Het Playstation Portable topic Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.721 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 108806

Anoniem: 127429 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:38:
Pff ... een psp is echt wel voor rijke mensen : :?

- value-pack : 250 euri
- 1 game : 55 euri
- 1 GB mem : 100 euri
- screen-protector : 25 euri
---------------------------------------------
+/- 430 euri !!! |:(

Dan toch liever een ps3, niet ? (is natuurlijk wel nog een half jaartje wachten)

aaaaaaarrrrrrh ... ik geraak er niet uit :X
EURO. EURI BESTAAT NIET. Goed... tjah, PSP is een duur speeltje. Ik ben er best blij mee, je hebt een toffe mp3 speler, video speler, gamestation en surf-ding in een... maargoed, het heft een bepaald gadget gehalte. Aan de andere kant, wie kan z'n geld nuttig besteden zonder de zin van het leven te weten.. hm?

PS3? Neuh. Lees je maar eens goed in, vergelijk met andere consoles en denk goed na... Ik zou voor de PSP gaan, het is gewoon een leuk ding! voor 350 euro kan je lekker vooruit =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:41

Martinspire

Awesomeness

gamen kost zoiezo geld
en ik haat het als mensen vinden dat ze het maar voor niets moeten krijgen
ok het is misschien prijzig, MAAR HET IS GEEN MOETEN!!!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154030

Ik heb idd het idee dat ik nog niet online kan spelen.
Zowel leg het dan even kort uit als je wil???

Ik heb me wel al aangemeld voor netwerk gaming maar nog geen pin-code gekregen (zoals zo velen).
Waar kan je je aanmelden voor die netwerk gaming dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Dan toch liever een ps3, niet ? (is natuurlijk wel nog een half jaartje wachten)

Plak daar gerust nog een half jaar tot jaar bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:01

Bob Popcorn

Plop!

Pff ... een psp is echt wel voor rijke mensen : :?

- value-pack : 250 euri
- 1 game : 55 euri
- 1 GB mem : 100 euri
- screen-protector : 25 euri
---------------------------------------------
+/- 430 euri !!! |:(

*grin*

Wat een onzin zeg.

PSP: Mediamarkt: 235 euro
1 game: Bart Smit of Dixons: 47,50

Klaar. :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:35

Polycom

Poes van goud

Of een psp en isoloader

235,-

klaar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-07 19:42
dan moet je niet de memstick vergeten he :P +100€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:52
PuDy schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 07:38:
Of een psp en isoloader

235,-

klaar >:)
Met een Europese PSP heb je niks aan isoloader (firmware 1.52) en dan nog zou je een 1 gieg memorystick erbij moeten hebben. Ik heb ook een psp maar het blijft een erg dure hobby. Ik was 230 euro kwijt voor psp + game. Maar alleen vanwege personeelskorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wat is duur?
Mensen uit mijn omgeving die niets van de PSP weten en hem voor het eerst zien vragen altijd meteen wat kost dat? Wanneer ik dan zeg wat de PSP kost vindt bijna iedereen het goedkoop voor wat je krijgt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Shiver23 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:27:
Wat is duur?
Mensen uit mijn omgeving die niets van de PSP weten en hem voor het eerst zien vragen altijd meteen wat kost dat? Wanneer ik dan zeg wat de PSP kost vindt bijna iedereen het goedkoop voor wat je krijgt.
Wat is jouw omgeving Wassenaar? of 't Gooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154339

ja tegen mij zeggen ze ook dat het niet duur is
je kan er mee internetten mp3 speler
media player en je kan er mee gamen
als je die dingen los koopt ben je veeeeel duurder uit 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 154339 op 23-09-2005 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85289

Als je nou 's gaat kijken wat je krijgt...

MP3 speler
Portable DVD speler
Portable Game systeem

Ik vind 't nog wel meevallen, een portable dvd speler kost ook 299... Dus... Als je nagaat dat mijn PS2 toen ik 'm kocht 800 gulden kostte, plus twee controller, plus een memory card, plus 2 spellen, plus Messiah, komt het ook al aardig richting de 1200 gulden. En ja, het zal ongetwijfeld een dure hobby zijn voor sommige, tough luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

silencedead schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:31:
[...]
Wat is jouw omgeving Wassenaar? of 't Gooi?
Studenten uit Enschede en Tilburg. :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:54
Ik ben toch wel erg blij met mijn PSP... Vooral Lumines is echt verschrikkelijk verslavend.. Nu wachten op PES5 en Grand Tourismo en klaar ben ik :)

Ridge racer vindt ik trouwens wat tegenvallen.. Gisteren Burnout gespeeld bij MM, maar dat was toch wel beter dan RR.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-07 23:54

FaceDown

Storende factor.

Is dit het gametopic? NEE. Die opsplitsing van topics gaat duidelijk niet werken.. en die blauwe en groene letters leest ook geen hond zo te zien.

[ Voor 70% gewijzigd door FaceDown op 23-09-2005 10:13 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:12

Bosmonster

*zucht*

Wat is duur?
Ow.. ik heb altijd het tegenovergestelde. Mensen vinden het enorm duur en helemaal als ik dan zeg dat je er niet eens een game bij krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Kunnen de heren niet even een chatchannel opzoeken, want is het geoh voorbij over de prijs van een game, gaan we het weer hebben over de prijs van de psp. Zo krijg je wel weer 40 pagina's vol.
Laten we het nou houden bij echte vragen en gerichte ontwikkelingen, dan voorkom je weer 10x dezelfde vraag en blijft de waarde van dit topic ook nog eens op nivo.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik stoor me er totaal niet aan hoor, het is toch een topic waar je alles over de PSP mag bespreken? :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-07 23:54
Over de prijzen: wat ik uberhaupt niet snap is dat een 1GB memstick een soort eis is als je een PSP koopt? Ik bedoel, als je ermee wilt doen waar'ie voor is (gamen) dan voldoet die meegeleverde 32MB memstick gewoon. Je kunt er zelfs ook nog mee surfen en UMD films bekijken. Alleen als je een flinke hoeveelheid MP3s erop wilt zetten of films wilt converteren, dan is een grotere stick noodzakelijk. Maar zelfs dan kan een 256MB of 512MB exemplaar ook voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154030 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 00:53:
[...]

Waar kan je je aanmelden voor die netwerk gaming dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

http://www.yourgamingname.com, staat trouwens ook gewoon op de pagina van yourpsp

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Voor mensen die nog geen PSP hebben:
Je kan er nu een krijgen bij de Free Record Shop met 10% korting. Mits je lid bent van de ANWB ( wie is dat tegenwoordig niet ;) ), de pas moet je kunnen overleggen in de winkel. Helaas geldt deze actie niet voor klanten van Route Mobiel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10:12

Bosmonster

*zucht*

marco899 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 11:14:
Kunnen de heren niet even een chatchannel opzoeken, want is het geoh voorbij over de prijs van een game, gaan we het weer hebben over de prijs van de psp. Zo krijg je wel weer 40 pagina's vol.
Laten we het nou houden bij echte vragen en gerichte ontwikkelingen, dan voorkom je weer 10x dezelfde vraag en blijft de waarde van dit topic ook nog eens op nivo.
Als we dan ook nog stoppen met alle crap over homebrew en andere illegale zut... en we houden een leeg topic over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

homebrew is niet per definitie illegaal :)

ik heb trouwens nu al een tijdje die logitech gamegear (iig dat stevige doosje) en ik moet zeggen dat als ik hem om de psp heen doe als ik aan het gamen ben, hij echt veel beter in mn handen ligt (ik heb redelijk grote handen dus voor mensen met grote handen is het zeker een aanrader)

btw, ik heb het filmpje mine uit het bf2 topic ff op mn psp gezet en ik zat echt met open mond te kijken naar hoe goed het er allemaal toch uit zag (het was net geen umd kwaliteit maar voor 80 mb voor 12 minuten heb je dan ook wat (en het is nog grappig ook!) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Heb 'm net in huis sé })
Value pack + Ridge Racer (293 euro)

Heb hier toch afgelopen uur met de mond opengezeten ... usb-link werk vlekkeloos. Heb 'm net ook even aan mijn Creative luidsprekerset gehangen en moet erkennen dat het prachtig klinkt ! Het worden boeiende weken :p (nu wel ff naar het werk)

Btw: geen dode noch luie pixels te bespeuren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:03
Wat is duur?
Inderdaad...ook in mijn omgeving krijg ik de reactie dat "dat ding" goedkoop is. Vooral als ik heb uitgelegt/laat zien wat de PSP allemaal kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-07 22:34
Nou ja weet je wat het is, goedkoop is anders natuurlijk. Een DS van 150 euro is veel goedkoper, maar je kunt er ook veel minder mee. Dus de prijs/kwaliteits verhouding is gewoon goed, ondanks sommige mensen blijkbaar veel last hebben van pixels e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:07
ik baal als een stekker...2 weken na mijn abbo verlenging nog die PsP niet binnen :(

ik heb pas gelezen dat er ook iets komt zodat je tv kan kijken op je PsP is dat juist :D lekker voor in bed :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

JeroenB schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 11:32:
Over de prijzen: wat ik uberhaupt niet snap is dat een 1GB memstick een soort eis is als je een PSP koopt? Ik bedoel, als je ermee wilt doen waar'ie voor is (gamen) dan voldoet die meegeleverde 32MB memstick gewoon. Je kunt er zelfs ook nog mee surfen en UMD films bekijken. Alleen als je een flinke hoeveelheid MP3s erop wilt zetten of films wilt converteren, dan is een grotere stick noodzakelijk. Maar zelfs dan kan een 256MB of 512MB exemplaar ook voldoen.
De 32 mb stick is bij lange na niet voldoende, ik heb als enig spel wipeout pure en heb de gamma en delta packs en skins gedownload, ik heb 1 savegame van wipeout pure en 1 wallaper erop staan en heb nog 980kb vrij.

Dat is dan voor 1 game waar straks nog meer downloads voor gaan komen, en vele games hebben extra downloads dus een 256 mb stick is toch zeker het minimale wat je moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85289

Anoniem: 5577 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:14:
[...]

De 32 mb stick is bij lange na niet voldoende, ik heb als enig spel wipeout pure en heb de gamma en delta packs en skins gedownload, ik heb 1 savegame van wipeout pure en 1 wallaper erop staan en heb nog 980kb vrij.

Dat is dan voor 1 game waar straks nog meer downloads voor gaan komen, en vele games hebben extra downloads dus een 256 mb stick is toch zeker het minimale wat je moet kopen.
Precies ik heb WipeOut Pure met alle packs en dat is al meer dan 30 MB, exclusief savegame... Een album aan MP3 en een film op MP4 formaat. Nou ja, dan gaat het hard, ook al heb ik 1GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ok, als je wipeout hebt kan het zijn dat je iets meer nodig hebt, maar das dan ook het énigste spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129847

Kan je alleen online gamen als je die pin-code hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
AdP schreef op donderdag 22 september 2005 @ 17:35:
Heb zojuist mailtje ontvangen van Sony over de afhandeling van de dead pixels:

Geachte relatie,

Sinds 1 september jl. is de PSP gelanceerd in Europa en reeds vele malen over de toonbank gegaan.
In een aantal gevallen zijn er zogenaamde "dead pixel(s)" geconstateerd door de consument op hun aangekochte PSP.
Aangezien Sony PlayStation klanttevredenheid zeer serieus neemt, willen wij u er op wijzen, dat die consument die een Europese PSP heeft aangekocht en vermoed met 1 of meerdere "dead pixel(s)" of ander defect te maken te hebben zijn PSP kan laten omruilen via de normale garantieafwikkeling.

Indien er na ontvangst van de PSP wordt geconstateerd dat er één of meerdere "dead pixels" zijn of dat het defect binnen de garantievoorwaarden valt, zal tot omruiling van de PSP worden overgaan.

Dus mooi nieuws voor iedereen die dead pixels heeft!
Oké ik heb dus 3 dooie pixels. Moet je dan naar de winkel waar je PSP gekocht hebt of naar Sony bellen? Dat is mij niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Zijn ze echt dood? ( Lees ze geven totaal geen licht, zijn dus altijd zwart? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
Ja volgens de verkoper van Dixons wel (was al een x eerder teruggeweest) en op dead pixel checker van ign kwam ook op 3 pixels. Ze geven wel lichte kleuren door, maar zodra er een donkere kleur in beeld komt, zwart, blauw, in die richting, wordt het een witte punt (dat zie je dus ook als games laden op een zwarte achtergrond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dan is het een stuck pixel en geen dode (die blijven zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:13

Nitai

Live the life you love.

Ook leuk...UMD movies op je tv ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royal schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 11:41:
[...]

http://www.yourgamingname.com, staat trouwens ook gewoon op de pagina van yourpsp
ohja, hehe sorry, heb ik al gedaan maar nog steeds niets van die pincode etc gehoord trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-07 10:19
- whoops -

[ Voor 113% gewijzigd door TAG_ScorpioN op 23-09-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 11-07 16:17
oud nieuws...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet dat er waarschijnlijk al veel over gepraat is in dit forum maar boeiend, heeft er iemand Mercury en zoja wat vind men ervan? Niet te moeilijk of snel saai? Ik zit namelijk te twijfelen of ik die zou kopen of nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 154030 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:19:
[...]

ohja, hehe sorry, heb ik al gedaan maar nog steeds niets van die pincode etc gehoord trouwens!
Ik heb die pin code toen gekregen voor mijn PS2 en dan deze gegeven ook gebruiken voor de PSP blijkt, ik ben nu ingelogt maar ik kan er vrij weinig.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129847

Royal schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:25:
[...]

Ik heb die pin code toen gekregen voor mijn PS2 en dan deze gegeven ook gebruiken voor de PSP blijkt, ik ben nu ingelogt maar ik kan er vrij weinig.
Hoe log je in met je psp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108699

ik heb 2 dode pixels (ze zijn gewoon altijd zwart), en het kan blijkbaar, ik wil m heel graag ruilen voor een nieuwe :D heeft iemand ervaring met het brengen van je psp met dode pixel? hoe lang duurt het voordat de nieuwe weer krijgt?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 108699 op 23-09-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Over die pincodes... "Dagen over om je PIN in te voeren: 43 " sony houd er dus wel rekening mee zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

tntkiller schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:57:
ik baal als een stekker...2 weken na mijn abbo verlenging nog die PsP niet binnen :(

ik heb pas gelezen dat er ook iets komt zodat je tv kan kijken op je PsP is dat juist :D lekker voor in bed :D
Vandaar de titel Handheld |:(

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Ik heb maar eens besloten om te gaan experimenteren met dit adaptertje http://www.psp-hardware.c...p?module=PayPalCart&cid=1 Nu nog even een 4GB memorystick zoeken en dan maar kijken of het werkt.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
djmantri schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:35:
ok, als je wipeout hebt kan het zijn dat je iets meer nodig hebt, maar das dan ook het énigste spel!
Ja voorlopig is het volgens mij alleen nog maar wipeout wat door zijn extra tracks e.d. veel geheugen vraagt, maar dat worden warschijnlijk wel meer spellen.

En ik vind de psp best prijzig ok ik heb ook een mp3 speler van 249 euro gekocht (apple ipod mini) maar de psp steek je niet zomaar in je zak en om hem als mp3 speler te gebruiken komen er nogal wat kosten bij. Memorystick 1 gieg (100 euro) (wat voor mij al niet echt veel is me ipod heeft 4 gieg) en betere oordoppen die wat beter klinken ongeveer 40 euro. dus best prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141058

silencedead schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:45:
[...]

Ja voorlopig is het volgens mij alleen nog maar wipeout wat door zijn extra tracks e.d. veel geheugen vraagt, maar dat worden warschijnlijk wel meer spellen.

En ik vind de psp best prijzig ok ik heb ook een mp3 speler van 249 euro gekocht (apple ipod mini) maar de psp steek je niet zomaar in je zak en om hem als mp3 speler te gebruiken komen er nogal wat kosten bij. Memorystick 1 gieg (100 euro) (wat voor mij al niet echt veel is me ipod heeft 4 gieg) en betere oordoppen die wat beter klinken ongeveer 40 euro. dus best prijzig
hmm als je gewoon niet TEVEEL muziek op je PSP zet dan heb je genoeg aan 128/256 MB en betere oordoppen zijn niet nodig want je kan ze modden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xe0n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-07 15:07

Xe0n

^ Me

Ze zijn nu bezig met een buffer overflow uit te buiten die in de tiff library zit zie oa

First Homebrew Code on 2.00
http://www.psphacks.net/forums/viewtopic.php?t=6644

en
http://pspupdates.qj.net/...d.php?p=177679#post177679

Vet hoor homebrew komt er aan, het is er dus nog NIET!!

[edit] staat ook op http://www.psp-hacks.com/2005/09/23/possible-20-exploit/

[ Voor 12% gewijzigd door Xe0n op 23-09-2005 21:54 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:59

DaWaN

'r you wicked ??

Anoniem: 141058 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 21:46:
[...]

hmm als je gewoon niet TEVEEL muziek op je PSP zet dan heb je genoeg aan 128/256 MB en betere oordoppen zijn niet nodig want je kan ze modden :o
Mja, ook als je ze opvoert klinken ze niet echt super geweldig hoor. Doe mij maar echte goede doppen :) Maar ze zijn wel beter als elcheapo MP3 speler doppen :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 20:50
mooiste is nog wel dat als je zegt wat een psp kost dat men het duur vind, maar die mensen spoelen wel 50 euro op een avondje in de disco door de plee aan alcohol ;)

overigens ben ik vanaf nu gezegend met een ceramic white psp, met dank aan kiddyl :)

echt een supermooi ding!
nu alleen nog mn zwarte verkopen en lekker genieten van mn witte psp :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Hehe, en browsen en fastloaden dalijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:19
Xe0n schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 21:48:
Ze zijn nu bezig met een buffer overflow uit te buiten die in de tiff library zit zie oa

en

Begint er nu toch zo langzamerhand serieus op te lijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475

Ik probeer op dit moment een film op mijn PSP te zetten maar het wil niet lukken. De film is in de vorm van een video-cd echter PSP Video 9 pakt het bestand niet. Hij maakt alleen maar een of andere thumbnail???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Je moet hem converteren naar mp4.
Zie voor een gratis programma de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475

PSP Video 9 is juist het convert programma. ;) Echter hij kan dat Video CD bestand niet omzetten, en herkent het ook niet als een mediabestand. Hij maakt alleen een thumbnail aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:59

DaWaN

'r you wicked ??

Anoniem: 86475 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:28:
PSP Video 9 is juist het convert programma. ;) Echter hij kan dat Video CD bestand niet omzetten, en herkent het ook niet als een mediabestand. Hij maakt alleen een thumbnail aan...
Gebruik dat 3GP convertor uit de startpost. Dan programma maakt files die het doen. Met PSP Video 9 kreeg ik geen enkel werkend videobestand uit :/

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 09:05
bolleh schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:01:
mooiste is nog wel dat als je zegt wat een psp kost dat men het duur vind, maar die mensen spoelen wel 50 euro op een avondje in de disco door de plee aan alcohol ;)

overigens ben ik vanaf nu gezegend met een ceramic white psp, met dank aan kiddyl :)

echt een supermooi ding!
nu alleen nog mn zwarte verkopen en lekker genieten van mn witte psp :Y)
is ie echt mooier? ik heb nog een foto er van gezien op een ander forum en toen zag ie er toch wel stuk minder mooi uit eingenlijk :/

kan je wat fotos maken mss? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
lowfi schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:57:
[...]

is ie echt mooier? ik heb nog een foto er van gezien op een ander forum en toen zag ie er toch wel stuk minder mooi uit eingenlijk :/

kan je wat fotos maken mss? :)
kheb helaas geen digicam bij de hand en die van mn broer doet het om de een of andere reden niet

maargoed men zegt vaak "over smaak valt niet te twisten" maargoed dat is het natuurlijk wel.
de een vind de zwarte mooier, de ander de witte. ik vind dus gewoon de witte mooier, maar ook exclusiever. de kans dat ik iemand met een witte psp tegenkom is vrijwel nihil. terwijl ik toch steeds vaker iemand met een zwarte psp zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102259

Anoniem: 154030 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:25:
ik weet dat er waarschijnlijk al veel over gepraat is in dit forum maar boeiend, heeft er iemand Mercury en zoja wat vind men ervan? Niet te moeilijk of snel saai? Ik zit namelijk te twijfelen of ik die zou kopen of nie
Doen!
Wel geduld hebben en een vaste hand...
Grafisch best mooi.. ben iig tevreden erover!
(...ik wend me weer tot het game topic...)

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Xe0n schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 21:48:

en

Fout, dit _IS_ al homebrew :) Het is een homebrew die gebruik maakt van bufferoverflow, wat inhoudt dat -zoals de naam al zegt- de buffer overvloeit en er code(de homebrew) geinjecteerd kan worden. B.v. stel dat een buffer uit 10 bytes bestaat, en geheel gevuld is met ABCDEFGHIJ. Wanneer het nu mogelijk is om b.v. code van te injecteren, overvloeit de buffer; stel je injecteert code van 4 bytes, dan 0123ABCDEF, waarbij dus de laatste 4 bytes door overvloeing uit de buffer zijn geknikkerd.
Deze exploit doet de buffer overvloeien en injecteert een simpele homebrew, dat de kleur van het scherm verandert. Als ik me echter niet vergis loopt het programmatje ook binnen X seconden vast, en sluit de PSP zich ook af, omdat de PSP vermoedelijk een watchdog timer heeft die bufferoverflow detecteert binnen een interval van X seconden en de PSP uit 'noodzaak' afsluit. De overflow wordt dan waarschijnlijk gedecteerd doordat de watchdog een bepaalde bytesequence verwacht in de buffer, die dus door overflowing teniet wordt gedaan (lees: mee eruit geknikkerd wordt). De sleutel is dan eigenlijk om deze bytesequence te achterhalen(lees: de manier waarop deze gegenereerd wordt, waarschijnlijk random), en deze na elke complete overflow mee te injecteren zodat deze weer aanwezig is en de watchdog geen actie onderneemt.

• silencedead
Anoniem: 141058 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 21:46:
[...]

Het gaat mij niet zozeer om hoe hard muziek kan maar hoe het klinkt. Weinig mensen hebben volgens gehoord over tonen en klanken, en met een beetje goeie oordoppen heb je een veel beter geluid. Die standaard bij de psp zitten geven een slechte geluidskwaliteit. En waarom geeft iedereen zo'n "dure" naam aan het verwijderen van een weerstandje uit je psp doppies. Jullie doen net of jullie hoog technisch bezig zijn.

• Quiqziz
  • Laatst online: 08-06 14:33
silencedead schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 09:25:
[...]

En waarom geeft iedereen zo'n "dure" naam aan het verwijderen van een weerstandje uit je psp doppies. Jullie doen net of jullie hoog technisch bezig zijn..
Zo heet dat nou eenmaal kneus 8)7

Anoniem: 155233

Anoniem: 129847 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:33:
[...]

Ik heb idd het idee dat ik nog niet online kan spelen.
Zowel leg het dan even kort uit als je wil???

Ik heb me wel al aangemeld voor netwerk gaming maar nog geen pin-code gekregen (zoals zo velen).
Leg het even uit?

Ik doe NBA in mijn PSP in het spelmenu kies ik online play en ik kom in de lobby waarna ik gewoon tegen mensen online kan spelen.

Wat valt er uit te leggen?

Anoniem: 67173

Ik weet niet of ik dit kan vermelden, maar voor vieze schermen en krassen en de eventuele oplossing ervoor http://www.inkoopacties.net/ia/g4qk7q6f

• Quiqziz
  • Laatst online: 08-06 14:33
Anoniem: 67173 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:22:
Ik weet niet of ik dit kan vermelden, maar voor vieze schermen en krassen en de eventuele oplossing ervoor http://www.inkoopacties.net/ia/g4qk7q6f
handig zo een moet ik nog hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Quiqziz op 24-09-2005 12:11 ]

Quiqziz schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 12:07:
[...]

handig zo een moet ik nog hebben.
ik heb 1 besteld!

Anoniem: 19058

Anoniem: 67173 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:22:
die dingen zijn werkelijk overal te koop! Waren altijd al op de markt voor ppc en palm namelijk.

Anoniem: 90147

Ik hebbum gister binnen gekregen :)
Voelde me als een klein kind in een speelgoed winkel ^^

Na t spelen met video clips en muziek viel mij iets op.
Ik kon aan het begin bij mijn muziek, een soort voor geprogrameerde eqalizer gebruiken, met div. instelling (heavy, pop e.d.). Na het updaten van mijn firmware naar 2.0 doet hij dit niet meer :(
Iemand een ID hoe dit met die v2.0 doet?

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-07 22:11
Dan kan dat alleen als je je oordopjes in de psp hebt gestopt.

Anoniem: 119364

prototype schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 04:14:
[...]

Fout, dit _IS_ al homebrew :) Het is een homebrew die gebruik maakt van bufferoverflow, wat inhoudt dat -zoals de naam al zegt- de buffer overvloeit en er code(de homebrew) geinjecteerd kan worden. B.v. stel dat een buffer uit 10 bytes bestaat, en geheel gevuld is met ABCDEFGHIJ. Wanneer het nu mogelijk is om b.v. code van te injecteren, overvloeit de buffer; stel je injecteert code van 4 bytes, dan 0123ABCDEF, waarbij dus de laatste 4 bytes door overvloeing uit de buffer zijn geknikkerd.
Deze exploit doet de buffer overvloeien en injecteert een simpele homebrew, dat de kleur van het scherm verandert. Als ik me echter niet vergis loopt het programmatje ook binnen X seconden vast, en sluit de PSP zich ook af, omdat de PSP vermoedelijk een watchdog timer heeft die bufferoverflow detecteert binnen een interval van X seconden en de PSP uit 'noodzaak' afsluit. De overflow wordt dan waarschijnlijk gedecteerd doordat de watchdog een bepaalde bytesequence verwacht in de buffer, die dus door overflowing teniet wordt gedaan (lees: mee eruit geknikkerd wordt). De sleutel is dan eigenlijk om deze bytesequence te achterhalen(lees: de manier waarop deze gegenereerd wordt, waarschijnlijk random), en deze na elke complete overflow mee te injecteren zodat deze weer aanwezig is en de watchdog geen actie onderneemt.
Eindelijk een zinnige post en goed uitgelegd. Er is trouwens nog een exploit gevonden door onze ex-wab drama queens yoshi en mathieulh. Het gaat hierom de game share van burnout.

Hi I am giving you some informations. Every psp flags can be found in the encrypted elf . What is a flag ? A flag is beeing used to allow or disallow a console to run code sur console.

I've run some tests modifying it but when I run my wifi minigame that comes from my original burnout game on the 1.50 PsP, I get a 0x80020148 error. and not a descrypting error such as 0xFFFFFFC3. It means my file isn't corrupt . I am running several more tests.

it starts at the offset : 0xC0

for the Wifi look for : 0000 0009

for the umd look for : 0000 0002

for the MS look for : 0000 000B

Edit : I found something else, when I remove the famous md5 at the end, I get the error: "the game could not be started 80020001" . on 1.52 it goves the same error than the a 1.50 psp when we try to run an eboot for 1.00 without kxploit on it. It's the same error code on 1.52 than the one that showed that 1.50 fw was hackable. I'll upload the files. Can someone test it on a 2.00 to know if there is the same error ? Thank you.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Heb net een PSP besteld, konden alleen niks zeggen over de levertijd, nu maar hopen dat deze kort is...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Anoniem: 155666

Goed gezocht maar nie gevonden...

Dr was een post met een progje waarmee je luie pixels kon fixen... IK HEBVANDAAG ME PSP!!!!!! en heb al drie luie pixels ontdekt....

Kan iemand mij die prog linken?

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-07 00:40
Anoniem: 155666 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:51:
Goed gezocht maar nie gevonden...

Dr was een post met een progje waarmee je luie pixels kon fixen... IK HEBVANDAAG ME PSP!!!!!! en heb al drie luie pixels ontdekt....

Kan iemand mij die prog linken?
Probeer deze eens: KLIK

[ Voor 4% gewijzigd door whatzert op 24-09-2005 18:26 ]

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:05
Ik ben vandaag opzoek gegaan naar een PSP 3 winkels langs (FRS, DIXONS Intertoys) alle 3 hadden ze hem niet... toen naar andere intertoys daar hadden ze alleen nog maar een versie die hij aan mensen liet zien (lag wel achter enzo en werd alleen op aanvraag laten zien) maar kreeg der geen korting op en tevens kan je niet met creditcard (zodat ik airmiles krijgt :P) mijn intertoys zou hem wel omruilen als je dode pixels hebt als ze in voorraad hebben...ik kon zo snel geen dode/luie pixels vinden maar goed ik heb het maar niet gedaan en ga hem waarschijnlijk bij dixons ofzo halen als ze hem weer hebben...

weet iemand btw of je met american express bij mediamarkt kan betalen?

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-07 17:39
jep luie pixels dat probleem heb ik ook.. maar is er ook een filmpje die helemaal schermvullend is ze zitten bij mij meer aan de zijkanten.. |:(

• ErwinTV
  • Niet online
jessepost schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:17:
jep luie pixels dat probleem heb ik ook.. maar is er ook een filmpje die helemaal schermvullend is ze zitten bij mij meer aan de zijkanten.. |:(
gewoon inzoomen tijdens afspelen :Y)

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Iedereen die een 1 DODE pixel heeft, mag hem omruilen!

Zie hier : http://kassa.vara.nl/port...sa_artikel&number=1851692

:D

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

chrislakenvelt schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:44:
Dan kan dat alleen als je je oordopjes in de psp hebt gestopt.
Hehe thanks man :D

Kheb zojuist medieevil gekocht. Tis allemaal FF wennen maar na 20 mins spelen zeker de moeite waard. Zeker een aanrader...
Nu afwachten tot Death Jr. uitkomt :)

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Oud nieuws, maar wel leuk. (heb gelukkig geen dode pixels)
Volgende week Memorystick binnen :*)

• PetersNL
  • Laatst online: 22-06 12:59
Ik ga sony maandag bellen of ze een winkel bij mij in de buurt weten die bereid is mijn psp om te ruilen (terwijl ik hem in Zweden gekocht heb). Ik hoop dat er ergens een winkel bereidt is dit te doen. Desnoods zal ik eerst wel een 1GB kaartje daar kopen en het vervolgens vragen of ze hem willen omruilen. Het schaadt de winkel zelf niet lijkt me. Misschien alleen een beetje gedoe met hem retour doen naar sony, maargoed, als ik een klant bij hun ben, willen ze het misschien doen.

• SH4D3H
Het is toch een EU PSP?
En het geld voor alle EU PSP's :)

flappie27 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:41:
Ik ga sony maandag bellen of ze een winkel bij mij in de buurt weten die bereid is mijn psp om te ruilen (terwijl ik hem in Zweden gekocht heb). Ik hoop dat er ergens een winkel bereidt is dit te doen. Desnoods zal ik eerst wel een 1GB kaartje daar kopen en het vervolgens vragen of ze hem willen omruilen. Het schaadt de winkel zelf niet lijkt me. Misschien alleen een beetje gedoe met hem retour doen naar sony, maargoed, als ik een klant bij hun ben, willen ze het misschien doen.
Misschien zullen ze voorstellen dat je m zelf naar Sony opstuurt (dat je een RMA nummer van ze krijgt o.i.d.) ik heb mijn PSP bij men telefoon abbonement gekregen en vraag me af of dit mogelijk is.
Laat t maar FF weten als je wat van ze gehoord hebt.

• PetersNL
  • Laatst online: 22-06 12:59
Ja, maar als je de pagina van kassa goed leest, dan zie je dat je bij de winkel moet zijn voor garantie en dat de winkel je niet kan afschepen naar de fabriek. En aangezien ik niet naar de winkel kan, moet ik haast wel bij de "fabriek" aankloppen :(...

* Argh, ik heb ook altijd pech met dit soort dingen.. maar goede les voor de volgende keer :r

/Edit: @ hierboven: Kzal jullie up to date houden.
En voor als je het wilt weten. Dit is het nummer voor de playstation hardware hulplijn in NL:
0495 - 574817

[ Voor 23% gewijzigd door PetersNL op 24-09-2005 19:52 ]

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Anoniem: 90147 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:34:
[...]

Hehe thanks man :D

Kheb zojuist medieevil gekocht. Tis allemaal FF wennen maar na 20 mins spelen zeker de moeite waard. Zeker een aanrader...
Nu afwachten tot Death Jr. uitkomt :)
Death Jr. is al uit of zie ik spoken 8)7

PSN: KeaveXL

Anoniem: 155233

@ flappie27 ik voel je broeder ik voel je ik heb ook altijd pech met dit soort dingen, bij 300 man gaat het goed ik bestel een US PSP en jawel hoor een cluster van 9 dode pixels bij elkaar, een US customer service die zegt dat ik hem gewoon in nederland naar Sony op kan sturen, een NL klantenservice die zegt dat ze dit nooit gezegd kunnen hebben (terwijl ik ze GVD 5 minuten daarvoor aan de lijn had) en ondertussen zit ik nog steeds met mijn gare PSP, ook de hulp van Kassa helpt mij niet verder denk ik, maar goed ik ga maandag ook maar weer eens bellen!

• lowfi
  • Laatst online: 09:05
Hebben jullie wel eens gehad dat je psp crashte op een savegame? Ik had het vandaag bij medievil :( Bij een bepaalde savegame ging me psp gewoon uit....

Corrupt bestandje ofzo denk ik :/

Hier is de langverwachte Hello World homebrew...

http://www.toc2rta.com/helloworld.rar

Duurt niet lang meer voordat 2.0 gekraakt is.

Afbeeldingslocatie: http://faked.org/psp_hello.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 67173 op 24-09-2005 22:20 ]

• njh
  • Laatst online: 16:18

njh

wat ik dus uit het artikel opmaak is dat alle soorten vlekjes hieronder vallen (dead pixels maar ook lazy pixels)

ik heb dus 7 witte pixels (zie je eigenlijk alleen bij een zwart beeld)
kan ik hem nu ook omruilen?

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik vraag me eigenlijk af wat de beperkingen (of juist de afwezigheid ervan) zijn van de USB aansluiting. Is het bv. theoretisch mogelijk dat externe IO gedaan kan worden voor bv. een kaartlezer of externe harde schijf ? Normaal wel aangezien er toch een microfoon aankomt. Deze kan dus data naar de PSP sturen. Zou wel leuk zijn als je er een externe HD kan op aansluiten...

Volgens mij komt er ook de GPS op.

• njh
  • Laatst online: 16:18

njh

Anoniem: 67173 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 22:17:
Hier is de langverwachte Hello World homebrew...

http://www.toc2rta.com/helloworld.rar

Duurt niet lang meer voordat 2.0 gekraakt is.

[afbeelding]
impressive hier doet ie het ook.
ze hebben ook een filmpje gemaakt, alleen is zeer traag (en dan ook nog is 10MB)
http://www.toc2rta.com/helloworld.mpg

Was er al mee bezig ;) idd traag

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Phuncz schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 22:39:
Ik vraag me eigenlijk af wat de beperkingen (of juist de afwezigheid ervan) zijn van de USB aansluiting. Is het bv. theoretisch mogelijk dat externe IO gedaan kan worden voor bv. een kaartlezer of externe harde schijf ? Normaal wel aangezien er toch een microfoon aankomt. Deze kan dus data naar de PSP sturen. Zou wel leuk zijn als je er een externe HD kan op aansluiten...
Een USB2 Mini B aansluiting is iig aanwezig aan de bovenkant van de PSP. Theoretisch gezien is IO opzich mogelijk, ware het niet dat firmware 2.0 pas ondersteuning biedt voor de USB aansluiting.

Anoniem: 127429

Met alle respect, maar ik vind de startpost toch maar ontoereikend ... ik mis een hoop nuttige links naar goodies, tutorials, ...

Wie helpt me hier even verder ?

Graag had ik ook een overzicht van alles wat je zowat met die psp aankunt. Ik lees her en der over 'homebrew' maar kan niet opmaken in welke klok die klepel hoort ?

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zou ook een USB hub erop werken ? Dat je in de toekomst een toetsenbord en muis ofzo eraan zou kunnen hangen ? Zou wel een leuke gimmick zijn :)

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Phuncz schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 23:19:
Zou ook een USB hub erop werken ? Dat je in de toekomst een toetsenbord en muis ofzo eraan zou kunnen hangen ? Zou wel een leuke gimmick zijn :)
Die perephirals zijn al mogelijk met homebrew via de IR poort :)
Wat betreft USB, ik heb al menig maal een toetsenbord addon voorbij zien komen, maar die is pas 2.0 compatible dunkt me, en daar heeft homebrew dus voorlopig nog wat beperkingen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Anoniem: 127429 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 23:17:
Met alle respect, maar ik vind de startpost toch maar ontoereikend ... ik mis een hoop nuttige links naar goodies, tutorials, ...
je kunt natuurlijk altijd suggesties doen voor wat je mist :)
Wie helpt me hier even verder ?

Graag had ik ook een overzicht van alles wat je zowat met die psp aankunt. Ik lees her en der over 'homebrew' maar kan niet opmaken in welke klok die klepel hoort ?
hier kan ik je niet veel mee verder helpen maar de meeste mensen hier kunnen geen homebrew draaien omdat ze 1.52/2.00 draaien. maar je moet voornamelijk denken aan:
games downloaden naar een memory stick en die kunnen spelen
en extra applicaties draaien, volgens mij was het ook mogelijk om divx af te spelen ipv enkel h.264 mpeg4

mooiste was vandaag nog wel op het station in utrecht, zat een gozer bij mijn bushalte te showen met zn psp, ben ik dus mooi ff naast gaan zitten met mn witte psp :+ _/-\o_ 8)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage