Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:47:
Inderdaad over de loop heen kijken bedoelde ik , ik kon het niet goed uitleggen en dacht eigenlijk dat het ook wel begrepen werd met Aimen , maargoed het kan dus bij rifle's wel en andere weer niet , dat weet ik dan ook weer . Bij counterstrike source kon je ook alleen met de sniper in- zoomen en snap werkelijk niet aan game-ontwikkelaars waarom ze dat zo hebben uitgewerkt . Een simpel aim-optie erin maakt het spel m.i. toch meer af , maar dat heb nu denk al teveel gezegd misschien . Bij COD kan dus wel aim-richten en dan verhoogd de muis-gevoeligheid (moeilijker dus) . Vind jammer dat ik deze kritische blik op een shooter heb gekregen want vele mooie shooters vallen helaas af .
Ook Farcry was daarom voor mij een teleurstelling en hoop dat Crysis ook niet met zo'n zelfde afwerking komt . Enjoy DOD .
Even het vetgedrukte weggehaald, vond ik nogal irritant.

Anyway, je hebt een punt. Echter past
iron sight niet in een spel als Counterstrike: Source. Day of Defeat: Source is geen "roeien, roeien, sproeien en weer verder roeien" game zoals Counterstrike: Source. Daar past dan ook geen vertragend effect bij als secondary aim.
Day of Defeat: Source is ook een stuk realistischer met frag en smoke grenades. Al denk ik toch echt dat de eerste de beste lullo in het echt een granaat verder kan gooien. Tevens vind ik het wel jammer dat je niet, zoals in Rainbow Six (meen ik - in ieder geval een Tom Clancy game), een granaat onderhands of net om het hoekje kan gooien, zonder dat je jezelf helemaal moet exposen aan de vijand.
Wat jij zoekt in een game, ben ik het op zich helemaal mee eens verder. En hoewel ik van mening blijf dat veel dingen gewoon onmogelijk binnen de huidige concepten passen, denk ik dat er toch eens een ontwikkelaar op moet staan en een zo realistisch mogelijk spel moet maken. En hou de graphics maar gewoon op minimaal Counterstrike: Source niveau, prima mee te leven. Laat ze de moeilijkheidsgraad echt flink opschroeven zodat alleen mensen die al redelijke tijd (1 jaar +) ervaring met shooters hebben er ook echt mee overweg kunnen.

Lijkt me wel lachen.
@ SanderTje! : Doe ik. Speel er bijna dagelijks, maar speel onder de naam NL.Carter.
@ iedereen over custom maps: Ik ben het met iedereen eens.

Saai he? Het spelen van custom maps houd je ook scherp, de standaard maps ken ik na ± 10x spelen wel uit mijn hoofd, dus dat doe je meer op automatisme. Een nieuwe custom map laat je weer zoeken naar de beste routes, (sniper)spots en approach areas. Al is het gewoon bagger als je elke keer weer door zo'n verdomde sniper of mg wordt neergeknald.
Ik kan even niet op de naam komen van de map, (dacht fortress nog iets) maar het is een foggy map met veel sneeuw en je ziet op 1/3e van de map pas de vijand. Op de INX server is het in ieder geval. Anyway, daar weet ik een sniperspot waar de vijand je niet kan zien, ik had laatst een score van 77-2. Wat eigenlijk 79-0 was als ik niet steeds 5 minuten om ammo had moeten schreeuwen bij onze eigen spawn om vervolgens maar zelfmoord te plegen. En het is geen spawn camping spot or cheating. Echt geweldig als je mensen hoort praten "how can he possibly see me here?" en vervolgens toch telkens weer naar diezelfde plek gaan waar ze dan weer gesniped worden. Op die map heb ik echt dikke lol. Ik snipe zelfs de granaten weg af en toe en helmpje schieten is ook leuk.
Edit: iron sight - thanks Hu9o!
[
Voor 3% gewijzigd door
MooDyBLueS op 17-07-2006 20:54
]