Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 11.937 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95406

Anoniem: 153264 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:52:
[...]

Helaas zijn de meeste mensen niet zuinig op hun spullen, om te beginnen al verdomde ongeduldig, het moet allemaal snel snel en nog eens snel, gebruiksaanwijzing lezen is er niet meer bij, en dan vinden ze het gek als er van alles mis gaat, ook zoiets dat updaten: willen ze updaten terwijl het toestel goed werkt, maar nee hoor er moet geupdate worden want ze zijn bang om ook maar iets te missen. Ja en lezen in deze 3 topicdelen is er al helemaal niet bij. Al diezelfde vragen die al tig keer voorbij zijn gekomen en ook al beantwoordt zijn daar zijn erg veel mensen te lui voor om alles eens rustig door te lezen. Telkens weer hetzelfde is erg vervelend . Dat updaten moet je pas doen als er geen problemen zich meer voordoen, maar dat is voorlopig nog niet het geval .Dat gelul over abbo's is ook al net zoiets als een grijs gedraaide grammofoonplaat, walgelijk gewoon.
Geadverteerd wordt met: "alleskunner". Wat verwacht je dan ?
Ook wordt al die technische rommel steeds intuitiever, dus handleidingen zijn voor de gevorderden. (toch blijft RTFM ''n vaak geziene reply hier)
Als er met DIY-updates wordt geschermd, verwacht ik dat ze het doen.
Veilig verwijderen is natuurlijk veiliger, maar zie ik niet echt als 'n vooruitgang. Wat betreft het doorlezen van topicdelen heb ik al 'ns gezegd:

Nieuwkomer lees je in
Diehards leef je in

(je klinkt trouwens best nostalgisch voor je leeftijd ;) en natuurlijk zo min mogelijk offense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32413

Shengstah schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:00:
[...]

Je bekijkt cker je filmpjes via bestandsbeheer ofzo, maar je moet die filmpjes afspelen met via dat walkman menuutje. Dus je drukt eerst op de walkman knop, ga je terug en dan naar video's, open je je filmpje en kun je gaan spoelen. Je kunt dan ook naar meer gaan en het filmpje in volledige modus afspelen.
Thx!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153264

Anoniem: 66714 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:11:
ik heb n vraagje over de headset van de K750i. Hij doet (natuurlijk) pijn aan mn oren na een paar uurtjes en ik wil dus een betere kopen. Nou heb ik op www.telecomtelecom.nl een headsetje gezien waar je gewoon een jack-plug in kan doen zodat je met je normale oordoppies kunt luisteren. Volgens mij kan je hier echter niet mee bellen!
Wat ik zoek is eigenlijk dezelfde headset als die bij de W800i zit, maar dan goedkoper ;)
iemand een idee?
Jij heet KNUPPELhout hè ? Je doet je naam echt eer aan.
Als je nou eens goed je ogen uitwrijft, dan zul je zien dat je gewoon kunt bellen met onverschillig wat voor doppen. Gewoon beter uit je doppen kijken, het gedeelte bestemd om te bellen zit namelijk gewoon aan het onderste gedeelte waar je je doppen in kunt doen !
Dussuh beter uit je doppen kijekn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149924

misschien dat het eindelijk tot mensen doordrinkt als je met koeienletters in de startpost zet dat de update service op dit moment niet goed is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149924 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:16:
misschien dat het eindelijk tot mensen doordrinkt als je met koeienletters in de startpost zet dat de update service op dit moment niet goed is :(
misschien is dit het moment dat het tot de mensen doordrinGt (doordrinken is ook best) dat ze verder moeten lezen dan hun neus lang is. Ze komen er andes wel erachter als het bijna te laat is, en lezen ze toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6190

Hoe is eigenlijk de mp3 speler van deze telefoons?? Is het geluid aardig goed of compleet bagger? Is het een beetje te vergelijken met een ipod?

Ik weet het, veel vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

Anoniem: 95406 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:19:
[...]

misschien is dit het moment dat het tot de mensen doordrinGt (doordrinken is ook best) dat ze verder moeten lezen dan hun neus lang is. Ze komen er andes wel erachter als het bijna te laat is, en lezen ze toch.
[melige mierenn**ker modus]
"Ze komen er andeRs wel achter...."
[/melige mierenn**ker modus]

.....maar je hebt wel gelijk ;).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6190 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:20:
Hoe is eigenlijk de mp3 speler van deze telefoons?? Is het geluid aardig goed of compleet bagger? Is het een beetje te vergelijken met een ipod?

Ik weet het, veel vragen :)
Is gewoon goed. Je kan eigen playlists aanmaken en shuffelen etc. Geluid is prima, oordopjes zijn shitty (k750). Ik heb uit principes geen ipod, dus dat weet ik niet, wel zelf meer mp3spelers dan vingers dus een aardig referentiekader. Ik raad aan een iets groter kaartje te kopen indien k750, want 100mb (inclusief intern) is weinig.
Anoniem: 143766 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:24:
[...]

.....maar je hebt wel gelijk ;).....
doordrinken voerde boventoon.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 95406 op 27-09-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155347

Ik heb een K750i met R1N firmware. Nu las ik dat met deze versie de fotokwaliteit in een iets donkerdere omgeving verbeterd was. Ik merk echter helemaal geen verschil, er zitten nog steeds veel horizontale lijnen op mijn foto's. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95406 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:19:
[...]

Nou SugarLEVI , laat ze er maar achter komen als het al te laat is ;) daar leren ze tenminste van :9 , het is best wel een beetje humor iemand op zijn of haar bek te zien gaan na herhaaldelijke waarschuwingen. Ze zijn of te stom om voor de duvel te dansen, of ze zijn gek op SM en willen gewoon graag op de een of andere manier op zijn of haar kloten cq k*t te krijgen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Hee nog even een vraagje;
ik wil misschien de laatste firmware downloaden, maar zijn er eigelijk nadelen
aan de laatste firmware vergeleken met de éérste firmware (het orgineel, ik heb er
nog nooit iets mee gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Japser- schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:44:
Hee nog even een vraagje;
ik wil misschien de laatste firmware downloaden, maar zijn er eigelijk nadelen
aan de laatste firmware vergeleken met de éérste firmware (het orgineel, ik heb er
nog nooit iets mee gedaan)
argh waar gingen de laatste 20 posts nou over DE UPDATE SERVICE WERKT NIET GOED WACHT MET UPDATEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-06 13:03
Anoniem: 149924 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:46:
[...]

argh waar gingen de laatste 20 posts nou over DE UPDATE SERVICE WERKT NIET GOED WACHT MET UPDATEN
Ja zeg die heeft niet eens de posts gelezen zomaar wat gepost :( wat zegt nou iedereen?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 15:30

Pubbert

random gestoord

Vandaag bij Mediamarkt (Duitsland) een 1GB Sony memkaartje gehaald, ik kan er weer ff tegen :) Daar kosten ze trouwens 99Euro, maar aangezien hij op internet niet super leverbaar was, heb ik hem maar daar gehaald, ook de support in de buurt (ik werk in Krefeld (D) naast de Mediamarkt)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 00:32
Anoniem: 153264 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:05:
[...]

Als je nou eens goed je ogen uitwrijft, dan zul je zien dat je gewoon kunt bellen met onverschillig wat voor doppen. Gewoon beter uit je doppen kijken, het gedeelte bestemd om te bellen zit namelijk gewoon aan het onderste gedeelte waar je je doppen in kunt doen !
Misschien moet jij ff geknuppeld worden ;) Bij de K750i zit dacht ik een headsetje die je niet kan scheiden zoals bij de W800i. Dus van de connector>mic>oordopjes is maar 1 draad. Terwijl bij de W800i zit er tussen de mic en oordopjes nog een 3.5 jack plug. Dus wat hij zoekt is van de W800i het draadje van je telefoon tot aan de mic, met eventueel oordopjes erbij (tenminste, dat begrijp ik ervan, anders mag je mij knuppelen).
Ik heb ze nog niet gezien, maar volgens mij komen er na verloop van tijd wel 3rd party headsetjes uit...

En ik denk zelf dat het headsetje dat jij(knuppelhout) bedoelt geen microfoon heeft nee...Zou ook niet handig zijn met zo'n korte draad.
Het is ook handig als je dit soort dingen vraagt en je geeft de link naar het product erbij, dan vermijd je reactie's als die van Dutchsoulboy1
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=410&gid=5

[ Voor 15% gewijzigd door B-Bandit op 27-09-2005 17:56 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153264 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:43:
[...]

Nou SugarLEVI , laat ze er maar achter komen als het al te laat is ;) daar leren ze tenminste van :9 , het is best wel een beetje humor iemand op zijn of haar bek te zien gaan na herhaaldelijke waarschuwingen. Ze zijn of te stom om voor de duvel te dansen, of ze zijn gek op SM en willen gewoon graag op de een of andere manier op zijn of haar kloten cq k*t te krijgen. >:)
zullen we ze tellen ? ik geloof dat we nu op 23 zitten, incl. chrissy en japser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 11:21

HKS-Skyline

Vroooom ?

HKS-Skyline schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:17:iemand trouwens enig idee waar ik een verloop stukje naar een mini jack plug kan vinden voor de k750i?
ik wil mn eigen hoofdtelfoon er op aansluiten...
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doorzoek dit topic en gij zult vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 153264 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:05:
[...]
:X
Nee, ik denk dat hier er bij jou iets kortsluit :P Kijk eerst eens ff op die site
Dit is onderstaande "headsetje" kan je gebruiken om je mp3's mee te luister dmv je eigen dopjes in te pluggen.
Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/7001.jpg
Dit onderstaande headset (ook wel standaard bij de W800 geleverd) waar je ook je eventueel je eigen dopjes kan gebruiken EN waar je mee kan bellen. (mic zit in de 3,5 mm connector )
Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/7030.jpg
De kerel zoekt dus een namaak W800 headsetje ;) Maar die zijn er nog niet.

[ Voor 7% gewijzigd door willy1986 op 27-09-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertDH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-06 10:42
Whoo, mijn w800i (i.c.m. KPN Webbundel small, 2 jarig contract) is vandaag thuisbezorgd! :D Hij is nu aan het opladen, ik kan echt niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-06 14:03
Ik heb een BT Nokia CK-1W in mijn auto ingebouwd, voor 2 Nokia 6600. Nu willen wij ook K750 en/of W800. Is het bekend of deze combinatie gaat werken? Iemand al geprobeerd?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robert15 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:00:
Whoo, mijn w800i (i.c.m. KPN Webbundel small, 2 jarig contract) is vandaag thuisbezorgd! :D Hij is nu aan het opladen, ik kan echt niet wachten :P
Als je niet kan wachten ga dan maar eerst eens de FTRM eens lezen en graag ALLE berichten uit alle drie de delen aangaande dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153264 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:24:
[...]

Als je niet kan wachten ga dan maar eerst eens de FTRM eens lezen en graag ALLE berichten uit alle drie de delen aangaande dit topic.
FuckingTheReadManual? je bent mij kwijt.(RTFM) maar ik vind het een goed soort toelatingseis. we gáán je overhoren, robert15 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152018

Anoniem: 153264 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:52:
[...]

Helaas zijn de meeste mensen niet zuinig op hun spullen, om te beginnen al verdomde ongeduldig, het moet allemaal snel snel en nog eens snel, gebruiksaanwijzing lezen is er niet meer bij, en dan vinden ze het gek als er van alles mis gaat, ook zoiets dat updaten: willen ze updaten terwijl het toestel goed werkt, maar nee hoor er moet geupdate worden want ze zijn bang om ook maar iets te missen. Ja en lezen in deze 3 topicdelen is er al helemaal niet bij. Al diezelfde vragen die al tig keer voorbij zijn gekomen en ook al beantwoordt zijn daar zijn erg veel mensen te lui voor om alles eens rustig door te lezen. Telkens weer hetzelfde is erg vervelend . Dat updaten moet je pas doen als er geen problemen zich meer voordoen, maar dat is voorlopig nog niet het geval .Dat gelul over abbo's is ook al net zoiets als een grijs gedraaide grammofoonplaat, walgelijk gewoon.
wat een geniale uitspraak! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

willy1986 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:58:
[...]

[...]

Nee, ik denk dat hier er bij jou iets kortsluit :P Kijk eerst eens ff op die site
Dit is onderstaande "headsetje" kan je gebruiken om je mp3's mee te luister dmv je eigen dopjes in te pluggen.
[afbeelding]
Dit onderstaande headset (ook wel standaard bij de W800 geleverd) waar je ook je eventueel je eigen dopjes kan gebruiken EN waar je mee kan bellen. (mic zit in de 3,5 mm connector )
[afbeelding]
Dat klopt inderdaad ja, maar een vriend van mij heeft een K700i en daar zit wel degelijk een microfoon onderin voor de connector, alleen de dopjes zijn anders , minder luxe zeg maar, maar wel met connector,( heeft ie gekocht bij dixons [andere verpakking] ) . Zelf heb ik de w800i (gelukkig) , als hij die HPM set koopt kan hij het gewoon aansluiten op de k700i dus dan is die kerel ook klaar en kan gewoon bellen. Wel vreemd overigens dat er voor die k700i, twee verschillende sets in omloop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95406 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:28:
[...]

FuckingTheReadManual? je bent mij kwijt.(RTFM) maar ik vind het een goed soort toelatingseis. we gáán je overhoren, robert15 ;)
Zeg we gaan toch niet mierenneuken hè ;)

.....maar je hebt wel gelijk ;)...
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 22:50
Domme vraag misschien, maar hoe kan ik de firmware checken op mn K750i?

Heb m vandaag binnen gekregen en wil ff kijken of de nieuwste erop staat.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-06 14:17
Ik heb zojuist Opera Mini geinstalleerd op mijn K750i. Wat mij overigens opviel was dat hij voor het opvragen van de internet-pagina het GPRS-account van Telfort wilde hebben. Met andere woorden, de data verliep niet geheel over mijn PC via de USB-kabel.

Maar mijn hoofdvraag luidt: hoe kan ik Opera opstarten vanaf mijn toestel? Dus niet via mijn PC. Ik ben het menu aan het doorbladeren, maar kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
EvoII schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:14:

Zie startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd en domme vraag, komt het woord "startpost" voor in je woordenboek? hint hint :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06 12:56

Erik80

Sinds 1980

meer info op pagina 1 van dit forum. Maar je kunt ook gewoon volhouden...dat doet per slot van rekening ong. 80% die op dit forum nog post. |:(

Ik word steeds cynischer...misschien moet ik dit forum maar niet meer lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60630

ik ga maar eens zo mn 750i die geflashed is geworden in et weekend naar een w800i, door bug in seus toch maar es updaten.

Eens kijken of het bugje al verholpen is... :>

laat et jullie nog weten of et nu inmiddels wel naar behoren werkt.
beloofd is dat het maandag cq dinsdag weer naar behoren zou werken, dat updaten.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 60630 op 27-09-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Erik80 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:44:
[...]
(tip: doe eens andere (=betere) oordopjes in je iPod...iets minder hip misschien, maar scheelt een hoop. Die Apple-doppen klinken als de Leidse Sleuteltjes in een badkamer)
Ik gebruik natuurlijk wel dezelfde dopjes om te vergelijken. Sony MDR-EX71. En dan op allebei dezelfde mp3 spelen. iPod heeft echt een heel flets een leeg geluid vind ik. En de EQ is ook niet echt bruikbaar.
Is weer een heel ander verhaal, maar het frustreert me een wel :)

Ik heb nu ook een RSS-reader voor de K750 en dat werkt echt perfect. Werkt handiger dan steeds via Opera mini of wap nieuws checken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Staat helemaal aan het begin van dit topic.
Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jewie schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:15:
Ik heb zojuist Opera Mini geinstalleerd op mijn K750i. Wat mij overigens opviel was dat hij voor het opvragen van de internet-pagina het GPRS-account van Telfort wilde hebben. Met andere woorden, de data verliep niet geheel over mijn PC via de USB-kabel.

Maar mijn hoofdvraag luidt: hoe kan ik Opera opstarten vanaf mijn toestel? Dus niet via mijn PC. Ik ben het menu aan het doorbladeren, maar kan het nergens vinden.
Via je datakabel heeft weinig zin. Heb je geen bluetooth ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://wiel.krekr.nl/streamimage.php?path=L0s3NTBpL0RTQzAwNDA3LkpQRw==&width=944&height=504

geknutsel = goeie oordoppen + die in oren blijven zitten + alle functies intact. SE heeft 't wel zo moeilijk mogelijk gemaakt. foto uiteraard gemaakt met eigen k750.

@Dutchsoulboy1: op alle slakken zout leggen terwijl ze mieren neuken. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 95406 op 27-09-2005 19:46 . Reden: oren toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erik80 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:19:
meer info op pagina 1 van dit forum. Maar je kunt ook gewoon volhouden...dat doet per slot van rekening ong. 80% die op dit forum nog post. |:(

Ik word steeds cynischer...misschien moet ik dit forum maar niet meer lezen.
Ja joh, wel lezen, is best wel leuk hoe telkens er weer figuren zijn die een plaat voor hun kop hebben. Ééns zullen ze het toch wel leren ? Het is nu gewoon een kwestie van even met zijn allen volhouden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95406 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:42:

@Dutchsoulboy1: op alle slakken zout leggen terwijl ze mieren neuken. >:)
Ja maar dat is nu toch wel even leuk :) ik bedoel er is toch niks nieuws nu, ja alweer 6 pags maar met gezwets in de ruimte, dus even een beetje humor kan geen kwaad nu. Toch ? ;)
Even een paar pagina's nu ertussen met dit soort reply's doet ze misschien aan het denken zetten en dan zal het topic wel weer gaan lopen, zijn we weer ff van update en abbogelul af . :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149924 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:18:
[...]

idd en domme vraag, komt het woord "startpost" voor in je woordenboek? hint hint :p
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind die dutchsoulboy maar een spammer.
als je je zo stoort aan dat gelul blijf dan weg.
of post zelf iets nuttigs :) ipv je geblaat in de ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54683

Hey, ik heb sinds een maandje de k750, overgenomen van een kennis, operator en simlockvrij.

Maar nu wil ik updaten met SEUS, en krijg ik de melding Je toestel kan geen gebruikmaken van deze service

De operator staat het gebruik van deze service op dit toestel niet toe.
Wij hopen je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Hartelijk dank voor het gebruik van Sony Ericsson Update Service.
:{

Dat vind ik dus niet leuk.

Is er een legale manier om m''n telefoon te updaten? En waarom zou een operator het uberhaupt verbieden betere software op je telefoon te zetten :{.

Is het anders mogelijk om niet-legaal dit aan te passen? (ik vraag alleen of de mogelijkheid er is, de rest weet ik zelf wel)

Heellup :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60630 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:52:
hoe zit het dan met al die mensen die naar spontane reboots vragen, of het service menu of naar de nieuwe update vragen, of naar abbo's of naar davinci en de mensen die daar (het zij kort, maar toch) op antwoorden, zijn dat dan géén spammerts ?

goedgoed, iets nuttigs/nieuws onder de zon is niet verkeerd, maar komkommers moeten van tijd tot tijd ook rijp worden.

(mag ik ook een spammert zijn ?)

en RoT, hoe zat het nou psies met je update/flash/ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54683 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:54:
Hey, ik heb sinds een maandje de k750, overgenomen van een kennis, operator en simlockvrij.

Maar nu wil ik updaten met SEUS, en krijg ik de melding Je toestel kan geen gebruikmaken van deze service

De operator staat het gebruik van deze service op dit toestel niet toe.
Wij hopen je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Hartelijk dank voor het gebruik van Sony Ericsson Update Service.
:{

Dat vind ik dus niet leuk.

Is er een legale manier om m''n telefoon te updaten? En waarom zou een operator het uberhaupt verbieden betere software op je telefoon te zetten :{.

Is het anders mogelijk om niet-legaal dit aan te passen? (ik vraag alleen of de mogelijkheid er is, de rest weet ik zelf wel)

Heellup :{
Dat klinkt als een D750. die doen geen updates op de reguliere manier. heeft 'ie nog garantie ? (bijna 'n domme vraag, maar er kan al aan gefucked zijn) zo niet, ga illegaal, dan ben je ook je geluid kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ sugarlevi

niet iedereen heeft evenveel kaas gegeten ervan, en het gros heeft gewoon een duwtje in de goede richting nodig. Neemt niet weg dat er inderdaad een hoop luie personen bij zitten die niet kunnen of willen lezen. Maar negeer die mensen dan ofzo..

Weet je wat het is als ik een domme post lees, of me stoor aan een post, dan laat ik et voor wat et is. En ga ik niet mijn gal voor de zoveelste keer spugen over hoe slecht dit topic wel niet is.
veranderen kun je het toch niet...

dat is wat ik eigelijk kwijt wil na het lezen van tig topics over de vetste gsm tot nu toe :)

mijn spulletjes liggen klaar, ik ben er nog niet aan toegekomen om mn tel te updaten. (hoe zou dat komen haha)

Van het weekend was mn tel zo gaar na de eerste update (echt allemaal vreemde tekens enzo... was niet eens engels meer)
Dus ik deins niet meer terug voor een updatje extra.. hoop jullie het start-sein te kunnen geven dat updaten weer "veilig" is...

Dan te bedenken dat ik maar wat moet klikken en mikken tijdens het updaten, aangezien die gare java applicatie van hun mij steeds een grijs scherm geeft.

java zuigt, vind ik veel erger.. maja ik ga eens aan de slag :Y)

edit: ik heb van alles geprobeerd om dat grijze scherm weg te krijgen, en die update fatsoenlijk te kunnen volgen, maar nix helpt,
ander account geprobeerd, java eraf geflikkerd, herinstall..
nieuwe versie java, activex plugins gecheckt, image windows terug gepompt, maar nix wil baten.

maja eigelijk stoort et me niet eens meer, ik weet ongeveer waar ik op OK moet klikken :P

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 60630 op 27-09-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95406 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:01:
[...]

Dat klinkt als een D750. die doen geen updates op de reguliere manier. heeft 'ie nog garantie ? (bijna 'n domme vraag, maar er kan al aan gefucked zijn) zo niet, ga illegaal, dan ben je ook je geluid kwijt.
Garantie heb ik er niet bij, kennis van wie ik hem had, had hem via zijn werk, zat ook geen garantie bij.

Bij de D750 is het menu enzo toch ook anders? Die van mij heeft gewoon het k750 menu en nergens een operator logo of zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60630 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:06:
@ sugarlevi
-kapper-
mijn spulletjes liggen klaar, ik ben er nog niet aan toegekomen om mn tel te updaten. (hoe zou dat komen haha)

Van het weekend was mn tel zo gaar na de eerste update (echt allemaal vreemde tekens enzo... was niet eens engels meer)
Dus ik deins niet meer terug voor een updatje extra.. hoop jullie het start-sein te kunnen geven dat updaten weer "veilig" is...

Dan te bedenken dat ik maar wat moet klikken en mikken tijdens het updaten, aangezien die gare java applicatie van hun mij steeds een grijs scherm geeft.

java zuigt, vind ik veel erger.. maja ik ga eens aan de slag :Y)
je bent flink aan het vern**ken slagen >:)
met welk doel ? denk je dat de update je van je zorgen afhelpt ?
als vrijwel alles toch al naar z'n grootje is, kan je ook masterreset doen.

ik spuw ook niet steeds gal. zo eens in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54683 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:09:
[...]

Garantie heb ik er niet bij, kennis van wie ik hem had, had hem via zijn werk, zat ook geen garantie bij.

Bij de D750 is het menu enzo toch ook anders? Die van mij heeft gewoon het k750 menu en nergens een operator logo of zo..
ik ben niet op de essentie van jouw drive tot updaten ingegaan. WAAROM ?
don't fix what's not broken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95406 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:11:
[...]

je bent flink aan het vern**ken slagen >:)
met welk doel ? denk je dat de update je van je zorgen afhelpt ?
als vrijwel alles toch al naar z'n grootje is, kan je ook masterreset doen.

ik spuw ook niet steeds gal. zo eens in de maand.
nee nix zorgen, ik stoor me gewoon eraan dat er w800i staat. :)
thats all eigelijk.. beetje klote dus :)

master reset hielp trouwens niet he :) staat nog steeds mooi w800i als model in mn tel

edit: don't fix what's not broken ? --> kwestie van smaak imo, ik wil zelf et uiterste uit mn spul halen.
als dat mis gaat, jammer dan, risico van het vak, je hoort mij dan ook niet klagen

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 60630 op 27-09-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Anoniem: 153264 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:37:
[...]

Via je datakabel heeft weinig zin. Heb je geen bluetooth ?
Ik wil Opera Mini gaan gebruiken om over GPRS makkelijk te kunnen internetten. De datakabel heb ik alleen maar nodig gehad om de software erop te zetten en het een en ander te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95406 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:13:
[...]

ik ben niet op de essentie van jouw drive tot updaten ingegaan. WAAROM ?
don't fix what's not broken ?
Plaatjes laden kan nogal eens langzaam gaan, foto wordt een seconde later dan het geluid gemaakt, mp3 afspelen gaat redelijk zacht... Ik heb nu nog de alleereerste firmware, heb gelukkig nog wel goede kwaliteit filmpjes.

Nu in de laatste firmware de bitrate voor video's weer omhoog gegaan is, wil ik graag updaten om die kleine dingen hierboven te fixen..

Maar jah.. .dat werkte dus niet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:30

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Jewie schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:15:

Als hij via gprs contact maakt, dan ben je waarschijnlijk een instelling vergeten, zoals serial networking aanvinken in het filemenu van Device explorer.
Op je mobiel staat opera tussen de games of tussen de applicaties, beide te vinden met bestandbeheer van je foon.
De reden dat je kunt internetten via de usbkabel of BT is dat je gebruik maakt van de internet gateway die in Device explorer zit, zonder deze werkt het niet en zal Opera een andere manier gebruiken om verbinding te maken.
Als het mogelijk was om een internet gateway via een dataprofiel in de foon te maken, dan had het wel gekund, maar zover ik weet kan dat niet :/
Wappen kan niet met Opera, je hebt een echte wap browser nodig die je via Device explorer opstart.
De ingebouwde wapbrowser werkt alleen via gprs of gsm, je kunt deze niet starten met Device explorer.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:12
Jewie schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:15:
[...]

Ik wil Opera Mini gaan gebruiken om over GPRS makkelijk te kunnen internetten. De datakabel heb ik alleen maar nodig gehad om de software erop te zetten en het een en ander te testen.
staat het niet onder Bestandsbeheer - applicaties of overige? net te laat ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Maite op 27-09-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 23-06 21:32
Hmm, ik dacht het al gepost te hebben in deel 2, maar bij deze nogmaals.

Ik kan me iets vaags herinneren dat iemand z'n cover van z'n K750 heeft verwisseld (met dezelfde en een W800 cover), maar zijn deze dingen nu daadwerkelijk gewoon te koop in de winkel?

Reden voor mijn vraag is dat mijn K750 kraakjes, weggevallen verfdelen en stof onder het scherm begint te vertonen. Zouden de mensen die hiermee ervaring hebben (of iets erover weten) mij graag wat kunnen mededelen? :).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60630 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:52:
Weet je wat spam is ? Dat is iets wat overbodig is, dat is iets waar mensen zich aan storen ! Dat is bijvoorbeeld waarom diverse mensen het nu de keel uit gaat hangen dat er mensen zijn die steeds weer hetzelfde posten, dezelfde vragen stellen, duizendenéén keer lullen over abbo's !!! Dat is spammen !!!
Daar is dit topic NIET voor , dit topic is om inhoudelijk te praten over zaken van allerlei aard betreffende de drie genoemde telefoons, maar niet over waar het het goedkoopst is en het wekt ergernis op, als mensen hier steeds weer inloggen en telkens weer hetzelfde lezen over dat een update niet gelukt is, terwijl overal is te lezen , WAAROM die updat niet gelukt is ! Dat wekt enorme ergernis op, zoiets is nou exact hetzelfde als spammen !
Hou voortaan je mond of probeer anders een serieuze bijdrage te leveren.
Blaten in de ruimte is de reply die jij geleverd hebt !
Het is te hopen dat het nu een beetje duidelijk is geworden ! Zie verder ook alle info in de startposten van de diverse delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66714

willy1986 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:58:
[...]

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
dankje.
dutchsoulboy: L-E-Z-E-N voor je mensen de les begint te lezen.
Ik stel niet voor niks een serieuze vraag. Ik hou er dan ook echt niet van als mensen dan zomaar zo'n bek opzetten. MAkkelijk achter een pc, ik vraag me af of je net zo stoer praat als je iemand IRL antwoord op een vraag geeft - maar dat terzijde.

Als ik het goed begrijp bestaan nep W800i headsetjes dus nog niet. Jammer, het enige dat nodig zou zijn is een microfoontje in dat headsetje van de website die ik noemde bouwen. Kan nooit lang duren gok ik zo.

Nou goed, ik wacht wel af (mn soldeer-capaciteiten zijn niet helemaal op eredivisie niveau momenteel ;)

thanks voor de serieuze reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

he dutchboy, tis al goed joh, ik ga hier niet verder op in, duidelijk denken we hier anders over.

je leest toch alleen maar wat je wilt lezen

cheers m8

ps:
tip: start je eigen forum; alleen voor high tech deluxe super duper mede tweakers die zich kunnen meten aan jou uitmuttend nivo van denken.
////probeer eens een onderscheid te maken tussen mensen die wel willen maar niet kunnen, en mensen die lui zijn. scheer ze niet allemaal over 1 kam, je zult zien je word er zelf ook rustiger van :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 60630 op 27-09-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 23-06 21:32
Anoniem: 66714 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:36:
Als ik het goed begrijp bestaan nep W800i headsetjes dus nog niet. Jammer, het enige dat nodig zou zijn is een microfoontje in dat headsetje van de website die ik noemde bouwen. Kan nooit lang duren gok ik zo.

Nou goed, ik wacht wel af (mn soldeer-capaciteiten zijn niet helemaal op eredivisie niveau momenteel ;)
Even voor de goede orde: je bent op zoek naar de HPM-70 headset, zoals die standaard bij de W800i worden meegeleverd?

Dan kan ik je melden (ook al in deel 1 of 2 gevallen) dat The PhoneHouse ze als eerste binnen kreeg. Ik heb daar +- 1,5 week terug zo'n setje gehaald voor 25 euro. Yup, de originele van SE zelf, dus geen namaakspul. Daar kun je dus *en* je eigen oordopjes op aansluiten *en* je kunt ermee praten: daarmee bedoel ik dat er dus ook een microfoontje op zit :9.

In ieder geval stukken goedkoper dan de prijzen die ik bij webwinkels had gezien (+- 40 euro). Kijk even bij de dichtstbijzijnde PH bij jou in de buurt; ik had 'm zelf in Den Haag centrum gehaald.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jewie schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:15:
[...]

Jad en Jar file er op zetten via de procedure , aangegeven in het begin van dit topic. GPRS inschakelen kan ook zijn dat je eerst je provider moet bellen voor je instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

euh, weet alleen hoe je Mac moet schrijven (en dat die samen met ene donalds vette hap maakt ;) ) maar iig hoe gebruik ik ze in Windows.....
Tis nog al een applesite

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geloof dat niemand meer gebruik kan maken van de update service, net nog eens geprobeerd, maar kom niet verder. krijg de melding dat ik het over een tijd nog eens moet/mag proberen.

maar beter ook, dat ze de zooi daar eerst maar eens op orde brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60630 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:01:
geloof dat niemand meer gebruik kan maken van de update service, net nog eens geprobeerd, maar kom niet verder. krijg de melding dat ik het over een tijd nog eens moet/mag proberen.

Krijg je het eindelijk door ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60630 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:01:

Geachte Heer d *,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Helaas kunnen wij u ook niet vertellen wanneer onze technici van mening zijn een software update uit te brengen.
Houd u onze website aub in de gaten.

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

Ronald van der Voort
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com

Gelieve de in de "Betreft"-regel aangegeven Case ID te gebruiken voor verdere informatie omtrent eventuele vragen over uw mobiele telefoon.

www.sonyericsson.com/fun
Registreert u zich nu voor een grote en inhoudelijk fantastische Web en Wap service.

Voorgaande e-mails:
Subject: Inbound Email
Date Created: 09/19/2005 14:37:59
Date: Fri, 16 Sep 2005 12:03:01 +0200 (CEST)
From: *********@chello.nl
To: questions.nl@support.sonyericsson.com
Cc: questions.nl@support.sonyericsson.com
Subject: Telefoons

Product: W800i

Opinion: Hallo

Heeft u een idee wanneer er op welke termijn een update te verwachten is voor de W800i ?

met vriendelijke groeten
Ruud
Country: Netherlands
First Name: Ruud
Last Name: *********
Phone Number: **********
City / Region: ************
Agree Legal Terms: Yes

Hieronder zijn de details van deze vraag:Case ID: *********
Medewerker: Ronald van der Voort
Ontvangstdatum: 09/27/2005 03:08:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140386

Waarom word mijn k750i met nieuwste (k750i) firmware gedetecteerd als w800?
Hij vraagt dus ook om W800 drivers, deze heb ik geinstalleerd en het werkt gewoon..

De firmware update heb ik vorige week uitgevoed, was er toen als iets mis met de update service van se?

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 27-09-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shit man, wat ben jij een kwal, lees eens in topic deel 2 de laatste pagina.
staat namelijk dat het maandag/dinsdag uiterlijk in orde moest zijn.

wat ik al eerder zei; je leest alleen wat je wilt lezen.

en jij bent 48 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03 20:40
Anoniem: 60630 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:15:
[...]

edit: don't fix what's not broken ? --> kwestie van smaak imo, ik wil zelf et uiterste uit mn spul halen.
als dat mis gaat, jammer dan, risico van het vak, je hoort mij dan ook niet klagen
Nee, hier hoor je niemand klagen maar je zit wel 3 uur achter je pc te zweten om dat toestel weer normaal te krijgen. Je klaagde niet maar vond je verdacht stil op dat moment :Y)

Wil er bij deze toch even inwrijven dat je mijn k750 zeer netjes hebt geupdated (15 minuten eerder dan jouw telefoon > incl verrotte software) en dat het shutter geluid weg is. Dat hele w800 boeit me geen ruk. De w800 software die ik moest installeren om de memorystick weer aan de praat te krijgen werkt prima.

Software is nu ook razendsnel ivm mn eerste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Mensen ik vind dat we wel even wat aardiger met zn allen om moeten gaan want dit slaat nergens meer op. Vind dat we meer vijandig bezig zijn dan elkaar te helpen waar voor dit topic dus ook gemaakt is. Verder vind ik dat de ts ook zich hier in moet mengen zodat het topic in orde blijft en anders dat aan een modje zegt. So be kind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Hij doet al 48 jaar zo :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Topicstarter
Anoniem: 60630 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:43:
he dutchboy, tis al goed joh, ik ga hier niet verder op in, duidelijk denken we hier anders over.

je leest toch alleen maar wat je wilt lezen

cheers m8

ps:
tip: start je eigen forum; alleen voor high tech deluxe super duper mede tweakers die zich kunnen meten aan jou uitmuttend nivo van denken.
////probeer eens een onderscheid te maken tussen mensen die wel willen maar niet kunnen, en mensen die lui zijn. scheer ze niet allemaal over 1 kam, je zult zien je word er zelf ook rustiger van :)
Ik snap dat je je RoT voelt en ik snap ook dat Dutchsoulboy zich hier verveelt... Maar tip: Dutchsoulboy is al een dagje ouder namelijk 48 :P en iedere leeftijd heeft zo z'n voor en nadelen :+ Ik ben 15 jaartjes jong en heb ook nadelen. (heb namelijk last van leraren die iedere keer weer m'n lieffie afpakken en haar een week innemen! die smerige lui...)
Tevens vond ik de stemming van deeltje 2 minder leuk en 'informatief' als dit nieuwe deeltje 3. een beetje humor kan geen kwaad maar we moeten niet de aap uithangen en het té gek maken. Anders wordt het weer een stemming van nul_komma_nul door al dat ge_bl/pr_aat @ cross-purposes. I think a lot of wheeling and dealing is going on here. SO ... You all have GoT to take the rough with the smooth! Lot of your arguments don't hold water. What to do?! Come on! Put a sock in it!..
...anders wekt het alleen maar haat en nijd op en dát moeten we niet hebben.

Deze houden we erin: Nieuwkomer lees je in, Diehards leef je in!

[ Voor 202% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 27-09-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

---rrr--- schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:14:
[...]

Nee, hier hoor je niemand klagen maar je zit wel 3 uur achter je pc te zweten om dat toestel weer normaal te krijgen. Je klaagde niet maar vond je verdacht stil op dat moment :Y)

Wil er bij deze toch even inwrijven dat je mijn k750 zeer netjes hebt geupdated (15 minuten eerder dan jouw telefoon > incl verrotte software) en dat het shutter geluid weg is. Dat hele w800 boeit me geen ruk. De w800 software die ik moest installeren om de memorystick weer aan de praat te krijgen werkt prima.

ruilen ?

nouja. je mag ook zeggen hoe dat in des hemels naam komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
Anoniem: 95406 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:29:
[...]

ruilen ?

nouja. je mag ook zeggen hoe dat in des hemels naam komt.
Euhm, geen idee. RoT heeft mn toestel gewoon geupdate via de site afgelope zondag. Opeen shuttergeluid weg. Focus geluidje ook, was ook irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

---rrr--- schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:33:
[...]

Euhm, geen idee. RoT heeft mn toestel gewoon geupdate via de site afgelope zondag. Opeen shuttergeluid weg. Focus geluidje ook, was ook irritant.
en RoT's eigen dan ? ligt het aan de manier van updaten ? heb je iets 'vreemds' gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

---rrr--- schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:33:
[...]

Dus ik denk... argh dit is mijn kans, mijn toestel is al geupdate.
toch meteen updaten weer, en grijp mijn toestel, en doe precies hetzelfde! en wel precies 1 minuut nadat ik rrr's gsm had geupdate..

waarna ik eindig met een totaal verwarde tel :p
hele menu was in de war. duurde ook even voordat ik dat doorhad, hij vroeg namelijk om pukcode2, bij het aanzetten terwijl dat gewoon enter pincode bleek te zijn rofl.

ik dus een hard reset doen, alles weer normaal, op het engels en w800i gebeuren na.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 60630 op 27-09-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 95406 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:35:
[...]
en RoT's eigen dan ? ligt het aan de manier van updaten ? heb je iets 'vreemds' gedaan ?
enne... staat er ergens in je software info toevallig '1EoW' ?

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 27-09-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
---rrr--- schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:14:
[...]

In verband met :+ Die snap ik niet hoor :z

Maarre, hoe bedoel je dat precies? Gaan de menu's sneller ofzo? Want ik had laatst een batman-theme op mn W800i gezet, maar dat ding ging echt traag(had veel bewegende elementen). Heb gelijk weer een andere gezet. Maar als een komende update dit soort kleine dingen kan verbeteren _/-\o_

Overigens vraag ik me nu echt af, in hoeverre de W800i inmiddels achterloopt wat betreft software. Want de K750i heeft er al een behoorlijk aantal gehad, en wij doen het nog steeds met de fabrieksversie. En je weet dus niet met welke versie van de K750i die vergelijkbaar is...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:37:
[...]

enne... staat er ergens in je software info toevallig '1EoW' ?
is dat te distribueren ? (if so, sign me up)

@RoT: noem dat maar normaal, na masterreset was mijne weer helemaal de ouwe, maar dan sneller.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 95406 op 27-09-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66714

kijk, daar kunnen we wat mee! ik zal zaterdag ofzo eens even gaan koekeloeren
InsjaHH schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:44:
[...]

Even voor de goede orde: je bent op zoek naar de HPM-70 headset, zoals die standaard bij de W800i worden meegeleverd?

Dan kan ik je melden (ook al in deel 1 of 2 gevallen) dat The PhoneHouse ze als eerste binnen kreeg. Ik heb daar +- 1,5 week terug zo'n setje gehaald voor 25 euro. Yup, de originele van SE zelf, dus geen namaakspul. Daar kun je dus *en* je eigen oordopjes op aansluiten *en* je kunt ermee praten: daarmee bedoel ik dat er dus ook een microfoontje op zit :9.

In ieder geval stukken goedkoper dan de prijzen die ik bij webwinkels had gezien (+- 40 euro). Kijk even bij de dichtstbijzijnde PH bij jou in de buurt; ik had 'm zelf in Den Haag centrum gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Shailesh schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:40:
[...]
Overigens vraag ik me nu echt af, in hoeverre de W800i inmiddels achterloopt wat betreft software. Want de K750i heeft er al een behoorlijk aantal gehad, en wij doen het nog steeds met de fabrieksversie. En je weet dus niet met welke versie van de K750i die vergelijkbaar is...
De software van de W800 (nl. R1L002) is vergelijkbaar met R1L002 van de K750i. Bij de W800 is het volume wat er uit de externe speaker komt bij het afspelen van een mp3'tje iets zachter. Een update heeft de W800 nog niet echt nodig vind ik.
Anoniem: 95406 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:41:
[...]
is dat te distribueren ? (if so, sign me up)
Tsjah... eerst maar zien of dat 'stukje' software het shuttergeluid bepaalt. (ff op antwoord van --rrr-- wachten) maar dat zal wel niet legaal copy/past werk worden... of het illegaal kan is dan vraag 2 want zo simpel zit dat allemaal niet in elkaar

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 27-09-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Anoniem: 145909 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:45:
[...]

De software van de W800 (nl. R1L002) is vergelijkbaar met R1L002 van de K750i. Bij de W800 is het volume wat er uit de externe speaker komt bij het afspelen van een mp3'tje iets zachter. Een update heeft de W800 nog niet echt nodig vind ik.
Mwah de video en foto kwaliteit mag nog wel wat hoger. En ik irriteer me er ook mateloos aan dat het backlight steeds aan gaat als hij overschakelt op tijdweergave...
Maar ik had nog niet eens naar de versie's gekeken. Had verwacht dat ze andere versie zouden zijn. Maar goed, liever iets dan niets.

Maar als je naar de data kijkt zie je toch echt dat de firmware van de W800i ouder is dan de update R1L002 van de K750i? Of is dit een foutje in de startpost..
Strider schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:51:
Ik zoek de flitser voor de k750, nu zag ik laatst dat iemand hem gekocht had voor 32 euro, waar was dat?
Marktplaats ;) Of via de SE site. Moet je wel CC hebben.

[ Voor 27% gewijzigd door B-Bandit op 27-09-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik denk dat niet , vergeet niet dat de w800i een toestel is wat net uit is dat was augustus , dus ik neem aan dat de w800i "geleerd " heeft van de k700i, ik kan dat natuurlijk mis hebben, maar ik vroeg SE ook al ( zie erdere post) of er een update uitkomt voor de w800i , maar die vertelden me dus dat dat nog niet zo is. De w800i functioneerd overigens volledig naar behoren, dua waarom een update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-06 12:42
Ik zoek de flitser voor de k750, nu zag ik laatst dat iemand hem gekocht had voor 32 euro, waar was dat?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SEUS is nu denk ik bezig met het aanpassen van zichzelf O-) en ik denk dat R1N wel anders is als seus gemaakt is dan R1N die pas eventjes in de lucht was. R1N bevat namelijk aardig wat schadelijke fouten zoals het overhoop schoppen van de MEMstick zoals het opeens kwijt zijn van bestanden die op de memstick staan of (wat mij ook al overkomen is) het automatisch 'converten' van bestanden (in mijn geval: Titanic van Tiësto was opeens geconvert naar ' p!q!r!s! [dot] t!u!v! '; heel apart!) en gekke gigagrote ´bestanden´ die er opeens op de memstick staan etc. en een (soms) niet reagerende joystick heb ik ook last van (gehad) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
[...]
In verband met :+ Die snap ik niet hoor :z
in vergelijking met >:)
Anoniem: 145909 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:45:
[...]

Tsjah... eerst maar zien of dat 'stukje' software het shuttergeluid bepaalt. (ff op antwoord van --rrr-- wachten) maar dat zal wel niet legaal copy/past werk worden... of het illegaal kan is dan vraag 2 want zo simpel zit dat allemaal niet in elkaar
edited: zie mijn volgende post.

[ Voor 14% gewijzigd door ---RRR--- op 27-09-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 25-06 12:32
Anoniem: 153264 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:55:
[...]

Bij alles wat via usb verloopt moet je ALTIJD eerst VEILIG VERWIJDEREN !
Geen wonder dat een hoop mensen hun memorykaartje vern**ken .
Ik heb na 3 jaar Compact Flash gebruik nog nooit een corrupt kaartje gehad en ik trek hem dr altijd zo uit, natuurlijk niet als ie nog data aan het overpompen is ;)

De 512 MB uit m'n W800i zal de binnenkant van m'n cardreader niet zo vaak zien want ik verstuur alles via Bluetooth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

/edit :

Ik heb het inmiddels gevonden.

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 108689 op 27-09-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kan je álles posten? dus ook ITP en Aanpassing (Content versie en Cameraversie boeit me niet want daar ligt het niet aan en zal ook bij iedereen hetzelfde zijn (nl.CamV: 4.4 / 4.5 en ContV: Pa19))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
Anoniem: 145909 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:34:
[...]

Kan je álles posten? dus ook ITP en Aanpassing (Content versie en Cameraversie boeit me niet want daar ligt het niet aan en zal ook bij iedereen hetzelfde zijn (nl.CamV: 4.4 / 4.5 en ContV: Pa19))
alles:

R1N035
prgCXC 125952_EU_1_CL
R1N035

LCD SW versions
Main display
Current: 0

Camera SW versions
Camera
Current: 4.5

ITP SW version
CXC 125 932 R 1B

Costomization
CDA 102338/48 R9A
cxc 125953 R1N035
EUROPE_3

Content version
PA11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jouw firmware is exact hetzelfde als die van mij op de Content version na! Die van mij is PA19 (zoals de meeste hebben) en die van jouw is PA11... Rddr heeft ook geen shuttergeluid (maar dan wel van het begin af aan al niet) en die heeft wel content versie: PA19
Nee nu snap ik het ook even niet meer... wie ziet er nog logica in? of moeten we het misterie van ---rrr--- zien als een fout in de firmware? wel een beetje toevallig dan dat de fout in het shuttergeluid zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Speedy-Andre schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:18:
[...]

Op je mobiel staat opera tussen de games of tussen de applicaties, beide te vinden met bestandbeheer van je foon.
Inderdaad. Hij staat tussen de games. Best wel irritant dat hij daar staat vermeldt. Is er geen mogelijkheid hem te verschuiven naar een andere map (applicaties)? Ziet wat netter uit.

Nu werkt het wel mooi. Krijg prima verbinding door middel van mijn GPRS-data account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Anoniem: 145909 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:00:
SEUS is nu denk ik bezig met het aanpassen van zichzelf O-) en ik denk dat R1N wel anders is als seus gemaakt is dan R1N die pas eventjes in de lucht was. R1N bevat namelijk aardig wat schadelijke fouten zoals het overhoop schoppen van de MEMstick zoals het opeens kwijt zijn van bestanden die op de memstick staan of (wat mij ook al overkomen is) het automatisch 'converten' van bestanden (in mijn geval: Titanic van Tiësto was opeens geconvert naar ' p!q!r!s! [dot] t!u!v! '; heel apart!) en gekke gigagrote ´bestanden´ die er opeens op de memstick staan etc. en een (soms) niet reagerende joystick heb ik ook last van (gehad) ...
Daar wil ik aan toevoegen dat je in geen geval "stroom sparen"( BT> stroom besparen > Uit!!) moet uitproberen. Toen ik het gistermiddag uit testte (stroom sparen> aan..) begonnen de kuren en vastlopers :'( (zie ook mijn vorige posts)

[ Voor 14% gewijzigd door willy1986 op 27-09-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
Zijn er nog meer mensen met een Orange W800i die zich ook irriteren |:( aan het Orange opstart- en afsluitscherm??

De Orange shop waar ik het gekocht had dacht zeker te zijn dat het toestel simlockvrij zou zijn. Ik ben nu nog steeds aan het wachten op een unlockcode...... Balen... :?

Het schijnt zo te zijn dat alle W800i's die de Orange shops verkopen, gesimlocked zijn!!!!!
:( Nou als ik dat geweten had, had ik het toestel wel bij bv Belcompany of een andere winkel gekocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Laatst online: 08-06 19:23

Jig

Ik heb afgelopen zaterdag maar eens geprobeerd mijn K750i te updaten naar de nieuwste versie.

Eerste overkombare probleem is dat ik ooit op m'n eigen pc de standaard Windows drivers heb geinstalleerd als je met C ingedrukt je K750i aansluit, en dus NIET de speciale update drivers... Als ik die procedure opnieuw doet dan krijg ik geen New Hardware Found popups meer, dus ik kan gewoon niet meer updaten op me eigen pc. Iemand tips hiervoor? (heb zaterdag dus op me pa's pc geupdate)

Tweede probleem wat dacht ik wel meer voorkomt, is dat mijn K750i nu op de pc herkent word als een W800 en dat ik alleen Engels als menu-taal kan selecteren. Irritantste is dan dat je ook geen Nederlandse T9 hebt... Iemand hier een tip voor?

Oh en wat ik zaterdag in de op misde was een duidelijke guide hoe je je tel upgrade, misschien een goed idee om te maken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:12
willy1986 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:00:
[...]

Daar wil ik aan toevoegen dat je in geen geval "stroom sparen"(van BT) moet uitproberen. Toen ik het gistermiddag uittesten begonnen de kuren en vastlopers :'( (zie ook mijn vorige posts)
Dit probleem had ik dus ook met mijn W800i. Sinds ik "stroomsparen" uitgezet heb gelukkig geen vastlopers meer gehad. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Jewie schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:58:
[...]
Inderdaad. Hij staat tussen de games. Best wel irritant dat hij daar staat vermeldt. Is er geen mogelijkheid hem te verschuiven naar een andere map (applicaties)? Ziet wat netter uit.
Dat kan. Hoe? Bekijk voor de grap eens je handleiding. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Victorio schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:09:
[...]

Dies helaas niet zo uitgebreid :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Anoniem: 145909 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:57:
Jouw firmware is exact hetzelfde als die van mij op de Content version na! Die van mij is PA19 (zoals de meeste hebben) en die van jouw is PA11... Rddr heeft ook geen shuttergeluid (maar dan wel van het begin af aan al niet) en die heeft wel content versie: PA19
Nee nu snap ik het ook even niet meer... wie ziet er nog logica in? of moeten we het misterie van ---rrr--- zien als een fout in de firmware? wel een beetje toevallig dan dat de fout in het shuttergeluid zit 8)7
Mag ik ff mijn conclusies trekken?;

Software info geeft geen duidelijkheid of een K750i wel of geen shuttergeluid heeft.
Ik had zelf ook de content versie PA19 en had wel shuttergeluid. Zie ook mijn post in het verleden Zie ook deze post. Vanavond die ene vriend gebeld (die een K750 heeft zonder camera geluid) en die vertelde mij precies de zelfde software info als wat ik hier heb gepost
Schijnbaar moet je gwn geluk hebben :?
Mijn K750 ligt nu bij Dynafix, hopelijk is hij goed kapot :Y) en krijg ik een vers toestel die stil is?! :9

[ Voor 10% gewijzigd door willy1986 op 27-09-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Victorio schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:09:
[...]

Ik heb het idee dat de handleiding van de W800i veel kariger is dan die van de K750i. Want ik las laatst ook iemand anders die verwees naar pagina 47 van de handleiding van de K750i. En dan zit de handleiding van mijn W800i, al weer aan de veiligheidsvoorschriften en al 8)7 . Ik heb nou niet echt het idee dat ik een flinke manual heb...

EDIT
ik denk, owja, de manuals staan in de SP. Dus ff vergelijken...De k750i heeft een ruim 2 keer zo uitgebreidde handleiding als de W800i |:( Waar is de logica. Nu nog ff kijken of het niet aan de opmaak ligt, maar ook echt inhoudelijk 2x zoveel.

[ Voor 20% gewijzigd door B-Bandit op 27-09-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153264 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:07:
[...]
knipperdeknip lekker knippen en creabea met en kartelschaar
misschien heb ik iets over het hoofd gezien maar waar op de SE site staat er een melding ofzo wanneer er een nieuwe sofware update is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Jewie schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:58:
[...]

Nu werkt het wel mooi. Krijg prima verbinding door middel van mijn GPRS-data account.
Verplaatsen is simpel, selecteer het programma in bestandbeheer en druk op meer, kies dan Naar map en je kunt Applicaties kiezen i.p.v. Games.
Andersom verplaatsen kan ook natuurlijk ;)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Intussen heb ik ff zitten spelen met de AT-commands (via modem van foon) en ik kan dan de ingebouwde browser vanaf m'n pc starten.
Hij maakt dan echter alleen verbinding via het ingestelde data-account en niet via Device explorer (die je niet gebruikt bij het invoeren van AT-commands).
Ik zie bij de AT-commands geen mogelijkheid om via BT een netwerkverbinding op te zetten, alles is gebaseerd op gsm en gprs :/

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:44
Ik heb sinds een paar dagen problemen met de autofocus van mijn w800. Soms werkt het niet en zie ik dat groene vakje niet. Als ik dan hard doordruk komt het vakje en neemt hij de foto.

Hebben meer mensen dit??
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware