Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.094 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:00:
[...]

Nou wat denken jullie softwarebug of niet?
Heb maar weinig reacties gehad tot nu toe, vandaar dat ik het nog een keer vraag.
:Z
Ik zie niet in wat hier het probleem is? Is het het feit dat je twee maal moet duwen? Dat is omdat je niet toevallig zou mp3's zitten afspelen tijdens een vergadering of tijdens de les. Niet echt een bug volgens mij...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:00:
[...]

Nou wat denken jullie softwarebug of niet?
Heb maar weinig reacties gehad tot nu toe, vandaar dat ik het nog een keer vraag.
:Z
Ik heb dat ook,maar of het een bug is..............Ook veel zwarte foto's die als je ze aanklik om te bekijken gewoon te zien zijn,da's wel een bug |:(Zo heb ik er nog een paar,laat die update voor de W8ooi maar komen hoor _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 10:42 ]

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:33:
[...]

Ik zie niet in wat hier het probleem is? Is het het feit dat je twee maal moet duwen? Dat is omdat je niet toevallig zou mp3's zitten afspelen tijdens een vergadering of tijdens de les. Niet echt een bug volgens mij...
Als ik het goed begrijp is het "probleem" als volgt: je kunt de mp3player/radio per ongeluk aanzetten ook al staat toetsenblok erop (dus niet dat je hiervoor tweemaal moet drukken). Je moet hiervoor dan wel twee keer (snel) achter elkaar op dezelfde knop drukken. Mijzelf zal dit niet zo gauw overkomen, zoveel speel ik nou ook weer niet in mn broekzak ;) maar volgens mij was het hem(haar? ;) ) al weleens overkomen of verwacht hij dat het binnenkort gaat gebeuren.
Volgens mij hebben alle w800's deze "bug" ik wil het geen bug noemen, vind het wel makkelijk, gewoon ff twee keer drukken en heb muziek, zonder eerst telefoon uit mn broekzak te halen, blok opheffen, play drukken, blok dr weer op, terug in de broekzak.
Waarschijnlijk heeft SE het niet zo bedoeld (dus een "bug") maar ik vind het dus niet erg dat het erop zit, en noem het dus liever "feature".

@talita: ik heb geen zwarte fotos die toch wel fotos blijken te zijn. Ligt dat misschien aan de hoeveelheid fotos die je hebt (dat de preview nog niet geladen is/wordt)? Ik heb er bijna 60 instaan en die worden allemaal netjes getoond

[ Voor 12% gewijzigd door Arie-Kanarie op 22-09-2005 11:01 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Verwijderd

Op dit moment er nog maar 8 foto's instaan,allemaal de grootste maat en 3 daarvan zijn zwarte vlakken totdat ik hem ga bekijken;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:40:
[...]

Ik heb dat ook,maar of het een bug is..............Ook veel zwarte foto's die als je ze aanklik om te bekijken gewoon te zien zijn,da's wel een bug |:(Zo heb ik er nog een paar,laat die update voor de W8ooi maar komen hoor _/-\o_
Die zwarte foto's krijg je in iedere geval als je een (sterke) lichtbron, b.v. een lamp fotografeert.

Verder iedereen bedankt alvast voor zijn/haar reacties op de bug.
Ben het wel met je eens Arie-Kanarie, dat het eigenlijk niet hoort (maar meschien handig zou kunnen zijn?), weet nu in ieder geval dat het bij alle (w800i) toestellen is. :7

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Die Opera Mini browser is relaxed zeg! Super cool.
Maar weet iemand of je de browser ook vanaf je foon kan starten?
Dan kan ik gewoon SE device explorer open zetten... op de bank gaan zitten tv kijken en als ik nu en dan zin heb ff een headline op t.net lezen in Opera Mini. :z

Mijn handelingen om de browser aan het werk te krijgen:
  • SE J2ME SDK installeren (indien nodig Java SDK installeren).
  • Start SE Device explorer en stel de connection proxy in op de BT compoort.
  • Zet een vinkje in File menu bij Serial networking.
  • Opera mini-browser installeren op de foon: .jad en .jar installen via SE Device explorer.
  • Refresh en dan zie je een lijst met applicaties die op je foon staan.
  • Start de Opera mini-browser, hij start op je foon.
  • Zet de taal in Engels: verktøy --> instillinger --> språk --> english.
  • Verdere instellingen (zoals 'high quality images' en 'jump to main text') wijzen voor zich.
Is het trouwens mogelijk in verschillende menu onderdelen de standaard Sony Fun, M-guide en Sony Ericsson dingen weg te toveren?

[ Voor 85% gewijzigd door Victorio op 22-09-2005 15:36 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

n00bs

Het is weer Zomer!

Weet iemand al een goede MSN client (java) zodat je via BT of GPRS kan MSNen wat dus net zo handig of wel handiger is als Opera Mini. Altijd handig als je ff op een ander plekje zit om toch nog door te kunnen chatten ;)

Tot nu toe heb ik geen enkel goedwerkend progje kunnen vinden :?

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:46:
[...]

Die zwarte foto's krijg je in iedere geval als je een (sterke) lichtbron, b.v. een lamp fotografeert.

Verder iedereen bedankt alvast voor zijn/haar reacties op de bug.
Ben het wel met je eens Arie-Kanarie, dat het eigenlijk niet hoort (maar meschien handig zou kunnen zijn?), weet nu in ieder geval dat het bij alle (w800i) toestellen is. :7
als je foto's heb geëditeerd, en dan terug op je gsm plaatst, gebeurt het soms dat als je de foto wilt openen, dat je dan een zwart scherm krijgt. Zal iets met de instellingen te maken hebben, maar in thumbnails kan je ze dan wel normaal zien...

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
n00bs schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:35:
Weet iemand al een goede MSN client (java) zodat je via BT of GPRS kan MSNen wat dus net zo handig of wel handiger is als Opera Mini. Altijd handig als je ff op een ander plekje zit om toch nog door te kunnen chatten ;)

Tot nu toe heb ik geen enkel goedwerkend progje kunnen vinden :?
Je kan geen webmessenger gebruiken? (zoals www.iloveim.com of http://www.e-messenger.net ? )

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hoe zit het dan met die "Mijn vrienden" :? Hoe werkt die service? Of werkt dat nog niet?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• n00bs
  • Nu online

n00bs

Het is weer Zomer!

GGS_106 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:52:
Hoe zit het dan met die "Mijn vrienden" :? Hoe werkt die service? Of werkt dat nog niet?
Wat is dat :?

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ga maar naar Menu, dan Berichten, dan 3de optie, dat is "Mijn vrienden"

‹(◕‿◕)›

• n00bs
  • Nu online

n00bs

Het is weer Zomer!

Dat wel, maar een Java client is muchos relaxder, zoals bv:
Quick MSN
of: C Messenger

[ Voor 5% gewijzigd door n00bs op 22-09-2005 14:06 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

GGS_106 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:58:
[...]

Ga maar naar Menu, dan Berichten, dan 3de optie, dat is "Mijn vrienden"
Jij heb gewoon onwijs mazzel dat dat er bij jou opzit. Bij bijna elke is het eraf gehaald.

Over " Mijn Vrienden" is een apart topic gemaakt:

Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Victorio
n00bs schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:05:
[...]

Quick MSN
Ben ik ook benieuwd naar ja. http://www.e-messenger.net enzo lukt me niet want ik kan geen pop-ups openen... toch? :?

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
Ginz schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:23:
[...]

Jij heb gewoon onwijs mazzel dat dat er bij jou opzit. Bij bijna elke is het eraf gehaald.

Heb vandaag ook mijn W800i binnen gekregen (besteld bij Belcompany) en daar zit de optie gelukkig er ook op. Moet zeggen dat het op de w800i beter werkt als op mijn Nokia 6680 :P

Verwijderd

n00bs schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:05:
[...]

Quick MSN
Kan je die ook gewoon via bluetooth laten werken, zoals de opera mini?

• n00bs
  • Nu online

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:28:
[...]

Kan je die ook gewoon via bluetooth laten werken, zoals de opera mini?
Zover ik gelezen heb wel, daarom wil ik het graag :)

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:14

Wokker

De avond wokkel

heeft iemand al een handig tv gids die in opera mini lekker werkt ? lijkt me wel relaxed dat je gwoon op je telefoon ff tv gids door kan bladeren :D

Het oneindige X 0

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:59
Wokker schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:34:
heeft iemand al een handig tv gids die in opera mini lekker werkt ? lijkt me wel relaxed dat je gwoon op je telefoon ff tv gids door kan bladeren :D
Even zoeken in Google:

www.tvgids.nl

• SaferSephy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11-2020

SaferSephy

Nanda yo?!

Ik heb net m'n K750i gekregen. werkt fantastisch...maar is het normaal dat ie nadat je je pin hebt ingevoerd een tijdje op zwart gaat tijdens opstarten?

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

Verwijderd

nee, bij mij gaat de k750i meteen naar het welkomstscherm toe

Verwijderd

Hallo,

Ik heb ooit eens een bericht gelezen over de verscbillen tussen de Sandiks en Sony memory sticks, ik heb veel searches gedaan maar heb het niet terug kunnen vinden.
Is er nou zo'n verschil tussen de Sandisk en Sony Memory stick Duo Pro kaartjes (behalve prijs dan!)? Ik heb net een k750i aangeschaft en wil de geheugen tot 2 gb uitbreiden!

Alvast bedankt.

• SaferSephy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11-2020

SaferSephy

Nanda yo?!

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:08:
nee, bij mij gaat de k750i meteen naar het welkomstscherm toe
wat voor firmware heb je?

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

• Victorio
n00bs schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:32:
[...]

Zover ik gelezen heb wel, daarom wil ik het graag :)
Ik heb zojuist ee paar van deze MSN midlets geprobeerd maar niet een die echt wil inloggen. Ze zeggen allemaal dat ze een gprs verbinding moeten hebben een geen geblockte poorten maar dat hebben we toch gewoon via bluetooth?

Ik zie in SE device explorer dat er ook een HP foto print programma op zit en ook een World Clock... geinig... maar hoe komt dat erop en waarom valt dat nergens in de foon zelf te starten? Vaag.

[ Voor 17% gewijzigd door Victorio op 22-09-2005 15:15 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:26:
hmz.. sinds ik probleemloos naar R1N035 geupdate heb ik allemaal bugs |:(

- mediaplayer loopt gewoon bijna vast als ik op "alle muziek" druk (je moet echt een minuut wachten voordat je weer verder kunt)
- mediaplayer loopt ook bijna vast als ik begin met scrollen (iets kortere wachttijd dan dat ik "alle muziek" druk :/ ) en de eerste liedjes bovenaan me playlist krijg ik de melding "kan niet worden afgespeeld" en later doen ze het weer wel :?
- einde van de playlist moet ik weer helemaal terugscrollen om het eerste liedje weer te beluisteren.. als van het laatste liedje verder scroll dan moet ik weer wachten :) loopt weer bijna vast dus
- muziekknop (als die ingesteld staat op mediaplayer) hetzelfde probleem :) loopt ook bijna vast (ook een tijdje wachten)
- sommige foto's zoomen niet en/of hebben heel blokkerig beeld
- sommige foto's zie je helemaal niet meer die het voor de update wel deden
- videobestanden en bestanden die in "overige" stonden zijn zomaar verdwenen een paar daagjes na de update (kan ook dat ik iets verkeerds heb gedaan maar herinner me niks en niemand heeft er aangezeten.. t waren echt bestanden die ik nooit zou verwijderen 8)7 )

Niemand anders last van bugs in de nieuwe firmware van K750i? (R1N035)

Misschien een oplossing of moet ik met deze bugs leven tot waarschijnlijk de volgende update :/
Ik heb iets dergelijks ook gehad. Het probleem heb ik kunnen oplossen door simpelweg mn ProDuo kaart even op te poetsen. K heb 2 kaarten van 64mb (foutje dealer) en eentje daarvan is ooit nat geworden. Deze heeft problemen met herkennen van bestanden.

Als hij blijft kuren moet je maar eens een kaart van iemand anders proberen.

Verwijderd

R1J002

Verwijderd

Ik zag laatst bij een vriend dat hij in bestanden van andere telefoons kon kijken via bleutooth. (Z500)

Maar ik had ergens gelezen dat de k750i daartegen beveiligd was. Toch kwam hij erin. (Met een D500 lukte het trouwens niet.)

Is het mogelijk om met de K750i door andere telefoons te browsen?

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

vaag...
Heb een paar dagen terug een 1GB Sandisk MS pro duo gekregen. Als ik em in mijn telefoon stop, kan ik er via bluetooth ofzo gewoon bestanden heen sturen, heb al mijn thema's en spelletjes er zo op gezet. Had het liever via m'n card reader gedaan, want dat gaat toch sneller lijkt me. Maar... die herkent de MS niet!? Gewoon in de adapter gestopt en in de MS gleuf. Het bij de k750i geleverde 64 MB kaartje wordt wel herkend zo. Iemand enig idee wat er mis kan zijn? Kan het aan de leeftijd van de card reader (al wel ruim een jaar :X ) liggen?

Beetje balen is het wel... 1GB aan mp3 kopieren zou nu heel wat uren duren...

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Klopt het dat bij Telfort de btw achteraf er nog eens bij komt, dus als je een abonnement heb van €21 euro per maand dat daar nog is 19% bij komt?

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:51
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:25:
Ik zag laatst bij een vriend dat hij in bestanden van andere telefoons kon kijken via bleutooth. (Z500)

Maar ik had ergens gelezen dat de k750i daartegen beveiligd was. Toch kwam hij erin. (Met een D500 lukte het trouwens niet.)

Is het mogelijk om met de K750i door andere telefoons te browsen?
Uiteraard, gewoon pairen en gaan met die banaan.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:39:
Klopt het dat bij Telfort de btw achteraf er nog eens bij komt, dus als je een abonnement heb van €21 euro per maand dat daar nog is 19% bij komt?
Volgens mij klopt dat ja... :(

Btw betaal je over al je kosten, dus over je abo, over je (sms- of data-) bundels, over kosten gemaakt buiten abo en bundels, etc.

[ Voor 19% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-09-2005 15:42 ]

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:09:
Hallo,

Ik heb ooit eens een bericht gelezen over de verscbillen tussen de Sandiks en Sony memory sticks, ik heb veel searches gedaan maar heb het niet terug kunnen vinden.
Is er nou zo'n verschil tussen de Sandisk en Sony Memory stick Duo Pro kaartjes (behalve prijs dan!)? Ik heb net een k750i aangeschaft en wil de geheugen tot 2 gb uitbreiden!

Alvast bedankt.
Er is op internet een review beschikbaar, ik kan het zo 1 2 3 niet vinden. Iedergeval zijn de scandisk vele malen sneller...

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:41:
[...]

Btw betaal je over al je kosten, dus over je abo, over je (sms- of data-) bundels, over kosten gemaakt buiten abo en bundels, etc.
Oke dan weet ik dat. Heb net mijn eerste factuur binnengekregen, maar ik begrijp er niet zoveel van.
Ik zie het dan volgende maand wel met die btw. Het is nu niet zo duidelijk doordat je belminuten pas na een week ofzo ingaan. Dus weet niet wat ik erover heb gebelt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 15:45 ]

Verwijderd

Jesse schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:39:
[...]

Hmm please tell me... k heb echt totaal geen verstand van deze dingen....

Verwijderd

Ik heb tijdje gelezen in topic deel 1 volgens mij een test gelezen. Daaruit bleek dat de Sandisk kaarten 5 tot 12 keer sneller waren dan de sony kaarten.
2 Gig wordt door je gsm ondersteund. Koop gewoon de sandisk, goekdoper en veel sneller. Koop het op internet scheelt zeker 3 tot 4 tientjes.

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:49:
[...]

Ik heb tijdje gelezen in topic deel 1 volgens mij een test gelezen. Daaruit bleek dat de Sandisk kaarten 5 tot 12 keer sneller waren dan de sony kaarten.
2 Gig wordt door je gsm ondersteund. Koop gewoon de sandisk, goekdoper en veel sneller. Koop het op internet scheelt zeker 3 tot 4 tientjes.
helaas zij die sandisk kaartjes 40-45 euro duurder dan de sony's.
kiezen moet je dus: prijs of snelheid.

[ Voor 6% gewijzigd door Largo op 22-09-2005 15:55 ]

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:37
SnoeiKoei schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:41:
[...]

Dat lijkt me raar.
Trouwens staat er dit op de telfort site:
Artikel 11 - Prijzen en betalingsvoorwaarden

1. De in de offertes en op de web-, wap- en/of pdasite van Telfort of elders opgenomen prijzen voor Producten en Diensten zijn in euro's, inclusief BTW en andere belastingen of heffingen

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:39:
Ik ben al een aantal jaren klant bij Telfort en de prijzen op de website zijn (voorheen) altijd *inclusief* BTW geweest. Maar als je naar de specificatie van je rekening kijkt zul je zien dat de BTW er eerst uit is gehaald en vervolgens (op het voorblad) er weer wordt bijgeteld.

De eerste rekening is inderdaad rot in te schatten aangezien Telfort hier een pro-rato manier gebruikt. Dat wil zeggen de minuten per maand, omgerekend naar dagen vanaf het moment dat het abonnement is ingegaan.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

Ginz schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:23:
[...]

Ik heb 't anders ook in m'n w800 zitten :)
Weet iemand trouwens hoe je GPRS werkend kan krijgen op de W800 via telfort? Ik word er niet echt wijs uit. Als ik nu op internet ga, gaat hij nog de hele tijd inbellen enzo.
Laat maar, heb 't al werkend, 't is niet helemaal logisch, standaard kan je geen gprs kiezen als internet profiel
Edit 2:
Heb myfriends ook al werkend :)

[ Voor 39% gewijzigd door -tom-562 op 22-09-2005 16:40 ]

Vaak bu'j te bang!

• eaalb
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:18
SnoeiKoei schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:32:
vaag...
Heb een paar dagen terug een 1GB Sandisk MS pro duo gekregen. Als ik em in mijn telefoon stop, kan ik er via bluetooth ofzo gewoon bestanden heen sturen, heb al mijn thema's en spelletjes er zo op gezet. Had het liever via m'n card reader gedaan, want dat gaat toch sneller lijkt me. Maar... die herkent de MS niet!? Gewoon in de adapter gestopt en in de MS gleuf. Het bij de k750i geleverde 64 MB kaartje wordt wel herkend zo. Iemand enig idee wat er mis kan zijn? Kan het aan de leeftijd van de card reader (al wel ruim een jaar :X ) liggen?

Beetje balen is het wel... 1GB aan mp3 kopieren zou nu heel wat uren duren...
Ik ken het probleem, heb zelf een tijdje terug een 1GB Memorystick Duo Pro gekocht en dat gaf problemen met een cardreader. Hij werd wel herkend, maar meer dan 1 mp3tje overzetten lukte niet, dan 'herkende windows de schijf niet meer'. |:( Volgens mij is het kaartje met die capaciteit nog 'te nieuw' voor de huidige cardreaders, ik heb er nl. 3 (!!!!!) geprobeerd en allemaal doen ze het niet. Had iets te maken met dat de duo pro kaartje parrallel beschreven konden worden en de gewone duo's serieel, of iets in die geest :O

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik heb een sandisk 13 in 1 cardreader en een sandisk 1 gb duo pro ms. Daarmee werkt het in osx iig zonder problemen. Gebruik alleen nu die MS voor me psp :P

vind het toch maar niks mp3 via me telefoon ;)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

eaalb schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:27:
[...]
Ik ken het probleem, heb zelf een tijdje terug een 1GB Memorystick Duo Pro gekocht en dat gaf problemen met een cardreader. Hij werd wel herkend, maar meer dan 1 mp3tje overzetten lukte niet, dan 'herkende windows de schijf niet meer'. |:( Volgens mij is het kaartje met die capaciteit nog 'te nieuw' voor de huidige cardreaders, ik heb er nl. 3 (!!!!!) geprobeerd en allemaal doen ze het niet. Had iets te maken met dat de duo pro kaartje parrallel beschreven konden worden en de gewone duo's serieel, of iets in die geest :O
K*t met korsten! Daar heb ik toch geen kaartlezert voor :(

Thnx voor de reactie, though....

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

-tom- schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:22:
[...]

Edit 2:
Heb myfriends ook al werkend :)
Ik ook, heb gewoon t volgende gedaan:
[q]
Hoe kan ik mijn telefoon instellen voor het gebruik van Wireless Village?

1: Ga naar de site van YamiGo.
2: Meld je aan en controleer je email voor het toegezonden wachtwoord.
3: Ga naar 'Mijn vrienden' toe in je W800i, druk op 'Meer', 'Accounts' en 'Bewerken' en stel het volgende in:
Gebruikersnaam: Voer hier je gebruikersnaam in die je bij de registratie gebrukt heb.
Domein: yamigo.com
Wachtwoord: Voer hier je door YamiGo gegeven wachtwoord in.
Server: http://www.yamigo.com/wv/control
WAP-profiel: Selecteer hier je account om via GPRS te internetten.

‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Hee bedankt voor de reacties over Sandisk vs. Sony, ik ga meteen een Sandisk 2GB bestellen :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 17:27:
Hee bedankt voor de reacties over Sandisk vs. Sony, ik ga meteen een Sandisk 2GB bestellen :P
En waar ga je die bestellen.
Als het een goedkope is haal ik hem ook. :9

Verwijderd

Weet iemand wanneer er (officieele) frontjes van de w800i komen?

Verwijderd

Is het mogelijk om met de K750i door andere telefoons te browsen? Ik bedoel dan dat je bestanden van anderen kunt zien.
Iemand die weet hoe dat moet? Pairen is met die code dacht ik... dat heb ik vaker gedaan..

Maar een manier om door andersmans files te bladeren weet ik niet..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 19:37 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 17:57:
[...]

En waar ga je die bestellen.
Als het een goedkope is haal ik hem ook. :9
Helaas, nergens op voorraad :/

• Victorio
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 19:10:
[...]

[...]

Iemand die weet hoe dat moet? Pairen is met die code dacht ik... dat heb ik vaker gedaan..

Maar een manier om door andersmans files te bladeren weet ik niet..
Ik had hiervoor een T610 waarmee ik wel op een Z600 en K700 kon 'bladeren'. Dat konden ze niet bij mij doen...

Nu met m'n K750 kan ik niet op m'n T610 noch andersom bladeren. Heeft iets met beveiliging van het toestel te maken...? :?

• eaalb
  • Laatst online: 23:18
Hmm....bestanden overzetten via de usb-kabel lukt niet echt meer....zowel op m'n laptop als desktop niet. De eerste map met mp3's zet 'ie prima over, maar bij de tweede map krijg ik - na vele minuten wachten - de melding dat windows geen gegevens van de bron kan lezen, het bestand of de map zou dan corrupt of beschadigd zijn :( Heb er een 1Gig kaartje inzitten, voorheen werkte het echter perfect!! Sinds de firmware update dus niet meer |:(

En op het moment dat ik de telefoon verwijder (via hardware veilig verwijderen) en 'm er daarna weer inplug dan krijg ik geen 'verwisselbare schijf' in verkenner te zien 8)7 Zucht....Waar zou het aan kunnen liggen?? Het geheugenkaartje, de beide computers, of de firmware update van de heren (en dames) van Sony Ericsson?? :| Ik heb een vermoeden....

Verwijderd

ik zit met een probleempje...

ik wou net mijn K750 updaten omdat de bluetooth stabiliteit nogal slecht is, en de nieuwste firmware schijnt dat op te lossen (ik heb nu R1L002). Alleen er gebeurde niets bij het gedeelte waarbij de firmware gedownload moet worden vanaf de SE site, ik kan ook geen .exe bestanden downloaden (SP2). Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

nog een ding: als ik vanuit standby op de musicbutton klik zonder dat m'n headset in de telefoon zit staat er dat ik die moet aansluiten om de musicbutton te gebruiken, is er geen manier om dit uit te schakelen zodat ik die knop ook zonder headset kan gebruiken?

en nog een ding :P : is het een bug of normaal dat ik via de telefoon als de USB kabel ingeplugd is niet op de memory-stick kan?

en nog een ding :> : als ik de telefoon opnieuw start staat het volume heel laag waardoor het opstart geluid nauwelijks hoorbaar is, kan hier iets tegen gedaan worden?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 20:40 ]

Verwijderd

Hey all,

Een vraagje omtrent browsers en javascript.
Een vriend van me heeft een mooie webpagina geschreven met daarin javascript zodoende hij naargelang het tijdstip van de dag mooi weergeeft wat vak, ... het volgende uur is enzo.
Hij heeft een smartphone en daar werkt het perfect op, maar op mijn K750 lijkt dit niet te draaien?
Ik krijg enkel een wit blad te zien, ik heb eens geprobeerd om opera mini te installeren, maar daar vind ik geen mogelijkheid om deze file te openen? Ik kan enkel via opera mini urls ingeven of surfen naar webpagina's.

Doe ik iets fout of kan de k750 gewoon geen javascript aan?
Voor mensen die is willen proberen, de file staat online
http://users.pandora.be/spacebass/K750/

Alvast bedankt!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

weten jullie welke webshops snelle levering hebben met de k750i silver edition?
Vele webshops hebben hem kennelijk niet meer in voorraad.

• n00bs
  • Nu online

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 20:39:
Hey all,

Een vraagje omtrent browsers en javascript.
Een vriend van me heeft een mooie webpagina geschreven met daarin javascript zodoende hij naargelang het tijdstip van de dag mooi weergeeft wat vak, ... het volgende uur is enzo.
Hij heeft een smartphone en daar werkt het perfect op, maar op mijn K750 lijkt dit niet te draaien?
Ik krijg enkel een wit blad te zien, ik heb eens geprobeerd om opera mini te installeren, maar daar vind ik geen mogelijkheid om deze file te openen? Ik kan enkel via opera mini urls ingeven of surfen naar webpagina's.

Doe ik iets fout of kan de k750 gewoon geen javascript aan?
Voor mensen die is willen proberen, de file staat online
http://users.pandora.be/spacebass/K750/

Alvast bedankt!
De k750 is geen smartphone!

Verwijderd

n00bs schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:00:
[...]

De k750 is geen smartphone!
Ja... dat wist ik ook wel:)
Maar misschien is er toch een manier om dit werkende te krijgen.
Men kan ook surfen met een K750 dus waarom geen webpaginatje met javascript.

• dkawa
  • Laatst online: 11-09 10:00
Wie heeft er nog meer een W800i bij de Orange Shop gehaald?

Ik zou het nl heel graag willen weten, want zij vertelden mij dat ik een simlockvrij toestel had maar eenmaal thuisgekomen bleek het niet zo te zijn. Ik ben nu aan het wachten op een unlockcode.....

Verwijderd

Ik heb een contact van telfort en gaat in per 04-10-2005 maar ik vraag me ineens af of je sms berichten van je belbundel word afgehaald, of dat het er nog eens bij komt. Met andere woorden, ik heb een Telfort 300 abbo zonder sms bundel voor €34,- Als ik dan bijvoorbeeld 10 smsjes stuur a 0.22 is 2.20 word mijn rekening dan 36.20 terwijl ik nog belminuten over heb?
Hiervoor had ik een abbo van orange, en daar zat alles in 1 bundel, lekker makkelijk.

Oh er is ook breedband van Telfort met een 5mb bundel voor 5euro per maand. Heeft iemand hier ervaring mee? Het klink best weinig die 5mb namelijk

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:33:
Ik heb een contact van telfort en gaat in per 04-10-2005 maar ik vraag me ineens af of je sms berichten van je belbundel word afgehaald, of dat het er nog eens bij komt. Met andere woorden, ik heb een Telfort 300 abbo zonder sms bundel voor €34,- Als ik dan bijvoorbeeld 10 smsjes stuur a 0.22 is 2.20 word mijn rekening dan 36.20 terwijl ik nog belminuten over heb?
Hiervoor had ik een abbo van orange, en daar zat alles in 1 bundel, lekker makkelijk.

Oh er is ook breedband van Telfort met een 5mb bundel voor 5euro per maand. Heeft iemand hier ervaring mee? Het klink best weinig die 5mb namelijk
@ die 5MB Dat is weinig vind ik
maar dat is gericht op mijn surf gedrag
als je bijvoorbeeld een normale internet pagina laadmet opera mini ben je al gouw 70 kb kwijt..
En tel dat eens een maand op a 30 pagina;s 60 kb per dag..

• n00bs
  • Nu online

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:33:

SMS'en is apart ja, kan je beter doen via de Telfort site (dan is het nog maar 6 cent en typed ook een stuk sneller ;) ). Verder kan je een SMS bundel nemen en bij GSMweb kon je zelfs bij het afsluiten van je abbo een heel jaar een SMS bundel voor het halve geld krijgen!!! bv 30 smsjes voor 1.75
Verder kan je hier nog gratis SMS'en overdag http://www.hi.nl/smsaccount/

• n00bs
  • Nu online

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:36:
[...]

@ die 5MB Dat is weinig vind ik
maar dat is gericht op mijn surf gedrag
als je bijvoorbeeld een normale internet pagina laadmet opera mini ben je al gouw 70 kb kwijt..
En tel dat eens een maand op a 30 pagina;s 60 kb per dag..
Ik vind 5MB vrij veel, maar goed websites openen op je telefoon is gewoon imho ziek. Je hebt thuis ADSL oid, op werk heeft iedereen internet op scholen is internet. Dus het is alleen eventueel handig voor in de trein/bus. Maar goed die paar minuten kan je toch wel wachten :?

Opera Mini in combi met BT thuis, lui vanuit je bed oid kan ik mij wel iets bij voorstellen!

Verwijderd

n00bs schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:40:
[...]

Ik vind 5MB vrij veel, maar goed websites openen op je telefoon is gewoon imho ziek. Je hebt thuis ADSL oid, op werk heeft iedereen internet op scholen is internet. Dus het is alleen eventueel handig voor in de trein/bus. Maar goed die paar minuten kan je toch wel wachten :?

Opera Mini in combi met BT thuis, lui vanuit je bed oid kan ik mij wel iets bij voorstellen!
Die paar min ?
onder de lessen, in de pauzes, in de bus/trein ja, uit je bed, als je ergens ff 3 min of zo moet wachten.
je kan tegenwoordig niet meer zonder het internet ! :+

Verwijderd

Oh shit! Ik dacht dat de sms gewoon van me bundel af gingen :( Ik heb achteraf gezien echt spijt dat ik een contract met Telfort heb afgsloten. Als ik dat had geweten had ik dat nooit gedaan. Nu zit ik er 2 jaar aan vas :| Zou ik mijn abbo nog kunnen ontbinden/verbreken? De overeenkomst gaat in per 4-07-2005 en mijn startdatum is 4-10-2005 Ik denk dat ik de lul ben met me abbo.

Maarja had ik maar beter op moeten letten |:(

• n00bs
  • Nu online

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:56:
Oh shit! Ik dacht dat de sms gewoon van me bundel af gingen :( Ik heb achteraf gezien echt spijt dat ik een contract met Telfort heb afgsloten. Als ik dat had geweten had ik dat nooit gedaan. Nu zit ik er 2 jaar aan vas :| Zou ik mijn abbo nog kunnen ontbinden/verbreken? De overeenkomst gaat in per 4-07-2005 en mijn startdatum is 4-10-2005 Ik denk dat ik de lul ben met me abbo.

Maarja had ik maar beter op moeten letten |:(
Ahum, had eerder mijn postings gelezen. Ik waarschuw altijd om never nooit niet 2 jaar abbo te nemen! je bent altijd meer kwijt. Verder kon je de W800 gratis bij 1 jaar contract krijgen TF200. Dus waarom 2jaar nemen :?

En nee je kan je abbo niet meer stopzetten. Dat kan binnen 24h. En je hebt ook totaal geen geldige reden om op te zeggen. Wat wil je aanvoeren als argument? dat je te lui bent geweest om uit te zoeken wat de tarieven zijn van TF 8)7

Verwijderd

Binnen 7 dagen is elke aankoop van een consument terug te draaien...

Dus :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:05:
Binnen 7 dagen is elke aankoop van een consument terug te draaien...

Dus :)
dat kan wel kloppen..
maar dit zijn dus geen 7 dagen al langer geleden heeft ie dat abbo aangevraagt fzo
en dan 24 uur zal wel alleen voor telfort iets zijn.. (en zeer zeker dan ook in het contract staan..)

Verwijderd

misschien dat ik toch een beetje mazzel heb

Tarieven van abonnementen afgesloten vóór 31 juli 2005
http://www.telfort.nl/pro...rwaarden/voorwaarden_oud/

Tarieven van abonnementen afgesloten ná 31 juli 2005
http://www.telfort.nl/pro...ment/tarieven/abonnement/

Op mijn contract staat dat de overeenkomst in gaat per 4-07-2005 en de startdatum 3 maanden later dus 4-10-2005. Dus ik neem aan dat voor mij de tatieven vóór 31 juli gelden.

Ik heb alleen gemerkt dat na 31 juli 2005 dit op de site staat, en vóór 31 juli 2005 staat dat er niet op. --> Gratis minuten naar vaste nummers binnen Nederland van 20:00 tot 08:00

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 06:17
n00bs schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:05:
[...]

Ahum, had eerder mijn postings gelezen. Ik waarschuw altijd om never nooit niet 2 jaar abbo te nemen! je bent altijd meer kwijt. Verder kon je de W800 gratis bij 1 jaar contract krijgen TF200. Dus waarom 2jaar nemen :?
Volgens mij wassie 39,95 icm tf200 1jarig. Maar volgens mij is 't ook niet echt slim om een abo af te sluiten zonder op de hoogte te zijn van het tarief en het belminuten-systeem! Impulsief kopen noemen ze dat geloof ik:)

Ik zie allemaal berichten over my friends. Ik heb die optie ook, maar wat kan ik ermee? En kan ik dat ook via wap over gsm (ipv gprs?) omdat dat van m'n belminuten afgaat...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:19:

Op mijn contract staat dat de overeenkomst in gaat per 4-07-2005 en de startdatum 3 maanden later dus 4-10-2005. Dus ik neem aan dat voor mij de tatieven vóór 31 juli gelden.

Ik heb alleen gemerkt dat na 31 juli 2005 dit op de site staat, en vóór 31 juli 2005 staat dat er niet op. --> Gratis minuten naar vaste nummers binnen Nederland van 20:00 tot 08:00
dan noem je dat geen mazzel ik heb dat liever dan dat ik sms goedkoper kan ..
t lijkt mij ook wat handiger om ff te bellen in plaats van sms..
zo onpersoonlijk altijd..
Standaard tekst is
Hoi, kan je? bijvoorbeeld en daar dan 22 cent voot betalen is ook te gekd natuurlijk maar daarom bel ik altijd i.c.m met abbo van t-mobile relax 50..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:22:
[...]

dan noem je dat geen mazzel ik heb dat liever dan dat ik sms goedkoper kan ..
t lijkt mij ook wat handiger om ff te bellen in plaats van sms..
zo onpersoonlijk altijd..
Standaard tekst is
Hoi, kan je? bijvoorbeeld en daar dan 22 cent voot betalen is ook te gekd natuurlijk maar daarom bel ik altijd i.c.m met abbo van t-mobile relax 50..
Daar ben ik het wel mee eens, ik sms zelf de laatste paar maanden vrij weinig, ik schat iets van 9 per maand ofzo. Maar met mazzel bedoelde ik ook dat ik nog het oude beltarief heb

Ik weet alleen niet of ik nu ook 150 minuuten p/m gratis kan bellen naar vaste nummers. Beetje vaag van Telfort . . .

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:28:
[...]

Daar ben ik het wel mee eens, ik sms zelf de laatste paar maanden vrij weinig, ik schat iets van 9 per maand ofzo. Maar met mazzel bedoelde ik ook dat ik nog het oude beltarief heb

Ik weet alleen niet of ik nu ook 150 minuuten p/m gratis kan bellen naar vaste nummers. Beetje vaag van Telfort . . .
Overdag naar vast binnen je bundel, 's avonds van 20:00 tot 8:00 het je 75 extra gratis minuten per maand.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:08:
[...]

Ja... dat wist ik ook wel:)
Maar misschien is er toch een manier om dit werkende te krijgen.
Men kan ook surfen met een K750 dus waarom geen webpaginatje met javascript.
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/spacebass1.jpg

>:)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:37
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:19:

Bij Vodafone kon ik er wel vanaf, maar dat was een aankoop via internet, dus dat ligt waarschijnlijk iets anders.
Daar kan je opzeggen tot 5 werkdagen na levering van de zaak (telefoon dus in dit geval), alles terug sturen over de post, en ze een mailtje sturen.

Trouwens ben ik bij BelCompany geweest vanavond, helaas waren ze op (ze hadden ze vandaag nog wel gehad) Dus hopelijk heb ik er na het weekend ook eentje, met een 1 jarig telfort abo :)
Mja heb al 4 weken gewacht door Vodafone, dus die paar daagjes kunnen er ook nog wel bij. :)

• dkawa
  • Laatst online: 11-09 10:00
dkawa schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:26:

Ik zou het nl heel graag willen weten, want zij vertelden mij dat ik een simlockvrij toestel had maar eenmaal thuisgekomen bleek het niet zo te zijn. Ik ben nu aan het wachten op een unlockcode.....
Niemand????? :?

Verwijderd

aha, het lukt dus toch!:)
Het leek me al raar dat een K750 dat niet zou aankunnen.
Maar je hebt er dus naar gesurft dan, zou er een manier zijn om deze file te bekijken terwijl deze op je phone staat?
Alllez ik zou er natuurlijk ook ff naar kunnen surfen en dan opslaan, hoop enkel dat mijn provider dat ondersteunt omdat dit in belgie allemaal wat langer duurt soms.

Thx Andre!!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:55:
[...]

aha, het lukt dus toch!:)
Het leek me al raar dat een K750 dat niet zou aankunnen.
Maar je hebt er dus naar gesurft dan, zou er een manier zijn om deze file te bekijken terwijl deze op je phone staat?
Alllez ik zou er natuurlijk ook ff naar kunnen surfen en dan opslaan, hoop enkel dat mijn provider dat ondersteunt omdat dit in belgie allemaal wat langer duurt soms.

Thx Andre!!
Ik denk dat je een kleine k hebt gebruikt bij K750 in de url ;)
Opslaan als html pagina en via BT naar je foon zenden kan ook, hij komt dan in de Webpagina's dir terecht, die je kunt bekijken met de ingebouwde (wap)viewer.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Verwijderd

dkawa schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:26:

Ik heb hem ook bij de Orange Shop gehaald. Bij mij werd echter wel meteen verteld dat hij gesimlocked was. Doordat ik hier wat op door ging vragen heb ik met de verkoper afgesproken dat ze hem simlockvrij willen maken zodra de unlockcodes door sonyericsson zijn verstuurd.

Verwijderd

s0k schreef op donderdag 22 september 2005 @ 20:45:
weten jullie welke webshops snelle levering hebben met de k750i silver edition?
Vele webshops hebben hem kennelijk niet meer in voorraad.
Bij www.gsmtrack.nl voor 3 uur besteld de volgende dag al in huis
_/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:07:
[...]

Ik denk dat je een kleine k hebt gebruikt bij K750 in de url ;)
Opslaan als html pagina en via BT naar je foon zenden kan ook, hij komt dan in de Webpagina's dir terecht, die je kunt bekijken met de ingebouwde (wap)viewer.
Ik had het eigenlijk eerst via bluetooth gekregen via die vriend van me,
maar als ik die file open, dan krijg ik gewoon een lege/witte pagina te zien, met geen tekst.
Via het web zelf had ik dit nog niet geprobeerd.
Kan je eens proberen om dit bestand via bluetooth naar jouw phone te zenden en dan te openen?
Ben is benieuwd of het dan lukt bij jouw.

Alvast bedankt!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

ik heb ook maar eens een HPM-70 opgepickt bij Phonehouse.

Ik heb de silicone dopjes van mijn EX71 er op gedrukt omdat deze veel prettiger aanvoelen dan de bijgeleverde dopjes van de HPM-70.

Zijn die soms van rubber?

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:12:
[...]

Ik had het eigenlijk eerst via bluetooth gekregen via die vriend van me,
maar als ik die file open, dan krijg ik gewoon een lege/witte pagina te zien, met geen tekst.
Via het web zelf had ik dit nog niet geprobeerd.
Kan je eens proberen om dit bestand via bluetooth naar jouw phone te zenden en dan te openen?
Ben is benieuwd of het dan lukt bij jouw.

Alvast bedankt!
De ingebouwde (simpele) browser kan hem niet zichtbaar maken, daar zit het probleem dus.
Vreemd trouwens dat ie wel de browser opent en de titel er boven zet ....
Als ik een compleet tweakers topic erop zet, dan leest ie hem wel 8)7
Btw, het kan ook zijn dat ie door de active content online info verwacht en offline lukt dat natuurlijk niet ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Speedy-Andre op 22-09-2005 23:24 ]

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:17:
[...]

De ingebouwde (simpele) browser kan hem niet zichtbaar maken, daar zit het probleem dus.
Vreemd trouwens dat ie wel de browser opent en de titel er boven zet ....
Ja, dat is het inderdaad, vind het ook wel vreemd, het zal misschien liggen dat die ingebouwde browser te simpel is.
Als er nu een manier was om dat bestand via de 'opera mini' te openen dan is het probleem natuurlijk ook opgelost, ik wil nl. niet elk uur online gaan om te kijken waar men volgende les is:)

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:08:
[...]

Bij www.gsmtrack.nl voor 3 uur besteld de volgende dag al in huis
_/-\o_ _/-\o_
tnx :)

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Ik heb de mijne net vandaag binnen gekregen. Strak ding :D

Ik was aan het twijfelen of ik wel de firmware update moest doen, nadat ik hier allemaal enge verhalen hoorde. Uiteindelijk heb ik het toch gedaan en (gelukkig) met succes. Gewoon stappen goed gevolgd en voila! Done :)

Nu alleen nog een grotere MS Duo kopen, 64 mb is een beetje mager..

Voor degene die een leuke, mooie functionele phone willen hebben, dit is echt een goede keus _/-\o_

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
iemand zijn W800i al geupdate? zag dat er een update op internet stond

en nu is ie weer weg...

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 22-09-2005 23:54 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 20:58
Phusebox schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:54:

en nu is ie weer weg...
Op de officiele SE site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Ey,

Ik heb na het bekijken van een paar foto's een rare fout:

Als ik 'm opstart krijg ik een wit knipperend scherm en gaat hij niet verder met "opstarten".

De telefoon reageerd nergens meer op , behalve op het verwijderen van de batterij.
Maar als ik 'm dan weer aanzet gebeurt weer het zelfde.

Weet iemand hier iets over?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:54:

en nu is ie weer weg...
Helaas nog geen update voor de W800i |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon teruggaan en een simlockvrije vragen,of niet eerder weg voordat ie unlockt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezyek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11-2023
Even een complimentje naar het SE service centre in Den Haag ...

Vorige maand deed de camera software van mijn K750i het niet. Teruggebracht naar de Phonehouse in Rijswijk en die hebben 'm opgestuurd. Zes dagen (redelijk vlot toch?) later had ik 'm terug met de mededeling dat de software was geupdate. En inderdaad deed de camera het toen weer ... eventjes.
Na deze update begon de k750i ook spontaan uit te vallen. Meerdere keren per dag. Zo af en toe deed de camera het weer maar het meerendeel van de tijd kreeg ik gewoon een zwart schermpje en als je dan een foto nam dan stopte de camera software er mee en schoot ie terug naar het hoofdschermpje (desktop zeg maar ..).

Nu ga ik morgen op vakantie en dacht ik dat ik 'm toch maar ff moest laten nakijken door het SE service centre in Den Haag. Na uitleg wat er mis was zei de uiterst vriendlijke medewerker van de Phone Shop (waar het service centre zit) dat het een bekend hardware probleem was waarop ik vloekte (ik wilde immers mijn telefoon gebruiken op vakantie!) maar de medewerker bleef lachen en zei dat ie dit ter plekke kon oplossen ... jihaa. Tijdens de reparatie ben ik even snel wat gaan eten en heb de telefoon om half negen (donderdag koopavond) opgehaald. Er was ook nieuwe software opgezet en hij deed het perfect!!

SE service centre jullie zijn helemaal toppie _/-\o_ _/-\o_

Het uitvallen van de camera schijnt dus door een los draadje te komen. Als je de telefoon een beetje indrukt dan doet de camera het vaak weer even, vandaar dat het probleem soms niet altijd voorkomt ...)

edit: quote se service center: Het draadje tussen de printplaat en de camera zit niet helemaal zoals hij hoort te zitten bij veel toestellen. Hierdoor maakt ie soms geen contact meer en blijft het beeld van de camera zwart. Als je wat druk op de behuizing uitoefent wordt het contact tijdelijk weer hersteld en doet de camera het weer even. Een bekend probleem blijkbaar.

edit2: En alles helemaal gratis omdat ie nog onder garantie valt. Wel bonnetje meenemen (en ze checken je imei code met die op het bonnetje!) :)

[ Voor 17% gewijzigd door Rezyek op 23-09-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Mooizo Rezyek, maar wtf een los draadje? Het is geen auto... beetje eng hoor.

Weet iemand trouwens waarom je progs die je hebt geinstalled in de map games/apps terrecht komen, terwijl je helemaal geen map apps hebt? Oftewel je kan die progs niet openen als je voor de map applicaties kiest?

Oeps. De map applicaties is wel te vinden: Bestandsbeheer. :p
Foutje... wel vaag dat in bestandsbeheer ook een link naar de games map staat. Beetje dubbel op. Maar het is te vinden dus. [/zeikmodus]

[ Voor 27% gewijzigd door Victorio op 23-09-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Begrijp ik goed dat firmware laten updaten naar de nieuwste versie bij een SE service center wel kan nu? Zo ja, zijn daar kosten aan verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesse schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:39:
[...]

Misschien zou je dit eens stap voor stap uit willen leggen?
Heb namelijk vanalles geprobeerd maar kan het domweg niet voor elkaar krijgen!

Dus.....
Hoe kan ik via bluetooth een andere telefoon verkennen/browsen?
Ik weet bijna zeker dat het NIET gaat!! :(

Betreft een K750i _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvE
  • Laatst online: 10-09 20:08

RvE

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:23:
[...]

Misschien zou je dit eens stap voor stap uit willen leggen?
Heb namelijk vanalles geprobeerd maar kan het domweg niet voor elkaar krijgen!

Dus.....
Hoe kan ik via bluetooth een andere telefoon verkennen/browsen?
Ik weet bijna zeker dat het NIET gaat!! :(

Betreft een K750i _/-\o_
Probeer het eens met BT Explorer.

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eaalb schreef op donderdag 22 september 2005 @ 19:53:
Hmm....bestanden overzetten via de usb-kabel lukt niet echt meer....zowel op m'n laptop als desktop niet. De eerste map met mp3's zet 'ie prima over, maar bij de tweede map krijg ik - na vele minuten wachten - de melding dat windows geen gegevens van de bron kan lezen, het bestand of de map zou dan corrupt of beschadigd zijn :( Heb er een 1Gig kaartje inzitten, voorheen werkte het echter perfect!! Sinds de firmware update dus niet meer |:(

En op het moment dat ik de telefoon verwijder (via hardware veilig verwijderen) en 'm er daarna weer inplug dan krijg ik geen 'verwisselbare schijf' in verkenner te zien 8)7 Zucht....Waar zou het aan kunnen liggen?? Het geheugenkaartje, de beide computers, of de firmware update van de heren (en dames) van Sony Ericsson?? :| Ik heb een vermoeden....
Heb precies hetzelfde meegemaakt zoals jouw gisteren avond, alleen dan met een 256 mb SanDisk kaartje. Heel vaag.
Na een format werkt het weer.. Even afwachten hoe het nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedagjes,

Heb ik erop staan, maar dan nog......
Pairen oke, en dan?
Kies service en verder kom ik niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
  • Laatst online: 07-02 11:29
Big-R schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:11:
Ey,

Ik heb na het bekijken van een paar foto's een rare fout:

Als ik 'm opstart krijg ik een wit knipperend scherm en gaat hij niet verder met "opstarten".

De telefoon reageerd nergens meer op , behalve op het verwijderen van de batterij.
Maar als ik 'm dan weer aanzet gebeurt weer het zelfde.

Weet iemand hier iets over?
Iemand een idee, ik heb namelijk hetzelfde!! 8)7 :(

het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

FYI:

voor iedereen die last heeft van een "gevoelig" knopje van de lens cover (camera gaat aan in je broekzak, toetsenblok wordt opgeheven) :

Heb gebeld met SE, ze zeggen dat het niet normaal is. Terug naar de winkel dus, of zoals in mijn geval terug naar Voda.

Misschien een kleine vermelding in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
owkeej, ik heb die 64MB memory card dus alweer stuk :(
ik kaartje in mn cardreader gedaan, duurt ff voordat alle mappen zichtbaar zijn. daarna foto's kopieren, krijg k melding "kan niet van bronbestand lezen".
ik kaartje in mobiel gedaan en via datakabel proberen, precies t zelfde.
ik met de telefoon zelf kijken, en ales kan gewoon gevonden worden :?

k had ook wel eens dat mp3bestand afspelen mislukt was. dus ik ff dat dingetje testen, heb ik nu al een aantal bad sectors :| k heb dat ding net 1,5e maand.

[ Voor 3% gewijzigd door DP Kunst op 23-09-2005 11:38 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largow schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 11:25:
FYI:

voor iedereen die last heeft van een "gevoelig" knopje van de lens cover (camera gaat aan in je broekzak, toetsenblok wordt opgeheven) :

Heb gebeld met SE, ze zeggen dat het niet normaal is. Terug naar de winkel dus, of zoals in mijn geval terug naar Voda.

Misschien een kleine vermelding in de startpost?
Dit lijkt me nu eigenlijk het enige knopje op de telefoon wat niet onder de toetsenblokkering KAN vallen, omdat het "mechanisch" is en niet "electronisch", of zit ik nu zo abuis?
Volgens mij is er geen enkele SE D750i/K750i/W800i telefoon waarmee dit onder toetsenblokkering vergrendeld kan worden.
Of wel tweakers, is er iemand bij wie dat wel zo werkt? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 11:38 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware