Heheh nog ff over dat theme-creator! Superprogje alleen m'n eis van als ik op 'start' druk
en dan hetzelfde plaatje zie als bij m'n Todayscreen alleen dan transparant is toch wat moeilijker dan gedacht. Je kan niet gewoon 't zelfde plaatje aanklikken dus dat is 'n beetje bout, maarja via wat omwegen ben ik erachter gekomen dat je de volgende resoluties moet aanhouden.
Plaatje voor todayscreen: 240 x 287 pixels
Plaatje bij 'start: 152 x 287
Als je dit 152 plaatje uit het 240 plaatje snijd op de goede plek overlapt het elkaar dus echt fucking mooi. Alleen het is nog 'n heel gepiel om 287 en 152 pixeltjes uit te knippen (ik gebruik geen professioneel programma als Photoshop ofzo, maar wat software die bij m'n scanner zat)
Ik zal zometeen wel ff 'n thema screenshotje posten ofzo! Ff wat aankloten!

Hier dus 'n screenshotje van hoe ik 't bedoel
(todayscreen staat op 25% transparantheid en 'start' plaatje op 50%)
Sorry van 't lompe plaatje, maarja ik heb ook maar ff snel wat in elkaar geflanst.
Of tweede screenshot: Je hebt net 'n tongpiercing laten zetten en wil stoer doen
De thema's die ik heb gemaakt van m'n vriendin post ik hier lekker niet
Pffff CLB gaat de komende dagen veel tijd steken in 't maken van eigen thema's denk ik
Zeker 'n aanrader, alleen een tip hoe makkelijk aan zo'n transparant plaatje te komen zijn welkom...
Bij de 'navigation bar' kun je meerder kleuren kiezen, zodat 't mooie overloopt
maar bij de 'command bar' kan ik maar 1 hele kleur kiezen, hoe kan ik hier MEERDERE kleuren kiezen?
Weet iemand trouwens of je er voor kunt zorgen dat je de foto van degene ziet waarvan je 'n smsje krijgt? Ik zie wel foto's als ik wordt gebeld door die mensen, maar bij smsjes gebeurd er niks (bij m'n SE K700i was dit wel zo, en dit is toch wel zo leuk dus...)
[
Voor 70% gewijzigd door
CLB op 01-11-2005 20:09
]