Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 12.018 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik heb even een geheugenvraagje...

Ik zette net voor de eerste keer sinds 2 weken m'n K750 uit. Ik dacht dan kan hij ff rustig afkoelen. ;) Paar minuten laten wil ik hem weer aanzetten... gebeurt er niks. Scherm bleef uit. Dus toen maar de batterij er ff uitgehaald, er weer in. En toen gingie wel weer aal.
Verder alles prima, alleen de snelkoppeling (>) wist hij niet meer. Gek dat dat bij het uitgaan/batterij eruit/aan niet is opgeslagen toch? Of hoort dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Victorio schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:25:

Ik zette net voor de eerste keer sinds 2 weken m'n K750 uit. Ik dacht dan kan hij ff rustig afkoelen. ;) Paar minuten laten wil ik hem weer aanzetten... gebeurt er niks. Scherm bleef uit. Dus toen maar de batterij er ff uitgehaald, er weer in. En toen gingie wel weer aal.
Verder alles prima, alleen de snelkoppeling (>) wist hij niet meer. Gek dat dat bij het uitgaan/batterij eruit/aan niet is opgeslagen toch? Of hoort dat?
Heb je een seconde of 10 gewacht voordat je hem weer aanzette ?
Als het beeld zwart is wil het nog niet zeggen dat hij ook al helemaal uit is.
En dat probleem van die snelkoppelingen heb ik alleen gehad bij een van de eerste software versies, nu geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ja had een paar minuten gewacht. Niks ernstig verder maar wel vaag. Wat dat betreft is al die software wel eng... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 13:39
Volgende week ben ik ook van plan om de w800 te halen. Ik heb alleen vraagje. Zit er veel verschil tussen de orange firmware en de originele firmware? Want anders ga ik hem dus niet bij de orange shop halen. Ik houd daar niet van, van dat gekloot met de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SE K750i telli's in england (en volgens mij ook belgie en duitsland) kunnen het irritante camera shutter geluid uitzetten door hun telefoon in de stille modus te zetten (d.m.v. de # - toets 3 sec ingedrukt houden). Wij in nederland kunnen dat niet. Dit heeft te maken met de language pack... Wij hebben EU_1 en telefoons die 't geluid zo wel uit kunnen zetten hebben bijvoorbeeld EU_2. De code van je language pack kun je vinden in het service menu, onder service info >> software-info (in hetzelfde scherm als waar je de firmware versie kan zien.

R1N035
prgCXC125953_EU_1_CL
R1N035

Hoe je van language pack kunt veranderen weet ik helaas niet, maar misschien dat iemand anders een manier weet.... ik wil het iig graag weten als iemand weet hoe het moet, want ik wil nu eindelijk wel eens van dat irri geluid af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
klopt het dat langere filmbestanden bij dezelfde bitrate etc deze bestanden meer schokken dan kortere films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
mrVB schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:21:
Volgende week ben ik ook van plan om de w800 te halen. Ik heb alleen vraagje. Zit er veel verschil tussen de orange firmware en de originele firmware? Want anders ga ik hem dus niet bij de orange shop halen. Ik houd daar niet van, van dat gekloot met de firmware.
geen verschil
vraag wel om een simlock vrije
mag je zelf bepalen bij orangeshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:50

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

achterop23 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:30:
klopt het dat langere filmbestanden bij dezelfde bitrate etc deze bestanden meer schokken dan kortere films?
Niet altijd, ik heb een dvd van een uur erop staan die vloeiend speelt :)
Soms is het bronbestand al niet echt goed, dan converteer je de problemen ook natuurlijk |:(

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Victorio schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:25:

Dit is opgelost in de laatste firmware.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 13:39
achterop23 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:32:
[...]

geen verschil
Thanks. Goed bericht gelukkig. Gewoon lekker langs de orange shop dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer MS Bluetooth drivers te verwijderen, en heb alles in Device Manager al verwijderd, maar dit icoontje ( Afbeeldingslocatie: http://www.jonsguides.com/images/bticon.png ) blijft terugkomen in m'n systray.

p.s. De Bluetooth dongle zit niet meer in m'n pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:44:
[...]

En wat nou als je in de memorystick zit dan kan je toch gewoon een map aanmaken via filemanager. Zo doe ik t altijd. gewoon naar de mem gaan en daar op nieuwe map klikken. Net zoals je dat in windows doet. easy peasy :)
Weet niet wat ik gedaan heb maar waarschijnlijk heeft Sony File Manager toch de mappen aangemaakt op m'n memorystick,vanmiddag zag ik niks en nu sluit ik heb weer aan op m'n pc en zie alle mappen/submappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik ben bezig om Opera en andere midlets die via BT/internet werken te starten met een batchfile, die ik weer via een HID file op de foon start.
De bedoeling is om via HID de Device explorer te starten (of je start hem eenmalig op je pc) en direct daarna start ik een midlet op de foon vanuit Device explorer.
Bij SE developers werd gezegd dat dit kan, alleen de exacte command notatie snap ik nog niet helemaal |:(
Op deze manier kan je 2 dingen tegelijk doen, HID zit een Java midlet niet in de weg en hij kan op de achtergrond draaien.
Voordeel hiervan is dat je geen zicht op je pc hoeft te hebben om een midlet te starten B)
Het is alleen de vraag of ik via HID iets op de pc kan starten dat niet actief is op de desktop ....
Wordt vervolgd :9

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:55:
Ik probeer MS Bluetooth drivers te verwijderen, en heb alles in Device Manager al verwijderd, maar dit icoontje ( [afbeelding] ) blijft terugkomen in m'n systray.

p.s. De Bluetooth dongle zit niet meer in m'n pc.
Heb je het al via setup en add/remove software geprobeerd?
Daar staat Widcomm ook tussen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:25:
SE K750i telli's in england (en volgens mij ook belgie en duitsland) kunnen het irritante camera shutter geluid uitzetten door hun telefoon in de stille modus te zetten (d.m.v. de # - toets 3 sec ingedrukt houden). Wij in nederland kunnen dat niet. Dit heeft te maken met de language pack... Wij hebben EU_1 en telefoons die 't geluid zo wel uit kunnen zetten hebben bijvoorbeeld EU_2. De code van je language pack kun je vinden in het service menu, onder service info >> software-info (in hetzelfde scherm als waar je de firmware versie kan zien.

R1N035
prgCXC125953_EU_1_CL
R1N035

Hoe je van language pack kunt veranderen weet ik helaas niet, maar misschien dat iemand anders een manier weet.... ik wil het iig graag weten als iemand weet hoe het moet, want ik wil nu eindelijk wel eens van dat irri geluid af!
Ik heb EU_3 maar heb mijn K750i gewoon bij de Orange shop gehaald.
Mag ik nu spreken van pure mazzel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46
Ik wil graag de flitser voor de k750i kopen, alleen ik heb geen creditcard voor de SE site, zijn er nog andere sites die hem ook verkopen?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:11:
[...]

Heb je het al via setup en add/remove software geprobeerd?
Daar staat Widcomm ook tussen ....
?, Ik heb nog niets van Widcomm geinstalleerd, dat wil ik juist doen, maar dan moet eerst alle MS BT software er af.

En je bedoelt of er iets in add/remove software uit de Control Panel? Daar kan ik niets mbt BT vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:19:
[...]

?, Ik heb nog niets van Widcomm geinstalleerd, dat wil ik juist doen, maar dan moet eerst alle MS BT software er af.

En je bedoelt of er iets in add/remove software uit de Control Panel? Daar kan ik niets mbt BT vinden :(
Ow, het gaat dus om de XP drivers.
Wat nog in de weg kan zitten:

• Software van XTNDConnect Blue Manager
• Microsoft Patch Q323183 ( indien geinstalleerd )
• Alle Software van Microsoft IntelliType en IntelliPoint voor Bluetooth muizen & Keyboards

In het uiterste geval kun je overwegen om een systeemherstel te doen op de datum van voordat je de BT stick installeerde.
Helaas verdwijnen dan ook andere drivers en instellingen vanaf dat moment :/
Staat er toevallig iets van BTtray.exe bij taakbeheer tussen de programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau Maus|IA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-04-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:25:

R1N035
prgCXC125953_EU_1_CL
R1N035

Ja dat kan met een programma... Maar mag niet gezegt worden op de post hier omdat het illegaal is... en dat kost ook credits die je moet kopen... maar laat ik zo zeggen DaVinci is een goede schilder en uitvinder geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:29:
[...]

http://www.imtoo.com/3gp-video-converter/3gp-video-opt.html

Hier staat het voor elke foon beschreven, de K750i staat bovenaan.
Net ook ff geprobeerd met die instellingen maar dat ziet er niet uit,ook de instellingen van Victorio geprobeerd(bitrate 180,bit tolerance 200) en dat ziet er al een stuk beter uit alleen loopt bij mij het geluid niet synchroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:31:
[...]

Ow, het gaat dus om de XP drivers.
Wat nog in de weg kan zitten:

• Software van XTNDConnect Blue Manager
• Microsoft Patch Q323183 ( indien geinstalleerd )
• Alle Software van Microsoft IntelliType en IntelliPoint voor Bluetooth muizen & Keyboards

In het uiterste geval kun je overwegen om een systeemherstel te doen op de datum van voordat je de BT stick installeerde.
Helaas verdwijnen dan ook andere drivers en instellingen vanaf dat moment :/
Staat er toevallig iets van BTtray.exe bij taakbeheer tussen de programma's?
Geen XTNDConnect, Patch Q323183, BT muis en keyboard software, en geen BTtray te vinden op mijn pc :(

Wat ik nog in Control Panel heb is dit :

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boboer/images/bt.jpg

Mischien zegt dat iemand iets? Wel vervelend dat het zo lastig weg te krijgen is.

EDIT:

Als ik klik op dat icoontje in de systray, dan kan ik wel aanvinken dat het icoontje weg moet. Dan is natuurlijk de software die er bij hoort niet weg. Maar mischien hoort die software wel standaard in XP SP2, ongeacht of je uberhaupt bluetooth gebruikt :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:43:
[...]

Geen XTNDConnect, Patch Q323183, BT muis en keyboard software, en geen BTtray te vinden op mijn pc :(

Wat ik nog in Control Panel heb is dit :

[afbeelding]

Mischien zegt dat iemand iets? Wel vervelend dat het zo lastig weg te krijgen is.

EDIT:

Als ik klik op dat icoontje in de systray, dan kan ik wel aanvinken dat het icoontje weg moet. Dan is natuurlijk de software die er bij hoort niet weg. Maar mischien hoort die software wel standaard in XP SP2, ongeacht of je uberhaupt bluetooth gebruikt :?
Het zit er standaard in denk ik, maar je roept hem pas aan als je een BT stick installeert ....
Je kan kijken wat er gebeurt als je de Widcomm drivers installeert zonder de BTstick erin te stoppen.
In het ergste geval heb je dan 2 icons in je tray :)
Het is wel zo dat je 'gepatchte' Widcomm drivers nodig hebt, omdat ie standaard om een licentie vraagt (Widcomm software zit normaal bij een BTstick).
Zonder licentie heb je een rood BT icoontje in je systray en my BTplaces werkt dan ook niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:02:
[...]

Het zit er standaard in denk ik, maar je roept hem pas aan als je een BT stick installeert ....
Je kan kijken wat er gebeurt als je de Widcomm drivers installeert zonder de BTstick erin te stoppen.
In het ergste geval heb je dan 2 icons in je tray :)
Het is wel zo dat je 'gepatchte' Widcomm drivers nodig hebt, omdat ie standaard om een licentie vraagt (Widcomm software zit normaal bij een BTstick).
Zonder licentie heb je een rood BT icoontje in je systray en my BTplaces werkt dan ook niet :/
Probeer net te installeren mbv deze link http://www.cellink-eu.com/support/index.php?showtopic=38 , maar de link naar bcu-btw4-0-1-700.zip is dood. En alle links die ik vind met google zijn ook dood, behalve eentje, maar daar zitten niet de bestanden in die nodig zijn.

Alsof ik de enige op deze planeet ben die widcomm drivers wil 8)7

EDIT

In de engelse cellink forum stond gelukkig nog een werkende link!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Klopt, niet op alle (sub)forums kloppen de links, wel slordig als je stickies maakt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 23:08
gelijk maar ff een link naar het goeie topic met werkende linkjes: http://www.cellink-eu.com/support/index.php?showtopic=37

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Widcomm drivers installeren ging goed. Toen ik de eerste keer klikte op dat icoontje in de systray wilde die het een en ander installeren, maar toen reboote me pc spontaan na een blauw scherm. :S

Toch lijkt het tot nu toe te werken, heb enkel nog een bestandje verzonden dus echt zeker weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 01:00:
De Widcomm drivers installeren ging goed. Toen ik de eerste keer klikte op dat icoontje in de systray wilde die het een en ander installeren, maar toen reboote me pc spontaan na een blauw scherm. :S

Toch lijkt het tot nu toe te werken, heb enkel nog een bestandje verzonden dus echt zeker weet ik het niet.
Tja, met een beetje pech krijg je de vorige nog werkende instellingen terug na zo'n reboot.
Als de Widcomm software en my Btplaces er nog staat, dan zal het nu wel goed gaan denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterICE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 01:42
Probeer anders je USB dongle in een andere usb-poort te steken. Dat hielp toen 1 programma hardnekkig vasthield bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Widcomm drivers weer opnieuw geinstalleerd, en nu ging het beter. FMA werkt nu via BT. Enkel de remote control werkt nog niet.

Ook heb ik gezien dat er al nieuwe gepatchte drivers zijn van Widcomm.
Modbreak:als we in de categorie 'patch' en 'crack' gaan praten dan kun je wel begrijpen dat dat niet echt legaal meer is en dus niet is toegestaan op het forum

[ Voor 74% gewijzigd door Korakal op 05-10-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Het lijkt erop, dat we weer kunnen updaten.
Ik heb gister avond geprobeerd, krijg alleen mn k750i die door et bugje is geflashed naar w800i, niet meer terug geflashed naar k750i, taal blijft ook engels, het blijft hardnekkig een w800i

maja, msichien moeten we nog even geduld hebben tot SE komt met een oplossing (waar ik nu langzamerhand aan begin te twijfelen OF dit nog goed gaat komen, doormiddel van een update via hun site) Ik wacht nog eventjes en anders benader ik maar eens een service point...

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Heb wel gemerkt dat update progje nog steeds 1.19 aangeeft maar in de titel staat 1.49.
Verder is de taal gemengd Engels en Nederlands. Voorheen alleen één taal.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:37:
[...]
Net ook ff geprobeerd met die instellingen maar dat ziet er niet uit,ook de instellingen van Victorio geprobeerd(bitrate 180,bit tolerance 200) en dat ziet er al een stuk beter uit alleen loopt bij mij het geluid niet synchroon.
Nee die instellingen van die site werken ook niet echt lekker. Ik ben ook wel benieuwd naar wat nou echt de optimale instellingen zijn voor langere films. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 15:00
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:43:

Gewoon even bij apparaatbeheer bij bluetooth-radio kijken.

Mijn probleem is dat wanneer ik de standaard xp bluetoothdrivers gebruik, HID prima werkt (ik hoef niet elke keer opnieuw verbinding te maken als ik met mijn K750i in de buurt van de pc kom) maar de rest werkt niet of minder.

Met de widcomm krijg ik alles wel werkend maar ik moet te vaak op mijn pc opnieuw de verbinding maken. Heb ook een probleem met een niet te laden "btrez.dll". Wellicht dat dit het probleem veroorzaakt of heeft iedereen met widcomm drivers dezelfde problemen als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:01:
[...]

Nee die instellingen van die site werken ook niet echt lekker. Ik ben ook wel benieuwd naar wat nou echt de optimale instellingen zijn voor langere films. :?
Zou de laatste firmware nog een verbetering opleveren (Video kwaliteit toegenomen,hogere bitrate / minder blokkerig) of geldt dat alleen voor eigen opnames?
Maar voorlopig wacht ik wel ff met updaten gezien al de problemen die ik hier lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien hier mee helpen?
Afbeeldingslocatie: http://img164.imageshack.us/img164/2530/clipboard026af.th.jpg
Ik wil via de explorer een bestand kopieren naar het bluetooth apparaat.
Als ik dat doe krijg ik bovenstaande melding.

Ik kan verden gewoon wel via My Phone explorer een bestand versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 22:35

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Heb je BT wel aan staan dan, op je telefoon? Anders bij Settings / Connectivity / Bluetooth /Turn on doen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

and now for something completly different: ik heb een mp3speler (creative zen xtra 60 gb). daar stond europese firmware op. die kon niet bijster hard. na verloop van tijd kwam ik erachter dat er (uiteraard) ook een USA-versie bestond. door naar de update-site te gaan en van .nl .com te maken kwam ik in een andere update-categorie terecht. ik de nieuwe update runnen en voila; mijn mp3speler kon een kwart harder ZONDER de garantie te verneuken. kunnen we niet massaal doen alsof bij onze neef in florida onze phoons updaten ? of is het echt hardwareprobleem/'mankement' ? (dat is nl. niet wat ik uit alle posts opmaak iig)

enfin, was alles maar zoals mijn mp3speler (die werkt na 2,5 jaar nog :D)

als je je mediaspelert een nacht op pauze laat staan, en 'm niet afsluit, is je accu voor de helft leeg als je wakkerwordt :S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(ik plaats dit hier omdat dit wel een topic is met hoge activiteit, en het nogal dringend is)

Ik heb sinds kort het programma Float's Mobile Agent op m'n pc staan, en ik probeer m'n smsjes en telefoonboek in het programma te krijgen. Wanneer ik op connect druk staat er dat hij verbinding heeft gemaakt met mijn K750i, maar dan lukt het mij op geen enkele wijze m'n berichten en dergelijke van mijn k750i naar FMA te sturen.
Ik verbind tevens m'n k750i met m'n pc met de bijgeleverde usb-kabel.

Kan iemand mij hiermee uit het vuur helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 14:37
als je je mediaspelert een nacht op pauze laat staan, en 'm niet afsluit, is je accu voor de helft leeg als je wakkerwordt :S:S
Argh, vandaar dat de batterij zo snel leeg is. Ik druk namelijk constant op de play/pauze knop aan de zijkant van de telefoon om 'm aan te zetten of uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:51:
Heb je BT wel aan staan dan, op je telefoon? Anders bij Settings / Connectivity / Bluetooth /Turn on doen.
Ja heb bluetooth aan staan op de Telefoon en op mijn computer.
Maar het vreemde vind ik ook dat de computer zegt dat hij geen Bluetooth apparaten kan vinden en dan
zegt controleer of uw Bluetoothradio is aangesloten...
Radio? het is toch een telefoon??

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wesnam schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:23:
[...]

Argh, vandaar dat de batterij zo snel leeg is. Ik druk namelijk constant op de play/pauze knop aan de zijkant van de telefoon om 'm aan te zetten of uit.
ik geloof dat dàt juist wel goed is. als je 'm aanzet met die knop zie je ook het mediaspeler icoontje linksboven (dus geminimaliseerde modus), als je 'm nog eens indrukt verdwijnt die, dus afgesloten zou ik zeggen. ik had mijn mediaspeler fullscreen op pauze laten staan, dus echt 'aan'.

ik zet 'm ook de hele dag door op pauze en er vanaf, dóór m'n broekzak heen van buitenaf, gaat perfect, net als volume regelen, ook van buitenaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:19:
(ik plaats dit hier omdat dit wel een topic is met hoge activiteit, en het nogal dringend is)

Ik heb sinds kort het programma Float's Mobile Agent op m'n pc staan, en ik probeer m'n smsjes en telefoonboek in het programma te krijgen. Wanneer ik op connect druk staat er dat hij verbinding heeft gemaakt met mijn K750i, maar dan lukt het mij op geen enkele wijze m'n berichten en dergelijke van mijn k750i naar FMA te sturen.
Ik verbind tevens m'n k750i met m'n pc met de bijgeleverde usb-kabel.

Kan iemand mij hiermee uit het vuur helpen?
Heb nu 2.1 beta 3 gedownload, schijnt wel hiermee te werken, maar hij blijft hangen op "Checking voice support" wanneer hij probeert te connecten. Ik moet dit snel kunnen gebruiken, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:56:
[...]

Heb nu 2.1 beta 3 gedownload, schijnt wel hiermee te werken, maar hij blijft hangen op "Checking voice support" wanneer hij probeert te connecten. Ik moet dit snel kunnen gebruiken, iemand?
En wat dacht je van http://members.aon.at/fwechsel/ daar is MyPhoneExplorer te vinden, werkt ook wel aardig.

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:36
[...]

geen verschil
Is er bij Vodafone nog verschil??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
Je kan verschillende ringtone's aan contacten hangen.
In de nokia-wereld (ja sorry :? ) kon je makkelijk een groep maken en die 1 ringtone geven.
Dit heb ik nog niet kunnen vinden in mijn 750I-tje.

Via FMA-2 kan het wel iets makkelijker buiten de telefoon om maar nog steeds per contact.

Zijn er andere mogelijkheden ?

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterICE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 01:42
Misschien een oplossing voor een aantal problemen hier:

Ik heb bluesoleil (BlueSoleil_1.6.1.4_release_050606.zip) gedownload en geinstalleerd ipv de default drivers die erbij zaten. Waarschijnlijk mist hij de file Packet.dll, welke je van het internet moet halen en in C:\Windows\System32 zetten. Daarna kan je in bluesoleil je k750i aan een COM poort linken en daarmee FMA werkend krijgen. Ook de remote control optie (winamp, mediaplayer, ppt) zit in bluesoleil standaard ingebouwd, en werkte in 1x bij mij _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door MisterICE op 05-10-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 22:35

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

MisterICE schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:41:
Misschien een oplossing voor een aantal problemen hier:

Ik heb bluesoleil (BlueSoleil_1.6.1.4_release_050606.zip) gedownload en geinstalleerd ipv de default drivers die erbij zaten. Waarschijnlijk mist hij de file Packet.dll, welke je van het internet moet halen en in C:\Windows\System32 zetten. Daarna kan je in bluesoleil je k750i aan een COM poort linken en daarmee FMA werkend krijgen. Ook de remote control optie (winamp, mediaplayer, ppt) zit in bluesoleil standaard ingebouwd, en werkte in 1x bij mij _/-\o_
Ja maar dan moet je iedere keer zelf met Bluesoleil een verbinding opstarten met je telefoon, toch? Terwijl je als je BT drivers normaal hid control ondersteunen gewoon vanaf je telefoon kunt beginnen.

* SnoeiKoei heeft hid zelf nog niet werkend. Dus als ik uit mijn nek lul bitchslap je me maar.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
K750i

Is het mogelijk om voor SMS'jes het T9-woordenboek te gebruiken, maar bij het toevoegen van contactpersonen dit uitgeschakeld te laten. Ik moet nu telkens eerst handmatig T9 uitschakelen alvorens ik een naam intype (T9 kent namelijk niet alle namen :))
Ik zag in een vorig topic iemand met hetzelfde probleem, maar niet iedereen schijnt dit probleem te hebben. Ik heb de voorlaatste firmware R1L002

[ Voor 25% gewijzigd door Floppie op 05-10-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Speedy-Andre schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:09:
Ik ben bezig om Opera en andere midlets die via BT/internet werken te starten met een batchfile, die ik weer via een HID file op de foon start.
De bedoeling is om via HID de Device explorer te starten (of je start hem eenmalig op je pc) en direct daarna start ik een midlet op de foon vanuit Device explorer.
Bij SE developers werd gezegd dat dit kan, alleen de exacte command notatie snap ik nog niet helemaal |:(
Op deze manier kan je 2 dingen tegelijk doen, HID zit een Java midlet niet in de weg en hij kan op de achtergrond draaien.
Voordeel hiervan is dat je geen zicht op je pc hoeft te hebben om een midlet te starten B)
Het is alleen de vraag of ik via HID iets op de pc kan starten dat niet actief is op de desktop ....
Wordt vervolgd :9
haha, wat een idee ja.
Dat moet op zich wel mogelijk zijn.
1 Je doet je pc aan.
2 je start de afstandbediening op
3 je weet blindelings op welke toetsen je moet rammen en klaar
4 maar een directere manier door de HID files aan te passen is natuurlijk makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
the_nowhereman schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:30:
Je kan verschillende ringtone's aan contacten hangen.
In de nokia-wereld (ja sorry :? ) kon je makkelijk een groep maken en die 1 ringtone geven.
Dit heb ik nog niet kunnen vinden in mijn 750I-tje.

Via FMA-2 kan het wel iets makkelijker buiten de telefoon om maar nog steeds per contact.

Zijn er andere mogelijkheden ?

Dre
contacten >> opties >> groepen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Klopt het dat er bij een update alles behouden blijft op de telefoon (dus alle sms'jes e.d.?)

werkt die update al weer? (durf het haast niet te vragen maar heb het topic een week niet gevolgd en het opnieuw doorlezen kost me te veel kostbare tijd)

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_nowhereman schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:28:
[...]

En wat dacht je van http://members.aon.at/fwechsel/ daar is MyPhoneExplorer te vinden, werkt ook wel aardig.

Dre
Hartstikke HARTSTIKKE bedankt!

Hiermee lukt het me wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En kan iemand mij vertellen wat een rode pijltje naast mijn netwerk bereik betekent?

Het ziet er zo uit= Het begint boven gaat dan naar rechts en weer omhoog (waar het pijltje uiteindelijk heen wijst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Laatst online: 19-09 13:49
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:28:
En kan iemand mij vertellen wat een rode pijltje naast mijn netwerk bereik betekent?

Het ziet er zo uit= Het begint boven gaat dan naar rechts en weer omhoog (waar het pijltje uiteindelijk heen wijst)
Gemiste oproep misschien...? Druk op 'gesprek' en het is weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Laatst online: 18-09 15:34
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:28:

Kijk in je handleiding.....ik zal je helpen...blz102 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speed-Searcher schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:04:
[...]

Kijk in je handleiding.....ik zal je helpen...blz102 :O
Dank je wel.
Slaap lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
wout-hugo schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:09:
Werkt die update al weer? (durf het haast niet te vragen maar heb het topic een week niet gevolgd en het opnieuw doorlezen kost me te veel kostbare tijd)
Welja... waarom open je dan niet gewoon een heel nieuw topic? Sorry hoor, maar ik durf te wedden als je even 'de tijd neemt' om 3 minuten de laatste paar pagina's door te lezen dan weet je het. En als je tijd echt zo vreselijk kostbaar is waarom heb je dan zo'n standaard telefoontje dat iedereen heeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:36

Christiano007

Ich bin der champion

Heeft iemand misschien een firmware download plek? Want bij SE krijg ik niets en word er flink beroerd van :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Laatst online: 19-09 14:37
Christiano007 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:54:
Heeft iemand misschien een firmware download plek? Want bij SE krijg ik niets en word er flink beroerd van :)
Hoe erg kan t worden...:

Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 3

Openingspots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon het niet vinden in dit topic... Maar de W800 heeft nogal een betere mp3 player. Bij die van mij (k750i), zie ik alleen maar de titels in de mediaplayer.. Bij de w800 is het netjes ingedeeld op artiest -> album -> nummer..

Mijn vraag is dus: Kan ik of een betere mediaplayer erop zetten, of kan ik de firmware van w800 op die van mij zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 19:24
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:56:
Ik heb nou al een probleem dat ik te veel mp3-files op mijn pc heb ;(
Er kunnen er maar een stuk of 90 op mijn 512 mb kaartje :{
Toch maar eens kijken naar een 2GB ofzo.
Nou als je een nieuwe MS aan gaat schaffen, ben ik wel geinterresseerd in je 512MB kaartje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niket610 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:38:
[...]

Nou als je een nieuwe MS aan gaat schaffen, ben ik wel geinterresseerd in je 512MB kaartje!
Mischien moet je ze met de disc 2 phone een andere kwaliteit geven. ik heb zelf 160 kbs en heb dan 67 bestanden op de ms staan die maar 220 mb in beslag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Victorio schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:49:
[...]

Welja... waarom open je dan niet gewoon een heel nieuw topic? Sorry hoor, maar ik durf te wedden als je even 'de tijd neemt' om 3 minuten de laatste paar pagina's door te lezen dan weet je het. En als je tijd echt zo vreselijk kostbaar is waarom heb je dan zo'n standaard telefoontje dat iedereen heeft? :P
Oke je bent weer stoer. Voortaan als iemand weer een vaak voorkomende vraag stelt kan je ook gewoon niks zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door FlipFlink op 05-10-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niket610 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:38:
[...]

Zal 't onthouden.
Eerst maar eens geld hebben, dan kijk ik wel naar een 2GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
FlipFlink schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:59:
[...]

Oke je bent weer stoer. Voortaan als iemand weer een vaak voorkomende vraag stelt kan je ook gewoon niks zeggen.
nee, men moet maar eens lezen dat bepaalde vragen niet over en over gesteld kunnen worden, daarom bestaat er een optie om binnen een topic te zoeken, dan heb je het zo gevonden :)

Is een kewstie van luiheid vind ik, om een vraag steeds opnieuw te stellen (en dus niet zelf ff te kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
offtopic:
En daanno denkt weer hardop we zijn niet offtopic aan het lullen ofz... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

achterop23 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:53:
[...]

haha, wat een idee ja.
Dat moet op zich wel mogelijk zijn.
1 Je doet je pc aan.
2 je start de afstandbediening op
3 je weet blindelings op welke toetsen je moet rammen en klaar
4 maar een directere manier door de HID files aan te passen is natuurlijk makkelijker
Ik heb het helemaal aan het werk op de serial networking optie na en die wil ik nou juist gebruiken 8)7
Bij het SE developers forum heb ik gevraagd of het nog anders kan dan wat ik nu voor elkaar heb.
Probleem is dat je niet Device explorer kan starten met een bepaalde midlet.
Wel kan je Ejava.exe starten en dan een midlet op de foon, maar dan werkt serial networking dus niet :(
Met HID (desktop) start ik een shortcut op de desktop die naar een batchfile verwijst.
Ik heb maar ff een onbruikbaar data account ingesteld, want Opera wil via gprs verbinden als serial networking niet werkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
addictive schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:01:
[...]

contacten >> opties >> groepen :?
Das alleen om sms groepen aan te maken... niet om ringtones aan een groep toe te kennen.

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Walkman days

Zit net even the surfen op de Belgische site van The Phonehouse en merk dat het dit weekend Walkman demonstratie dag is in mijn stad. Ga wellicht eens zien want er zijn ook prijzen te winnen. Zou het ook om toestellen gaan? Wil er wel eentje winnen hoor. Heb alvast een linkje klaargezet zodat de Belgen massaal kunnen door klikken en ook iets winnen maybe. Ben ik blij dat ik het nog net op tijd gezien heb want dit weekend is het al zover.

http://www.phonehouse.be/...er?ARTICLE=SPECIAL.ACTION

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
De telefoon net geupdate en hij liep vast tijdens de update. Nu heb ik als ik de camera open een leuke melding:

Wrong camera driver version (0.9). Please update camera driver to 4.5 or later. :)

Verder kan ik alleen nog maar Engels als taal kiezen.

Ik ga even opnieuw een update doen. Kan iemand mij vertellen of bij Modus Recovery alles van de telefoon wordt verwijderd?

[ Voor 13% gewijzigd door wout-hugo op 05-10-2005 21:34 ]

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even een vraag, na al dat msnen op je mobiel ;)!

Mijn vraag heeft helaas wel meer te maken met de kosten en si dus eigenlijk een vraag richting de provider, maar hoop dat jullie het niet te erg vinden om hem te beantwoorden.

Het gebruik van smartvas/msn op mijn k750i van HI, wat zijn ongeveer de kosten als je een beetje chat via je mobiel! Ik ben erg benieuwd, en kan geen duidelijke kb's gprs prijzen vinden op de HI site! Kan iemand van jullie mij hier meer over informeren?! Wat zijn de kosten van 1 kb, en wat is het gebruik voor een kwartier msn, of per bericht.. :X

hoop dat iemand hem wil/kan beantwoorden, alvast bedankt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

the_nowhereman schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:10:
[...]

Das alleen om sms groepen aan te maken... niet om ringtones aan een groep toe te kennen.

Dre
Ringtones aan een groep toekennen mis ik ook aan deze telefoon (is niet mogelijk/ik heb het iig nog niet gevonden). Kon mn vorige (sony cmd J7 wel) was wel handig soms. Ook kan je per groep maar beperkt aantal mensen toevoegen, zorg dus voor weinig familie/vrienden/enz in je lijst of maak veel onderscheid...

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Ik kon het niet zo gauw vinden in het boekje, dus misschien kan het wel helemaal niet, maar kan je tijdens het bellen een gesprek 'op de luidspreker gooien'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
s0k schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:40:
Ik kon het niet zo gauw vinden in het boekje, dus misschien kan het wel helemaal niet, maar kan je tijdens het bellen een gesprek 'op de luidspreker gooien'?
Gaat het om een K750? In dat geval lijkt het me niet zo moeilijk. :?
  1. Zodra je een nummer belt kan je met de linker menu knop 'Luidspr. Aan' zetten.
  2. Als je 10 sec. aan het bellen bent Kies je met dezelfde knop voor 'Meer' en dan 'Luidspr. Aan'.
Ook dit was weer een te makkelijke vraag voor dit topic tenzij het om een andere telefoon gaat met een ander menu... :X
addictive schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:01:
[...]
nee, men moet maar eens lezen dat bepaalde vragen niet over en over gesteld kunnen worden, daarom bestaat er een optie om binnen een topic te zoeken, dan heb je het zo gevonden :)
Is een kewstie van luiheid vind ik, om een vraag steeds opnieuw te stellen (en dus niet zelf ff te kijken)
_/-\o_ *mee eens*
wout-hugo schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:09:
De telefoon net geupdate en hij liep vast tijdens de update. Nu heb ik als ik de camera open een leuke melding:
Wrong camera driver version (0.9). Please update camera driver to 4.5 or later. :)
Verder kan ik alleen nog maar Engels als taal kiezen.
Ik ga even opnieuw een update doen. Kan iemand mij vertellen of bij Modus Recovery alles van de telefoon wordt verwijderd?
Volgens mij hoort hij de oude firmware terug te zetten + een harde reset. Maar er zijn ook andere verhalen bekent geloof ik. Ook maak je kans op alsnog de laatste firmware... Maar het is dus wel aan te raden eerst zoveel mogelijk te backuppen.
Laat even weten hoe het ging, zijn wel meer die exact willen weten wat je gedaan hebt. ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Victorio op 05-10-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:40:
Zoiets heeft een naam: Handsfree ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 02:34:

Ook heb ik gezien dat er al nieuwe gepatchte drivers zijn van Widcomm
Heb je deze geïnstalleerd of hou je de oude nog :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Hoe kan je tussen 2 w800i of 1 w800i en een palmtop communiceren via BT?
Soort van chatten dus? Is dit mogelijk?

Het kan wel via contactgegevens BT-en naar de ander (en dan als naam van de contactpersoon je boodschap) Maar dat is natuurlijk een ENORME Workaround :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 23:08
achterop23 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:56:
Hoe kan je tussen 2 w800i of 1 w800i en een palmtop communiceren via BT?
Soort van chatten dus? Is dit mogelijk?

Het kan wel via contactgegevens BT-en naar de ander (en dan als naam van de contactpersoon je boodschap) Maar dat is natuurlijk een ENORME Workaround :+
Chat2U: http://www.getjar.com/products/1009/Chat2U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 20-09 15:28
[...]

geen verschil
Ja dat had ik ook gevraagd, maar toch een simlocked toestel gekregen.. Ben nu al 3 weken aan het wachten op een unlockcode... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Victorio schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:51:
[...]

Volgens mij hoort hij de oude firmware terug te zetten + een harde reset. Maar er zijn ook andere verhalen bekent geloof ik. Ook maak je kans op alsnog de laatste firmware... Maar het is dus wel aan te raden eerst zoveel mogelijk te backuppen.
Laat even weten hoe het ging, zijn wel meer die exact willen weten wat je gedaan hebt. ;)
Van te voren heb ik ook zeker zoveel mogelijk gebackuped. Echter is er niets verloren gegaan bij de firmwareupdate. Hij loopt telkens vast zo rond de 50%.

Wanneer ik een Modus Recovery doe, ben ik dan alles kwijt wat er op staat? En heb ik het goed dat die dan de eerste firmware er weer op plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 20-09 15:28
mrVB schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:21:
Er zit niet veel verschil in tussen de originele en Orange firmware. Ik heb er 1 met Orange firmware en het opstartscherm en afsluitscherm zijn met Orange logo en de Orange instellingen voor Orange world, MMS etc.. staan er al in... Gelukkig geen Orange menu of iets derg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:35:
[...]

Heb je deze geïnstalleerd of hou je de oude nog :?
Wel geprobeerd, ze zijn op 1 file na universeel volgens mij. En die ene file is BTWUSB.inf.

Hier staat meer info:

http://forum.gsmhosting.c...php?t=215149&page=1&pp=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
dkawa schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:06:
[...]

Er zit niet veel verschil in tussen de originele en Orange firmware. Ik heb er 1 met Orange firmware en het opstartscherm en afsluitscherm zijn met Orange logo en de Orange instellingen voor Orange world, MMS etc.. staan er al in... Gelukkig geen Orange menu of iets derg...
Je kan hem alleen niet updaten omdat ze speciale Orange-firmware hebben. :r
Ik heb versie R1J002.
Heb jij al geprobeerd te up-daten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:19:
[...]

Wel geprobeerd, ze zijn op 1 file na universeel volgens mij. En die ene file is BTWUSB.inf.

Hier staat meer info:

http://forum.gsmhosting.c...php?t=215149&page=1&pp=15
De bekende problemen dus :)
Belangrijkste voordeel t.o.v. oudere Widcomm drivers is A2DP ondersteuning (stereo hoofdtelefoon) die ik toch niet heb :/
Ik blijf wel bij de Toshiba drivers voor mijn bta-6030, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:40:
[...]

De bekende problemen dus :)
Belangrijkste voordeel t.o.v. oudere Widcomm drivers is A2DP ondersteuning (stereo hoofdtelefoon) die ik toch niet heb :/
Ik blijf wel bij de Toshiba drivers voor mijn bta-6030, werkt prima :)
Nou die v4.0.1.700 drivers draai ik nu en die werken prima hoor! Ik dacht dat jij die ook had draaiien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien waar ik de laatste update ( R1N035 ) : kan weghalen ?
Namelijk niet via de de Sony Ericsson Update Service.
Heb zelf momenteel L R1J002 erop zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:50:
[...]

Nou die v4.0.1.700 drivers draai ik nu en die werken prima hoor! Ik dacht dat jij die ook had draaiien :P
Die had ik als eerste ja, ben nu weer terug bij de Toshiba drivers om te kijken hoe stabiel dat is.
De interface is minder intuïtief, maar de functionaliteit is top, ik zie zelfs een remote camera optie :9
Via dat andere forum heb ik nu trouwens de 4.0.1.2800 versie gedownload B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, die frames mode met de camera is echt lollig! Die had ik helemaal nog niet gezien!

@Speedy-Andre: Heb je dan wel de juist INF file erbij? Die drivers zelf heb ik ook wel maar volgens mij niet met de juiste INF file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 16:05
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:58:
Weet iemand misschien waar ik de laatste update ( R1N035 ) : kan weghalen ?
Namelijk niet via de de Sony Ericsson Update Service.
Heb zelf momenteel L R1J002 erop zitten!
ga terug in de de topic of ga weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Haunted
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-06 12:02
Yess, eindelijk firmware beschikbaar voor de W800i (of had iemand dat al eerder gezien?)

Heb ik mijn kabeltje niet bij me :'( Nou ja, dan vanavond maar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

The_Haunted schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:13:
Yess, eindelijk firmware beschikbaar voor de W800i (of had iemand dat al eerder gezien?)

Heb ik mijn kabeltje niet bij me :'( Nou ja, dan vanavond maar kijken.
Op de nederlandse site wel, als je naar global support gaat staat er dat er nog geen updates zijn.
En waar vind ik verbeteringen (de changelog)? of ist gewoon updaten en dan goed kijken naar verschillen?

[ Voor 13% gewijzigd door Arie-Kanarie op 06-10-2005 10:42 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Haunted
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-06 12:02
Volgens mij is het gewoon updaten en dan naar de verschillen kijken, ik heb er verder geen ervaring mee (dit is natuurlijk de eerste update die beschikbaar is))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft 'm al getest?
Ik hang 'm dr niet zomaar aan na al dat geouwehoer gelezen te hebben van de k750i..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:12:
Wie heeft 'm al getest?
Ik hang 'm dr niet zomaar aan na al dat geouwehoer gelezen te hebben van de k750i..
Ach watje, gewoon doen :P

Heb ik ook gedaan, nu werkt mijn telefoon alleen niet meer zo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had even twee vraagjes
ik wil graag de w800i software op me k750i zetten maar vervalt de garantie dan ik heb de k750i vodafone
en kan ik via een bluetooth stick ook gewoon de firmware upgrades uitvoeren of heb ik daar perse de datakabel voor nodig alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:46:
ik had even twee vraagjes
ik wil graag de w800i software op me k750i zetten maar vervalt de garantie dan ik heb de k750i vodafone
en kan ik via een bluetooth stick ook gewoon de firmware upgrades uitvoeren of heb ik daar perse de datakabel voor nodig alvast bedankt
Hoi, voor zo ver ik 't weet zijn de vodafone toestellen gelocked met speciale "eigen" firmware dus een upgrade wil niet op de "normale" manier :)
En ja voor de update heb je je kabeltje nodig kan niet via blauwe tanden.

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik de oude firmware er weer opzetten? OF kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
the_nowhereman schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:50:
[...]

Hoi, voor zo ver ik 't weet zijn de vodafone toestellen gelocked met speciale "eigen" firmware dus een upgrade wil niet op de "normale" manier :)
En ja voor de update heb je je kabeltje nodig kan niet via blauwe tanden.

Dre
Weet iemand of het klopt dat deze speciale "eigen" firmware ook is toegepast op Orange-toestellen want zou hem (mijn K750i) graag willen updaten maar hij (SEUS) zegt dat mijn toestel al is bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:17:
Hoe kan ik de oude firmware er weer opzetten? OF kan dat niet?
Ik denk door op de site bij het update "modus recovery" aan te klikken. Echter weet ik het niet zeker, vandaar ook mijn vraag daarover op de vorige pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik ben nu bezig met het kijken naar een nieuwe mob. En de W800 lijkt me heel releaxed. Nu keek ik op de site van SE en daar trof ik de W550i aan. Een soort gelijke mobiel, alleen dan met een 1.3 mega pixel camera. De telefoon is naar mijn mening iets mooier van uiterlijk. Op site nieuwemobiel.nl trof ik tevens de w600i aan. Ik heb alleen geen flauw idee wat het verschil is. Via de site zelf kon ik niets opmaken en op de SE site stond dit model niet eens vermeld. Kan zijn dat het hier om hetzelfde model gaat alleen andere naam ivm andere landen misschien. Heeft iemand hier enig idee?

PSN ID Binloading_nl

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware