Als *Jaymz naar de vraag ansich kijkt zoalstie is gesteld in de Topicstart van het SG topic (en de TS van dit topic

) komtie uit op het volgende (wat vast al eerder is geroepen met andere woorden).
Puur en alleen de FAQ bekijkend kun je 'hard
drugs' niet zomaar als onbespreekbaar beschouwen op GoT, wat dat betreft kun je 't een beetje (een beetje ja

vergelijken met discussieren over warez ofzo (wat in de FAQ wèl aan de orde komt

)
Discussieren over kan best, de belangrijke vraag is dan echter
hoe erover gediscusieerd wordt. In het geval van aangehaald topic moet ik zeggen dat
een dergelijke discussie/vraag ik (en ik lees meer mensen met mij) op andere plekken dan GoT veel beter gevoerd/gesteld vind kunnen worden. De reden die wordt aangevoerd in de sluitmessage komt op mij dan ook wat ongelukkig over
Een discussie over LSD (de biologische / fysische gevolgen, maatschappelijke discussie, etc) zou, voor wat de GoT-FAQ betreft moeten kunnen (hoewel dezelfde FAQ erin voorziet dat uitzonderingen mogelijk zijn

).
Een vraag over het gebruik van, of ervaringen mèt (in dit geval) LSD, daar is GoT imho gewoonweg
niet het juiste platform voor en vind ik het onderwerp dusdanig van aard dat ik een slotje op een dergelijk topic eigenlijk wel juist vind
Mgoed, dat zijn *Jaymz z'n 2 cent. De vraag is wat de wisselkoers is