Thund3r schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:48:
Ik krijg deze error tijdens het installen van PC Suite, op het einde ong.
[
afbeelding]
Hij is verder geinstalleerd en ik kan hem opstarten, maar PC Suite vind vervolgens mn GSM niet (BT en USB) MyPhoneExplorer vind hem wel prima (via BT én USB)
Zou ik nu geen problemen met updaten kunnen krijgen? Ik wil niet mn K750 vernietigen door een fout in mn programmatuur tijdens de firmware update

Is een "sleutel" probleem, heb hier al diverse keren op het forum over gepost maar nooit een reactie over gehad.
Volgens SE moest ik met de alle beveiliging van m'n pc uit vanaf hun website de Pc suite downloaden en dan zou het weg zijn. Dus echt niet.
Als je duits goed genoeg is moet je deze pagina maar eens aanklikken:
http://66.249.93.104/sear...ge%3D3+fmgrobex.dll&hl=nl
Zelf werk ik dus met de kabel en MyphoneExplorer, want die doet het wel prima!
Van de klantenserv. van SE kreeg ik via een van hun techneuten uiteindelijk dan nog deze site, waar
ik niks mee kon verder, meschien jij wel:
http://www.cryer.co.uk/br...l_nt_rgsvrfld80070005.htm
Als allerlaatse contact op mijn vraag om me te helpen omdat het alle niet baatte, kreeg ik dit mailtje waar voor SE de kous mee af was. Niemand schijnt het te weten!
Ik hoop dat er nu eindelijk eens meer mensen reageren met dit probleem, er moeten er toch veel meer zijn(!?).
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Helaas hebben wij ook geen andere oplossing, zoals ik u reeds eerder vertelde, heb ik bij mij thuis zelf de firewall en virusscan uitgeschakeld, en toen geinstalleerd, weliswaar kreeg ik aan het einde van de installatie van de software, dezelfde fout. Ik heb toen de pc gewoon geherstart, en bij mij functioneerde de software perfect.
U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website
www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Met vriendelijke groeten,
Ronald van der Voort
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 23-09-2005 16:34
]