HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 11

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.342 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

Te gek voor woorden :'( Kan eerst m'n mp3's niet instellen als ringtone (heb het netjes in de map rings geplaatst) heb ik m'n amr bestandje omgezet naar wav (zoals mij hier aanbevolen was), kan ik die niet instellen als sms toon (maar weer wel als ringtone)

is hier een proggie voor, zodat ik kan instellen wat ik wil? ;( *sniff*

alvast bedankt

[ Voor 11% gewijzigd door MrSmee op 04-10-2005 11:50 ]

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:01
Nogmaals:

Ik ben mijn bluetooth icoontje van de todaybalk onderin kwijt... hoe krijg ik die nou weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwoskam schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:15:
Nogmaals:

Ik ben mijn bluetooth icoontje van de todaybalk onderin kwijt... hoe krijg ik die nou weer terug?
Zoeken in de topics is een idee...

Om dan toch maar een oplossing te geven wat nogal omslachtig is. Al je today plugins uitzetten, soft reset en dan weer al je plugins aanzetten.

Dan zie je hem als het goed is weer staan, echter bij een volgende reset zal hij weer verdwenen zijn. Zelf gebruik ik inmiddels PocketAlarm om BT aan en uit te zetten. Werkt ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:09
Voor de mensen die problemen hadden met mail die verdwijnt, je kan natuurlijk ook gewoon een nieuwe map aanmaken naast je inbox, en dan zodra je nieuwe mail binnenkrijgt die handmatig moven naar de nieuwe folder...ik geef toe, het is een beetje een workaround maar beter dan niets he. Als iemand betere oplossing heeft..

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Fossalta schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 01:04:
Ik wilde niet de orange software op m'n mda.. heb dus een hard reset met een reset erachteraan gedaan.. echter wilde ik wel graag de nederalandse namen voor de dagen en maanden. Al resource-hackend/hex-editend door de orange cab files kwam ik maar geen DLL o.i.d. tegen waar deze teksten instonden begon ik het rare vermoeden te krijgen dat deze niet in de cab files zaten maar al op de mda aanwezig moest zijn. Opnieuwe struinend door alle orange cab files kwam ik een register bestandje tegen met de volgende 2 regels:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\nls]
"DefaultLCID"=dword:00000413

Toen ik dit met de pdhregedit aangepast had bleef de text engels, maar na een soft reboot werd de text vervangen door nederlandse text!

Dusss... pak een pda register editor, pas de DefaultLCID waarde aan naar 413, doe een soft reboot.. en klaar is klara...

[edit: typo]
Of gewoon
Start -> Settings -> System -> Regional Settings
en dan die op Dutch (Netherlands) zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.k. Ik word zo langzamerhand gek van het updgraden :(
Ik heb de nieuwste QTEK firmware uit de SP gedownload. Vervolgens heb ik Spritebackub gebruikt, ook nog eens een backup van m'n ROM gedaan zoals beschreven in het Procedure bestand dat beschikbaar is op de xda-dev ftp.
Maar het updaten zelf gaat mis. Eerst kreeg ik bij de MaAupgrade_NoID van xdadev een error 112 Update failure. En nu met een ander MAupgrade_noID_209 krijg ik een error 113. De laatse bij zo'n 60% tijdens de update van de Extended ROM.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?
Mijn huidige firmware is:

ROM version: 1.01.00 WWE
ROM date: 10/21/04
Radio version: 1.00.10
Protocol version: 1337.36
Ext ROM version: (blanco)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

MrSmee schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:49:
Te gek voor woorden :'( Kan eerst m'n mp3's niet instellen als ringtone (heb het netjes in de map rings geplaatst) heb ik m'n amr bestandje omgezet naar wav (zoals mij hier aanbevolen was), kan ik die niet instellen als sms toon (maar weer wel als ringtone)

is hier een proggie voor, zodat ik kan instellen wat ik wil? ;( *sniff*

alvast bedankt
Met MortRing kun je dit alles instellen (ik vond 't niks, maar misschien helpt 't jouw wel!)

offtopic:
Weet iemand of je bij 'n Nokia 3100 ook die proxy kunt omzeilen, door met instellingen te kloten, zodat je met je Orange World verbinding onbeperkt kunt internetten? Ik heb namelijk gisteren m'n nokia 3100 voor maar 19 euro binnengekregen, en dat zou me wel handig lijken. Ik post 't hier even omdat het nokia 3100 topic al meer dan 'n jaar dood is :) En weet iemand misschien heel toevallig of je bij Orange een tweede simkaart kan aanvragen (met 't zelfde nummer) zodat er als je gebeld wordt 2 telefoons afgaan zeg maar? Dan hoef ik niet de hele tijd m'n simkaartje te veranderen :+

[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 04-10-2005 14:09 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:05:
[...]

Met MortRing kun je dit alles instellen (ik vond 't niks, maar misschien helpt 't jouw wel!)

offtopic:
Weet iemand of je bij 'n Nokia 3100 ook die proxy kunt omzeilen, door met instellingen te kloten, zodat je met je Orange World verbinding onbeperkt kunt internetten? Ik heb namelijk gisteren m'n nokia 3100 voor maar 19 euro binnengekregen, en dat zou me wel handig lijken. Ik post 't hier even omdat het nokia 3100 topic al meer dan 'n jaar dood is :) En weet iemand misschien heel toevallig of je bij Orange een tweede simkaart kan aanvragen (met 't zelfde nummer) zodat er als je gebeld wordt 2 telefoons afgaan zeg maar? Dan hoef ik niet de hele tijd m'n simkaartje te veranderen :+
Volgens mij bedoel je een duokaart en naar mijn weten werkt die niet zo dat je 2 kaartjes actief kan hebben en allebei kan laten overgaan. De telefoon die aanstaat gaat over, anders pikt hij er eentje uit. Right??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:26:
[...]

Volgens mij bedoel je een duokaart en naar mijn weten werkt die niet zo dat je 2 kaartjes actief kan hebben en allebei kan laten overgaan. De telefoon die aanstaat gaat over, anders pikt hij er eentje uit. Right??
Klopt, je kan maar met 1 telefoon tegelijk 'online' zijn. Als er al 1 aan staat, dan kun je die 2e wel aanzetten, maar kom je daarmee niet op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mex schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:42:
[...]

Klopt, je kan maar met 1 telefoon tegelijk 'online' zijn. Als er al 1 aan staat, dan kun je die 2e wel aanzetten, maar kom je daarmee niet op het netwerk.
Ik bedoel niet zo'n dual-simding heh dat ik er en 'n kaartje van Orange in kan doen en 'n kaartje van KPN

Ik wil echt 2 lose simkaartjes van Orange met 't zelfde nummer!

Als er maar 1 telefoon 'online' is, is 't goed! Maar 't bestaat dus wel bij Orange? Naja vandeweek ff langs!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-11-2024

brinkie2004

Nerd in hart en nieren

Dat klopt! Het is me gelukt om die klem eruit te krijgen, maar echt van harte ging t niet. Het stiksel van het etuitje is aan beide kanten tot halverwege ingescheurd. Ik heb nu een lelijk zakje, wat een beetje loshangt. Ik kan t wel gebruiken als opbergzakje voor een SD kaartje, maar echt mooi is het niet.

Ik denk dat ik m met een beetje goede lijm wel kan herstellen en dat ga ik zeker nog proberen. In ieder geval bedankt voor de toelichting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkie2004
  • Laatst online: 17-11-2024

brinkie2004

Nerd in hart en nieren

MightyMr2Mike schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:33:
[...]
Tomtom verhaal met upgraden naar 5.100 waarna het backlight steeds uitvalt loopt bij mij ook nog steeds.
Dit probleem heb ik zelf ook. Je bedoelt toch, dat je backlight uitgaat, wanneer je je phone in de auto markeert, zonder m op een stroomvoorziening aan te sluiten? Het is in principe logisch, dat het backlight uitgaat, want dit heb ik zo geconfigureerd staan, wanneer de phone niet aan een stroomvoorziening hangt.

Echter, en dit vind je misschien interessant, heb ik een snelle manier gevonden om mn backlight aan te laten gaan en blijven nadat ik TOMTOM heb opgestart en hij is uitgegaan.

Als ik rechtsonder op het scherm tik (backlight springt aan), dan krijg ik de route die ingesteld is, of een leeg scherm indien ik geen route heb ingesteld. Klik ik daarna rechtsonder weer op OK, dan kom ik terug op het navigatiescherm. Echter nu gaat mn backlight niet meer uit!

Ik gebruik TOMTOM 5.100 (5160) op rom version 1.12.00 WWE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt om gek van te worden, nu krijg ik ook error 114. Iemand dit ooit meegemaakt? Ik kom ook niet meer uit de bootloader mode dus mijn Compact is nu totaal nutteloos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey stanley ik heb je geadd op msn, ik mis MA_DT_WWE_11200_119_11200_Ship.zip op deze forum ;) dus kan jij het uploaden. Als iemand een WERKEND linkje voor me hebt vind ik het nog beter.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:34:
hey stanley ik heb je geadd op msn, ik mis MA_DT_WWE_11200_119_11200_Ship.zip op deze forum ;) dus kan jij het uploaden. Als iemand een WERKEND linkje voor me hebt vind ik het nog beter.. :P
Ik heb wel deze voor je:

http://www.qtek.nl/_BIN/M..._11200_550_11200_Ship.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:55:
[...]

Ik bedoel niet zo'n dual-simding heh dat ik er en 'n kaartje van Orange in kan doen en 'n kaartje van KPN

Ik wil echt 2 lose simkaartjes van Orange met 't zelfde nummer!

Als er maar 1 telefoon 'online' is, is 't goed! Maar 't bestaat dus wel bij Orange? Naja vandeweek ff langs!
Ik snap je helemaal, ik heb nu ook 2 simkaartjes met hetzelfde nr maar dan van Tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrienden, ik weet het eindelijk. Na lang op internet te hebben gezocht weet ik eindelijk wat er is. Maupgrade die ik kan downloaden aan het begin van dit forum is mogelijk niet compleet. Ik heb nu alleen een MaUpgradeUt_noID.exe bestand. De bijhorende bestandjes zoals RUU.Dll ontbreken!!!

Zie hier, dit heb ik ergens gevonden op internet: http://img221.imageshack.us/my.php?image=exeupgrade1bc.jpg

ik heb dus alleen die MaUpgradeUt_noID.exe en de rest ontbreken gewoon. Als ik het opstart zeurt ie ook om een RUU.DLL die WEL op het plaatje te zien is. HELP wie heeft alles??? Je mag het opsturen naar wkc82@hotmail.com!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zoek je wat dat betreft verkeerd. Die dll bestanden zaten bij mijn gedownloade ROM (die van de SP dus 550) niet bij de MAupgrade bestanden/zips. Dus weet je zeker dat ze niet bij je uitgepakte ".exe"-folder zitten?

Overigens heb ik alles aan de gang gekregen na een reboot van de PC en/of de Compact 1,5 uur aan de adapter te hangen. Ik heb het idee dat de compact in bootloader mode geen stroom krijgt (om op te laden ) via de USB-kabel aan de PC.

Overigens is de MAupgradekabubi-file die in de SP genoemd wordt op deze link http://jainoxi.doq-net.com/mda/MaUpgradeUt_kabubi.zip te krijgen.

Misschien kan dit in de SP vermeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monski
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
Fossalta schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 03:05:
Ik wilde nu wel eens weten wat elke cab file in het extended rom installeerde.. gewapend met een resource hacker, winrar en een hex editor ben ik aan de slag gegaan en heb ik alle cab files uit zitten pluizen. Hier is het volgende .txt bestandje uit voortgekomen: klik. Nu kun je dus zelf nog beter bepalen welke software er op je mda komt.

Ook staan er nog wat handige register tweaks onderaan het documentje.

Let wel op! Dit geldt alleen voor de Orange SPV M500 met de Orange 1.12 ROM Update!!

Hopend dat iemand hier nog wat aan heeft... tijd voor mij om m'n bed in te duiken... :z

[edit: tja die nederlandse spelling ook.. en dat om 3 uur 's nachts ;)]
heee, das wel heel handig , dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mex schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:03:
[...]

Ik snap je helemaal, ik heb nu ook 2 simkaartjes met hetzelfde nr maar dan van Tmobile.
Echt? Vet man, dan bestaat 't bij Orange vast en zeker ook wel! Moest je nog iets betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig de instellingen van het pocket totaal internet van tmobile (de gprs settings dus password en gebruikersnaam en dergelijke)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:21:
Weet iemand toevallig de instellingen van het pocket totaal internet van tmobile (de gprs settings dus password en gebruikersnaam en dergelijke)?
Haha want jij wil er gratis van profiteren O-)

Je komt zeker uit Nederland heh gier :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:26:
[...]

Haha want jij wil er gratis van profiteren O-)

Je komt zeker uit Nederland heh gier :9~
Ik vraag fatsoenlijk wat hoor! Ik heb pocket internet totaal abbo maar kan nergens die instellingen vinden en omdat ik een qtek s100 heb staan die er niet standaard in zoals bij de mda compact. Trouwens kan je er niet gratis mee van profiteren als je geen t-mobile sim hebt met pocket internet totaal abbo je zou dan gewoon per kb betalen en heb je er nog niets aan. Dus als je er niets van snapt antwoord dan niet. Ik zoek dus de GPRS instellingen van tmobile en die van de site van tmobile werkt niet :? en de klantenservice refereert alleen naar de website...als iemand me kan helpen heel graag want ik worstel al 3 dagen met de instellingen...bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:42:
[...]

Ik vraag fatsoenlijk wat hoor! Ik heb pocket internet totaal abbo maar kan nergens die instellingen vinden en omdat ik een qtek s100 heb staan die er niet standaard in zoals bij de mda compact. Trouwens kan je er niet gratis mee van profiteren als je geen t-mobile sim hebt met pocket internet totaal abbo je zou dan gewoon per kb betalen en heb je er nog niets aan. Dus als je er niets van snapt antwoord dan niet. Ik zoek dus de GPRS instellingen van tmobile en die van de site van tmobile werkt niet :? en de klantenservice refereert alleen naar de website...als iemand me kan helpen heel graag want ik worstel al 3 dagen met de instellingen...bij voorbaat dank.
Tsjeempje zeg! Excuses hoor! Zo was 't niet bedoeld Aku! Naja eind goed al goed!? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:45

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

http://www.bel.nl/pocketpc-instellingen.pdf
Staat gewoon in de startpost.
Bij mijn Qtek software zat er een linkje in het menu zelfs, deed ie het vanzelf. De instellingen zijn niet anders dan de gewone GPRS instellingen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:11:
[...]

Echt? Vet man, dan bestaat 't bij Orange vast en zeker ook wel! Moest je nog iets betalen...
10€ voor het simkaartje, verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

eMessenger via: http://mob.e-messenger.net/mobile/

was dat nou gewoon gratis of gaat dat van m'n 2 mb bundeltje af

Ik heb namelijk een nokia 3100 gekocht
en wil nu weten of ik daar nu ook onbeperkt mee kan chatten via die website...

Anders gebruik ik die 2 mb voor m'n Nokia
en op m'n SPV kan ik lekker onbeperkt aankloten :)

M'n contacten stonden in 't telefoongeheugen van m'n SPV
ff op simkaart gekopieerd
simkaart in nokia gedaan
contacten op telefoongeheugen van de Nokia gezet
en dit twee x gedaan om CLB zoveel *vrienden* heeft :9

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 04-10-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht kan iemand me helpen.

Ik zit in de VS en mijn head set is stuk. Ik een nieuwe kopen en volgens een oude discussie was de sony ericsson stereo head set HPM-20 compatible. Maar helaas. Er bleek gin 2.5 mm plug op te zitten, maar een sony ericsson plug. Balen dus, maar vooral omdat ik nu niet weet welke ik wel moet kopen. Ik wil graag een stereo head set zodat ik muziek kan luisteren en moeiteloos kan switchen naar de telefoon.

Alvast bedankt!

Iemand deze al een keer besteld trouwens?

sd wifi card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:46:
eMessenger via: http://mob.e-messenger.net/mobile/

was dat nou gewoon gratis of gaat dat van m'n 2 mb bundeltje af

Ik heb namelijk een nokia 3100 gekocht
en wil nu weten of ik daar nu ook onbeperkt mee kan chatten via die website...

M'n contacten stonden in 't telefoongeheugen van m'n SPV
ff op simkaart gekopieerd
simkaart in nokia gedaan
contacten op telefoongeheugen van de Nokia gezet
en dit twee x gedaan om CLB zoveel *vrienden* heeft :9
Als je op die Nokia ook die proxy in kan stellen dan zou het gratis moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mex schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:50:
[...]

Als je op die Nokia ook die proxy in kan stellen dan zou het gratis moeten zijn.
Hmm ga ik ff kijken!

Maar die site, werkt toch via wap,
dus dan zou 't toch al onbeperkt moeten zijn of zit ik dan verkeerd te denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
heeft iemand het ooit een nederlands woordenboek werkend gekregen op deze telefoon? ik heb het opgezocht maar alles wat ik hier lees is voor ppc 2002 en niet voor de mda versie. Zelf nog een aantal dingen geprobeert maar je eigen dictionary instellen resulteerd iedere keer in een crash.

Wie weet hoe het moet? (en niet aan komen zetten met er met een user.dct in de windows directory staan, wat dat is de 2002 truuk :))

btw het is heel erg moeilijk om je telefoon draaiende te houden als je teveel apps geinstalleerd hebt. Op de een of andere manier denk ik dat hij toch alles van de geheugenkaart probeert in te lezen(daar installeer ik die zooi op). Dit zorgt echt voor enorm veel "lag"

[ Voor 25% gewijzigd door justice strike op 04-10-2005 23:22 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand eigenlijk iets nuttigs over de kwaliteit van de camera van de s100 zeggen?

(Wellicht wil iemand wat foto's die ermee gemaakt zijn posten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:49:
Wellicht kan iemand me helpen.

Iemand deze al een keer besteld trouwens?

sd wifi card
Lijkt erg veel op de spectec die ik heb, zelfs de cdrom die ik erbij zie is hetzelfde, alleen de naam lijkt anders te zijn. Ik heb 'm ook van ebay, vanuit Hongkong, prima dingetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:03

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik ben erg tevreden met did dingetje :P,
ik heb toch maar die kabel (3,5mm-2,5mm) bij pdashop.nl besteld, want ik heb nu zo'n plugje van €5 en die werkt voor heen ruk... de hele tijd storing, en hij sloopt mn poortje... hij kan nu n beetje bewogen worden, en dat lijkt me niet echt goed? met de standaard oordopjes merk je het niet gelukkig.
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 01:29:
Kan iemand eigenlijk iets nuttigs over de kwaliteit van de camera van de s100 zeggen?

de cam is bij weinig licht/avond/nacht niet echt goed te noemen... erg veel ruis, en supernietvloeiend beeld... overdag zijn wel redelijke foto's :)

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:53

Hoicks

Techno!

Mijn inziens is de camera het slechtste onderdeel van de hele MDA. Foto's zijn ronduit lelijk, onscherp en qua kleuren lijkt het ook niets. Voor het maken van foto'tjes om je contact op weer te geven zal ie misschien net voldoen.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Hoicks schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:47:
[...]

Mijn inziens is de camera het slechtste onderdeel van de hele MDA. Foto's zijn ronduit lelijk, onscherp en qua kleuren lijkt het ook niets. Voor het maken van foto'tjes om je contact op weer te geven zal ie misschien net voldoen.
Mijn inziens koop je de telefoon/pda niet om de camera functionaliteit. Het is een leuke bijkomstigheid dat er 1 op zit, maar daar houd het dan ook helemaal mee op.

[ Voor 11% gewijzigd door Mex op 05-10-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Afbeeldingslocatie: http://img308.imageshack.us/img308/8751/image000046rp.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img308.imageshack.us/img308/3428/image000028es.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img308.imageshack.us/img308/2571/image000117eh.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/4413/image000122gl.th.jpg

Zoals je ziet zijn ze niet bepaald supurb ofzo.
Op 'n hogere resolutie zijn ze (vind ik) nog uglier.

Ik moet wel zeggen, dat ik deze foto's heb gemaakt op de standaardinstellingen
(daarna heb ik alles aangepast aan de instellingen uit de TS en daarmee zijn ze ietsjes beter)

Ook moet ik erbij zeggen dat filmpjes echt zeker weten van 'n superkwaliteit zijn.
Ikzelf neem ze op in .mp4 formaat met 'n resolutie van 240 x 320! Echt meisterlijk mooi!

Sinds ik 1.12 (Orange-versie) erop heb staan soft-reset m'n SPV soms spontaan.
Zit ik in m'n contactenlijst te kloten, terwijl ik 'n muziekje luister. Wil ik 't volume veranderen: soft-reset

Heb ik nu denk al 5x gehad, naja niet echt storend maar wel 'n klein bugje

Ik heb 'n paar daagjes een nieuwe telefoon gekregen. Een lekkere kleine nokia 3100 (en hij kostte me maar 19 euro) Deze telefoon wil ik dus meenemen in de weekenden en naar feesten enzo.
Maarja dan moet ik dus m'n simkaart verwisselen. Nu heb ik dit al 'n paar keer gedaan (denk 5x) en daarna doe ik deze simkaart gewoon weer terug in m'n SPV M500. Vier vd vijf keer kreeg ik nadat ik m'n SPV had opgestart gelijk een melding dat m'n backup-batterij leeg was (3x was die 0% en 1x 50%) Terwijl m'n main batterij gewoon nog 80% was ofzo. Als m'n simkaart uit m'n SPV was, deed ik wel gewoon de batterij erin en startte ik 'm op! Is dit 'n herkenbaar probleem, want ik vind 't nogal vaag

[ Voor 67% gewijzigd door CLB op 05-10-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Op mn Symbian had ik een tweetal programma's om via Bluetooth mn PC te bedienen voor a.o. Winamp en PowerPoint presentaties. Is er voor deze phone ook s/w voor?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

CLB schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:16:
Maarja dan moet ik dus m'n simkaart verwisselen. Nu heb ik dit al 'n paar keer gedaan (denk 5x) en daarna doe ik deze simkaart gewoon weer terug in m'n SPV M500.
Beter schaf je gewoon een duo-SIM aan. Twee SIM-kaarten met het zelfde nummer, die je om en om kunt aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:16:
[...]

Zoals je ziet zijn ze niet bepaald supurb ofzo.
Op 'n hogere resolutie zijn ze (vind ik) nog uglier.
Kwaliteit is idd alles behalve goed te noemen, zo te zien. Maar, het lijkt me goed genoeg om een keer een foto te nemen van iets dat je niet wilt vergeten. (internet adres op een bus ofzo, situatie schets bij een ongeluk, weet ik het).

Maar, geen vakantie kiekjes dus :(

Thanks voor je moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Korakal schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:10:
[...]

Beter schaf je gewoon een duo-SIM aan. Twee SIM-kaarten met het zelfde nummer, die je om en om kunt aanzetten.
Heb ik al in gedachten genomen en heb ik ook over gesproken met Mex in 'n ander forum.
Vandaag ben ik naar de Orange-shop (in Leiden) gegaan om te vragen of dit kon en dit kon alleen bij zakelijk abbo's dus dat is 'n beetje klote (CLB kan niet meer vinden in welk topic hij hier over heeft gepraat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:52:
[...]

Kwaliteit is idd alles behalve goed te noemen, zo te zien. Maar, het lijkt me goed genoeg om een keer een foto te nemen van iets dat je niet wilt vergeten. (internet adres op een bus ofzo, situatie schets bij een ongeluk, weet ik het).

Maar, geen vakantie kiekjes dus :(

Thanks voor je moeite!
NP! Hij schiet soms ook wel hele mooie pics hoor. Als je gewoon genoeg licht hebt enzo is 't best wel nice voor 'n telefoontje maarja zoals jij zei voor bepaalde dingetjes is 't wel genoeg!

Uit de startpost:
Indien je na het installeren van de camera patch nog betere resultaten uit je camera wilt persen kun je bij "Adjust' de volgende waarden instellen die voor een beter resultaat zouden moeten zorgen:

- Contrast = 5
- Brightness = 6
- Saturation = 3
- Hue = 5
- Sharpness = 3

Gewoon ff zo in je telefoontje zetten. Of 't echt werkt weet ik niet, maar dat gevoel geeft 't wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:50
Het schijnt dat de nieuwe MDA Compacts van T-Mobile die nu in de winkel ligt met romversie 1.12 wordt geleverd. Kan iemand dit bevestigen en zo ja dan een back-up maken van de rom B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je imode kan gebruiken op de S100. Ik heb namelijk een Hi Prepay kaartje gekocht voor in mijn M500, omdat je tot begin 2006 gratis kan msn'en via Hi Prepay, maar ik moet dus de instellingen weten om imode of de gprs verbinding op te zetten.

Of iemand moet mij kunnen vertellen hoe je via je Orange World onbeperkt kan msn'en want die 2MB gaat er snel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:57
CLB schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:57:
[...]

NP! Hij schiet soms ook wel hele mooie pics hoor. Als je gewoon genoeg licht hebt enzo is 't best wel nice voor 'n telefoontje maarja zoals jij zei voor bepaalde dingetjes is 't wel genoeg!

Uit de startpost:
Indien je na het installeren van de camera patch nog betere resultaten uit je camera wilt persen kun je bij "Adjust' de volgende waarden instellen die voor een beter resultaat zouden moeten zorgen:

- Contrast = 5
- Brightness = 6
- Saturation = 3
- Hue = 5
- Sharpness = 3

Gewoon ff zo in je telefoontje zetten. Of 't echt werkt weet ik niet, maar dat gevoel geeft 't wel :D
Hé daar :) Een vraagje. Men heeft het in de startpost over een camera patch. Werkt dat en waar is het te vinden ? Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:39:
Weet iemand hoe je imode kan gebruiken op de S100. Ik heb namelijk een Hi Prepay kaartje gekocht voor in mijn M500, omdat je tot begin 2006 gratis kan msn'en via Hi Prepay, maar ik moet dus de instellingen weten om imode of de gprs verbinding op te zetten.

Of iemand moet mij kunnen vertellen hoe je via je Orange World onbeperkt kan msn'en want die 2MB gaat er snel doorheen.
dit werkt toch niet, heb het ook al geprobeerd..

Maarja: Nieuwe verbinding; GPRS -> portalmmm.nl
proxy: 10.10.100.10
alle velden + poort telkens 5080 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlorisB schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:46:
[...]

dit werkt toch niet, heb het ook al geprobeerd..

Maarja: Nieuwe verbinding; GPRS -> portalmmm.nl
proxy: 10.10.100.10
alle velden + poort telkens 5080 :)
Wat stel je in als access point voor je modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

www.leukbellen.nl/OrangeWorld

chatten doe je via: http://mob.e-messenger.net/mobile/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis MSN is via i-mode op een i-mode toestel, niet via de ingebouwde MSN client op een ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Wat ik me nog afvroeg:
ik heb sinds vorige week een S110 en gelijk vanaf het begin ingesteld dat agenda en contacten op de 'permanent storage' moesten worden opgeslagen. Erg traag, totdat ik vandaag merkte dat als ik dat uitzet het een stuk sneller wordt om m'n agenda/contactlijst te openen. Blijkbaar is dat flashgeheugen dat ervoor gebruikt wordt takketraag :P
Anyway, waarom moet 'ie dan na een soft reset ook nog eens die zooi syncen? Als het toch al op dat trage geheugen staat... ik snap het niet helemaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand 'n softwareprogje voor m'n SPV, waarmee ik .SWF files kan afspelen

(of 'tliefst 'n convertertje van .SWF naar .wav/ mp3)

en weet iemand waar ik de instellingen kan veranderen om op te nemen via mn SPV?
Met opnemen bedoel ik spraak opnemen --> mono/ stereo aantal KhZ en blablabla

[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 05-10-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

ik zal vast niet de enige zijn die zo nu en dan te maken krijgt met vastlopers. bestaat er een programma (task manager?) die automatisch vastgelopen programmas killt

er staan veel task managers op handango.com, maar allemaal ff uitproberen is ook geen leuk bezigheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:08:
Op mn Symbian had ik een tweetal programma's om via Bluetooth mn PC te bedienen voor a.o. Winamp en PowerPoint presentaties. Is er voor deze phone ook s/w voor?
Voor winamp kun je eens kijken naar RemoteAmp

Afbeeldingslocatie: http://www.smashcasi.com/images/ra_shot_anim2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
of zoek naar puppetmaster (al is ie niet mer geupdate sind april)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een leuke progje om Skins enzo aan te passen? Degene die ik download werken eigenlijk praktisch nooit of doen niet wat ze moeten oen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

SYQ schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 00:18:
ik zal vast niet de enige zijn die zo nu en dan te maken krijgt met vastlopers. bestaat er een programma (task manager?) die automatisch vastgelopen programmas killt

er staan veel task managers op handango.com, maar allemaal ff uitproberen is ook geen leuk bezigheid :)
Als je freeware wil dan zou ik gaan voor deze:

http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1276

Van de maker van GSPlayer, bevalt mij tot nu toe prima.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpcfreewares.com/en/ss/1276.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

CLB schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:07:
Iemand 'n softwareprogje voor m'n SPV, waarmee ik .SWF files kan afspelen

(of 'tliefst 'n convertertje van .SWF naar .wav/ mp3)

en weet iemand waar ik de instellingen kan veranderen om op te nemen via mn SPV?
Met opnemen bedoel ik spraak opnemen --> mono/ stereo aantal KhZ en blablabla
Je bent net iets te laat:

http://www.macromedia.com...player/pocketpc/2002.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn firmware geupdate (volgens de manier van de op), en als ik mijn volledige backup terugzet, werkt mijn beeldscherm niet meer. Is hier een oplossing voor, of is het het beste om slechts delen terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Is het ook mogelijk om de MDA Compact op een laptop aan te sluiten (USB?) en zo te internetten?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyGun schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:19:
Is het ook mogelijk om de MDA Compact op een laptop aan te sluiten (USB?) en zo te internetten?
Ja. Kabeltje inpluggen en klaar. Overigens staat er in dit topic (zie ook de op) héél veel info hierover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm scheisse! Dankje Mex (iemand toevallig dat progje al op z'n comp staan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:27:
[...]

Ja. Kabeltje inpluggen en klaar. Overigens staat er in dit topic (zie ook de op) héél veel info hierover...
Had ik toch iets beter moeten zoeken :P

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je moet msnen via e-messenger.net dat is echt ultiem brak als ik er even naar kijk. Je moet zelf telkens refreshen om te zien of je berichten hebt. Is het niet mogelijk op een of andere manier om pocket msn via http proxy te laten werken? Of gebruik te maken van de online versie van webmessenger van msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

TommyGun schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:36:
[...]

Had ik toch iets beter moeten zoeken :P

Bedankt!
Je hebt wel active sync nodig, het is niet zo dat er standaard internet uit je USB poortje komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:46:
[...]

Maar als je moet msnen via e-messenger.net dat is echt ultiem brak als ik er even naar kijk. Je moet zelf telkens refreshen om te zien of je berichten hebt. Is het niet mogelijk op een of andere manier om pocket msn via http proxy te laten werken? Of gebruik te maken van de online versie van webmessenger van msn?
e-messenger refreshed vanzelf om de 10 seconden ofzo!

En tsjaa als iemand met die oplossing zou komen dat ik gewoon op 'n normale msn kan met m'n
Orange World bundel (wel onbeperkt uiteraard :) ) dan zou dat helemaal de top zijn, mja zie 't somber in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Eggy schreef op zondag 25 september 2005 @ 00:43:
Hier is een tutorial te vinden die beschrijft hoe de Qtek S100 via bluetooth gebruik kan maken van de internet verbinding van je PC. Met dank aan onze mede GoT'er bin_jackson

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Mex schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:03:
[...]

Mijn inziens koop je de telefoon/pda niet om de camera functionaliteit. Het is een leuke bijkomstigheid dat er 1 op zit, maar daar houd het dan ook helemaal mee op.
Ik vind dit altijd een nogal dubieus argument. Tuurlijk, niet iedereen gebruikt de camerafunctionaliteit, maar hetzelfde kan je ook zeggen voor de telefoon of pdafunctie. De lol is dat het een alles-in-één apparaat is. Dan wil je ook graag dat het een beetje werkt. Ik gebruik het toestel ook veel voor de mail en ik heb al een paar gehad dat ik een foto per mail mee wilde sturen van waar ik was. Dan is het toch wel leuk als de boel ook herkenbaar is.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:55:
[...]

Heb ik al in gedachten genomen en heb ik ook over gesproken met Mex in 'n ander forum.
Vandaag ben ik naar de Orange-shop (in Leiden) gegaan om te vragen of dit kon en dit kon alleen bij zakelijk abbo's dus dat is 'n beetje klote (CLB kan niet meer vinden in welk topic hij hier over heeft gepraat)
CLB schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:55:
[...]

Hahahaha volgens mij gewoon 1 bladzijde terug??? Volgens mij moet je idd een zakelijke klant zijn om een duo-kaart te krijgen, dit is bij T-Mobile ook zo. Maar als je een beetje je best doet, haal er een klacht van een tijdje geleden bij of dram een beetje door en dan komen ze wel af met die duo-kaart hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ik wil graag via "Widcomm" en niet met de standaard van Windows SP2. (Ok, ik heb Sp2 gewoon niet).

Er stond op die site iets van 'de uitleg komt spoedig'. Is ie er al en kan ik em niet vinden of is het een beetje in t slop geraakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:06:
[...]

[...]

Hahahaha volgens mij gewoon 1 bladzijde terug??? Volgens mij moet je idd een zakelijke klant zijn om een duo-kaart te krijgen, dit is bij T-Mobile ook zo. Maar als je een beetje je best doet, haal er een klacht van een tijdje geleden bij of dram een beetje door en dan komen ze wel af met die duo-kaart hoor >:)
Haha daar was 't dus! Ik zat in m'n eigen topicje: Aanbieding Orange tm 10 oktober 2005 te zoeken :+ Dankjewel! En ja ik ga gewoon 'n keer de klantenservice anrufen en anders naar 'n andere vestiging van 'n Orange-winkel! En als ik zeg dat ik m'n simkaart kwijt ben en of ze 'n nieuwe kunnen fixen? Dan wordt die andere zeker gelijk op non-actief gezet ofzo... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:06:
[...]

[...]

Ik heb bij tmobile aangegeven dat ik een kaartje voor in mijn carkit wilde, dit ging gewoon, voor 10€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry even öfftopic" hoe edit ik een bericht??? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:10:
[...]

Haha daar was 't dus! Ik zat in m'n eigen topicje: Aanbieding Orange tm 10 oktober 2005 te zoeken :+ Dankjewel! En ja ik ga gewoon 'n keer de klantenservice anrufen en anders naar 'n andere vestiging van 'n Orange-winkel! En als ik zeg dat ik m'n simkaart kwijt ben en of ze 'n nieuwe kunnen fixen? Dan wordt die andere zeker gelijk op non-actief gezet ofzo... ;(
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:12:
Sorry even öfftopic" hoe edit ik een bericht??? :X
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ik die knop niet staan soms omdat ik niet standaard ingelogd ben?? Ik zit namelijk op mn werk :P

Sorry.... hij staat natuurlijk alleen naast je eigen berichten... 8)7 Ik ga maar eens aan het werk...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig antwoord op mijn vraag, voor ik uit pure frustratie die bluetooth stekker opvreet? :)

Ga ik in de tussentijd wel eventjes SP2 ergens vandaan halen. Neemt niet weg dat ik wel graag wil weten hoe het kan zonder SP2. (ouders.. etc) :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:20:
[...]

Zie ik die knop niet staan soms omdat ik niet standaard ingelogd ben?? Ik zit namelijk op mn werk :P
Je moet inderdaad ingelogd zijn om die knop te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Hoe snel gaat dat internet eigenlijk via T-Mobile?

Het staat niet op hun site en ook niet in de voorwaarden. Kan met de search hierover ook niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

TommyGun schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:51:
Hoe snel gaat dat internet eigenlijk via T-Mobile?

Het staat niet op hun site en ook niet in de voorwaarden. Kan met de search hierover ook niks vinden.
Die vraag kun je beter hier stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Mex schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:59:
[...]

Die vraag kun je beter hier stellen.
Blijkbaar ben ik toe aan een bril.

Wel een mooi ding. Ik sta er versteld van hoeveel ze op zo'n ding krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Idd Tommygun! Waarom stel je altijd van die kort-door-de-bocht-vragen man!
Of je geeft 'n reply, wat echt nergens op slaat gewoon |:(

Vanochtend ook met je topicje: Alweer afgewezen voor de HK

Zet je er zelfs nog in dat je weet dat je er niet over mag beginnen, doe je 't toch 8)7

Ik begrijp jouw niet hoor. Je drukt op search- typt je zoektermen in en klaar :X

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 06-10-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Denk niet dat ze blij zijn als we dit forum zo vol spammen. Mail me maar op gamergun at gmail dot com

Spreken we wel verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

TommyGun schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:07:
Denk niet dat ze blij zijn als we dit forum zo vol spammen. Mail me maar op gamergun at gmail dot com

Spreken we wel verder
Misschien kun je hier je HK-beklag nog kwijt!
Nee hoor, hoef er niet over verder te spreken het is wel goed zo :) Back ontopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:11:
[...]

Ik heb bij tmobile aangegeven dat ik een kaartje voor in mijn carkit wilde, dit ging gewoon, voor 10€.
Helaas kon dat niet bij Orange, ja alleen als je een zakelijk abbo had dan kon het wel. Hun gaven als oplossing om een prepayed te komen en dat als de ene uit was hem door te schakelen naar je prepay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:14:
[...]

Helaas kon dat niet bij Orange, ja alleen als je een zakelijk abbo had dan kon het wel. Hun gaven als oplossing om een prepayed te komen en dat als de ene uit was hem door te schakelen naar je prepay.
Dan ga je dus betalen als ze je bellen, ik begrijp wel dat ze dat als oplossing zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:27:
Het schijnt dat de nieuwe MDA Compacts van T-Mobile die nu in de winkel ligt met romversie 1.12 wordt geleverd. Kan iemand dit bevestigen en zo ja dan een back-up maken van de rom B)
Klopt, ik heb er 2 weken geleden 1 gekocht,en daar draait romversie 1.12 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:17:
[...]

Dan ga je dus betalen als ze je bellen, ik begrijp wel dat ze dat als oplossing zien :P
Ja daarom was ik ook niet van plan dat te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met een Nederlands T9 woordenboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:03:
Weet iemand hoe het zit met een Nederlands T9 woordenboek?
Hier kun je er alles over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik u van harte danken :)

Het is me inderdaad gelukt (slaat mezelf op hoofd), maar is het ook al mogelijk om de word completion list bij gebruik van het gewone keyboard nederlands te maken? Ik heb de laatste 4 magician-topics doorgepluist, maar het is me niet gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 21:33
Hallo op fontpage staat

''Wil je je MDA compact echt compleet schoon krijgen kan je ook deze tutorial volgen van Animal_X, op deze wijze kan je gelijk je T-Mobile Intellidialer en je Intellipad veranderen.

1. download de volgende 2 bestanden: SmartDialing_WWE_RC11.CAB en PhonePad_WWE_RC10.CAB''

Maar die links werken niet meer weet iemand een link ??? vnid wel wat op internet maar weet niet of je dat kan gebruike of mis kan iemand het me mailen ?? ?zou top zijn alvast bedankt

[ Voor 71% gewijzigd door Remco Tr op 06-10-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

weet iemand of het nou mogelijk is om SMS over GPRS te sturen? met de T-Mobile MDA Compact :D? want dat zou nogal voordelig zijn met mn abo :D

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

dat gaat je niet lukken, daar is geen gateway voor... die providers zijn niet gek dat ze zo'n melkkoe als SMS zouden laten schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb eergisteren een MDA Compact van een collega geupdate waar een originele T-mobile rom op stond maar dan wel versie 1.12!!! Hij had hem trouwens via marktplaats gekocht met bon, 1 maand oud voor €175,- echt veel waard zijn ze dus niet meer... Er zat trouwens ook een andere headset bij, een witte met 2 knoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

bij de mijne zit er ook 1.12 op (vorige week maandag gekocht) en er zaten ook witte oordopjes bij, met 1 knopje op het mic gedeelte... wat doet t 2e knopje op dat dingetje :D?

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
* vacuumcleaner word gek 8)7
Wie heeft de M500 werkend icm bluetooth en win98se?

Ik heb een cellink usb bluetooth dongle alleen kan ik nergens de compoorten in de bijgeleverde software instellen (4&5 dus)

En icm met de widcomm software/drivers krijg ik de usb dongle niet geinstalleerd, het .inf file-tje wat bij widcmom wordt geleverd wordt niet herkent in win98se..

Iemand een idee?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

BiG-GuY schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:20:
bij de mijne zit er ook 1.12 op (vorige week maandag gekocht) en er zaten ook witte oordopjes bij, met 1 knopje op het mic gedeelte... wat doet t 2e knopje op dat dingetje :D?
Die 1.12 is blijkbaar de nieuwste T-mobile rom, ben benieuwd wanneer deze voor de overige gebruikers beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Mex schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:19:
[...]

Die 1.12 is blijkbaar de nieuwste T-mobile rom, ben benieuwd wanneer deze voor de overige gebruikers beschikbaar komt.
Ik heb ook die met witte oordopjes, maar de mijne is toch echt 1.10

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

basset schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:46:
[...]

Ik heb ook die met witte oordopjes, maar de mijne is toch echt 1.10
Het heeft niks met het soort oordopjes te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Zou het dan toch gaan gebeuren...

Afbeeldingslocatie: http://www.jabra.com/NR/rdonlyres/49E4E795-9E19-4B13-8E9D-CED5EDA08506/0/BT500Overview.JPG

Jabra BT 500

Hier te koop vanaf volgende week...

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.