Joehooee!!!!!
Na vorige week woensdag een mislukte update uitgevoerd te hebben: dus wel R1N035 maar dan Engels en qua software w800i, heb ik me foon eindelijk weer terugwerkend.
Na de meer positieve berichten van de afgelopen dag, heb ik op een andere pc de drivers van de W800i geïnstalleerd, en de modus recovery van de K750i SEUS uitgevoerd. Tot mijn verbazing zag ik dat ipv. versie 1.19 nu versie 1.47 werd opgestart.
Mn foon moest uit en met 'c' ingedrukt aangesloten worden, de recovery vond plaats, daarna moest ik nog een hetzelfde doen en toen vond de update plaats. Na het aanzetten was er nog weinig veranderd, maar na het uitvoeren van een masterreset was alles weer Nederlands :D:D:D.
Dit zijn mijn software-gegevens:
R1N035
prgCXC125952_EU_1_CL R1N035
Softwareversies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0
Camera SWversie
Camera
Huidig: 4.5
Softwareversies voor
ITP
CXC 125 932 R1E
Aanpassing
CDA 102338/48 R11A
cxc 125953 R1N035
EUROPE_3
Content versie
PA19
Ben blij, spaart me toch weer een ritje naar 't SESP
Helaas shuttersound niet weg, maja daar valt prima mee te leven toch? Gewoon je vinger voor t speakertje houden.
Ik merkte btw bij de 'mislukte' firmware trouwens al dat de muziek door oordopjes (gebruik mn eigen philips in-earphones) een stuk helderder en mooier was dan bij de oude firmwareversie. Dat van die foto's klopt ook, een stuk minder ruis.
[
Voor 7% gewijzigd door
JaP.NeT op 03-10-2005 22:39
]