Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net in mijn handen gehad en hij is sweeeeeet. Mooie vormgeving, strakke menu's, een collega heeft hem al geconfesceerd dus de diepgaande details kan ik nog niet geven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:39:
Ik heb hem net in mijn handen gehad en hij is sweeeeeet. Mooie vormgeving, strakke menu's, een collega heeft hem al geconfesceerd dus de diepgaande details kan ik nog niet geven. :P
Heb je hem gekocht, of werk je in een winkel waar ze em verkopen.... details please :9

Vertel vertel vertel!!!!!!!!!!! }) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorfret
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 20:35
ZWooP:
je moet met meer komen, ons zo lekker te maken zonder pic's en eerste indruk qua gebruik is natuurlijk funest ;-)

24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Motorfret schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:25:
ZWooP:
je moet met meer komen, ons zo lekker te maken zonder pic's en eerste indruk qua gebruik is natuurlijk funest ;-)
Dit klinkt als een dreigement... ;)

Uiteraard sta ik hier compleet achter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZwooP zal wel @ CeBIT zijn, daar werdtie geshowed volgens mio. Mijn baas is er ook heen, hou zou kijke offie wat folders + foto's kon snappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:40:
ZwooP zal wel @ CeBIT zijn, daar werdtie geshowed volgens mio. Mijn baas is er ook heen, hou zou kijke offie wat folders + foto's kon snappen :)
Maar hij was alweer gejoeped door zijn collega... dus volgens mij staan ze niet op de cebit?? (denk ik!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cebit inderdaad, met collega's. :)

Maar heb er dus nog niet super veel mee kunnen spelen, alleen even de standaard dingetjes gechecked. Qua design vind ik hem in ieder geval super en ik vind hem ook verbazing wekkend plat. Hij wordt zeer compleet geleverd met alle car holders en laad apparaten. Windows mobile heeft een speciaal donker tintje gekregen voor deze Mio en ziet er gewoon strak uit, ben wel benieuwd of je themes kan gebruiken zoals bij bijvoorbeeld de Nokia N70, dat zou wel uber zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Grrrrr, ze maken me het ook niet makkelijk ... heb nu 3 mogelijke opties:

* A701
+ GPS!
- Geen WiFi
- 1 MP camera

* HTC Hermes
+ WiFi
+ 2 MP camera
+ Qwerty tobo
- Geen GPS

* Nokia N80
+ WiFi
+ 3 MP camera
- Geen GPS
- Symbian

*zucht* Denk dat ik nog maar een paar maanden wacht tot alles uit is en er degelijke testen/gebruikers ervaringen zijn en ik ze een keer in mijn handen heb gehad ...

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Ah ik begrijp dat het een vet ding is! :9 . Al twijfel ik nog wel. Mijn probleem: laptop EN mio a701, te overdreven?, of vinden jullie van niet >:)

@s913

Je kunt er een SD kaartje met Wifi kopen voor het machientje (dat staat een paar pagina's terug) Of het echt werkt weet ik ook nog niet.

[ Voor 38% gewijzigd door AMD 64 op 10-03-2006 15:49 ]

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:28:
Cebit inderdaad, met collega's. :)

Maar heb er dus nog niet super veel mee kunnen spelen, alleen even de standaard dingetjes gechecked. Qua design vind ik hem in ieder geval super en ik vind hem ook verbazing wekkend plat. Hij wordt zeer compleet geleverd met alle car holders en laad apparaten. Windows mobile heeft een speciaal donker tintje gekregen voor deze Mio en ziet er gewoon strak uit, ben wel benieuwd of je themes kan gebruiken zoals bij bijvoorbeeld de Nokia N70, dat zou wel uber zijn.
Jij hebt vast wel een digicam bij je om je verhaal een beetje te illustreren? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

AMD 64 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:48:
@s913

Je kunt er een SD kaartje met Wifi kopen voor het machientje (dat staat een paar pagina's terug) Of het echt werkt weet ik ook nog niet.
True, maar dan krijg je dat verhaal dat er geen SD kaartjes meer te vinden zijn met geheugen erop. Dus moet ik geheugen opofferen als ik WiFi..

Daarnaast denk ik dat ik meer WiFi zal gebruiken (dus met een irritant uitstekend SD-kaartje) dan GPS .... Én gezien het feit dat nieuwe UV-filters op het voorruit en voorruitverwarming in de nieuwe auto's nog wel 'ns een negatief effect hebben op het ontvangst van het GPS signaal is een kleine BT GPS module die je een beetje kan verplaatsen misschien ook niet zo'n slechte optie.

Maar zoals ik al zei, ben er nog niet uit ... wacht nog wel effe een maandje of 6 :/

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Ach ik koop er denk ik wel een (ben er ook nog niet helemaaaal aan uit) iig post ik hier mijn ervaringen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jibe
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dit las ik op een ander forum:
Bonjour à tous, je suis revendeur officiel MITAC (MIO) en Belgique et j'ai une bonne nouvelle pour vous tous. Le Mio A701 sort la semaine prochaine et vous le retrouverai déjà en vente sur mon pseudo sur eBay-Belgique: le-palais-du-nomade. Pour les frais de port, ça varie selon les pays.
J'espère que celà vous fera plaisir à tous!
en inderdaad, hij is hier terug te vinden:
http://cgi.benl.ebay.be/M...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Lijkt mij toch iets raar, ik koop hem toch nog liever in een betrouwbare winkel.

grt,

Lieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
Ik kreeg net een mailtje van mijn groothandel dat ie bij hun binnen is. :)
zal niet lang meer duren vermoed ik maandag of dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Met abbo betaal je er maar 270 euro voor geloof ik (mag je zelfs nog voor 160 euro extra dingen uitkiezen). dan betaal je 20 euro per maand. Ik vind het echt niet duur :D.

Linkje: http://www.pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Zit zelf erg te twijfelen tussen deze of toch de Nokia N80.....
Beide smart Phones. Nokia heeft een hoger resolutie scherm, en heeft wifi. Maar weer geen ingebouwde GPS.....

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:34:
Zit zelf erg te twijfelen tussen deze of toch de Nokia N80.....
Beide smart Phones. Nokia heeft een hoger resolutie scherm, en heeft wifi. Maar weer geen ingebouwde GPS.....
Ik twijfel er niet over. Heb nooit zelf een symbian gsm in men bezit gehad maar wel verschillende malen mee gewerkt.

Als ik een PDA met GSM functie koop, wil ik PDA software, en geen zwak afkooksel ervan dat één of andere zweeds merk zonder smaak op al zijn gsm's gebruikt.

Ik ga de A701 aanschaffen omdat het een PDA is met GSM, niet andersom.
Als ik een wannabe PDA wil koop ik wel een gsm van een zweeds merk zonder smaak.

En vooraleer je gaat zeggen dat het beiden smartphones zijn. Er is dus wel degelijk een verschil:

Mitac Mio A701 = PDA waar GSM functie is ingebouwd
Zweeds merk = GSM waar ze PDA replica functies aan toevoegen

[ Voor 14% gewijzigd door PeGys op 10-03-2006 21:59 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Als ik een PDA met GSM functie koop, wil ik PDA software, en geen zwak afkooksel ervan dat één of andere zweeds merk zonder smaak op al zijn gsm's gebruikt
Hoewel je hier gerust je mening kunt uiten kan dit ook op een iets vriendelijkere manier. Bovendien komt Nokia uit Finland naar mijn weten, maar goed ;)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Eggy schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 23:44:
[...]

Hoewel je hier gerust je mening kunt uiten kan dit ook op een iets vriendelijkere manier. Bovendien komt Nokia uit Finland naar mijn weten, maar goed ;)
Lolz, is niet slecht bedoeld, maarjah, zo denk ik er nu eenmaal over, en inderdaad, nokia is fins, was ff verward met SE 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 02:27:
[...]

Lolz, is niet slecht bedoeld, maarjah, zo denk ik er nu eenmaal over, en inderdaad, nokia is fins, was ff verward met SE 8)7
wel een voordeel van Nokia is de ervaring met specifieke GSM/GPRS problematiek. Mio heeft die niet. Zie de problemen die E-ten had met de eerste smartphone (M600): snel weer van de markt gehaald wegens alleen maar ellende. Nu hebben ze 2e poging gedaan na update. Waar ik maar mee wil zeggen dat het maken van een gsmmetje van een pda wel iets meer is dan het toevoeging van een -virtueel- toetsenbordje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Even een klein dingetje, mischien dat jullie het weten. Alsje een Wifi sd kaartje in dat slot doet, dan kan hij communiceren met een accesspoint begrijp ik, maar kun je er dan ook gratis mee op Internet ipv gprs? Voor bv webbrouwsing en msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
AMD 64 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:31:
Even een klein dingetje, mischien dat jullie het weten. Alsje een Wifi sd kaartje in dat slot doet, dan kan hij communiceren met een accesspoint begrijp ik, maar kun je er dan ook gratis mee op Internet ipv gprs? Voor bv webbrouwsing en msn.
Waarom zou dat niet gaan ? wifi is wifi. Gewoon thuis op je accesspoint of ergens waar je een onbeveiligde vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
lees net op een ander forum dat iemand hem al heeft,

en het o.s. is in het nederlands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1800 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:11:
lees net op een ander forum dat iemand hem al heeft,

en het o.s. is in het nederlands :P
Welk forum??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Ik zie dat er veel verschil is prijs wat betreft de Mio (zonder navigatiesoftware):

smartphoneshop vraagt € 254 voor één jaar T-mobile Flex 40.

Ik zie net bij gsmstore dat hier de A701 maar € 136 is voor een jaar Flex-abbo.

Best een groot verschil ... Iemand van jullie nog prijsvechters gezien in combinatie met een abonnement?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiepeks schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:20:
Ik zie dat er veel verschil is prijs wat betreft de Mio (zonder navigatiesoftware):

smartphoneshop vraagt € 254 voor één jaar T-mobile Flex 40.

Best een groot verschil ... Iemand van jullie nog prijsvechters gezien in combinatie met een abonnement?
misschien wel, maar dit is niet het forum voor prijsvergelijkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
PeGys schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 02:27:
[...]

:X ff doorzeuren hoor >:)

SE is Zweeds!!

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:33:
[...]
misschien wel, maar dit is niet het forum voor prijsvergelijkingen
Ik stel het daarintegen wel op prijs als je bijzondere prijs kennis/aanbiedingen deelt met je mede tweaker!! Het moet geen grote reclame janboel daar ben ik het wel met je eens.... maar mooie aanbiedingen met of zonder abonnement zijn toch altijd welkom!!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
dacht ik ook ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk niet dat de moderator dat ook denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:00:
[...]

dat horen we dan vanzelf wel van de moderator :Y)

Ik denk als het niet TE word dat het vast wel is toegestaan...
anders moet er maar een appart toppic geopend worden met een sort of pricewatch! Maar het lijkt me handiger om alles in dit draadje te houden! Maarja wie ben ik?? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Niet online
Jongens, hij komt gewoon in dit rijtje te staan. Of het moet natuurlijk zijn dat Tweakers.net na de overname door VNU ook een speciale pre-order pricewatch gaat introduceren voor de early adapters :P ....hmm....

Waar blijft de nieuwe stroom pics van de A701?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiepeks schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:20:
Moet je er wel een Flex 40 abbo bij afsluiten.... toch wel 40 euri per maand... niet echt een hele strakke aanbieding imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Smarty77 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:07:
[...]

dat horen we dan vanzelf wel van de moderator :Y)

Ik denk als het niet TE word dat het vast wel is toegestaan...
anders moet er maar een appart toppic geopend worden met een sort of pricewatch! Maar het lijkt me handiger om alles in dit draadje te houden! Maarja wie ben ik?? O-)
Hoewel het correct is dat we prijzen en aanbiedingen liever niet zien in deze topics is het niet john-hendriks zijn taak om jullie hiervan op de hoogte te stellen. Bij deze dan ook nogmaals het verzoek om in de toekomst gebruik te maken van de report functie.

Het is uiteraard lastig om een grens te stellen bij de hoeveelheid aanbiedingen die voorbij komen of de waarde van deze aanbiedingen. We zouden dan enkele mensen moeten aanspreken met de mededeling dat hun aanbieding niet goed genoeg is. Verder is de pricewatch er niet voor niets, een speciaal topic met deze functie zijn dus enigzins overbodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen prijzen maar wel waar ze tekrijgen zijn WWW.MIO-A701.NL adresje mag toch wel. :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:00:
[...]

john-hendriks,
Ik bedoelde alleen: ik weet nu wel wat deze Mio kan, ik weet wat er in zit. Ik volg dit apparaatje al sinds september. Nu zijn we allemaal in de fase beland dat we erg benieuwd zijn waar hij te halen is. En de prijs!

Dus ik merkte nogal wat verschil in de aanbiedingen, vandaar.
Maar maak je geen zorgen, ik post hier ook nieuwe bevindingen. Satisfied?
Moet je er wel een Flex 40 abbo bij afsluiten.... toch wel 40 euri per maand... niet echt een hele strakke aanbieding imo.
LOST,
klopt. €40 p/m is een boel geld. Maar als jij zou moeten kiezen tussen €254 of €136 is de keuze snel gemaakt, toch?

[ Voor 21% gewijzigd door tiepeks op 13-03-2006 10:40 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 01:36:
Geen prijzen maar wel waar ze tekrijgen zijn WWW.MIO-A701.NL adresje mag toch wel. :*) :*) :*)
linkje doet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorfret
Eggy schreef op zondag 12 maart 2006 @ 00:39:
[...]
Verder is de pricewatch er niet voor niets, een speciaal topic met deze functie zijn dus enigzins overbodig zijn.
ik hem 'm geprobeerd te submitten in de pricewatch, maar Tweakers wil 'm niet opnemen, want hij staat nog niet op de website van de fabrikant..... |:(

kan een modje ons hier misschien helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door Motorfret op 12-03-2006 12:03 ]

24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Als je abbo is afgelopen, kun je er dan ook gewoon een prepaid telefoon van maken (ben niet zo thuis in dat wereldje) ;). En ik zit ook een beetje met de verzekering!. Als ik hem koop wil ik hem toch wel verzekeren tegen verlies/diefstal etc. Jullie mischien tips?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Motorfret schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:02:
[...]

ik hem 'm geprobeerd te submitten in de pricewatch, maar Tweakers wil 'm niet opnemen, want hij staat nog niet op de website van de fabrikant..... |:(

Ik heb hier helaas ook verder weinig mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorfret schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:02:
[...]

Hier doet ie het wel al: http://www.pricewatch.inf..._search&keywords=mio+a701

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 23:19

DMP.cc

They call me DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Ik vraag me wel iets af ivm warmte. Als je de mio in je broekzak hebt zitten, wordt hij dan niet ongeloofelijk warm?, en vooral als je in een discotheek staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD 64 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:12:
Ik vraag me wel iets af ivm warmte. Als je de mio in je broekzak hebt zitten, wordt hij dan niet ongeloofelijk warm?, en vooral als je in een discotheek staat.
waarom zou hij warmer worden dan een ander mobieltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 15:54

PnD

like in Pinda ^_^

Om dezelfde reden dat ie vraagt of je na je abbonement er een prepaid telefoon van kan maken ;)

Ligt eraan of je hem simlocked bij een abbo krijgt, kun je vantevoren vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Zijn er geen nieuwtjes meer te melden over deze phone...

Voor een nieuw product als deze is het wel erg stil ook qua reviews!
Of noemen zedit nu stilte voor de storm?! :)

[ Voor 98% gewijzigd door Smarty77 op 13-03-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:16:
Zijn er geen nieuwtjes meer te melden over deze phone...

Voor een nieuw product als deze is het wel erg stil ook qua reviews!
Of noemen zedit nu stilte voor de storm?! :)
denk dat eerst een aantal mensen hem moeten hebben om verder iets zinnigs te kunnen zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
Morgen zal het wel een drukke dag worden. als het goed is krijg ik em dan ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 08:15:
[...]

waarom zou hij warmer worden dan een ander mobieltje?
Omdat het ook een PDA en navigatie apparaatje is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
L1800 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:56:
Morgen zal het wel een drukke dag worden. als het goed is krijg ik em dan ook binnen.
Nou ik kan niet wachten..

Ik ben benieuwd naar, batterij duur.. Bereik... degelijkheid, kras bestendigheid.. etc etc
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

AMD 64 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:36:
Omdat het ook een PDA en navigatie apparaatje is? ;)
Zou niet weten waarom een PDA warm wordt in je zak ... als je er niets op doet dan werkt de processor ook amper ;) Bij navigatie kan ik me iets bij voorstellen, maar denk dat 9 v/d 10 keer dat ik hem voor navigatie zal gebruiken, hij niet in mijn broekzak zal zitten :)
Smarty77 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:36:
Nou ik kan niet wachten..

Ik ben benieuwd naar, batterij duur.. Bereik... degelijkheid, kras bestendigheid.. etc etc
Ben benieuwd!
Batterij en krasbestendigheid ... idd ... vandaar dat ik eerst een aantal reviews afwacht voor ik een beslissing neem. Al lijkt de batterij redelijk te zijn (opgave van levensduur vanuit de leverancier is al eerder gepost) ... We'll c ... ben er nog steeds niet uit ... :/

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Ach, batterij boeit me zo niet. In de wagen gaat die in car holder, thuis gaat die in cradle, dus zal niet zo snel zonder stroom vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik had er al een hekel aan dat ik mijn SE K700 om de dag moest opladen met alleen bellen (is nu stukken beter met nieuwe aftermarket batterij), dus ik hoop qua bellen dat de A701 langer mee gaat.

Daarnaast zal ik het navigatie-deel voornamelijk gebruiken op de motor, dus geen directe oplaadmogelijkheid, maar af en toe misschien ook lopend door een stad. Dan is het een beetje lullig als hij na een uurtje GPS er al mee ophoudt ...

Het is een multi-functioneel apparaat, dat je voor meerdere dingen tegelijk kan/zal gebruiken, dus moet de batterij dat wel aankunnen.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorfret
S913 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:21:

Daarnaast zal ik het navigatie-deel voornamelijk gebruiken op de motor, dus geen directe oplaadmogelijkheid, maar af en toe misschien ook lopend door een stad. Dan is het een beetje lullig als hij na een uurtje GPS er al mee ophoudt ...
met een beetje werk heb je zo een 12v aansluiting op je motor.
(al blijft aprilia italiaans en italianen en electriciteit gaan nog steeds niet samen) :o
toch maar een BMW kopen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Motorfret schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:05:
met een beetje werk heb je zo een 12v aansluiting op je motor.
(al blijft aprilia italiaans en italianen en electriciteit gaan nog steeds niet samen) :o
toch maar een BMW kopen?!
Ho ho, t'is geen Duc! Mijn Appie slaat zich al 3 jaar zonder problemen door weer en wind ;)

Maar idd 12v is wel mogelijk, maar vind het idee niet zo prettig dat er een stroomdraad van mijn accu naar mijn binnenzak loopt :P (Nee, ik ga geen stuur-mount oplossing zoeken, op de motor zijn de vocale aanwijzingen genoeg) En doet er sowieso niet aan af dat ik vind dat zo'n apparaat gewoon lang mee moet kunnen gaan op z'n accu ... :)

En een BMW kopen doe ik wel als ik oud ben / me oud ga voelen }) :>

[ Voor 7% gewijzigd door S913 op 13-03-2006 19:56 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Laatst online: 21:39
Voor iedereen die nog meer informatie willen en beeldmateriaal. Heb ik hier een site met allemaal beeldmateriaal: http://www.newmobile.nl/eur/nl/photos.php?phone_id=133ed5a

Ok, ok je kon er zelf ook wel opkomen maar ik dacht "laat ik eens behulpzaam zijn" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je het pennetje ook in de telefoon zelf kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...als ik zo de foto's zie dan valt mij het handzame formaat mee.
Ben verder nog wel benieuwd hoe de afleesbaarheid van het (middelgrote?) schermpje is bij navigatie... Wacht met smart op de eerste (gebruikers)reviews :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:06:
Kun je het pennetje ook in de telefoon zelf kwijt?
Het pennetje kan in de telefoon, en zoals je op de website kan zien leveren ze er zelfs 2!
En nog 3x een screenprotector enzo... Ziet er zeer compleet uit.....

http://www.mio-tech.be/products/GPS_PDA_Phone/a701/a701.html

Check it out!

[ Voor 54% gewijzigd door TiSaE op 14-03-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

ziet er inderdaad zeer goed uit, maar nog even wachen op de "echte" reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op de site pocketinfo.nl loopt ook een thread over dit toestel. Er zijn al meerdere mensen die hem inmiddels in gebruik hebben.

Een quote van een gebruiker:
De GPS is briljant, er zit een sirf 3 chipset in, en ik heb zelfs binnen ontvangst, hij lijkt wel zo door de ramen te kijken. Fix gaat heel snel, er zit ook een gps progje in, die een kaart ofzo download eens per 3 dagen voor een snellere fix. Hoe het werkt, weet ik niet, maar zoek ik nog uit. De kwaliteit van de telefoon is goed, materialen voelen beter aan dan een Qtek. Afmetingen zijn goed, groot genoeg voor een pda, klein genoeg om nog een beetje op een telefoon te lijken. Heel mooi scherm, ook goed leesbaar op een lage brightness. Daardoor vind ik de standby ook goed, hij hangt natuurlijk regelmatig aan een lader, (tijdens het syncen, in de auto) en ik heb hem pas 4 dagen, dus kan ik nog niet een eerlijk oordeel vellen. Nog geen chrashes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem met navigatie software besteld. Krijg ik net te horen dat die pas volgende week verwacht worden.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die navigatie software (europa dvd) ook later los te verkrijgen? Ik wil hem namelijk wel eens vergelijken met tomtom mobile5. Geinformeerd bij tomtom en ze kunnen niet garanderen dat het icm met de mio a701 werkt (zelfde probleem als losse samsung d720 te combineren met een los tomtom mobile5 met gps ontvanger pakket dat dit niet werkt) . Tomtom is hiernaast vooral irritant dat je de landen moet laden met de bijkomene laadtijden, ik hoop dat navigatie van mio dit hopelijk niet heeft. Dus is er iemand die weet of je de navigatie software later kan bij kopen (inclusief de prijs) en heeft er iemand al ervaring met gebruik van navigatie software voor de a701 in het buitenland laat het dan even horen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:36:
Op de site pocketinfo.nl loopt ook een thread over dit toestel. Er zijn al meerdere mensen die hem inmiddels in gebruik hebben.

Een quote van een gebruiker:
[...]Fix gaat heel snel, er zit ook een gps progje in, die een kaart ofzo download eens per 3 dagen voor een snellere fix. Hoe het werkt, weet ik niet, maar zoek ik nog uit.
De prog voor de snellere fix is waarschijnlijk SiRFInstantFix (IF):

At the end of January, SiRF announced SiRFInstantFix (IF), an AGPS over the internet solution to speed up the first time to fix and in some cases make it possible, like Globallocate's does on the HP hw6515. We now have some more information about it:
- There is no planned upgrade path for existing SiRFstarIII based systems
- First PDAPhone with IF: Mio A701 with "Quick Position"
- First AIO with IF: TomTom 510/710 and 910, with "QuickLocate"
Zie ook deze thread bij gpspassion:

http://www.gpspassion.com/forumsen/t...TOPIC_ID=47602
Dus ook nog als eerste de nieuwste snufjes op dit apparaat.... briljant toch ?! _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
Ok Ik heb em binnen,
ik ga niet echt een review maken, maar als vragen hebt beantwoord ik ze.
mijn eerste indruk is goed.
het apperaat voelt solide
werkt snel
touchpad werk goed
ondanks aan aantal resets heb ik tom tom 5.21 aan de praat.
voor de mensen die het nog gaan installeren. (zet de gps op 57600 baud en gps_hwcom.
tomtom werkt snel.

kortom een prachtig ding waar we nog veel van mogen verwachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Informatique staat dat er in de doos ook een bluetooth headset geleverd wordt. Klopt dit, want op een andere site werd dit namelijk tegengesproken en zoja, werkt het bluetooth dingetje een beetje naar behoren ?

http://www.informatique.n...p.cgi?M=I&A=550852&FRS=ON
Inhoud doos
Bluetooth headset
USB-synchronisatiekabel
stylus
thuislader
autolader
zuignaparm voor voorruitmontage
draagtas
autohouder
...wel erg compleet aldaar dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus2700
  • Laatst online: 23-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:05

DDX

vandaag op de Cebit in mijn handen gehad
super telefoontje volgens mij

even de reacties afwachten en als er niet veel negatiefs te horen is ga ik hem ook maar bestellen
(ipv mijn sony k700i)

trouwens er zit ook tmc op
(krijg je alleen wel waarschuwing dat bluetooth niet 100% gegarandeerd meer is)

bedenk me net 2 vragen die ik vanmiddag ben vergeten te stelen op de cebit ;

-welke versie van wm2005 staat er op ?
(de build die push-mail support met exchange 2003? (build van Q1 2006))

-kan je de telefoon gebruiken om met een laptop via bluetooth online te gaan via gprs ?
(gebruik ik nu regelmatig met mijn sony)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde graag weten,

1. Krijg je een bluetooth headset erbij?
2. Hoe is de handsfree speaker functie? is het goed te horen in de auto? kan je er een gesprek mee voeren met iemand? op de andere forum wordt al geklaagd over de te zachte speaker en mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, heb ik ook gelezen en zou ik nu dus ook wel ens willen weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 00:32:
Ik wilde graag weten,

2. Hoe is de handsfree speaker functie? is het goed te horen in de auto? kan je er een gesprek mee voeren met iemand? op de andere forum wordt al geklaagd over de te zachte speaker en mic.
Eigenlijk mag je er toch vanuit gaan dat het dan zo is dat ie wat zacht is. Tenzij diegene toch echt wat doof is :p

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 02:18:
[...]

Eigenlijk mag je er toch vanuit gaan dat het dan zo is dat ie wat zacht is. Tenzij diegene toch echt wat doof is :p
Dat zou best eens kunnen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van een handsfree functie
om je oor nog eens tegen aan te zetten. Het is natuurlijk ook erg afhankelijk van wat voor auto dat is.
Is het een barrel van 20 jaar oud kan ik me dat voorstellen, maar in een gloednieuwe golf.....dan weer niet.

Ik wil gewoon een gesprek kunnen voeren zonder een bluetooth headset.
Ik stelde deze vraag om de algehele opinie te peilen. Is het merendeels ermee eens dan weet ik natuurlijk genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:39:
Bij Informatique staat dat er in de doos ook een bluetooth headset geleverd wordt. Klopt dit ?
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 00:32:
Ik wilde graag weten,
...deze vraag is nog niet beantwoord... Wie verlost ons van de onzekerheid ;) ?
...kan iemand dit bevestigen ? Is er dus geen aparte TMC ontvanger nodig (..of bedoelt men hier de ondersteunende functie in de eventueel bijgeleverde software bij) ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 05:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

trouwens er zit ook tmc op
betekend dat ook dat er een soort radio functie op zit? zal wel fijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Of haalt hij TMC gegevens binnen via GPRS (zoals bijv. de TomTom Rider).

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degrgiov
  • Laatst online: 22-05 15:00
de eerste review is binnen
http://www.ivorysky.com/i...p186/Mio-A701-Review.html
When using a Bluetooth headset in conjunction with TomTom, the voice directions come from the speaker until a call is taken; the speaker volume then mutes and the call is redirected to the headset.
dit valt een beetje tegen 'k had gehoopt om de voice directions via mijn parrot CK3000 kit te krijgen

[ Voor 60% gewijzigd door degrgiov op 15-03-2006 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
_NRN_Dutchman schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 07:10:
[...]

betekend dat ook dat er een soort radio functie op zit? zal wel fijn zijn
:'( nee die zit er niet standaard bij de bleutooth headset

[ Voor 6% gewijzigd door L1800 op 15-03-2006 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
S913 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 07:23:
Of haalt hij TMC gegevens binnen via GPRS (zoals bijv. de TomTom Rider).
er zit wel iets op van tmc maar ik heb er nog niet goed naar gekeken. doe ik nog even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben maandag ook naar Cebit geweest, en het is echt tof speelgoed !
Je kon er daar mee werken en dat beesje ging vlot. Was compact en toch weer duidelijk scherm.

Ik heb er ook iets gevraagd van tmc, die kerel zei dat het optioneel was. Verder was mijn duits niet echt sterk genoeg om het te begrijpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ding eigenlijk simlock vrij ? (of vraag ik nu iets doms ?) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:07:
Is het ding eigenlijk simlock vrij ? (of vraag ik nu iets doms ?) :|
Hij is zo simlock vrij als je zelf wil ;)

Al die mio's die je los koopt in de winkel zijn uiteraard simlock vrij... straks als je hele voordelige abonnent combi's hebt zullen ze simlocked zijn...

Maar vooralsnog als jij er gewoon +/- 500 euro-tjes voor neerlegt dan is er geen simlockje aan de lucht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@smarty: duidelijk verhaal. Fijn zo.

En verder.... Is de MioMap 2 die erbij wordt geleverd nu een (verbeterde) versie van MobileNavigator 5.2 ? En waar moet ik Destinator nu zien in dit verhaal... :?

En zou de aankomende MobileNavigator 6 niet een mooie zijn om te gaan gebruiken....?
http://www.pocketinfo.nl/artikel/5274
http://www.pocketnavigati...leNavigator-6/3.5.43.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:05

DDX

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:30:
Ik heb er ook iets gevraagd van tmc, die kerel zei dat het optioneel was. Verder was mijn duits niet echt sterk genoeg om het te begrijpen :D
liepen aantal belgen op de stand rond hoor ;)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:40:
En verder.... Is de MioMap 2 die erbij wordt geleverd nu een (verbeterde) versie van MobileNavigator 5.2 ? En waar moet ik Destinator nu zien in dit verhaal... :?

En zou de aankomende MobileNavigator 6 niet een mooie zijn om te gaan gebruiken....?
http://www.pocketinfo.nl/artikel/5274
http://www.pocketnavigati...leNavigator-6/3.5.43.html
MobileNavigator en Miomap ervaar ik als bijna hetzelfde... Ik heb beiden getest... en ze gebruiken de zelfde basis... Miomap v2 heeft meer detail in kaarten (lees snelheids borden, poi's). Maar qua look en feel geen verschil!!! :?

Versie 6 vind ik erg mooi eruit zien!!!!! Kijken wat Miomap doet, of ze ook met een nieuwe versie komen?? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:50:
[...]
Miomap v2 heeft meer detail in kaarten (lees snelheids borden, poi's).
Vond onderstaand stukje info ook nog....
Als je MioMap V2.0 gebruikt, is dit gebasseerd op Navigon Mobile Navigator 5.1.
Echter in tegenstelling tot Navigon, maakt MioMap V2.0 gebruik van TeleAtlas kaarten ipv Navteq kaarten. Hiermee kan je niet op huisnummer niveau door europa navigeren (alleen hoofdwegen) wat met Navigon wél kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem net in huis. synchro met outlook loopt (zoals verwacht) perfekt. Ook op afstand met exchange server. Opvallend is wel dat t-mobile (nieuwe sim) wordt weergegeven als BEN (nostalgie). Geluid is goed, beter dan Qtek9100 die ik ook heb. Nederlandse software. Andere gebruikservaring volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Laatst online: 11-09 15:54

PnD

like in Pinda ^_^

Iemand die vergelijkingsfoto's met een ander toestel/algemeen voorwerp kan plaatsen? Heb hem gezien ivm met een C500 en toen dacht ik, wat is ie klein..
Later zag ik foto's van Cebit en toen vond ik hem weer groot lijken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmzzzz, volgens die review heeft de Mio geen Voicedailing??? Vreemd. Op verschillende sites van aanbieders word toch wel voicedailing vermeld, bijv.

http://www.pdashop.nl/product/20041

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:15:
hmmzzzz, volgens die review heeft de Mio geen Voicedailing??? Vreemd. Op verschillende sites van aanbieders word toch wel voicedailing vermeld, bijv.

Pdashop zegt ook dat er een BT headset bij zit!! En dat is volgens mij ook niet zo... duzzzzzz Laten we de reviewers serieus nemen... hun bevindingen schat ik hoger in qua waarde dan de copy paste teksten van webshops! :) No offence trouwens!! ;)

Wat ik me wel afvraag is hoe het kan dat Tomtom goed draait op de 701 en op de 201 hadden er mensen de grootste problemen (ook andere apparaten met dit nieuwe OS hadden problemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:15:

op de bijgeleverde CD-Rom staat voicedialing als extra te installeren optie. heb dit niet gedaan omdat ik dat nooit gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er echt super-gadget uit.

is de firmware upgradable?? (windows mobile? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam dit tegen, als je je abonnement wilt verlengen icm met de a701 moet je es kijken op http://www.smartphonestunts.nl/ bied de a701 aan icm met bijna alle mogelijk providers. Dus hier kan je indicatie vinden wat het je gaat kosten icm met abonnement. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:30:
Ziet er echt super-gadget uit.

is de firmware upgradable?? (windows mobile? )
Dat is ook een interesante vraag... daar zat ik ook al aan te denken!
Maar daar komen we pas later achter als er nieuwe firmware uit komt... Ik denk niet dat Mio dat openbaar gaat maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

push-mail zit er dus nog niet op (zoals bij bv de Qtek200 wel al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Hopenlijk komt er een Linux versie voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD 64 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:30:
Hopenlijk komt er een Linux versie voor :P
Op zich is her verschil tussen push-mail en elke 5 min check op nieuwe email niet zo veel verschil. Met een blackberry heb je ook een gemiddelde vertraging van 6 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:33:
Kwam dit tegen, als je je abonnement wilt verlengen icm met de a701 moet je es kijken op http://www.smartphonestunts.nl/ bied de a701 aan icm met bijna alle mogelijk providers. Dus hier kan je indicatie vinden wat het je gaat kosten icm met abonnement. 8)7
Shit ik kan pas vanaf okt 2006 verlengen... Vroeger was het mogelijk om in tussentijd er nog een jaar erbij aan te plakken....

Nouja dan maar eerst mun mio en razr verkopen! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
Er zijn twee versies op de markt: Eentje met alle kaarten van europa. Heeft de andere versie dan alleen de kaarten van de benelux?? Ik ben het kwijt.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd er zijn geloof ik drie versies:

- eentje helemaal kaal zonder navigatie software
- eentje met navigatie voor benelux
- eentje met navigatie voor benelux met dvd erbij voor europa

De iso van de dvd is via goed googlen ook wel te vinden op het net. Maar stel je koopt nu de kale a701 kan je dan wel later navigatie software opzetten of moet dit pre installed vanuit de fabriek er op zitten? Lijkt me toch niet :?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.