HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 11

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.337 views sinds 30-01-2008

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

miekd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:47:
Mijn MDA Compact blijft crashen. Iemand hem al eens voor service opgestuurd? Hoe lang zal zoiets ongeveer duren, of heeft het geduurd?
Je kunt het beste even wachten tot de nieuwe software klaar is, en anders kun je zelf met de Qtek firmware oid aan de gang.

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

Mex schreef op donderdag 29 september 2005 @ 07:57:
[...]

Je kunt het beste even wachten tot de nieuwe software klaar is, en anders kun je zelf met de Qtek firmware oid aan de gang.
Laatste Qtek Firmware draait erop atm. 1.11 was ook geen succes. Hiervoor ook nog 1.12 + Autorun install gehad, nu 1.12 met wat losse cabs die in de extended rom zaten..

Ik wacht nog een paar weken, en dan bel ik eens even.

one more thing...

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:39
Jainoxi schreef op donderdag 29 september 2005 @ 07:14:
Jazeker, zoek maar 's naar PocketPuTTy!
ahhh, ziet er goed uit, tenks :) Trouwens, in de categorie nuttige tools heb ik op FreewarePPC het programma dynamo gevonden, erg handige taskmanager, en gemakkelijker te gebruiken dan de standaard spb taskmanager
Description:
Dynamo 2 is a cool, animated task manager for your Pocket PC 2003 device. Say goodbye to boring text lists of running programs and instead manage your programs by sliding in images of all your running applications onto your screen.
http://www.freewareppc.com/utilities/dynamo.shtml

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 20:41
El_BingO schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:22:
[...]

Zal ik ff kijken hoe ik het zelf heb ingesteld (met evt wat screenies)...
Was je inmiddels al thuis geweest? :P

Verwijderd

Ik zag net op PDAshop.nl dat de Qtek s110 uit is ..iemand hier meer info over?
Wil zelf namelijk binnen nu en 2 maanden telefoon abbonement met qtek (s100) gaan halen. Maar misschien even wachten tot de s110 overal ligt?

Wie weet hier meer van.. ?

http://www.pdashop.nl/product/18247
In navolging van de zeer succesvolle Qtek S100 is de opvolger geïntroduceerd : de Qtek S110. Een volwaardige Smartphone met zeer veel GSM en PDA functie's aan boord. Zo heeft de S110 Windows Mobile 2003 SE als besturingssysteem, een Intel 416 Mhz processor als kloppend hart en een verdubbelde opslagcapaciteit van wel 128 Mb RA

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:02:
Ik zag net op PDAshop.nl dat de Qtek s110 uit is ..iemand hier meer info over?
Wil zelf namelijk binnen nu en 2 maanden telefoon abbonement met qtek (s100) gaan halen. Maar misschien even wachten tot de s110 overal ligt?

Wie weet hier meer van.. ?

http://www.pdashop.nl/product/18247

[...]
Deze is helemaal hetzelfde, alleen heeft 'ie 128mb ipv 64mb.

• Fraggar
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:23:
Zelf heb ik ook nog 'n paar vraagjes:

Ik heb er vorige maand Orange Rom 1.12 opgezet en had toen geen GPRS-disconnect button meer. Die heb ik inmiddels weer tevoorschijn getoverd mbv 'n .cab-file'tje, maar ik meen me ook te herinneren dat je altijd kon zien, hoelang je al online was. Nu heb ik dat ook niet meer, is dat nog op een of andere manier tevoorschijn te halen. Niet dat ik er nou superveel waarde aan hecht, ik zou het toch wel leuk vinden, als ik 't kon zien.

Ook heb ik 'n vraagje over het meerdere 'sites' bekijken via GPRS (ik heb SPB Pocket Plus op m'n ppc staan dus ik heb ook allerlei extra functies als ik op internet ben) Je kunt dus meerdere sites tegelijkertijd bekijken. Je moet dan als je op internet bent, onderin de balk op het SPB Pocket Plus-icoontje drukken en dan kun je kiezen voor 'new window' . Deze wordt dan ook heel netjes geopend enzo. Maar dan heb ik dus 2 of 3 sites openstaan en dan kun je daartussen switchen. Maar die sites hebben helemaal geen namen. Ze heten dan allemaal ++++4+++++ (de + is normaal een vierkantje wat ik dan op m'n ppc zie, maar deze kan ik hier op GoT niet typen) en dan kan ik dus niet zien welke site, welke is. Is er geen manier voor om die linkjes de site-naam te geven ofzo.
Hoe lang je online bent met GPRS heeft geen waarde, het gaat immers over de hoeveelheid data die verstuurd/ontvangen is, niet om de tijd. Je kunt hiervoor wel andere applicaties installeren, maar wat je eraan hebt... Het disconnecten kan middels de rode telefoon knop 2sec in te drukken.

Meerdere sites bekijken is inderdaad niet handig met pocketIE. Hiervoor kun je beter een andere browser gebruiken, bijvoorbeeld NetFront (misschien iets voor in de startpost?). NetFront heeft ook op andere gebieden veel meer opties.

• Mex

Mex

Donaldinho schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:25:
[...]

ahhh, ziet er goed uit, tenks :) Trouwens, in de categorie nuttige tools heb ik op FreewarePPC het programma dynamo gevonden, erg handige taskmanager, en gemakkelijker te gebruiken dan de standaard spb taskmanager

[...]

http://www.freewareppc.com/utilities/dynamo.shtml
Dit werkt voor geen meter bij mij, het toekennen van de activation key lukt niet en de autostart lijkt ook niet te werken.

• Donaldinho
vaag, ik neem aan dat je het vanaf je pc geinstalleerd hebt? Ik heb (op m'n standaardinstallatie t-mobile MDA) vanaf pc geinstalleerd en draait hier prima. Die SSH client heb ik meer problemen mee, hij start m'n invoerscherm namelijk niet op :(

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

• Mex

Mex

Donaldinho schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:28:
vaag, ik neem aan dat je het vanaf je pc geinstalleerd hebt? Ik heb (op m'n standaardinstallatie t-mobile MDA) vanaf pc geinstalleerd en draait hier prima. Die SSH client heb ik meer problemen mee, hij start m'n invoerscherm namelijk niet op :(
Ik heb het cabje vanaf m'n ppc geïnstalleerd, niet de windowsinstaller dus. Ik heb een MDA met de 1.12.550 firmware van Qtek.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Fraggar schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:18:
[...]

Hoe lang je online bent met GPRS heeft geen waarde, het gaat immers over de hoeveelheid data die verstuurd/ontvangen is, niet om de tijd. Je kunt hiervoor wel andere applicaties installeren, maar wat je eraan hebt... Het disconnecten kan middels de rode telefoon knop 2sec in te drukken.

Meerdere sites bekijken is inderdaad niet handig met pocketIE. Hiervoor kun je beter een andere browser gebruiken, bijvoorbeeld NetFront (misschien iets voor in de startpost?). NetFront heeft ook op andere gebieden veel meer opties.
Hoelang je online bent: Ik weet heus wel dat GPRS idd om de data gaat. Het gaat mij er gewoon om, dat ik voor mezelf altijd kon zien hoelang ik online was (geweest) Nu is die functie weg en ik dacht dat er misschien 'n .cab file'tje bestond, waardoor ik 't weer kon zien. Als ik hele softwareprogjes moet gaan installeren om 't te zien, laat ik 't wel zitten!

Disconnecten idem dito. Weet ik wel hoor, dat ik 2 sec. op de rode knop moet drukken

Hmm ik ga is kijken of ik ergens NetFront vandaan kan halen. Bedankt voor de tip!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
ik heb hem \o/ (de SPV M500)

Echt een lekker ding is het.
Alleen vind ik het jammer dat wanneer je een programma afsluit hij hem niet "echt" afsluit maar dat ie gewoon op de achtergrond verder gaat

[ Voor 8% gewijzigd door T7D_Sneezy op 29-09-2005 18:31 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

T7D_Sneezy schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:05:
ik heb hem \o/

Echt een lekker ding is het.
Alleen vind ik het jammer dat wanneer je een programma afsluit hij hem niet "echt" afsluit maar dat ie gewoon op de achtergrond verder gaat
Wat heb je? SPV M500, MDA-compact, Qtek S100

voor dat probleempje moet je er gelijk ff SPB Pocket Plus opzetten (staat in TS)
Die zorgt ervoor dat progjes echt gelijk worden afgesloten als je op 't kruisje drukt!

Veel succes en plezier ermee!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• MightyMr2Mike
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 16:19
Het moet ook niet veel gekker worden. Vandaag komt een collega op kantoor binnen lopen met zijn MDA Compact (die hij 3 dagen later had als ik dus uit dezelfde generatie mag ik aannemen) geupdate naar 1.12.550 en totaal geen problemen met GPRS connecten |:(

Had hiervoor dezelfde firmware als ik en ook geen problemen behalve klachten over die trage telefoon. Nu de nieuwe rom van XDAdev. erop gezet exact eender als ik. Ik had hem ook verteld hoe het moest btw. En GEEN probleem!!!!

Ik vind het zo raar dat die dingen dus onderling verschillen. Ik ga nog een hard reset doen en gelijk kijken of het dan anders loopt allemaal en dan stapsgewijs maar de boel weer in de staat terug brengen. Had wel een sprite backup terug gezet en dergelijke.

Hou jullie op de hoogte, maar dat dit allemaal vaag is vind ik wel.

Hebben die telefoons verschillende hardware componenten ofzo dat ze anders reageren. Heeft iemand hier verstand van?

Verwijderd

Hallo,

sinds kort heb ik een qtek s100 gekregen van mijn oom die niet meer correct werkte.
Het toestel was een zogenaamde "Pharma Phone" (www.pharmaphone.nl)
Me oom is huisarts en gebruikte het toestel als een soort handleiding, maar vond het als telefoon een onhandig ding en volgens hem zat er een software fout in dus mocht ik hem hebben. 8)7

Nou zit ik dus met het probleem dat de ext rom volstaat met standaard applicaties van dat Pharma gedoe, mijn vraag is nu is dat er af te krijgen?
En wat betreft de softwarefout, het toestel loopt constant vast, niet speciaal als ik iets aan het doen ben ofzo. Nou heb ik meerdere problemen hier over gelezen en t zou moeten optelossen zijn met een rom upgrade, hiervan heb ik er diverse gedownload, de een werkt beter dan de ander, maar geen een werkt goed, want het toestel blijft vastlopen.. Zit dit soms in het harde schijfje ofzo :? :?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt :)

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Weet iemand hoe ik de icoontjes uit het programs menu krijg? Er is met uninstallen namelijk wat blijven staan.

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:37:
Hallo,

sinds kort heb ik een qtek s100 gekregen van mijn oom die niet meer correct werkte.
Me oom is huisarts en gebruikte het toestel als een soort handleiding, maar vond het als telefoon een onhandig ding en volgens hem zat er een software fout in dus mocht ik hem hebben. 8)7

Nou zit ik dus met het probleem dat de ext rom volstaat met standaard applicaties van dat Pharma gedoe, mijn vraag is nu is dat er af te krijgen?
En wat betreft de softwarefout, het toestel loopt constant vast, niet speciaal als ik iets aan het doen ben ofzo. Nou heb ik meerdere problemen hier over gelezen en t zou moeten optelossen zijn met een rom upgrade, hiervan heb ik er diverse gedownload, de een werkt beter dan de ander, maar geen een werkt goed, want het toestel blijft vastlopen.. Zit dit soms in het harde schijfje ofzo :? :?

Je kunt de .cab's van pharma voorkomen door hard reset + wizard en dan meteen soft reset te doen.. Staat meer over in de TS.

Als ik jou was zou ik de extrom unlocken en die cab's eruit halen/kopieren (om eventuele dingen alsnog te kunnen intstalleren) en dan een qtek rom erop donderen, ben je van al dat gezeik af :9

[ Voor 4% gewijzigd door FlorisB op 29-09-2005 22:20 . Reden: kleine add ]

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 19:38
Oesie schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:24:
[...]

Was je inmiddels al thuis geweest? :P
Sorry sorry!! Was er ff bij ingeschoten. Bij deze de screenies:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/edskeizer/bt.gif
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/edskeizer/btdetail.gif
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/edskeizer/activesync.gif
Op de telefoon heb ik verder alleen de devices aan elkaar voorgesteld. Geen wizard, geen com poorten niets...
Let me know als je meer info nodig hebt!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
El_BingO schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:42:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de telefoon heb ik verder alleen de devices aan elkaar voorgesteld. Geen wizard, geen com poorten niets...
Ik kan iig bevestigen dat het echt werkt. Ik heb bijna een half jaar gekloot om het op te lossen. Maar met de hulp van El_Bingo (het installeren van de Widcomm drivers), werkt het als een zonnetje.

/me Hoedje bedankt nogmaals El_Bingo

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 20:41
El_BingO schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:42:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb nu heel snel even gekeken, maar ga zo slapen. Voor zover ik heb kunnen checken lijkt alles goed ingesteld te zijn. Ik check morgenmiddag nog een keer en dan zal ik het hier ff posten inc. screenies.
Anders word het denk ik toch een hard-reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag de Qtek S100 aangeschaft bij een Telfort 300 abbo van 35 euris per maand voor 1 jaar. Het toestel was 160 euris bij het desbetreffende abbo. Ik zat nog te twijfelen of ik niet een t-mobile abbo zou nemen met die onberperkte gprs voor 9,50 maar de verkoper wist me te vertellen dat de prijs van 9,50 tot eind van het jaar was en t-mobile niet wist hoe duur dit het volgend jaar zou worden. Ik vond dit een raar verhaal en daarom belde hij t-mobile met de speaker aan zodat ik mee kon luisteren. De meneer van t-mobile bevestigde dit en zei dat dit zomaar wel 2 keer zo duur kon worden maar dat er dus echt niets over bekend was. Dus toen ben ik maar voor telfort gegaan waarbij de gprs kosten 0.45 euro per mb zijn en ik dus voor 9,50 ruim 21 mb aan data kan binnenslepen wat ik toch niet haal in een maand. Ik probeerde net te updaten naar 1.12.550 maar kreeg een country-id error dus geen update voor mij heel vaag allemaal voor de rest een super relaxed apparaatje en even alle functies proberen en natuurlijk de topics lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:31
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 00:45:
Vanmiddag de Qtek S100 aangeschaft bij een Telfort 300 abbo van 35 euris per maand voor 1 jaar. Het toestel was 160 euris bij het desbetreffende abbo. Ik zat nog te twijfelen of ik niet een t-mobile abbo zou nemen met die onberperkte gprs voor 9,50 maar de verkoper wist me te vertellen dat de prijs van 9,50 tot eind van het jaar was en t-mobile niet wist hoe duur dit het volgend jaar zou worden. Ik vond dit een raar verhaal en daarom belde hij t-mobile met de speaker aan zodat ik mee kon luisteren. De meneer van t-mobile bevestigde dit en zei dat dit zomaar wel 2 keer zo duur kon worden maar dat er dus echt niets over bekend was. Dus toen ben ik maar voor telfort gegaan waarbij de gprs kosten 0.45 euro per mb zijn en ik dus voor 9,50 ruim 21 mb aan data kan binnenslepen wat ik toch niet haal in een maand. Ik probeerde net te updaten naar 1.12.550 maar kreeg een country-id error dus geen update voor mij heel vaag allemaal voor de rest een super relaxed apparaatje en even alle functies proberen en natuurlijk de topics lezen.
voor dit probleem is er een programmatje wat je country-id error verhelpt, probeer het volgende programma eens:
MaUpgradeUt_noID.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 09:12
Op het moment dat je een contract tekent en ze veranderen de prijs kan jij je contract opzeggen voor zover ik weet.

Weet je zeker dat dit niet ging om mensen die na het einde van het jaar een contract afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:42

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
mijn verkoopster heeft gezegd van T-Mobile, dat de prijs voor mij voor 2 jaar geld, omdat ik ervoor getekend heb...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Ik twijfel tussen de S100 en S110. Wat betreft design maakt het me niet veel uit maar de S110 kost me 60 euro meer dan de S100.

Vind ik behoorlijk veel voor het verschil van 128mb ipv 64mb.
Voor 60 euries koop ik ook een 512mb SD-tje.
Die 64mb extra op de S110, is dat alleen bedoeld voor opslag of scheelt het ook echt in performance ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
  • Laatst online: 10:31
voor zover ik hier kan zien, zie ik ook geen verschil behalve het geheugen:

http://www.imate.com/DETAILS_JAM.htm
http://www.imate.com/DETAILS_JAMCH.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijk kan er tzt op de S110 wel wm2005 gedraaid worden, dat is met 64Mb waarschijnlijk niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:09:
Mogelijk kan er tzt op de S110 wel wm2005 gedraaid worden, dat is met 64Mb waarschijnlijk niet mogelijk.
Komt Qtec dan normaal gesproken met gratis "upgrades" van het OS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:34:
[...]

Komt Qtec dan normaal gesproken met gratis "upgrades" van het OS ?
Waar jullie nu allemaal over praten zeg, over iets wat in het vorige deel uitvoerig besproken werd.

WM05 kan je op de S100 ook draaien zonder probs. En het geheugen is het enige verschil tss 110 en 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radical1980 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:15:
Weet iemand hoe ik de icoontjes uit het programs menu krijg? Er is met uninstallen namelijk wat blijven staan.
Gewoon even browsen naar; My Device, Windows, Start Menu en dan Programs.

Vraagje; hoe kan het dat mijn GPS icoontje blijft staan, terwijl TomTom en Bluetooth uit staan??

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:34:
[...]

Waar jullie nu allemaal over praten zeg, over iets wat in het vorige deel uitvoerig besproken werd.

WM05 kan je op de S100 ook draaien zonder probs. En het geheugen is het enige verschil tss 110 en 100
Ook enig idee op wel van de 400 pagina's (10 onderwerpen x 40 pages) dit besproken is dan ?
Want ik heb heel 10 doorgelopen en de enigste opmerking over een S100 was van een gozert die hem wilde verkopen op ebay met een WM05 opmerking, en daar viel verder het halve forum over dat het niet kon.

Dus ik vind zijn vraag niet vreemd O-)

[ Voor 25% gewijzigd door JeanJeremy op 30-09-2005 14:15 ]

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiG-GuY schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:45:
mijn verkoopster heeft gezegd van T-Mobile, dat de prijs voor mij voor 2 jaar geld, omdat ik ervoor getekend heb...
Jullie hebben gelijk ik heb t-mobile zelf gecontacteerd en als je nu een abbo afsluit staat het bedrag van 9,50 1-2 jaar vast naar gelang de contract duur en dit is zelfs mogelijk met een sim-only abbo vanaf 150 minuten. Ik voel me "genaaid" door de t for telecom bedrijfslei(ij)der die toch beter zou moeten weten. Ik heb net telefonisch contact met hem gehad en ik ga nu naar de winkel om het op te lossen want dit pik ik niet! Ik hou jullie op de hoogte en alvast bedankt voor jullie duidelijkheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig kon ik binnen 24 uur het telfort abbo nog cancellen dus ik heb het t-mobile abbo genomen met ongelimiteerde gprs. Wat een opluchting zeg nu hoef ik de data stroom niet bij te gaan houden en kan ik surfen wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
na 1 dag ben ik aardig gewend aan dit ding!
Nu ben ik bezig met wat software erop aan het knallen.
Wat ik trouwens niet snap : wat moet je met een snes emulator als er geen knoppen op dat ding zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

wie weet of er ook games zijn die je tegen elkaar kan spelen via bleutooth?
Ik ken namalijk een hoop mensen in mijn omgeving die er ook een hebben of in iedergeval een ppc met windows mobile 2003.

Lijkt me lachuh om tegen elkaar te gamen iets als worms ofzow...

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

T7D_Sneezy schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:23:
na 1 dag ben ik aardig gewend aan dit ding!
Nu ben ik bezig met wat software erop aan het knallen.
Wat ik trouwens niet snap : wat moet je met een snes emulator als er geen knoppen op dat ding zitten?
Die komen (natuurlijk) op je beeldschermpje te staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sjorsfeenema schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:23:
wie weet of er ook games zijn die je tegen elkaar kan spelen via bleutooth?
Ik ken namalijk een hoop mensen in mijn omgeving die er ook een hebben of in iedergeval een ppc met windows mobile 2003.

Lijkt me lachuh om tegen elkaar te gamen iets als worms ofzow...
Ik weet dat Warfare Incorporated een multiplayer-functie heeft
maar hoe dit werkt weet ik niet precies! Ik zal 't vandeweek is proberen met 'n vriend van me!

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 01-10-2005 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
CLB schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:14:
[...]

Die komen (natuurlijk) op je beeldschermpje te staan :+
ja dat heb ik gemerk, onspeelbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema

sjorsfeenema

de mijne is mooier

CLB schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:16:
[...]

Ik weet dat Warfare Incorporated een multiplayer-functie heeft
maar hoe dit werkt! Ik zal 't vandeweek is proberen met 'n vriend van me!
heey cool waar heb je die game vandaan?

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.k. heel bizar dit.
Vandaag nog m'n Compact gewoon gebruikt, en alles werkte. Vanmorgen gewoon een paar telefoongesprekken gevoerd, activesyng gebruikt, AOE gespeeld, naar Mediaplayer geluisterd, via headset gesprekken gevoerd.
Nu net wordt ik gebeld, maar zowel ik als de andere persoon hoort niets. Met headset doet alles het wel.
Vreemd genoeg hoor ik de ringtone wel gewoon, maar verder komt er geen geluid meer uit m'n Compact. Voice Recording doet het ook niet.
Inmiddels een harde en soft reset gedaan, zonder effect.
Ik heb een vrij oude rom denk ik. Dit zijn de rom gegevens:
ROM version: 1.01.00 WWE
ROM date: 10/21/04
Radio version: 1.00.10
Protocol version: 1337.36
Ext ROM version: (blanco)

Heeft iemand ooit van dergelijke problemen gehoord, het lijken wel hardware issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:37:
Hallo,

Iemand nog een suggestie 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-06 15:10

corny

And his yellow flame

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:54:
Heeft iemand ooit van dergelijke problemen gehoord, het lijken wel hardware issues.
Ik had exact hetzelfde. Probeer eens om met lucht je headset uitgang uit te blazen. Waarschijnlijk een stofje ofzo. Dit werkte bij mij tenminste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:42

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
het is vast vaker voorbij gekomen... maar ik kan het niet echt vinden met de search functie... waar kan je het beste zo'n 3,5mm naar 2,5mm plugje/kabeltje (liefst kabeltje) halen?
Want bij de winkels waar ik rondgevraagd heb, zijn ze niet te leveren :(, dus dan via inet, PDAshop is wel erg duur.. €19... is dat goedkoper te vinden?

[ Voor 5% gewijzigd door BiG-GuY op 30-09-2005 22:51 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corny schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:24:
[...]

Ik had exact hetzelfde. Probeer eens om met lucht je headset uitgang uit te blazen. Waarschijnlijk een stofje ofzo. Dit werkte bij mij tenminste....
Pff, nou ja.. Bedankt corny dit was inderdaad het probleem. Wel belachelijk hoe gevoelig die telefoon ervoor is, ik kon absoluut niets zien, maar een paar keer blazen en toen deed alles het weer.
Ik kreeg al bijna Sendo X flashbacks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 14:01

timovd

Voorsprong door techniek

br1pl4y, heb je al een h/w reset uitgevoerd(resetknop en powerbutton)?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelaano
  • Laatst online: 23-07 21:35

Roelaano

vd Laan & co.

Tot mijn grote verbazing heeft laatst de USB poort van mijn MDA het begeven. Het plastic dingetje in het midden is afgebroken samen met 1 van de 5 pinnetjes.

Opladen gaat nog wel alleen heb ik soms dat ie uitvalt als ik het het kabeltje inplug (kortsluiting :? ) Wat wel heel irritant is, is dat ik niet meer kan syncen nu. En ook de levensduur van me batarij is sterk achteruit gegaan :'(

Heeft iemand enig idee of er een nieuwe USB aansluiting ingebouwt kan worden, of is dit onmogelijk? Of heeft iemand anders mssn een oplossing voor dit probleem.

MVG, Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Roelaano schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:39:
Tot mijn grote verbazing heeft laatst de USB poort van mijn MDA het begeven. Het plastic dingetje in het midden is afgebroken samen met 1 van de 5 pinnetjes.

Opladen gaat nog wel alleen heb ik soms dat ie uitvalt als ik het het kabeltje inplug (kortsluiting :? ) Wat wel heel irritant is, is dat ik niet meer kan syncen nu. En ook de levensduur van me batarij is sterk achteruit gegaan :'(

Heeft iemand enig idee of er een nieuwe USB aansluiting ingebouwt kan worden, of is dit onmogelijk? Of heeft iemand anders mssn een oplossing voor dit probleem.

MVG, Roel
je kunt wel syncen maar dan via bleutooth duurt ff wat langer maar hij is wel te gebruiken.

Eenu wat betreft een nieuwe usb aansluiting ik denk persoonlijk dat dat niet te repareren valt misschien apparaat open halen en een kabeltje eraan solderen daar dan een female usb connector aanzetten?

Ziet er dan niet uit uit maar heb je wel weer usb!

Wel zonde trouwens...

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.k. ik zit nu te denken om een andere ROM te gaan installeren. Niet dat ik problemen heb met de huisige, maar goed nieuwer is regelmatig beter dus wie weet wat ik ervan opsteek.
De Tutorial is duidelijk, zo op het oog, maar de prangende vraag mijnerzijds is: Wat is de beste nieuwe ROM?
Ik heb bij xda-dev verschillende Shipped Roms zien staan, maar die namen lijken op elkaar met een kleine verandering. Zoals bijv.:
WWE_11200_188_11210 en WWE_11200_550_11200
Wat ik vooralsnog heb opgemaakt is het volgende:

WWE= Engelse versie
188 / 550 = schijnt een operator te zijn.

Maar dan vat ik het ff niet meer. Bij de een staat 11200 en de ander 11210. Wat is dit verschil? Ik dacht niet de ROM, maar misschien wel een versie van de ROM?
Bovendien weet ik niet welke operator bij welke ROM hoort.
Of is het meer aan te raden om een modified ROM of Dumped ROM te nemen?

Ik begrijp dat sommigen misschien gek worden van zoveel vragen en zich afvragen waarom ik dat niet op XDA-dev vraag. Maar de ROM vraag is daar al zo vaak gesteld dat er geen antwoord meer op komt (het zou misschien slim zijn als ze daar een sticky maken waarin ze de nieuwste (iig shipped)
ROMs vermelden.)
Maar goed als iemand mij kan informeren, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:34:
[...]

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=24965

volgens mij vergis je je

en zo niet

bron please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvlieg
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:11
Daar staat alleen dat er op dat moment geen WM2005 rom beschikbaar was, dit houd niet in dat het uberhaupt niet mogelijk zou zijn, alleen dat het er op dat moment niet is. Voor zover ik de data bekeken heb was dat ergens in Juli 2005, wat betekend dat dat alweer 2 maanden oud is.

Wat betreft de bluetooth, het is ff prutsen om de widcomm drivers te installeren, maar vanaf dan werkt het ook gewoon perfect. Er zijn een aantal verschillende tutorials op internet te vinden waarmee het goed te doen is om ze te installeren. Bij de win xp sp2 drivers had ik constant problemen met een poort die niet beschikbaar of al bezet was. Met de widcomm drivers niets van dit alles, werkt super!

Binnenkort een keer skype over bluetooth proberen en kijken of ik de t-mobile meuk eraf kan halen en bijv. de big storage rom erop kan zetten. Leuk spul om mee te prutsen iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
Microsoft heeft zelf gezegd dat Windows Mobile 2005 perfect draait op 64mb.

Het probleem is dat HTC (of Qtek, Imate etc) nieuwe licenties moet kopen om Windows Mobile 2005 aan te mogen bieden (Microsoft wilt er ook aan verdienen natuurlijk). Dat gaat ze teveel geld kosten zonder dat ze er veel voor terug krijgen. Ze hebben liever dat je een nieuw toestel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sjorsfeenema schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:46:
[...]

heey cool waar heb je die game vandaan?
Van derden :> dus dat mag ik hier niet bespreken :*)

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/6241/pict07830qy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/6374/pict07846pd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/5402/pict07913vn.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 01-10-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

YAAAHOOOOOOOOOO!!! Heb hem eindelijk hoor... 3 maanden op gewacht... afgelopen donderdag avond eindelijk m'n s100 opgehaald =)

Ik volg dit forum al een tijdje, dus ik wist me direct wel redelijk te vinden op het toestel. Maar nu het volgende:

Ik heb gelezen dat mp3's ingesteld konden worden als ringtone, maar dat bij mij kan dat niet. Ook niet via add ringtone...

Ook is in het vorige deel gezegd dat amr bestanden niet afgespeeld konden worden... dit klopt, maar is dit te verhelpen met een simpele plugin en dat ik dit bestandje instellen kan als bericht-toon?

En hier de vraag die er echt toe doet, want hier val ik de hele tijd over... *zucht*

De gprs instellingen van Hi... ik heb van alles staan, maar ik doe blijkbaar iets fout. Weet iemand deze instellingen en hoe in te stellen op de s100?

alvast bedankt,

Sem

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

MrSmee schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:18:
YAAAHOOOOOOOOOO!!! Heb hem eindelijk hoor... 3 maanden op gewacht... afgelopen donderdag avond eindelijk m'n s100 opgehaald =)

Ik volg dit forum al een tijdje, dus ik wist me direct wel redelijk te vinden op het toestel. Maar nu het volgende:

Ik heb gelezen dat mp3's ingesteld konden worden als ringtone, maar dat bij mij kan dat niet. Ook niet via add ringtone...

Ook is in het vorige deel gezegd dat amr bestanden niet afgespeeld konden worden... dit klopt, maar is dit te verhelpen met een simpele plugin en dat ik dit bestandje instellen kan als bericht-toon?

En hier de vraag die er echt toe doet, want hier val ik de hele tijd over... *zucht*

De gprs instellingen van Hi... ik heb van alles staan, maar ik doe blijkbaar iets fout. Weet iemand deze instellingen en hoe in te stellen op de s100?

alvast bedankt,

Sem
MP3'tje wat je wilt gebruiken moet je in de map windows-rings plakken.
Dan kun je via start-settings-sound & notifications wel je mp3'tje als beltoon instellen ;)

amr-bestandjes kun je afspelen met TCPMP maar zijn NIET in te stellen als bericht-toontje. Hiervoor moet je 'n .wav file'tje hebben. Je kan 't allicht even omzetten met 'n converterprogramaatje

Van de GPRS-instellingen van HI heb ik geen verstand. In z'n algemeen: je hebt misschien de instellingen wel, maar heb je je ook aangemeld bij KPN voor 'n gprs-abbo?

En hier op GoT hoef je niet te groeten hoor, we weten wel wie je bent >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:16
MrSmee schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:18:

alvast bedankt,

Sem
GPRS instellingen:

http://www.ppc-phones.nl/...oads&op=entry_view&iden=2

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
_Rayman_ schreef op zondag 25 september 2005 @ 18:52:
[...]

De lader heb ik los gekocht bij de PDAshop in R'dam. Linkje naar het product: *klik*

De reden waarom ik deze gekocht is, eigenlijk voor de lange ritten navigeren. Op mijn M500 kost het toch gauw 25% van de batterij per uur.
De houder, zit ik me nu te bedenken, had ik gekocht toen die in de aanbieding was (2 weken geleden).
Diegene waar een oplader "inzit" (gaat alsnog met snoer naar aansteker), is flink stuk duurder: *linkje*
Ben vanmidag bij de Halfords geweest en daar zag ik de houder 23,50 euro. Lekker is dat: 12.95 --> 18.50 --> 23,50. Weet iemand nog een winkel waar ze houders verkopen? Dan bedoel ik niet via internet.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:19:
[...]

Gewoon even browsen naar; My Device, Windows, Start Menu en dan Programs.

Vraagje; hoe kan het dat mijn GPS icoontje blijft staan, terwijl TomTom en Bluetooth uit staan??
Bedankt, het menu ziet er weer schoner uit. Helaas heb ik geen antwoord op dat GPS icoontje. Bij mij staat het gewoon uit wanneer TomTom en Bluetooth niet actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

CLB schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:23:
[...]

MP3'tje wat je wilt gebruiken moet je in de map windows-rings plakken.
Dan kun je via start-settings-sound & notifications wel je mp3'tje als beltoon instellen ;)

amr-bestandjes kun je afspelen met TCPMP maar zijn NIET in te stellen als bericht-toontje. Hiervoor moet je 'n .wav file'tje hebben. Je kan 't allicht even omzetten met 'n converterprogramaatje

Van de GPRS-instellingen van HI heb ik geen verstand. In z'n algemeen: je hebt misschien de instellingen wel, maar heb je je ook aangemeld bij KPN voor 'n gprs-abbo?

En hier op GoT hoef je niet te groeten hoor, we weten wel wie je bent >:)
Als ik dan m'n mp3tje wil gebruiken (hij staat idd in de lijst) dan verranderd het automatisch naar windows default. Dus dat is nog uit te zoeken.

dat amr bestandje ga ik dus maar ffies omzetten. Maakt verder ook niet zo veel uit.

En over dat groeten... vat ik op als sarcasme (8>

Hallo allemaal :+ Mijn naam is Sem en woon in Hoorn en ik ben blij dat ik vanaf eergisteren ook kan zeggen dat ik een qtek s100 heb O-)
Thanks!!!

[ Voor 12% gewijzigd door MrSmee op 01-10-2005 20:25 ]

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

via belcompany 1 jarig telfort 200, en je betaalt 10 maanden lang 16 euro. laatste 2mnd 26 euro. toestelprijs is 99 euro. en jij moet 160 euros bijbetalen voor een telfort 300 :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiG-GuY schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:47:
het is vast vaker voorbij gekomen... maar ik kan het niet echt vinden met de search functie... waar kan je het beste zo'n 3,5mm naar 2,5mm plugje/kabeltje (liefst kabeltje) halen?
Want bij de winkels waar ik rondgevraagd heb, zijn ze niet te leveren :(, dus dan via inet, PDAshop is wel erg duur.. €19... is dat goedkoper te vinden?
ik heb zelf het kabeltje gewoon bij de media markt gehaals voor een eurotje of 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik heb nu een jaar mijn MDA en nog steeds ben ik er erg blij mee.
ja je voeld het al, maar.
nu is de behuizing beschadigd ( krasjes enz ).
dus de volgende vraag.
weet iemand waar je behuizingen kan kopen ?

ook heb ik ergens op het forum gelezen dat iemand de gebruiks aanwijzing had om de mda eens fijn uitelkaar te schroeven ( uploaden op mijn ftp is een mogenlijkheid zodat ieder die dat wil hem er weer af kan halen, ook een optie voor mij, dan spuit ik hem ( lees MDA ) wel )

~Gr~

Ps. weet iemand al een release data voor de nieuwe MDA, mijn vriendin wilde hem maar hij is alleen nog te krijgen met een tomtom uitvoering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:29:
[...]

via belcompany 1 jarig telfort 200, en je betaalt 10 maanden lang 16 euro. laatste 2mnd 26 euro. toestelprijs is 99 euro. en jij moet 160 euros bijbetalen voor een telfort 300 :/ :/
Als je goed leest heb ik mijn abbo omgezet in een abbo van t-mobile abbo en dus geld die prijs niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

Ding blijft crashen. Ik heb een GSM nodig die werkt. Gewoon naar T-Mobile bellen om m'n MDA Compact te RMAen?

Eerst terugflashen naar een originele ROM?

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

miekd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 04:15:
Ding blijft crashen. Ik heb een GSM nodig die werkt. Gewoon naar T-Mobile bellen om m'n MDA Compact te RMAen?

Eerst terugflashen naar een originele ROM?
RMA-en is dan idd 'n goed plan!

Maar je kan 'm volgens mij niet terugflashen naar 'n oude ROM

Als het goed is maakt dit ook niet uit en gaat 't om je hardware.
Welke software je erop zet, is jouw zorg en daar maakt T-mobile zich dus niet druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Jongens, jongens, jongens...

WM05 draait wél op de magician! 64 MB is ruim voldoende, de qtek 9100 (k-jam) heeft ook maar 64MB.
Het enige probleem is dat hij nog niet gecompiled is (en dus geen licenses). Maar de directeur van HTC heeft in een interview aangekondigd dat hij de update voor de Magician naar wm05 binnenkort wil gaan uitbrengen. (ben gvd de link naar het artikel kwijt, of je me gelooft of niet boeit me niet, ik weet dat ie het gezegd heeft)

Dus als we van HTC de wm05 rom krijgen hebben we heb ook voor de qtek etc.

Bovendien heeft O2 Germany aangekondigd een rom update voor de s100 uit te brengen, evenals T-Mobile (NL).

http://www.htcclub.net/si...onnieuwsartikel.php?ID=38

Hier staat het.

Maar goed, voor die officieel van qtek komt zijn we weer maanden verder denk ik (dus dat wordt geleakte roms installeren >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

FlorisB; mocht je de ontwikkelingen gaan volgen mbt de WM05 ROM, let je wel even op de policy van het forum voor wat je wel en niet kan posten hier? :Y)

* Korakal meldt zich trouwens ook met een paar dagen geleden aangeschafte S110 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
FlorisB schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:13:
[...]

WM05 draait wél op de magician! 64 MB is ruim voldoende, de qtek 9100 (k-jam) heeft ook maar 64MB.
Het enige probleem is dat hij nog niet gecompiled is (en dus geen licenses). Maar de directeur van HTC heeft in een interview aangekondigd dat hij de update voor de Magician naar wm05 binnenkort wil gaan uitbrengen. (ben gvd de link naar het artikel kwijt, of je me gelooft of niet boeit me niet, ik weet dat ie het gezegd heeft)

Bovendien heeft O2 Germany aangekondigd een rom update voor de s100 uit te brengen, evenals T-Mobile (NL).

Hier staat het.

Maar goed, voor die officieel van qtek komt zijn we weer maanden verder denk ik (dus dat wordt geleakte roms installeren >:) )
Ik help het je heel hard hopen. Maar die link is helaas gewoon een scheve vertaling van een Duitse site. Dus daar klopt helemaal niets van. De geleakte roms loopt ook al geen storm. Zo kun je bijv. bij Buzzdev.net zien dat de Raptor rom er nog steeds niet is. Dus die zal waarschijnlijk ook niet meer komen...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Korakal schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:23:
FlorisB; mocht je de ontwikkelingen gaan volgen mbt de WM05 ROM, let je wel even op de policy van het forum voor wat je wel en niet kan posten hier? :Y)

* FlorisB meldt zich trouwens ook met een paar dagen geleden aangeschafte S110 B)
tuurlijk, ik post niets.. :>
Hoedje schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:30:
[...]

Ik help het je heel hard hopen. Maar die link is helaas gewoon een scheve vertaling van een Duitse site. Dus daar klopt helemaal niets van. De geleakte roms loopt ook al geen storm. Zo kun je bijv. bij Buzzdev.net zien dat de Raptor rom er nog steeds niet is. Dus die zal waarschijnlijk ook niet meer komen...
Geleakte roms van de nieuwe O2 XDA Atom (ofzo :| ) / HTC Athena zouden op de s100 moeten kunnen draaien, dus nog even wachten.. :+

[ Voor 3% gewijzigd door FlorisB op 02-10-2005 14:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
ik heb geprobeerd mijn woordenboeken en wordcompletion om te zetten in nederlands. Alleen nergens kan ik vinden hoe dit gedaan moet worden. Het beste wat ik heb kunnen vinden is dat je in ppc 2002 de user.dct kunt vervangen, maar dit truukje werkt niet in ppc 2003.

Sterker nog in de windows map (waar in ppc 2002 de user.dct bestand stond) is geen user.dct bestand te vinden. zet je daar je eigen user.dct dan mag je meteen een hard reset doen. Overigens denk ik ook dat het formaat van dct veranderd is tussen 2002 en 2003 maar dit weet ik niet zeker (kan het niet verifieren). Weet iemand het fijne hiervan?

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang te hebben getwijfeld heb ik toch besloten om mijn MDA Compact van t-mobile te upgraden. Wachten op de update van t-mobile is GEEN optie. Nu heb ik geprobeerd de tutorial te volgen van Ferrariboy, maar er zijn een paar problemen. Eerst kon ik alleen MA_DT_WWE_DutchRetail_11200_550_11200_Ship downloaden met de gegeven link. Maar MaUpgradeUt_kabub. kon ik nergens vinden. Okay uiteindelijk toch gevonden in HTC deel 6 of zo.

Alles uitgepakt in dezelfde map en dubbelklik op MaUpgradeUt_noID en hoppa RUU.dll NIET gevonden. Dus ik kan het nog steeds niet upgraden!

Okay dus nu geprobeerd zonder MaUpgradeUt_noID, dus alleen die update van Qtek.nl. Kan ook niet, CountryID error. Dus ik neem aan dat ik die MaUpgradeUt_noID moet gebruiken om CountryID te omzeilen of zoiets. Maar die start ook niet op.

Wat moet Ik doen om te upgraden naar rom 1.12? eventueel linkjes voor de benodige bestandjes graag. Zit hier echt vast, bedankt...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

FlorisB schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:13:
[...]

Hier staat het.

Goed nieuws

afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nog wat uitgezocht, MA_Dangaard_WWE_11200_129_11100_Ship.zip moet ik hebben volgens de tutorial van Ferrariboy. Maar ik kan alleen MA_DT_WWE_DutchRetail_11200_550_11200_Ship.zip downloaden met zijn link, daarom is het misschien foutgegaan. heeft iemand MA_Dangaard_WWE_11200_129_11100_Ship.zip voor me?

Voor uitleg over mijn probleem verwijs ik je naar mijn vorige post die hierboven staat

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
FlorisB schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:03:
[...]

tuurlijk, ik post niets.. :>

[...]

Geleakte roms van de nieuwe O2 XDA Atom (ofzo :| ) / HTC Athena zouden op de s100 moeten kunnen draaien, dus nog even wachten.. :+
De XDA Atom/ HTC Athena heeft andere hardware, dus of die ROMS gewoon over te zetten zijn zonder grote moeilijkheden is maar de vraag. Zie XDA Dev voor de moeilijkheden met de Hymalaya. Dat de buitenkant er redelijk op lijkt wil niet zeggen dat de hardware van de Magician en de Athena gelijk zijn.

De Qtek 9100 heeft 128 MB ROM, waar WM5.0 dus op staat en 64 MB Ram voor het uitvoeren van programma's. Dus niet hetzelfde als de S100 (64 om 64) en de S110 (64 om 128). Of WM 5.0 draait op de Magician is dus maar de vraag, en hoeveel ROM er nog over blijft van de 64 MB om progs te installeren is ook niet duidelijk. De Universal en Wizard hebben iets van 40 MB vrij, omdat bij die toestellen WM5 85 MB inneemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

ARGH... zit hier de tutorial uit te voeren van Benjamin over met bluetooth syncen... maar ik krijg com poort 4 en 5 niet geinstalleerd op m'n pc... ik krijg com poort 19 en hoger... (/me n00b) *zucht*

En m'n vraag voor het instellen van een mp3 als ringtone staat nog steeds... Waarom kan ik hem wel aantikken als ringtone, maar waarom zet windows het default toontje automatisch terug??? Mp3tje staat in de map rings... Ik kan weer wel .mid files gebruiken (godfather 8) lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donaldinho
Deze telefoon is echt geweldig, weekje geprobeerd met t-mobile software en met hard/softboot methode nu paar dagen zonder. Wilde die t-mobiel meuk eerst kans geven maar 'originele' versie lijkt toch net iets gelikter, sneller en tot nu toe minder rare problemen :) Eerste pda achtige foon en wist niet dat het zo handig was...agenda, telefoon, mail, berichtjes alles in een :)

Wat voor pda specifieke websites gebruiken jullie hier trouwens? Ben hier nog niet zo heel veel verder gekomen dan pda.tmobile en de pda site van pagina.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

pda.tweakers.net natuurlijk

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:16
Donaldinho schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:14:
Deze telefoon is echt geweldig, weekje geprobeerd met t-mobile software en met hard/softboot methode nu paar dagen zonder. Wilde die t-mobiel meuk eerst kans geven maar 'originele' versie lijkt toch net iets gelikter, sneller en tot nu toe minder rare problemen :) Eerste pda achtige foon en wist niet dat het zo handig was...agenda, telefoon, mail, berichtjes alles in een :)

Wat voor pda specifieke websites gebruiken jullie hier trouwens? Ben hier nog niet zo heel veel verder gekomen dan pda.tmobile en de pda site van pagina.nl.
En verder kan je alle pagina's bekijken via www.skweezer.net, die past de pagina's aan aan het formaat van een PDA.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

http://pda.ppc-phones.nl
http://www.nu.nl/pda.jsp
http://pda.tweakers.net
http://pda.startpagina.nl
http://www.google.com/pda
http://pda-pocketpc.pagina.nl/
http://www.nu.nl/pda
http://stdij.xs4all.nl/theHouse/mobile/telefoongids.php
http://www.cyberhub.nl/
http://www.geerson.nl/
http://pda.t-mobile.nl/
http://www.snsbank.nl/index.asp?NavigationId=3986
https://mobile.alex.nl/
http://mmm.abnamro.nl/
http://www.informus.nl/
http://pda.wapbode.nl/
http://mobile.webwereld.nl/
http://www.blackberryonline.nl/
http://mobiel.computable.nl/
http://mobiel.computeridee.nl/
http://mobiel.pcmweb.nl/
http://www.be66.nl/Palm/palm
http://www.fotografenwijzer.nl/pda
http://www.pocketpagina.nl/
http://www.huisartsvandaag.nl/pda
http://www.pdastart.nl/
http://www.pdacontent.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:01
Ik ben mijn bluetooth icoontje van de todaybalk onderin kwijt... hoe krijg ik die nou weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06-2022
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 15:51:
heb nog wat uitgezocht, MA_Dangaard_WWE_11200_129_11100_Ship.zip moet ik hebben volgens de tutorial van Ferrariboy. Maar ik kan alleen MA_DT_WWE_DutchRetail_11200_550_11200_Ship.zip downloaden met zijn link, daarom is het misschien foutgegaan. heeft iemand MA_Dangaard_WWE_11200_129_11100_Ship.zip voor me?

Voor uitleg over mijn probleem verwijs ik je naar mijn vorige post die hierboven staat
550 is volgens mij de nieuwste update met nederlandse GPRS en MMS instellingen.

Ga als volgt aan de slag (wat bij mij hielp):
download die 550 zip bestand
download MaUpgradeUt_noID.exe
pak die zip uit en plaats die MaUpgradeUt_noID.exe erbij
dubbelklik MaUpgradeUt_noID.exe
als ie country error geeft dan nog een keer MaUpgradeUt_noID.exe dubbelklikken (totdat ie geen error meer geeft, bij mij is dit altijd na 2 keer proberen)

voeg me toe aan msn voor de bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Ik zat precies over dat abbo. na te denken: Telfort 200 met Qtek S100 voor 99 euries.
Alleen hoe kom je aan die 10x16 euro actie ? Want op www.belcompany.nl staat gewoon een 12x26 abbo.

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:56
Ik zat precies over dat abbo. na te denken: Telfort 200 met Qtek S100 voor 99 euries.
Alleen hoe kom je aan die 10x16 euro actie ? Want op www.belcompany.nl staat gewoon een 12x26 abbo.[/quote]

Die netwerkactie staat hier: http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Netwerken/mobiele_netwerken/netwerkactie_Telfort.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

Gister eens m'n batterij eruit gehaald, tegen de contactjes geblazen en weer erin geduwd. Nog niet gecrashed tot nu toe..

* miekd hoopt dat het zo blijft ^^

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
(jarig!)

Je kunt ook www.skeezer.net gebruiken. Heeft ook al in de andere delen gestaan.

Voor de duidelijkheid. Je vult daar een website in en drukt op skweeze. De site wordt dan leesbaar gemaakt voor een pda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebruiken jullie eigenlijk om te bellen na de romupgrade?
Eerst had ik zo'n handig balkje van t-mobile bovenin, met een snelle koppeling. Nu is dat weg, en de standaard dialing software heeft niet echt een makkelijk adresboek, die zit gewoon gekoppeld aan contacts, en in de auto kan ik dan niet zo snel kiezen omdat die zo klein zijn.

Dus met andere woorden, hoe krijg ik die t-mobile telefoonsoftware op de qtek firmware 1.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand anders wel gelukt om z'n MDA Compact te registreren op qtek.nl? Bij mij geeft ie (logisch het is geen qtek) een registratiefout, maar de tutorial van Ferrariboy gaat toch echt over het flashen van je MDA Compact :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrSmee schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 17:16:
ARGH... zit hier de tutorial uit te voeren van Benjamin over met bluetooth syncen... maar ik krijg com poort 4 en 5 niet geinstalleerd op m'n pc... ik krijg com poort 19 en hoger... (/me n00b) *zucht*

En m'n vraag voor het instellen van een mp3 als ringtone staat nog steeds... Waarom kan ik hem wel aantikken als ringtone, maar waarom zet windows het default toontje automatisch terug??? Mp3tje staat in de map rings... Ik kan weer wel .mid files gebruiken (godfather 8) lol)
COM 19 had ik ook aanvankelijk. Ben wat gaan zoeken op Microsoft fora, mbt bluetooth. In de registry van je PC moet je wat aanpassen, want met installatie van allerlei zaken worden de seriele poorten geclaimd, dit is een tellertje wat niet terugwordt gezet bij deiinstallatie.

ff googelen. Als je meer wil weten, mail me dan , heb nu geen tijd om het voor je uit te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:25:
Wat gebruiken jullie eigenlijk om te bellen na de romupgrade?
Eerst had ik zo'n handig balkje van t-mobile bovenin, met een snelle koppeling. Nu is dat weg, en de standaard dialing software heeft niet echt een makkelijk adresboek, die zit gewoon gekoppeld aan contacts, en in de auto kan ik dan niet zo snel kiezen omdat die zo klein zijn.

Dus met andere woorden, hoe krijg ik die t-mobile telefoonsoftware op de qtek firmware 1.12
Check je map Extended Rom op je S100. en als je die niet hebt. pak een setup uit en gooi de smartdialer cab of intellidialer over en installeer deze :)

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donaldinho
held! Meteen allemaal proberen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miekd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:26:
[...]

Check je map Extended Rom op je S100. en als je die niet hebt. pak een setup uit en gooi de smartdialer cab of intellidialer over en installeer deze :)
Sorry, pak een setup uit? ik begrijp dit niet. Dr stond een link op de voorpagina, maar die werkt niet meer. kan iemand mij linken met de smartdialer en de intellidialer cab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:25:
[...]

COM 19 had ik ook aanvankelijk. Ben wat gaan zoeken op Microsoft fora, mbt bluetooth. In de registry van je PC moet je wat aanpassen, want met installatie van allerlei zaken worden de seriele poorten geclaimd, dit is een tellertje wat niet terugwordt gezet bij deiinstallatie.

ff googelen. Als je meer wil weten, mail me dan , heb nu geen tijd om het voor je uit te zoeken...
O mijn god, dit heb ik weer... ik kan niet in de register editor komen.................... uitvoeren -> regedit is het toch??? Waarom krijg ik dan dos promt te zien met een stuk of wat foutmeldingen...

WIE HEB OP DEZE PC LOPEN KLOTEN??? *kijkt naar familie*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een MDA compact van T-mobile, en wil nieuwe covers (wegens beschadiging), maar als ik mijn S/N op de site van htc europe (las namelijk eerder dat ik daar covers kon bestellen) invoer, geeft ie aan dat ie fout is:s dus ik kan niet verder op die site, kan iemand mij wel even een werkende serialnumber regelen dat ik die covers kan bestellen?? Of weet iemand een ander adres?

Bij Voorbaat dank....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
MrSmee schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:09:
[...]
O mijn god, dit heb ik weer... ik kan niet in de register editor komen.................... uitvoeren -> regedit is het toch??? Waarom krijg ik dan dos promt te zien met een stuk of wat foutmeldingen...

typ dan: regedit.exe
nu opent ie waarschijnlijk regedit.com daat vaak aangemaakt wordt bij virussen, dus als ik jou was zou ik sowieso ff virusscan draaien.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke versie er bij de Orange geleverd wordt? Op de site staat alleen Windows Mobile Second Edition, maar niet welke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

MrSmee schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:09:
[...]

Eerste probleem opgelost.
FlorisB schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:18:
[...]

typ dan: regedit.exe
nu opent ie waarschijnlijk regedit.com daat vaak aangemaakt wordt bij virussen, dus als ik jou was zou ik sowieso ff virusscan draaien.. :+
Was ik al mee bezig :) Is dus gelukt B)
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:25:
[...]

Nu alleen dit probleem nog... wie kan me hier bij helpen? Want op google weet ik het niet te vinden... :( weet misschien ook niet zo goed waar ik zoeken moet.

[ Voor 15% gewijzigd door MrSmee op 03-10-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fossalta
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-01 20:14
Stukje text gevonden op hp forums:
Ok I'm going to post the solution to my own question just in case anyone is in the same position.

Firstly, remove the Widcomm drivers and return to the native Xp driver, the Widcomms don't allow you to change the comm port allocation, the native does.

Then right click on your bluetooth icon to get the current settings for the ports in use, note the port numbers and whether they are incoming or outgoing.

Then follow the instruction below to re-assign the port numbers to a low enough value for (pc) activesync to see an incoming connection.

To reset your COM ports if you have added too many serial port devices or too many Serial Port profile devices, follow these steps:

a. Click Start, click Run, type devmgmt.msc, and then click OK.
b. Expand Ports, right-click the Standard Serial over Bluetooth link port for your outgoing connection, and then click Properties.
c. Click Advanced on the Port Settings tab, click COM8 in the COM Port Number box, and then click OK.
d. Right-click the Standard Serial over Bluetooth link port for your incoming connection, and then click Properties.
e. Click Advanced on the Port Settings tab, click COM9 in the COM Port Number box, and then click OK.
f. Quit Device Manager.
g. Click Start, click Run, type wcesmgr.exe, and then click OK.
h. On the File menu, click Connection Settings.
i. In the Allow serial cable or infrared connection to this COM port box, click COM9, and then click OK.

If you have more than one of each port in use and no other bluetooth devices re-assign all outgoing to 8 and all incoming to 9. When I did it I was warned about port sharing altering use of other devices, I shared anyway.

Once the ports have been reassigned as above delete the original pairing of the SPV from activesync on the pc.

Reset the pc, connect the SPV into the cradle and set up the new pairing as normal. Check in connection settings that serial cable connection is checked.

Remove the SPV from the cradle, check SPV bluetooth is set to "ON" and not "Discoverable" then select activesync and connect via bluetooth, once connected all activesync functionality is available including pass-through internet to save those GPRS costs.

Ha Ha a happy man again.
originele url: klik

Heb nu zelf ook zo'n phone.. en ben er al lekker mee aan het rotzooien... ik kan alleen nergens terug vinden waar m'n sms'jes worden opgeslagen... ze worden niet gesynct in outlook en sta op het punt een hard-reset te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:56:
[...]

Sorry, pak een setup uit? ik begrijp dit niet. Dr stond een link op de voorpagina, maar die werkt niet meer. kan iemand mij linken met de smartdialer en de intellidialer cab?
Al eens gekeken in het Extended ROM mapje op je apparaat? Daar stonden bij mij de CABs :)

Met het setup uitpakken zat ik verkeerd, ik doelde op het feit dat je de exe met winrar kon uitpakken.

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fossalta
Ik wilde niet de orange software op m'n mda.. heb dus een hard reset met een reset erachteraan gedaan.. echter wilde ik wel graag de nederalandse namen voor de dagen en maanden. Al resource-hackend/hex-editend door de orange cab files kwam ik maar geen DLL o.i.d. tegen waar deze teksten instonden begon ik het rare vermoeden te krijgen dat deze niet in de cab files zaten maar al op de mda aanwezig moest zijn. Opnieuwe struinend door alle orange cab files kwam ik een register bestandje tegen met de volgende 2 regels:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\nls]
"DefaultLCID"=dword:00000413

Toen ik dit met de pdhregedit aangepast had bleef de text engels, maar na een soft reboot werd de text vervangen door nederlandse text!

Dusss... pak een pda register editor, pas de DefaultLCID waarde aan naar 413, doe een soft reboot.. en klaar is klara...

[edit: typo]

[ Voor 3% gewijzigd door Fossalta op 04-10-2005 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fossalta
Ik wilde nu wel eens weten wat elke cab file in het extended rom installeerde.. gewapend met een resource hacker, winrar en een hex editor ben ik aan de slag gegaan en heb ik alle cab files uit zitten pluizen. Hier is het volgende .txt bestandje uit voortgekomen: klik. Nu kun je dus zelf nog beter bepalen welke software er op je mda komt.

Ook staan er nog wat handige register tweaks onderaan het documentje.

Let wel op! Dit geldt alleen voor de Orange SPV M500 met de Orange 1.12 ROM Update!!

Hopend dat iemand hier nog wat aan heeft... tijd voor mij om m'n bed in te duiken... :z

[edit: tja die nederlandse spelling ook.. en dat om 3 uur 's nachts ;)]

[ Voor 6% gewijzigd door Fossalta op 04-10-2005 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:41:
Heb een MDA compact van T-mobile, en wil nieuwe covers (wegens beschadiging), maar als ik mijn S/N op de site van htc europe (las namelijk eerder dat ik daar covers kon bestellen) invoer, geeft ie aan dat ie fout is:s dus ik kan niet verder op die site, kan iemand mij wel even een werkende serialnumber regelen dat ik die covers kan bestellen?? Of weet iemand een ander adres?

Bij Voorbaat dank....!
Zou ik ook graag willen weten.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.