Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 12.016 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 23:01:
even over het programma my friends, welke mensen gebruiken yamigo en wat zijn de voordelen daarvan tov smartvas?

..
yamigo kiest (uit mijn ervaring) 30 mensen uit je msn lijst en daar kun je dan contact mee onderhouden. Probleem is alleen dat er een grote lag zit in het verzenden en ontvangen van berichten.

Bij smartvas is deze lag een stuk kleiner maar heeft weer als nadeel dat je maar 20 mensen kunt hebben in je lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 20:50

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:27:
[...]

Heb je de K750i of de W800i? :/
ow sry K750i 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wout-hugo schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 11:23:
[...]

Met Floats mobile agent heb ik het al geprobeerd. Het punt is alleen dat als ik de telefoon connect dat die dan 100% van de CPU gebruikt. Met het programma kan ik dan niets meer beginnen.
Ik heb hier hetzelfde probleem, niemand die hier een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Skype schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 23:23:
[...]

ow sry K750i
ow sry? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau Maus|IA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-04-2019
Nog even voor alle mensen die zeuren om dat geluid tijdens het foto nemen... Dat heeft te maken met een bepaalde versie van of de software of iets wat in de hardware zit... ik dacht de software en dat is wel te veranderen, maar dat mag niet gezegt worden... kijk maar is met >*<<*< naar de sofware versie. Dan staat er ergens Europe_1 of 3 bij de nederlandse toestellen. Het staat ergens bovenaan en onderaan. En ik weet niet meer precies bij welke die het geluid wel uit doet tijdens het maken van de foto en bij welke niet als je hem op stil modus zet. Het komt omdat in sommige landen het geluid aanwezig moet zijn... in verband met stiekum ergens fotos maken of filmpjes.. Sorry als het een beetje rommelig staat maar tis laat en krijg hoofdpijn van het aantal keren dat dit er stond... later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus staat het er nu nog een keer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Mau Maus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 00:12:
Nog even voor alle mensen die zeuren om dat geluid tijdens het foto nemen... Dat heeft te maken met een bepaalde versie van of de software of iets wat in de hardware zit... ik dacht de software en dat is wel te veranderen, maar dat mag niet gezegt worden... kijk maar is met >*<<*<* naar de sofware versie. Dan staat er ergens Europe_1 of 3 bij de nederlandse toestellen. Het staat ergens bovenaan en onderaan. En ik weet niet meer precies bij welke die het geluid wel uit doet tijdens het maken van de foto en bij welke niet als je hem op stil modus zet. Het komt omdat in sommige landen het geluid aanwezig moet zijn... in verband met stiekum ergens fotos maken of filmpjes.. Sorry als het een beetje rommelig staat maar tis laat en krijg hoofdpijn van het aantal keren dat dit er stond... later
Ik heb de laatste firmware (R1N035) op m'n K750 en heb altijd al het shutter geluidje gehad. Ik zie dat ik Europe_3 heb staan in de info. Daar ga ik maar eens 1 van maken dan... :9 Hmmm... :/ Hoe? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 08:44:
[...]

Ik heb de laatste firmware (R1N035) op m'n K750 en heb altijd al het shutter geluidje gehad. Ik zie dat ik Europe_3 heb staan in de info. Daar ga ik maar eens 1 van maken dan... :9 Hmmm... :/ Hoe? :X
gaat dan dus niet werken denk ik, want ik heb ook Europe_3 en ik heb geen shuttergeluid in de stille modus en ook niet als het profiel vergadering is ingesteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Laatst online: 19-09 13:49
Hee, kunnen die niet op RapidShare geplaatst worden? :9~
achterop23 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:24:
[...]

succes!

anders zet er ff een complete film op, kan je lekker patsen tegen je vrienden :D

* achterop23 heeft zijn w800i net 2 dagen en is bezig het onderste uit de kan te halen
bij mij staan 2x 1,5 uur hans teeuwen en 3 films er nu op (madagascar, chocolate factory (sjakie), snatch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 16:59
Victorio schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:09:
Films op de K750

Edit2:
Hehehe. Vet. Dit is best goed te doen zo. Ik zal even een fragment posten hier...
Fragment Southpark S1E1: Cartman_Gets_an_Anal_Probe.3gp
(Rate: 120kbit/s, FPS: 15, Max Rate: 140kbit/s)

1Mb per minuut dus. Hele aflevering zou 21Mb zijn...
Ik heb dit filmpje gedownload en op mijn K750i geinstalleerd. De kwaliteit bij het afspelen is prima, echter alleen wanneer ik het filmpje laat lopen stopt het toestel er op een bepaald moment mee. Als ik, voordat hij ermee stopt, het filmpje 'doorspoel' naar een ander fragment speelt hij wel weer een tijdje, om er vervolgens wederom mee te stoppen.

Komt iemand dit probleem bekend voor? Zoals ik eerder deze dagen postte, heb ik dit probleem ook met verschillende MP3's. Zou dit veroorzaakt kunnen worden door het feit dat mijn (64MB) MS vol begint te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:27:
Kan iemand mij vertellen wat de gevolgen zijn van een master-reset?
Wat voor gegevens raak je allemaal kwijt?
telefoon gaat naar fabrieksinstellingen, alles wordt opnieuw ingesteld/gereset. alsof je 'm weer net uit de doos haalt.
(je raakt alles kwijt als je niets backupt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 20:50

Nyana

Who?!

[quote]Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 23:40:
Ja ik was het vergeten te vermelden vandaar sorry ;)
Maar euhm... nu werkt de druk functie en links en naar onder nog niet :| Beetje jammer. wordt opsturen denk ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:30:
[...]

telefoon gaat naar fabrieksinstellingen, alles wordt opnieuw ingesteld/gereset. alsof je 'm weer net uit de doos haalt.
(je raakt alles kwijt als je niets backupt)
En hoe maak je een volledige back-up van je toestel? Inclusief instellingen, berichten, etc...?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wout-hugo schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:49:
[...]

En hoe maak je een volledige back-up van je toestel? Inclusief instellingen, berichten, etc...?
handmatig sleur & pleur
myphoneexplorer wil wel helpen, maar d'r is geen functie 'backup alles'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:55:
[...]

handmatig sleur & pleur
myphoneexplorer wil wel helpen, maar d'r is geen functie 'backup alles'
My phone explorer kan toch ook contacten opslaan of niet?
Ik heb nu alles wat op de memory stick stond opgeslagen en alles wat in de interne memory ook.
Dus daar heb ik geen zorgen over. Het gaat mij eigenlijk om de contacten die de telefoon staan
raak je die ook kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:04:
[...]

My phone explorer kan toch ook contacten opslaan of niet?
Ik heb nu alles wat op de memory stick stond opgeslagen en alles wat in de interne memory ook.
Dus daar heb ik geen zorgen over. Het gaat mij eigenlijk om de contacten die de telefoon staan
raak je die ook kwijt?
contacten kun je allemaal opslaan in je sim (ik neem aan dat er niet al te veel is bijgekomen)

contacten -> opties -> geavanceerd ->kopiëren naar sim -> ja
dan heb je je contacten opgeslagen op je sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 11:06
De update server doet weer wat!!!!

Ik ben nu aan het updaten, wie duimt er met me mee? Hij staat op 11%...

28%

[ Voor 4% gewijzigd door elmo13th op 03-10-2005 13:26 ]

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:17:
[...]
contacten kun je allemaal opslaan in je sim (ik neem aan dat er niet al te veel is bijgekomen)
contacten -> opties -> geavanceerd ->kopiëren naar sim -> ja
dan heb je je contacten opgeslagen op je sim.
Ja dan heb je elk nummer met een naam opgeslagen op je sim ja...
Maar dat betekent wel dat als je NU in je SE telefoonboekje een Jan-Pieter hebt staan met z'n huis en mobiele nummer er dus twee Jan-Pieters op je sim komen met die 2 nummers. Alles apart dus. Kan je dus flink gaan klooien om alles weer netjes te krijgen. Een echte kopie van je structuur is het dus niet.
elmo13th schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:24:
Ik duim voor je. Maar is er een nieuwe SEUS? Of nieuwe firmware? Beiden? Of gewoon een aanpassinkje?

[ Voor 21% gewijzigd door Victorio op 03-10-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 13:25
elmo13th schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:24:

welke versie had je er nu opo staan dan van je firmware? want als je nog de oude versie had dan update die hem wel maar zal je telefoon helemaal in het engels zijn net als bij bijna iedereen

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
Geen idee, maar tot nu toe kreeg ik elke keer die melding dat mijn provider geen update toestaat en ik dacht, ik probeer het nog eens en toen wilde die opeens updaten :-D Ben benieuwd wat voor firmware er straks opstaat.. de nieuwste of misschien de op een na laatste of weer een hele nieuwe die we nog niet kennen?

40% nu

Ik ad idd de eerste firmware er nog op, maar tot nu toe heb ik nog helemaal niet kunnen updaten, gaf die telkens een foutmelding.. het feit dat ie nu wel wat doet betekent hopelijk dat ze de problemen opgelost hebben? Hmmz, nog even geduld en ik laat het jullie weten wat er op staat

[ Voor 31% gewijzigd door elmo13th op 03-10-2005 13:29 ]

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
Ok, update is gereed en raad eens welke firmware ik heb?

R1N035!

prgCXC125952_RU_1_CL
R1N035

Softwareversies voor LCD-scherm
Hoofscherm
Huidig: 0

Camera SWversie
Camera
Huidig: 4.5

Softwareversies voor
ITP
CXC 125 932 R1A038

Aanpassing
CDA102338/48 R11A
cxc125953 R1N035
Europe_3

Content versie
PA 19

(nog wel shuttergeluidje)

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Wie heeft er intresse in een SonyEricsson W800/K750/D750 Game-Topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
elmo13th schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:39:
Ok, update is gereed en raad eens welke firmware ik heb?

R1N035!

prgCXC125952_RU_1_CL
R1N035

Softwareversies voor LCD-scherm
Hoofscherm

Camera SWversie
Camera

Softwareversies voor
ITP
CXC 125 932 R1A038

Aanpassing
CDA102338/48 R11A
cxc125953 R1N035
Europe_3

Content versie
PA 19

(nog wel shuttergeluidje)
Wel je toestel in het nederlands?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
Ja in het nederlands en mn instellingen zijn hetzelfde gebleven

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog n antwoord op mn vraag? die over niet de update USB- drivers kunnen installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Laatst online: 22:44
Zou 't er dan eindelijk op duiden dat SE de SEUS problemen (stilletjes) opgelost heeft ?

Op http://www.esato.com zie ik nu ook langzaam positieve berichten binnenkomen.

Andre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 16:05
Ik heb een k750i
en was voorzien van R1L002

nu issie bezig met updaten van de nieuwste firmware : R1N035

16% schiet al op..

shuttergeluidje kan ook uit, maar dan moet je ff bellen en dan je fototoestel openklappen..
maargoed, om dan snel een foto te maken heb je er niks aan want dan is de mooiste foto al geweest..

Hoe kan ik aan een kabeltje komen om mijn geluid via de radio boxen af te laten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:50:
iemand nog n antwoord op mn vraag? die over niet de update USB- drivers kunnen installeren
heb je de aanwijzingen op de SE site opgevolgd? Toen ik ze hier rechtstreeks downloadde en zelf probeerde werkte het niet, maar wel toen ik de stappen op de se site opvolgde..

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:58

Maxow

Hidden Sound System

Ongelofelijk maar waar, nadat ik de afgelopen tijd bij het updaten de melding kreeg dat de operator niet werd ondersteund, werkt de update hier nu ook eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 16:05
Maxow schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:05:
Ongelofelijk maar waar, nadat ik de afgelopen tijd bij het updaten de melding kreeg dat de operator niet werd ondersteund, werkt de update hier nu ook eindelijk :)
precies hetzelfde had ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja precies volgens de toelichting op de site.
vaag, zal t misschien eens proberen op mn andere (win98) pc, die heeft nog nooit van een gsm gehoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Nou de mijne is nu dood er ging wat fout tijdens de update en mijn telefoon doet nu helemaal niks meer!! zelfs de modus recovery doet het niet!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shamp0o schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:51:
Ik heb een k750i
en was voorzien van R1L002

nu issie bezig met updaten van de nieuwste firmware : R1N035

16% schiet al op..

shuttergeluidje kan ook uit, maar dan moet je ff bellen en dan je fototoestel openklappen..
maargoed, om dan snel een foto te maken heb je er niks aan want dan is de mooiste foto al geweest..

Hoe kan ik aan een kabeltje komen om mijn geluid via de radio boxen af te laten spelen?
zoek eens op ebay op " k750i jack"
is al eerder besproken in dit topic, maar dan om koptelefoons op aan te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
@Dave..
Maakte die de update wel helemaal af of brak die hem halverwege f?

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
elmo13th schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:17:
@Dave..
Maakte die de update wel helemaal af of brak die hem halverwege f?
hij brak hem af en gaf de melding dat ik het opnieuw moest proberen maar dat gaat niet hij doet helemaal niks en mijn pc geeft de melding fout bij het herkennen van usb apparaat!
erg vaag weer ik heb de update vaker gedaan en weet hoe alles werkt maar dit is echt 8)7

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog steeds geen Update Service voor de W800i...
:'( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste firmware update heb ik heel veel problemen. Ik heb nu last van datacorruptie en connectionlosts als ik met de datakabel iets wil overzetten. Ik kan nu bijvoorbeeld ook geen hele mp3 albums meer kopieren naar mijn memorystick. Als ik bijvoorbeeld 15nummers er heen sleep, dan kopieert hij ze allemaal, maar naderhand blijken er maar 4 of 5 op te staan. Dit heb ik nu altijd...ik kan gewoon geen compleet album er meer op zetten. Heel vervelend. Ook kan ik niet al mijn foto's op de pc zetten, want iedere keer is er wel een connection lost bij het overzetten.

De telefoon heeft ook zelfs bestaande bestanden overschreven met een ander bestand, alleen dezelfde naam als het oude bestand genomen. Ik heb het idee dat mijn telefoon helemaal van slag is wat betreft het data overzetten. Voor de rest doet hij het prima. Ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben gehad of nog steeds hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja...ik kan niet checken of het aan de update ligt of aan de telefoon zelf.. Ik ben nu namelijk op stage in zuid afrika en de internetconnectie is hier nou niet bepaald denderend dat ik even de telefoon kan updaten. Thuis had hij er al moeite mee namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
DaveD1109 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:14:
Nou de mijne is nu dood er ging wat fout tijdens de update en mijn telefoon doet nu helemaal niks meer!! zelfs de modus recovery doet het niet!!
Dat heb ik ook gehad bij een update (niet de update naar deze versie). Ik heb hem toen naar Dynafix moeten brengen omdat men bij een SESP ook geen mogelijkheden zag.

Dynafix voorziet je toestel vervolgens van de nieuwe software; valt binnen de garantie.

Jewie twijfelt of hij wel weer aan het updaten wilt beginnen; niet dat hij dadelijk weer de vaste klant bij Dynafix moet uithangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Hij doet het weer! en het is gelukt om hem te updaten maar nog steeds in het engels hoor

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
DaveD1109 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:52:
Hij doet het weer! en het is gelukt om hem te updaten maar nog steeds in het engels hoor
En wat heb je gedaan om hem weer werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:44:
Sinds de laatste firmware update heb ik heel veel problemen. Ik heb nu last van datacorruptie en connectionlosts als ik met de datakabel iets wil overzetten. Ik kan nu bijvoorbeeld ook geen hele mp3 albums meer kopieren naar mijn memorystick. Als ik bijvoorbeeld 15nummers er heen sleep, dan kopieert hij ze allemaal, maar naderhand blijken er maar 4 of 5 op te staan. Dit heb ik nu altijd...ik kan gewoon geen compleet album er meer op zetten. Heel vervelend. Ook kan ik niet al mijn foto's op de pc zetten, want iedere keer is er wel een connection lost bij het overzetten.

De telefoon heeft ook zelfs bestaande bestanden overschreven met een ander bestand, alleen dezelfde naam als het oude bestand genomen. Ik heb het idee dat mijn telefoon helemaal van slag is wat betreft het data overzetten. Voor de rest doet hij het prima. Ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben gehad of nog steeds hebben?
Als je een aantal pagina's terug had gelezen had je gezien dat ik exact hetzelfde gemeld heb. Het is dus even wachten op een nieuwe update :(

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Jewie schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:53:
[...]

En wat heb je gedaan om hem weer werkend te krijgen?
ben het gewoon blijven proberen telkens de baterij er uit gehaald en er weer in gedaan nu doet ie het weer alleen als ik hem nu wil updaten zegt die dat er voor mijn operator geen update beschikbaar is en mijn toestel is volledig in het engenls net als na de laatste update

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt alleen haast een hardware matig probleem. Ik verdenkt stiekem dat de memorystick de geest heeft gegeven....hij schijft soms namelijk ook folders met een corrupte naam zomaar in mijn media dir. Ik las ergens in dit topic dat het misschien ook wel de memorystick kan zijn. Ik heb eentje van sandisk 1GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaalb
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 22:04
Elect schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:54:
[...]

Als je een aantal pagina's terug had gelezen had je gezien dat ik exact hetzelfde gemeld heb. Het is dus even wachten op een nieuwe update :(
Even een tip dus voor de mensen die dolgelukkig zijn nu ze kunnen updaten: updaten betekent niet direct verbetering. Veel mensen hebben problemen met dataoverdracht met versie R1N035, dus als alles het goed doet, don't fix what's not broken!! Ga dus niet updaten, maar wacht tot SE de problemen gefixt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanVan
  • Laatst online: 19-09 16:15
Als ik een lang fimpje afspeel (op mijn W800i), en ik ga doorspoelen dan stopt ie met afspelen. Hij kan et niet aan denk ik, maar wil geen lagere kwaliteit.

Dus, weet iemand mischien een goed programmaatje om filmpjes mee te trimmen?

:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik hoef niet per sé nu te up-daten maar vraag me toch sterk af waarom het mij niet lukt om verder te komen op de update-site.
Na installatie van SEUS (InstallAnywhere) blijf ik een grijs vak zien en ik weet dat er problemen zijn maar die wordenbij anderen pas later in het proces aangetroffen.
Ik heb java opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet.
Ik blijf dus al eerder steken namelijk hier:

Afbeeldingslocatie: http://www.stud.hro.nl/0773301/afbeeldingen/update.jpg

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Laudit op 03-10-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W800i

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen:
Ik wil vanaf mijn computer een visitekaartje versturen via Bluetooth.
Nu moet ik een apparaat selecteren maar dan geeft hij deze melding als ik dus een apparaat zoek.
Het vreemde is dat ik wel gewoon via My Phone Explorer mijn smsjes/agenda enzovoort kan updaten
(helaas lukt het niet meer met mijn contacten want dan geeft hij een OBEX error....)

Kan iemand mij helpen?Afbeeldingslocatie: http://img390.imageshack.us/img390/107/clipboard020cw.th.jpg
Oh en Bluetooth is ingeschakeld, ik kan zelfs via Bluetooth Soleil verbinden

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14
Bij mij gaat ie niet verder dan het initialiseren. we wachten dus nog maar even af. ik heb het al op 2 pcs getest maar allebei hetzelfde.

Ben nu een stapje verder gekomen hij gaat updaten maar weer bij 40% blijft ie 1 min hangen en schiet dan naar 41% en dan communicatiefout met toestel. lachertje dit.

[ Voor 65% gewijzigd door thomastvd op 03-10-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 14:09
thomastvd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:15:
Bij mij gaat ie niet verder dan het initialiseren. we wachten dus nog maar even af. ik heb het al op 2 pcs getest maar allebei hetzelfde.

Ben nu een stapje verder gekomen hij gaat updaten maar weer bij 40% blijft ie 1 min hangen en schiet dan naar 41% en dan communicatiefout met toestel. lachertje dit.
Hier is de nieuwe software al binnen (ik had dus ook problemen met de vorige update) en kan nu ook alleen nog maar Engels als taal instellen. De PC herkent de GSM overigens wel weer als K750i.

Voor diegene die graag wil updaten... Ik zou nog even afwachten, het is nog niet 100% wat het moet zijn!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tijdens mijn vakantie diverse filmpjes gemaakt. Is er een manier om alle 3GP fimpjes samen te voegen tot 1 grote 3GP film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk eerst naar avi omzetten, dan plakken en dan naar 3gp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze nu naar avi omgezet met Xilisoft 3GP video converter. Nu heb ik dus allemaal losse Avi bestanden, maar nog geen goed programma gevonden om ze samen te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
  • Laatst online: 05-05-2024
Misschien volkomen nutteloos maar toch:
Ik heb zonet een mp3'tje via infrarood verstuurt naar mijn PC, dus InfraRood is in orde. Relaxed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Ik ben aan het proberen om de USB-drivers van mijn PC te verwijderen, om deze er vervolgens correct op te zetten. Misschien dat ik zodoende een aantal problemen kan oplossen.

Echter, het lukt mij niet om de drivers te wissen. Wanneer ik in het apparaatbeheer de USB-gegevens verwijder, wordt mijn K750i herkend als een bestaand, bekend apparaat. Het is echter de bedoeling dat de PC om drivers gaat vragen. Voor mijn muis gebeurd dit namelijk wel.

Wie kan mij de juiste manier uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 07:53

Lightah

Strikes Again

Ik had een tijdje geleden in dit topic gelezen over een programma' tje dat de ruis van de foto's een beetje weghaalde en de foto-kwaliteit aanzienlijk verbeterde, weet iemand waar ik dit vandaan kan halen, want ik kan het niet meer vinden in de topics.

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:39
schraagen schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:32:
Ik heb zonet een mp3'tje via infrarood verstuurt naar mijn PC, dus InfraRood is in orde. Relaxed :)
En hoe groot was ie en hoe lang duurde het :P Dan wordt je post wellicht wat minder nutteloos :+
Lightah schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:35:
Ik had een tijdje geleden in dit topic gelezen over een programma' tje dat de ruis van de foto's een beetje weghaalde en de foto-kwaliteit aanzienlijk verbeterde, weet iemand waar ik dit vandaan kan halen, want ik kan het niet meer vinden in de topics.
Neat Image werkt goed en is freeware. Kan je gebruiken als plugin voor PS en standalone.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
  • Laatst online: 05-05-2024
Shailesh schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:38:
[...]

En hoe groot was ie en hoe lang duurde het :P Dan wordt je post wellicht wat minder nutteloos :+
Oja, vergeten erbij te zetten. 3,5 mb en het duurde 5 minuten :+ Het gaat natuurlijk om het idee, maar is ook reuze handig om via een laptop mp3'tjes op je telefoon te zetten, als je geen kabeltje mee hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi,

Zeg heeft iemand ook last van het feit dat als je de k750i de eerste keer aansluit op de kabel, hij dan keurig een mass storage divice herkent. Maar zodra hij ervanaf geweest is niet meer. Ik moet dan persé eerst de computer opnieuw opgestart hebben voordat hij weer herkend wordt.

Kheb een Nforce 2 moederbord.

Groetjes

Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micros
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10-2024

Micros

M'n nummerbord in de USA

eaalb schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:03:Even een tip dus voor de mensen die dolgelukkig zijn nu ze kunnen updaten: updaten betekent niet direct verbetering. Veel mensen hebben problemen met dataoverdracht met versie R1N035, dus als alles het goed doet, don't fix what's not broken!! Ga dus niet updaten, maar wacht tot SE de problemen gefixt heeft.
Mijn K750i upgrade blijft nog steeds op precies hetzelfde punt hangen. Communicatie fout. De telefoon doet het nog gewoon, maar is in het engels. De camera doet het niet en beweert dat er versie 0.9 ipv 4.5 op staat. Terwijl als ik kijk in de settings er 4.4 op zou moeten staan.
Kortom: Ze zijn er nog niet uit en velen zullen nog even moeten wachten.

Ohja, bij zo'n SE repairpoint (Kinkerstraat 57 Amsterdam) zeiden ze dat het een hardwareprobleem was en dat hij opgestuurd moet worden. Ik kan me niet voorstellen dat dat waar is, dus ik ga hem nog niet opsturen via hen en wacht op een softwareoplossing. Heeft iemand anders ook deze opmerking gekregen?

"Zie mij een toffe computer hebben!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Micros schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:57:
[...]

Mijn K750i upgrade blijft nog steeds op precies hetzelfde punt hangen. Communicatie fout. De telefoon doet het nog gewoon, maar is in het engels. De camera doet het niet en beweert dat er versie 0.9 ipv 4.5 op staat. Terwijl als ik kijk in de settings er 4.4 op zou moeten staan.
Kortom: Ze zijn er nog niet uit en velen zullen nog even moeten wachten.

Ohja, bij zo'n SE repairpoint (Kinkerstraat 57 Amsterdam) zeiden ze dat het een hardwareprobleem was en dat hij opgestuurd moet worden. Ik kan me niet voorstellen dat dat waar is, dus ik ga hem nog niet opsturen via hen en wacht op een softwareoplossing. Heeft iemand anders ook deze opmerking gekregen?
Bij mij bleef het ook hangen en kreeg ik ook dezeflde foutmelding (communicatie fout).
Ik heb het dan opnieuw geprobeerd en heb nu de nieuwste firmware versie (R1N035) in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben waarschijnlijk de 49922994e die het vraagt maar zoeken op GoT Search geeft me helaas het hele topic dus zou ik moeten bladeren door de ondertussen 300+ pagina's met posts om te kijken of ik mijn probleem kan verhelpen.

Ik wil namelijk af van het geluid van het scherpstellen en het uiteindelijke maken van een foto op mijn K750.

Nu las ik al ergens dat je misschien de W800 software moest gebruiken maar zijn daar gebruikerservaringen van alhier? Het lijkt me namelijk niet echt de bedoeling en dus vraag ik me af of het zonder risico is.

Misschien is er ook nog een andere manier om dit probleem te verhelpen.

edit: Owja... en ik heb de laatste firmware e.d. geinstalleerd maar ook dat hielp niet bij het verhelpen van het probleem.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:11:
[...]

Bij mij bleef het ook hangen en kreeg ik ook dezeflde foutmelding (communicatie fout).
Ik heb het dan opnieuw geprobeerd en heb nu de nieuwste firmware versie (R1N035) in het Nederlands.
In het nederlands????????? hoe kan dat nou? iedereen heeft het in het engels

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
@Dave: Nee hoor Dave, zoals je hebt kunnen lezen had ik ook meteen de nederlandse taal toen ik postte dat de server weer in de lucht was. Niks aan het handje bij mij, zo lijkt het. Voor mij werkt de update prima.. shit voor iedereen die problemen heeft hier

@Operators/Admins: voor de openingspost: er is al een tijdje een nieuwe versie (1.10) van remote control te downloaden, met o.a. de K750 er in.
http://www.sonyericsson.com/developer
http://developer.sonyeric...th_remotecontrol_tool.jsp

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schraagen schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:32:
Zo nutteloos is dat niet. Het is iig safer als via BT, welk signaal te ondervangen is, daar heb je bij IR geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
Het lukt mij niet om de remote control functie aan de praat te krijgen. De walkthrough in de openingspost (die overigens nu offline lijkt te zijn) hielp me ook niet echt verder. Ik heb een USB bluetooth dongle die werkt met Blue Soleil onder Windows 2000. Ik krijg wel contact met mn telefoon via bluetooth en kan ook bestandsoverdracht doen, maar bij een seriele verbinding maken of een HID/menselijk interfaceverbinding geeft BlueSoleil telkens aan dat de verbinding mislukt is. Waar ligt dit aan en wat kan ik er aan doen?

Dan heb ik nog een vraagje: het lukt me niet om het HID profiel te installeren wanneer ik het in mijn "other" map op de memory stick zet. Ik heb alleen de opties Verzenden en Meer, waar geen Installeren bij staat. Wat kan ik hier aan doen?

Thanks voor de hulp alvast

Oh ja, als mensen al remote control profielen hebben gemaakt voor allerlei programma's kunnen die ze dan hier posten? Dan hoeft neit iedereen ze zelf allemaal te maken :-D

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update is gelukt, masar shuttergeluidje blijft :(
ach tja, er zijn ergere dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je wat er nou mis ging? ik had m niet uitstaan voor ik met c aansloot.
stond ook niet op de site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:53:
weet je wat er nou mis ging? ik had m niet uitstaan voor ik met c aansloot.
stond ook niet op de site!
Hmm dan heb je een andere site dan ik gezien... ;-)

Maar dan nog is dat shuttergeluidje errug irritant geen andere manieren om dit weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skype (internetbellen) met de k750i...is dit mogelijk???

Heb zelf geen bluetooth op mn pc dus dacht misschien met de datakabel....

Ben benieuwd of iemand dit weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:53:
Hoi hoi,

Zeg heeft iemand ook last van het feit dat als je de k750i de eerste keer aansluit op de kabel, hij dan keurig een mass storage divice herkent. Maar zodra hij ervanaf geweest is niet meer. Ik moet dan persé eerst de computer opnieuw opgestart hebben voordat hij weer herkend wordt.

Groetjes

Ben
Hier met de w800i hetzelfde.... D eoplossing is om in Taskmanager (of zo) het process EPMWOR~1.EXE even te killen (evenals overigens de synchoriistaie software als tie nog draait). Daarna werkt het hier weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BpeterB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05-2022
heb een W800i, nu een maand zeg maar...nooit geen probleem mee gehad...tot gister....in 24 uur....3 vastlopers...kreeg de telefoon eerst niet aan...dacht.balen..is hij nu al kaduuk...nu is hij 3 uur clean..maar hebben mensen hier meer last van gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:00:
skype (internetbellen) met de k750i...is dit mogelijk???

Heb zelf geen bluetooth op mn pc dus dacht misschien met de datakabel....

Ben benieuwd of iemand dit weet...
bluetooth adapter heb je al voor 20 euro (classe 1 BT 1.2)
heb er net eentje gekocht en zit nu te msnen op de bank enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Laatst online: 18-09 15:34
achterop23 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:25:
[...]

bluetooth adapter heb je al voor 20 euro (classe 1 BT 1.2)
heb er net eentje gekocht en zit nu te msnen op de bank enzo
Welk programma gebruik je er dan voor om te msnnen? Lijkt me wel chill... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
elmo13th schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:29:
@Dave: Nee hoor Dave, zoals je hebt kunnen lezen had ik ook meteen de nederlandse taal toen ik postte dat de server weer in de lucht was. Niks aan het handje bij mij, zo lijkt het. Voor mij werkt de update prima.. shit voor iedereen die problemen heeft hier

@Operators/Admins: voor de openingspost: er is al een tijdje een nieuwe versie (1.10) van remote control te downloaden, met o.a. de K750 er in.
http://www.sonyericsson.com/developer
http://developer.sonyeric...th_remotecontrol_tool.jsp
vaag dan dat ie bij de 1 wel in het engels is en bij de ander niet

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
nou dat msnen doet het toch niet (te voorbarig).

Kan iemand mij hierbij helpen?
Win XP
BT 1.2 Dongle (merk Qtrek)
W800i
De afstandsbediening werkt perfect
alleen opera werkt dus niet.
heb de handleiding van ene denniz gevolgd: http://www.denniz.net/content/view/29/1
opera geeft aan: Could not open connection to server
smartvas e.a. geven soortgelijke dingen aan.

Wat doe ik mis?

Dit komt te staan in SE Device Explorer
java.lang.Exception: connection-problem write
<DataManager::csTransactionNotification> WVException: Error transferring data to or from the network (javax.microedition.io.ConnectionNotFoundException: ).
javax.microedition.io.ConnectionNotFoundException:
<DataManager::csTransactionNotification> WVException: Error transferring data to or from the network (javax.microedition.io.ConnectionNotFoundException: ).
javax.microedition.io.ConnectionNotFoundException:

[ Voor 43% gewijzigd door achterop23 op 03-10-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, zijn er al mensen, die na het updaten alleen engels hadden, nu de nederlandse versie terug hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elmo13th schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:50:
Dan heb ik nog een vraagje: het lukt me niet om het HID profiel te installeren wanneer ik het in mijn "other" map op de memory stick zet. Ik heb alleen de opties Verzenden en Meer, waar geen Installeren bij staat. Wat kan ik hier aan doen?
Ik heb last van precies hetzelfde, en jammer dat die link naar de walkthrough niet werkt. Iemand een idee hoe het wel werkend te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
achterop23 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:04:

De afstandsbediening werkt perfect
[...]
he, bij jou werkt de remote dus wel? heb je nog iets aan instellingen moeten veranderen omdat voor elkaar te krijgen? gebruik je de xp bluetooth driver of bluesoleil?

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:04:

opera geeft aan: Could not open connection to server
smartvas e.a. geven soortgelijke dingen aan.
Ja dat heb ik dus ook, alleen dan niet met bluetooth maar met de datakabel.
Kan wel gewoon alles via GPRS of GSM draaien maar zodra ik de breedband van mn pc wil gebruiken gaat het fout :(

...en ik doe het dus WEL via de manier dat ik het programma vanuit de explorer op de pc start, dus zou moeten werken volgens de manual :|

ohh ja..en over dat skype...msn'en op mn mobiel vind ik niet zo interessant meer, gratis bellen met mn k750 over internet terwijl je vrolijk door het huis loopt (met bluetooth) daarentegen wel :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
smartvas doet het nu
na een reboot van de pc
en nadat ik smartvas had gereinstalled via mijn pc met SE device manager

misschien dat ie dat nu ook wel doet als ik dat doe met opera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:26:
[...]

Ja dat heb ik dus ook, alleen dan niet met bluetooth maar met de datakabel.
Kan wel gewoon alles via GPRS of GSM draaien maar zodra ik de breedband van mn pc wil gebruiken gaat het fout :(

...en ik doe het dus WEL via de manier dat ik het programma vanuit de explorer op de pc start, dus zou moeten werken volgens de manual :|

ohh ja..en over dat skype...msn'en op mn mobiel vind ik niet zo interessant meer, gratis bellen met mn k750 over internet terwijl je vrolijk door het huis loopt (met bluetooth) daarentegen wel :)
Even over het deel van skype, ik heb ff wat op internet rondgekeken maar er is geloof ik nog geen programma voor mobiele foons waarbij je kunt skypen. Wel voor pda's...maar dan moet ie wel snel zijn en instaleer je gewoon het hele programma erop. Ik hoop dat OF er is al een programma OF er komt nog een programma waarmee je met je foon kunt skypen. Maar ik denk dat de providers het er niet eens mee zullen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:26:
[...]

...
Kan je natuurlijk ook een BT headset kopen 8)7
Maar goed, is natuurlijk wel interessant skype op je mobiel, via BT, gratis bellen (je bent nederlander of niet ;) )

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
Nog verder gezocht en een artikel gevonden, Lees maar...:
http://www.wirelessiq.info/content/newsfeed/4616.html
:)

[ Voor 3% gewijzigd door Pendulum op 03-10-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik ook wel eens. beetje tikken op een tafel ofzo helpt dan wel.
heb ook soms dat de cam heel veel ruis en verticale strepen geeft, dan helpt tikken ook wel.

zal wel aan de sensor van het schuifje liggen ofzo. beetje wroeten en kloppen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:53:
Hoi hoi,

Groetjes

Ben
Dat klopt, dan moet je eerst netjes "veilig hardware verwijderen" uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Skype schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:20:
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 23:40:

[...]

Ja ik was het vergeten te vermelden vandaar sorry ;)
Maar euhm... nu werkt de druk functie en links en naar onder nog niet :| Beetje jammer. wordt opsturen denk ik :'(
Ai ai, waterschade laat ff weten hoe het afloopt. men zegt n.l. dat de SE K/D750i en de W800i
zeer gevoelig zijn voor vocht en dat een nachtje in de auto laten liggen dit al kan veroorzaken.
Enig idee hoe het bij jou komt? :|
Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
hij doet t!dit berichtje is dus via de w800,via bt met opera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Internet en Smarvas werken nu via BT. Wel jammer dat je steeds eerst naar de pc moet om te connecten en het gewenste programma op te starten. Dat haalt een beetje het nut weg, want dan ben je toch al bij de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Laatst online: 18-09 17:24
Joehooee!!!!!

Na vorige week woensdag een mislukte update uitgevoerd te hebben: dus wel R1N035 maar dan Engels en qua software w800i, heb ik me foon eindelijk weer terugwerkend. _/-\o_ _/-\o_

Na de meer positieve berichten van de afgelopen dag, heb ik op een andere pc de drivers van de W800i geïnstalleerd, en de modus recovery van de K750i SEUS uitgevoerd. Tot mijn verbazing zag ik dat ipv. versie 1.19 nu versie 1.47 werd opgestart.

Mn foon moest uit en met 'c' ingedrukt aangesloten worden, de recovery vond plaats, daarna moest ik nog een hetzelfde doen en toen vond de update plaats. Na het aanzetten was er nog weinig veranderd, maar na het uitvoeren van een masterreset was alles weer Nederlands :D:D:D.

Dit zijn mijn software-gegevens:

R1N035
prgCXC125952_EU_1_CL R1N035

Softwareversies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm

Camera SWversie
Camera

Softwareversies voor
ITP
CXC 125 932 R1E

Aanpassing
CDA 102338/48 R11A
cxc 125953 R1N035
EUROPE_3

Content versie
PA19

:D :D :D

Ben blij, spaart me toch weer een ritje naar 't SESP

Helaas shuttersound niet weg, maja daar valt prima mee te leven toch? Gewoon je vinger voor t speakertje houden. :+

Ik merkte btw bij de 'mislukte' firmware trouwens al dat de muziek door oordopjes (gebruik mn eigen philips in-earphones) een stuk helderder en mooier was dan bij de oude firmwareversie. Dat van die foto's klopt ook, een stuk minder ruis.

[ Voor 7% gewijzigd door JaP.NeT op 03-10-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
kan je opera ook full screen doen?
dus niet in de lengte, maar in de breedte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:47:
Internet en Smarvas werken nu via BT. Wel jammer dat je steeds eerst naar de pc moet om te connecten en het gewenste programma op te starten. Dat haalt een beetje het nut weg, want dan ben je toch al bij de pc.
je kan wel meerdere tegelijk doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
achterop23 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:50:
kan je opera ook full screen doen?
dus niet in de lengte, maar in de breedte
ja, ik wil ook graag weten of dat in 'portrait-mode' kan, heb het namelijk nog niet gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Modbreak:Ik heb een aantal posts verwijderd. Het is niet de bedoeling dat hier dingen te koop worden aangeboden. Daarvoor is http://tweakers.net/aanbod of je kan het eventueel je signature zetten, mits legaal uiteraard.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:51:
[...]

je kan wel meerdere tegelijk doen toch?
Meerdere tegelijk? wat bedoel je precies?

Wat ik bedoel is dat als ik even op de bank zit en iets via opera mini bekijken dan moet ik eerst BT aanzetten, dan Device Explorer starten en verbinden dan daarmee Opera starten, en dan kan ik weer op de bank zitten en hetgene opzoeken wat ik wil.
Beetje omslachtig, dan is kan ik het netzogoed op de pc zoeken als ik er toch eerst achter moet zitten.

Daarom zou het handig zijn als er een manier was dat je niet eerst naar je pc hoeft, maar alles via je K750i kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:50

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

addictive schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:55:
[...]

ja, ik wil ook graag weten of dat in 'portrait-mode' kan, heb het namelijk nog niet gezien :(
Je kunt wel de randen (menu's) weg krijgen, druk maar eens op * en dan nog een keer :)
Via settings smooth font en higher image quality geeft meer letters en overzicht ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:02:
[...]

Meerdere tegelijk? wat bedoel je precies?

Wat ik bedoel is dat als ik even op de bank zit en iets via opera mini bekijken dan moet ik eerst BT aanzetten, dan Device Explorer starten en verbinden dan daarmee Opera starten, en dan kan ik weer op de bank zitten en hetgene opzoeken wat ik wil.
Beetje omslachtig, dan is kan ik het netzogoed op de pc zoeken als ik er toch eerst achter moet zitten.

Daarom zou het handig zijn als er een manier was dat je niet eerst naar je pc hoeft, maar alles via je K750i kan doen.
smartvas en opera tegelijk laten draaien.
wat wil je nog meer aan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Speedy-Andre schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:09:
[...]

Je kunt wel de randen (menu's) weg krijgen, druk maar eens op * en dan nog een keer :)
Via settings smooth font en higher image quality geeft meer letters en overzicht ;)
dat had ik al ontdekt ja
ziet er best wel okay uit eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:10:
[...]

smartvas en opera tegelijk laten draaien.
wat wil je nog meer aan hebben?
Maar BT op je telefoon moet dan ook altijd aan blijven staan wanneer je thuis bent, ander kan je alsnog weer naar de pc. En BT kost natuurlijk weer een hoop stroom van je batterij.

Het is wel een leuke feature hoor, maar het zou wel wat makkelijker mogen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
thnkas, that reminds me
ik moet me battery nog even opladen.

het is idd gewoon een leuk speeltje.

maar toch wel een heel erg leuk en gadget achtig speeltje
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware