Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 12.017 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:55

Polycom

Poes van goud

Beste tweakers, heb even een vraagje:

Ik ga over een maand een nieuwe telefoon halen, en ik twijfel tussen de nokia 6822 en de 750i.
Ik gebruik al een x aantal jaar nokia en ben er zeer tevreden over. Nu wil ik dus graag overstappen omdat ik de functies van de 750i wel heel erg strak vind.

Maar ik heb wel een paar vragen:

Hoe zit het met het menu van de 750i is het vergelijkbaar met de nokia?
Hoe zit het met de agenda functie van de 750i? Ik gebruik namelijk altijd mn agenda op mn telefoon.
Hoe zit het met de batterij duur van de 750i; daarmee bedoel ik als ik hem gewoon op toetsenblok heb staan.

Greetz PuDy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
zijn er nu nog meer dingen die je met w800 kan doen?
ik som even op:
- internetten via opera (via BT)
- msnen via smartvas (BT)
- films kijken in redelijke kwaliteit
- veel muziek luisteren natuurlijk
- sos-morsecode zenden als je bier nodig hebt in de bar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 17:24
K750i:

Kwijl nog steeds als ik de resultaten van mn macrofoto's zie :9~ :9~.
(alles klikbaar :7)

Oude Firmware
Afbeeldingslocatie: http://www.graafjvd.uwhost4.net/bestanden/Berlijn%202005%20202%20thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.graafjvd.uwhost4.net/bestanden/Berlijn%202005%20203%20thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.graafjvd.uwhost4.net/bestanden/Berlijn%202005%20214%20thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.graafjvd.uwhost4.net/bestanden/Berlijn%202005%20217%20thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.graafjvd.uwhost4.net/bestanden/Berlijn%202005%20218%20thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.graafjvd.uwhost4.net/bestanden/Berlijn%202005%20220%20thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.graafjvd.uwhost4.net/bestanden/Berlijn%202005%20219%20thumb.jpg

Nieuwe Firmware:
Afbeeldingslocatie: http://www.graafjvd.uwhost4.net/bestanden/Artis%202005%20048%20thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.graafjvd.uwhost4.net/bestanden/Artis%202005%20053%20thumb.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door JaP.NeT op 03-10-2005 22:46 . Reden: Rare quote :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
PuDy schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:37:
Beste tweakers, heb even een vraagje:

Ik ga over een maand een nieuwe telefoon halen, en ik twijfel tussen de nokia 6822 en de 750i.
Ik gebruik al een x aantal jaar nokia en ben er zeer tevreden over. Nu wil ik dus graag overstappen omdat ik de functies van de 750i wel heel erg strak vind.

Maar ik heb wel een paar vragen:

Hoe zit het met het menu van de 750i is het vergelijkbaar met de nokia?
Hoe zit het met de agenda functie van de 750i? Ik gebruik namelijk altijd mn agenda op mn telefoon.
Hoe zit het met de batterij duur van de 750i; daarmee bedoel ik als ik hem gewoon op toetsenblok heb staan.

Greetz PuDy
Ik was JAREN lang een nokia fan. Maar ik kon de w800i gewoon NIET laten liggen.
Ik moest hem hebben. Het menu is hetzelfde als 750i.
En ja, het went direct en is echt geen teleurstelling. De w800i is mijn meest perfecte mobiel by far! De muziek die ik erop luister, het design, de films die ik erop zie. Ik doe er echt veel mee en alles werkt ook gewoon direct.

Vergeleken met de nokia (bijv 6230i) is deze gewoon completer, meer doordacht en samenhangend (nokia vond ik wat los, de menuutjes hadden weinig samenhang enzo :? ).
De agenda functie van de nokia was altijd hetgeen waar ik het voor deed. Net als de radio. De agenda van de nokia gebruikte ik ook altijd, kon er niet zonder mee :'(
Maar de agenda+radio van de w800i/750i is ook perfect hoor. RDS op je radio _/-\o_
Batterij is (zoals algemeen bekent) goed van Sony Ericcson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
JaP.NeT schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:40:
K750i:
Wow mooie fotos! _/-\o_
Ik ben ook wel blij met firmware updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
achterop23 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:38:
zijn er nu nog meer dingen die je met w800 kan doen?
ik som even op:
- internetten via opera (via BT)
- msnen via smartvas (BT)
- films kijken in redelijke kwaliteit
- veel muziek luisteren natuurlijk
- sos-morsecode zenden als je bier nodig hebt in de bar ;)
-foto's maken _/-\o_
-afstandsbediening voor pc(powerpoint, mediaplayer, winamp, desktop etc)
-bleujacken
-smsen en bellen
-radio luisteren
-emailen
Ik mis de mijne! :|

meer mogelijkheden dan andere mobieltjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Nou thanks dan weet ik wat ik moet doen.
Nu maar even wachten totdat de 750i gratis is met een orange 32.50 abbonoment (1 jaar)

(Iemand misschien een link :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
JaP.NeT schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:40:
K750i:

(alles klikbaar :7)

Oude Firmware
[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]

Nieuwe Firmware:

[...]

Dat eerste en laatste kan ook met de K750i.
geil :9

ik zie het verschil in firmware niet trouwens.

heb op me w800 nog nooit de macro stand gebruikt. Even testen dadelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
PuDy schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:46:
Nou thanks dan weet ik wat ik moet doen.
Nu maar even wachten totdat de 750i gratis is met een orange 32.50 abbonoment (1 jaar)

(Iemand misschien een link :o )
van de 750 weet ik niet
de w800 heb ik met 60 euro bijbetalen gekregen bij een 1 jarig 32.50 van orange
(studentenactie hebben ze nu tot 31 december)
1maand gratis bundel en heel jaar 20% korting en 25 euro korting op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

achterop23 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:47:
[...]

van de 750 weet ik niet
de w800 heb ik met 60 euro bijbetalen gekregen bij een 1 jarig 32.50 van orange
(studentenactie hebben ze nu tot 31 december)
1maand gratis bundel en heel jaar 20% korting en 25 euro korting op je telefoon.
oh dat is wel erg goedkoop, waar kan ik die actie mee pikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
:?
achterop23 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:46:
[...]

geil :9

ik zie het verschil in firmware niet trouwens.

heb op me w800 nog nooit de macro stand gebruikt. Even testen dadelijk
Op de macrofoto's zie je idd weinig verschil, alhoewel de laatsten wat scherper lijken te zijn.
Verder merk ik met foto's maken in het donker wel veel verschil, de foto's zijn veel lichter en bevatten minder ruis als eerst.

Ben echt superblij met mn phoontje, MP3, Radio, perfecte foto's (is al mee geweest naar Berlijn en Artis) en 600 foto's zijn geen probleem voor de 512 kaart. Beslist mn beste koop. :z

[ Voor 4% gewijzigd door JaP.NeT op 03-10-2005 23:07 . Reden: 1 gig --> 512 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha mensen.

Ik lees al een tijdje mee in dit topic, en heb besloten mijn oude account weer wat leven in te blazen.

Afgelopen zaterdag heb ik een SE W800i gekocht, en heb enkele vragen:

• Als ik de telefoon een keer uitschakel en daarna weer aanzet in Telefoon-modus, en ik wil een SMSje typen, dan moet ik eerst alles weer instellen. (Geldigheidsduur smsje, etc.) Dit is nogal irritant, dus hoe zorg ik er voor dat de telefoon mijn instellingen gewoon onthoudt?

• Van sommige foto's is er geen thumbnail. Bij mijn rijtje gemaakte foto's zie je bij bijna allemaal een plaatje, maar bij ongeveer 25% is het gewoon plaatje gewoon zwart :? Als ik 'm daarna open, kan ik de foto wel gewoon bekijken.. Waar kan dit aan liggen?

• Is het mogelijk bepaalde mapjes te beveiligen met een wachtwoord? Ik heb hier laatst iets over gelezen, maar kan het helaas niet terug vinden. Het gaat hier om mapjes waarin ik filmpjes/foto's wil zetten, met op dit mapje een wachtwoord.

• Bij mijn W800i kreeg ik een Sandisk 512 MB kaart. Maar windows verkenner geeft aan dat die maar 468 MB groot is..
Waarom geen 512? Nogal vaag.

• Wie heeft er screenprotectors? Ik zie op eBay dat je ze per 6 kan kopen, maar dat moet via Paypal en via België.. Wie er nog 1 of 2 heeft voor de w800i mag mailen :)

Misschien een beetje veel vragen, maar ik heb ze in dit topic verder nog niet gezien, dus stel ik ze maar :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:52:
Ha mensen.

Ik lees al een tijdje mee in dit topic, en heb besloten mijn oude account weer wat leven in te blazen.

Afgelopen zaterdag heb ik een SE W800i gekocht, en heb enkele vragen:

• Als ik de telefoon een keer uitschakel en daarna weer aanzet in Telefoon-modus, en ik wil een SMSje typen, dan moet ik eerst alles weer instellen. (Geldigheidsduur smsje, etc.) Dit is nogal irritant, dus hoe zorg ik er voor dat de telefoon mijn instellingen gewoon onthoudt?

• Van sommige foto's is er geen thumbnail. Bij mijn rijtje gemaakte foto's zie je bij bijna allemaal een plaatje, maar bij ongeveer 25% is het gewoon plaatje gewoon zwart :? Als ik 'm daarna open, kan ik de foto wel gewoon bekijken.. Waar kan dit aan liggen?

• Is het mogelijk bepaalde mapjes te beveiligen met een wachtwoord? Ik heb hier laatst iets over gelezen, maar kan het helaas niet terug vinden. Het gaat hier om mapjes waarin ik filmpjes/foto's wil zetten, met op dit mapje een wachtwoord.

• Bij mijn W800i kreeg ik een Sandisk 512 MB kaart. Maar windows verkenner geeft aan dat die maar 468 MB groot is..
Waarom geen 512? Nogal vaag.

• Wie heeft er screenprotectors? Ik zie op eBay dat je ze per 6 kan kopen, maar dat moet via Paypal en via België.. Wie er nog 1 of 2 heeft voor de w800i mag mailen naar [afbeelding] :)

Misschien een beetje veel vragen, maar ik heb ze in dit topic verder nog niet gezien, dus stel ik ze maar :)
ff je mail adres weghalen want dat mag niet :)

oke dan :)
  • Dat hoort niet je tel hoort standaard alles te bewaren ongeacht hij uitgaat of niet!
  • dat heb ik zelf niet denk dat je een software probleem heb en ik raad je aan om de software er opneuw op te doen.
  • nee is niet mogelijk
  • misschien als je even je hele kaart leeg maakt dat ie hem dan wel goed herkend
  • heb er geen een. Mn werk wel :P
suc6 :)

[ Voor 12% gewijzigd door DaannO op 03-10-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Op de laatste 2 kan ik wel antwoord geven.

-512mb is nooit 512mb er gaan altijd wel wat mb's verloren.
Zelfde geldt voor hardeschijven, of die nou in je mp3 speler zitten of in je pc. (ik heb een gmini400 met 20gb maar eigenlijk is het maar 18.1 gb)

-Screenprotector gewoon bij pdashop.nl bestellen, daar kan je als ze te groot zijn, ze gewoon bijknippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
PuDy schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:49:
[...]

oh dat is wel erg goedkoop, waar kan ik die actie mee pikken?
orange shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Als ik nu (of later) zou gaan updaten, zou ik dan mn shuttergeluid weer terughebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
JaP.NeT schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:50:
[...]

Op de macrofoto's zie je idd weinig verschil, alhoewel de laatsten wat scherper lijken te zijn.
Verder merk ik met foto's maken in het donker wel veel verschil, de foto's zijn veel lichter en bevatten minder ruis als eerst.

Ben echt superblij met mn phoontje, MP3, Radio, perfecte foto's (is al mee geweest naar Berlijn en Artis) en 600 foto's zijn geen probleem voor de 1 gig kaart. Beslist mn beste koop. :z
mine too :P
die 1 gig kaartje hoe duur en waar gekocht?
mijn 512 doet het nog goed trouwens hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik raad echt niemand orange aan want ik zit er zelf bij en het is de duurste provider die er is echt! en ik weet waar ik over praat want het is mn werk. Ik zet er zelfs over te denken om het af te kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:00:
Op de laatste 2 kan ik wel antwoord geven.

-512mb is nooit 512mb er gaan altijd wel wat mb's verloren.
Zelfde geldt voor hardeschijven, of die nou in je mp3 speler zitten of in je pc. (ik heb een gmini400 met 20gb maar eigenlijk is het maar 18.1 gb)

-Screenprotector gewoon bij pdashop.nl bestellen, daar kan je als ze te groot zijn, ze gewoon bijknippen :)
Ja, maar die kosten 20 euro.
Op eBay 5,25.. Heb geen PayPal, en heb niks aan 6 covers :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
achterop23 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:02:
[...]

mine too :P
die 1 gig kaartje hoe duur en waar gekocht?
mijn 512 doet het nog goed trouwens hoor :)
Oeps was iets te voorbarig haha, ik heb een 512mb high speed kaartje gekocht, in Berlijn bij de MM, helaas tegen de 100 eurie, maar kon echt niet volstaan met de meegeleverde 32 mb. Ben er btw niet minder blij mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:54:
[...]

ff je mail adres weghalen want dat mag niet :)

oke dan :)
  • Dat hoort niet je tel hoort standaard alles te bewaren ongeacht hij uitgaat of niet!
  • dat heb ik zelf niet denk dat je een software probleem heb en ik raad je aan om de software er opneuw op te doen.
  • nee is niet mogelijk
  • misschien als je even je hele kaart leeg maakt dat ie hem dan wel goed herkend
  • heb er geen een. Mn werk wel :P
suc6 :)
Okay, thanks :)
Zal ff contact zoeken met SE over die zwarte thumbs en dat gezeur met die SMSjes..
Die 512 MB zal kunnen kloppen omdat ik uitga van 1024 kb per MB en zij waarschijnlijk van 1000.
Was bij mn iPod ook, was 4GB en had maar 3,7GB opslag.. ;(

En als iemand nog protectors voor de w800i heeft liggen, mail me gerust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

DaannO schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:02:
[...]

Ik raad echt niemand orange aan want ik zit er zelf bij en het is de duurste provider die er is echt! en ik weet waar ik over praat want het is mn werk. Ik zet er zelfs over te denken om het af te kopen :(
Ik hoor veel mensen klagen over orange, ik gebruik het nu een jaar en ben tevreden. Als ik bijvoorbeeld T-Mobile heb moet ik minuten en sms'jes bijkopen. Een van de 2 maak ik dan nooit op dus dat is ook geen oplossing, ik blijf dus bij orange.. kijk dat jaar daarna wel weer verder.
Trouwens dit is geen discussie topic over welke provider beter is dan de ander dus back on-topic maar?

Bedankt voor de tip trouwens @ achterop, ga volgende week donderdag even een bezoekje brengen aan de orange shop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
PuDy schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:05:
[...]

Ik hoor veel mensen klagen over orange, ik gebruik het nu een jaar en ben tevreden. Als ik bijvoorbeeld T-Mobile heb moet ik minuten en sms'jes bijkopen. Een van de 2 maak ik dan nooit op dus dat is ook geen oplossing, ik blijf dus bij orange.. kijk dat jaar daarna wel weer verder.
Trouwens dit is geen discussie topic over welke provider beter is dan de ander dus back on-topic maar?

Bedankt voor de tip trouwens, ga volgende week donderdag even een bezoekje brengen aan de orange shop!
wou er ook niet over discusieren maar was een tip! You`re welcome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:03:
[...]

Ja, maar die kosten 20 euro.
Op eBay 5,25.. Heb geen PayPal, en heb niks aan 6 covers :{
op marktplaats stond ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
PuDy schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:05:
[...]

Bedankt voor de tip trouwens @ achterop, ga volgende week donderdag even een bezoekje brengen aan de orange shop!
ik blijf ook sticken bij orange na 3 jaar al.
50% korting op je bundel tikt wel aan hoor :P
en je bundel onbeperkt meenemen (echt onbeperkt, dus niet wat kpn aanbied)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Toch nog maar even dan.

50% korting op je bundel, hoe moet ik dat zien?

32.50
------- ?
2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:09:
[...]

op marktplaats stond ook wat.
Heb ze ff gemailt of ze ook voor w800i hebben.
Voor k750i hebben ze wel, en die is hetzelfde geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
PuDy schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:14:
Toch nog maar even dan.

50% korting op je bundel, hoe moet ik dat zien?

32.50
------- ?
2
50% korting als in
32,50 / 2
of 32,50 x 0,50
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand enig idee waarom ik hid files die in de "Overig" folder staan niet kan installeren? Ik kan enkel de optie "Verzenden" kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:50

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb mooie screen protectors voor €4 maar ik zeg het niet hardop, mail staat in m'n profiel

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:47:
Niemand enig idee waarom ik hid files die in de "Overig" folder staan niet kan installeren? Ik kan enkel de optie "Verzenden" kiezen!
Omdat je telefoongeheugen vol is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:47:
Als je een HID profiel met BT naar je foon stuurt, dan komt ie vanzelf bij Externe besturing te staan, waar hij hoort dus :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:59:
[...]

Als je een HID profiel met BT naar je foon stuurt, dan komt ie vanzelf bij Externe besturing te staan, waar hij hoort dus :)
Bij mij niet, welk programma gebruik je om HID profielen te versturen via BT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 00:12:
[...]

Bij mij niet, welk programma gebruik je om HID profielen te versturen via BT ?
Dat hangt van je BT drivers af, meestal staat er zo'n optie als je de rechter muisknop gebruikt, zoals 'send to' met in dit geval bluetooth.

[ Voor 21% gewijzigd door Speedy-Andre op 04-10-2005 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 00:21:
[...]

Dat hangt van je BT drivers af, meestal staat er zo'n optie als je de rechter muisknop gebruikt, zoals 'send to' met in dit geval bluetooth.
Weird, op jouw manier werkt het wel! Thx!

Ik deed het via SE File Manager, en dan werkt het niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:39
van het weekend ook een abbo afgesloten met de k750i en wacht nu op de brief van kpn of alles goedgekeurd is (nummerbehoud ;))

kan amper wachten tot ie binnen is...word denk hele vooruitgang tov mn huidige samsung e700 waar display al aardig overbelicht is en cam al niet meer werkt :(

ben heel benieuwd naar toestel word genieten als ik zo dit topic enzo lees ;)
denk alleen nog even een los 512mb kaartje erbij shoppen...alhoewel eerst even zien hoe ver ik kom met de bijgeleverde 64mb kaart

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
---rrr--- schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:02:
Als ik nu (of later) zou gaan updaten, zou ik dan mn shuttergeluid weer terughebben?
Als ik het op dit moment goed begrijp veranderd een firmware update niets aan je shuttergeluidje. Het wel of niet horen van het geluidje zit ingebakken in je toestel. Mocht iemand hier een andere ervaring mee hebben hoor ik dat graag. (Ik heb altijd al het geluidje gehad, R1N035, Europe_3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
is het misschien mogelijk om de file van dat shuttergeluidje op het toestel te overschijven door een lege file, en zodoende het geluidje er dus uit te 'slopen' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:39
zijn jullie allemaal van die voyeurs dat jullie zo graag het geluidje eruit willen hebben :? >:)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
<knip>

[ Voor 98% gewijzigd door Laudit op 04-10-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
yonexfreak schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:44:
zijn jullie allemaal van die voyeurs dat jullie zo graag het geluidje eruit willen hebben :? >:)
Probeer de stille modus in te schakelen door een # ingedrukt te houden.
Wanneer je een EU versie hebt staat het shuttergeluid dan uit. _/-\o_

Ik heb op een andere pc inmiddels SEUS aan de praat gekregen voor zover ik dat nog niet had maar ik krijg net als sommige andere de melding : "er is momenteel geen service voor toestellen van jouw operator"

Het kan er dus niet aan liggen omdat ik een Orange-locked toestel heb want dat heb ik nergens echt kunnen vinden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
addictive schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:35:
is het misschien mogelijk om de file van dat shuttergeluidje op het toestel te overschijven door een lege file, en zodoende het geluidje er dus uit te 'slopen' :?
Zat ik ook al aan te denken maar die dingen zitten ingebakken. Alleen een firmware zou ze kunnen aanpassen of op inactief kunnen zetten lijkt me. Pas jij de laatste firmware even aan? ;)
Ajax power schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:05:
Probeer de stille modus in te schakelen door een # ingedrukt te houden.
Wanneer je een EU versie hebt staat het shuttergeluid dan uit. _/-\o_
Dit is al een paar keer voorbij gekomen maar nogmaals... op het ene toestel is het shutter geluidje wel hoorbaar in stille modus en op het andere niet. Heeft dus NIKS met Europe versies te maken.

[ Voor 34% gewijzigd door Victorio op 04-10-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
Victorio schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:11:

[...]

Dit is al een paar keer voorbij gekomen maar nogmaals... op het ene toestel is het shutter geluidje wel hoorbaar in stille modus en op het andere niet. Heeft dus NIKS met Europe versies te maken.
Het ligt toch ook niet aan de firmware? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 13:34
Victorio schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:22:
[...]

Als ik het op dit moment goed begrijp veranderd een firmware update niets aan je shuttergeluidje. Het wel of niet horen van het geluidje zit ingebakken in je toestel. Mocht iemand hier een andere ervaring mee hebben hoor ik dat graag. (Ik heb altijd al het geluidje gehad, R1N035, Europe_3)
:o

hoe verklaar je dan dat VOOR het updaten deze tel een shuttersound had, en NA het updaten deze weg is.....
Voor de update had deze tel de standaard firmaware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

roT- schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:19:
[...]

:o

hoe verklaar je dan dat VOOR het updaten deze tel een shuttersound had, en NA het updaten deze weg is.....
Voor de update had deze tel de standaard firmaware..
Omdat de firmware update van SE brak is op dit moment.
Heeft iedereen zitten slapen? Of wordt er helemaal niets meer gelezen hier?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau Maus|IA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-04-2019
Victorio schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:11:
[...]

Wel ermee te maken. Ik weet nog steeds niet meer hoe het precies zat maar de onderste europe als die 1 is volgensmij dan heb je dat geluid niet. Dat heeft te maken dat het zonder geluid in sommige landen verboden is... zie het als een dvd regio beperking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 19-09 00:38
Mau Maus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:11:
[...]

Wel ermee te maken. Ik weet nog steeds niet meer hoe het precies zat maar de onderste europe als die 1 is volgensmij dan heb je dat geluid niet. Dat heeft te maken dat het zonder geluid in sommige landen verboden is... zie het als een dvd regio beperking
hmm, lekker taalgebruik :?

Zou je dit misschien in normaal Nederlands kunnen herschrijven? Wat bedoel je precies?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 16:05
sinds ik de nieuwe firmware heeft wil me telefoon het weleens begeven.

ik druk vanmorgen mijn wekker uit en ging het beeldscherm uit.. toetsenbord bleef branden.. daarna wit scherm toen helemaal (incl toetsen) en toen dacht ik doe normaal.
Heb ik de telefoon uitgezet en weer aan!
nu wel weer normaal, maar dit had ik eerder nooit.

alsof ie zijn eigen gang wilt gaan...

tijd voor een nieuwe firmware? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Mau Maus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:11:
[...]
Ja ok. Ik heb Europe_3 en dus al vanaf het begin het geluidje. Maar er zijn ook mensen met Europe_3 die hem niet hebben. Het ligt gewoon aan brakke updates. Dat geluidje is compleet labiel dus is het gewoon nog even afwachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Weet iemand al wanneer er een nieuwe firmware uitkomt voor de w800i?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Sandisk memorystick duo pro van 512MB gekocht en wil deze dus in m'n K750 gebruiken maar je moet bepaalde bestanden(mp3) in bepaalde mappen neerzetten,is hier een programma voor of moet ik deze mappen zelf maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:31:
Ik heb een Sandisk memorystick duo pro van 512MB gekocht en wil deze dus in m'n K750 gebruiken maar je moet bepaalde bestanden(mp3) in bepaalde mappen neerzetten,is hier een programma voor of moet ik deze mappen zelf maken?
Als je nou eerst is even de ts check :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:16
Het lijkt wel russische roulette dat fimrware updaten! Volgens mij is het veel verstandiger om nog even te wachten want anders zit je straks met een mobiel die het niet doet.....

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:34:
[...]

Als je nou eerst is even de ts check :)
Die heb ik gelezen maar kon niks vinden dus als je toch reageert geef me dan wat meer informatie,Sony filemanager heb ik al geinstalleerd maar krijg alleen de memorystick te zien zonder mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:42:
[...]

Die heb ik gelezen maar kon niks vinden dus als je toch reageert geef me dan wat meer informatie,Sony filemanager heb ik al geinstalleerd maar krijg alleen de memorystick te zien zonder mappen.
En wat nou als je in de memorystick zit dan kan je toch gewoon een map aanmaken via filemanager. Zo doe ik t altijd. gewoon naar de mem gaan en daar op nieuwe map klikken. Net zoals je dat in windows doet. easy peasy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:20:
[...]

Ja ok. Ik heb Europe_3 en dus al vanaf het begin het geluidje. Maar er zijn ook mensen met Europe_3 die hem niet hebben. Het ligt gewoon aan brakke updates. Dat geluidje is compleet labiel dus is het gewoon nog even afwachten. ;)
heeft volgens mij niks met Europe_3 of Europe_1 te maken, want ik heb dus Europe_3 maar geen shuttergeluid. Bij geen enkele update gehad trouwens. Durf alleen nog niet up te daten naar de laatste firmware dus daar kan ik niks over zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Laatst online: 22:44
Is het misschien een idee voor de moderators onder ons om op de startpost te vermelden of SEUS wel of niet werkt ?

Scheelt voor newbies heel wat postings door te lezen ?

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
the_nowhereman schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:40:
Is het misschien een idee voor de moderators onder ons om op de startpost te vermelden of SEUS wel of niet werkt ?

Scheelt voor newbies heel wat postings door te lezen ?

Dre
Dat zou de ts kunnen bij houden ja. Je kan ook gewoon aan het eind een dik gedrukte post maken dat ie t niet doet omdat newbies toch altijd gelijk naar de laatste post kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:35

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dat zou ik de TS of de modjes niet willen laten doen nee. Die zijn daar gek zeker, om elke vijf minuten voor jou te gaan testen of SEUS alweer goed werkt? Bovendien werkt het soms wel, soms niet. Gewoon net zo lang zelf blijven modderen tot het goed gaat dus, als je zo wanhopig graag wilt upgraden. Of wachten tot je hier en op andere fora goede berichten leest... en ja dan moet je je dus inlezen. Iedere dag even.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DaannO schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:02:
[...]

Orange is voor mij veruit de goedkoopste. Ik maak nogal veel gebruik van internet. (Opera mini, wap, foto's doormailen etc.)
Via Orange ben je (met de juiste trucjes) maar 6 euro per maand kwijt. SMS-en is ook ook niet duur bij Orange. Het enige wat duur is bij Orange is het bellen. En dat blijft altijd netjes binnen mijn bundel.
Je kunt niet zondermeer zeggen dat de ene provider in de regel goedkoper of duurder is. Gaat puur en alleen om je eigen bel-gedrag.

Via de update-service nog steeds v.1.19 dus het lijkt me sterk dat er al uberhaupt iets veranderd is voor de update.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Mooi gezegd SnoeiKoei! 100% mee eens. _/-\o_

En volgens mij hoort discusseren over abo's niet in dit topic thuis. :X

Ik was zojuist een uur aan het Ancient Empires 2 -en ik werd gebeld en kreeg een sms, ging allemaal goed. Dat was op m'n T610 nog wel eens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ancient Empires _/-\o_

Zo zat ik laatst in de trein muziek te luisteren, spel te spelen, en werd toen gebeld - gaat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 20:24

Pubbert

random gestoord

Ik kan ook niet meer updaten, na het accepteren van de voorwaarden blijft hij hangen, geen melding of wat dan ook in het IE schermpje.

Ik moest wel de W800 driver installeren, omdat Windows hem als een W800 zag, terwijl ik toch een K750 had, maar dat hadden er meer heb ik begrepen.

Hoop dat het snel opgelost word word, want dit vind ik echt slordig van SE :(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een tip tussen neus en lippen door:

Ik heb gisteren een snelkoppeling naar de map "mp3" die op de MS staat in "kopiëren naar" onder de rechter muisknop gezet. Opzich wel ideaal want als je nu een aantal nummers gedownload hebt en deze op de MS wilt zetten, selecteer je alleen de nummers, doe je "kopiëren naar" en dan klik je op de "mp3". Heb je de nummers direct op phone staan :)

Kan zijn dat ik een open deur intrap, maar vond 't nog wel handig gevonden van mezelf :9

Afbeeldingslocatie: http://img349.imageshack.us/img349/89/mp37tj.png

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Laatst online: 12-09 16:59
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:12:
Even een tip tussen neus en lippen door:

Ik heb gisteren een snelkoppeling naar de map "mp3" die op de MS staat in "kopiëren naar" onder de rechter muisknop gezet. Opzich wel ideaal want als je nu een aantal nummers gedownload hebt en deze op de MS wilt zetten, selecteer je alleen de nummers, doe je "kopiëren naar" en dan klik je op de "mp3". Heb je de nummers direct op phone staan :)

Kan zijn dat ik een open deur intrap, maar vond 't nog wel handig gevonden van mezelf :9

[afbeelding]
Inderdaad erg handig. Totaal niet bij stilgestaan. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb gisteren mijn telefoon geupdate naar de laatste firmware via de SonyEricsson site.
Ik moet zeggen dat dit niet zonder problemen ging maar uiteindelijk is het toch gelukt.
Nadat windows mijn telefoon niet herkende en verschillende usb poorten te hebben gebruikt deed mijn telefoon helemaal niet meer.
Vervolgens heb ik de "recovery" mode gebruikt op de sonyericsson update site en na wat prutsen met drivers en usb poorten heeft hij hem dan toch succesvol kunnen recoveren (wat blijkbaar meteen de laatste versie van de firmware met zich mee brengt, R1N035).
Er lekker werkt het niet, maar uiteindelijk is het toch gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een goede tip voor iedereen: Zet af en toe je telefoon eens uit!
Ik had vroeger ook de gewoonte om mijn telefoon continu aan te laten staan en had toen af en toe vastlopers (zelf met mijn vroegere T68i!). De W800i & K750i zijn bijna zakcomputers en die moeten af en toe es herstart te worden. Hopelijk heb ik hiermee iemand kunnen helpen...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Laatst online: 09-08 16:18

Jig

En hij herkent nu wel als k750i en niet als w800i? En je hebt NL taal? Dan ga ik ook maar eens updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Jig schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:42:
En hij herkent nu wel als k750i en niet als w800i? En je hebt NL taal? Dan ga ik ook maar eens updaten..
yep, hij herkent hem al de K750 en de taal Nederlands staat er tussen.
( ik gebruik zelf Engels )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk die walkthrough om BT icm FMA te gebruiken, maar bij stap 1 gaat het al mis :P
1. Ga naar "My Bluetooth Places".
Maar hoe kom ik daar? Ik zie het nergens staan!

Enkel bij Control Panel zie ik "Bluetooth Devices" staan maar als ik daar op klik krijg ik een heel ander scherm. Ik gebruik enkel de windowsxp drivers die er standaard inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou al een probleem dat ik te veel mp3-files op mijn pc heb ;(
Er kunnen er maar een stuk of 90 op mijn 512 mb kaartje :{
Toch maar eens kijken naar een 2GB ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Wat zijn de meest perfecte instellingen om een film goed te kunnen zien op de w800i?
Dus horizontaal, zonder schokken, zonder af en toe wegvallen van geluid?

Ik gebruik ImTOO 3GP en heb al een tijd lopen kloten met de instellingen.
onderstaand zijn de instellingen die ikzelf gebruik. Kan het nog hoger (=beter?)?
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/fietsvakantie/te.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds een probleem met Synchroniseren i.c.m Outlook 2003.
Ik kan mijn Agenda, Taken en Notities goed synchroniseren met Outlook alleen met de contactpersonen gaat het verkeerd. Ik krijg dan het venster waar ik toestemming moet geven om Sync Station toegang te geven tot Outlook en dan krijg ik een blanco foutmelding van SyncML.
Als ik mijn contacten synchroniseer met Windows Adresboek gaat wel goed! Heel vaag.

Ik heb PC Suite al geupdate naar 1.7.10 maar dat wil ook niet helpen.
Wie heeft er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig tooltje:
http://rapidshare.de/files/5541624/File_Protect.jar.html
Kan je aparte files beveiligen :)

Ga em nu zelf ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:41:
Misschien een goede tip voor iedereen: Zet af en toe je telefoon eens uit!
Ik had vroeger ook de gewoonte om mijn telefoon continu aan te laten staan en had toen af en toe vastlopers (zelf met mijn vroegere T68i!). De W800i & K750i zijn bijna zakcomputers en die moeten af en toe es herstart te worden. Hopelijk heb ik hiermee iemand kunnen helpen...
:)
Uhmmm... ik durf dat eigenlijk niet. Heb als sinds 20 sept. de laatste firmware en hoorde toen dat bij een restart problemen optraden. Sindsdien niet meer uitgezet. :p
achterop23 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:58:
Wat zijn de meest perfecte instellingen om een film goed te kunnen zien op de w800i?

onderstaand zijn de instellingen die ikzelf gebruik. Kan het nog hoger (=beter?)?
[afbeelding]
Bitrate 120 (180*)
Bitrate tolerance 140 (200*)
Framerate 15 (25*)
Dan zou het al een stuk beter moeten zijn. ;) (* = als de grootte je geen bal uitmaakt)

[ Voor 33% gewijzigd door Victorio op 04-10-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:03:
Handig tooltje:
http://rapidshare.de/files/5541624/File_Protect.jar.html
Kan je aparte files beveiligen :)

Ga em nu zelf ff testen.
Vind et niet echt fijn werken, ff opzoek naar iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Victorio schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:13:
[...]

Uhmmm... ik durf dat eigenlijk niet. Heb als sinds 20 sept. de laatste firmware en hoorde toen dat bij een restart problemen optraden. Sindsdien niet meer uitgezet. :p

[...]

Bitrate 120 (180*)
Bitrate tolerance 140 (200*)
Framerate 15 (25*)
Dan zou het al een stuk beter moeten zijn. ;) (* = als de grootte je geen bal uitmaakt)
ik ga het even testen
maar is het bronbestand ook van belang?
en is het niet schokkerig @ fullscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:58:

[afbeelding]
http://www.imtoo.com/3gp-video-converter/3gp-video-opt.html

Hier staat het voor elke foon beschreven, de K750i staat bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
achterop23 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:24:
[...]

ik ga het even testen
maar is het bronbestand ook van belang?
en is het niet schokkerig @ fullscreen?
met de instellingen die je opgaf (die tussenhaakjes) is het geluid soms weg en gaat het beeld om de 3 seconden schokken.
Ben ik de enige die dat heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:29:
[...]

http://www.imtoo.com/3gp-video-converter/3gp-video-opt.html

Hier staat het voor elke foon beschreven, de K750i staat bovenaan.
thanks
heb het uitgeprobeerd en ik kan zo wel een uurtje film kijken hoor :9

* achterop23 blij is mijn zijn alleskunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:36
Vandaag de W800i besteld bij Vodafone, levertijd is onbekend.. Ze weet zelf ook niet wanneer hij weer komt, helaas..Ben erg benieuwd wanneer ik hem krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/278/dsc001266fz.th.jpg
Lepel, met Macro aan.

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/7384/dsc001273na.th.jpg
Lepel, met Macro en licht aan.

Net gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
Shiver23 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:37:
[...]

Orange is voor mij veruit de goedkoopste. Ik maak nogal veel gebruik van internet. (Opera mini, wap, foto's doormailen etc.)
Via Orange ben je (met de juiste trucjes) maar 6 euro per maand kwijt.
Van welke progjes voor de K750i maak je gebruik en welke trucjes gebruik je? :)
Dit vraag ik omdat volgende week dinsdag mijn abo zo ook Orange World wordt geactiveerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:24:
Ik heb gisteren mijn telefoon geupdate naar de laatste firmware via de SonyEricsson site.
Ik moet zeggen dat dit niet zonder problemen ging maar uiteindelijk is het toch gelukt.
Nadat windows mijn telefoon niet herkende en verschillende usb poorten te hebben gebruikt deed mijn telefoon helemaal niet meer.
Vervolgens heb ik de "recovery" mode gebruikt op de sonyericsson update site en na wat prutsen met drivers en usb poorten heeft hij hem dan toch succesvol kunnen recoveren (wat blijkbaar meteen de laatste versie van de firmware met zich mee brengt, R1N035).
Er lekker werkt het niet, maar uiteindelijk is het toch gelukt.
Na jouw post heb ik het na al dat gefaal ook weer eens geprobeerd! Ik sluit vol verwachting mijn telefoon weer eens aan.. en ben vol goede moet eerst begonnen aan het normaal updaten! Het updaten werkte maar kwam weer uit op die engelse w800 firmware. Toen leek het me tijd voor een recovery, heb dit ook netjes volgens de procedure gedaan, maar helaas weer die engelse w800 firmware.

Mooi klote dus weer want mijn telefoon wil ik onderhand wel weer eens normaal hebben, t9 werkt zo echt niet in engelse taal.

Tevens vind ik het echt gewoon weg onklantvriendelijk dat men van sony ericsson niet communiceerd met de klant! Ze wisten toender tijd al vrij snel zelf dat er iets niet klopte, toch hebben vele misswel domme mensen hierna nog kunnen updaten, waarom halen ze die service er niet uit. Waarom staat er nergens dat het is fout gegaan?! Sorry maar heb er onderhand wel genoeg van, leuk telefoontje maar die service van hen is gewoon weg BAGGER.

Ook weet ik niet wat ik nu aan moet met mijn telefoon aangezien ik niet echt een zet verw8 vanuit sony ericsson zelf. gewoon belachelijk en wederom klant onvriendelijk. Ik snap niet dat men die niet gewoon snel kan reparen, en dit is dan de toekomst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:07:
[...]

Na jouw post heb ik het na al dat gefaal ook weer eens geprobeerd! Ik sluit vol verwachting mijn telefoon weer eens aan.. en ben vol goede moet eerst begonnen aan het normaal updaten! Het updaten werkte maar kwam weer uit op die engelse w800 firmware. Toen leek het me tijd voor een recovery, heb dit ook netjes volgens de procedure gedaan, maar helaas weer die engelse w800 firmware.

Mooi klote dus weer want mijn telefoon wil ik onderhand wel weer eens normaal hebben, t9 werkt zo echt niet in engelse taal.

Tevens vind ik het echt gewoon weg onklantvriendelijk dat men van sony ericsson niet communiceerd met de klant! Ze wisten toender tijd al vrij snel zelf dat er iets niet klopte, toch hebben vele misswel domme mensen hierna nog kunnen updaten, waarom halen ze die service er niet uit. Waarom staat er nergens dat het is fout gegaan?! Sorry maar heb er onderhand wel genoeg van, leuk telefoontje maar die service van hen is gewoon weg BAGGER.

Ook weet ik niet wat ik nu aan moet met mijn telefoon aangezien ik niet echt een zet verw8 vanuit sony ericsson zelf. gewoon belachelijk en wederom klant onvriendelijk. Ik snap niet dat men die niet gewoon snel kan reparen, en dit is dan de toekomst..
Vreemd dat ik dan wel de goede krijg...
Misschien komt het omdat ik het via de "global support" site doe en niet via de nederlandse sonyericsson support site ?
Je kan natuurlijk altijd nog Davinci gebruiken, maargoed of je dat wilt is een 2e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:45:
Leuk die walkthrough om BT icm FMA te gebruiken, maar bij stap 1 gaat het al mis :P
[...]
Maar hoe kom ik daar? Ik zie het nergens staan!

Enkel bij Control Panel zie ik "Bluetooth Devices" staan maar als ik daar op klik krijg ik een heel ander scherm. Ik gebruik enkel de windowsxp drivers die er standaard inzitten.
Ik weet al waar het aan ligt, "My Bluetooth Places" heb je enkel bij Widcomm drivers. Zelf heb ik een Cellink BTA-6030 dongle, en daar zitten geen Widcomm drivers bij.
Is het mogelijk om alsnog Widcomm drivers te installeren of gaat dat niet werken? Mischien is het ook handig om in de startpost bij de link naar de walkthrough te vermelden dat het enkel werkt met Widcomm drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:56:
Ik heb nou al een probleem dat ik te veel mp3-files op mijn pc heb ;(
Er kunnen er maar een stuk of 90 op mijn 512 mb kaartje :{
Toch maar eens kijken naar een 2GB ofzo.
My BT places krijg je als je Widcomm drivers gebruikt, met een beetje geluk heb je die bij je dongle gehad.
Met de Widcomm drivers kun je meer doen dan met de 'native' XP drivers, want daar zitten minder profielen en 'services' in dan dan de drivers van Widcomm.
Voordat je Widcomm drivers installeert wel ff de XP drivers weg gooien en zonder BT stick erin opnieuw starten, anders gaat het installeren niet goed :/

edit:
Je kunt ook Widcomm drivers voor de bta-6030 gebruiken, zie Cellink forum

[ Voor 8% gewijzigd door Speedy-Andre op 04-10-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Laatst online: 09-08 16:18

Jig

Chaser2600 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:44:
[...]

yep, hij herkent hem al de K750 en de taal Nederlands staat er tussen.
( ik gebruik zelf Engels )
Bij mij zei die dat me firmware al uptodate was, maar toch geupgrade. Nu kan ik als phone language alleen Engels doen, maar write language kan ik nu ook op NL doen gelukkig (ivm T9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 uurtjes geleden ook geupdate, hij zei bij mij dat hij ook al up to date was, ging wel gewoon updaten maar heb nog dezelfde firmware als voor het updaten, alleen is volgens mij het contrast van het scherm wat verander?? erg vaag.ik heb nu dus nog steeds R1J002, maar ik wil graag updaten want mn bluetooth flipt vaak......

moet ik het nu gewoon nog een keer gaan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterICE
  • Laatst online: 12-09 01:42
De remote HID files staan erop bij mij (k750i). Alleen als ik op play druk in b.v. de winamp app (winamp staat aan op de pc met een mp3 geladen, en bluetooth werkt ook) dan gebeurt er niets ;( De walktrough link uit de OP (http://martijn.atlantux.net/K750Afstandsbediening.htm) is dood, heeft iemand misschien een mirror, of de oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:11:
[...]

Vreemd dat ik dan wel de goede krijg...
Misschien komt het omdat ik het via de "global support" site doe en niet via de nederlandse sonyericsson support site ?
Je kan natuurlijk altijd nog Davinci gebruiken, maargoed of je dat wilt is een 2e...
via global haalde niets uit, helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je sms van de K750i kan halen en op de pc kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:05:
*uit het hoofd* stond tooltje in de OP toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:05:
Via bt verzenden naar de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het updaten van de firmware wil bij mij niet lukken! Ik heb alle drivers en software geinstalleerd, en als ik dan via die site dat programmatje download en installeer, dan gaat hij niet verder. Ik zie "Welkom bij Sony Ericsson Update Service" (die pagina die je niet mocht sluiten), daaronder een grijze balk en verder is het leeg.
Ik ben bang dat die java applet dus niet goed bij mij werkt. Ik heb in de console van Java gekeken en ik zie dat de hele tijd dit wordt herhaald:

code:
1
2
hf.path file=D:\hf.path
No file:hf.path

Heb Java eraf gehaald en het geprobeerd, toen deed ie niets, Java er op nieuw opgezet en het geprobeerd en nu nog steeds niets. Ook de global support-versie van het updaten werkt niet!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterICE
  • Laatst online: 12-09 01:42
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:14:
[...]

*uit het hoofd* stond tooltje in de OP toch?
Via FMA -> Text Message's -> (rechterklik) Refresh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:18:
Het updaten van de firmware wil bij mij niet lukken! Ik heb alle drivers en software geinstalleerd, en als ik dan via die site dat programmatje download en installeer, dan gaat hij niet verder. Ik zie "Welkom bij Sony Ericsson Update Service" (die pagina die je niet mocht sluiten), daaronder een grijze balk en verder is het leeg.
Ik ben bang dat die java applet dus niet goed bij mij werkt. Ik heb in de console van Java gekeken en ik zie dat de hele tijd dit wordt herhaald:

code:
1
2
hf.path file=D:\hf.path
No file:hf.path

Heb Java eraf gehaald en het geprobeerd, toen deed ie niets, Java er op nieuw opgezet en het geprobeerd en nu nog steeds niets. Ook de global support-versie van het updaten werkt niet!
Manual dan maar? die hf.path van mij bevat dit
code:
1
2
D:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service
DO NOT EDIT - Update Service will NOT work if faulty!!

moet je wel ff die update service installeren als dat ook los kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm bij mij staat die hf.path op C:, met dezelfde tekst als jij. Ik zie in de map van Sony Ericsson Update service geen executable die ik zelf kan uitvoeren. Ik heb het nu op een andere PC gedaan, daar deed ie het wel. Ik denk dus dat ik als ik em opnieuw ga updaten ik hem op C: moet installeren (die update service tool). Ga het zo even uitproberen of ie dan wel verder gaat.

--daar ligt het dus ook niet aan, maar na het verplaatsen van hf.path op C: naar de D: schijf, doet ie het nu dus wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:57
Jig schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:42:
[...]

Bij mij zei die dat me firmware al uptodate was, maar toch geupgrade. Nu kan ik als phone language alleen Engels doen, maar write language kan ik nu ook op NL doen gelukkig (ivm T9).
ja ik heb dat ook mijn foon is in het engels en de t9 wel nederlands.
Heb jij toevallig ook weleens een update gedaan van davinci anders ligt het daar aan denk ik want dat heb ik namelijk ook gedaan zodat ik de functie my friends had.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:51:
[...]

via global haalde niets uit, helaas!
Mijn telefoon is ook niet geupdate met de update procedure maar met de recovery mode.
Wellicht zit daar het verschil in ?
Na de recovery mode had ik gelijk de nieuwe firmware.
Het lijkt me dat hij de zelfde firmware file gebruikt maar zover ik uit de posts opmaak is dat nog het enige verschil.
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware