Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.092 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Payne schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:49:
Ik zit eraan te denken om een D750i aan te schaffen. Alleen nu is me iets raars opgevallen. Op de T-mobile E-shop kun je er 1 bestellen, maar dan ziet de kleur er heel anders uit dan op de plaatjes uit de startpost.
Zie hier het verschil:

[afbeelding][afbeelding]

Plaatje uit startpost:
[afbeelding]
en van T-mobile shop zelf:
[afbeelding]

Die van de t-mobile e-shop lijkt gewoon een stuk donderder en blauwer. Ik vind de lichtere mooier, maar nu ben ik bang wanneer ik hem bestel ik de donkere versie krijg....Het vreemde is dat op de sonyericsson site zelf staat dat ie maar in 1 kleur wordt geleverd, maar ik zie duidelijk verschillen....

Is er iemand die de D750i heeft, en kan bevestigen welke kleur nou de juiste is?
Ik heb de D750i, en het is meer die bovenste, alleen dan met van die puntjes om het scherm heen zoals die onderste.

Het is dus eigenlijk geen van beide precies :P

Afbeeldingslocatie: http://www.gmx.net/images/592/842592,h=420,pd=1,w=346.jpg

Zo is hij :)

Ik vind hem in het echt veel mooier als op fotos :P Mischien wel mooier als de K750i :O

Verwijderd

weet iemand hoe ik herhalende afspraken in de kalender zet en hoe ik afspraken een hele dag kan laten duren? via telefoonboek kunnen er verjaardagen in worden gezet dat weet ik al ;)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

whatzert schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:34:
Ik heb sinds gisteren de K750i en ik ik vind het echt een top telefoon :)
De software die erbij zat heb ik geinstalleert maar nou staat er een Sony Ericsson File Manager pictogrammetje op m'n bureaublad en dat wil ik niet. Hoe krijg ik dit weg want ik heb echt alles al geprobeerd.

[afbeelding]
Met TweakUi :Y)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Danke! hij is weg :)

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:59
Jewie schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:47:
Kijk ik zojuist naar mijn RMA-status bij Dynafix, zie ik dat mijn K750i vandaag is omgeruild en verzonden. Afgelopen dinsdag (20/9) kreeg de reparatie de status 'omruil', dus het omruilen is nog relatief snel gegaan. Hopelijk krijg ik hem morgen nog, anders wordt het dus maandag of dinsdag.

Heb het toestel op 8 september jl. afgegeven en nu dus met een omruiling afgerond. Hopelijk werkt het nieuwe toestel wel naar behoren.
Joepie. Ik heb mijn nieuwe K750i vandaag gekregen. Zoals ik nu kan zien is het probleem hiermee opgelost; de SIM-kaart wordt gelezen bij het opstarten. Gelukkig heb ik van Telfort gratis (na veel aandringen) een nieuwe SIM-kaart gekregen en deze zal na activatie dus geplaatst gaan worden... Dan kan ik in ieder geval niet meer het verwijt krijgen dat het aan mijn oude, versleten SIM zou liggen.

Het toestel voelt ook steviger aan moet ik zeggen. Hij lijkt dus wat beter in elkaar gezet. De software-versie is nog de R1L002 van 30 juni jl. Hopelijk kan ik er nu eindelijk mee uit de voeten. Van mijn oude toestel heb ik slechts enkele dagen plezier beleefd.

Wat mij wel opvalt is dat op mijn MS slechts een aantal foto's staan. Ik heb er veel meer gemaakt, maar deze worden niet weergegeven. Schijnbaar hebben deze op de (oude) telefoon gestaan en zijn nu dus kwijt... Kan dit? Vind ik wel jammer, want er stonden een paar mooie tussen.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 21:20
Speedy-Andre schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 01:55:
[...]

Ik heb het met de drivers van de cd (oud) en de nieuwste geprobeerd, dit maakte voor de snelheid weinig uit.
Met send to BT (submenu van Toshiba) heb ik deze snelheid behaald.
knippert het blauwe lichtje van jouw dongle ook de hele tijd, vind het zelf behoorlijk irri :X
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:53:
[...]

downloaden van de SE site....

ps:
58Kb/s met een simpele Mini Dongle van Blue Soleil :)
met welk programma heb je dat getest? :)

[ Voor 26% gewijzigd door Sir_Killalot op 24-09-2005 16:15 ]

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 16:07:
[...]

knippert het blauwe lichtje van jouw dongle ook de hele tijd, vind het zelf behoorlijk irri :X

[...]

met welk programma heb je dat getest? :)
Yo,1. mij knippert het lichtje wel maar der zit toch niet op alle BT usb dongels een lichtje ?
2. je kan dat heel makelijk zelf testen zonder programma door een bestand van ongeveer 2 mb te versturen naar en/of van je mobieltje.. je kijkt dan zodra der een status van hoever ie is te zien hoeveel kb er al is verplaats dat is het dus ;)

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 16:21:
[...]

Yo,1. mij knippert het lichtje wel maar der zit toch niet op alle BT usb dongels een lichtje ?
2. je kan dat heel makelijk zelf testen zonder programma door een bestand van ongeveer 2 mb te versturen naar en/of van je mobieltje.. je kijkt dan zodra der een status van hoever ie is te zien hoeveel kb er al is verplaats dat is het dus ;)
Maar dat ding knippert als een geflipte stroboscoop zelf als er niks mee verbonden is, als het normaal is doe ik er wel gewoon wat overheen :)

Dat snap ik, maar zie liever constant de KB/s zoals bij MyPhoneExplorer ;)

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 16:26:
[...]

Maar dat ding knippert als een geflipte stroboscoop zelf als er niks mee verbonden is, als het normaal is doe ik er wel gewoon wat overheen :)

Dat snap ik, maar zie liever constant de KB/s zoals bij MyPhoneExplorer ;)
Bij staat het lichtje ook aan als een keertje in het jaar de pc uit staat..
maar knipperen zonder dat er iets mee gebeurt is niet normaal..
Stop hem achter je pc of Doe er een dik iets overheen..

2. dat snap ik ook lijkt mij ook wel leuk..
maar dat weet ik niet..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 16:32:
[...]

Bij staat het lichtje ook aan als een keertje in het jaar de pc uit staat..
maar knipperen zonder dat er iets mee gebeurt is niet normaal..
Stop hem achter je pc of Doe er een dik iets overheen..

2. dat snap ik ook lijkt mij ook wel leuk..
maar dat weet ik niet..
mijn dongle knippert ook als er niets mee gebeurd, die van m'n pa en broertje ook dus dat is gewoon normaal.

Verwijderd

Weet iemand waarvoor dat glimmende ding (rond spiegeltje) onder de lens van je camera voor is en of het erg is als dat krast, (bij de k750i zit dat n.l beschermt maar bij de d750i en de w800i niet).
Lijkt me dat het een functie heeft (!?) :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 16:46:
Weet iemand waarvoor dat glimmende ding (rond spiegeltje) onder de lens van je camera voor is en of het erg is als dat krast, (bij de k750i zit dat n.l beschermt maar bij de d750i en de w800i niet).
Lijkt me dat het een functie heeft (!?) :/
Dan kan je van jezelf een Foto maken, als je jezelf in dat spiegeltje ziet....

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jewie schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:44:
[...]

Joepie. Ik heb mijn nieuwe K750i vandaag gekregen. Zoals ik nu kan zien is het probleem hiermee opgelost; de SIM-kaart wordt gelezen bij het opstarten. Gelukkig heb ik van Telfort gratis (na veel aandringen) een nieuwe SIM-kaart gekregen en deze zal na activatie dus geplaatst gaan worden... Dan kan ik in ieder geval niet meer het verwijt krijgen dat het aan mijn oude, versleten SIM zou liggen.
Mijn sim is ook van het voor O2 tijdperk en toch wel redelijk versleten. En ik vroeg dus laatst of ik niet een nieuwe kon krijgen. Maar dat kon dus alleen tegen betaling. Ik zit verdorie al 4 jaar bij telfort, dan kan er toch wel een keer een nieuwe vanaf. Naja het is nog niet nodig, want hij doet het nog, maar toch:
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat je een gratis nieuwe sim kreeg?
Wat mij wel opvalt is dat op mijn MS slechts een aantal foto's staan. Ik heb er veel meer gemaakt, maar deze worden niet weergegeven. Schijnbaar hebben deze op de (oude) telefoon gestaan en zijn nu dus kwijt... Kan dit? Vind ik wel jammer, want er stonden een paar mooie tussen.
Dat kan zeker, want je hebt 34 mb intern geheugen, dus daar kunnen best wat foto's op staan. Helaas dus...

Verwijderd

O.k. da's duidelijk, mmmh, simpel maar effectief. En dat kleine ronde gaatje weet je waar dat voor is, rechts naast de lens (D750i/W800i), is voor autofocus? :/

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
eeejz ik heb net de nieuwste firmware geinstalleerd, de r1n035 voor de k750i, maar nou heb ik m in het engels. Weet iemand waar ik de nederlandse versie kan vinden van deze firmwareversie?

Verwijderd

fanste schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:08:
eeejz ik heb net de nieuwste firmware geinstalleerd, de r1n035 voor de k750i, maar nou heb ik m in het engels. Weet iemand waar ik de nederlandse versie kan vinden van deze firmwareversie?
zie blz 36 van dit topic, met name:
zaterdag 24 september 2005 11:45
Door: Speedy-Andre
:Z

• fanSte
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:11:
[...]

zie blz 36 van dit topic, met name:
zaterdag 24 september 2005 11:45
Door: Speedy-Andre
:Z
ow sorry had ik over t hoofd gezien, nou hoop ik dat SE het inderdaad deze week krijgen opgelost.

Verwijderd

of pagina 34 bovenaan.. begin er ondertussen moe van te worden :|

• fanSte
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:20:
of pagina 34 bovenaan.. begin er ondertussen moe van te worden :|
ik heb een bril, maar volgens mij heb ik een nieuwe nodig :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 16:53:
O.k. da's duidelijk, mmmh, simpel maar effectief. En dat kleine ronde gaatje weet je waar dat voor is, rechts naast de lens (D750i/W800i), is voor autofocus? :/
Is je speaker :O

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:00
Neeh man, dat is niet zo. Dat stukje uit dat rondje van de lens is toch de speaker doorgang?

Verwijderd

paazei schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:49:
[...]

Neeh man, dat is niet zo. Dat stukje uit dat rondje van de lens is toch de speaker doorgang?
Ja dat rubber met dat gaatje? Zeg ik toch :p

Verwijderd

Ik bedoel dat hele kleine ronde gaatje rechts, schuin onder van de lens.
De speaker(opening) is de langwerpige opening (langwerpige uitsparing) onder. :/

Verwijderd

http://img171.imageshack.us/img171/5605/telefoon5sx.jpg

Dat is mijn speaker hoor! ALs ik me oor erbij houd hoor ik toch echt daar me muziek uitkomen :P

Wat bedoel jij dan voor gaatje?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:30:
http://img171.imageshack.us/img171/5605/telefoon5sx.jpg

Dat is mijn speaker hoor! ALs ik me oor erbij houd hoor ik toch echt daar me muziek uitkomen :P

Wat bedoel jij dan voor gaatje?
Dat gaatje wat jij met je pijl aanwijst bedoel ik!
De kleine langwerpige uitsparing onder is n.l. de speaker, (kijk maar eens met een vergrootglas)
doordat het zo dicht bij dat ronde gaatje zit lijkt het of daar de muziek uitkomt! ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:38:
[...]

De kleine langwerpige uitsparing onder is n.l. de speaker, (kijk maar eens met een vergrootglas)
doordat het zo dicht bij dat ronde gaatje zit lijkt het of daar de muziek uitkomt! ;)
voor externe antenne, in auto ed

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:47:
[...]

voor externe antenne, in auto ed
Dat denk ik niet. Weet ook niet wat het wel is, maar de K750i heeft 't iig niet....en ze zijn toch echt allemaal 'tzelfde....

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:19:
[...]

Dat denk ik niet. Weet ook niet wat het wel is, maar de K750i heeft 't iig niet....en ze zijn toch echt allemaal 'tzelfde....
de K750i heeft dit denk ik wel, in dat hele zilveren vlak van de camera is rechtsboven en halve ovaal "uitgesneden", ik denk dat dit het is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:38:
[...]

Oja ik zie het :P

Mischien is het de mic voor als je een filmpje maakt met de camera?

Verwijderd

het is iig geen mic voor filmpjes, dat is gewoon dezelfde als tijdens het bellen. het zou niet eens kunnen aangezien er bij de k750i een plaatje overheen zit (vergelijk de toestellen maar is, zit op de zelfde plek).

• cougare
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 09:50
Das voor carkit antenne

dat rubbertje kan je eruit prutsen en dan zie je de aansluiting voor de externe antenne (geelachtig)

[ Voor 70% gewijzigd door cougare op 24-09-2005 19:43 ]

Verwijderd

Thnx cougare en Lolindir, nu weten we waar het voor is!
Zou het echt niet geweten hebben. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 19:54 ]

Verwijderd

Hey!

Zoals ik het dus goed begrijp, is het totaal gratis om te internetten op je telefoon dmv een bluetooth & breedband verbinding? (gewoon de abbo kosten van @home, en dus geen extra kosten van KPN?)

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
haha, lol :)
De speaker zit dus precies recht onder de lens van de camera.
Bij de D750 en W800 kun je 't rubbertje los peuteren om de externe antenne aan te sluiten en bij de K750 moet je het stukje plastic los peuteren om 'm zichtbaar te maken :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:58:
Hey!

Zoals ik het dus goed begrijp, is het totaal gratis om te internetten op je telefoon dmv een bluetooth & breedband verbinding? (gewoon de abbo kosten van @home, en dus geen extra kosten van KPN?)
ja met miniOpera via je bluetooth over je pc ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 20:17:
[...]

ja met miniOpera via je bluetooth over je pc ;)
Okay, bedankt. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:58:
Hey!

Zie ook de Startpost (pagina 1) onderaan bij overige vragen:
Hoe kan ik internetten etc......., Speedy-Andre schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:26:.....
Dan moet het lukken, suc6 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 23:28 ]

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 23:19:
[...]

Zie ook de Startpost (pagina 1) onderaan bij overige vragen:
Hoe kan ik internetten etc......., Speedy-Andre schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:26:.....
Dan moet het lukken, suc6 :)
Nieuw, er staat nu ook een link naar een handleiding in mijn sig :Y)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Verwijderd

Mja, het was me ook gelukt om het werkend te krijgen. Maar ik vroeg me dus af of het echt gratis was. :) Blijkbaar wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zie geen kans om de Bluetooth HID Profile generator te downloaden via de link in deze topic.
("Internet Explorer kan de pagina niet vinden") Weet iemand waar ik deze software kan downloaden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 00:07:
Hallo,

Ik zie geen kans om de Bluetooth HID Profile generator te downloaden via de link in deze topic.
("Internet Explorer kan de pagina niet vinden") Weet iemand waar ik deze software kan downloaden?

Alvast bedankt!
Die link werkt inderdaad niet (meer).
Hiermee kan ik niet helpen, wilde alleen dit alternatief geven, werk ikzelf mee K700 Remote Profiler,
voor mij werkt ie perfect : :)
http://members.aon.at/fwechsel/
(kies downloads, remote prof.)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2005 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Is er al iemand met een overgevoelige lenscover (W800) die een nieuw toestel heeft kunnen bemachtigen(BelCompany anyone?) Ik lees wel hier en daar dat men het probleem heeft, maar of ze ook een nieuwe hebben gehad.
Ik vind het namelijk zeer irritant, die camera gaat dus gewoon telkens in mn broek aan, en de enige oplossing die ik tot op heden heb is de cover gewoon altijd openlaten en handmatig de camera aan en uit doen. En dat lijkt mij niet de bedoeling....

@Fliplink, dat is inderdaad de zelfde aanbieding waar ik vandaag gebruik van heb gemaakt :) Tis omdat Belcompany jaartje of 10 bestaat.

Btw, als ik de foto's van mijn telefoon bewerk op de computer dmv Photoshop icm Neat image (zoals al aangegeven in deel 1 van dit topic) en hierbij de kleurzweem verwijder, + al het ruis verwijder, zonder de scherpte te verliezen zien ze er hetzelfde/beter uit dan de foto's van mijn camera _/-\o_
En ja, ik heb maar een 2.0MP camera'tje van Minolta, maar dan nog vind ik het een geweldige prestatie voor foto's van een telefoon (en dat in een licht verlichte kamer genomen s'avonds)

[ Voor 41% gewijzigd door B-Bandit op 25-09-2005 02:42 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Oke ik denk dat ik misschien de beste abo combinatie heb gevonden.
Er is nu een actie aan de gaande bij Belcompany waar je bij alle Telfort 200 (of hoger) 10 maanden 10 euro korting krijgop je abo kosten (http://www.belcompany.nl/NL/Service/OnzeFolder.htm en dan pagina 2)! Dus de totale bedrag minus €100. En aangezien een W800i maar 39 euro kost bij Telfort 200 (€26 p/maand) is dat dus 12x26=312 en dan -€100=212 maar dan nog die 39 voor de toestel zelf kom dat dus uit op een totaal bedrag van 252 euro voor een splinternieuw W800i incl 200 belminuten per maand :| . Sorry voor de lange zin maar kan iemand dit ff nachecken/rekenen. Dit lijkt me net iets te voordelig om het te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFlink schreef op zondag 25 september 2005 @ 02:26:
Oke ik denk dat ik misschien de beste abo combinatie heb gevonden.
Er is nu een actie aan de gaande bij Belcompany waar je bij alle Telfort 200 (of hoger) 10 maanden 10 euro korting krijgop je abo kosten (http://www.belcompany.nl/NL/Service/OnzeFolder.htm en dan pagina 2)! Dus de totale bedrag minus €100. En aangezien een W800i maar 39 euro kost bij Telfort 200 (€26 p/maand) is dat dus 12x26=312 en dan -€100=212 maar dan nog die 39 voor de toestel zelf kom dat dus uit op een totaal bedrag van 252 euro voor een splinternieuw W800i incl 200 belminuten per maand :| . Sorry voor de lange zin maar kan iemand dit ff nachecken/rekenen. Dit lijkt me net iets te voordelig om het te geloven.
Heb de W800i er zelf voor gehaald 2 weken geleden,
39,99 contant betalen,
1 cent pinnen (of bankafschriften meenemen)
Rest nog:
1 jaar contact (200 min) a 26 per maand waarvan 10 maanden 10 euro korting,
(312-100=212 euro)
Voortaan beter googelen!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 02:35:
[...]

Heb de W800i er zelf voor gehaald 2 weken geleden,
39,99 contant betalen,
1 cent pinnen (of bankafschriften meenemen)
Rest nog:
1 jaar contact (200 min) a 26 per maand waarvan 10 maanden 10 euro korting,
(312-100=212 euro)
Voortaan beter googelen!? ;)
Ja oke dus naast de totale abo kosten komt er ook nog eens de 40 euro bij voor de toestel zelf. Dus 252 euro :*) maar dit alles (de actie, prijzen, enz) kloppen dus wel? Je kan dan de W800i daarna zelfs nog doorverkopen voor zo een 300 eurotjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
FlipFlink schreef op zondag 25 september 2005 @ 02:42:
[...]

Ja oke dus naast de totale abo kosten komt er ook nog eens de 40 euro bij voor de toestel zelf. Dus 252 euro :*) maar dit alles (de actie, prijzen, enz) kloppen dus wel? Je kan dan de W800i daarna zelfs nog doorverkopen voor zo een 300 eurotjes 8)7
Zou er maar niet al te diep op ingaan, aangezien het al volop is besproken in de voorgaande pagina's/delen. Zoek in dit topic maar eens op belcompany. En doe dat eventueel ook bij deel 1, je vindt meer dan genoeg ;)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op zondag 25 september 2005 @ 01:31:
Is er al iemand met een overgevoelige lenscover (W800) die een nieuw toestel heeft kunnen bemachtigen(BelCompany anyone?) Ik lees wel hier en daar dat men het probleem heeft, maar of ze ook een nieuwe hebben gehad.
Ik vind het namelijk zeer irritant, die camera gaat dus gewoon telkens in mn broek aan, en de enige oplossing die ik tot op heden heb is de cover gewoon altijd openlaten en handmatig de camera aan en uit doen. En dat lijkt mij niet de bedoeling...
Ik weet niet wat ze bij Belcompanie tegen je zeggen maar ik zou eerst eens teruggaan naar de winkel.
Bij mij is het zo dat ik het 'afdekrondje' zo met mijn vinger naar beneden kan bewegen als de cover gesloten is (dan blijft het ook open hangen totdat ik weer open of sluit)
De knop om hem te openen dient wel enige weerstand te bieden (schuifknopje),
als ik de telefoon terug in mijn strakke hoes (Golla sokje) schuif, kan de knop echter wel meeverschuiven en de lens openen (lens bestoft en batterij gaat leeg)
Ben zelf ook niet helemaal weg van het systeem, maar denk dat het bij alle W800i's zo is.
(Viel me in de winkel op dat de K750i lenscover ook heel makkelijk openschuift.)
Ben benieuwd wat BelCompany ervan zegt en naar de ervaringen en meningen van de anderen op dit forum. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFlink schreef op zondag 25 september 2005 @ 02:42:
[...]

Had ik maar niks gezegd :r Inderdaad niet te veel over zeggen hier :X
Einde topic op deze manier, |:( bah

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2005 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog wat leuks uitgevonden gister, die 3GP filmpjes converten op je PC. Nokia Multimedia Converter 2.0 gebruik ik daarvoor, het beste programma imo. Je moet je wel even registreren op de nokia site (forum) maar dan issie freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Daarvoor is Mobile 3GP Converter ook prima hoor. En zo zijn er nog wel een aantal progs die nuttig zijn voor 3GP, het is maar net wat je ermee wilt gaan doen. ;)

Nog iets...

Slaapstand

De K750 met de laatste firmware gaat altijd na 5 sec. niks doen over op slaapstand (beeld uit). Ook als je in een applicatie of game zit. Dit vind ik nogal jammer. Maar valt niet anders in te stellen toch?

[ Voor 44% gewijzigd door Victorio op 25-09-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook eindelijk de w800i wat een super ding!
ik ben lekker mee aan het spelen,het zal wel ff duren voordat ik alles door heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
weet iemand wanneer deze week nou die firmware fix voor de k750i verbeterd wordt? heeft iemand al een mail ofzo verstuurd naar SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Firmware fix? Aan de firmware gaat komende week niks gebeuren toch? Van SEUS wordt alleen hopelijk een nieuwe versie uitgebracht voor de mensen die het nog niet is gelukt te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:14

Wokker

De avond wokkel

Begin komende week zou de goede firmware er op staan niet die brakke alleen in het engelse voor de k750I geschikt w800 firmware. Ik hoop dat ze het snel doen want van een engelse telefoon wordt ik niet vrolijk ! :D

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbeest
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 22:45
ik heb al een tijdje mijn k750i ben er dik tevreden over op 1 deng na. ik heb mijn telefoon bij orange vandaan en nu ben ik er achter gekomen dat de menu venster van de orange versie anders is dan die van de orginele k750i.

is het mogelijk om de orginele k750i menu op mijn telefoon te krijgen, zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 02:52:
[...]

Ik weet niet wat ze bij Belcompanie tegen je zeggen maar ik zou eerst eens teruggaan naar de winkel.
Bij mij is het zo dat ik het 'afdekrondje' zo met mijn vinger naar beneden kan bewegen als de cover gesloten is (dan blijft het ook open hangen totdat ik weer open of sluit)
De knop om hem te openen dient wel enige weerstand te bieden (schuifknopje),
als ik de telefoon terug in mijn strakke hoes (Golla sokje) schuif, kan de knop echter wel meeverschuiven en de lens openen (lens bestoft en batterij gaat leeg)
Ben zelf ook niet helemaal weg van het systeem, maar denk dat het bij alle W800i's zo is.
(Viel me in de winkel op dat de K750i lenscover ook heel makkelijk openschuift.)
Ben benieuwd wat BelCompany ervan zegt en naar de ervaringen en meningen van de anderen op dit forum. :7
Het probleem is dus. Als ik met mijn vinger over het knopje schuif is dat meestal al genoeg om de cameramodus te activeren :r Dus kan je nagaan wanneer hij in mijn zak zit. En dat is natuurlijk een slechte zaak. Het vreet batterij en de camera slijt ervan. Ik ga wel ff langs, maar als ze aanbieden om te repareren sla ik gerust af. Ik wil mijn toestel niet een paar weken kwijt zijn voor een mankement die na een paar maanden gebruik geheid weer terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:05
heb dus net een update gedaan, nu dus alles in het engels, lekker dan

Helaas ook niet mijn toestel.

Is er nog een manier om een andere/oude firmware te plaatsen ?

Of moeten we wachten op de nieuwe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Shailesh schreef op zondag 25 september 2005 @ 01:31:
Ik vind het namelijk zeer irritant, die camera gaat dus gewoon telkens in mn broek aan, en de enige oplossing die ik tot op heden heb is de cover gewoon altijd openlaten en handmatig de camera aan en uit doen. En dat lijkt mij niet de bedoeling....
Yep. Ik heb ook sony ericsson gebeld, ze zeggen dat het niet normaal is, en raden aan de telefoon terug naar de winkel te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Largow schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:18:
[...]

Yep. Ik heb ook sony ericsson gebeld, ze zeggen dat het niet normaal is, en raden aan de telefoon terug naar de winkel te brengen.
Dat had ik al gelezen ja :) Dat scheelt mij ook weer bellen naar SE. Maar wat ik meer bedoelde is: heb jij het ook daadwerkelijk geprobeerd? Het maakt nu ook niks meer uit, ik ga morgen gewoon ff naar de Belcompany in de buurt van mijn school. En ik hoop dus echt dat ik gewoon een nieuwe uit de doos mee krijg. De mijne is immers nog geen 3 dagen oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of moeten we wachten op de nieuwe
hier heb ik dus ook last van kan iemand ons hier mee helpen??
hij geeft nu namelijk ook aan dat mijn toestel geen k750i meer is maar een w800i.
raara wat moet ik doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds de laatste update heb ik een prolbeem met de memory card,

Sommige bestande kunnen wel geplaatst worden, andere niet.
Wanneer ik het progje van hdtune.com gebruik krijg ik 'Read error - Aborted' te zien.

Is het aannemelijk dat mijn memcard kapot is of zal het aan de upgrade liggen?
Heeft iemand anders soortgelijke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, en hier nog iemand met een joystick-probleem :|. Het probleem is dat het joystickje af en toe willekeurig kanten niet meer wil werken. Het enigste wat dan helpt, is door bv harder naar rechts/links/up/down te duwen. Iets wat volgens mij toch echt niet de bedoeling is.

Nou zou ik met alle liefde teruggaan naar de winkel, mits het hier een internetwinkel betreft. Heeft hier iemand hetzelfde probleem met een op internetgekocht toestel? Zoja, wat heb jij toen gedaan? :)

(en btw: het is echt geen stof wat eronder zit..heb het helemaal stofvrij gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Laatst online: 09-09 13:01
1 @ Cubewood: nog bedankt voor je reactie! beetje laat maar toch..

2 Is die actie van belcompany bij 200 telfort abbonement ook voor de k750?? Of alleen voor de W800? Want dan zou het 10x16+2x26 toch 212 zijn? Lijkt me een van de goedkoopste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Laatst online: 08-09 06:38
eelco_akker schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:18:

Of moeten we wachten op de nieuwe :(
Vasag he had al een paar paginas terug ook een post geplaatst hier over dat mijn k750i ineens in het engels is na de update erg vaag dacht eerst dat het lag aan het feit dat ik hem ook een keer had geflashd met firmware van de davinci site maar daar blijkt het nu dus niet aan te liggen of had jij dat ook gedaan?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:57

-tom-562

Oliesjeik

Shailesh schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:13:
[...]

Het probleem is dus. Als ik met mijn vinger over het knopje schuif is dat meestal al genoeg om de cameramodus te activeren :r Dus kan je nagaan wanneer hij in mijn zak zit. En dat is natuurlijk een slechte zaak. Het vreet batterij en de camera slijt ervan. Ik ga wel ff langs, maar als ze aanbieden om te repareren sla ik gerust af. Ik wil mijn toestel niet een paar weken kwijt zijn voor een mankement die na een paar maanden gebruik geheid weer terugkomt.
Heb ik dus ook soms lost van, de ene keer wel, de andere keer niet. Ik hoef het schuifje maar 1mm ofzo te bewegen en hij springt al op de camera. Wat ik dan altijd doe, is de onderkant van de telefoon, eerst in m'n broekzak, dan gaat 'ie zeker weten niet open. Alleen als je er 'm eruit haalt zou die evt open kunnen gaan (omdat je de telefoon naar boven trekt).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom- schreef op zondag 25 september 2005 @ 14:58:
[...]

Heb ik dus ook soms lost van, de ene keer wel, de andere keer niet. Ik hoef het schuifje maar 1mm ofzo te bewegen en hij springt al op de camera. Wat ik dan altijd doe, is de onderkant van de telefoon, eerst in m'n broekzak, dan gaat 'ie zeker weten niet open. Alleen als je er 'm eruit haalt zou die evt open kunnen gaan (omdat je de telefoon naar boven trekt).
Wat denk jij, terugbrengen of hoort het zo? :? ( Als dat zo is n.l. krijgen ze ze volgens mij allemaal terug 8)7 ) Bij mij is dat n.l. ook soms het geval, hoewel het knopje enige weerstand geeft :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Laatst online: 16:05
Nee geen FLASH van de Davinci site, aangezien daar gelapt voor moest worden

Toestel was al simlock vrij en geen Vodafone branding oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe of waar ik het voorkeuze apparaat van externe besturing kan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik mijn externe apparaat besturing aan de praat krijg? Ik heb al van alles geprobeert maar het lukt maar niet! Ik gebruik XTND BleuManager 1.3 waarmee ik dus mijn w800i mee connect, maar als ik dan simpelweg een HID control aanklik in het menu "afstandsbediening" geeft de telefoon een foutmelding. Ik kan me nog herinneren dat het met mijn oude T630 perfect werkte icm FMA, alleen de w800i werkt nog niet 100% met FMA 2.0. Mijn vraag is dus op welke manier krijgen jullie die voorgeprogrameerde of zelfgemaakte HID's werkend?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:05:
Weet iemand hoe ik mijn externe apparaat besturing aan de praat krijg? Ik heb al van alles geprobeert maar het lukt maar niet! Ik gebruik XTND BleuManager 1.3 waarmee dus mijn w800i mee connect, maar als ik dan simpelweg een HID control aanklik in het menu "afstandsbediening" geeft de tel een foutmelding. Ik kan me nog herinneren dat met mijn oude tel T630 het perfect werkte icm FMA, alleen de w800i werkt nog niet 100% met FMA 2.0. Mijn vraag is dus op welke manier krijgen jullie die voorgeprogrameerde of zelfgemaakte HID's werkend?
ik gebruik helemaal geen bluemanager of FMA. gewoon met de standaard software naar nieuwe t en alle services aanklikken. daarna ging hij bij mij de services instaleren en kreeg ik vanzelf de vraag op m'n mobiel: "MARTINV (mijn pc dus :P ) externe besturing toestaan?" (of iets in die zin), daarna ja klikken en toen kreeg ik gelijk "MARTINV externe besturing starten?".

zo heb ik het gewoon gedaan, misschien op die manier proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Heb je een HID apparaat op je pc staan, anders werkt het idd niet :)

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/hid1.jpg

Voor zover ik weet wordt HID door XP herkend als bijv. de BT stick zo'n profiel heeft en ook een usbmuis heeft zo'n profiel.
Ik denk trouwens dat bij de SE software ook een HID driver zit.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D Met de K750i kun prachtig je contactpersonen synchroniseren in outlook. Dit werkt perfect evenals de agenda en taken. Wil ik nu de gegevens die bij een persoon horen bekijken dan kan ik alleen de telefoonummers en het e-mail adres van die persoon zien. Adres postcode woonplaats enz. kan ik alleen zien als ik het contact bewerk. Kan dit ook anders ?????? Ik wil alle velden kunnen zien die bij een persoon horen, via bewerken lijkt me niet de goede manier.

Alvast bedankt,

Ton van Moll

ps. nieuwe firmware ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Ook een leuk voordeeltje van Bluetooth bij mij is dat FMA wel goed werkt, via de datakabel hangt het programma namelijk al na een paar seconden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De FMA werkt voor geen meter met mijn K750i ik krijg zelf problemen met outloook. Ligt dit aan mij of aan FMA ???

groet

Ton van Moll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:43:
De FMA werkt voor geen meter met mijn K750i ik krijg zelf problemen met outloook. Ligt dit aan mij of aan FMA ???

groet

Ton van Moll
bij mij werkt outlook alleen met contacten, niet met agenda wat ik juist wil! ik heb trouwens outlook 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Sir_Killalot schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:42:
Ook een leuk voordeeltje van Bluetooth bij mij is dat FMA wel goed werkt, via de datakabel hangt het programma namelijk al na een paar seconden :)
Ja daar heb ik ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goed programma om een avi ofzo om te zetten naar 3gp.
Ik heb er wel een paar maar ik krijg de beeldkwaliteit niet zo mooi dat ik hem op mijn k750i in volledig scherm kan afspelen. Dan gaat de kwaliteit aardig achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
-SimJoc- schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:47:
[...]

Ja daar heb ik ook last van
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:43:

groet

Ton van Moll
Dat komt omdat de D/K750i/W800i pas vanaf FMA 3 zullen worden ondersteund :)

(maar bij mij werkt FMA2 op een of andere manier dus wel goed via Bluetooth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:51:
Weet iemand een goed programma om een avi ofzo om te zetten naar 3gp.
Ik heb er wel een paar maar ik krijg de beeldkwaliteit niet zo mooi dat ik hem op mijn k750i in volledig scherm kan afspelen. Dan gaat de kwaliteit aardig achteruit.
ik gebruik de imtoo 3gp converter, ondersteund meer formaten dan pvauthor uit de startpost en je kan er de video kwaliteit mee instellen dus ik ben er wel tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:47:
[...]

bij mij werkt outlook alleen met contacten, niet met agenda wat ik juist wil! ik heb trouwens outlook 2003.
Dit moet echt goed kunnen werken, staat de synchronisatie wel aan voor je agenda en taken ???
Je kunt bij "syncstation instelleingen" aangeven wat en vanaf waar hij moet synchroniseren

mijn e-mail adres is tonvm@iae.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:55:
[...]

Dit moet echt goed kunnen werken, staat de synchronisatie wel aan voor je agenda en taken ???
Je kunt bij "syncstation instelleingen" aangeven wat en vanaf waar hij moet synchroniseren

mijn e-mail adres is tonvm@iae.nl
ja staat allemaal aan, bij het synchroniseren komt er de vraag of outlook de gegevens mag delen, klik ik op ja, staat er op de telefoon na een tijdje "sessie is voltooid" maar bij FMA staat er synchroniseren niet geslaagd :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 18:53
Hallo allemaal

ik had een vraag is het iemand al gelukt om te zorgen dat je telefoon automatich ontvangen sms/mms/email doet opslaan in je memmory stick.

aangezien ik graag veel smsjes graag bewaar en dan anders mijn geheugen van mijn telefoon zelf volraakt en met mijn 1 gig kaartje niet zo gauw zie gebeuren..

alvast bedankt _/-\o_

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:57

-tom-562

Oliesjeik

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:41:
[...]

Wat denk jij, terugbrengen of hoort het zo? :? ( Als dat zo is n.l. krijgen ze ze volgens mij allemaal terug 8)7 ) Bij mij is dat n.l. ook soms het geval, hoewel het knopje enige weerstand geeft :|
Ik weet 't ook niet. Ik w8 nog wat reacties af hier, als meerdere mensen 't hebben, dan zal 't wel zo horen? Maarja, als ze 'm uberhaupt terugnemen, zal ik 't toestel wel weer voor lange tijd kwijt zijn enzo, dus dat schiet dan weer niet op, voor zijn klein iets.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Offens1 schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:10:
Hallo allemaal

ik had een vraag is het iemand al gelukt om te zorgen dat je telefoon automatich ontvangen sms/mms/email doet opslaan in je memmory stick.

aangezien ik graag veel smsjes graag bewaar en dan anders mijn geheugen van mijn telefoon zelf volraakt en met mijn 1 gig kaartje niet zo gauw zie gebeuren..

alvast bedankt _/-\o_
Volgens mij is niemand dat nog gelukt, maar met bijvoorbeeld MyPhoneExplorer kan je ze naar Word/Excel laten exporteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
-tom- schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:11:
[...]

Ik weet 't ook niet. Ik w8 nog wat reacties af hier, als meerdere mensen 't hebben, dan zal 't wel zo horen? Maarja, als ze 'm uberhaupt terugnemen, zal ik 't toestel wel weer voor lange tijd kwijt zijn enzo, dus dat schiet dan weer niet op, voor zijn klein iets.
Dat dacht ik dus ook zo. Als je het toestel 2 weken kwijt bent om iets te laten repareren dat na een tijdje toch weer terugkomt (slijtage immers). Maar misschien is het een oplossing om de lenscover altijd open te houden? Het dichtdoen van het klepje is puur voor het cosmetische effect. Tenminste, ik heb liever dat de lens (waar toch nog een glaasje voorzit, zoals bij vele andere telefoons) vies wordt dan dat ie laten we zeggen 2 uur in mijn zak aan staat. Maar ik probeer het morgen wel ff en laat wel weten wat ervan gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tonvm

Over FMA en outlook kalender, ik zie in FMA geen optie om te synchroniseren met outlook? of moet ik direct met de telefoon en outlook synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Is er eigenlijk ook een mogelijkheid om het operator logo bij de K750 te verwijderen? Zou wel leuk zijn als het kan. :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:09

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

mmm heeft KPN ook zo'n eigen "Menustructuur" op de w800i/k750i?

ben haast wel verplicht om KPN te nemen vanwege het slechte bereik van andere providers (ook vodafone)

zit nu aan een 25 euro abbotje van KPN te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peentje schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:46:

ben haast wel verplicht om KPN te nemen vanwege het slechte bereik van andere providers (ook vodafone)

nee helemaal niets aangepast :D (behalve my friends is er natuurlijk uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbvisiontt schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:31:
Is er eigenlijk ook een mogelijkheid om het operator logo bij de K750 te verwijderen? Zou wel leuk zijn als het kan. :)
Ja, dat kan opzich wel, maar dat doe je dan met de themecreator. Je maakt gewoon de letters van de operator dezelfde kleur als dat de achtergrond van het thema is. De letters zijn er dan nog wel, alleen zie je ze niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb zojuist m'n SE K750i geupdate naar de laatste nieuwe versie, vooral vanwege de betere camera kwaliteit. Nu heb ik daar 2 problemen mee. De eerste is dat de enige telefoon taal die ik kan instellen engels is, nu is dit niet zo'n ramp maar toch heb ik deze liever in het nederlands (gewoon gemakkelijker).

Het 2e probleem is wel vervelender: De telefoon wordt nu gezien als een W800?!? Omdat ik de USB drivers van een K750i wil installeren geeft de pc natuurlijk aan dat dit niet de goede drivers zijn. Hoe kan het dat dankzij een nieuwe firmware het ineens gezien wordt als een W800? Ik heb gewoon de update procedure doorgelopen zoals in de startpost staat, en ik heb het al eens eerder (met oudere firmware) met succes gedaan. Nu klopt er alleen niks meer van.

Iemand enig idee of hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik was naar de media markt, voor een Memory Stick Duo 1gig te kopen....
Ze hadden alleen nog die van Scandisk die speciaal voor de PSP zijn gemaakt, alleen die waren me even iets te duur. 139,- dus ik bestel hem wel ergens op inet.

Iemand die een goede webshop voor me aanraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:56:
Nou ik was naar de media markt, voor een Memory Stick Duo 1gig te kopen....
Ze hadden alleen nog die van Scandisk die speciaal voor de PSP zijn gemaakt, alleen die waren me even iets te duur. 139,- dus ik bestel hem wel ergens op inet.

Iemand die een goede webshop voor me aanraad?
pricewatch: Memory Stick Pro Duo 1GB (Sony)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap ik maar wou gewoon weten of iemand ervaring ergens heeft, en of snel was.

Maarja ik kijk wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 16:59

Zeeuw

5.6

HELP!

Ik heb had mijn K750 aangesloten op de pc van een maat van mij om er muziek en een filmpje op te zetten...
Kijk ik vandaag, zijn al mijn fotos kwijt, (125 stuks) en een hoop mp3tjes!
Terwijl de filmpjes er nog wel instaan...

Hoe kan ik die eventueel terug krijgen? Ik heb ooit eens gehoord dat je met wissen alleen de indez verwijdert en dat de fotos er nog we opstaan :/

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb het voor 80,- + 8,85 verzendskosten gekocht bij Salland Automatisering .

Zal wel goed zitten :P

Hoop dat ik het snel binnen krijg :) heb al het geld overgemaakt met internetbankieren dus zal wel niet zo lang duren :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zeeuw schreef op zondag 25 september 2005 @ 18:15:
HELP!

Ik heb had mijn K750 aangesloten op de pc van een maat van mij om er muziek en een filmpje op te zetten...
Kijk ik vandaag, zijn al mijn fotos kwijt, (125 stuks) en een hoop mp3tjes!
Terwijl de filmpjes er nog wel instaan...

Hoe kan ik die eventueel terug krijgen? Ik heb ooit eens gehoord dat je met wissen alleen de indez verwijdert en dat de fotos er nog we opstaan :/
Probeer deze gratiz 'resque' software eens, wellicht staan de bestanden er nog op en is alleen de index weg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Hallo allemaal

Is er al iemand ingeslaagd om de Mass Storage Synchroniser van het net af te halen? Net even geprobeerd en geraakte op de site maar downloaden ging niet meer. Heb nu alvast de link voor de file in mijn downloadmanager geplaatst en ga nu regelmatig eens proberen of hij binennenkomt.

De reden dat ik deze tool wil is omdat ik nu iTunes gebruik en niet weg wil daarvan en voor de toekomst wil ik deze toch al even uittesten. Wacht namelijk nog even om mijn nieuwe telefoon aan te kopen.

Ondertussen kan ik het al met iets anders testen. O en als het mij lukt mag je je zeker aan mijn mening verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Peentje schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:46:

Of je neemt Hi 25 (zit op het KPN netwerk) en dan heb je ook een onaangepaste versie :)

Op mijn W800i zit My Friends ook nog, niet dat ik het gebruik maar het schijnt nogal belangrijk te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:46:
[...]

nee helemaal niets aangepast :D (behalve my friends is er natuurlijk uit).
Ik heb Hi Prepay, maar My Friends staat er gewoon in
Je moet alleen het even activeren.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware