Je krijgt om de 4 lvl's sp. En als je het zoon kutspel vind stop dan ga wat anders doen
Nee, je krijgt nadat je je job hebt gehaald bezoek van een fee die je een quest geeft.PeGys schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 14:16:
Eurm, wtf is er gebeurd met de episode quest ? Die start je toch bij die ouwe zak een beetje naast gray niet ? Krijg de optie niet
Weet niet of die stealth wat waard is op de lagere levels. Als je aan aan het vallen bent zien ze je toch wel en 1 mob doet al genoeg damage.Nuja, heb ff naar de skills gekeken voor men raider build.
Denk dat ik voor volgende skills ga gaan:
-Awaken Senses
-Toughness
-Hit Support
-Double Slash (wordt later triple en dan issie wel wat waard)
-Stealth
-Hawker Spirit
-Blood Attack
-Mana Blood
Nu vraag ik me enkel nog af of Zephyr Gait zoveel beter is dan sprint en welke naam screw attack nu heeft.
Iemand die wat aan te merken heeft op men gekozen skills en me wat uitleg kan geven over de Zephyr Gait en screw attack ?
En ohja, die skills die je als hawker krijgt nadat je de jobquest hebt vervolledigd (staan bij je consumables), zijn die wat waard ?
Dat klopt, je krijgt maar eens in de zoveel levels SP.grmbl, level ik juist, krijg ik geen SPKutspel
Tipje, lees voortaan even het topic door, en zoek wat op de site van GamesRouter of ERos. Daar staat een hoop van de opmerkingen die je maakt. Dit komt nogal dom over. Een beetje verder kijken dan je neus lang is (met name de fairy en SP) geeft al een antwoord op je vragen.
Ermm zijn nog heel veel mensen die geeneens weten wat Rose inhoud. Als men goede reclame campagne kan maken denk ik zeker wel van ja.luckyjan schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:10:
[...]
zouden hebben wel maar nu niet meer denk ik en vooral niet als NArose een stuk goedkoper wordt
Redenen waarom ik niet in naRose zit.
1. Wordt gehost door gravity. (Die hebben het bij mij hellemaal verbruikt
2. Ik woon in Europa dus minder last van lag hier.
3. naRose heeft niks laten weten of men nog de skillsystem eventueel gaat veranderen. Tuurlijk zal het nooit meer zo worden als iRose maar van dat unbalanced zijn van iRose hebben ze een punt.
4. Door de closed beta voel ik me dichterbij de gm's van Gr staan dan van Gravity. Vooral omdat hun tenminste nog vragen normaal kunnen beantwoorden en niet altijd maar met het standaard antwoord aan komen zetten.
Van die hacks.. xD in Narose kan je zo de befaamde mspeed hack doen en dan wel zo dat je net wat sneller loopt als de rest en het eigenlijk niet opvalt.

Maakt mij verder niet uit dat jij meer plezier hebt in naRose dat is je goed recht. Zo heeft ieder zijn eigen redenen om bij de een of andere te zitten.
Btw add dex nu ook mspeed in naRose of niet?
Je krijgt vanaf lvl 10 om de 4 lvl's sp's.PeGys schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:05:
Is het normaal dat je niet bij elke level sp krijgt ?
[ Voor 11% gewijzigd door William/Ax3 op 10-10-2005 15:07 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
En jah, die skills laat ik maar zo, heb men double slash en men awaken senses erbij genomen en kan me goed redden zo, die defence decrease skill is best wel handig, zijn de monsters al minder moeilijk.
[ Voor 13% gewijzigd door PeGys op 10-10-2005 15:08 ]
Een beetje verlies heb je altijd...
Verwijderd
Vroeger in Irose was het elke lvl sp. Maar hier krijg je eens in de 4 lvl's gewoon veel. In Irose koste dingen een bepaalt bedrag sp hier kost 1 skill 1lvl up gewoon 1SP. Dus ik krijg nu 5 sp per 4 lvl's dus kan ik meteen 5 dingen upgraden. Best handig, alleen steets lang wachten op meer skill, denk dat dat op lvl 120 echt iritand gaat woorden 4 lvl's moeten wachten op wat sp.PeGys schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:05:
Is het normaal dat je niet bij elke level sp krijgt ?
En jah, die skills laat ik maar zo, heb men double slash en men awaken senses erbij genomen en kan me goed redden zo, die defence decrease skill is best wel handig, zijn de monsters al minder moeilijk.
ghèhèhè, idd.
Tnx voor de info ppl en 'k zal in het vervolg wat meer doorlezen, wou gewoon niet zitten zoeken en zoeken zonder dat ik in het spel verder kan. wil zo snel mogelijk een deftig level halen.
Tnx voor de info ppl en 'k zal in het vervolg wat meer doorlezen, wou gewoon niet zitten zoeken en zoeken zonder dat ik in het spel verder kan. wil zo snel mogelijk een deftig level halen.
Een beetje verlies heb je altijd...
Verwijderd
Regel blijft toch dat er op GOT van je woord verwacht dingen eerst altijd proberen zelf op te lossen en te zoeken naar oplossingen, kom je er echt niet uit pas mensen og got te raadplegen, op deze manier komt er 20 keer het zelfde te staan in dit topic omdat mensen te lui zijn om het effe door te lezenPeGys schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:11:
ghèhèhè, idd.

@ax3 Nope in NARose geen mspeed met dex (das toch wel jammer ja).
Grappige is dat NARose nu ook een forum in het leven heeft geroepen en als je daar op gaat kijken zie je eigenlijk geen enkele echte klacht. De vraag of het Irose skill terug moet komen staat er niet eens bij haha. GR heeft echt veel kapot gemaakt door niet eerlijk te zijn (bij mij igg wel) en belangrijkste is als ik dan toch ooit ga betalen dan ga ik maar voor de goedkoopste. Mocht Erose ooit nog Irose skills krijgen (volgens mij gebeurt dat nooit) dan ga ik naar Erose. Ook voor NARose is het zo dat er nog heel wat moet veranderen wil ik er voor gaan betalen (junion afmaken bijv. met union quests e.d., refinen en slots terug, scrolls terug, gems terug, hearts terug en mobs buiten junion zetten). D'r is nu ook niet veel te verdienen met handel omdat dealer worden niet erg populair meer is (zwakke class geworden) en als er weinig dealers zijn is dat slecht voor de handel.
Grappige is dat NARose nu ook een forum in het leven heeft geroepen en als je daar op gaat kijken zie je eigenlijk geen enkele echte klacht. De vraag of het Irose skill terug moet komen staat er niet eens bij haha. GR heeft echt veel kapot gemaakt door niet eerlijk te zijn (bij mij igg wel) en belangrijkste is als ik dan toch ooit ga betalen dan ga ik maar voor de goedkoopste. Mocht Erose ooit nog Irose skills krijgen (volgens mij gebeurt dat nooit) dan ga ik naar Erose. Ook voor NARose is het zo dat er nog heel wat moet veranderen wil ik er voor gaan betalen (junion afmaken bijv. met union quests e.d., refinen en slots terug, scrolls terug, gems terug, hearts terug en mobs buiten junion zetten). D'r is nu ook niet veel te verdienen met handel omdat dealer worden niet erg populair meer is (zwakke class geworden) en als er weinig dealers zijn is dat slecht voor de handel.
Verwijderd
GR dacht dat ze IROSE skills zouden krijgen, hun waren er destijds van overtuigd. Dus hun waren wel eerlijk, ze zijn gewoon voor de gek gehouden door gravety. Dont blame this on GR.luckyjan schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:42:
. GR heeft echt veel kapot gemaakt door niet eerlijk te zijn (bij mij igg wel) en belangrijkste is als ik dan toch ooit ga betalen dan ga ik maar voor de goedkoopste. Mocht Erose ooit nog Irose skills krijgen (volgens mij gebeurt dat nooit) dan ga ik naar Erose.
Hun willen echt wel IROSE skills geven hoor, wand dan krijgen ze stuk meer klanten,
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 15:46 ]
Volgens mij ligt het anders: Het is zeker zo dat games router Irose terug wou en die hebben ze ook. Ze kunnen de Irose client alleen niet aan de gang krijgen met Nprotect en dat blijkt zo belangrijk te zijn dat ze toch maar voor de Prose client hebben gekozen. Ik zal ff kijken of ik de bron kan vinden waar dat stond want dit werdt gezegt door Embers dacht ik.Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:44:
[...]
GR dacht dat ze IROSE skills zouden krijgen, hun waren er destijds van overtuigd. Dus hun waren wel eerlijk, ze zijn gewoon voor de gek gehouden door gravety. Dont blame this on GR.
Hun willen echt wel IROSE skills geven hoor, wand dan krijgen ze stuk meer klanten,
Edit: hebbes.
[ Voor 6% gewijzigd door Meatbag op 10-10-2005 16:02 ]
Verwijderd
Dit was het excuus wat ze gebruikten toen de aller eerste openbeta versie de Prose versie was.Dubst4r schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:56:
[...]
Volgens mij ligt het anders: Het is zeker zo dat games router Irose terug wou en die hebben ze ook. Ze kunnen de Irose client alleen niet aan de gang krijgen met Nprotect en dat blijkt zo belangrijk te zijn dat ze toch maar voor de Prose client hebben gekozen. Ik zal ff kijken of ik de bron kan vinden waar dat stond want dit werdt gezegt door Embers dacht ik.
Verwijderd
Egt wel jammer dat het Prose versie is
ik wil gewoon irose 
maar wat ik zo zie heeft dealer wel crafts? volgens mij zat dat er in prose in het begin niet in.
anders ga ik het nog wel een keertje proberen met dealer
maar wat ik zo zie heeft dealer wel crafts? volgens mij zat dat er in prose in het begin niet in.
anders ga ik het nog wel een keertje proberen met dealer
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 16:36 ]
Verwijderd
jaja.. dat wil iedereen en GR doet nog steets zijn best alle Irose spel elementen terug te brengen.....Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:09:
Egt wel jammer dat het Prose versie isik wil gewoon irose
Verwijderd
Nee, dat klopt niet GR maakt geen gebruik van Krose client omdat het hackgevoelig en unbalanced is(staat in closedbetathread). En dat wisten ze al maanden van te voren, maar ze moesten het zonodig op de laatste dag te vermeldenDubst4r schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:56:
[...]
Volgens mij ligt het anders: Het is zeker zo dat games router Irose terug wou en die hebben ze ook. Ze kunnen de Irose client alleen niet aan de gang krijgen met Nprotect en dat blijkt zo belangrijk te zijn dat ze toch maar voor de Prose client hebben gekozen. Ik zal ff kijken of ik de bron kan vinden waar dat stond want dit werdt gezegt door Embers dacht ik.
Edit: hebbes.
Speel nu 2 dagen rose, ik vind dat het erg stilletjes is, ik vraag me af hoeveel mensen voor zullen betalen aangezien Narose hetzelfde is als Erose.
Lol dan is er toch al een vershil tussen de twee.luckyjan schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:42:
@ax3 Nope in NARose geen mspeed met dex (das toch wel jammer ja).
en belangrijkste is als ik dan toch ooit ga betalen dan ga ik maar voor de goedkoopste. Mocht
Btw hoe weet je zeker dat die goedkoper word? Voor zover ik zie is er nog nergens een prijs bekend gemaakt over prijzen wanneer ze p2p gaan xD.
Verwijderd
Nu is nog het zelfde ja.... Maar Erose woord aangepast, Als goed is komt rifine systeem al snel terug, en zullen unions er weer snel zijnVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:38:
[...]
Nee, dat klopt niet GR maakt geen gebruik van Krose client omdat het hackgevoelig en unbalanced is(staat in closedbetathread). En dat wisten ze al maanden van te voren, maar ze moesten het zonodig op de laatste dag te vermelden
Speel nu 2 dagen rose, ik vind dat het erg stilletjes is, ik vraag me af hoeveel mensen voor zullen betalen aangezien Narose hetzelfde is als Erose.
Dag iedereen, Saryon is back
Ik denk er sterk over om ook weer te gaan spelen. Ik heb weliswaar een wat drukkere baan en dus wat minder tijd, maar ik krijg toch weer een beetje de kriebels.
Ik zie dat Fly, Cl en Haan er ook nog zijn uit het oude LoT, mooi zo! Ben blij dat Iruja ook nog van de partij is, altijd leuk een paar goede guides
Ik zal niet zo snel een level hebben om in de nieuwe LoT te komen, maar ach, een beetje gezellig kletsen (en een beetje hulp af en toe
) is ook tof! Ik zal deze week eens een account aanvragen, en dan zien we wel waar het schip strand.
Deliriant isti Romani.
Als ze daadwerkelijk meer richting iRose willen en kunnen gaan voel ik een reset aankomenVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:20:
[...]
jaja.. dat wil iedereen en GR doet nog steets zijn best alle Irose spel elementen terug te brengen.....
Ze kunnen nl niet hele het skillsysteem aanpassen zonder een reset te doen lijkt me.
Hopelijk komen de refines ook weer terug want zonder refines wordt het toch stukken minder leuk imho.
Verwijderd
idd ik mis de refines gems het meest skilsysteem kan ik wel mee leven
maar rose was voor mij leuk omdat je je spul kon aanpassen beter maken met refines
en daar zat ook handel in nu is het echt aleen beesjes hakken and thats it
maar rose was voor mij leuk omdat je je spul kon aanpassen beter maken met refines
en daar zat ook handel in nu is het echt aleen beesjes hakken and thats it
Verwijderd
Mijn stom broertje heeft zijn skills gereset op lvl 26.
en hij heeft 18 skills points gekregen, klopt dat ?
want volgens hem had hij voor de skill reset meer.
en kan je op lvl 30 nog een union joinen?
Verwijderd
Dat meoten ze eerst maar waarmaken want ik geloof daar niet meer in , eerst zien dan geloven.
aangezien prose twrose narose erose hetzelfde versie hebben zullen ze het bij alle versies toepassen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 18:07 ]
Verwijderd
Hebben jullie al gelezen wat er in Prose komt:
- Luna Clan Field Open (With new monsters for high level players)
- Refining System/Gem Item Update
- Advanced Carts (Battle Cart and Cart for Two)
- PVP Area (Lion's Plains) for Event
- PVP Village Update (Users can always enjoy PVP at the infected village, a PVP zone)
- Interface Updates
All these patches are scheduled to hit pROSE by the end of Janaury
Coming to ROSE NA and euROSE in 2006. Stay tune!
- PVP Village Update (Users can always enjoy PVP at the infected village, a PVP zone)
- Interface Updates
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 21:36 ]
Verwijderd
Klinkt leuk
maar komt dat dan ook in NaRose en EuRose?
Met zijn 2en in een cart xD
Met zijn 2en in een cart xD
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 21:33 ]
Er zijn helemaal geen unions meerVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:49:
Mijn stom broertje heeft zijn skills gereset op lvl 26.
Omdat die amerikaanse in dollars zal zijn ipv pounds en met de huidige wisselkoers zal dat gunstiger zijn voor euro landen.William/Ax3 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:42:
[...]
Lol dan is er toch al een vershil tussen de twee.
Btw hoe weet je zeker dat die goedkoper word? Voor zover ik zie is er nog nergens een prijs bekend gemaakt over prijzen wanneer ze p2p gaan xD.
Verwijderd
Waarom kan ik nou niet registreren?
Ik heb de client inmiddels al gedownload en geinstalleerd en geupdate, maar daar heb ik zo weinig aan zonder account... Ik heb dat formulier nou al iets van 6, 7 keer ingevuld, met 2 verschillende e-mail adressen, en ik blijf de volgende error maar krijgen zogauw ik op 'next' druk:
Ik snap niet hoe het kan, het is zowel in FF als IE zo... en ik heb niet alle 200+ posts oid die er waren (sinds ik vrijdag voor het laatste gekeken had) letter voor letter doorgelezen, maar wel globaal alles zoveel mogelijk gelezen terwijl ik wachtte tot de download binnen was, en niemand anders lijkt problemen met de registratie te hebben
Nou...
Ik neem aan dat dat eerste stuk erbij hoort en die code een bevestigingsding is wat ik via e-mail moet krijgen, maar dan staat er in plaats van een box die vetgedrukte foutmelding... En ik heb nou na een paar uur nog steeds geen mailtjes in beide mailboxenPlease type the code displayed below in the box provided.
Letters shown in capitals must be typed in as capitals.
ASPImage.Image error '8000ffff'
The parameter is incorrect.
/register/Registration_Web_Step1.asp, line 981

Ze zieden tog eerst dat je niet geld over kon maken van de 1 char naar de andere char. Voor de veilighied hadden ze dat tog gedaan? Nu zie ik dat het wel kan. Is wel een stuk beter.
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:30:
- Interface Updates
Alleen dat duurt nog zo lang
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
November - Chapter 4: Advanced Carts (Battle Cart and Cart for Two) / PVP Area (Lion's Plains) for EventVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:30:
- Interface Updates
December - Chapter 3.5: Luna Clan Field Open (With new monsters for high level players) & Refining System/Gem Item Update
January - Chapter 5: PVP Village Update (Users can always enjoy PVP at the infected village, a PVP zone) & Interface Updates
in deze volgorde komt het
Verwijderd
owi refening kom terug
maar dat had ik wel gehoord dat ze dat zouden implementeren als het hier p2p is geworden.
Maar dit: - PVP Village Update (Users can always enjoy PVP at the infected village, a PVP zone)
Is echt wel het meest relaxte plan ooit
een party laten overnachten is hier amper mogelijk man, 1 van de twee krijgt bijna altijd server disconnect op een nacht, of je moet het zelf doen met 2 accounts, want 2x inloggen met jezelfde account kan niet meer denk he??
Ben nu lvl 37 trowuens :D:D alleen het is moeilijk geld sparen kom ik achter ik krijg wel genoeg bij elkaar voor food en equip alleen straks een cart word lastig.
En heb vannacht de sell van het jaar gemaakt
physical training verkocht omdat ik die dubbel had terwijl iedere soldier die gratis krijgt :D:D
(bij mij werkt de screenshot knop trouwens niet, iemand een idee hoe dit komt??)
En welke sold heeft daar nou een lvl 50 armor aan
hij maar nie gek denk
en sorry de site loopt door de rose omstandigheden vanaf mijn kant wat vertraging op en ik denk dat dit hetzelfde verhaal is voor calamor die de lijst in orde zou maken
Maar dit: - PVP Village Update (Users can always enjoy PVP at the infected village, a PVP zone)
Is echt wel het meest relaxte plan ooit
een party laten overnachten is hier amper mogelijk man, 1 van de twee krijgt bijna altijd server disconnect op een nacht, of je moet het zelf doen met 2 accounts, want 2x inloggen met jezelfde account kan niet meer denk he??
Ben nu lvl 37 trowuens :D:D alleen het is moeilijk geld sparen kom ik achter ik krijg wel genoeg bij elkaar voor food en equip alleen straks een cart word lastig.
En heb vannacht de sell van het jaar gemaakt
Hoe doe je dat nou weer, of gewoon uitgesneden uit een screenshotVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:03:
Nog ff wat screenies van gisterenavond zonder interface:)
[afbeelding]
GoT in Actie!
[afbeelding]
GroepsFoto 1
[afbeelding]
Groepsfoto 2
(bij mij werkt de screenshot knop trouwens niet, iemand een idee hoe dit komt??)
En welke sold heeft daar nou een lvl 50 armor aan

en sorry de site loopt door de rose omstandigheden vanaf mijn kant wat vertraging op en ik denk dat dit hetzelfde verhaal is voor calamor die de lijst in orde zou maken
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 09:22 ]
Bij doet het de screen capture knop het maar half.
Ik krijg namelijk van die misvormde screens nu:

ja ook bij mij is er wat vertraging met de site
Maar ik probeer alles recht te zetten als open-beta tot zn eind komt.

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 11-10-2005 09:30 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
LOLRakkerzero schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:29:
Bij doet het de screen capture knop het maar half.
[afbeelding]
Makkelijk op te lossen, jij zit op 16 bits te spelen
Of je gebruikt fraps voor je screenshots, zie je gelijk de framerate in het spel
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Om die interface wegtehalen typ je /noui in.. Om hem dan weer terug te halen typ je enter,en dan weer /noui..Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:10:
Hoe doe je dat nou weer, of gewoon uitgesneden uit een screenshot
En welke sold heeft daar nou een lvl 50 armor aanhij maar nie gek denk
Die soldier btw ben ik..Maar dat is lvl40 Equip.
Verwijderd

Hier een 2 sits cart en een gevechts klare cart, Maar bekijk ook eens de mooie Dealer EQ. (lvl 150 spull of zo ??)
Ziet er uit als Tamiya goggles. Die suit eronder ken ik niet, daaronder Brown shoes zo te zien.
Vreemd trouwens dat die soldier een shield op z'n rug heeft, dat kan niet in een cart..
Vreemd trouwens dat die soldier een shield op z'n rug heeft, dat kan niet in een cart..
[ Voor 13% gewijzigd door Haan op 11-10-2005 09:49 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Jeej kunnen we straks taxi spelen tussen adventure plane en zant.
Ik ben nu 31 met een beetje leuke eq en een lekkere hoeveelheid def, gaat wel lekker zo.
Vanavond mischien nog lvl 34 worden.
Ik ben nu 31 met een beetje leuke eq en een lekkere hoeveelheid def, gaat wel lekker zo.
Verwijderd
Die hat zijn geen tamiya gogles wand heb ook een pic van de voorkant gezienHaan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:48:
Ziet er uit als Tamiya goggles. Die suit eronder ken ik niet, daaronder Brown shoes zo te zien.
Ze moeten wel aan de drop rate doen heb nog maar 1 blau eq dingetje
ik niksVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:12:
[...]
Heeft geen signature.
Ben ik wel geheel met je eens. Die nare Iruja en AX3 hadden gisteren alle mooie dingen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:12:
[...]
Ik ben zooo jalours op die blauwe staf van ax3

Verwijderd
Ik speel ook niet dag en nacht hoor ^^ Werk he. Iruja die speelt echt dag en nachtdommerick schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:23:
[...]
ik niksik hoop daar snel verandering in te brengen en vanavond maar es ff lvl 26 worden ofzo... ik loop wel erg achter met de top, maar dag en nacht spelen zit er voor mij niet in
Maar voor lvl 30 is er ook niet veer blquwe eq drop hoor. Bij ons dropt het wel maar nooit voor mij ^^
Verwijderd
Ik speel ook niet dag en nacht hoor ^^ Werk he. Iruja die speelt echt dag en nachtdommerick schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:23:
[...]
ik niksik hoop daar snel verandering in te brengen en vanavond maar es ff lvl 26 worden ofzo... ik loop wel erg achter met de top, maar dag en nacht spelen zit er voor mij niet in
Maar voor lvl 30 is er ook niet veer blauwe eq drop hoor. Bij ons dropt het wel maar nooit voor mij ^^
inmiddels lvl 30...
paar leuke golden criker boots met 5 dex en 8 max mp, en leuke katar met 4 sense,
gaat wel lekker zo
paar leuke golden criker boots met 5 dex en 8 max mp, en leuke katar met 4 sense,
gaat wel lekker zo
(--=) Peace For Everybody (=--)
hehe mag ik ook eens. Had tot dan eigenlijk nog 0 drops gehad.. Ben btw nog steeds arm xD maar nu ik eindelijk wat mp decrease heb hoop ik daar verandering in te kunnen brengen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:38:
[...]
Ik speel ook niet dag en nacht hoor ^^ Werk he. Iruja die speelt echt dag en nacht
Maar voor lvl 30 is er ook niet veer blquwe eq drop hoor. Bij ons dropt het wel maar nooit voor mij ^^
Verwijderd
toch had ik op lvl 28 een hele iron helmet als drop en al 2 unique skills gehad van hawk en muse, allebij verkocht voor 3k ieders verders heb ik ringen en een arsenaal vol axen zowat:P eignelijk alles wat ik aanheb is van quests en drops het engie wa tik tot nu toe gekocht heb is food, ik heb zelf nog nyx bij vliegje besteld 
en ja het systeem begint wel te wennen
gaat best lekker
ik vind me junion mask wel gewoon vet eigenlijk
maja vanaaf lvl 40 halen en dan echt vol voor de drops gaan, want party nu bij de aqua king spawn en el veroon maja krijg je vrij weinig drops van.
maar die kings geven zulk lekker exp
maja dus ff 40 worden en dan ga ik maar weer terug naar chan 3 en nieuwe party starten met hardcore, elleet en misschien wozzie nog, net als vroeger (zondag
)
en ja het systeem begint wel te wennen
ik vind me junion mask wel gewoon vet eigenlijk
maja vanaaf lvl 40 halen en dan echt vol voor de drops gaan, want party nu bij de aqua king spawn en el veroon maja krijg je vrij weinig drops van.
maar die kings geven zulk lekker exp
maja dus ff 40 worden en dan ga ik maar weer terug naar chan 3 en nieuwe party starten met hardcore, elleet en misschien wozzie nog, net als vroeger (zondag
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 10:58 ]
Dubst4r schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:52:
Jeej kunnen we straks taxi spelen tussen adventure plane en zant.![]()
JEej, nieuwe geldbron.
You wanna go to Zant? Costs 2k
btw @ fly
you got double post
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 11-10-2005 11:09 ]
Verwijderd
Rakkerzero schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:06:
[...]
JEej, nieuwe geldbron.
You wanna go to Zant? Costs 2k
Ik vind het trwouen echt meevallen met de drukte in het spel het is er geoon gezzelig dat had ik niet verwacht in de eerste week
maar ik ga is in de craftersdatabase kijken of ik een bestelling bij vliegje kan plaastsen
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 11:12 ]
Mij lijkt het gewoon een bug. Als ze die functie erin maken moeten ze er ook voor zorgen dat het werkt op 16 bits/32 bits. Of anders gewoon niet erin bouwen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:36:
[...]
LOL
Makkelijk op te lossen, jij zit op 16 bits te spelenzet het maar naar 32.
Verwijderd
Deze rose kan nog best wat woorden jaVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:09:
[...]
ik geef concurrentie naar zant voor 1.5 k + een banaan
Ik vind het trwouen echt meevallen met de drukte in het spel het is er geoon gezzelig dat had ik niet verwacht in de eerste week
maar ik ga is in de craftersdatabase kijken of ik een bestelling bij vliegje kan plaastsen
Had trouwens gister 20K vanocht toen ik wakker wed, 100K ^^ 20K mats gekocht en daar weer masks van gemaakt die weer in shopje. Hope heb ik 130K als ik thuis kom
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 11:28 ]
Ik dus niet, ze hebben de Soldier helemaal verneukt. Daarom zie ik er zo weinig vanVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:12:
[...]
...Begin al aardig aan het skill systeem te wennen en moet zeggen dat ik het wel oke vind voor mijn artisian, veel pasive skills wat erg handig is...
Knight is er eigenlijk niet meer.... en AoE zit er ook niet meer in
ps: Kheb al 3 blauwe EQ, thnx 2 GoT party gisteravond
Verwijderd
Soldier is juist vet sterk gewoorde, Kan atk buff geven waar dor je gewild bent in party. En aoe Skills zijn er echt wel.Psychoot schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:32:
[...]
Ik dus niet, ze hebben de Soldier helemaal verneukt. Daarom zie ik er zo weinig van
Knight is er eigenlijk niet meer.... en AoE zit er ook niet meer inDan maar proberen te tanken met een Champ
Verwijderd
Soldier is idd verneukt ik probeer zelf ook maar iets met de skills maar ik zie er nog geen knight of champ inPsychoot schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:32:
[...]
Ik dus niet, ze hebben de Soldier helemaal verneukt. Daarom zie ik er zo weinig van
Knight is er eigenlijk niet meer.... en AoE zit er ook niet meer inDan maar proberen te tanken met een Champ
en AOE is er ckers wel je hebt nogsteeds spin en nu ook piercing howl
alleen battle cry is gewoon relaxt increases atk en geen negatieve effecten.
okay ik ben klaar met shoppen, ik zal je natuurlijk wel ingame aanspreken maar bereid je hier maar op voor als je dit kan makenVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:26:
[...]
Deze rose kan nog best wat woorden jaMaar ik Zal wel wat voor je craften hoor. je zegt maar wat ik maken moet
Heb zelf al veel masks en zo gecraft nu dat nog schaars is kan ik er hopelijk wat mee verdienen
![]()
Had trouwens gister 20K vanocht toen ik wakker wed, 100K ^^ 20K mats gekocht en daar weer masks van gemaakt die weer in shopje. Hope heb ik 130K als ik thuis kom
Onion Mace
Hoplon shield
3 of 4 Asura Masks
en in loop van deze week ook nog een lionhead backshield maar ik moet daarvoor nog 3 lesian hebben.
Ik geef je natuurlijk wel wa voor de moeite in equip,etc of zully
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 12:23 ]
Verwijderd
Onion Mace kan ik niet maken, heb geen wapon craft. (je kan maar paar crafts nemen met zo weinig sp)Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:14:
okay ik ben klaar met shoppen, ik zal je natuurlijk wel ingame aanspreken maar bereid je hier maar op voor als je dit kan makenik heb zelf de matrialen wel
Onion Mace
Hoplon shield
3 of 4 Asura Masks
en in loop van deze week ook nog een lionhead backshield maar ik moet daarvoor nog 3 lesian hebben.
Ik geef je natuurlijk wel wa voor de moeite in equip,etc of zully
Schilden mask's wings en backshielt is allemaal geen probleem
Asura mask is hoogste mask die je kan maken... Ben nog geen hoog hoor.... (beetje denken he) ik ben LvL 38 en je denk dat ik al lvl 50 Lion Bs kan maken..
Ik kan alle masks bijna maken behalfe asura. Ik zal morgen wel een lijst maken met wat ik allemaal maken kan.
//edit = deze masks kan ik maken
Masks
Flu mask
Black Mask
Butterfly mask
Zorro mask
Persian mask
Wicked Mask
Jolly front mask
Iron mask
Totem mask
Facial
Pierrot Nose
Pinocchio Nose
Santa Beard
Glasses
Frame Glasses
Dork Glasses
Thick Frame glasses
Charming sunglasses
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 12:33 ]
Is er al ergens meer info te vinden over de (NA) EuRose skills qua stats? Omschrijving van mind blessing leek erg leuk (HP/MP boost), echter eenmaal genomen is dit 1% (rank 3 is 4%). Vraag ik me af wat de stats van mind body link zijn (HP boost+MP regen).
Gister 4 map party een 4 lvl's gedaan (20->24), valt allemaal toch erg tegen. Heal rank 4 kan 200 hp healen, terwijl we allen al op 750+ hp zitten (7 extra hp met mind blessing), so far voor een goeie healer. Mischien dat die lvl30 team heal beter is?
En voor toekomst, zit je altijd vast aan MP pots? Ik eet die dingen nu bijna nonstop, mana blijft leeglopen (alleen healen en af en toe een power).
Gister 4 map party een 4 lvl's gedaan (20->24), valt allemaal toch erg tegen. Heal rank 4 kan 200 hp healen, terwijl we allen al op 750+ hp zitten (7 extra hp met mind blessing), so far voor een goeie healer. Mischien dat die lvl30 team heal beter is?
En voor toekomst, zit je altijd vast aan MP pots? Ik eet die dingen nu bijna nonstop, mana blijft leeglopen (alleen healen en af en toe een power).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Op eurose forum staan alle skills van elke job uitgelegd door killerray.Sinergy schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:33:
Is er al ergens meer info te vinden over de (NA) EuRose skills qua stats? Omschrijving van mind blessing leek erg leuk (HP/MP boost), echter eenmaal genomen is dit 1% (rank 3 is 4%). Vraag ik me af wat de stats van mind body link zijn (HP boost+MP regen).
en idd flyingdutch
Verwijderd
lol ik heb nu 400k aan geld
boh ik hou van mijn drops
heb al
2x saint ranger chest
4x animal rods
1x legend rake hand
4x dark rodeo hats
1x grand long sword & mace
1x dark cutter edge
e nog meer soldier troep en axe
heb al
2x saint ranger chest
4x animal rods
1x legend rake hand
4x dark rodeo hats
1x dark cutter edge
Verwijderd
als soldier zijnde heb ik 1 vraag, wat is jou ign??Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:43:
heb al
2x saint ranger chest
4x animal rods
1x legend rake hand
4x dark rodeo hats
1x dark cutter edge
Verwijderd
NiceVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:43:
heb al
2x saint ranger chest
4x animal rods
1x legend rake hand
4x dark rodeo hats
1x dark cutter edge
Heb je toevallig een dark rodeo had met veel cri of con/sen voor mij ?
Verwijderd
ja ik had er 1 met crit5 attkspeed 4
maar die is alweer verkocht vanacht
ik vind er nog wel een paar
Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken wat "normale" prijzen zijn voor de dark legend enz.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:15:
Voor hoeveel verkoop jij meestal die dingen dan??
[ Voor 3% gewijzigd door Amafi op 11-10-2005 13:43 . Reden: Mooi, dan hoop ik dat als ik vanavond thuis kom dat mijn eq verkocht is :) ]
Verwijderd
Als je iets hebt voor dealer PM me dan effe aub IGN = vliegjeVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:15:
Verwijderd
normaal verkoop die dark rodeo hats voor 15 - 20k ligt aan de stats
en al die dark/legend weapons worden verkocht voor 40 - 50k
en saint ranger chest is 2x verkocht voor 60k
en al die dark/legend weapons worden verkocht voor 40 - 50k
en saint ranger chest is 2x verkocht voor 60k
Jolly front mask???
was da??
was da??
Verwijderd
ik zoek nog partys voor snel te levelen bij forest of wisdom
het liefst mensen met char lvl 38 of hoger
ik ben zelf muse lvl40
voeg me maar toe ign BdZ
ik ben zelf muse lvl40
voeg me maar toe ign BdZ
Verwijderd
Zo meneer heeft eisen.. Maar wij hebben sávonds altijd wel een party maar die zit eigenlijk altijd vol. Dus denk dat je er niks aan hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:34:
ik zoek nog partys voor snel te levelen bij forest of wisdom
ik ben zelf muse lvl40
voeg me maar toe ign BdZ
Dat ding wat niemand ooit draagt, beetje rond geel achtig masker.. Is erg lelijk
Verwijderd
ik vraag toch het liefst
ik ga niet in een party met mensen onder de lvl35
kan ik net zo goed in me eentje levelen
gaat veel sneller en krijg ik mijn drops
Verwijderd
Wij helpen elkaar gewoon, dat is sociaal en veel gezelliger.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:48:
ik vraag toch het liefst
Ik zou als artisian nooit solo kunnen hunten met de mobs die nu rond wandellen.
Verwijderd
ja idd klopt ookVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:56:
[...]
Wij helpen elkaar gewoon, dat is sociaal en veel gezelliger.
Ik zou als artisian nooit solo kunnen hunten met de mobs die nu rond wandellen.
waar party jullie altijd ?
en welke char lvls zitten daar dan in ?
Verwijderd
@bdz opzich houden wij ook ene party maar dat licht echt net op het randje bij jou, meestal ben ik de laagste met 37 nu dan en hardcore 39 en eleet alweer 41 dacht ik die is gister nog laat doorgegaan maja ik add je wel ff in game als ik thuis kom en anders vanaaf wel.
Ik ben nu trouwens ook online met me shopje als het goed is dus je kan EVO altijd adden
en zoalng je in chan 3 komt is er altijd minstends 2 partys van got alleen al :Pvan bijna alle level klassen zitten we er wel
Ik ben nu trouwens ook online met me shopje als het goed is dus je kan EVO altijd adden
en zoalng je in chan 3 komt is er altijd minstends 2 partys van got alleen al :Pvan bijna alle level klassen zitten we er wel
Dat smiley masker lijkt op een eend achtig of zow
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 14:19 ]
Verwijderd
Zover ik weet komt er geen wipe aan.
Heb ik nog niks over gehoord.
Ze zouden toch alleen de server wipen als het echt nodig was?
mischien dat er iemand anders meer over kan vertellen
Heb ik nog niks over gehoord.
Ze zouden toch alleen de server wipen als het echt nodig was?
mischien dat er iemand anders meer over kan vertellen
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:15:
@bdz opzich houden wij ook ene party maar dat licht echt net op het randje bij jou, meestal ben ik de laagste met 37 nu dan en hardcore 39 en eleet alweer 41 dacht ik die is gister nog laat doorgegaan maja ik add je wel ff in game als ik thuis kom en anders vanaaf wel.
ja ik zit nu ook op me werk .... kom vanafond online.
ja opzich als de levels maar rond de 40 zijn dus 35 / 45
, als er maar veel wordt gevochten
maar me shop staat nu bij teleporter in zant
als het goed is staat daar nog een dark long sword & mace 46k te koop en een paar skillboeken voor 6k
ja ik zit nu ook op me werk .... kom vanafond online.
ja opzich als de levels maar rond de 40 zijn dus 35 / 45
maar me shop staat nu bij teleporter in zant
als het goed is staat daar nog een dark long sword & mace 46k te koop en een paar skillboeken voor 6k
Verwijderd
Originally Posted by deebee
actually, the in-game capabilities of a gm are quite limited
they can only use the /get tg <playername> command, to get your level, hp, sp, bp, atk, hit, avo, money, and a few more flags, no info about stats or inventory
there's also a hotkey for that command, but I'm not gonna say what it is cause the gr staff probably doesn't know about it, and I'm not gonna make their job easier, why would I? (pretty handy for people with weird nicknames)
to get more info about a player they need to use external tools, quite stupid that there's not a decent interface for a gm just to click on you, use a hotkey and get a nice graphical listing of your inventory and storage
but hey, it makes life for us hackers a lot easier
Killerray
I got some questions. Are you playing euROSE open beta? Why you hanging here and not on the ROSE NA boards as well? What happened to your private server project? Do you speak japanese or korean?
Originally Posted by deebee
I'm not playing eurose yet, I might do when I download the client
rose na boards? I didn't even know that existed, I'll check it out later *update: just checked it out and that forum sucks, won't register there
and no I don't speak japanese or korean, wish I spoke korean, it would make some things a lot easier
oh and the private server... maybe I'll make one someday, but probably not, I'm too busy with other projects right now
oh and something else, I won't use this name when playing narose or eurose, it's way too famous and I don't want to get harrased by gms
Killerray
Even if you wanted to... your name already taken on both LOL
eeehm rose is weer begonnen, dat is nou iets dat ik ckers wel kan missen van IroseDEEBEE
if I wanted to, I could retake my name back
if I wanted to, I could ban all of gr from rose, and it would take them months to fix it
[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 14:49 ]
goede dag jongens 
heb al zin in de nieuwe updates van rose maar dat wacht nog effe
hoop wel dat we allemaal rond 80- 90-100 zijn in december zodat we goed gebruik kunnen maken van de refining alleen nadeel is waar vinden wij low essence als niemand ze vind
van de clan ivm hoge lvls..
Maar als d e gems ingame komen dan moeten de skills voor een artisan wel veranderen want op moment kan ie ze niet maken dus wie weet vliegje
krijg je nog meer te doen..
Vanavond maar eerst 42 proberen te worden denk dat ik rond half 11 stop om mijn pc uit elkaar te halen en nieuwe koelers erin te doen op cpu en vga ivm met kapotte vga koeler die nu niet meer rond draait dus au hij word warm
Iemand nog leuke dingen gevonden btw? trouwens heb nog een soldier uniqeu skill iets van pummel aan einde van de naam als iemand nodig heeft pm me ingame effe gerwingood..
ben rond 6/.30 ingame als ik neit moet afwassen komt wel goed
Gerwin Good
Its me or i better can say it wasnt me
(btw hoe doen jullie zon screenshot zonder userpanel erin dus zonder inventory en lvl enz)
heb al zin in de nieuwe updates van rose maar dat wacht nog effe
hoop wel dat we allemaal rond 80- 90-100 zijn in december zodat we goed gebruik kunnen maken van de refining alleen nadeel is waar vinden wij low essence als niemand ze vind
Maar als d e gems ingame komen dan moeten de skills voor een artisan wel veranderen want op moment kan ie ze niet maken dus wie weet vliegje
Vanavond maar eerst 42 proberen te worden denk dat ik rond half 11 stop om mijn pc uit elkaar te halen en nieuwe koelers erin te doen op cpu en vga ivm met kapotte vga koeler die nu niet meer rond draait dus au hij word warm
Iemand nog leuke dingen gevonden btw? trouwens heb nog een soldier uniqeu skill iets van pummel aan einde van de naam als iemand nodig heeft pm me ingame effe gerwingood..
ben rond 6/.30 ingame als ik neit moet afwassen komt wel goed
Gerwin Good
Its me or i better can say it wasnt me
(btw hoe doen jullie zon screenshot zonder userpanel erin dus zonder inventory en lvl enz)
Verwijderd
Owkee, op deze manier komt de clan er dus nooit...
Ik ste lvoor dat ik 500K nu meebetaal en naderhand mensen mij die dat nu nie tkunnen 60K terugbetalen, hebben we iig vandaag die clan, deal?
Verder zijn we de lvl 32 party kwijt, rose is compleet aan het flippen...
Ik ste lvoor dat ik 500K nu meebetaal en naderhand mensen mij die dat nu nie tkunnen 60K terugbetalen, hebben we iig vandaag die clan, deal?
Verwijderd
pleeeeeasegerwingood schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:17:
)
hou die skill apart voor mij
en zonder user interface is /noui en voor terug is enter en dan weer /noui
en voor de party is goed ik sponser wel 60k als me shopje dat vandaag bij elkaar heeft gehaald
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 15:27 ]
Had ik idd al verwacht. Ik had ook een D/C en zag iedereen uit en in loggenVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:19:
Maar welke clan wordt er opgericht en door wie allemaal?
Ik kan ook wel een klein beetje meer betalen aan de clan. Heb nu tegen de >100kVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:19:
Ik stel voor dat ik 500K nu meebetaal en naderhand mensen mij die dat nu niet kunnen 60K terugbetalen, hebben we iig vandaag die clan, deal?
Beetje afhankelijk van de opbrengsten van mijn shoppie vandaag. Maar aan de andere kant, als ik ook gedisconnect ben kan die lager uitvallen.
Ben trouwens vanavond pas laat online dus kan dan pas geld doneren.
Maar misschien ben ik zelfs nog online, heb met deze versie van Rose nog geen DC gehad namelijk.
Verwijderd
hoe zit het eigenlijk met
Account Registered
07/10/2005 14:42:45
Account Expires
14/10/2005 14:42:45
en weet iemand iets over surfpin, daarmee zou je ook straks mee kunne betalen als het p2p wordt
Account Registered
Account Expires
en weet iemand iets over surfpin, daarmee zou je ook straks mee kunne betalen als het p2p wordt
Verwijderd
LOL so komt die clan er noot ^^ Rose is net `1 weekend open, Ik moet gewoon werke en zo.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:19:
Maar ik kan mijn 60K gewoon betalen hoor
Verwijderd
Open beta is gratis tot het P2P word dus dit kan je vergeten. (lees eens op GR forum)Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:42:
hoe zit het eigenlijk met
Account Registered
Account Expires
oh ik betaal je wel 60k vanaf is npVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:19:
Gerwin
Verwijderd
Oke laten we afspraak maken.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:45:
[...]
LOL so komt die clan er noot ^^ Rose is net `1 weekend open, Ik moet gewoon werke en zo.
Maar ik kan mijn 60K gewoon betalen hoor, we hebben alleen niet een lijst met 15 mensen. Ik stel voor. Iedereen betaalt zijn gewone 60K, De rest betaalt Iruja, en mensen die later joinen betalen iruja 60k tot ze haar geld terug heeft. Lijkt me goed toch ?
VANAVOND 22:00 Clan Owner, wie in LoT wild/hoor en zijn 66K heeft komen.. goed ??
Lijstje ^^ mensen die joinen (ga deze post lekker aanpassen dan hoor.
Flyingdutch
Iruja
Gerwingood
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 15:50 ]
Verwijderd
ik wil ook wel in de clan?
ik betaal wel 60k
ik ben vanafond rond 19:00 online in channel 3
ik betaal wel 60k
Verwijderd
Even niet om lullig te zijn om het 1 of ander maar ik ben niet bekend met jou en volgens mij heb je nooit in Tweakers clan gezeten, ik zou graag in iedergeval de Oude LoT OoT mensen de kans willen geven te joinen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:50:
ik wil ook wel in de clan?
ik betaal wel 60k
En het is trouwens 66K 1Mil gedeelt door 15 = 66K
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 15:52 ]
Wil er graag bij Vliegje
Maar helaas is het nog even de vraag of ik 22.00 ga halen vanavond
Ga in ieder geval goed mijn best doen.
Eeuhm tja alvast betalen is wat lastig aangezien ik niet thuis kom in de tussentijd.
Maar ik ga proberen de 22.00 te halen dan.
Maar helaas is het nog even de vraag of ik 22.00 ga halen vanavond

Eeuhm tja alvast betalen is wat lastig aangezien ik niet thuis kom in de tussentijd.
Maar ik ga proberen de 22.00 te halen dan.
[ Voor 33% gewijzigd door Amafi op 11-10-2005 16:04 ]
Heb jij nu al 500k??Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:19:
Ik ste voor dat ik 500K nu meebetaal en naderhand mensen mij die dat nu nie tkunnen 60K terugbetalen, hebben we iig vandaag die clan, deal?

Vertel je me je geheim...
Ik vind 30k al moeilijk
Als ik aan 66k kan komen wil ik best in de clan. Heb ooit ook in LoT gezeten.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 11-10-2005 15:57 ]
Muses hou hier effe rekening mee het is dus serieus
Q: Are the 140+ CON and CHARM requirements for the advanced muse skills final?
A: Yes, that's why you you can reset your stats.
lvl 100+ skills
zover ik zie alleen bij mage skills
lvl 100+ skills
Wil der ook wel in. Moet wel ff kijken of ik dan 66k heb ^^. Heb krap aan 50k nu xD.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:50:
[...]
Oke laten we afspraak maken.
VANAVOND 22:00 Clan Owner, wie in LoT wild/hoor en zijn 66K heeft komen.. goed ??
Lijstje ^^ mensen die joinen (ga deze post lekker aanpassen dan hoor.
Flyingdutch
Iruja
Gerwingood
Voor zover ik weet is Cha voor een Aoe mage en con voor 1/1 mage. Als skills dus in eRose zo blijven ga ik mooi voor de con maar.gerwingood schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:56:
Muses hou hier effe rekening mee het is dus serieus
lvl 100+ skills
[ Voor 37% gewijzigd door William/Ax3 op 11-10-2005 16:07 ]
Verwijderd
Zo lang je alvast kan betalen AUB ^^Amafi schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:55:
Wil er graag bij Vliegje![]()
Maar helaas is het nog even de vraag of ik 22.00 ga halen vanavond![]()
Lijstje ^^ mensen die joinen
Flyingdutch alias Vliegje 132K (Betaalt voor rakkerzero)
Iruja 500k (Is net als bij mij een voorschot)
Gerwingood 66K
Amafi 66K
Rakerzero (Lening bij Fly)
Ax3 (Geen geld bekend)
Totaal 764K
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 16:17 ]
Nou ik hang nu op 20/30 k. Dus als iemand kan voorschieten voor mij dan zal ik die persoon in stukjes terugbetalen.Rakkerzero (geen geld bekend)
Verwijderd
Ik betaal dubbel ( dan kan j het wel bij mij terug betalenRakkerzero schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:08:
[...]
Nou ik hang nu op 20/30 k. Dus als iemand kan voorschieten voor mij dan zal ik die persoon in stukjes terugbetalen.
Verwijderd
Er komt toch geen reset!?
En alle mensen die de clan gaan joinen gaan ook betalen voor het spel?
en kan je na lvl 15 je stats nog resetten?
En alle mensen die de clan gaan joinen gaan ook betalen voor het spel?
en kan je na lvl 15 je stats nog resetten?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 16:22 ]
Als ik strax met craften een beetje verder ben dan kan ik redelijk geld verdienenVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:15:
[...]
Ik betaal dubbel ( dan kan j het wel bij mij terug betalen
en ik ga denk ff een middagje in adv plain items buyen denk
*Ondertussen bij huize: de Haan
Click Click: Roseonline shortcut
Click: Play Roseonline
Popup: koreaanse error
Nou die lui van gamesrouter doen hun best, schiet niet erg op maar ze zullen vast hun best doen. Ooit gaat het me lukken dat spel op te starten
. Bewaren jullie aub een plaatsje in (grade 2) LoT
Nou die lui van gamesrouter doen hun best, schiet niet erg op maar ze zullen vast hun best doen. Ooit gaat het me lukken dat spel op te starten
Heb je nog de nieuwste directx? En een goede videokaart?Dutch-Hane schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:24:
*Ondertussen bij huize: de Haan
![]()
Nou die lui van gamesrouter doen hun best, schiet niet erg op maar ze zullen vast hun best doen. Ooit gaat het me lukken dat spel op te starten. Bewaren jullie aub een plaatsje in (grade 2) LoT
Bij mij lag het destijds daar aan. De ene PC moest directx geupdate worden.
De andere moest een betere videokaart in. (als ze dat nou gewoon in het engels zeggen dan kon ik er nog wijs uit. Maar nee, ze gebruiken onbegrijpelijke symbolen.)
Dit topic is gesloten.