Dan gebruik je reference - of stabielere beta - drivers... zoals die 78.0x serie...
Het heeft n.l. weinig zin een beta driver te installeren als de helft van je games niet werkt. En de 78.05 draai ik nu weer maar daar haal ik in FEAR een bagger performance mee, laat staan Doom 3 e.d. (~ 30 FPS, 1280x1024, high detail).
Als dat je performance is in Doom3 - met een 7800GTX - dan zit er iets ZWAAR fout in je configuratie... en gezien de 7800GTX in Doom3 veel beter presteert dan de X1800XT...
Verder: wat boeit een "bagger" performance in de Fear demo? Dat is toch geen final game, 't is een beta... en er is al meerdere malen aangegeven dat de performance van de final drastisch beter zal zijn op nV hardware in vergelijk met de performance van de beta...
Maar als jij je verplicht voelt een X1800XT te kopen moet je dat toch vooral doen hoor... alleen wel met de juiste argumenten en niet dit soort - sorry - BS...

Even een find/replace:
Maar je denkt toch niet dat die
12000 12300 punten van een single
GTX X1800XT doorsnee is voor wat de gemiddelde gebruiker met een OC'de
GTX XT haalt....?
Die X1800XT score is bereikt op de best overklokkende kaart uit een selectie hand picked kaarten, door een van 's werelds bekendste top-overklokkers, met een combinatie van vloeibare stikstof en droog ijs op zowel core als geheugen, en speciale custom ingestelde timings in de videobios etc, in tandem met een stikstof gekoelde San Diego Athlon 64/FX op
3600 mhz... zie jij de "
gemiddelde gebruiker" daar al mee in de weer, op zijn videokaartje van 600+ Euros, en al even dure processor?
Hebben we het nog niet eens gehad over het feit dat hardware, windows install, in-depth driversettings etc. bij dit soort benches speciaal worden getweaked om het maximale uit die specifieke 3DMark versie (in dit geval 05) te halen.
En dat wil je dus even vergelijken met wat
jij op 'n standaardsysteempje haalt met je GTX?
Waarom sommige mensen de onstilbare behoefte hebben om perse appels met peren te willen vergelijken blijft mij een raadsel
<edit>
Shuogg was me voor

[Voor 22% gewijzigd door Cheetah op 11-10-2005 19:13]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz