Toon posts:

[PC] Day of Defeat: Source

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste
Acties:
  • 4.799 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TweakJerommeke
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 30-11 11:38

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik snap dat hele gedoe rondom 1.3 en source niet. Het zijn beide ongeveer hetzelfde alleen zijn een paar dingen net anders uitgewerkt ..de ene helft zit moord en brand te schreeuwen en de andere gamed gewoon vrolijk door. Blijf toch fijn bij het spel dat jij leuker vindt.

Het enige wat ik zeer bagger vind van Valve is toch echt bij de laatste update dat ze die TF2 explosies erin hebben gelaten. Iemand die een mod heeft om dit te veranderen graag een link want die cartoon-explosies zien niet uit.

Btw voor dat geld is het natuurlijk een steal :P.

• JumpStart
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

JumpStart

Ich will feiern!

Sprekend voor mezelf, de lol was eraf toen DoD:S achievements kreeg. Dat veranderde het spelen op dat moment dusdanig dat ik definitief afhaakte. Ik was rond die tijd begonnen aan TF2 en besloot het voorlopig bij TF2 te houden.

(Ook al besef ik wel dat het negatieve effect van de nieuwigheid van Achievements wellicht tijdelijk was, dat er op dat moment een korte tijd veel meer gespeeld wordt op het halen ervan dan het spelletje zelf.)

Of het nou klopt of niet, ik krijg wel de indruk dat er door Valve meer aandacht en mankracht in TF2 gestoken wordt dan in DoD. Reden temeer om mezelf voorlopig lekker met TF2 te vermaken.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Galslacht
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-01-2010
JumpStart schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:57:
Sprekend voor mezelf, de lol was eraf toen DoD:S achievements kreeg. Dat veranderde het spelen op dat moment dusdanig dat ik definitief afhaakte. Ik was rond die tijd begonnen aan TF2 en besloot het voorlopig bij TF2 te houden.

(Ook al besef ik wel dat het negatieve effect van de nieuwigheid van Achievements wellicht tijdelijk was, dat er op dat moment een korte tijd veel meer gespeeld wordt op het halen ervan dan het spelletje zelf.)

Of het nou klopt of niet, ik krijg wel de indruk dat er door Valve meer aandacht en mankracht in TF2 gestoken wordt dan in DoD. Reden temeer om mezelf voorlopig lekker met TF2 te vermaken.
Dat klopt ook, ergens op het steam forum staat dat DoD een heel klein budget kreeg vergeleken met de andere games van Valve die op de source engine draaien.

Dat klopt ook wel als je naar het uiteindelijke resultaat kijkt. De content is erg minimaal geworden, terwijl de hele community destijds had gehoopt op gewoon een conversie.
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee