Ik had dus een F31fd maar de flitser daarvan is er in september 2008 mee opgehouden. sindsdien kan ik dus eigenlijk geen foto's meer maken terwijl de camera normaal toch wel iedere week mee op stap ging. De F31 is niet meer te krijgen en de opvolgers vond ik de moeite niet waard. Had liever een nieuwe F31 besteld dan een F100 dus nu maar wachten 
Op de site van fujifilm staan wat sample foto's die er best netjes uitzien en in theorie kan dit ding geweldige foto's maken dus ik kan echt niet wachten tot ze dat ding uitbrengen. Beejte zo'n gevoel als een 5 jarige die nog 1 nachtje moet slapen voor pakjesavond zeg maar...
Temeer omdat er binnenkort weer wat grote feesten aan komen met veel lasers en licht effecten
Maar hij is er nog niet
Op de site van fujifilm staan wat sample foto's die er best netjes uitzien en in theorie kan dit ding geweldige foto's maken dus ik kan echt niet wachten tot ze dat ding uitbrengen. Beejte zo'n gevoel als een 5 jarige die nog 1 nachtje moet slapen voor pakjesavond zeg maar...
Temeer omdat er binnenkort weer wat grote feesten aan komen met veel lasers en licht effecten
Maar hij is er nog niet
[ Voor 4% gewijzigd door NBK op 16-02-2009 23:57 ]
PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic