Ok al staat niet alles in de handleiding, sommige mensen zijn te lui om zelf dingen te proberen. En in de SP staat duidelijk dat dit topic niet bedoeld is voor vragen als 'hoe verplaats ik een programma van games naar apps'.Shailesh schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:26:
[...]
EDIT
ik denk, owja, de manuals staan in de SP. Dus ff vergelijken...De k750i heeft een ruim 2 keer zo uitgebreidde handleiding als de W800iWaar is de logica. Nu nog ff kijken of het niet aan de opmaak ligt, maar ook echt inhoudelijk 2x zoveel.
Anoniem: 116112
Na al dat gezeik met die frimware upgrade
Nu wilde ik hem dus herupdaten omdat dat maandag of dinsdag gereed zou zijn, echter kijg nu de melding: Er is geen service beschikbaar voor jouw operator.
! Ik wil nu onderhand toch wel weer eens normaal mp3's op mijn tel kunnen zetten begin er beetje ziek van te worden van heel dat SE gezeik. Heeft de rest dit ook als ze willen herupdaten?! Of moet ik nog langer wachten.. wie weet er meer...??
Nu wilde ik hem dus herupdaten omdat dat maandag of dinsdag gereed zou zijn, echter kijg nu de melding: Er is geen service beschikbaar voor jouw operator.

Dank je wel. Even totaal niet aan gedacht. Het was al laat gisteravondSpeedy-Andre schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:38:
[...]
Verplaatsen is simpel, selecteer het programma in bestandbeheer en druk op meer, kies dan Naar map en je kunt Applicaties kiezen i.p.v. Games.
Andersom verplaatsen kan ook natuurlijk
Hier hetzelfde probleem terwijl mijn toestel simlock vrij is en dus niks met mijn operator te maken heeft, word er een beetje moe van onderhand. maar ja wachten dus maar weer.Anoniem: 116112 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 08:38:
Na al dat gezeik met die frimware upgrade
Nu wilde ik hem dus herupdaten omdat dat maandag of dinsdag gereed zou zijn, echter kijg nu de melding: Er is geen service beschikbaar voor jouw operator.! Ik wil nu onderhand toch wel weer eens normaal mp3's op mijn tel kunnen zetten begin er beetje ziek van te worden van heel dat SE gezeik. Heeft de rest dit ook als ze willen herupdaten?! Of moet ik nog langer wachten.. wie weet er meer...??
DaveD
Anoniem: 152023
[quote]Alle Orange toestellen zijn met een simlock, unlock code wacht ik nog steeds op.
/[quote]
Dan kan je lang wachten op de unlock code van Orange. Die krijg je namelijk niet, Ga lekker naar de markt net als ik en voor 10 euries maken ze hem simlock vrij. Hoppa, klaar !
/[quote]
Dan kan je lang wachten op de unlock code van Orange. Die krijg je namelijk niet, Ga lekker naar de markt net als ik en voor 10 euries maken ze hem simlock vrij. Hoppa, klaar !
Ik krijg nu deze melding bij het updaten:
Your device is not permitted to use this service
Your operator does not approve the usage of this service for this device.
We look forward to assist you again soon.
Thank you for using Sony Ericsson Update Service!
En dat terwijl ik een orange toestel heb! Die zou zeker moeten updaten.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
Niet flamen, ik heb het hele topic gevolgd!
maar ik wil toch wel eens weten (eerder gevraagd, geen antwoord) of iemand weet of de SE service centres WEL in staat zijn om momenteel de nieuwste firmware te installeren op de k750i...
Nee mijn telefoon is niet 'broken' maar ik neem er regelmatig foto's mee voor mijn werk en zou het niet erg vinden wat kwaliteitswinst te hebben. Ja ik weet dat ik dan beter een echte digicam kan pakken. Nee die heb ik niet.
maar ik wil toch wel eens weten (eerder gevraagd, geen antwoord) of iemand weet of de SE service centres WEL in staat zijn om momenteel de nieuwste firmware te installeren op de k750i...
Nee mijn telefoon is niet 'broken' maar ik neem er regelmatig foto's mee voor mijn werk en zou het niet erg vinden wat kwaliteitswinst te hebben. Ja ik weet dat ik dan beter een echte digicam kan pakken. Nee die heb ik niet.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Anoniem: 128052
Even een vraagje, want ik kan er nergens antwoord op vinden.
Is de nieuwste firmware van de D750i, nou ook R1N035 ? Of is R1J002 nog steeds de nieuwste firmware voor de D750i?
Aangezien me telefoon niet verder wilt updaten dan R1J002
Is de nieuwste firmware van de D750i, nou ook R1N035 ? Of is R1J002 nog steeds de nieuwste firmware voor de D750i?
Aangezien me telefoon niet verder wilt updaten dan R1J002
Gister de USB drivers opnieuw geïnstalleerd, en nog geen problemen gehad met mp3's erop te zetten. Ben benieuwd of dat de oplossing is, zal vanavond wat extra testen.
Heeft niks met je provider of je toestel te maken. BUG in SEUS, wordt aan gewerkt door SE.Ik krijg nu deze melding bij het updaten:
Zijn er wel hoor, deze bijv:willy1986 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:58:
[...]
[...]
![]()
Nee, ik denk dat hier er bij jou iets kortsluitKijk eerst eens ff op die site
Dit is onderstaande "headsetje" kan je gebruiken om je mp3's mee te luister dmv je eigen dopjes in te pluggen.
[afbeelding]
Dit onderstaande headset (ook wel standaard bij de W800 geleverd) waar je ook je eventueel je eigen dopjes kan gebruiken EN waar je mee kan bellen. (mic zit in de 3,5 mm connector )
[afbeelding]
De kerel zoekt dus een namaak W800 headsetjeMaar die zijn er nog niet.
http://cgi.ebay.nl/Stereo...42424QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik heb em gister opgehaald bij de orangeshop in deventer, Met studenten korting en 1 jaar Orange 32,50, geen simlock op het toestel want tot de nummer overzetting zit gewoon mijn tmobile kaartje erin.dkawa schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:00:
Zijn er nog meer mensen met een Orange W800i die zich ook irriterenaan het Orange opstart- en afsluitscherm??
De Orange shop waar ik het gekocht had dacht zeker te zijn dat het toestel simlockvrij zou zijn. Ik ben nu nog steeds aan het wachten op een unlockcode...... Balen...![]()
Het schijnt zo te zijn dat alle W800i's die de Orange shops verkopen, gesimlocked zijn!!!!!
Nou als ik dat geweten had, had ik het toestel wel bij bv Belcompany of een andere winkel gekocht....
Anoniem: 147429
Wie heeft een K750i met Hi én werkende WAP? Graag hoor ik de instellingen. Ik heb van alles geprobeerd maar niets lukt. Ook niet via de SE-site, niet met gin.nl, niet met bel.nl, niet met tutch.nl
KPN stuurt je ook met een kluitje het riet in.
Daarom alleen reactie van iemand waarbij het ook werkelijk werkt.
Anoniem: 113087
Dan is deze nog beter. WEL een verloop stuk, WEL een microfoon en WEL de mogelijkheid om je eigen doppen er in te hengsten..djmartyn schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:15:
[...]
Zijn er wel hoor, deze bijv:
Anoniem: 128052
Is er trouwens een manier om op je pc playlists aan te maken voor je telefoon?
Want om nou in je telefoon 800 liedjes te seleteren schiet ook niet op...
Anoniem: 154913
@ cubewood
Je kan via mediaplayer toch een playlist maken en vervolgens de mp3's die je in de betreffende playlist wenst aanvinken, toch?!
Je kan via mediaplayer toch een playlist maken en vervolgens de mp3's die je in de betreffende playlist wenst aanvinken, toch?!

Je kan in windows je mp3s op je gsm toch in mapjes sorteren en dan op je gsm zelf als playlist een hele map aanvinken. Dan heb je in een klap alle liedjes uit die map in een playlist en hoef je ze niet stuk voor stuk aan te vinken.Anoniem: 128052 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:00:
Is er trouwens een manier om op je pc playlists aan te maken voor je telefoon?
Anoniem: 155105
Yep, zie mijn berichten over Dynafix.peppie71 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 06:21:
Ik heb sinds een paar dagen problemen met de autofocus van mijn w800. Soms werkt het niet en zie ik dat groene vakje niet. Als ik dan hard doordruk komt het vakje en neemt hij de foto.
Hebben meer mensen dit??
Heb ik ook gehad, en daarna kon ik geen enkele foto/film maken. Het groene vakje verschijnt niet en als hij wel verschijnt dan kan je hem niet afdrukken (al druk ik het hele toetsje naar binnen....).
Toestel is nu voor de 3e maal bij Dynafix. Ik hoop dat hij nu omegeruild wordt.
Tot dusver heeft Dynafix: een defect onderdeel op de print vervangen en waarnodig software ge-update...
Jajaja, dat is gewoon een standaard tekst op hun werkbon.
Ik heb hierover ook contact opgenomen met SE call center (Ronald vd Voort).
Het lijkt wel of het ze niks interesseert: stuur maar op naar Dynafix en je krijgt geen antwoord of je toestel niet met voorrang behandeld kan worden ivm de derde reparatie binnen één maand.
Neen, aftersale service kennen ze helaas niet bij SE/Dynafix. Dat is jammer.
Waarom niet gewoon via ebay bestellen?? Waarschijnlijker nog goedkoper ook:)Anoniem: 66714 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:02:
die laatste ziet er prima uit. Zodra ie in NL te krijgen is koop ik er een.
Hmz net die HPM-70 headset gehaald, alleen hoe zit dat nu met die dopjes, moet je die met lomp geweld in je oren drukken? Twil niet echt lukken
BlaBlaBla
foutje
[ Voor 96% gewijzigd door Strider op 28-09-2005 13:41 ]
BlaBlaBla
Ze moeten in je oren ja. Wanneer ze te groot zijn kun je ook de kleinere rubbertjes gebruikenStrider schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:37:
Hmz net die HPM-70 headset gehaald, alleen hoe zit dat nu met die dopjes, moet je die met lomp geweld in je oren drukken? Twil niet echt lukken
PSN: Shiver23
Hmz dan doe ik toch iets fout, wat ik vind het niet erg prettig zitten, en ik weet niet wat iedereen over bass bedoeld, maar die van mij hebben helemaal niet veel bass
BlaBlaBla
Je hebt ze net 3 tellen. Je moet ze net als speakers even inspelen voor het beste geluid.Strider schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:44:
Hmz dan doe ik toch iets fout, wat ik vind het niet erg prettig zitten, en ik weet niet wat iedereen over bass bedoeld, maar die van mij hebben helemaal niet veel bass
En je moet ze helemaal in je oren duwen zodat je van buitenaf ook bijna niets meer hoort.
PSN: Shiver23
Anoniem: 148223
Druk op, meer. kies equalizer, extra bas. Bas genoeg lijkt mijStrider schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:44:
Anoniem: 66714
eerder werd gezegd dat iemand bij de belcompany de originele W800i headset voor 20 euro gekocht had. Das niet verkeerd! Die ga ik dus eerst ff proberen (misschien tegen beter weten in)
djmartyn schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:16:
[...]
Waarom niet gewoon via ebay bestellen?? Waarschijnlijker nog goedkoper ook:)
Waarom bel je ze niet. Dan weet je het zeker. Phonehouse verkocht ze 2 weken geleden voor 24,95.eerder werd gezegd dat iemand bij de belcompany de originele W800i headset voor 20 euro gekocht had. Das niet verkeerd! Die ga ik dus eerst ff proberen (misschien tegen beter weten in)
Anoniem: 95406
ziet er goed uit, goed prijsjedjmartyn schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:15:
[...]
Zijn er wel hoor, deze bijv:

ik denk dat ik de topics goed doorlopen heb, maar kon hier niet echt iets voor vinden :
bestaat er een utility dat automatisch de fotos van uw gsm kan syncen/afhalen telkens je hem verbindt ?
bij mn n6230i was dit mogelijk met nokia pc suite en vond dat wel heel handig, voornamelijk omdat hij ook mappen kan aanmaken adh van schietdatum en zo...
bestaat er een utility dat automatisch de fotos van uw gsm kan syncen/afhalen telkens je hem verbindt ?
bij mn n6230i was dit mogelijk met nokia pc suite en vond dat wel heel handig, voornamelijk omdat hij ook mappen kan aanmaken adh van schietdatum en zo...
edit:
dat automatisch gedoe is eigenlijk niet zo primordiaal, maar vooral het aanmaken van mappen op datum...
dat automatisch gedoe is eigenlijk niet zo primordiaal, maar vooral het aanmaken van mappen op datum...
[ Voor 16% gewijzigd door cougare op 28-09-2005 14:46 ]
Anoniem: 155841
hi heeft geen wap die gebruiken alleen i-mode dus je kan via hun niet wappen dus zijn er ook geen instellingen voor.Anoniem: 147429 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:54:
Wie heeft een K750i met Hi én werkende WAP? Graag hoor ik de instellingen. Ik heb van alles geprobeerd maar niets lukt. Ook niet via de SE-site, niet met gin.nl, niet met bel.nl, niet met tutch.nl
Anoniem: 156095
Zoo, Ik heb eindelijk mijn K750i binnen. Ik ben blij
Ter voorbereiding heb ik geprobeerd alles door te lezen in de topics hier op tweakers.
Toch heb ik 2 vragen waar ik het antwoord niet heb kunnen vinden, misschien dat iemand het weet.
Vraag1:
Ik zag hier dat ik niet de laatste firmware op mijn telefoon heb staan,
namelijk versie R1L002. Hier lees ik dat versie R1N035 beschikbaar is. Nu ben ik niet zo'n mierenn**ker maar ik gebruik het toestel nogal veel voor fotografie en volgens de topicstart is er verbetering te verwachten.
Ik heb alle stappen doorlopen mbt updaten van firmware zoals ik ze eerder in dit topic heb gevonden maar zodra ik wil updaten krijg ik de melding "er is momenteel geen service met toestellen van jouw operator". Helaas pindakaas. Ik, in mijn onnozelheid, heb geprobeerd ipv een t-mobile sim een vodafone-sim te gebruiken, dat maakt niet uit. (toestel is sim-lockvrij).
Weet iemand hoe het komt dat ik deze melding krijg en wat de oplossing is?
Vraag 2: Zodra ik een foto heb gemaakt wil ik deze meteen per email versturen. Nu staat er een "send" optie, maar zodra ik die gebruik lijkt het me dat ik alleen via mms de foto kan versturen. Weet iemand of er een optie bestaat de foto direct na het schieten via email te versturen? (ben nokia gewend).
Ik hoop dat er iemand wat antwoorden weet. Alvast bedankt!
De SE k750i is echt het beste toestel wat ik ooit heb gehad.. wat een mogelijkheden!
Ter voorbereiding heb ik geprobeerd alles door te lezen in de topics hier op tweakers.
Toch heb ik 2 vragen waar ik het antwoord niet heb kunnen vinden, misschien dat iemand het weet.
Vraag1:
Ik zag hier dat ik niet de laatste firmware op mijn telefoon heb staan,
namelijk versie R1L002. Hier lees ik dat versie R1N035 beschikbaar is. Nu ben ik niet zo'n mierenn**ker maar ik gebruik het toestel nogal veel voor fotografie en volgens de topicstart is er verbetering te verwachten.
Ik heb alle stappen doorlopen mbt updaten van firmware zoals ik ze eerder in dit topic heb gevonden maar zodra ik wil updaten krijg ik de melding "er is momenteel geen service met toestellen van jouw operator". Helaas pindakaas. Ik, in mijn onnozelheid, heb geprobeerd ipv een t-mobile sim een vodafone-sim te gebruiken, dat maakt niet uit. (toestel is sim-lockvrij).
Weet iemand hoe het komt dat ik deze melding krijg en wat de oplossing is?
Vraag 2: Zodra ik een foto heb gemaakt wil ik deze meteen per email versturen. Nu staat er een "send" optie, maar zodra ik die gebruik lijkt het me dat ik alleen via mms de foto kan versturen. Weet iemand of er een optie bestaat de foto direct na het schieten via email te versturen? (ben nokia gewend).
Ik hoop dat er iemand wat antwoorden weet. Alvast bedankt!
De SE k750i is echt het beste toestel wat ik ooit heb gehad.. wat een mogelijkheden!
Anoniem: 156095 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:55:
Zoo, Ik heb eindelijk mijn K750i binnen. Ik ben blij![]()
vraag 2: idd, je kan een foto direct na het schieten per mms versturen, niet per email.
[ Voor 55% gewijzigd door willy1986 op 28-09-2005 16:26 ]
Anoniem: 116112
Hier in de buurt, TILBURG, zijn ze echt nergens op voorrraad! En nergens kan je ze ook bestellen via internet.. ne je moet eerst langs om ze te bestellen en dan nog es langs om ze op te halen 2 weken later..Anoniem: 152023 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:35:
[...]
Waarom bel je ze niet. Dan weet je het zeker. Phonehouse verkocht ze 2 weken geleden voor 24,95.
Bij mijn P900 had ik een backup programma waar die van de telefoon een volledige backup maakte. Is het nu alleen nog maar mogelijk om de telefoon te synchroniseren?
En de Opera browser wil die niet opstarten, hij laad 'm een tijdje en daarna sluit ie 'm vanzelf af...
En de Opera browser wil die niet opstarten, hij laad 'm een tijdje en daarna sluit ie 'm vanzelf af...
[ Voor 25% gewijzigd door wout-hugo op 28-09-2005 16:34 ]
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Anoniem: 97092
In de beginpost staat er een link naar een walktrough voor het gebruiken van je telefoon als afstandbediening (HID-profielen). Maar die link is dood, heeft er iemand enig idee waar ik die nog kan vinden? Heel erg bedankt alvast
Anoniem: 98768
-- HELP --
Mijn toestel gaat niet meer aan..... telkens als ik hem probeer in te schakelen gaat het display voor 2 seconden aan, dan gaat die weer uit en dan komt nix meer. dan moet ik de accu eruit halen, even wachten, accu terug erin doen, aan-knop drukken en dan gaat het display weer voor 2 seconden aan. dat heb ik nu zeker al 100x gedaan, maar hij komt niet op.
als ik de mode recovery probeer via de SonyEricsson site krijg ik een hartelijke foutmelding:

Windows maakt dan wel even dat USB Connect geluidje maar meer komt dan ook niet....
wie kan mij helpen ??
Mijn toestel gaat niet meer aan..... telkens als ik hem probeer in te schakelen gaat het display voor 2 seconden aan, dan gaat die weer uit en dan komt nix meer. dan moet ik de accu eruit halen, even wachten, accu terug erin doen, aan-knop drukken en dan gaat het display weer voor 2 seconden aan. dat heb ik nu zeker al 100x gedaan, maar hij komt niet op.
als ik de mode recovery probeer via de SonyEricsson site krijg ik een hartelijke foutmelding:
Windows maakt dan wel even dat USB Connect geluidje maar meer komt dan ook niet....
wie kan mij helpen ??
Zomaar opeens? Of nadat je een firmware update hebt gedaan of geprobeerd te doen?Anoniem: 98768 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:00:
-- HELP --
[afbeelding]
wie kan mij helpen ??
@Casemott, je hebt precies het zelfde als ik
Mijn telefoon had ik prima ge update met de nieuwe firmware... maar afg maandag kreeg ik hem niet meer werkend! na ong. 30 herstarts .. toch liep hij elke keer vast!
Je zal hem ter reperatie moeten aanbieden. Zoek ff naar een dichtbijzijnde Business Point of SESP ( SonyEricsson Service Points ) Ik wens je veel sterkte, ik weet wat je doormaakt!
(smsjes, contactpersonen, afbeeldingen, games en beltonen die op het intern geheugen staan ben je kwijt. Doet je MS het nog?
Welke firmware had je draaien?
(Zie ook mijn posthistory en sign)
Dat het niet lukt om te updaten; SonyEricsson Update Service ligt eruit. Er word aan gewerkt! Geduld!
Mijn telefoon had ik prima ge update met de nieuwe firmware... maar afg maandag kreeg ik hem niet meer werkend! na ong. 30 herstarts .. toch liep hij elke keer vast!
Je zal hem ter reperatie moeten aanbieden. Zoek ff naar een dichtbijzijnde Business Point of SESP ( SonyEricsson Service Points ) Ik wens je veel sterkte, ik weet wat je doormaakt!
Welke firmware had je draaien?
(Zie ook mijn posthistory en sign)
Dat het niet lukt om te updaten; SonyEricsson Update Service ligt eruit. Er word aan gewerkt! Geduld!
[ Voor 30% gewijzigd door willy1986 op 28-09-2005 17:17 ]
Shit, jij maakt me ook niet echt goede hoop... nu kan ik zeker een half jaar wachten tot die bij SE uit reparatie komt... ik zou echt in huilen kunnen uitbarsten
Ik woon helaas in the middle of nowhere zuid-zuid-zuid-limburg, helaas geen service point in de buurt
hopelijk repareren ze die update service snel, dat is het enigste waar die nog op reageerd... ik heb nog een klein beetje hoop
ik had ook nieuwe firmware erop, heeft zeker een weekje gewerkt. vandaag op mn werk haalde ik de accu eruit en toen was die dood.
Ik woon helaas in the middle of nowhere zuid-zuid-zuid-limburg, helaas geen service point in de buurt
hopelijk repareren ze die update service snel, dat is het enigste waar die nog op reageerd... ik heb nog een klein beetje hoop
ik had ook nieuwe firmware erop, heeft zeker een weekje gewerkt. vandaag op mn werk haalde ik de accu eruit en toen was die dood.
Anoniem: 140386
iemand?Anoniem: 140386 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:08:
Waarom word mijn k750i met nieuwste (k750i) firmware gedetecteerd als w800?
Hij vraagt dus ook om W800 drivers, deze heb ik geinstalleerd en het werkt gewoon..
De firmware update heb ik vorige week uitgevoed, was er toen als iets mis met de update service van se?
Ik heb van Vorige week alleen maar goede berichten gehoord over het updaten van K750I. Als ik jou was zou ik hem snel terug brengen !

Het oneindige X 0
Oe, een klein beetje hoop voor mij is er wel:
ik heb net even die SESP lijst doorgenomen, blijkt er dus dat ik 20km van dit ding vandaan woon:
Sony Ericsson High Volume Center (alle reparaties en software updates)
Dynafix After Sales Services
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
045-5656167
hahah ga ik morgen meteen ff naartoe
ik heb net even die SESP lijst doorgenomen, blijkt er dus dat ik 20km van dit ding vandaan woon:
Sony Ericsson High Volume Center (alle reparaties en software updates)
Dynafix After Sales Services
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
045-5656167
hahah ga ik morgen meteen ff naartoe
Anoniem: 61447
Als je in Limburg woont zit je wel vlak bij DynafixAnoniem: 98768 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:25:
Shit, jij maakt me ook niet echt goede hoop... nu kan ik zeker een half jaar wachten tot die bij SE uit reparatie komt... ik zou echt in huilen kunnen uitbarsten![]()
Anoniem: 153264
Ik heb ze gewoon een mailtje gestuurd met die vraag.Anoniem: 149924 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:29:
[...]
misschien heb ik iets over het hoofd gezien maar waar op de SE site staat er een melding ofzo wanneer er een nieuwe sofware update is?
Kijk even in het midden .
http://www.sonyericsson.c...4000&template=ps1&zone=ps
Bedoel je nou aan of uitwilly1986 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:00:
[...]
Daar wil ik aan toevoegen dat je in geen geval "stroom sparen"( BT> stroom besparen > Uit!!) moet uitproberen. Toen ik het gistermiddag uit testte (stroom sparen> aan..) begonnen de kuren en vastlopers(zie ook mijn vorige posts)
Je zegt in geen geval uit, maar je testte met aan. Ja wat is het nou ?
Ik testte hem door de stroom spaarfunctie "aan" te zetten... vanaf dat moment begonnen de serie vastlopers en restartsAnoniem: 153264 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:58:
[...]
Bedoel je nou aan of uit
Je kan wachten en een poging doen hem zelf te herstellen...Je weet alleen niet hoelang het nog duurt met die SEUS en óf het wel werkt. Als ik jou was, lekker de fiets pakken en op naar DynafixAnoniem: 98768 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:25:
Shit, jij maakt me ook niet echt goede hoop... nu kan ik zeker een half jaar wachten tot die bij SE uit reparatie komt... ik zou echt in huilen kunnen uitbarsten![]()
Wat betreft kapotte MS's , deze vallen ook onder accessoire en valt ook onder de één (1) jarige garantie. Meer info over garantie: lees de handleiding van de K750, blz 98
[ Voor 27% gewijzigd door willy1986 op 28-09-2005 18:04 ]
Gmail werkt ook op de k750i (waarschijnlijk ook op w800i & d750i)
Gmail works on K750i
settings in post.
Wow, yet another reason to love this phone.. it supports ssl/tls for mail
Here are the settings. These are for FIDO but since we are using SSL on another port than 25, it works without having to use gprs.fido.ca for the smtp server
ok.. first to create a new account:
Messaging --> email --> settings --> Account settings --> New Account
You are asked to create an account name.
gmail
Once that is done, you automatically move on to the setup screens.
Connect Using: GPRS Data Account, not WAP. In my case FIDO (using internet.fido.ca APN)
Protocol: POP3
Incoming Server: pop.gmail.com
Incoming Port: 995
Encryption --> Incoming Server: TLS/SSL
Encryption --> Outgoing Server: TLS/SSL
Mailbox: username@gmail.com
Password: your password
Outgoing Server: smtp.gmail.com
Outgoing Port: 465
Email Address: username@gmail.com
Download: Whatever your preference is
From Name: Whatever you want
Signature: Your signature
Copy Outgoing: off
Check Interval: Whatever your preference
Click done, off you go!
How sweet this handset is
van: http://www.howardforums.com/showthread.php?t=647094
Ik denk dus wel als je die settings instelt ff mobiel op engels zetten want dan heb je alles juist!
Gmail works on K750i
Here are the settings. These are for FIDO but since we are using SSL on another port than 25, it works without having to use gprs.fido.ca for the smtp server
gmail
Connect Using: GPRS Data Account, not WAP. In my case FIDO (using internet.fido.ca APN)
Click done, off you go!
Ik denk dus wel als je die settings instelt ff mobiel op engels zetten want dan heb je alles juist!
it's as simple as something the nobody knows....
Kan iemand mij vertellen hoe ik een backup kan maken van de telefoon? Dus inclusief alle smsjes e.d.
Of is dit gewoonweg niet mogelijk en ben je bij een update alles kwijt?
Of is dit gewoonweg niet mogelijk en ben je bij een update alles kwijt?
[ Voor 28% gewijzigd door wout-hugo op 28-09-2005 18:58 ]
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Anoniem: 143766
Inderdaad, werkt hier ook primaboogywoogy schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:04:
Gmail works on K750isettings in post.
gmail
Click done, off you go!
Geloof dat 't met Hotmail niet kan ofwel? Staat me namelijk iets van bij dat ze een hele tijd terug de pop3 hebben afgesloten en dat 't alleen nog voor de betaalde klanten werkt....klopt dit of kan 't nog wel degelijk?
Het kan nog wel, als je een oude account hebt, weet niet hoe oud die dan moet zijn maar bij mij werkt die iig nog welAnoniem: 143766 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:29:
[...]
Inderdaad, werkt hier ook prima
Geloof dat 't met Hotmail niet kan ofwel? Staat me namelijk iets van bij dat ze een hele tijd terug de pop3 hebben afgesloten en dat 't alleen nog voor de betaalde klanten werkt....klopt dit of kan 't nog wel degelijk?
En een Chello accountje of dergelijke? Werkt dat wel?Anoniem: 143766 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:29:
[...]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Moet volgens mij wel werken, m'n @Home accountje werkt ook perfectGGS_106 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:42:
[...]
En een Chello accountje of dergelijke? Werkt dat wel?
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Anoniem: 149924
ik krijg de melding dat m'n TLS/SSL certificaat niet geldig/gecontroleerd is?Anoniem: 143766 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:29:
[...]
Ik heb eigenlijk een vraagje en de Vodafone website of Google helpt me niet heel errug veel.
Ik vraag me af wat er allemaal in de doos zit bij de Vodafone versie van de k750i, zit hier ook een datakabel bij en wat zit er nog bij? ook gewoon alles wat bij de standard versie van de SE k750i zit?
Bedankt voor de hulp
Ik vraag me af wat er allemaal in de doos zit bij de Vodafone versie van de k750i, zit hier ook een datakabel bij en wat zit er nog bij? ook gewoon alles wat bij de standard versie van de SE k750i zit?
Bedankt voor de hulp
Anoniem: 129553
Bij Vodafone zit alle acc. in de doos.
Headset, datakabel en adapter voor memorykaart.
Anoniem: 152023 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:00:
[...]
Heeft niks met je provider of je toestel te maken. BUG in SEUS, wordt aan gewerkt door SE.
IK heb dus hetzelfde, heb je enig idee wanneer het opgelost zal zijn?Ik krijg nu deze melding bij het updaten:
bedankt voor de hulp, nu moet um nog gaan ophalen op zaterdag!Anoniem: 129553 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:35:
Bij Vodafone zit alle acc. in de doos.
Even een vraagje over die gmail client op je telefoon. Krijg je dan eigenlijk ook nog een dubbele kopie op je pc? En kan je kiezen wanneer je het wilt downloaden... aangezien je niet altijd de behoefte hebt om je spam even op je mobieltje door te lezen
Dus hoe werkt het precies?
Anoniem: 150997
Ik vind zelf deel 3 ook wel leuk (heb n half uur dubbel gelegen om al die onzinnige posts over updaten enzo, en dat gezeik van mensen die zich daar aan ergeren, is wel leuk)knip... Tevens vond ik de stemming van deeltje 2 minder leuk en 'informatief' als dit nieuwe deeltje 3. een beetje humor kan geen kwaad maar we moeten niet de aap uithangen en het té gek maken. Anders wordt het weer een stemming van nul_komma_nul door al dat ge_bl/pr_aat @ cross-purposes. I think a lot of wheeling and dealing is going on here. SO ... You all have GoT to take the rough with the smooth! Lot of your arguments don't hold water. What to do?! Come on! Put a sock in it!..
...anders wekt het alleen maar haat en nijd op en dát moeten we niet hebben.
Deze houden we erin: Nieuwkomer lees je in, Diehards leef je in!
ff offtopic: hoe snel gaat dit topic zeg, 3 dage nie geleze ne was gelijk bijna n uur kwijt aan alleen posts lezen! (misschien een suggestie om onzinnige posts, zoals updateposts die al 30000000 keer zijn gepost achterwege te laten, moet kunnen tog?)
Voor de rest, hou t leuk!
nooit geweten dat in een topic over zulke hippe en trendy foons zulke ouwe knarren zaten,
ff n vraagje, zitten er maybe ook vrouwen in t topic???
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 150997 op 29-09-2005 19:51 ]
Wat zijn de settings dan voor zo'n hotmail account?wout-hugo schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:35:
[...]
Het kan nog wel, als je een oude account hebt, weet niet hoe oud die dan moet zijn maar bij mij werkt die iig nog wel
Ik had trouwens mn tiscali mail ook binnen een minuut werkend
Ging makkelijker dan op m'n 6230i.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Anoniem: 155656
W800iboogywoogy schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:04:
Gmail works on K750isettings in post.
gmail
Click done, off you go!
bij mij werkt het nog niet,
Heb ook al van poort gewisseld (TSL=465 en SSL=587),maar geen van beide werkt
Hij doet er heel lang over om de server te vinden, na een tijdje zegtie:Server not found.
Instellingen bij Gmail zijn:

Anoniem: 149229
Hoi cyberdox (en anderen
)
ik probeer ook al heel lang een email van @home te laten werken op me mobiel..
Alleen dan is het het grote probleem dat dat ding neit in die lijst van SE staat..
dus ik klik maar andere aan en verander de nodige instellingen
maar dan zegt ie net als hierboven bij timtimgo dat de server niet kan worden gevonden ?
wat zijn juou preciese instellingen ?
Password enzo hoef ik niet hoor
ik probeer ook al heel lang een email van @home te laten werken op me mobiel..
Alleen dan is het het grote probleem dat dat ding neit in die lijst van SE staat..
dus ik klik maar andere aan en verander de nodige instellingen
maar dan zegt ie net als hierboven bij timtimgo dat de server niet kan worden gevonden ?
wat zijn juou preciese instellingen ?
Password enzo hoef ik niet hoor
Heb nou al een weekje of 2 de D750i en alle mensen die mij bellen klagen dat ik erg ver weg klink. Wat ik ook doe, aan volumes verhogen, NIKS werkt. Alleen onmiddelijk de headset inpluggen en verder babbelen werkt. Iemand enig idee of hier iets aan te doen is, of moet ik 'm laten repareren (liever niet, gezien de verhalen hier over Dynafix)
Ja dit heb ik ook af en toe. Lijkt alsof ie niet kan focussen. Bij mij maakt ie dan als ik doorduw soms helemaal geen foto.peppie71 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 06:21:
Ik heb sinds een paar dagen problemen met de autofocus van mijn w800. Soms werkt het niet en zie ik dat groene vakje niet. Als ik dan hard doordruk komt het vakje en neemt hij de foto.
Hebben meer mensen dit??
Heb dit nog niet getest met de nieuwe software.
Zat er bij iemand een "hand strap" in de W800i verpakking bijgesloten?
Ben benieuwd! (vond de volgende info op:http://www.mobique.com/sonyericsson/w800i/page9.php)
Sales package
(should contain):
1 x Sony Ericsson W800i handset
1 x internal lithium-polymer battery @ 900mAh (BST-37)
1 x standard charger - Fast Port type (CST-60)
1 x Memory Stick Duo memory card @ 512MB (SanDisk branded)
1 x Memory Stick Duo Adaptor card (allows Duo to be used with standard MS adaptors ? SanDisk branded)
1 x dual-bud, in-ear stereo headset with 3.5mm jack
3 x earbud pairs (1 x small, 1 x standard [attached to headset by default], 1 x large)
1 x Fast Port to 3.5mm socket connector (with microphone component ? required for FM radio operation [HPM-70])
1 x Fast Port USB-based data cable (DCU-60)
1 x hand strap
1 x W800i user manual (also includes supplementary material)
1 x W800i software CD-ROM
Ben benieuwd! (vond de volgende info op:http://www.mobique.com/sonyericsson/w800i/page9.php)

Sales package
(should contain):
1 x Sony Ericsson W800i handset
1 x internal lithium-polymer battery @ 900mAh (BST-37)
1 x standard charger - Fast Port type (CST-60)
1 x Memory Stick Duo memory card @ 512MB (SanDisk branded)
1 x Memory Stick Duo Adaptor card (allows Duo to be used with standard MS adaptors ? SanDisk branded)
1 x dual-bud, in-ear stereo headset with 3.5mm jack
3 x earbud pairs (1 x small, 1 x standard [attached to headset by default], 1 x large)
1 x Fast Port to 3.5mm socket connector (with microphone component ? required for FM radio operation [HPM-70])
1 x Fast Port USB-based data cable (DCU-60)
1 x hand strap
1 x W800i user manual (also includes supplementary material)
1 x W800i software CD-ROM
Howly fock zeg, als je ze echt goed in hebt dan geven ze inderdaad veel laaag, woow zeg!!!!Shiver23 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:49:
[...]
Je hebt ze net 3 tellen. Je moet ze net als speakers even inspelen voor het beste geluid.
En je moet ze helemaal in je oren duwen zodat je van buitenaf ook bijna niets meer hoort.
Alleen, als je ze dan uit je oor haalt heb je zo'n raar gevoel aan je oor, meer last van?
En ze willen niet echt goed blijven zitten
BlaBlaBla
Ik had aan iedereen die ook de EX71SL heeft een vraag. Ik heb een aantal keer hier op het forum gezien dat mensen vinden dat hun EX71SL veel beter klinkt dan hun HPM-70. Komt er bij jullie uit beide even hard geluid? En bij welke gaat de bass dieper? Klopt het wel dat de EX71SL véél zachter geluid geeft en dat de bass véél minder diep gaat? Ik denk namelijk dat de dixons mij aan het flashen is. Ik vind dat de HPM-70 véél beter geluid geeft, terwijl dit hetzelfde zou moeten zijn (of iig niet zo'n groot verschil. Ik had daarom de EX71SL teruggebracht naar de dixons en ik heb nieuwe gekregen van ze. Ik heb echter het gevoel dat ik óf een fout gefabriceerde EX71SL heb gekregen óf gewoon dezelfde die ik daar had teruggebracht. Ik gebruik dezelfde maat dopjes bij allebei, en heb bij de EX71SL ook de kleine en de grote geprobeerd. De dopjes gaan ook even diep in m'n oor. Wat zijn jullie ervaringen met beide dopjes? Klopt het wat ik hoor of zijn mijn EX71SL brak (voor de 2e keer).
Het is mss een beetje offtopic, maar omdat hier veel mensen zijn met beide oortjes vraag ik het ff hier.
Alvast bedankt.
Het is mss een beetje offtopic, maar omdat hier veel mensen zijn met beide oortjes vraag ik het ff hier.
Alvast bedankt.
Master_A
Zit volgens mij alleen bij de Amerikaanse versie ofzo. Ik zag het ook ergens op een plaatje. Het viel me eerder ook op dat er een metalen pinnetje was voor een strap...Anoniem: 148223 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:03:
Zat er bij iemand een "hand strap" in de W800i verpakking bijgesloten?
Ben benieuwd! (vond de volgende info op:http://www.mobique.com/sonyericsson/w800i/page9.php)![]()
Sales package
(should contain):
1 x hand strap
Maakt me ook niet uit, wie gaat dat immers nou gebruiken voor zijn mobieltje

Zal er zo uitzien...

Ik zelf heb ze beide ja, en ik vind de HPM-70 beter...Voornamelijk omdat ze meer bas geven, zonder ten kostte te gaan van de middentonen. Alleen zitten de EX-71's weer comfortabeler, maar het kan zijn dat die van mn telefoon nog moeten ingesleten worden, want mn EX-71 zijn al redelijk wat maanden oud. Je ziet ook dat de HPM-70 bij de uitgang van het geluid foam heeft zitten oid. Dat heb je bij de EX-71 niet, daardoor zijn de lage tonen denk ik beter. En de HPM-70 sluiten bij mij ook meer de omgeving af...toch wel redelijke verbetering allemaal tov EX71.Amiet01 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:34:
EX71SL verhaal...
Maar goed, de ander vindt de EX71 weer beter, dus kijk het ff aan...Ze klinken in elk geval NIET hetzelfde. De HPM heeft meer lage tonen, dat is wel zeker.
EDIT: heb het net nog ff voor je nagetest, en geluid uit de hpm-70 IS harder. Hoge/midden tonen vind ik scherper, en de lage tonen zijn FLINK hoger. Dat hoor ik dan wel he, kan zijn dat jij het anders ervaart.
Al eens kleinere/grotere geprobeerd? En ik heb juist een raar gevoel in mn oor als ik ze indoe...Alsof mn oren geen lucht krijgenStrider schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:16:
[...]
Howly fock zeg, als je ze echt goed in hebt dan geven ze inderdaad veel laaag, woow zeg!!!!
Alleen, als je ze dan uit je oor haalt heb je zo'n raar gevoel aan je oor, meer last van?
En ze willen niet echt goed blijven zittenze ploppen er ooit wat uit, zodat ze ineens niet meer helemaal afgesloten zijn
[ Voor 94% gewijzigd door B-Bandit op 28-09-2005 23:26 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Nee dus dan zijn mijn EX71SL's niet kapot. Ik d8 dat ze bijna hetzelfde zouden moeten klinken. Maar ze zijn dus goed. Ikzelf vind de HPM-70 veel beter met mooiere bass en harder geluid. Maar is het geluid van de EX71SL bij jou ook zachter of gaan ze even hard?
Master_A
Zachter, flink wat zachter.... Ik dacht ook dat ze het zelfde waren. Maar met de HPM-70 bespaar ik stroom en mn oren (geluid hoeft minder hard omdat ie omgeving beter isoleert). En bovendien is de HPM-70 beter voor gebruik met de mic. Want het draadje van de koptelefoon is korter...maar ik moet er alsnog zelf een knoop in leggen om de mic op redelijke afstand van mn mond te houden.Amiet01 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:04:
Nee dus dan zijn mijn EX71SL's niet kapot. Ik d8 dat ze bijna hetzelfde zouden moeten klinken. Maar ze zijn dus goed. Ikzelf vind de HPM-70 veel beter met mooiere bass en harder geluid. Maar is het geluid van de EX71SL bij jou ook zachter of gaan ze even hard?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
vaak heb ik dat de foto's artefacts geven (paarse streepjes en verticale balken). erg vreemd maar wat geklop en een reset helpen wel meestal. iemand een idee hoe dit kan?
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 66714 op 28-09-2005 23:55 ]
Anoniem: 104029
Hallo,
Ik heb de topics over de W800i doorgelezen en kan niets vinden over de signaal sterkte van deze telefoon.
In het verleden heeft Sony-ericsson wel eens problemen gehad met sommige typen, die een wat mindere ontvangst hadden dan andere telefoons.
(heb zelf een motorola gehad die duidelijk slechtere ontvangst had dan mijn nokia 6230 en dat is soms erg vervelend)
Iemand een idee hoe dat met de W800i zit ???
Ik heb de topics over de W800i doorgelezen en kan niets vinden over de signaal sterkte van deze telefoon.
In het verleden heeft Sony-ericsson wel eens problemen gehad met sommige typen, die een wat mindere ontvangst hadden dan andere telefoons.
(heb zelf een motorola gehad die duidelijk slechtere ontvangst had dan mijn nokia 6230 en dat is soms erg vervelend)
Iemand een idee hoe dat met de W800i zit ???
Ik merk ook wel eens iets maar na een test blijkt hij toch ok.peppie71 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 06:21:
Hebben meer mensen dit??
Vond dit in een review op: http://www.mobique.com/sonyericsson/w800i/page4.php
Ik citeer (uit Build quality net, boven Battery life):
Initially, I had trouble pressing the button down to the halfway point (to get the W800i’s auto-focus to work), where I would inevitably end up shooting something that I wasn’t prepared for. Finding that halfway point here required a far-softer touch of the finger as opposed to what was required by the K750i, which – I have to say once again – was pretty much perfect.
In my opinion, these were things that weren’t supposed to be – and was probably a result of trying to rush this product to market. If it wasn’t for the K750i, I wouldn’t have picked up the second issue – but the first one was in no way excusable
Hopelijk verbetering in een (nog te komen) update

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 148223 op 29-09-2005 09:44 ]
Niemand?Jig schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:01:
Ik heb afgelopen zaterdag maar eens geprobeerd mijn K750i te updaten naar de nieuwste versie.
Eerste overkombare probleem is dat ik ooit op m'n eigen pc de standaard Windows drivers heb geinstalleerd als je met C ingedrukt je K750i aansluit, en dus NIET de speciale update drivers... Als ik die procedure opnieuw doet dan krijg ik geen New Hardware Found popups meer, dus ik kan gewoon niet meer updaten op me eigen pc. Iemand tips hiervoor? (heb zaterdag dus op me pa's pc geupdate)
Tweede probleem wat dacht ik wel meer voorkomt, is dat mijn K750i nu op de pc herkent word als een W800 en dat ik alleen Engels als menu-taal kan selecteren. Irritantste is dan dat je ook geen Nederlandse T9 hebt... Iemand hier een tip voor?
Oh en wat ik zaterdag in de op misde was een duidelijke guide hoe je je tel upgrade, misschien een goed idee om te maken..

Het oneindige X 0
nogmaals..robski05 schreef op maandag 26 september 2005 @ 22:02:
Heerlijk weer, het is me gelukt om de headset te mollen. Eergisteren deed 1 dopje het nog maar half [dus als je naar links keek wel, rechts niet], vanmiddag is ook de andere op 1 of andere manier totaal uitgevallen. Contact maakt hij nog wel, want ik hoor soms wel wat uit de halfkapotte. Nu mijn vraag: valt de headset onder de garantie, en kan ik die dan zo brengen naar zo'n reperatiepunt?
Anoniem: 155105
En dit is wat SE call center nu antwoord.....Anoniem: 155105 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:08:
[...]
Yep, zie mijn berichten over Dynafix.
Heb ik ook gehad, en daarna kon ik geen enkele foto/film maken. Het groene vakje verschijnt niet en als hij wel verschijnt dan kan je hem niet afdrukken (al druk ik het hele toetsje naar binnen....).
Toestel is nu voor de 3e maal bij Dynafix. Ik hoop dat hij nu omegeruild wordt.
Tot dusver heeft Dynafix: een defect onderdeel op de print vervangen en waarnodig software ge-update...
Jajaja, dat is gewoon een standaard tekst op hun werkbon.
Ik heb hierover ook contact opgenomen met SE call center (Ronald vd Voort).
Het lijkt wel of het ze niks interesseert: stuur maar op naar Dynafix en je krijgt geen antwoord of je toestel niet met voorrang behandeld kan worden ivm de derde reparatie binnen één maand.
Neen, aftersale service kennen ze helaas niet bij SE/Dynafix. Dat is jammer.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Wij kunnen Dynafix niet de opdracht geven om uw toestel met voorrang te behandelen, we kunnen nooit controleren of dit ook wel gebeurd. Wij hebben uw klacht over het verzenden van het toestel officieel gemaakt en bij onze Market Unit Manager neergelegd, deze zal hieromtrent actie gaan ondernemen.
MAW: je hebt ook al niks aan dat call center als je klachten hebt....
Kopen is leuk, maar service is onbekend bij HEEL Sony Ericsson....
Hij bedoelt dat jet hem NIET aan moet zetten en dus UIT moet laten.Anoniem: 153264 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:58:
[...]
Bedoel je nou aan of uit
Ik reageer niet eens meer op dit soort vragen...Wokker schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:33:
[...]
Ondanks dat het vraag zoveel is. Het is een fout van sony ze hebben verkeerde firmware op het net gezet. Het zou binnen een paar dagen opgelost zijn. Maar ik geloof dat het nog niet gebeurt is. Tot die tijd rustig afwachten !
[ Voor 41% gewijzigd door Victorio op 29-09-2005 11:34 ]
Anoniem: 95406
wat ik me afvroeg: kun je per persoon een beltoon aan een contact plakken ?
ik betrap me er veel te regelmatig op dat ik geen flauw idee heb wie ik aan de lijn ga krijgen als ik op de fiets/auto/you name it m'n telefoon opneem.
het zou fijner zijn om per persoon een eigen boodschap in te spreken, bv hun naam. "je moeder belt"
en dan niet opnemen.
iemand al geprobeerd ? lijkt me briljant.
edit: nevermind, het kan,maar is een shitwerk, ik ben lui. maar voor een aantal is het zeker de moeite waard.
ik betrap me er veel te regelmatig op dat ik geen flauw idee heb wie ik aan de lijn ga krijgen als ik op de fiets/auto/you name it m'n telefoon opneem.
het zou fijner zijn om per persoon een eigen boodschap in te spreken, bv hun naam. "je moeder belt"

edit: nevermind, het kan,maar is een shitwerk, ik ben lui. maar voor een aantal is het zeker de moeite waard.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 95406 op 29-09-2005 12:30 ]
Op accessoires van SE zit een jaar garantie ( 12 maanden ). Dus je headset valt er ook onder.
Anoniem: 149229
Iemand enige ervaring met de D750i en dan vooral de service van T-mobile die je erbij krijgt?
aangezien ik mijn oordoppen dagelijks gebruik.. (de standaard nog) en ze een beetje losjes en ongeveer half kapot gaan aanvoelen lijkt het wel of ze binnen een week kapot zijn..
Daarom was ik ook benieuwd of het ook onder de garantie viel.. ja dus..
maar wat nu als ik ze er heen breng/opstuur naar t-mobile of ik bel ze wat doen ze er precies mee behalve naar dynafix brengen. of meteen een nieuwe?
enig iemand ervaring?
aangezien ik mijn oordoppen dagelijks gebruik.. (de standaard nog) en ze een beetje losjes en ongeveer half kapot gaan aanvoelen lijkt het wel of ze binnen een week kapot zijn..
Daarom was ik ook benieuwd of het ook onder de garantie viel.. ja dus..
maar wat nu als ik ze er heen breng/opstuur naar t-mobile of ik bel ze wat doen ze er precies mee behalve naar dynafix brengen. of meteen een nieuwe?
enig iemand ervaring?
Anoniem: 13293
Even een korte vraag: Hoe is de geluidskwaliteit van het bellen bij deze telefoons?
Omdat ik wat slechter hoor is dit wel belangrijk voor mij... Misschien kan iemand even snel hier iets over vertellen?
Omdat ik wat slechter hoor is dit wel belangrijk voor mij... Misschien kan iemand even snel hier iets over vertellen?
Ja dat kanAnoniem: 95406 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 11:41:
wat ik me afvroeg: kun je per persoon een beltoon aan een contact plakken ?
het zou fijner zijn om per persoon een eigen boodschap in te spreken, bv hun naam. "je moeder belt"en dan niet opnemen.
Heb er nog geen problemen mee gehad met mijn w800i en ik vind het gewoon zeer goede kwaliteit.Anoniem: 13293 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:46:
Even een korte vraag: Hoe is de geluidskwaliteit van het bellen bij deze telefoons?
Dat heb ik ook, met Hi. Iemand een idee of het hier wel mogelijk is icm met een Gmail account?Anoniem: 155656 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:40:
[...]
W800i
Hij doet er heel lang over om de server te vinden, na een tijdje zegtie:Server not found.
[afbeelding]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Hoezo dat? Ik heb hier ook een K750i met hi en ik kan gewoon wappen hoor. Misschien dat je gprs nog niet geactiveerd hebt. Dit doe je door 313 te bellen en dan gprs te activeren. En gewoon je instellingen laten sturen via de link in de OP.Anoniem: 155841 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:52:
[...]
hi heeft geen wap die gebruiken alleen i-mode dus je kan via hun niet wappen dus zijn er ook geen instellingen voor.
Ik vind de geluidskwaliteit niet zo goed. Ben een 6230i gewend en die is stukken beter!
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Op mijn k750i heb ik het nu werkend gekregen. Je moet twee dingen anders doen, voor zover ik kan zien:Anoniem: 155656 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:40:
[...]
W800i
[afbeelding]
Mailbox: username@gmail.com moet gewoon zijn Mailbox: username
En in het plaatje dat je laat zien, van GMail's POP instellingen, moet je POP wel enablen natuurlijk ;-) Dus bijvoorbeeld Enable POP "only for mail that arrives from now on".
Verder de instellingen zoals hierboven ergens opgesomd wordt. Ook de ports gewoon over nemen.
Edit: nog iets, ik weet niet bij welke provider je zit, ik zit bij Telfort en daar heb je twee profiles die allebei Telfort GPRS heten. Alleen is de ene voor GPRS/Wap en de ander voor GPRS alleen en die laatste moet je hebben volgens mij, met de andere kreeg ik GMail ook niet aan de praat!
[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 29-09-2005 13:09 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik heb nu een paar weken de W800i
, echt top telefoon. Blij dat ik van mijn T610 af ben.
Ben zeer tevreden over de functies, vooral radio en mp3 speler. Maar ik erger me aan het shuttergeluid van de camera, (iedereen denk ik) en dat als de hij op toetsenblok staat, dat de camera toch aan kan door het schuifje. Ik hoop dat die 2 dingen worden verholpen met de update.
Maar ik heb dus een probleem met de headset, want ik ben zo'n rubbertje verloren (de kleinste) die ik altijd gebruik. De andere zijn veel te groot.
Zijn die rubbertjes of andere dingetjes die erop kunnen mischien ergens los te koop? Zou ik erg fijn vinden want nu is mijn headset (bijna) nutteloos.
Ben zeer tevreden over de functies, vooral radio en mp3 speler. Maar ik erger me aan het shuttergeluid van de camera, (iedereen denk ik) en dat als de hij op toetsenblok staat, dat de camera toch aan kan door het schuifje. Ik hoop dat die 2 dingen worden verholpen met de update.
Maar ik heb dus een probleem met de headset, want ik ben zo'n rubbertje verloren (de kleinste) die ik altijd gebruik. De andere zijn veel te groot.
Zijn die rubbertjes of andere dingetjes die erop kunnen mischien ergens los te koop? Zou ik erg fijn vinden want nu is mijn headset (bijna) nutteloos.
Pas maar op als je zelf 48 bentAnoniem: 150997 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:26:
[...]
nooit geweten dat in een topic over zulke hippe en trendy foons zulke ouwe knarren zaten,
Kijken of je dan nog zo lult.
Ik had hiervoor de N-Gage van Nokia, en ik moet zeggen dat die een hogere geluidskwaliteit bij bellen had dan de W880i die ik nu heb, die klonk dus wel een stuk harder met bellen, maar inmiddels ben ik er aan gewend.Anoniem: 13293 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:46:
stuk beter dan de samsung D500, net zo goed als de 6230 wat mij betreft.Anoniem: 13293 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:46:
met de headset is het helemaal prima
je voelt je 45Anoniem: 153264 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:21:
[...]
Pas maar op als je zelf 48 bentdat gaat sneller dan je denkt !
Kijken of je dan nog zo lult.Maar zonder gekkigheid, ik voel nog niet zo oud hoor.
Ik heb in dit topic al een keer gereageerd dus ja, ik kan met zekerheid zeggen dat er ook vrouwen aanwezig zijnAnoniem: 150997 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:26:
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Laatste keer dat ik checkte, had ik toch echt nog tieten en een kale poes. Dus, JA hier ook een vrouw.nooit geweten dat in een topic over zulke hippe en trendy foons zulke ouwe knarren zaten,

Dit topic is gesloten.
Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware