dat als het niet is geworden wat je dacht dat het werd dan fohn je dat hele geval er af.Banjy schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:05:
[...]
Wat bedoel je hier precies mee? Nu of over 4 dagen? En de bobbels weg fohnen of het hele folie...?
Wel bedankt voor je snelle reactie
Geil kaal!Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:56:
[...]
Laatste keer dat ik checkte, had ik toch echt nog tieten en een kale poes. Dus, JA hier ook een vrouw.
DaveD
Ik heb hetzelfde probleem met mijn (vodafone) k750i.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:55:
Zoo, Ik heb eindelijk mijn K750i binnen. Ik ben blij![]()
Ter voorbereiding heb ik geprobeerd alles door te lezen in de topics hier op tweakers.
Toch heb ik 2 vragen waar ik het antwoord niet heb kunnen vinden, misschien dat iemand het weet.
Vraag1:
Ik zag hier dat ik niet de laatste firmware op mijn telefoon heb staan,
namelijk versie R1L002. Hier lees ik dat versie R1N035 beschikbaar is. Nu ben ik niet zo'n mierenn**ker maar ik gebruik het toestel nogal veel voor fotografie en volgens de topicstart is er verbetering te verwachten.
Ik heb alle stappen doorlopen mbt updaten van firmware zoals ik ze eerder in dit topic heb gevonden maar zodra ik wil updaten krijg ik de melding "er is momenteel geen service met toestellen van jouw operator". Helaas pindakaas. Ik, in mijn onnozelheid, heb geprobeerd ipv een t-mobile sim een vodafone-sim te gebruiken, dat maakt niet uit. (toestel is sim-lockvrij).
Weet iemand hoe het komt dat ik deze melding krijg en wat de oplossing is?
Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden?
[ Voor 19% gewijzigd door c0deaddict op 30-09-2005 13:17 ]
* Pubbert durft het niet te proberen in de angst straks turks ofzo te hebben
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
[ Voor 95% gewijzigd door Korakal op 02-10-2005 14:40 ]
Verwijderd
Bij de belcompany was ie niet binnen, wekte ook de indruk dattie er pas volgende week zou zijn.
Ik ga dus misschien maar een jack-converter via ebay bestellen, anders zit ik ook weer met goeie oordopjes waarvan het touwtje te kort is om bij een ander apparaat te gebruiken (er zit volgens mij geen verlengsnoertje bij de HPM-70 of wel?
Heb nu een vrij harde mp3 maar daar wordt ik niet wakker vanVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:03:
[...]
Wat dacht je ervan om eens een ander weksignaal in te stellen? Ik heb die standaard "Morning Glow" als weksigaal, die begint lekker rustig maar druk 'm uit voordat hij harder gaat want horen en zien vergaat je....
Verwijderd
Dan nog even over het converteren van 3gp filmpjes, ik heb de een dvd-rip van happy tree friends op mn pc te staan (48min) en die wil ik graag op mn mob. Nu kan je met ImTOO - wat bij mij overigens perfect werkt - geen langere filmpjes maken dan 2 min, komt waarschijnlijk door de trial version. Weet iemand een programma waarmee je filmpjes kunt maken van langer dan 2 min? Of weet iemand ImTOO te omzeilen
Je kunt natuurlijk alvast een BT v2.0 dongle kopen als je nog geen dongle hebt maar voor je K750i (W800 en D750 natuurlijk ook) is het niet nodig. De K750i ondersteunt namelijk wel BT v2.0 maar niet de mogelijke aanvulling EDR (Enhanced Data Rate). Hierdoor kan de K750i maximaal met de snelheden omgaan zoals beschreven in de BT v1.2 specificatie. Dit is ook duidelijk te zien in de whitepaper waarin vermeld wordt dat de K750i maximaal 600 Kbps asynchroon aan kan en 350 Kbps synchroon.elmo13th schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:44:
[...]
klinkt goed, welke verkoper was dat? vaak hebben die shops die aanbiedingen continu.
heb ik trouwens goed gelezen dat onze telefoons BT 2.0 ondersteunen? misschien ook wel de moeite waard om zo'n dongle te zoeken, gaat het mp3 uploaden een stukkie sneller
mijn weksignaal is heel relaxed een mp3'tje (beautiful v james blunt)
Voor meer info over bluetooth kijk op https://www.bluetooth.org of kijk hier voor specs van verschillende versies.
Mobile 3GP converterrisp schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:45:
Weet iemand misschien een goed programma om van 3gp naar avi (divx, xvid) te converteren? Zelf heb ik Zwei Stein gevonden maar ben er niet erg over te spreken; kwaliteit gaat achteruit en het geluid is helemaal slecht. Ook heb ik het met quicktime 7 geprobeerd, maar hetzelfde resultaat.
Zie mijn posts hierboven.Banjy schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:29:
Ik heb zojuist IMTOO video converter geinstalled maar ik begrijp het niet helemaal. Als ik onder profile kies en dan 3gp en convert (zonder andere instellingen) dan gaat het goed maar is de kwaliteit dus erg matig. Zet ik vervolgens de settings wat hoger (zoals de post op de vorige pagina boven aan) dan failed hij met encodenWie weet waar dit aan kan liggen? Want het programma lijkt me beter dan PVauthor. Ik wil gewoon max kwaliteit op me telefoon, grootte maakt niet zoveel uit. Als hij het maar afspeelt.
[ Voor 44% gewijzigd door Victorio op 30-09-2005 15:31 ]
Apart, my friends werkt hier wel in combinatie met Hi20. Kan gewoon inloggen enzo. Dus daar krijgt hij wel verbinding mee. Maar die email werkt helaas nog nietVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:52:
Even over de msn en email problemen met de mensen die Hi hebben. Ik heb dus zoals eerder vermeld bij tell me gevraagd wat de oorzaak was, die man daar vertelde mij dat het met mijn Hi20 abo onmogelijk zou zijn mijn email te checke omdat ik geen "volledig gprs" abo heb. Ik vind dit echter een zeer vaag verhaal want ik kan wel gewoon wappen via gprs, maar email checke of "my friends" of alle andere msn-achtige applicaties werken niet.
[ Voor 7% gewijzigd door GGS_206 op 30-09-2005 15:36 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Zelfde bij mij, My friends werkt gewoon wel maar die gmail gebeuren nog nietGGS_106 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:36:
[...]
Apart, my friends werkt hier wel in combinatie met Hi20. Kan gewoon inloggen enzo. Dus daar krijgt hij wel verbinding mee. Maar die email werkt helaas nog niet
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 16:36 ]
Verwijderd
hoe heb jij met ImTOO een langere video dan 2 min gekrege? of heb jij de volledige versie?Victorio schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:09:
Films op de K750
Volgens mij zou 100kbit/s@15fps redelijk moeten zijn. Ben nu Southpark S1E1 aan het converteren. Aflevering van 24 minuten duurt 2 minuten om te converteren. Ben benieuwd naar de kwaliteit zo.
...
heeft iemand een programma waarmee je langere videos (meer dan de 2min van ImTOO) kan convertere? is er ook een gratis versie van ImTOO waarmee je langere videos kan maken?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 16:36 ]
Ik heb de volledige versie ja...Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:36:
[...]
hoe heb jij met ImTOO een langere video dan 2 min gekrege? of heb jij de volledige versie?
heeft iemand een programma waarmee je langere videos (meer dan de 2min van ImTOO) kan convertere? is er ook een gratis versie van ImTOO waarmee je langere videos kan maken?

Verwijderd
ik heb my friends nu ook werkend, kan ik nu ook dezelfde contactpersonen uit mijn msn toevoegen ofzo, ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe het in zn werk gaat! en betaal gewoon per inkomend berichtje? dan zou je namelijk uren online kunnen zijn voor zowat geen geld!Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:17:
[...] Zelfde bij mij, My friends werkt gewoon wel maar die gmail gebeuren nog niet
‹(◕‿◕)›

Maar dus meer ervaringen hier mee?
Probeer Floats mobile agent eens....staat link in startpost.wout-hugo schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:18:
[...]
2 bier voor jou als jij het kan vinden. Ik iig niet, Niet bij de B van back-up en bij de S van synchronisatie staat wel een pagina verwijzing, maar dat is alleen maar om de adreslijst enz. met outlook te synchroniseren.
Ik zoek gewoon een volledige backup
Weet niet wat je er allemaal mee kunt backuppen, maar smsjes kan iig wel.
(Is ook wel nodig met zo'n loser telefoon die maar 200 smsjes op kan slaan

Als Telfort overgenomen wordt door KPN, zal het ontvangst niet verbeteren.
Ik ga over een maand van Telfort naar Vodafone, dus misschien zelfs beter bereik dan nog
[ Voor 13% gewijzigd door Aghanim op 30-09-2005 17:38 ]
Kan iemand mij met dit helpen?boogywoogy schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:26:
Dan heb ik nog een vraagje over de k750i van vodafone
Wat als er een nieuwe firmware is en ik wil die op me mobiel zetten? wat als ik dat dan doe? moet ik dan soms elke keer naar een vodafone winkel gaan want als ik er nieuwe firmware op zet, dan zet ik er toch een ander firmware op en unlock ik hem dan? want dat wil ik niet doen!!
want ik zou het jammer vinden als ik dan niet up-to-date ben...
bedankt
it's as simple as something the nobody knows....
Die vraag is toch zeker een grapje mag ik hopen ?
[ Voor 45% gewijzigd door Aghanim op 30-09-2005 18:14 ]
Aghanim schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:02:
[...]

Nee, ik zie niet in waarom.Aghanim schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:02:
[...]
Het is toch gewoon om de nieuwste firmware te willen hebben?
Ja dat is gewoon ja. Het is echter niet helemaal normaal om een vraag te stellen die al 238723x gesteld is in dit topic. Lees dus gewoon even rustig een aantal posts terug.boogywoogy schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:36:
[...]
Nee, ik zie niet in waarom.
Ik heb Vodafone op m'n K750i, als ik dat vergelijk met Kpn in m'n 8210 (beide heb ik meestal bij me) dan doet Vodafone het goed tot zeer goed (ook in de auto) en Kpn is gemiddeld.Banjy schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:36:
Ik baal best wel eigenlijk dat ik van vodafone naar Telfort ben gegaan! Heb amper ontvangst op me kamer in tegenstelling tot vol ontvangst met vodafone. Moet bij het raam gaan staan om enigzins ontvangst te hebbenHeb ze al gebeld, maar ja ze kunnen/gaan er natuurlijk niet veel aan doen. Maar wie weet eigenlijk of de K750i een goede antenne heeft... want dat zou het ook nog kunnen zijn natuurlijk. Ach ik hoop dat als ze door KPN overgenomen worden het wel wat beter wordt.
Maar dus meer ervaringen hier mee?
Bij diverse klanten verlies ik het Kpn signaal als ik een kelder in ga, Vodafone heeft dan gewoon nog maximaal signaal
Nu weet ik niet of Vodafone switcht tussen 900 en 1800Mhz als het bereik terug loopt, maar dat kan bij Kpn natuurlijk ook

Ergo ik denk dat het niet aan het toestel ligt, maar daar kan je alleen achter komen door een Vodafone sim in je toestel te doen
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Kunnen we jou niet gewoon bannen?boogywoogy schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:36:
[...]
Nee, ik zie niet in waarom.
Jij en een x aantal anderen vergallen het plezier en nut van deze topic

Even spieken op de Telfort-site:apNia schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:01:
Een vriend van me heeft net een K750i gekocht bij telfort, en uitgaand werkt niet, maar inkomend wel. Bij uitgaand zegt ie 'Nummerfout'.. iemand een idee of dit normaal is bij Telfort en wat ik moet doen? Kan nergens een klantenservice nummer vinden behalve 1200 op je mobiel.. maarja, dat doet ie niet
06 2600 1200
Verwijderd
Is Telfort een beetje een redelijke aanbieder? Zelf woon ik in Gelderland, weet iemand of de ontvangst daar een beetje goed is?
Tijdens het afspelen van MP3's heb ik last van korte kraakjes, kleine piepjes meer. Deze hoor ik bij het afspelen op de PC niet. Het heeft dus niets te maken met het soort muziek (wat een lol de vorige keer
Daarnaast merk ik ook dat hij sommige liedje gewoon stopt na een aantal minuten. Dit terwijl de gehele song erop staat. Dit kan toch ook niet goed zijn? Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Iemand die hier een zinnige reactie op kan geven?
heb ik namelijk ook, weet niet wat het zijn. is op mijn autoradio ook wel eens.
Ja, volgens mij hebben wij het over hetzelfde. Ik vind het aleen erg irritant dat soms om de 30 seconden weer voorkomt.Aghanim schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:22:
bedoel je 'bliep' geluidjes?
heb ik namelijk ook, weet niet wat het zijn. is op mijn autoradio ook wel eens.
Maar nog minder vind ik het stomweg uitvallen van muziek; dat het toestel er dus gewoon meer stopt op een gegeven moment.
Verwijderd
Ik hoor enkel bliep geluidjes tussen de liedjes door, dus bij overgang naar een nieuw liedje. Stoort me niet echt. Hoor jij het tijdens de muziek door? Luid? Frequentie? Misschien interferentie met bluetooth (wild guess)...Jewie schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:15:
Ik heb een tijd terug (lees: het vorig topic) een bericht geplaatst over een probleem met betrekking tot het afspelen van MP3's. Toendertijd werd er wat lacherig op gereageerd hier, maar aangezien ik op mijn nieuwe (omruil) K750i hetzelfde probleem heb wil ik het graag nogmaals onder de aandacht brengen.
Tijdens het afspelen van MP3's heb ik last van korte kraakjes, kleine piepjes meer. Deze hoor ik bij het afspelen op de PC niet. Het heeft dus niets te maken met het soort muziek (wat een lol de vorige keer), maar het moet een foutje in de software zitten lijkt mij. Is dit probleem bij iemand anders bekend? Nogmaals, op de PC hoor ik dit niet. Ik heb de op een na laatste firmware op het toestel staan.
Daarnaast merk ik ook dat hij sommige liedje gewoon stopt na een aantal minuten. Dit terwijl de gehele song erop staat. Dit kan toch ook niet goed zijn? Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Iemand die hier een zinnige reactie op kan geven?
IK heb de W800
Ik heb het inderdaad gedurende de liedjes. Het klinkt inderdaad best hard (even hard als de muziek zelf) en doet zich soms wel om de 10 seconden voor... Is dus simpelweg irritant.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:30:
[...]
Ik hoor enkel bliep geluidjes tussen de liedjes door, dus bij overgang naar een nieuw liedje. Stoort me niet echt. Hoor jij het tijdens de muziek door? Luid? Frequentie? Misschien interferentie met bluetooth (wild guess)...
IK heb de W800
Ik heb BT uitstaan op mijn toestel en het gebeurd gewoon thuis en ik ben de enige met een BT-toestel.
Ik denk eerder met de bitrate van het liedje ofzo.
Mijn autoradio doet het af en toe ook en heb op dit forum gelezen dat goedkope mp3 autoradio's het erg vaak schijnen te doen.
Gelukkig komt het niet vaak voor, dus ik neem het maar voor lief
Verwijderd
Nee grapje.
Ik was pas op zoek naar leuke java programma's (legaal en gratis, bv getjar.com) en kwam een programma tegen wat automatisch al je telefoongesprekken opneemt (niet aanneemt, maar opneemt, recorden dus). Zo stom als ik ben niet op het moment meteen gedownload, maar de dag erna heel internet afgezocht naar waar het ook alweer was. Ik kon het niet meer vinden.
Weet iemand toevallig over welk programma ik het heb, of nog beter, waar ik het kan vinden?
En een misschien wat centralere vraag: Wat zijn echte Java utilities die je MOET hebben op je phone? (zelfs vond ik Security Cam wel een goede, maakt foto's zogauw er iets in beeld beweegt.. helaas alleen demo versie te verkrijgen)
Wat is de gewenste Bitrate? Mijn songs staan allemaal op 128 kbps 44 kHz of 192 kbps 44 kHz.Aghanim schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:36:
Heeft niks met BT of wat dan ook te maken.
Ik denk eerder met de bitrate van het liedje ofzo.
Mijn autoradio doet het af en toe ook en heb op dit forum gelezen dat goedkope mp3 autoradio's het erg vaak schijnen te doen.
Gelukkig komt het niet vaak voor, dus ik neem het maar voor lief
ik weet het namelijk ook niet.
zoek anders ff op 'mp3 bliep' oid....
Verwijderd
Ik woon in Gelderland, in de Achterhoek welteverstaan, en dit is het derde jaar Telfort voor mij. Is werkelijk waar in 1 woord PERFECT. Kan niet anders zeggen. Heb hiervoor Hi gehad, maar daarmee moest ik echt m'n mobiel in de lucht houden om bereik te hebben. Bij Telfort kan ik waar dan ook zijn, kan zelfs tot een eind hier over de grens rijden en dan nog heb ik ontvangst. Dekking is in Gelderland, althans dit deel van Gelderland, prima voor elkaarVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:15:
Ik zat er over te denken om de K750 te halen icm met een 1jarig Telfort abbonnement. Nou weet ik niet waar ik moet wezen voor vragen over ervaringen mbt verschillende providers dus daarom post ik hier.
Is Telfort een beetje een redelijke aanbieder? Zelf woon ik in Gelderland, weet iemand of de ontvangst daar een beetje goed is?
Heb echt friggin lang met die gasten gehangen... Uiteindelijk hielp een fabrieksreset me uit de problemen..
Verwijderd
[...]
Kan iemand mij met dit helpen?[/quote
Zijn vraag is: Als ik mijn telefoon met nieuwe firmware update, unlock ik hem dan daarmee?
Ik wil hem n.l. niet unlocken omdat ik dan bij vodaphone de garantie kwijtraak.
Wat MINDER snel fel OVERREAGEREN mag toch wel op hem

Het is in ieder geval niet die stomme vraag van, ik heb geupdate en hij werkt niet!
Nou, ik vind het een best goede vraag: Is bij een update de simlock er ook af?

Ik wil dit eigenlijk best wel weten

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 20:40 ]
Voor zo ver ik het hier snap zijn de Vodafone modellen met eigen firmware... dus wil updaten via SE niet.Zijn vraag is: Als ik mijn telefoon met nieuwe firmware update, unlock ik hem dan daarmee?
Ik wil hem n.l. niet unlocken omdat ik dan bij vodaphone de garantie kwijtraak.
![]()
Wat minder snel fel reageren mag toch wel op hem
Andre
Verwijderd
Verwijderd
Thnxthe_nowhereman schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 20:34:
[...]
Voor zo ver ik het hier snap zijn de Vodafone modellen met eigen firmware... dus wil updaten via SE niet.
Andre
Verwijderd
Als de update je lukt, raak je je simlock niet kwijt. Daarnaast is het grote bullshit van VODAFONE dat je je garantie kwijt raakt als je het laakt unlocken.Ik wil hem n.l. niet unlocken omdat ik dan bij vodaphone de garantie kwijtraak.
Het is niet strafbaar om je phoon te laten unlocken, is namelijk niet illegaal. Vorig jaar zijn er 4 grote rechtzaken geweest van VODAFONE, KPN, T-MOBILE en O2. In alle 4 de zaken heeft de rechter geordeeld dat simlock verwijderen niet strafbaar is en zeker niet de garantie aantast!
Zelf aan Firmware sleutelen, dan is je garantie vervallen. Dit geldt echter niet voor officiele SE update!
En nu niet vragen waarom SEUS niet werkt, dat weet SE zelf niet eens . Gewoon elke dag proberen.
Succes.
Verwijderd
Thnxs GekkeMolukker !
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 20:49 ]
bedankts voor al de antwoorden, maar heb net van mun moeder gehoord dat ik geen mobiel mag kopen waar een camera bij zit, JONGEN wat ben ik nu boosVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 20:45:
Als de update je lukt, raak je je simlock niet kwijt.
Thnxs GekkeMolukker !

Verwijderd
Nou maak je je dus wel belachelijk, als ik dit had gewetenboogywoogy schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 20:52:
[...]
bedankts voor al de antwoorden, maar heb net van mun moeder gehoord dat ik geen mobiel mag kopen waar een camera bij zit, JONGEN wat ben ik nu boos![]()
![]()

Laat maar, ik bemoei me niet meer met anderen

Nou het zit zo, mijn vader zei dat ik een nieuwe mob+abbo mocht hebben, en toen zij mij moeder dat het niet mochtVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:13:
[...]
Nou maak je je dus wel belachelijk, als ik dit had geweten![]()
Laat maar, ik bemoei me niet meer met anderen
Verwijderd
Laat maar joh, bemoei me er niet meer mee, wil het topic serieus houdenboogywoogy schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:16:
[...]
Nou het zit zo, mijn vader zei dat ik een nieuwe mob+abbo mocht hebben, en toen zij mij moeder dat het niet mocht
Verwijderd
Verwijderd
Duo is dat kleine formaat, dat in je telefoon past.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:29:
Maakt het nou nog uit of je duo pro of 'gewoon' pro memory erin steekt? Ik heb ff de search gebruikt maar dan krijg ik allemaal nutteloze results. Sorry als het al in het topic staat ergens.
Gewone formaat memorystick is groter (te groot) formaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 21:37 ]
Zometeen maar eens een leuk thema in elkaar knutselen ervoor
Verwijderd
Ah dat zijn mooie berichten. De telefoon lijkt me wel wat dus morgen maar even kijken of ze hem nog hebben bij t for telecom. Het feit dat je er maar 1 jaar ipv 2 aanvast zit vindt ik ook wel een fijn idee.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:56:
[...]
Ik woon in Gelderland, in de Achterhoek welteverstaan, en dit is het derde jaar Telfort voor mij. Is werkelijk waar in 1 woord PERFECT. Kan niet anders zeggen. Heb hiervoor Hi gehad, maar daarmee moest ik echt m'n mobiel in de lucht houden om bereik te hebben. Bij Telfort kan ik waar dan ook zijn, kan zelfs tot een eind hier over de grens rijden en dan nog heb ik ontvangst. Dekking is in Gelderland, althans dit deel van Gelderland, prima voor elkaar
Tot nu toe enkel oude barrels gehad wat betreft mobieltjes, m'n huidige mobiel heeft onderhand 5 uur standby tijd en 5 minuten gesprekstijd
Tijd voor iets nieuws dus!
Dit is via de usb. Wil straks nog een keer update als het kan dan.
Ik zie wel mijn drive van de telefoon maar de telefoon zelf niet. Ik heb ook al de kabel schijn gebogen. Dat heb wel eens geholpen. Maar dat hiep maar ff. Het is nog maar een paar keer gelukt om verbinding met de telefoon zelf gehad. Ligt dit aan de drivers of aan de kabel? En hoe kan ik dit oplossen?
Heb het al op gelost. Met contact spray. Wel raar eigenlijk dat ik nu wel me telefoon zie. Dat ik al die tijd wel de flas wel gewoon kan zien.
Leuk header plaatje van deel 2.
@ Speedy-Andre
Ik had het probleem dat ik mijn telefoon niet zag of heel erg kort zag ik mijn telefoon. En toen was er geen verbinding meer. Atijd maar een paar sec. Maar ik kon gewoon mijn flasdrive van me telefoon benaderen. Bestanden er afhalen of er op het maak niet uit. Maar mij telefoon kon ik niet benaderen. Nu heb ik met contact spray de contacten schoon gemaakt en nu kan ik gewoon mijn telefoon zien en benaderen. Wat eerst niet kon. Het is een beetje raar. Want ik vond het echt gek dat ik wel mijn flas maar niet me telefoon kon benaderen. Maar het is gelukig op gelost.
[ Voor 49% gewijzigd door Calamor op 30-09-2005 23:38 ]
Ik vind het lastig om te begrijpen wat je bedoelt, maar ik doe een poging :Calamor schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:45:
Ik heb alle forums van k750 en de 3 delen. Er werd wel een vraag over gestelt maar is niet geantwoord.
Dit is via de usb. Wil straks nog een keer update als het kan dan.
Ik zie wel mijn drive van de telefoon maar de telefoon zelf niet. Ik heb ook al de kabel schijn gebogen. Dat heb wel eens geholpen. Maar dat hiep maar ff. Het is nog maar een paar keer gelukt om verbinding met de telefoon zelf gehad. Ligt dit aan de drivers of aan de kabel? En hoe kan ik dit oplossen?
Leuk header plaatje van deel 2.
Dat je pc alleen de drive (memorystick) ziet komt denk ik door een driver die niet goed, of niet compleet is geïnstalleerd.
Probeer eens de driver te verwijderen en deze opnieuw te installeren (met SE cd).
Wanneer ik de usbkabel heb aangesloten, dan zie ik een extra drive, 2 modems en 2 WMC apparaten in devicemanager van XP.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik heb een W800i + Hi 25 en kan My Friends gewoon gebruiken, Gmail heb ik nog niet geprobeerdVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:52:
Even over de msn en email problemen met de mensen die Hi hebben. Ik heb dus zoals eerder vermeld bij tell me gevraagd wat de oorzaak was, die man daar vertelde mij dat het met mijn Hi20 abo onmogelijk zou zijn mijn email te checke omdat ik geen "volledig gprs" abo heb. Ik vind dit echter een zeer vaag verhaal want ik kan wel gewoon wappen via gprs, maar email checke of "my friends" of alle andere msn-achtige applicaties werken niet.
<knip>
Weet iemand of deze al in NL te krijgen is:

http://mobile.brando.com.hk/SEW800iSpeakerCradle.php
vind het wel een coole gadget
[ Voor 17% gewijzigd door Sir_Killalot op 01-10-2005 00:11 ]
Waarom met een programma, terwijl je standaard al gesprekken kunt opnemenVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:36:
SEUS WERKT NIET !!! HELP!!!!!
Nee grapje.
Ik was pas op zoek naar leuke java programma's (legaal en gratis, bv getjar.com) en kwam een programma tegen wat automatisch al je telefoongesprekken opneemt (niet aanneemt, maar opneemt, recorden dus). Zo stom als ik ben niet op het moment meteen gedownload, maar de dag erna heel internet afgezocht naar waar het ook alweer was. Ik kon het niet meer vinden.
Weet iemand toevallig over welk programma ik het heb, of nog beter, waar ik het kan vinden?

Gewoon een opname-shortcut maken en klaar ben je
Is het niet gewoon intestellen dat het altijd gebeurt? Dit zoek ik eingelijk ook wel.Speedy-Andre schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:14:
[...]
Waarom met een programma, terwijl je standaard al gesprekken kunt opnemen![]()
Gewoon een opname-shortcut maken en klaar ben je
[ Voor 5% gewijzigd door Calamor op 01-10-2005 00:26 ]
Verwijderd
My friends is een standaard chat functie op je telefoon, je moet bij yamigo een acount aan maken met dat acount kan je weer via je telefoon inloggen op msn via gprs dus dan heb je msn op je telefoon echter na mijn ervaring werkt yamigo niet zo best vaak storing en het duurd 2 minuuten voordat je een berichtje terug krijg omdat het met vertraging werkt. Ik zelf gebruik nu smartvas dat werkt stabieler en veel sneller! je maakt een acount aan en download de client naar je pc via die client kan je ook msn op. op je telefoon vul je bij mijn friends je smartvas wacht woord en acount naam en de homepage van smartvas en verder gewoon de gprs instellingen van je mobiele operator.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 08:13:
Zou iemand wat uit kunnen legge over my friends, heb al even op het wireless village forum gekeken alleen kan er weinig nuttige informatie uit halen. Ik vond er wel uitspraken als: "nu kan ik hele dag msn bij me hebben en betaal ik vrijwel alleen ik een berichtje ontvang en zelfs dat kost bijna niets" . Alleen kan je my friends op een 1 of andere manier, min of meer synchroniseren met msn? Want volgens mij is het gewoon een chatroom, dus zou je alleen met andere mensen kunnen praten die over my friends beschikken! En is het inderdaad zo dat je alleen voor het ontvangen berichtje betaalt? Als iemand hier iets over zou kunnen vertellen, want volgens mij zijn er wel meer mensen die daar belangstelling bij hebben, alvast bedankt!
Bij smartvas zal je echter niet als je inlogt via je telefoon je contactpersonen van msn te zien krijgen doe hiervoor het volgende, voeg via je my friends een contact persoon toe genaamd admin en je contact personen zullen te voorschijn komen!
Let wel op dat het niet meer als 20 contact personen ondersteund anders loopt ie vast!
ik heb mijn instellingen als volgt:
gebruikersnaam: je smarvas gebruikersnaam.
Domein: smartvas.com.
password: je smartvas wachtwoord.
server: http://www.smartvas.com/oma/imps.
internet profilel: hier vul je je gprs acount naam in, ik heb hier orange world staan.
de rest laat je voor wat het is.
Zo zou het moeten werken, mocht je vragen hebben dan hoor ik het nog wel!
DaveD
Mooi TS lekker veel info
Domein hoeft niet persee. Kan je ook wel leeg laten.DaveD1109 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 09:23:
[...]
ik heb mijn instellingen als volgt:
gebruikersnaam: je smarvas gebruikersnaam.
Domein: smartvas.com.
password: je smartvas wachtwoord.
server: http://www.smartvas.com/oma/imps.
internet profilel: hier vul je je gprs acount naam in, ik heb hier orange world staan.
de rest laat je voor wat het is.
Op het forum van SmartVas.com staat het volgende:
Dus zo werkt het dus1) Make sure you have entered your correct MSN username and MSN password at Your Details section or our web site www.smartvas.com
2) Login your SE embedded IMPS client with your Smart VAS username and password, NOT your MSN username and password. Leave the domain field empty . Also, make sure you are using WAP profile, as it is a MUST for SE embedded IMPS client.
3) Once logged in successfully, it is correct that you cannot see any of your MSN buddies. Now, add a Smart VAS buddy: admin. Again no domain field needs to be filled in.
4) Now must logout and Login back again. Then, you should see back all your MSN buddies from now on.
‹(◕‿◕)›
ONZIN!
Je moet gewoon vragen. Ze krijgen ze van 2 veschillende leveranciers. Eentje die wel en eentje die niet simlockvrij is.
Vraag:
Wat voor bluetooth dongle heb ik nodig? BT 1.1 doet het ook met de w800i?
‹(◕‿◕)›
In België krijg je de telefoon niet gratis maar is wel leuk als je beetje wacht vooraleer je een nieuw toestel koopt want daalt in prijs. Best handig als je niet echt meteen een nieuw toestel nodig hebt.
Verwijderd
deze was volgens mij alleen voor Apple computers... niet voor Windows based compsachterop23 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 11:07:
Was er nu ook een koppeling met iTunes?
Daar had ik iets van gehoord.
En hoe zit het met films converteren. Ik weet dat het progje in de openingspost staat, maar kan je bijvoorbeeld hele films converteren en die op je w800i zet.
Met Mass Storage Synchroniser kun je dit doen. Heb de software al gedownload maar weet niet of het werkt daar ik geen W800i heb. Was wel moeilijk te downloaden.achterop23 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 11:07:
Was er nu ook een koppeling met iTunes?
Daar had ik iets van gehoord.
En hoe zit het met films converteren. Ik weet dat het progje in de openingspost staat, maar kan je bijvoorbeeld hele films converteren en die op je w800i zet.
ik zit hier bij familie op me eigen acer laptop, maar zij hebben dan weer macs, wil het wel even testen
Met Floats mobile agent heb ik het al geprobeerd. Het punt is alleen dat als ik de telefoon connect dat die dan 100% van de CPU gebruikt. Met het programma kan ik dan niets meer beginnen.Aghanim schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:37:
[...]
Probeer Floats mobile agent eens....staat link in startpost.
Weet niet wat je er allemaal mee kunt backuppen, maar smsjes kan iig wel.
(Is ook wel nodig met zo'n loser telefoon die maar 200 smsjes op kan slaan)
Als Telfort overgenomen wordt door KPN, zal het ontvangst niet verbeteren.
Ik ga over een maand van Telfort naar Vodafone, dus misschien zelfs beter bereik dan nog
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
ik heb de tip gedaan, maar niets veranderd.
de speaker is die aan de voorkant of de achterkant van je w800i
of moet ik bellen met speaker AAN
btw, ben nu even een cabaret voorstelling van hans teeuwen aan het omzetten naar 3gp
kijken hoe groot het bestand wordt en of de w800i het gaat trekken
Het was bij een 1 jarige verlenging van de free 32,50 en 70 euro bijbetaling. Dus over 6 maand naar 22,5 en na een jaar over op prepaid
trouwens wel een hele aardige meneer bij de orange shop. gaf me nog 20 euro korting omdat ik 20 kilometer moest rijden.
ook leuk: je kan er ook pc speakers op aansluiten
[ Voor 10% gewijzigd door kleefding op 01-10-2005 11:45 ]
Bij orange als je student bent krijg je 25 euro korting op je mobieltje. en 12 maanden 20% korting op je bundel van 32.50kleefding schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 11:44:
gister een telefoon gehaald, en deze was NIET simlock vrij (orange) niet dat het een probleem is, er komen toch wel unlock codes voor.
Het was bij een 1 jarige verlenging van de free 32,50 en 70 euro bijbetaling. Dus over 6 maand naar 22,5 en na een jaar over op prepaid
trouwens wel een hele aardige meneer bij de orange shop. gaf me nog 20 euro korting omdat ik 20 kilometer moest rijden.
ook leuk: je kan er ook pc speakers op aansluiten(leuk voor feestjes)
ik heb speciaal gevraagd voor een simlockvrije omdat ik een tijd naar usa ga en daar er een prepaid in ram. Was geen probleem, ze hadden van beide types nog genoeg liggen en anders kunnen ze (met en zonder) gewoon nog besteld worden. Die met hebben ze omdat sommige mensen bang zijn voor fraude.
ik heb ook de 1 jarige 32.50 gedaan heb 65 euro moeten bijbetalen (89,95 -25)
Bij orange kan je gewoon binnenlopen en ze halen de simlock ervan af volgens mij, die codes hebben ze al. 10 minuten duurt het zei de verkoopster in groningen.
ik ben ook van free 30 naar 32.50 gegaan. Eerst een tijdelijk nr voor 32.50 die ik pas gebruik als mijn free 30, die ik wel gebruik, omgezet is naar prepaid.kleefding schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:09:
mooi, zal ik er eens binnenlopen als ik weer in hengelo ben. Bij mij was het een verlenging van een free 30. Omdat die niet meer verkocht wordt, moet ik mijn huidig abbonnement omzetten naar prepaid en later weer een nummer migratie doen. (zorgt er wel voor dat ik geen cent hoef af te kopen)
nummerbehoud en maar 1 maand dubbel
je krijgt namelijk 1 maand gratis bij orange.
Had ik ook met de voorlaatste update, zie mijn post's, is een voudig opgelost door bij -----> Instellingen-----> Algemeen -------> Fabrieksinstellingen te kiezen.
Doorloop de procedure, heb geduld en keep up the faith, en ja hoor je kan weer Nederlands kiezen in de taal MET behoud van de laatste fw.
Succes
Verwijderd
Als je je toestel in Belgie niet gratis krijgt dan zullen de beltarieven wel fors lager zijn dan in NL ?co0lman schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 11:09:
In België krijg je de telefoon niet gratis maar is wel leuk als je beetje wacht vooraleer je een nieuw toestel koopt want daalt in prijs. Best handig als je niet echt meteen een nieuw toestel nodig hebt.
Wat betaal je daar zoal ?
maar dat msn, kan je dat dan ook doen door gebruik te maken van die internet verbinding?
ik heb nml orange world uitgeschakeld omdat ik nooit internet e.d. op mijn gsm. (tenzij het me niets kost zoals via die BT dongle)
Ik had ook een te gevoelige lenscover. Ik heb gebeld met Telfort (wilden dat ik 'm opstuurde) en ik heb gemaild naar Sony-Ericsson (konden niet vaststellen wat het probleem was). Ik ben langsgeweest bij een Telfortwinkel (in Eindhoven), waar ze me wisten te vertellen dat ze al eens eerder zo'n toestel hadden opgestuurd en die kwam terug met het probleem minder erg, maar 't was er nog steeds.Shailesh schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:13:
[...]
Het probleem is dus. Als ik met mijn vinger over het knopje schuif is dat meestal al genoeg om de cameramodus te activerenDus kan je nagaan wanneer hij in mijn zak zit. En dat is natuurlijk een slechte zaak. Het vreet batterij en de camera slijt ervan. Ik ga wel ff langs, maar als ze aanbieden om te repareren sla ik gerust af. Ik wil mijn toestel niet een paar weken kwijt zijn voor een mankement die na een paar maanden gebruik geheid weer terugkomt.
Sony Ericsson raadde me aan langs te gaan bij een Sony Ericsson Service punt. Ik ben toen naar Bombeeck in Eindhoven gegaan. Hoewel ze nog geen onderdelen konden bestellen voor dit toestel, hebben ze 'm wel gemaakt!
Ik heb het probleem dus niet meer. Het bleek dat de sensor voor cover open of dicht niet in het midden zat, waar het leek te horen, maar aan de kant van 'cover dicht'... Dat kan een technicus wel aanpassen. In ieder geval bij Bombeeck wel!
Verwijderd
Denk je werkelijk dat er unlockcodes op het internet ofzo verschijnen? De nieuwe series van SE moet je met een geavanceerde dongle unlocken, dus een calculator of iets dergelijks werkt niet meer hoor...kleefding schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 11:44:
gister een telefoon gehaald, en deze was NIET simlock vrij (orange) niet dat het een probleem is, er komen toch wel unlock codes voor.
http://ilari.scheinin.fidisk.fi/itunemywalkman/achterop23 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 11:12:
waar heb je die link voor mac computers?
ik zit hier bij familie op me eigen acer laptop, maar zij hebben dan weer macs, wil het wel even testen
je moet dan alleen ook je losse ringtones in een playlist zetten....
hans teeuwen staat erop, een complete voorstelling (dat dan weer wel) van 1,5 uur ofzo
omgezet met PVauthor (trail versie) tot een bestand van 250mb.
en op je w800i is het gewoon erg goede kwaliteit!
Omzetten van divx naar 3gp voro 1,5 uur bestand duur maar een dik uurtje.
Sorry hoor maar met ImTOO 3GP Video Converter kan dit veel compacter. Met de juiste instellingen comprimeer je 1,5 uur divx tot 60 a 80 mb. En dit gaat ook nog eens veel sneller dan met PVauthor, een film van 1,5 uur converteer je dan in 12 minuten ofzo.achterop23 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:00:
hopla!
hans teeuwen staat erop, een complete voorstelling (dat dan weer wel) van 1,5 uur ofzo
omgezet met PVauthor (trail versie) tot een bestand van 250mb.
en op je w800i is het gewoon erg goede kwaliteit!
Omzetten van divx naar 3gp voro 1,5 uur bestand duur maar een dik uurtje.
Ja kan. In mediaplayer je film afspelen, op pauze zetten en dan met je joystick naar rechts blijven drukken. Dan spoelt hij verder, alleen niet erg snel dus met een film van 1,5 uur ben je wel ff bezig als je bij de 80ste minuut wil starten...achterop23 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:03:
video doorspoelen kan dat ook?
[ Voor 24% gewijzigd door Victorio op 01-10-2005 14:12 ]
Ziet er uit als een hoax.Banjy schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 13:39:
Aangezien ik zo een slechte ontvanst met mijn K750 icm Telfort abbo heb, ben ik eens gaan zoeken naar dingen die het kunnen verbeteren. Nu kwam ik dit tegen: GSM antenne versterker Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik ga zo ook even de verkoper mailen maar denk dat ik het toch wel doe, het kost namelijk zo goed als niks... Maar ik vraag het toch maar even
Mocht het echt werken dan vraag ik me af of hij wel in de K750/W800 past. Er zit maar weinig ruimte boven de simkaart.
En voor het plaatsen moet de behuizing eraf worden geschroeft.
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
thanks, zal ik ook eens proberen. En de kwaliteit? is die hetzelfde?Victorio schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:03:
[...]
Sorry hoor maar met ImTOO 3GP Video Converter kan dit veel compacter. Met de juiste instellingen comprimeer je 1,5 uur divx tot 60 a 80 mb. En dit gaat ook nog eens veel sneller dan met PVauthor, een film van 1,5 uur converteer je dan in 12 minuten ofzo.
en dat doorspoelen van video,kan dat nu?
Zie m'n vorige post edit nog ff.achterop23 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:11:
[...]
thanks, zal ik ook eens proberen. En de kwaliteit? is die hetzelfde?
en dat doorspoelen van video,kan dat nu?
Kwalieit is dan prima ja. Maar kan je zelf instellen. Bitrate op +/- 120 ofzo... veel meer kan je gsm toch niet aan.
Ik heb gemaild voor de afmetingen maar heb eens op internet rondgepluisd en kom toch wel positieve verhalen tegen. Maar ik denk dat het wel past, je hoeft hem trouwens niet open te schroeven, gewoon onder de batterij plakken en dan hopen..yGiDoRp schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:07:
[...]
Ziet er uit als een hoax.
Mocht het echt werken dan vraag ik me af of hij wel in de K750/W800 past. Er zit maar weinig ruimte boven de simkaart.
En voor het plaatsen moet de behuizing eraf worden geschroeft.
heb al antwoord terug van de verkoper:
Het gouden plaatje is groot 2 x 3,5 cm en past op vrijwel iedere GSM onder de batterij(zie advertentie en plaatsing)Helaas heb ik geen link meer van het Tos Radar programma waar dit plaatje is angeprezen om zijn goede werking.Ik kan je verwijzen naar mijn fedback als mede mijn 2 e account waarop ik de meeste verkoop: Ucky-Bincky bij e-Bay.Daar staan reviews van kopers.Ik gebruik hem zelf ook en werkt perfect.Althans betere ontvangst in gebouwen enz.
Zou dus moeten passen, ik denk dat ik hem zo maar ga bestellen. Is de gok wel waard vind ik.
laat maar, je moet eerst je gsm ontkoppelen voordat je de geheugenkaart weer kunt gebruiken in walkmanVictorio schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:13:
[...]
Zie m'n vorige post edit nog ff.
Kwalieit is dan prima ja. Maar kan je zelf instellen. Bitrate op +/- 120 ofzo... veel meer kan je gsm toch niet aan.
[ Voor 35% gewijzigd door achterop23 op 01-10-2005 14:45 ]
Verwijderd
Wat zijn de juiste instellingen?Victorio schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:03:
[...]
Sorry hoor maar met ImTOO 3GP Video Converter kan dit veel compacter. Met de juiste instellingen comprimeer je 1,5 uur divx tot 60 a 80 mb. En dit gaat ook nog eens veel sneller dan met PVauthor, een film van 1,5 uur converteer je dan in 12 minuten ofzo.
Verwijderd
BvD!!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2005 14:58 ]
Verschilt nogal per operator en dat zijn er maar 3 maar hebben diverse formules en ook nog eens low-cost formules. Je hebt proximus, Mobistar (Weldra Orange) en Base. Proximus heeft uglyduck en base heeft simyo. Voor site www.(Naam operator).be Ik zelf heb Proximus Pay&Go student en is best goedkoop. SMS 10 cent in daluren en 15 in piekuren. Vroeger 20. Eigenlijk klopt dal en piekuren niet want het zijn aangepaste uren voor de student.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:37:
[...]
Als je je toestel in Belgie niet gratis krijgt dan zullen de beltarieven wel fors lager zijn dan in NL ?
Wat betaal je daar zoal ?
Dit topic is gesloten.
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware