HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 11

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.337 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

niet meer nodig, het werkt :) alleen kan ik niks gelijk openen, dus moet het eerst kopieren. dan ontgaat mij het hele nut van dit progje, want kopieren en plakken kan ik ook mbv file explorer. of doe ik iets verkeerd??

mocht je trouwens ook een oplossing hebben gevonden voor mda/livebox combi laat het ons weten, die toshiba stacks zijn bij mij ook alles behalve stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:24:
niet meer nodig, het werkt :) alleen kan ik niks gelijk openen, dus moet het eerst kopieren. dan ontgaat mij het hele nut van dit progje, want kopieren en plakken kan ik ook mbv file explorer. of doe ik iets verkeerd??

mocht je trouwens ook een oplossing hebben gevonden voor mda/livebox combi laat het ons weten, die toshiba stacks zijn bij mij ook alles behalve stabiel
je kan met dat lanCE op je netwerk dat kan niet met file explorer volgensmij dus dan kan je door het hele huis je mp3's downloaden van je netwerk en ook iets met p2p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help, ik heb hard reset gedaan en de connections instellingen opnieuw ingevoerd en kan nog steeds niet GPRS-en. Wat moet ik doen???
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:14:
Hoi allemaal,

Ik heb al maanden een MDA Compact van T-mobile oftewel een HTC Magician. Ik heb de SIM-lock verwijderd en er zit een SIM-kaartje in van Telfort. Ik kon er binnen Nederland via GPRS mijn e-mail op checken. Sinds kort kan dit ineens niet meer. De instellingen kloppen nog wel. Ook het synchen met de computer (Mac, met de gekochte software Pocketmac) lukte bijna nooit. Nu heb ik een hard reset gedaan... wordt vervolgd.

Bedankt, Suzan

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:49:
Help, ik heb hard reset gedaan en de connections instellingen opnieuw ingevoerd en kan nog steeds niet GPRS-en. Wat moet ik doen???

[...]
Misschien iets specifiekere uitleg geven? Dit is wel heel breed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

CLB schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:26:
en nu? Krijg je 'm nog aan?

Op de Orange-site staat trouwens geen 1.13 hoor maar 1.12 (of is dit inmiddels alweer veranderd)

Gewoon 'n paar x proberen, bij mij liep alles de eerste x helemaal chillybilly dus 8)7
Op de orange site staat inderdaad nog de 1.12. Om precies te zijn versie: v11200_172_11200 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Nog 'n opmerkingkje over die geluidsknop aan de zijkant:

Als ik 'm ff 10 minuutjes niet gebruik (display uit) ik 't display aanzet en dan met die button omhoog en omlaag ga kan ik dus wel changen tussen: on / vibrate en off.

Dit kan gewoon heen en weer.

Als ik 'm dan een paar seconden niet gebruik en weer die button gebruik gaat er idd maar 1 volume-metertje heen en weer (namelijk de linker met het ppc-logo'tje) Beetje vage shit maar ja

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
CLB schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:39:
Nog 'n opmerkingkje over die geluidsknop aan de zijkant:

Als ik 'm ff 10 minuutjes niet gebruik (display uit) ik 't display aanzet en dan met die button omhoog en omlaag ga kan ik dus wel changen tussen: on / vibrate en off.

Dit kan gewoon heen en weer.

Als ik 'm dan een paar seconden niet gebruik en weer die button gebruik gaat er idd maar 1 volume-metertje heen en weer (namelijk de linker met het ppc-logo'tje) Beetje vage shit maar ja
Probleem heb ik ook, vind het ook maar raar, maar t ligt toch aan windows mobile hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlorisB schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:09:
[...]

Probleem heb ik ook, vind het ook maar raar, maar t ligt toch aan windows mobile hoor ;)
hmm ok dan, ben dus in ieder geval niet de enige :) Best vaag. Vind het wel handig als je hem ff snel helemaal stil kan zetten.

Als je de batterij wat langer mee wil laten gaan kan xcpu scalar gebruiken. Hiermee kun je de mda zo instellen dat als de processor niet gebruikt word, de snelheid van de cpu omlaag gezet word. Behoort bij mij tot de standaard progjes die ik installer.

Heb ook ff een theme gemaakt, dit is een extended theme. ( voor spb pocket plus ) Deze kan je maken met een tooltje dat je gratis kan downloaden van de site van spb. Dit programmaatje voegt wat extra opties toe aan het theme generator programma van microsoft.

http://mdekker.herejezus.nl/ppc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:10:
[...]

je kan met dat lanCE op je netwerk dat kan niet met file explorer volgensmij dus dan kan je door het hele huis je mp3's downloaden van je netwerk en ook iets met p2p
ik merk het ja, maar als je het nou kon streamen (zonder orb) zou dit ideaal zijn geweest. heb het maar weer verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Van de week de ROM van T-Mobile erop gepleurt. Maar het hele GPRS verhaal is niet zo briljant. Op diverse fora blijkt dat (net als wat ik heb) je nadat je geconnect bent geweest met GPRS het daarna niet meer werkt. Heeft de nieuwe radio update 1.13 zin, of is er een andere oplossing?

Overigens, weet iemand wat een nieuwe behuizing voor de MDA Compact kost?
Het klepje van de batterij is niet goed meer (mist een pootje) waardoor deze eraf schuift.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Laatst online: 10-06 16:10
Zo vanmorgen voor mijn hard-reset probleem een heel nieuw toestel toegestuurd gekregen! Echt top, pas afgelopen donderdag naar hun toegestuurd. Echt superservice van t-mobile!!! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door eerdepeer op 09-11-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:16
Nou vooruit dan, voor iedereen die de searchfunctie te ingewikkeld vind, een tooltje om het gprs verbindingsprobleem op te lossen. Hier te verkrijgen, werkt bij mij perfect.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik heb een probleempje met mijn M500, ik heb Xcpu-scalar geinstalleerd en hoewel het balkje op today goed functioneerd, "bevriest" de pda als ik het programma zelf open. Dit is natuurlijk mel nodig om de diverse opties te bekijken

iemand eerder meegemaakt ??

Edit:

Of je download de huidige versie, de M500 wordt pas vanaf 2.88 ondersteunt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Pim. op 09-11-2005 22:39 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Kassad schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:31:
Nou vooruit dan, voor iedereen die de searchfunctie te ingewikkeld vind, een tooltje om het gprs verbindingsprobleem op te lossen. Hier te verkrijgen, werkt bij mij perfect.
Zo, lekker denigrerend zeg, als jij de zoekfunctie fatsoenlijk had gebruikt, dan had je ook kunnen constateren dat dit tooltje lang niet bij iedereen goed werkt!

Verwijderd

Ik weet niet of deze link hier al was geplaatst. maar als je op deze site rondneust kom je een aantal handige tools tegen. vooral de GRATIS unlocksoftware is top en werkt zeer eenvoudig.

BLAAT

map: magician/unlock/

Iets voor op de startpagina?

Modbreak:Eerder iets voor je emailbox...

[ Voor 20% gewijzigd door Xandrios op 13-11-2005 17:03 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Whoohoow ik voel hier 'n OW/ Ban aankomen |:(

DjLoes haal snel je bericht gek joh dork! Dat mag je hier helemaal niet posten!

En helemaal niet als eerste post gek! Beter ga je de Faq doorlezen, maarja je bent nu al de l*l :|

[ Voor 69% gewijzigd door CLB op 10-11-2005 16:42 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
CLB schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:41:
Whoohoow ik voel hier 'n OW/ Ban aankomen |:(

DjLoes haal snel je bericht gek joh dork! Dat mag je hier helemaal niet posten!

En helemaal niet als eerste post gek! Beter ga je de Faq doorlezen, maarja je bent nu al de l*l :|
Leuke reactie CLB :D

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

heb je voor de mda ook de zogenaamde phone-ear (in?) setjes ??? zus heeft de w800 met zulke koptelefoons, en een heerlijk geluid wat er uitkomt niet normaal gewoon

Afbeeldingslocatie: http://www.web-mobile.net/IMG/HPM70.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In plaats van die witte "G" bovenin heb ik 2 pijltjes met een kruisje.
Mijn radio reset constant als ik een gprs verbinding probeer te maken
(1.13)

-update-
Heb er ff 1.12 op gezet, maar gprs werkt nog steeds niet :'(

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 06:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Die twee pijltjes duiden toch op een Activesync verbinding? Heb je je mda aan je pc hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
PnD schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:55:
Die twee pijltjes duiden toch op een Activesync verbinding? Heb je je mda aan je pc hangen?
Als ik internet via Zonnet (inbellen) krijg ik ook 2 pijltjes dus die pijltjes zijn niet alleen voor ActiveSync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 14:01

timovd

Voorsprong door techniek

welke provider heeft mg794613? Ik heb het nl. ook met Telfort.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Ik heb vandaag een nieuwe rom in de MDA compact gegooid, na opstarten meteen een soft reset zodat er geen T-mobile meuk heb (heb namelijk KPN ;)) en vervolgens heb ik geen MMS editor. Beetje zitten lezen, schijnt dat je vanaf de extended_rom kan installeren, echter wanneer ik in my device kijk is er geen map die zo heet. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
timow schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:19:
welke provider heeft mg794613? Ik heb het nl. ook met Telfort.
Dan moet je GPRS laten activeren, even met klantenservice bellen, doen ze gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

en waarom krijgt men deze melding nu pas?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Voor de geïnteresseerden onder jullie, mijn toestel staat te koop. Zie :

http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/24401

David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
aangezien ze search mij een error oplevert, vraag ik het gewoon.

heeft iemand google earth voor op zijn MDA? werkt het? waar vind je het?

het zou wel handig zijn lijkt me, zeker icm GPS

EDIT: al gevonden op www.google.com/glm

[ Voor 11% gewijzigd door indexample op 11-11-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dafmay waarom ga je 'm verkopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:17:
Dafmay waarom ga je 'm verkopen :?
Ach de nieuwigheid is er wel weer van af :) En ik kom toch steeds meer tot de ontdekking dat het toestel véél te groot/zwaar is voor dagelijks gebruik (lees handzaam en makkelijk mee te nemen). Mijn V3 doet eigenlijk alles wat ik wil/nodig heb. En door 'm nu te koop aan te bieden heb ik nog een redelijke kans het toestel voor een redelijk bedrag te kunnnen verkopen. Interesse ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Haha nee hoor, k ga binnenkort 'n nieuwe claimen bij de verzekering dus lekker puh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:05:
Haha nee hoor, k ga binnenkort 'n nieuwe claimen bij de verzekering dus lekker puh :9
Haha ja dat had je verteld. Kan ik in de tussentijd ook doen nu ik mijn verzekering nog heb :) Nee hoor, geheel niet nodig in mijn geval. Toestel is alsof ie net uit de doos komt. Maar mocht jij nog iemand anders weten, dan hoor ik het natuurlijk graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
SYQ schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 02:38:
heb je voor de mda ook de zogenaamde phone-ear (in?) setjes ??? zus heeft de w800 met zulke koptelefoons, en een heerlijk geluid wat er uitkomt niet normaal gewoon

[afbeelding]
Gewoon een 2.5mm naar 3.5mm stereo verloopje kopen, dan kan je de meeste in ear headphones aansluiten. Ik gebruik zelf de EP630, die geven erg lekker geluid, maar ik merg wel dat de geluidsuitgang van de HTC Magician ruis geeft als hij geactiveerd is.
Met mijn oude Palm Tungsten T of Laptop (maar die heeft weer interferentie met het infraroodgedeelte, :r NEC Versa P520 :r ) heb ik daar geen last van. Het is niet echt storend als je muziek aan het luisteren bent, maar als er veel stille gedeeltes zijn hoor je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik vind de geluidskwaliteit vrij sterk tegenvallen, afgezien van het ruis verhaal. (Ik gebruik een Shure E4 btw).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit wel mag toch?

Nu gratis 180 minuten internet bij een T-mobile hotspot!

http://lieveronline.t-mobile.nl/hotspotp3/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 08:09
Ik heb de vraag al eerder zien langskomen meen ik, maar volgens mij is er nog geen duidelijk antwoord op:

Ik wil mijn MDA Compact via bluetooth verbinden met de Livebox (internet router met bluetooth functie), en zo draadloos internetten. Is dit mogelijk? Zo ja, waar stel je dan in de Compact in dat je wil internetten via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Cinner schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:54:
Ik heb de vraag al eerder zien langskomen meen ik, maar volgens mij is er nog geen duidelijk antwoord op:

Ik wil mijn MDA Compact via bluetooth verbinden met de Livebox (internet router met bluetooth functie), en zo draadloos internetten. Is dit mogelijk? Zo ja, waar stel je dan in de Compact in dat je wil internetten via bluetooth?
De connectie leggen is niet zo heel erg moeilijk denk ik, de routes aan passen lij me een groter probleem.
Maar zoals altijd op GoT heb je vast eerst gegoogled enzo, wat is daar uit gekomen :?

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

micha schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:46:
Ik heb vandaag een nieuwe rom in de MDA compact gegooid, na opstarten meteen een soft reset zodat er geen T-mobile meuk heb (heb namelijk KPN ;)) en vervolgens heb ik geen MMS editor. Beetje zitten lezen, schijnt dat je vanaf de extended_rom kan installeren, echter wanneer ik in my device kijk is er geen map die zo heet. Iemand een tip?
Nou de rom zelf nog niet gevonden, wel de mms-editor die erin zou zitten gekopieerd vanaf een andere mda. Nu is deze geïnstalleerd, soft reset gedaan en ik zie wel mms instellingen staan waarbij de kpn instellingen heb opgevoerd maar ik kan nergens echt een mms maken oid? Help? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 08:09
Pim. schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 01:21:
[...]

De connectie leggen is niet zo heel erg moeilijk denk ik, de routes aan passen lij me een groter probleem.
Maar zoals altijd op GoT heb je vast eerst gegoogled enzo, wat is daar uit gekomen :?
Ja natuurlijk heb ik gegoogled, en een topic op een ander forum gevonden met dezelfde vraag, alleen daar kwam men er niet uit. Een mogelijke oplossing was de Toshiba bluetooth stack te installeren, maar dit heb ik al geprobeerd en mijn MDA liep ongeveer vast. Dus hoop ik dat men hier nog een ander voorstel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Ik heb vandaag voor het eerst mijn telefoon geflashed naar 1.13.

Tot nog toe is het enige dat mij mateloos irriteert die 5 iconen.
en nu als je op bijvoorbeeld contacts klikt krijg je niet meteen je Contacts maar moet je eerst nog kiezen uit 3 iconen :(

Heeft iemand die oude cab (uit de oude extended rom) nog die voor deze today-bar zorgt, die met 4 iconen?

[ Voor 26% gewijzigd door A_to_the_S op 12-11-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeemig ik heb hier 50 Euro voor betaald!!!

[ Voor 42% gewijzigd door Korakal op 15-11-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dus ik ben niet de enige die eerst wel kon GPRS-en en nu ineens niet meer?? Ik ben wanhopig. Wat moet ik doen?
Warfare schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:02:
Van de week de ROM van T-Mobile erop gepleurt. Maar het hele GPRS verhaal is niet zo briljant. Op diverse fora blijkt dat (net als wat ik heb) je nadat je geconnect bent geweest met GPRS het daarna niet meer werkt. Heeft de nieuwe radio update 1.13 zin, of is er een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Shoshana: Ga 't nog 'n keer posten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Ik zoek de T9DutchLdb.dll, de site die in de draden staat heeft de dll niet meer. Iemand een op het net staan ?? (via google ook niet gevonden :/ )

Eerst maar dit geinstalleerd: http://www.pocketpccity.c...004-9-13-ce-pocketpc.html

Dat werkt goed op zich

[ Voor 37% gewijzigd door Pim. op 12-11-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pim. schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 23:05:
Ik zoek de T9DutchLdb.dll, de site die in de draden staat heeft de dll niet meer. Iemand een op het net staan ?? (via google ook niet gevonden :/ )
Weet er misschien iemand hoe je dat hele t9 uit krijgt?
Heb wel al alle T9*Ldb.dll bestanden veranderd naar .dll.bak en ook T9Rel.dll -> T9Rel.dll.bak
Ook na soft-reset blijft de t9 opkomen als ik een sms typ. Heel vervelend vind ik dat zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb 'n probleempje met 'word' op m'n ppc
Op m'n todayscreen heb ik daar 'n snelkoppeling van staan
en als ik daar op klikte kreeg ik altijd mijn lijst met word-documenten te zien
(mijn worddocumenten staan op m'n storage card in: my documents/ wordbestanden)

Naja nu krijg ik dus gelijk 'n nieuw schoon wordbestand te zien, maar geen lijst meer
met m'n andere word bestanden om deze te veranderen! Je krijgt dan linksboven wel
'n icoontje te zien ofzo, waarmee je 'n andere map zou kunnen openen, maar k vind
nergens m'n wordbestanden terug. Er is wel 'n map 'my documents' maar daar staat
niks in en 'wordbestanden' vind ik helemaal niet.

Als ik gewoon via Total Commander naar 'n Word-bestandje ga en daarop dubbelklik
opent die 'm wel, maarja ik heb natuurlijk niet voor niks zo'n snelkoppelingetje gemaakt!

Iemand 'n oplossing hoe ik mijn lijst met worddocumentjes te zien krijg als k die snelkoppeling aanklik?

Ik word zo langzamerhand schijtziek van m'n M500. Allemaal leuk en aardig natuurlijk
zo'n apparaatje maar hij begint steeds en steeds meer kuren te vertonen :r

Gisteren ook. K heb m'n thema's altijd op m'n storage card staan in de map: my documents
(hierin staan ook submappen zoals 'wordbestanden' 'foto's' en dergelijke naja ok. Wilde ik gisteren
een ander thema instellen, stonden alleen die drie standaard thema's er nog tussen, werden m'n
thema's die daar gvd al 6 maanden staan, opeens niet meer herkend vanaf die plaats.

Naja dat is toch niet normaal? Niks geks mee gedaan, niks opnieuw geinstalleerd of juist gedeinstalleerd, geen harde reset uitgevoerd, maar ik krijg wel steeds meer van die k*tdingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchieSmokah
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-09 10:47
Is het iemand al gelukt Quake3 Arena te draaien (http://www.noctemware.com/q3ce.html)? Ik heb nu 33mb vrij na mn bigstoragerom-upgrade en hem overgeclockt naar een stabiele 585Mhz en toch start die maar niet :X Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchieSmokah schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:19:
Is het iemand al gelukt Quake3 Arena te draaien (http://www.noctemware.com/q3ce.html)? Ik heb nu 33mb vrij na mn bigstoragerom-upgrade en hem overgeclockt naar een stabiele 585Mhz en toch start die maar niet :X Iemand een oplossing?
He, hoe krijg je dat voor elkaar? Zodra ik die van mij boven de 416 mhz zet, of 520 mhz met Xcpu scalar loopt ie vast.
Ik heb nog geen quake 3 gedraaid :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb een nieuwe orange m500 gisteren gekocht heb hem ook gelijk de laatste update gegeven via orange zelf dus 1.12.
Maar wat mij opvalt is de zeeeeeer lage handsfree geluid (dus de yes knop lang ingedrukt houden)
Is dit ergens te instelen ik heb de normale geluidniveau alle twee op de max staan.
Is mijn toestel stuk of is de software brak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Misschien zijn jouw oren wel brak :9

Maarja wat bedoel jij met laag geluid? Bel je dan thuis in 'n kamer waar keihard muziek aanstaat,
of op de fiets ofzo? Of zit je in 'n stille kamer met handsfree te bellen en hoor je bijna niks?

Als ik in 'n stille kamer ben, kan ik m'n spv gewoon neerleggen,
handsfreefunctie aanzetten en goed bellen dus!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchieSmokah
Je kunt met PocketHackMaster je ppc met eigen instellingen runnen. De instelling die ik gebruik is:
bus:117, mem:59, lcd:59 (L - 9.0, N - 10.0, A -1, Turbo on, Fast Bus on), hiermee run ik mn ppc nonstop op 585mhz totdat mn accu onder de 10% is (geen zin in een lelijke hardreset).
Dit is trouwens ook groot voordeel tov. Xcpu scaler, de ppc hoeft niet aan een oplader te zitten om overgeclockt te worden! Werkt trouwens tegenwoordig die xcpu scaler wel? De oudere versies "deden" altijd maar alsof, terwijl PHM echt bijv. consoleemulatie booste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

CLB schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:07:
Misschien zijn jouw oren wel brak :9

Maarja wat bedoel jij met laag geluid? Bel je dan thuis in 'n kamer waar keihard muziek aanstaat,
of op de fiets ofzo? Of zit je in 'n stille kamer met handsfree te bellen en hoor je bijna niks?

Als ik in 'n stille kamer ben, kan ik m'n spv gewoon neerleggen,
handsfreefunctie aanzetten en goed bellen dus!?
Nee er komt gewoon echt heel zacht geluid uit bijna gefluister zo "hard", in een stille kamer :)
En mn gehoord is nog goed :)

[ Voor 66% gewijzigd door B0MBACI op 13-11-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
B0MBACI schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:57:
[...]

Nee er komt gewoon echt heel zacht geluid uit bijna gefluister zo "hard", in een stille kamer :)
En mn gehoord is nog goed :)
Doet ie dat ook nog na soft reset? 8)7

Mijne deed vanochtend ineens hard reset terwijl ik soft reset deed, dit omdat mijn bluetooth was vastgelopen. Kon ik weer opnieuw beginnen :(

[ Voor 22% gewijzigd door FlorisB op 13-11-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchieSmokah schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:28:
Je kunt met PocketHackMaster je ppc met eigen instellingen runnen. De instelling die ik gebruik is:
bus:117, mem:59, lcd:59 (L - 9.0, N - 10.0, A -1, Turbo on, Fast Bus on), hiermee run ik mn ppc nonstop op 585mhz totdat mn accu onder de 10% is (geen zin in een lelijke hardreset).
Dit is trouwens ook groot voordeel tov. Xcpu scaler, de ppc hoeft niet aan een oplader te zitten om overgeclockt te worden! Werkt trouwens tegenwoordig die xcpu scaler wel? De oudere versies "deden" altijd maar alsof, terwijl PHM echt bijv. consoleemulatie booste!
Ah, ok dan. Kga pockethackmaster is ff checken. Heb ik nog ergens liggen. Thx

Mijn handsfree was ook eerst slecht. Maar na een rom-update was ie veel beter. Ik heb Rom versie 1.13 en Radio versie 1.13. Werkt best aardig nu.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Ik vind het handsfree geluid ook niet echt super. Ik heb een standaard houdertje voor het ding gekocht en om handsfree te bellen in de auto is het: radio uit, flink schreeuwen en erg goed luisteren :|

Edit: mocht iemand de T9DutchLdb.dll nog hebben dan zie ik em toch graag hoor :)

[ Voor 18% gewijzigd door Pim. op 13-11-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

FlorisB schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:26:
[...]

Doet ie dat ook nog na soft reset? 8)7

Mijne deed vanochtend ineens hard reset terwijl ik soft reset deed, dit omdat mijn bluetooth was vastgelopen. Kon ik weer opnieuw beginnen :(
Nope mocht niet baten soft en hard reset gedaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

DutchieSmokah schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:28:
Xcpu scalar ondersteunt de m500 pas sinds de laatste versie. En met die instellingen die jij hier neerzet, vreet dat geen batterij vermogen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik kan dus plotseling sinds enkele weken de GPRS niet meer gebruiken! Ik heb dus de MDA Compact, heb er software van PocketMac op staan (omdat ik synchroniseer met de Macintosh, OSX 10.4, via USB, gaat trouwens ook moeizaam meestal herkent 'ie hem niet) en mobiel abonnement bij Telfort. Ik ben bij Telfort aangemeld voor GPRS en heb hun instellingen staan bij settings > connections > manage existing connections. Het heeft een paar maanden gewerkt maar nu ineens niet meer. Als ik mijn e-mail probeer te checken, verschijnt meteen de boodschap: "cannot connect. if you use a modem to connect to your ISP, ensure that it is inserted correctly... enz." Maarrr als ik een nieuwe account aanmaak en mijn e-mail adres intyp, maakt ie WEL verbinding per GPRS om de auto configuration te doen!!! Wie kan mij helpen PLEASE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
B0MBACI schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:43:
[...]

Nope mocht niet baten soft en hard reset gedaan :S
Domme vraag maar heb je tijdens handsfree wel je volume hoog staan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchieSmokah
Pim. schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:57:
[...]
Xcpu scalar ondersteunt de m500 pas sinds de laatste versie. En met die instellingen die jij hier neerzet, vreet dat geen batterij vermogen ?
Eerlijk gezegd maakt het met PHM qua accutijd naar mijn gevoel niet echt uit hoever je hem overclockt. Zelfs onderclocken met de zelfde timings vreet accu (inverglijking tot de originele timings). Mijn ppc loopt nu 3 tot 3 1/2 totdat die op 10% is (nonstop mp3).In vergelijking tot de 8 tot 8 1/2 uur wat hij standaard haalt totdat die op 10% is dit natuurlijk een groot verschil, ik gebruik het overclocken eerlijk gezegd dagelijks toch niet langer dan +-1 uur (alleen bij bepaalde games schakeld PHM over op hogere snelheden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

FlorisB schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:33:
[...]

Domme vraag maar heb je tijdens handsfree wel je volume hoog staan? :P
Yep op max :)
Blijkbaar is het niet een common probleem of hebben heel weinig mensen een m500 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

xcpuscalar werkt mij wel maar PHM is niet stabiel, snelheidtests en dergelijke wel stabiel, maar zodra je ALBUM opstart dan loopt de boel vast, probeer maar eens, wil een zien of het bij jullie vast loopt.
xcpuscalar werkt wel, ik heb wat benchmarks op losgelaten en op 520 mhz is ie zeker sneller dan 416.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 01:24:
[...]

Weet er misschien iemand hoe je dat hele t9 uit krijgt?
Heb wel al alle T9*Ldb.dll bestanden veranderd naar .dll.bak en ook T9Rel.dll -> T9Rel.dll.bak
Ook na soft-reset blijft de t9 opkomen als ik een sms typ. Heel vervelend vind ik dat zelf.
settings > input > word completion > suggest words when entereing text uitvinken :?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
CLB schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:44:
Ik heb 'n probleempje met 'word' op m'n ppch <snip>uitleg</snip>
Heb je toevallig een (verborgen) bestandje met de naam "ignore_my_docs" in de root van je Storage Card staan? Zo ja: Kijk eens of het verwijderen van dat bestandje het probleem oplost. (dit omdat Windows Mobile maar 1 directory diep zoekt vanaf de "My Documents" folder of de "Storage Card" folder als er geen "My Documents" folder is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Whoow Sunoke is de bom!

Thanks man
(terwijl k zelf dacht dat ik dat bestandje al had weggegooid
en het nog steeds vaag vind dat ik van de een op andere dag niet meer die lijst zag)

Als ik 'n nieuwe SPV/ telefoon haal, krijg jij deze :9

Het woord 'SPV' gaat er langzamerhand af. Vind ik wel erg jammer.
Zelf had ik 't Orange-logo'tje er al af gekrast met 'n suikerklontje
maar 'SPV' en 'M500' wilde ik er op laten, naja straks heb ik een
incognito-uitvoering, opzich ook wel stoer maarja :|

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 14-11-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik heb mij M500 inmiddels kunnen verkopen (eur 350,--) :*) Mischien zie ik jullie in de toekomst wel weer in een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:01:
Hallo, ik kan dus plotseling sinds enkele weken de GPRS niet meer gebruiken! Ik heb dus de MDA Compact, heb er software van PocketMac op staan (omdat ik synchroniseer met de Macintosh, OSX 10.4, via USB, gaat trouwens ook moeizaam meestal herkent 'ie hem niet) en mobiel abonnement bij Telfort. Ik ben bij Telfort aangemeld voor GPRS en heb hun instellingen staan bij settings > connections > manage existing connections. Het heeft een paar maanden gewerkt maar nu ineens niet meer. Als ik mijn e-mail probeer te checken, verschijnt meteen de boodschap: "cannot connect. if you use a modem to connect to your ISP, ensure that it is inserted correctly... enz." Maarrr als ik een nieuwe account aanmaak en mijn e-mail adres intyp, maakt ie WEL verbinding per GPRS om de auto configuration te doen!!! Wie kan mij helpen PLEASE.
Met het GPRS probleem kan ik je niet helpen. Ik had Telfort en heb nu T-Mobile. Wel kan ik je melden dat ik je problemen met PocketMac kan beamen: ook ik heb soms vage problemen.

Een zware bug heb ik in elk geval al kunnen reproduceren: als ik via de USB kabel een bestand kopieer naar de MDA (maakt niet uit of ik de ingebouwde storage gebruik of de SD kaart), dan loopt m'n Mac vast.

En niet eens een kernel-panic of wat dan ook: hij loopt gewoon muurvast en ik moet echt hard-resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvv schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:21:
xcpuscalar werkt mij wel maar PHM is niet stabiel, snelheidtests en dergelijke wel stabiel, maar zodra je ALBUM opstart dan loopt de boel vast, probeer maar eens, wil een zien of het bij jullie vast loopt.
xcpuscalar werkt wel, ik heb wat benchmarks op losgelaten en op 520 mhz is ie zeker sneller dan 416.
PHM werkt bij mij stukken beter dan XCPU scalar. Ook veel meer opties om in te stellen.
Heb hetzelfde probleem als ik ALBUM opstart. Niet meer doen dus :-) Wel een ernstige bug, moest softresetten.

Met PHM kan ik mijn mda wel op 520 mhz zetten, en met XCPU scalar resulteerde dat in een softreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

dafmay schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:41:
Ik heb mij M500 inmiddels kunnen verkopen (eur 350,--) :*) Mischien zie ik jullie in de toekomst wel weer in een ander topic.
Eeja Dafmay, chill gedaan man! Naja succes er mee dan! K spreek je nog! Hoihoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:30:
[...]

Blijkbaar is het niet een common probleem of hebben heel weinig mensen een m500 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:30:
[...]

Sorry, te vlug geklikt. Hier toch nog de tekst:

Ik heb een MDA (de compact, helaas niet de Vario) en die vertoont exact hetzelfde probleem; ik heb nu een 1.12 versie en zal hem toch maar eens met de 1.13 proberen. Een van de reden om dit toestel te nemen was juist de handsfree mogelijkheid.
Ben benieuwd of iemand nog een echte oplossing weet te verzinnen, zou ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:33:
[...]

Eeja Dafmay, chill gedaan man! Naja succes er mee dan! K spreek je nog! Hoihoi
Haha cheers mate :) Ja toevallig was één van m'n vrienden op zoek naar zoiets. Mazzeltje want tot nu toe geen enkele reactie gehad op advertenties/nieuwsgroepen ! Later man 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:35:
[...]

settings > input > word completion > suggest words when entereing text uitvinken :?
Dank!
Ik had hem voor mn hard-reset wel uit staan, maar wist echt niet meer hoe ik dat had gedaan.
Stond me iets van bij da k da met wat weggooi-werk had gemaakt, maar niet dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:12:
[...]

PHM werkt bij mij stukken beter dan XCPU scalar. Ook veel meer opties om in te stellen.
Heb hetzelfde probleem als ik ALBUM opstart. Niet meer doen dus :-) Wel een ernstige bug, moest softresetten.

Met PHM kan ik mijn mda wel op 520 mhz zetten, en met XCPU scalar resulteerde dat in een softreset.
Bij mij loopt Xcpuscalar en PHM beide op 520 mhz stabiel, je hebt inderdaad meer instellingen via PHM, maar of het een beter programma is dan Xcpuscalar durf ik niet te zeggen, xcpuscalar is erg simpel, maar het werkt wel. PHM is ietsjes ingewikkelder en buggy dus dat wil ik niet gebruiken. Niet omdat ik ooit Album zal opstarten, maar doordat heb ik het gevoel heb dat PHM een grote bug is, wil ik zo'n proggie niet draaien en stel je als een vriend van je jouw toestel leent en hij start album op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

dafmay schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:45:
[...]

Haha cheers mate :) Ja toevallig was één van m'n vrienden op zoek naar zoiets. Mazzeltje want tot nu toe geen enkele reactie gehad op advertenties/nieuwsgroepen ! Later man 8)
offtopic:
Lekkere ventje ben jij, je vrienden afzetten :|

Heb trouwens een paar leuke spellen:

-Towers 3.0 van Xi-art: Het bekende "fun towers" van de photoplay machines in cafés
-Tetris, monopoly, yathzee, battleship van Handmark
- Astraware GTS racing challenge: stoer racespel
-Warfare incorparated van Handmark: Red alert achtig spel, doet me denken aan Dune2000 van vroeger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb vandaag ook wat vreemds meegemaakt:
als ik orange beltegoed opvraag moet je 747 bellen optie 1 en dan een 4 cijferige pincode gevolgt door een hekje.
Daar gaat het mis ik voer mn pincode daarna hekje maar krijg steeds te horen dat ik een ongeldige invoer heb :S
Pincode is wel juist want in een andere telefoon doet ie dat niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
(jarig!)
B0MBACI schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:57:
Ik heb vandaag ook wat vreemds meegemaakt:
als ik orange beltegoed opvraag moet je 747 bellen optie 1 en dan een 4 cijferige pincode gevolgt door een hekje.
Daar gaat het mis ik voer mn pincode daarna hekje maar krijg steeds te horen dat ik een ongeldige invoer heb :S
Pincode is wel juist want in een andere telefoon doet ie dat niet :S
Waarschijnlijk heb je Smartdialing aanstaan. Dit systeem zoekt meteen in je telefoon boek als je een nummer typt. Het beste kun je deze uitzetten want er zit een ernstige bug in als je zo'n computer treft waar je een nummer moet intoetsen.

UItzetten kan in je telefoon scherm > tools > smartdialing options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

L-VIS schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:40:
[...]

Waarschijnlijk heb je Smartdialing aanstaan. Dit systeem zoekt meteen in je telefoon boek als je een nummer typt. Het beste kun je deze uitzetten want er zit een ernstige bug in als je zo'n computer treft waar je een nummer moet intoetsen.

UItzetten kan in je telefoon scherm > tools > smartdialing options.
_/-\o_ dat was het inderdaad, thx

mischien iets voor de startpost

Ojaa en de suikerklontje truk werkt perfect heb nu een helemooie m500 zonder lelijke orange logo.
Nu wil ik nog een NL win mobile dan ben ik weer helemaal blij :)

[ Voor 16% gewijzigd door B0MBACI op 15-11-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 12-09 21:19

Neoz

Neoz & Hobbes

Eerder melde ik al dat mijn speaker enigzins raar deed van mij T-Mobile MDA Compact.
Nu de hele speaker gewoon niet meer werkt wordt hete cht tijd om dat ding eens een slinger richting reparateur te geven ? Mensen die dat probleem ook al hebben gehad ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoz schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:04:
Eerder melde ik al dat mijn speaker enigzins raar deed van mij T-Mobile MDA Compact.
Nu de hele speaker gewoon niet meer werkt wordt hete cht tijd om dat ding eens een slinger richting reparateur te geven ? Mensen die dat probleem ook al hebben gehad ?
Koptelefoon gat al eens uitgeblazen of met het pennetje in gerommeld om vuil te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hebben jullie ook dat er altijd 'n soort toontje/ zoem uit jullie SPV komt!

Ik heb 't nu al 2 maanden door ofzo en kan niet zeggen dat ik er echt last van heb,
maar ik hoor 't toch wel als ik bijvoorbeeld ga slapen en de SPV naast me ligt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Is het iemand al gelukt om een GPS verbinding te krijgen met de Adapt AD-300?
Een handleiding is ook niet te downloaden op de site van Adapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

CLB schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:48:
Hebben jullie ook dat er altijd 'n soort toontje/ zoem uit jullie SPV komt!

Ik heb 't nu al 2 maanden door ofzo en kan niet zeggen dat ik er echt last van heb,
maar ik hoor 't toch wel als ik bijvoorbeeld ga slapen en de SPV naast me ligt... :?
Ik heb een irritante zoem en een soort van hoge piep als ik bel, begint al voordat de connectie is opgezet en is niet bij afspelen van een muziekje oid. Voor de rest eik geen nare bijgeluiden, behalve van die nare lader dan. :P Die is ook een beetje pieperig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:56
timow schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:37:
Is het iemand al gelukt om een GPS verbinding te krijgen met de Adapt AD-300?
Een handleiding is ook niet te downloaden op de site van Adapt
Wel met de Xaiox Navone V2 die er verwant aan is. Bij mij was het erg eenvoudig. je pairt met de ontvanger, die heeft als code 0000. In TomTom stel je vervolgens in dat je een andere draadloze ontvanger hebt die op Com5 zit. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal!

Sinds dat ik een datakabel voor een mp3speler gebruik die identiek is met het orginele datakabel van de mda gaat file transfer veel en veel sneller.

Dus het lag blijkbaar ook aan de orginele kabel dat het allemaal zo sloom ging.

5mb duurt nu maar 25sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 23:40
Ebbie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:26:
[...]

Wel met de Xaiox Navone V2 die er verwant aan is. Bij mij was het erg eenvoudig. je pairt met de ontvanger, die heeft als code 0000. In TomTom stel je vervolgens in dat je een andere draadloze ontvanger hebt die op Com5 zit. Succes!
Idd, daar is genoeg over geschreven. 9600 Baud werkt hier trouwens, weet nu niet meer zeker of je dat wel of niet aan moet passen.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb vandaag de m500 in de auto gebruikt waar ik een carkit van nokia heb de ck-7w, helaas de bekende probleem is dr ook met deze toestel het echo ed aan de andere kant van de lijn.
Heeft iemand hier een oplossing voor zonder dat ik de toestel of carkit moet vervangen :)
Dus een software matige oplossing ?
Heb btw 1.12 op mn mda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

B0MBACI schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:33:
Ik heb vandaag de m500 in de auto gebruikt waar ik een carkit van nokia heb de ck-7w, helaas de bekende probleem is dr ook met deze toestel het echo ed aan de andere kant van de lijn.
Heeft iemand hier een oplossing voor zonder dat ik de toestel of carkit moet vervangen :)
Dus een software matige oplossing ?
Heb btw 1.12 op mn mda
Ik ben bang dat er geen softwarematige oplossing voor is (ik weet em iig niet) Zoiets zal denk ik in de rom geprutst moeten worden.

sidenote:
Mischien volgende keer iets langer over je post doen en iets beter op je zinsopbouw letten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ik synchroniseer dagelijks mijn PPC met mijn notebook. Echter gebruik ik mijn vaste PC(tevens webserver) als server voor internet via bluetooth. Verbinding maken gaat prima.
Echter een probleem; als ik een verbinding maak via activesync moet ik steeds weer een gastaccount aanmaken(geen standaard account i.v.m. problemen met mailsynchronisatie met twee clients).
Ik kan dus niet vanaf 10m afstand internetten op mn PPC, zonder naar mn PC te lopen.
Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Laatst online: 08:33
Echter een probleem; als ik een verbinding maak via activesync moet ik steeds weer een gastaccount aanmaken(geen standaard account i.v.m. problemen met mailsynchronisatie met twee clients).
Je kan gewoon een account aanmaken. Bij het aanmaken van een account moet je aangeven dat je je PPC ook synchroniseerd met een andere pc. Als er wordt gevraagt wat je allemaal wil synchroniseren kan je alle opties uitvinken.

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

Ebbie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:26:
[...]

Ik heb een qtek s110 en een adapt 300, ik hoef er bijna niks voor te doen.
het enige wat je moet doen is de gps toevoegen aan je bluetooth connecties en daarna tomtom opstarten en dan naar gps instellingen gaan in tomtom, kiezen voor andere draadloze gps muizen, bij mij is het dan com 5, bij jou denk ik ook. thats it

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Jaapio_B schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:33:
[...]

Je kan gewoon een account aanmaken. Bij het aanmaken van een account moet je aangeven dat je je PPC ook synchroniseerd met een andere pc. Als er wordt gevraagt wat je allemaal wil synchroniseren kan je alle opties uitvinken.
Als ik dit doe, geeft active sync op mn laptop aan dat ik mijn mail niet kan synchroniseren, als er twee accounts zijn.

Verwijderd

alvv schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:38:
[...]

Ik heb een qtek s110 en een adapt 300, ik hoef er bijna niks voor te doen.
het enige wat je moet doen is de gps toevoegen aan je bluetooth connecties en daarna tomtom opstarten en dan naar gps instellingen gaan in tomtom, kiezen voor andere draadloze gps muizen, bij mij is het dan com 5, bij jou denk ik ook. thats it
Ik heb ook een bluetooth module, gebaseerd op de Nemerix chipset (net als de adapt 300), echter die van mij werkt via com 8....

• Jaapio_B
  • Laatst online: 08:33
Als ik dit doe, geeft active sync op mn laptop aan dat ik mijn mail niet kan synchroniseren, als er twee accounts zijn.
Heb ik geen last van. Mijn mail synchroniseer ik ook niet.

Wat je ook nog kan doen is door middel van een regkey active sync instellen dat je altijd als guest een verbinding maakt. Als je de volgende code in een .reg bestand zet en uitvoert heb je iedere keer een verbinding als guest.

code:
1
2
3
4
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services]
"GuestOnly"=dword:00000001

Aan alles komt een eind.

• DutchieSmokah
Ik heb zelfs ook een problemen met mn front-speaker (moet telkens met de rear-speaker of headset bellen). Ik heb via xda.developers een handleiding gevonden om mn mda open te kunnen maken en mn speakertje te cleanen. Heb hem dus ook gelijk geopend (mensen zonder ervaring-> neem je rustig de tijd ervoor, ik bijv. deed er ruim een half uur over om hem schadevrij te openen), en de speakerconnecties schoongemaakt. Helaas kon het pas testen naar het sluiten van de case, en helemaal jammer is dat ik het probleem niet heb kunnen fixen(heb de speakers trouwens ook nog iets meer naar boven gebogen). Mischien heeft hier iemand een oplossing ervoor.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Verwijderd

Een camera vraagje:

Laatst hield ik mijn Imate jam naast een andere HTC Magican kloon in een discotheek.
We zagen namelijk dat (hoewel beide telefoons hetzelfde eruitzagen) de beeldkwaliteit van de camerafunctie enorm verschilde:
- Mijn camera beeld: veel ruis, blauwe gloed, etc
- Zijn camera beeld: geen ruis, goede kwaliteit.

We hebben nog wat met de instellingen gespeeld, maar konden de beeldkwaliteit van de camera op mijn device met geen mogelijkheid zo goed krijgen. Wel ontdekte we wat een verschil: op zijn camera was het ook mogelijk om gamma te wijzigen.

Duidelijk hebben we dus beiden andere software voor de camera.
Mijn Imate heeft alleen een vrij recente firmware (1.12.128) Op zijn camera was het firmware een lager nr. 1.02 ofzo.

Ik heb al een aantal cab's geinstalleerd, maar zie geen "gamma" verschijn bij de instellingen, en heb ook niet het idee dat de kwaliteit (veel) verbeterd. Hoe krijg ik mijn camera beter?

• Xandrios
  • Laatst online: 13:23
HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 12

Hier verder graag :) Mhoeven, copier je vraag daar nogmaals ajb :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.