Anoniem: 156988
Weet iemand hoe ik het in het Nederlands kan zetten of waar ik dat kan doen?
Alvast bedankt voor je medewerking
Groetjes,
Gewoon bij http://cnn.cn bestellen. Heb ik ook gedaan.Anoniem: 117406 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 22:37:
voor onderdelen en behuizingen van de k750i:
http://www.mobieleeenheid.nl/sonyericsson-k750i.html
Prima service. Binnen een week heb je het binnen en stukken goedkoper dan mobiele eenheid.
Heb nu ook alle andere onderdelen binnen zodat mijn k750 nu echt kompleet op een W800i lijkt.
PSN: Shiver23
is altijd oranje, vandaar ook de oranje kleur op het toestel zelfNevie schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:56:
Zijn er ook custom W800 thema's waar de het walkman menu WEL goed in wordt verwerkt? Of hoort dat ding altijd fel oranje te zijn...
Anoniem: 156988
ik gebruik pv autor
groetjes
Ik was er al een beetje bang voor aangezien het bij de officiele SE thema's ook oranje blijft. Iets anders: kan je het operator-logo nou wel of niet aanpassen?addictive schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 01:02:
[...]
is altijd oranje, vandaar ook de oranje kleur op het toestel zelf
Anoniem: 152023
Operator logo kan je niet verwijderen, echter wel aanpassen. Open theme creator van SE. Open nu de theme die je wilt gebruiken in de theme creator. Vervolgens selecteer je tekst operator en verander je de kleur in dezelfde kleur als de achtergrond. De randen geef je ietsje donkerdere of lichtere kleur. En hoppa, operator logo onzichtbaar.Ik was er al een beetje bang voor aangezien het bij de officiele SE thema's ook oranje blijft. Iets anders: kan je het operator-logo nou wel of niet aanpassen?
Anoniem: 148223
Heb je toestel (w800i) geupdate?Worldwide schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 02:22:
Ik weet niet wat het is met dit toestel, maar het lijkt alsof deze niet overweg kan met memorystick pro duo's. Mijn memorystick is nu 933MB ipv 512MB, en als ik er dingen op zet verdwijnen ze gewoon weer.
Anoniem: 24495
Er had hiero een gast het frontje van een W800 op een K750 gezet. Moet je ff zoeken in het vorige topic.. (2e keer dat ik dit vertel volgens mijAnoniem: 24495 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 04:52:
Is het trouwens mogelijk om de W800 te voorzien van frontje van K750? Ik zag dat de cameracover enzo anders was. Op die site www.cnn.cnn zag ik wel een D750 cover die wel pastte.
Dus denk dat het andersom ook wel mogelijk is
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Ja, het is mij nu ook gelukt. Helaas ging het bij het veilig stellen van de bestaande themes, ringtones, etc. steeds fout (foon ging hangen en verbrak de USB verbinding), dus die heb ik slechts gedeeltelijk kunnen redden.Evil M@V schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 02:24:
Zo na al die goeie post hoe de W800i nou geupdate moest worden is het mij ook gelukt. Wel erg dom van SE dat we via deze weg de oplossing moeten vinden. Hopenlijk gaat de volgende update beter.

Heeft iemand een idee of ik de originele themes, ringtones e.d. nog ergens vandaan kan halen?
Deze problemen heb ik ook met een k750i (meest recente software). MP3's die dubbel liggen mappen met vage file names etc.Worldwide schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 02:22:
Ik weet niet wat het is met dit toestel, maar het lijkt alsof deze niet overweg kan met memorystick pro duo's. Mijn memorystick is nu 933MB ipv 512MB, en als ik er dingen op zet verdwijnen ze gewoon weer.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Anoniem: 155656
En *Bump*Anoniem: 155656 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 15:32:
Ik krijg met seus_setup 1.19 dit scherm te zien:
Nadat hij op 100 % is dan krijg ik het volgende scherm te zien:
Weet iemand misschien hoe dit mogelijk is?
Ik heb van te voren de meest recente java geinstalleerd en de usb drivers.
Ik heb geprobeerd om te setup te "completen" door middel van enter te drukken.
Maar ik kan het programma niet vinden in de Software lijst.
iemand die mischien antwoord weet?
Anoniem: 155844
Het esato forum lezend is dit een bekend probleem. MS duo corruption met als gevolg van de nieuwe firmware. Ik heb er zelf ook last van.Worldwide schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:12:
Geheugenkaart blijft nu nog maar 80MB op staan van de 512MB. Ik kan er wel data naartoe zetten, en gebruiken. Zo gauw ik de telefoon afsluit en eruit haal is de data gewoon weg. Daarnaast raken de foto's corrupt.
Toestel zelf blijft het wel aardig doen. Maar het ligt niet aan de geheugenkaart gezien die door alle tests komt. Ik ben blij als ik over een paar weken van dit toestel af ben. Sinds het begin niks dan problemen gehad, en nu al helemaal met die nieuwe firmware. Dikke bagger...
MP3's, foto's en afbeeldingen die via usb op de geheugenkaart worden gezet verdwijen grotendeels wanneer de verbinding met de pc (veilig) wordt verbroken.
Voor sommige gebruikers biedt het soelaas om de geheugenkaart te formateren in windows. Helaas niet voor mij, ik wacht nog op een verbeterde versie van deze update, of een nieuwe.
Anoniem: 155811
na een week staat ie bij mij al op 10% ofzo terwijl de K750I van een vriend van mij (althans dat zegt ie) 3 weken meegaat....
Dit met normaal gebruik.(zo af en toe spelletje spelen en m3 luisteren)
Hoe zit dit bij jullie?
3 weken lijkt me wel erg veel als je je telefoon regelmatig gebruikt voor bellen, spelletjes en MP3Anoniem: 155811 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:51:
Ik hbe eigenlijk een vraagje over de batterijduur van de w800i.....
na een week staat ie bij mij al op 10% ofzo terwijl de K750I van een vriend van mij (althans dat zegt ie) 3 weken meegaat....
Dit met normaal gebruik.(zo af en toe spelletje spelen en m3 luisteren)
Hoe zit dit bij jullie?
Ik denk dat ik zelf ongeveer elke 10 dagen oplaadt, maar dan is hij nog niet helemaal leeg
K750i met R1N035
Ik heb nog eens geprobeert de kaart vol te gooien met dit als resultaat. Mijn cardreaqder herkent de kaart nu ook niet meer. Ik ga zometeen mijn toestel eens opnieuw updaten en dan de kaart formatteren, hopen dat die dan wel weer werkt.
Hoe fijn mijn vorige sonyericsson toestellen ook waren, met dit ding is het een en al problemen, en ik heb geen zin hem weer terug te moeten doen en 6 weken zonder te zitten.
[edit]
Zou iemand bij zijn 512MB kaart willen kijken of schijfbeheer ook meer geheugen weergeeft dan dat de kaart is? Het liefst met de kaart in het toestel zelf. Mijn telefoon geeft dan het volgende weer:

[ Voor 18% gewijzigd door Worldwide op 09-10-2005 13:24 ]
Anoniem: 98623
Telefoon ff gereboot en hij herkende mn memorycard weer
Nu doet ie 't weer prima.
Als je hem na het uitzetten weer aansluit op de usb kabel moet je c ingedrukt houden...errrrrnie schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:39:
Als ik de firmware van mijn W800i wil updaten blijft de updater hangen bij dit scherm..
[afbeelding]
ook als ik de telefon van de USB kabel afhaal -> uitzet-> er weer aan hang blijft hij op 0% staan
Volgens mij heb ik de USB drivers enzo goed geupdate..
wie kan mij verder helpen??
Anoniem: 148769

inpluggen met de c knop ingedrukt (die op je mobiel ja)
*edit* sorry dubbel post (ik was net aan het typen)
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 148769 op 09-10-2005 13:43 ]
Ik heb precies hetzelfde. Zou dit betekenen dat je deze mb's ook kan omzetten zodat je die ook kan gebruiken ??Worldwide schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:29:
[...]
[edit]
Zou iemand bij zijn 512MB kaart willen kijken of schijfbeheer ook meer geheugen weergeeft dan dat de kaart is? Het liefst met de kaart in het toestel zelf. Mijn telefoon geeft dan het volgende weer:
[afbeelding]
Weet iemand mischien hoe ik dit kan oplossen??

Heb de laatste Java + USB drivers zijn geinstalleerd
dat is nou juist t probleem... Het maakt niet uit of ik WEL of NIET 'C' indruk.. hij blijft gewoon op 0% staanDa.Rock schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:41:
[...]
Als je hem na het uitzetten weer aansluit op de usb kabel moet je c ingedrukt houden...
Hier heb ik ook last van. Wanneer ik een aantal mp3's (50 stuks) op mijn sandisk 512mb zette, kon ik ze NA de verbinding verbroken is, niet meer terug vinden. Met uitzondering van 1 of 2 stuks. via een cardreader in een andere pc heb ik dit probleem niet. Dit probleem heb ik sins de nieuwe firmware op mijn k750 staat.MaDLiVe schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:24:
[...]
Deze problemen heb ik ook met een k750i (meest recente software). MP3's die dubbel liggen mappen met vage file names etc.
ik dacht dat eerst mijn kabel niet meer goed werkte, maar meerdere mensen hebben hier last van, zie ik.
het is nu zo dat ik wel kan zien dat de k750 is aangesloten op de pc ( via oplaad logo op gsm en in apparaatbeheer in pc), maar ik kan niet op de memory stick komen????
Leeg
Plots waren alle mappen leeg (bijv met de fptps en de mp3s)
even kaart eruit>>kaart erin en het was weer ok.
is dit het begin van het einde?
In de handleiding is hier niets over te vinden (het is sowieso raar dat lang niet alle functies volledig in de handleiding beschreven staan!) en ik kan alleen snelkoppelingen voor de joystick instellen.
Nummers toevoegen onder een toets is wel mogelijk. Gewoon via opties in je contactlijst.schaduw schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:26:
Is het ook mogelijk om onder de toetsen 1-9 bepaalde Hotkeys of Snelkoppelingen te maken? Het is me met mijn w800i nog niet gelukt. Ik wil bijvoorbeeld de '9' ingedrukt houden om een bepaald nummer te bellen en de '8' ingedrukt houden om de wekker aan of uit te zetten.
In de handleiding is hier niets over te vinden (het is sowieso raar dat lang niet alle functies volledig in de handleiding beschreven staan!) en ik kan alleen snelkoppelingen voor de joystick instellen.
Als ik 3 bel krijg ik mn smstegoed, als ik 6 bel mn vriendin etc.
Snelkoppelingen naar agenda e.d. moet je met dat pookje doen. Als je deze omhoog drukt, krijg je een menu waarmee je de snelkoppelingen kan selecteren.
Ik heb het geprobeert. Gewoon een partitie van 933MB gemaakt, echter hield bij ongeveer 350~400MB het schrijven op een kreg ik de ene naar de andere error. Na het formatteren van de geheugenkaart in de telefoon was het weer 468MB, maar vreemd genoeg stonden de bestanden die over waren er nog op, terwijl bij een format de kaart leeg behoort te zijn.Anoniem: 155656 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:53:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Zou dit betekenen dat je deze mb's ook kan omzetten zodat je die ook kan gebruiken ??
Anoniem: 95406
als hij op 0% staat kun je je telefoon eraf halen (scherm zo laten staan, niets veranderen), mob uitzetten, 20 sec wachten en dan mèt c-knop (mob) ingedrukt aanpluggen. probeer dat maar een keer of drie, als dat niet lukt... tsjah.errrrrnie schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:06:
[...]
dat is nou juist t probleem... Het maakt niet uit of ik WEL of NIET 'C' indruk.. hij blijft gewoon op 0% staan
bij mij lukte het wel (k750 paar weken geleden)
vriendin op zes ? aardige jongen ben jij.Anoniem: 98623 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:30:
[...]

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 95406 op 09-10-2005 14:41 ]
Anoniem: 153264
Waarom ga je je 750 ombouwen opdat ie op een 800 lijkt ? Ze kopen allemaal een 750 en willen allemaal de functies van een 800 , is dat om geld te sparen? Koop toch gewoon een 800 !Shiver23 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 23:53:
[...]
Gewoon bij http://cnn.cn bestellen. Heb ik ook gedaan.
Prima service. Binnen een week heb je het binnen en stukken goedkoper dan mobiele eenheid.
Heb nu ook alle andere onderdelen binnen zodat mijn k750 nu echt kompleet op een W800i lijkt.
Ik ben een heel aardige jongen ja.Anoniem: 95406 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:38:
[...]
als hij op 0% staat kun je je telefoon eraf halen (scherm zo laten staan, niets veranderen), mob uitzetten, 20 sec wachten en dan mèt c-knop (mob) ingedrukt aanpluggen. probeer dat maar een keer of drie, als dat niet lukt... tsjah.
bij mij lukte het wel (k750 paar weken geleden)
[...]
vriendin op zes ? aardige jongen ben jij.
Had mn vorige telefoon ook altijd zo ingesteld.. had 1 t/m 5 al vol en toen kreeg ik wat met haar. Kwam dus op nummer 6 toevallig.
En dat heb ik maar overgenomen op mn w800i, anders bel ik steeds de verkeerden
Achja, ze komen er nu pas achter dat de 800 veel mooier isAnoniem: 153264 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:56:
[...]
Waarom ga je je 750 ombouwen opdat ie op een 800 lijkt ? Ze kopen allemaal een 750 en willen allemaal de functies van een 800 , is dat om geld te sparen? Koop toch gewoon een 800 !
geen slepende vetes starten / slapende honden wakker maken / vredespijpen breken / strijdbijlen opgraven aub.Anoniem: 98623 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:15:
[...]
Achja, ze komen er nu pas achter dat de 800 veel mooier is
ik heb geen zin in het welles-nietes tussen 750 en 800 gebruikerts. ok ?
over smaak... enfin, je hebt me vast wel door.
(k750)
Anoniem: 152018
ik ga em idd ombouwen naar een w800 en ik doe het idd om geld te besparen. Vind het gewoon een leuk foontje maar heb dat geld er niet voor over. Daarom gewoon een d750i gehaald en stukje bij beetje verbouwen naar een 800.Anoniem: 153264 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:56:
[...]
Waarom ga je je 750 ombouwen opdat ie op een 800 lijkt ? Ze kopen allemaal een 750 en willen allemaal de functies van een 800 , is dat om geld te sparen? Koop toch gewoon een 800 !
kosten:
d750 150 eu
w800 frontje 30 eu
firmware 10 eu
512 kaart 25 eu ebay
totaal 215 euro...best netjes voor een w800i (zonder oordopjes dan, maarja, heb al iriver met creative ep-630 dopjes waar de 800 dus nooit aan kan tippen)
p.s Ben student dus ja..dan moet het allemaal zo goedkoop mogelijk..
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 152018 op 09-10-2005 15:26 ]
Haha, ik ben ook student maar was 330 kwijtAnoniem: 152018 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:19:
[...]
ik ga em idd ombouwen naar een w800 en ik doe het idd om geld te besparen. Vind het gewoon een leuk foontje maar heb dat geld er niet voor over. Daarom gewoon een d750i gehaald en stukje bij beetje verbouwen naar een 800.
kosten:
d750 150 eu
w800 frontje 30 eu
firmware 10 eu
512 kaart 25 eu ebay
totaal 215 euro...best netjes voor een w800i (zonder oordopjes dan, maarja, heb al iriver met creative ep-630 dopjes waar de 800 dus nooit aan kan tippen)
p.s Ben student dus ja..dan moet het allemaal zo goedkoop mogelijk..
Trouwens, is het mogelijk om aan een bepaald profiel een bepaalde ringtone te koppelen?
Als ik het profiel verander in 'vergadering', wil ik een rustige ringtone. Maar zodra ik dan weer terugga naar het normale profiel blijft de ringtone dezelfde als die ik bij vergadering in heb gesteld

Hele tijd melding: Kan het algemeen volume nu niet stoppen.
Terwijl ik nergens een bestand in gebruik heb van mn MMC?
-edit-
Vaag, ik moest mn pc uitzetten voordat ik 'm los kon koppelen.
Toen werd mn MMC alleen niet meer herkend door mn telefoon, moest 'm aan en uitzetten voor het weer werkte. Erg vervelend
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 98623 op 09-10-2005 15:57 ]
verwijderen gaat bij mij vrij vlug, maar ik kan eigenlijk niets meer op m'n mmc zetten, ook connecten duurt een minuut ofzo, waarbij hij vrolijk een aantal keer 'plongt'.Anoniem: 98623 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:48:
Trouwens, als ik de USB-kabel dr nu in ram, kan ik 'm met geen mogelijkheid veilig verwijderen.
Hele tijd melding: Kan het algemeen volume nu niet stoppen.
Terwijl ik nergens een bestand in gebruik heb van mn MMC?
gddmn, nu ik nog eens de error-meldig wil tjekken, doet 'ie het natuurlijk.
Thnx! Daar had ik dus overheen gekeken. Jammer dat je alleen geen acties kunt toekennen (zoals dus wekker aan/uit), via t joystickje is het weer net iets omslachtiger. Mijn vriendin zit trouwens onder nummer 9Anoniem: 98623 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:30:
[...]
Nummers toevoegen onder een toets is wel mogelijk. Gewoon via opties in je contactlijst.
Snelkoppelingen naar agenda e.d. moet je met dat pookje doen. Als je deze omhoog drukt, krijg je een menu waarmee je de snelkoppelingen kan selecteren.
Dit hoesje lijkt me ook heel relaxed, en maar 3 dollartjes. (plaatje: http://cnn.cn/shop/images/w800siliconcase.jpg ) In NL heb ik twee leveranciers gevonden waar het alweer 10 euro kost, dan is bestellen vanuit Hong Kong goedkoper

Anoniem: 44127
Hoe krijg ik ze weer terug.. vooral dat puzzelspelletje.. wil ik heeelll graag hebben...
Bij mij geeft ie precies hetzelfde weer!Worldwide schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:29:
[...]
[edit]
[afbeelding]
(heb een 512Mb mem.stick met de w800i)

Omdat ik de K750 al vanaf het begin heb en de W800 toen nog niet te koop was?Anoniem: 153264 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:56:
[...]
Ik had frontje van de W800 al voordat de W800 uberhaupt te koop was hier.
En nu kan ik nog een beetje wisselen.
Probeer dit eens voor puzzelspelletje:Anoniem: 44127 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:16:
Ik heb mn w800 gereset (Master Reset), en ben vergeten mn games te back-uppen![]()
Hoe krijg ik ze weer terug.. vooral dat puzzelspelletje.. wil ik heeelll graag hebben...
http://66.249.93.104/sear...lider/+puzzleslider&hl=nl

Als ik mijn 512MB memorystick in een externe kaartlezer steek, dan zie ik gewoon één partitie van 468MB. Als ik hem bekijk via de telefoon zie ik precies hetzelfde als Worldwide;
Fat partitie van 468MB + niet toegewezen ruimte 465MB... Je bent dus niet de enige.
Nou 10 dagen haal je ook langers niet als je regelmatig je mp3 speler gebruikt.rellehenk schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:02:
[...]
3 weken lijkt me wel erg veel als je je telefoon regelmatig gebruikt voor bellen, spelletjes en MP3
Ik denk dat ik zelf ongeveer elke 10 dagen oplaadt, maar dan is hij nog niet helemaal leeg
BlaBlaBla
Alle updates gedraaid, java, drivers, de site update site blijft hangen bij het begin. Geen popups die zeggen dat de w800 uit moet of wat dan ook.
Anoniem: 152018
nee dat maakt niet uitaustin_77 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:10:
maakt het uit of je nu een pentium processor hebt of amd bij het updaten van de w800i?
.
Dus voor de gene die dit probleem ook hadden, probeer eens te updaten. Al vind ik het een beetje vaag, aangezien het een hardwarematig probleempje is.
En ik doe dus echt geen 10 dagen met mijn telefoon. Ik gebruik elke dag de mp3 functie minimaal een halfuur. Daarnaast ook nog heel veel experimenteren met de camera ed. Ik denk dat ik hem elke 3-4 dagen wel moet opladen.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Anoniem: 143766
Iemand suggesties?
Anoniem: 22297
Gebruik je FF?austin_77 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:41:
Nogmaals java geinstalleerd, maar deze geeft aan na het klikken op volgende (nadat je alle selectievakjes hebt aangevinkt) "java.lang.nullpointerexception" en de site blijft ongewijzigd.
Iemand suggesties?
Anders moet je ff je cookies en histrory deleten.
Als je het via de telefoon doet worden meteen (lege) mappen aangemaakt voor je telefoon.Anoniem: 98623 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:37:
Kan je de card niet gewoon via je pc formatteren?
Meteen geprobeerd, maar zonder resultaat. Situatie blijft hetzelfde.Anoniem: 22297 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:47:
[...]
Gebruik je FF?
Anders moet je ff je cookies en histrory deleten.
Laat ik het nog eens proberen: waar heb jij die extra cover vandaan? Gewoon bij een (web)winkel in Nederland? Enig idee of er ook aan de K750i covers te komen is?Shiver23 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:36:
[...]
Omdat ik de K750 al vanaf het begin heb en de W800 toen nog niet te koop was?
Ik had frontje van de W800 al voordat de W800 uberhaupt te koop was hier.
En nu kan ik nog een beetje wisselen.
Altijd wel handig om eentje extra te hebben, voor het geval dat. Zelf irriteer ik me een beetje aan het gekraak van de zijkanten... er zit ook een beetje speling nu. Goed, nu praten over 1 mm of minder en je moet het toestel op een bepaalde wijze in je handen hebben. Maar dan nog.. erg jammer. Ik heb het toestel dan ook vanaf het begin, dus kan het wel wijzen op slijtage.
Anoniem: 153264
Nou ik heb het niet over wel of niet mooi. Het gaat om de functies van de foon en bij de 800 is er nou eenmaal meer functionaliteit aanwezig.Anoniem: 95406 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:19:
[...]
geen slepende vetes starten / slapende honden wakker maken / vredespijpen breken / strijdbijlen opgraven aub.
ik heb geen zin in het welles-nietes tussen 750 en 800 gebruikerts. ok ?
over smaak... enfin, je hebt me vast wel door.
(k750)
Maakt niets uit.austin_77 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:10:
Ik heb diverse posts hier al gelezen, maar mijn vraag stel ik dan toch hier... maakt het uit of je nu een pentium processor hebt of amd bij het updaten van de w800i?
Alle updates gedraaid, java, drivers, de site update site blijft hangen bij het begin. Geen popups die zeggen dat de w800 uit moet of wat dan ook.
Dutchsoulboy1 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 19:26:
[...]
Dit kan onmogelijk omdat die cover mechanisch werkt en door een update kan daar niets aan veranderen. Je post maakt jou dus behoorlijk ongeloofwaardig.
[ Voor 50% gewijzigd door Korakal op 09-10-2005 21:04 ]
Joh, vertel mij watDutchsoulboy1 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 19:26:
[...]
Dit kan onmogelijk omdat die cover mechanisch werkt en door een update kan daar niets aan veranderen. Je post maakt jou dus behoorlijk ongeloofwaardig.

Misschien heeft ie te veel lichaamsvocht van mij geabsorbeerd en is de cover wat stroever geworden
En gebruik aub de edit knop man

Als je meerdere mensen wil quoten moet je gewoon in het postmenu op zijn/haar reactie klikken en dan wordt ie automatisch aan ja post toegevoegd.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Kan niemand mij helpen, ik zou graag vanavond nog updaten namelijkpaazei schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:52:
Waarom zijn bij mij alle velden van seus leeg?
Ik heb hem gestart vanuit firefox en ook vanuit Iexplorer. Bij de installatie van seus heb ik ook alles gegokt ongeveer... Kunnen ze niet gewoon zoiets maken dat het doet?
Maar, wat moet ik krijhgen te zien als seus word gestart door de update, kan iemand mij misschien screens sturen, dan weet ik waar ik moet klikken en wat de instructies zijn... W800i BTW.
Bedankt (als iemand zo flex is)
Anoniem: 49409
Die zouden verholpen moetten zijn met een update voor mijn carkit. namelijk versie 4.12
Die heb ik vandaag op mijn carkit gepleurt, maar nog steeds heb ik problemen met de connectie tusse de carkit en de telefoon.
Elke keer na 5 minuten ofzo, verliest de carkit de connectie met de telefoon. waarna hij weer opnieuw contact zoekt en gaat syngronizeren met de telefoon. Dit doet ie ook als ik midden in een gesprek zit.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen.
BT2.0 op de K750i kan meerdere verbindingen tegelijk maken en scant regelmatig naar nieuwe apparaten, wat problemen geeft bij bestaande verbindingen die nog BT1.2 of 1.1 zijn (meeste carkits en headsets).Anoniem: 49409 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:23:
Ik heb een parrot ck3100 bluetooth carkit en een k750i. ik had problemen met de verbinding tussen mijn carkit en mijn telefoon.
Die zouden verholpen moetten zijn met een update voor mijn carkit. namelijk versie 4.12
Die heb ik vandaag op mijn carkit gepleurt, maar nog steeds heb ik problemen met de connectie tusse de carkit en de telefoon.
Elke keer na 5 minuten ofzo, verliest de carkit de connectie met de telefoon. waarna hij weer opnieuw contact zoekt en gaat syngronizeren met de telefoon. Dit doet ie ook als ik midden in een gesprek zit.
Je kunt eens proberen of het beter gaat als je BT op de K750i op 'stroom sparen' zet, in dat geval staat hij nog maar 1 verbinding tegelijk toe en scant hij niet meer.
Op een buitenlands forum zei een SE developer dat er aan BT gewerkt wordt en dat ze inmiddels een oplossing hebben voor het disconnecten.
Wanneer dit in een nieuwe firmware komt wist hij niet

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Anoniem: 143766
Ik heb er ook last van. Heb de ck3000 en inderdaad verliest hij ook iedere 5 minuten de verbinding. Soms nog wel sneller....Het ligt aan de onstabiele bluetoothsoftware van de telefoon. Had hiervoor namelijk een T610 en die had helemaal nergens last van. Het is al wel enigzins verbeterd want met de allereerste software connecte hij soms twee maal per minuut, werd je echt gek van. Nu is 't nog niet ideaal, maar ik stoor me er niet aan en vroeg of laat zal er vast een oplossing voor komen.Anoniem: 49409 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:23:
Ik heb een parrot ck3100 bluetooth carkit en een k750i. ik had problemen met de verbinding tussen mijn carkit en mijn telefoon.
Het ligt dus niet aan je carkit of aan de software die erop zit
TIP: Heb je een D750i en wel eens last van vastlopers? Hou het T-zones knopje een paar seconden ingedrukt en je komt in een menu'tje waar je kan kiezen tussen: minimaliseren en afsluiten. Ik weet niet of je bij de W800i dit truukje ook kan doen...
VRAAG: Ik wordt helemaal GEK van krassen in mijn beeldscherm. Ik wou een screenprotector bestellen maar het kwaad was al geschied, er zit een kras op mijn beeldscherm, en ze lijken zich te vermenigvuldigen
Mijn vraag is dus: Hoe haal ik die krassen weg? Zie je minder makkelijk de krassen met een screenprotector?
te koop bij juweliers die swatchhorloges verkopen. Is speciaal voor kunststof. Wel microfiber doekje gebruiken
Diepe krassen krijg je niet meer weg, displex polijst het scherm en verwijdert alleen lichte krasjes.schraagen schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:23:
FF een tip en een vraag
VRAAG: Ik wordt helemaal GEK van krassen in mijn beeldscherm. Ik wou een screenprotector bestellen maar het kwaad was al geschied, er zit een kras op mijn beeldscherm, en ze lijken zich te vermenigvuldigenDisplex heb ik al geprobeerd maar helpt voor geen ene moer...
Mijn vraag is dus: Hoe haal ik die krassen weg? Zie je minder makkelijk de krassen met een screenprotector?
Ik heb iemand wel eens met tandpasta z'n schermpje zien poetsen, dat is iets ruwer dan displex
Met screenprotectors krijg je minder snel krassen (die ik lever hebben een harde en gladde toplaag) maar met sleutels o.i.d. bekras je uiteindelijk gewoon alles

Met een screenprotector kun je wel erger voorkomen, maar wat er al in zit blijf je zien, vooral de diepe krassen.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Bij mij bleef alles bewaard. Het updaten zelfs ging met veel problemen gepaard, heel veel gekloot en al, maar toen die ging, ging ie ook goed. En alles werkt goed, niks corrupt enzo. Maar je doet er wel verstandig aan, voor het updaten zo veel mogelijk te backupen. (mbv FMA ofzo)DaannO schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:26:
wat gaat er allemaal verloren als je je tel update? je sms? je tel geheugen zoals je nr?
Anoniem: 95814
nou het updaten van de nieuwe w800i updates wil bij mij dus niet...ik kom naar alle stappen doorlopen te hebben, bij het sony update programma, dan geeft hij aan: dat ik de telefoon van de usb kabel moet halen en uitdoen (20 sec wachten) en dan? danl oopt hij nooit meer verder iemand een idee hoe dit kan of wat te doen?!Shailesh schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:30:
[...]
Bij mij bleef alles bewaard. Het updaten zelfs ging met veel problemen gepaard, heel veel gekloot en al, maar toen die ging, ging ie ook goed. En alles werkt goed, niks corrupt enzo. Maar je doet er wel verstandig aan, voor het updaten zo veel mogelijk te backupen. (mbv FMA ofzo)
Ik hou me ook aanbevolen!DaNiEl KuNsT schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:11:
owkeej, bij samenkopen zo'n cover besteld. maar hoe krijg k mn oude nu eraf. k heb mn rot lopen zoeken naar die howto, maar kon m eerst niet vinden (logisch, als je op plaatjes zoekt terwijl die dood zijn). nu heb ik m dus: klik maar heb k dr dus niets aan. iemand nog een werkende howto ?
edit: hier iets gevonden: http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=1195
[ Voor 8% gewijzigd door Rio op 09-10-2005 21:55 ]
Dat gekloot had ik nou ook. Wat je wel moet doen na die 20 seconden, is bij het inpluggen de C knop op je telefoon ingedrukt houden. Zoals al vaker is gezegd hier. En dan zou windows nieuwe hardware moeten detecteren. En op dat moment moet je de update drivers installeren (kan je downloaden van de SE site, is een zipje met 2 bestandjes).Anoniem: 95814 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:49:
[...]
nou het updaten van de nieuwe w800i updates wil bij mij dus niet...ik kom naar alle stappen doorlopen te hebben, bij het sony update programma, dan geeft hij aan: dat ik de telefoon van de usb kabel moet halen en uitdoen (20 sec wachten) en dan? danl oopt hij nooit meer verder iemand een idee hoe dit kan of wat te doen?!
Misschien een hele stomme opmerking, maar hoe zie je wanneer het een diepe kras is? Mijn mobiel heb ik NOOIT bij sleutels gestopt, altijd in een aparte zak, en voor mij is het een kras, wanneer je zo'n glinstering ziet zeg maar.Speedy-Andre schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:30:
[...]
Diepe krassen krijg je niet meer weg, displex polijst het scherm en verwijdert alleen lichte krasjes.
Ik heb iemand wel eens met tandpasta z'n schermpje zien poetsen, dat is iets ruwer dan displex![]()
Met screenprotectors krijg je minder snel krassen (die ik lever hebben een harde en gladde toplaag) maar met sleutels o.i.d. bekras je uiteindelijk gewoon alles![]()
Met een screenprotector kun je wel erger voorkomen, maar wat er al in zit blijf je zien, vooral de diepe krassen.
En dat Polywatch, is dat in principe hetzelfde als Displex, of vele malen beter?
http://www.esato.com/boar...php?topic=105073&start=45
In windows wordt hij als 488.325.112 bytes (465Mb) aangegeven, terwijl het een 512 Mb stick is. Hebben meer mensen dit??
En wat staat er allemaal op de memorystick wat verloren zou gaan, als ik 'm formateer?? Afgezien van mijn eigen foto's en MP3's?
Canon R6/5D3/16-35/24-70/70-200/85/100/135/100-500
nou kijk en dat werkte dus wel..helemaal top bedanktShailesh schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:55:
[...]
Dat gekloot had ik nou ook. Wat je wel moet doen na die 20 seconden, is bij het inpluggen de C knop op je telefoon ingedrukt houden. Zoals al vaker is gezegd hier. En dan zou windows nieuwe hardware moeten detecteren. En op dat moment moet je de update drivers installeren (kan je downloaden van de SE site, is een zipje met 2 bestandjes).
btw: wat is er nu verranderd na die update?!
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 95814 op 09-10-2005 22:17 ]
Eheh, das nou mooi. Voor de wijzigingen moet je ff in de startpost kijken. De laatste firmware van de K750i. Dat is dezelfde die je nu op je telefoon hebt gezet, dus betere camera enzo.Anoniem: 95814 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:12:
[...]
nou kijk en dat werkte dus wel..helemaal top bedankt![]()
btw: wat is er nu verranderd na die update?!
Diepe kras is gewoon heel duidelijk voelbaar...Zo'n licht krasje dat je alleen in het licht ziet kan je met displex gemakkelijk weghalen.schraagen schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:55:
[...]
Misschien een hele stomme opmerking, maar hoe zie je wanneer het een diepe kras is? Mijn mobiel heb ik NOOIT bij sleutels gestopt, altijd in een aparte zak, en voor mij is het een kras, wanneer je zo'n glinstering ziet zeg maar.
En dat Polywatch, is dat in principe hetzelfde als Displex, of vele malen beter?
Maar het beste is gewoon om te voorkomen, en er een gewoonte van te maken je telefoon en je sleutels in andere zakken te houden
Ik ken Polywatch wel, bij horloges werkt dat best goed maar het 'glas' is wel anders dan bij de SE foons. Met Displex heb ik nog niet gewerkt, dus 1 op 1 vergelijken kan ik ze niet.schraagen schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:55:
[...]
Misschien een hele stomme opmerking, maar hoe zie je wanneer het een diepe kras is? Mijn mobiel heb ik NOOIT bij sleutels gestopt, altijd in een aparte zak, en voor mij is het een kras, wanneer je zo'n glinstering ziet zeg maar.
Een diepe kras kun je behalve zien ook voelen
Overigens kan ik niet uit je tekst halen hoe de kras eruit ziet, een foto zegt me meer.
Mijn screenprotector zit nu 2 maanden op m'n K750i en ik zie nog geen duidelijke krassen, terwijl ik het toestel dagelijks bij me heb.
Met een felle lamp erop is onder een hoek wel e.e.a. te zien, maar dat lijkt mij geen alledaagse situatie
ok top dankje, maar nog 1 vraag hoe kan ik mijn versie zien van de telefoon, zodat ik kan zien of ie ook echte goed ge-update is (wat is de nummer/code van de nieuwe update btw?)Shailesh schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:25:
[...]
Eheh, das nou mooi. Voor de wijzigingen moet je ff in de startpost kijken. De laatste firmware van de K750i. Dat is dezelfde die je nu op je telefoon hebt gezet, dus betere camera enzo.
Ja sorry hoor, een paar vragen beantwoorden kan nog maarreAnoniem: 95814 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:35:
[...]
ok top dankje, maar nog 1 vraag hoe kan ik mijn versie zien van de telefoon, zodat ik kan zien of ie ook echte goed ge-update is (wat is de nummer/code van de nieuwe update btw?)
Lees die startpost eens door. Van de 3 vragen die je stelde stonden er 2 in de SP en 1 was al heel veel genoemd in het topic zelf. Nou vind ik het niet erg om bepaalde dingen te beantwoorden, maar dit is een beetje te veel van het goede
Anoniem: 157043
Je toestel kan geen gebruikmaken van deze service
De operator staat het gebruik van deze service op dit toestel niet toe.
Wij hopen je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Hartelijk dank voor het gebruik van Sony Ericsson Update Service.
Iemand enig hoe verder?
Update:
Net gesproken met KPN Technische dienst, deze weten dus echt van NIETS

Advies was: Ga naar een business center, daar kunnen ze het kosteloos voor je doen.
Diverse Business centers gebeld, alle geven aan dat ze de nieuwe software nog niet hebben.
Iemand suggesties?
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 157043 op 10-10-2005 16:51 ]
*BUMP*Anoniem: 155656 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:53:
[...]
Weet iemand mischien hoe ik dit kan oplossen??
Heb de laatste Java + USB drivers zijn geinstalleerd
Iemand die dit weet op te lossen??
Java blijft moeilijk doen en die melding geven -> java.lang.nullpointerexception en de site blijft "wit".
Ligt dit aan java zelf of heb ik de verkeerde versie?
Kan iemand mij een suggestie doen zodat ik kan updaten?
Oink
Als ik de lenscover open doe zie ik even voor minder dan een halve seconde het fotoscherm, hoppa weg! zelfde met opstarten vanuit het menu..
Fijn....

Same here, niet leuk...Anoniem: 155656 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:05:
[...]
*BUMP*
Iemand die dit weet op te lossen??
je toestel is gesimlocktAnoniem: 157043 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:46:
Heb zelf een W800i met een KPN abonnement en krijg onderstaande melding als ik wil updaten.
Je toestel kan geen gebruikmaken van deze service
De operator staat het gebruik van deze service op dit toestel niet toe.
Wij hopen je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Hartelijk dank voor het gebruik van Sony Ericsson Update Service.
![]()
Iemand enig hoe verder?
it's as simple as something the nobody knows....
Ik heb ook een kpn abbo en heb zonder problemen ge-update. Alles ging meteen perfect, alleen ik heb nu heel soms dat de bestanden niet goed gekopieerd worden via Disc2phone. Verder is de mp3-functie veel beter geworden met geluidskwaliteit. Ik kan de bass veel hoger zetten nu en kan em nu zonder vervormingen op z'n allerhardst zetten. Wat ik alleen wel vermoed is dat de de volume lager hebben gezet. Want op z'n allerhardst gaat ie nu volgens mij even hard als voor de update op de een-na-hoogste stand. Maar sowieso kan ik de bass hoger zetten en dat is fijn.
Master_A
Anoniem: 88208
Misschien proberen opnieuw de update te draaien?Praetorian schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:22:
Ik zit nog steeds met een dode camera met de nieuwste firmware(w800i)
Als ik de lenscover open doe zie ik even voor minder dan een halve seconde het fotoscherm, hoppa weg! zelfde met opstarten vanuit het menu..
Fijn....
Ik zal zo snel mogelijk plaatjes weer uploaden.DaNiEl KuNsT schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:11:
owkeej, bij samenkopen zo'n cover besteld. maar hoe krijg k mn oude nu eraf. k heb mn rot lopen zoeken naar die howto, maar kon m eerst niet vinden (logisch, als je op plaatjes zoekt terwijl die dood zijn). nu heb ik m dus: klik maar heb k dr dus niets aan. iemand nog een werkende howto ?
@home had mijn account opgeheven....
Bekijk die howto ook even, want die is denk ik duidelijker dan hoe ik het had
Anoniem: 132776
Om een of andere reden kan hij geen volledige bestanden overzetten of doet hij dat met corrupte bestandsnamen... Heel erg vervelend..
Zouden die mannen van S-E eigenlijk wel hun firmware op voorhand testen? Argh.
Anoniem: 149229
weet iemand of het schadelijk is voor je batterij (D750i)
als je hem elke avond aan de oplader doet..
gemiddelt is mijn batterij status op 50 procent savonds..
Nee, da's niet schadelijk..Anoniem: 149229 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 00:29:
Hoi ..
weet iemand of het schadelijk is voor je batterij (D750i)
als je hem elke avond aan de oplader doet..
gemiddelt is mijn batterij status op 50 procent savonds..
Het is voor deze batterijen zelfs slecht om volledig te ontladen.
Ik heb hem afwisselend aan de pc en aan de snellader.
Ook gefelicteerd, zelfde probleem hierPraetorian schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:22:
Ik zit nog steeds met een dode camera met de nieuwste firmware(w800i)
Fijn....
Bij hoeveel % kan je het beste gaan laden, b.v. 1%, 5% of 10% oid?Speedy-Andre schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 00:38:
[...]
Nee, da's niet schadelijk..
Het is voor deze batterijen zelfs slecht om volledig te ontladen.
Ik heb hem afwisselend aan de pc en aan de snellader.
Dank je trouwens, da's goeie info
Zie ook hierAnoniem: 148223 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 01:07:
[...]
Bij hoeveel % kan je het beste gaan laden, b.v. 1%, 5% of 10% oid?
Dank je trouwens, da's goeie info
Ik hanteer zelf tussen 30 en 60% want je hebt niet altijd bij bijv. 50% ontlading een lader bij de hand.
Bovendien is de meter op de foon niet erg nauwkeurig.
Het belangrijkste is dat je hem niet volledig ontlaadt, of het moet per ongeluk gebeuren, dan heb je pech en neemt de batterij capaciteit een beetje af.
Dit topic is gesloten.
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware