Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Probleem was opgelost nadat ik de geheugenkaart een keer eruit heb gehaald, en toen zonder kaart een soft-reset heb gedaan.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:57:
Hoi allemaal,
Ik zit met een probleem.
Iedere keer als ik het scherm van m'n s100 (orange spv m500) uit wil doen d.m.v. de power knop lijkt het besturingssysteem zich op te hangen. Ik krijg geen feedback meer op screentaps, niets. Na een tijdje gaat de backlight wel uit, maar verder dus helemaal niets.
Ik kan het apparaatje dan soft resetten en ik kan het daarna weer bedienen, totdat... yup... ik em weer op "standby" wil zetten middels de power knop. Dan hangt ie weer.
Ik heb naast een soft reset een harde reset geprobeerd, met en zonder soft reset voordat alle qtek software d'r op gebeukt wordt (ROM 1.11).
Ik heb de boel zelfs geflashed naar v 1.12 zoals beschreven in de tutorial in de startpost van dit topic. Met@#$(%*&
hetzelfde euvel nog steeds aanwezig. Ik word er nu zo onderhand echt helemaal krankjorem van, want de functionaliteit van m'n telefoon is op deze manier nul.
Heeft iemand dit zelf al eerder meegemaakt of in ieder geval een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
En anders: Heeft iemand een idee wat ik hier het beste mee doe? Ga ik terug naar Orange bijvoorbeeld? Neem ik contact op met Qtek? Iets anders?
Alvast hartelijk bedankt.
Tim
</ramble>
<handen in haar>...
Ik kan 't echt nergens vinden? Niet in WMP zelf en niet in de helpfile OP DE PPC!!!
Ten eerste gebruik ik WMP pas sinds 1 dagje weer om via myorb.com m'n eigen films (die op m'n computer staan) te streamen. Hij speelt deze automatisch af in WMP en dus moet dat maar.
Nu zat ik net dus Swordfish te kijken allemaal heel leuk en aardig enzo en werkt perfect,
maar ik wilde 't wel in fullscreen bekijken, naja ook goed, alleen m'n scherm 'kantelt' de verkeerde kant op (voor mij dan) Als m'n scherm fullscreen is wil ik graag m'n knopjes (telefoontoets, ophangtoets, opladeringang) aan de linkerkant van m'n telefoon hebben.
Als ik 'm nu op fullscreen zet, 'kantelt' die dus de andere kant op en dit vind ik niet prettig.
Ik weet bijna zeker dat ik dit ooit heb ingesteld, maar waar moet ik dat nou precies doen?
Misschien een WMP-neuroot hier die 't mij precies kan vertellen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Als je eerst je beeldschem kantelt . (icoontje onder aan je screen) naar de juiste kant. en vervolgens pas de media speler opent. dan zul je zien dat bij full screen het beeld niet draait, en in je gewenste hoek blijft afspelen.CLB schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:22:
Vraagje over het standaard Windows Media Player!
Ik kan 't echt nergens vinden? Niet in WMP zelf en niet in de helpfile OP DE PPC!!!
Ten eerste gebruik ik WMP pas sinds 1 dagje weer om via myorb.com m'n eigen films (die op m'n computer staan) te streamen. Hij speelt deze automatisch af in WMP en dus moet dat maar.
Nu zat ik net dus Swordfish te kijken allemaal heel leuk en aardig enzo en werkt perfect,
maar ik wilde 't wel in fullscreen bekijken, naja ook goed, alleen m'n scherm 'kantelt' de verkeerde kant op (voor mij dan) Als m'n scherm fullscreen is wil ik graag m'n knopjes (telefoontoets, ophangtoets, opladeringang) aan de linkerkant van m'n telefoon hebben.
Als ik 'm nu op fullscreen zet, 'kantelt' die dus de andere kant op en dit vind ik niet prettig.
Ik weet bijna zeker dat ik dit ooit heb ingesteld, maar waar moet ik dat nou precies doen?
Misschien een WMP-neuroot hier die 't mij precies kan vertellen?
Als je wilt kun je aan het kantelen ook een hard button koppelen. kun je tijdens het kijken op de button klikken, het beeld zal dan draaien. Veel kijkplezier !
Haha zo werkt 't idd ook! Mja vage shizzle, ik meen me te herinneren dat ik 't ook gewoon in WMP kon regelen!!? En die hardware button koppelen bedoel je dan gewoon 'normaal' zeg maar of die hardware button koppelen in WMP zelf ergens? Nja voorlopig werkt 't wel! Haha thanks man!Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:05:
[...]
Als je eerst je beeldschem kantelt . (icoontje onder aan je screen) naar de juiste kant. en vervolgens pas de media speler opent. dan zul je zien dat bij full screen het beeld niet draait, en in je gewenste hoek blijft afspelen.
Als je wilt kun je aan het kantelen ook een hard button koppelen. kun je tijdens het kijken op de button klikken, het beeld zal dan draaien. Veel kijkplezier !
Ik zit denk toch fout! Ik heb er SPB Pocket Plus opstaan en heb als extra optie toegevoegd aan 't kruisje rechtsboven: Soft-reset en Rotate Screen Right en tsjaa dan gaatie wel goed staan
Naja dat zal 't dus geweest zijn, dus je had gewoon gelijk Mastermini! Hoihoi
[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 18-10-2005 23:24 ]
so far so good... ik moet morgen maar ffies kijken hoe ik het ook daadwerkelijk aan de praat krijg, maar ziet er veel belovend uit (heb de com poorten al kunnen verranderen) Maar laat ik eerst maar ffies m'n roes uitslapen!Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 08:16:
[...]
http://support.microsoft....px?scid=kb;en-us;883970#7
Kijk eens of je wat hebt aan bovenstaande link....
"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Je kan gewoon de Qtek-rom gebruiken, daar zit verder geen providermeuk in-CKY2K- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:14:
Zo mensen, na een poos een beetje weinig tijd gehad te hebben (ben hier bij topic deel 6 afgehaakt) ga ik van het weekend maar weereens flink met mijn telefoontje aan de slag! Ik draai nog steeds op ROM versie 1.0Iemand enig id welke rom versie nu het beste is? Ik heb hem het liefst van QTek (heb zelf een MDA, maar heb een enorme hekel aan provider specifieke versies)...verder hulde aan het topic! Er staat enorm veel info in!
Linkje
[ Voor 7% gewijzigd door Mex op 19-10-2005 09:29 ]
Hoe groot moet je SD card eigenlijk zijn voor de nieuwste TOMTOM? (versie 5 dacht ik?) Ik ga rond mijn verjaardag eindelijk een GPS muis, autolader, etc kopen. Ik dacht dat de 256mb versie die je bij de MDA kreeg wel voldoende was zodat ik er gewoon een 1Gb kaartje bij kon kopen voor MP3's etc...correct me if I'm wrong. (anders koop ik wel twee 512 kaartjes en gaat mijn huidige kaartje over naar mijn vriendin...)
TomTom zelf is heel klein 5mb maar de kaarten per stuk zijn 150mb. Ik heb 256 en daar kan je net 2 kaarten op doen!-CKY2K- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:36:
Thx Mex, ik zal ook weereens op je forum kijken ivm reinstall van een aantal apps.
Hoe groot moet je SD card eigenlijk zijn voor de nieuwste TOMTOM? (versie 5 dacht ik?) Ik ga rond mijn verjaardag eindelijk een GPS muis, autolader, etc kopen. Ik dacht dat de 256mb versie die je bij de MDA kreeg wel voldoende was zodat ik er gewoon een 1Gb kaartje bij kon kopen voor MP3's etc...correct me if I'm wrong. (anders koop ik wel twee 512 kaartjes en gaat mijn huidige kaartje over naar mijn vriendin...)
Voor de Rom moet je inderdaad deze hebben http://www.qtek.nl/_BIN/M..._11200_550_11200_Ship.zip
Voor de flash http://www.smattie.nl/MDA/MaUpgradeUt_noID.exe
[ Voor 8% gewijzigd door Smattie op 19-10-2005 10:23 ]
Ligt aan de kaarten die je installeert, de applicatie zelf is niet zo groot (een paar MB); die installeer je in je hoofdgeheugen. De kaarten voor op de SD kaart wisselen per land en het is ook afhankelijk van of je de plus-versie gebruikt. Ik heb op dit moment Benelux-plus (165 MB) en Iberia (Spanje/Portugal+eilanden; 133 MB) op m'n SD kaart staan-CKY2K- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:36:
Hoe groot moet je SD card eigenlijk zijn voor de nieuwste TOMTOM? (versie 5 dacht ik?)
Nog een keer mijn vraag, ben ik echt de enige met dit probleem?
Korakal schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:32:
Ik heb ook iets irritants met m'n S110. Heel vaak wordt, als iemand belt, niet de naam die in het adresboek staat weergegeven. Soms komt die later erbij te staan (tijdens het gesprek), soms helemaal niet (terwijl het nummer wel degelijk in het telefoonboek staat en niet dubbel voorkomt). Ik heb 172 namen in het overzicht staan, met af en toe meerdere nummers per naam. Het probleem komt ook bij namen met een enkel nummer voor.
Het lijkt dus gewoon dat het adresboek niet snel genoeg de gegevens bij een inkomend nummer opzoekt. Meer mensen met dit probleem, en vooral met een oplossing hiervoor?
PS Welke ActiveSync gebruiken jullie?? Gewoon de 3.8
[ Voor 13% gewijzigd door Smattie op 19-10-2005 10:23 ]
Heb dit probleem ook af en toe, maar heb maar 20 contacten, dus denk gewoon dat het een bug is?Korakal schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:20:
[...]
[...]

TomTom werkt met TeleAtlas (http://www.navshop.com/di...talog/default.php?cPath=2) en die hebben geen kaarten van Nieuw Zeeland. Wordt lastig dus.Smattie schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:23:
Heeft iemand of weet iemand of een kaarten zijn van NewZeeland?? Ga daar namelijk rondreizen voor een paar maanden en het lijkt me handig om dan mijn TomTom op zak te hebben met de kaart van NewZeeland!
jup, 3.8PS Welke ActiveSync gebruiken jullie?? Gewoon de 3.8
Rumor : Windows Mobile 5.0 for HTC Magician ( Orange SPV M500 ) is coming soon
Hoop dat het echt waar is
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb wel al en duitse versie maar wil ook graag een nederlandse.
Mag wat mij betreft ook een oude ROM zijn.
cor
Bestaat nietVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:19:
Weet iemand waar ik een originele NEDERLANDSE T-Mobile ROM kan downloaden ??
Ik heb wel al en duitse versie maar wil ook graag een nederlandse.
Mag wat mij betreft ook een oude ROM zijn.
cor
een paar keer met je headset-plug in het gaatje priegelen of blazen of met een tandenstoker VOORZICHTIG rotzooien. moet werken.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:01:
Volgens mij mankeert er iets aan mijn Qtek! Mijn geluid voor mijn telefoon doet het niet als ik de headset niet heb aangesloten. Mijn speaker doet het echter wel. Maar het is toch zo dat als je de headset eruit trekt, dat je dan gewoon kan doorbellen?
soms denkt de telefoon dat je headset nog in de telefoon zit...
OK TomTom werkt met TeleAtlas, waar werkt Route66 mee?Korakal schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:36:
[...]
TomTom werkt met TeleAtlas (http://www.navshop.com/di...talog/default.php?cPath=2) en die hebben geen kaarten van Nieuw Zeeland. Wordt lastig dus.
Verwijderd
Ik zoek een ROM waarmee de nederlandse t-mobile mda compact
toestellen werden voorzien door t-mobile nederland.
Het hoeft dus geen nederlandstalige ROM te zijn !!
Ik wil graag mijn mda compact weer in originele t-mobile staat
terug kunnen brengen vandaar.
Mag dus ook de 1e ROM versie of zoiets zijn.
Waar kan ik die downloaden, iemand een link ?
Verwijderd
Hmm, logische verklaring, maar het lukt niet.. Kan het nog wat anders zijn? Of op een andere manier opgelost worden?A_to_the_S schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:39:
[...]
een paar keer met je headset-plug in het gaatje priegelen of blazen of met een tandenstoker VOORZICHTIG rotzooien. moet werken.
soms denkt de telefoon dat je headset nog in de telefoon zit...
Oh perfect, dan kan ik daar dus gewoon mijn originele (met adapterKorakal schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:20:
[...]
Ligt aan de kaarten die je installeert, de applicatie zelf is niet zo groot (een paar MB); die installeer je in je hoofdgeheugen. De kaarten voor op de SD kaart wisselen per land en het is ook afhankelijk van of je de plus-versie gebruikt. Ik heb op dit moment Benelux-plus (165 MB) en Iberia (Spanje/Portugal+eilanden; 133 MB) op m'n SD kaart staan
[...]
* -TheNose- zet vast een 1Gb kaartje op zijn verlanglijstje...nu de rest van de onderdelen nog!
Iemand een tip voor een goede (prijs/kwaliteit) BT GPS "muis" ?
ADAPT AD-300 Bluetooth Gps ontvanger-CKY2K- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:19:
[...]
Iemand een tip voor een goede (prijs/kwaliteit) BT GPS "muis" ?
[ Voor 46% gewijzigd door Mex op 19-10-2005 12:37 ]
Verwijderd
Heb je al gekeken bij ftp://ftp.xda-developers.com/Magician (login:xda passw xda))?Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:03:
Ik begrijp nu dat ik me niet duidelijk genoeg heb uitgedrukt.
Ik zoek een ROM waarmee de nederlandse t-mobile mda compact
toestellen werden voorzien door t-mobile nederland.
Het hoeft dus geen nederlandstalige ROM te zijn !!
Ik wil graag mijn mda compact weer in originele t-mobile staat
terug kunnen brengen vandaar.
Mag dus ook de 1e ROM versie of zoiets zijn.
Waar kan ik die downloaden, iemand een link ?
Daar is onder Dumped_Roms een T-mobile 1.01 te vinden...
Benelux-plus is Benelux gedetailleerd en de hoofdwegen van de rest van Europa. Van alle landen/gebieden heb je ook een plus-versie, dus bijv Frankrijk-plus is Frankrijk gedetailleerd + hoofdwegen van de rest van Europa. Benelux-plus en Frankrijk gaat je niet lukken op één 256 MB kaartje, ik betwijfel zelfs of Frankrijk er los al op gaat passen...-CKY2K- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:19:
Oh perfect, dan kan ik daar dus gewoon mijn originele (met adapter) kaartje van T-Mobile voor gebruiken, want ik gebruik toch alleen de Benelux plus versie (plus is met extra info toch?), en als ik een keer wat verder weg ga met de auto dan past er nog wel een kaartje van frankrijk of zo bij toch?
Zoals hierboven genoemd idd de Adapt AD-300; die is via eBay voor 65-70 euro wel te krijgen (ik heb 'm voor €63 incl shipping gekochtIemand een tip voor een goede (prijs/kwaliteit) BT GPS "muis" ?
Heb de kleinste GPS muis van dit moment. Ben er tot dusver tevreden over.-CKY2K- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:19:
[...]Iemand een tip voor een goede (prijs/kwaliteit) BT GPS "muis" ?
Adapt AD-500 Bluetooth Gps ontvanger
dus dat is helemaal top. Ik kan dan ook gebruik maken van Orb
wat echt helemaal de bom is. Ik kan dan beneden op m'n ppc bv. een filmpje kijken of 'n muziekje luisteren. Maarja 't feit is dat ik dat natuurlijk net zo goed achter m'n computer kan doen!!
Als ik weg van huis ben en dus geen internetverbinding heb via BT, maak ik gebruik van Orange World (de flat free variant, dmv een aantal instellingen) zou ik 't dan ook kunnen bekijken denken jullie? Ik heb 't namelijk net wel geprobeerd en kwam gewoon op myorb.com zag m'n lijst met films, klikte er eentje aan en hij startte WMP gewoon. Daar kon ik zien dat hij 40kps verbinding had, maar na 2 minuten was die nog niet begonnen met spelen, dus toen heb ik 't maar weer uitgezet? Ben ik nu te ongeduldig geweest of gaat zo'n service niet werken met m'n OW-flat-free-shizzle
EDIT: Ik gebruik ook ActiveSync 3.8, vanwaar die
[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 19-10-2005 18:52 ]
Eer aan je korf (haha)
Tsjaa ik DENK het ook, maar is er iemand die het zeker weet!? Orb is ook 'n aanrader dusJentae schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:23:
Ik denk dat Orange World geen streaming media ondersteunt. Anders zat ik wel de hele dag op www.nederland.fm (alle Nederlandse radiostations streaming over internet, ook een aanrader voor je gewone PC of laptop)
Verwijderd
je kunt even testen of dit werkt door deze link te openen in mediaplayer op je pocket pc
http://garnierstreamingmedia.com/asx/dancefm.asp
Op je pc zal hij 128 kb afspelen, maar in m'n mda doet ie automatisch 32 kb
Misschien moet je in je mediaplayer instellen dat je een minder snelle verbinding hebt (menu > options > network) en dan op 33.6 of minder zetten.
zal nu ff kijken of films via orb en t-mobile werkt
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 19:49 ]
(dan zit ik dus via echt internet) werkt 't wel, mja 2 mb radio streamen is maar heel kort!
Als ik 't via die flat free Orange World bundel doe werkt het NIET
Moet dan de goede conclusie zijn dat 'Orb' ook niet gaat werken via flat free Orange World
(hmm CLB vond T-mobile altijd maar irritant, mja dat Pocket Internet Totaal is wel heeeel aantrekkelijk)
EDIT: Orb test van te voren wat je verbindingssnelheid is en past de stream daar automatisch op aan
Naja net weer getest en werkt niet, via internet via BT (via AS) (pff wat een via's) werkt 't perfect
Alleen 't geluid staat dan werkelijk heeel zacht terwijl alles op maximaal staat maar dat is ander probleempje.
Een beetje offtopic vraagje dit maar toch: Hoe kan ik 'n poll maken op GoT? Gewoon zo'n standaardpoll die je wel vaker bij GoT ziet (bv PSP topic) Ik wil hier in dit topic namelijk ook 'n poll maken, maar op GoT kan ik nergens iets vinden

[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 19-10-2005 21:02 ]

Haha werkelijk, je zal 't wel tegen mij hebben heh-CKY2K- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:39:
Mensen nog 1x....het is flat FEE!!! Dus zonder RRRR!![]()
Verwijderd
Kheb nu Resco Explorer 2005 geinstalleerd. Hier zit een functie in waarmee je kunt versturen naar een BT apparaat. Tijdens versturen zie je netjes hoeveel % is verzonden.. CLB schreef: Nu ik toch bezig ben: Is er misschien 'n tooltje om ervoor te zorgen dat je de status
van iets kan zien, dat je aan 't verzenden ben? Nu is 't gewoon wachten wachten wachten
eey hij is klaar. Lijkt mij wel zo handig om te kunnen zien dat die al op de helft is met 't
verzenden of nog lang niet klaar is zeg maar? Bij m'n SE's enzo zag je gewoon 'n statusbalkje
in procenten maar hier
link: http://www.resco.net/pocketpc/explorer/default.asp
En voor de mensen waarbij Activesync nog steeds niet werkt via bleutooth. Ik heb begrepen dat AS de com poorten boven de 11 niet meer herkend. Als je al een paar keer je BT driver op je pc hebt geinstalleerd heb je kans dat de pc com 11, 12 en verder gaat gebruiken.
De hiervoor geinstalleerde com poorten zijn niet te zien in je apparaatbeheer, en zijn ook dus niet meer te verwijderen.
oplossing:
in windows xp ga je naar configuratie scherm > systeem > geavanceerd > omgevingsvariabelen
bij systeemvariabelen klik je op "nieuw" bij de naam vul je in : DEVMGR_SHOW_NONPRESENT_DEVICES en bij waarde: 1
Druk op ok en ok. en open wederom config scherm > systeem. en nu voor tabblad hardware > apparaatbeheer. kies beeld en vink "verborgen apparaten weergeven" aan.
dubbel klik op "poorten (com & LPT)". hier staan nu alle geinstalleerde com poorten.
als je deze verwijderd (rechtermuis > installatie ongedaan maken) , en dan je BT driver/software (opnieuw)installeerd zal hij beginnen met compoorten te maken vanaf com 4 of 5 welke wel worden herkend door AS.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 10:10 ]
Flat fee = platte prijs, maw één prijs ongeacht je verbruikCLB schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:44:
[...]
Haha werkelijk, je zal 't wel tegen mij hebben hehnaja ok (wat is de betekenis dan?)
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Dankjewel! Dat Resco 2005 is net zoiets als Total Commander ofzo? Klinkt wel aantrekkelijkVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:21:
[...]
Kheb nu Resco Explorer 2005 geinstalleerd. Hier zit een functie in waarmee je kunt versturen naar een BT apparaat. Tijdens versturen zie je netjes hoeveel % is verzonden.
link: http://www.resco.net/pocketpc/explorer/default.asp
Ahaa ok, weer wat geleerdKassad schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:01:
[...]
Flat fee = platte prijs, maw één prijs ongeacht je verbruik
Hebben jullie ook dat de batterij alleen maar stukken langer meegaat dan in 't begin?
Tegenwoordig zit ik zo aan de kleine 7 uur dat m'n scherm aan kan blijven staan
(terwijl heb in 't begin volgens mij hoogstens 4,5 uur was) Hier nog 'n screenshotje:

Batterijstatus: 93% vol
CLB schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:27:
[...]
[b....[/b]
[...]
Ahaa ok, weer wat geleerd![]()
Hebben jullie ook dat de batterij alleen maar stukken langer meegaat dan in 't begin?
(terwijl heb in 't begin volgens mij hoogstens 4,5 uur was) Hier nog 'n screenshotje:
[afbeelding]
Ik zie je vanavond heh
Verwijderd
Ik heb dit kaartje (Spectec WiFi SD Card) besteld, zal jullie morgen/overmogen laten weten hoe hij iswalterg schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:48:
[...]
Ik nam het feit dat ie kleiner en goedkoper is bij elkaar. Normaal gesproken is kleiner duurder, ik denk dan meteen van "wat is er mis mee..."Het bereik is het eerste waar ik aan dacht aangezien die kaartjes toch al achtelijk klein zijn en de extra ruimte voor een antenne achtig iets gebruikt zou worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 13:23 ]
Hij lijkt bij mij ook langer mee te gaan. Begin was net meer 4 uur. Nu zit ik bijna 6. Misschien ligt het aan de updates of gewoon ook echt aan de accu?CLB schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:27:
[...]
Dankjewel! Dat Resco 2005 is net zoiets als Total Commander ofzo? Klinkt wel aantrekkelijk
[...]
Ahaa ok, weer wat geleerd![]()
[afbeelding]
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Dat had ik dus ook met mijn SPV m500, terugbrengen naar de winkel dat ding.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:01:
Volgens mij mankeert er iets aan mijn Qtek! Mijn geluid voor mijn telefoon doet het niet als ik de headset niet heb aangesloten. Mijn speaker doet het echter wel. Maar het is toch zo dat als je de headset eruit trekt, dat je dan gewoon kan doorbellen?
Bij mij is er geen pijl op te trekken. Ik heb een keer 9 uur gehad, en soms maar 1,5 uur. En voo mij gevoel duurt het altijd even lang.CLB schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:27:
(terwijl heb in 't begin volgens mij hoogstens 4,5 uur was)
[ Voor 23% gewijzigd door L-VIS op 20-10-2005 14:19 ]
Haha ja is goed man
Verwijderd
Hit nummer 1 met Google.....-CKY2K- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:48:
Mensen, had het net met mijn neef over gps recievers en toen begon hij over het feit dat je beter een "vaste" gps reciever kan nemen zoals deze: http://www.sysonchip.co.kr/eng/prod/pro_gps_5.htm Dus een memmorycard en gps module in 1. Dit lijkt mij ook een stuk fijner aangezien ik dan niet steeds met twee laders moet werken en zo...maar die van sysonchip zijn voor CF en wij hebben natuurlijk SD nodig. Bestaan die uberhaupt?
Pretec SDIO GPS Card, heeft alleen geen memory aan boord.
en met memory.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 15:38 ]
Thx! Zal er eens wat reviews over zoeken. BTW merken jullie nog veel vertraging tijdens het navigeren? Of zijn jullie SD kaartjes snel genoeg?Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:35:
[...]
Hit nummer 1 met Google.....
Pretec SDIO GPS Card, heeft alleen geen memory aan boord.
en met memory.
Verwijderd
Verwijderd
Als jij het weet of iemand heeft een oplossing... ik hou me ten zeerste aanbevolenVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:44:
Ik heb sinds vandaag de livebox van wanadoo en daar zit ook BT op hoe kan ik mijn qtek s100 dan instellen om via de modem te internetten en/of op me netwerk te komen?
maar het bereik van BT is toch maar 10m ofzo
[ Voor 5% gewijzigd door BiG-GuY op 20-10-2005 22:08 ]
Verwijderd
Ik heb mijn mda compact laten vallen.
Na het in elkaar zetten, heeft hij een hard reset gedaan.
Alles werkt, maar ik ben alles kwijt.
Ik dacht, geen probleem ik hang hem aan de comp. activesync en hoppa.
Maar nee, ik moest een nieuwe map aan maken.
Het ergste is dat ik al mijn telefoon nummers kwijt ben, en ze nergens meer kan vinden. WIE helpt
bvd jeroen
Staan ze ook niet meer in Outlook?Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:56:
hallo, wie kan mij helpen.
Het ergste is dat ik al mijn telefoon nummers kwijt ben, en ze nergens meer kan vinden. WIE helpt
bvd jeroen
Ik heb dat ook 'n x gehad, al m'n contacten per ongeluk verwijderd, stonden ze ook niet in Outlook, maar de meesten had ik ook in 'n Word document getypt, moest ik alles kopieren naar Outlook en toen heb ik 't daarna gesynct. Beetje klote is 't idd wel. Naja succes ermee en laat 't ff weten!
Ikzelf had dit nog nergens gelezen:

Ik vind 't zelf nogal jammer dat 't toetsenbordje uit de linkerkant van 't toestel komt, want nu zitten die beltoetsjes enzo aan m'n rechterhand en ik had die liever aan m'n linkerhand gehad mja

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 21-10-2005 07:25 ]
Verwijderd
En voor de contacten. Ik heb zelf al m'n contacten ook op m'n sim kaart staan. via start > programs> sim manager kan ik alle contacten weer kopieren (helaas niet de adressen en emailadressen d'r bij, maar iig alle telefoonnummers). Misschien staan ze bij jou ook nog op je sim ?hallo, wie kan mij helpen.
bvd jeroen
Heb het aan de praat alleen het bereik is heel beperkt 2 á 3 meter..Is dit bij iedereen zo of is er iets aan te doen?
Verwijderd
Die 200Mhz schijnt TomTom anders prima te kunnen draaien. Misschien eerst even verdiepen in de benchmark resultaten? (heb ze er ook maar meteen voor je erbij geplaatst, de Magician is de MDA Compact, Orange M500, enz. De Wizard is de MDA Vario.)Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:51:
Alleen jammer dat er "maar" 200 MHz processor in zit. (zal tom tom minder leuk vinden) maar integrated wifi is wel leuk ja....

Overigens loopt er al een topic over deze phone, lijkt me dat je daar over deze jongste HTC telg kan leuteren en dat we dit topic over de Magician houden...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 11:09 ]
Ik dacht ik deel dit jullie even mee, misschien komen jullie het ook tegen. Laatste ROM van QTEK site. Ik hoefde alleen het IMEI nummer en serienummer te overhandigen. Verder niets, de rest wordt geregeld. Ik kon het nummer niet zo snel op de site vinden en heb ze gemaild. Mocht je hetzelfde probleem hebben:
0900 67662453
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
En ook nog deze vraag:
TV Remote..
Heb het aan de praat alleen het bereik is heel beperkt 2 á 3 meter..Is dit bij iedereen zo of is er iets aan te doen?
Verwijderd
Je vraag kicken mag pas na 24 uur,PnD schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:01:
En ook nog deze vraag:
TV Remote..
maar om er even antwoord op te geven. Niks aan te doen. Je telefoon is niet gemaakt om dienst te doen als afstandsbediening. De infrarood van het toestel heeft slechts een bepertk bereik wat genoeg is voor data overdracht (waar hij voor bedoeld is). Wil je van een grotere afstand kunnen "zappen" moet je gewoon je normale afstandsbediening pakken.
Verwijderd
Je kunt ook in 'Deze computer' oftewel Verkenner, je oude profiel 'naam' kijken naar het bestand.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:56:
hallo, wie kan mij helpen.
bvd jeroen
Kijk dan in C:\Documents and Settings\*******\Application Data\Microsoft\ActiveSync\Profiles\xxxx
***** staat voor je gebruilersnaam in Windows. Ga ik vanuit dat je Windows hebt.
xxx staat natuurlijk voor je oude profiel.
In deze map staat het bestand 'Backup' als je in activesync een backup hebt gemaakt.
Deze kun je kopieeren en plakken naar je nieuwe map.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 13:46 ]
dat elke keer als de computer wordt aangezet (en BT dus actief wordt)
hij automatisch een ActiveSync verbinding tot stand brengt met m'n SPV M500?
Ik weet dat ik niet veel stapjes hoef uit te voeren,
om 't handmatig te doen, mja Nederlands. Te dik, luiheid enzovoort
Verwijderd
Bedoel je op de M500 of de PC?CLB schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:13:
Bestaat er misschien 'n tooltje wat er voor zorgt,
dat elke keer als de computer wordt aangezet (en BT dus actief wordt)
hij automatisch een ActiveSync verbinding tot stand brengt met m'n SPV M500?
Ik weet dat ik niet veel stapjes hoef uit te voeren,
om 't handmatig te doen, mja Nederlands. Te dik, luiheid enzovoort
Heb een tmobile mda met nieuwe qtek rom.
Dat is je batterijstatusPnD schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:45:
Waarom krijg ik na het installeren van SPB Pocketplus boven mijn taakbalk (waar tijd etc. in staat) allemaal kleine blauwe horizontale streepjes?
Heb een tmobile mda met nieuwe qtek rom.
Zet maar is 'n andere skin aan, dan kleuren die 'balkjes' mee

Als je naar de opties gaat van SPB Pocket Plus en daar kiest voor: Taskbar Battery Indicator
kun je deze balkjes smal of large kiezen! Ik heb ze in deze screenshots op 'large' staan!
Ik bedoel dus dat als ik mijn computer aanzet (waardoor dus automatisch BT aan gaat op de computer) hij (de computer dus) automatisch naar BT-apparaten in de buurt gaat zoeken, hij dus m'n telefoon vind (waar ik inmiddels BT op heb aangezet) en daarmee automatisch een Active Sync verbinding mee opzet, zodat ik niet 5x hoef te tappen op m'n M500!
[ Voor 69% gewijzigd door CLB op 21-10-2005 18:03 ]
Verwijderd
Ik hoor me telefoon wel piepen ik zie ook wie er belt... ik kan op anwser drukken wat ik wil.
Maar hij pakt de lijn niet op.
Iemand n idee?
zoek is op google naar: total remotePnD schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:01:
TV Remote..
dan vind je software, maar ze hebben ook een hardware add-on
imijn batterij ging toen ik hem net had ruim 7 uur mee volgens mn telefoon zelf (in pda stand)
ik heb geupdate enzo naar 1.12 (originele van orange) en wat programmas geinstalleerd en tot mijn verbazing gaat mijn batterij nog maar 3 uur in pda stand mee
nu werd ik vanmorgen wakker, en had mijn telefoon een hele nacht aan oplader gelegen
en nu geeft ie zelfs 2.5 uur aan!
ik heb mijn backlight en power functies geontroleerd en gelijk gezet met die van een nog originele.. mar dat haalde niets uit
ook de batterij verwisselen haalt niets uit, het ligt dus waarschijnlijk aan iets dat is geinstalleerd ofzo
maar hoe kan ik er achter komen wat dat dan is?
want 2.5 of ruim 7 uur dat scheelt nogal d8 ik zo
Een opmerking. De manier waarop een toestel het aantal resterende uren standbytijd berekend hoeft niet altijd correct te zijn. Neem als voorbeeld een programma dl-en met de computer. Windows berekent dan adhv factoren de resterende dl-tijd en die wil nog wel eens fluctueren. Ik vermoed dat de M500 een soortgelijk "probleem" heeft. Beter is het denk ik om het percentage dat de batterij-meter aangeeft aan te houden. Just a thought.cryptapix schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:52:
ik heb net ff gezocht maar kom niet tot een concreet antwoord
imijn batterij ging toen ik hem net had ruim 7 uur mee volgens mn telefoon zelf (in pda stand)
ik heb geupdate enzo naar 1.12 (originele van orange) en wat programmas geinstalleerd en tot mijn verbazing gaat mijn batterij nog maar 3 uur in pda stand mee
nu werd ik vanmorgen wakker, en had mijn telefoon een hele nacht aan oplader gelegen
en nu geeft ie zelfs 2.5 uur aan!
ik heb mijn backlight en power functies geontroleerd en gelijk gezet met die van een nog originele.. mar dat haalde niets uit
ook de batterij verwisselen haalt niets uit, het ligt dus waarschijnlijk aan iets dat is geinstalleerd ofzo
maar hoe kan ik er achter komen wat dat dan is?
want 2.5 of ruim 7 uur dat scheelt nogal d8 ik zo
In 't begin moet zo'n batterij ook nog helemaal 'opstarten' en kan 't best dattie zo raar doet.
In 't begin stond mijn batterij altijd op 4,5 uur (als die van de lader afkwam) en tegenwoordig op 7 uur.
(Ik moet wel zeggen dan m'n normale lader (vanaf 't stopcontact) steeds minder contact maakt met m'n SPV M500. Ik heb 't nu al 2x gehad dat ik snachts met m'n brakke kop die lader aansloot en hij sochtends gewoon niet opgeladen was!) Mja binnenkort ga ik toch voor 'n nieuwe SPV M500

Ik weet niet, hij begint 'n beetje kuren te vertonen zoals:
vaak freezen (soft-reset), hij is best wel sloom aan 't worden langzamerhand,
ik betaal me toch scheel aan de verzekering dus 'n nieuwe kan best wel 'n keer.
Sommige mensen zoals hier te lezen was kregen om elk wissewasje 'n nieuwe
bv. het geluid doet 't niet (terwijl ze gewoon wisten dat ze ff moesten blazen in de headsetuitgang)
Weet iemand trouwens hoe 't zit met als die gestolen wordt?
Mijn SPV wordt gestolen, daar ben ik voor verzekerd, ze hebben uiteraard nog het IMEI-nummer van m'n oude SPV, wordt die oude dan afgesloten ofzo of kan dat niet? Dattie helemaal niet meer gebruikt kan worden? Ik krijg dan 'n mooie nieuwe en ben weer blij enzo. Maar ik vraag me dus af, wat er met zo'n SPV kan gebeuren? Kan die echt gelocked worden dattie alleen maar te gebruiken is als decoratie op je woonkamertafel of kun je 'm gewoon nog gebruiken (mits met andere simkaart)
(en de dief 'm dus nog door kan verkopen ook voor 'n leuke prijs
Mja ik wacht eerst wel todat die Qtek 9100 in Orange versie komt (de T-mobile vario)
en dan vraag ik wel of ik met wat bijleggen dat toestel kan krijgen (Wi-fi lijkt me wel grappig namelijk)
anybodyjems1980 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:06:
hmm heb een raar probleem, heb de sms notificatie aangezet in mn registry, gaat al maanden goed
maar nu zit er in mn inbox opeens een sms dilivered notification bericht en deze kan ik niet verwijderen openen of verplaatsen...
als ik met find in de messages zoek geeft ie ook aan dat deze notificatie 6.9 mb groot opeens is, en heb al gezocht naar dit bestandje maar kan t nergens vinden![]()
en je blijft ook gewoon de melding 1unread message houden
iemand idee hoe dit te verwijderen is??
Ja als je toch verzekering hebt dan zou ik het zeker doen, hoe eerder hoe beter lijkt mij. Je hebt er recht op.Ik weet niet, hij begint 'n beetje kuren te vertonen zoals:
vaak freezen (soft-reset), hij is best wel sloom aan 't worden langzamerhand,
ik betaal me toch scheel aan de verzekering dus 'n nieuwe kan best wel 'n keer.
Sommige mensen zoals hier te lezen was kregen om elk wissewasje 'n nieuwe
bv. het geluid doet 't niet (terwijl ze gewoon wisten dat ze ff moesten blazen in de headsetuitgang)
Foei !Weet iemand trouwens hoe 't zit met als die gestolen wordt? Mijn SPV wordt gestolen, daar ben ik voor verzekerd, ze hebben uiteraard nog het IMEI-nummer van m'n oude SPV, wordt die oude dan afgesloten ofzo of kan dat niet? Dattie helemaal niet meer gebruikt kan worden? Ik krijg dan 'n mooie nieuwe en ben weer blij enzo. Maar ik vraag me dus af, wat er met zo'n SPV kan gebeuren? Kan die echt gelocked worden dattie alleen maar te gebruiken is als decoratie op je woonkamertafel of kun je 'm gewoon nog gebruiken (mits met andere simkaart) (en de dief 'm dus nog door kan verkopen ook voor 'n leuke prijs)
[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 22-10-2005 11:37 ]
nou het gekke is dat ie dit aangeeft na volledig te zijn opgeladen, en tot dat ie weer helemaal leeg is geeft ie steeds minder aan, heb ook al geprobeerd hem langer uit te zetten om te kijken of dat scheelt.. maar het maakt gewoon allemaal niet uit.. het percentage is wel goed, maar het is ook echt alsof ie veel sneller leeggaatdafmay schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:36:
[...]
Een opmerking. De manier waarop een toestel het aantal resterende uren standbytijd berekend hoeft niet altijd correct te zijn. Neem als voorbeeld een programma dl-en met de computer. Windows berekent dan adhv factoren de resterende dl-tijd en die wil nog wel eens fluctueren. Ik vermoed dat de M500 een soortgelijk "probleem" heeft. Beter is het denk ik om het percentage dat de batterij-meter aangeeft aan te houden. Just a thought.
mn ex heeft er namelijk ook 1 en die gaat gewoon veel langer mee want ik moet hem telkens opladen (elke 2 dagen ofzo)
neej integendeelCLB schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:44:
@Cryptapix: Ik denk ook dat je die M500 net hebt of niet?
In 't begin moet zo'n batterij ook nog helemaal 'opstarten' en kan 't best dattie zo raar doet.
In 't begin stond mijn batterij altijd op 4,5 uur (als die van de lader afkwam) en tegenwoordig op 7 uur.
(Ik moet wel zeggen dan m'n normale lader (vanaf 't stopcontact) steeds minder contact maakt met m'n SPV M500. Ik heb 't nu al 2x gehad dat ik snachts met m'n brakke kop die lader aansloot en hij sochtends gewoon niet opgeladen was!) Mja binnenkort ga ik toch voor 'n nieuwe SPV M500
ik heb hem nu half jaar en het wordt bij mij dus steeds slechter
in begin gaf ie juist 7 uur aan en nu nog maar 2.5!
en mn ex heeft de m500 korter dan ik en die gaat echt veel langer mee
zij heeft alleen nog wel de oude firmware, ik de nieuwste
Verwijderd
Hoe heb jij het toestel altijd opgeladen ? Eerst zoveel mogelijk gebruiken en dan pas, of om de haverklap aan de lader ? Ik weet dat een Li-Ion batterij geen last heeft van geheugen-effect, maar op de lange duur heeft het laadproces wel degelijk effect op de batterij. Dit heeft dan weer te maken met de levensduur van de batterij. Die heeft maar een maximaal aantal "cycles". Dat is wat ik heb begrepen en gelezen op bijv http://www.batteryuniversity.com/partone.htmcryptapix schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:08:
[...]nou het gekke is dat ie dit aangeeft na volledig te zijn opgeladen, en tot dat ie weer helemaal leeg is geeft ie steeds minder aan, heb ook al geprobeerd hem langer uit te zetten om te kijken of dat scheelt.. maar het maakt gewoon allemaal niet uit.. het percentage is wel goed, maar het is ook echt alsof ie veel sneller leeggaat
mn ex heeft er namelijk ook 1 en die gaat gewoon veel langer mee want ik moet hem telkens opladen (elke 2 dagen ofzo)
Ik laad ook nog steeds mijn M500 op wanneer dat uitkomt en niet pas als de batterij redelijk leeg is. Dit om gewoon altijd een volle batterij te hebben in het geval dat ik veel bel. Mischien ga ik toch maar eens over op laden wanneer batterij leeg is. Het kan op de langere duur een verschil gaan maken.
ik laad hem op als ie nog maar uurtje ofzo mee gaat soms wat minderdafmay schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:54:
[...]
Hoe heb jij het toestel altijd opgeladen ? Eerst zoveel mogelijk gebruiken en dan pas, of om de haverklap aan de lader ? Ik weet dat een Li-Ion batterij geen last heeft van geheugen-effect, maar op de lange duur heeft het laadproces wel degelijk effect op de batterij. Dit heeft dan weer te maken met de levensduur van de batterij. Die heeft maar een maximaal aantal "cycles". Dat is wat ik heb begrepen en gelezen op bijv http://www.batteryuniversity.com/partone.htm
Ik laad ook nog steeds mijn M500 op wanneer dat uitkomt en niet pas als de batterij redelijk leeg is. Dit om gewoon altijd een volle batterij te hebben in het geval dat ik veel bel. Mischien ga ik toch maar eens over op laden wanneer batterij leeg is. Het kan op de langere duur een verschil gaan maken.
om de 2 dagen
maar dat maakt niet uit, want de telefoon van mn ex geeft met mijn batterij ook aan dat ie nog 7 uur kan terwijl mijn telefoon vind dat ie er maar 2 uur mee kan doen
ik heb natuurlijk niet geprobeerd of hij bij haar ook echt 7 uur volhoud
maar altijd als ik nieuwe telefoon heb doe ik de 1ste paar keer echt helemaaal leeg laten gaan en weer helemaal opladen dus batterij is opzich wel krachtig als goed is
Tsjaa kan iemand hier uitsluitsel over geven, want dan haal ik wel 'n nieuwe en is m'n oude gestolendafmay schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:36:
[...]
Foei !En nee ik denk niet dat je oude toestel op wat voor manier dan ook te locken is, vooral niet als ie al ge-unlocked is

Hmm dan is 't idd maar vaag zeg. Waarschijnlijk 'n brakke batterij ofzo?cryptapix schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:08:
[...]
neej integendeel
ik heb hem nu half jaar en het wordt bij mij dus steeds slechter
in begin gaf ie juist 7 uur aan en nu nog maar 2.5!
en mn ex heeft de m500 korter dan ik en die gaat echt veel langer mee
zij heeft alleen nog wel de oude firmware, ik de nieuwste
Ik zou 't nog eventjes aankijken en dan gewoon terug naar de Orange-shop gaan hoor!
Ps. Als je 't van mij zou willen weten: Ik heb de eerste 3 x ofzo de batterij volledig leeg laten lopen en daarna helemaal vol opgeladen. Tegenwoordig gooi ik 'm gewoon elke avond in de lader, zodattie de ochtend daarop weer helemaal vol is. Als m'n batterij enigzins kuren gaat vertonen, ga ik gewoon terug naar Orange om ' n nieuwe te claimen (die moeten ze dan geven en anders ben ik nog xtra verzekerd)
Ja man dat zijn gewoon .gif files! Ik heb me ook al rotgezocht, waar en ik welke map ik die dingen moet neerplempen. En heeft er iemand nog 'n site met freeware .psk files, zou ik ook wel leuk vinden!Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:36:
Voor het fotos maken kan je THEMES gebruiken. Een soort template zeg maar. Waar kan ik nog meer van zulke templates downloaden?
(sinds Dafmay mij heeft uitgelegd hoe ik m'n mobiel moet pimpen ben ik er flink mee bezig
[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 22-10-2005 14:09 ]
zoals ik dus al zeiCLB schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:06:
[...]
Hmm dan is 't idd maar vaag zeg. Waarschijnlijk 'n brakke batterij ofzo?
Ik zou 't nog eventjes aankijken en dan gewoon terug naar de Orange-shop gaan hoor!
Ps. Als je 't van mij zou willen weten: Ik heb de eerste 3 x ofzo de batterij volledig leeg laten lopen en daarna helemaal vol opgeladen. Tegenwoordig gooi ik 'm gewoon elke avond in de lader, zodattie de ochtend daarop weer helemaal vol is. Als m'n batterij enigzins kuren gaat vertonen, ga ik gewoon terug naar Orange om ' n nieuwe te claimen (die moeten ze dan geven en anders ben ik nog xtra verzekerd)
het ligt niet aan batterij, ik heb hem verwisseld met die van iemand anders.. en mijn telefoon geeft nog steeds aan dat ie maar 2.5 uur mee gaat
terwijl mijn batterij in haar telfoon gewoon 7 uur mee gaat
ik denk dat er iets van een programma ofzo mee draait dat gewoon mn batterij vreet
backlight staat trouwens op het laagst maar merk geen verschil als ik het hoger zet in batterijleeftijd
ik ben ook verzekerd dus das prob niet
ah, drie seconden google...http://www.pocketpcthemes.com/ bijvoorbeeld
[ Voor 17% gewijzigd door Donaldinho op 22-10-2005 17:30 ]
You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”
Bij de DUMPED_Roms van XDA-Developers staat de tmobile-uk_wwe_ROM_1.12.00
Zie net dat het een .nb1 bestand is. Dacht zoiets als op je SD zetten en handmatig in de boot mode, maar dit lukte me indertijd ook niet met een .nb1 radio update)
Hoe moet je met zo'n bestand omgaan voor de upgrade?
Heb hem nog niet geprobeerd, maar misschien wel de moeite waard aangezien ik nog steeds het befaamde GPRS could not connect probleem heb. Kwam zelf van de 1.01 versie van tmobile af zonder dit probleem en had de update van QTEK gedaan, omdat ik dit wel interessant vond voor de snellere werking van de tel en het verdere uiterlijk ervan. Tot op heden heb eigenlijk alleen nog maar nadelen ondervonden aan deze ROM update.
Heeft iemand al eens de 1.01 rom van tmobile van XDA proberen terug te zetten?
Draai inmiddels Radio 1.13 omdat ik dacht dat hiermee het could not connect GPRS probleem opgelost zou zijn, maar ook niet helaas.
Mijn vriendin zit nog steeds met het TomTom 5.1 upgrade probleem. TomTom valt geheel uit na het opstarten. Op XDA-Developers loopt hierover ook een topic. Hierin staat een interessant verhaal van een gebruiker die uit wanhoop de originele heeft gekocht en het probeerde op te lossen met de helpdesk en support. Simpel antwoord van TomTom is dat de update 5.1 niet is ontwikkeld voor de MDA Compact........

Voor haar is het misschien interessant om de 1.12 van tmobile terug te zetten (draait nu de bekende QTEK 1.12 550 variant zoals ik) ivm garantie vanuit tmobile te claimen voor het probleem met TomTom. Dan is ie voor de simpele opvatting van Tmobile garantie dat je niet mag kloten met je toestel weer origineel te noemen
[ Voor 10% gewijzigd door MightyMr2Mike op 22-10-2005 18:15 ]
Kan volgens mij niet eens, dus degene die je erop hebt staan, blijft er opstaan totdat je 'm upgrade!
Ten tweede: T-mobile geeft garantie op de hardware! Welke software (en dus ROM) je erop hebt staan maakt niks uit met garantie! Mja als je aan gaat bellen bij T-mobile dat door 'n ROM je TT niet meer werkt, wordt 't idd wel lastigjes zeg als er 'n Qtek ROM opstaat! Mja gewoon proberen hoor!
Gewoon zeggen dat jouw hardware (ja MDA en dus garantie van T-mobile) niet werkt met TT
Verwijderd
Mijn MDA is netjes beschermd door een leren tasje (krusell), ook het display
is hierdoor beschermd.
Is het nu nog nodig het display extra te beschermen d.m.v. display folie
of is het nu voldoende beschermd.
Met andere woorden: komen er ook krasjes op het display van het pennetje
wat we gebruiken ??
Iemand die het toestel al wat maandjes gebruikt zonder folie moet dit
volgens mij kunnen zien.
BlaVerwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:14:
Ik heb een vraagje voor de die hards onder ons hier.
Mijn MDA is netjes beschermd door een leren tasje (krusell), ook het display
is hierdoor beschermd.
Is het nu nog nodig het display extra te beschermen d.m.v. display folie
of is het nu voldoende beschermd.
Met andere woorden: komen er ook krasjes op het display van het pennetje
wat we gebruiken ??
Iemand die het toestel al wat maandjes gebruikt zonder folie moet dit
volgens mij kunnen zien.
Ik heb er zelf 'n screenprotector opgehad en vond 't lastigjes, je moest keihard drukken
Nu heb ik 'm een half jaartje en er zitten we wat krasjes op 't display, maar dit valt mij reuze mee.
En how cares als die 't maar goed blijft doen toch! Er komen geen krasjes door 't pennetje wat je gebruikt (heet: stylus) alleen maar door 't schuren in je zak (langs sleutels ofzo)
Ik heb inmiddels behoorlijk wat ervaring met zowel TomTom 5 als Navigon 5 en ze werken allebij prima, berekenen gaat heel snel. Tomtom "loopt" net iets soepeler in 3D maar met Navigon kan je echt heel veel meer. Sinds kort gebruik ik alleen nog maar Navigon omdat TomTom toch wel redelijk vaak vastlopers had (vooral bij mij voor de deur op de A10, altijd op dezelfde plek, en heel irritant een flink aantal keer op vakantie). Navigon (5.1) werkt echt vlekkeloos en zit ten opzichte van TomTom veel minder vaak fout. Bovendien is het voor bij mijn bijbaan (autoverhuur) makkelijk dat hij aan rit-registratie kan doen en dat hij een waarschuwing geeft als je een van te voren ingesteld aantal kilometers te hard rijdt. Wat ook relaxed is, is dat de "benelux" kaart tot aan parijs rijkt...-CKY2K- schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:44:
Vraagje aan de tomtom/navigon gebruikers onder ons...trekt de mda dat navigeren een beetje? Is hij sterk genoeg, gaat het calculeren snel genoeg? Sta namelijk op het punt om het ook aan te schaffen!
[ Voor 3% gewijzigd door xvanwaart op 22-10-2005 20:24 ]
Ik was al eerder een beetje aan het experimenteren geweest met verschillende roms en das geen probleem hoor terug (downgraden). Had al eens een Imate versie na de Qtek 1.12 erop gezet, maar dat was zo'n foeilelijk bootscherm dat die er ook weer snel af was.CLB schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:12:
Volgens mij is er nog nooit iemand geweest die 'n ROM-downgrade heeft gedaan!
Kan volgens mij niet eens, dus degene die je erop hebt staan, blijft er opstaan totdat je 'm upgrade!
Ten tweede: T-mobile geeft garantie op de hardware! Welke software (en dus ROM) je erop hebt staan maakt niks uit met garantie! Mja als je aan gaat bellen bij T-mobile dat door 'n ROM je TT niet meer werkt, wordt 't idd wel lastigjes zeg als er 'n Qtek ROM opstaat! Mja gewoon proberen hoor!
Gewoon zeggen dat jouw hardware (ja MDA en dus garantie van T-mobile) niet werkt met TT
Heb vanavond WWE_11100_550_11100 op mijn MDA gezet vanaf de WWE_11200_550_11200 gedowngrade. Misschien ben ik de eerste
Ik heb een beetje op gevoel weer een 550 versie gepakt en deze was ook weer van QTEK met het mooie bootlogo van een QTEK City skyline. Zijn de 550's van QTEK en andere nummers van respectievelijk Imate, Orange etc.?
Ik ben erg benieuwd of Tmobile dat zou slikken, maar is het proberen waard. Maar ja als je hem opstuurd dan ben je hem weer zo lang kwijt waarschijnlijk en als ie dan ook nog eens terugkomt en ze hebben er niets aan gedaan is dat zonde.
op welke helderheid staat je telcryptapix schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:36:
[...]
zoals ik dus al zei
het ligt niet aan batterij, ik heb hem verwisseld met die van iemand anders.. en mijn telefoon geeft nog steeds aan dat ie maar 2.5 uur mee gaat
terwijl mijn batterij in haar telfoon gewoon 7 uur mee gaat
ik denk dat er iets van een programma ofzo mee draait dat gewoon mn batterij vreet
backlight staat trouwens op het laagst maar merk geen verschil als ik het hoger zet in batterijleeftijd
ik ben ook verzekerd dus das prob niet
ok, ben scheel
[ Voor 7% gewijzigd door BiG-GuY op 23-10-2005 10:37 ]
http://www.t-mobile.de/do..._11301_129_11200_ship.exe

Hmmz, het is een duitse rom
[ Voor 8% gewijzigd door Mex op 23-10-2005 12:12 ]
25-okt-05 T-MOBILE UPDATE MDA
Ik ben bang van niet.en lost die dat probleem met de slechte cam pics op?
jah ik dus ook op minimaalBiG-GuY schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:35:
[...]
op welke helderheid staat je tel? want wanneer je die reduceert tot zeg maar net niet uit, dan gaat die een stuk langer mee...
edit:een vriend van me wil het altijd maximaal hebben, ook met Orange SPV500 en bij hem geeft die dan ook max iets van 3 uur aan ofzo... het scherm zuipt gewoon... ik heb de backlight op minimaal staan en heb 7+uur tijd...
ok, ben scheel
maar dat maakt niet uit
want als ik hem vol open zet zie ik geen verschil in leeftijd nvan mn batterij hoor??
't Is idd niet zo dat je de batterijduur (op je ppc) ziet veranderen als je je backlight anders instelt,cryptapix schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:05:
[...]
jah ik dus ook op minimaal
maar dat maakt niet uit
want als ik hem vol open zet zie ik geen verschil in leeftijd nvan mn batterij hoor??
misschien werkt 'n softreset daarna wel. Dattie op full staat en dan geeftie 3:21 aan en dan je de backlight dan op minimum zet, softreset doet en hij dan bv 5:44 aangeeft ofzo!? 't Is maar 'n idee!?
Ik draai TomTom5 op de Orange M500 en ik ben erg tevreden over de snelheid waarmee routes berekend worden en de snelheid waarmee het scherm refreshed wordt tijdens het rijden.-CKY2K- schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:44:
Vraagje aan de tomtom/navigon gebruikers onder ons...trekt de mda dat navigeren een beetje? Is hij sterk genoeg, gaat het calculeren snel genoeg? Sta namelijk op het punt om het ook aan te schaffen!
Ik vind het toch iets te riskant zonder screen protector. Een zandkorreltje op je scherm en je gaat er met je stylus over heen en er zit een kras in je scherm...CLB schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:44:
[...]
BlaTasje is meer dan zat
Ik heb er zelf 'n screenprotector opgehad en vond 't lastigjes, je moest keihard drukken
Nu heb ik 'm een half jaartje en er zitten we wat krasjes op 't display, maar dit valt mij reuze mee.
En how cares als die 't maar goed blijft doen toch! Er komen geen krasjes door 't pennetje wat je gebruikt (heet: stylus) alleen maar door 't schuren in je zak (langs sleutels ofzo)
[ Voor 5% gewijzigd door sunoke op 23-10-2005 22:37 ]
http://www.pocketpcthemes.com/
http://www.ppc4you.com/themes.cgi
http://www.pdagold.com/themes/
http://www.jumpingcholla.com/jce_pocketthemes.htm
Ben trouwens maar gestopt met bluetooth connecten met m'n pc, vond die bluetooth tool software toch behoorlijk instabiel/m'n foon moest echt 30x per dag opnieuw opstarten. Nu, ouderwets usb kabeltje, scheelt véél hoofdpijn, echt aan te raden
You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”
Als je nieuw abbo wilt en je wilt goedkoop kun je in 99% vd gevallen beter een simonly nemen en toestel via mp fixxen
Dit topic is gesloten.