Maar je hebt toch altijd het recht om hem binnen 7 dagen terug te brengen.krouwen schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:31:
Het zit eigenlijk zo dat ik het geld al overgemaakt heb (vooruitbetaling) en ik via belastingtechnische voordelen kon bestellen waardoor ik in één keer veel geld uitgeef. Vandaar dat ik toch voor een bedrag van 1000 euro aan 3D-kaarten zit en blijf zitten. Die optie valt dus helaas af.
Hoe bedoel je?
Ik ga toch niet een PC bestellen ervanuit gaande dat ik hem gelijk ga terugsturen?
Ik ga toch niet een PC bestellen ervanuit gaande dat ik hem gelijk ga terugsturen?
Ja, daar zit ik dus over te twijfelen. Het zou leuk zijn als er dan wel een TOP-editie weer uitkomt, anders zou ik zelf een 2 NV5's erop moeten zetten?Benotti schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:32:
Ik zou ff wachten en kijken of de 512mb kaart ook nog hogere clocks heeft of andere verbeteringen.
[Voor 68% gewijzigd door krouwen op 13-10-2005 17:47]
ik heb net een geforce 7800 besteld..
ik heb echter een 300 watt voeding..
volgens de nvidia site wordt echter minimaal 350 aanbevolen
zijn hier meer mensen die een geforce 7800 op een 300 watt voeding draaien.
is het erg gevaarlijk ?
is het erg gevaarlijk ?
300W is best wel weinig.
het zal wel gaan maar dan mag je niet teveel andere dingen in je pc hebben zitten
als je alleen mobo,cpu,ram,graka,1hd en 1 dvd-rom hebt zal het waarschijnlijk net gaan.
maar ik kan het je niet garanderen.(ligt ook aan merk van voeding)
http://www.jscustompcs.com/power_supply/
hier kun je het ongeveer uitrekenen.
het zal wel gaan maar dan mag je niet teveel andere dingen in je pc hebben zitten
als je alleen mobo,cpu,ram,graka,1hd en 1 dvd-rom hebt zal het waarschijnlijk net gaan.
maar ik kan het je niet garanderen.(ligt ook aan merk van voeding)
http://www.jscustompcs.com/power_supply/
hier kun je het ongeveer uitrekenen.
bedankt voor de tip
voel me een beetje gerust gesteld
is er anders ook een externe voeding te koop voor een 7800
voel me een beetje gerust gesteld
is er anders ook een externe voeding te koop voor een 7800
Klopt het dat vanaf de 80.xx geen sli bridge chip meer nodig is?
There is no knowledge that is not power
http://www.hexus.net/content/item.php?item=3654&page=1
hier staat een hele vergelijking van die asus dual 7800gt

[Voor 113% gewijzigd door Mr. Detonator op 13-10-2005 20:04]
aww crap..
Ik had dus Asus A8N-SLI Premium in bestelling staan, geld al overgemaakt 5 minuten na de bestelling. Heb ik weer is niet goed gekeken. de Asus A8N-SLI Premium heeft dus een socket 939.
Blijkt dat ik dus lekker een socket 754 amd processortje heb
Heb dus maar even de Asus A8N-SLI Premium van mijn bestelling af laten halen, nu alleen nog even op zoek naar een degelijk bordje. Aanbod is trouwens wel gering voor een socket 754 bordje met PCI-E.
Nu dan de moeilijke beslissing.
Kopen we een socket 939 bordje met processor.
Of kopen er een socket 754 bordje met PCI-E (momenteel amd3200 processor)
Ik had dus Asus A8N-SLI Premium in bestelling staan, geld al overgemaakt 5 minuten na de bestelling. Heb ik weer is niet goed gekeken. de Asus A8N-SLI Premium heeft dus een socket 939.
Blijkt dat ik dus lekker een socket 754 amd processortje heb

Heb dus maar even de Asus A8N-SLI Premium van mijn bestelling af laten halen, nu alleen nog even op zoek naar een degelijk bordje. Aanbod is trouwens wel gering voor een socket 754 bordje met PCI-E.
Nu dan de moeilijke beslissing.
Kopen we een socket 939 bordje met processor.
[Voor 3% gewijzigd door Tpn op 14-10-2005 08:48]
300 is te weinig.. punt.
Misschien is de kwaliteit van je voeding nog wel belangrijker... Wat voor een merk?
Misschien is de kwaliteit van je voeding nog wel belangrijker... Wat voor een merk?
computergenie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:42:
ik heb net een geforce 7800 besteld..
is het erg gevaarlijk ?
Anoniem: 79835
maar 2 dagen te laatMr. Detonator schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:36:
http://www.hexus.net/content/item.php?item=3654&page=1

Anoniem: 79835 in "Het GeForce 7800 GT en GTX Topic Deel 4"
da's toch een andere test ? deze is wat uitgebreiderAnoniem: 79835 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:38:
[...]
maar 2 dagen te laat
Anoniem: 79835 in "Het GeForce 7800 GT en GTX Topic Deel 4"
[Voor 11% gewijzigd door Mr. Detonator op 14-10-2005 13:04]
Ik hoor het al voor mij word het een OCZ ModStream OCZ45012U, 450W (ATX) psu..
Want ik wil mijn aankomend systeempje in raid 0 draaien met 2 schijfen, en een fikker, en een dvd speler. En natuurlijk een niet te versmade oc op de hardware
Moet genoeg zijn incombi met deze kaart lijkt me.
Want ik wil mijn aankomend systeempje in raid 0 draaien met 2 schijfen, en een fikker, en een dvd speler. En natuurlijk een niet te versmade oc op de hardware

Moet genoeg zijn incombi met deze kaart lijkt me.
Volgens deze testen zit er niet meer zo bijsterend verschil tussen. Dus ik laat de bestelling lekker staan.
Sinds vandaag me En6800GT verkocht/geruiled voor een 7800GTX
. Wat een problemen met installeren op bestaande pc met powerstrip, liep al vast bij driver install en eenmaal geinstalleerd liep ie vast @ desktop.
Lag aan powerstrip dus, dat geuninstalled en problemen waren weg
.
Zo maar effe wat testjes doen!

Lag aan powerstrip dus, dat geuninstalled en problemen waren weg

Xbox Live: m00n22 | Game setup: LG OLED55C8 - Denon AVR-X2300W - JBL SCS200 7.1 - DreamScreen 4K - HDFury Vertex & GoBlue - Xbox Series X 1TB - Astro A40 Gaming Headset
dus je hebt windows niet opnieuw geinstalleerd ?m00n schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:18:
Sinds vandaag me En6800GT verkocht/geruiled voor een 7800GTX. Wat een problemen met installeren op bestaande pc met powerstrip, liep al vast bij driver install en eenmaal geinstalleerd liep ie vast @ desktop.
Lag aan powerstrip dus, dat geuninstalled en problemen waren weg.
dan ligt dat dus niet aan powerstrip, want die denkt nog gewoon dat er een 6800gt inzit....die startte zeker meteen op met windows ?
bij een nieuwe videokaart doe ik altijd windows opnieuw installeren...
Dat klopt, geen schone installatie, maar hij herkende wel dat er een nieuwe videokaart in zat, en gaf een verneukt beeld weer. Lage resolutie ect.
Eenmaal bezig de drivers te installeren bleef het beeld en pc hangen in een soort van groot dos scherm (wat je normal 1 a 2 seconden ziet tijdens het installeren).
Toen geprobeerd de asus vga driver te installeren, deze ging wel goed maar na de restart zag powerstrip een nieuwe videokaart en als ik dan op ok of cancel drukte om dat te confirmen, liep de pc vast.
Toen heb ik na restart via msconfig powerstrip uitgeschakeld, pc gerestart, powerstrip verwijderd en toen was het klaar.
Ben nu bezig met het installeren van de laatste ASUS VGA driver plus enhenced driver.
Eenmaal bezig de drivers te installeren bleef het beeld en pc hangen in een soort van groot dos scherm (wat je normal 1 a 2 seconden ziet tijdens het installeren).
Toen geprobeerd de asus vga driver te installeren, deze ging wel goed maar na de restart zag powerstrip een nieuwe videokaart en als ik dan op ok of cancel drukte om dat te confirmen, liep de pc vast.
Toen heb ik na restart via msconfig powerstrip uitgeschakeld, pc gerestart, powerstrip verwijderd en toen was het klaar.
Ben nu bezig met het installeren van de laatste ASUS VGA driver plus enhenced driver.
[Voor 1% gewijzigd door m00n op 14-10-2005 19:09. Reden: typ foutjes!]
Xbox Live: m00n22 | Game setup: LG OLED55C8 - Denon AVR-X2300W - JBL SCS200 7.1 - DreamScreen 4K - HDFury Vertex & GoBlue - Xbox Series X 1TB - Astro A40 Gaming Headset
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=76808
hier lees ik dat er wél weer ineens sprake is va een 7800ultra
dus niet de gtx met 512...die komt evengoed...
zoals het in 't bericht staat, komt er binnenkort een 7800ultra (gaan zelfs verhalen rond dat ie 32pipes heeft), en rond 1 december een gtx met 512 mb
hier lees ik dat er wél weer ineens sprake is va een 7800ultra

dus niet de gtx met 512...die komt evengoed...
zoals het in 't bericht staat, komt er binnenkort een 7800ultra (gaan zelfs verhalen rond dat ie 32pipes heeft), en rond 1 december een gtx met 512 mb
ik dacht dat de gtx met 512 mb nog voor 5 november ging komen aangezien ati dan met de x1800xt komt ?
dat zullen we nog wel eens ziensaikoboarder schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:07:
aangezien ati dan met de x1800xt komt ?

Ik heb gezocht in de laatste topics hier maar ik kon het niet vinden dus vraag ik het hier maar.
Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een Asus EN7800GT maar ik vind dat ie teveel herrie maakt ... hoe kan ik (tot de NV Silencer 5 rev.3 uitkomt) .. mijn fan speed regelen .. dus dat ie stil is als ik aan het browsen is en pas full gaat draaien tijdens gamen .. ik heb altijd een Ati gehad dus Nvidia is nieuw voor mij. Met SmartDoctor werkt het ook niet ...daar kan ik alleen overclocken.
Heeft iemand anders deze kaart ook en stoort hij/zij zich hieraan?
Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een Asus EN7800GT maar ik vind dat ie teveel herrie maakt ... hoe kan ik (tot de NV Silencer 5 rev.3 uitkomt) .. mijn fan speed regelen .. dus dat ie stil is als ik aan het browsen is en pas full gaat draaien tijdens gamen .. ik heb altijd een Ati gehad dus Nvidia is nieuw voor mij. Met SmartDoctor werkt het ook niet ...daar kan ik alleen overclocken.
Ik heb ook een leuke computer..
Anoniem: 157504
Ja! Maar alleen bij de nieuwste beta drivers (81.84). Met die 78.01 issie wel netjes stil..? Of vergis ik me nu?Tranzy schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:36:
Ik heb gezocht in de laatste topics hier maar ik kon het niet vinden dus vraag ik het hier maar.
Ik ga even 78.03 proberen, kijken of de kaart dan wel weer stiller is. Het verschil WAS heel groot, zodra Windoze bootte ging de stofzuiger uit..
Ok, 78.03 geinstalleerd. Het verschil tussen 81.84 en 78.03 is minimaal qua geluid, maar de ventilator gaat wel degelijk langzamer draaien zodra de driver geladen is. Ik heb alleen nog de stock 3500+ koeler en A8N-northbridge koeler dus het blijft een lawaai

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 157504 op 15-10-2005 14:18]
Anoniem: 91469
hm, in de startpost staat dat in forceware 78.03 shimmering pas is gefixt.
op nvidia.com krijg ik voor windows x64 niet een latere versie van 78.01, zou ik dan shimmering moeten krijgen? en kan ik echt niet de normale XP drivers installeren?
op nvidia.com krijg ik voor windows x64 niet een latere versie van 78.01, zou ik dan shimmering moeten krijgen? en kan ik echt niet de normale XP drivers installeren?

Anoniem: 152292
Ik zie bij Alternate 2 XFX geforce 7800 GT kaarten staan.
De XFX 7800GT Extreme VT2D (Light-Retail) a € 389,-
en de XFX 7800GT ViVo a € 419,-
Weet iemand precies de verschillen tussen deze 2 kaarten?
Is de ene veel beter dan de andere?
Het enige verschil wat ik kan ontdekken is dat er bij de ViVo enkele spellen meegeleverd worden.
De XFX 7800GT Extreme VT2D (Light-Retail) a € 389,-
en de XFX 7800GT ViVo a € 419,-
Weet iemand precies de verschillen tussen deze 2 kaarten?
Is de ene veel beter dan de andere?
Het enige verschil wat ik kan ontdekken is dat er bij de ViVo enkele spellen meegeleverd worden.
@Sickmind
Ze zijn beide Vivo het verschil zal zijn dat bij de light retail alleen de kaart drivers en doos zal zijn.
En bij de ander een paar spellen en misschien paar programmas.
Dus hoef je die games niet pak dan de goedkope versie.
Ze zijn beide Vivo het verschil zal zijn dat bij de light retail alleen de kaart drivers en doos zal zijn.
En bij de ander een paar spellen en misschien paar programmas.
Dus hoef je die games niet pak dan de goedkope versie.
Volgens mij word dat wat moeilijk... ik geloof dat 1 fabrikant een PCI-e S754 bordje in de planning had staan, maar volgens mij zijn er nog geen op de markt.Tpn schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:48:
Word S939 dus... ik zou zeggen koop een Venice 3000+ in combinatie met een DFI Lanparty NF4 Ultra-D en sla flink aan het overklokken

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Ik gebruik de 78.01 maar ik had ook de Asus versie gebruikt ..beide maken herrie en bij beiden zie ik de optie in smart Doctor niet om de fan te regelen.
ik heb verder ook het probleem dat wanneer windows boot .. Dus direct na het bios post gedeelte en de overgang naar het windows logo met het balkje dat mijn scherm af en toe corrupt raakt en mijn Benq FP937s+ 19 TFT de melding geeft "OUT OF SYNC". Zodra het inlog scherm komt is alles ok. Ik heb mijn systeem niet geoverclocked. Tja ... ik heb alleen mijn geheugen manual op DDR400 gezet ...maar hij doet het ook als ie op auto staat (DDR333)
[Voor 107% gewijzigd door Tranzy op 15-10-2005 21:34]
[offtopic post] wanneer komt de Physics kaart uit? nog steeds deze herfst? en wat gaat de prijs worden?
Heb nl nog 400 euro te besteden en ben aan het twijfele dus nog een 7800GTX top of zo'n kaartje...
Heb nl nog 400 euro te besteden en ben aan het twijfele dus nog een 7800GTX top of zo'n kaartje...
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Physics kaartje schijnt rond de $250 te zitten 

Staat nog steeds gepland voor Q4, volgens The Inquirer wordt het december.langezwieper schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:37:
[offtopic post] wanneer komt de Physics kaart uit? nog steeds deze herfst? en wat gaat de prijs worden?
La Batterie des Hommes sans Peur
Uhm, ff helemaal oftopic eh
Ik wil graag mijn pentium 4 2.6 Ghz van Nortwood overclocken? Maar ik weet niet hoe het gaat, hoe kom ik bijv. in de bios?
Alvast Bedankt

Alvast Bedankt
[Voor 27% gewijzigd door dion_b op 16-10-2005 22:06]
Geen flauwekulletjes
offtopic antwoordY3LLoW schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 10:04:
Uhm, ff helemaal oftopic ehIk wil graag mijn pentium 4 2.6 Ghz van Nortwood overclocken? Maar ik weet niet hoe het gaat, hoe kom ik bijv. in de bios?
Alvast Bedankt
Bij het booten van je PC op DEL drukken ofzo, mnaar kijk is in de FAQ van diehardoverclocking&cooling...
[Voor 6% gewijzigd door Sjoerd op 16-10-2005 10:06]
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
offtopic:
word het niet tijd voor een nieuw deeltje ? zijn al ruim over de 500 replies heen
word het niet tijd voor een nieuw deeltje ? zijn al ruim over de 500 replies heen

eind volgende week maar is een 7800GT bestellen

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Hoop deze week mijn nieuwe systeem binnen te hebben...
eindelijk soepel d3&hl2 doen
eindelijk soepel d3&hl2 doen

ediejo heeft ze ook op zijn 7800 gtx in sli hoor 

ik ook maar dan met peltiers

[Voor 68% gewijzigd door petervandamned op 16-10-2005 16:55]
Ik heb dus sinds kort een 7800GTX van ASUS (non-top versie) en ik gebruik hem samen met een Q-Technoligy 460 ATX 2.0 voeding. Deze heeft/"lijkt" een PCI-e stekker te hebben, maar deze past niet achter op de ASUS 7800GTX.
Ik had hiervoor een 6800GT en die had het zelfde probleem. Ligt het aan ASUS, omdat zij die extra stekker mee leveren waarop je twee molex stekkers moet aansluiten, en dus alleen daarop aan te sluiten is, of is de stekker van de voeding niet goed?
Graag jullie mening.
Ik had hiervoor een 6800GT en die had het zelfde probleem. Ligt het aan ASUS, omdat zij die extra stekker mee leveren waarop je twee molex stekkers moet aansluiten, en dus alleen daarop aan te sluiten is, of is de stekker van de voeding niet goed?
Graag jullie mening.
[Voor 8% gewijzigd door m00n op 16-10-2005 17:28]
nvm, ik moet beter lezen, er staat Q technology niet Q-tec
[Voor 71% gewijzigd door shuogg op 16-10-2005 17:40]
vergis je niet met die 6 pins voeding 12 volt stekker?m00n schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 17:27:
Ik heb dus sinds kort een 7800GTX van ASUS (non-top versie) en ik gebruik hem samen met een Q-Technoligy 460 ATX 2.0 voeding. Deze heeft/"lijkt" een PCI-e stekker te hebben, maar deze past niet achter op de ASUS 7800GTX.
Graag jullie mening.
Dat is niet de 6800GT's ?petervandamned schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:44:
ediejo heeft ze ook op zijn 7800 gtx in sli hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit : Zijn inderdaad de 7800GTX. Ik heb er al 2 besteld bij freezing

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 51473 op 16-10-2005 19:57]
Hhmmz volgens mij is 8 pins, ik heb hierop een verloop stukje naar 4 en deze zit op me mobo. Daarnaast heb ik toch echt 1 zo'n 6 pins ding in me kast bungelen en naar mijn weten moet dat echt PCI-e zijn maar 1 van die hokjes is ipv rond vierkant waardoor hij dus niet op de PCI-e utigang van de videokaart past.petervandamned schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 19:05:
[...]
vergis je niet met die 6 pins voeding 12 volt stekker?
Je oude AMD 3200 XP (socket A) gaat ook niet meer passen? Heb je daar aangedacht of is het een AMD 64 (socket 939)? lijkt me niet namelijk.Tpn schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:41:
Dank voor jullie reactie´s
Heb nu dit in bestelling staan.
Asus A8N-SLI Premium
XFX GeForce 7800 GT 256MB PCI-E
Totaal prijs €569,75 Bij MNM Computers, bedrijf komt echt keurig uit de shopsurvey.
Iemand nog op of aanmerkingen hier op?
Je hebt als het goed is op je mobo een 4 pins 12v stekker .. kan er maar op 1 manier geloof ik in. En je hebt van die 4 pins stekkers die je aan je 20pins aansluiting kan zetten zodat je 24 pins hebt . En die van 6 lijkt mij dan ook echt een PCI-E aansluiting.. als het goed is zit er een lipje aan die op de videokaart zou moeten "klikken".m00n schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 20:54:
[...]
Hhmmz volgens mij is 8 pins, ik heb hierop een verloop stukje naar 4 en deze zit op me mobo. Daarnaast heb ik toch echt 1 zo'n 6 pins ding in me kast bungelen en naar mijn weten moet dat echt PCI-e zijn maar 1 van die hokjes is ipv rond vierkant waardoor hij dus niet op de PCI-e utigang van de videokaart past.
@et36s
Jij hebt ongeveer dezelfde config als ik kwa systeem .. heb ervaar jij het geluid van je 7800GT van Asus? Heb jij toevallig ook een TFT ? zie Tranzy in "Het GeForce 7800 GT en GTX Topic Deel 4"
Jij hebt ongeveer dezelfde config als ik kwa systeem .. heb ervaar jij het geluid van je 7800GT van Asus? Heb jij toevallig ook een TFT ? zie Tranzy in "Het GeForce 7800 GT en GTX Topic Deel 4"
[Voor 20% gewijzigd door Tranzy op 16-10-2005 23:07]
Wat mij voornamelijk opvalt is dat er in dit topic gesproken wordt over het feit dat de CPU de bottleneck is. Nu vraag ik mij af, is er uberhaupt wel een proc. die goed mee kan lopen met de kaart?
Daarnaast, wanneer Nvidia de Ultra versie uitbrengt lijkt het me dat er helemaal niks meer is wat mee kan draaien met die kaart?
Daarnaast, wanneer Nvidia de Ultra versie uitbrengt lijkt het me dat er helemaal niks meer is wat mee kan draaien met die kaart?
is een gt ook te flashen oid naar 7800gtx?
Nop tot nu bestaat er nog geen manier om een GT te flashen of modden naar een GTX
Wat ik mij nou afvraag is of je battlefield 2 alles op high en alles aan op de hoogste resulutie meer dan 60 fps geeft zonder te ocen ?!
Wie heeft op redelijk goedkope/normale/luchtgekoelde wijze zijn Asus Nvidea 7800GT plank flink stiller gemaakt? Ik heb deze kaart sinds afgelopen vrijdag en die fan produceert ontzettend veel geluid en daar wil ik wat aan doen. Wie kan me op weg helpen? (Freezing hardware bied de Zalman VF700-CU aan maar Zalamn zelf zegt er niets over)
Alvast dank!
Alvast dank!
Hoi..
Ik krijg hem deze week met die cooler erop dus ik laat het je wel weten...plieshout schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:00:
Wie heeft op redelijk goedkope/normale/luchtgekoelde wijze zijn Asus Nvidea 7800GT plank flink stiller gemaakt? Ik heb deze kaart sinds afgelopen vrijdag en die fan produceert ontzettend veel geluid en daar wil ik wat aan doen. Wie kan me op weg helpen? (Freezing hardware bied de Zalman VF700-CU aan maar Zalamn zelf zegt er niets over)
Alvast dank!
[Voor 77% gewijzigd door Pimmuz op 17-10-2005 14:51]
Heb je die zo kant en klaar ergens besteld met Zalman cooler voorgemonteerd??juaNto schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:51:
[...]
Ik krijg hem deze week met die cooler erop dus ik laat het je wel weten...
Edit: typo
[Voor 9% gewijzigd door plieshout op 17-10-2005 15:50]
Hoi..
ik ga denk ik deze aanschaffen.
http://www.coolerguys.com/840556035411.html
zit ook op de GTX TOP versie
Dat recalled doet weinig goeds vermoeden. Ik hoop dat die op de TOP versie wel oke is.bastv schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:21:
ik ga denk ik deze aanschaffen.
Anoniem: 133424
Heb ook deze kaart + deze koeler en samen zijn ze erg stiljuaNto schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:51:
[...]
Ik krijg hem deze week met die cooler erop dus ik laat het je wel weten...

Schijnt dat er voornamelijk het stekkertje er verkeerd om opzit. Hehe, zit je dan met je gebakken gtx-je/ gt-tjebiobak schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:58:
[...]
Dat recalled doet weinig goeds vermoeden. Ik hoop dat die op de TOP versie wel oke is.

Jah die Silencer NV5 heb ik ook op mijn GeForce 6800GT gehad en de fan draaide de verkeerde kant op. Echt niks waard.... Ik zou voor een VF-700 gaan van zalman. Die heb ik ook op mijn kaart zitten, en hij koelt zeer goed en is heel erg stil. Vooral op 5 - 7V onhoorbaar met goede koelprestaties.
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
Ik had hem zo besteldplieshout schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:27:
[...]
Heb je die zo kant en klaar ergens besteld met Zalman cooler voorgemonteerd??
Edit: typo

Mycom belde mij op net iets nadat ik die post had gezet... met het nieuws van dat die zalman niet goed cooled op die GT, stockcooler is beter maar niet stiller...
dus dan maar een artic erop...
dat is mij dus overkomen, denk ik althans:
heb vorige week mn xfx 7800GT binnengekregen en mn VF700-Cu (led) erop gezet, leuk testjes doen, leuke scores halen in benchmarks, leuk spelletje spelen, leuk scherm vol met artifacts (na ongeveer uurtje AoE3 te spelen)... stock cooler er weer op gezet, en alles deed het weer leuk...
Nu twijfel ik toch nog, want k zat daarnet ff FEAR te spelen (alles op hoog en alsnog goeie fps fyi
), maar na een half uurtje was de pret weer voorbij, alweer artifacts. als k nu weer (redelijk) grote inspanning van mn kaartje vraag (zoals het spel zelf of 3dmark 05 ) krijg k meteen al artifacts, net als toen ik artifacts kreeg met mn VF700 erop...
morgen ff de zaak bellen waar k m vandaan heb, vragen wat zij er van denken.
k hou jullie op de hoogte.
nog over het geluid, vf700 is zelf niet al te stil, maar wel veel stiller dan dat standaard druktemakertje wat het kaartje koel moet houden...
heb vorige week mn xfx 7800GT binnengekregen en mn VF700-Cu (led) erop gezet, leuk testjes doen, leuke scores halen in benchmarks, leuk spelletje spelen, leuk scherm vol met artifacts (na ongeveer uurtje AoE3 te spelen)... stock cooler er weer op gezet, en alles deed het weer leuk...
Nu twijfel ik toch nog, want k zat daarnet ff FEAR te spelen (alles op hoog en alsnog goeie fps fyi

morgen ff de zaak bellen waar k m vandaan heb, vragen wat zij er van denken.
k hou jullie op de hoogte.
nog over het geluid, vf700 is zelf niet al te stil, maar wel veel stiller dan dat standaard druktemakertje wat het kaartje koel moet houden...
Wie heeft dat uit zijn aars getrokken? De zalman niet stiller dan de stock koeler??juaNto schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:21:
[...]
Ik had hem zo besteld
Mycom belde mij op net iets nadat ik die post had gezet... met het nieuws van dat die zalman niet goed cooled op die GT, stockcooler is beter maar niet stiller...
dus dan maar een artic erop...

Beter lezen volgens mij. Hij zegt stockcooler koelt beter maar is niet stiller. Maar dan nog snap ik het niet Heb hier een GT en die wordt prima koel gehouden door een zalman 700. 42 graden idle, 65 stressed. (en dan is ie ook nog overclocked tot GTx snelheden)Brainless-NL schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:26:
[...]
Wie heeft dat uit zijn aars getrokken? De zalman niet stiller dan de stock koeler??
Zou de standaard koeler op 5v zijn werk niet net zo goed doen als de Zalman? Heeft iemand dit al geprobeerd? of bij voorbaat slecht plan?
Hoi..
Bij voorbaat een slecht plan, de koeler past zich aan aan de omstandigheden dus gaat harder draaien als de kaart meer belast wordt.plieshout schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 08:17:
Zou de standaard koeler op 5v zijn werk niet net zo goed doen als de Zalman? Heeft iemand dit al geprobeerd? of bij voorbaat slecht plan?
Ikzelf heb trouwens de vf700 erop gezet op mijn gtx, wel de fatal1ty editie aangezien deze net even meer toeren maakt op 5volt dan de normale versie. 5volt ie niet hoorbaar, 12volt daaraantegen blaast ie je suf. Temp zijn flink gedaald, voorheen idle was 52-54c nu iets van 42-46c. Stressed met stock koeler was dik 80-84c nu maximaal 68-70c. Dit met de fatal1ty draaiend op 5 volt.
Op 12volt zijn de stressed temps nog een graadje of 5-6c lager idle is dan rond de 40-42c, maar dat maakt me gewoon teveel herrie.
Gtx loopt bij deze temperaturen op "game" settings van 505mhz core en 1360mhz mem.
Beste mensen,
Ik heb een 7800GTX Extreme van XFX.
Prima kaart, F.E.A.R. en FarCry draaien zonder problemen op max settings.
Maar UT99 is net een diafilm, eigenlijk best schaamtevol.
Frame rate varieert enorm en is eigenlijk gewoon te laag, 30-40...
Moet toch niet kunnen lijkt mij?
Iemand een idee?
Thanks.
Ik heb een 7800GTX Extreme van XFX.
Prima kaart, F.E.A.R. en FarCry draaien zonder problemen op max settings.
Maar UT99 is net een diafilm, eigenlijk best schaamtevol.
Frame rate varieert enorm en is eigenlijk gewoon te laag, 30-40...
Moet toch niet kunnen lijkt mij?
Iemand een idee?
Thanks.
Known to be crazy!
Ik nog welDarth Malak schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:48:
Als je Unreal tournament bedoelt... ik wist niet dat iemand die nog speelde!

Maarja, draait dus niet op die nieuwe kaart.
Verschillende settings geprobeerd met Rivatuner en zowel D3D als OpenGL...
Nothing works...
Known to be crazy!
Ik bedoelde trouwens die specifieke versie.. ik weet dat 2004 nog vollop gespeeld wordt! 

Gewoon, de eerste Unreal Tournament, uit 1999.Darth Malak schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:39:
Ik bedoelde trouwens die specifieke versie.. ik weet dat 2004 nog vollop gespeeld wordt!
Wordt ook nog volop gespeeld

Maar is er iets bekend dat oude spellen niet meer draaien op de 7800?
Of zijn er settings voor?
Known to be crazy!
Hmm... Ik zou toch zeggen dat ie zeker zou moeten draaien.
En je hebt UT wel gepatched enzo.... Lijkt me iets met de opengl driver ofzo.
En je hebt UT wel gepatched enzo.... Lijkt me iets met de opengl driver ofzo.
Ja, 4.36 draait.
Verschillende settings OpenGL geprobeerd...
Echt vaag moet ik zeggen. Je zou idd verwachten dat je een framerate van over de 200 zou hebben...
Verschillende settings OpenGL geprobeerd...
Echt vaag moet ik zeggen. Je zou idd verwachten dat je een framerate van over de 200 zou hebben...
Known to be crazy!
Weet iemand of je een PCI Express kabel bij de XFX 7800GT krijgt ? Aangezien ik geen PCI express connector op mijn voeding heb. Anders moet ik een kabeltje gaan bestellen voor 3 euro en weet ik hoeveel verzendkosten dat het op een totaal van 17 euro uitkomt 

Iemand die zelf bf2 speeld met deze kaart?Spunker schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:24:
Wat ik mij nou afvraag is of je battlefield 2 alles op high en alles aan op de hoogste resolutie meer dan 60 fps geeft zonder te ocen ?!
Hoezo, dan laat je die toch gewoon meekomen waar je die 7800GT hebt besteld?? Kost je echt niet meer verzendkosten.
DeluxZ schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:17:
Weet iemand of je een PCI Express kabel bij de XFX 7800GT krijgt ? Aangezien ik geen PCI express connector op mijn voeding heb. Anders moet ik een kabeltje gaan bestellen voor 3 euro en weet ik hoeveel verzendkosten dat het op een totaal van 17 euro uitkomt
Zou je niet ff melden welke kaart? Misschien ook wel handig de rest van je specs te vermelden...
Spunker schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:41:
[...]
Iemand die zelf bf2 speeld met deze kaart?
tjah heb zelf geen ervaring met beide maar sommige medewerkers van assemblage hebben hem zelf ook en raden mij de zalman af omdat hij aan een kant bevestigt is en met het vervoeren van je systeem kan dat de pcb beschadigen...Digibilly schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:45:
[...]
Beter lezen volgens mij. Hij zegt stockcooler koelt beter maar is niet stiller. Maar dan nog snap ik het niet Heb hier een GT en die wordt prima koel gehouden door een zalman 700. 42 graden idle, 65 stressed. (en dan is ie ook nog overclocked tot GTx snelheden)
ik zie/hoor het eerst wele en tijdje aan met die stock cooler maakt hij mij toch te veel lawaai gaat er een artic op...
btw met welke proggies kun je temps/speed rpms lezen enzo?
Nee, ik kreeg er ook geen pci express kabeltje bij. Maar net wat Darth Malak zegt, dan bestel je hem toch met je 7800GT?DeluxZ schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:17:
jammer dat ze die kabeltje net niet daar hebbenDarth Malak schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:48:
Hoezo, dan laat je die toch gewoon meekomen waar je die 7800GT hebt besteld?? Kost je echt niet meer verzendkosten.
[...]

Elke cooler bevestig je toch aan een kant? Anders valt ie erafjuaNto schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:06:
[...]
tjah heb zelf geen ervaring met beide maar sommige medewerkers van assemblage hebben hem zelf ook en raden mij de zalman af omdat hij aan een kant bevestigt is en met het vervoeren van je systeem kan dat de pcb beschadigen...
ik zie/hoor het eerst wele en tijdje aan met die stock cooler maakt hij mij toch te veel lawaai gaat er een artic op...
btw met welke proggies kun je temps/speed rpms lezen enzo?

Zalman zit er toch ook gewoon op geklemt, hoe kan die dan het pcb beschadigen bij het vervoeren?
Ding zit echt muurvast.
Trouwens, ik zie in je sig dat je een ModStream 520 heb. Ikzelf heb de ModStream 450 en daar zit wel degelijk een pci express kabel bij voor je videokaart.DeluxZ schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:07:
[...]
jammer dat ze die kabeltje net niet daar hebbenen in de pricewatch staan ze alleen bij salland
kzal wel even belletje maken straks. Maar die kabels zitten er dus niet bij ????
ik heb die modstream NOG nietGiel schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:12:
[...]
Trouwens, ik zie in je sig dat je een ModStream 520 heb. Ikzelf heb de ModStream 450 en daar zit wel degelijk een pci express kabel bij voor je videokaart.

[Voor 19% gewijzigd door DeluxZ op 18-10-2005 14:15]
conrad heeft maar iets van 2 of 3 euro verzendkosten (zolang het in een envelop past, wat dus hier het geval is)... Ik zou dus daar eens kijken.
DeluxZ schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:07:
[...]
jammer dat ze die kabeltje net niet daar hebbenen in de pricewatch staan ze alleen bij salland
kzal wel even belletje maken straks. Maar die kabels zitten er dus niet bij ????
/offtopic: waarom neem je die ipv een OCZ? (de ocz heeft ook losse kabels)DeluxZ schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:14:
[...]
ik heb die modstream NOG nieten zal er ook niet komen. Want er komt een AC Ryan Cablefree, daar zit er wel 1 aan. Maar geen geld meer om andere voeding te kopen
![]()

weer iets anders ipv OCZGiel schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:51:
[...]
/offtopic: waarom neem je die ipv een OCZ? (de ocz heeft ook losse kabels)

Is even kijken danDarth Malak schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:50:
conrad heeft maar iets van 2 of 3 euro verzendkosten (zolang het in een envelop past, wat dus hier het geval is)... Ik zou dus daar eens kijken.
[...]

[Voor 49% gewijzigd door DeluxZ op 18-10-2005 14:53]
Dan toch nog maar's controleren als ik jou was, bij de kaart die ik vrijdag meekreeg bij 4launch zat ie wel degelijk bij. Hangt meer af van welk merk je hem neemt..ik heb de Asus die toch ontzettend compleet geleverd word.
Hoi..
Heb je dat zelf gedaan of laten doen?? Als je het zelf gedaan hebt: was het makkelijk/moeilijk?charrel schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:48:
[...]
Bij voorbaat een slecht plan, de koeler past zich aan aan de omstandigheden dus gaat harder draaien als de kaart meer belast wordt.
Ikzelf heb trouwens de vf700 erop gezet op mijn gtx, wel de fatal1ty editie aangezien deze net even meer toeren maakt op 5volt dan de normale versie. 5volt ie niet hoorbaar, 12volt daaraantegen blaast ie je suf. Temp zijn flink gedaald, voorheen idle was 52-54c nu iets van 42-46c. Stressed met stock koeler was dik 80-84c nu maximaal 68-70c. Dit met de fatal1ty draaiend op 5 volt.
Op 12volt zijn de stressed temps nog een graadje of 5-6c lager idle is dan rond de 40-42c, maar dat maakt me gewoon teveel herrie.
Gtx loopt bij deze temperaturen op "game" settings van 505mhz core en 1360mhz mem.
Hoi..
Bij mij zat er wel een molex splitter bij maar vanzelfsprekend geen kabel naar je PSU... Die zat er echter bij mijn PSU (Antec NeoPower 480W) wel bij!!
Dus direct op m'n PSU ingeprikt.

Anoniem: 119075
Ik ga binnenkort een heel nieuw systeem aanschaffen en zelf in elkaar zetten.
Inmiddels weet ik dat ik een 7800GTX wil, maar ik ben in dubio over welke ik zal aanschaffen. Aan de ene kant wil ik de Asus GeForce 7800 GTX. De reden dat ik deze overweeg is omdat hij in de best buy guide staat van september. (Ik wacht zowiezo even tot november tot de nieuwe bestbuyguid uit is).
Aan de andere kant vind ik de Leadtek WinFast PX7800GTX TDH MyVIVO zeer interessant. Deze wordt door custom pc aangeprezen als de beste 3d kaart, en als onderdeel in een sli setup (ik ga waarschijnlijk voor de asus 8sn sli deluxe icm een 3500 + Venice en 2 gig Twinmos ram) kan het, volgens custom pc, "The fastest 3d card in the world" zijn.
Zelf weet ik eigenljk er niet zoveel van af (heb wel veel gelezen), vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie mening.
Inmiddels weet ik dat ik een 7800GTX wil, maar ik ben in dubio over welke ik zal aanschaffen. Aan de ene kant wil ik de Asus GeForce 7800 GTX. De reden dat ik deze overweeg is omdat hij in de best buy guide staat van september. (Ik wacht zowiezo even tot november tot de nieuwe bestbuyguid uit is).
Aan de andere kant vind ik de Leadtek WinFast PX7800GTX TDH MyVIVO zeer interessant. Deze wordt door custom pc aangeprezen als de beste 3d kaart, en als onderdeel in een sli setup (ik ga waarschijnlijk voor de asus 8sn sli deluxe icm een 3500 + Venice en 2 gig Twinmos ram) kan het, volgens custom pc, "The fastest 3d card in the world" zijn.
Zelf weet ik eigenljk er niet zoveel van af (heb wel veel gelezen), vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie mening.
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 119075 op 18-10-2005 16:06]
Nieuwe versie van de 81.XX drivers op de nVidia FTP: ftp://download.nvidia.com/Windows/81.85
Single GPU Issues Resolved
• GeForce 7800 GT/GTX: Soft shadows in FEAR are not rendered
correctly.
• GeForce 7800 GT/GTX: The system crashes after a minute or so of
playing Half-Life 2: Lost Coast.
• GeForce 7800 GT/GTX: The Apple 30ʺ panel display splits into four
grids at 800x600, 1024x768, and 1600x900 resolutions.
• GeForce 7800 GT/GTX: Application performance drops when
Gamma Antialiasing is enabled.
• GeForce 7800 GTX, SLI: With SLI mode enabled, the mouse cursor
image occasionally sticks as the window resize graphic instead of
being restored to the pointer graphic.
• GeForce 7800 GTX SLI: Resuming from system Hibernate results in a
corrupt or distorted desktop.
• GeForce 7800 GT/GTX: F.E.A.R demo - The system hangs when
entering room with volumetric lighting.
• GeForce 7800 GTX: Random pixels appear during gameplay in
F.E.A.R.
• GeForce 7800 GTX / GeForce 6800 Ultra/ GeForce 6600: There is
intermittent glowing corruption around the edges of the screen in Far
Cry patch 1.33 when HDR is enabled.
This has been partially fixed in driver version 81.85. An upcoming patch for
Far Cry fixes the issue completely.
• GeForce 6 Series: With the latest FarCry patch, the application profile
breaks the HDR functionality.
This has been partially fixed in driver version 81.85. An upcomng patch for
• GeForce 6800 Ultra: The system hangs when running 3D applications
on a x16 PCI-E system.
This issue is resolved with an update to the nForce4 430/410 motherboard
BIOS. Contact your motherboard manufacturer for the update.
• GeForce 6800 Ultra: Fable hangs during gameplay.
• GeForce 6800: De-interlacing problems occur with Friends Finale
DVD.
• GeForce 6800 Ultra: Prince of Persia: Warrior runs slowly and does
not render shadows.
• GeForce 6800 Ultra: Prince of Persia: Warrior quits to the desktop.
• GeForce 6800 Ultra: Splinter Cell: Pandora Tomorrow fails to render
shadows.
• GeForce 6800 Ultra: Flight Simulator 2004 has scenery corruption
when 3D clouds are not set at 100%.
• GeForce 6600, DVI-HDTV: The Underscan option is grayed out on
HDVT DVI outputs after setting an HDTV resolution
• GeForce FX 5950 Ultra: Far Cry has severely corrupt textures on the
Research map.
SLI Related Issues Resolved
• GeForce 7800 GT/GTX, SLI: Poor Tiger Woods 2006 performance with
SLI enabled.
• GeForce 7800 GTX SLI: Opening the inventory screen in Everquest 2
causes SLI performance to drop to single card level.
• GeForce 7800 GT/GTX, SLI: The display attached to GPU1/DVI2 is
not restored after disabling SLI.
• GeForce 7800 GTX, SLI: There is video corruption with Bad Act Of
War and F.E.A.R.
• GeForce 7800 GT/GTX, GeForce 6800, SLI: The system hangs when
running EverQuest 2 at 1600x1200 with SLI 16x antialiasing enabled.
• GeForce 7800 GT/GTX, GeForce 6800, SLI: There is flickering and
stuttering in Battlefield 2 with antialiasing disabled.
• GeForce 7800 GT/GTX, GeForce 6800, SLI: Display output cannot be
switched to HDTV-Out or TV-Out.
• GeForce 7800 GT/GTX, GeForce 6600, SLI: The system hangs when
running 3D applications on a Dual x16 SLI system.
• GeForce 7 Series / 6 Series, SLI: Switching from SLI to DualView
mode or DualView mode to SLI may cause the display to lose sync.
• GeForce 6800, SLI: The player shadows in Madden 2006 flicker when
SLI is enabled.
• 3DMark05 and Far Cry experience poor performance on a dual x16
SLI system compared to a Dual x8 SLI system.
• GeForce SLI GPUs: Enabled VSync for Direct3D applications.
• GeForce 7800 GT/GTX: Soft shadows in FEAR are not rendered
correctly.
• GeForce 7800 GT/GTX: The system crashes after a minute or so of
playing Half-Life 2: Lost Coast.
• GeForce 7800 GT/GTX: The Apple 30ʺ panel display splits into four
grids at 800x600, 1024x768, and 1600x900 resolutions.
• GeForce 7800 GT/GTX: Application performance drops when
Gamma Antialiasing is enabled.
• GeForce 7800 GTX, SLI: With SLI mode enabled, the mouse cursor
image occasionally sticks as the window resize graphic instead of
being restored to the pointer graphic.
• GeForce 7800 GTX SLI: Resuming from system Hibernate results in a
corrupt or distorted desktop.
• GeForce 7800 GT/GTX: F.E.A.R demo - The system hangs when
entering room with volumetric lighting.
• GeForce 7800 GTX: Random pixels appear during gameplay in
F.E.A.R.
• GeForce 7800 GTX / GeForce 6800 Ultra/ GeForce 6600: There is
intermittent glowing corruption around the edges of the screen in Far
Cry patch 1.33 when HDR is enabled.
This has been partially fixed in driver version 81.85. An upcoming patch for
• GeForce 6 Series: With the latest FarCry patch, the application profile
breaks the HDR functionality.
This has been partially fixed in driver version 81.85. An upcomng patch for
• GeForce 6800 Ultra: The system hangs when running 3D applications
on a x16 PCI-E system.
• GeForce 6800 Ultra: Fable hangs during gameplay.
• GeForce 6800: De-interlacing problems occur with Friends Finale
DVD.
• GeForce 6800 Ultra: Prince of Persia: Warrior runs slowly and does
not render shadows.
• GeForce 6800 Ultra: Prince of Persia: Warrior quits to the desktop.
• GeForce 6800 Ultra: Splinter Cell: Pandora Tomorrow fails to render
shadows.
• GeForce 6800 Ultra: Flight Simulator 2004 has scenery corruption
when 3D clouds are not set at 100%.
• GeForce 6600, DVI-HDTV: The Underscan option is grayed out on
HDVT DVI outputs after setting an HDTV resolution
• GeForce FX 5950 Ultra: Far Cry has severely corrupt textures on the
Research map.
SLI Related Issues Resolved
• GeForce 7800 GT/GTX, SLI: Poor Tiger Woods 2006 performance with
SLI enabled.
• GeForce 7800 GTX SLI: Opening the inventory screen in Everquest 2
causes SLI performance to drop to single card level.
• GeForce 7800 GT/GTX, SLI: The display attached to GPU1/DVI2 is
not restored after disabling SLI.
• GeForce 7800 GTX, SLI: There is video corruption with Bad Act Of
War and F.E.A.R.
• GeForce 7800 GT/GTX, GeForce 6800, SLI: The system hangs when
running EverQuest 2 at 1600x1200 with SLI 16x antialiasing enabled.
• GeForce 7800 GT/GTX, GeForce 6800, SLI: There is flickering and
stuttering in Battlefield 2 with antialiasing disabled.
• GeForce 7800 GT/GTX, GeForce 6800, SLI: Display output cannot be
switched to HDTV-Out or TV-Out.
• GeForce 7800 GT/GTX, GeForce 6600, SLI: The system hangs when
running 3D applications on a Dual x16 SLI system.
• GeForce 7 Series / 6 Series, SLI: Switching from SLI to DualView
mode or DualView mode to SLI may cause the display to lose sync.
• GeForce 6800, SLI: The player shadows in Madden 2006 flicker when
SLI is enabled.
• 3DMark05 and Far Cry experience poor performance on a dual x16
SLI system compared to a Dual x8 SLI system.
• GeForce SLI GPUs: Enabled VSync for Direct3D applications.
welk merk heb je ? Ik ga voor de XFXplieshout schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:43:
[...]
Dan toch nog maar's controleren als ik jou was, bij de kaart die ik vrijdag meekreeg bij 4launch zat ie wel degelijk bij. Hangt meer af van welk merk je hem neemt..ik heb de Asus die toch ontzettend compleet geleverd word.

niet goed gelezen

Mijn excuses, ik had niet goed gekekenplieshout schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:43:
[...]

[Voor 5% gewijzigd door Giel op 18-10-2005 16:28]
ja zo een moet ik hebbenGiel schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:26:
[...]
Mijn excuses, ik had niet goed gekekenEr zit wel zon splitter bij, van 1 pci express aansluiting naar 2 molexen. ik heb trouwens ook de Asus 7800GT

Bij mijn XFX 7800 GT zat die er wel bij.
| Specs | Opteron 165@2.9GHz | DFI SLI-D | 2x1GB OCZ Performance | Asus 8800 GTS 640MB | Corsair 620W | X-Fi XtremeMusic | Dell 2007WFP |
Als je gaat overclocken pak een DFI mobo + een 3000+/3200+ en clock die over tot ver boven een 3500+ zonder watercooling. Dan heb je ook een lekkere PCAnoniem: 119075 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:06:
Ik ga binnenkort een heel nieuw systeem aanschaffen en zelf in elkaar zetten.

Ok, Bedankt voor je antwoordSjmeut schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:38:
Bij mijn XFX 7800 GT zat die er wel bij.

[Voor 9% gewijzigd door DeluxZ op 18-10-2005 16:39]
Anoniem: 107573
Beter!! Hoop fixes deze keerbiobak schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:07:
Nieuwe versie van de 81.XX drivers op de nVidia FTP: ftp://download.nvidia.com/Windows/81.85

Fear loopt stukken beter bij mijn. Stottert minder. Setup :Anoniem: 107573 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:41:
[...]
Beter!! Hoop fixes deze keer. Kijken wat FEAR doet nu.
FX 55
7800GTX in SLi
2GB Corsair 2.2.2.5
Dit topic is gesloten.