HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 11

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.340 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij draait de M500 op Windows Mobile 2003se :)

Je hebt waarschijnlijk ergens geselecteerd dat je een theme maakt voor een 2002 device ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:19

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb het theme gewoon los gekopieerd naar mn windows directory en dat werkt ook. Het gehele programma is voor 2002 en er is niet echt iets in te stellen

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:23
Neoz schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:00:
Ik heb het theme gewoon los gekopieerd naar mn windows directory en dat werkt ook. Het gehele programma is voor 2002 en er is niet echt iets in te stellen
Zo heb ik het ook inderdaad gedaan. Gewoon maak theme en dan kopieren naar je mobiel ;) Werkt hier zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Whiej fucking simpel progje! Thanks man!

Ik heb nog 1 vraagje en dan ben ik klaar! Ik wil m'n todayscreen plaatje DONKER hebben
en als ik dan op 'start' druk 't zelfde plaatje maar dan transparanter hoe moet ik dat doen ... 8)7

[ Voor 71% gewijzigd door CLB op 01-11-2005 15:16 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem:
Ik gebruik tevens mijn MDA-compact als wekker.
Nu heb ik er een tijd geleden via settings er 2 wektijden ingezet, werkt perfect, alleen heb ik nu een paar vrije dagen en heb ik de vinkjes voor de alarms uitgezet, maar toch gaat er iedere morgen gewoon dat alarm af.
Heeft iemand dit ook (gehad)? en weet iemand hoe ik dit kan stoppen? Ik wil niet op mijn vrije dag om 06.00 uur wakker worden :Z 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 18:42

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:28:
Nu heb ik er een tijd geleden via settings er 2 wektijden ingezet, werkt perfect, alleen heb ik nu een paar vrije dagen en heb ik de vinkjes voor de alarms uitgezet, maar toch gaat er iedere morgen gewoon dat alarm af.
Heeft iemand dit ook (gehad)? en weet iemand hoe ik dit kan stoppen? Ik wil niet op mijn vrije dag om 06.00 uur wakker worden :Z 8)7
Hm dit heb ik nog niet gehad, heb 3 wektijden erinstaan en die wekken mij netjes als ik dat nodig heb. Heb wel iets nieuws, om 10.00 uur gaat er ineens ook een alarm af terwijl ik nergens in de telefoon iets terug kan vinden over een alarm om 10.00 uur. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de officiele NL t-mobile ROM-update (1.13 I think..) al geinstalleerd?

linkje: http://www.t-mobile.nl/za...vice/hardware_updates.asp

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Heheh nog ff over dat theme-creator! Superprogje alleen m'n eis van als ik op 'start' druk
en dan hetzelfde plaatje zie als bij m'n Todayscreen alleen dan transparant is toch wat moeilijker dan gedacht. Je kan niet gewoon 't zelfde plaatje aanklikken dus dat is 'n beetje bout, maarja via wat omwegen ben ik erachter gekomen dat je de volgende resoluties moet aanhouden.

Plaatje voor todayscreen: 240 x 287 pixels
Plaatje bij 'start: 152 x 287

Als je dit 152 plaatje uit het 240 plaatje snijd op de goede plek overlapt het elkaar dus echt fucking mooi. Alleen het is nog 'n heel gepiel om 287 en 152 pixeltjes uit te knippen (ik gebruik geen professioneel programma als Photoshop ofzo, maar wat software die bij m'n scanner zat)

Ik zal zometeen wel ff 'n thema screenshotje posten ofzo! Ff wat aankloten!

Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/9935/bitchscreenshot9wj.jpg Afbeeldingslocatie: http://img102.imageshack.us/img102/4805/tongpiercingscreenshot5rl.jpg
Hier dus 'n screenshotje van hoe ik 't bedoel
(todayscreen staat op 25% transparantheid en 'start' plaatje op 50%)
Sorry van 't lompe plaatje, maarja ik heb ook maar ff snel wat in elkaar geflanst.
Of tweede screenshot: Je hebt net 'n tongpiercing laten zetten en wil stoer doen
De thema's die ik heb gemaakt van m'n vriendin post ik hier lekker niet O-)

Pffff CLB gaat de komende dagen veel tijd steken in 't maken van eigen thema's denk ik :)

Zeker 'n aanrader, alleen een tip hoe makkelijk aan zo'n transparant plaatje te komen zijn welkom...

Bij de 'navigation bar' kun je meerder kleuren kiezen, zodat 't mooie overloopt
maar bij de 'command bar' kan ik maar 1 hele kleur kiezen, hoe kan ik hier MEERDERE kleuren kiezen?

Weet iemand trouwens of je er voor kunt zorgen dat je de foto van degene ziet waarvan je 'n smsje krijgt? Ik zie wel foto's als ik wordt gebeld door die mensen, maar bij smsjes gebeurd er niks (bij m'n SE K700i was dit wel zo, en dit is toch wel zo leuk dus...)

[ Voor 70% gewijzigd door CLB op 01-11-2005 20:09 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Weet iemand een fullscreen dialer voor intellipad met nederlandse t9? Dat vrijwel je volledige scherm benut wordt en de knoppen dus nog groter zijn..of is dit niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:43:
Weet iemand een fullscreen dialer voor intellipad met nederlandse t9? Dat vrijwel je volledige scherm benut wordt en de knoppen dus nog groter zijn..of is dit niet mogelijk?
never mind

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Laatst online: 10-06 16:10
Is er nog niet iemand die de T9 uit de firmware van de MDA vario heeft gesloopt? Die is wel nederlands. (tenminste de firmware, dus ik neem aan de T9 inmiddels ook)

Ik heb zelf ook een probleem wat ik in geen van alle grote MDA compact topics kan vinden. Mn MDA begon ineens te soft resetten. Na het verwijderen van de accu klapte hij er een hard reset in! Helaas heb ik mn contacts een jaar geleden voor het laatst gebackupt.

Nu had ik mijn contactpersonen wel gebackupt op mijn CF kaart. (er zit een optie in om contacts, tasks enz. terug te zetten naar je CF voor als ook je kleine batterij het begeeft) Weet iemand hoe ik mijn contacts daaruit terug kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Zojuist mijn S100 terug. Heeft 1,5 week geduurd. Mobo is vervangen...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
Ik heb dus exact hetzelfde gehad. Als het goed is ontvang ik vandaag de retourenveloppe van T-mobile om mn mobiel naar hun toe te sturen. Denk produktiefoutje? Wel vaag, want 3 vrienden die het apparaat ook hebben (wel eerder gekocht) hebben er geen last van. Ik heb m nu bijna een half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
Biposto schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:28:
Zojuist mijn S100 terug. Heeft 1,5 week geduurd. Mobo is vervangen...
Gaat sneller dan de iPods zeg, daar duurt het 4-5 weken :/

Maar goed, ik heb gisteren 9100 ontvangen, wat een ... ding zeg, vind de s100 veel fijner. Qtek 9100 mag dan wel wifi hebben en wm05, de s100 is veeeel sneller. Dus niet naar die 9100 kijken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:27:
Ik heb ook een Qtek S100 (Orange M500), en nu heb ik tegenwoordig Tom-Tom, wat erg leuk is. Nu wil ik er ook een carkit bij en was gisteren in de stad, en bij de Orange Shop kwamen ze aan met een orange-labeled carkit die zowel via haar eigen onafhankelijke speaker het gesprek kon afspelen alswel via de autoradio.
Heeft Orange tegenwoordig een carkit voor de M500? Hoe ziet dat ding eruit, werkt ie goed en wat kost ie?

Even kicken

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:28:
Ja, ik heb ook zoiets!!!

Ik had eerst mijn alarms om 5.55, 6.00 en 6.05 staan (ik slaap nogal eens door mijn wekker heen)
maar nu ik hem om 6.55, 7.00 en 7.05 staan.

Maar het probleem is dat hij nu op de volgende tijden af gaat:
5.55, 6.00, 6.05, 6.55, 7.00 en 7.05.

Hij heeft dus op een of andere manier die oude tijden van de alarms opgeslagen ofzo, en nu doet hij die oude tijden én de nieuwe tijden.

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:54
dafmay schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:56:
[...]

Een tussenstand >:) 6 dagen (150uur) en nog steeds 65% batterijlevel _/-\o_
En de volgende tussenstand....9 dagen (216uur) en nog steeds 40% batterijlevel ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:43

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
trouwes, als die onder de 20% komt, dus in het oranje gedeelte, dan gaat die nog heel erg lang mee... iig stuk langer dan in het groene gedeelte, ik speelde laatst iets af via TCPMP om te testen hoe lang die dat uithield, nou het bleek wel overeen te komen met de schatting van Pocket Plus... maar toen kwam die dus in het oranje, en ging die opeens veel minder snel leeg... is alleen niet aan te raden, want hij waarschuwt voor mogelijke dataloss... of is dat pas wanneer die in rood komt?
en via lader is die echt snel opgeladen :D
in 90 minuten ofzo van 15 naar 99 % :D, laatste % duurt iets langer..

[ Voor 11% gewijzigd door BiG-GuY op 02-11-2005 17:55 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BiG-GuY schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:54:
trouwes, als die onder de 20% komt, dus in het oranje gedeelte, dan gaat die nog heel erg lang mee... iig stuk langer dan in het groene gedeelte, ik speelde laatst iets af via TCPMP om te testen hoe lang die dat uithield, nou het bleek wel overeen te komen met de schatting van Pocket Plus... maar toen kwam die dus in het oranje, en ging die opeens veel minder snel leeg... is alleen niet aan te raden, want hij waarschuwt voor mogelijke dataloss... of is dat pas wanneer die in rood komt?
en via lader is die echt snel opgeladen :D
in 90 minuten ofzo van 15 naar 99 % :D, laatste % duurt iets langer..
Helemaal waar. En bij die waarschuwing wordt ook de geheugenkaart "uitgeschakeld". Bluetooth krijg je dan ook niet meer werkend. Ik ga de batterij bijna helemaal laten leeglopen, dus ik verwacht een totale standbytijd van ongeveer 15 dagen. Echt ongehoord ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Euh, jah... Maar hoe nuttig is het om 15 dagen tegen een telefoon aan te gaan zitten kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
MikeyMan schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:35:
Euh, jah... Maar hoe nuttig is het om 15 dagen tegen een telefoon aan te gaan zitten kijken?
Je moet er ook niet de *hele* tijd naar kijken, een weekje is voldoende :P

Ik doe het puur uit nieuwsgierigheid, vooral aangewakkerd door klachten van andere gebruikers over slechte standbytijd.

[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 02-11-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, maar die klacht blijft dus bestaan, aangezien dat bij normaal gebruik is... Als je er niks mee kan doen, boeit het ook niet dattie lang meegaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 18:42

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

A_to_the_S schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:54:
[...]

Ja, ik heb ook zoiets!!!

Ik had eerst mijn alarms om 5.55, 6.00 en 6.05 staan (ik slaap nogal eens door mijn wekker heen)
maar nu ik hem om 6.55, 7.00 en 7.05 staan.

Maar het probleem is dat hij nu op de volgende tijden af gaat:
5.55, 6.00, 6.05, 6.55, 7.00 en 7.05.

Hij heeft dus op een of andere manier die oude tijden van de alarms opgeslagen ofzo, en nu doet hij die oude tijden én de nieuwe tijden.

iemand een oplossing?
Ik heb vanmorgen nog even goed gekeken bij mijn alarm om 10.00u maar die is anders dan m'n reminder ofzo. Heel vreemd en ik kan nergens iets vinden over een alarm.
Softresetten helpt niet. Ik denk dat ik dit weekend over ga naar de 1.13 rom, dat had ik nog niet gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
MikeyMan schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:44:
Mjah, maar die klacht blijft dus bestaan, aangezien dat bij normaal gebruik is... Als je er niks mee kan doen, boeit het ook niet dattie lang meegaat...
Het is maar de vraag of het deze mensen ging om standbytijd bij veel gebruik. Dat weet je maar nooit, is voor iedereen weer verschillend. Ik bijvoorbeeld heb het toestel voor erbij, en bel het meest met mijn Motorola V3. Ik vond het ook interessant om te weten mbt vakantie waarbij ik zou besluiten het toestel thuis te laten. Ik weet nu dat de batterij met gemak 15 volle dagen mee kan, zelfs nog langer indien 24/7 op flightmode. Geen kans dus op verlies van data bij hardreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Idd Mikeyman, is gewoon 'n testje van Dafmay om 'n beetje te kijken hoelang 't allemaal mee kan gaan!

Kickje wat betreffende m'n theme-generator-shizzle:

Je hebt dus twee plaatjes nodig om te kunnen overlappen:

todayscreen: 240 x 287
'start' plaatje: 152 x287

Maarja dat 152 pixel plaatje uitknippen is nog 'n heel gedoe vind k zelf

Is dit niet makkelijk op te lossen ofzo, nu ben ik 'n kwartier aan 't pielen voor 1 plaatje 8)7

En is er misschien 'n manier om er voor te zorgen dat je ook de contactfoto ziet als je 'n smsje krijgt?

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 02-11-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, dat is bij mij ook het geval... Alleen baal ik er wel van dat t-mobile me geen tweede simkaart wil geven (zelfs niet tegen betaling)... Dat vind ik wel erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
vaste pixels moeilijk? Neem gewoon ff photoshop erbij en maak een selectie (m toets) en stel een vast pixelratio in (in de balk bovenin) Dan ben je in 10 seconde klaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Haha ik had ook al gezegd dat ik geen photoshop gebruik maar gewoon 'n normaal simpel progje.

En neem gewoon ff photoshop is misschien wel 'n goed idee. Is toch niet zo duur omdat ik student ben. Wat bedoel je met maak ff selectie, want misschien kan ik dat in mijn softwareprogje ook wel toepassen ofzo, zodat ik niet zo hoef te kloten?

Mijn volgorde van handelingen zijn:
Plaatje zoeken,
resizen tot 287 x 240
opslaan als Thema I
dan open ik gewoon 'n plaatje en resize die tot 88 pixels breed
dan knip ik die en plak ik die over dat 287 x 240 plaatje
zodat 240 - 88 ik 152 pixels overhoud die ik nodig heb
dan knip ik dat stuk van 152 x 287 pixels
en plak deze in 'n nieuw venster
deze sla ik dan op als Thema II

maarja dat vergt nogal veel tijd, wordt er heus wel sneller in denk maar toch

Naja eventjes kijken! Welke versie van photoshop is 't nieuwste...?

[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 02-11-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 22:50

neevedr

Dat was ik niet!

CLB schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:35:
Naja eventjes kijken! Welke versie van photoshop is 't nieuwste...?
offtopic:
CS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

offtopic:
Dat begrijpt CLB niet, maar welke versie is 't nieuwste, kan ik even kijken wattie kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:12
Beekforel schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:45:
[...]

Ik heb vanmorgen nog even goed gekeken bij mijn alarm om 10.00u maar die is anders dan m'n reminder ofzo. Heel vreemd en ik kan nergens iets vinden over een alarm.
Softresetten helpt niet. Ik denk dat ik dit weekend over ga naar de 1.13 rom, dat had ik nog niet gedaan. :)
prbeer dit programaatje eens, verwijdert dubbele notificaties. Dit is een bekende bug in WM2003 voor herrineringen, misschien gaat deze vlieger ook op voor het alarm.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
CLB schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:55:
[...]

offtopic:
Dat begrijpt CLB niet, maar welke versie is 't nieuwste, kan ik even kijken wattie kost
CS2 = v9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Via surfspot.nl kan k geen Photoshop bestellen alleen maar Coral Paint ofzo, naja schijt

Back ontopic.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Vraagje:

Ik heb vandaag de m500 binnengekregen en probeer de reg editor te installeren. Ik krijg wel de active sync naar voren maar het programma wordt niet weer gegeven. Ik klik dan maar op OK en de installer zegt dat het programma goed gienstalleerd is, daarna natuurlijk niet meer te vinden op de m500 :?

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die PHM (of zoiets) editor?
moet je effe de .cab file die erbij zit op je PPC zetten, 'm op je PPC aanklikken en hij installeert zich vanzelf (de .cab wordt automatisch verwijderd).

Kan ik me nog herinneren toen ik er zelf mee heb lopen klooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:17:
Mjah, dat is bij mij ook het geval... Alleen baal ik er wel van dat t-mobile me geen tweede simkaart wil geven (zelfs niet tegen betaling)... Dat vind ik wel erg jammer...
Raar. Heb dit vorige week besteld (en al in huis)
http://www.t-mobile.nl/t-zones/htdocs/page/duo_sim.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hemels!!! Ze hadden het er wel over dat het mogelijk zou worden ja... Nu alleen nog een beetje jammer dat je niet met twee telefoons tegelijk kunt bellen/inetten... Maar sowieso een mooie mogelijkheid tot het aanvragen van een nieuwe simkaart... Ik heb nog een oude, met maar 100 contacts-plaatsen... Ga het gelijk doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:07:
[...]

Hemels!!! Ze hadden het er wel over dat het mogelijk zou worden ja... Nu alleen nog een beetje jammer dat je niet met twee telefoons tegelijk kunt bellen/inetten... Maar sowieso een mooie mogelijkheid tot het aanvragen van een nieuwe simkaart... Ik heb nog een oude, met maar 100 contacts-plaatsen... Ga het gelijk doen...
Je krijgt twee nieuwe sim-kaarten die je vervolgens door de KS moet laten activeren en dan is je oude meteen onbruikbaar. Wel raar: ik kan met beide toestellen me aanmelden. Moet alleen nog uitproberen of ik ze dan ook werkelijk allebei kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Twee nieuwe??? owkee... Nog beter :D

Probeer het eens trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:48:
Twee nieuwe??? owkee... Nog beter :D

Probeer het eens trouwens ;)
Ga ik doen. I'll be back... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vergeet ook niet te proberen -als bellen niet werkt- of gprs wel werkt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:42:
[...]

Je krijgt twee nieuwe sim-kaarten die je vervolgens door de KS moet laten activeren en dan is je oude meteen onbruikbaar. Wel raar: ik kan met beide toestellen me aanmelden. Moet alleen nog uitproberen of ik ze dan ook werkelijk allebei kan gebruiken.
Beide toestellen aanmelden kan idd, maar je bent alleen bereikbaar met het toestel dat het laatst is aangemeld.

Misschien dat jij nog een testje wilt uitvoeren als je met beide toestellen op hetzelfde moment aanmeld. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jah, ga ik doen, maar moet even op de simkaarten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
o0sYkOo0o schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:47:
[...]

Beide toestellen aanmelden kan idd, maar je bent alleen bereikbaar met het toestel dat het laatst is aangemeld.

Misschien dat jij nog een testje wilt uitvoeren als je met beide toestellen op hetzelfde moment aanmeld. :Y)
Ook niet helemaal waar, het toestel dat het laatste van cell verandert is :P
Dan werkt hij namelijk de locatie bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:01
Kassad schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:00:
[...]

prbeer dit programaatje eens, verwijdert dubbele notificaties. Dit is een bekende bug in WM2003 voor herrineringen, misschien gaat deze vlieger ook op voor het alarm.
mmz, dat werkt dus niet helemaal prettig voor de clock.. je moet die allemaal handmatig verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwoskam schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:32:
[...]

mmz, dat werkt dus niet helemaal prettig voor de clock.. je moet die allemaal handmatig verwijderen.
hard reset loste het probleem bij mij op.... erg vervelend als de wekker ineens om 4.50 afgaat terwijl je geen ochtenddienst moet draaien :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlorisB schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:57:
[...]

Ook niet helemaal waar, het toestel dat het laatste van cell verandert is :P
Dan werkt hij namelijk de locatie bij :)
Nou: beide toestellen (MDA en Siemens ME45) aangemeld. Bellen met beide geen probleem. Sterker nog: terwijl ik via gprs op internet zat met de MDA kon ik via gprs op t-zones komen met m´n ME45. Gebeld worden is een ander verhaal. Het lijkt er inderdaad op dat het netwerk het toestel dat zich als laatste heeft aangemeld kiest om te bellen. Maar nadat ik met beide toestellen zonder probleem had gebeld en vervolgens mezelf weer probeerde te bellen (via de landlijn) kreeg ik de melding dat het toestel in gesprek was - wat niet zo was. Af- en aanmelden helpt niet: ik krijg steeds maar weer te horen dat het nummer bezet is. Hoop maar dat dat overgaat... :X
Edit: doet ´t weer!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Kassad schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:00:
[...]
jwoskam schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:32:
[...]
HET WERKT!!!
Je moet je alarms uitzetten (allemaal) dan het programma runnen. Dan alle Events van het bestand clock.exe verwijderen en daarna is het als het goed is goed. Morgen ochtend zal ik het weten.
Maar ik heb er alle vertrouwen in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:13:
Die PHM (of zoiets) editor?
moet je effe de .cab file die erbij zit op je PPC zetten, 'm op je PPC aanklikken en hij installeert zich vanzelf (de .cab wordt automatisch verwijderd).

Kan ik me nog herinneren toen ik er zelf mee heb lopen klooien!
Thanks, werkt prima :)

Edit:

De link naar de camerapatch cab werkt nit meer (in de TS) iemand die nog voorhanden ?

[ Voor 13% gewijzigd door Pim. op 03-11-2005 21:18 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik had net m'n telefoontje via BT aan Jeyo Mobile Companion hangen
en toen kreeg ik 'n smsje binnen, naja dat kreeg ik gelijk op m'n scherm te zien!
Dus ik denk ik druk op 'reply' naja dat werkte perfect smsje verstuurd!

Alleen nu staat bij m'n 'sent messages' op m'n telefoontje dus de naam van de persoon naar wie ik 'm verstuurd heb, de tijd en ik zie 't eerste zinnetje staan van wat ik verstuurd heb. Bij de rest van m'n verzonden smsjes (die ik allemaal via m'n telefoon heb verzonden) staan alleen de naam en de tijd/ datum erbij.

Nu ik bij dat ene smsje dat zinnetje zie, zal 't waarschijnlijk komen omdat ik 'm met de computer heb verstuurd! Is er 'n mogelijkheid om bij elk verzonden smsje (ook via de telefoon zelf verstuurd) ervoor te zorgen dat je 't eerste zinnetje ook ziet? Of juist bij dat ene smsje dat zinnetje weghaald.

Je zou zeggen: wat zit je te zeiken, maar ik houd van structuur en wil dus niet opeens 1 rare notificatie tussen al m'n andere normale notificaties zien staan! Hieronder nog ff 'n screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://img357.imageshack.us/img357/6996/sentmessages5jn.jpg
Hier dus opeens 1 smsje waar ook 't eerste
zinnetje bijstaat en dat haaaaaaat ik O-)

Trouwens wel 'n superaanrader zeg. Ik heb net ook alles op m'n computer gebackupped qua smsjes met Jeyo Mobile Companion. Toen alles op m'n telefoon weggegooid en toen via Jeyo al m'n smsjes weer teruggezet, maar bij dat ene via de computer verstuurde smsje zie ik nog steeds dat zinnetje en dat irriteert me gewoon mateloos. Haha sorry, maar 't is echt zo 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 04-11-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Pim. schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:58:
[...]

Thanks, werkt prima :)

Edit:

De link naar de camerapatch cab werkt nit meer (in de TS) iemand die nog voorhanden ?
zou ik ook wel graag willen proberen. een vriend van mij heeft die mda vario, en die camera heeft nauwlijks ruis! echt een wereld van verschil als je ze naast elkaar houd... :|

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

het fun gehalte is bij mij verdwenen met dit toestel, dus hopelijk komt de w900 volgende maand uit zodat ik deze nog voor aardig wat eurotjes kan verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

heb je al age of empires gespeeld ;) dikke fun :P hehe, je kan hem natuurlijk ook gebruiken om films/anime etc te kijken :) echt een multifuctioneel ding dus :)

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ron!n schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 00:51:
[...]

zou ik ook wel graag willen proberen. een vriend van mij heeft die mda vario, en die camera heeft nauwlijks ruis! echt een wereld van verschil als je ze naast elkaar houd... :|
Ik heb hier nog wel 'n camera-patchje liggen! Maar ik weet niet of ik die hier maar neerzetten? :|
SYQ schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 02:26:
het fun gehalte is bij mij verdwenen met dit toestel, dus hopelijk komt de w900 volgende maand uit zodat ik deze nog voor aardig wat eurotjes kan verkopen :P
W900 is 'n SonyEricsson phone'tje of niet? (Omdat je nu de W800i hebt)

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 04-11-2005 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldlokers schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:24:
[...]

>dat onbeperkt internet werkt gewoon via de normale gprs instellingen :) en ik gebruik het met veel >plezier (ik heb het vanaf de 1e dag dat het kon :))

>Je factuur is wel raar, ze rekenen eerst 50 euro af (de normale prijs voor flat fee internet) en dan halen >ze er weer korting vanaf zodat je aan het juiste bedrag komt ;)
Vraagje, als ik de GPRS verbinding verbreek krijg ik niet eerder weer contact totdat ik opnieuw ben aangemeld bij tmobiel (flight aan en dan weer uit) is dat een bug, of hoort dat zo. en is er een oplossing voor VOLGENS DE ZOEK FUNCTIE IS ER GEEN OPLOSSING, ik betwijvel het
Vandaar deze vraag !!!!!!!!!

Toch wel heavy om 11 delen door te zoeken (maar goeie kennisbank zo)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 08:15:
[...]

Vraagje, als ik de GPRS verbinding verbreek krijg ik niet eerder weer contact totdat ik opnieuw ben aangemeld bij tmobiel (flight aan en dan weer uit) is dat een bug, of hoort dat zo. en is er een oplossing voor

Het was idd een hele klus om gprs in de search functie te zetten en en op enter te drukken, ik begrijp dat je dat niet geprobeerd hebt.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjaa idd Wolfheze, zeker de laatste drie pagina's is dit uit |:(

Hier trouwens nog 'n Camera-fix cabje: Hier dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Is die beter dan deze??
CLB schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:13:
Er is 'n kleine camera-fix uitgebracht, die vooral met donkere foto's
die overtollige stippels/pixels moet weghalen. Als ik 't zelf bekijk werkt 't toch 'n klein beetje downen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Huh? Dat is dezelfde hoor volgens mij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

werkt die ook op de 1.13 T-Mobile versie? want die heeft vanzichzelf al wat minder ruis..

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

CLB schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 07:50:
[...]
W900 is 'n SonyEricsson phone'tje of niet? (Omdat je nu de W800i hebt)
yes, er loopt ergens ook nog een topic over. voor mij was de s700 de ultieme telefoon, met enige nadeel dat ie weinig geheugen had. met w900 is dit probleem foetsie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 08:15:
[...]

Vraagje, als ik de GPRS verbinding verbreek krijg ik niet eerder weer contact totdat ik opnieuw ben aangemeld bij tmobiel (flight aan en dan weer uit) is dat een bug, of hoort dat zo. en is er een oplossing voor VOLGENS DE ZOEK FUNCTIE IS ER GEEN OPLOSSING, ik betwijvel het
Vandaar deze vraag !!!!!!!!!

Zoals ik al eerder heb gemeld had ik hier last van. Let op had. Want ik had ook al verteld dat ik na die ROM update en goed in de gaten houden wat ik installeer dit probleem niet meer heb gehad.

Met name pocket plus ben ik nog een beetje huiverig voor. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik hem tot dusver nog niet heel erg mis (staat er nog niet op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
SYQ schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:08:
[...]

yes, er loopt ergens ook nog een topic over. voor mij was de s700 de ultieme telefoon, met enige nadeel dat ie weinig geheugen had. met w900 is dit probleem foetsie :)
<Offtopic> Yep ik had hiervoor ook een S700i en dat was het perfecte toestel muv het gewicht en grootte van het toestel. De 1.3MP Camera is, in die categorie, tot nu toe ongeëvenaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb vandaag ook m'n duosimkaart binnengehad... En bellen gaat wel met allebei... alleen gebeld worden maar met eentje... Perfect dus :D

Beetje jammer alleen dat ik dan teruggebeld wordt op het nummer waar het laatst mee gebeld is... En dat als ik als laatste met de mda gebeld heb, ik dus niet teruggebeld kan worden... Moet dus als ik m'n mda heb gebruikt, en hem in flight mode zet, eerst met m'n SE een nummer bellen...

[ Voor 71% gewijzigd door MikeyMan op 04-11-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hmm... Nieuw probleempje... Probeer via zonnet-inbel een e-mail te verzenden via m'n pop.cablewanadoo... Maar het bericht wordt elke keer in drafts geplaatst met een melding "unknown recepients"... Terwijl ik zeker weet dat het goed is... Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:28:
[...]

Zoals ik al eerder heb gemeld had ik hier last van. Let op had. Want ik had ook al verteld dat ik na die ROM update en goed in de gaten houden wat ik installeer dit probleem niet meer heb gehad.

Met name pocket plus ben ik nog een beetje huiverig voor. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik hem tot dusver nog niet heel erg mis (staat er nog niet op).
thx ik ga het proberen met de nieuwste rom, ik zal het toch over het hoofd gelezen hebben.
1.13 here i cum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 09:29
MikeyMan schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:29:
Hmm... Nieuw probleempje... Probeer via zonnet-inbel een e-mail te verzenden via m'n pop.cablewanadoo... Maar het bericht wordt elke keer in drafts geplaatst met een melding "unknown recepients"... Terwijl ik zeker weet dat het goed is... Iemand hier ervaring mee?
weet je ook zeker dat je de juiste account gebruikt? klinkt stom hoor maar ik heb het wel es meegemaakt dat ik een email wil sturen en de sms account per ongeluk gebruikte en ook andersom. dat hangt er dus vanaf wat je als laatst het vertuurt. Nou dan wil ie het niet doen en krijg ik dezelfde error als jou.

tis op te lossen door de juiste account te kiezen.

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
MikeyMan schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:29:
Ontvangen via pop.cablewanadoo.....
en edit:ontvangen verzenden gewoon via zonnet: smtp.zonnet.nl

Zou moeten lukken...

[ Voor 8% gewijzigd door A_to_the_S op 05-11-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Voor een erg goede voicedialer zie :

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=31515

Fonix, standaard geleverd bij Orange M500, is gewoonweg klote. Vito voicedialer werkt redelijk. Maar deze Cyberon voicedialer is gewoonweg perfect, herkend alle opgeslagen voicetags _/-\o_

Edit : en tevens kan nu eindelijk via bluetooth headset de voicedial functie worden geactiveerd !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Geen enkel andere voicedial-programma kon dat.

[ Voor 25% gewijzigd door dafmay op 05-11-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:43

timovd

Voorsprong door techniek

A_to_the_S schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 11:14:
[...]

en ontvangen gewoon via zonnet: smtp.zonnet.nl

Zou moeten lukken...
verzenden ;)

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
sorry, je hebt gelijk. kheb et veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
CLB schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 00:03:
Ik had net m'n telefoontje via BT aan Jeyo Mobile Companion hangen
en toen kreeg ik 'n smsje binnen, naja dat kreeg ik gelijk op m'n scherm te zien!
Dus ik denk ik druk op 'reply' naja dat werkte perfect smsje verstuurd!

Alleen nu staat bij m'n 'sent messages' op m'n telefoontje dus de naam van de persoon naar wie ik 'm verstuurd heb, de tijd en ik zie 't eerste zinnetje staan van wat ik verstuurd heb. Bij de rest van m'n verzonden smsjes (die ik allemaal via m'n telefoon heb verzonden) staan alleen de naam en de tijd/ datum erbij.

Nu ik bij dat ene smsje dat zinnetje zie, zal 't waarschijnlijk komen omdat ik 'm met de computer heb verstuurd! Is er 'n mogelijkheid om bij elk verzonden smsje (ook via de telefoon zelf verstuurd) ervoor te zorgen dat je 't eerste zinnetje ook ziet? Of juist bij dat ene smsje dat zinnetje weghaald.

Je zou zeggen: wat zit je te zeiken, maar ik houd van structuur en wil dus niet opeens 1 rare notificatie tussen al m'n andere normale notificaties zien staan! Hieronder nog ff 'n screenshotje:
[afbeelding]
Hier dus opeens 1 smsje waar ook 't eerste
zinnetje bijstaat en dat haaaaaaat ik O-)

Trouwens wel 'n superaanrader zeg. Ik heb net ook alles op m'n computer gebackupped qua smsjes met Jeyo Mobile Companion. Toen alles op m'n telefoon weggegooid en toen via Jeyo al m'n smsjes weer teruggezet, maar bij dat ene via de computer verstuurde smsje zie ik nog steeds dat zinnetje en dat irriteert me gewoon mateloos. Haha sorry, maar 't is echt zo 8)7
Komt door Jeyo, normale SMSjes worden zonder onderwerp verstuurd. die van Jeyo hebben geen witregel in het begin, waardoor je dus die tekst ziet.

Niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Yes ik had idd ook al zo'n idee bedacht.

Naja dan maar geen smsjes meer sturen via de computer, maar gewoon lekker via m'n touchscreen

Weet iemand hoe je hier op GoT 'n poll moet maken, ik kan 't nergens
vinden en wil hier 'n poll plaatsen over welke methoden jullie gebruiken om te 'schrijven' op je MDA/ SPV/ Qtek

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 06-11-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:01:
Voor een erg goede voicedialer zie :

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=31515

Fonix, standaard geleverd bij Orange M500, is gewoonweg klote. Vito voicedialer werkt redelijk. Maar deze Cyberon voicedialer is gewoonweg perfect, herkend alle opgeslagen voicetags _/-\o_

Edit : en tevens kan nu eindelijk via bluetooth headset de voicedial functie worden geactiveerd !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Geen enkel andere voicedial-programma kon dat.
Leuk tooltje! Echter is nu mijn record knop standaard aan dit progje gekoppeld. En daar heb ik weinig trek in. Krijg hem ook niet via buttons weer op de normale funcie gezet. Iemand hier een oplossing/idee voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 00:03:
Hmm werkt dit goed? Wil namelijk mn telefoon n keertje hard-resetten, maar wil eigenlijk mn smsjes niet kwijt. Daarom heb ik nog steeds geen hard-reset gedaan.

Ik heb nog een paar vraagjes waarop ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven:
1. Wie weet de oplossing voor het feitje dat mn MMC-kaart alleen nog een map "cache", "Inbox.mst297..." en "Mail Attachm..." heeft? Dit terwijl mn kaartje wel bijna vol zit volgens memory.
2. Is het mogelijk om bij Telfort een nieuwe simkaart (gratis) aan te vragen, ik heb namelijk al 4jaar dezelfde kaart en kan maar 120 contacten kwijt. Hoop dan iig dat ze inmiddels wel grotere simkaarten hebben...

3. Waarom komen mijn smsjes niet meer aan als ze langer zijn dan 160 tekens ondanks dat ik wel een verzendbericht krijg?

4. Bovenstaande smsjes backup vraag ;)
Edit: Is al gelukt, gewoon geprobeerd :9

Zo ik hoop dat er iemand (of meerdere mensen) zijn die mij een antwoord kunnen geven.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 23:45 . Reden: 4 is al gelukt, gewoon geprobeerd :9 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:28:
[...]

Inmiddels heb ik al verschillende keren een cold boot moeten doen op mijn 1.13 vanwege zowel GPRS perikelen als BT die kuren vertoont (maakt geen verbinding meer met headset, tenzij ik delete en opnieuw toevoeg).
Ik heb van het weekend de radioversie 1.13 erbij geinstalleerd, ik hoop dat het nu wat beter gaat. Hij is nog helemaal kaal, en ga (weer) langzaam progje voor progje installeren.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 08:09 . Reden: typefoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moge,

Kheb ook een S100. Heb de 1.13 rom erop van T-mobile ( met bigstorage ) en radio 1.13.
Alles werkt goed eigenlijk. Alleen als ik de volume knop aan de zijkant van het toestel gebruik, stelt hij alleen het volume in van de mda. (en niet de telefoon)
'
Terwijl bij een maatje van me ze allebei tegelijk gaan. Weet iemand waar je dit kan veranderen?

Leuk topic verder! De s100 is een fijn toestel waar je een hoop mee kan.

Kweet niet of jullie dees al kenne: http://www.efsoft.it/htcmagicianUK.htm .
Ook best grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb al maanden een MDA Compact van T-mobile oftewel een HTC Magician. Ik heb de SIM-lock verwijderd en er zit een SIM-kaartje in van Telfort. Ik kon er binnen Nederland via GPRS mijn e-mail op checken. Sinds kort kan dit ineens niet meer. De instellingen kloppen nog wel. Ook het synchen met de computer (Mac, met de gekochte software Pocketmac) lukte bijna nooit. Nu heb ik een hard reset gedaan... wordt vervolgd.

Bedankt, Suzan

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die pocket bluetooth tools versie 1.1.0.0 gebruikt op een orange m500?
(http://www.bluetooth.jazztel.es/)
1.0.1.2 werkte prima maar met de laatste versie wordt ie erg traag en krijg ik m soms niet aan
(sdkaartje eruit halen schakelt het scherm aan maar kan daarna nog nix)
reden dat ik 1.1.0.0 erop wil is dat ik phonecontrol.net (www.phoco.net) niet goed aan de praat krijg met 1.0.1.2.
Of misschien heeft iemand phonecontrol aan de praat zonder pbtt?

rom versie 1.12 btw :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

A_to_the_S schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 11:14:
[...]

en edit:ontvangen verzenden gewoon via zonnet: smtp.zonnet.nl

Zou moeten lukken...
Thanks! Werkt als een trein... Heb wel smtp.versatel.nl gebruikt... Weet niet of zonnet nog werkt...

Ben echt blij met m'n tweede simkaart trouwens... Nu alleen nog een manier vinden om de /H /M /W tags die uit m'n t630 komen om te zetten in een handige contacts indeling.... Iemand daar al ervaring mee?

Volgend vraagje: Nevo remote werkt tegenwoordig ook op niet-hp apparaten... Het programma werkt, maar ik krijg geen ir output... Moet daar nog wat voor ingesteld worden?

[ Voor 14% gewijzigd door MikeyMan op 07-11-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
mijn m500 wilde niet updaten!
ik heb 1.06 erop staan daarna had ik de nieuwste software update gedownload van de orange site (1.13?), alles gedaan zoals het moest.
na 5 min zegt de updater dat er iets is met de taal, en nu was hij dus niet geupdate, alleen ge-hard format!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

en nu? Krijg je 'm nog aan?

Op de Orange-site staat trouwens geen 1.13 hoor maar 1.12 (of is dit inmiddels alweer veranderd)

Gewoon 'n paar x proberen, bij mij liep alles de eerste x helemaal chillybilly dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
het was idd 1.12.... ja de telefoon ging vanzelf aan, maar gewoon nog met de oude software... wel was hij helemaal gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm vage shit, k hoop dat je 'n backup had en ik zou 't nog 'n x proberen! Hij is nu toch al leeg O-)

[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 07-11-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sinds een uurtje ofzo draai ik op mijn M500 de BigStorage 1.13 ROM (FW en radio) ! Met dank aan Jainoxi voor de prima handleiding _/-\o_

http://www.ppc-phones.nl/forum/index.php?topic=416.0

Helemaal top, nu kijken wat de verbeteringen zijn tov v1.12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:46:
Alles werkt goed eigenlijk. Alleen als ik de volume knop aan de zijkant van het toestel gebruik, stelt hij alleen het volume in van de mda. (en niet de telefoon)
'
Terwijl bij een maatje van me ze allebei tegelijk gaan. Weet iemand waar je dit kan veranderen?
Ik heb nog de originele rom van de mda en ik heb altijd gehad dat de volumeknop aan de zijkant alleen het volume van de ppc regelt. Ik zou het wel handig vinden als je ook het volume van de telefoon ermee kan regelen. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volume van de telefoon bedoel je het volume van het gesprek? Dat kan namelijk ook met die knop aangepast worden maar alleen tijdens een gesprek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 12-09 21:19

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb dus die T-mobile rom geinstalleerd en hij is zeker wat stabieler geworden....
Maar ik mis nu dus wel mooi Pocket MSN. En die moet je nu opeens kopen al je ehm wilt downloaden ? Voor 20 $ Iemand een idee ? Want origineel zat hij er wel gewoon op.....

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:50:
Volume van de telefoon bedoel je het volume van het gesprek? Dat kan namelijk ook met die knop aangepast worden maar alleen tijdens een gesprek. :)
Nee, die past ie wel aan tijdens het gesprek. Ik bedoel het volume van de ringtone. Zou wel handig zijn om die ook met de volumeknop te kunnen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat doet ie bij mij ook niet.heeft ie ooit wel gedaan geloof ik, misschien bij een oude rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:04:
dat doet ie bij mij ook niet.heeft ie ooit wel gedaan geloof ik, misschien bij een oude rom.
Ik heb juist de oudste rom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoz schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:53:
Ik heb dus die T-mobile rom geinstalleerd en hij is zeker wat stabieler geworden....
Maar ik mis nu dus wel mooi Pocket MSN. En die moet je nu opeens kopen al je ehm wilt downloaden ? Voor 20 $ Iemand een idee ? Want origineel zat hij er wel gewoon op.....
misschien werkt dit?;
http://mobile.msn.com/ac.aspx?cid=pmsn_install
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:16:
Ervaar nu al enige tijd een probleem met m'n MDA, omdat er inmiddels 11 topics zijn (ik ze tot topic 8 dagelijks heb gevolgd maar daarna niet meer) weet ik niet of dit al aan bod is gekomen;

M'n MDA staat NIET op flight modus, en ik kan gewoon bellen / sms-en, toch komt 't zeer regelmatig voor dat mensen me bellen en dan meteen de voicemail eraan krijgen (alsof de telefoon uit staat) ook de smsjes komen niet aan..., als ik vervolgens zelf ga sms-en komen op het moment dat ik m'n smsje verstuur ook de smsjes aan die anderen mij eerder gestuurd hebben.
't lijkt er dus op dat m'n telefoon uitgeschakeld of op een soort van stand-by komt te staan... erg lastig omdat op 't beeld staat dat ik gewoon bereik heb en m'n tel aan staat! (en zo weet ik dus op geen enkel moment zeker of ik wel bereikbaar ben)

Komt dit vaker voor? is dit een software of hardware probleem? ik ga er nu in ieder geval de nieuw ROM opzetten, misschien dat dit helpt?
Ik haal deze nog eens naar boven, omdat het probleem na een re-install (incl. nieuwe ROM) toch nog niet verholpen is... contact opgenomen met 2call, ik kan de telefoon opsturen maar dan ben ik 'm uiteraard een behoorlijke tijd kwijt.... daarom wil ik echt zeker weten dat er geen andere oplossing is, ik heb al enkele posts gevonden van mensen met hetzelfde probleem, nog niemand die een oplossing heeft gevonden? of is m'n toestel toch echt defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Voor volumeknopje aan de zijkant:
Bij mij wisselt die dan tussen: on / vibrate en off! En ze gaan dan allebei

Owh nu doe ik 't nog 'n x en gaat opeens ook m'n ppc-geluidje ipv allebei

Is 't bij jullie ook zo dat je stylus 'gaar' wordt? Ik gebruik 'm nu 'n half jaar en hij begint echt te slijten? Lijkt net of die 'n beetje bronskleurig wordt ofzo? Mag ook wel wat slijten uiteraard, maar vroeg 't me gewoon af 8)7 O-)

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 08-11-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
CLB schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:23:
Voor volumeknopje aan de zijkant:
Bij mij wisselt die dan tussen: on / vibrate en off! En ze gaan dan allebei

Owh nu doe ik 't nog 'n x en gaat opeens ook m'n ppc-geluidje ipv allebei

Is 't bij jullie ook zo dat je stylus 'gaar' wordt? Ik gebruik 'm nu 'n half jaar en hij begint echt te slijten? Lijkt net of die 'n beetje bronskleurig wordt ofzo? Mag ook wel wat slijten uiteraard, maar vroeg 't me gewoon af 8)7 O-)
Bij mij is het kopje helemaal week ofzo, mja komt omdat ik erop sabbel :P
Gelukkig heb ik nog een 2e stylus liggen :P
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:35:
[...]

Ik haal deze nog eens naar boven, omdat het probleem na een re-install (incl. nieuwe ROM) toch nog niet verholpen is... contact opgenomen met 2call, ik kan de telefoon opsturen maar dan ben ik 'm uiteraard een behoorlijke tijd kwijt.... daarom wil ik echt zeker weten dat er geen andere oplossing is, ik heb al enkele posts gevonden van mensen met hetzelfde probleem, nog niemand die een oplossing heeft gevonden? of is m'n toestel toch echt defect?
Koop een prepay simkaart voor 10 euro bij telfort en controleer of je dan nog steeds dat probleem hebt. Misschien ligt het wel gewoon aan het netwerk..

[ Voor 39% gewijzigd door FlorisB op 08-11-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
..

[ Voor 100% gewijzigd door FlorisB op 08-11-2005 13:45 . Reden: oeps, dubbelpost, heb ff naar vorige bericht verplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Neoz schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:53:
Dit probleem is eerder voorgekomen op: http://www.ppc-phones.nl/forum/index.php?topic=937.0.
Waarschijnlijk staat het programma nog gewoon op je MDA, maar is die wat moeilijk te vinden.

Hij wordt in ieder geval wel gewoon door de update erop gezet.
Het is namelijk iets dat in het rom zit, en daar zal t-mobile niet snel aan rotzooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tog nog even bezig geweest met het verbinden van me s100 aan het netwerk en dat is me gelukt met behulp van andere fora. Helaas moet het nog steeds via AS hier een tooltje om te op je eigen netwerk te komen...http://www.cresotech.com/ftp/pocketlance.exe wel leuk voor muziek enzo...

nu ben ik ook aan de slag gegaan met de livebox bluetooth en had ik BT-stack gevonden van een toshiba ppc het werkt zeer instabiel(veel softresets) maar je heb heel veel bluetooth mogelijkheden en ook ziet dit programma dus me livebox als lanrouter alleen ik loop steeds vast met de key invoeren omdat die geweigerd word. terwijl ik het meerdere malen heb geprobeerd misschien ligt het aan me livebox dat ik iets vergeten ben... de livebox is helemaal gereset dus me BT w8woord zou 1234 moeten zijn maar helaas ook met zelf instellen geen toegang. op andere fora is het bij mensen ook gelukt, misschien zijn er meer mensen die het willen proberen het zou wel ideaal zijn als het bij mij werkt... de link voor het programma http://aps.toshiba-tro.de/bluetooth/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:44:
Ik ben tog nog even bezig geweest met het verbinden van me s100 aan het netwerk en dat is me gelukt met behulp van andere fora. Helaas moet het nog steeds via AS hier een tooltje om te op je eigen netwerk te komen...http://www.cresotech.com/ftp/pocketlance.exe wel leuk voor muziek enzo...
heb je link naar desbetreffende forum? of een uitlegje hier zou zeer welkom zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:51:
[...]

heb je link naar desbetreffende forum? of een uitlegje hier zou zeer welkom zijn
phoeha geen idee welk forum dat was maar wat voor een uitleg wil je dan??
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.