Geadverteerd wordt met: "alleskunner". Wat verwacht je dan ?Anoniem: 153264 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:52:
[...]
Helaas zijn de meeste mensen niet zuinig op hun spullen, om te beginnen al verdomde ongeduldig, het moet allemaal snel snel en nog eens snel, gebruiksaanwijzing lezen is er niet meer bij, en dan vinden ze het gek als er van alles mis gaat, ook zoiets dat updaten: willen ze updaten terwijl het toestel goed werkt, maar nee hoor er moet geupdate worden want ze zijn bang om ook maar iets te missen. Ja en lezen in deze 3 topicdelen is er al helemaal niet bij. Al diezelfde vragen die al tig keer voorbij zijn gekomen en ook al beantwoordt zijn daar zijn erg veel mensen te lui voor om alles eens rustig door te lezen. Telkens weer hetzelfde is erg vervelend . Dat updaten moet je pas doen als er geen problemen zich meer voordoen, maar dat is voorlopig nog niet het geval .Dat gelul over abbo's is ook al net zoiets als een grijs gedraaide grammofoonplaat, walgelijk gewoon.
Ook wordt al die technische rommel steeds intuitiever, dus handleidingen zijn voor de gevorderden. (toch blijft RTFM ''n vaak geziene reply hier)
Als er met DIY-updates wordt geschermd, verwacht ik dat ze het doen.
Veilig verwijderen is natuurlijk veiliger, maar zie ik niet echt als 'n vooruitgang. Wat betreft het doorlezen van topicdelen heb ik al 'ns gezegd:
Nieuwkomer lees je in
Diehards leef je in
(je klinkt trouwens best nostalgisch voor je leeftijd