Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 12.028 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:29
200 volgens mij hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 08:37

Rio

Ik heb al een boek

yonexfreak schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:48:
max 100smsjes in de w800i /k750i :?
lijkt me wat weinig.,.,mn samsung e700 kan er max 200 in gsm kwijt..op simkaart iets van 15 ofzo

zou handig zijn als je je smsen op je memkaartje kan bewaren :) (wat misschien ook kan...mja eerst foon binnekrijgen voor ik verder blaat :P)
Ja, je zegt het zelf al: je hebt een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net w800i update gedaan, geen problemen, alles voltooid.
Merk dat de movie-modus/opnemen beter is. Filmpjes schokken nu alleen af en toe... :?
Verder ff opletten met het 20 sec w8ten en weer aansluiten: C toets vasthouden; dan begint het downloaden/updaten pas.

Hebben meer mensen nu last van schokjes in een filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LET OP: FIRMWARE R1N035: (16 september 2005) GEEFT VEEL PROBLEMEN. HET IS EEN BETA FIRMWARE. Ik kom zojuist van een Sony Ericsson servicepoint (Teleworld Amsterdam). Daar wordt met klem afgeraden om de bovengenoemde firmware te installeren. R1L002: (19 mei 2005) is de laatste officieel uitgegeven firmware. Mijn toestel moest zelfs opgestuurd worden nadat ik R1N035 geinstalleerd had. De oude firmware bij Teleworld getracht terug te zetten, maar dat lukte niet.

U is gewaarschuwd.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie-Kanarie schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:08:
De oplossing van Speedy andré werkt bij mij ook goed. Alleen kan ik maar na 1 pagina surfen met opera. daarna verbreekt de proxy de verbinding en is het surfen gedaan. Of ik nu op een link op de startpagina klik of zelf een adres invoer, de pagina word geladen en vervolgens weg verbinding en dan zeurt opera als ik verder wil surfen. Als ik via device explorer opstart kan ik wel blijven surfen.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
heb verder niets veranderd aan instellingen van device explorer of de commando regel (op de id en entry point na)
Ik heb precies hetzelfde, hoewel het soms nog wel een tijdje goed gaat. Maar vaak niet helaas.

btw. Is het mogelijk om die link ergens anders te plaatsen dan op me desktop. Ik heb de gewoonte alle icoontjes weg te werken op me desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:26:
[...]

ik heb de oplossing gevonden :*)

configuratie scherm >> bluetooth apparaten >> telefoon aanklikken >> eigenschappen >> services >> vinkje zetten voor 'stuurprogramma's voor toetsenbord'

succes!
Oke dit heb ik geprobeerd maar mijn telefoon staat dus niet bij mij bluetooth apparaten.
Heb dus nu geprobeerd om hem toe te voegen maar dan krijg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://img164.imageshack.us/img164/2530/clipboard026af.th.jpg

Hoe moet ik de telefoon dan toe voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me af of de v800 misschien dezelfde instellingen nodig heeft als de w800... vandaar heir een repost:

ik wil via bluetooth internetten met HP ipaq 2110 en Sony ericson v800, maar wanneer ik alles ingesteld heb met BT Phone manager gaat ie connecten met vodafone (NL).
hij belt het nummer *99***1# (raar nummer al zeg ik het zelf).
Vervolgens krijgt hij geen verbinding...

Weet iemand toevallig wat er verkeerd ingesteld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:14:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, hoewel het soms nog wel een tijdje goed gaat. Maar vaak niet helaas.

btw. Is het mogelijk om die link ergens anders te plaatsen dan op me desktop. Ik heb de gewoonte alle icoontjes weg te werken op me desktop.
:(
Ik heb dit ook: heel vervelend ook krijg ik dan de heletijd waarschuwingen van "hanging proxy" en sluit zichzelf dan af. Dit is ZOO iritand, weet iemand hier een oplossing voor?? Verder wel heel cool.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het op vele manieren geprobeerd het updaten , voornamelijk met de C - knop fase

maar hij blijft toch echt 0 % staan of ik doe iets gigantisch fout,

maar als dat stukje komt over dat hij 20 sec uitgeschakeld moet staan dan doe ik dat en wacht ik netjes , sluit hem daarna weer aan en houdt de C-knop ingedrukt maar het helema Seus programma loopt gewoon vast

Nou las ik dus net dat het niet verstandig is om up te daten maar toch zou ik graag willen dat het lukt.

dus doe ik iets fout, zo dat ik in de toekomst hem wel kan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 18:06
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:05:
LET OP: FIRMWARE R1N035: (16 september 2005) GEEFT VEEL PROBLEMEN. HET IS EEN BETA FIRMWARE. Ik kom zojuist van een Sony Ericsson servicepoint (Teleworld Amsterdam). Daar wordt met klem afgeraden om de bovengenoemde firmware te installeren. R1L002: (19 mei 2005) is de laatste officieel uitgegeven firmware. Mijn toestel moest zelfs opgestuurd worden nadat ik R1N035 geinstalleerd had. De oude firmware bij Teleworld getracht terug te zetten, maar dat lukte niet.

U is gewaarschuwd.
Leuk, en dat terwijl ik hem een week geleden heb geflashed naar R1N035... ;(

mja, hopelijk geen dood mobieltje ofzo :X laat SE aub snel opschieten met de volgende firm

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-06 11:53
Volumius schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:40:
Kan iemand mij helpen? Ik was mijn sony k750 aan het updaten met de nieuwe firmware en na 1% gaf hij een communicatiefout en in een reflex trok ik de usb kabel uit mijn laptop. Maar sindsdien gaat de telefoon niet eens meer aan als ik de powerknop indruk. Ik zit hier heel erg mee aangezien ik niet meer bereikbaar ben op deze manier. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Heb ook de recovery nu geprobeerd maar niets werkt. De telefoon gaat namelijk sowieso helemaal niet meer aan. Zou die dan helemaal dood zijn? Weet iemand wat er nu precies gebeurd is en wat het mankement is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:23:
[...]

Oke dit heb ik geprobeerd maar mijn telefoon staat dus niet bij mij bluetooth apparaten.
Heb dus nu geprobeerd om hem toe te voegen maar dan krijg ik deze melding:

[afbeelding]

Hoe moet ik de telefoon dan toe voegen?
bluetooth op je gsm aanzetten en dan de wizard doorlopen. Als dat niet werkt zou ik het niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Kheb m'n w800 ook net geupdate, zonder problemen :) M'n software nu:

R1N035
prgCXC 1250092_EU_1_CA R1N035

softwareversies voor LCD-scherm
hoofdscherm
Huidig: 0

Camera SWversie
Camera
Huidig: 4.5

Softwareversies voor ITP
CXC 125 932 R1E

Aanpassing CDA 102425/17 R2A
cxc 1250093 R1N035
EUROPE_3

Content versie
PA11

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beheerder kan beter de link van firmware R1N035 verwijderen.
Volgens het servicepoint gaan vele updates via internet fout. Eenmaal fout (communicatiefout met toestel bijv) is het meestal niet meer te herstellen en moet het toestel opgestuurd worden.
Het servicepunt raad aan om even langs te komen om te flashen en het dus niet zelf te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:38:
[...]

bluetooth op je gsm aanzetten en dan de wizard doorlopen. Als dat niet werkt zou ik het niet weten
Heb ik al aan, ik kan namelijk wel gewoon bestanden versturen via My phone explorer.

iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen rare dingen doet gaat die update via inet gwn zoals ie moet lopen. Bij het 'wacht 20sec...enz.':
- haal de foon van het kabeltje
- zet hem uit (als ie al niet uit stond..(weet ik ff niet meer)
- houd de c-knop ingedrukt, en sluit het kabeltje aan...
- houdt de c-knop vast totdat er 1% komt...dan kun je hem gerust loslaten.
(het klopt dat de muis bij dit gebeuren op zandloper gaat, iig loopt het niet vast wat wel zo lijkt...)

Het is allemaal wel iets omslachtig, programma zus en zo...maar t gaat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Weet iemand wat er eigenlijk veranderd is bij de w800i uodate? Ik merk geen verschil ofzo. Ik kan nog steeds geen nummers op een andere volgorde zetten ofzo of een eigen playlist maken. Filmpjes zien er hetzelfde uit en er staat wel dat ik den R1N035 heb. Iemand?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Mss verbeterde camerasoftware, heb ik nog niet getest ofzo.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:49:
Als je geen rare dingen doet gaat die update via inet gwn zoals ie moet lopen. Bij het 'wacht 20sec...enz.':
- haal de foon van het kabeltje
- zet hem uit (als ie al niet uit stond..(weet ik ff niet meer)
- houd de c-knop ingedrukt, en sluit het kabeltje aan...
- houdt de c-knop vast totdat er 1% komt...dan kun je hem gerust loslaten.
(het klopt dat de muis bij dit gebeuren op zandloper gaat, iig loopt het niet vast wat wel zo lijkt...)

Het is allemaal wel iets omslachtig, programma zus en zo...maar t gaat wel :)
Het gaat bij jou, maar de mensen op het servicepoint worden overstelpt met personen bij wie het niet gaat. Ook ik heb de instructies zorgvuldig gelezen, maar tijdens het updaten stopt ie ineens na 48%. Toch niet helemaal fris. Ik heb zelfs Sony-Ericsson support gebeld en ook hun raden het af om via internet te updaten omdat de procedure niet stabiel is. Dus het melden van een positieve update is betekent niet dat dat bij iedereen zo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:31:
Heb net ook een W800i opgehaald, had eerst een K750i. Weet iemand hoeveel smsjes je kunt bewaren op de W800? Ook max 100 in totaal?
200. bij 95% vol krijg je 'n waarschuwing.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03
Rio schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:03:
[...]

Ja, je zegt het zelf al: je hebt een andere telefoon.
klopt maar ik wacht op goedkeuringsbrief van de kpn (nummerbehoud) en als die binnen is kan ik ook de k750i ophalen ;)

bedoelde alleen dat bij een al oude gsm er al 200 kwijt kunnen..dan leek het me sterk dat bij een nieuw (top)model dit opeens minder zou worden ;)

:)

kan niet wachten tot ik de k750 binnen heb..het gemis van bluetooth op de e700 is best irri aan het worden hehe

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand aub de juiste instellingen voor Im tOO 3gp Video Converter doorspelen aub,
Mijn dank zou groot zijn
Alvast bedankt.
.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:54:
Kan er iemand aub de juiste instellingen voor Im tOO 3gp Video Converter doorspelen aub,
Mijn dank zou groot zijn
Alvast bedankt.
.. O-)
Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..." :o kicken binnen 24 uur :o :o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Speed-Searcher schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:27:
[...]

:(
Ik heb dit ook: heel vervelend ook krijg ik dan de heletijd waarschuwingen van "hanging proxy" en sluit zichzelf dan af. Dit is ZOO iritand, weet iemand hier een oplossing voor?? Verder wel heel cool.. :*)
Ik zit er ook weer ff mee te spelen.
Bij mij valt de connectie af en toe weg, maar als ik direct na gebruik HID af sluit dan hou ik wel verbinding (dus nog voor dat Opera op de foon is gestart).
Een aktieve HID zit nl. constant te checken of de verbinding er nog is en dat vindt de connection proxy kennelijk niet zo leuk ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ addictive
En wa is u probleem .... |:(

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Zojuist mijn w800i geupdate, maar ik heb nu alleen een engelse firmware terwijl ik op de nederlandse website mijn phone heb geupdate, zijn er meer mensen die dit hebben? Mijn telefoon wil ik toch het liefst nederlands hebben

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh raar...

Op de site kreeg ik op het laatste zo van: zet de foon aan, selekteer de taal, en kies phone only...
Heb nix van dat alles gehad :? Het ging gwn zoals voorheen...
Maar heb dus wel de 035 firm...nederlands enzo...maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
sinds mijn recovery update van mijn k750i naar de laatste firmware heb ik weer last van spontane reboots...
dat SE maar snel met een update komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Mm ik kom er net achter dat hij op 50% een communicatie fout geef :? dus het gaat niet zoals het hoort..telefoon werkt vervolgens nog wel, heb het nu 3x geprobeerd andere USB port, stekkertje ff schoongeblazen, maar nogsteeds die melding.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:07:
[...]

Zo, ff mezelf quoten :+

Het is me eindelijk gelukt om zonder de pc te bedienen een Java midlet op de K750i te starten en ook serial networking in te schakelen, zodat ik met Opera via BT kan internetten B)
Wie Opera via BT al aan de gang heeft, hoeft maar weinig aan te passen.
Als eerste heb ik een batchfile gemaakt, die per pc iets kan verschillen.
In deze batchfile wordt ejava.exe van de SE SDK opgestart met als extensies de eigenschappen van de te starten midlet, in dit geval Opera.
Of deze extensies bij iedereen hetzelfde zijn weet ik niet, zo niet dan moet je ze ff opvragen, maar kijk eerst eens of het werkt :)
Op de desktop heb ik een shortcut gemaakt met een verwijzing naar de batchfile.

[afbeelding]

In de standaard (?) desktop HID staat bij de * toets ctrl alt 1, die heb je dus al ;)
HID profiles staan bij Entertainment\externe besturing op de foon.
Als je nu op die toets drukt, dan start je de shortcut op je desktop, die vervolgens de batchfile aan het werk zet, hij maakt verbinding via connection proxy en start Opera op je foon op, MET serial networking ingeschakeld :7
Op deze manier kun je elke applicatie starten die een internet verbinding nodig heeft. Je moet alleen verschillende shortcuts maken voor elke midlet :)
Zit goed in mekaar Andre _/-\o_

Zit nu alleen met één probleempje: Hij voert alles prima uit, maakt verbinding, alleen komt er geen Opera. Heb in de batchfile het ID aangepast van 65559 naar 65544. Die laatste staat namelijk in de DE dus ik neem aan dat dat wel goed is....heb je enig idee wat ik moet veranderen? Enneuh, waar zijn die "23" en die laatste "s" voor die in de batchfile staan?

Thnx in advance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb een list tooltje gemaakt die in een command box alle midlets laat zien, incl. de cijfers erachter :)
Je hoeft nu alleen nog het ID en de entrypoint van Opera op te zoeken en die in het remote.bat bestandje aan te passen ;)
De S staat voor serial networking, zonder de S krijg je geen verbinding.

[ Voor 17% gewijzigd door Speedy-Andre op 07-10-2005 18:47 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, kijk an, nu doetie. Super! Had alleen het entry point veranderd, maar moest dus ook nog de ID veranderen van 23 naar 8 :)

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeheinen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10-2022
Evil M@V schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 18:30:
Mm ik kom er net achter dat hij op 50% een communicatie fout geef :? dus het gaat niet zoals het hoort..telefoon werkt vervolgens nog wel, heb het nu 3x geprobeerd andere USB port, stekkertje ff schoongeblazen, maar nogsteeds die melding.
Helaas heb ik dat probleem ook... :( Ik was er helaas te snel bij, blijkbaar. Toch maar wat vaker hier lezen...
Bij mij springt 'ie van 44% naar 47% en dan die foutmelding... De foon doet nog wel het een en ander, maar de camera zegt dat 'ie versie 0.9 is en minimaal 4.5 zou willen zijn :(

Waarom zetten die lui een bewezen foutieve firmware nu ineens ook voor W800i online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeheinen schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:43:
[...]

Helaas heb ik dat probleem ook... :( Ik was er helaas te snel bij, blijkbaar. Toch maar wat vaker hier lezen...
Bij mij springt 'ie van 44% naar 47% en dan die foutmelding... De foon doet nog wel het een en ander, maar de camera zegt dat 'ie versie 0.9 is en minimaal 4.5 zou willen zijn :(

Waarom zetten die lui een bewezen foutieve firmware nu ineens ook voor W800i online?
Ja, dat snap ik inderdaad ook niet, toen ik vanmorgen las dat je kon updaten, wilde ik natuurlijk updaten voor betere filmpjes.
Heb het geprobeerd en ben (nu achteraf) ontzettend blij dat het mislukt is |:( :)
Als ik hem wil updaten ga ik wel even met de bus naar Fintax of zoiets in Raamsdonksveer, want dit is echt BELACHELIJK, dat zoiets online staat 8)7
(en dan te weten dat ik op mijn pc, PCSuite van Sony al niet gewoon kan installeren vanwege foutmelding: filemanager\fmgrober.dll kan niet registreren HRESULT=2147220473, dit kan aan mijn register liggen maar bij Sony kunnen ze me er ook niet mee helpen, want ze weten ook niet wat het is) 8)7 :(
Dat ze deze slechte firmware online zetten is echter wel echt 8)7 8)7 8)7 , onbegrijpelijk! :'(
Bedankt voor je waarschuwing Runny! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Gelukkig is het dus niet alleen mijn telefoon die raar doet bij deze update. Je zou bijna denken dat SE te weinig te doen heeft bij hun support centre

Er is natuurlijk geen mogelijkheid om de oude firmware terug te zetten?!

[ Voor 21% gewijzigd door Mavvie op 07-10-2005 20:03 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:54:
Mijn dank zou groot zijn
Alvast bedankt.
.. O-)
Enige wat ik verander is de bitrate: ik verhoog die namelijk naar 160 en de bitrate tolerance verlagen naar 20 ofzo, verder nix aan veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 15:00
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:56:
[...]

Ja, dat snap ik inderdaad ook niet, toen ik vanmorgen las dat je kon updaten, wilde ik natuurlijk updaten voor betere filmpjes.
Heb het geprobeerd en ben (nu achteraf) ontzettend blij dat het mislukt is |:( :)
Als ik hem wil updaten ga ik wel even met de bus naar Fintax of zoiets in Raamsdonksveer, want dit is echt BELACHELIJK, dat zoiets online staat 8)7
(en dan te weten dat ik op mijn pc, PCSuite van Sony al niet gewoon kan installeren vanwege foutmelding: filemanager\fmgrober.dll kan niet registreren HRESULT=2147220473, dit kan aan mijn register liggen maar bij Sony kunnen ze me er ook niet mee helpen, want ze weten ook niet wat het is) 8)7 :(
Dat ze deze slechte firmware online zetten is echter wel echt 8)7 8)7 8)7 , onbegrijpelijk! :'(
Bedankt voor je waarschuwing Runny! _/-\o_
Als je register er een beetje uiziet als deze post, dan weet ik wel waar het aan ligt ;)

Ik heb overigens afgelopen week mijn K750i geüpdate en heb (nog) geen problemen ondervonden. Maar ja, ik heb mijn deel problemen al gehad toen ik het in mei nog met de eerste firmware versie moest doen. Ik ben nu volgens mij gevrijwaard van problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb de 'internetten via je pc' handleiding uitgebreid met het HID verhaal, zodat je alles vanaf je foon kunt regelen ;)
Bij sommigen werkt HID op de pc misschien nog niet, dit bekijk ik per geval omdat het bij de meesten wel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn W800 net geupdate....
Ik moet zeggen: het ging best vlot.. moest eerst ff drivers nog installeren....
een van de verbeteringen is dat als er twee keer achter elkaar op de play toets (linksboven aan de zijkant) wordt gedrukt en het toetsenbord ie geblokkeerd dat de MP3 speler dan niet aanschiet...
persoonlijk vind ik dit wat minder praktischer maarja tis toch wel handig voor sommige mensen..
Verder heb ik nog niks nieuws gemerkt en er is ook niets slechts aan..(bij mij dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
@Speedy-Andre: Mijn comlimenten, het werkt geweldig dat opstarten van Opera via bt. Echt geweldig...! Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 21:39:
een van de verbeteringen is dat als er twee keer achter elkaar op de play toets (linksboven aan de zijkant) wordt gedrukt en het toetsenbord ie geblokkeerd dat de MP3 speler dan niet aanschiet...
persoonlijk vind ik dit wat minder praktischer maarja tis toch wel handig voor sommige mensen..
Verder heb ik nog niks nieuws gemerkt en er is ook niets slechts aan..(bij mij dan :P)
Mijn bladeren door de foto's gaat nu sneller,verder ook geen "slechte"ervaringen gehad hoor met de W800i update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn K750... Als ik de telefoon een minuutje laat liggen gaat de camera vanzelf aan zonder dat de lenscover wordt geopend. Hij geeft ook geen melding dat de lenscover nog dicht is, maar als ik hem open doe heb ik beeld en als ik hem dicht doe blijft hij aanstaan. Als ik hem uit wil zetten moet ik op de terug toets duwen. Als ik mijn lenscover open in standy modus gaat mijn camera ook niet aan. Problemen waar ik niks van snap en zijn heel irritand vooral die eerste is heel irritand, omdat mn batterij binnen no-time leeg is.

Misschien weten jullie een oplossing?... ik snap er niks van:S

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

robert-630 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:26:
@Speedy-Andre: Mijn comlimenten, het werkt geweldig dat opstarten van Opera via bt. Echt geweldig...! Thnx :)
Ok, mijn uitleg is dus wel duidelijk :)
Dit kan ook met andere midlets die via internet werken, zoals webcam viewers en messenger clients :)
Je moet dan alleen ff een extra shortcut maken en een key op de foon uitkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 21:39:
Van welke week is jou foon?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een bug kwijt,als ik via bluetooth iets naar de gsm verzend hoef ik niet eerst op ja te klikken dat hij het toestaat,voorheen moest ik telkens goedkeuring geven :9

En........staat de mp3 op mega bass en het volume op zijn hardst vervormt het niet meer,met de vorige soft kon ik hem nooit op zijn hardst zetten.

Helaas nog steeds na het aanzetten en een sms willen versturen de config. instellen |:(En bij spraak opdrachten.........zeg na de toon de naam!!Er komt nog steeds geen toon :+

R1N035
- Released on SEUS for the K750 on 12/9/05.
- Released on SEUS for the W800 on 7/10/05.
- Video bitrate improvements over R1L (as good as R1A044)
- Improvements to photo quality (less noise in dark photos, improved viewfinder refresh rate).
- Bluetooth stability improvements.
- Bluetooth security fixes - no longer asks for file confirmations with paired devices.
- Contrast / Gamma modifications have been made to the display for a better overall picture.
- Improved reception (the signal strength indicator tends to be higher than in previous firmwares).
- Increased MP3 volume.
- Backlight doesn't come on again to show time after phone locks.
- Popup menu icon in the WAP browser has been modified.
- Fixed "More" menu when adding addresses to an email message.
- BUG: With some phones Java applications can no longer turn on Bluetooth (i.e. the message "Failed to complete this enquiry" appears rather than the question "Allow application to create server bluetooth connection?")
- BUG: Some phones experience MS Duo corruption with this firmware. Symptoms include erratic behaviour of the Media Player and problems with the file system.
- JBenchmark 3D LQ - approx 204
- JBenchmark 3D HQ - approx 123
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1E

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 23:08:
camera vanzelf aan zonder dat de lenscover wordt geopend. Hij geeft ook geen melding dat de lenscover nog dicht is, maar als ik hem open doe heb ik beeld en als ik hem dicht doe blijft hij aanstaan.
In mijn ogen een kapotte lens cover schakelaartje? controleer dit schuifje eens door de toetsen test uit te voeren in het service menu (hoe je daar komt... check de SP ;) )
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:05:

U is gewaarschuwd.
uhm tjaa, wel gek hoor. Als het echt zo is dan had SE allang de Update Service plat gelegd ;)
Mijn K750i heeft een week goed gewerkt met R1N035. Waarom zou R1N035 een beta firmware zijn?
Als ik het mij goed herrinner was er ergens te lezen dat R1N005 de Beta firmware is... daaruit kwam uiteindelijk R1N035.
Ik heb de halve bron gevonden : http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737. Ik kan de officiele bron van firmwares niet meer vinden.

Tis gwn toevallig dat er met R1N035 zoveel problemen zijn. Durf je het zelf niet aan om te updaten; der zijn genoeg SE Service Points waar je terecht kan. :)

Mocht je problemen hebben met je telefoon dan kan je dus langs gaan bij een SESP. Maar bedenk wel dat je mobiel dan voor een tijdje kwijt bent(bij grote problemen). Voor degene die thuis geen reserve mobiel hebben liggen is het aan te raden een winkel van hun provider binnen te lopen. Deze kunnen je toestel ook controleren op fouten en eventueel doorsturen naar Dynafix. Bij T-mobile is dit namelijk het geval en klanten krijgen in de reparatie tijd een leentoestel te beschikking.

K750 / W800 Firmware Overview <- handige info voor de SP :)

[ Voor 75% gewijzigd door willy1986 op 08-10-2005 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:24:
Ik heb de 'internetten via je pc' handleiding uitgebreid met het HID verhaal, zodat je alles vanaf je foon kunt regelen ;)
Bij sommigen werkt HID op de pc misschien nog niet, dit bekijk ik per geval omdat het bij de meesten wel goed gaat.
Grote KLASSE!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 23:08
Rio schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:31:
Heb net ook een W800i opgehaald, had eerst een K750i. Weet iemand hoeveel smsjes je kunt bewaren op de W800? Ook max 100 in totaal?

Oh, en aan degene op een vd eerste pagina's van deeltje 3 vroeg waar je een losse cover kunt bestellen: Hierzo
Heb daar zelf wel eens wat besteld en heb goede ervaringen. Snel ook.
deze zoek ik dus: http://cnn.cn/shop/sonyer...lack-faceplate-p-418.html

maar zonder creditcard kan je daar niet bestellen :(

(of kan je ook via je rekening geld overmaken naar PayPal?)

[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Killalot op 08-10-2005 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu heb ik een vraagje...
Hoe kan ik iets fullscreen bekijken op mijn W800i??
keb t nog nergens gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 08:16:
nu heb ik een vraagje...
Hoe kan ik iets fullscreen bekijken op mijn W800i??
keb t nog nergens gevonden..
een film?
klik op meer en dan horizontaal of full screen (volgens mij alleen in walkmanmode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
Zo, net eventjes 70 games erop gezet :+

Zitten wel enorm leuke tussen, maar ook sommige waarvan ik denk...Man dat kan ik zelfs nog beter! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 08:18:
[...]

een film?
klik op meer en dan horizontaal of full screen (volgens mij alleen in walkmanmode)
Bedankt! het werkt idd alleen in walkman mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu hbe ik opeens wel een vreemd probleempje....
als ik sms wil versturen zegt ie:
verzenden mislukt... dit na de update tot nu toe...
heeft iemand anders dit ook? Ik heb HI KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heb nu ook mijn w800i geupdate, zonder problemen. Het voortgangsbalkje ging niet vooruit omdat ik de update drivers was vergeten te installeren 8)7 . Update bevalt me tot nu toe goed, betere filmpjes, ook duidelijk betere foto's in donkere omgevingen en de telefoon licht niet meer op nadat hij op stand-by staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 09:07:
Nu hbe ik opeens wel een vreemd probleempje....
als ik sms wil versturen zegt ie:
verzenden mislukt... dit na de update tot nu toe...
heeft iemand anders dit ook? Ik heb HI KPN
Geldt dit voor SMS'jes naar normale mobiele nummers?
Zoja, staat nummer berichtencentrale ingesteld? +31653131313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vd week problemen met vastlopers van mijn K750i. Had 'm geupdate naar de nieuwste firmware, en sinsdien loopt ie telkens vast. Er zit geen vaste timing achter oid, het is compleet willekeurig wanneer hij vastloopt. Soms is het na enkele minuten standby, soms na een paar uur pas. Ik heb al geprobeerd om de firmware er opnieuw op te zetten maar het probleem blijft en de SESP is pas maandag weer te bereiken. Heeft iemand enig idee wat hiervoor de oplossing zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeheinen schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:43:
[...]

Lees ik nou goed dat er bij de w800i soms ook problemen zijn met updaten?

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 00:11:
En een bug kwijt,als ik via bluetooth iets naar de gsm verzend hoef ik niet eerst op ja te klikken dat hij het toestaat,voorheen moest ik telkens goedkeuring geven :9

En........staat de mp3 op mega bass en het volume op zijn hardst vervormt het niet meer,met de vorige soft kon ik hem nooit op zijn hardst zetten.

Helaas nog steeds na het aanzetten en een sms willen versturen de config. instellen |:(En bij spraak opdrachten.........zeg na de toon de naam!!Er komt nog steeds geen toon :+

R1N035
- Released on SEUS for the K750 on 12/9/05.
- Released on SEUS for the W800 on 7/10/05.
- Video bitrate improvements over R1L (as good as R1A044)
- Improvements to photo quality (less noise in dark photos, improved viewfinder refresh rate).
- Bluetooth stability improvements.
- Bluetooth security fixes - no longer asks for file confirmations with paired devices.
- Contrast / Gamma modifications have been made to the display for a better overall picture.
- Improved reception (the signal strength indicator tends to be higher than in previous firmwares).
- Increased MP3 volume.
- Backlight doesn't come on again to show time after phone locks.
- Popup menu icon in the WAP browser has been modified.
- Fixed "More" menu when adding addresses to an email message.
- BUG: With some phones Java applications can no longer turn on Bluetooth (i.e. the message "Failed to complete this enquiry" appears rather than the question "Allow application to create server bluetooth connection?")
- BUG: Some phones experience MS Duo corruption with this firmware. Symptoms include erratic behaviour of the Media Player and problems with the file system.
- JBenchmark 3D LQ - approx 204
- JBenchmark 3D HQ - approx 123
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1E
Dat config instellen heb ik precies hetzelfde.
En na de toon instellen: hou gewoon de telefoon tegen je oor, hoor je de interne speaker heel zachtjes piepen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
iemand met K750i @ R1N ook de volgende bug ontdekt?

wanneer ik een mp3 aan het afspelen ben,
ga ik naar file manager -> pictures -> camera pictures
ik bekijk een plaatje en zet hem op horizontal en zoom hem in op 1.25x
dan loopt je hele telefoon vast, mp3 blijft wel gewoon door afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 20-09 22:58
The Conman schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:43:
iemand met K750i @ R1N ook de volgende bug ontdekt?

wanneer ik een mp3 aan het afspelen ben,
ga ik naar file manager -> pictures -> camera pictures
ik bekijk een plaatje en zet hem op horizontal en zoom hem in op 1.25x
dan loopt je hele telefoon vast, mp3 blijft wel gewoon door afspelen
Bij R1L002 heb ik dat niet. Alleen als ik een ander deel van de foto wil bekijken dan stoort de mp3 heel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mn w800i geupdate.
Firmware:
R1N035
prgCXC 1250092_EU_1_C
A R1N035

Softwareversies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0

Camera SWversie
Camera
Huidig: 4.5

Softwareveries voor
ITP
CXC 125 932 R1A038

Aanpassing
CDA102425/ 17 R2A
cxc 1250093 R1N035
EUROPE_3

Content versie
PA11
Die kut shuttersound kan nog niet uit :r

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjan bregman2 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:49:
[...]

Bij R1L002 heb ik dat niet. Alleen als ik een ander deel van de foto wil bekijken dan stoort de mp3 heel ff.
Jep hier ook geen problemen mee. Mp3 stoort ff maar verder alles ok.

dit op een k750i R1L (zonder shuttersound..) @ d750i

warez aanbieden via het forum is niet de bedoeling

[ Voor 44% gewijzigd door Canaria op 08-10-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:34

Nyana

Who?!

Lekkere zaak dat Dynafix.. begin van de week mailtje gestuurd over hoe en wat, ivm. reparatie. nog nix terug gehad. inmiddels begonnen met spammen elke dag opnieuw versturen.. naja belooft wat dan. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 20-09 15:28
Ajax power schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:22:
[...]

Je kan hem alleen niet updaten omdat ze speciale Orange-firmware hebben. :r
Ik heb versie R1J002.
Heb jij al geprobeerd te up-daten?
Ik heb de W800i en NIET de K750i... Naar mijn weten is elke W800i of K750i online te updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die nieuwe firmware gaat foto's kijken veel sneller.
Zowel het scrollen door de thumbs als het openen van de foto zelf / horizontaal plaatsen gaat vele malen sneller. Zelfs met mp3 aan op speaker gaat het veel sneller dan voorheen zónder muziek tegelijkertijd!
Film bitrate is ook duidelijk beter. Kwaliteit is iig in daglicht vele malen hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 20-09 15:28
Speedy-Andre schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:27:
[...]

Vertel eerst maar eens wat je hebt geprobeerd :)
Als ik SE file manager open en 1 keer klik op het icoontje, dan heb ik na 10 sec verbinding via BT.
In de tray zie je dan als het goed is Mobile phone monitor (zwart telefoontje), ff dubbelklikken en hij komt tevoorschijn.
Bij de tab mobile phones zou je toestel moeten staan.
Als hij niet in je tray staat, dan kun je hem via control panel starten.
De verbinding wordt meestal met een seriële (BT) poort gemaakt, dit verschilt nogal per BT dongle en de driver daarvan.
OK komt ie dan: ik sluit mijn W800i aan de datakabel. De kabel heb ik op 1 van de 3 USB poorten aangesloten (laptop). Zodra ik mijn toestel aan de kabel hang ziet mn laptop mijn toestel als schijf aan dus zo heb ik iig wel toegang tot de MP3 en foto mappen op de memorystick. Maar dan klik ik SE filemanager aan en dan krijg ik een scherm te zien waarop staat 'NIET VERBONDEN'. Terwijl ik wel toegang heb tot mijn toestel.

Ik maak dus geen verbinding via BT, enkel met de meegeleverde kabel. Alle SW is goed geinstalleerd, alle drivers zitten erop. Wat doe ik fout? Ik kan NIET synchroniseren en kan NIET in filemanager komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje vreemd van de batterij trouwens..
Gisterochtend van de lader gehaald, hele dag intensief gebruikt (muziek luisteren, af en toe foto's maken en games). Gisteravond had de batterij nog 50% over.
Toen ik vanochtend wakker werd (ruim 11 uur later) had 'ie ineens 51%, en nu staat 'ie zonder opgeladen te zijn op 55% :)

Niet dat ik 't erg vind dat de batterij voller raakt ofzo, maar is dit een bug of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhonniedj
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 15:30
als de batterij koud is is er op een of andere manier minder stroom beschikbaar,
hoe dit komt weet ik niet precies alleen volgends mij ligt dit gewoon aan het temperatuurveschil van de verschillende stoffen in de batterij die chemisch beter werken als ze warm zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voortdurend problemen met de firmware update van mijn W800i :-( terwijl ik dit topic en de Sony site al helemaal heb uit geplozen....ik kon er toch niet uit, hopelijk weet iemand hier raad :-)

Ik heb Java helemaal geupdate.

De installatie volgorde is toch:

1) seus_setup119.exe. ophalen by Soy en install.

2) W800_signed_usb_drivers.exe ophalen by Sony en install.

3)Als laatste D750_K750_W800_Update_Service_USB_driver.zip ophalen by sony, maar hoe installeer ik deze, dat van op die knop "c" drukken werkt niet bij mij, dan doet windows gewoon helemaal nix :-( dus is er ook nog een andere manier?

4) Naar de site van sony, uitvoeren update > hier blijft hij steeds hangen nadat hij gevraagt heeft de telefoon los te halen en uit tezetten, ik moet de telefoon dan terwijl die uit staat toch weer aansluiten? Hierna gebeurt er dus helemaal nix meer... alles blijft op 0% staan.

Ik wacht jullie advies maar ff af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:47:
Ik heb voortdurend problemen met de firmware update van mijn W800i :-( terwijl ik dit topic en de Sony site al helemaal heb uit geplozen....ik kon er toch niet uit, hopelijk weet iemand hier raad :-)

3)Als laatste D750_K750_W800_Update_Service_USB_driver.zip ophalen by sony, maar hoe installeer ik deze, dat van op die knop "c" drukken werkt niet bij mij, dan doet windows gewoon helemaal nix :-( dus is er ook nog een andere manier?

4) Naar de site van sony, uitvoeren update > hier blijft hij steeds hangen nadat hij gevraagt heeft de telefoon los te halen en uit tezetten, ik moet de telefoon dan terwijl die uit staat toch weer aansluiten? Hierna gebeurt er dus helemaal nix meer... alles blijft op 0% staan.

Ik heb het zo gedaan:
Eerst de gewone drivers van de w800i erop gezet. (had ik een week geleden al gedaan).
Daarna de Update Drivers gedownload, op mn bureaublad opgelslagen. Telefoon van de USB af en uitzetten. Daarna niet aanzetten, maar de C-knop ingedrukt houden en dán de USB-kabel er in. Daarna vroeg windows waar de drivers stonden (bureaublad) en heeft ze geïnstalleerd.
Toen gewoon de update van Sonyericsson.nl volgen en SEUS downloaden.
Daarna de telefoon aangesloten op USB, toen moest ik 'm van SEUS weer afkoppelen en uitzetten.. Weer aanzetten met C-knop ingedrukt en de update begon.

Duurde een minuut of 10, op 60% ging 'ie door naar 100 in één keer.
Maargoed, het werkt hier prima.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Als het goed is krijg ik maandag een aanbieding van t-mobile binnen om mijn contract te verlengen met toestel! had gister gebeld met klantenservice en daar konden ze me alvast vertellen dat als ik mijn contract 1-jarig verleng (relax 100) ik dan nog 40euro's bij moest betalen voor de W800i ! mooie deal lijkt me! nu ben ik dit topic aan het volgen en kan haast niet wachten totdat ik de telefoon binnen krijg. Moet nog eerst die aanbieding terugsturen enzo dus zal nog wel een weekje duren maar toch!!

_/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:47:

Oh trouwens, ik lees jouw punt 4 nu pas.
Vergeet het vorige verhaal wat ik typte.
Je moet gewoon als 'ie zegt de telefoon los te halen en uit te zetten dat ook doen.
Als de telefoon uit is, hou je C ingedrukt en sluit je 'm weer aan. Dan begint ie :)
Als je C niet ingedrukt houdt gebeurt er niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 15:01:
Hallo,

Als het goed is krijg ik maandag een aanbieding van t-mobile binnen om mijn contract te verlengen met toestel! had gister gebeld met klantenservice en daar konden ze me alvast vertellen dat als ik mijn contract 1-jarig verleng (relax 100) ik dan nog 40euro's bij moest betalen voor de W800i ! mooie deal lijkt me! nu ben ik dit topic aan het volgen en kan haast niet wachten totdat ik de telefoon binnen krijg. Moet nog eerst die aanbieding terugsturen enzo dus zal nog wel een weekje duren maar toch!!

_/-\o_
wtf???? Ik heb week geleden een d750i gehaald met 1 jarig 200 relex abo verlenging en mocht alsnog 25 eu lappen |:(

[edit] shit he...direct een waarschuwing voor het posten van een zooi java spelletjes |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

dissapointed k750i eigenaar, mijn phone ligt al anderhalve maand bij belcompany omdat ie opeens niet meer aan wouw gaan terwijl de accu vol was en ook niet als ie aan de lader hing. Hoe lang duurt een reperatie meestal ? want mijn abbo blijft door lopen, 26,50 de maand :@ heb nu bijna 65 euro aan ongebruikt bel tegoed op die kaart staan maar ik kan er niet mee bellen :(

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg met seus_setup 1.19 dit scherm te zien:
Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/1831/installanywhere6ax.th.jpg

Nadat hij op 100 % is dan krijg ik het volgende scherm te zien:
Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/6369/installanywhere28oc.th.jpg

Weet iemand misschien hoe dit mogelijk is?

Ik heb van te voren de meest recente java geinstalleerd en de usb drivers.

Ik heb geprobeerd om te setup te "completen" door middel van enter te drukken.
Maar ik kan het programma niet vinden in de Software lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:04

Ginz

Trek Superfly 5 powered

LyP0 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 15:32:
dissapointed k750i eigenaar, mijn phone ligt al anderhalve maand bij belcompany omdat ie opeens niet meer aan wouw gaan terwijl de accu vol was en ook niet als ie aan de lader hing. Hoe lang duurt een reperatie meestal ? want mijn abbo blijft door lopen, 26,50 de maand :@ heb nu bijna 65 euro aan ongebruikt bel tegoed op die kaart staan maar ik kan er niet mee bellen :(
Als hij direct door gestuurd wordt naar Dynafix moet hij gemiddeld binnen 2 weken terug zijn. Dynafix is de enige die SE's mag repareren in Nederland.

Als Belcompany hem eerst ergens anders naartoe stuurd (omdat daar alles eerst geregt oid wordt) dan kan het langer duren. Maar anderhalve maand is wel erg lang.

Je kan mij niet wijs maken dat jij niet ergens bij iemand een leentoestel kan regelen. Als we wereldwijd gaan kijken, dan zijn er gemiddeld 2,1 telefoon per persoon. Dan is er dus vast wel iemand bij jou in de buurt die een oude telefon voor jou heeft liggen. Dan kan je weer door bellen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Ginz schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:27:
[...]

Als hij direct door gestuurd wordt naar Dynafix moet hij gemiddeld binnen 2 weken terug zijn. Dynafix is de enige die SE's mag repareren in Nederland.
Weet je dat zeker van die 2 weken?
Mijn w800i ligt er ook, nu weet ik wanneer ik erachteraan kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rellehenk schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 11:22:
[...]

Geldt dit voor SMS'jes naar normale mobiele nummers?
Zoja, staat nummer berichtencentrale ingesteld? +31653131313
Ja dit geldt voor normale mobiele nummers...
berichten centrale nummer staat ook ingesteld...
Alle sms-jes die ikheb gestuurd zijn mislukt :S(voor de update deed ie het nog goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largow schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 17:05:
[...]

Weet je dat zeker van die 2 weken?
Mijn w800i ligt er ook, nu weet ik wanneer ik erachteraan kan bellen.
waarmee dan ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Fokkkk.... nou heb ik dus ook die communicatiefout op 49%!!!! Telefoon doet het wel, maar is in het Engels, maar de camera werkt helemaal niet meer (versie 0.9 probleem)!! Dit stond niet op de planning. :( Servicepoint is de enige optie?! Is iemand het al gelukt zonder em 3948893 weken op te laten sturen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 17:15:
[...]

Ja dit geldt voor normale mobiele nummers...
berichten centrale nummer staat ook ingesteld...
Alle sms-jes die ikheb gestuurd zijn mislukt :S(voor de update deed ie het nog goed)
o hij doet t nu weer gewoon :P
Het was namelijk een concept die probeerde ik telkens opnieuw te sturen..
Toen heb ik nieuw bericht getypt en verstuurd en nu doet ie t wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:52:
[...]

Ik heb het zo gedaan:
Eerst de gewone drivers van de w800i erop gezet. (had ik een week geleden al gedaan).
Daarna de Update Drivers gedownload, op mn bureaublad opgelslagen. Telefoon van de USB af en uitzetten. Daarna niet aanzetten, maar de C-knop ingedrukt houden en dán de USB-kabel er in. Daarna vroeg windows waar de drivers stonden (bureaublad) en heeft ze geïnstalleerd.
Toen gewoon de update van Sonyericsson.nl volgen en SEUS downloaden.
Daarna de telefoon aangesloten op USB, toen moest ik 'm van SEUS weer afkoppelen en uitzetten.. Weer aanzetten met C-knop ingedrukt en de update begon.

Duurde een minuut of 10, op 60% ging 'ie door naar 100 in één keer.
Maargoed, het werkt hier prima.. :)
Bedankt voor je reactie Skiver,

Maar als ik de "C" knop houdt ingedrukt en vervolgens de USB kabel in de telefoon steek dan installeerd windows vervolgens alles gewoon automatisch en kan ik niet aangeven waar hij de driver vandaan moet halen. Kan het dan zijn dat de driver al geinstalleerd is?

Het grote probleem blijft nu nog dat de update blijft hangen op 0% als ik de telefoon eraf heb gehaalt > heb uitgezet > weer heb aangesloten (na 20 sec.), dan doet de update dus helemaal nix. Mijn telefoon gaat dan trouwens automatisch weer aan, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Gelukkig............ wat zouden we zonder Esato moeten. ;)

On 2005-09-17 19:57:51, Armando wrote:
Ok listen guys, I have the problem fixed without using Davinciteam or going to a SE service centre.

Here is what you should do:

1- Do a Master Reset - Reset All. It is important to back up your contact lists, images, sounds, games etc. since all files will be erased. When it asks for a code, type 0000. Wait untill it is rebooted.

2- Run a update via the SonyEricsson site. If things go correct, it will run smoothly to 100%.

3- When the update is finished, unplug the phone and turn it on. There is a big chance that you will only have English as phone language. When the phone is on, do another Master Reset - Reset All. When the phone is rebooted all languages will be available again.

This has worked on my phone. Everything works properly. I have a complete R1N FW with camera software 4.5. It feels lovely to shoot some pics again

Good luck guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:07:
Gelukkig............ wat zouden we zonder Esato moeten. ;)

On 2005-09-17 19:57:51, Armando wrote:
Ok listen guys, I have the problem fixed without using Davinciteam or going to a SE service centre.

Here is what you should do:
knipperdeknip

Good luck guys!
dit is toch al heel lang bekend ? ik heb al drie weken geleden mijn k750 geüpdate op deze manier.
of is dit een w800 geintje ? dat kan ik me bijna niet voorstellen.
maargoed, ik geloof niet dat elke masterreset-methode succesvol was toen ik het probeerde, misschien nu wel.
beetje lezen helpt natuurlijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
deuxani schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 17:19:
Fokkkk.... nou heb ik dus ook die communicatiefout op 49%!!!! Telefoon doet het wel, maar is in het Engels, maar de camera werkt helemaal niet meer (versie 0.9 probleem)!! Dit stond niet op de planning. :( Servicepoint is de enige optie?! Is iemand het al gelukt zonder em 3948893 weken op te laten sturen?!
Gisteren ben ik in Amsterdam naar een service point geweest. Daar hebben ze mijn telefoon, die hetzelfde probleem had, ook gemaakt. Je krijgt dan niet de nieuwste software versie maar R1L002. Hij raadde tevens aan om gewoon te wachten met het updaten naar de nieuwste softwareversie via internet. Deze versie was volgens hem toch alleen maar in het Engels.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:11:
dit is toch al heel lang bekend ? ik heb al drie weken geleden mijn k750 geüpdate op deze manier.
of is dit een w800 geintje ? dat kan ik me bijna niet voorstellen.
maargoed, ik geloof niet dat elke masterreset-methode succesvol was toen ik het probeerde, misschien nu wel.
beetje lezen helpt natuurlijk :>
Ik had gezocht naar "communicatie fout" in dit topic en vond niet deze oplossing, ik dacht ik post het gewoon voor degenen die het ook niet 1,2,3 konden vinden. :) Het is een groot topic. Maar ik ben blij dat ik niet naar een servicepoint hoef!! Hij werkt weer perfect en helemaal in het Nederlands natuurlijk. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door deuxani op 08-10-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update is niet alleen in het engels...want mijn w800i draait nog steeds NL met de nieuwe firm. Verder moet je foon niet aangaan, wanneer er 'na 20sec' de kabel moet worden ingeplugd en via de c-knop de foon wordt 'aangezet'.

Als windows op dat moment aan de haal gaat, heb je niet goed de update-service-drivers geinstalleerd. Hierbij moet je de goede drivers aangeven die je hebt gedowned...

Succes...

ps: er was iemand met commfout op 49%...al geprobeerd opnieuw de update te draaien?

EDIT...hmmm al opgelost volgens mij...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Laatst online: 03:45
Waarom zijn bij mij alle velden van seus leeg?
Ik heb hem gestart vanuit firefox en ook vanuit Iexplorer. Bij de installatie van seus heb ik ook alles gegokt ongeveer... Kunnen ze niet gewoon zoiets maken dat het doet?

Maar, wat moet ik krijhgen te zien als seus word gestart door de update, kan iemand mij misschien screens sturen, dan weet ik waar ik moet klikken en wat de instructies zijn... W800i BTW.

Bedankt (als iemand zo flex is) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:01:
[...]

Bedankt voor je reactie Skiver,

Maar als ik de "C" knop houdt ingedrukt en vervolgens de USB kabel in de telefoon steek dan installeerd windows vervolgens alles gewoon automatisch en kan ik niet aangeven waar hij de driver vandaan moet halen. Kan het dan zijn dat de driver al geinstalleerd is?

Het grote probleem blijft nu nog dat de update blijft hangen op 0% als ik de telefoon eraf heb gehaalt > heb uitgezet > weer heb aangesloten (na 20 sec.), dan doet de update dus helemaal nix. Mijn telefoon gaat dan trouwens automatisch weer aan, klopt dit?
De telefoon moet niet uitgaan. Het lijkt me wel dat alles is geïnstalleerd, je telefoon is immers herkend als zijnde updateable. Heb je de C-toets wel ingedrukt bij het opnieuw inpluggen van je telefoon?
Hij deed 't bij mij ook niet als ik 'm er gewoon aan hing, maar met C-knop ingedrukt inpluggen werkte wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net geupdate zonder problemen.. merk alleen niet veel verschil bij de foto's qua snelheid enzo.. had ik wel verwacht.. maarja wel betere kwaliteit filmpjes ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 19:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Geheugenkaart blijft nu nog maar 80MB op staan van de 512MB. Ik kan er wel data naartoe zetten, en gebruiken. Zo gauw ik de telefoon afsluit en eruit haal is de data gewoon weg. Daarnaast raken de foto's corrupt.
Toestel zelf blijft het wel aardig doen. Maar het ligt niet aan de geheugenkaart gezien die door alle tests komt. Ik ben blij als ik over een paar weken van dit toestel af ben. Sinds het begin niks dan problemen gehad, en nu al helemaal met die nieuwe firmware. Dikke bagger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Vandaag de W800i gehaald bij de Orange Shop. Is gebrand en gesimlocked :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 09:45

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Ik heb vanmiddag ook een tijdje zitten klooien met die update-procedure. Het duurde ff voordat ik die USBdriver goed had geinstalleerd en toen duurde het echt een uur voordat ik doorhad dat je de phone weer moest booten met C ingedrukt. Dat wordt namelijk niet weergegeven in de Java applet, maar staat wel in het bestand messages.properties dat je kunt vinden in de installatiemap van de SEUS-utility. Daar staat namelijk in:
DIALOG_PROGRESS_WARNING_CLARA=* Remove the phone from the USB-cable and turn it off and wait for 20 seconds for the phone to be completely shutdown.\n
* After that hold down the 'c' key on your phone and connect the phone to your USB cable.\n
* The update should start within 15 seconds. Do NOT remove the device or interrupt the update in any way during the update.
Die laatste 2 punten geeft de applet bij mij dus niet weer, ik weet niet of daar nog meer problemen mee zijn? Misschien dat de nieuwe Java RE een beetje vreemd omgaat met \n? Je weet het niet tegenwoordig he...

Misschien handig om die info even in de startpost te zetten, want ik voorspel dat meer mensen tegen dit probleem aanlopen

*edit*
Voor de mensen die er dus nog steeds problemen mee hebben:

Eerst die hele procedure met software en drivers doorlopen
Daarna gaat de applet de nieuwste update downloaden, dit duurt eventjes
Dan zegt de applet: trek je USBkabel eruit en doe je telefoon uit. Dit moet je ook doen, alleen de gein is dat je daarna met de Cknop ingedrukt de USBkabel er weer in moet doen. Als je de knop niet (goed) indrukt, gaat de telefoon gewoon aan. Doe je dit wel goed, dan zal de applet beginnen met het updaten van je software. Als die klaar is kun je je phone gewoon op de normale manier aanzetten

Dit is overigens uit eigen ervaring getest bij een W800i. Of het met de andere telefoons ook zo werkt kan ik niet zeggen.

[ Voor 25% gewijzigd door AlKoholiK op 08-10-2005 19:24 ]

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@AlKoholiK: Je had je het werk kunnen besparen, op de vorige pagina heb ik vanmiddag al gepost dat je de C-knop ingedrukt moet houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:55:
[...]

De telefoon moet niet uitgaan. Het lijkt me wel dat alles is geïnstalleerd, je telefoon is immers herkend als zijnde updateable. Heb je de C-toets wel ingedrukt bij het opnieuw inpluggen van je telefoon?
Hij deed 't bij mij ook niet als ik 'm er gewoon aan hing, maar met C-knop ingedrukt inpluggen werkte wel :)
Je hebt helemaal gelijk, wat ik dus steeds verkeerd deed was dat ik de "c"knop op mijn PC toetsenbord ingedrukt hield 8) . Daarna had ik een groter probleem, update was helemaal gelukt maar mijn telefoon ging niet meer aan, helemaal dood :(

Recovery geprobeert via de SE site.. niets., laatste tip was "verwijder accu" en vervolgens kwam de foon na het terug plaatsen van de accu weer tot leven.. maar het was wel schrikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:01:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook! Ik heb naar mijn weten alles geïnstalleerd en nog werkt het niet! Ik heb inmiddels verschillende pc's geprobeerd, overal drivers geïnstalleerd, met "c" of zonder "c", het maakt niets uit! De telefoon blijft steeds aangaan. Overigens heb ik die USB update driver niet kunnen installeren zoals SE dat aangaf (met "c" en dan zelf selecteren), maar gewoon op het bestand geklikt en toen gekozen voor installeren. Heb trouwens geprobeerd met zowel de drivers van de SE site én van de CD. Ik ben er alweer helemaal klaar mee, in plaats dat ze nou gewoon één tool gebruiken, klikken en updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

EmRuTToY schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:13:
Vandaag de W800i gehaald bij de Orange Shop. Is gebrand en gesimlocked :'(
Daar ben je toch zelf bij als je hem koopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 20:05:
[...]

Recovery geprobeert via de SE site.. niets., laatste tip was "verwijder accu" en vervolgens kwam de foon na het terug plaatsen van de accu weer tot leven.. maar het was wel schrikken...
Lees je wel goed? Bij mij werd dat in een aparte window weergegeven dat je de accu er uit moest halen. Net als dat je de "C" toets moest indrukken, werd ook gewoon beschreven!

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:08
gvd, ik had dus ook die 49% fout en idd, dan geeft ie een fout op de camera!

Dus toen via de reset all manier, oke... nu update ie wel naar 100% (heel snel vanaf 60%), maar nu doet mij camera het nog steeds niet! Als ik hem aanklik vanuit het menu of ik klik het klepje open dat gaat het beeldscherm 50ms op zwart en dan weer terug alsof er niets gebeurd is :(

Hellup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Vandaag naar de demonstratie van de W800i geweest en zag er goed uit. Heb er even mee gewerkt en ziet er aardig uit. Vindt het toestel nu nog mooier dan op foto.

Nadien eens naar de bank geweest om te zien of ik nog genoeg centjes had en daar gezien dat het zo was. Vervolgens dus de bus genomen naar de GSM-winkel waar ik altijd ga en daar lag hij mooi achter glas.

Toen ik zei dat ik een W800i wou konden ze me vertellen dat ze hem nog niet hadden. Dan maar besteld. Gaat normaal 2 weken duren. Prijs rond de 400 euro maar nog niet bekend. De reden dat ze hem nog niet hadden was omwille van het feit dat er problemen zouden zijn met de software en ze dus moeten wachten tot die problemen opgelost zijn. Daarom vertelden ze mij ook om het toestel nergens anders te kopen. Blij dat ik hem dus niet heb meegenomen bij The Phonehouse wat ik bijna van plan was maar de drukte (heel de winkel stond vol) was me te veel.

De demonstratie was best interessant want kon meteen alle mogelijke vragen stellen. En weet ondertussen dat ik de andere walkman niet moet nemen daar deze enkel intern geheugen heeft en dat de camera ook niet zo goed is.

Ik ben ook geschrokken hoe fel het licht achteraan wel is. en leuk is dat je deze ook als zaklamp kan gaan gebruiken. Een voordeel is ook dat afsluit-klepje van de camera en dat hij meteen op camera springt. Erg handig. Ook het feit dat je hem moet vasthouden als een echt fototoestel vindt ik de max. De kans dat je vinger voor de lens zit verminderd zo ook veel. Iets waar ik op mijn T610 nogal eens problemen mee heb. Nu enkel nog zoeken achter een goed hoesje en dan wachten op het telefoontje 'HIJ IS BINNEN'. Kan haas niet wachten. En zeggen dat ik hem normaal pas in december zou gaan halen. Maar ja ben dan vandaag ook echt overtuigd geweest. En ik denk dat die paar maanden research nu echt wel voldoende zijn geweest.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware