Dit heb ik dus ook gehad. En toch beweren sommigen dat het aan de gebruiker ligt. SEUS deugt gewoon niet. Ik wacht nog wel paar weekjes totdat SEUS zelf een update heeft gekregen.Over het updaten, ook ik heb mijn K750i proberen te updaten, ook hier ben ik terug gegaan naar de software versie R1J002, dus ook een downgrade. wt mij echter opviel was dat bij afbeeldingen ik ineens een plaatje van NAS op me telefoon had staan, hebben meer mensen dit plaatje er ineens bij gekregen? en is er al meer bekent waarom de telefoon gedowngrade wordt i.p.v. geupdate?
Verwijderd
Vandaag mijn K750i retour van Dynafix, nadat hij 2 maal in rep bij hen is geweest in nog geen maand tijd.
Klacht: Camera werkt niet (er komt geen groen vakje in het lcd); kan de foto/film dus niet afdrukken.
Wederom mijn mooie K750i in een bubbeltjes envelop van ze terug gekregen.
Wat een hufters!
En helaas, hij werkt nog steeds niet.
Moet hem nu voor de derde keer aanbieden.
Heb nu een brief naar vd Voort van SE geschreven, hoe we dit gaan oplossen.
Ik ga er nu toch wel vanuit dat ik een nieuwe krijg aangeboden.
Beide keren heeft Dynafix "een los contact" op de print hersteld (jajaja) en de laatste keer de transport schade hertsteld, die ontstaan is door het vervoer in een bubbeltjes envelop.
Zoals ik al eerder schreef: wat een pokke bedrijf dat Dynafix.
Ze geven me geen voorrang met mijn 3e rep binnen 1 maand en kunnen niets doen aan het versturen in een envelop (terwijl ik een zeer goed gebufferde doos naar hen opstuurde), met het verzoek deze te hergebruiken na rep.
Nu maar afwachten hoe SE reageert op mijn brief (zullen ook wel niet vlot zijn, net als Dynafix).
Dit geeft een hele nare smaak van zo'n goed produkt.
Zeer jammer van het merk.
Klacht: Camera werkt niet (er komt geen groen vakje in het lcd); kan de foto/film dus niet afdrukken.
Wederom mijn mooie K750i in een bubbeltjes envelop van ze terug gekregen.
Wat een hufters!
En helaas, hij werkt nog steeds niet.
Moet hem nu voor de derde keer aanbieden.
Heb nu een brief naar vd Voort van SE geschreven, hoe we dit gaan oplossen.
Ik ga er nu toch wel vanuit dat ik een nieuwe krijg aangeboden.
Beide keren heeft Dynafix "een los contact" op de print hersteld (jajaja) en de laatste keer de transport schade hertsteld, die ontstaan is door het vervoer in een bubbeltjes envelop.
Zoals ik al eerder schreef: wat een pokke bedrijf dat Dynafix.
Ze geven me geen voorrang met mijn 3e rep binnen 1 maand en kunnen niets doen aan het versturen in een envelop (terwijl ik een zeer goed gebufferde doos naar hen opstuurde), met het verzoek deze te hergebruiken na rep.
Nu maar afwachten hoe SE reageert op mijn brief (zullen ook wel niet vlot zijn, net als Dynafix).
Weet je wel dat SEUS de afgelopen dagen van seus_setup118.exe naar seus_setup119.exe is gegaan?Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:56:
[...]
Dit heb ik dus ook gehad. En toch beweren sommigen dat het aan de gebruiker ligt. SEUS deugt gewoon niet. Ik wacht nog wel paar weekjes totdat SEUS zelf een update heeft gekregen.
Mijn toestel wordt, nadat hij nu voor de derde keer 'op bezoek' is bij Dynafix omgeruild. Ik heb hem op 8 september jl. weggebracht en de telefoniste hierbij een brief overhandigd, waarin ik mijn probleem heb uitgelegd en aangegeven dat de vorige reparatie onvoldoende was. Misschien ook een tip voor jou? Sinds gisteren heeft het toestel de status van 'omruil'.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:58:
<KNIP>
Het valt mij overigens inderdaad op dat de vorige twee keren er een 'contactje' is gesoldeerd, vervolgens een software-update en daarna een test. Zonder resultaat dus. Ben benieuwd wanneer ik mijn omruil-toestel krijg toegestuurd in mijn envelop
Lieverd,Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:56:
[...]
Dit heb ik dus ook gehad. En toch beweren sommigen dat het aan de gebruiker ligt. SEUS deugt gewoon niet. Ik wacht nog wel paar weekjes totdat SEUS zelf een update heeft gekregen.
Waarom lukt het mij dan keer op keer wel? Ik voorzie iedereen binnen mijn vrienden, familie en kenissen kring van de nieuwste updates voor de K750, K700, P900 etc... etc....
Probeer dan maar eens te verklaren waarom het wel aan SEUS zou liggen, en niet aan jou of aan jouw computer? Ik moet toegeven: Aangezien ik mijn computer van binnen en buiten ken, weet ik ook precies wat erop staat en hoe het draait. Daarom lukt het mij wel thuis, maar bijvoorbeeld ook niet op een computer op mijn werk...
Maar menen dat het aan SEUS ligt is wel heel erg snel (en verkeerd) geconcludeerd. Probeer het eerst eens is even bij jezelf te zoeken, in plaats van het gelijk op SEUS te schuiven.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
ik heb deus_setup119.exe op mijn PC staan maar toch werkt het niet goed.Victorio schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:08:
[...]
Weet je wel dat SEUS de afgelopen dagen van seus_setup118.exe naar seus_setup119.exe is gegaan?
Fly or Die
Verwijderd
Alsin: een schone pc zou een grotere kans van slagen hebben ? Nog niet alle combinaties geprobeerd ? Niet de juiste updates bij elkaar gescharreld ? Samenloop van omstandigheden ? Een semi-defecte telefoon hebbend ?Ginz schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:14:
[...]
Lieverd,
Waarom lukt het mij dan keer op keer wel? Ik voorzie iedereen binnen mijn vrienden, familie en kenissen kring van de nieuwste updates voor de K750, K700, P900 etc... etc....
Probeer dan maar eens te verklaren waarom het wel aan SEUS zou liggen, en niet aan jou of aan jouw computer? Ik moet toegeven: Aangezien ik mijn computer van binnen en buiten ken, weet ik ook precies wat erop staat en hoe het draait. Daarom lukt het mij wel thuis, maar bijvoorbeeld ook niet op een computer op mijn werk...
Maar menen dat het aan SEUS ligt is wel heel erg snel (en verkeerd) geconcludeerd. Probeer het eerst eens is even bij jezelf te zoeken, in plaats van het gelijk op SEUS te schuiven.
Verwijderd
[
Mijn toestel wordt, nadat hij nu voor de derde keer 'op bezoek' is bij Dynafix omgeruild. Ik heb hem op 8 september jl. weggebracht en de telefoniste hierbij een brief overhandigd, waarin ik mijn probleem heb uitgelegd en aangegeven dat de vorige reparatie onvoldoende was. Misschien ook een tip voor jou? Sinds gisteren heeft het toestel de status van 'omruil'.
Het valt mij overigens inderdaad op dat de vorige twee keren er een 'contactje' is gesoldeerd, vervolgens een software-update en daarna een test. Zonder resultaat dus. Ben benieuwd wanneer ik mijn omruil-toestel krijg toegestuurd in mijn envelop
.[/quote]
8 september en nu pas status omruil voor een 3e reparatie?
Wat zijn die gasten ongelofelijk traag. Is dat nu service?
Ik wacht in ieder geval wat het antwoord wordt van SE. Laat het op dit forum nog wel aan jullie weten.
Mijn toestel wordt, nadat hij nu voor de derde keer 'op bezoek' is bij Dynafix omgeruild. Ik heb hem op 8 september jl. weggebracht en de telefoniste hierbij een brief overhandigd, waarin ik mijn probleem heb uitgelegd en aangegeven dat de vorige reparatie onvoldoende was. Misschien ook een tip voor jou? Sinds gisteren heeft het toestel de status van 'omruil'.
8 september en nu pas status omruil voor een 3e reparatie?
Wat zijn die gasten ongelofelijk traag. Is dat nu service?
Ik wacht in ieder geval wat het antwoord wordt van SE. Laat het op dit forum nog wel aan jullie weten.
Ginz waar woon je dan? kan je die van mij dan ff updaten?Ginz schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:14:
[...]
Lieverd,
Volgens mij zijn de softcaps die bij de HPM-70 geleverd zitten precies hetzelfde (m.u.v. de kleur
) als degene die je bij de MDR-EX71SL geleverd zitten.
Heb het namelijk even getest omdat de HPM-70 nog regelmatig uit mijn oren vallen
thomastvd : Ik woon in Heerhugowaard, net boven Alkmaar
Heb het namelijk even getest omdat de HPM-70 nog regelmatig uit mijn oren vallen
[ Voor 22% gewijzigd door Ginz op 21-09-2005 13:36 ]
-
Ik heb je toegevoegd op msn.Ginz schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:34:
Volgens mij zijn de softcaps die bij de HPM-70 geleverd zitten precies hetzelfde (m.u.v. de kleur) als degene die je bij de MDR-EX71SL geleverd zitten.
Verwijderd
Weet iemand meer over de verzekeringen die je kunt alsluiten bij Belcompany, stel je telefoon valt in het zand of water, krijg je dan zonder meer een nieuwe?
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 17:07 ]
De softcaps van de EX71 zijn minder flexibel waardoor ze beter in je oren blijven zitten. Zijn heel duidelijk van een ander materiaal.Ginz schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:34:
Volgens mij zijn de softcaps die bij de HPM-70 geleverd zitten precies hetzelfde (m.u.v. de kleur) als degene die je bij de MDR-EX71SL geleverd zitten.
Moet wel zeggen dat de K750 een stuk beter geluid heeft dan het matte geluid wat uit mijn iPod komt.....
PSN: Shiver23
Zijn die foons eindelijk theoretisch zelf te updaten... gaat iedereen alsnog z'n foon naar 'een mannetje' brengen om het te laten doen.

Verwijderd
Skatje,Maar menen dat het aan SEUS ligt is wel heel erg snel (en verkeerd) geconcludeerd. Probeer het eerst eens is even bij jezelf te zoeken, in plaats van het gelijk op SEUS te schuiven.
Heb je mijn eerdere posting gelezen. Ik heb thuis 5 verschillende pc's en 1 server draaien. Op geen enkel pc lukt het. SEUS 118 lukte wel, maar sinds 119 niet meer. Geloof me, ik heb het bij mijzelf gezocht en niet gevonden. Ik ken niet alleen mijn pc binnenste buiten, maar ik ken Xp zelfs binnenste buiten. Ik doe niks anders dan applicatie beheerders en service engineers hier op mijn werk ondersteuning te geven. Dus graag niet meteen suggeren dat ik een van de domme gebruikers ben. Die zijn er zat, geloof ik best. Zie ze dagelijks aan mijn buro.
Wat is je verklaring voor het feit dat ik 2 dagen geleden een update hebt kunnen uitvoeren die ipv de nieuwste firmware een oudere op mn k750i heeft gezet??? Van R1L002 naar R1J002?
Geen communicatiefout niks.
Wat blijkt nu het geval!!! Net een mailjte terug ontvangen van SE.
Dussssss... Waar ligt het ook alweer aan???? en noem me geen lieverd! Noem me tijger.Hartelijk dank voor u email, m.b.t. uw vraag onder referentienummer
41169913 het volgende. Sony Ericsson Call Center heeft na vele meldingen versie 1.19 van SEUS onder de loep genomen. Hieruit is gebleken dat een toestel die eerder een firmware update heeft gehad in het verleden, niet nogmaals voorzien kan worden van een tweede update. In het cahche geheugen van uw toestel blijven log bestanden uit eerdere update achter. Deze logs, veroorzaken een conflict in SEUS 1.19.
Sony Ericsson is op dit moment bezig om SEUS 1.19b te releasen. Dit zal medio begin volgende week zijn. Tot dan, vragen wij u geen update meer te proberen en te wachten op de 1.19b versie.
Onze exccuses voor het ongemak en wij bedanken u voor uw melding van deze bug in de software.
Goed geregeld Tijger.
Gelukkig heb ik geen problemen gehad, ondanks dat ik mijn K750 al meerdere malen heb geupdate.
Gelukkig heb ik geen problemen gehad, ondanks dat ik mijn K750 al meerdere malen heb geupdate.
PSN: Shiver23
GekkeMolukker aka Tijger, feit blijft dat jij met of zonder je computer kennis niet kan zeggen dat het aan SEUS ligt. Al lukt het bij 1000 mensen niet en bij 1 wel, dan kan de oorzaak toch iets anders zijn dan enkel SEUS.
Verwijderd
Victorio,GekkeMolukker aka Tijger, feit blijft dat jij met of zonder je computer kennis niet kan zeggen dat het aan SEUS ligt. Al lukt het bij 1000 mensen niet en bij 1 wel, dan kan de oorzaak toch iets anders zijn dan enkel SEUS.
Nope, oorzaak ligt in dit geval echter toch bij SEUS. Lees reactie van Se zelf maar. Dat het bij anderen is gelukt, komt omdat in hun telefoon de cache waar de log files in staan geleegd is. Deze cache hoort tijdens de update door SEUS geleegd te worden. In sommige gevallen gaat het verkeerd in SEUS, waardoor de cache niet geleegd kan worden en dus conflicten veroorzaakt. Het ging mij meer om dat er meteen beweerd wordt dat de fout maar bij mij moet liggen. Door mijn kennis in computers voor te leggen wilde ik alleen maar bewijzen dat SEUS niet bugvrij was. Ik heb de bron van SEUS geopend en de broncode gelezen. Vandaar dat ik zeker was van mijn zaak. Maar dit alles is goed geweest voor ons hier. Zo leren we juist van elkaar. Als ze mij niet hadden verteld dat de fout bij mij had moetne liggen, had ik nooit de moeite genomen om de broncode uit te lezen om mijn gelijk te bewijzen. Daarom zijn we met zn allen hiet Tweakers toch!
Aha nu bereiken we dan tenminste iets.
Hopen dat SEUS asap voor iedereen lekker werkt dan en dat er nog fijnere firmwares mogen komen.
De 4.5 cam versie is iig lekker vlot en mooi nu zeg:
[ Voor 79% gewijzigd door Victorio op 21-09-2005 15:00 ]
"medio begin volgende week"??? Wat is het nou, medio volgende week of begin volgende week???
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik had gister de helpdesk van SE aan de telefoon en die zei zelf al dat SEUS op dit moment niet deugde en dat men er hard mee aan het sleutelen is. Ze raadde me af om op dit moment gebruik te maken van SEUS omdat er een behoorlijk aantal mensen waren die na het uitvoeren van de update hun telefoon niet meer konden gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 09:45:
Jongens stop maar met update van je firmware. Ik heb nu op diverse forums zowel in en uit het buitenland gelezen dat wij niet de enige zijn met dit probleem.
blah
Weten we meteen waar jouw sexuele voorkeur ligtVictorio schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:52:
Aha nu bereiken we dan tenminste iets.Hopen dat SEUS asap voor iedereen lekker werkt dan en dat er nog fijnere firmwares mogen komen.
[afbeelding]
Ik ben er trouwens achter gekomen dat je je notities ook op je standby scherm kunt laten weergeven. Best handig af en toe.
Idd die doppen zijn perfect!-tom- schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:50:
[...]
Wat is het probleem? Dat hij geminimaliseerd een mp3'tje afspeeld?Ik zie 'tprobleem niet
Over de oordoppen nog van de w800, ik vind ze perfect, ze zitten heerlijk, dit zijn 1 van de 1e oordoppen die bij mij goed passen en normaal blijven zitten, en toch niet pijnlijk worden na lang dragen. Vind ze echt fijn.
Hebben jullie ook dat die radia zo gruwelijk hard gaat als je hem op speaker zet... is dit te fixen? Zelfs als volume minimaal staat gaat het nog gruwlijk veel harder dan mp3 geluid over de speaker.
Weet iemand of die bluetooth afstandsbediening software ook ergens anders te downloaden is? De site uit de openingspost is al een paar dagen onbereikbaar..:-(
random uninspiring quote
Verwijderd
Ik ben nu bijna een maand gelukkige eigenaar van een w800i.
Alleen nu kan ik nergens vinden of ik een wachtwoord op mijn mapje van foto`s kan zetten omdat ik niet wil dat iedereen mijn foto`s gaat bekijken die de telefoon even in zijn hand heeft.
MVG jelle
Alleen nu kan ik nergens vinden of ik een wachtwoord op mijn mapje van foto`s kan zetten omdat ik niet wil dat iedereen mijn foto`s gaat bekijken die de telefoon even in zijn hand heeft.
MVG jelle
..dan ben ik wel benieuwd wat voor foto's jij maakt
. Maar eerder in deze thread viel al te lezen dat die functie niet beschikbaar is op de k750 en w800..
random uninspiring quote
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe ik #@$^% die GPRS aan de praat kan krijgen ik heb de instellingen vanaf de site laten sturen. Ik heb een abonnement van t-mobile. Ik zag dat de IP-adressen niet ingevuld waren bij het installeren van de opgestuurde instellingen vanaf de site van SE. Op t-mobile.nl de instellingen overgenomen. Maar hoe ik het ook wend of keer ik blijf de opmerking krijgen dat de instellingen niet juist zijn....
Ik zag zojuist dat Telfort de SE K750i uit het assortiment van haar online-shop heeft gehaald. Schijnbaar is het toestel (op korte termijn) niet meer leverbaar.
[ Voor 9% gewijzigd door Jewie op 21-09-2005 16:14 ]
Daar ben ik dus ook bang voor ik wacht nu al zo'n 3 weken op het toestel.Jewie schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:03:
Ik zag zojuist dat Telfort de SE K750i uit het assortiment van haar online-shop heeft gehaald. Schijnbaar is het toestel (op korte termijn) niet meer leverbaar.
Had hem nou toch maar in de winkel gekocht en niet online bij telfort
Het oneindige X 0
Wie heeft er ook een overgevoelige lenscover knop (w800i)? Als ik de knop een halve millimeter verschuif, of er over veeg schiet hij al in camera mode.
Omdat de knop de toetsblok negeert komt het voor dat ik de telefoon een dag lang in camera mode in mijn zak heb gehad..
Omdat de knop de toetsblok negeert komt het voor dat ik de telefoon een dag lang in camera mode in mijn zak heb gehad..
En hoeveel posts zijn dat, ik heb mijn instelling namelijk op 100pppVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:20:
Deze topic groeit wel erg snel. Alleen vandaag al 4 pagina's erbij! WoW!
hebben jullie dit al gelezen? Is opzich erg handig. Kan ik mijn iPod en telefoon synchen met dezelfde software. Als het nou ook een beetje goed uitpakt.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Tjah, echt helemaal precies zijn ze ook weer niet. Ik heb nu mijn oude Sony EX71 medium dopjes op mijn Sharp HD-MD33 gezet (ben er eentje van medium kwijt geraaktShiver23 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:43:
[...]
De softcaps van de EX71 zijn minder flexibel waardoor ze beter in je oren blijven zitten. Zijn heel duidelijk van een ander materiaal.
Moet wel zeggen dat de K750 een stuk beter geluid heeft dan het matte geluid wat uit mijn iPod komt.....
Eerst eentje van beide gebruikt, maar dan voel je toch degelijk in de ene oor iets "anders" dan in het andere oor: oftewel toch maar beide van de Sony's erop gezet
Yep, is al eerder langsgekomen, hoewel ik je niet vraag het hele topic door te nemen. (Het knopje kan ook niet werken met de toetsblok omdat et openen/sluiten van het klepje niet aangedreven gaat, maar gewoon door een fysieke verbinding tussen het knopje en het klepje. Als je begrijpt wat ik bedoel.)Largow schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:32:
Wie heeft er ook een overgevoelige lenscover knop (w800i)? Als ik de knop een halve millimeter verschuif, of er over veeg schiet hij al in camera mode.
Het overkomt mij ook wel eens dat de camera aanstaat als ik em uit me broekzak haal. Er is weinig aan te doen behalve erop letten bij het in je broekzak steken. Sinds ik dat doe is et met niet meer overkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door Jesse op 21-09-2005 17:24 ]
Verwijderd
De telefoon staat op toetsblokkering, vraagt bij de eerste keer dat je het knopje aanraakt om de headset om (toch) op toetsblokk. te kunnen afspelen.-tom- schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:50:
[...]
Wat is het probleem? Dat hij geminimaliseerd een mp3'tje afspeeld?Ik zie 'tprobleem niet
Over de oordoppen nog van de w800, ik vind ze perfect, ze zitten heerlijk, dit zijn 1 van de 1e oordoppen die bij mij goed passen en normaal blijven zitten, en toch niet pijnlijk worden na lang dragen. Vind ze echt fijn.
Volgens mij horen alle toetsen geblokkeerd te zijn, wil graag weten of het bij alle W800's is, blijkbaar wel (opluchting, thnx voor reacties)
Vraag me af of het zo wel hoort, dat het (g)een softwarebug is
Verwijderd
Ik moet redelijk duwen en dan schiet ie met een klik open. Als ik hem in z'n hoesje schuif dan kan dt genoeg zijn om hem te openen (strakke "sok"}, wrijven krijgt hem niet open.Largow schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:32:
Probeer eens bij een dummie in de winkel, heb ik ook getest daar voor ik hem kocht en deze werkt precies als de echte.
Neem je toestel mee en als ie echt veel afwijkt, garantie!
Verwijderd
hmz.. sinds ik probleemloos naar R1N035 geupdate heb ik allemaal bugs 
- mediaplayer loopt gewoon bijna vast als ik op "alle muziek" druk (je moet echt een minuut wachten voordat je weer verder kunt)
- mediaplayer loopt ook bijna vast als ik begin met scrollen (iets kortere wachttijd dan dat ik "alle muziek" druk
) en de eerste liedjes bovenaan me playlist krijg ik de melding "kan niet worden afgespeeld" en later doen ze het weer wel 
- einde van de playlist moet ik weer helemaal terugscrollen om het eerste liedje weer te beluisteren.. als van het laatste liedje verder scroll dan moet ik weer wachten
loopt weer bijna vast dus
- muziekknop (als die ingesteld staat op mediaplayer) hetzelfde probleem
loopt ook bijna vast (ook een tijdje wachten)
- sommige foto's zoomen niet en/of hebben heel blokkerig beeld
- sommige foto's zie je helemaal niet meer die het voor de update wel deden
- videobestanden en bestanden die in "overige" stonden zijn zomaar verdwenen een paar daagjes na de update (kan ook dat ik iets verkeerds heb gedaan maar herinner me niks en niemand heeft er aangezeten.. t waren echt bestanden die ik nooit zou verwijderen
)
Niemand anders last van bugs in de nieuwe firmware van K750i? (R1N035)
Misschien een oplossing of moet ik met deze bugs leven tot waarschijnlijk de volgende update

- mediaplayer loopt gewoon bijna vast als ik op "alle muziek" druk (je moet echt een minuut wachten voordat je weer verder kunt)
- mediaplayer loopt ook bijna vast als ik begin met scrollen (iets kortere wachttijd dan dat ik "alle muziek" druk

- einde van de playlist moet ik weer helemaal terugscrollen om het eerste liedje weer te beluisteren.. als van het laatste liedje verder scroll dan moet ik weer wachten
- muziekknop (als die ingesteld staat op mediaplayer) hetzelfde probleem
- videobestanden en bestanden die in "overige" stonden zijn zomaar verdwenen een paar daagjes na de update (kan ook dat ik iets verkeerds heb gedaan maar herinner me niks en niemand heeft er aangezeten.. t waren echt bestanden die ik nooit zou verwijderen

Misschien een oplossing of moet ik met deze bugs leven tot waarschijnlijk de volgende update

Ok thanks, ik heb gezocht op "cover" in dit topic maar vond niets relevants.Jesse schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:02:
[...]
Yep, is al eerder langsgekomen, hoewel ik je niet vraag het hele topic door te nemen. (Het knopje kan ook niet werken met de toetsblok omdat et openen/sluiten van het klepje niet aangedreven gaat, maar gewoon door een fysieke verbinding tussen het knopje en het klepje. Als je begrijpt wat ik bedoel.)
Het overkomt mij ook wel eens dat de camera aanstaat als ik em uit me broekzak haal. Er is weinig aan te doen behalve erop letten bij het in je broekzak steken.
Maar ik denk dat ik toch wel even Voda ga bellen.
Ik heb ook geupdate naar R1N035, en nu werkt BTexplorer niet meer... Eerst werkte dat super handig als je via BT een berichtje wou sturen. Meer mensen die dit hebben ontdekt?
Cubewood wat is je e-mail? I need ya... 
Hmmm ik heb nergens last van maar zou het even een weekje afwachten. Volgende week is er misschien iets nieuws.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:26:
[ Voor 89% gewijzigd door Victorio op 21-09-2005 17:48 ]
Ik sta op het punt de firmware van mn k750i te upgraden.
Speedy-Andre, ik las ergens dat jij niet van plan bent te updaten naar de nieuwste firmware? Wat houdt je tegen? Eerder heb ik het zelf niet gedaan omdat de foto kwaliteit omlaag zou gaan, maar dit is nu niet meer het geval. Zie ik nadelen over t hoofd?
Verder lees ik in de startpost:
Speedy-Andre, ik las ergens dat jij niet van plan bent te updaten naar de nieuwste firmware? Wat houdt je tegen? Eerder heb ik het zelf niet gedaan omdat de foto kwaliteit omlaag zou gaan, maar dit is nu niet meer het geval. Zie ik nadelen over t hoofd?
Verder lees ik in de startpost:
Dit suggereert dat je het zelf niet legaal kan doen. Nou is het via SE update service wel legaal, maar behoud ik ook de garantie als ik dat doe?Tevens is het mogelijk om naar één van de over Nederland verspreide SonyEricsson Service Points (SESP) te gaan. die kunnen namelijk legaal een firmware upgrade doen
snelle vraag: kan je ook een playlist maken via de computer in plaats via de k750i????
Leeg
Verwijderd
Vastlopen van de mediaplayer heb ik geen last van, bijna vastlopen ook niet. Software is lekker snel en ben nog niet echt een bugje tegen gekomen. Wat me wel opvalt is dat er meer tumbnails in de map "foto's" zwart zijn dan de vorige firmwareversies. Daarnaast heb ik bij deze firmware last van bestanden die ineens van mijn MS zijn verdwenen op het moment dat ik geen "hardware veilig verwijderen" kies bij het loskoppelen van de kabel....Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:26:
hmz.. sinds ik probleemloos naar R1N035 geupdate heb ik allemaal bugs
- mediaplayer loopt ook bijna vast als ik begin met scrollen (iets kortere wachttijd dan dat ik "alle muziek" druk) en de eerste liedjes bovenaan me playlist krijg ik de melding "kan niet worden afgespeeld" en later doen ze het weer wel
- einde van de playlist moet ik weer helemaal terugscrollen om het eerste liedje weer te beluisteren.. als van het laatste liedje verder scroll dan moet ik weer wachtenloopt weer bijna vast dus
- muziekknop (als die ingesteld staat op mediaplayer) hetzelfde probleemloopt ook bijna vast (ook een tijdje wachten)
- videobestanden en bestanden die in "overige" stonden zijn zomaar verdwenen een paar daagjes na de update (kan ook dat ik iets verkeerds heb gedaan maar herinner me niks en niemand heeft er aangezeten.. t waren echt bestanden die ik nooit zou verwijderen)
Verwijderd
I-Tunes op de w800i !!!!!!!!!
http://www.gizmodo.com/ga...-sony-ericsson-126446.php
Het tooltje is alleen niet te downloaden want de website van de maker ligt plat. Rara hoe komt dat? Zouden er meer mensen op zitten te wachten??
Het tooltje is alleen niet te downloaden want de website van de maker ligt plat. Rara hoe komt dat? Zouden er meer mensen op zitten te wachten??
De Mac versie is nog wel te krijgen:Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:09:
I-Tunes op de w800i !!!!!!!!!
nieuws: Sony Ericsson Walkman-gsm te gebruiken met iTunes
meuktracker: iTuneMyWalkman 0.5
[ Voor 62% gewijzigd door Sir_Killalot op 21-09-2005 18:15 ]
Mijne hebben ze vandaag opgestuurdWokker schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:27:
[...]
Daar ben ik dus ook bang voor ik wacht nu al zo'n 3 weken op het toestel.![]()
Had hem nou toch maar in de winkel gekocht en niet online bij telfort
random uninspiring quote
Verwijderd
Updaten gaat bij mij wel allemaal gewoon, maar hij gaat gewoon niet verder dan versie R1J002.
Krijg helemaal geen fouten ofzo, maar gaat gewoon niet naar nieuwere versie...
Krijg helemaal geen fouten ofzo, maar gaat gewoon niet naar nieuwere versie...
Vandaag mijn headset omgeruild voor een nieuwe (contact was niet goed), en die nieuwe heeft niet meer die irritante dikke "nekband" maar gewoon het snoertje. Kwam uit een nieuwe verpakking van een w800i, heeft SE imho dus wel verbeterd! Geluid nu ook zoals het hoort, toptelefoon
hmm, dat ga ik ook maar is proberen, vind dat nekding behoorlijk irriTAG_Speedy schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:34:
Vandaag mijn headset omgeruild voor een nieuwe (contact was niet goed), en die nieuwe heeft niet meer die irritante dikke "nekband" maar gewoon het snoertje. Kwam uit een nieuwe verpakking van een w800i, heeft SE imho dus wel verbeterd! Geluid nu ook zoals het hoort, toptelefoon
leuk geprobeerd van SE maar de uitvoering is wat minder
De nieuwste seus is niet lekker, al zou ik daar geen last van moeten hebben omdat ik nog niet eerder geflasht heb.Wwwillem schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:56:
Ik sta op het punt de firmware van mn k750i te upgraden.
Verder zie ik mij teveel problemen als niet meer werkende camera's, problemen met BT en bestand overdracht en leesbaarheid van de MS enz.
De genoemde verbeteringen wil ik wel hebben, al zou het voor mij alleen betere foto's en snellere menu's betekenen, de rest is eigenlijk al goed bij mij.
Ik wacht af hoe het gaat als de nieuwste seus uit is, bij mij leeft de gedachte 'If it ain't broke, don't fix it' nog teveel
[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 21-09-2005 20:31 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
nee.FlipFlink schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:50:
Heeft de K750i een mini-jack audio-out net als de w800i?
Verwijderd
Heeft de W800i toch ook niet?FlipFlink schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:50:
Heeft de K750i een mini-jack audio-out net als de w800i?
Verwijderd
Ik heb een K750! die ik graag wil updaten. Geen probleem zou je zeggen
. Alleen kan ik de se update service driver niet installen.Wanneer ik de instructies van se volg start hij door voordat de wizard voor nieuwe hardware wordt gestart.
Ik heb op google gezocht. Hier kreeg ik een aantal hits waaruit bleek dat ik in apparaatbeheer moet kijken terwijl ik de handeling met c-knop uitvoer. Helaas zie ik nergens iets te voorschijn komen waar ik uit kan opmaken dat het de flash is die ik nodig heb.
Heeft er misschien iemand een tip hoe ik de drivers alsnog kan installeren. BTW: heb geen andere pc ter beschikking om te proberen.
Ik heb op google gezocht. Hier kreeg ik een aantal hits waaruit bleek dat ik in apparaatbeheer moet kijken terwijl ik de handeling met c-knop uitvoer. Helaas zie ik nergens iets te voorschijn komen waar ik uit kan opmaken dat het de flash is die ik nodig heb.
Heeft er misschien iemand een tip hoe ik de drivers alsnog kan installeren. BTW: heb geen andere pc ter beschikking om te proberen.
Whahahahahahahaha volgens mij een rare feature die ik nog niet voorbij had zien komen ...
Maar toestel op keylock en je kan 112 / 911 gewoon bellen ?
Verwijderd
Weet iemand een link om de HID Profile generator te downloaden, de link op de startpagina is down.
Verwijderd
Dat is verplicht op alle telefoons, zodat je altijd hulpdiensten kan bellen.Pinky-H9 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 19:53:
Whahahahahahahaha volgens mij een rare feature die ik nog niet voorbij had zien komen ...
Ook op het moment dat je de pincode moet invoerenPinky-H9 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 19:53:
Dit zou ik ook graag willen wetenVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 19:54:
Weet iemand een link om de HID Profile generator te downloaden, de link op de startpagina is down.
Verwijderd
Heeft er iemand een sweex bluetooth class1 adapter? Ik zit er nu al 2 dagen mee te kutten en het wil maar niet lukken. De installatie volgens de handleiding werkt niet en veroorzaakt een driver conflict tussen de drivers van de cd en de native drivers van windows. Ik heb het nu in totaal op 3 pc's geprobeerd. Het is me uiteindelijk toch gelukt om het apparaat te installeren maar krijg de verbinding onmogelijk stabiel. de verbinding verbreekt constant. Ga morgen maar terug want dit is echt troep
Ik weet niet welke drivers erbij zitten (WidcommVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:27:
Heeft er iemand een sweex bluetooth class1 adapter? Ik zit er nu al 2 dagen mee te kutten en het wil maar niet lukken. De installatie volgens de handleiding werkt niet en veroorzaakt een driver conflict tussen de drivers van de cd en de native drivers van windows. Ik heb het nu in totaal op 3 pc's geprobeerd. Het is me uiteindelijk toch gelukt om het apparaat te installeren maar krijg de verbinding onmogelijk stabiel. de verbinding verbreekt constant. Ga morgen maar terug want dit is echt troep
De native XP drivers hebben zowiezo minder functionaliteit dan de meeste andere drivers.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Eigenlijk meer voor de goede orde: ik heb mijn K750i al eerder geupdated naar R1J en naar R1L toen ze waren gereleased, maar kon van de week zonder problemen (en op normale wijze zoals ik dat met de R1J en R1L heb gedaan) mijn telefoon ook updaten naar R1N. Ik denk dat ze de stroom van mensen die hun telefoon willen updaten tijdelijk niet aan kunnen of zoiets dergelijks. Maar goed, meer dan vermoeden kun je ook niet..Speedy-Andre schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:58:
De nieuwste seus is niet lekker, al zou ik daar geen last van moeten hebben omdat ik nog niet eerder geflasht heb.
Verder zie ik mij teveel problemen als niet meer werkende camera's, problemen met BT en bestand overdracht en leesbaarheid van de MS enz.
De genoemde verbeteringen wil ik wel hebben, al zou het voor mij alleen betere foto's en snellere menu's betekenen, de rest is eigenlijk al goed bij mij.
Ik wacht af hoe het gaat als de nieuwste seus uit is, bij mij leeft de gedachte 'If it ain't broke, don't fix it' nog teveel
[ Voor 5% gewijzigd door InsjaHH op 21-09-2005 20:41 ]
w800i: Als ik een film (zelf geconverteerd met pvauthor) af wil spelen op volledig scherm, en ik pauseer halverwege, kan ik dan ook terugkeren naar bijvoorbeeld de agenda, en daarna weer verder gaan met de film waar ik gebleven was. Dat kan bij mp3's namelijk wel... En ik vind 't erg storend om de hele tijd 't vooruitspoelknopje ingedrukt te moeten houden om verder te gaan bij 40 minuten, waar ik gebleven was met de film (zat er maar 'n jump to time-functie op). Iemand hier een oplossing voor gevonden? Daarnaast is m'n phone al meermaals ge"reboot" door tijdens 't filmkijken een sms te ontvangen, vontie kennelijk niet leuk. Hopelijk dat een update daar wat aan kan veranderen...
Verwijderd
wie heeft er ervaring met de verzekeringen van belcompanie en kan deze juist aan of afraden hierdoor? ?Ik zit erover te denken om een klein stukje vilt of zo in het kleine openingetje van het luidsprekertje te stoppen zodat dit niet vol met stof gaat zitten. Wat denken jullie hiervan? (gepost met miniOpera via W800i's bluetooth
)
Ja ik heb het ook gemerkt. De oplossing is dat je eerst je bluetooth aan moet zetten en dan BTexplorer pas opstarten.Brammel schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:41:
Ik heb ook geupdate naar R1N035, en nu werkt BTexplorer niet meer... Eerst werkte dat super handig als je via BT een berichtje wou sturen. Meer mensen die dit hebben ontdekt?
Hoor je anderen klagen over "zacht geluid!""ik versta der niets van, grrrrrrr" etc.. stopt een andere tweaker vilt in die sleufjes!Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:55:
Ik zit erover te denken om een klein stukje vilt of zo in het kleine openingetje van het luidsprekertje te stoppen zodat dit niet vol met stof gaat zitten. Wat denken jullie hiervan? (gepost met miniOpera via W800i's bluetooth)
Favo games:
Super Mario
Xlll
Aero Mission 3D (standaard K750i spelletje)
Asphalt Urban GT
Call Of Duty
[ Voor 28% gewijzigd door willy1986 op 21-09-2005 22:47 ]
hi ik heb sinds vandaag me 750i, alleen krijg de nieuw firmware er maar niet op. Ik hou c ingedrukt en doe dan de kabel erin en ik zit op het update gedeelte van SE.
java en alle drivers zijn geinstalleerd, de telefoon update niet en gaat 'gewoon' aan, heeft iemand een idee?
java en alle drivers zijn geinstalleerd, de telefoon update niet en gaat 'gewoon' aan, heeft iemand een idee?
[ Voor 3% gewijzigd door Y0ur1 op 21-09-2005 21:52 ]
Verwijderd
Ik heb een vraagje ik heb de w800 en wil dr graag filmpjes opzetten, ik heb dit al geprobeert met imptoo converter naar mpeg4 formaat. Aleen als ik de bestanden dan af speel op mijn tel.krijg ik er geen geluid bij of af en toe een paar seconden, met 3gp heb ik wel geluid maar dan is het beeldkwaliteit heel slecht. Ik heb Imptoo al een paar keer opnieuw geinstaleert en verschillende instelingen geprobeerd maar het wordt aleen maar slechter, heb nu zelf geen beeld meer! Daarom weet iemand waar dit aan ligt of wat voor programma jullie voor converten naar mpeg4 gebruiken en waar je dat dan weer kan doanloaden/kopen.
A, perfect, das mooi, want ik kan me tijdens een saaie les meestal wel vermaken met bluejackingniket610 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:36:
[...]
Ja ik heb het ook gemerkt. De oplossing is dat je eerst je bluetooth aan moet zetten en dan BTexplorer pas opstarten.
Verwijderd
wat voor software versie heb je nu? Niet omdat ik misschien de oplossing voor je heb maar omdat ik zelf gisteren mijn k750i heb ontvangen en nieuwsgierig benY0ur1 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:45:
hi ik heb sinds vandaag me 750i, alleen krijg de nieuw firmware er maar niet op. Ik hou c ingedrukt en doe dan de kabel erin en ik zit op het update gedeelte van SE.
mijn software versie btw is R1J002
geen idee, hoe zou ik dat kunnen zien?Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:07:
[...]
wat voor software versie heb je nu? Niet omdat ik misschien de oplossing voor je heb maar omdat ik zelf gisteren mijn k750i heb ontvangen en nieuwsgierig ben
Vraag me af of ik de enige ben die zich ergert aan dat pagina's lange gezeur over het updaten van je telefoon?Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:07:
[...]
wat voor software versie heb je nu? Niet omdat ik misschien de oplossing voor je heb maar omdat ik zelf gisteren mijn k750i heb ontvangen en nieuwsgierig ben
Het is leuk dat er een update beschikbaar is, maar 80 % van dit nieuwe topic gaat over de firmware van de K750i waarmee ik, als w800i gebruiker, niks mee te maken heb.....
Wacht maar als voor de W800i een update uit is, dan kan ik me hier gaan beklagen
[ Voor 4% gewijzigd door Speedy-Andre op 21-09-2005 22:21 ]
ff in de startpost kijken
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ook als het voor de w800i zou zijn, is het nog irritant.Speedy-Andre schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:20:
Wacht maar als voor de W800i een update uit is, dan kan ik me hier gaan beklagen
Dit topic is leuk omdat je bepaalde tips en trucs kunt vinden over je telefoon en hier en daar wat problemen voor anderen op kunt lossen, maar om 10 pagina's achter elkaar firmware te lezen
Tja ik snap wel hoe je je voelt, begin het ook beetje te krijgen. Maar dankzij de hulp is het mij nog wel gelukt, dus ik kan helaas niet meegaan in je mening tot 'ban' hiervan, dat zou krom zijn.. Maar ik begrijp je verder wel...Aghanim schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:25:
[...]
Ook als het voor de w800i zou zijn, is het nog irritant.
Dit topic is leuk omdat je bepaalde tips en trucs kunt vinden over je telefoon en hier en daar wat problemen voor anderen op kunt lossen, maar om 10 pagina's achter elkaar firmware te lezen
He.. hoe zat het nou met de w800 software op de k750.. is dit al mogelijk? en kan dit gewoon via SEUS???
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Lijkt me lastig via die weg als er nog geen W800i updates zijnRobbieB schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:30:
He.. hoe zat het nou met de w800 software op de k750.. is dit al mogelijk? en kan dit gewoon via SEUS???

Jah ik ben bang dat ik het zelfde lot moet ondergaan, want het lijkt wel of telfort mijn posting heeft gelezen want nog geen 2 uur later hebben ze mijne ook opgestuurdelmo13th schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:24:
[...]
Mijne hebben ze vandaag opgestuurd. Sta morgen bij de brievenbus denk ik
Het oneindige X 0
kan je ook een playlist maken via de computer in plaats via de telefoon??
Leeg
Leuk dat het nu al kan :
Tv kijken op de K750i
Dit is een dienst die in Italië al in de lucht is, nu Nederland nog
Vodafone beperkt zich tot umts met hun tv dienst, kennelijk gaat het ook goed met gprs
Tv kijken op de K750i
Dit is een dienst die in Italië al in de lucht is, nu Nederland nog
Vodafone beperkt zich tot umts met hun tv dienst, kennelijk gaat het ook goed met gprs
Verwijderd
kun je die rubberen dingen om de HPM-70 ook los kopen? want ik ben der nu al 2 kwijtgeraakt!
Welke gebruik je?Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:00:
kun je die rubberen dingen om de HPM-70 ook los kopen? want ik ben der nu al 2 kwijtgeraakt!
Ik gebruik de kleinste, als jij nou de middelste of de grootste gebruik, dan kunnen we wel wisselen
-
Verwijderd
Hallo mensen,
Heb al een paar maanden de 750
Heeft iemand al gemerkt dat de pinnetjes van de oplader, headset en datakabel steeds minder worden?? Me oplader heeft er nog maar 2 eraan zitten.. dat hoort toch niet??
Bij orange kon ik zeg maar mijn telefoon verzekeren enzo maar dat heb ik niet gedaan.
Valt dit dan onder de garantie want die klote dingen gaan er wel heel snel er af.
Heeft iemand dit ook?
Gr,
Kurdy
Heeft iemand al gemerkt dat de pinnetjes van de oplader, headset en datakabel steeds minder worden?? Me oplader heeft er nog maar 2 eraan zitten.. dat hoort toch niet??
Bij orange kon ik zeg maar mijn telefoon verzekeren enzo maar dat heb ik niet gedaan.
Valt dit dan onder de garantie want die klote dingen gaan er wel heel snel er af.
Heeft iemand dit ook?
Gr,
Kurdy
Ik heb nog een andere webbrowser gevonden, deze die vind ik een stuk minder handig dan de Opera minibrowser
Je kan hier een test key krijgen waarmee je 50 pageviews of 10 dagen lang kunt browsen.
Er zitten wat meer instelmogelijkheden op, ik heb nog niet alles geprobeerd.
Een pagina opslaan of iets zoeken op een pagina is best handig en je kan instellen dat je een username wilt opslaan, zodat je de volgende keer alleen je pw hoeft in te vullen.
Via BT werkt hij gelukkig ook (browser starten met SE Device explorer), dus je kunt gratiz experimenteren

Je kan hier een test key krijgen waarmee je 50 pageviews of 10 dagen lang kunt browsen.
Er zitten wat meer instelmogelijkheden op, ik heb nog niet alles geprobeerd.
Een pagina opslaan of iets zoeken op een pagina is best handig en je kan instellen dat je een username wilt opslaan, zodat je de volgende keer alleen je pw hoeft in te vullen.
Via BT werkt hij gelukkig ook (browser starten met SE Device explorer), dus je kunt gratiz experimenteren
2 pinnetjes op je laadkabel (230V lader) is alles wat je nodig hebt, meer zitten er niet opVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:43:
Hallo mensen,
Heeft iemand dit ook?
Gr,
Kurdy

De usbkabel heeft alle pinnetjes bezet en eentje steekt wat verder uit dan alle andere.
Op de headset zitten op 3 na alle pinnetjes.
Je zegt niet dat je een probleem met de werking hebt, dus waarom deze opmerking eigenlijk
Verwijderd
Lijkt mij dat dit toch gewoon onder de fabrieksgarantie valt? Als je er "normaal" mee bent omgesprongen zou ik zeker aanspraak maken op de fabrieksgarantie, het kan toch niet zo zijn dat je je apart moet bijverzekeren voor als er dingen van je spullen afvallen.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:43:
Hallo mensen,
Heeft iemand dit ook?
Gr,
Kurdy
In het geval van je oplader zou ik het maar niet doen want daar horen er n.l. maar 2 aan te zitten!
Aan de headset 7 kleintjes en 1 grote, alleen bij de datakabel zit het hele rijtje vol en mag er geen ontbreken!
Weet je nu nog zeker dat er pinnetjes zijn afgevallen?
Dan garantie claimen!
Lol, dan groeit het topic tenminste een beetjeVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 00:06:
Sorry Speedy Andre, je was me net voor toen ik nog aan het tellen was!
Verwijderd
Nou ik zal je vertellen waarom ik dit heb gepost..
soms wil mijn headset niet goed werken of mijn oplader...daarom dacht ik misschien vallen ze eruit ofzo.. maar goed bedankt voor het tellen

soms wil mijn headset niet goed werken of mijn oplader...daarom dacht ik misschien vallen ze eruit ofzo.. maar goed bedankt voor het tellen
Misschien vergrendelen de connectors niet goed in je foon, althans dat lijkt mij als ze allemaal wel eens niet goed werken....
Verwijderd
Ik heb ook wel eens dat als ik mijn telefoon beweeg of vastpak terwijl hij verbonden is met de datakabel, dat de connectie verbroken wordt. Had ik met mijn nokia ook trouwens.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 00:50:
Nou ik zal je vertellen waarom ik dit heb gepost..![]()
Ik denk dat Speedy-Andre gelijk heeft.
Graag gedaan hoor dat tellen, gewoon posten als je een vraag hebt, daar is het hier toch voor.
Ik zit zelf te denken om een w800i te halen, maar kan iemand me zeggen wat de werkelijke accuduur is bij normaal gebruik. Ik heb hiervoor een samsung e700 gehad en vond de accuduur van 2 dagen veel te kort.
Op de product site kon ik er niets over vinden, maar weet iemand of de software van deze telefoons werkt met OS X?
ik gebruik mijn telefoon regelmatig en staat 24u per dag aan: daarmee haal ik 5 tot 6 dagenkleefding schreef op donderdag 22 september 2005 @ 08:34:
Ik zit zelf te denken om een w800i te halen, maar kan iemand me zeggen wat de werkelijke accuduur is bij normaal gebruik. Ik heb hiervoor een samsung e700 gehad en vond de accuduur van 2 dagen veel te kort.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Nou wat denken jullie softwarebug of niet?Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 00:37:
Zou iedereen met een w800i ff willen testen aub:
kies bij: menu/instellingen/algemeen/knop muziek/walkman, zodat de walkman aanstaat.
Ga terug naar het opstartscherm (pijl naar links lang inhouden) en zet de telefoon op toetsblokkering,
*/Blok. AAN.
Druk 2x achterelkaar op het afspeelknopje (links op de zijkant van de telefoon).
De Mp3 speler gaat geminimaliseerd de laatsgekozen Mp3 afspelen!
(nog 2x drukken en het stopt)
Hoort dit zo, of is dit een softwarebug?
(mijn firmware is R1l002)
Heb maar weinig reacties gehad tot nu toe, vandaar dat ik het nog een keer vraag.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 10:09 ]
Verwijderd
Eindelijk de W800 binnen! Heb er 4 weken op moeten wachten, maar eindelijk het pareltje in mijn bezit 
Twee vragen, zoek me suf maar ik kom er niet uit:
1) Heb Vodafone abbo + live! voordeel. Hoe kom je op de live portal/sites?? Er wordt overal gesproken over het menu Vodafone live!, maar dat is nergens te vinden. Heb je hiervoor de update nodig die nog niet beschikbaar is op de Vodafone site of ben ik toch minder slim dan ik dacht
Eerste drie maanden gratis live is leuk, maar dan moet ik het wel kunnen vinden
2) Mailen via een Vodafone emailadres werkt, maar ik zou graag ook mijn externe mail willen inlezen. Heb het via de Vodafone live ingesteld, maar als ik via 'Haal externe mail op' een testje wil doen, dan krijg ik telkens de melding dat ik nog geen externe mail accounts heb ingesteld, terwijl die toch echt wel ingesteld zijn. Heb meerdere providers geprobeerd.
Voor de rest: vet toestel!
Twee vragen, zoek me suf maar ik kom er niet uit:
1) Heb Vodafone abbo + live! voordeel. Hoe kom je op de live portal/sites?? Er wordt overal gesproken over het menu Vodafone live!, maar dat is nergens te vinden. Heb je hiervoor de update nodig die nog niet beschikbaar is op de Vodafone site of ben ik toch minder slim dan ik dacht
Eerste drie maanden gratis live is leuk, maar dan moet ik het wel kunnen vinden
2) Mailen via een Vodafone emailadres werkt, maar ik zou graag ook mijn externe mail willen inlezen. Heb het via de Vodafone live ingesteld, maar als ik via 'Haal externe mail op' een testje wil doen, dan krijg ik telkens de melding dat ik nog geen externe mail accounts heb ingesteld, terwijl die toch echt wel ingesteld zijn. Heb meerdere providers geprobeerd.
Voor de rest: vet toestel!
Verwijderd
De telefoon zelf werkt perfect met OS X. Het synchronizeren etc. gaat allemaal geweldig. Alleen als je de bijgeleverde software bedoeld moet ik je teleurstellen. Die is Windows only.Deephouse schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:10:
Op de product site kon ik er niets over vinden, maar weet iemand of de software van deze telefoons werkt met OS X?
Verwijderd
Ik heb mijn K750i ook dag en nacht aan staan. In standby modus heb ik de klok en de screensaver uit staan.ik gebruik mijn telefoon regelmatig en staat 24u per dag aan: daarmee haal ik 5 tot 6 dagen
Hierdoor ben ik zeker een week standby! Speel ik er paar dagen mee, Mp3, pornofotos maken met mn vriendin of themes wijzigen, dan gaat hij 4 dagen mee.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware