Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 11.968 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 149229

Anoniem: 152023 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:56:
[...]

Laatste keer dat ik checkte, had ik toch echt nog tieten en een kale poes. Dus, JA hier ook een vrouw. 8)7
check dat nog eens..

ik dacht dat ik die dingen van jou net had ingeruilt bij iemand voor mijn telefoontje ..

300ste post in dit topic.. :P

en nog iemand anders ervaring met de T-mobile service?
aangezien mijn headset bij de D750i nogal kapot aan het gaan is ben ik benieuwd hoelang het duurt tot een nieuwe / inruiling?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 149229 op 29-09-2005 15:04 ]

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-07 10:29
Zullen we het over telefoons blijven hebben....?? :?

Anoniem: 95406

sparow schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:03:
Zullen we het over telefoons blijven hebben....?? :?
met als doel ?

Anoniem: 155656

GGS_106 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:57:
[...]

Dat heb ik ook, met Hi. Iemand een idee of het hier wel mogelijk is icm met een Gmail account?
Ik heb ook Hi.
SnoeiKoei schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:07:
[...]

Op mijn k750i heb ik het nu werkend gekregen. Je moet twee dingen anders doen, voor zover ik kan zien:

Mailbox: username@gmail.com moet gewoon zijn Mailbox: username

En in het plaatje dat je laat zien, van GMail's POP instellingen, moet je POP wel enablen natuurlijk ;-) Dus bijvoorbeeld Enable POP "only for mail that arrives from now on".

Verder de instellingen zoals hierboven ergens opgesomd wordt. Ook de ports gewoon over nemen.

Edit: nog iets, ik weet niet bij welke provider je zit, ik zit bij Telfort en daar heb je twee profiles die allebei Telfort GPRS heten. Alleen is de ene voor GPRS/Wap en de ander voor GPRS alleen en die laatste moet je hebben volgens mij, met de andere kreeg ik GMail ook niet aan de praat!
Oke ik heb het veranderd, maar er gebeurt bar weinig.
POP had ik al enabled, maar dan For all mail that arrives from 20.30
Hij is wel bijna 3 minuten bezig om verbinding te maken met de server...
Daarna dit: Server not Found...

Ik zit me af te vragen of het dus wel mogelijk is om via Hi hiermee te werken.

Anoniem: 153264

Wenee joh, ik voel me nog 20. :9

Anoniem: 149229 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:00:
[...]

en nog iemand anders ervaring met de T-mobile service?
Ik zit al sinds 1996 bij t-mobile, daarvoor heette het Ben, nooit geen problemen gehad en prima service.

Anoniem: 88208

Mijn headset (hpm70) is naar de maan...Kabelbreukje bij de connector die in de w800i gaat. Had gebeld met die SE gasten; kan laten vervangen/repareren....moet wel de hele foon mee 8)7

Iemand een beter id?

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-07 18:18
Anoniem: 152023 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:56:
[...]

Laatste keer dat ik checkte, had ik toch echt nog tieten en een kale poes. Dus, JA hier ook een vrouw. 8)7
hahaha ROFL _/-\o_

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat noemen ze midlife-crisis :+

Dat lampje (of flitser, hoe je het ook wilt zien), vind ik ook wel erg handig. Laatst ging de koplamp van m'n fiets kapot terwijl ik over een donkere weg reed. Het ingebouwde lampje van m'n K750i heeft me toen goed geholpen om zonder brokken thuis te komen :)

• roT-
  • Laatst online: 06-07 18:18
Caponi schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:52:
[...]

Dat noemen ze midlife-crisis :+

Dat lampje (of flitser, hoe je het ook wilt zien), vind ik ook wel erg handig. Laatst ging de koplamp van m'n fiets kapot terwijl ik over een donkere weg reed. Het ingebouwde lampje van m'n K750i heeft me toen goed geholpen om zonder brokken thuis te komen :)
hey das wel leuk, ook geen probleempjes met de politie dan
>:)

Anoniem: 153264 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:47:
[...]

Ik zit al sinds 1996 bij t-mobile, daarvoor heette het Ben, nooit geen problemen gehad en prima service.
ik al van 2002 ongeveer ..
maar ik doelde dus op de service voor mobiele telefoons die via hun zijn aangeschaft
omdat mijn headset dus bijna kapot aan het gaan is..

Anoniem: 152018

Anoniem: 149229 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:41:
Iemand enige ervaring met de D750i en dan vooral de service van T-mobile die je erbij krijgt?
aangezien ik mijn oordoppen dagelijks gebruik.. (de standaard nog) en ze een beetje losjes en ongeveer half kapot gaan aanvoelen lijkt het wel of ze binnen een week kapot zijn..
Daarom was ik ook benieuwd of het ook onder de garantie viel.. ja dus..
maar wat nu als ik ze er heen breng/opstuur naar t-mobile of ik bel ze wat doen ze er precies mee behalve naar dynafix brengen. of meteen een nieuwe?
enig iemand ervaring?
geen idee...heb er binnen 1 dag een k750i van gemaakt dus naar de service kan ik denk wel fluiten nu :'(

roT- schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:22:
[...]

hey das wel leuk, ook geen probleempjes met de politie dan
>:)
weet iemand of je dat lampje ook een andere kleur kan maken?
bijvoorbeeld doormiddel van een rood plastiekje ervoor te houden ?
mijn achterlicht wil het nog wel eens begeven ..

Anoniem: 152018 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:40:
[...]

geen idee...heb er binnen 1 dag een k750i van gemaakt dus naar de service kan ik denk wel fluiten nu :'(
lol .. dat zou ik dus niet doen..
1 je garantie gaat eraan
2 wat is je voordeel behalve een paar menutjes veranderd..?
3..is illilaag.. (omgedraait jah :P )

maar nu mijn vraagke:
is het mogelijk om de telefoon via bluetooth te laten werken als microfoon/speaker?
ik heb net een audio gateway aangemaakt via BT .. (HF Voice gateway)
maar en ik heb als opname ding gekozen voor bluetooth device of zo..
mmaar het werkt niet echt..
en hem ergens in mijn mobieltje (D750i) toegevoegt als headset alszodanig (klasieker van vroeger met de roze verf enzo :P )

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 149229 op 29-09-2005 16:46 ]

Anoniem: 152018

Anoniem: 149229 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:42:
[...]
2 wat is je voordeel behalve een paar menutjes veranderd..?
Ach ja...moest mn davinci credits toch ergens aan verspillen, en ook maar direct geunlockt, altijd handig :)

Maar het voordeel is ook dat je overal van dat t-mobile gezeur af bent in je software, denk dat het ook sneller is geworden...en je hebt er nu standaard mobile village inzitten dat t-mobile eruitgesloopt had...altijd handig als je die hoge sms kosten zat bent!

• Mau Maus|IA
  • Laatst online: 21-04-2019
He wie weet wat ik moet doen als ik deze meldingen krijg met het updaten?

-----------------------------------------------------------
1: Er is momenteel geen service voor toestellen van jouw operator

2:Je toestel kan geen gebruikmaken van deze service

De operator staat het gebruik van deze service op dit toestel niet toe.
Wij hopen je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Hartelijk dank voor het gebruik van Sony Ericsson Update Service.
----------------------------------------------------------

Ik heb hiervoor vaker geupdate. Ook voor andere! Heb simloch vrij toestel met de orginele software... Ik heb het ook al op een andere computer geprobeert.

Wie kan me helpen?

Anoniem: 148223

Wel ff zwaar of topic hier. Wat is er mis met jezelf 48 voelen dan? :?
Ik vind trouwens foto's terugkijken met dat "knuppeltje"lastig, ook heeft mijn W800i de neiging snel vast te lopen, batterij eruit enige oplossing.
Wie weet het ideale hoesje, cover voor de W800i?

Anoniem: 54683

Mau Maus schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:02:

Ik heb hiervoor vaker geupdate. Ook voor andere! Heb simloch vrij toestel met de orginele software... Ik heb het ook al op een andere computer geprobeert.

Wie kan me helpen?
Ik heb precies hetzelfde probleem, hierboven meldde iemand volgens mij dat het om een bug ging in de Update service van SE. Ik hoop het.

Anoniem: 120448

Ik krijg mijn email op mijn W800 niet aan de praat! Ik heb zelf gewoon een planet email adres en heb al van alles geprobeert. Ik heb via de site van SE de email instellingen naar mn tel laten versturen alleen ook dat werkt niet. Ik krijg steeds de foutmelding dat hij de server niet kan vinden. Toen was ik laatst toevallig bij de tell me en hoorde ik dat als je geen volledig gprs abo hebt je geen email kan checke, ik heb dus gewoon Hi 20. Ik geloof er eigenlijk geen zak van want ik kan gewoon wel verbinding maken via gprs, iemand een oplossing? wat doe ik fout?

Nog een 2e probleempje - al eerder gepost maar niet op gereageerd - als ik aan een BESTAAND contact een ringtone / onbekend nummer / afbeelding wil toevoegen loopt mijn telefoon bijna altijd vast. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Probeer het anders eens ;) Anders zou ik dit natuurlijk erg graag gefixed zien in de volgende firmware!

• SanVan
  • Laatst online: 05-07 15:01
Anoniem: 120448 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:25:

Nog een 2e probleempje - al eerder gepost maar niet op gereageerd - als ik aan een BESTAAND contact een ringtone / onbekend nummer / afbeelding wil toevoegen loopt mijn telefoon bijna altijd vast. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Probeer het anders eens ;) Anders zou ik dit natuurlijk erg graag gefixed zien in de volgende firmware!
geen last van, werkt perfect op mijn W800

Iemand enig idee hoe ik aan rubbertjes, die je in je oor stopt, voor de HPM-70 kan komen? Ben er 1 kwijt :|

[ Voor 79% gewijzigd door SanVan op 29-09-2005 17:32 . Reden: eh.. ]

iRacing Profiel

Anoniem: 143766

Anoniem: 155656 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:24:
[...]

Oke ik heb het veranderd, maar er gebeurt bar weinig.
POP had ik al enabled, maar dan For all mail that arrives from 20.30
Hij is wel bijna 3 minuten bezig om verbinding te maken met de server...
Daarna dit: Server not Found...

Ik zit me af te vragen of het dus wel mogelijk is om via Hi hiermee te werken.
Niet om 't een of ander, maar heb je je wap/gprs instellingen wel goed staan? Ik bedoel, kun je wel gewoon wappen of werkt dat ook al niet?

Anoniem: 143766 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:26:
[...]

Niet om 't een of ander, maar heb je je wap/gprs instellingen wel goed staan? Ik bedoel, kun je wel gewoon wappen of werkt dat ook al niet?
ik heb ook dat ie de server niet kan vinden..
bij alles wat ik probeer (ik probeer verbinding te maken met @home..)
dus ik denk dat het aan de foon ligt..
ik heb al meerdere malen instellingen verandert opnieuw opgevraagt en helpdesk bellen enzo..
en ik kan dus wel gewoon browsen naar t-zones

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 149229 op 29-09-2005 17:45 ]

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 10:44
Nou heb ik dit net in het 6230i topic ook al gevraagd maar aangezien de d750 ook op m'n shortlist sta vraag ik het hier ook gewoon. Hoe stevig en hoe valbestendig is deze serie? Zijn daar al ervaringen mee?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Anoniem: 116112

Wijnands schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:48:
Nou heb ik dit net in het 6230i topic ook al gevraagd maar aangezien de d750 ook op m'n shortlist sta vraag ik het hier ook gewoon. Hoe stevig en hoe valbestendig is deze serie? Zijn daar al ervaringen mee?
heb hem een keer al goed laten vallen, in de trein, wil foto maken van mij + vrienden.. maar strek mijn arm en liet mijn telefoon los :)! beetje dom.. maar ach dat ding maakt echt een smak tegen de muur van de wagon aan en daarna nog eens op de grond.. gooide hem dus echt weg eigenlijk, en zoals gehoopt was er niets aan te merken ;) heel valbestendig dus 8)7

heb trouwens een k750i

ik heb dus de D750i
ik heb hem vaak aan de oplader op mijn bureau liggen ..
maar omdat ik dus soms ergens heen moet moet ik snel door mijn deur waar dus die snoer zit
maar goed.. ik loop dus vaak keihard tegen dat snoer aan waardoor ie een actie maakt van de deur keihard tegen de grond en daar levensvolblijft liggen
en dat heb ik dus al een paar keer gehad.. niks uitgevallen niks crash helemaal heel :)

Anoniem: 116112

Def XR schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:26:
[...]
Iemand enig idee hoe ik aan rubbertjes, die je in je oor stopt, voor de HPM-70 kan komen? Ben er 1 kwijt :|
Ik zoek eerst nog een hele versie van mijn HPM-70 oordopjes, lijkt wel alsof ze ze echt nergens op voorraad hebben. Heb echt half brabant door gebeld. Maar nergens kan ik ze zo ophalen. Ook kunnen ze mij nooit de service van via email/telefoon bestellen leveren. En om nou 45 tot 50 euro te gaan betalen door ze via inet te bestellen. Lijkt me wat overdreven. Weet dan serieus niemand waar je die dingen kan halen :(

Ow en ff om de qoute een reactie te geven. Denk dat iemand zoeken met en w800 en grote oren de enigste oplossing is. Beetje overdreven om een gehele nieuwe set te halen.

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03 20:40
Je vraag was:
.... Irritantste is dan dat je ook geen Nederlandse T9 hebt... Iemand hier een tip voor?

Je kunt talen aanvinken in t9 opties ergens, dan heb je volgens mij gewoon nederlands woordenboek. ik wel in ieder geval en heb ook het 750<>800 'probleem'.

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:31

Priet

To boldly do what no one has..

Anoniem: 54683 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:18:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem, hierboven meldde iemand volgens mij dat het om een bug ging in de Update service van SE. Ik hoop het.
Hier nog zo'n probleemgeval :(

Ik heb voorheen altijd probleemloos kunnen updaten, maar nu opeens werkt het niet meer :?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Geen enkel toestel is valbestendig. Het kan zo zijn dat je een toestel 100x laat vallen en er gebeurt niks ( prijs jezelf dan gelukkig ;) ), maar het kan ook zo zijn dat als je één keer je toestel laat vallen dat ie dan stuk is.
Het beste is, als je bang bent voor val- of stootschade, is om je toestel extra te dekken daartegen. Dat is een keuze die je maakt bij aanschaf van je toestel, maar weet wel dat als het toestel is gevallen en je wilt aanspraak maken op je garantie bij de fabrikant, dat zij indien zij erachter komen dat het defect door het vallen komt het niet onder 'garantie' valt en je kosten in rekening worden gebracht.

Anoniem: 150997

Priet schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:27:
[...]

Hier nog zo'n probleemgeval :(

Ik heb voorheen altijd probleemloos kunnen updaten, maar nu opeens werkt het niet meer :?
Anoniem: 54683 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:18:
[...]

Mau Maus schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:02:

Wie kan me helpen?
Mag ik bij de club van zeikerds??? :P SEUS DOET HET NIET GOED!!! })

ff offtopic hoe kan ik de huisregels posten quoten of iets in een ander topic?? Kan t niet vinden.

Volgens mij staat daar ergens dat dit geen helpdesk is o.i.d. en dat je voor dat je iets vraagt het hele topic +vorige delen + (heel GoT misschien?) moet lezen voor je je probleem komt melden.
Van mij mag je, als je dan maar geen antwoord verwacht als je voor de 10 miljoenste keer iets post!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
jacovisscher, speciaal voor jou (of iemand die zich geroepen voelt) nog een zeikpost.

Hoe kan ik mijn telefoon volledig back-uppen? Dit kon altijd wel met mijn P900 maar volgens mij niet met de K750i (Dus inclusief sms enz.)

[ Voor 21% gewijzigd door wout-hugo op 29-09-2005 19:22 ]

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

• Mau Maus|IA
  • Laatst online: 21-04-2019
Anoniem: 145909 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:57:
Jouw firmware is exact hetzelfde als die van mij op de Content version na! Die van mij is PA19 (zoals de meeste hebben) en die van jouw is PA11... Rddr heeft ook geen shuttergeluid (maar dan wel van het begin af aan al niet) en die heeft wel content versie: PA19
Nee nu snap ik het ook even niet meer... wie ziet er nog logica in? of moeten we het misterie van ---rrr--- zien als een fout in de firmware? wel een beetje toevallig dan dat de fout in het shuttergeluid zit 8)7
Het heeft te maken met welke type foon je hebt. Ik weet niet meer precies hoe het zat. Maar de nederlandse telefoons hebben Europe_1 of 3 ... en bij sommige landen waar dus een Europe_* ondervalt is het niet toegestaan om een foto zonder geluid te maken.. ivm privacy. Volgensmij was het wel met sofware te veranderen die code... en was het niet perse in de hardware gezet... maar dat is dus niet toegestaan dat zomaar te veranderen :)
-----

En heeft iemand bericht gehad van SE wanener die software update voor K750i weer werkt?

laters

• boogywoogy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11-2020
Dan heb ik nog een vraagje over de k750i van vodafone

Wat als er een nieuwe firmware is en ik wil die op me mobiel zetten? wat als ik dat dan doe? moet ik dan soms elke keer naar een vodafone winkel gaan want als ik er nieuwe firmware op zet, dan zet ik er toch een ander firmware op en unlock ik hem dan? want dat wil ik niet doen!!

want ik zou het jammer vinden als ik dan niet up-to-date ben...

bedankt

it's as simple as something the nobody knows....

wout-hugo schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:18:
jacovisscher, speciaal voor jou (of iemand die zich geroepen voelt) nog een zeikpost.

Hoe kan ik mijn telefoon volledig back-uppen? Dit kon altijd wel met mijn P900 maar volgens mij niet met de K750i (Dus inclusief sms enz.)
en daar heb ik nou net geen benul van, heb nl wel K750 gehad (gejat op sgoolschool :P ) maar nu w800 en heb GELUKKIG mn foon nog niet hoeven resetten :)

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 150997 op 29-09-2005 21:13 ]

• pretpik
  • Laatst online: 06-07 17:16
Kan iemand het demofilmpje posten? Per ongeluk kwijtgeraakt bij een master-reset. Je kan ook e-mail sturen ( zie profiel).

EDIT: Maandag een 512 MB pro gekocht, na ongeveer 5 mb zegt die dat het station de opgevraagde sector niet kan vinden of dat het apparaat niet klaar is, weet iemand raad? HD Tune geeft aan dat het bevenste rijtje groen is en de rest heel snel rood.

[ Voor 55% gewijzigd door pretpik op 29-09-2005 20:59 ]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Anoniem: 150997 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:10:
[...]

[...]

[...]

Mag ik bij de club van zeikerds??? :P SEUS DOET HET NIET GOED!!! })

ff offtopic hoe kan ik de huisregels posten quoten of iets in een ander topic?? Kan t niet vinden.

Volgens mij staat daar ergens dat dit geen helpdesk is o.i.d. en dat je voor dat je iets vraagt het hele topic +vorige delen + (heel GoT misschien?) moet lezen voor je je probleem komt melden.
Van mij mag je, als je dan maar geen antwoord verwacht als je voor de 10 miljoenste keer iets post!
mee eens.
in totaal zit ik op 31 zeikposts (zp's). ik ben ze uit verveling gaan tellen.
keep up the zeikin' y'all!

• wout-hugo
Anoniem: 150997 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:41:
[...]

en daar heb ik nou net geen benul van, heb nl wel K750 gehad (gejat op sgool) maar nu w800 en heb GELUKKIG mn foon nog niet hoeven resetten :)
ow, dat is jammer zeg.

Ik vind het zo vreemd, kan er nergens op internet iets over vinden, niet op tweakers, telecomvergelijker, salesplaza forum en google. Ben al heel lang aan het zoeken maar vind het gewoon niet.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:00
Ik heb nu ook een k750i

Wat me alleen opvalt is dat als de telefoon een het opladen is, de status enorm fluctueert.
Ene keer is het 61% de volgende 59% en daarna weer 60%. Als ik een paar minuten later weer kijk is het 68%.
En ik krijg ook de melding dat ie aan het snelladen is. Herkenbaar geval?

En het is ook een beetje irritant dat als je het beestje wil gebruiken en hij staat in de standby met klok, dat je dan eerst op de "C' of op de pijl-terug toets moet drukken. Is dit uit te schakelen?

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-06 16:46

yGiDoRp

Sawasdee

Erikjebaldie schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:01:
Ik heb nu ook een k750i

Wat me alleen opvalt is dat als de telefoon een het opladen is, de status enorm fluctueert.
Ene keer is het 61% de volgende 59% en daarna weer 60%. Als ik een paar minuten later weer kijk is het 68%.
En ik krijg ook de melding dat ie aan het snelladen is. Herkenbaar geval?
Had ik in het begin ook. Maar na een paar keer ontladen en volledig opladen werkt hij nu prima.

Snelladen klopt als je het via de netadapter doet.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Erikjebaldie schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:01:
Ik heb nu ook een k750i

Ja, ook bij mn w800. Ik zeg maar, zolang de batterij niet op 10% staat doet ie het nog minstens en uur en dan hang ik hem ,s nachts weer aan de lader!(om die ene procent ga ik me niet verontrust maken)
trouwens, die vertaling van snelladen klopt niet. In t engels staat er optimized charging en voor zo ver ik weet is dat niet t zelfde als snelladen!
En het is ook een beetje irritant dat als je het beestje wil gebruiken en hij staat in de standby met klok, dat je dan eerst op de "C' of op de pijl-terug toets moet drukken. Is dit uit te schakelen?
Is idd irritant en is voor zover ik weet niet uit te schakelen
wout-hugo schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:58:
[...]

ow, dat is jammer zeg.

Ik vind het zo vreemd, kan er nergens op internet iets over vinden, niet op tweakers, telecomvergelijker, salesplaza forum en google. Ben al heel lang aan het zoeken maar vind het gewoon niet.
ik steek mn nek uit: Handleiding?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 150997 op 29-09-2005 20:17 ]

• wout-hugo
2 bier voor jou als jij het kan vinden. Ik iig niet, Niet bij de B van back-up en bij de S van synchronisatie staat wel een pagina verwijzing, maar dat is alleen maar om de adreslijst enz. met outlook te synchroniseren.

Ik zoek gewoon een volledige backup

wout-hugo schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:18:
[...]

2 bier voor jou als jij het kan vinden. Ik iig niet, Niet bij de B van back-up en bij de S van synchronisatie staat wel een pagina verwijzing, maar dat is alleen maar om de adreslijst enz. met outlook te synchroniseren.

Ik zoek gewoon een volledige backup
je hebt gelijk net ff mn handleiding gezocht en stond er idd niet in.
Verder zou k het ook niet weten

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:30

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

[Off topic]: Ga ook eens die 'sgool' IN of kijk ff op het naambord hoe je 'sgool' schrijft 8)7 [/off topic]
Sorry, ik kon het niet laten :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• wout-hugo
Anoniem: 150997 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:23:
[...]

je hebt gelijk net ff mn handleiding gezocht en stond er idd niet in.
Verder zou k het ook niet weten
Dat is toch echt vreemd dat ik het nergens kan vinden. Iedereen die zijn telefoon upgrade met een nieuwe softwareversie delete dus meteen al zijn sms'jes?

• Ivorijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 16:12
Ik heb sinds een paar dagen de W800i, maar wat ik heel lastig vind, is dat de keylock. Die springt na een paar seconden al aan. Is ergens in te stellen na hoeveel tijd de keylock (automatisch vergrendeling) aan gaat??

Canon R6/5D3/16-35/24-70/70-200/85/100/135/100-500

• wout-hugo
Ivorijn schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:49:
Ik heb sinds een paar dagen de W800i, maar wat ik heel lastig vind, is dat de keylock. Die springt na een paar seconden al aan. Is ergens in te stellen na hoeveel tijd de keylock (automatisch vergrendeling) aan gaat??
Pag. 85 van de handleiding (bij een k750i dan)
Nee het is niet mogelijk

• schraagen
  • Laatst online: 05-05-2024
schraagen schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:23:
Heb nou al een weekje of 2 de D750i en alle mensen die mij bellen klagen dat ik erg ver weg klink. Wat ik ook doe, aan volumes verhogen, NIKS werkt. Alleen onmiddelijk de headset inpluggen en verder babbelen werkt. Iemand enig idee of hier iets aan te doen is, of moet ik 'm laten repareren (liever niet, gezien de verhalen hier over Dynafix)
Niemand antwoord hierop? 't Is erg irriterend, vooral aangezien bellen de hoofdfunctie van mijn telefoon is :+

Anoniem: 155656

Anoniem: 143766 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:26:
[...]

W800i
Ja ik kan normaal wappen.
Ik kan verbinding maken met de sony site enzovoort.
Ik denk dat het hem aan Hi ligt aangezien er wel mensen zijn die Gmail aan de praat krijgen met een andere operator.
Dus moet ik morgen maar ff met Hi bellen.....

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:43
Ik heb ook Hi en mij lukt het ook niet. Ligt dus aan Hi want ik heb wel meerdere mensen hier gehad die dat probleem ook hadden.

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-06 16:46

yGiDoRp

Sawasdee

schraagen schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:12:
[...]

Niemand antwoord hierop? 't Is erg irriterend, vooral aangezien bellen de hoofdfunctie van mijn telefoon is :+
Misschien een probleem met jouw microfoon?

Of je houd de telefoon te ver van je vandaan of je praat te zacht ofzo :)

Ik en de mensen waarmee ik bel hebben er iig geen problemen mee.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• schraagen
yGiDoRp schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:24:
[...]

Misschien een probleem met jouw microfoon?

Of je houd de telefoon te ver van je vandaan of je praat te zacht ofzo :)

Ik en de mensen waarmee ik bel hebben er iig geen problemen mee.
't zou idd een probleem met de microfoon kunnen zijn. Te zacht praten of te ver van me vandaan houden doe ik iig NIET. Iemand nog tips hoe je het hoogste 'spreekvolume' krijgt?

Anoniem: 121896

Voor iemand die nog een audio adapter zoekt voor zijn telefoon
Het is deze, en ik heb er nog 2.
Graag mailen als je interesse hebt.

• schraagen
Anoniem: 121896 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:35:
Voor iemand die nog een audio adapter zoekt voor zijn telefoon
Het is deze, en ik heb er nog 2.
Graag mailen als je interesse hebt.
Sorry toch ffkes geen mailtje. Voor hoeveel p/s verkoop je ze?

Anoniem: 121896

schraagen schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:40:
[...]

Sorry toch ffkes geen mailtje. Voor hoeveel p/s verkoop je ze?
15 euro lijkt mij wel redelijk, dan stuur ik em ook nog naar je op

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-07 23:45
Ik heb al een aantal keren gelezen dat mensen het niet voor elkaar krijgen om voor @Home een mail-account aan te maken. Ik zal mijn instellingen even weergeven, in combinatie met een Telfort-abonnement. Het is overigens hier van belang dat GPRS *wel* werkt; er dient hiervoor dus al een account aanwezig te zijn.

Stap 1

Ga in het menu naar 'Berichten', 'Email', 'Instellingen'

Stap 2

Kies voor 'Accountinstellingen' en vervolgens 'Nieuw Account'. Kies een Accountnaam (bijv. Telfort Mail)

Stap 3

Vul de volgende gegevens in.

Verbinden via: selecteer je, al reeds werkende, GPRS-verbinding
Protocol: POP3
Inkomende server: mail.home.nl
Inkomende poort: 110
Codering: geen codering
Loginnaam: je @homelogin (*zonder* @Home.nl!)
Wachtwoord: je wachtwoord
Uitgaande server: smtp.telfortmail.nl
Uitgaande poort: 25
E-mailadres: je emailadres
Downloaden: Header en tekst (of wat je wilt)
Afzender: je afzendernaam
Handtekening: blanco
Uitg. kopieren: Uit
Controle-interval: Uit

Zo heb ik het direct werkend gekregen. Misschien dat de laatste instellingen aangepast kunnen worden, naar eigen wensen. Echter, voor Telfort met @Home werkt dit perfect.

[ Voor 3% gewijzigd door Jewie op 29-09-2005 22:12 ]

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik kom al niet verder dan dit scherm terwijl ik gewoon de goede Java download heb gepakt. Waar kan het nog aan liggen? Hij installeert seus wel maar dan gaat het schermpje weg en word ik niet doorverzonden naar het vervolg van de site.
Ik heb hier ook al gezocht maar kon het passende antwoord niet vinden.
HELP! ;(

Afbeeldingslocatie: http://www.stud.hro.nl/0773301/afbeeldingen/update.jpg

Sorry voor grootte. ;(

[ Voor 16% gewijzigd door Laudit op 29-09-2005 22:23 ]

Ajax power schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:19:
Ik kom al niet verder dan dit scherm terwijl ik gewoon de goede Java download heb gepakt. Waar kan het nog aan liggen? Hij installeert seus wel maar dan gaat het schermpje weg en word ik niet doorverzonden naar het vervolg van de site.
HELP! ;(

[afbeelding]
Om te janken, echt....probeer het nou gewoon niet. SEUS werkt niet, op meerdere punten niet, dus 't kan ook zomaar zijn dat 't hele programma nu niet werkt. Wacht gewoon totdat SE aangeeft dat er weer te updaten valt....

Want stel nou dat je dadelijk SEUS wel aan de gang hebt gekregen, dan kom je met 't volgende bericht dat je niet kunt updaten omdat je een vage anti-update melding hebt gekregen....

Dus, NIET UPDATEN EN WACHTEN TOTDAT ER NADER BERICHT VOLGT!!!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 121896 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:44:
[...]

Ik snap niet waar 'de handel' deze prijzen (€19) vandaan haalt, terwijl de HPM-70 (waar ook zo'n verloopje bij zit) in een normale winkel €25 kost (voor wie er vroeg bij was :9 ) 8)7

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• Laudit
Anoniem: 143766 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:23:
[...]

Om te janken, echt....probeer het nou gewoon niet. SEUS werkt niet, op meerdere punten niet, dus 't kan ook zomaar zijn dat 't hele programma nu niet werkt. Wacht gewoon totdat SE aangeeft dat er weer te updaten valt....

Want stel nou dat je dadelijk SEUS wel aan de gang hebt gekregen, dan kom je met 't volgende bericht dat je niet kunt updaten omdat je een vage anti-update melding hebt gekregen....

Dus, NIET UPDATEN EN WACHTEN TOTDAT ER NADER BERICHT VOLGT!!!
Thx voor reactie! Hoe kom ik te weten dat het weer verstandig is om SEUS te gebruiken waar de site dus om vraagt?
Kan ik hier het bericht verwachten? :7

[ Voor 4% gewijzigd door Laudit op 29-09-2005 22:47 ]

Speedy-Andre schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:26:
[...]

Ik snap niet waar 'de handel' deze prijzen (€19) vandaan haalt, terwijl de HPM-70 (waar ook zo'n verloopje bij zit) in een normale winkel €25 kost (voor wie er vroeg bij was :9 ) 8)7
Ja, dat is niet te snappen, gewoon bijna oplichterij of woekerprijzen zou ik zeggen :r

Ajax power schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:46:
[...]

Thx voor reactie! Hoe kom ik te weten dat het weer verstandig is om SEUS te gebruiken waar de site dus om vraagt?
Kan ik hier het bericht verwachten? :7
Reken maar van yes. Samen met jou zitten hier nog 2500 andere ongeduldige leden te wachten op een goed werkende update, dus zodra hij werkt is het hier direct te vinden hoor ;)

Ik ben zo happy dat mijn update een paar weken terug goed is gegaan na iedereen die hier z'n beklag doet...

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-07 23:45
Ik heb de voorgaande reactie's al gelezen, maar ik wilde toch nog even inhaken op dit schrijven. Ik krijg de pagina namelijk *wel* ingeladen. Ik weet niet of dit bij jou nu ook weer mogelijk is? Misschien dat het er namelijk even uit heeft gelegen. Overigens heb ik niet verder gekeken; ga er nog steeds van uit dat het 'verderop' in de update vast zal lopen. Maar de beginpagina werkt bij mij dus prima.

Overigens wacht ik zelf nog met het proberen van de update-functie. In ieder geval totdat ik zeker weet dat alles weer prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Haha ik typ dit bericht nu met mijn w800i en het werkt echt!echt te vet dit Haha. maar kan ik nou ook een soort msn hier op doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HELP! ;(

[afbeelding]

Sorry voor grootte. ;(
Gefeliciteerd! je bent nummer 32! jij moet meer lezen!

wat heel vervelend is (k750) is dat je je eigen equalizert niet op kunt slaan en hem vergelijken met bv megabass. die presets zijn niet erg nuttig.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 95406 op 30-09-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 25-06 12:32
DaannO schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 00:20:
Haha ik typ dit bericht nu met mijn w800i en het werkt echt!echt te vet dit Haha. maar kan ik nou ook een soort msn hier op doen?
ja, staat in de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
hmm waar zie jij dat staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Owkeej heeeele domme vraag maar dit kon ik niet vinden in de manual :X

Kan ik ergens zien hoeveel SMS ruimte ik nog over heb? :)
Bij de T610 kon je dit wel. Enu lijkt het me dat het op de k750i ook kan, maar ik ben of scheel of ik kijk er over heen :+ (of het zit er niet in natuurlijk :P)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Atlas schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 00:35:
Owkeej heeeele domme vraag maar dit kon ik niet vinden in de manual :X

Kan ik ergens zien hoeveel SMS ruimte ik nog over heb? :)
Bij de T610 kon je dit wel. Enu lijkt het me dat het op de k750i ook kan, maar ik ben of scheel of ik kijk er over heen :+ (of het zit er niet in natuurlijk :P)
duidelijke zaak van good old natte vingerwerk i presume. ik kan het ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 25-06 12:32
DaannO schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 00:33:
[...]

hmm waar zie jij dat staan dan?
Wireless Village/My Friends heet het, er was eerst een groter gedeelte aan gewijd maar zo te zien is dat weg :?

Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel
Anoniem: 95406 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 00:38:
[...]

duidelijke zaak van good old natte vingerwerk i presume. ik kan het ook niet vinden.
volgens mij krijg je alleen een melding wanneer je geheugen voor 95% volzit maar verder niks, je kan wel zien hoeveel smsjes je verstuurd hebt en het zo een beetje bijhouden :)

(met FMA 2 kan je trouwens wel zien hoeveel smsjes je op je foon hebt staan)

[ Voor 12% gewijzigd door Sir_Killalot op 30-09-2005 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Le0032 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:30:
[...]

Geen enkel toestel is valbestendig. Het kan zo zijn dat je een toestel 100x laat vallen en er gebeurt niks ( prijs jezelf dan gelukkig ;) ), maar het kan ook zo zijn dat als je één keer je toestel laat vallen dat ie dan stuk is.
Het beste is, als je bang bent voor val- of stootschade, is om je toestel extra te dekken daartegen. Dat is een keuze die je maakt bij aanschaf van je toestel, maar weet wel dat als het toestel is gevallen en je wilt aanspraak maken op je garantie bij de fabrikant, dat zij indien zij erachter komen dat het defect door het vallen komt het niet onder 'garantie' valt en je kosten in rekening worden gebracht.
Ik lees er nogal eens over over dit item , maar ik vraag me af wat voor soort mensen dat zijn die hun toestel uit hun klauwen laten vallen ? Vreemd hoor, zeg nooit, nooit, maar het is mij iig nog nooit gebeurd in al die bijna 10 jaar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:34:
[...]

[Off topic]: Ga ook eens die 'sgool' IN of kijk ff op het naambord hoe je 'sgool' schrijft 8)7 [/off topic]
Sorry, ik kon het niet laten :+
Ik sluit me bij je aan. Triest hoe het taalgebruik is van sommigen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:54
Vraagje.. Kan je de wekker ook anders instellen ? Ik wil graag dattie een kwartier doorspeelt ofzo, of na een minuut uit gaat en dan 5 minuten weer een minuut enzo

ik slaap er dikwijls doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130394

Kan ik mijn w800i ook gebruiken als luidspreker en microfoon voor windows, zodat ik er "mobiel" mee kan skypen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
Jewie schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:18:
[...]

Ik heb de voorgaande reactie's al gelezen, maar ik wilde toch nog even inhaken op dit schrijven. Ik krijg de pagina namelijk *wel* ingeladen. Ik weet niet of dit bij jou nu ook weer mogelijk is? Misschien dat het er namelijk even uit heeft gelegen. Overigens heb ik niet verder gekeken; ga er nog steeds van uit dat het 'verderop' in de update vast zal lopen. Maar de beginpagina werkt bij mij dus prima.

Overigens wacht ik zelf nog met het proberen van de update-functie. In ieder geval totdat ik zeker weet dat alles weer prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
Jewie schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:18:
[...]

Ja ik blijf hier al steken. :/
Dit kan toch niet goed zijn? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Films op de K750

Ik ben een beetje aan het rotzooien met filmpjes. Leek me wel leuk om Nederlandse series die ik als xvid/divx heb om te zetten naar 3gp (ImTOO 3GP Video Converter) om in de trein oid te kunnen zien. Het geluid is namelijk wel ok, beeld alleen matig. (Nu 20mb voor een half uur film.)
Nu vraag ik me af met welke instellingen (video size, bitrate, framerate) je de best mogelijke kwaliteit krijgt voor op de K750. Iemand die weet wat hij aankan?

Edit:
Volgens mij zou 100kbit/s@15fps redelijk moeten zijn. Ben nu Southpark S1E1 aan het converteren. Aflevering van 24 minuten duurt 2 minuten om te converteren. Ben benieuwd naar de kwaliteit zo.

Edit2:
Hehehe. Vet. Dit is best goed te doen zo. Ik zal even een fragment posten hier...
Fragment Southpark S1E1: Cartman_Gets_an_Anal_Probe.3gp
(Rate: 120kbit/s, FPS: 15, Max Rate: 140kbit/s)

1Mb per minuut dus. Hele aflevering zou 21Mb zijn...

[ Voor 50% gewijzigd door Victorio op 30-09-2005 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
20 MB voor een half uur film? :o dan kan ik zowat de Blues Brothers op mijn 64 MB kaartje zetten :Y) Moet je voor dit gecomprimeerde formaat nog bepaalde dingen instellen of werkt het programma je op weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
schraagen schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:49:
20 MB voor een half uur film? :o dan kan ik zowat de Blues Brothers op mijn 64 MB kaartje zetten :Y) Moet je voor dit gecomprimeerde formaat nog bepaalde dingen instellen of werkt het programma je op weg?
Een speelfilm van 90 minuten ofzo zou theoretisch op je 64mb stick passen ja. Kwaliteit is dan wel wat matig, southpark is natuurlijk beter te comprimeren omdat het om simpelere animatie vlakken gaat. Daarnaast, als je je 64mb stick vol zet met 1 3gp filmpje wordt je telefoon wel traaaaag. Maar het zou kunnen. ;)

Mijn 3gp fragment kan je gewoon downloaden en op je K750 zetten. Dan gewoon afspelen in je mediaplayer, liefst fullscreen.

[ Voor 10% gewijzigd door Victorio op 30-09-2005 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 12:36
Anoniem: 121896 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:44:
[...]

Volgens mij zijn die dingen op ebay veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Victorio schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:09:
Films op de K750

Ik ben een beetje aan het rotzooien met filmpjes. Leek me wel leuk om Nederlandse series die ik als xvid/divx heb om te zetten naar 3gp (ImTOO 3GP Video Converter) om in de trein oid te kunnen zien. Het geluid is namelijk wel ok, beeld alleen matig. (Nu 20mb voor een half uur film.)
Nu vraag ik me af met welke instellingen (video size, bitrate, framerate) je de best mogelijke kwaliteit krijgt voor op de K750. Iemand die weet wat hij aankan?

Edit:
Volgens mij zou 100kbit/s@15fps redelijk moeten zijn. Ben nu Southpark S1E1 aan het converteren. Aflevering van 24 minuten duurt 2 minuten om te converteren. Ben benieuwd naar de kwaliteit zo.

Edit2:
Hehehe. Vet. Dit is best goed te doen zo. Ik zal even een fragment posten hier...
Fragment Southpark S1E1: Cartman_Gets_an_Anal_Probe.3gp
(Rate: 120kbit/s, FPS: 15, Max Rate: 140kbit/s)

1Mb per minuut dus. Hele aflevering zou 21Mb zijn...
instellingen van PVAuthor zijn:
# Custom Bitrate: 300000 bps
# Audio: GSM_AMR uitvinken; AAC aanvinken: 96,00 kbps, 44,10 kHz, stereo
# Resized Method: Pad
# Framerate: +/- 10 - 15 fps
# Improve encode quality aanvinken
# verder alle instellingen laten staan zoals het stond.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66714

misschien een bietje offtopic, maar zou dit te vertrouwen zijn?
Ebay 1GB MS Pro Duo

edit: lamaar, verzending is 40 pond. verkoper schijnt wel goed te zijn maarja, dit ga ik niet riskeren

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 66714 op 30-09-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Anoniem: 148223 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:43:
[...]
instellingen van PVAuthor zijn:
# Custom Bitrate: 300000 bps
# Audio: GSM_AMR uitvinken; AAC aanvinken: 96,00 kbps, 44,10 kHz, stereo
# Resized Method: Pad
# Framerate: +/- 10 - 15 fps
# Improve encode quality aanvinken
# verder alle instellingen laten staan zoals het stond.
:/
Ja das leuk, maar dan krijg je dus wel een 2x zo groot bestand. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
  • Laatst online: 23-06 11:46
[quote]Anoniem: 66714 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:21:
Ebay 1GB MS Pro Duo

Ik heb een tijdje geleden mijn bluetooth dongle via ebay uit hong kong besteld en pas ook twee memory sticks. De eerste is gister aagekomen en is in prima nieuwstaat. De bluetooth dongle was $1,50 + $9,95 verzendkosten; de memory stick (512mb) was $0.0.1(!) + $24,99 verzendkosten, dus allebei nog steeds supercheap. Enige nadeel is dat het een grotere afstand moet afleggen en er misschien wat meer mis kan gaan per post en dat het meestal 1-15 werkdagen duurt.Check wel even de ebay rating en eht aantal transacties van de verkoper.. dan weet je waar je aan begint. Ik zou niet bij die Britse bedrijfjes bestellen: zij halen het ook gewoon uit Hong Kong/China/Singapore, maar berekenen belachelijke verzendkosten.

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Heeft iemand MSN via Bluetooth al werkend gekregen? Welk programma moet ik daar voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
wout-hugo schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:58:
Heeft iemand MSN via Bluetooth al werkend gekregen? Welk programma moet ik daar voor hebben?
zat er net mee te klooten maar dat wirels vilage lukt me niet. wel jammer ik denk dat ik het dan maar vi e-messenger.net ga doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

418O2 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 02:57:
Vraagje.. Kan je de wekker ook anders instellen ? Ik wil graag dattie een kwartier doorspeelt ofzo, of na een minuut uit gaat en dan 5 minuten weer een minuut enzo

ik slaap er dikwijls doorheen
Wat dacht je ervan om eens een ander weksignaal in te stellen? Ik heb die standaard "Morning Glow" als weksigaal, die begint lekker rustig maar druk 'm uit voordat hij harder gaat want horen en zien vergaat je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
DaannO schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:59:
[...]

zat er net mee te klooten maar dat wirels vilage lukt me niet. wel jammer ik denk dat ik het dan maar vi e-messenger.net ga doen. :(
Maar die gaat toch nog steeds via GPRS ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66714

[quote]elmo13th schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:44:
Anoniem: 66714 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:21:
Ebay 1GB MS Pro Duo

Ik heb een tijdje geleden mijn bluetooth dongle via ebay uit hong kong besteld en pas ook twee memory sticks. De eerste is gister aagekomen en is in prima nieuwstaat. De bluetooth dongle was $1,50 + $9,95 verzendkosten; de memory stick (512mb) was $0.0.1(!) + $24,99 verzendkosten, dus allebei nog steeds supercheap. Enige nadeel is dat het een grotere afstand moet afleggen en er misschien wat meer mis kan gaan per post en dat het meestal 1-15 werkdagen duurt.Check wel even de ebay rating en eht aantal transacties van de verkoper.. dan weet je waar je aan begint. Ik zou niet bij die Britse bedrijfjes bestellen: zij halen het ook gewoon uit Hong Kong/China/Singapore, maar berekenen belachelijke verzendkosten.
klinkt goed, welke verkoper was dat? vaak hebben die shops die aanbiedingen continu.
heb ik trouwens goed gelezen dat onze telefoons BT 2.0 ondersteunen? misschien ook wel de moeite waard om zo'n dongle te zoeken, gaat het mp3 uploaden een stukkie sneller :)

mijn weksignaal is heel relaxed een mp3'tje (beautiful v james blunt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

wout-hugo schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:05:
[...]

ja gaat via GPRS :)

[ Voor 3% gewijzigd door GGS_206 op 30-09-2005 11:17 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
[...]

Je moet het niet via wireles village doen maar via www.smartvas.com dat werkt veel beter!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Laatst online: 04-07 10:29
DaveD1109 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:22:
[...]

Je moet het niet via wireles village doen maar via www.smartvas.com dat werkt veel beter!
Yep, die heb ik ook werkend via BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61447

Is er eigenlijk al iemand die een CDS-60 (Deskstand) heeft gekocht ?
Zo'n ding lijkt me heel handig, alleen de prijzen zijn wel zo verschillend op seonlineshop.nl kost die 19,- en sommige webshops durven er 39,- voor te vragen :r En normale winkels kennen hem nog niet eens..
Is het trouwens mogelijk om automatisch te synchroniseren zodra je de USB kabel aansluit?
Bij mij start nu alleen Phone Monitor op en dan moet ik handmatig nog synchroniseren kiezen.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 61447 op 30-09-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
  • Laatst online: 23-06 11:46
klinkt goed, welke verkoper was dat? vaak hebben die shops die aanbiedingen continu.
heb ik trouwens goed gelezen dat onze telefoons BT 2.0 ondersteunen? misschien ook wel de moeite waard om zo'n dongle te zoeken, gaat het mp3 uploaden een stukkie sneller :)

mijn weksignaal is heel relaxed een mp3'tje (beautiful v james blunt)
de meeste verkopers uit azie plaatsen gewoon elk half uur of uur een nieuw product. dat betekent dat er altijd een redelijk groot anbod is en er zeker op rustigere momenten wel iets voor een leuke prijs tussen zit. bedenk gewoon wat je er maximaal voor uit wilt geven en biedt alleen op de bijna aflopende aanbiedingen (<3u) die nog steeds een lage prijs hebben. Na een paar keer moet het lukken een voor een leuk prijsje te krijgen. Het meeste succes heb je scohtends vroeg als de Amerikanen nog slapen en de meeste Europeanen niet echt op ebay zitten :). Ik heb o.a. gekocht bij Funfun_shop en juice838. Succes!

Oh ja: de 1gb sticks zijn op het moment bijna overal veel te duur. komt waarschijnlijk doordat er een enorme vraag naar is door PSP en K750i gebruikers... voor mij de reden m dan maar een 512 stickje te kopen

[ Voor 11% gewijzigd door elmo13th op 30-09-2005 12:36 ]

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-06 17:14
Kent iemand het programma MPEG4 direct maker?

Ik probeer wat clipjes te converteren van mpeg1 naar mp4 maar wil niet lukken

Heb de volgende instellingen gebruikt:

Audio: 96k, 44100, stereo
Video: 300k, 176x144, 176x132 en 208x156

Bij 208x156 opent ie de film en laat heletijd een zwart scherm zien en speelt muziek af. Icoon is zo'n movie ding.
Bij 176x144/132 wordt het weergegeven als een mp4 icoon en kan alleen de muziek ervan afspelen, zie niet eens een zwart scherm, maar blijft gewoon in de file manager.

Iemand die me kan zeggen wat ik fout heb gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-07 15:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Anoniem: 61447 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:30:
Is er eigenlijk al iemand die een CDS-60 (Deskstand) heeft gekocht ?
Zo'n ding lijkt me heel handig, alleen de prijzen zijn wel zo verschillend op seonlineshop.nl kost die 19,- en sommige webshops durven er 39,- voor te vragen :r En normale winkels kennen hem nog niet eens..
Is het trouwens mogelijk om automatisch te synchroniseren zodra je de USB kabel aansluit?
Bij mij start nu alleen Phone Monitor op en dan moet ik handmatig nog synchroniseren kiezen.
Heb em al zo een 3 maanden. Super ding, ook al voelt het af en toe wat fragile aan en staat je telefoon niet heel stevig in de stand. Maargoed de input/output mogelijkheden zijn natuurlijk wel top. Snelladen icm datacabel en handsfree. En natuurlijk de mooie groene led :P Blijft wel jammer dat het contact met de telefoon niet zo super is. Heb nu het probleem dat hij waarschijnlijk niet meer zulk goed contact maakt met de telefoon (en snellader) waardoor hij de hele tijd switched van opladen naar snelladen. Erg vervelend.

Ik heb em voor 22 euro gekocht bij de lokale Tellme shop.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
[...]

klopt maar e-messenger heeft nu wel een pda site dus dat is wel echt goed en goed te doen dus daar blijf ik bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-07 08:44

Erik80

Sinds 1980

hee, de update-site werkt niet! })

Sorry, had al 1 pagina niks meer hierover gelezen, dus ik denk: het moet niet te afwisselend worden hier. Man, ik las zelfs berichten met onderwerpen die nog niet eerder aan bod waren gekomen _/-\o_

Zou men het dan toch gaan begrijpen? Dan ga ik dit topic weer actief volgen. Joepie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

The Conman schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:49:
Kent iemand het programma MPEG4 direct maker?

Ik probeer wat clipjes te converteren van mpeg1 naar mp4 maar wil niet lukken

Heb de volgende instellingen gebruikt:

Audio: 96k, 44100, stereo
Video: 300k, 176x144, 176x132 en 208x156

Bij 208x156 opent ie de film en laat heletijd een zwart scherm zien en speelt muziek af. Icoon is zo'n movie ding.
Bij 176x144/132 wordt het weergegeven als een mp4 icoon en kan alleen de muziek ervan afspelen, zie niet eens een zwart scherm, maar blijft gewoon in de file manager.

Iemand die me kan zeggen wat ik fout heb gedaan?
De totale bitrate is te hoog, zorg dat audio + video op 300kb/s uit komt, maak video 200kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-07 12:23
Heb net mijn Folie voor mijn K750i aangebracht, maar nu zitten er nog een paar bobbels die niet weg te wrijven zijn. Nu staat er dat ik 3-4 dagen moet wachten voordat de waas ervan af is (het is nu echt te LELIJK, maar ja...) Zouden die bobbels ook nog weg gaan? of moet ik me zorgen maken..

En mocht ik over 5 dagen nog niet tevreden zijn dan kan je hem er toch nog gemakkelijk af halen?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Banjy schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:54:
Heb net mijn Folie voor mijn K750i aangebracht, maar nu zitten er nog een paar bobbels die niet weg te wrijven zijn. Nu staat er dat ik 3-4 dagen moet wachten voordat de waas ervan af is (het is nu echt te LELIJK, maar ja...) Zouden die bobbels ook nog weg gaan? of moet ik me zorgen maken..

En mocht ik over 5 dagen nog niet tevreden zijn dan kan je hem er toch nog gemakkelijk af halen?
af fohnen..
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware