HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 11

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.344 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
sorry, ben er niet zo in thuis maar wat is er eigenlijk zo spannend aan deze BT headset? de specs van mijn G2 lijken toch beter en die is veel goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
xvanwaart schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:31:
sorry, ben er niet zo in thuis maar wat is er eigenlijk zo spannend aan deze BT headset? de specs van mijn G2 lijken toch beter en die is veel goedkoper...
Deze headset is al aangekondigd in Juli 2004.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
oh ja, dan is ie wel vet!!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2016
Mijn vriendin heeft gisteren ook een MDA compact gekocht (ik heb die van mij sinds november 2004 uit Duitsland) en nou ontdek ik een aantal rare dingen.

Ik heb ondertussen firmware 112, maar het lijkt mijn telefoon helemaal geen goed te doen. Die van haar is 3mnd oud (gewoon van T-Mobile) en reageert veel sneller, bij mij crasht TomTom regelmatig als ik 'm te zwaar belast (snel door een kaart scrollen bijv.) maar vooral de foto kwaliteit is veel beter. Onderstaand is dezelfde foto tegelijk met die van haar en die van mij gemaakt.

De firmware 1.01: Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/978/qtektest101g1yn.th.jpg
De firmware 1.12: Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/5779/qtektest112g5oo.th.jpg

Is jullie foto kwaliteit met deze update ook zo enorm belabberd geworden?

En tweede punt is de headset. Ik ben ondertussen aan m'n derde headset toe en heb toto nu toe alleen die lelijke, oncomfortabele (want te grote oordopjes) zwarte kunnen vinden bij PDA shop. Nou kreeg mijn vriendin zo'n mooie witte (zie onder) die note bene beter past bij die T-Mobile versie van haar.

Is deze ook ergens los te verkrijgen dat jullie weten? Zo niet, zijn er wel andere goeie headesets met deze aansluiting verkrijgbaar (ik heb met de eerste headset die soldeeractie geprobeerd, maar die heeft het net een maand gered voor de soldeer losliet...)

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/9445/headset1vm.th.jpg

En tenslotte is mijn ActiveSync heel crappy lijkt het (of het is de USB kabel). Hij synchroniseert slecht (dan weer wel dan weer niet) en regelmatig valt de verbinding constant uit (uit, aan, uit, aan, uit, aan). Komt dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

The Fittest schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:35:

Is deze ook ergens los te verkrijgen dat jullie weten? Zo niet, zijn er wel andere goeie headesets met deze aansluiting verkrijgbaar (ik heb met de eerste headset die soldeeractie geprobeerd, maar die heeft het net een maand gered voor de soldeer losliet...)
Je kunt er 'n SE headset inproppen (van de P800 / P900 en P910(i) ) als ik me niet vergis

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

CLB schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:40:
[...]

Je kunt er 'n SE headset inproppen (van de P800 / P900 en P910(i) ) als ik me niet vergis
Of een verloopkabeltje/stekker gebruiken, dan kun je iedere willekeurige koptelefoon aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
Mex schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:43:
[...]Of een verloopkabeltje/stekker gebruiken, dan kun je iedere willekeurige koptelefoon aansluiten.
Maar dan heb je geen opneem button meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

The Fittest schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:47:
[...]

Maar dan heb je geen opneem button meer...
Die heb ik werkelijk waar nog niet 1x gemist. Ik gebruik de MDA op de fiets als mp3speler, dan hoor je toch niets als je gaat bellen via de headset. (iig niet met mijn snelheden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mex schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:48:
[...]

Die heb ik werkelijk waar nog niet 1x gemist. Ik gebruik de MDA op de fiets als mp3speler, dan hoor je toch niets als je gaat bellen via de headset. (iig niet met mijn snelheden ;) )
CLB gaat maar is 'n x een SE-headset aanschaffen die dingen zijn top!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
Maar Ok, headset komen we uit. Wat denken jullie van die firmware problemen? Ik heb het idee dat ik beter gewoon op 1.01 had kunnen blijven zitten, want m'n telefoon lijkt er alleen maar meer problemen op te krijgen na updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

The Fittest schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:07:
Maar Ok, headset komen we uit. Wat denken jullie van die firmware problemen? Ik heb het idee dat ik beter gewoon op 1.01 had kunnen blijven zitten, want m'n telefoon lijkt er alleen maar meer problemen op te krijgen na updates...
Ik zou eerder gaan denken aan overige software die je erop hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:57:
[...]

CLB gaat maar is 'n x een SE-headset aanschaffen die dingen zijn top!
^---- doe mij d'r ook maar eentje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

PDA.Tweakers.net - Nieuws - [ Macromedia Flash Player voor Pocket PC niet langer gratis ]
Gepost door Yoeri Lauwers vrijdag 7 oktober 2005 - 11:25 - bron: Macromedia

Op de website van Macromedia is een aankondiging verschenen waarin gesteld wordt dat Flash Player 6 voor Pocket PC niet langer gratis verspreid zal worden. Deze gratis browserplugin wordt vervangen door de 'Flash Player 6 for Pocket PC Distribution Kit' die niet alleen embedded flash-animaties kan afspelen maar ook swf-bestanden stand-alone kan weergeven en bovendien in staat is uitvoerbare exe-bestanden van een swf-animatie te maken. Deze distribution kit is per vandaag beschikbaar voor 479 dollar exclusief btw. Dit is een op zijn minst opmerkelijk te noemen stap van Macromedia, en hoewel het niet meteen waarschijnlijk is dat ze ook de Flash-speler voor desktops niet langer gratis zullen verspreiden, doet de wijziging in de plannen bij velen toch de wenkbrauwen fronsen. Ontwikkelaars die een licentie op de Distribution Kit aanschaffen, mogen overigens wel de Flash Player zelf meeleveren met hun applicatie. Deze Distribution Kit wordt overigens standaard meegeleverd met Flash, en dat programma is op zijn beurt weer nodig om Flash-animaties te ontwikkelen. Het is dan ook niet geheel duidelijk wie, behalve Macromedia, gebaat is bij deze Distribution Kit.

Bij Macromedia was er bij verdere navraag niemand beschikbaar voor commentaar wegens een seminar dat vandaag gehouden wordt, maar of dat seminar over deze wijziging in de strategie ging wilde men ons niet vertellen. Het bedrijf benadrukt in de aankondiging overigens wel dat bouwers van Pocket PC's ervoor kunnen kiezen de Flash-player mee te leveren, zoals nu al vaak gebeurt met Powerpoint-viewers. Enkele modellen die Flash Player 6 voorgeïnstalleerd hebben zijn de iPaq rz1700, rx3400, rx3700, rw6100 en rx3100 van HP en de Toshiba Genio e550 en e550G. Het is volgens Macromedia dus niet hun bedoeling dat eindgebruikers de Distribution Kit aanschaffen om Flash-applicaties te kunnen bekijken. Of het zal volstaan om eenmaal een applicatie met meegeleverde Flash Player 6 te installeren om vervolgens van alle animaties te kunnen genieten, is niet helemaal duidelijk, maar lijkt de meest logische optie.

Heel irritant zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
Mex schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:50:
[...]Ik zou eerder gaan denken aan overige software die je erop hebt staan.
Dat verklaart toch niet de belabberde camera kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
CLB schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:01:
[...]

PDA.Tweakers.net - Nieuws - [ Macromedia Flash Player voor Pocket PC niet langer gratis ]
Gepost door Yoeri Lauwers vrijdag 7 oktober 2005 - 11:25 - bron: Macromedia

...

Heel irritant zeg :(
Flash draaide sowieso al niet geweldig. De PPC is er gewoon te traag voor.
Yeti sports was absoluut niet te spelen, en zo zwaar spel is het ook weer niet.

Ik zit er niet echt mee.

Ze moeten is komen met een fatsoenlijke J2ME software.
De meegeleverde midlet manager kan helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Vet, nee dat dan weer niet, wat ik bedoelde dat er wellicht een hoop mensen op zaten te wachten.
Dat er inmiddels een Bluetrek G2 is met betere specs en kennelijk in jouw geval een acceptabele look 8)7, daar ging het mij niet om.
Het "vette" eraan is, dat de Jabra BT500 nu toch uiteindelijk leverbaar is.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het nou wel of niet mogelijk om muziek te luisteren via een bluetooth headset. Altijd gedacht van niet, maar heb de innovaties op headsets van deze tijd niet echt gevolgd....

zou wel gruwelijk vet zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:57
Over gruwelijk vet gesproken, ik kwam in een ander topic de dienst Orb tegen. Op www.orb.com kan je een progje downloaden voor je pc waarmee je je media bestanden op je pc streaming kan afspelen op je PPC. Via www.orb.com (op PPC) kan je bij je bestanden, de bitrate wordt automatisch aangepast aan je verbindingssnelheid, werkt briljant. Ik heb net The Shawshenk Redemption streaming zitten kijken op mijn MDA, via GPRS. Ook al mijn MP3's zijn dus beschikbaar :-)

Ik ben benieuwd wwat de FU van Pocket Internet Totaal is :-)

[ Voor 8% gewijzigd door Kassad op 08-10-2005 12:39 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier al een tijdje niet gepost, wegens drukte in me prive leven.
Maar ik ben weer terug!

Is er zo langzamerhand al bekend of je de stylus van de spv m500 los kan krijgen ergens? Ik ben er laatst 1 kwijt geraakt, en heb er nu dus nog maar 1 over.
Die van de MDA/I-mate/Qteks100 past er niet in zover ik me kan herinneren!

Wat ik me ook afvraag is, dat als je bv een pitje of een krasje op het scherm hebt zitten, die goedkoop kan laten vervangen ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:52:
Ik heb hier al een tijdje niet gepost, wegens drukte in me prive leven.
Maar ik ben weer terug!

Is er zo langzamerhand al bekend of je de stylus van de spv m500 los kan krijgen ergens? Ik ben er laatst 1 kwijt geraakt, en heb er nu dus nog maar 1 over.
Die van de MDA/I-mate/Qteks100 past er niet in zover ik me kan herinneren!

Wat ik me ook afvraag is, dat als je bv een pitje of een krasje op het scherm hebt zitten, die goedkoop kan laten vervangen ergens.
Je kan ze toch per 3 bestellen? bij pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:23
Mex schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:48:
[...]

vergis je niet hoor

die witte headset is super goed. rijdt vaak als ik door de stad moet op een brommer met 50+. met die headset in kan ik probleemloos bellen, mensen horen het geluid van de brommer nauwelijks en helemaal geen windgeruis

werkt perfect dus en je gaat me niet vertellen dat je harder dan 50 fietst;)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hebben jullie je WIFI kaartjes gekocht? Ik vind alleen die van PDAShop.nl, en daar hebben ze er nog maar één en die lijkt me nogal groot, en heeft geen geheugen ingebouwd?...

*klik*

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:36:
Waar hebben jullie je WIFI kaartjes gekocht? Ik vind alleen die van PDAShop.nl, en daar hebben ze er nog maar één en die lijkt me nogal groot, en heeft geen geheugen ingebouwd?...

*klik*
Gewoon via marktplaats:
zoeken op: wifi 256 mb

en tadaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 11:30:
is het nou wel of niet mogelijk om muziek te luisteren via een bluetooth headset. Altijd gedacht van niet, maar heb de innovaties op headsets van deze tijd niet echt gevolgd....

zou wel gruwelijk vet zijn :*)
kan dit nou of niet? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Volgens mij kon het niet, omdat de MDA/ SPV zo'n profiel niet zou hebben (maar veel weet ik er niet van dus)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 09-10-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het hele forum doorgespit maar volgens mij is dit onderwerpnog niet aan de orde geweest.
Mijn Orange SPV-M500 geeft een hoge pieptoon wanneer hij aanstaat , wanneer ik het display uitschakel is deze toon verdwenen. Erg irritant tijdens bellen of bij gebruik in een stille ruimte. Is dit normaal of moet ik mijn toestel opsturen ter reparatie?

Alvast bedankt!

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fossalta
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-01 20:14
klinkt als een resonerende spoel van het lcd inverter board... kun je zelf weinig mee doen.. als het erg irritant is zou ik hem terug brengen voor garantie (tis immers hardware probleem). Je zou trouwens kunnen proberen om de backlight iets feller danwel zachter te zetten, dit zou het probleem kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fossalta
  • Laatst online: 07-01 20:14
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:36:

*klik*
Bij azerty (Netwerk produkten -> Wireless netwerk produkten -> wireless netwerkkaarten) hebben ze de 128MB versie van SanDisk. De 256 MB hadden ze een paar weken geleden ook nog, maar die zijn waarschijnlijk uitverkocht/niet meer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

Mex schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:16:
[...]

Als je freeware wil dan zou ik gaan voor deze:

http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1276

Van de maker van GSPlayer, bevalt mij tot nu toe prima.

[afbeelding]
lijkt me een prima proggie... maareh, hoe installeer je suks??? ^_^" Ik kan nog niet zo goed overweg met .cab files. Weet niet wat ik er mee moet 8)7

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

MrSmee schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 01:33:
[...]

lijkt me een prima proggie... maareh, hoe installeer je suks??? ^_^" Ik kan nog niet zo goed overweg met .cab files. Weet niet wat ik er mee moet 8)7
Een cab file moet je copieren naar een sd card of naar de storage. Daarna ga je dmv file explorer naar die locatie en open je dat (cab)bestand. Voila, en het wordt geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Sinds ik de Orange-Rom 1.12 erop had gezet, had ik geen lampje meer als ik 'n
berichtje had en dergelijke op m'n SPV M500. Dit was gewoon 'n lompe instelling,
in 'sounds & notifications' dus dit is alweer lang opgelost.

Maar voor de Rom-update stond dat lampje altijd op 'no limit', ik kreeg 'n smsje,
oranje lampje knipperde, las 't smsje en 't lampje ging weer groen knipperen.

Tegenwoordig is het zo, dat ik 't laatste smsje wat ik heb binnengekregen, moet beantwoorden,
wil het oranje lampje ophouden met knipperen en weer groen gaan knipperen. (of 'n soft-reset)

Hebben jullie ook last van dit 'probleempje' of ligt het gewoon aan m'n B) And a solution...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
CLB schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:26:
berichtje had en dergelijke op m'n SPV M500. Dit was gewoon 'n lompe instelling,

Maar voor de Rom-update stond dat lampje altijd op 'no limit', ik kreeg 'n smsje,

Tegenwoordig is het zo, dat ik 't laatste smsje wat ik heb binnengekregen, moet beantwoorden,
wil het oranje lampje ophouden met knipperen en weer groen gaan knipperen. (of 'n soft-reset)

Hebben jullie ook last van dit 'probleempje' of ligt het gewoon aan m'n B) And a solution...?
Tsjah dit is vaak als je te snel het bericht leest (als ie nog aant trillen is).. je kunt dan even naar sounds & notifications gaan en op het stop knopje duwen.. dat doet bij mij de truc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

FlorisB schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:12:
[...]

Tsjah dit is vaak als je te snel het bericht leest (als ie nog aant trillen is).. je kunt dan even naar sounds & notifications gaan en op het stop knopje duwen.. dat doet bij mij de truc :+
is bij mij gewoon dat ik sochtends wakker wordt, oranje lampje knippert, ik kijken 'ohw bericht ontvangen vannacht', knipper knipper knipper, sms terugsturen, GROEN geknipper :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Qtek 8300 (met Windows Mobile 5.0) maar als ik m'n Gmail ophaal met m'n mobiel kan ik 'm niet nog een keer downloaden met Outlook omdat 'ie al van de server is gehaald.

Maar m'n email vanuit Outlook wordt wel met m'n toestel gesynchroniseerd met ActiveSync 4.0, andersom echter niet. Dus die mail die ik niet meer met Outlook kan ophalen staat alleen op m'n telefoon en krijg ik niet meer op m'n PC. Heeft iemand een idee hoe dit wel kan?

Ik post dit expres in 't Qtek S100 topic omdat 't Qtek 8300 topic nog niet echt loopt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Volgens mij moet je dat bij GMail instellen en niet in je toestel.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de hardware buttons:

Alle hardware buttons zetten de m500 aan als ie uitstaat (naja standby).
dat is behoorlijk irritant als ie in je broekzak zit. Eigenlijk hoeft van mij alleen de aan/uit knop hem maar aan te zetten. Is daar een registry tweak of een tooltje voor?

Modbreak:verdiep je ajb eerst in de handleiding of kijk gewoon zelf tussen de settings voordat je zo'n vraag stelt...

[ Voor 19% gewijzigd door Korakal op 10-10-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:02:

dat is behoorlijk irritant als ie in je broekzak zit. Eigenlijk hoeft van mij alleen de aan/uit knop hem maar aan te zetten. Is daar een registry tweak of een tooltje voor?
Settings > System > Button lock

Vandaag zo'n verloop stukje willen kopen voor m'n koptelefoon, heb ie ze niet meer in de winkel en z'n vertegenwoordiger is al 4 maanden overspannen... Ik dus mooi aan het solderen geweest met wat meegekregen pluggies, krijg ik wel geluid, maar van echte bagger kwaliteit. Aja, shit happens.

Ben tevens ffies aan het kutten geweest met de equalizer en ik moet zeggen dat de kwaliteit giga verbeterd icm de meegeleverde koptelefoon :+ . Enige irritante vind ik dan de grootte van de doppies (wat ik wel vaker gelezen heb :9) Misschien daar nog ffies een keer mee kutten >:) Is hier een tutorial voor? Want met dat verloop stukje ben ik ook gewoon op m'n gevoel afgegaan 8)7 lol

[ Voor 48% gewijzigd door MrSmee op 10-10-2005 22:23 ]

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2xdehelft
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 18:55
Hee ik wil ook zo'n ding aanschaffen van orange maar nu kan ik em op de site niet meer terugvinden. Ben ik nu gek of hebben ze hem niet meer>??

Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:02:

RTFM.

Modbreak:dat kun je ook anders brengen; dit voegt niks toe

[ Voor 8% gewijzigd door Korakal op 10-10-2005 23:13 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Kassad schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:06:
[...]

RTFM.

Modbreak:dat kun je ook anders brengen; dit voegt niks toe
Ik denk als je in dit topic bij deel 11 bent en nog zo'n vraag krijgt, dat deze reactie op zijn plaats is. Dit persoon heeft het toestel waarschijnlijk net en heeft duidelijk geen enkele moeite genomen om zelf uit te vinden wat het antwoord op zijn vraag is.

Misschien zou de F door een P van please vervangen kunnen worden, I'll give you that ;)

dus: RTMP

[ Voor 3% gewijzigd door Kassad op 11-10-2005 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Mensen, we zijn hier om te helpen.

Beetje "klantvriendelijkheid" :p , of normale omgangsvormen lijkt me zelfs op een forum wel op zijn plaats.

Tuurlijk worden er vragen 10 keer gesteld. Waarom maakt men hier zich zo druk om? Herhaling is de grootste kracht om iets te leren.

(En het zoekt een stuk makkelijker ook ipv dat er zinloze antwoorden komen IMHO.)

Als een vraag 100 keer gesteld is en 99 keer komt er zo'n RTFM antwoord, dan zoek je je alsnog de pleuris, omdat je 100 topics door moet als je pech hebt, omdat er ooit maar 1 antwoord is gegeven.

Beetje extreem misschien, maar toch.

My two cents...

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een bluetooth carkit (Nokia CK-W7) in de auto zitten. Had eerst een Nokia 6880, maar heb nu een MDA Compact van T-mobile, als ik mijn carkit aanmeld op mijn telefoon, dat doet ie egt helemaal perfect. Maar als aan het bellen ben dan zegt de ander dat ie heel erg galmt. Heb daarna een andere MDA Compact van T-mobile er op aan gemeld, zelfde probleem. Toen maar een V800 van sony er opaangemeld en deed het egt perfect! Dus het ligt gewoon aan mijn MDA Compact van T-mobile, weet iemand of je dat galmen met een instelling er uitkrijgt?

Spects:
Rom version 1.12.00 WWE
Rom date 05/28/05
Radio version 1.12.00
Protocol version 1337.42
ExtROM version 1.12.550 WWE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naartem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 12:45
WEet iemand of er intussen al software is voor de PPC die gesprekken kan opnemen als je na een aantal keer overgaan niet opneemt. Dus een antwoordapparaat ;) ?
Lijkt mij wel handig, nooit meer bellen naar je voicemail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naartem
Oh foutje... :+

[ Voor 93% gewijzigd door naartem op 11-10-2005 14:04 . Reden: tja... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed tutorial om de T-Mobile meuk van mijn S100 af te krijgen, werkt super!!!

Krijg alleen de bovenstaande tutorial niet voor elkaar (staat ook niet dat ie specifiek is voor de S100)
(updaten van de Rom naar nieuwste versie)

Ik heb inmiddels het grootste gedeelte van de 11 topics doorgenomen, maar ik ben bang dat ik mijn T-Mobile device niet naar de nieuwe firmware kan brengen. Sterker nog dat ie daardoor kan "Overlijden"

heeft toch iemand een oplossing voor mij? of moet ik me erbij neerleggen dat het niet gaat.

T-Mobile is niet zo happig op firmware upgrades (Klantenservice gebeld) ze zijn denk ik bank voor de simlock oid.

Als ik eroverheen gelezen heb, dan mogen jullie me natuurlijk hard op mijn vingers tikken (als je daarna maar een linkje plaatst zodat ik het ook kan vinden)

Ik kan alleen maar zeggen dat deze topics over deze phone/pda echt top is! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
justifire schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:31:
Misscien wel intresant dat er een fix is om mp3 als ringtone in te stellen.
Download de cab file hier :
http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=16569
Kopieer vervolgens deze file naar de MDA (niet uitpakken, het is een cab en geen zip file)
Vervolgens via de file explorer die file opzoeken en uitvoeren op de mda.
FF resetten en nu kan je gewoon mp3's selecteren als ringtone, zowel vanuit het ringtone menu van de telefoon als direct bij het selecteren van de mp3.
[quote]

Dit is een zéér goede en eenvoudige patch, het enige wat in mijn ogen vervelend is, is dat de ringtone op het vaste geheugen in windows\rings opgeslagen zal worden na toekennen.

Weet iemand een fix om deze te laten verwijzen naar bijvoorbeeld mijn SD kaartje? zodat ik niet mijn normale geheugen vol gooi met ringtones, maar het via de SD kaart laat lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
duusse ik heb m'n pda vergrendeld met een pass-number namelijk 9909 (deze is verouderd)

maar als ik dan per ongeluk 999 invoer komen er in plaats van sterretjes 3 9s te staan.
hetzelfde heb ik als je 08 invoert.

erg vreemd. of is dit alleen bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naartem
A_to_the_S schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:28:
duusse ik heb m'n pda vergrendeld met een pass-number namelijk 9909 (deze is verouderd)

maar als ik dan per ongeluk 999 invoer komen er in plaats van sterretjes 3 9s te staan.
hetzelfde heb ik als je 08 invoert.

erg vreemd. of is dit alleen bij mij?
Dat zijn allarmnummers, waarschijnlijk kun je 112 ook gewoon intypen... Dus als je dat intyped en op de groen knop druk (bellen) dan belt hij het allarmnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:24:
Kopieer vervolgens deze file naar de MDA (niet uitpakken, het is een cab en geen zip file)
FF resetten en nu kan je gewoon mp3's selecteren als ringtone, zowel vanuit het ringtone menu van de telefoon als direct bij het selecteren van de mp3.

Dit is een zéér goede en eenvoudige patch, het enige wat in mijn ogen vervelend is, is dat de ringtone op het vaste geheugen in windows\rings opgeslagen zal worden na toekennen.

Weet iemand een fix om deze te laten verwijzen naar bijvoorbeeld mijn SD kaartje? zodat ik niet mijn normale geheugen vol gooi met ringtones, maar het via de SD kaart laat lopen
?
Was al bekend toch? Ik heb er al 'n half jaar 'SetasRingtone' op staan, was ook 'n cabje mja 8)7

En je moet ze echt perse op je interne geheugen zetten volgens mij. Maar dan gooi je 'm toch niet helemaal vol me leuke beltoontjes? Ik heb alleen de ene beltoon in die map staan die ik ook gebruik :+

En quote volgende x ff goed :9

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 11-10-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:06:
[...]

Was al bekend toch? Ik heb er al 'n half jaar 'SetasRingtone' op staan, was ook 'n cabje mja 8)7

En je moet ze echt perse op je interne geheugen zetten volgens mij. Maar dan gooi je 'm toch niet helemaal vol me leuke beltoontjes? Ik heb alleen de ene beltoon in die map staan die ik ook gebruik :+

En quote volgende x ff goed :9
:p ja gaat idd via dat CABje. maar was meer om ruimte over te houden voor div. tooltjes. en mocht ik nou 4 of 5 leuke tunes willen gebruiken bijvoorbeeld, dan gaat het hard achteruit met het interne geheugen. (ik ben gelukkig geen jamba freak ofzo) :p

maar ik d8 misschien heeft iemand hier een fix voor om het gewoon om te leiden naar sd kaart. :p waarschijnlijk is die er niet; jammer. (zou toch een eenvoudige optie moeten zijn in de volgende firmware :p )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:20

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
er bestaat vast wel een progje om je bel/sms bundel automatisch te laten meten, alsin wat er nog over is op je tegoed... bij T-Mobile zelf kan het alleen via internet.. die niet mobiel bereikbaar is :?, en de gewone teller vind ik niet zo handig, want dan telt die ook 0800 nummers mee enzo..
ik heb alleen zo'n progje nog niet kunnen vinden... alleen GRPS Monitor (die zit er standaard bij :P) maar die kan, zoals de naam al zegt, alleen GRPS monitorren.. en laat ik dat nou net niet nodig hebben :D

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 22:34
BiG-GuY schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:47:
er bestaat vast wel een progje om je bel/sms bundel automatisch te laten meten, alsin wat er nog over is op je tegoed... bij T-Mobile zelf kan het alleen via internet.. die niet mobiel bereikbaar is :?, en de gewone teller vind ik niet zo handig, want dan telt die ook 0800 nummers mee enzo..
ik heb alleen zo'n progje nog niet kunnen vinden... alleen GRPS Monitor (die zit er standaard bij :P) maar die kan, zoals de naam al zegt, alleen GRPS monitorren.. en laat ik dat nou net niet nodig hebben :D
DK today is precies wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdkraker
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 22:11
Weet iemand of het ook mogelijk is ALLEEN de telefoon uit te zetten? Ik wil de carkit in mn auto (vast ingebouwd) gebruiken met een zelfde simcard, maar daarvoor moet wel de telefoon uit... en Niet! bluetooth, welke ik voor mn navigatie gebruik.

Suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rdkraker schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:19:
Weet iemand of het ook mogelijk is ALLEEN de telefoon uit te zetten? Ik wil de carkit in mn auto (vast ingebouwd) gebruiken met een zelfde simcard, maar daarvoor moet wel de telefoon uit... en Niet! bluetooth, welke ik voor mn navigatie gebruik.

Suggesties ?
Je kan 'm toch op flight mode zetten? Dan staat het telefoongedeelte uit en kan je bluetooth blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiG-GuY schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:47:
De gewone teller, bedoel je dan die teller die helemaal verstopt zit bij device information -> call duration?

Zo ja: Hoe zet ik die op nul? Kom er maar niet achter :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Phone(groene knop) --> Tools --> Call timers

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Mijn Firmware update is gelukt met mijn T-mobile telefoon dus die draait weer als een zonnetje :) Ik heb alleen nog twee vragen:

- 1e: Hoe kan je op je Display de volgorde bepalen van de apps ?? (zoals TomTom, Spb Weather, Spb pocket)
- 2e: Misschien een domme vraag maar hoe kan je handfree bellen kan het nergens vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

1--> settings->today->tab items
2--> groene belknop ingedrukt houden wanneer gesprek gestart is :)

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smattie schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:22:
Mijn Firmware update is gelukt met mijn T-mobile telefoon dus die draait weer als een zonnetje :) Ik heb alleen nog twee vragen:

- 1e: Hoe kan je op je Display de volgorde bepalen van de apps ?? (zoals TomTom, Spb Weather, Spb pocket)
- 2e: Misschien een domme vraag maar hoe kan je handfree bellen kan het nergens vinden?
Thnxx Smatmeister!! tooltje lijkt goed te werken. Hij is nu bezig met de laatste stap van de upgrade.

Tooltje wat in de tutorial staat werkt niet op de T-Mobile versie van de S100, maar die andere werkt wel (misschien toevoegen aan tutorial??)

De rest van de stappen komen prima overeen overigens hulde!!!

Overigens is de handsfree functie buitengewoon goed te noemen. Heb de carkit besteld via pdashop.nl met die zuignap. als ik de phone daarin prik en de groene knop 2 sec. ingedrukt heb, dan is de andere kant prima te verstaan (mits je in een auto rijdt die niet ouder is dan 10 jaar denk ik) en de andere kant kan jou ook goed verstaan (zonder te schreeuwen)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Een halve off-topic vraag, voor de kenners :)

Ik heb een M500 en ook nog een Motorola V3. De laatste heeft een 3.6V, 900mAh Li-Po battery. Beide hebben usb connectie voor laden, dus laders passen op beide toestellen. De M500 heeft een lader met specs 5V, 1A. De lader van de V3 heeft specs 5V, 550mA.

Ik zou graag voor onderweg 1 lader mee willen nemen ipv twee. Maar zijn deze onderling wel uitwisselbaar mbt voltage/amperage ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Weet iemand een fix om deze te laten verwijzen naar bijvoorbeeld mijn SD kaartje? zodat ik niet mijn normale geheugen vol gooi met ringtones, maar het via de SD kaart laat lopen?
precies wat ik nodig heb... euh... na het installeren... waar in gods naam vind ik hem??? Staat niet in programs en jah, ik heb na het isntalleren een soft reset gedaan. Ik probeer het nog één keer, anders kom ik terug :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrSmee schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 01:10:
[...]

[...]

precies wat ik nodig heb... euh... na het installeren... waar in gods naam vind ik hem??? Staat niet in programs en jah, ik heb na het isntalleren een soft reset gedaan. Ik probeer het nog één keer, anders kom ik terug :O
... in je file explorer een geluidsbestand selecteren (bijv een mp3) en geselecteerd houden met je stylus. Je krijgt dan een popup menu'tje met o.a. 'SetAsRingtone'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

dafmay schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 00:29:
Een halve off-topic vraag, voor de kenners :)

Ik heb een M500 en ook nog een Motorola V3. De laatste heeft een 3.6V, 900mAh Li-Po battery. Beide hebben usb connectie voor laden, dus laders passen op beide toestellen. De M500 heeft een lader met specs 5V, 1A. De lader van de V3 heeft specs 5V, 550mA.

Ik zou graag voor onderweg 1 lader mee willen nemen ipv twee. Maar zijn deze onderling wel uitwisselbaar mbt voltage/amperage ?
Je M500 zou gewoon op moeten laden met de lader van je V3, het duurt alleen wat langer waarschijnlijk. Kapot kan het er in ieder geval niet van gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine halve offtopic vraag -> weet iemand wat de GPRS settings van HI zijn voor mijn s100 ? (Hi 80, met losse 5 mb databundel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecl!pS
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09-2024
Hiep hoi,
Ik heb ff gezocht maar ik kan er niets over vinden.
Ik heb de mda al een tijdje en ben er heel tevreden over.
Maar de laatste tijd merk ik dat mensen me vertellen dat ze me gebeld hebben en dat ze direct voice mail kregen alsof de telefoon uit stond. Ook al had ik gewoon ontvangst enzo. Ook komen dan de smsjes die je van t-mobile krijgt wanneer je een voicemail bericht krijgt niet binnen. Pas als ik bel dan komen de smsjes binnen en kan ik weer (even) gebeld worden.

Het gebeurd willekeurig en zonder dat je iets aan de telefoon kan zien. Ik kan wel bellen maar dan pas kan ik gebeld en gesmsd(?) worden.

Heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Ecl!pS schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:20:
Hiep hoi,
Maar de laatste tijd merk ik dat mensen me vertellen dat ze me gebeld hebben en dat ze direct voice mail kregen alsof de telefoon uit stond. Ook al had ik gewoon ontvangst enzo. Ook komen dan de smsjes die je van t-mobile krijgt wanneer je een voicemail bericht krijgt niet binnen. Pas als ik bel dan komen de smsjes binnen en kan ik weer (even) gebeld worden.

Het gebeurd willekeurig en zonder dat je iets aan de telefoon kan zien. Ik kan wel bellen maar dan pas kan ik gebeld en gesmsd(?) worden.

Ik had dit ook, bij mij kwam het door een oude simkaart (ik had nog een Ben kaartje) Als jij ook nog zo'n kaartje hebt dan is dat waarschijnlijk je probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 23:22
klein vraagje, heb dat niet in reviews kunnen vinden:
kun je er ook gewoon mee bellen door hem aan je oor te houden? of alleen met die bijgeleverde earplugs?

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Zandor schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:26:
klein vraagje, heb dat niet in reviews kunnen vinden:
kun je er ook gewoon mee bellen door hem aan je oor te houden? of alleen met die bijgeleverde earplugs?
Bellen kan op 3 manieren, als een normale telefoon (aan je oor dus), via de speakerfunctie en via de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mex schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:45:
[...]

Je M500 zou gewoon op moeten laden met de lader van je V3, het duurt alleen wat langer waarschijnlijk. Kapot kan het er in ieder geval niet van gaan.
Ja dat is wat ik dacht. Andersom is waarschijnlijk lastiger ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Vraagje:

Ik heb gisteren een Telfort abonnement genomen met daarbij een Qtek S110, maar die blijkt defect te zijn. Als alternatief heb ik een I-Mate Jam 128MB gekregen. In principe zijn deze 2 bijna identiek aan elkaar. Alleen de resolutie van de camera van de Qtek s110 is wel beter, nl 1280 bij 1024 en bij de imate 1280 bij 960, ik heb begrepen dat de camera bij de s110 ook wat verbeterd is.
Is het volgens jullie de moeite waard om de imate om te ruilen voor de qtek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecl!pS
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09-2024
Mex schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:24:
[...]

Ik had dit ook, bij mij kwam het door een oude simkaart (ik had nog een Ben kaartje) Als jij ook nog zo'n kaartje hebt dan is dat waarschijnlijk je probleem.
nope net ff gekeken (wisst het niet helemaal cker) maar ik heb een "echte" t-mobile kaart. dus mischien is daar iets mee mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06-2022
Ecl!pS schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:56:
[...]

nope net ff gekeken (wisst het niet helemaal cker) maar ik heb een "echte" t-mobile kaart. dus mischien is daar iets mee mis.
ik heb hier ook last van met nieuwe T-mobile kaartje, want ik heb em met nieuwe abbo (01-12-2004) afgesloten.

[ Voor 3% gewijzigd door o0sYkOo0o op 12-10-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:42:
[...]

Ik denk als je in dit topic bij deel 11 bent en nog zo'n vraag krijgt, dat deze reactie op zijn plaats is. Dit persoon heeft het toestel waarschijnlijk net en heeft duidelijk geen enkele moeite genomen om zelf uit te vinden wat het antwoord op zijn vraag is.

Misschien zou de F door een P van please vervangen kunnen worden, I'll give you that ;)

dus: RTMP
Sorry hoor Uberwezens van dit uberforum.

De persoon heeft dit toestel al langer maar heeft gewoon nooit de moeite genomen om alle settings windowtjes open te klikken en kijken wat het allemaal doet. Mijn welgemeende excuses hiervoor.

Toen ik de telefoon kocht werkte het wel zoals verwacht, maar ik heb hem recent geupgrade naar de laatste firmware van Orange. Sindsdien deden de hardware buttons irritant en dus dacht ik dat het een firmware verandering was en niet een simpele setting.

Af en toe lees ik wel mee op dit forum (al sinds flink wat delen terug) maar je kan toch niet verwachten dat je alles onthoudt?!?

Overigens ben ik zeker geen noob, ik heb een software synth en een 3d engine gemaakt voor de PocketPC. Ik denk niet dat veel van dit forum dit kunnen zeggen.

Mijn interesses liggen gewoon niet echt bij het eindeloos mijn tijd verprutsen met pielen en klooien als ik het gewoon bij een forum kan vragen aan wat behulpzame mensen die daar wel hun lol uithalen

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2xdehelft
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 18:55
2xdehelft schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:27:
Hee ik wil ook zo'n ding aanschaffen van orange maar nu kan ik em op de site niet meer terugvinden. Ben ik nu gek of hebben ze hem niet meer>??

Rick
Niemand? Komt er soms een nieuwe (Qtek s110) of verkopen ze em helemaal niet meer. Kep de hele site van Orange al afgezocht maar nix te vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door 2xdehelft op 12-10-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

2xdehelft schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:48:
[...]

Niemand? Komt er soms een nieuwe (Qtek s110) of verkopen ze em helemaal niet meer. Kep de hele site van Orange al afgezocht maar nix te vinden.
Op de site staatie al 'n hele tijd niet meer, omdat hij niet meer leverbaar is via de webshop
Als je naar 'n echte Orange winkel gaat heb je grote kans dat ze 'm daar nog wel gewoon hebben!
Whiej cool, thanks Mex

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 12-10-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al 2 keer een corrupte flashcard gehad. Is hier iets aan te doen? Hoe komt het?

Of is mn flash card gewoon brak? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:18:
Kleine halve offtopic vraag -> weet iemand wat de GPRS settings van HI zijn voor mijn s100 ? (Hi 80, met losse 5 mb databundel)
Ik heb nogmaals het internet afgezocht .. en ik kan echt alleen maar de MMS instellingen vinden van KPN / HI.

Kan iemand me verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:15:
[...]

Ik heb nogmaals het internet afgezocht .. en ik kan echt alleen maar de MMS instellingen vinden van KPN / HI.

Kan iemand me verder helpen?
Je mag kicken NA 24 uur heh, dus dit is echt te snel!

Maar ik zal ook is voor je rond gaan zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

http://www.bel.nl/pocketpc-instellingen.pdf
Staat een pagina terug... Als je de gegevens van KPN invult moet het werken lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:31
Zijn er meer mensen die een probleem hebben met een nokia bluetooth carkit?

Mensen die mij bellen hebben last een een echo :S Ik ben in het bezit van een Nokia CK-7W. Bij orange konden ze me niet verder helpen, omdat het probleem niet bij hun bekend was. Toch kan ik me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem.

Als ik een nokia als telefoon gebruik gaat het echter wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:26:

FlorisB schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:12:
[...]

CLB schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:27:
[...]

is bij mij gewoon dat ik sochtends wakker wordt, oranje lampje knippert, ik kijken 'ohw bericht ontvangen vannacht', knipper knipper knipper, sms terugsturen, GROEN geknipper :|
Jemand? FlorisB z'n reactie was hartstikke goed bedoeld, maar bracht geen oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:10:
[...]

... in je file explorer een geluidsbestand selecteren (bijv een mp3) en geselecteerd houden met je stylus. Je krijgt dan een popup menu'tje met o.a. 'SetAsRingtone'
Ik krijg die optie niet te zien... :(

Die mazzel heb ik weer hoor ¬¬ *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JE kan er ook gewoon een .wma bestand van maken en dan is ie standaard te gebruiken als ringtone.
Let wet: Als SMS-ringtone (verplicht wav! (althans standaard)) moet je het bestand naar de WINDOWS folder kopiëren.

Overigens merkte ik toen ik dat net deed (de sms-ringtone) iets vaags.Ik had hem eerst op m'n SD gezet en vervolgens op m'n compact (1.12 550 Qtek ROM) in de WINDOWS folder. Vervolgens wil ik hem testen en reset m'n compact ineens. Weer een paar keer geprobeerd, steeds een reset. Toen nog een andere kopie op m'n SD gezet en vervolgens gekopieerd, en toen merkte ik ook dat het bestand van 800 kb veranderd was in een 56 kb bestand. Tijdens het kopiëren van SD naar WINDOWS folder, dus zonder een compressie. Toen getest, en weer kreeg ik die reset.

Uiteindelijk het bestand gewoon van m'n PC direct naar de WINDOWS-folder gekopiëerd en toen bleef het bestand dezelfde grootte, en deed ie het gewoon.

Het rare is dat ie dat iig bij m'n oude ROM (1.01.00 WWE) niet deed.
Heeft iemand anders dit fenomeen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sonic- schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:13:

Mensen die mij bellen hebben last een een echo :S Ik ben in het bezit van een Nokia CK-7W. Bij orange konden ze me niet verder helpen, omdat het probleem niet bij hun bekend was. Toch kan ik me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem.

hoi, ik heb een heletijd geleden gelezen dat idd de nokia carkit die jij hebt problemen heeft met de mda, nu weet ik niet of dat ook nog zo is met de nieuwe filme ware, maar ik zelf heb toen voor de ericson gekozen en deze werkt top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:40:
[...]

Je mag kicken NA 24 uur heh, dus dit is echt te snel!

Maar ik zal ook is voor je rond gaan zoeken
Excuus.. zal het niet meer doen.

Oplossing:
KPN, GPRS!
--> voor mms is de APN: 'portalmmm.nl'
--> voor internet en email, etc.. is de APN: 'internet'

Das alles dat nodig is .. en class van gprs moet op 8 staan. (stond bij mij op 10).
Dus dat is lekker opgelost. :)

Andere stomme vraag--> waarom vind ik geen gprs monitor in mijn s100? is dat alleen bij de tmobile variant standaard ingebakken? of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Ecl!pS schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:20:
Hiep hoi,

Van het begin af aan ook last van hiero op de mda van t-mobile!
toch heb ik geen ben kaartje wie o wie heeft een oplossing?

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
CLB schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:16:
[...]

[...]

[...]

Jemand? FlorisB z'n reactie was hartstikke goed bedoeld, maar bracht geen oplossing
Je kunt dan even naar sounds & notifications gaan en op het stop knopje duwen..
Werkt dat niet? :>

[ Voor 3% gewijzigd door FlorisB op 13-10-2005 07:46 . Reden: ubb fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 03:14:
[...]

Excuus.. zal het niet meer doen.

Oplossing:
KPN, GPRS!
--> voor mms is de APN: 'portalmmm.nl'
--> voor internet en email, etc.. is de APN: 'internet'

Das alles dat nodig is .. en class van gprs moet op 8 staan. (stond bij mij op 10).
Dus dat is lekker opgelost. :)

Andere stomme vraag--> waarom vind ik geen gprs monitor in mijn s100? is dat alleen bij de tmobile variant standaard ingebakken? of zie ik iets over het hoofd?
die grps monitor zit niet standaard op de T-Mobile MDA Compact, maar je krijgt er n cd'tje bij met wat software, zoals Voicedial, Clearvue en GPRS Monitor. GRPS Monitor is van SPB, zoek maar op google dan zal je wel wat vinden...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sonic- schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:13:

Ja ik heb het zelfde probleem met mijn carkit, heb t nog gestest met een andere Qtek--> same problem, en met een sony-e V800 toen niet meer... Hopelijk weet iemand hier een oplossing op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
sjorsfeenema schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 04:31:
[...]

Van het begin af aan ook last van hiero op de mda van t-mobile!
toch heb ik geen ben kaartje wie o wie heeft een oplossing?
Ik heb hier ook last van gehad nadat ik een Sprite backup had teruggezet. Ik heb daarna een hard reset uitgevoerd, alles weer gewoon geinstaleerd ipv de backup terug te zetten en nu functioneert alles weer prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:18:
Start.
Ga naar 'Settings'.
Selecteer tabblad 'Connections'.
Selecteer onder 'My ISP': 'Add a new modem verbinding' of 'Make new connection'.
Geef een naam / Enter a name: 'Internet Everywhere'.
Select modem: 'Cellular Line GPRS'.
Accespoint name: 'internet'.
Username: Leeg laten.
Password: Leeg laten.
Domainname: Leeg laten.
Druk op 'Finish'.
KPN GPRS is ingesteld.

Controleer voor de zekerheid ook nog het volgende:

Start.
Ga naar 'Settings'.
Selecteer tabblad 'Connections'.
Ga naar 'GPRS-settings'.
Hier kan gekozen worden uit 'Class 8' of 'Class 10'. De juiste setting is 'Class 8'.

Dit mailtje kreeg ik in de bus van klantenservice

edit:
Na het verder lezen zag ik al een ander met de oplossing...

verder, mp3 naar wma was de trick (YAY) en m'n sexy.wav naar de windows folder voor sms ook (JOEPIE) Bij deze neem ik m'n telefoon weer met plezier op _/-\o_ :D maar nog steeds kut dat ik het eerst omzetten moet naar wma :/

[ Voor 23% gewijzigd door MrSmee op 13-10-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:10:
Mooi zo, alweer een geheel topic hierover :) Ik vraag me echt af waar ze trouwens die geluidsadaptors naar 3.5mm² hebben voor e'en normale prijs? Bij pdashop profiteren ze daar blijkbar enorm van hoor .
Je moet gewoon naar zo'n electronica onderdelen shop gaan. Ik heb er een in Leiden gehaald, kostte me € 1,-. Let wel dat alleen audio out werkt (microfoon niet) met een 3,5 mm verloopje.

Kheb het nu in m'n MINI (cooper) met dit verloopje naar m'n radio.
Via pocket internet (onbeperkt online gprs voor 9,50) heb ik internet radio in m'n MINI ! (en het klinkt nog goed ook!)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:09
Ecl!pS schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:20: ...Het gebeurd willekeurig en zonder dat je iets aan de telefoon kan zien. Ik kan wel bellen maar dan pas kan ik gebeld en gesmsd(?) worden.

Heb je toevallig t-mobile variant? Had hier ook vrij regelmatig last van totdat ik hem met hard/softboot combo gereset heb naar basic mda software. Hierna eigenlijk nooit meer verbindingsproblemen gehad.

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:20:
[...]

Je moet gewoon naar zo'n electronica onderdelen shop gaan. Ik heb er een in Leiden gehaald, kostte me € 1,-. Let wel dat alleen audio out werkt (microfoon niet) met een 3,5 mm verloopje.

Kheb het nu in m'n MINI met dit verloopje naar m'n radio.
Via pocket internet (onbeperkt online gprs voor 9,50) heb ik internet radio in m'n MINI ! (en het klinkt nog goed ook!)
MINI :? Als in de zin van dat kleine autotje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een andere naam van de Magician is toch ook XDAII mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:05:
Een andere naam van de Magician is toch ook XDAII mini?
Maar dat bedoelt hij volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:55:
[...]

Maar dat bedoelt hij volgens mij niet.
Sorry was beetje oftopic: nee dat bedoel ik niet, ik bedoel zo'n klein autotje

foto van houder, los draadje voor voeding en verloopje van audio.
Werkt perfect (ook tomtom voices goot ie dan over de boxen tijdens mp3tjes afspelen)

http://fotos.swetterhager...run%202005%20%2881%29.JPG

Tip voor mensen die een cd wisselaar hebben, koop 2 T-stukjes (enkel tulp naar dubbel contra-tulp) en sluit zo cd en MDA tegelijk aan op de radio ingang. Als je cd luistert, en TomTom heeft wat te melden, hoor je dat er tussendoor.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ziet er cool uit man in die Mini!

Ik zag vandaag de Qtek S110 voor 499 euro, vond ik niet echt duur
(volgens mij bij DB Telecom ofzo in 't krantje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.k. dan is het helder :) Zeg dan ook in m'n Cooper! ;) :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 18:20 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.