Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.093 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Creative Zen Micro... maar nu ik al die goede berichten over die HPM-70 lees hier, zit ik er echt aan te denken om zo een ding te kopen, en een 1GIG kaartje te kopen. Ik vind 1-2 gig wel een beetje weinig, maar het is toch wel handig aangezien ik me telefoon altijd bij me heb, en me Creative zen niet.

Pff denk dat ik zo maar even naar de winkel ga kijken voor zo een HPM-70, denk dat ik er wel eentje koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:12
Largow schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 11:25:
FYI:

voor iedereen die last heeft van een "gevoelig" knopje van de lens cover (camera gaat aan in je broekzak, toetsenblok wordt opgeheven) :

Heb gebeld met SE, ze zeggen dat het niet normaal is. Terug naar de winkel dus, of zoals in mijn geval terug naar Voda.

Misschien een kleine vermelding in de startpost?
Toetsenblok wordt niet geheel opgeheven. Hij zal iig nooit nummers kunnen bellen maar zover ik zie kan hij dan alleen per ongeluk door het fotomenu gaan bladeren. Vind ik op zich niet zo heel schokkend :)
Makkelijk praten misschien want ik heb geen last van een gevoelige lens cover :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46

-tom-562

Oliesjeik

Heb dan een w800, en heb ook al sinds da tik de telefoon heb (sinds dinsdag) al enkele keren gehad dat de camera aanspringt als ik 'm uit m'n broekzak haal (de lens zit dan nog dicht), vind dit wel irritant.
Hoe hebben jullie trouwens de equalizer staan, ik heb 'm zelf handmatig ingesteld, de standaard instellingen zijn niet zo denderend. Heb 'm nooit op megabass staan, omdat je dan te weinig hoort van de hoge tonen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

rellehenk schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 11:43:
[...]

Toetsenblok wordt niet geheel opgeheven. Hij zal iig nooit nummers kunnen bellen maar zover ik zie kan hij dan alleen per ongeluk door het fotomenu gaan bladeren. Vind ik op zich niet zo heel schokkend :)
Nee valt ook wel mee, maar de batterij is binnen 2-3 dagen leeg. Gisteren met MP3 3 uurtjes kon ik na anderhalve dag weer laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:35

Pubbert

random gestoord

Ik krijg deze error tijdens het installen van PC Suite, op het einde ong.

Afbeeldingslocatie: http://www.thund3r.nl/images/seerror.jpg

Hij is verder geinstalleerd en ik kan hem opstarten, maar PC Suite vind vervolgens mn GSM niet (BT en USB) MyPhoneExplorer vind hem wel prima (via BT én USB)

Zou ik nu geen problemen met updaten kunnen krijgen? Ik wil niet mn K750 vernietigen door een fout in mn programmatuur tijdens de firmware update :{

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 16:18

amphora

Websites & Fotografie

Heb net firmware update gedaan maar nu is alles in het engels. Nederlands is ook niet te selecteren als telefoon taal... Weet iemand een oplossing? Heb gewoon update gedaan via nederlandse SE site.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:06
Ik weet dat het bij sommige telefoons mogelijk is om divxfilms te kijken (nadat ze geconverteerd zijn naar een kleinere resolutie). Is die mogelijkheid er ook bij de k750I? en wat voor programmaatje heb je daar dan voor nodig?

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou net bij phonehouse voor 30 euro de laatste HPM-70 gekocht.

Alleen ik kon nergens een 1GIG Memory stick duo pro vinden.... en als ze ze hadden was het voor 150 euro ofzo. Ik kijk morgen wel even bij de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een gehele tijd geleden inmiddels verteld ik mijn verhaal over mijn k750i ervaring en dat ik ermee in het zwembad was geduwt. Na een lange tijd te hebben gewacht mocht ik dan eindelijk op kosten van de school deze woensdag een telefoon gaan halen :D! Uiteraard weer de zelfde terwaarde van 400 euro's! Erg tevreden gebruiker nog steeds, hoop nu weer aan het tweaken te kunnen gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

elmo13th schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:16:
Ik weet dat het bij sommige telefoons mogelijk is om divxfilms te kijken (nadat ze geconverteerd zijn naar een kleinere resolutie). Is die mogelijkheid er ook bij de k750I? en wat voor programmaatje heb je daar dan voor nodig?
Zie de startpost
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:25:
Nou net bij phonehouse voor 30 euro de laatste HPM-70 gekocht.

Alleen ik kon nergens een 1GIG Memory stick duo pro vinden.... en als ze ze hadden was het voor 150 euro ofzo. Ik kijk morgen wel even bij de mediamarkt.
512MB kost bij mediamarkt in Duitsland (waar ik langs werk) 89 euro, dus ga er maar niet vanuit dat 1GB goedkoper is dan die 150E

[ Voor 40% gewijzigd door Pubbert op 23-09-2005 15:28 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:44
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:26:
Een gehele tijd geleden inmiddels verteld ik mijn verhaal over mijn k750i ervaring en dat ik ermee in het zwembad was geduwt. Na een lange tijd te hebben gewacht mocht ik dan eindelijk op kosten van de school deze woensdag een telefoon gaan halen :D! Uiteraard weer de zelfde terwaarde van 400 euro's! Erg tevreden gebruiker nog steeds, hoop nu weer aan het tweaken te kunnen gaan...
Haha bij mij deze week hetzelfde. Had de kosten van de telefoon verhaald op een ander(was ermee de zee ingelopen) en kreeg 370 euro op m'n rekening deze week van die verzekering. Gelijk een nieuwe gekocht. Had de Memorystick expres niet meegestuurd waardoor ik er nu twee heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Welke Java versie moet ik nu downloaden om via Opera mini te kunnen inetten? Ik zie door de bomen op de Javasite het goede bos niet meer.

Oh, standaard werd 1.44 aangeboden als server versie, nu heb ik wél de goede (1.42) gevonden in hun archief :P

[ Voor 30% gewijzigd door Pubbert op 23-09-2005 15:40 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:54

n00bs

Het is weer Zomer!

BarôZZa schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:31:
[...]

Haha bij mij deze week hetzelfde. Had de kosten van de telefoon verhaald op een ander(was ermee de zee ingelopen) en kreeg 370 euro op m'n rekening deze week van die verzekering. Gelijk een nieuwe gekocht. Had de Memorystick expres niet meegestuurd waardoor ik er nu twee heb >:)
Ik zou dan gewoon een nieuw abbo afsluiten met gratis W800/K750. Dan maak je nog winst ook EN heb je gratis belminuten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Thund3r schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:27:

512MB kost bij mediamarkt in Duitsland (waar ik langs werk) 89 euro, dus ga er maar niet vanuit dat 1GB goedkoper is dan die 150E
Volgens pricewatch: Memory Stick Pro Duo 1GB (Sony) moet je de 1GB versie MS pro duo voor een prijs vanaf EUR 80,- ex verzendkosten kunnen halen bij diverse winkels.

Not dus voor Thund3r: MS's niet in DLD gaan halen, maar gewoon lekker op Hollandse bodem blijven ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thund3r schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:27:
[...]

Zie de startpost

[...]

Nou hier bij de Mediamarkt in Amsterdam, had me broer er 1 voor 95 euro. Dus duitsland is gewoon duurder mischien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

* SnoeiKoei heeft een 1gig Sandisk MS Duo Pro gekocht via een inkoopactie (punt net), 88,61 euries inclusief verzending.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 512mb sandisk pro duo kaart voor 53 euro gekocht bij mnm computers. 1 Gb is daar geloof iets van 109 euro.
Mediamarkt is duur met geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Heeft iemand problemen met Sync Station overigens? Ik had nog Xtend Connect op mijn PC staan van mijn oude T610, beetje brakke software maar werkte ook met de K750i. Had er alleen genoeg van dat Xtend crashte, dus toch maar de K750i Sync Station gepakt uit de PC Suite. Die doet alleen helemaal nix :/ Maakt niet uit welke ik pak - Settings, Synchronise, Advanced sync -- er gebeurt gewoon helemaal nix, er start niet eens wat :(

/edit: ooo nice, nix van die S/E software doet het op deze PC, de File Manager ook niet |:( alleen de "nuttige" software, zoals de MMS Home Studio, doet het...

[ Voor 17% gewijzigd door PowerFlower op 23-09-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn k750i kreeg een maand geleden problemen met de joystick, heb de telefoon naar dynafix gebracht. Nu zeggen zei dat het vochtschade is, terwijl ik zeker weet dat dat niet het geval is. Kan ik hier iets tegen doen zodat het toestel of gerepareerd wordt of vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:14

Wokker

De avond wokkel

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 16:14:
Mijn k750i kreeg een maand geleden problemen met de joystick, heb de telefoon naar dynafix gebracht. Nu zeggen zei dat het vochtschade is, terwijl ik zeker weet dat dat niet het geval is. Kan ik hier iets tegen doen zodat het toestel of gerepareerd wordt of vervangen?
Ik heb een ooit eens soort gelijk probleem gehad met mijn digitale camera. Ik heb toen ook contact gehad met de consumenten bond. Ik ga er van uit dat je telefoon redelijk nieuw is en dat dan het zelfde opgaat als wat de consumenten bond tegen mij zei. Is dat zei eerst moeten bewijzen dat het jou fout is dat het stuk is. inplaats van dat jij moet bewijzen dat het niet jou schuld is. Dit is in de wed zo geregeld hoe het precies zat weet ik niet meer. Maar mischien heb je zelf of je ouders wel een abbo bij de consumenten bond en kan je bij hun advies in winnen!

suc6 er mee

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thund3r schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:48:

[afbeelding]

Hij is verder geinstalleerd en ik kan hem opstarten, maar PC Suite vind vervolgens mn GSM niet (BT en USB) MyPhoneExplorer vind hem wel prima (via BT én USB)

Zou ik nu geen problemen met updaten kunnen krijgen? Ik wil niet mn K750 vernietigen door een fout in mn programmatuur tijdens de firmware update :{
Is een "sleutel" probleem, heb hier al diverse keren op het forum over gepost maar nooit een reactie over gehad.
Volgens SE moest ik met de alle beveiliging van m'n pc uit vanaf hun website de Pc suite downloaden en dan zou het weg zijn. Dus echt niet.
Als je duits goed genoeg is moet je deze pagina maar eens aanklikken:
http://66.249.93.104/sear...ge%3D3+fmgrobex.dll&hl=nl
Zelf werk ik dus met de kabel en MyphoneExplorer, want die doet het wel prima!
Van de klantenserv. van SE kreeg ik via een van hun techneuten uiteindelijk dan nog deze site, waar
ik niks mee kon verder, meschien jij wel:
http://www.cryer.co.uk/br...l_nt_rgsvrfld80070005.htm
Als allerlaatse contact op mijn vraag om me te helpen omdat het alle niet baatte, kreeg ik dit mailtje waar voor SE de kous mee af was. Niemand schijnt het te weten!
Ik hoop dat er nu eindelijk eens meer mensen reageren met dit probleem, er moeten er toch veel meer zijn(!?).

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Helaas hebben wij ook geen andere oplossing, zoals ik u reeds eerder vertelde, heb ik bij mij thuis zelf de firewall en virusscan uitgeschakeld, en toen geinstalleerd, weliswaar kreeg ik aan het einde van de installatie van de software, dezelfde fout. Ik heb toen de pc gewoon geherstart, en bij mij functioneerde de software perfect.

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

Ronald van der Voort
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

:?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:17:
[...]

Ik heb iets dergelijks ook gehad. Het probleem heb ik kunnen oplossen door simpelweg mn ProDuo kaart even op te poetsen. K heb 2 kaarten van 64mb (foutje dealer) en eentje daarvan is ooit nat geworden. Deze heeft problemen met herkennen van bestanden.

Als hij blijft kuren moet je maar eens een kaart van iemand anders proberen.
eventjes eruit gehaald geblazen schoongemaakt etc. en mediaplayer loopt nog steeds telkens bijna vast :) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:14

Wokker

De avond wokkel

Ik loop nu al 3 uur te kloten om een mp3 van me computer op me telefoon af te spelen. ik snap er nisk van bestanden netjes in de map mp3 gezet
maar ik kan ze vervolgens niet openen met de media player(ik weet het is vast al vaker gevraagd, maar kan het nergens terug vinden) wie helpt me uit d ebrand ?

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je eigenlijk op de SE site zien wat nou de nieuwste Firmware versie is? Want ik zie nergens staan welke versie het nieuwste is.

Me D750i heeft versie R1J002, en als ik hem wil updaten zegt hij dat ik al de nieuwste versie firmware heb...en als ik dan doe, Update toch. Dan blijft hij gewoon zelfde versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Wokker schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 16:33:
Ik loop nu al 3 uur te kloten om een mp3 van me computer op me telefoon af te spelen. ik snap er nisk van bestanden netjes in de map mp3 gezet
maar ik kan ze vervolgens niet openen met de media player(ik weet het is vast al vaker gevraagd, maar kan het nergens terug vinden) wie helpt me uit d ebrand ?
Trek je datakabel eruit. Als die er nog in zit, kan je telefoon de memorystick niet benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:56:
Oh shit! Ik dacht dat de sms gewoon van me bundel af gingen :( Ik heb achteraf gezien echt spijt dat ik een contract met Telfort heb afgsloten. Als ik dat had geweten had ik dat nooit gedaan. Nu zit ik er 2 jaar aan vas :| Zou ik mijn abbo nog kunnen ontbinden/verbreken? De overeenkomst gaat in per 4-07-2005 en mijn startdatum is 4-10-2005 Ik denk dat ik de lul ben met me abbo.

Maarja had ik maar beter op moeten letten |:(
Je zegt het zelf al.....eigen schuld.
Ik snap niet dat mensen niet eerst goed kijken welk abonnement het beste bij hun belgedrag past, maar meteen lopen te geilen op de telefoon die ze erbij krijgen.
Heb je je nummer geporteerd (je oude nr meegenomen naar je nieuwe telfort abonnement) ?
Dan kun je volgens mij niet meer ontbinden, bij Vodafone en KPN niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Amphora schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:06:
Heb net firmware update gedaan maar nu is alles in het engels. Nederlands is ook niet te selecteren als telefoon taal... Weet iemand een oplossing? Heb gewoon update gedaan via nederlandse SE site.
Sterker nog, volgens mij heb ik de W800 firmware erop gekregen? Althans, als ik standaard thema selecteer dan is alles oranje en heb ik een walkman animatie op m'n desktop. Foutje bij SE?
Als hij nou nederlands was.....

[ Voor 4% gewijzigd door amphora op 23-09-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 13:01
heeeeys Ik zit er over te denken om een K750 te kopen alleen is hij er nog niet (goedkoop) met preypay :? Ik heb al het een en andere rondgekeken maar nog niks gevonden :(
Weet een van jullie of hij al uit is met prepay?? Abbo is voor mij te duur en niet logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn telefoon proberen te updaten echter vond ik het blijkbaar iets te onduidelijk.. na alles volledig te hebben geinstalleerd en updaten kreeg ik via de SE website een scherm dat je taal mag kiezen en zo verder. Ik had tijdens deze keuzemogelijkheid de kabel van de USB eruit getrokken. Zo gaf het programma al een error met usb error, kan niet connecte... dus ik zet mijn telefoon gewoon aan verder volgens de instructies en kies taal.. maar kon alleen kiezen uit engels.

Nu plug ik mijn telefoon opnieuw aan de computer en herkent hij mijn telefoon als een w800 en werkt niet met de k750i usbdrivers... nu kan ik dus niet meer in mijn telefoon komen. Ik heb al geprobeerd hem opnieuw te gaan updaten, echter herkende hij ook hier mijn telefoon niet meer..

Iemand nog tips of ben ik nu ik hem net 2 dagen heb al weer rijp gemaakt voor retour zending..

// na de vorige post te hebben gelezen, ik heb ook als ik mijn telefoon op default zet de oranje w800 theme.. :/ maarja daar heb ik dus niks aan als ik mijn telfoon niet meeer herkenbaar krijg..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@Amphora: Heb je nu ook flightmode dan???

[ Voor 14% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-09-2005 17:19 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Khoor t wel weer, je moet niet updaten wanneer er een update is, want in 90% van de gevallen gaat het mis. En soms wordt het er niet beter van.

* GGS_206 is nog blij, dat er geen update voor de W800i is ;)

Alhoewel BT soms wel vastloopt, dus maggie der wel komen :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:18:
Ik heb zojuist mijn telefoon proberen te updaten echter vond ik het blijkbaar iets te onduidelijk.. na alles volledig te hebben geinstalleerd en updaten kreeg ik via de SE website een scherm dat je taal mag kiezen en zo verder. Ik had tijdens deze keuzemogelijkheid de kabel van de USB eruit getrokken. Zo gaf het programma al een error met usb error, kan niet connecte... dus ik zet mijn telefoon gewoon aan verder volgens de instructies en kies taal.. maar kon alleen kiezen uit engels.

Nu plug ik mijn telefoon opnieuw aan de computer en herkent hij mijn telefoon als een w800 en werkt niet met de k750i usbdrivers... nu kan ik dus niet meer in mijn telefoon komen. Ik heb al geprobeerd hem opnieuw te gaan updaten, echter herkende hij ook hier mijn telefoon niet meer..

Iemand nog tips of ben ik nu ik hem net 2 dagen heb al weer rijp gemaakt voor retour zending..

// na de vorige post te hebben gelezen, ik heb ook als ik mijn telefoon op default zet de oranje w800 theme.. :/ maarja daar heb ik dus niks aan als ik mijn telfoon niet meeer herkenbaar krijg..
heb ff software check:
geeft aan bij model: k750i
geeft aan bij software:R1N035

//update: ik downloadde ff de w800 drivers die in de starpost staan.. en hij doet t :| het is wonderbaarlijk gewoon een halve w800 ofzo.. echt wazige zoooi.. helaas ook nog alles engels.. enzo.. hou jullie op de hoogte..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

SnoeiKoei schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:19:
@Amphora: Heb je nu ook flightmode dan???
Volgens mij niet. Althans, kan het niet vinden. Waar zou je die optie moeten zien?
Als ik em aan m'n PC koppel met de USB kabel zegt XP wel nieuwe hardware gevonden: W800 :?

[ Voor 19% gewijzigd door amphora op 23-09-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Hee nog even een vraagje;
ik wil misschien de laatste firmware downloaden, maar zijn er eigelijk nadelen
aan de laatste firmware vergeleken met de éérste firmware (het orgineel, ik heb er
nog nooit iets mee gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amphora schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:34:
[...]

Volgens mij niet. Althans, kan het niet vinden. Waar zou je die optie moeten zien?
Als ik em aan m'n PC koppel met de USB kabel zegt XP wel nieuwe hardware gevonden: W800 :?
gebruik dan de w800 drivers.. ik heb t ook zoals je ziet.. ze zijn niet helemaal wijs bij SE.. maar dan kun je iig weer in je telefoon.. miss ook opneiuw updaten.. heb ik nog niet geprobeerd.. Drivers staan in startpost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Amphora schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:34:
[...]

Update: Heb SE gebeld en daar vertelde iemand me dat ze momenteel bezig zijn met de firmware versies op de site. Het schijnt inderdaad zo te zijn dat ik een W800 firmware heb gekregen (maar zonder flightmode) en dat het ook inderdaad in het engels is. Als ik ergens volgende week ofzo weer ga updaten is de kans groot dat het weer normaal zou moeten zijn.
Ach ja, dan maar ff weekje in het engels.
P.S. Ik heb al een tweede keer de update gedaan maar met zelfde resultaat.

[ Voor 10% gewijzigd door amphora op 23-09-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speed-Searcher schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:17:
heeeeys Ik zit er over te denken om een K750 te kopen alleen is hij er nog niet (goedkoop) met preypay :? Ik heb al het een en andere rondgekeken maar nog niks gevonden :(
Weet een van jullie of hij al uit is met prepay?? Abbo is voor mij te duur en niet logisch.
Los kost hij 357 euro ofzo. Dus met prepay zal het ook wel rond die prijs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amphora schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:40:
[...]

Update: Heb SE gebeld en daar vertelde iemand me dat ze momenteel bezig zijn met de firmware versies op de site. Het schijnt inderdaad zo te zijn dat ik een W800 firmware heb gekregen (maar zonder flightmode) en dat het ook inderdaad in het engels is. Als ik ergens volgende week ofzo weer ga updaten is de kans groot dat het weer normaal zou moeten zijn.
Ach ja, dan maar ff weekje in het engels.
P.S. Ik heb al een tweede keer de update gedaan maar met zelfde resultaat.
aaah dankjewel.. dan weet ik ook meteen wat ik er mee moet.. naja dan maar ff een weekje met een w800 qua pc herkenning dan ;)! En voor de post hierboven hij kost nu 399,99 los.. heb er woensdag nog 1 gehaald op kosten van school, schadevergoeding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:44
n00bs schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:45:
[...]

Ik zou dan gewoon een nieuw abbo afsluiten met gratis W800/K750. Dan maak je nog winst ook EN heb je gratis belminuten >:)
Ik had geen zin in hogere maandlasten. Bovendien heb je dan weer twee nummers, verschillende abo's(heb nu 1jarig vodafone) etc.

Die 370 euro is anders binnen notime toch weer op en dan kan ik vervolgens een jaar lang 30 euro extra per maand dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, ik heb net de firmware geupdate van me k750i, maar nu kan ik alleen Engelse taal kiezen, heb ik wat fout gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:58:
He, ik heb net de firmware geupdate van me k750i, maar nu kan ik alleen Engelse taal kiezen, heb ik wat fout gedaan?
zie een aantal posts hierboven.. probleem is al uitgelegd en tevens ook opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Misschien een domme vraag, maar... ik kan nergens vinden hoe ik SMSjes van mijn telefoon op mijn PC kan opslaan :? In de file manager zie ik alleen Java games en applicaties, en thema's en zo. :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik de MyPhoneExplorer, kan je vinden in de startpost. (ik weet niet of het alleen aan mij ligt maar als dat programma bij jou niet via bluetooth werkt doe het dan via de USB kabel, com8)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owkeej, ik heb die 64MB memory card dus alweer stuk
ik kaartje in mn cardreader gedaan, duurt ff voordat alle mappen zichtbaar zijn. daarna foto's kopieren, krijg k melding "kan niet van bronbestand lezen".
ik kaartje in mobiel gedaan en via datakabel proberen, precies t zelfde.
ik met de telefoon zelf kijken, en ales kan gewoon gevonden worden
Had ik ook last van.. bij mij hielp het om hem te formateren (wel ff de bestanden/folders backuppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
owkeej, na anderhalf uur toch mn post dan :P

k heb strax ff HDtune op mn memory stick losgelate. k schrok me kapot toen k het resultaat zag :o
Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/daniel_kunst/got/Memorystick.png

dit alles al na ongeveer 2 maanden, dat is toch niet normaal :?
nu hopen dat de garantie die bij mn toestel zat ook voor dit kaartje geld...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 21:35:
owkeej, na anderhalf uur toch mn post dan :P

k heb strax ff HDtune op mn memory stick losgelate. k schrok me kapot toen k het resultaat zag :o
[afbeelding]

dit alles al na ongeveer 2 maanden, dat is toch niet normaal :?
nu hopen dat de garantie die bij mn toestel zat ook voor dit kaartje geld...
waar heb je dit programma vandaan? dan zal ik ook is mijn 64mb scannen, en een 256MB duo pro van sony die ik vanmiddag heb gekocht.

edit: heb het al, was google vergeten, nu even testen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 21:42:
[...]

waar heb je dit programma vandaan? dan zal ik ook is mijn 64mb scannen, en een 256MB duo pro van sony die ik vanmiddag heb gekocht.
http://www.hdtune.com/ het progje is eigenlijk bedoeld voor harddisks, maar werkt ook perfect voor flash drives ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 21:43:
[...]

http://www.hdtune.com/ het progje is eigenlijk bedoeld voor harddisks, maar werkt ook perfect voor flash drives ;)
toch nog bedankt, hij is nu de 256MB aan het scannen met 0.3mb/sec is dat normaal? :X (het is zelfs een pro kaart)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 21:47:
[...]

toch nog bedankt, hij is nu de 256MB aan het scannen met 0.3mb/sec is dat normaal? :X
hij deed over mijn 64 mb kaartje ook bijna 3 kwartier. das 0,03 MB/ sec 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 21:50:
[...]

hij deed over mijn 64 mb kaartje ook bijna 3 kwartier. das 0,03 MB/ sec 8)7
whehe ik dacht al omdat ik 3.1mb/sec op je plaatje zie staan :o , ik laat hem dan maar scannen en post me resultaten zo snel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik denk dat dat programma een beetje raar is, ten eerste staat er 471mb ipv 256, en het lijkt me een beetje onwaarschijnlijk dat 2 derde van de blocks damaged zijn...

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~vijve146/256mbhdscan.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
hhmm.., volgens mij wordt dat kaartje niet helemaal goed herkent, heb je m gescand met kaartje in je mobiel, of met kaartje in een cardreader ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 21:58:
hhmm.., volgens mij wordt dat kaartje niet helemaal goed herkent, heb je m gescand met kaartje in je mobiel, of met kaartje in een cardreader ?
in m'n mobiel, heb geen cartreader. ik scan nu de 64mb met quick scan aangevinkt dat gaat tot nu toe beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaar. krijg nu hetzelfde soort resultaat als de 256 MB. ik denk dat het eraan ligt dat het programma denkt dat de kaart 64 mb is maar hij is eigenlijk maar 61 mb, die 3mb geeft hij dan als rood aan lijkt me. maar zo te zien is jouw kaart dus best wel beschadigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Thund3r schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:48:

[afbeelding]

Check ook ff deze site (in aanvulling op mijn reactie van vrijdag 23 september 2005 16:24):

http://www.esato.com/boar...opic.php?topic=103382&r=a

Iemand hier die hier meer van weet? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:42
Het zal misschien aan mij liggen maar ik kan vanuit Safari (2.0.1) al ruim een week niet de firmware downloaden van de SE site.

Ik krijg al ruim een 404 error als ik de link van de startpost klik en vervolgens doorklik. Vervolgens lees ik hier allemaan reply's van mensen die het wel gedaan hebben.....

Hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Omdat het niet werkt op osx. Kennelijk denkt SE dat de hele wereld windows gebruikt en moeten jij en ik noodgedwongen terug grijpen naar een windowzbak.

Hele firmware update proces is ook gewoon zwaar klote. Stuk of 5 dingen moet je installeren en dan maar hopen dat het goed gaat. Echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
  • Laatst online: 08:42
Ja, maar waarom niet eens downloaden.
Geef dat dan gewoon aan denk ik dan en kom niet met zo'n domme 404 aanzetten...

De enige PC bak die ik heb staan op de zaak is om onze grootformaat aan te sturen en die heb heeft geen internet verbinding...

Nouja, dan niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 15:37
Gebruikt iemand van jullie de MobiTrack Pro navigatie software op z'n K750? Het ziet er namelijk wel oke uit, maar de demo op hun site (www.unteh.com) werkt volgens mij niet op de K750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:59
Kijk ik zojuist naar mijn RMA-status bij Dynafix, zie ik dat mijn K750i vandaag is omgeruild en verzonden. Afgelopen dinsdag (20/9) kreeg de reparatie de status 'omruil', dus het omruilen is nog relatief snel gegaan. Hopelijk krijg ik hem morgen nog, anders wordt het dus maandag of dinsdag.

Heb het toestel op 8 september jl. afgegeven en nu dus met een omruiling afgerond. Hopelijk werkt het nieuwe toestel wel naar behoren.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:57

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Even over BT op de K/D750i en W800i:

In de nieuwste firmware zijn NIET alle problemen met BT opgelost, er komt nog een andere firmware die speciaal de BT problemen als disconnecten van headsets en carkits op lost.
Het blijkt dat de BT2.0 specificatie o.a. inhoudt dat hij meerdere connecties tegelijk af kan handelen en dat hij regelmatig scant naar andere BT devices.
Tijdens die scans (elke 10-15 min.) kan een headset of carkit de verbinding verbreken, omdat hier meestal BT1.1 of 1.2 in zit.
Een workaround is BT instellen op 'zuinig', met die instelling maakt hij maar 1 verbinding tegelijk en dat werkt kennelijk stabieler :)
SE heeft inmiddels met een nieuwe firmware testen uitgevoerd en gebleken is dat BT headsets 7 dagen achtereen met de 3 foons verbonden bleven!
Ik heb een BT2.0 stick in m'n pc zitten en ik kan een hele dvd/MP4 (80MB) via BT overbrengen zonder dat dit verkeerd gaat.
Ook verschillende cd's (met een eigen dir) kan ik probleemloos via BT verzenden :)
Ik denk dat het met de 'zuinige' instelling beter zal gaan met de bestandoverdracht, echter gebruik ik m'n BT1.2 stick niet meer, dus ik heb dit niet getest.
Ik plaats dit stuk ook even in m'n mooie BT topic ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:08
Net mijn W800i ontvangen en zeer tevreden 8)

Dinsdag was de bestelling verwerkt bij 2call.nl, maar er zou een 1-2 weken levertijd zijn.
Maar schijnbaar toch eerder leverbaar want donderdag werd ie verzonden en dezelfde dag om 12:00 uur stonden ze voor de deur met mijn pakketje _/-\o_

Nu wil ik eigenlijk wel wat meer games op de gsm zetten, maar ik weet niet welke games erg leuk zijn dus wat tips zou ik erg op prijs stellen.

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:08:
Thund3r schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:48:

[afbeelding]

Check ook ff deze site (in aanvulling op mijn reactie van vrijdag 23 september 2005 16:24):

http://www.esato.com/boar...opic.php?topic=103382&r=a

Iemand hier die hier meer van weet? B)
Locate atl.dll, generally found in “C:\WINNT\system32” or “C:\WINDOWS\system32”.
  • Open the command-line prompt
  • Start Menu/Run
  • type “cmd”
  • press “ENTER”
  • Using the atl.dll filename and path, call regsvr32, i.e. at the command-line prompt, type:
  • regsvr32 “C:\WINNT\system32\atl.dll”
  • press “ENTER”
  • You should see a regsvr32 window, confirming success: Close it.
Beetje beter googlen had wel gemogen hoor ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:58
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 21:47:
[...]

toch nog bedankt, hij is nu de 256MB aan het scannen met 0.3mb/sec is dat normaal? :X (het is zelfs een pro kaart)
Als het kaartje nog in je mobiel zit wel, de K750i/W800i kan maar +/- 300 KB/s over de datakabel pompen :)

Als ik de 512 MB uit m'n W800i in een USB 2.0 cardreader stop krijg je dit resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/66855/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/66856/full.png
(access time is dus 1.1ms ;))

Via m'n Cellink BTA-6030 BT 2.0 Class 1 dongle haal ik maar 20/30 KB/s, wat ook de max van de telefoon is :)

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:54

n00bs

Het is weer Zomer!

20/30KB/sec :? dat is veel te weinig voor een BT v2.0 telefoon! dat haalt mijn D500 nog met een crappy BT dongle

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Sir_Killalot schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 01:10:
[...]

Via m'n Cellink BTA-6030 BT 2.0 Class 1 dongle haal ik maar 20/30 KB/s, wat ook de max van de telefoon is :)
Dat zal toch niet, ik zit op ruim 43KB/s met dezelfde BT stick (en de nieuwste Toshiba drivers) ;)
Oh ja, de BT2.0 van SE heeft de snelheid van BT1.2 en de functionaliteit van BT2.0 O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Speedy-Andre op 24-09-2005 01:25 ]

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:58
Dan geeft MyPhoneExplorer het misschien niet goed door?

Had gezien dat andere ook maar rond de 30 KB/s hadden, maakt het voor de snelheid nog uit welke driver je gebruikt ? :)

(heb het trouwens maar met 1 MP3 file van 5 MB geprobeerd dus misschien haalt ie een andere keer wel 40 KB/s)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Sir_Killalot schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 01:32:
Dan geeft MyPhoneExplorer het misschien niet goed door?

Had gezien dat andere ook maar rond de 30 KB/s hadden, maakt het voor de snelheid nog uit welke driver je gebruikt ? :)

(heb het trouwens maar met 1 MP3 file van 5 MB geprobeerd dus misschien haalt ie een andere keer wel 40 KB/s)
Ik heb het met de drivers van de cd (oud) en de nieuwste geprobeerd, dit maakte voor de snelheid weinig uit.
Met send to BT (submenu van Toshiba) heb ik deze snelheid behaald.

Verwijderd

Locate atl.dll, generally found in “C:\WINNT\system32” or “C:\WINDOWS\system32”.
  • Open the command-line prompt
  • Start Menu/Run
  • type “cmd”
  • press “ENTER”
  • Using the atl.dll filename and path, call regsvr32, i.e. at the command-line prompt, type:
  • regsvr32 “C:\WINNT\system32\atl.dll”
  • press “ENTER”
  • You should see a regsvr32 window, confirming success: Close it.
Beetje beter googlen had wel gemogen hoor ;)[/quote]

Wat ik ook probeer ik krijg deze melding:
Het in het geheugen laden van de bibliotheek ( C:\WINNT\system32\atl.dll) is mislukt - kan opgegeven module niet vinden :'(
suggesties? Thnx voor je hulp alvast, SE laten het gewoon afweten. _/-\o_
Heb echt wel gegoogeld hoor en er zijn er nog meer die dit hebben (ook in het W800 topic, abcor2003, maandag 15 augustus 2005 14:31) niemand reageert echter.
Het enige wat ik zou kunnen doen is die "handel" wissen, HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Contro l\Class\{36FC9E60-C465-11CF-8056-444553540000}
maar dat durf ik niet want ik heb geen idee meer waar ik mee bezig ben.
(Ben maar een dummy wat betreft computers :? 8)7 |:()

--------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 02:19 ]

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Deze melding komt ook met andere dll's voor, helaas verschilt dit per pc en het hangt mede af van de software die erop staat.
Iemand had het zelfs met een verse XP ....
Heb je directx 9 erop staan trouwens?

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 24-09-2005 02:19 ]

Verwijderd

Volgens mij niet, (mijn zoontje speelt wel veel spellen) maar bij zoeken vind ie hem niet in ieder geval.
Volgens sommige mensen zou je heel windows er opnieuw op moeten zetten om van deze foutmelding af te komen. Dat wil echter liever niet doen nu. Er moet wel een andere manier zijn, maar die is niet bekend.
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik die sony software (soms) alleen met bluetooth kan gebruiken.
Wel tof van je, dat je helpt :) ;) :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 02:47 ]

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het zou misschien kunnen dat de reg melding weg blijft als directx9 erop staat.
De directx versie kun je checken met start\run\dxdiag (geeft info over directx) ;)

Verwijderd

_/-\o_ Yep, helemaal goed, directX 9.0c is op mijn systeem!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 03:01 ]

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Uhhh, wat is helemaal goed, alleen directx of werkt het nu goed nadat je de nieuwste directx erop zette :?

Verwijderd

Goed gegokt dat ie op mijn systeem staat bedoel ik.
De rest is nog hetzelfde! :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 16:41:
Waar kan je eigenlijk op de SE site zien wat nou de nieuwste Firmware versie is? Want ik zie nergens staan welke versie het nieuwste is.

Me D750i heeft versie R1J002, en als ik hem wil updaten zegt hij dat ik al de nieuwste versie firmware heb...en als ik dan doe, Update toch. Dan blijft hij gewoon zelfde versie....
Hoi, mijn D750i heeft firmware versie R1A044,
waarbij het shutter geluid uitkan door middel van geluid simpel uit te zetten is dat ook mogelijk met die firmware ?
Anders update ik hem eens..

Verwijderd

Ja is daar nog steeds mogelijk :)

Ik wil hem naar de nieuwste versie updaten, maar ik denk dat dit de nieuwste versie is voor de D750i :r

Ik dacht dat D750i gewoon zelfde firmware gebruikte als de K750... maarja zo te zien niet.

Verwijderd

@ cubewood en anderen met D750i en misschien K750i
ik kom niet eens verder bij het installeren van de USB Update driver .. (en ik installeer vaak genoeg iets om dat goed te kunnen)
maar dan geeft ie een melding van

het opgegeven bestand bevat niet de benodigde info of zo ( was op andere pc. hier lukt het al helemaal niet)

En dan ga ik toch maar eens naar die site van hun en dan kom ik ook al niet verder hier

Vereisten voor het uitvoeren van een update
Je moet aan deze vereisten voldoen om je toestel te kunnen bijwerken.

Dussse ? hoe kan ik dit oplossen .. ik heb nog de oudste firmware van de D750i terwijl ik hem ongeveer een 2 tot 3 week heb en volgens t-mobile hoort ie te zijn uitgerust met de nieuwste...

Verwijderd

Nu snap ik er helemaal niets meer van,ik probeer te updaten via de NL site van SE, ik had de engelse update al gedaan, krijg geen NL taal geselecteerd. Nu plug ik m'n phone in de PC en zegt ie sony Ericsson W800 detected, hardware moet geinstalleerd worden. WTF? W800? Kheb een K750i, die update die ik gister had was volgens mij ook voor de K750i, anders wordt ie toch wel geblokt. Toestel werkt perfecto verder.

Edit: Ik lees op google dat je K750i kan flashen naar W800i? Is dat die firmware update die ik misschien gedaan heb?

Edit2: De telefoon detecteerd zichzelf wel als K750i in het service menu. Volgens de informatie is de firmware succesvol(nieuwste staat er op). Dus wat nu... Hoe krijg ik die 'w800 driver' op m'n XP pc gepleurd.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 10:38 ]

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 01:10:
[...]

Als het kaartje nog in je mobiel zit wel, de K750i/W800i kan maar +/- 300 KB/s over de datakabel pompen :)

Als ik de 512 MB uit m'n W800i in een USB 2.0 cardreader stop krijg je dit resultaat:

[afbeelding]

[afbeelding]
(access time is dus 1.1ms ;))

ik haal 49KB/s met een simpele sitecom class 2 adapter :>

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:32:
Nu snap ik er helemaal niets meer van,ik probeer te updaten via de NL site van SE, ik had de engelse update al gedaan, krijg geen NL taal geselecteerd. Nu plug ik m'n phone in de PC en zegt ie sony Ericsson W800 detected, hardware moet geinstalleerd worden. WTF? W800? Kheb een K750i, die update die ik gister had was volgens mij ook voor de K750i, anders wordt ie toch wel geblokt. Toestel werkt perfecto verder.

Edit: Ik lees op google dat je K750i kan flashen naar W800i? Is dat die firmware update die ik misschien gedaan heb?

Edit2: De telefoon detecteerd zichzelf wel als K750i in het service menu. Volgens de informatie is de firmware succesvol(nieuwste staat er op). Dus wat nu... Hoe krijg ik die 'w800 driver' op m'n XP pc gepleurd.
downloaden van de SE site....

ps:
58Kb/s met een simpele Mini Dongle van Blue Soleil :)

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 10:55 . Reden: update ]

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Kan iemand mij vertellen wat nou precies het verschil is tussen de w800 en de k750? Het enigste groote verschil dat ik kan vinden is dat de w800 met meer geheugen komt, maar het lijkt me niet dat hij daarom 100 euro duurder is dan de k750. Dus wat zou er nog meer beter aan zijn dan?

Thnx

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

HPM-70 zit bij de W800i standaard bijgeleverd, bij de K750.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:51
De walkman functie, flightmodus, de headset en het frontje zijn de opvallendste verschillen.

Overigens vind ik de flightmodus vrij brak. Je zou alles met je telefoon moeten kunnen behalve alle draadloze dingen. Echter je kan alleen maar de walkman functie gebruiken. Wat nu als ik in het vliegtuig een spelletje wil doen op me foon, een foto wil maken of de agenda of rekenmachine wil gebruiken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:32:

had dit ook.. lees alstublieft eens een paar posts trug.. 1 pagina trug.. en daar staat alles al hoe dit komt en wat er aan te doen.. :r

Verwijderd

Ik heb net de nieuwste firmware op mijn mobiel (k750i) gezet, maar de taal is nu ineens engels.
Er werd mij niet gevraagd om het kiezen van een taal.

Bij instellingen > Language staat nu ook alleen nog maar english =(

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Tja, een stukje terug in dit topic staat dat SE weet van de update problemen (m.n. bij wie eerder een update heeft gedaan) en dat ze dit in de loop van volgende week opgelost hebben :/
Waarom mensen dan nog steeds hun foon updaten snap ik niet helemaal 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:53:
[...]

downloaden van de SE site....

ps:
58Kb/s met een simpele Mini Dongle van Blue Soleil :)
55KB/s als ik m'n telefoon dichtbij m'n laptop leg :P

Verwijderd

De HPM-70 is nog steeds niet overal verkrijgbaar... heb in Groningen en Assen gezocht.
Heeft iemand een tip waar hij te halen is in het noorden?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Waarom zijn er voor de K750 al iets van 4 firmware updates geweest met video/foto kwaliteit verbeteringen en voor de W800i nog geen een? Of zijn de update van de K750 nodig geweest en zitten ze nu pas op hetzelfde niveau van de W800? (lijkt me sterk..).

Ik ben toch malle pietje niet!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:51
De W800i is pas veel korter uit. :z

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46

-tom-562

Oliesjeik

Heeft iemand nog de URL naar die site waar je een NES-emulator kon downloaden voor de k750/w800? Die was volgens mij wel legaal. Heb de search gebruikt, maar kwam niks tegen.

Vaak bu'j te bang!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Ginz schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:22:
HPM-70 zit bij de W800i standaard bijgeleverd, bij de K750.
Ik had die er ook standaard bij, bij mn K750i :?

We hebben het toch over dit krengetje:

Afbeeldingslocatie: http://www.expansys.at/i/l/l123744.jpg

Niet dat ik hem gebruik, heb een BT headsetje, maar misschien in de toekomst als ik een groter mem. kaartje ga halen dat ik de mp3 functie ga gebruiken :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

-tom- schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:21:
Heeft iemand nog de URL naar die site waar je een NES-emulator kon downloaden voor de k750/w800? Die was volgens mij wel legaal. Heb de search gebruikt, maar kwam niks tegen.
NES emulator<? Dat wil ik ook wel graag weten :)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

-tom- schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:21:
Zoek maar naar vnes 1.2 (J2ME versie), daar is een werkende demo van.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Jesse schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:03:
De W800i is pas veel korter uit. :z
W800/K750 zijn technisch zo ongeveer exact hetzelfe :z

Als er voor de K750 verbeterde cameradrivers zijn dan moet dat niet moeilijk zijn om voor de W800 ook uit te brengen.

Ik ben toch malle pietje niet!

• BackSlash
  • Laatst online: 10:08
Ik zit eraan te denken om een D750i aan te schaffen. Alleen nu is me iets raars opgevallen. Op de T-mobile E-shop kun je er 1 bestellen, maar dan ziet de kleur er heel anders uit dan op de plaatjes uit de startpost.
Zie hier het verschil:

Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Arnie/witklein.jpgAfbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Arnie/blauwklein.jpg

Plaatje uit startpost:
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Arnie/van_alles/wit.jpg
en van T-mobile shop zelf:
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Arnie/van_alles/blauw.jpg

Die van de t-mobile e-shop lijkt gewoon een stuk donderder en blauwer. Ik vind de lichtere mooier, maar nu ben ik bang wanneer ik hem bestel ik de donkere versie krijg....Het vreemde is dat op de sonyericsson site zelf staat dat ie maar in 1 kleur wordt geleverd, maar ik zie duidelijk verschillen....

Is er iemand die de D750i heeft, en kan bevestigen welke kleur nou de juiste is?

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

• MIQ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Thund3r schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:26:
[...]

Ik had die er ook standaard bij, bij mn K750i :?

We hebben het toch over dit krengetje:

[afbeelding]

Niet dat ik hem gebruik, heb een BT headsetje, maar misschien in de toekomst als ik een groter mem. kaartje ga halen dat ik de mp3 functie ga gebruiken :)
Hmm dat is heel vreemd. Officieel zitten er van die normale doppies bij.

Verwijderd

MIQ schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:50:
[...]

Hmm dat is heel vreemd. Officieel zitten er van die normale doppies bij.
< Ik heb die ook hoor, waar Th3nder het over heeft ,kreeg ik er gewoon bij bij de belcompany in de doos.

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Ik heb sinds gisteren de K750i en ik ik vind het echt een top telefoon :)
De software die erbij zat heb ik geinstalleert maar nou staat er een Sony Ericsson File Manager pictogrammetje op m'n bureaublad en dat wil ik niet. Hoe krijg ik dit weg want ik heb echt alles al geprobeerd.

Afbeeldingslocatie: http://img391.imageshack.us/img391/5371/sefm4fl.jpg
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware