Ik heb 'n probleempje met 'word' op m'n ppc
Op m'n todayscreen heb ik daar 'n snelkoppeling van staan
en als ik daar op klikte kreeg ik altijd mijn lijst met word-documenten te zien
(mijn worddocumenten staan op m'n storage card in: my documents/ wordbestanden)
Naja nu krijg ik dus gelijk 'n nieuw schoon wordbestand te zien, maar geen lijst meer
met m'n andere word bestanden om deze te veranderen! Je krijgt dan linksboven wel
'n icoontje te zien ofzo, waarmee je 'n andere map zou kunnen openen, maar k vind
nergens m'n wordbestanden terug. Er is wel 'n map 'my documents' maar daar staat
niks in en 'wordbestanden' vind ik helemaal niet.
Als ik gewoon via Total Commander naar 'n Word-bestandje ga en daarop dubbelklik
opent die 'm wel, maarja ik heb natuurlijk niet voor niks zo'n snelkoppelingetje gemaakt!
Iemand 'n oplossing hoe ik mijn lijst met worddocumentjes te zien krijg als k die snelkoppeling aanklik?
Ik word zo langzamerhand schijtziek van m'n M500. Allemaal leuk en aardig natuurlijk
zo'n apparaatje maar hij begint steeds en steeds meer kuren te vertonen
Gisteren ook. K heb m'n thema's altijd op m'n storage card staan in de map: my documents
(hierin staan ook submappen zoals 'wordbestanden' 'foto's' en dergelijke naja ok. Wilde ik gisteren
een ander thema instellen, stonden alleen die drie standaard thema's er nog tussen, werden m'n
thema's die daar gvd al 6 maanden staan, opeens niet meer herkend vanaf die plaats.
Naja dat is toch niet normaal? Niks geks mee gedaan, niks opnieuw geinstalleerd of juist gedeinstalleerd, geen harde reset uitgevoerd, maar ik krijg wel steeds meer van die k*tdingen