Als je zou moeten kiezen tussen PSP of PC, dan zou ik denk ik persoonlijk voor de PC versie kiezen. Ziet er (grafisch) mooier uit, meer vrijheid, meer keuze, en meer snelheidsgevoel (mede dankzij grote scherm).
Maar ik heb dan ook nog 34 andere spellen voor de PSP die ik kan spelen dus
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Mja de PSP versie is gewoon veel kleiner en anders als PC versie. Ik vind de politie ook bijzonder nep. Rijd je met 270km/u komt er een standaard crown victory je langs met 300km/udjmantri schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 17:32:
maar wat zit er dan in wat er in de pc versie niet inzit want zo te merken is ie dan wel wat mager (al is persuit wel vetjes, als dat er tenminste inzit? )

If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ik heb nu 5% van het spel gespeeld en wat ik vooral jammer vind zijn de roadblocks. In de PC versie kun je daar doorheen rammen, in de PSP versie is t eigenlijk gewoon een muur waar je omheen moet.
Nothing to see here
Voor een releaselijst kan je ToTheGame.com raadplegen: http://www.tothegame.com/KappeNou schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:07:
Ik zag net in een blad staan een plaatje van Het UMD schijfje met erop Gran turismo 4 PSP.. Weet iemand wanneer die uit komt? want hij is schijnbaar dus al klaar
Bij Gran Turismo 4 Mobile staat helaas nog geen datum dus zal dit jaar zeker niet meer verschijnen
superB
Ja ik heb SSX on tour vorige week uitgespeeld, wel erg tof spel! soms wel frustrerend, heb wel een paar keer de neiging gehad om die PSP het raam uit te flikkeren als je net een paar punten tekort kwam na 2 minuten zwoegen op de half-pipeinXs schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:35:
Mensen die hier ook SSX on tour spelen? Ik vind het spel echt heeerlijk spelen, vooral lachen dat je deze keer ook kan skiën
Nu overal goud gehaald op ieder event, denk dat ik het spel maar ga verkopen.
superB
Linker shoulder button + analog Links of rechts + Rondjelowfi schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:09:
uhm... ff domme vraag maar hoe schiet je vanuit een auto in gta?
Je kunt ook in de controller setup voor 'setup2' kiezen; handrem wordt dan X + vierkantje, en linker + rechter shoulder button zijn dan view left/right in auto's (net zoals in GTA console versies).FirmPete schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 03:04:
[...]
Linker shoulder button + analog Links of rechts + Rondje
Alleen werkt dit niet handig als je op iemand rechts van je wilt schieten, dan moet je R1 + rondje + X (gas) gebruiken.. ik ben inmiddels redelijk gewend aan L1 + analogue stick om links/rechts te kijken, dan kun je tenminste makkelijker gas geven en schieten tegelijkertijd.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Fifa 2006 is ook wel tof, jammer dat hij vastloopt als ik een wedstrijd exit.
Vooral die Juggling modus in Fifa is erg tof
Kan niet stoppen met ontploffen!
Hoe kan hij nou vastlopen? Dan moet je hem ff omruilen bij de winkel. (tenzei je zo'n extended demo ofzo hebtBob Popcorn schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:02:
Ik heb nu Virtua Tennis en die vind ik erg vet! Lekker arcade
Fifa 2006 is ook wel tof, jammer dat hij vastloopt als ik een wedstrijd exit.
Vooral die Juggling modus in Fifa is erg tof
Ik heb sinds vandaag ook GTA, en dit viel mij ook meteen op
ik vind het wel wat hebben... graphics waren toch nooit goed van GTA... dus ik stoor me er nie aanprototype schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:53:
[...]
PSN: Leech1984
Anoniem: 22297
En hoe gaat het met die 2 extra knoppen die we missen.Anoniem: 153990 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:43:
originele pes 5 in me bezit
shit is haarrrd
143029
Mn top10 bestaat nu uit 979xxx tot 990xxx
Ik ben een failure
[ Voor 46% gewijzigd door Fuelke op 24-11-2005 13:58 ]
Ik ben nog niet eens verder gekomen dan 90000 ofzo, maar zovaak speel ik het niet eigenlijk
PSN id: NL_SToRM
Er is veel te racen in MW op de psp.
143029 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:41:
Let een beetje op je taalgebruik
Mn top10 bestaat nu uit 979xxx tot 990xxx
Ik ben een failure
Nog enige tips voor Lumines? Ik kom niet verder als 38.000 ofzoiets.SToRM666 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:58:
Haha, das balen![]()
Ik ben nog niet eens verder gekomen dan 90000 ofzo, maar zovaak speel ik het niet eigenlijk
Toch vind ik het vreemd: in andere spellen heeft de PSP geen (toch?) ghosting, maar in GTA wel... waarom? Ik vind het niet storend, maar ook niet echt mooi ofzo...leech1984 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:51:
[...]
ik vind het wel wat hebben... graphics waren toch nooit goed van GTA... dus ik stoor me er nie aan
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
143029
* 143029
Tips voor lumines:
-werk snel ( voor het omlaag duwen van blokjes krijg je ook punten ! )
-denk vooruit ( dus maak blokjes als de schuif al half voorbij is gegaan, hierdoor kun je meer en hogere combo's maken )
-gebruik de langzame levels om je level te clearen en niet om veel combo's te maken ( in de newbie fase, later kun je in de langzame levels echt huge combo's maken
-gebruik in de snelle levels het speciale blokje en speel hier op in ( ga dus geen vierkantjes maken maar leg kettingen van dezelfde kleur die je vervolgens allemaal wegvaagt dmv het speciale blokje )
-speel aan 1 stuk door, neem geen pauze ( door de pauze verzwak je en ben je niet meer scherp )
-denk niet TE veel na, speel op gevoel en niet met nadenken
[ Voor 79% gewijzigd door deuxani op 24-11-2005 20:26 ]
Ok bedankt, zal het vanmiddag nog een keer proberen143029 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:15:
999999 en 6781 erased *) *)
* whatzert
Tips voor lumines:
-werk snel ( voor het omlaag duwen van blokjes krijg je ook punten ! )
-denk vooruit ( dus maak blokjes als de schuif al half voorbij is gegaan, hierdoor kun je meer en hogere combo's maken )
-gebruik de langzame levels om je level te clearen en niet om veel combo's te maken ( in de newbie fase, later kun je in de langzame levels echt huge combo's maken)
-gebruik in de snelle levels het speciale blokje en speel hier op in ( ga dus geen vierkantjes maken maar leg kettingen van dezelfde kleur die je vervolgens allemaal wegvaagt dmv het speciale blokje )
-speel aan 1 stuk door, neem geen pauze ( door de pauze verzwak je en ben je niet meer scherp )
-denk niet TE veel na, speel op gevoel en niet met nadenken
Ik kwam er gister achter dat Bathurst (track in Australia) er ook in zit en dat is als er geen races zijn openbare weg. Daar heb ik een paar keer gereden en ik moet zeggen dat het virtuele circuit er heel realistisch uitzit
Hebben andere ervaring over hoe realistisch de circuits zijn?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ik heb ook nog steeds last van die besturing..SToRM666 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:53:
Ik speel de laatste tijd weer veel WipeOut en ik zit nu bij de Flash klasse, maar ik moet zeggen dat ik de controls van de PSP toch nog wel vrij rottig vind t.o.v. de normale PS2 controller. Ik knal alsmaar tegen de zijkanten aan
Het zal gewoon wennen zijn.
Maar ik ga de analoge maar eens proberen
[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 25-11-2005 21:04 ]
Merk wel dat je het scherm op redelijke afstand van je af moeten houden, anders vind ik het allemaal maar onoverzichtelijk en krijg ik koppijn. Ik moet even enorm wennen aan de analoge stick, ik vind hem niet helemaal geweldig tot nu toe, maar hopelijk een kwestie van wennen.
De L en R kan ik goed bij met mn grote handen, al valt de PSP dan soms wel naar achter. Ik denk dat ik kramp in mn handen zou krijgen na een uur spelen.
Met de 4GB hardeschijf en de andere batterij, waarmee de PSP dikker wordt, zou hij denk ik veel lekkerder in de hand liggen?
is dat niet dat tracing ofzo (soort mislukte motion blur van gta) ? ik heb nog geen psp, eind volgende weekprototype schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:53:
[...]
Mijn excuses dat ik hier zo ineens binnenval,
maar ik zou graag contact opnemen met een lid van deze site,
alleen: hoe doe ik dat?
(Ik kan deze persoon wel bij mijn "buddies" zetten, maar hoe hem contacteren???
Graag snel antwoord, want is dringend!
alvast bedankt, en sorry voor het storen!
M vr gr, Dalo.
Doe ik eigenlijk bij alle race spelletjes.. om dezelfde reden.. je kan met analoog net iet sneller sturen.Binz schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:02:
Ik gebruik bij WipeOut ook echt de analog stick, met de d-pad ben ik lang niet snel genoeg met insturen.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
en is er al een goede snes emulator en sega emulator?
ik wil graag supermario kart of supermario world spelen, of sonic natuurlijk
[ Voor 30% gewijzigd door kaasaanfiets op 28-11-2005 16:36 . Reden: even wat verplaatst ]
Ghosting is het effect dat een LCD haar pixels niet snel genoeg van kleur kan doen veranderen. Wat er dus gebeurd is dat het beeld wazig wordt/streperig/vorige frame nog te zien. Ik zag het de eerste keer toen ik een spel speelde gelijk alkoekoek2003nl schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:01:
wat is ghosting?
zijn de 1gig en 2 gig sticks al wat goedkoper? wat ik ga echt geen 100euro neerlappen voor 1 gig
(iemand 2e hands miss.)
en is er al een goede snes emulator en sega emulator?
ik wil graag supermario kart of supermario world spelen, of sonic natuurlijk
Maar het schijnt dat JAP psp's een ander schermpje hebben dan EU psp's. (durf ik niet met zekerheid te zeggen hoor..) Misschien ligt het daar aan?
En voor degene die er van houden, Crash Tag Team Racing (gewoon EU evrsie) is te koop bij FRS (45 euro) en dus niet pas in 2006 zoals er op de site staat, of 6 dec vlgns bepaalde rls lijstjes op t net.
Werkt wel alleen met 2.0 net als GTA (US) en aantal andere spellen.
mijn vraag nu alleen is: wanneer krijg ik nou mijn tank?
en waarom spawnen sommige vehicles niet of nauwelijks die ik "geunlocked" heb?
PSN: Leech1984
Er zijn als het goed is idd 2 soorten panelen, Samsung en Sharp, ik weet haast zeker dat ik een sharp scherm heb, PSP is behoorlijk oud alElayZ schreef op maandag 28 november 2005 @ 17:22:
Heb met GTA ook niet echt last van ghosting hoor...
Maar het schijnt dat JAP psp's een ander schermpje hebben dan EU psp's. (durf ik niet met zekerheid te zeggen hoor..) Misschien ligt het daar aan?
En voor degene die er van houden, Crash Tag Team Racing (gewoon EU evrsie) is te koop bij FRS (45 euro) en dus niet pas in 2006 zoals er op de site staat, of 6 dec vlgns bepaalde rls lijstjes op t net.
Werkt wel alleen met 2.0 net als GTA (US) en aantal andere spellen.
Yup, wat wil je ermee?Vads schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 00:48:
Heeft iemand toevallig al een Option File voor de PSP-versie van PES5?
En trouwens mijn ervaringen:
+ Speelt redelijk zoals de console versie
+ Ziet er best goed uit (maar ja, ik kom uit het GameBoy Color tijdperk
+ Volledige eredivisie
+ Geen commentaar (weg met die irritante rotzooi!!!)
- Controls zijn niet alles, vierpunt toetsen werken niet echt voor mij, analoog stuk beter maar vind dat analoge joystick maar een raar dingetje
- Geen Masterleague
- Lange laadtijden (terug naar het menu vanuit een wedstrijd duurt soms meer dan 20 sec, en andersom ook...)
Ik vind het een leuk spel om te spelen, scoren lukt me alleen voor geen meter, kan gewoon niet goed richten, gaat dus of recht op de keeper, of zwaar naast en over... Maar dat is denk ik gewoon ff wennen. Maar geen Master League is een groot gemis voor veel personen denk ik.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Wat ik ermee wil? De correcte spelersnamen. Tenminste, ik neem aan dat de PSP-versie net als de PC-versie de incorrecte spelersnamen zal bevatten van enkele teams. Benfica bijvoorbeeld, want daar wil ik mee spelen... En dus zoek ik een option file waarin die spelersnamen reeds in gecorrigeerd zijn. Heb jij die OsseMaarten?
Anoniem: 19058
Oooh, zo'n option file... Met mn duffe hoofd ff niet aan gedacht.Vads schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:47:
[...]
Wat ik ermee wil? De correcte spelersnamen. Tenminste, ik neem aan dat de PSP-versie net als de PC-versie de incorrecte spelersnamen zal bevatten van enkele teams. Benfica bijvoorbeeld, want daar wil ik mee spelen... En dus zoek ik een option file waarin die spelersnamen reeds in gecorrigeerd zijn. Heb jij die OsseMaarten?
Maar heb ff gezocht en dit gevonden. Ff aanmelden op forum en daar zou er een moeten staan... Heb t zelf nog niet getest btw.
http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=27266
Ben aangenaam verrast door WRC-rally. Echt goed gevoel van snelheid en speelt heerlijk soepel.
PSN: Shiver23
Heb al tijd geleden in oktober tijdens de 3 halen = 2 betalen aktie bij freerecordshop GTA besteld.
3 van de 5 exemplaren zijn vandaag verstuurd
die andere 2 staan nog in behandeling
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Anoniem: 126974
en heb vandaag bericht gekregen dat GTA is verstuurd
"WorldWide shipping at $xxx"
Kan iemand mij een werkende US 2.0 update wijzen? Want alles wat ik vind is Japans en EU. Maar om één of andere reden doen die het niet
Probleem is dat ik geen tekst te zien krijg bij het update scherm
edit: nadat ik teruggegaan ben naar fabrieksinstellingen is het wel gelukt.
[ Voor 22% gewijzigd door Shiver23 op 30-11-2005 21:52 ]
Ik kom namelijk zelf niet echt verder en wil toch graag alles unlocked hebben.
Anoniem: 110644
Waterfront (US) -> Tram-Pulled
Island Paradise (JAP) -> Drive Angry
Island Paradise (JAP) -> Tourist Trap
Dockside (JAP) -> Reiko-chet
Als iemand een andere crash nodig heeft dan help ik natuurlijk ook graag.
Hoe vind je deze vergelijken naast Colin McRae 2005? Die heb ik en vind ik wel OK. Soms wel eens wat lage framerates, maar leuk spel.Shiver23 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:05:
Ben aangenaam verrast door WRC-rally. Echt goed gevoel van snelheid en speelt heerlijk soepel.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
CMR heb ik zelf nooit gedaan, dus lastig vergelijken.
Anoniem: 86475
Kan niet stoppen met ontploffen!
Je hebt superstart nodigAnoniem: 110644 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:38:
Ik zit helemaal vast in Burnout LegendsHet is zelfs zo erg dat het niet meer leuk is. Die ene Road Rage waar ik steeds maar 19/20 takedowns haal kom ik wel overheen maar die crash mode daar word ik gek van! Is er iemand die kan helpen met:
Klinkt wel goed, ik zal eens kijken of iemand in de buurt hem heeft, kan ik ze mooi even naast elkaar leggen. WRC lijkt me ook wel cool.Shiver23 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:46:
Framerate van WRC is echt één van de hoogste die ik gezien heb met soortgelijke games.
CMR heb ik zelf nooit gedaan, dus lastig vergelijken.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
2.0 zit erbij en werkt primaBob Popcorn schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:42:
Werkt GTA met 2.0? Ik hoorde dat er minimaal 2.5 nodig was voor de EU release, en dat dat een van de redenen was voor het uitstel.
Anoniem: 110644
ECHT GEWELDIG!!! Die superstart is precies wat het hem doet.DaWaN schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:44:
[...]
Je hebt superstart nodigAan het begin gelijk gas geven en remmen zodat je auto gaat spinnen en dan net voordat de race begint gas even los en weer in
Dat is de truk. Die 2 van Island Paradise zijn nog best wel tricky. Ik heb hem 100% uitgespeelt dus alles is haalbaar
Ik zit nog lang niet op 100% (wel alle gouden medailles) want ik moet nog wat specials en een crash headline. Nogmaals
Ja.. schijt .... een van de redenen dat ik een Xbox 360 overweegAnoniem: 86475 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:26:
Mijn god wat voor response time heeft het scherm van die PSP? 40MS ofzo? Heb net LCS binnengehad maar mijn god wat een ghosting. En ik heb gewoon een europese PSP.
Welke mode is dat? Compact?Anoniem: 110644 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:38:
Ik zit helemaal vast in Burnout LegendsHet is zelfs zo erg dat het niet meer leuk is. Die ene Road Rage waar ik steeds maar 19/20 takedowns haal kom ik wel overheen maar die crash mode daar word ik gek van! Is er iemand die kan helpen met:
Heb vandaag alles gold gehaald in compact, dus denk niet dat je die bedoeld. Dat viel allemaal namelijk nog wel mee. Voor crash-mode kan ik niets anders adviseren dan voor de trucks en bussen gaan. Krijg je véél meer geld voor.
* frickY spuit 11
/note-to-self: Volgende keer eerst hele topic lezen
[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 01-12-2005 21:03 ]
Responsetijd is volgens mij niet zo heel slecht, want bij films enzo streed dit ook niet op...Anoniem: 86475 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:26:
Mijn god wat voor response time heeft het scherm van die PSP? 40MS ofzo? Heb net LCS binnengehad maar mijn god wat een ghosting. En ik heb gewoon een europese PSP.
Denk gewoon een manier om de processor load een beetje te verlagen. Op de PS2 was er toch ook een beetje ghosting?
Anoniem: 90147
kheb gister lcs gekocht en bevald me rete goed. Ik schrok ook van die ghosting ant begin, maar ben nu paar missies verder maar xie niej meer...OsseMaarten schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:14:
[...]
Responsetijd is volgens mij niet zo heel slecht, want bij films enzo streed dit ook niet op...
Denk gewoon een manier om de processor load een beetje te verlagen. Op de PS2 was er toch ook een beetje ghosting?
En bij sommige films heb ik ook zo af en toe een beetje ghosting...
Maar bij men spiderman2 UMD weer niet
Cool, kwist niet dat de xbox 360 een ingebouwde lcd had voor gamesYellowNeck schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:42:
[...]
Ja.. schijt .... een van de redenen dat ik een Xbox 360 overweeg
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ligt het trouwens aan mij, of is pursuit force een moeilijk spel
/Edit:
[ Voor 21% gewijzigd door PetersNL op 02-12-2005 20:12 ]
Anoniem: 19058
[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 02-12-2005 21:08 ]
Anoniem: 84457
Play Asia shipped gewoon naar nederland hoor!deuxani schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:50:
Jammer jammer jammer.... als deze site nou naar Nederland zou shippen:
WipeOut Pure voor 17,14 euro
Ik bestel er vaak zonder problemen!
Ik denk dat ik je daar wel aan kan helpen!PilatuS schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:07:
Is er iemand die voor wipeout-pure een 100% savegame heeft
Ik kom namelijk zelf niet echt verder en wil toch graag alles unlocked hebben.
Hoe gaan we dat regelen?
Vreemd, als je inderdaad checkout kiest geven ze aan dat je items hebt die naat naar Nederland verscheept worden...Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:35:
[...]
Play Asia shipped gewoon naar nederland hoor!
Ik bestel er vaak zonder problemen!
Maar dit komt zelden voor, volgens mij ging dat bij Play toen om de PSP.
Dat kam doordat Sony ze had gewaarschuwd geen PSP naar europa te 'verzenden'.
Lik-Sang daarentegen trok zich niets van die waarschuwing aan!
Relax dat je die savegame voor mij hebt maar ik heb er na nog meer zoeken toch 1 kunnen vinden, het is dus niet meer nodigAnoniem: 84457 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:42:
[...]
Ik denk dat ik je daar wel aan kan helpen!
Hoe gaan we dat regelen?
Ben nu ook bezig met gta:lcs en vind de ghosting ook wel heel erg, was echt ff schrikken in het begin, wen er wel een beetje aan maar vind het behoorlijk irritant.
Verder wel echt een super spel natuurlijk, gta op zo'n klein apparaat is echt vet lache vind ik.
Pixels kunnen dan niet zo snel van kleur veranderen als de bedoeling is. Extreem voorbeeld:

Deze game dus eerst maar es in een winkel testen, voordat ik tot een koop over ga.

edit: gaat dus over de custom tracks in gta lcs
Al gevonden
[ Voor 39% gewijzigd door Razr op 03-12-2005 23:28 ]
waar dan ? ik maakte een audio cd image met mn muziek, mount-e deze met daemon tools en overzetten maar, beetje moeilijk gedoe dus ... waar heb je die tool vandaanRazr schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:25:
Is er al een tooltje die gewoon je mp3's omzet naar het .gta formaat ? Vind het een beetje onzin dat je alleen commerciele cd's kan converteren
edit: gaat dus over de custom tracks in gta lcs
Al gevonden
bij de weg: wat een gruwelijk vet spel gta lcs
dat ligt niet aan het spel maar aan het scherm van de psp, het valt misschien minder op bij andere spellen, maar dat is omdat GTA 'felle huidkleuren' gebruikt en als deze overgaan naar zwart of vice versa dan zie je inderdaad dat ghosting gebeuren, ik heb er zelf geen last van en zie het zeldenAnoniem: 84457 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:24:
Thnx voor de pic dat maakt het 1 en ander wel wat duidelijker.
Deze game dus eerst maar es in een winkel testen, voordat ik tot een koop over ga.
Volgens mij is dit ook niet de makkelijkste manierMoning2 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:49:
[...]
waar dan ? ik maakte een audio cd image met mn muziek, mount-e deze met daemon tools en overzetten maar, beetje moeilijk gedoe dus ... waar heb je die tool vandaan
bij de weg: wat een gruwelijk vet spel gta lcs![]()
Klik hier
[ Voor 5% gewijzigd door Razr op 03-12-2005 23:58 ]
Thnx voor je uitleg!Moning2 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:52:
[...]
dat ligt niet aan het spel maar aan het scherm van de psp, het valt misschien minder op bij andere spellen, maar dat is omdat GTA 'felle huidkleuren' gebruikt en als deze overgaan naar zwart of vice versa dan zie je inderdaad dat ghosting gebeuren, ik heb er zelf geen last van en zie het zelden
Het toch wel logisch dat ik wil kijken of die ghosting zo irritant is dat ik er hinder van heb..?
Op sommige forums storen mensen zich er enorm aan, hangt het dan ook per PSP af of zijn het de gebruikers die zich er snel aan storen?
superB
nee, jij bent gewoon geen zeikerdinXs schreef op zondag 04 december 2005 @ 03:13:
Ik stoor me er totaal niet aan om eerlijk te zijn. Heb btw een Jappen PSP, volgens mij was het daar ook minder op?
mensen die daar over klagen hebben meestal een 30 inch CRT scherm, verwend, dus snel aan het zeuren bij het kleinste minpuntjeAnoniem: 84457 schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:17:
[...]
Thnx voor je uitleg!
Het toch wel logisch dat ik wil kijken of die ghosting zo irritant is dat ik er hinder van heb..?
Op sommige forums storen mensen zich er enorm aan, hangt het dan ook per PSP af of zijn het de gebruikers die zich er snel aan storen?
Dit topic is gesloten.