HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 11

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.341 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:39:
Hij hangt aan de stroom, en ook dan blijft het rode lampje branden...
USB of adapter?
Kijk dat is intressant. Eens even kijken of hij bij mij ook werkt...

Edit: bij mij (nog) niet. Heb jij de volledige T-mobile update gedraaid? Dus niet na de hard reset meteen een soft gedaan? Dan zou die T9 dus ergens in de extended rom map moeten staan... iemand een idee welke CAB daar dan voor zorgt?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Usb en adapter geprobeerd... Hij lijkt nu wel iets te doen trouwens... Maar hij doet een beetje raar... Misschien gaf de usb poort niet genoeg sap tijdens de update ofzo... Zometeen nog maar eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
Fotoknop + Aanuitknop + resetknop
Tegelijk induwen, wat doet ie dan?

Zou ie in de update mode moeten komen, en dan zou je hem moeten kunnen updaten..

[ Voor 38% gewijzigd door FlorisB op 27-10-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:19:
Usb en adapter geprobeerd... Hij lijkt nu wel iets te doen trouwens... Maar hij doet een beetje raar... Misschien gaf de usb poort niet genoeg sap tijdens de update ofzo... Zometeen nog maar eens proberen...
Dat zou zomaar kunnen inderdaad. Daarom adviseren ze ook met een volle accu een update te draaien. Op zich maakt een lege accu niet heel veel uit als je toch al aan het updaten bent. Je data kan je er niet door verliezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jeeh, het werkt...!!!

Dank@FlorisB!

Alleen nu dus weer die ranzige t-mobile kleuren... Maar, wel nederlandse t-9.
Foto's lijken ook een stukje scherper te zijn... Nu alleen weer aan het kloten om een inbelverbinding op het ding te krijgen... :X

en toch blijft een gewone telefoon makkelijker... zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:01:
[...]

USB of adapter?

[...]

Kijk dat is intressant. Eens even kijken of hij bij mij ook werkt...

Edit: bij mij (nog) niet. Heb jij de volledige T-mobile update gedraaid? Dus niet na de hard reset meteen een soft gedaan? Dan zou die T9 dus ergens in de extended rom map moeten staan... iemand een idee welke CAB daar dan voor zorgt?
Ja , ik heb nu een versie inclusief alle T-mobile meuk, omdat ik bijv snel een gprs verbinding wil hebben (zit in test modus, om te kijken of ik die gprs stabiel krijg, daarvoor doe ik liever niet al te veel tussentijdse handelingen tot ik zeker weet wat de oorzaak is, want anders moet het toch weer overnieuw).

Volgens mij moet je een van onderstaande cab's hebben;
- IntelliDialer_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB (231 kB)
of

- IntelliPad_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
MikeyMan schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:50:
Jeeh, het werkt...!!!

Dank@FlorisB!
:>
MikeyMan schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:50:

en toch blijft een gewone telefoon makkelijker... zucht...
Vind je? vind gewone telefoons rotdingen, maar 100 smsjes, veels te klein, geen behoorlijk internet, geen agenda, geen behoorlijke contacts.. En niet zo makkelijk aan te passen.

Hoop alleen wel dat WM05 snel komt, want als nu je batterijke leeg is ben je allesch kwijt.. met wm05 niet, gelukkig..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:54:
[...]

Ik heb een vergelijkbare storing!

[speaker en microfoon vallen uit]

....

iemand een idee waar het eventueel nog aan zou kunnen liggen?
Ik heb het ook. En het ligt aan de brakke detectie van de headset. Na een tijdje kan plots de MDA detecteren dat er een headset inzit(ook al is dat niet zo). Alleen dan schakelt hij de interne speaker en mic uit.

Hij geeft dan vervolgens alleen nog via de audio connector geluid door in beide richtingen. Het erin en eruit halen van je headset helpt meestal in zo'n geval, maar die moet je dan wel bij de hand hebben.

Het peuren van je pennetje in het audio gaatje kan ook. maar hierdoor kan het slechter worden doordat de plastic wand van de audio connector kan breken en alles daardoor losser gaat zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Op gewone telefoons hoort ook geen:
1000 sms-database, internet, agenda, geen superuitgebreide contactenlijst
of een hele shizzle-dizzle aan mogelijkheden om 'm te 'tunen' :9

Ik heb ook nog 'n nokia 3100'tje ofzo dies super hoor als TELEFOONTJE :*)
en voordeel van 'n telefoontje: die kost niet zoveel: 19 euro en m'n SPV M500: 827,55 :|

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 27-10-2005 15:14 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:15
Mijn S100 heeft een probleem met e-mail. ik heb ingesteld dat elke 10 minuten mijn mail moet worden gecheckt via de gprs verbinding. Dit lijkt echter niet goed te gebeuren. Afgelopen nacht heb ik bijvoorbeeld enkele mailtjes gehad. Op de S100 geen spoor daarvan. Als ik Thunderbird opstart komen ze wel binnen op de pc. Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:10:
[...]

Ik heb het ook. En het ligt aan de brakke detectie van de headset. Na een tijdje kan plots de MDA detecteren dat er een headset inzit(ook al is dat niet zo). Alleen dan schakelt hij de interne speaker en mic uit.

Hij geeft dan vervolgens alleen nog via de audio connector geluid door in beide richtingen. Het erin en eruit halen van je headset helpt meestal in zo'n geval, maar die moet je dan wel bij de hand hebben.

Het peuren van je pennetje in het audio gaatje kan ook. maar hierdoor kan het slechter worden doordat de plastic wand van de audio connector kan breken en alles daardoor losser gaat zitten
Dat dacht ik al, heb het probleem nl na een keer de headset gebruikt te hebben. Krijg hem met friemelen in de headset jack en erin blazen om eventuele stofjes weg te krijgen ook niet altijd weer aan de praat. Zit erover te denken hem gewoon op te sturen en te kijken of ze hem kunnen repareren. Als het nl over een maandje gebeurt en steeds erger wordt is mijn garantie verlopen en dan ben ik de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
CLB schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:13:
Op gewone telefoons hoort ook geen:
1000 sms-database, internet, agenda, geen superuitgebreide contactenlijst
of een hele shizzle-dizzle aan mogelijkheden om 'm te 'tunen' :9

Ik heb ook nog 'n nokia 3100'tje ofzo dies super hoor als TELEFOONTJE :*)
en voordeel van 'n telefoontje: die kost niet zoveel: 19 euro en m'n SPV M500: 827,55 :|
Mja daarvoor heb ik hem wel gekocht, tenminste alles in een.. (en iedereen op school is jaloers, niemand heeft zown ding, zit nog op middelbare school, ben pas 16 :z )
Heb hier ook nog 3310 en 3410 in gebruik, fijne dingen, passen overal in, als ze bekrast zijn koop je nieuw hoesje, maar om meer te doen dan bellen.. Nee :p smsen vind ik al klote, geef mij maar mijn s100

Die bovendien 'maar' 550 euro kost bij pdashop.nl, je hebt je laten afzetten met die 830 euro :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de trial download van Sbp Pocket plus 3.0 hoelang gaat die mee? hmm betalen is niet leuk :(
uhm kan je als je trial geinstaleerd heb en na 15dagen weer nieuwe downlaode en opnieuw gebruike?:P

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMr2Mike
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 16:19
Cool dat meer mensen zo fanatiek bezig zijn met het oplossen van het GPRS connect probleem.
Had met de 1.11 versie van Qtek ook problemen.

Nu de 1.13 van tmobile draaien tot nu toe zonder gekloot, maar heb ook nog niets geinstalled. Had met andere versies trouwens de eerste dag niet echt een probleem en dan begon de ellende weer. ZONDER andere toepassingen te installen.

Leuk trouwens die T9 maar dat werkt dus niet met word completion met je keyboard, maar alleen met de intellipad. Boeiend op die manier want vind dat keyboard nou juist zo handig aan PDA.

Om van die gore intellidialer af te komen met ik die cab filetjes van de startpagina gebruiken en ik zag ze een paar antwoorden terug ook weer langs komen huppelepup20.cab geloof ik toch?

Verder vind ik de indeling die tmobile aan je windows heeft gegeven niet duidelijk. Was MSN kwijt en je calculator staat in organizer etc. Beetje shit allemaal maar goed als het GPRS het blijft doen neem ik voorlopig dat op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Maarre draait de S100 beter op de nieuwe ROM?

wat zijn de voor- en nadelen?
Nederlandsche T9 is een voordeel.... verder?

Kan iemand dit even opsommen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:00:
Als je de trial download van Sbp Pocket plus 3.0 hoelang gaat die mee? hmm betalen is niet leuk :(
uhm kan je als je trial geinstaleerd heb en na 15dagen weer nieuwe downlaode en opnieuw gebruike?:P
Uhm volgens mij werkt dat idd wel telkens 'n nieuwe trial erop zetten,
maar waarom zou je dat doen als je internet hebt en naar google kunt surfen >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:16:
[...]

Uhm volgens mij werkt dat idd wel telkens 'n nieuwe trial erop zetten,
maar waarom zou je dat doen als je internet hebt en naar google kunt surfen >:)
kheb mobiel in ander land gekocht, en me abbonement die ik nu had in Nederland zit er nu in. maar ik ga nog x naar telefoon winkel om te vragen om internet :) ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Je bedoelt dat je nog geen internet hebt op je mobiel?

Dat bedoelde ik niet? Jij wilde niet voor SPB Pocket Plus 3.0 full version betalen,
je kan tocht met google (op het normale internet) een beetje rondzoeken zodat dat ook niet hoeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik heb nu een krakend geluid als ik tomtom opstart en aan het navigeren ben???

Mijn beltoon speelt wel normaal af...

Weet iemand wat het is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Ik wil nu die rom update van t-mobile gaan proberen, maar hoe zorg ik er nou voor dat ik instellingen/bestanden die nu op mijn mda staan makkelijk en snel weer terug kan zetten na die update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Gebruikt iemand Anton Wieringa's tv gids? Zoja, werkt het syncen? Of heeft er iemand alternatieven voor een tv gids?
edit:
Zie op pocketpcclub dat de ondersteuning voor deze gids afgelopen is :(

[ Voor 195% gewijzigd door PnD op 28-10-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ronaldlokers schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:56:
Ik wil nu die rom update van t-mobile gaan proberen, maar hoe zorg ik er nou voor dat ik instellingen/bestanden die nu op mijn mda staan makkelijk en snel weer terug kan zetten na die update?
Je moet gewoon al je gegevens backuppen met behulp van: Sprite Backup
Is wel ergens op internet te vinden. Daarmee maak je 'n backup, ROM-update en je zet je backup terug

Yessa met die instellingen is alles gratis (mits je maar via die verbinding connect)

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 28-10-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
schijnt dat je met sprite backup je smsjes niet altijd kan terugzetten.. daarvoor gebruik ik JeyoMobileCompanion is n trial.. maar werkt perfect, de rest van de dingen gewoon via Active Sync, de instellingen gewoon opnieuw instellen...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:43:
[...]

Nou,
ik heb weer dat zelfde ge eikel met de gprs verbinding, ga weer ff harde reset doen en ook de programma's stuk voor stuk installeren ( 1 per dag of zo). Ik had tot nu toe geinstalleerd:
- Pocket informant
- SPB Pocket plus
- eWallet

Ik heb het vermoeden dat het aan SPB Pocket plus ligt, maar ik hoop daar binnenkort echt achter te komen....
Nou, gisteren ging alles goed, en toen in mijn enthousiasme gisteravond weer teveel geinstalleerd:
- Pocket informant
- eWallet
- Pocket Music Bundle
- Battery Pack Pro
- WLAN driver

...en mij GPRS verbinding is weer naar de klote..... :'(
toch maar weer terug naar het idee om 1 applicatie per dag te installeren....
.... of weet iemand inmiddels waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:44
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:34:
[...]

Nou, gisteren ging alles goed, en toen in mijn enthousiasme gisteravond weer teveel geinstalleerd:
- Pocket informant
- eWallet
- Pocket Music Bundle
- Battery Pack Pro
- WLAN driver

...en mij GPRS verbinding is weer naar de klote..... :'(
toch maar weer terug naar het idee om 1 applicatie per dag te installeren....
.... of weet iemand inmiddels waar het aan kan liggen?
Ik heb ook Pocket Music Bundle geinstalleerd. Mensen die last van GPRS disconnects hebben, hebben jullie deze ook geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik heb deze dingen geinstalled op mijn mda compact met nieuwste rom
Westtek Tools
Peter's Gamebox
PocketMind PocketMusic + Feature Pack (weet iemand of die ook werkt zonder die feature pack?, wordt standaard geinstalled met PM namelijk)
SPB Pocket Plus
TCPMP Media Player

en ik geen enkel probleem met GPRS...

[ Voor 4% gewijzigd door BiG-GuY op 28-10-2005 15:47 . Reden: typo ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:00:
[...]

tot dusver gaat dat goed. Alleen ik heb er nog maar weinig programma's op gezet. Wil dit nu stap voor stap gaan doen om te kijken welk programma dat probleem veroorzaakt.

Wel luxe om nou gewoon te kunnen disconnecten en daarna meteen weer te kunnen connecten :)

Overigens hieronder een lijstje met bestanden in Extended Rom, misschien dat we kunnen ontcijferen wat waar precies allemaal voor is zodat je weet of het nut heeft om het te installeren:

- Autorun.exe (16,0 kB)
Lijkt me de autorun die alle t-mobile zooi installeert

- BBConnect_HTC_PocketPC_TMO_England_2.0.1.43-47.cab (1,56 MB)
Blackberry Software

- BTHUSB_PATCH_AKU26.CAB (161 kB)

- CAB-Acrosoft-MMS-2.5.0.28-ENU-MagicianAKU2.6-13May06.CAB (2,92 MB)
MMS Configuratie Wizard software

- CAB-Certificate-TMO-16Sep05.CAB (70,2 kB)
Ik geloof dat dit een update is voor enkele Root Certificaten

- CAB-Customization-Magician-TMONL-03Jun05.CAB (55,2 kB)
Tmobile Customizatie meuk
Dit zijn een hele hoop registerwijzigingen, veel MMS en GPRS Monitor dingetjes

- CAB-EmailWiz-2.0.0.6-PPC-TMNL-ENU-09Aug05.CAB (624 kB)
Email wizard voor het instellen van mail accounts.

- CAB-TaoJava-10.1.2.76-PPC-ENU-17Aug05.CAB (1,36 MB)
Midlet manager voor het spelen van java games

- Caller_ID_Magician_T-Mobile_WWE_RC22.CAB (1,33 MB)
Photo contacts (laat foto zien wanneer iemand belt) Geen roze phone pad..!!

Camera_Wizard_Magician_T-Mobile_WWE_RC28_Customize.CAB (1,75 MB)
Draait de camera standaard in landscape mode

- Config.txt (1,26 kB)
config file die alle cabs laat installeren zo lijkt het

- Delete_vdisk_shortcut_WWE.sa.CAB (59,0 kB)
Delete de shortcut naar vdisk in de startup folder

- IntelliDialer_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB (231 kB)
Die mooie roze dialer van t-mobile

- IntelliPad_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB (1,44 MB)
Het toetsenbord van een gewoon mobieltje

- Remove_Favorites_MA_TMONL_112187.CAB (60,9 kB)
Verwijderd / voegt favorieten toe

- THB_MDA_COMPACT.CAB (198 kB)
Patch voor de MDA in combinatie met THB carkits

- TMNL_Customize_113125.sa.CAB (856 kB)
Alle T-Mobile spam, de ringtones, carrierlogo, de STK, thema etc

- TMNL_OperatorName_MA112178.sa.CAB (1,36 kB)
veranderd volgens mij iets in de GPRS / Provider instellingen.

- TMO_WallPaper.bmp (66,6 kB)
T-mobile achtergrond

- TPDisable.exe (4,5 kB)

- TPEnable.exe (4,5 kB)

- UA_Profile_TMO_Compact1.1.sa.CAB (61,2 kB)

- UXC_Magician_T-Mobile_WWE_NL_RC25.CAB (168 kB)

- Version_WWE.CAB (60,6 kB)

- Zip_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB (414 kB)
Programma om zip files te openen.

Met dank aan stivo, corny & Jainoxi voor de aanvullingen!

Ik het tot duver alleen die camera wizard geprobeerd. Als mensen nog meer aanvullingen weten op de functies zal ik ze er wel bij zetten.
- UXC_Magician_T-Mobile_WWE_NL_RC25.CAB (168 kB)
De today plugin van tmobile

- IntelliPad_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB (1,44 MB)
Het toetsenbord van een gewoon mobieltje + Nederlande T9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

BiG-GuY schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:03:
schijnt dat je met sprite backup je smsjes niet altijd kan terugzetten.. daarvoor gebruik ik JeyoMobileCompanion is n trial.. maar werkt perfect, de rest van de dingen gewoon via Active Sync, de instellingen gewoon opnieuw instellen...
En CLB bedankt Floris B _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
CLB schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 07:17:
[...]

Je moet gewoon al je gegevens backuppen met behulp van: Sprite Backup
Is wel ergens op internet te vinden. Daarmee maak je 'n backup, ROM-update en je zet je backup terug

Yessa met die instellingen is alles gratis (mits je maar via die verbinding connect)
Doet die ook je programma's backuppen? want dan ga ik dalijk zeker upgraden :D Ik wil namelijk van die gprs fout af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat is er eigenlijk mis met het backup programma wat standaard meegeleverd wordt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
MikeyMan schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:21:
Wat is er eigenlijk mis met het backup programma wat standaard meegeleverd wordt dan?
Weet ik niet? zit die erop dan 8)7
Ik heb nog nooit een backup gemaakt hé, ik vraag me alleen af hoe ik een backup maak van alle software/bestanden omdat ik een rom update wil gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jeyo is alleen voor je sms-berichten en contacten
Ook kun je er screenshots mee maken. Je kunt er dus geen volledige backup mee maken.

Wat betreffende je software die je geinstalleerd heb bedoel je zeker SPB Pocket Plus 3 en spellen enzo? Ik heb alles opgeslagen op m'n Storage card en het meeste werkt gelijk weer na 'n hard-reset
(wat je dus moet doen bij 'n ROM-upgrade) Sommige softwareprogjes zoals SPB moeten wel weer opnieuw worden geinstalleerd, en daar is echt geen ontkomen aan. Maar toen ik m'n M500 upgrade, was ik binnen drie kwartier klaar inclusief alles opnieuw installeren wat ik opnieuw moest doen dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 28-10-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:46
Wie heeft er goede ervaring met zijn carkit ??? zoja welke is dat ?

enn weet iemand nog leuke freeware spelletjes?? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Probeer eens een parrot ck-3300 zou ik zeggen... Zit gelijk gps in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

1.
Hier wordt beschreven hoe je je scherm kan uitzetten terwijl je muziek afspeelt in Windows Media Player.
Zo ziet mijn mediaplayer er helemaal niet uit (qtek 1.12 rom) :S Is het mogelijk om het scherm uit te zetten tijdens het muziek luisteren met deze versie?

2. En hoe zit het nou met de nederlandse t9 met een qtek rom? Krijg het niet gevonden met de search en 11 topics door is ook zo wat.

3. Meningen over wat het makkelijkst smst/typt? Heb verschillende softwarekeyboards geprobeerd en PDAmill TopKey is tot nu toe het beste.
Hiermee kan je heel je toetsenbord zelf indelen. Alleen het nederlandse "t9" werkt nog niet :/

4. http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/
Dit heb ik aan de praat. Vraag me nu af als ik via die GPRS verbinding connect er niks van mijn bundel afgeschreven wordt. Of zijn er bepaalde sites waar er wel van mijn bundeltegoed af gaat?

5. Kun je tijdens het bellen ook de luidspreker gebruiken?

[ Voor 5% gewijzigd door PnD op 28-10-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
CLB schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:35:
Jeyo is alleen voor je sms-berichten en contacten
Ook kun je er screenshots mee maken. Je kunt er dus geen volledige backup mee maken.

Wat betreffende je software die je geinstalleerd heb bedoel je zeker SPB Pocket Plus 3 en spellen enzo? Ik heb alles opgeslagen op m'n Storage card en het meeste werkt gelijk weer na 'n hard-reset
(wat je dus moet doen bij 'n ROM-upgrade) Sommige softwareprogjes zoals SPB moeten wel weer opnieuw worden geinstalleerd, en daar is echt geen ontkomen aan. Maar toen ik m'n M500 upgrade, was ik binnen drie kwartier klaar inclusief alles opnieuw installeren wat ik opnieuw moest doen dus :)
Die screenshots vind ik maar ***, kun je beter de ActiveSync remote display gebruiken, kun je ook nog op je PDA werken namelijk. (klik op het scherm met muis net zoals met stylus op PDA)

http://www.microsoft.com/...indowsMobilePowerToys.msi

Misschien ook leuk voor de startpost

[edit]
Zitten overigens ook andere powertoys bij, maar kun je beter vanaf blijven, kernel development en commandline voor PPC ;)

[ Voor 7% gewijzigd door FlorisB op 28-10-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

FlorisB schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:09:
[...]

Die screenshots vind ik maar ***, kun je beter de ActiveSync remote display gebruiken, kun je ook nog op je PDA werken namelijk. (klik op het scherm met muis net zoals met stylus op PDA)

http://www.microsoft.com/...indowsMobilePowerToys.msi

Misschien ook leuk voor de startpost

[edit]
Zitten overigens ook andere powertoys bij, maar kun je beter vanaf blijven, kernel development en commandline voor PPC ;)
Ik gebruik ook n geen Jeyo voor screenshots maar 'n progje wat Dafmay me aan had geraden!

Ik zei het kan ook :)

@ PnD: vraag 4: Jahaaaa dat heb ik net toch ook al gezegd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:39

SaN

Zozo, dit topic is weer springlevend zie ik. Ik heb hier in het begin ook nog heel wat gepost. Ik zie dat CLB nu aan het helpen is in plaats van aan het vragen (toch uiteindelijk ook één gekocht dus ;)) Ik heb 2 vraagjes over die nieuwe rom van T-mobile. Welke versie is het? en als je nu iets typt met het toetsenbordje geeft hij dan nu ook nederlandse woorden aan ipv engelse?
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco Tr schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:54:
Wie heeft er goede ervaring met zijn carkit ??? zoja welke is dat ?

enn weet iemand nog leuke freeware spelletjes?? :9~
Ik heb een Carcomm voor de S100 (etc) gekocht voor € 69 bij PDA-shop.
Werkt uitstekend en bedrading kun je met wat handigheid mooi wegwerken (binnendoor); er zit nog een extra aansluiting aan om bluetooth GPS te voeden (bv in dasboardkastje).

Enige nadeel is dat er geen ruimte is om een stereoplug (onderaan) aan te sluiten zodat je de muziek via je autoradio kunt afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:33:
Zozo, dit topic is weer springlevend zie ik. Ik heb hier in het begin ook nog heel wat gepost. Ik zie dat CLB nu aan het helpen is in plaats van aan het vragen (toch uiteindelijk ook één gekocht dus ;)) Ik heb 2 vraagjes over die nieuwe rom van T-mobile. Welke versie is het? en als je nu iets typt met het toetsenbordje geeft hij dan nu ook nederlandse woorden aan ipv engelse?
alvast bedankt!
Nope, hij vult nog steeds in het engels aan. Die T9 werkt dus alleen op het intellipad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:33:
dat CLB nu aan het helpen is in plaats van aan het vragen (toch uiteindelijk ook één gekocht dus ;)) !
Haha je bent idd 'n tijd niet geweest dan want ik heb m'n M500 als sinds mei

Je werd gek van me heh, lekker puh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Door alle opmerkingen cq klachten mbt standbytijd ben ik maar eens een test begonnen. 4 volle dagen geleden heb ik mijn toestel opgeladen. In deze 4 dagen heb ik het toestel niet gebruikt, en per dag staat ie zo'n 8 uur op flight-mode. Bluetooth staat uiteraard uit. Totaal slechts zo'n 10 minuten gebeld (ik gebruik mijn Mot V3 voor bellen enz). En nu, dus na 4 volle dagen (bijna 100uur) staat de batterijlevel nog steeds op 76% ! Uiteraard gaat het bij normaal gebruik 20x zo hard, maar deze test was puur om te zien hoe lang het toestel het uit zou houden zonder gebruik. Als ik doorreken kom ik op een totaal van 16 dagen standbytijd, holy crap !!! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 28-10-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
PnD schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:05:
1.
[...]

4. http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/
Dit heb ik aan de praat. Vraag me nu af als ik via die GPRS verbinding connect er niks van mijn bundel afgeschreven wordt. Of zijn er bepaalde sites waar er wel van mijn bundeltegoed af gaat?

5. Kun je tijdens het bellen ook de luidspreker gebruiken?
4. Sommige pda sites die via de Orange World site http://wap.orange.nl/colour te bereiken zijn moet je voor betalen. Hier zal je eerst een duidelijke melding voor krijgen. Het gaat bijvoorbeeld om anwb, ringtones op orange world etc.

5. Zodra je telefoon over gaat de groene knop lang induwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Werkt wel ja, maar ben alleen niet meer verstaanbaar aan de andere kant van de lijn :(

Nog kandidaten voor quizvraag 1 t/m 3? :)

1.
Hier wordt beschreven hoe je je scherm kan uitzetten terwijl je muziek afspeelt in Windows Media Player.
Zo ziet mijn mediaplayer er helemaal niet uit (qtek 1.12 rom) :S Is het mogelijk om het scherm uit te zetten tijdens het muziek luisteren met deze versie?

2. En hoe zit het nou met de nederlandse t9 met een qtek rom? Krijg het niet gevonden met de search en 11 topics door is ook zo wat.

3. Meningen over wat het makkelijkst smst/typt? Heb verschillende softwarekeyboards geprobeerd en PDAmill TopKey is tot nu toe het beste.
Hiermee kan je heel je toetsenbord zelf indelen. Alleen het nederlandse "t9" werkt nog niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:22:

Ik weet niet wat je er precies mee bedoeld, maar je kunt volgens mij bij elke media player bij opties hardware buttons koppelen. als er ergens "toggle Screen" ziet en dan op assign klikt of toevoegen ofzo, en klikt op een button die je wilt gebruiken om scherm uit te zetten tijdens het spelen, dan moet het gewoon werken. Je kunt ook kiezen om beta player of TCPMP te installeren. zijn simpele en snelle spelers (ook voor divx filmpjes e.d.) in deze progjes kun je ook hardware button toewijzen. staat er ergens toggle screen (of bij de nedelandse versies, scherm aan/uit) gewoon button aan koppelen.
Ik gebruik zelf spb full screen keyboard hier voor voorbeeld. Het toetsenbord wordt in landscape weergegeven, en kan zonder pennetje gebruikt worden (met de vingers) Hij gebruikt in eerste in stantie engels woorden boek, maar het mooie is dat hij " leert " wat je typt. dus na een paar dagen staan de meeste nederlandse woorden in de autocomplete. ik gebruik hem voor msn en email. woorden zoals geinstalleerd gebruik ik regelmatig. herkent hij nu bij "gei" en vult hij de rest in. Verder kun je skins downloaden, kun je dus het uiterlijk van het toetsenbord veranderen. (vind ik persoonlijk beter, want de qaz zitten recht boven elkaar, en bij sommige skins is het realistischer toetsenbord). ook hier heb ik weer een hardware button aan gekoppeld (geluid opnemen gebruikte ik toch nooit). zo kun je snel wisselen van full screen toetsenbord en je normale scherm. echt een aanrader dus ! :+

edit: ik zie net dat er gewoon een dic documentje en een costum dic in de program folder staat van dit progje. kun je gewoon al je woorden die je wilt gebruiken in pasten en opslaan. custom autocomplete dus !

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke dingen kun je verwijderen om je main memory leger te maken, kheb aleen fotos stuk of 10 en me memory heeft amper mb over. mss bij windows grote dingen die je niet nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft het smsen en in 't algemeen tekst invoeren op de s100 /m500 gebruik ik 't volgende:

-IPV de standaard meegeleverde Transcriber (M500), heb ik Calligrapher 6.5 met Dutchpack geinstalleerd. Heeft 'n zeer goede handschrift herkenning, en uitgebreide Nederlands woordenboek. Zit ook een onscreen toetsenbordje bij, MET NL "woordenvoorspeller"..Toetsen zijn alleen 'n beetje klein.

-Als ik met m'n duim wil smsen, gebruik ik de aangepaste T-mobile CAB die ergens in forum nr 10 stond. Het lelijke T-mobile keypad kan simpelweg vervangen worden door een andere cab te downloaden (staat ook ergens in nr 10) Bij de T-mobile CAB zit nederlandse t9 bij, en is compatible met de 1.12 rom. Maar, werkt alleen met intellipad, niet met toetsenbord.

-IPV standaard toetsenbord gebruik ik Wordlogic NL versie. Is een vervangend onscreen toetsenbordje die al vanaf de eerste letter woorden begint te voorspellen, ZEER handig! Typen met stylus gaat VEEL sneller dankzij dit progje.

p.s. Mede mogelijk gemaakt door EMule...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Werkt wel ja, maar ben alleen niet meer verstaanbaar aan de andere kant van de lijn :(

1.
[...]

Ik vind het niet kunnen dat je om de paar uur je vragen hier opnieuw dumpt (mag volgens mij nog niet eens binnen 24 uur als ik het goed heb). Wacht gewoon een antwoord af, zeer irritant, denk steeds dat er geen nieuwe posts zijn omdat ik steeds jouw post zie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:42:
Ik zit met een vraagje, heb het één en ander opgezocht over die converters van 2.5 mm naar een 3.5 mm jack en kon nergens duidelijk uitleg vinden over welke nou NIET de microfoon uitschakeld. Het lijkt mij een stuk handiger om het speakergeluid over de oordoppen te krijgen en gewoon te praten in de telefoon zelf dan het fysiek uitpluggen van de oordoppen.
Ik wil zijn vraag nogmaals kicken..
Heb bij electronica-online.nl mono & stereo jack 2,5->3,5mm gevonden voor slechts 0,50 cent.
Welke gaat werken? Of moet ik er toch wat meer aan uitgeven?

offtopic:
sorry voor irritante vraagkick ronald, maar een hele post toewijden aan je irritatie is ook niet de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.
[...]

Uitzetten van het scherm gaat heel makkelijk met DKToday (door tappen op de naam van je provider); DKToday geeft daarnaast een goed overzicht van de gebruikte gesprekstijd en een directe mogelijkheid om bluetooth aan/uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
PnD schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 08:52:
[...]

Ik wil zijn vraag nogmaals kicken..
Heb bij electronica-online.nl mono & stereo jack 2,5->3,5mm gevonden voor slechts 0,50 cent.
Welke gaat werken? Of moet ik er toch wat meer aan uitgeven?

offtopic:
sorry voor irritante vraagkick ronald, maar een hele post toewijden aan je irritatie is ook niet de bedoeling
Gebruik geen plugs, dan breken ze af en is je s100 naar de klote, is al eens iemand gebeurt hier.. ik schat 5 topics geleden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

PnD schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 08:52:
[...]

offtopic:
Your have begun en ik erger me er ook dood aan! Stel je 'n vraag (wat betreffende dat Orange World flat fee shit) beantwoordt ik die netjes na 2x vragen (in 'n paar uurtjes) stel je 'm eventjes daarna weer :r Je mag pas kicken na 24 uur en niet 3x per dag ofzo :X Mja schijt O-)

En Andreas is zeker a friend of yours dattie jouw precieze vraag gaat quoten......

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 29-10-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Doe niet zo kinderachtig gast..Andreas heeft een foutje gemaakt, want zijn antwoord op vraag 1 staat in de quote..
En ik kick niet elke x..Heb elke x een nieuwe vraag/opmerking gemaakt en soms mijn vraag verplaatst van de ene naar de andere post..maar zal het niet meer doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb bij T-mobile nu onbeperkt internet aangevraagd,
moet ik daar nou wat voor instellen, volgens die Muts ging het automatisch, mits ik mijn tel. niet geupdate had,
weten jullie er meer van
ik heb heb geupt naar rom 1.11

bij voorbaat thx

en fijn Weekend

EN WAT VOOR CHATproggies zijner allemaal ook iets van TRILIAN of GAIM voor multi CHAT

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:58:
Kheb bij T-mobile nu onbeperkt internet aangevraagd,
moet ik daar nou wat voor instellen, volgens die Muts ging het automatisch, mits ik mijn tel. niet geupdate had,
weten jullie er meer van
ik heb heb geupt naar rom 1.11

bij voorbaat thx

en fijn Weekend

EN WAT VOOR CHATproggies zijner allemaal ook iets van TRILIAN of GAIM voor multi CHAT
dat onbeperkt internet werkt gewoon via de normale gprs instellingen :) en ik gebruik het met veel plezier (ik heb het vanaf de 1e dag dat het kon :))

Je factuur is wel raar, ze rekenen eerst 50 euro af (de normale prijs voor flat fee internet) en dan halen ze er weer korting vanaf zodat je aan het juiste bedrag komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:35:
[...]

Ik heb een Carcomm voor de S100 (etc) gekocht voor € 69 bij PDA-shop.
Werkt uitstekend en bedrading kun je met wat handigheid mooi wegwerken (binnendoor); er zit nog een extra aansluiting aan om bluetooth GPS te voeden (bv in dasboardkastje).

Enige nadeel is dat er geen ruimte is om een stereoplug (onderaan) aan te sluiten zodat je de muziek via je autoradio kunt afspelen.
En ik wil juist muziek via me radio afspelen dus dan andere carkit...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Radio streamen vanaf je PPC (als je PIT hebt tenminste :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:25
Hmmm, ik heb net de nieuwe ROM van Orange geinstalleerd, werkt allemaal prachtig. Totdat ik mijn smsjes terug wil zetten met Sprite Backup: Na de gevraage softreset is ijn hele "tree" text messages weg onder het programma "messaging" :( Ik kan dan dus geen sms'jes maken, lezen oid. Erg vervelend :'(

Maar weer gehardreset, en alles opnieuw ingesteld, maar weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

B-Force schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:51:
Hmmm, ik heb net de nieuwe ROM van Orange geinstalleerd, werkt allemaal prachtig. Totdat ik mijn smsjes terug wil zetten met Sprite Backup: Na de gevraage softreset is ijn hele "tree" text messages weg onder het programma "messaging" :( Ik kan dan dus geen sms'jes maken, lezen oid. Erg vervelend :'(

Maar weer gehardreset, en alles opnieuw ingesteld, maar weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Is er niet, die is een bug in Sprite ofzo. Ik ben hierdoor ook al m'n smsjes kwijt geraakt ooit. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

en ik ook (600 stuks) Sindsdien backup ik m'n smsjes met Jeyo!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
CLB schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:12:
en ik ook (600 stuks) Sindsdien backup ik m'n smsjes met Jeyo!!
:>
Heb er inmiddels 2000 en hecht er veeeeel waarde aan O+ Jeyo is echt een top programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Kan je met Jeyo ook die smsjes die nu in outlook staan ook terug krijgen op je MDA???

Bijvoorbeeld na een firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
mobile schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 09:53:
Kan je met Jeyo ook die smsjes die nu in outlook staan ook terug krijgen op je MDA???

Bijvoorbeeld na een firmware update?
Dat Jeyo Outlook nogwatte werkt voor geen meter hier, verzonden berichten ziet ie wel, maar inhoud niet. En volgensmij kun je ze ook niet terugplaatsen.

Gebruik Jeyo Mobile Companion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Qtek S100 (Orange M500), en nu heb ik tegenwoordig Tom-Tom, wat erg leuk is. Nu wil ik er ook een carkit bij en was gisteren in de stad, en bij de Orange Shop kwamen ze aan met een orange-labeled carkit die zowel via haar eigen onafhankelijke speaker het gesprek kon afspelen alswel via de autoradio. Toen ik vroeg of het mogelijk was om muziek via de carkit af te spelen op de autoradio zeiden ze dat dit onmogelijk was.. Vandaar dus mijn vraag omdat het mij nogal stug lijkt dat dit niet kan; dezelfde Orange shop gaf mij ook eerst het verkeerde Tom-Tom pakket mee, die bedoeld was voor smartphones, ik zeg nog drie keer, volgens mij moet ik die andere hebben.. Monchool houdt steevast zijn standpunt vast dat er geen ander pakket is.. Sta je wel voor schut als ik 30 mins. later de winkel binnenkomt en dat je dus wél het verkeerde pakket hebt geleverd.. Als het niet mogelijk is pleur ik er sowieso een nieuwe autoradio in, het huidige ding in mijn peugeot heeft alleen casette (en het had ideaal geweest als ik gewoon via de bediening van mijn stuur source zou kunnen selecteren, e.g. telefoon, en daar via muziek zou moeten afspelen. Ik mag toch aannemen dat het gesprek via tulp-jacks in de source van de radio afgespeeld wordt, waarom zou dit voor muziek anders moeten zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:24
mmm kan ik je mailen over dit programmaatje? Ik vind geen mailadres in je profiel, dus vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemde agenda error:

Sinds vandaag kan ik geen afspraken mee rin mijn agenda plaatsen, m500 KOmt met de error: An unexpected error has occured in this program.

Na resetten van de m500 blijft het probleem gewoon bestaan, hebben meer mensen hier ervaring mee??

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
dafmay schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:57:
Door alle opmerkingen cq klachten mbt standbytijd ben ik maar eens een test begonnen. 4 volle dagen geleden heb ik mijn toestel opgeladen. In deze 4 dagen heb ik het toestel niet gebruikt, en per dag staat ie zo'n 8 uur op flight-mode. Bluetooth staat uiteraard uit. Totaal slechts zo'n 10 minuten gebeld (ik gebruik mijn Mot V3 voor bellen enz). En nu, dus na 4 volle dagen (bijna 100uur) staat de batterijlevel nog steeds op 76% ! Uiteraard gaat het bij normaal gebruik 20x zo hard, maar deze test was puur om te zien hoe lang het toestel het uit zou houden zonder gebruik. Als ik doorreken kom ik op een totaal van 16 dagen standbytijd, holy crap !!! _/-\o_
Een tussenstand >:) 6 dagen (150uur) en nog steeds 65% batterijlevel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

dafmay schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:56:
[...]

Een tussenstand >:) 6 dagen (150uur) en nog steeds 65% batterijlevel _/-\o_
haha cool man :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:27:
Ik heb ook een Qtek S100 (Orange M500), en nu heb ik tegenwoordig Tom-Tom, wat erg leuk is. Nu wil ik er ook een carkit bij en was gisteren in de stad, en bij de Orange Shop kwamen ze aan met een orange-labeled carkit die zowel via haar eigen onafhankelijke speaker het gesprek kon afspelen alswel via de autoradio.
Heeft Orange tegenwoordig een carkit voor de M500? Hoe ziet dat ding eruit, werkt ie goed en wat kost ie?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ik heb een probleempje met http://pocket.gmailwireless.com/
Ik kan wel inloggen en zie vervolgens ook of er nieuwe mails in mijn inbox zitten, maar als ik die vervolgens wil openen zegt ie dat ik opnieuw in moet loggen of mijn cookie instellingen moet controleren.

Heb cookies als aan/uit gezet, maar blijf het probleem houden..(qtek 1.12 rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb echt een heel vaag probleem.

ben vorige week overgestapt van demon naar wanadoo adsl en heb er een linksys router gekocht.

Nu heb ik ook een mda compact en dus maar gelijk een spectect wifi kaartje gehaald... ik hoopte in 1 keer helemaal draadloos te gaan..

maar zoals eingelijk verwacht, moet er wel iets fout gaan.
Ik kan namelijk niet op mijn draadloos netwerk komen met mijn pda... Heb wep uitstaan, en geprobeerd om ssid aan en uit te zetten, maar dat maakt geen verschil... ik gebruik de gemodificeerde e300 drivers, en mijn pda ziet mijn netwerk wel, maar wil echt niet connecten ( gisteren 6 uur lang een trial and error sessie gehouden, maar helaas)

mda compact> ander open wifi netwerk in de buurt... hij connect
laptop > linksys router ... hij connect

dus je zou zeggen... ligt aan de router, maar het rare is dat dat ik met 2 laptops zonder problemen op het netwerk kom.

als ik op connect knopje druk van mijn pda, dan blijft ie hangen in connecting modus....

wie o wie kan me helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Laatst online: 09-09 21:11
PnD schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 00:07:
Ik heb een probleempje met http://pocket.gmailwireless.com/
Ik kan wel inloggen en zie vervolgens ook of er nieuwe mails in mijn inbox zitten, maar als ik die vervolgens wil openen zegt ie dat ik opnieuw in moet loggen of mijn cookie instellingen moet controleren.

Heb cookies als aan/uit gezet, maar blijf het probleem houden..(qtek 1.12 rom)
Hier hetzelfde probleem 8)7

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 01:22:

ben vorige week overgestapt van demon naar wanadoo adsl en heb er een linksys router gekocht.

Nu heb ik ook een mda compact en dus maar gelijk een spectect wifi kaartje gehaald... ik hoopte in 1 keer helemaal draadloos te gaan..

maar zoals eingelijk verwacht, moet er wel iets fout gaan.
Ik kan namelijk niet op mijn draadloos netwerk komen met mijn pda... Heb wep uitstaan, en geprobeerd om ssid aan en uit te zetten, maar dat maakt geen verschil... ik gebruik de gemodificeerde e300 drivers, en mijn pda ziet mijn netwerk wel, maar wil echt niet connecten ( gisteren 6 uur lang een trial and error sessie gehouden, maar helaas)

mda compact> ander open wifi netwerk in de buurt... hij connect
laptop > linksys router ... hij connect

dus je zou zeggen... ligt aan de router, maar het rare is dat dat ik met 2 laptops zonder problemen op het netwerk kom.

als ik op connect knopje druk van mijn pda, dan blijft ie hangen in connecting modus....

Da's vreemd, ik heb ook een Spectec, met de bijgeleverde WLAN driver, en een linksys (WRT54G) router, en wanadoo adsl, ik kan zonder problemen connecten. Ik heb WEP wel aanstaan, op 128 bits. Als ie probeert te connecten moet je eenmalig de key ingeven en iedere keer daarna connect ie automatisch, krijgt een ip adres, alles. Heb je al met WEP geprobeerd? Geen idee waar het aan zou kunnen liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Voor mensen die nog steeds de Nederlandse T9 zoeken, ik heb die gevonden in de IntelliPad_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.cab. Verkrijgbaar bij de FTP server van xda-developers (login:xda pass:xda). (magician/extended_roms/MDA_Compact_WWE_1.12.152/)

Die cab installeren (je moet waarschijnlijk wel eerst je oude pad de-installeren, hardreset en dan meteen softreset op today screen. Tenzij iemand een manier vindt om die Nederlandse T9 bestandjes los te gebruiken).

Je zult alleen wel de lelijke t-mobile skin krijgen bij je intellipad, maar die skin is vervangbaar door de standaard versie. (Google bijvoorbeeld op "IntelliPad & IntelliDial Skin Windows Original.zip", geeft bij het installeren wat enge waarschuwingen maar werkt prima).
Dit is uit deel 10, je hoeft niet eens een hard-reset te doen heb ik ondervonden. Heb gewoon de intellipad bestanden uit de windows folder verwijderd en een softreset gedaan..
Werkt echt netjes, nog even een goede dialer erop en smse maar :)

Nu zie ik dat je de T-mobile skin kan vervangen door een wat mooiere skin. Dit heb ik gedaan..Bij het ingeven vd PIN krijg ik de nieuwe mooie skin, maar bij messaging gewoon de t-mobile..

Weet iemand trouwens misschien een fullscreen skin hiervoor?

edit:
Is misschien iets voor de startpost?

[ Voor 18% gewijzigd door PnD op 31-10-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over Sprite backup...Als je na een hard reset je smsjes en agenda met Sprite weer terug wil zetten PAS OP! Ik heb zelf gemerkt dat je daarna geen smsjes meer kunt ontvangen, en een aantal andere mensen hebben 't zelfde meegemaakt. Op de site van Sprite wordt er ook voor deze bug gewaarschuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 01:22:

[.]

Misschien een optie, maar heb je je mac adres toegevoegd in je router, in sommige staat ie automatisch op accept, maar andere moet je eerst mac adres toevoegen welke toegang hebben op de router. als dat niet lukt heb je kans dat je dhcp server niet goed werkt.
Probeer vast ip adres in te vullen in je mda (Default gateway is dan ip adres van je router (192.168.x.1 meestal is x=1 maar soms ook x=0 of x=2)) jouw ip adres tussen 192.168.x.10 en 192.168.x.254 en dns server ip van Wannadoo 195.96.96.97 en: 195.96.96.33) dan hoeft hij hier in elk geval niet voor de zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Hmm, ik heb een hardreset gedaan..Hetvolgende geinstalled:

-intellipad
-spb fullscreen keyboard
-phm regedit

Nu krijg ik na een softreset de melding: "cannot find FSKLoader" or one of its components..etc.

Heb een vermoeden dat het door die intellipad komt, maar weet het niet zeker..

Weet iemand of dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Weet iemand hoe je kunt zien als je iets via Bluetooth stuurt hoever de file is met zenden ? Is daar een progje voor of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ervaar nu al enige tijd een probleem met m'n MDA, omdat er inmiddels 11 topics zijn (ik ze tot topic 8 dagelijks heb gevolgd maar daarna niet meer) weet ik niet of dit al aan bod is gekomen;

M'n MDA staat NIET op flight modus, en ik kan gewoon bellen / sms-en, toch komt 't zeer regelmatig voor dat mensen me bellen en dan meteen de voicemail eraan krijgen (alsof de telefoon uit staat) ook de smsjes komen niet aan..., als ik vervolgens zelf ga sms-en komen op het moment dat ik m'n smsje verstuur ook de smsjes aan die anderen mij eerder gestuurd hebben.
't lijkt er dus op dat m'n telefoon uitgeschakeld of op een soort van stand-by komt te staan... erg lastig omdat op 't beeld staat dat ik gewoon bereik heb en m'n tel aan staat! (en zo weet ik dus op geen enkel moment zeker of ik wel bereikbaar ben)

Komt dit vaker voor? is dit een software of hardware probleem? ik ga er nu in ieder geval de nieuw ROM opzetten, misschien dat dit helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Simlockvrije MDA Compact te Koop Incl. TomTom Software. Als je er belang bij hebt kun je me mailen: w_kienhuis@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:16:
Ervaar nu al enige tijd een probleem met m'n MDA, omdat er inmiddels 11 topics zijn (ik ze tot topic 8 dagelijks heb gevolgd maar daarna niet meer) weet ik niet of dit al aan bod is gekomen;

M'n MDA staat NIET op flight modus, en ik kan gewoon bellen / sms-en, toch komt 't zeer regelmatig voor dat mensen me bellen en dan meteen de voicemail eraan krijgen (alsof de telefoon uit staat) ook de smsjes komen niet aan..., als ik vervolgens zelf ga sms-en komen op het moment dat ik m'n smsje verstuur ook de smsjes aan die anderen mij eerder gestuurd hebben.
't lijkt er dus op dat m'n telefoon uitgeschakeld of op een soort van stand-by komt te staan... erg lastig omdat op 't beeld staat dat ik gewoon bereik heb en m'n tel aan staat! (en zo weet ik dus op geen enkel moment zeker of ik wel bereikbaar ben)

Komt dit vaker voor? is dit een software of hardware probleem? ik ga er nu in ieder geval de nieuw ROM opzetten, misschien dat dit helpt?
Probleem met je provider, misschien heb je een dual-sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:25:
Ik heb een Simlockvrije MDA Compact te Koop Incl. TomTom Software. Als je er belang bij hebt kun je me mailen: w_kienhuis@hotmail.com
Hiervoor is de V&A..

Ik heb een goede emailophaal dienst gevonden..Getest met mijn Gmail en werkt perfect..Zou met ook met andere emailproviders moeten werken!
http://mail2web.com/pda

Ook dit is echt een handige:
http://www.pocketinfo.nl/artikel/4498

Weet niet of deze al voorbij zijn gekomen in de andere delen van dit topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:16:

Ik heb het ook staat op de vorige pagina ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlorisB schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:34:
[...]

Probleem met je provider, misschien heb je een dual-sim?
Nope.. geen dual sim...
maar probleem met provider lijkt me sterk..., maar goed kan altijd eens contact opnemen met T-Mobile, heb de nieuwe ROM er nu opstaan... eens kijken of dit helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:40:
[...]

Ik heb het ook staat op de vorige pagina ofzo.
Kan 't niet vinden, maar heb jij nog andere dingen geprobeerd? ben nu al m'n applicaties weer aan 't installeren.... maar kan dus niet verifiëren of de nieuwe ROM een oplossing is, merk dit pas na enkele dagen als ik weer van mensen hoor 'Waarom heb je je telefoon weer uit staan', erg lastig als je op een telefoontje of smsje zit te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al of je via bluetooth op je livebox modem kan komen om te internetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 16:43

timovd

Voorsprong door techniek

dat kan.. even zoeken in het forum

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

Hey, weer een vraagje.

Ik wil net beta player gebruiken (of anders tcmp, de opvolger) maar hij speelt nog geen .avi bestanden af... weet iemand hier de plugin voor? (ik heb al het een en ander geprobeerd wat op de website staat)

alvast bedankt

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Hoi mensen, ik had een vraagje.
Ik heb een txt bestand op mijn Mda gezet. Deze kon ik downloaden van een server als txt bestand maar toen toonde hij hem in mijn browser (niet de bedoeling). Ik heb toen snel de naam veranderd in .cab. Nu kan ik op de mda dus niet meer de extensie veranderen en het opnieuw downloaden van 300kb is een beetje duur. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:44
barfieldmv schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:24:
Hoi mensen, ik had een vraagje.
Ik heb een txt bestand op mijn Mda gezet. Deze kon ik downloaden van een server als txt bestand maar toen toonde hij hem in mijn browser (niet de bedoeling). Ik heb toen snel de naam veranderd in .cab. Nu kan ik op de mda dus niet meer de extensie veranderen en het opnieuw downloaden van 300kb is een beetje duur. Wie kan mij helpen?
Kun je niet bij proporties de extensie aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Nope, ik kan nergens properties vinden
Echt niemand die dit weet?

[ Voor 27% gewijzigd door barfieldmv op 31-10-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 12:26
anders zet je hem even op je pc, veranderd je daar de extensie en dan weer terug.

Er zijn ook wel alternatieve Explorers voor windows mobile die het wel kunnen trouwens, valt wel te vinden met google.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Weet iemand hoe groot het plaatje moet zijn die je als today-screen kunt neerzetten?
Ik wil echt perse 'n plaatje daar hebben, wat ik helemaal wil zien. Heb al 'n aantal resoluties geprobeerd, maar of hij geeft maar 'n deel van 'n plaatje weer of of hij is veelste klein enzo?

is er echt 'n bepaalde resolutie voor: ik werkte met 240 x .... ?

En als andere mogelijkheid: een heel simpel progje om 'n eigen thema'tje te maken!
Dus met 'n eigen kleur van die twee balkjes in 't today screen (onder en boven) een eigen plaatje in het midden (leuke foto van 'n leuke meid ofzo :) ) en als je dan op 'start' drukt en je al die programma's te zien krijgt ook die foto van dat meisje (alleen dan soort gebleekt) en deze precies overloopt met de echte foto op m'n today-screen? Maar wat is echt 'n makkelijk theme-creator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede avond tweakers.

Ik heb een vraagje, namelijk ik ben mijn active sync password van me MDA compact vergeten.. hoe kom ik achter of veranderd ik de password zonder data verlies. Ik wil namelijk geen hardreset uitvoeren want dan ben ik alles kwijt.

hoop dat jullie me kunnen helpen.. is nogal vrij irritant als je iets op de pda wilt zetten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kun je niet als Active Sync niet verbonden is (wat dus al niet kan)
je connection met je telefoon weghalen? En 'm daarna opnieuw connecten
en 'n nieuw password invoeren? Je gegevens blijven dan toch gewoon staan in outlook? Dus...

(en waarom staat er in godsnaam 'n password op je Active Sync met jouw mobiel? Meer huisgenoten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik had vannacht ook 'n probleempje met m'n tijd op m'n SPV

Hij was automatisch een uurtje verzet ivm zomtertijd/ wintertijd gedoe enzo.
Daar kreeg ik ook 'n melding van op m'n SPV, naja allemaal goed!

Dus ik kreeg gisteren 30 oktober om 23.14 een smsje en als tijd in m'n SPV stond er: 31 oktober 00.14. Daarna kreeg ik nog 'n paar smsjes 23.23 /23.33/ 23.58 en deze stonden ook allemaal als 1 uurtje verder zeg maar. Ook smsjes die ik op 31 oktober om 00.12 en 00.27 kreeg stonden een uur verder: respectievelijk 01.12 en 01.27. Weet iemand wat ik hier aan kan doen, want dit vind ik wel erg k*t ivm m'n smsbackups met Jeyo Mobile Companion
Vandaag heb ik nog geen mogelijkheid gezien om 'n smsje naar mezelf te sturen om te kijken of dit probleem zich nog steeds voordoet (die andere smsjes van de 30e heb ik van iemand anders gekregen hoor :) ) Ik krijg straks vast wel weer wat smsjes maar dit is pas over 2 a 3 uur dus daar heb ik geen zin op op te wachten. Ik weet ook niet of dit met telefoongesprekken is of iets dergelijks. Iemand dit ook meegemaakt en 'n oplossinkje hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naartem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 12:45
Is dit niet gewoon de tijd van de provider die nog niet goed loopt?

Weet iemand of er programmaatjes zijn die je smsberichten beveiligen, bijvoorbeeld een wachtwoord opgeven zodra je naar de berichten gaat
Er is een programma-tje waarmee je smsjes kan verbergen, maar dat wil ik niet.

[ Voor 32% gewijzigd door naartem op 31-10-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

naartem schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:31:
[...]
Is dit niet gewoon de tijd van de provider die nog niet goed loopt?

Weet iemand of er programmaatjes zijn die je smsberichten beveiligen, bijvoorbeeld een wachtwoord opgeven zodra je naar de berichten gaat
Er is een programma-tje waarmee je smsjes kan verbergen, maar dat wil ik niet.
Keine Ahnung wat 't nou was, euvel is nu weg dus dat is goed

Ja dat is idd wel 'n goede, of eentje waarmee je mappen kunt beveiligen met 'n passwoord...

Hoe gaat dat verberg-progje in z'n werk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 20:24
CLB schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:50:
Weet iemand hoe groot het plaatje moet zijn die je als today-screen kunt neerzetten?
Ik wil echt perse 'n plaatje daar hebben, wat ik helemaal wil zien. Heb al 'n aantal resoluties geprobeerd, maar of hij geeft maar 'n deel van 'n plaatje weer of of hij is veelste klein enzo?

is er echt 'n bepaalde resolutie voor: ik werkte met 240 x .... ?

En als andere mogelijkheid: een heel simpel progje om 'n eigen thema'tje te maken!
Dus met 'n eigen kleur van die twee balkjes in 't today screen (onder en boven) een eigen plaatje in het midden (leuke foto van 'n leuke meid ofzo :) ) en als je dan op 'start' drukt en je al die programma's te zien krijgt ook die foto van dat meisje (alleen dan soort gebleekt) en deze precies overloopt met de echte foto op m'n today-screen? Maar wat is echt 'n makkelijk theme-creator?
Ik heb daar ook ruzie mee gehad, ik kreeg ook geen goede wallpaper gemaakt, maar uiteindelijk kreeg ik deze tip

http://www.microsoft.com/...loads/themegenerator.mspx

van iemand hier op het forum, en die doet het prima ;), dus veel succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 19:54

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb nu een heel mooi theme gemaakt en het programma geinstalleerd maar hij zegt dat er geen pocket pc 2002 gevonden is en kan ik dus het theme niet kopieeren. Doe ik wat fout ?

Serve The Humanity , Be Server

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.