HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 11

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.343 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
dat zou kunnen, alleen ik kan dat bedrag niet in 1 keer op tafel leggen.. pas na een jaartje sparen :P daarom kan ik net zo goed een abo met toestel nemen.

- en marktplaats vertrouw ik niet zo :P

[ Voor 13% gewijzigd door Don3k op 23-10-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is vaag!!!

Gaat mijn batterij ineens van vol geladen, naar helemaal leeg. Echt leeg, hij valt zelfs uit.
En ik heb hem aan de computer hangen, dus hij laadt wel op. :? :?

Loop ik naar de auto, om hem daar aan de lader te hangen. "ping" accu weer vol!!
Wederom VAAG :? Maar ben weer blij.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die Duitse rom in het Duits of in het Engels?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik ontdekte gisteravond dat ik niet bereikbaar was. M'n toestel stond aan, ik had vol bereik.
Als ik naar mijn nummer belde kreeg ik de T-Mobile computer met de melding dat ik niet bereikbaar was. Pas nadat ik met mijn toestel belde was ik weer bereikbaar.
Moet ik dit probleem bij mijn toestel of bij T-Mobile zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

CLB schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:56:
[...]

M'n neef heeft dit ook 'n x gebruikt op zijn MDA-compact, werkte voor geen meter!
Zal wel komen omdat het 'n touchscreen is ofzo en niet gewoon een harde laag plastic!
Mijn ervaring is dat je wel erg lomp moet zijn om krassen op je scherm te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 11:40

C@SP

Biertje ??

Mex schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:04:
[...]

Mijn ervaring is dat je wel erg lomp moet zijn om krassen op je scherm te krijgen.
Ik ken iemand die lomp genoeg is om 'm met z'n zatte harsens tijdens het fietsen op de grond te laten vallen, dus zeg niet dat ze niet bestaan ;)

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he weet iemand nog een goede converter van 2.5 mm naar 3.5 mm? liefst in kabelvorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:20

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:46:
he weet iemand nog een goede converter van 2.5 mm naar 3.5 mm? liefst in kabelvorm
(de dure) via PDAshop.nl €19,-

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:22
naar analeiding van mijn eerdere posts

ik had zojuist nog maar 1 uur batterij over
normaal zou ik um opladen als ik naar bed ga
maar nu heb ik zomaar ineens weer 1 uur en 30 mins

dus heb het idee dat hij de batterij leeftijd aan het bereken is op hoelang ik er mee doe.. dat hij dan denk, hij laad um op.. oh ik zal wel leeg zijn.. dus kan ik minder lang mee

dus ik ga ff proberen batterij helemaal op 0% te krijgen en dan opladen
kijken of dat de oplossing is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

C@SP schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:33:
[...]

Ik ken iemand die lomp genoeg is om 'm met z'n zatte harsens tijdens het fietsen op de grond te laten vallen, dus zeg niet dat ze niet bestaan ;)
Klopt, maar op mijn scherm zit nog geen enkel krasje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRacer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2019
Beekforel schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:03:
Ik ontdekte gisteravond dat ik niet bereikbaar was. M'n toestel stond aan, ik had vol bereik.
Als ik naar mijn nummer belde kreeg ik de T-Mobile computer met de melding dat ik niet bereikbaar was. Pas nadat ik met mijn toestel belde was ik weer bereikbaar.
Moet ik dit probleem bij mijn toestel of bij T-Mobile zoeken?
Dat probleem heb ik ook al diverse keren ondervonden. Ik heb er wel de Qtek rom 1.12 op staan, was dat trage gedoe van T-mobile allang beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Met mn vorige telefoon kreeg ik netjes een melding tijdens een gesprek dat er een ander inkomend gesprek kreeg. Mn provider(Telfort) ondersteunt het dus wel.
Bij Settings --> Phone --> Services --> Call Forwarding springt de waarde steeds terug. Nog meer mensen(met Telfort) met dit probleem, of liever met een oplossing.

Edit:
neevedr, Deze "opvolger" wordt geproduceerd door O2 Azië en komt hoogswaarschijnlijk alleen daar uit. :( Maar ik ben zeer geïnteresseerd in deze phone.

[ Voor 26% gewijzigd door timovd op 24-10-2005 23:19 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 22:50

neevedr

Dat was ik niet!

Weet iemand iets over een eventuele opvolger van deze smartphones? msmobiles.com is er wel een in de maak maar is dit een hoax/fabel of kan ik hier beter even op wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

neevedr schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:15:
Weet iemand iets over een eventuele opvolger van deze smartphones? msmobiles.com is er wel een in de maak maar is dit een hoax/fabel of kan ik hier beter even op wachten?
Dit is een opvolger :)

HTC Wizard (Qtek 9100/i-mate K-JAM/T-Mobile MDA Vario)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:44
Ik wil mijn MDA gaan gebruiken als GPRS modem voor m'n oude Windows98 laptop via infrarood, zodat ik bij mijn vriendin ook een beetje kan internetten. Nu kan ik nergens een infrarood driver voor de MDA compact vinden voor 98.

Ik kan wel normaal bestanden verzenden etc via infrarood, maar W98 heeft een specifiek modem nodig om de MDA als modem te zien. Deze driver zoek ik dus. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Jainoxi schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:57:
Ik wil mijn MDA gaan gebruiken als GPRS modem voor m'n oude Windows98 laptop via infrarood, zodat ik bij mijn vriendin ook een beetje kan internetten. Nu kan ik nergens een infrarood driver voor de MDA compact vinden voor 98.

Ik kan wel normaal bestanden verzenden etc via infrarood, maar W98 heeft een specifiek modem nodig om de MDA als modem te zien. Deze driver zoek ik dus. Iemand een idee?
Staat die toevallig niet op één van de bijgeleverde cd's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

kan je niet gewoon via usb doen? want dan kan het makkelijk..

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

BiG-GuY schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:56:
kan je niet gewoon via usb doen? want dan kan het makkelijk..
Dan heb je inderdaad alleen AS nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Via USB is niet mogelijk, aangezien de laptop geen USBpoortjes heeft. Daarnaast kun je met AS toch alleen je PPC als client en je pc (waar AS op draait) als server gebruiken? Ik wil 't juist andersom!

De bijgeleverde CD's is natuurlijk wel een idee, daar had ik nog niet op gekeken.

[ Voor 19% gewijzigd door jpiscaer op 25-10-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Jainoxi schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:21:
Via USB is niet mogelijk, aangezien de laptop geen USBpoortjes heeft. Daarnaast kun je met AS toch alleen je PPC als client en je pc (waar AS op draait) als server gebruiken? Ik wil 't juist andersom!
Heb je gelijk in, ik was nog niet helemaal wakker
De bijgeleverde CD's is natuurlijk wel een idee, daar had ik nog niet op gekeken.
De mijne zitten nog ingeseald, dus ik weet niet of het erop staat :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mex op 25-10-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Don3k schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:29:
- en marktplaats vertrouw ik niet zo :P
Waarom niet? Je kunt toch 'n afspraak maken met 'n koper
en vervolgens heel dat ding gaan checken? Je weet dan inmiddels waar die woont dus..?

Mja dit was 'n btje offtopic-gebral

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
CLB schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:56:
[...]

Waarom niet? Je kunt toch 'n afspraak maken met 'n koper
en vervolgens heel dat ding gaan checken? Je weet dan inmiddels waar die woont dus..?

Mja dit was 'n btje offtopic-gebral
Yep ik heb ook vaak verkocht en gekocht via marktplaats en andere 2ehands sites, vooral wb mobiele telefonie en accessoires. Nog nooit belazerd en altijd super deals kunnen maken. Het is maar net wat jij zoekt en de ander aanbied, soms kan dat zelfs perfect matchen. Bijvoorbeeld een 1-op-1 ruil van mijn SE S700i voor een Motorola V3. Ik was uitgekeken op mijn toestel en zocht weer iets nieuws. De andere partij wilde zijn toestel eigenlijk verkopen, maar ik dacht vraag het toch maar. En voila... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd probleem nu met mijn S100

Als ik een afspraak in mijn S100 zet (met bv. uitnodiging van andere mensen met het juiste mailadres) kan ik deze wel synchen met mijn PC, maar deze verstuurd de "vergaderverzoeken" niet door.

Ik het ook met mijn HP rx3715 geprobeerd, maar identiek probleem Activesync naar versie 3.8 gebracht, maar nog steeds niks. Dus ik moet nu alsnog handmatig overtikken op mijn vaste PC.

Ik heb deze topics weer doorzocht, maar kan er niks over vinden.

Ik heb het getest op 2 systemen
met de nieuwe Activesync (3.8) en de oude (3.7)
mail adressen gecontroleerd (en zijn oké)
als ik het probeer vanuit mijn vaste PC oulook gaat het WEL goed
heb het probleem met zowel mijn S100 als mijn HP RX3715

met mijn S100 draai ik de nieuweste firmware (maar ook met de oude fw had ik dit probleem.)

Ik hoop dat het alleen een setting is. Misschien heeft iemand van jullie hetzelfde probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Er is 'n kleine camera-fix uitgebracht, die vooral met donkere foto's
die overtollige stippels/pixels moet weghalen. Als ik 't zelf bekijk werkt 't toch 'n klein beetje downen

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 25-10-2005 16:16 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

is dat betrouwbaar...? kan je even foto;s maken ermee? dan kan ik vergelijken :), je installeerd het door de cab op je mda te zetten, en uit te voeren, toch?...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

BiG-GuY schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:21:
is dat betrouwbaar...? kan je even foto;s maken ermee? dan kan ik vergelijken :), je installeerd het door de cab op je mda te zetten, en uit te voeren, toch?...
Ja dat is betrouwbaar ja! Ik heb al ergens anders foto's gepost die kopieer ik wel eventjes!
Ja idd je kopieert die cab-file naar je mda (bv op je storagecard) tikt 'm twee x aan en hij installed zichzelf

Voor de cabfile erop gezet te hebben met nightmode aan:

Afbeeldingslocatie: http://img500.imageshack.us/img500/9861/image000015om.jpg

Na de cabfile geinstalleerd te hebben:
Afbeeldingslocatie: http://img500.imageshack.us/img500/5593/image000042tm.jpg

Ps. Foto's zijn gemaakt met instellingen die in de startpost te vinden zijn

Je ziet dat 't dus wel iets helpt, maar heel veel niet. Mja: Alle beetjes helpen

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 25-10-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jainoxi schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:57:

Op page 18 of 19 heb ik al eerder een link geplaatst met uitleg hoet het via usb gedaan kan worden. maar hier voor IR

1) download de driver hier
2) Ga op je MDA naar start > programs > wireless Modem (zorg dat active sync uit staat, en usb niet verbonden)

3) Ga naar Tools > options, en zorg dat "preset GPRS connection" aan staat gevinkt en APN op de naam waarmee je normaal via je mda internet. en druk op OK

4) Selecteer connection type : IrDA, Druk op start, en daarna de ir in range van laptop leggen

5a) Windows xp zal nieuwe hardware vinden en driver installeren. kies voor handmatig installeren en selecteer het uitgepakte bestandje. modem wordt nu geinstalleerd.
5b) Bij windows 98 denk ik dat hij m niet automaitsch vind. dus moet je bij configuratie scherm. hardware toevoegen en dan modem, en dan de driver zelf kiezen, en dan het bestandje die je hierboven hebt gedownload openen. driver isntalleren.

6) Met windows 98 kun je nieuwe verbinding toevoegen (ergens bij netwerkomgeving ofzo) en dan kiezen voor een inbelverbiding. kies de geinstalleerde modem en vul bij username en wachtwoord niets in. bij inbelnummer gebruik je *99#

7 ) voltooien, verbinden, even wachten... en internet op je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upgrade voor de MDA Compact op de T-mobile site, ik ga hem vanaaf uitproberen

https://www.t-mobile.nl/zakelijk/htdocs/page/service/mda_compact_upgrade.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dus dit is de Engelse 1.13 Rom dan?
Is die ook te gebruiken op 'n Orange SPV M500
of komt daar dan allerlei roze T-mobile shit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
CLB schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:56:
[...]

Dus dit is de Engelse 1.13 Rom dan?
Is die ook te gebruiken op 'n Orange SPV M500
of komt daar dan allerlei roze T-mobile shit op?
Ah en dan de vervolgvraag....is er een BigStorageROm van te maken ??? Ik neem aan van wel, en ik kan het altijd proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

dafmay schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:13:
[...]

Ah en dan de vervolgvraag....is er een BigStorageROm van te maken ??? Ik neem aan van wel, en ik kan het altijd proberen :)
Wat vullen wij elkaar goed aan Dafmay :) Maar dat is idd ook wel 'n goede.
Als k er eenmaal 'n normale 1.13 ROM heb opstaan ga ik 'm denk ook big-storagen
omdat er daarna denk nog maar weinig upgrades zullen uitkomen (omdat ik niet weet waarom?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

En, verschillen? Ik ben hem nu aan het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
En wat zijn de ondervindingen?? van de 1.13 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet wel zeggen dat die hele update om dat blackberry gedoe heen is gebouwd zeg... Die hele handleiding die erbij zit gaat alleen maar over hoe blackberry in te stellen (waarmee je je email kan controleren... goh dat kan toch ook met PIT?)...

Neemt dat blackberry gedoe nou niet ruimte in beslag van de toch al beperkte ruimte van je toestel? Zou toch wel verdomd sneu zijn eerlijk gezegd... Plus wat zijn de verbeterpunten? Ik zie dat je met radio naar 1.12 gaat terwijl ik al 1.13 erop heb staan. Alleen de rom gaat naar 1.13

Naja wou hem toch weer een keer leeg hebben. Kan ik meteen kijken hoe dat nu zit met dat GPRS connect probleem. Meen namelijk de vorige keer na een hard reset wel gewoon elke keer te kunnen connecten. Dus dan moet het ergens met bepaalde software fout zijn gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

http://www.t-mobile.nl/za...f/mda_installatiegids.pdf

Handleiding die inderdaad voor 3/4 over BlackBerry gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

en al klaar Mex.... is 't zo'n roze T-mobile ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

CLB schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:55:
[...]

en al klaar Mex.... is 't zo'n roze T-mobile ROM?
Die is uiteraard roze, maar als je een softreset direct na de hardreset doet dan krijg je er geen tmobilemeuk op, geen roze dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mex schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:05:
[...]

Die is uiteraard roze, maar als je een softreset direct na de hardreset doet dan krijg je er geen tmobilemeuk op, geen roze dus.
Yes ok, maar dan is 't gewoon 'n kale versie :) Dankje voor je snelle reply!

En al veranderingen opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

CLB schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:15:
[...]

En al veranderingen opgemerkt?
Helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zit het met die Blackberry software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:00:
[...]

En hoe zit het met die Blackberry software?
Die komt er niet op als je meteen softreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grmbl.... probleem wat ik al eerder bij updates heb ondervonden. De radio update wil maar niet starten... En aangezien dat de eerste van het pakket is installeert hij de rest dan ook niet... :( iemand bekend hiermee en weet toevallig een oplossing?

Ok, installatie pakket uitgepakt in een aparte map en de radio hernoemd naar radio_old.nbf. Hierdoor herkent de updater hem niet en zal hij deze radio niet installeren. Extended rom is nu aan het updaten.

Dan dadelijk eens kijken of ik de 1.13 radio er wel op kan krijgen (was vorige keer namelijk al stom verbaasd dat die wel gewoon wou upgraden).

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Dus deze update heeft nog niet echt veel zin dan laat ik hem nog even lekker liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Pocket PC Xda II Mini en als ik bestanden ontvang van mensen via bluetooth dan weet ik niet waar hij ze opslaat, zelfs als ik bij Zoek Bestand het naam intik van wat ik ontvangen heb vind hij hem niet.

Iemand die tips kan geven? Misschien is er iets met me bluetooth.

Thanks

[Eggy verwees me naar dit topic, mss dat antwoord er tussen staat in de posts maar zijn vrij veel bladzijdes, maar kan iemand ff hierop antwoorden dankje.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:04:
Ik heb een Pocket PC Xda II Mini en als ik bestanden ontvang van mensen via bluetooth dan weet ik niet waar hij ze opslaat, zelfs als ik bij Zoek Bestand het naam intik van wat ik ontvangen heb vind hij hem niet.

Iemand die tips kan geven? Misschien is er iets met me bluetooth.

Thanks

[Eggy verwees me naar dit topic, mss dat antwoord er tussen staat in de posts maar zijn vrij veel bladzijdes, maar kan iemand ff hierop antwoorden dankje.]
Is goed hoor van Eggy :)

Je ontvangen BT bestanden komen in 'my documents' te staan
(niet in de map 'my documents' van je storage kaart, maar die van de telefoon zelf)

dus start-programs-file explorer-onderin je balkje je telefoontje aantippen-en dan naar 'my documents'

(staat in 't rijtje van: ConnMgr, My documents, Profiles, Program Files, Storage, Storage Card enzo)

En volgende x wel gewoon ff zelf zoeken heh! Ik zie dat je nieuw bent op GoT,
maar zo van 'kan er ff iemand antwoorden' gaan wij niet te werk hierzo!! >:)

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 25-10-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Ik heb zojuist de 1.13 ROM van T-Mobile geinstalleerd op mijn device. Minpuntje wat meteen opvalt is dat de Radio ROM 1.12 is, terwijl 1.13 de nieuwste is. Verder zie ik nog niets spannends in de ExtRom, maar daar kom ik morgen ongetwijfeld op terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dan is er iets mis met me bluetooth want er komt daar niks te staan, ik heb nog 50mb ruimte over op main memory en genoeg op storage kaart. Daaraan kan het denk niet liggen.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Krijg je wel een melding dat je iets hebt ontvangen via Bluetooth?
Dat je op yes or no moet drukken om 't aan te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jainoxi schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:57:
Ik heb zojuist de 1.13 ROM van T-Mobile geinstalleerd op mijn device. Minpuntje wat meteen opvalt is dat de Radio ROM 1.12 is, terwijl 1.13 de nieuwste is. Verder zie ik nog niets spannends in de ExtRom, maar daar kom ik morgen ongetwijfeld op terug :P
.... en hoe gaat de 1.13 om met de GPRS verbinding, blijft ie nu wel gewoon goed, zonder steeds over te hoeven naar flight mode na bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:14:
Vreemd probleem nu met mijn S100

Als ik een afspraak in mijn S100 zet (met bv. uitnodiging van andere mensen met het juiste mailadres) kan ik deze wel synchen met mijn PC, maar deze verstuurd de "vergaderverzoeken" niet door.

Ik het ook met mijn HP rx3715 geprobeerd, maar identiek probleem Activesync naar versie 3.8 gebracht, maar nog steeds niks. Dus ik moet nu alsnog handmatig overtikken op mijn vaste PC.

Ik heb deze topics weer doorzocht, maar kan er niks over vinden.

Ik heb het getest op 2 systemen
met de nieuwe Activesync (3.8) en de oude (3.7)
mail adressen gecontroleerd (en zijn oké)
als ik het probeer vanuit mijn vaste PC oulook gaat het WEL goed
heb het probleem met zowel mijn S100 als mijn HP RX3715

met mijn S100 draai ik de nieuweste firmware (maar ook met de oude fw had ik dit probleem.)

Ik hoop dat het alleen een setting is. Misschien heeft iemand van jullie hetzelfde probleem gehad.
Kan iemand zien of mijn "probleem" met de nieuwe patch ook opgelost is?? bovenstaande is nogal vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zit er al nederlandse t9 in die nieuwe t-mobile rom? Of is dat nogsteeds knutselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 08:11:
[...]

.... en hoe gaat de 1.13 om met de GPRS verbinding, blijft ie nu wel gewoon goed, zonder steeds over te hoeven naar flight mode na bellen?
tot dusver gaat dat goed. Alleen ik heb er nog maar weinig programma's op gezet. Wil dit nu stap voor stap gaan doen om te kijken welk programma dat probleem veroorzaakt.

Wel luxe om nou gewoon te kunnen disconnecten en daarna meteen weer te kunnen connecten :)

Overigens hieronder een lijstje met bestanden in Extended Rom, misschien dat we kunnen ontcijferen wat waar precies allemaal voor is zodat je weet of het nut heeft om het te installeren:

- Autorun.exe (16,0 kB)
Lijkt me de autorun die alle t-mobile zooi installeert

- BBConnect_HTC_PocketPC_TMO_England_2.0.1.43-47.cab (1,56 MB)
Blackberry Software

- BTHUSB_PATCH_AKU26.CAB (161 kB)

- CAB-Acrosoft-MMS-2.5.0.28-ENU-MagicianAKU2.6-13May06.CAB (2,92 MB)
MMS Configuratie Wizard software

- CAB-Certificate-TMO-16Sep05.CAB (70,2 kB)
Ik geloof dat dit een update is voor enkele Root Certificaten

- CAB-Customization-Magician-TMONL-03Jun05.CAB (55,2 kB)
Tmobile Customizatie meuk
Dit zijn een hele hoop registerwijzigingen, veel MMS en GPRS Monitor dingetjes

- CAB-EmailWiz-2.0.0.6-PPC-TMNL-ENU-09Aug05.CAB (624 kB)
Email wizard voor het instellen van mail accounts.

- CAB-TaoJava-10.1.2.76-PPC-ENU-17Aug05.CAB (1,36 MB)
Midlet manager voor het spelen van java games

- Caller_ID_Magician_T-Mobile_WWE_RC22.CAB (1,33 MB)
Photo contacts (laat foto zien wanneer iemand belt) Geen roze phone pad..!!

Camera_Wizard_Magician_T-Mobile_WWE_RC28_Customize.CAB (1,75 MB)
Draait de camera standaard in landscape mode

- Config.txt (1,26 kB)
config file die alle cabs laat installeren zo lijkt het

- Delete_vdisk_shortcut_WWE.sa.CAB (59,0 kB)
Delete de shortcut naar vdisk in de startup folder

- IntelliDialer_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB (231 kB)
Die mooie roze dialer van t-mobile

- IntelliPad_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB (1,44 MB)
Het toetsenbord van een gewoon mobieltje

- Remove_Favorites_MA_TMONL_112187.CAB (60,9 kB)
Verwijderd / voegt favorieten toe

- THB_MDA_COMPACT.CAB (198 kB)
Patch voor de MDA in combinatie met THB carkits

- TMNL_Customize_113125.sa.CAB (856 kB)
Alle T-Mobile spam, de ringtones, carrierlogo, de STK, thema etc

- TMNL_OperatorName_MA112178.sa.CAB (1,36 kB)
veranderd volgens mij iets in de GPRS / Provider instellingen.

- TMO_WallPaper.bmp (66,6 kB)
T-mobile achtergrond

- TPDisable.exe (4,5 kB)

- TPEnable.exe (4,5 kB)

- UA_Profile_TMO_Compact1.1.sa.CAB (61,2 kB)

- UXC_Magician_T-Mobile_WWE_NL_RC25.CAB (168 kB)

- Version_WWE.CAB (60,6 kB)

- Zip_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB (414 kB)
Programma om zip files te openen.

Met dank aan stivo, corny & Jainoxi voor de aanvullingen!

Ik het tot duver alleen die camera wizard geprobeerd. Als mensen nog meer aanvullingen weten op de functies zal ik ze er wel bij zetten.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 13:37 . Reden: aanvullingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:00:
[...]

tot dusver gaat dat goed. Alleen ik heb er nog maar weinig programma's op gezet. Wil dit nu stap voor stap gaan doen om te kijken welk programma dat probleem veroorzaakt.

Wel luxe om nou gewoon te kunnen disconnecten en daarna meteen weer te kunnen connecten :)
Met deze patch bereik je btw hetzelfde, je krijgt er ook nog een disconnect knop en verbindingsduur teller bij :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:12:
[...]

Met deze patch bereik je btw hetzelfde, je krijgt er ook nog een disconnect knop en verbindingsduur teller bij :-)
Ook met die patch had ik dit probleem. Plus ik heb phoneAlarm draaien voor verschillende profielen en die heeft ook die functie voor de duur en disconnect knop. En na die patch ineens geen signaal sterkte meer via phoneAlarm kon aflezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Overigens hieronder een lijstje met bestanden in Extended Rom, misschien dat we kunnen ontcijferen wat waar precies allemaal voor is zodat je weet of het nut heeft om het te installeren:

- Autorun.exe (16,0 kB)
Lijkt me de autorun die alle t-mobile zooi installeert
- Camera_Wizard_Magician_T-Mobile_WWE_RC28_Customize.CAB (1,75 MB)
- Config.txt (1,26 kB)
T-mobile achtergrond
- TPDisable.exe (4,5 kB)
- TPEnable.exe (4,5 kB)

Ik het tot duver alleen die camera wizard geprobeerd. Als mensen nog meer aanvullingen weten op de functies zal ik ze er wel bij zetten.
Blackberry Software

MMS Configuratie Wizard software

Tmobile Customizatie meuk

Email wizard voor het instellen van mail accounts.

Midlet manager voor het spelen van java games

Photo contacts (laat foto zien wanneer iemand belt) Geen roze phone pad..!!

- Camera_Wizard_Magician_T-Mobile_WWE_RC28_Customize.CAB (1,75 MB)

- Config.txt (1,26 kB)

veranderd volgens mij iets in de GPRS / Provider instellingen.

T-mobile achtergrond

Programma om zip files te openen.

- TPDisable.exe (4,5 kB)
- TPEnable.exe (4,5 kB)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zitten gewoon in de ROM... Dus als het goed is zijn die al gewoon opgeslagen... Vraag is alleen of je ze kunt benaderen (ik kan nu het mapje extended rom gewoon benaderen met mijn file explorer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-06 15:10

corny

And his yellow flame

THB_MDA_COMPACT.CAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

corny schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:34:
THB_MDA_COMPACT.CAB

THB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Voor diegenen voor wie de brightness té laag is, kijk eens hier voor een (zeer) boute oplossing :

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=31318

En....RTFM !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

dafmay schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:57:
Voor diegenen voor wie de brightness té laag is, kijk eens hier voor een (zeer) boute oplossing :

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=31318

En....RTFM !!!
Hoe snel wil je de accu leeg hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
CAB-Certificate-TMO-16Sep05.CAB (70,2 kB)
Ik geloof dat dit een update is voor enkele Root Certificaten

CAB-Customization-Magician-TMONL-03Jun05.CAB
Dit zijn een hele hoop registerwijzigingen, veel MMS en GPRS Monitor dingetjes

Remove_Favorites_MA_TMONL_112187
Verwijderd / voegt favorieten toe

TMNL_Customize_113125.sa.CAB
Alle T-Mobile spam, de ringtones, carrierlogo, de STK, thema etc

[ Voor 67% gewijzigd door jpiscaer op 26-10-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een afspraak in mijn S100 zet (met bv. uitnodiging van andere mensen met het juiste mailadres) kan ik deze wel synchen met mijn PC, maar deze verstuurd de "vergaderverzoeken" niet door
misschien werkt het met dit progje: lookout

hiermee kun je ook meerdere agenda's en mappen synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:45:
[...]

misschien werkt het met dit progje: lookout

hiermee kun je ook meerdere agenda's en mappen synchroniseren.
Helaas, ik heb de trial geprobeerd, echter krijg ik daarna ook niet de afspraken vanuit mijn PDA naar een ander persoon via mail.

Toch bedankt voor de tip mastermini

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 14:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-06 15:10

corny

And his yellow flame

www.thb.de

Erg handige universele carkits, met alleen een telefoonspecifieke houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongetwijfeld een hele stomme vraag. Maar de Windows versie die bij deze telefoon geleverd word, is het nog steeds zo dat als de batterij leeg is je alles kwijt bent?

Vind het zelf nogal ongeloofwaardig, maar ik werd ervoor gewaarschuwd door een kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een goedkope carkit voor de SPV M500 ? Ik heb ook nog geen autolader, dus als die er bij zou zitten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:14:
Ongetwijfeld een hele stomme vraag. Maar de Windows versie die bij deze telefoon geleverd word, is het nog steeds zo dat als de batterij leeg is je alles kwijt bent?

Vind het zelf nogal ongeloofwaardig, maar ik werd ervoor gewaarschuwd door een kennis.
Ja klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik ging net Skype installeren gewoon op m'n computer,
toen zag ik ook dat er 'n Skype voor de PPC was (wist k eigenlijk wel maar was k vergeten)

Als ik dan in m'n huis BT-verbinding heb met ActiveSync en ik dus m'n internetverbinding van m'n computer kan gebruiken, ik die Skype op m'n PPC zet, kan ik dus gratis skypen met m'n PPC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat het ongeloofwaardig is of dat alles weg is.. :s

En kan je Windows dan niet updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:47:
[...]

Klopt het dat het ongeloofwaardig is of dat alles weg is.. :s

En kan je Windows dan niet updaten?
Alles is dan idd weg.

met backup kan je alles wel weer terug zetten (maar die moet je zelf regelmatig maken dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Windows kun je nu nog niet updaten

Hij draait nu nog op 2003 editie en de nieuwere ppc's draaien op 2005 editie

Voor zover ik weet is er hier op GoT nog niemand die die versie heeft omgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 07:20:
Krijg je wel een melding dat je iets hebt ontvangen via Bluetooth?
Dat je op yes or no moet drukken om 't aan te nemen?
jawel, als ik op yes druk zegt ie: stored on device
maar dan zoek ik al me mappe door en vind hem niet
+ ik gebruik zoek programma en dan vind hij hem ook niet. hm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie het dan niet verschrikkelijk irri dat het weg is?

Of gebeurd dat niet zo vaak bij jullie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:11:
Vinden jullie het dan niet verschrikkelijk irri dat het weg is?

Of gebeurd dat niet zo vaak bij jullie..
Nee joh gebeurd niet zo snel.

Ik kan 6 uur met m'n batterij doen (als m'n display aanstaat)

en dan heb je er ook nog is 'n noodbatterij inzitten die nog 'n half uur kan doen.
In het halve jaar dat ik m'n ppc'tje heb is die nog nooit helemaal leeg geweest en dus gewist.

Als je er zo bang voor bent zet je toch 'n backup-programma op, geeft je batterij 'n melding dattie bijna leeg is, maak je gauw 'n backup die je op je storage-card gooit, ik zie 't probleem niet zo hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

uhm.. dat vrouwtje van mijn T-Mobile shop vertelde mij, dat als de Main battery op 0% komt, de telefoon echt uit gaat naar een superslaapstand, en dat je dan 2 dagen de tijd hebt om hem weer op te laden, tot alles weg is... maar je kan hem dan dus niet gebruiken...

[ Voor 9% gewijzigd door BiG-GuY op 26-10-2005 18:11 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donaldinho
  • Laatst online: 17:09
iemand hier trouwens het probleen dat zodra je mail ontvangt/verstuurt op je telefoon hij het niet syncht met outlook? erg vervelend :P

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

BiG-GuY schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:10:
uhm.. dat vrouwtje van mijn T-Mobile shop vertelde mij, dat als de Main battery op 0% komt, de telefoon echt uit gaat naar een superslaapstand, en dat je dan 2 dagen de tijd hebt om hem weer op te laden, tot alles weg is... maar je kan hem dan dus niet gebruiken...
2 dagen is wel erg lang, maak er maar 2 kwartier van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
Mex schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:49:
[...]

2 dagen is wel erg lang, maak er maar 2 kwartier van :P
Die backupbatterij houd het toch wel wat langer dan half uurtje hoop ik? :X :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

watvoor batterij gebruiken ze ervoor dan? die niet eens genoeg stroom kan geven voor een wat langere tijd dan 30 minuten... het enige wat die moet doen is het flash geheugen van stroom voorzien...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjaa daar kunnen wij ook niks aan doen! Hij kan dan nog max. 30 minuten mee als 't goed is
en daarmee is 't gewoon basta? Waarom wil je dat allemaal weten, bang dat je 't er niet meer red? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
De back-up batterij kan makkelijk 2 dagen mee, zelfs wel langer, maar je moet je telefoon op flight mode zetten.

Anders is het not done :).

Vlucht naar Amerika gehad totaal 18 uur onderweg. Batterij nog geen 1% terug gelopen met flight mode en telefoon niet aangezet te hebben.

Dus in kritieke situaties gewoon flight mode aanzetten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

adewidt schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:24:
Dus in kritieke situaties gewoon flight mode aanzetten ;).
Maar dat vertelde het T-mobile vrouwtje er niet bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

hehe, ok, dan zal ik dat wel doen, als het ooit zover komt :P, want meestal laad ik op wanneer ik thuis ben, want dan plug ik hem in mn pc :). ik heb ook de update uitgevoerd op mijn mda compact, en bij mij blijft de radio versie ook hetzelfde? wat betekent dat?

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
BiG-GuY schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:13:
hehe, ok, dan zal ik dat wel doen, als het ooit zover komt :P, want meestal laad ik op wanneer ik thuis ben, want dan plug ik hem in mn pc :). ik heb ook de update uitgevoerd op mijn mda compact, en bij mij blijft de radio versie ook hetzelfde? wat betekent dat?
Ik kan je aanraden via adapter op te laden gaat vele malen sneller ;).
USB is niet zo snel waardoor je kans hebt dat je apparaat nog niet 100% geladen is als je weer weggaat.

Voor de kwaliteit van de batterij maakt het niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

nou, ik laad 's nachts meestal wel gewoon via adapter op, maar op school bijvoorbeeld, lekker makkelijk in pc usb ding, en dan laden via usb :), thuis is het eigelijk vooral wanneer ik sync...

is er trouwes een mogelijkheid om het apperaat te laten herkennen als UMS device (USB Mass Storage?) zodat ik bestanden op en van mn tel kan halen zonder activesync.. want op school hebben ze beperkte acount, en kan ik niet installen... het is gewoon dat ik bestanden, schooldocumenten kan opslaan op mn tel :)...

[ Voor 3% gewijzigd door BiG-GuY op 26-10-2005 22:35 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
BiG-GuY schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:34:
nou, ik laad 's nachts meestal wel gewoon via adapter op, maar op school bijvoorbeeld, lekker makkelijk in pc usb ding, en dan laden via usb :), thuis is het eigelijk vooral wanneer ik sync...

is er trouwes een mogelijkheid om het apperaat te laten herkennen als UMS device (USB Mass Storage?) zodat ik bestanden op en van mn tel kan halen zonder activesync.. want op school hebben ze beperkte acount, en kan ik niet installen... het is gewoon dat ik bestanden, schooldocumenten kan opslaan op mn tel :)...
Ja dat kan: www.softick.com

Werkt erg goed op XP systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donaldinho
Hoedje schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:09:
[...]
Ja dat heb ik dus ook. Ik zat echt zo te kijken samen met een vriend. En we hadden allebei zo iets. Did you just see that, or am I seeing things? En toen wtf. Het is wel heel irritant. Een fix zou heel handig zijn!
Heb beetje op internet zitten kloten en het zou aan gmail kunnen liggen. Wil bijzonder veel vragen over gevonden, maar eigenlijk geen antwoorden..dodelijk irritant, lijkt erop dat het beter is helemaal geen mail te downloaden met foon zelf en alleen maar te sturen... :(

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Donaldinho schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 01:13:
[...]

Heb beetje op internet zitten kloten en het zou aan gmail kunnen liggen. Wil bijzonder veel vragen over gevonden, maar eigenlijk geen antwoorden :p irritant, lijkt erop dat het beter is helemaal geen mail te downloaden met foon zelf en alleen maar te sturen... :(
Wil je je gmail lezen?
Probeer: http://pocket.gmailwireless.com/ is dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donaldinho
Tenks, kan het in principe ook gewoon met m'n IE lezen, maar wil het juist gewoon in dat mailprogramma werkend hebben.. Kan het gewoon niet uitstaan dat mail gewoon verdwijnt en ik maar niet kan begrijpen waaraan het kan liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou,
ik heb weer dat zelfde ge eikel met de gprs verbinding, ga weer ff harde reset doen en ook de programma's stuk voor stuk installeren ( 1 per dag of zo). Ik had tot nu toe geinstalleerd:
- Pocket informant
- SPB Pocket plus
- eWallet

Ik heb het vermoeden dat het aan SPB Pocket plus ligt, maar ik hoop daar binnenkort echt achter te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:54

Neoz

Neoz & Hobbes

Mijn speaker doet het opeens niet meer ?
Als ik ga bellen dan hoor ik helemaal niks. Als ik dan met het volumeknopje naar boven ga een aantal keer hoor ik het heel even heel krakerig en vervolgens is het dan weer weg. Via de handsfree functie werkt alles wel gewoon. Wat kan ik doen ? Is dit softwarematig of moet ik hem inleveren bij de Belcompany ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:33:
Zit er al nederlandse t9 in die nieuwe t-mobile rom? Of is dat nogsteeds knutselen...
anybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Neoz schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:07:
Mijn speaker doet het opeens niet meer ?
Als ik ga bellen dan hoor ik helemaal niks. Als ik dan met het volumeknopje naar boven ga een aantal keer hoor ik het heel even heel krakerig en vervolgens is het dan weer weg. Via de handsfree functie werkt alles wel gewoon. Wat kan ik doen ? Is dit softwarematig of moet ik hem inleveren bij de Belcompany ?
Ik heb een vergelijkbare storing! Gisteren tijdens een gesprek viel opeens de speaker uit, ook de microfoon doet het niet meer want anderen kunnen mij ook niet horen. na een paar keer proberen was het opeens weer weg en werkte alles weer. In de avond was ik iemand aan het bellen en tijdens het gesprek na een minuutje of 10: pats, weer speaker en microfoon weg. Hij gaat wel over als ik gebeld wordt, dus externe speaker werkt wel. Soft reset helpt niet, heb ik meerdere keren geprobeerd. Bij mij is het dus bijna zeker hardware matig, software heb ik al een paar maanden niet geinstalleerd en mijn laatste ROM update was 3 maanden geleden, heeft het altijd goed gedaan. Ik had al eerder last van het feit dat de phone op headset bleef staan als ik de headset eruit haalde. Stevig in de jack blazen hielp altijd wel, maar bij dit probleem niet. Het lijkt wel of de phone spontaan in headset mode overschakelt zonder dit verder aan te geven. helaas had ik geen headset bij de hand, anders had ik kunnen controleren of ik op die manier nog wel geluid had. Alleen zou je bij headset mode verwachten dat ie geen ringtone over de externe speaker gooit bij een inkomend gesprek. Ik wacht het nog 1 dag af, maar als het weer gebeurd gaat ie terug naar T-Mobile voordat de garantie vervalt over een maand.

iemand een idee waar het eventueel nog aan zou kunnen liggen?

edit: typo

[ Voor 4% gewijzigd door koksie op 27-10-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:43:
[...]

Nou,
ik heb weer dat zelfde ge eikel met de gprs verbinding, ga weer ff harde reset doen en ook de programma's stuk voor stuk installeren ( 1 per dag of zo). Ik had tot nu toe geinstalleerd:
- Pocket informant
- SPB Pocket plus
- eWallet

Ik heb het vermoeden dat het aan SPB Pocket plus ligt, maar ik hoop daar binnenkort echt achter te komen....
Die heb ik er dus ook nog niet op gezet omdat ik eigenlijk ook zo'n vermoeden heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Euh, er gaat hier iets grondig mis... Er brandt een rood lampje en het apparaat doet geen ene flikker meer, na de t-mobile update... Enigszins vervelend :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
MikeyMan schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:18:
Euh, er gaat hier iets grondig mis... Er brandt een rood lampje en het apparaat doet geen ene flikker meer, na de t-mobile update... Enigszins vervelend :X
Start hem in de update mode en gooi er een nieuwe rom overheen of eventueel een qtek rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah... Probleem is, hij doet echt niks meer... Reset werkt niet, aanzetten werkt niet... Probleempje... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:36:
Mjah... Probleem is, hij doet echt niks meer... Reset werkt niet, aanzetten werkt niet... Probleempje... :X
En aan stroom hange? Rood lampje duid meestal op een lege accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hij hangt aan de stroom, en ook dan blijft het rode lampje branden...
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.