Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 12.015 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Heb onlangs de 750i gekocht en probeer nu te updaten via de supportsite. OS: WinXP.
Het updaten van de USBdriver lukt maar niet. Heb alle GoT-topics doorgekeken hierop (ook de link in de topicstart gebruikt):

de Update Service USB driver voor K750i/D750i
download dit
Installatie-instructies
1. Download the zip file to your computer. Remember where you put it.
2. Unzip the file to a temporary folder.
3. Turn off your phone.
4. Connect the USB cable to the PC but not to the phone.
5. Hold down the 'c'-key and connect your phone to the USB cable.
6. This will start the Windows Found New hardware wizard that will be used during the installation.
7. Follow the instructions in the wizard; choose to "Install from a list ..", then press "Next".
8. Browse to the temporary folder created under step 2 above to point to the driver to install, then press "Next".

Ik blijf dus steken bij 8. Ik krijg dan een lijst te zien, waarbij ik kies voor SonyEricsson. Moet dan een type kiezen waarbij geen USB in het rechtervenster te zien valt. (Heb het ook op allerlei ander wijze geprobeerd trouwens.) Ik blijf dan de boodschap krijgen: specified location doesnt contain information about your hardware :(
Java = geupdate. Setup geupdate. Laatste PC software geinstalleerd.

Zonder geupdate USB-driver geen automatische update service.
Zonder update service geen laatste firmware te krijgen.... (heb nog de voorlaatste firmware).

Iemand nog tips? (Behalve dan naar een service center gaan :) )

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:16
kleefding schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 09:10:
sinds gisteren ook trotse eigenaar van een w800. Wat een geweldig toestel, alleen de software voor op de pc kon wel iets beter. Zodra ik mijn telefoon aansluit word deze niet gevonden door de computer terwijl hij het gister toch gedaan heeft, zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb nu weer het zelfde probleem. Gisteren had ik wel goed verbinding met me telefoon(d750i). Met de usb kabel. Maar nu ziet de pc weer niet de telefoon. Krijg dan onbekend usb apparaat. Terwijl ik wel in de hardware. Dus usb-contollers de SE 750 zie. En de modoms ook. Ook zie ik bij deze pc. De flasdrive. Die kan ik gewoon gebruiken. Maar de telefoon zelf niet. Dus ik kan file magager niet gebruiken. Wie kan mij dan helpen. Want gisteren kon ik wel de telefoon zien door de contact schoon te maken. Maar daar kan het tog niet aanliggen? Of moet ik elke keer weer opnieuw de contacten schoon maken voor dat ik aan de pc sluit. Ik heb wel alle nieuwe drivers geinstallerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Calamor op 01-10-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
@calamor

je moet wel steeds veilig verwijderen gebruiken. als je dat een keertje niet doet en daarna er direct weer in kan het voorkomen dat ie niet herkent wordt.

pc rebooten wil dan helpen.
als ie dan nog steeds niets vind, dan miss alles herinstallen. Op zich wel raar en irritant lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
* addictive heeft vanmiddag ook een W800i gehaald :)

Vanavond het foto's maken eens testen als ik op stap ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
addictive schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:09:
* addictive heeft vanmiddag ook een W800i gehaald :)

Vanavond het foto's maken eens testen als ik op stap ben :)
succes!

anders zet er ff een complete film op, kan je lekker patsen tegen je vrienden :D

* achterop23 heeft zijn w800i net 2 dagen en is bezig het onderste uit de kan te halen
bij mij staan 2x 1,5 uur hans teeuwen en 3 films er nu op (madagascar, chocolate factory (sjakie), snatch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:54:
[...]
Wat zijn de juiste instellingen?
Hangt een beetje van de film af die je wilt comprimeren. Dus proberen maar. ;)
Maar start maar eens met een Bitrate van 100, FPS van 15 en Max Bitrate van 120. Dat zou 'redelijk' beeld moeten geven. Maar een bitrate van meer dan 200 heeft totaal geen zin iig.
achterop23 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:08:
@calamor
je moet wel steeds veilig verwijderen gebruiken. als je dat een keertje niet doet en daarna er direct weer in kan het voorkomen dat ie niet herkent wordt. pc rebooten wil dan helpen. als ie dan nog steeds niets vind, dan miss alles herinstallen. Op zich wel raar en irritant lijkt me
Onzin. Als hij hem dan niet meer herkent moet je gewoon in config scherm, systeem, hardware, systeembeheer, beeld, toon verborgen aanvinken. Dan zie je je niet veilig verwijderde apparaten staan als het goed is en kan je ermee doen wat je wilt.

[ Voor 45% gewijzigd door Victorio op 01-10-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een w800i bestelt maar ik vind dat frontje niet super is het mogelijk om er een andere op te zetten zonder dat ik de telefoon helemaal uit elkaar moet halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:48:
ik heb een w800i bestelt maar ik vind dat frontje niet super is het mogelijk om er een andere op te zetten zonder dat ik de telefoon helemaal uit elkaar moet halen?
Nee, je zult dan toch de telefoon gedeeltelijk uit elkaar moeten halen. In vorige delen is dit een aantal maal besproken en zijn er foto's bij aan te pas gekomen om dit te verduidelijken. Zoek 't eens op want aan de hand van die foto's kan 't niet zo'n probleem meer zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:48:
waarom neem je dan überhaupt een W800i als je het frontje niet mooi vindt 8)7 ??

Neem dan een andere Phone... of als je voor de spec wilt een K750i met 512MB kaartje + een Flashbeurtje... ofzoiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:11
voor diegenen die problemen met hun bluetooth dongle hebben, zie deze link. ik had eerst ook een licentie foutmelding. (misschien wel iets voor de startpost)

http://brobin111.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tarieven in belgië vindt ik best wel duur eig...

ben overgestapt van proximus naar base omdat het een hoop scheelt in tarieven...

ik heb een prepaid kaart van base, voor sms betaal ik 15 cent, en om te bellen betaal ik naar andere basegebruikers 12 cent/minuut, en in de piekuren naar andere operators 35 cent/minuut, in de daluren betaal ik 12 cent/minuut

bij proximus was dit altijd een stuk hoger om te bellen, weet de juiste tarieven niet meer

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 09:23:
[...]

My friends is een standaard chat functie op je telefoon, je moet bij yamigo een acount aan maken met dat acount kan je weer via je telefoon inloggen op msn via gprs dus dan heb je msn op je telefoon echter na mijn ervaring werkt yamigo niet zo best vaak storing en het duurd 2 minuuten voordat je een berichtje terug krijg omdat het met vertraging werkt. Ik zelf gebruik nu smartvas dat werkt stabieler en veel sneller! je maakt een acount aan en download de client naar je pc via die client kan je ook msn op. op je telefoon vul je bij mijn friends je smartvas wacht woord en acount naam en de homepage van smartvas en verder gewoon de gprs instellingen van je mobiele operator.
Bij smartvas zal je echter niet als je inlogt via je telefoon je contactpersonen van msn te zien krijgen doe hiervoor het volgende, voeg via je my friends een contact persoon toe genaamd admin en je contact personen zullen te voorschijn komen!
Let wel op dat het niet meer als 20 contact personen ondersteund anders loopt ie vast!
ik heb mijn instellingen als volgt:
gebruikersnaam: je smarvas gebruikersnaam.
Domein: smartvas.com.
password: je smartvas wachtwoord.
server: http://www.smartvas.com/oma/imps.
internet profilel: hier vul je je gprs acount naam in, ik heb hier orange world staan.
de rest laat je voor wat het is.
Zo zou het moeten werken, mocht je vragen hebben dan hoor ik het nog wel!
hartelijk bedankt voor je reactie, ik heb nu een account bij smartvas en hij zegt idd bij het inloggen dat er teveel contacten in mn lijst staan, maar is het nu de bedoeling dat ik eerst op mijn msn al mn contacten verwijder? want dan maak ik liever een nieuwe email adres aan aangezien ik niet mn complete contactenlijst ga verwijderen ;)

allerlaatste vraag betreft my friends: hoe zit het nou met de kosten? ik verbind gewoon via gprs en een stukje tekst is natuurlijk maar een paar bytes dus zou je voor 1mb heeeel lang kunne chatte voor echt geen geld! klopt mijn theorie?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
kan ik ook via een mac met BT internetten?
Opera staat al op mijn w800i
java staat ook wel op de mac
BT is aan beide kanten aanwezig (contact is er al)
alleen die SE J2ME SDK is die er ook voor de Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
en zijn er al navigatieprogs die compatible zijn met de w800i?
of valt er ergens te lezen dat dit eraan zit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:58
eeheinen schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:51:
[...]

Ik had ook een te gevoelige lenscover. Ik heb gebeld met Telfort (wilden dat ik 'm opstuurde) en ik heb gemaild naar Sony-Ericsson (konden niet vaststellen wat het probleem was). Ik ben langsgeweest bij een Telfortwinkel (in Eindhoven), waar ze me wisten te vertellen dat ze al eens eerder zo'n toestel hadden opgestuurd en die kwam terug met het probleem minder erg, maar 't was er nog steeds.

Sony Ericsson raadde me aan langs te gaan bij een Sony Ericsson Service punt. Ik ben toen naar Bombeeck in Eindhoven gegaan. Hoewel ze nog geen onderdelen konden bestellen voor dit toestel, hebben ze 'm wel gemaakt! :Y)

Ik heb het probleem dus niet meer. Het bleek dat de sensor voor cover open of dicht niet in het midden zat, waar het leek te horen, maar aan de kant van 'cover dicht'... Dat kan een technicus wel aanpassen. In ieder geval bij Bombeeck wel!
Tnx man, dat is inderdaad mijn probleem. De camera gaat inderdaad aan bij de geringste beweging van de cover. Ik ga dan ff kijken of er een service punt is in de buurt van Rotterdam of omstreken. Kan het op de site niet zo vinden, maar ik zal wel ff bellen maandag. Is goed om te weten dat het dus wel een foutje is. En ik wil hem inderdaad niet opsturen omdat ik hem dan een paar weken kwijt ben.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb een vraag over Disc2Phone. Dit programma werkt bij mij om de een of andere manier niet. Ik heb hem vanuit de OP gedownload (versie1.1.0.44) en daarna geinstalleerd. Maar nu krijg ik deze foutmeldingen:

Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/1270/error10od.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/853/error26wu.jpg

Ik heb hier nog niks over gelezen en/of gevonden wat het probleem kan zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Witwasser op 01-10-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

co0lman schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 15:11:
[...]

Verschilt nogal per operator en dat zijn er maar 3 maar hebben diverse formules en ook nog eens low-cost formules. Je hebt proximus, Mobistar (Weldra Orange) en Base. Proximus heeft uglyduck en base heeft simyo. Voor site www.(Naam operator).be Ik zelf heb Proximus Pay&Go student en is best goedkoop. SMS 10 cent in daluren en 15 in piekuren. Vroeger 20. Eigenlijk klopt dal en piekuren niet want het zijn aangepaste uren voor de student.
Dat vind ik dan maar knap duur terwijl je zelf je telefoon moet betalen.
Maar okee ik hou het hier maar bij want dit is erg offtopic, ik was alleen nieuwsgierig iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:42:
[...]

Hangt een beetje van de film af die je wilt comprimeren. Dus proberen maar. ;)
Maar start maar eens met een Bitrate van 100, FPS van 15 en Max Bitrate van 120. Dat zou 'redelijk' beeld moeten geven. Maar een bitrate van meer dan 200 heeft totaal geen zin iig.

[...]

Onzin. Als hij hem dan niet meer herkent moet je gewoon in config scherm, systeem, hardware, systeembeheer, beeld, toon verborgen aanvinken. Dan zie je je niet veilig verwijderde apparaten staan als het goed is en kan je ermee doen wat je wilt.
Je kan de bitrate makkelijk op 170 zetten voor video en dan ook nog eens 25 fp/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:50

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

achterop23 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 18:09:
kan ik ook via een mac met BT internetten?
Opera staat al op mijn w800i
java staat ook wel op de mac
BT is aan beide kanten aanwezig (contact is er al)
alleen die SE J2ME SDK is die er ook voor de Mac?
Nee, de J2ME SDK is er helaas niet voor de mac, voor de internetverbinding is hij wel nodig |:(

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:25
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:46:
[...]

hartelijk bedankt voor je reactie, ik heb nu een account bij smartvas en hij zegt idd bij het inloggen dat er teveel contacten in mn lijst staan, maar is het nu de bedoeling dat ik eerst op mijn msn al mn contacten verwijder? want dan maak ik liever een nieuwe email adres aan aangezien ik niet mn complete contactenlijst ga verwijderen ;)

allerlaatste vraag betreft my friends: hoe zit het nou met de kosten? ik verbind gewoon via gprs en een stukje tekst is natuurlijk maar een paar bytes dus zou je voor 1mb heeeel lang kunne chatte voor echt geen geld! klopt mijn theorie?
ja dat klopt je kan heel lang chatten voor weinig ikzelf gebruik orange world en kan voor 6 euro de hele maand chatten!
En wat je contact personen betreft zal je dat zelf moeten beslissen ik heb gewoon een aantal mensen verwijderd die ik toch nooit spreek.
Succes!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sickdude schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:43:
Ik heb een vraag over Disc2Phone. Dit programma werkt bij mij om de een of andere manier niet. Ik heb hem vanuit de OP gedownload (versie1.1.0.44) en daarna geinstalleerd. Maar nu krijg ik deze foutmeldingen:

[afbeelding]

en

[afbeelding]

Ik heb hier nog niks over gelezen en/of gevonden wat het probleem kan zijn.
Ik heb echt precies hetzelfde :( daarom heb ik het programma op mn andere pc gezet en toen deed hij het wel! Ik heb verder geen flauw idee wat de oorzaak zou kunnen zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:24:
[...]

succes!

anders zet er ff een complete film op, kan je lekker patsen tegen je vrienden :D

* achterop23 heeft zijn w800i net 2 dagen en is bezig het onderste uit de kan te halen
bij mij staan 2x 1,5 uur hans teeuwen en 3 films er nu op (madagascar, chocolate factory (sjakie), snatch)
Ik neem aan dat je het op een 512 mb kaartje hebt gezet?
Wat voor instellingen heb je dan gebruikt en welk progje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:23:
[...]

Ik heb echt precies hetzelfde :( daarom heb ik het programma op mn andere pc gezet en toen deed hij het wel! Ik heb verder geen flauw idee wat de oorzaak zou kunnen zijn ..
Op de SE website staat dat je extra software nodig hebt:

.NET Framework 1.1 en .NET Framework 1.1 SP1.
Als het goed is wordt dit door de setup gedownload, ik had het er al op staan.
Het is ook mogelijk dat je Java nodig hebt, wederom had ik dat er al op staan.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor wie een k750 heeft en enigzins elegante vingers, je kan natuurlijk je linkerwijsvinger op de speakert leggen en daarmee 't geluid voor 92% afdempen.
je hoort nog wel wanneer je scherpstelt en afdrukt, maar tis niet irritant.

en wat betreft firmwareupdatenoobs zitten we op nr. 35. (just for the record offcourse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeheinen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10-2022
Shailesh schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:29:
[...]

Tnx man, dat is inderdaad mijn probleem. De camera gaat inderdaad aan bij de geringste beweging van de cover. Ik ga dan ff kijken of er een service punt is in de buurt van Rotterdam of omstreken. Kan het op de site niet zo vinden, maar ik zal wel ff bellen maandag. Is goed om te weten dat het dus wel een foutje is. En ik wil hem inderdaad niet opsturen omdat ik hem dan een paar weken kwijt ben.
Ik zal het bellen je besparen...

De volgende bedrijven moeten je kunnen helpen (voor evt. andere mensen met dit probleem zijn ook de adressen bijgevoegd). Sony Ericsson Mechanical Service points: (kleine reparaties en software updates)

Bombeeck
Hoogstraat 88/90
5615PS Eindhoven
Tel: 040 2441834

Finntax Telecom
Lissenveld 61-63
4941 VL Raamsdonksveer
0162-570570

Phoneshop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
070-4271686

Reitsma Telecom
Ambachtsstraat 11c
3861 RH Nijkerk
033-2460264

Reitsma Telecom
Europalaan 33
3526 KN Utrecht
030-2875444

Car Audio Plus
Rijksweg Noord 20
6162 AJ Geleen
046-4230333

Belcompany Max center
Nieuwgraaf 62a
6921 RK Duiven
026-4429839

Ik heb de lijst met Sony Ericsson Flashpoints weggelaten omdat je het flashen met W800i zelf ook wel kunt. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik weet niet of het iemand al opgevallen was, maar ik merkte net dat met de nieuwste firmware (waar dus zoveel problemen mee zijn omdat hiermee de K750i wordt gezien als een W800) ook als themes de standaard W800 theme heeft? Als ik deze instel krijg ik ook gewoon het walkman logo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeheinen schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 21:56:
[...]

Ik zal het bellen je besparen...

De volgende bedrijven moeten je kunnen helpen (voor evt. andere mensen met dit probleem zijn ook de adressen bijgevoegd). Sony Ericsson Mechanical Service points: (kleine reparaties en software updates)

*knipperdeknip*

Ik heb de lijst met Sony Ericsson Flashpoints weggelaten omdat je het flashen met W800i zelf ook wel kunt. Succes!
big deal. dit zijn gewoon de SESP's van de grote steden. googlen op SESP + stad in de buurt = antwoord.

nr 36, i presume ? >:)

mijn vraag: waarom worden sommige foto's en filmpjes een vierkantje met 'n pictogrammetje van 'n soort msn-ventje naar verloop van tijd, en zijn ze niet af te spelen, terwijl de foto's 'n week eerder zijn gemaakt, net als de filmpjes.
en, detail natuurlijk, wat is er aan te doen ?
(ik heb ze idd al heen en weer gesleept van laptop naar foon en vise versa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
eeheinen schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 21:56:
[...]

Ik zal het bellen je besparen... Succes!
Ik had het vanmiddag inderdaad ook al gevonden in een topic over de k700i maar alsnog bedankt. Wel apart dat SE dit soort dingen niet op hun site vermeldt...
Maar goed, ik woon bij geen van allen in de buurt, dus ik zal gewoon eens een keertje als ik in Den Haag ben langs het servicepunt gaan.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Niles schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:16:
Ik weet niet of het iemand al opgevallen was, maar ik merkte net dat met de nieuwste firmware (waar dus zoveel problemen mee zijn omdat hiermee de K750i wordt gezien als een W800) ook als themes de standaard W800 theme heeft? Als ik deze instel krijg ik ook gewoon het walkman logo te zien.
http://www.pearle.nl/

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

ik heb een probleem ik heb sinds kort ook een 750i maar had het in zweden gehaald maar helaas is er geen NL taal bij alleen engels en zweeds noors weet iemand hoe of waar ik het in het NL kan zetten want ik wil ook graag T9 gebruiken als ik aan het smsen ben

groetjes

en trouwens als ik me tel wil updaten zegt tie dat het niet toegestaan is miet mij provider en ik heb hi ?

Hoe dan HELP !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaalb
  • Laatst online: 18-09 22:04
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 03:49:
...en trouwens als ik me tel wil updaten zegt tie dat het niet toegestaan is miet mij provider en ik heb hi ?

Hoe dan HELP !!!!......
En dat is inmiddels n00b-update-vraag nr. 36 ofzo?? |:( |:( |:(

Anyway, ik heb m'n stickie vol gekregen met mp3's, maar het betekende wel na zo ongeveer elk album opnieuw opstarten omdat 'ie telkens de memorystick niet meer herkende oid. En ja, ook dat heeft met de update te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:27:
[...]

Ik neem aan dat je het op een 512 mb kaartje hebt gezet?
Wat voor instellingen heb je dan gebruikt en welk progje?
PVauthor instellingen zoals bij tips&trucs
maar ook die andere waar ik even de naam van kwijt ben. Die maakt ze nog kleiner.

Ik heb dan ook wel geen mb meer over.
Maar gisterenavond na Youp van het Hek op de tv (ned3) nog ff een andere conference van Youpie gecheckt op mijn w800i.
Wat wel jammer is dat jeniet snel kan doorspoelen.

@eaalb, het is dus niet een goed idee te gaan updaten? Ik heb het nog niet gedaan en zie zo langzamerhand geen nut meer van in ;)

@sugarlevil, wat bedoel je precies? Welke gsm en welke versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:11
de w800i doet het ook erg goed met externe speakers, ik heb hem net aan mijn 5.1 set geknupt. Alleen megabass is daar geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niles schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:16:
same here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb m'n shuttergeluid uit kunnen schakelen door # even ingedrukt te houden!
Lukt dit ook bij jullie?

Eindelijk foto's maken zonder zo'n irritant klikje. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HUH....#???? stille modus???

Hoe dat dan....stille modus staat niet voor een stille camera ;)

Leg ff uit aub....ik krijg t niet voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 10:47:
[...]

knipperdeknip

@sugarlevil, wat bedoel je precies? Welke gsm en welke versie?
K750i met R1N035 na masterreset, dus heb ik alle files naar m'n hdd gesleurd, en na de update weer terug, voila: geen plaatjes en filmpjes meer maar onbekende meuk.
tis geen ramp ofzo, maar wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajax power schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 11:02:
Ik heb m'n shuttergeluid uit kunnen schakelen door # even ingedrukt te houden!
Lukt dit ook bij jullie?

Eindelijk foto's maken zonder zo'n irritant klikje. :*)
Mijn zus kan dat ook, maar die heeft een gesimlockt vodafone toestel...

Bij mijn simlock vrije toestel werkt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:07:
[...]

Je kan de bitrate makkelijk op 170 zetten voor video en dan ook nog eens 25 fp/s.
Dat kan nog wel hoger hoor ;)
Ik heb een clip gemaakt met 200kb/s video, 128kb/s audio (stereo) en 25fps, geen probleem met mijn K750i :)
(zie mijn sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Laatst online: 19-09 22:20
Speedy-Andre schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 11:40:
[...]

Ik heb een clip gemaakt met 200kb/s video, 128kb/s audio (stereo) en 25fps, geen probleem met mijn K750i :)
(zie mijn sig)
Heel mooi scherp filmpje! Maar wat ik nog wel jammer vind is dat als je op volledig scherm gaat afspelen het er al een stuk minder uit ziet. (door de aspect ratio en vervorming denk ik) Is er geen manier om daar tijdens het converten rekening mee te houden?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook een idee hoe je 3gp filmpjes kunt bewerken, dus bijvoorbeeld 3 minuten eraf knippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Banjy schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:27:
[...]

Heel mooi scherp filmpje! Maar wat ik nog wel jammer vind is dat als je op volledig scherm gaat afspelen het er al een stuk minder uit ziet. (door de aspect ratio en vervorming denk ik) Is er geen manier om daar tijdens het converten rekening mee te houden?
Ik heb de bestaande aspect-ratio aangehouden, als ik die aanpas kan hij wel full-screen, maar je krijgt wel lange gezichten e.d. dus dat doe ik liever niet.
Dit filmpje is zo scherp omdat hij precies het halve formaat van origneel is, waardoor hij zo min mogelijk bewerkt hoefde te worden.
Opvallend is dat de hoge audio bitrate geen probleem is voor de K750i.
De bron lijkt mij een tvzender aan het symbooltje te zien, er zitten wat hikjes in de bron zelf die ook in mijn kopie terecht zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:20:
[...]

ja dat klopt je kan heel lang chatten voor weinig ikzelf gebruik orange world en kan voor 6 euro de hele maand chatten!
En wat je contact personen betreft zal je dat zelf moeten beslissen ik heb gewoon een aantal mensen verwijderd die ik toch nooit spreek.
Succes!!
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb namelijk een tijdje de gprs counter in de gaten gehouden en je zit toch al gauw binnen een uur aan de 100 kb. Aangezien ik iets van 23 cent moet betalen / 100 kb (t-mobile) ben je echt superduur uit als je een maandje online bent...laat staan de hele maand chatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
W850 Anyone :D

[img=530,h,1]imghttp://img134.imageshack.us/img134/5052/untitled40hc.png[/img]
Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/7820/untitled23wg.png
Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/4438/untitled34pl.png
Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/6968/untitled10bm.png

Bron: http://www.clubsonyericss...35.msg74013.html#msg74013

Ziet er opzich aardig uit. Moet alleen nog ff blijken of het geen hoax is. De clamshell versie die onderaan de pagina staat lijkt wel een hoax te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 13:13:
W850 Anyone :D

[[url=imghttp://img134.imageshack.us/img134/5052/untitled40hc.png]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bron: http://www.clubsonyericss...35.msg74013.html#msg74013

Ziet er opzich aardig uit. Moet alleen nog ff blijken of het geen hoax is. De clamshell versie die onderaan de pagina staat lijkt wel een hoax te zijn.
ik ken speelgoedtelefoons die er meer solide uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
[...]
Dat kan nog wel hoger hoor ;) Ik heb een clip gemaakt met 200kb/s video, 128kb/s audio (stereo) en 25fps, geen probleem met mijn K750i :)
Ja tuurlijk. Maar voor de mensen met de standaard 64mb stick is +/- 100kbit het best lijkt me. ;)
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:38:
Heeft iemand ook een idee hoe je 3gp filmpjes kunt bewerken, dus bijvoorbeeld 3 minuten eraf knippen?
Dit kan toch gewoon op je mobiel zelf? Gewoon editten die movie! :)

[ Voor 39% gewijzigd door Victorio op 02-10-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Shailesh schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 13:13:
klopt die clamshell is idd fake (bron; Engadget.com :))

hij is er trouwens ook in het zwart: http://www.clubsonyericss...98.msg16217.html#msg16217 :)

[ Voor 17% gewijzigd door addictive op 02-10-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Gratis crash-tip:

Zojuist had ik m'n eerste K750 vastloper. Ik wilde een 20mb filmpje openen maar het beeld kwam niet verder dan het selecteren van de file in bestandsbeheer.
*crash*
Uitknop werkte ook niet, maar gezien de ervaringen in dit topic bij vastlopers na firmware updates, en ik firmware R1N035 heb, durfde ik NIET DE BATTERIJ ERUIT te halen.
Ik ging dus maar gewoon ff wat anders doen en toen ik 10 min. later keek, was de film geopend en kon ik hem gewoon afsluiten en werkte het menu weer prima.

Tip: Niet zomaar de batterij eruit rossen bij een crash. (Om ergere problemen te voorkomen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
addictive schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 13:31:
[...]

klopt die clamshell is idd fake (bron; Engadget.com :))

hij is er trouwens ook in het zwart: http://www.clubsonyericss...98.msg16217.html#msg16217 :)
Het zijn eigenlijk net 2 iPod nano's, maar dan op elkaar gezet en met een schroef erdoor...Maar het lijkt me sterk dat er binnenkort al een nieuwe uitkomt. De W800 is pas net uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
ik zat net wat te kloten en opeens had ik verbinding met gprs ofzo via een laptop die niet op internet was.
ik teste even google en dat deed het.in totaal 8382 bytes.
hoeveel gaat me dit kosten bij orange? (heb orange wolrd uitgeschakeld :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanVan
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 16:15
ik wil met pvAuthor een film converten, duurt 1:50. Maar als ik dan wil starten zegt ie: Cannot process the source format. Please select a different source.

Ik heb al de instellingen gedaan die in de startpost staan. Weet iemand wat er word bedoeld en hoe los ik dit op?

:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Shailesh schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 13:46:
[...]

Het zijn eigenlijk net 2 iPod nano's, maar dan op elkaar gezet en met een schroef erdoor...Maar het lijkt me sterk dat er binnenkort al een nieuwe uitkomt. De W800 is pas net uit.
Die op het plaatje is wel echt. Opvolger van de S700. W800, maar dan met UMTS (2 camera's) en nog wat extratjes.
Ik heb zelf een S700 gehad en vond dat draaimechanisme maar niets. Ziet er wel naar uit dat deze een stuk dunner is dan de (veel te) dikke S700.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Def XR schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:04:
ik wil met pvAuthor een film converten, duurt 1:50. Maar als ik dan wil starten zegt ie: Cannot process the source format. Please select a different source.

Ik heb al de instellingen gedaan die in de startpost staan. Weet iemand wat er word bedoeld en hoe los ik dit op?

:)
bij mij werkt het wel
w800i

ook de instellingen van de startpost gedaan.

hoe groot is het bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanVan
het is een cabaret voorstelling van hans teeuwen _/-\o_ , 643mb

andere kleinere filmpjes doet ie wel gewoon :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Shiver23 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:13:
[...]
Die op het plaatje is wel echt. Opvolger van de S700. W800, maar dan met UMTS (2 camera's) en nog wat extratjes. Ik heb zelf een S700 gehad en vond dat draaimechanisme maar niets. Ziet er wel naar uit dat deze een stuk dunner is dan de (veel te) dikke S700.
Leuk hoor, maar dit hoort niet in dit topic thuis... :?
Def XR schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:59:
[...]
het is een cabaret voorstelling van hans teeuwen _/-\o_ , 643mb
andere kleinere filmpjes doet ie wel gewoon :?
ImTOO 3GP Video Converter eens proberen...

[ Voor 45% gewijzigd door Victorio op 02-10-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanVan
Victorio schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 15:27:

ImTOO 3GP Video Converter eens proberen...
Die kan maar 5 min per film. De hele versie kan ik niet vinden, of moet je die kopen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 03:49:
hey,

ik heb een probleem ik heb sinds kort ook een 750i maar had het in zweden gehaald maar helaas is er geen NL taal bij alleen engels en zweeds noors weet iemand hoe of waar ik het in het NL kan zetten want ik wil ook graag T9 gebruiken als ik aan het smsen ben

groetjes

en trouwens als ik me tel wil updaten zegt tie dat het niet toegestaan is miet mij provider en ik heb hi ?

Hoe dan HELP !!!!
IEMAND???? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Def XR schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 15:40:
[...]
Die kan maar 5 min per film. De hele versie kan ik niet vinden, of moet je die kopen?
Voor filmpjes langer dan 5 min heb je een serial nodig, oftewel je zou dus de hele versie moeten kopen tenzij je iemand kent die de serial weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
En dan nog je post een keertje voorbij kicken ook? Ben jij nou zo dom of gewoon (weer eens) te lui om te LE-ZEN? :r
Wat snap je niet aan: SEUS is brak, wacht rustig op een nieuwe release zodat je dan kan updaten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
[...]

(zie mijn sig)
Wow, heel mooi gedaan dat filmpje :) Welk programma gebruik jij hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen die nog interesse hebben in een goeie ImToo kunnen contact met me opnemen O-)

[edit]de 3GP convertor uiteraard ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
^imtoo?

ik post dit nu vanaf mn W800i :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 21:16
Victorio schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:42:

Ik zie niet "niet veilig verwijderde apparaten" maar ik heb wel ff een schreenshot gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://62.251.97.64/mobiel/d750i.JPG

Maar als je ziet ben ik niet verbonden volgens de SE file manager. Terwijl de hardware wel er in sta. Hoe kan ik dit oplossen. Want ik wil graag wat dingen op me telefoon zetten.

[ Voor 19% gewijzigd door Calamor op 02-10-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Calamor schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 17:05:
[...]
Ik zie niet "niet veilig verwijderde apparaten" maar ik heb wel ff een schreenshot gemaakt...
Maar nu is hij toch gewoon goed aangesloten en wordt hij herkent? Geen probleem dan toch? Ik bedoelde bij Apparaatbeheer, Beeld, Toon verborgen apparaten.
(Ik heb engelse xp dus weet niet de exacte vertaling. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:40

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

extra gratis vastloper, ga online iets downloaden, minimaliseer dat ga vervolgens verder met browsen terwijl je muziek aan het luisteren bent...

Resultaat... foon start opnieuw op...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 20:50

Nyana

Who?!

Nou.. heb em nu denk 2 maanden, 1 na laatste firmware. wat me al een paar x gebeurt is, is dat er condens aan de binnekant van het schermpje komt. wat opzich vrij snel weer weg gaat. maar extra nadeel. lijkt daar ook aan te liggen. willekeurige toetsjes ook joystick, weigeren dan. meestal doen ze het dag erna wel weer. maar toch erg irritant dat dit toestel zo'n last heeft van condens vorming. De 1e telefoon waarbij ik dat erg merk. Beetje jammer dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand die toch niet zoveel naar muziek luistert zin om zijn headset hpm-70 te ruilen met leuke vergoeding tegen mijn hpm-20???

Ik luister namelijk veel muziek met mijn k750 en wil proberen voor minder dan 40 euro aan een betere headset te komen :P .......sorry als het niet de bedoeling is om dit hier te posten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik vind het eigenlijk wel slecht van SE dat ze na ruim een week nog steeds niet hun SEUS probleem gefixed hebben. Ik kan nu bv niks met m'n fotos en of mp3s op de memorystick, want ik kan gewoon niet op de memorystick komen dankzij de laatste firmware. Ik had gedacht dat dit toch na een paar dagen wel gefixed zou zijn, maar helaas, toch jammer van SE. Ik hoop echt _niet_ dat we moeten wachten totdat er een hele nieuwe firmware is, dat zou echt een ramp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
De HPM-70 kost bij de Phonehouse maar € 29,95....

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 16:50:
mensen die nog interesse hebben in een goeie ImToo kunnen contact met me opnemen O-)

[edit]de 3GP convertor uiteraard ;)
Ok , een mail gestuurd naar het mail adres bij je naam.

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Victorio schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 16:08:
[...]

En dan nog je post een keertje voorbij kicken ook? Ben jij nou zo dom of gewoon (weer eens) te lui om te LE-ZEN? :r
Wat snap je niet aan: SEUS is brak, wacht rustig op een nieuwe release zodat je dan kan updaten?!
Zou een beter een idee zijn om bij "Waarschuwing" onder aan het topic te vermelden dat Sony Ericsson Update Service NIET werkt ipv een loos bericht over "iets dat niet is toegestaan".
Want mensen lezen inderdaad het gehele topic niet voordat ze hun probleem posten

[ Voor 10% gewijzigd door Floppie op 02-10-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 17:42:
Nou.. heb em nu denk 2 maanden, 1 na laatste firmware. wat me al een paar x gebeurt is, is dat er condens aan de binnekant van het schermpje komt. wat opzich vrij snel weer weg gaat. maar extra nadeel. lijkt daar ook aan te liggen. willekeurige toetsjes ook joystick, weigeren dan. meestal doen ze het dag erna wel weer. maar toch erg irritant dat dit toestel zo'n last heeft van condens vorming. De 1e telefoon waarbij ik dat erg merk. Beetje jammer dus :/
Heb je de K750i of de W800i? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rellehenk schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:22:
[...]

Zou een beter een idee zijn om bij "Waarschuwing" onder aan het topic te vermelden dat Sony Ericsson Update Service NIET werkt ipv een loos bericht over "iets dat niet is toegestaan".
Want mensen lezen inderdaad het gehele topic niet voordat ze hun probleem posten
er worden anders genoeg vragen gesteld die ook in de startpost vermeld staan. ik zou het een beetje betuttelend en belerend vinden als die waarschuwing er zou komen. een beetje eigen initatief is niet verkeerd.

waar zou nog meer allemaal voor gewaarschuwd moeten gaan worden ? dat het morgen wel 's zou kunnen regenen, en dat je dan een paraplu mee moet nemen ?

misschien een beetje over de top, maar zo zie ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Sickdude schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 16:24:
[...]

Wow, heel mooi gedaan dat filmpje :) Welk programma gebruik jij hiervoor?
Het staat ook bij de properties van dat filmpje, Mpegable x4 live 2.2 build 7.
Mpegable player (om .3gp filmpjes op je pc af te spelen) werkt ook prima :)
Zonder licentie staat er een naampje in beeld maar hij werkt verder goed.
Met de Imtoo converter kan ik audio niet instellen, hij werkt alleen met mono 8KHz geluid :X

[ Voor 11% gewijzigd door Speedy-Andre op 02-10-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 11:16:
HUH....#???? stille modus???

Hoe dat dan....stille modus staat niet voor een stille camera ;)

Leg ff uit aub....ik krijg t niet voor elkaar!
Wanneer hij in stille modus staat zet hij ook het geluid van de Auto-focus en camera uit.
Ik heb een Orange (locked) toestel.
Het zal daar wel aan liggen?!
Het kan immers toch niet aan de firmware liggen want dan zou ik hem bijvoorbeeld over 2 weken updaten en dan zou het geluid van de camera wel altijd aanstaan of zie ik dit verkeerd? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de W800i dit weekend gekocht en ook ik heb last van een overgevoelige lenscover, als ik hem neerzet gaat ie soms al over in de cameramode. Zijn er ook mensen die dit probleem helemaal nooit hebben en heb ik te maken met een fabrieks fout, of en is dit standaard zo (misschien niet in zo'n grote mate als ik)?

Is het verstandig om m te ruilen voor een andere W800i of is de kan zo groot dat ik datzelfde probleem weer krijg waardoor ik beter het toestel ruil voor de K750i (die heeft dat probleem toch niet?).

ps. Ik heb m gekocht bij belcompany, zou je daar nog geld terugkrijgen omdat t toestel minder kost?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:55:
Ik heb de W800i dit weekend gekocht en ook ik heb last van een overgevoelige lenscover, als ik hem neerzet gaat ie soms al over in de cameramode. Zijn er ook mensen die dit probleem helemaal nooit hebben en heb ik te maken met een fabrieks fout, of en is dit standaard zo (misschien niet in zo'n grote mate als ik)?

Is het verstandig om m te ruilen voor een andere W800i of is de kan zo groot dat ik datzelfde probleem weer krijg waardoor ik beter het toestel ruil voor de K750i (die heeft dat probleem toch niet?).

ps. Ik heb m gekocht bij belcompany, zou je daar nog geld terugkrijgen omdat t toestel minder kost?
Je had door even in dit topic te zoeken, kunnen vinden dat ik hetzelfde probleem heb. En dat er ook al een soort van oplossing voor werd gegeven, namelijk een reparatie bij een van de SE service points. Nou ken ik het beleid van Belcompany niet, maar ik denk niet dat ze het toestel terugnemen, maar wel ter reparatie sturen. En dan ben je je toestel een flinke tijd kwijt. Ik ben eigenlijk dom geweest, ik had het vorige week bij Belcompany moeten proberen, aangezien ik toen nog binnen de 7 dagen zat na aankoop. Maar goed, het is dus inderdaad een probleempje, en ligt niet aan het model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 19:10:
[...]

Je had door even in dit topic te zoeken, kunnen vinden dat ik hetzelfde probleem heb. En dat er ook al een soort van oplossing voor werd gegeven, namelijk een reparatie bij een van de SE service points. Nou ken ik het beleid van Belcompany niet, maar ik denk niet dat ze het toestel terugnemen, maar wel ter reparatie sturen. En dan ben je je toestel een flinke tijd kwijt. Ik ben eigenlijk dom geweest, ik had het vorige week bij Belcompany moeten proberen, aangezien ik toen nog binnen de 7 dagen zat na aankoop. Maar goed, het is dus inderdaad een probleempje, en ligt niet aan het model.
t probleem is dat er niet echt een SE service point in de buurt is, dus of ik ruil het voor de K750i (wat binnen 14 dagen kan bij belcompany) of ik ruil het om voor hetzelfde type toestel (wat binnen 30 dagen kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 19:15:
[...]

t probleem is dat er niet echt een SE service point in de buurt is, dus of ik ruil het voor de K750i (wat binnen 14 dagen kan bij belcompany) of ik ruil het om voor hetzelfde type toestel (wat binnen 30 dagen kan).
Hmm, klinkt aannemelijk wat je zegt. En er is ook geen service point bij mij in de buurt. Maar, mocht het niet lukken dan is dit een oplossing die (voor mij) goed werkt:

Doe de lenscover dicht en beweeg hem vervolgens met je vinger een klein beetje naar beneden. Als het goed is, moet bij dat overgevoelige rotding van ons de camera dan al aanspringen. Op dat moment druk je op je toestel gewoon op terug (dus camera uitschakelen) en heb je er geen last van. Hij denkt immers dat de lenscover gewoon open is, dus zal hij niet meer vanzelf aanspringen.

Het werkt voor mij echt goed, maar ik ga natuurlijk wel proberen een andere te halen. Want het hoort niet.
Mijn telefoon is nog geen week oud en doet het niet meer, wat nu?
Bij BelCompany krijg je een zogeheten Toestel Kwaliteits Garantie. Mocht je nieuwe mobiele telefoon binnen 30 dagen defect raken, dan kun je het omruilen voor een zelfde model. Voorwaarde is onder andere dat het toestel verder onbeschadigd is en dat het terugkomt in de originele verpakking met aankoopnota. Je kunt je toestel overigens altijd gratis laten controleren door een van onze deskundige medewerkers.
En gelijk heb je hoor. Alleen zit er een barst in de verpakking van mijn W800i, maar zoals ik het hier lees krijg je een andere mee, dus kan ik gewoon ook ff de doos wisselen.

[ Voor 26% gewijzigd door B-Bandit op 02-10-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een paar paginas terug werd het ook al gevraagd door iemand, maar is het al iemand gelukt om de k750i als headset voor de pc (bijv skype) te gebruiken?
Als ik op dat BT-icon klik en headset selecteer vindtie geen foons. Met audiogateway wel, aar das dus precies verkeerd om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:38
Probeer ik zojuist een software update te doen, krijg ik de volgende fout melding.

"
De operator staat het gebruik van deze service op dit toestel niet toe.
"

Het rare is dat ik al eerde een software update gedaan heb en die is wel goed gegaan?
Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 19:27:
een paar paginas terug werd het ook al gevraagd door iemand, maar is het al iemand gelukt om de k750i als headset voor de pc (bijv skype) te gebruiken?
Als ik op dat BT-icon klik en headset selecteer vindtie geen foons. Met audiogateway wel, aar das dus precies verkeerd om!
Het is vrij simpel, het headset profiel op de pc is om een echte BT headset met de pc te verbinden, dit werkt bij mij prima (ook voor muziek).
De foon heeft een headset profiel voor diezelfde losse BT headset en hij is op zich geen headset.
Ik kan met een gewone BT headset bellen of gebeld worden door m'n pc als ie een Skype oproep binnen krijgt.
Eigenlijk zou je Skype software als J2ME applicatie op je foon moeten kunnen draaien, dan heb je ook de mogelijkheid om met BT via je pc te bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 19:21:
[...]

Hmm, klinkt aannemelijk wat je zegt. En er is ook geen service point bij mij in de buurt. Maar, mocht het niet lukken dan is dit een oplossing die (voor mij) goed werkt:

Doe de lenscover dicht en beweeg hem vervolgens met je vinger een klein beetje naar beneden. Als het goed is, moet bij dat overgevoelige rotding van ons de camera dan al aanspringen. Op dat moment druk je op je toestel gewoon op terug (dus camera uitschakelen) en heb je er geen last van. Hij denkt immers dat de lenscover gewoon open is, dus zal hij niet meer vanzelf aanspringen.

Het werkt voor mij echt goed, maar ik ga natuurlijk wel proberen een andere te halen. Want het hoort niet.
Die van mij springt soms ook automatisch weer terug, dus ik betwijfel of dat werkt bij mij. Ik ga morgen iig terug naar belcompany, maar kzit nog te twijfelen of ik de K750i neem of W800i (want ik wil niet weer zo'n overgevoelig ding hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 20:02:
[...]

Het is vrij simpel, het headset profiel op de pc is om een echte BT headset met de pc te verbinden, dit werkt bij mij prima (ook voor muziek).
De foon heeft een headset profiel voor diezelfde losse BT headset en hij is op zich geen headset.
Ik kan met een gewone BT headset bellen of gebeld worden door m'n pc als ie een Skype oproep binnen krijgt.
Eigenlijk zou je Skype software als J2ME applicatie op je foon moeten kunnen draaien, dan heb je ook de mogelijkheid om met BT via je pc te bellen ;)
dus de enige optie is een BT-headset kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 20:05:
[...]

Die van mij springt soms ook automatisch weer terug, dus ik betwijfel of dat werkt bij mij. Ik ga morgen iig terug naar belcompany, maar kzit nog te twijfelen of ik de K750i neem of W800i (want ik wil niet weer zo'n overgevoelig ding hebben).
Bij de K750i heb je weer dat hij gaat wiebelen als je hem neerlegt. Dat is ook de reden dat ze deze sluiting nu hebben. Maar dit is echt geen foutje in de gehele productie, dus je krijgt waarschijnlijk een goede mee. Want eeheinen had hetzelfde probleem en die is bij zo'n service point geweest en heeft het laten fixen. Dus dat betekent dat die van hem het naar behoren doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 20:09:
[...]

dus de enige optie is een BT-headset kopen?
Dat is het simpelste denk ik, met een foon heb je die functionaliteit (nog) niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jig schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:01:
Ik heb afgelopen zaterdag maar eens geprobeerd mijn K750i te updaten naar de nieuwste versie.

Eerste overkombare probleem is dat ik ooit op m'n eigen pc de standaard Windows drivers heb geinstalleerd als je met C ingedrukt je K750i aansluit, en dus NIET de speciale update drivers... Als ik die procedure opnieuw doet dan krijg ik geen New Hardware Found popups meer, dus ik kan gewoon niet meer updaten op me eigen pc. Iemand tips hiervoor? (heb zaterdag dus op me pa's pc geupdate)

Tweede probleem wat dacht ik wel meer voorkomt, is dat mijn K750i nu op de pc herkent word als een W800 en dat ik alleen Engels als menu-taal kan selecteren. Irritantste is dan dat je ook geen Nederlandse T9 hebt... Iemand hier een tip voor?

Oh en wat ik zaterdag in de op misde was een duidelijke guide hoe je je tel upgrade, misschien een goed idee om te maken.. ;)
:(
Ik heb hetzelfde probleem. Na de upgrade via de site van SE heb ik nu ook een W800 in het engels. En hoe krijg je dat terug, want een recovery werkt ook niet.
Als ik er achter ben hoe het moet zal ik het hier aangeven. >:)

Succes met de W800 inside de K750i. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet dat de updater het niet doet maar:
ik krijg t niet voor elkaar om die update USB-drivers te installeren. Toen ik m net na een format c: (om andere redenen) wilde installeren en de update USB drivers koos kon ie geen geschikte drivers op die locatie vinden.
IK heb de foon met de C ingehouden aangesloten (is er nog een speciale manier waarop dit moet? bijv als ie aan staat, in de toetsblok of juist uit), maar het werkte niet.
Dus toen maar de gewone usb drivers geinstalleerd en daarna de update drivers geprobeerd maar hij doet t steeds niet.

als ik m aansluit met de c ingehouden komt er gewoon "K750i aangesloten" te staan, maar goed.

wie weet hier n oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er qua kwaliteit nog veel verschil tussen verschillende merken BT Dongles? Ik haal liever een dongle voor 100 meter, maar ik ben leek wat betreft BT en weet niet of het wel veilig is. Als BT niet zo erg veilig is, dan is de 10 meter versie al veiliger lijkt mij.

In de startpost staat er dat de foon BT 2.0 ondersteund, maar ik zie bij de specificaties van verschillende dongles niet staan welke BT versie het is.

In de startpost staat ook dat je beter BT 2.0 kunt nemen, maar in dit topic heb ik ook gelezen dat de K750 die nieuwe functies van BT 2.0 niet ondersteund. Dus wat is nu waar?

En als ik een dongle neem met een lagere BT versie, zit er dan nog veel verschil tussen BT 1.1 en 1.2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:08:
Zit er qua kwaliteit nog veel verschil tussen verschillende merken BT Dongles? Ik haal liever een dongle voor 100 meter, maar ik ben leek wat betreft BT en weet niet of het wel veilig is. Als BT niet zo erg veilig is, dan is de 10 meter versie al veiliger lijkt mij.

In de startpost staat er dat de foon BT 2.0 ondersteund, maar ik zie bij de specificaties van verschillende dongles niet staan welke BT versie het is.

In de startpost staat ook dat je beter BT 2.0 kunt nemen, maar in dit topic heb ik ook gelezen dat de K750 die nieuwe functies van BT 2.0 niet ondersteund. Dus wat is nu waar?

En als ik een dongle neem met een lagere BT versie, zit er dan nog veel verschil tussen BT 1.1 en 1.2 ?
Ik heb eerder een BT problemen en ervaringen topic gestart, deze is echter diep weg gezonken omdat niemand meer problemen heeft met BT :+
De Cellink bta-6030 is een BT2.0 dongle met 100m bereik, het is een misverstand dat BT signalen niet versleuteld kunnen worden, dit kan dus wel :)
Andere dongles met BT1.2 zijn nog wel up-to-date en ze werken zeker goed samen met SE foons.
Het is wel prettig om een dongle met Widcomm drivers te nemen, die biedt de meeste mogelijkheden omdat alle profielen van de diverse foons en headsets ondersteund worden.
Bovengenoemde bta-6030 is bij de MM te koop of heel duur bij pdashop e.d., deze werkt met Widcomm drivers en met de meegeleverde Toshiba drivers.
Het enige wat BT2.0. op de K750i en co niet biedt is de hogere snelheid van BT2.0, maar je kunt wel je foon met een headset verbinden en tegelijk met een andere foon en je pc.
Met de T630 (heeft BT1.2) kun je maar een apparaat tegelijk verbinden.
Wat ook nooit vermeld wordt is dat je niet zomaar met BT kunt verbinden, je moet eerst pairen, oftewel toestemming geven voor de verbinding op zowel je foon als je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er trouwens ergens in te stellen hoe lang t duurt voor de toetsblok en screensaver inschakelen?

oja, nog wat: als je zo'n HID-profiel maakt om winamp te besturen (misschien handig als iemand er een heeft om die even hier te posten, scheelt dubbel werk), kan je dan ook als winamp geminimaliseerd is besturen, of kan het alleen zoals bij je normale toetsenbord: alleen [b] indrukken als winamp ook echt open staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e1ias schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:06:
De HPM-70 kost bij de Phonehouse maar € 29,95....
Dat klinkt al best goed :)
Maar als iemand met zijn w800 niet veel naar muziek luistert zou ik toch graag mijn headset tegen de zijne willen ruilen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de belcompany "zou" ie zelfs maar 20 of 25 kosten... ben benieuwd, maar ze hadden m niet op voorraad vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:23:
[...]

Ik heb eerder een BT problemen en ervaringen topic gestart, deze is echter diep weg gezonken omdat niemand meer problemen heeft met BT :+
De Cellink bta-6030 is een BT2.0 dongle met 100m bereik, het is een misverstand dat BT signalen niet versleuteld kunnen worden, dit kan dus wel :)
Andere dongles met BT1.2 zijn nog wel up-to-date en ze werken zeker goed samen met SE foons.
Het is wel prettig om een dongle met Widcomm drivers te nemen, die biedt de meeste mogelijkheden omdat alle profielen van de diverse foons en headsets ondersteund worden.
Bovengenoemde bta-6030 is bij de MM te koop of heel duur bij pdashop e.d., deze werkt met Widcomm drivers en met de meegeleverde Toshiba drivers.
Het enige wat BT2.0. op de K750i en co niet biedt is de hogere snelheid van BT2.0, maar je kunt wel je foon met een headset verbinden en tegelijk met een andere foon en je pc.
Met de T630 (heeft BT1.2) kun je maar een apparaat tegelijk verbinden.
Wat ook nooit vermeld wordt is dat je niet zomaar met BT kunt verbinden, je moet eerst pairen, oftewel toestemming geven voor de verbinding op zowel je foon als je pc.
De bta-6030 is zeker vrij nieuw, ik kan er weinig over vinden. Heb hem alleen op de site van pdashop.nl gezien. De pricewatch kent ook geen Cellink producten.
Als BT 2.0 dongles nog zo schaars zijn is het mischien handiger om toch een BT 1.2 dongle aan te schaffen, maar ik zal dan iig wel kijken of die met Widcomm drivers werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat de gevolgen zijn van een master-reset?
Wat voor gegevens raak je allemaal kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Def XR schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 15:40:
[...]

natuurlijk moet je die kopen ;)

maar hans teeuwen draait hier wel, dus het ligt niet aan hans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
is er ook een handleiding hoe het werken met smartvas en BT werkt?
dus msn via BT?
het staat nog niet in de openingspost volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:59:
[...]

Dat klinkt al best goed :)
Maar als iemand met zijn w800 niet veel naar muziek luistert zou ik toch graag mijn headset tegen de zijne willen ruilen :9~
die oordopjes van de w800i zijn gewoon geil :9
had ze op in de auto. Ik hoorde echt helemaal niets behalve perfecte muziek. En me vriendin praatte blijkbaar gewoon door, maar ja ik hoorde niets :)

wel gevaarlijk btw, met oordoppen in de auto. Alleen op een rustige snelweg te doen.

Trouwens, morgen weer in mijn eigen auto de w800i aansluiten op mijn superdeluxe autoradio MET casette+bandje met tulpplugje dus de muziek komt dan dus uit mijn radio boxen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even over het programma my friends, welke mensen gebruiken yamigo en wat zijn de voordelen daarvan tov smartvas?

dan nog even over de email problemen met de mensen die - netzoals mij - Hi hebben, ik weet zeker dat ik de goede instellingen heb maar krijg steeds de foutmelding "kan server niet vinden" (planet) wat geeft hij bij jullie aan? is er uberhaupt iemand die email werkend heeft met Hi? ik heb ook al de instellingen via de SE site laten sturen maar dat mocht ook niet baten ..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

achterop23 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:47:
is er ook een handleiding hoe het werken met smartvas en BT werkt?
dus msn via BT?
het staat nog niet in de openingspost volgens mij.
Da's niet echt moeilijk toch :?
Registreer je bij Smartvas, maak een user aan om je eigen instellingen te kunnen aanpassen.
Met deze user kun je je msn of hotmail account invoeren (of welke je gebruikt voor messenger).
Download de J2ME Smartvas client en installeer deze op je foon.
Net als bij de Opera minibrowser start je de Smartvas client vanaf SE Device explorer, zodat je een verbinding met internet van je pc hebt.
Dan user en pw op de client invullen en je bent online ;)

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware