ik heb hem uit belgië (niet uit een provider winkel ofzo), waar kan ik dat activeren dan?Anoniem: 155656 schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:01:
[...]
Ik heb Hi Prepay, maar My Friends staat er gewoon in
Je moet alleen het even activeren.
ja zou ik ook graag willen weten en wat is er dan zo belangrijk aan?Anoniem: 149924 schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:05:
[...]
ik heb hem uit belgië (niet uit een provider winkel ofzo), waar kan ik dat activeren dan?
[ Voor 7% gewijzigd door Offens1490 op 25-09-2005 19:36 ]
AnimeAdicted
Anoniem: 149924
het is een soort msn heb ik gehoord via gprs.Offens1 schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:36:
[...]
ja zou ik ook graag willen weten en wat is er dan zo belangrijk aan?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 149924 op 25-09-2005 19:40 ]
check de startpost 
(nogmaals) weet iemand of de actie van telfort 200 bij belcompany ook geld voor de k750i en niet alleen de W800?
(nogmaals) weet iemand of de actie van telfort 200 bij belcompany ook geld voor de k750i en niet alleen de W800?
[ Voor 74% gewijzigd door Pendulum op 25-09-2005 20:00 ]
Ik heb de W800i en mijn vrienden/My Friends zit er ook nog gewoon in.
Heb met T-Mobile.
En een vriend heeft het ook nog gewoon en die heb een w800 van orange.
Heb met T-Mobile.
En een vriend heeft het ook nog gewoon en die heb een w800 van orange.
Die actie is niet specifiek voor die toestel hoorSpeed-Searcher schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:50:
check de startpost
Anoniem: 155294
FF een tip tussendoor, wil je op je 64 mb geheugenkaartje veel liedjes hebben.
Dan moet je mp3go128 hebben. Dan moet je je liedjes ff omzetten naar een bitrate van 32.
Oke de kwaliteit is wel minder maar dat valt ok wel weer mee. De liedjes van 9 mb worden dan ineens iets meer dan 1 mb.
Dan moet je mp3go128 hebben. Dan moet je je liedjes ff omzetten naar een bitrate van 32.
Oke de kwaliteit is wel minder maar dat valt ok wel weer mee. De liedjes van 9 mb worden dan ineens iets meer dan 1 mb.
Anoniem: 60630
same prob here...Niles schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:53:
Ik heb zojuist m'n SE K750i geupdate naar de laatste nieuwe versie, vooral vanwege de betere camera kwaliteit. Nu heb ik daar 2 problemen mee. De eerste is dat de enige telefoon taal die ik kan instellen engels is, nu is dit niet zo'n ramp maar toch heb ik deze liever in het nederlands (gewoon gemakkelijker).
Het 2e probleem is wel vervelender: De telefoon wordt nu gezien als een W800?!? Omdat ik de USB drivers van een K750i wil installeren geeft de pc natuurlijk aan dat dit niet de goede drivers zijn. Hoe kan het dat dankzij een nieuwe firmware het ineens gezien wordt als een W800? Ik heb gewoon de update procedure doorgelopen zoals in de startpost staat, en ik heb het al eens eerder (met oudere firmware) met succes gedaan. Nu klopt er alleen niks meer van.
Iemand enig idee of hetzelfde probleem?
weer iets aan de hand met de SE update?
vage is, 2 k750i's de firmware van geflashed.. de een geeft aan een k750i te zijn, na updaten, en word herkent als een w800i in windows, + de shutter sound is weg ??///?? !
de ander tel was compleet in de war, heb ik nogmaals moeten flashen, shuttersound aanwezig
en geeft nu aan een w800i te zijn en wordt zo ook herkent in windows...................................
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 60630 op 25-09-2005 20:38 ]
Hehe en daar ben ik danShengstah schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:25:
[...]
Die actie is niet specifiek voor die toestel hoor. Het is een netwerkactie, dus als je telfort 200 abonnement neemt, krijg je 10 maanden lang 10 euro korting. Als je een toestel bij wilt, kan dit gratis zijn (k750i) of wat bijbetalen (w800i). Je kunt het ook altijd nog navragen bij belcompany zelf
.
Je kan met zoveel programma's de bitrate op 32 zetten maar dan klinkt een walkman van 20 jaar geleden met een grijs gedraaid bandje nog beterAnoniem: 155294 schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:27:
FF een tip tussendoor, wil je op je 64 mb geheugenkaartje veel liedjes hebben.

Als je je telefoon echt als MP3 speler wil gaan gebruiken moet je gewoon 256/512 MB kopen wat bijna niks meer kost
(zelf vind ik 96 kbit de grens maar bijna alle MP3's die ik heb zijn 160/192 kbit)
Ok thanks, de dichtsbijzijnde belcompany is bij mij ongeveer 1 uur rijden en het is nu zondag dus tgaat toch nietShengstah schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:25:
[...]
Die actie is niet specifiek voor die toestel hoor. Het is een netwerkactie, dus als je telfort 200 abonnement neemt, krijg je 10 maanden lang 10 euro korting. Als je een toestel bij wilt, kan dit gratis zijn (k750i) of wat bijbetalen (w800i). Je kunt het ook altijd nog navragen bij belcompany zelf
.
Wil je zeggen dat de telefoons nu ook een ander soort mediaplayer hebben? En wat betreft geen shuttersound... niet zeuren!Anoniem: 60630 schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:33:
[...]
same prob here...
vage is, 2 k750i's de firmware van geflashed.. de een geeft aan een k750i te zijn, na updaten, en word herkent als een w800i in windows, + de shutter sound is weg ??///?? !
de ander tel was compleet in de war, heb ik nogmaals moeten flashen, shuttersound aanwezig
en geeft nu aan een w800i te zijn en wordt zo ook herkent in windows...................................
Toch blijft het natuurlijk vaag. Wil je de software info's van beide foons posten?
Anoniem: 153725
Waarom synchroniseer je niet met de software van Sony Ericsson ??? Deze werkt prima, met FMA heb ik veel problemenAnoniem: 149924 schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:30:
@tonvm
Over FMA en outlook kalender, ik zie in FMA geen optie om te synchroniseren met outlook? of moet ik direct met de telefoon en outlook synchroniseren?
Nee, hij bedoeld (zoals ook bij mij) dat je bij de telefoon status gewoon "K750i" ziet staan, maar dat als je hem via USB op je pc aansluit, die aangeeft dat er een W800 is aangesloten. Verder blijft de software gewoon hetzelfde (dus geen andere mediaplayer). Overigens heb ik wél gewoon het shuttergeluid.willy1986 schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:54:
[...]
Wil je zeggen dat de telefoons nu ook een ander soort mediaplayer hebben? En wat betreft geen shuttersound... niet zeuren!Anderen smeken om die eigenschap!
![]()
Toch blijft het natuurlijk vaag. Wil je de software info's van beide foons posten?
hier trouwens een site waar iemand al hetzelfde opgemerkt heeft. Het lijkt echt een probleem. Als je de telefoon reset blijkt de telefoon zelf zelfs te denken dat het een W800 is (en dus niet alleen in Windows).
[ Voor 19% gewijzigd door Niles op 25-09-2005 21:48 ]
doe ik nu ook, werkt perfectAnoniem: 153725 schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:55:
[...]
Waarom synchroniseer je niet met de software van Sony Ericsson ??? Deze werkt prima, met FMA heb ik veel problemen
net toevallig niet mijn toestel, vriend van mij heeft de tel zonder shuttersound.willy1986 schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:54:
[...]
Wil je zeggen dat de telefoons nu ook een ander soort mediaplayer hebben? En wat betreft geen shuttersound... niet zeuren!Anderen smeken om die eigenschap!
![]()
maarem, vaag vind ik dat mijn pc zijn toestel (wat zelf aan geeft dat hij k750i is) als een w800i herkent.
ook op een andere pc, drivers geinstalled van 750i op die pc, zijn tel aangesloten, w800i!
hoe kan ik nou mijn tel nog updaten als windows em als w800i ziet? krijg je dan niet auto door update service ook w800i software toegewijd dan, aangezien windows em als w800i ziet..?
recovery optie bij update service had ook geen zin, harde reset geprobeerd... wil allemaal niet werken
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 60630 op 25-09-2005 21:49 ]
ik lees net hier dat het een bug is in de SEUS en dat het maandag of dinsdag opgelost zou moeten zijn. Morgen of overmorgen dus ff opnieuw flashen en het zou goed moeten zijn, althans als zij gelijk hebben.Anoniem: 60630 schreef op zondag 25 september 2005 @ 21:48:
[...]
net toevallig niet mijn toestel, vriend van mij heeft de tel zonder shuttersound.
maarem, vaag vind ik dat mijn pc zijn toestel (wat zelf aan geeft dat hij k750i is) als een w800i herkent.
ook op een andere pc, drivers geinstalled van 750i op die pc, zijn tel aangesloten, w800i!
hoe kan ik nou mijn tel nog updaten als windows em als w800i ziet? krijg je dan niet auto door update service ook w800i software toegewijd dan, aangezien windows em als w800i ziet..?
recovery optie bij update service had ook geen zin, harde reset geprobeerd... wil allemaal niet werken
Thanks, maar ik heb een foto op als achtergrond staan en dan is dat wat lastiger...Anoniem: 143766 schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:47:
[...]
Ja, dat kan opzich wel, maar dat doe je dan met de themecreator. Je maakt gewoon de letters van de operator dezelfde kleur als dat de achtergrond van het thema is. De letters zijn er dan nog wel, alleen zie je ze niet meer
.... Ik weet het ook niet
Anoniem: 155656
Anoniem: 149924 schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:05:
[...]
ik heb hem uit belgië (niet uit een provider winkel ofzo), waar kan ik dat activeren dan?
- Hoe kan ik mijn telefoon instellen voor het gebruik van Wireless Village?
2: Meld je aan en controleer je email voor het toegezonden wachtwoord.
3: Ga naar 'Mijn vrienden' toe in je W800i, druk op 'Meer', 'Accounts' en 'Bewerken' en stel het volgende in:
Gebruikersnaam: Voer hier je gebruikersnaam in die je bij de registratie gebrukt heb.
Domein: yamigo.com
Wachtwoord: Voer hier je door YamiGo gegeven wachtwoord in.
Server: http://www.yamigo.com/wv/control
WAP-profiel: Selecteer hier je account om via GPRS te internetten.
Anoniem: 110135
Ik heb hem ook geupdate maar nu moet ik allemaal codes intikken. Dus naar SE service point geweest in Den Haag maar die kunnen er ook niks meer aan doen. Dus hij is nu onderweg naar Dynafix.
Had iets raars met m'n K750 vanavond. Na precies 2 uur werd de verbinding verbroken. Theoretisch zou het kunnen dat ik met m'n oor op heb gehangen ofzo, maar omdat het op de seconde af 2 uur was, denk ik toch eerder dat het misschien iets in de firmware is. Niks echt storends natuurlijk en ik zal het ook niet snel meer meemaken, maar ik denk ik meld het toch even. Misschien dat iemand zich verveelt en het wel even wil testen.. 
Oja, batterij was 100% (haalde 'm echt net van de lader) en 77% na het gesprek.
Verder wil ik nog even melden dat die screenprotector echt goed werkt. Na een paar dagen zie je er inderdaad niks meer van. Alleen moet je 'm wel meteen goed plakken. Moest 'm helaas weer losmaken, omdat er -na grondig schoonmaken- toch nog een vuiltje onder bleek te zitten. Misschien dat ik het nog wel een keertje over doe. Werkt echt perfect tegen het snel vet worden van het schermpje.
Edit:
Nu 78%
Verder wil ik nog even melden dat die screenprotector echt goed werkt. Na een paar dagen zie je er inderdaad niks meer van. Alleen moet je 'm wel meteen goed plakken. Moest 'm helaas weer losmaken, omdat er -na grondig schoonmaken- toch nog een vuiltje onder bleek te zitten. Misschien dat ik het nog wel een keertje over doe. Werkt echt perfect tegen het snel vet worden van het schermpje.
Edit:
Nu 78%
[ Voor 3% gewijzigd door Tycoontje op 25-09-2005 23:21 ]
Anoniem: 143766
De kans bestaat dat dat een bugje is, al zullen niet veel mensen twee uur achter elkaar bellen. Wat de batterij-indicator betreft; op het moment dat je net hebt opgehangen en je kijkt bij de procenten van de accu, dan zal hij altijd een aantal procenten minder aangeven dan wanneer je hem een tijdje op standby hebt staan. Kijk nu maar eens bij die procenten. Grote kans dat'ie op 90% staatTycoontje schreef op zondag 25 september 2005 @ 22:50:
Had iets raars met m'n K750 vanavond. Na precies 2 uur werd de verbinding verbroken. Theoretisch zou het kunnen dat ik met m'n oor op heb gehangen ofzo, maar omdat het op de seconde af 2 uur was, denk ik toch eerder dat het misschien iets in de firmware is. Niks echt storends natuurlijk en ik zal het ook niet snel meer meemaken, maar ik denk ik meld het toch even. Misschien dat iemand zich verveelt en het wel even wil testen..
Tycoontje, dat is geen bug, dat is een policy van je provider (Orange toevallig?). Dat had ik ook een paar jaar geleden, en toen werd me dat verteld.
.... Ik weet het ook niet
Mijn toestel dus!!Anoniem: 60630 schreef op zondag 25 september 2005 @ 21:48:
net toevallig niet mijn toestel, vriend van mij heeft de tel zonder shuttersound.
Hij geeft ook nog gewoon k750i aan in menu, niks van w800. nu maar even niet resetten...
Jups, sinds kort! Kan dat ook uit?mbvisiontt schreef op zondag 25 september 2005 @ 23:12:
Tycoontje, dat is geen bug, dat is een policy van je provider (Orange toevallig?). Dat had ik ook een paar jaar geleden, en toen werd me dat verteld.
hey w8 es ff.... die tel zonder shuttersound wat je daar hebt is toch van mij... heb ze zeker perongeluk omgewisseld...---rrr--- schreef op zondag 25 september 2005 @ 23:16:
[...]
Mijn toestel dus!!... vond dat geluidje toch maar irritant. Telkens als dat shuttergeluid afging dachten de personen die gefotografeerd dat ze klaar waren. Ze moeten dan nog 1 seconde blijven staan anders wordt de foto wazig. Nu geen last meer van dus
Hij geeft ook nog gewoon k750i aan in menu, niks van w800. nu maar even niet resetten...
Anoniem: 149229
Hoezo ? zown zwaar abbonement of zo ?
Als ik jou was liet ik dit juist aan als het al uit kon
vind het wel handig
Stel nu dat je hem eens ergens heen laat bellen zonder dat je het weet
bijvoorbeeld 09091234 of zo en je moet 90 cent oer minuutbetalen dan mag je blij zijn met die 2 uur..
Anoniem: 149229
LOL !Anoniem: 60630 schreef op zondag 25 september 2005 @ 23:39:
[...]
hey w8 es ff.... die tel zonder shuttersound wat je daar hebt is toch van mij... heb ze zeker perongeluk omgewisseld...![]()
Zeker nu ook zijn Simkaart
offe ?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 149229 op 25-09-2005 23:48 . Reden: offe ? .. ]
In eerste instantie was ik ingestemd met de kosten hiervan. Ik heb toen vervolgens per e-mail mijn beklag gedaan over het feit dat ik al drie jaar klant ben ed. Ik kreeg toen een reactie bestaande uit een zin, waar totaal niet werd ingegaan op mijn motivatie.Jelte schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 16:49:
[...]
Mijn sim is ook van het voor O2 tijdperk en toch wel redelijk versleten. En ik vroeg dus laatst of ik niet een nieuwe kon krijgen. Maar dat kon dus alleen tegen betaling. Ik zit verdorie al 4 jaar bij telfort, dan kan er toch wel een keer een nieuwe vanaf. Naja het is nog niet nodig, want hij doet het nog, maar toch:
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat je een gratis nieuwe sim kreeg?
Nu is het zo dat Telfort een dag na ontvangst van hun antwoord een e-mail stuurt om je bevindingen ten aanzien van de klantenservice te geven. Ik heb toen in het 'enquete-formulier' aangegeven dat mijn vraag niet beantwoord was en bij de opmerkingen ingevuld dat er geen antwoord was gegeven op mijn vraag.
Precies een dag later kreeg ik een reactie met excuses en de mededeling dat men mij de SIM-kaart zou vergoeden, zie hier:
U ontvangt deze e-mail naar aanleiding van het klantenonderzoek dat onlangs in opdracht van Telfort is gehouden. Hierin heeft u aangegeven geen/een gedeeltelijk antwoord te hebben ontvangen op uw vraag. Onze excuses hiervoor, het is uiteraard onze bedoeling al uw vragen direct te beantwoorden.
Bij dezen willen wij hier graag op terug komen.
De kosten van een nieuwe simkaart bedragen inderdaad 20,00 euro. Deze kosten worden altijd in rekening gebracht, ook als uw simkaart defect raakt.
Wij willen u echter als trouwe klant van Telfort tegemoet komen en zullen de kosten van de nieuwe simkaart laten vervallen. Zodra u de simkaart heeft aangevraagd via onze Telefonische klantenservice en vervolgens ontvangen heeft, kunt u contact met ons opnemen door een reactie te sturen op deze e-mail. Wij zullen de factuur (wordt automatisch meegezonden) die u samen met de simkaart zult ontvangen laten vervallen.
Telfort vertrouwt erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Heeft u nog vragen en/of suggesties, mailt u deze dan gerust.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Afdeling Klantenservice
Erg net dus. Misschien een idee voor jou?
ik weet het het is een domme vraag, maar waar heb jij je screenprotector vandaan?Tycoontje schreef op zondag 25 september 2005 @ 22:50:
Edit:
Nu 78%
Van mijAnoniem: 149924 schreef op maandag 26 september 2005 @ 00:04:
[...]
ik weet het het is een domme vraag, maar waar heb jij je screenprotector vandaan?
(mail me ff, zie m'n profiel)
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Weet iemand toevallig een goede site met gratis java games? Niet van die saaie spelletjes, maar een beetje leuke verslavende. Ze moeten gratis zijn en legaal. Ik kan alleen van die spelletjes als pong vinden enzo,,,
Valt wel mee. Abo van 32.50. Doe het (gelukkig) ook niet dagelijks, zo lang bellen. Maar het kan dus best wel lullig overkomen als het een belangrijk telefoontje is. Per ongeluk bellen heb ik ook nog nooit gedaan. Altijd toetsblokkering enzo. Heb op de Orange site al even lopen zoeken, maar nog niks gevonden. Maar ik zoek wel even contact met ze. Als het uit kan, heb ik het dus liever uit.Anoniem: 149229 schreef op zondag 25 september 2005 @ 23:47:
[...]
Hoezo ? zown zwaar abbonement of zo ?
Als ik jou was liet ik dit juist aan als het al uit kon
vind het wel handig
Stel nu dat je hem eens ergens heen laat bellen zonder dat je het weet
bijvoorbeeld 09091234 of zo en je moet 90 cent oer minuutbetalen dan mag je blij zijn met die 2 uur..
Zit even te denken.. Afgelopen week op m'n werk toevallig ook bijna zo lang aan de telefoon gehangen met Essent. Als er toen ook automatisch was opgehangen, had ik weer helemaal overnieuw kunnen beginnen (nog een paar honderd keer "Al onze medewerkers zijn in gesprek... Aaaargh!) en maar moeten hopen dat het dan wel binnen die tijd gelukt was..
Hmmm. Dit was wel redelijk offtopic. Sorry!
Ik zie dat het ondertussen al beantwoord is. Wat ik nog kan toevoegen: Nette afhandeling enzo..Anoniem: 149924 schreef op maandag 26 september 2005 @ 00:04:
[...]
ik weet het het is een domme vraag, maar waar heb jij je screenprotector vandaan?
Anoniem: 120448
www.skinnyfatman.com ff aanmelden 3 items per dag, games zijn top, bij javagames > zoeken > intypen "bflm" of "v550" en de beste games rollen er wel uitpaazei schreef op maandag 26 september 2005 @ 00:52:
Weet iemand toevallig een goede site met gratis java games? Niet van die saaie spelletjes, maar een beetje leuke verslavende. Ze moeten gratis zijn en legaal. Ik kan alleen van die spelletjes als pong vinden enzo,,,
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 120448 op 26-09-2005 08:16 ]
Ik heb van het weekend wat vreemds met de k750i. Ik had m'n foto directory leeggegooid en in de movie directory een filmje geplaatst. Vervolgens koppel ik de USB kabel los, maar dan blijkt alle directories leeg te zijn. Ik prik hem weer aan de pc, maar daar zijn ook geen bestanden meer te zien. Na alles geprobeerd te hebben is hij nog steeds helemaal leeg! Alle bestanden weg, maar de mappen staan er nog wel.
Hoe kan dit? En belangrijker: hoe krijg ik het weer terug?
Anoniem: 155105
Deel zoveel van mijn herreparaties defecte camera in de K750I.
Op verzoek van SE een brief/mail gestuurd naar SE helpdesk, tav dhr vd Voort.
Dat is op 21-09 geweest.
Tot op heden (26-09) nog geen antwoord gehad.
Toch maar ff gebeld met SE.
Dhr vd Voort is ziek en hij is de enige die een beslissing kan/mag nemen over Uw reparatie bij Dynafix (eventueel omruilen). Maar morgen is hij er weer, hoor.
Wat een zéér slechte aftersale hebben ze bij Sony-Ericsson.
Uiteraard heb ik mijn verontwaardiging uitgesproken dat er maar 1 persoon is die zo'n beslissing kan/mag nemen.
Tja, U zult moeten wachten tot dhr vd Voort er is.
Wat een ....... zooi, zeg.
De telefoon zelf is schitterend, maar van een goede aftersale hebben ze tot op heden nog niet gehoord.
Zet me toch wel aan het denken bij mijn volgende aanschaf.
Op verzoek van SE een brief/mail gestuurd naar SE helpdesk, tav dhr vd Voort.
Dat is op 21-09 geweest.
Tot op heden (26-09) nog geen antwoord gehad.
Toch maar ff gebeld met SE.
Dhr vd Voort is ziek en hij is de enige die een beslissing kan/mag nemen over Uw reparatie bij Dynafix (eventueel omruilen). Maar morgen is hij er weer, hoor.
Wat een zéér slechte aftersale hebben ze bij Sony-Ericsson.
Uiteraard heb ik mijn verontwaardiging uitgesproken dat er maar 1 persoon is die zo'n beslissing kan/mag nemen.
Tja, U zult moeten wachten tot dhr vd Voort er is.
Wat een ....... zooi, zeg.
De telefoon zelf is schitterend, maar van een goede aftersale hebben ze tot op heden nog niet gehoord.
Zet me toch wel aan het denken bij mijn volgende aanschaf.
Op de 1 of andere manier lijkt het erop dat het sms geheugen steeds kleiner wordt 
Een week geleden kreeg ik de melding dat het geheugen 95% vol was. Ik heb toen mijn inbox verplaatst naar mijn pc. Het aantal smsjes was volgens mij rond de 170.
Nu kreeg ik zojuist weer de melding dat mijn sms geheugen 95% vol was, echter staan er slechts 82 smsjes in de telefoon!
Ik neem niet aan dat het smsgeheugen voor iets anders gebruikt wordt en dat daarom ineens minder smsjes in de telefoon kunnen.....
Een week geleden kreeg ik de melding dat het geheugen 95% vol was. Ik heb toen mijn inbox verplaatst naar mijn pc. Het aantal smsjes was volgens mij rond de 170.
Nu kreeg ik zojuist weer de melding dat mijn sms geheugen 95% vol was, echter staan er slechts 82 smsjes in de telefoon!
Ik neem niet aan dat het smsgeheugen voor iets anders gebruikt wordt en dat daarom ineens minder smsjes in de telefoon kunnen.....
Anoniem: 151067
kijk eens bij verzonden berichten
want die 200 smsjes gelden voor alles bij elkaar... concepten, verzonden berichten en inbox
Misschien moet je wat berichten uit de verzonden items map halen
Je kan beter via smartvas gaan dat werkt wat stabieler als yamigo. ik heb het ook en het werkt superAnoniem: 155656 schreef op zondag 25 september 2005 @ 22:05:
[...]
1: Ga naar de site van YamiGo.
- Hoe kan ik mijn telefoon instellen voor het gebruik van Wireless Village?
2: Meld je aan en controleer je email voor het toegezonden wachtwoord.
3: Ga naar 'Mijn vrienden' toe in je W800i, druk op 'Meer', 'Accounts' en 'Bewerken' en stel het volgende in:
Gebruikersnaam: Voer hier je gebruikersnaam in die je bij de registratie gebrukt heb.
Domein: yamigo.com
Wachtwoord: Voer hier je door YamiGo gegeven wachtwoord in.
Server: http://www.yamigo.com/wv/control
WAP-profiel: Selecteer hier je account om via GPRS te internetten.
www.smartvas.com
DaveD
Had je hem wel netjes gestopt in Windows eerst? Dit is typisch wat er gebeurt als je een USB geheugen (cardreader, USB geheugenstick, iPod, telefoon) ontkoppelt door botweg de kabel er uit te trekken terwijl het bestandssysteem nog openstaat (bijv. als hij nog bezig is met gecachete bewerkingen te schrijven). Afaik ben je dan gewoon alles kwijt wat er op stond. Ik heb het wel eens zo ernstig gehad dat pas na 2 keer formatteren mijn (MMC) kaartje weer bruikbaar was.sparow schreef op maandag 26 september 2005 @ 09:39:
Ik heb van het weekend wat vreemds met de k750i. Ik had m'n foto directory leeggegooid en in de movie directory een filmje geplaatst. Vervolgens koppel ik de USB kabel los, maar dan blijkt alle directories leeg te zijn. Ik prik hem weer aan de pc, maar daar zijn ook geen bestanden meer te zien. Na alles geprobeerd te hebben is hij nog steeds helemaal leeg! Alle bestanden weg, maar de mappen staan er nog wel.Hoe kan dit? En belangrijker: hoe krijg ik het weer terug?
[ Voor 6% gewijzigd door PowerFlower op 26-09-2005 11:47 ]
Dat zou inderdaad de oorzaak kunnen zijn.PowerFlower schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:46:
[...]
Had je hem wel netjes gestopt in Windows eerst? Dit is typisch wat er gebeurt als je een USB geheugen (cardreader, USB geheugenstick, iPod, telefoon) ontkoppelt door botweg de kabel er uit te trekken terwijl het bestandssysteem nog openstaat (bijv. als hij nog bezig is met gecachete bewerkingen te schrijven). Afaik ben je dan gewoon alles kwijt wat er op stond. Ik heb het wel eens zo ernstig gehad dat pas na 2 keer formatteren mijn (MMC) kaartje weer bruikbaar was.
Inderdaad, klopt wat je zegt. Heb het een paar weken terug gehad. Had weet ik hoeveel mp3's op de ms gezet en trok de kabel er gewoon uit, dat deed ik anders ook....Had wel de dag ervoor geupdate naar R1N en sinds die tijd moet ik dus de hardware veilig verwijderen voordat ik de kabel eruit trek, wil ik geen bestanden verliezen. Kwestie van aanwennen, maar als je niet weet waar het aan ligt kun je lang zoeken....PowerFlower schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:46:
[...]
Had je hem wel netjes gestopt in Windows eerst? Dit is typisch wat er gebeurt als je een USB geheugen (cardreader, USB geheugenstick, iPod, telefoon) ontkoppelt door botweg de kabel er uit te trekken terwijl het bestandssysteem nog openstaat (bijv. als hij nog bezig is met gecachete bewerkingen te schrijven). Afaik ben je dan gewoon alles kwijt wat er op stond. Ik heb het wel eens zo ernstig gehad dat pas na 2 keer formatteren mijn (MMC) kaartje weer bruikbaar was.
K750i
Waarom is het niet mogelijk om herhaalde afspraken te bewerken? Ik heb bij me contacten verjaardagen ingevoerd die die automatisch in de kalender zet... en wel om 9 uur s'ochtends. Nu heb ik geen zin om wakker te worden van de verjaardag van Pietje als ik kan uitslapen... Is dit bij jullie ook zo? Als ik in kalender de verjaardag opzoek en bewerken probeer krijg ik dus de melding "Herhaalde afspraak kan niet worden bewerkt". Zelfs me Nokia 7210 kon dit
Ik maak gebruik van de laatste softwareversie
Waarom is het niet mogelijk om herhaalde afspraken te bewerken? Ik heb bij me contacten verjaardagen ingevoerd die die automatisch in de kalender zet... en wel om 9 uur s'ochtends. Nu heb ik geen zin om wakker te worden van de verjaardag van Pietje als ik kan uitslapen... Is dit bij jullie ook zo? Als ik in kalender de verjaardag opzoek en bewerken probeer krijg ik dus de melding "Herhaalde afspraak kan niet worden bewerkt". Zelfs me Nokia 7210 kon dit
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Anoniem: 145780
Je kan dat alarm wel uitzetten door te synchroniseren met outlook, in outlook uitzetten en terug naar tel sturen.Geronimoos schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:33:
K750i
Tip& trucs:
Om het shuttergeluid van de camera te dempen:
Zet de telefoon op 'Stil'
Ik weet niet waarom het er niet eerder bij stond, maar bij mij werkt het.
K750i, vodafone, firmware R1L002
wel omslachtig voor zoiets simpels... niet zo handig van SEAnoniem: 145780 schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:47:
[...]
Je kan dat alarm wel uitzetten door te synchroniseren met outlook, in outlook uitzetten en terug naar tel sturen.
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Bij sommige telefoons werkt dit inderdaad, maar bij het gros van de K750i/W800i gebruikers gaat deze ballon niet op....Rudie_V schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:57:
Tip& trucs:
Anoniem: 154606
nee inderdaad, bij mij werkt het dan weer niet met stil maar alleen als het profiel vergadering is geselecteerd
Met K750i firmware R1N035 krijg ik sowieso dat focus en shutter geluidje niet uit. Ook al staat hij op stil of profiel vergadering. Hopelijk wordt dit in een nieuwe firmware anders.
Hier exact hetzelfde probleem, de telefoon is veranderd in een W800 (volgens Windows), met uitsluitend Engels als menu-taal. Verder werkt alles goed...Anoniem: 60630 schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:33:
[...]
same prob here...
Iemand hiervoor al een oplossing kunnen vinden ondertussen?
...
Anoniem: 154606
ik heb nog de originele firmware die erop stond en ik vrees dat bij een firmware update mijn shuttergeluid dan ook weer aanwezig is maar dat zal de toekomst uitwijzen
ik heb ook hetzelfde probleem PC herkent hem opeens als een W800, menu in engels,baexem schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:31:
[...]
Hier exact hetzelfde probleem, de telefoon is veranderd in een W800 (volgens Windows), met uitsluitend Engels als menu-taal. Verder werkt alles goed...
Iemand hiervoor al een oplossing kunnen vinden ondertussen?
en in de verkenner staat de memory stick niet meer als verwisselbare harde schijf..
Graag zou ik ook willen weten wat ik hier aan kan doen..
[quote]Sir_Killalot schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:00:
[...]
Of je neemt Hi 25 (zit op het KPN netwerk) en dan heb je ook een onaangepaste versie
Op mijn W800i zit My Friends ook nog, niet dat ik het gebruik maar het schijnt nogal belangrijk te zijn ;)[/quote]
wtf is My friends?
(gOOgle helpt me niet echt verder)
Dell Latitude E7450
Anoniem: 126366
ik heb 2 dagen na de nieuwe firmware release R1N035 meteen geupdate... Nu heb ik sinds enige dagen last ervan dat die joystick niet meer fatsoenlijk reageert !! soms doet die het goed, soms niet goed.
Als ik gewoon in het standby menu de stick indruk komt er gewoon nix, als ik er dan een stuk harder op druk reageert die weer, als ik vervolgens naar links/rechts of boven/onder wil gebeurt er ook nix, zolang totdat ik er echt harder op ga duwen. probeer ik het vervolgens na een uurtje weer, doet alles het weer gewoon..
heeft iemand hier nog meer last van ?
Als ik gewoon in het standby menu de stick indruk komt er gewoon nix, als ik er dan een stuk harder op druk reageert die weer, als ik vervolgens naar links/rechts of boven/onder wil gebeurt er ook nix, zolang totdat ik er echt harder op ga duwen. probeer ik het vervolgens na een uurtje weer, doet alles het weer gewoon..
heeft iemand hier nog meer last van ?
Misschien iemand in Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 3 ?
^ Hier verder graag!! ^
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 26-09-2005 14:55 ]
Anoniem: 153264
En waar zit die themecreator ?Anoniem: 143766 schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:47:
[...]
Ja, dat kan opzich wel, maar dat doe je dan met de themecreator. Je maakt gewoon de letters van de operator dezelfde kleur als dat de achtergrond van het thema is. De letters zijn er dan nog wel, alleen zie je ze niet meer
Beetje slordig van SE, dit gezeik met die updates nu
Ik zit nu zelf met een Engels-only K750i, hopelijk word het snel gefixt.

Ik zit nu zelf met een Engels-only K750i, hopelijk word het snel gefixt.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Die moet je downloaden. Kijk in de startpost
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ik kan de firmware niet flashen ik blijf de R1J versie houden.
ik heb een kpn simlocked telefoon, als ik update zegt hij dat mijn telefoon al up to date is, kent iemand dit probleem?
alvast bedankt
ik heb een kpn simlocked telefoon, als ik update zegt hij dat mijn telefoon al up to date is, kent iemand dit probleem?
alvast bedankt
Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!
Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 3
doe maar hier verder
doe maar hier verder
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware