort standaardcode van S-E, maar in dat vodje van een handleiding er niet echt veel weer te vinden
EDIT: gevonden: vier maal nul 0000 dus
Kan iemand mij hier mee helpen? Volgens mij is er een soort standaardcode van S-E, maar in dat vodje van een handleiding er niet echt veel weer te vinden
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 132776 op 10-10-2005 12:06 ]
Is dat niet 0000.. ?Anoniem: 132776 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:02:
Ik probeer nu m'n memstick te formatteren met de telefoon zelf, maar hij vraagt een blokkeringscode... Ik zou begot niet weten wat dat is![]()
![]()
te laat
ook hier is de update van de W800i gewoon zonder problemen gelukt. heb zowel een k750i als een W800i hier liggen en allebei met de nieuwste software erop. vond wel dat het bij de k750i duidelijker aangegeven stond.
maar ik weet uit me hoofd wel wat ik moet doen dus voor mij was dat geen probleem
maar ik weet uit me hoofd wel wat ik moet doen dus voor mij was dat geen probleem
Fly or Die
Anoniem: 157085
Na het draadje aandachtig te hebben gelezen ben ik sinds vrijdag ook trotse eigenaar van een w800i.
Ik durf het nog maar niet aan om de firmware update te doen, aangezien niet iedereen positief is na het doen van de update.
Alles werkt eigenlijk prima hier.
Ik heb echter wel een vraagje, op het moment dat je een mp3 die je aan het luisteren bent vroegtijdig wilt stoppen blijft hij op pauze staan.
a. Is dit normaal? Moet hij niet gewoon stoppen en naar het begin van het nummer springen? Of moet je dat met het stickje doen?
b. Als hij op pauze blijft staan verbruikt je batt. toch ook meer? Ik vind dat hij best wel wat verbruikt.
Ik durf het nog maar niet aan om de firmware update te doen, aangezien niet iedereen positief is na het doen van de update.
Alles werkt eigenlijk prima hier.
Ik heb echter wel een vraagje, op het moment dat je een mp3 die je aan het luisteren bent vroegtijdig wilt stoppen blijft hij op pauze staan.
a. Is dit normaal? Moet hij niet gewoon stoppen en naar het begin van het nummer springen? Of moet je dat met het stickje doen?
b. Als hij op pauze blijft staan verbruikt je batt. toch ook meer? Ik vind dat hij best wel wat verbruikt.
Hmm. Maar in mijn geval kan ik het shuttergeluid niet uitzetten. Ik kan het ook niet aanzetten. Het werkt gewoonweg niet meer. Idem voor het auto-focus geluid.
ik heb overigens gehoord dat je camera geluid enzo uitgaat zodra je de telefoon op stille modus zet? ik heb het zelf nooit getest, maar heb al van diverse mensen gehoord dat dit werkt ( zou natuurlijk kunnen zijn dat dit ook met de voorgaande firmware zo is. )---rrr--- schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:21:
[...]
Hmm. Maar in mijn geval kan ik het shuttergeluid niet uitzetten. Ik kan het ook niet aanzetten. Het werkt gewoonweg niet meer. Idem voor het auto-focus geluid.
Ik heb geen gesimlocked toestel. Raar. Iemand?Je toestel kan geen gebruikmaken van deze service
De operator staat het gebruik van deze service op dit toestel niet toe.
Wij hopen je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Hartelijk dank voor het gebruik van Sony Ericsson Update Service.
edit: ik zie het al, ik had de verkeerde telefoon geselecteerd; de link uit de OP naar de updateservice staat automatisch op K750 ipv W800. Nu maar eens kijken of het updaten lukt. Zal proberen eens een goede, complete walktrough te maken.
[ Voor 28% gewijzigd door Rio op 10-10-2005 12:56 ]
Moet je even aangeven welke provider etc.. je hebt
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Anoniem: 153264
Dat vraag beantwoorden lijkt me meer op de antwoorden van een chatbot .Anoniem: 157073 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:48:
[...]
als antwoord op mijn vraag waarom niet alle w800's het shutter geluid hadden, of het in nederland ook verplicht was om dat geluid te hebben en zo nee, hoe ik er van af kom (ja, ze zijn daar erg goed in je complete vraag te beantwoorden)
Anoniem: 98623
Is er al een oplossing voor dat geklooi met de memorycards?
Behalve een cardreadertje kopen? Daar ben ik veel te lui voor, en heb geen USB-slots meer over
Behalve een cardreadertje kopen? Daar ben ik veel te lui voor, en heb geen USB-slots meer over

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 98623 op 10-10-2005 13:06 ]
Anoniem: 154606
Anoniem: 157085 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:19:
Na het draadje aandachtig te hebben gelezen ben ik sinds vrijdag ook trotse eigenaar van een w800i.
Je kan met de stick naar een ander nummer gaan en dan wordt de pauzeknop automatisch de stop knop. Ook kan je met de volumeknop naar een ander nummer gaan. - knop ingedrukt houden is een nummer verder en de + knop ingedrukt houden is een nummertje terugAlles werkt eigenlijk prima hier.
dit is dus normaala. Is dit normaal? Moet hij niet gewoon stoppen en naar het begin van het nummer springen? Of moet je dat met het stickje doen?
Ik denk dat dan inderdaad je batterij meer verbruikt dan in standby. Voor minder verbruik kan je o.a. de screensaver uitzetten en de klok in standby uitzetten.b. Als hij op pauze blijft staan verbruikt je batt. toch ook meer? Ik vind dat hij best wel wat verbruikt.
Hoop dat hiermee je vragen beantwoord zijn.
Heb je ook echt de update service drivers geinstalleerd? Dat zijn niet de drivers voor je W800i usb verbinding he.The Legend schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:21:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, ontkoppelen 20 seconden wachten + aankoppelen met C ingedrukt heeft geen effect naast dat er een melding komt "USB Flash Device detected" maar die drivers heb ik allang geinstalleerd. Het voortgangsscherm van het updaten verandert niets en blijft de melding geven "Remove the phone bladiebladiebla"
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10245
Er staan hier 2 USB drivers.
Sony Ericsson W800 USB drivers --> Deze heb je al geinstalleerd voor het overzetten van muziek enzo naar je telefoon met de USB kabel.
Sony Ericsson D750/K750/W800 Update Service USB driver
Deze moet je downloaden(zip file) en naar een map uitpakken. Dat zijn 2 bestandjes. 1 INI en 1 SYS file. Als windows vervolgens de melding geeft dat er een USB Flash device detected is, moet je ff handmatig deze map aanwijzen waarna hij de stuurprogramma's gaat installeren om te updaten.
[ Voor 8% gewijzigd door B-Bandit op 10-10-2005 13:19 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Anoniem: 134000
Hier ook een trots bezitter van een W800i
Nu wil ik firmware updaten maar moet ik dan opnieuw de speciale update service USB driver installeren? Hiervoor had ik namelijk een K750i en heb ik daarvoor de usb driver al geinstalleerd.
Ik heb trouwens het 1 en ander niet bijgehouden in dit topic maar ik kan me zoiets herinneren dat bij de headset van de w800i zo'n irri plastic ding eraan zat voor om je nek ofzo... nu heb ik dat niet, is gewoon 1 en al draadje
is wel wennen die headset trouwens... but i'm not complaining
Nu wil ik firmware updaten maar moet ik dan opnieuw de speciale update service USB driver installeren? Hiervoor had ik namelijk een K750i en heb ik daarvoor de usb driver al geinstalleerd.
Ik heb trouwens het 1 en ander niet bijgehouden in dit topic maar ik kan me zoiets herinneren dat bij de headset van de w800i zo'n irri plastic ding eraan zat voor om je nek ofzo... nu heb ik dat niet, is gewoon 1 en al draadje
Anoniem: 157085
Dank je, duidelijk verhaal, alles duidelijk nu.Anoniem: 154606 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:10:
Je kan met de stick naar een ander nummer gaan en dan wordt de pauzeknop automatisch de stop knop. Ook kan je met de volumeknop naar een ander nummer gaan. - knop ingedrukt houden is een nummer verder en de + knop ingedrukt houden is een nummertje terug
dit is dus normaal
Ik denk dat dan inderdaad je batterij meer verbruikt dan in standby. Voor minder verbruik kan je o.a. de screensaver uitzetten en de klok in standby uitzetten.
Hoop dat hiermee je vragen beantwoord zijn.
Mijn oplossing : ( komt zo ongeveer op het zelfde neer maar goed, er zijn vast mensen die er nogn iet aan gedacht hadden. )Anoniem: 98623 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:05:
Is er al een oplossing voor dat geklooi met de memorycards?
Ik heb hier nog een memorystickje liggen ( mp3 speler + stick ) daar laat ik de disc2phone software alles naar toe converteren, vervolgens zet ik via bluetooth de bestanden weer over op de telefoon's memory stick. werkt perfect
Maar dan lijkt een cardreader een beter idee..
Is er overigens iemand met de voorganger van de nieuwste software die dit probleem ook heeft? of komt dit alleen met de nieuwe firmware voor? ( Zoja, dan zou firmware downgraden mss een oplossing zijn alleen geen idee of dit daadwerkelijk mogelijk is )
Sommige firmware's werkt dat dus idd, andere (die van mij) niet.bassjuh schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:38:
[...]
ik heb overigens gehoord dat je camera geluid enzo uitgaat zodra je de telefoon op stille modus zet? ik heb het zelf nooit getest, maar heb al van diverse mensen gehoord dat dit werkt ( zou natuurlijk kunnen zijn dat dit ook met de voorgaande firmware zo is. )
En als je nu dus update heb je (als ik het support center mag geloven) altijd geluid.
Heeft iemand (met een w800
) heel misschien nog 2 files met R1L002 op het einde van de filename staan in zijn C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service\software-data ??
-EU1-MR1_000000_0000_R1L002
-EU3-MR1_000000_0000_R1L002
Ik zou die heel graag willen hebben zodat ik de recovery modus weer uit kan voeren!
(Ja die files ben ik kwijt geraakt)
Ik heb dus de nieuwste firmware er op staan en hij kent heel m'n camera niet meer (cam versie ook niet te bekijken in het service menu!
)
Ik zou die heel graag willen hebben zodat ik de recovery modus weer uit kan voeren!
Ik heb dus de nieuwste firmware er op staan en hij kent heel m'n camera niet meer (cam versie ook niet te bekijken in het service menu!
[ Voor 20% gewijzigd door Praetorian op 10-10-2005 13:34 ]
Is het al iemand gelukt om zijn Orange toestel te updaten d.m.v. de update-service?
De update is geslaagd. Uiteindelijk is het peanuts.
Ik heb een walkthrough gemaakt, die kun je HIER vinden.
Misschien iets voor in de OP?
http://www.rio.demon.nl/W...Service%20Walkthrough.pdf
Ik heb een walkthrough gemaakt, die kun je HIER vinden.
Misschien iets voor in de OP?
http://www.rio.demon.nl/W...Service%20Walkthrough.pdf
[ Voor 18% gewijzigd door Rio op 10-10-2005 14:01 ]
Ja.Ajax power schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:40:
Is het al iemand gelukt om zijn Orange toestel te updaten d.m.v. de update-service?
Mijnde is niet gebrand en volgens mij ook niet locked (allemaal 5'jes bij simlock in het service menu)
Versies nu:
R1N035
prgCXC1250092_EU_1_CA R1N035
LCD SW versions
Main display
Current: 0
Camera SW versions
Camera
Current: 4.5
ITP SW version
CXC 125 932 R1E
Customatization
CDA102425/17 R2A
cxc1250093 R1N035
EUROPE_3
Content version
PA11
Die van mij is wel Orange-locked en ik vraag me dus af hoe ik erachter kan komen wanneer de Orange-locked toestellen wél zijn te updaten naar R1N035. Orange UK heeft wel al die nieuwste software las ik op Esato.Anoniem: 157073 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:56:
[...]
Ja.
Mijnde is niet gebrand en volgens mij ook niet locked (allemaal 5'jes bij simlock in het service menu)
Versies nu:
R1N035
prgCXC1250092_EU_1_CA R1N035
...
Iemand enig idee?
[ Voor 8% gewijzigd door Laudit op 10-10-2005 14:05 ]
Anoniem: 95406
wat op korte termijn helpt mbt tot verdwenen mp3's is telefoon handmatig rebooten.
dat overkwam me 10 min geleden voor het eerst, en werkte, dus nog geen regelmatige kuur / oplossing gevonden.
dat overkwam me 10 min geleden voor het eerst, en werkte, dus nog geen regelmatige kuur / oplossing gevonden.
Tsja, duh, dat komt omdat die gruwelijke grote ongesorteerde topics per definitie een chaos worden. Niemand heeft het hele overzicht en alles gelezen. Ik had het ook al wel eerder gezien, maar ik zie nog steeds mensen met het probleem. En aangezien het geen startpost-materiaal is stel ik die mensen graag even gerustAnoniem: 95406 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:20:
enzovoort. ben je dit niet twee weken geleden ook al tegengekomen ? ik geloof dat je de derde bent die de mooie handleiding post. nogmaals bedankt![]()
![]()
als je ff had gelezen had je niet hoeven stressen.
Mijn originele handsfree is ook niet helemaal stabiel. Soms kan een hele lichte aanraking al zorgen dat hij even terugspringt uit de handsfree modus. Hetzelfde geldt voor de USB kabel. Ik vermoed dat het te maken heeft met hoe je de stekkers er af haalt, namelijk door ze naar boven te duwen. Nu ik ze ook wel eens naar beneden dus om ze los te maken heb ik al wat minder last van het probleem.mijn aansluiting van m'n gemodde headset begint te storen. 1/2 vd tijd mono, ondanks de orginele aansluiting, het modden deed ik in het microfoon-dingetje. Als ik wiebel aan de connector doet 'ie het weer ff. niet echt nuttig, meer mensen problemen mee ?
[ Voor 1% gewijzigd door Micros op 10-10-2005 14:09 . Reden: Typfoutjez ]
"Zie mij een toffe computer hebben!"
dat had ik ook, dus toen heb ik besloten om het nogmaals te proberen toen begon die toen de telefoon uitstondThe Legend schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:21:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, ontkoppelen 20 seconden wachten + aankoppelen met C ingedrukt heeft geen effect naast dat er een melding komt "USB Flash Device detected" maar die drivers heb ik allang geinstalleerd. Het voortgangsscherm van het updaten verandert niets en blijft de melding geven "Remove the phone bladiebladiebla"
Klopt, je moet je telefoon ook niet aanzetten. Alleen die kabel er weer in prikken terwijl je C indrukt. Zie ook mijn walkthrough.bassjuh schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 14:14:
[...]
dat had ik ook, dus toen heb ik besloten om het nogmaals te proberen toen begon die toen de telefoon uitstondmaar goed het scheen wel geholpen te hebben want ik heb nu de nieuwe firmware ( en alles werkt nog ( m.u.v. het vage partitie probleem op de memory card ) )
[ Voor 10% gewijzigd door Rio op 10-10-2005 15:03 ]
Nou, ik heb ook maar geupdate, ook gezeik op 49% en uiteindelijk via de Master Reset alles in orde gekregen.
.....Behalve de fotooptie dus
Zelfde probleem als Praetorian. Iemand al een oplossing?
.....Behalve de fotooptie dus
probeer eens het gratis programma pc file inspector te downloaden ( op het moment van schrijven ligt de site ff plat, maar je kan hem als het goed is ook bij download.com vinden... zo niet dan even wachten tot de site het weer doetPraetorian schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:30:
Heeft iemand (met een w800) heel misschien nog 2 files met R1L002 op het einde van de filename staan in zijn C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service\software-data ??
Ik heb dus de nieuwste firmware er op staan en hij kent heel m'n camera niet meer (cam versie ook niet te bekijken in het service menu!)
Ik heb hetzelfde probleem... Waar heb je de telefoon vandaan? En welke provider heb je? Die van mij is van telfort. Misschien is daar iets anders in de softwareschaduw schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:30:
Nou, ik heb ook maar geupdate, ook gezeik op 49% en uiteindelijk via de Master Reset alles in orde gekregen.
.....Behalve de fotooptie dusZelfde probleem als Praetorian. Iemand al een oplossing?
Ik heb mijne ook via Telfort. Telfort heeft niet-gesimlockte, niet-gebrande telefoons. Updaten was bij mij geen enkel probleem.bendedit schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:42:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem... Waar heb je de telefoon vandaan? En welke provider heb je? Die van mij is van telfort. Misschien is daar iets anders in de software
Ik heb hem van T-mobile (niet gesimlocked en niet gebrand), partitie probleem en fotocamera wegbendedit schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:42:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem... Waar heb je de telefoon vandaan? En welke provider heb je? Die van mij is van telfort. Misschien is daar iets anders in de software
Vrijdag binnen gekregen via de post, zaterdag avond updaten... bye bye cam
(oja, bij mij 2x tot 49%, toen master reset, toen update tot 100%)
Wat gaan de mensen doen met dit probleem? Ik heb een SESP gebeld en het uitgelegd... ze had nog niets gehoord van mijn problemen en stelde voor dat ik maar eens langs kwam met bon zodat zij 'm kon updaten.. (imo heeft dat geen zin, moet er trouwens voor naar den haag of utrecht rijden vanuit rotterdam)
[ Voor 35% gewijzigd door Praetorian op 10-10-2005 15:50 ]
ik heb ook een w800i en heb een update geprobeert.
maar hij zei dat ik de telefoon uit moest doen en verder niets. het leek ernaar dat hij nog niet klaar was met updaten.
nu vraag ik me af of de nieuwe firmware er al opstaat. hoe kan ik dat zien??
alvast bedankt
maar hij zei dat ik de telefoon uit moest doen en verder niets. het leek ernaar dat hij nog niet klaar was met updaten.
alvast bedankt
Update/Cameraprobleem:
Die van mij heb ik zaterdag bij Telfort gehaald... Ook een nieuwe update (nu wel gelijk tot 100%) helpt niet.
Die van mij heb ik zaterdag bij Telfort gehaald... Ook een nieuwe update (nu wel gelijk tot 100%) helpt niet.
Zoek ff de updatehandleiding die hier ook ergens staat (op een van de laatste pagina's).zerodian schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:48:
alvast bedankt
ik dacht dus dat het alleen voor de MAC was, maar nu dus ook voor Windows
meuktracker: Mass Storage Synchronizer 1.1
synchroniseren met iTunes
meuktracker: Mass Storage Synchronizer 1.1
synchroniseren met iTunes
Dat Disk2phone gebruik ik niet. Ik maak gewoon losse mappen aan in de directory MP3 met namen van artiesten en kopieer mn mp3s daar handmatig naartoe. Dat Disk2phone geeft mn mp3files op een of andere willekeurige volgorde aan. Ik heb er ongeveer 5000 op staan, en als dat allemaal door mekaar is getyft kan ik er niet echt blij van worden.bassjuh schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:21:
[...]
Mijn oplossing : ( komt zo ongeveer op het zelfde neer maar goed, er zijn vast mensen die er nogn iet aan gedacht hadden. )
Ik heb hier nog een memorystickje liggen ( mp3 speler + stick ) daar laat ik de disc2phone software alles naar toe converteren, vervolgens zet ik via bluetooth de bestanden weer over op de telefoon's memory stick. werkt perfect
Maar dan lijkt een cardreader een beter idee..
Is er overigens iemand met de voorganger van de nieuwste software die dit probleem ook heeft? of komt dit alleen met de nieuwe firmware voor? ( Zoja, dan zou firmware downgraden mss een oplossing zijn alleen geen idee of dit daadwerkelijk mogelijk is )
Of kan ik ergens instellingen veranderen?
Als je nou ff leest naar een paar pagina's terug.zerodian schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:48:
alvast bedankt
Als je weer de USB er in ramt, moet je de C-knop ingedrukt houden.
Firmware bekijken:
> * < < * < *
Pijltje is richting van het stickje. * is gewoon de knop '*'.
Disc2Phone maakt een goede mappen structuur aan waar in de 'multimedia browser' in de walkman player weer mee overweg kanAnoniem: 98623 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:14:
[...]
Dat Disk2phone gebruik ik niet. Ik maak gewoon losse mappen aan in de directory MP3 met namen van artiesten en kopieer mn mp3s daar handmatig naartoe. Dat Disk2phone geeft mn mp3files op een of andere willekeurige volgorde aan. Ik heb er ongeveer 5000 op staan, en als dat allemaal door mekaar is getyft kan ik er niet echt blij van worden.
Of kan ik ergens instellingen veranderen?
dus zeg maar : /MP3/<ARTIST_NAME>/<ALBUM_NAME>/<TRACK_NAME>
En ik vind het wel zo fijn dat ik zo ff een artiestje kan selecten in de walkman player
Edit : Conclusie, je kan de instelling niet wijzigen. maar ze wel los in de mp3 map flikkeren alleen kan je dan niet op titel en artist name zoeken in de browser van de walkman player
[ Voor 14% gewijzigd door BastiaanN op 10-10-2005 16:19 ]
Le-zen: Rio in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."zerodian schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:48:
alvast bedankt
ik neem denk ik geen nieuwe firmware erop aangezien er veel problemen mee zijn. ik heb trouwens ontdekt dat nog steeds de ouwe erop zit.
is het nou echt de moeite waard om het nog een x te proberen?? want daarnet kreeg ik een foutmelding, is het mogelijk om de oude terug te zetten? voor het geval dat
ps ik heb de beginpagina al gelezen
is het nou echt de moeite waard om het nog een x te proberen?? want daarnet kreeg ik een foutmelding, is het mogelijk om de oude terug te zetten? voor het geval dat
ps ik heb de beginpagina al gelezen
Voor degene die problemen met de camera hebben na de update, die van mij doet het gelukkig weer dus er is voor jullie ook nog hoop!
Geen idee meer hoe ik het precies gedaan heb maar wat je kan proberen is:
Wanneer de update java applet gestart wordt moet je usb kabel in je telefoon zitten.
Je telefoon wordt dan geinitialiseerd
Ik kreeg de melding "your device is alreade up-to-date, continue?", daar dus "yes" doen
Hierna is de status van het updaten "ready to update"
Dan doe je een reset all van je telefoon...
Je telefoon wordt vervolgens opnieuw gestart. wanneer dat gebeurt haal je gelijk je batterij eruit (hij mag dus na de reset niet opnieuw opgestart worden...
Vervolgens druk je op "update"
dan druk je op "c" van je toestel, stop je de usb kabel er weer in en houd je "c" ingedrukt totdat de progress bar begint te lopen
Waar het op neer komt is dat je toestel gerest wordt nadat deze geinitialiseerd is door SEUS.
Dit is het enige wat ik anders gedaan heb, hopelijk hebben jullie er wat aan... In ieder geval het proberen waard lijkt me
Wanneer de update java applet gestart wordt moet je usb kabel in je telefoon zitten.
Je telefoon wordt dan geinitialiseerd
Ik kreeg de melding "your device is alreade up-to-date, continue?", daar dus "yes" doen
Hierna is de status van het updaten "ready to update"
Dan doe je een reset all van je telefoon...
Je telefoon wordt vervolgens opnieuw gestart. wanneer dat gebeurt haal je gelijk je batterij eruit (hij mag dus na de reset niet opnieuw opgestart worden...
Vervolgens druk je op "update"
dan druk je op "c" van je toestel, stop je de usb kabel er weer in en houd je "c" ingedrukt totdat de progress bar begint te lopen
Waar het op neer komt is dat je toestel gerest wordt nadat deze geinitialiseerd is door SEUS.
Dit is het enige wat ik anders gedaan heb, hopelijk hebben jullie er wat aan... In ieder geval het proberen waard lijkt me
[ Voor 14% gewijzigd door bendedit op 10-10-2005 16:50 ]
Ik denk dat ik het idiote partitie probleem opgelost heb!
Wat ik gedaan heb: de memstick in m'n laptop z'n cardreader gehangen, geformatteerd (FAT, stand. cluster size, geen vol. naam). Dan weer aan m'n pc gehangen en daar gescyncd met iTunes
Werkt perfect!
Wat ik gedaan heb: de memstick in m'n laptop z'n cardreader gehangen, geformatteerd (FAT, stand. cluster size, geen vol. naam). Dan weer aan m'n pc gehangen en daar gescyncd met iTunes
Werkt perfect!
als ik wil updaten, zegt ie dat ik me batterij eruit moet halen, moet ik dat dan doen terwijl de kabel er nog inzit, of helemaal overnieuw beginnen?
en moet de batterij ook echt volledig opgeladen zijn?

W800i
W800i
Anoniem: 44127
nee bij mij was ie ook op de 92%, dus maakt niet echt veel uit. Het duurt ook niet zo heel lang, dus lijkt me niet zo heel nodigDef XR schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:19:
als ik wil updaten, zegt ie dat ik me batterij eruit moet halen, moet ik dat dan doen terwijl de kabel er nog inzit, of helemaal overnieuw beginnen?
W800i
Op welk moment haalde je de bat. er uit dan? Ik op het moment dat het scherm op wit ging...
Ik heb het dus geprobeerd en bij mij is het niet gelukt!
Is jullie w800i ook zo traag bij het opstarten? Bij die wizard moet ik soms 10 seconde wachten voordat ik iets normaal kan selecteren (bv telefoon taal)
[ Voor 5% gewijzigd door Praetorian op 10-10-2005 17:28 ]
Wanneer je telefoon opnieuw start krijg je een zwart scherm met het logo van se, daar heb ik de batt eruit gehaald...Praetorian schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:27:
[...]
Op welk moment haalde je de bat. er uit dan? Ik op het moment dat het scherm op wit ging...
Ik heb het dus geprobeerd en bij mij is het niet gelukt!
Is jullie w800i ook zo traag bij het opstarten? Bij die wizard moet ik soms 10 seconde wachten voordat ik iets normaal kan selecteren (bv telefoon taal)
Anoniem: 118817
Heeft iemand idee hoe het zit met de opname mogelijkheid van de W800i. Zaterdag heb ik een aantal lezingen opgenomen maar nu blijken dit allemaal fragmenten van een paar minuten terwijl ze minimaal 30 min duurden.
G*@*($@!$
Is het eindelijk gelukt om de Java goed te krijgen wil de update niet....
Hij gaat naar 42 % blijft daar hangen en dan springt ie naar 45 %, waarna de melding komt dat hij een communicatie fout heeft.
Heb verschillende keren geprobeerd de update te completen maar dat wil niet.
dus ik denk ik doe een master reset. dat zal vast helpen en alles weer terug zetten...
Maar nee hoor, nog steeds met camera versie 0.9 grrrrr
Weet iemand hoe ik hier van af kom??

Hij gaat naar 42 % blijft daar hangen en dan springt ie naar 45 %, waarna de melding komt dat hij een communicatie fout heeft.
dus ik denk ik doe een master reset. dat zal vast helpen en alles weer terug zetten...
Maar nee hoor, nog steeds met camera versie 0.9 grrrrr

Anoniem: 95406
masterresetmethode (scrabblen!) gebruikt om je phone te redden ? recovery helpt waarschijnlijk niet. backup alles svp (myphoneexplorer) succes.Anoniem: 155656 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:44:
G*@*($@!$![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nee hoor, nog steeds met camera versie 0.9 grrrrr![]()
![]()
![]()
ik heb de hele handleiding gevolgd voor opera op je telefoon te instaleren en alles... en het ging een heel eind goed... alleen heb ik nu het volgende probleem:
als ik via de computer opera opstart op mijn telefoon dan start hij op de telefoon op en gaat hij heel even laden en sluit weer af.. nu gebeeurd er verder nix meer...
weet iemand een oplossing of heeft iemand hetzelfde probleem?
als ik via de computer opera opstart op mijn telefoon dan start hij op de telefoon op en gaat hij heel even laden en sluit weer af.. nu gebeeurd er verder nix meer...
Jeps gedaan, je zou verwachten dat je bij een master reset alles back to basics gaat.Anoniem: 95406 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:08:
[...]
masterresetmethode (scrabblen!) gebruikt om je phone te redden ? recovery helpt waarschijnlijk niet. backup alles svp (myphoneexplorer) succes.
Maar blijkbaar deugt die software daarvan nog niet.
Reparatie K750i: een update.
Vandaag weer eens opgebeld naar Business Point Utrecht over de voortgang van reperatie van mijn toestel en headset. Na het geven van mijn afhaalbewijs- persoonlijk nummer en mijn mobiel nummer werd ik even later weer opgebeld.
De mededeling: Wacht op omruil.
Ik krijg dus een nieuwe toestel !
Dat betekent ook dat mijn Exim K750 screenprotector foetsie gaat!
Dat is wel balen! Volgens de meneer aan de telefoon bestond er geen mogelijkheid dat ze mij ook de kapotte K750 of het voor-frontje / display mee (wilden) sturen. Ik zal morgen nog eens contact opnemen met BP Utrecht. (en eventueel Dynafix).
Vandaag weer eens opgebeld naar Business Point Utrecht over de voortgang van reperatie van mijn toestel en headset. Na het geven van mijn afhaalbewijs- persoonlijk nummer en mijn mobiel nummer werd ik even later weer opgebeld.
De mededeling: Wacht op omruil.
Ik krijg dus een nieuwe toestel !

[ Voor 6% gewijzigd door willy1986 op 10-10-2005 18:19 ]
Eigen modificaties vallen natuurlijk niet onder de algemene voorwaarden dat je die extra krijgt.
Als je em laag inleggen met diamanten, en gaat zeiken dat er iets niet goed is, is het logisch dat je nieuwe telefoon zonder diamanten is
Als je em laag inleggen met diamanten, en gaat zeiken dat er iets niet goed is, is het logisch dat je nieuwe telefoon zonder diamanten is
Mischien heb je te weinig geheugen in de foon vrij.jorngrisel schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:13:
ik heb de hele handleiding gevolgd voor opera op je telefoon te instaleren en alles... en het ging een heel eind goed... alleen heb ik nu het volgende probleem:
Dit kun je opvragen bij Instellingen\telefoonstatus.
Anoniem: 95814
hej vraagje
als ik Emsn gebruik voor op mijn w800i he...betaal ik dan voor elk bericht dat ik stuur ook geld? of alleen het gebruik voor het internet (telefoon)?
want kan het zelf niet vinden
als ik Emsn gebruik voor op mijn w800i he...betaal ik dan voor elk bericht dat ik stuur ook geld? of alleen het gebruik voor het internet (telefoon)?
want kan het zelf niet vinden
Helemaal gedaan zoals jij beschreef, camera geeft nog steeds geen sjoege helaas!bendedit schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:32:
[...]
Wanneer je telefoon opnieuw start krijg je een zwart scherm met het logo van se, daar heb ik de batt eruit gehaald...
Het vrij geheugen van de telefoon zelf zit op 13957kb en het vrije geheugen van de memorystick is 8095Speedy-Andre schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:47:
[...]
Mischien heb je te weinig geheugen in de foon vrij.
Dit kun je opvragen bij Instellingen\telefoonstatus.
Master reset doen, niets instellen op je telefoon en opnieuw het update proces volgen (niet recovery dus, maar de reguliere update). Dat hielp bij mij.Anoniem: 155656 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:14:
Jeps gedaan, je zou verwachten dat je bij een master reset alles back to basics gaat.
Maar blijkbaar deugt die software daarvan nog niet.
ik heb opera nu draaien...
de fout die ik maakte: ik gebruikte de hele tijd de .jar file maar ik moest de .jad file hebben
maar next problem
:
als ik naar een website ga zie ik geen kb's veranderen bij sony ericsson device explorer... zit ik nu wel via bluetooth te internetten?
ik zie geen wereldbolletje op mijn telefoon boven in de balk van internet als ik opera aan heb staan en naar websites ga...
de fout die ik maakte: ik gebruikte de hele tijd de .jar file maar ik moest de .jad file hebben

maar next problem
als ik naar een website ga zie ik geen kb's veranderen bij sony ericsson device explorer... zit ik nu wel via bluetooth te internetten?
ik zie geen wereldbolletje op mijn telefoon boven in de balk van internet als ik opera aan heb staan en naar websites ga...
Ik heb 27766KB vrij geheugen en 357344KB vrij op de 1GBjorngrisel schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:55:
[...]
Het vrij geheugen van de telefoon zelf zit op 13957kb en het vrije geheugen van de memorystick is 8095
Als opera gestart is heb ik nog 27764KB vrij en dat verandert niet als ik bijv. tweakers heb opgevraagd.
Die 2MB vrij geheugen heb je nog wel, daar ligt het niet aan

Welke versie van Opera heb je gebruikt, die uit de startpost (van mijn homepage)?
Het wereldbolletje zie je in het begin even in de balk staan.jorngrisel schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:14:
ik heb opera nu draaien...
de fout die ik maakte: ik gebruikte de hele tijd de .jar file maar ik moest de .jad file hebben![]()
maar next problem:
Verklein Opera anders even en kijk of je dan wel een wereldbol ziet.
Als je hem ziet, dan heb je waarschijnlijk serial networking nog niet aangevinkt in Device explorer.
EDIT, je ziet de data in de connection proxy veranderen, niet in Device explorer
[ Voor 7% gewijzigd door Speedy-Andre op 10-10-2005 19:22 ]
ik zag net wel bij bluesoleil het kb tellertje oplopen als ik internetten via opera... alleen via device explorer niet..
ik had deze inderdaad nog niet aangevinkt... nu heb ik dat wel gedaan en alles opnieuw opgestart.... toen ik hem starte gaf mijn firewall meteen aan van er probeert iets te connecten geef je toegang.. dit heb ik nu dus gedaan alleen als ik dan via opera naar een website ga dan zegt hij:
Could not open connection to server...
edit:
nu doet hij eht wel weer..
,thnx i.i.g. voor je hulp het is nu helemaal gelukt !
thnx
ik had deze inderdaad nog niet aangevinkt... nu heb ik dat wel gedaan en alles opnieuw opgestart.... toen ik hem starte gaf mijn firewall meteen aan van er probeert iets te connecten geef je toegang.. dit heb ik nu dus gedaan alleen als ik dan via opera naar een website ga dan zegt hij:
Could not open connection to server...
edit:
nu doet hij eht wel weer..

[ Voor 12% gewijzigd door Bulleteater op 10-10-2005 19:28 ]
Heb me camera nog steeds niet werkend.
Ik heb wel 15 keer geprobeerd om een firmware update te doen maar niets helpt.
Steeds weer dezelfde communicatie fout tussen 42 % en 45 %.
Ook een master reset + settings reset helpt niet.
Ook wat Bendedit zei over batterij eruit halen tijdens opstarten bij een reset helpt niet.
Iemand mischien een idee waar ik langs kan gaan om mijn klacht te deponeren?
oh ja het leuke is ook nog dat alles nu in het Engels is.
Blijkbaar heeft sony er een Engelse Firmware op gezet...
Ook wat Bendedit zei over batterij eruit halen tijdens opstarten bij een reset helpt niet.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 155656 op 10-10-2005 19:30 ]
Gaat gwn ff langs één van de SESP en het word zeker opgelost. Als mensen nou gewoon laten weten als ze klachten hebben... Dat je telefoon sinds kort Engels is kan je oa laten weten aan SE.. Wanneer er veel gebruikers met deze klacht komen kan der aan een oplossing gewerkt worden.Anoniem: 155656 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:28:
Heb me camera nog steeds niet werkend.![]()
Het zou fantastisch zijn als je duidelijk laat weten hoe het fout gaat.(dus welke stappen heb je doorlopen/gedaan) wat heb je al geprobeerd om het probleem op te lossen?
Soms kan je gwn niets meer doen! Hoe vervelend dat ook is.
[ Voor 5% gewijzigd door willy1986 op 10-10-2005 20:26 . Reden: link toegevoegd ]
Oke, en hoe weet ik waar het dichstbijzijnde SESP is?willy1986 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:46:
[...]
Gaat gwn ff langs een SESP en het word zeker opgelost. Als mensen nou gewoon laten weten als ze klachten hebben... Dat je telefoon sinds kort Engels is kan je oa laten weten aan SE.. Wanneer er veel gebruikers met deze klacht komen kan der aan een oplossing gewerkt worden.
Het zou fantastisch zijn als je duidelijk laat weten hoe het fout gaat.(dus welke stappen heb je doorlopen/gedaan) wat heb je al geprobeerd om het probleem op te lossen?
Soms kan je gwn niets meer doen! Hoe vervelend dat ook is.
*Edit*Laat maar al gevonden.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 155656 op 10-10-2005 20:06 ]
Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 4 dan maar weer dan hè!
^^ Hier verder graag! ^^
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 10-10-2005 20:25 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware