Het Playstation Portable Game topic Deel 1

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.987 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 12:11
Razr schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:19:
Woeii, naar die game kijk ik echt uit. Is het ook een (ver)nieuwe versie of een remake?
waarschijnlijk een remake zover ik heb gelezen :) heel misschien wel een paar andere dingen.. Ik kan niet wachten op GT4 multiplayer op de PSP :D

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:54:
Ik heb PES5 nu al bijna een week en het is echt een goed spel :D
Ik krijg er na een tijdje spelen wel kramp van in mn vingers

Ik moet zeggen dat ik de laatste weken toch al veel meer op mn PSP speel dan toen ik m net had
Heb je ook de PS2 of de PC versie? Zo ja, is de gameplay gewoon goed of zet je als je thuis komt meteen de PSP weg en ga je achter de PS2/PC verder met PES?

Die analoge stick zit gewoon niet op de juiste plek om langdurig te PESsen volgens mij.

Ik zit ook te overwegen een PSP te gaan halen, en PES5 staat dan heel hoog op mn games lijstje.

Heeft iemand trouwens ervaringen met Twisted Metal: Head On? Het 1e deel op de PS1 heb ik helemaal grijs gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 08:05
Ja ik heb deze thuis liggen :-)

maar moet eerlijk zijn, ik vind hem niet zo geweldig ( ik heb de vorige delen niet gespeeld )
Besturing ligt wel lekker, en vind het top dat je verschillende Niveau's kan inzetten.

Maar na een tijdje word ik het wel weer zat en stap ik toch weer over op mij
  • GTA
  • Whipe out
  • Pursuit Force
Best leuke game, maar ik zou hem pas halen als hij in de budgetbakken zou liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Zamorano schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:56:
[...]

Heb je ook de PS2 of de PC versie? Zo ja, is de gameplay gewoon goed of zet je als je thuis komt meteen de PSP weg en ga je achter de PS2/PC verder met PES?

Die analoge stick zit gewoon niet op de juiste plek om langdurig te PESsen volgens mij.

Ik zit ook te overwegen een PSP te gaan halen, en PES5 staat dan heel hoog op mn games lijstje.

Heeft iemand trouwens ervaringen met Twisted Metal: Head On? Het 1e deel op de PS1 heb ik helemaal grijs gespeeld.
Ik heb PES4 op de PS2 en ja de besturing is wel even wennen, maar ik speel op het moment meer de PSP versie omdat ik dan overal kan spelen :)
Wel jammer dat er geen Master League inzit, maar ik speel nu de NL competitie en dat is ook wel leuk om te doen

Ik vind trouwens de graphics van dit spel erg goed, ik ben echt benieuwd wat de PSP nog gaat brengen op grafisch gebied

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 16:58

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om te scoren als ik de analoge stick gebruik... Gaat altijd naast, terwijl het met de digitale een stuk beter gaat om te scoren. Alleen daar kan ik dan weer niet normaal mee lopen. Kan iemand mij uitleggen hoe je nou redelijk makkelijk kan richten op goal.

Domme vraag, ik weet het, maar kan het bijna nergens terug vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 17:40
Er is geen tool dat je psp vanaf je pc leest he? Dus USB connecte en films bekijken of mp3 luisteren? Alles moet nog steeds op een idioot dure memory stick? ( of via 4HDD shit enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:56

DaWaN

'r you wicked ??

Caboman schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:25:
Er is geen tool dat je psp vanaf je pc leest he? Dus USB connecte en films bekijken of mp3 luisteren? Alles moet nog steeds op een idioot dure memory stick? ( of via 4HDD shit enzo)
Als je een pc in de buurt hebt waarom kijk je dan niet via PC 8)7 Ja sorry hoor het concept van PSP is draagbaar zijn.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
OsseMaarten schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:54:
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om te scoren als ik de analoge stick gebruik... Gaat altijd naast, terwijl het met de digitale een stuk beter gaat om te scoren. Alleen daar kan ik dan weer niet normaal mee lopen. Kan iemand mij uitleggen hoe je nou redelijk makkelijk kan richten op goal.

Domme vraag, ik weet het, maar kan het bijna nergens terug vinden
Ik merk daarbij niet echt een groot verschil tussen de PSP of PS2 versie eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
DaWaN schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:55:
[...]

Als je een pc in de buurt hebt waarom kijk je dan niet via PC 8)7 Ja sorry hoor het concept van PSP is draagbaar zijn.
Sorry verkeerde topic, het was meer het idee van een medium zien als een memory stick, niet als pc via USB. Heb op dit moment geen memory stick meer, en zo is het een veel goedkoper alternatief om dingen te testen, zoals mp4 video's en homebrew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:16:
[...]

Ik heb PES4 op de PS2 en ja de besturing is wel even wennen, maar ik speel op het moment meer de PSP versie omdat ik dan overal kan spelen :)
Wel jammer dat er geen Master League inzit, maar ik speel nu de NL competitie en dat is ook wel leuk om te doen

Ik vind trouwens de graphics van dit spel erg goed, ik ben echt benieuwd wat de PSP nog gaat brengen op grafisch gebied
Ik heb m gehaald en net even een potje gespeeld. Eigenlijk kon ik meteen goed overweg met de PSP-controls op 5*. Alleen heb je ietsjes minder overzicht met de camera en vind ik het iets lastiger om sidesteps enzo te doen maar dat is gewoon even wennen.

ML is jammer maar vind ik niet zo'n punt, wat ik wel vervelend vind is dat je de appearance van je spelers niet kunt editten.
Nu eens kijken voor een option file (suggesties zijn welkom).

Morgen ga ik voor ik op vakantie ga nog even kijken voor een autolader en iets van een racespel.
Burnout Legends vind ik niet zo, Wipeout Pure leek me wel vermakelijk en DTM2 ziet er ook wel goed uit. Nog maar even rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:06

inXs

known as inXs

Caboman schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:13:
[...]

Sorry verkeerde topic, het was meer het idee van een medium zien als een memory stick, niet als pc via USB. Heb op dit moment geen memory stick meer, en zo is het een veel goedkoper alternatief om dingen te testen, zoals mp4 video's en homebrew.
Dit dus ;) Maar goed, verkeerde topic idd :P

Iemand die hier ook een beetje fanatiek bezig is met untold legends? Ik vind het echt een super diablo kloon. Vooral lekker s'ochtends in de trein als ik nog een beetje suf ben :P Niet teveel nadenken en lekker hakken maar ;)

Legend of heroes vind ik ook een super lekker spel, maar 1 rpg op zijn tijd vind ik nu wel even prima. Verder speel ik nog steeds lekker ssx on tour. Rete lekker spel vind ik dat, controls zijn goed, ziet er mooi uit, prima te doen dus :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 16:18
Ik speel nu ruim een maand Burnout Legends en eigenlijk begint hij al te vervelen. Ik zit nu rond de 30% completed, maar heb het gevoel alles nu wel te hebben gezien :?
Ga nu eens naar whipeout en ridgeracer kijken, misschien dat dat me langer kan amuseren.

Over Mercuty lees ik eigenlijk nauwelijk iets. Is dat wat? Het lijkt mij wel geinig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:50
frickY schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:37:
Ik speel nu ruim een maand Burnout Legends en eigenlijk begint hij al te vervelen. Ik zit nu rond de 30% completed, maar heb het gevoel alles nu wel te hebben gezien :?
Ga nu eens naar whipeout en ridgeracer kijken, misschien dat dat me langer kan amuseren.

Over Mercuty lees ik eigenlijk nauwelijk iets. Is dat wat? Het lijkt mij wel geinig namelijk.
mercury is idd wel tof :) soms wat frustrerend, maar verder wel tof, zit nu al op 68 % dus verwacht niet dat je 50 uur zoet bent ofzo ;) als ik em heb uitgespeeld mag je em wel van me kopen ;) kun je nog even burnout uitspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 18:59

FaceDown

Storende factor.

?? Ik had hier toch een post geplaatst?

Ik kan niet online komen met Gretzky.. Heb m'n wireless netwerk goed geconfigd want de wizard geeft aan dat er verbinding met internet is. Toch krijg ik 'An error has occured' in het spel als ik verbinding met de server probeer te maken (of een serverlijst op wil vragen). Iemand enig idee? Heb een vast IP ingesteld, en de WEP-sleutel ingevoerd.

[ Voor 3% gewijzigd door FaceDown op 20-12-2005 23:33 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Caboman schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:13:
[...]

ok je hebt et getest en het werkt, waar wil je et dan op zetten :? |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Moning2 op 20-12-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:30:
?? Ik had hier toch een post geplaatst?

Ik kan niet online komen met Gretzky.. Heb m'n wireless netwerk goed geconfigd want de wizard geeft aan dat er verbinding met internet is. Toch krijg ik 'An error has occured' in het spel als ik verbinding met de server probeer te maken (of een serverlijst op wil vragen). Iemand enig idee? Heb een vast IP ingesteld, en de WEP-sleutel ingevoerd.
Nee, je bent nu aan het crossposten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Zamorano schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:38:
[...]

Ik heb m gehaald en net even een potje gespeeld. Eigenlijk kon ik meteen goed overweg met de PSP-controls op 5*. Alleen heb je ietsjes minder overzicht met de camera en vind ik het iets lastiger om sidesteps enzo te doen maar dat is gewoon even wennen.
Ik vind dat van die camera ook jammer, ik heb ook liever wat meer overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Syphon Filter ziet er ook veelbelovend uit :)

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/2762/34357.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/2762/34356.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Ziet er niet slecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:46

RMB

Nee, geen right mouse button!

Als je een duitse psp koopt, kun je hem dan op NL zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
RMB schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:28:
Als je een duitse psp koopt, kun je hem dan op NL zetten?
Jahoor, zelfs de japanse versie kan dat.
Maar dit post je ook al in het PSP topic zelf. :P

Ik heb gisteren SOCOM voor op de PSP gekocht. En jawel, hij kan online! Zat binnen 5 minuten online via mijn router hier thuis.
De besturing is wel even wennen vergeleken de PS2 (zelf aimen op de PS2), maar na één level single-player (die overigens beter is dan SOCOM II @ PS2 vind ik) ben je de besturing al gewend.

Tis wel een US import, maar kan dus gewoon via Ned. online spelen. :D

Enne Syphon Filter ziet er idd erg smakelijk uit! Hoop dat de MP ook goed is.. EN dat ie online kan. :9

[ Voor 9% gewijzigd door endless op 21-12-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 18:59

FaceDown

Storende factor.

Ff een domme vraag dan, maar moet je je voor online gamen ergens registreren?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
FaceDown schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:58:
Ff een domme vraag dan, maar moet je je voor online gamen ergens registreren?
Nee, je maakt een account aan om online te spelen.
Maar dat is alleen een nickname & wachtwoord.

@ Fricky
Nee, deze maak je gewoon op het Socom Netwerk aan.
Die PIN heb ik nog steeds niet aangevraagd volgens mij.

En NFS rivals heb ik weggedaan voor ik het al gespeeld had.. :P
Most Wanted zag er best goed uit.
Maar weet dus niet of ie ook mooier is dan rivals.

Checked iemand die PSP game-ruil site nog weleens trouwens?
Mijn Metal Gear staat erop, ruil tegen Mercury/Lumines.

[ Voor 41% gewijzigd door endless op 21-12-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Iets van youronlinenickname.com ofzo toch? Heb mn PIN nog steeds niet binnen :?

Heb vandaag even NFSU Rivals gespeelt.. maar vind hem niet echt geweldig :? Op mn pc (p3 733mhz met gefore2 MX440) vind ik NFSU1 mooier... Is Most Wanted wel wat je van NFSU zou verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:56

DaWaN

'r you wicked ??

Zamorano schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:38:
[...]
Morgen ga ik voor ik op vakantie ga nog even kijken voor een autolader en iets van een racespel.
Burnout Legends vind ik niet zo, Wipeout Pure leek me wel vermakelijk en DTM2 ziet er ook wel goed uit. Nog maar even rondkijken.
BurnOut Legends is eigenlijk hetzelfde als BurnOut3 voor de PS2 + auto's en banen van BurnOut 2 erbij. DTM Race Driver 2 is eigenlijk ook precies hetzelfde als PC/PS2 versie. Ik vind ze allebei wel leuk :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• Moning2
endless schreef op woensdag 21 december 2005 @ 20:12:
[...]

Nee, je maakt een account aan om online te spelen.
Maar dat is alleen een nickname & wachtwoord.

@ Fricky
Nee, deze maak je gewoon op het Socom Netwerk aan.
Die PIN heb ik nog steeds niet aangevraagd volgens mij.

En NFS rivals heb ik weggedaan voor ik het al gespeeld had.. :P
Most Wanted zag er best goed uit.
Maar weet dus niet of ie ook mooier is dan rivals.

Checked iemand die PSP game-ruil site nog weleens trouwens?
Mijn Metal Gear staat erop, ruil tegen Mercury/Lumines.
toon volledige bericht
is dat metal gear wat aan dan ? ik heb mercury bijna uitgespeeld :P

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-04 08:40
Het wordt tijd voor deeltje 2 :D

Anoniem: 137262

Ik heb wrc voor de psp en je kan daar ook online mee spelen. Ik krijg het enkel voor geen meter voor elkaar:s Ik heb een speciale pin gevraagt en ik zou binnen 30 dagen een disk binnen krijgen.... helaas nog niet gehad maar er stond dat ik tussentijds met username en pass online kon gaan. echter als ik wrc opstart en aangeef online te spelen zie ik voor de rest geen servers of wat dan ook. ligt dit aan mij of omdat ik de disc voor de psp nog niet heb?

P.S. Tis de eerste ervaring om online te komen via mijn router (gewoon websites etc... lukt prima) enkel bij games is dit dus het eerste.

Doe ik iets verkeerds of moet ik echt wachten op de umd disk om online te kunnen met games?

• Moning2
Anoniem: 137262 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:22:
Ik heb wrc voor de psp en je kan daar ook online mee spelen. Ik krijg het enkel voor geen meter voor elkaar:s Ik heb een speciale pin gevraagt en ik zou binnen 30 dagen een disk binnen krijgen.... helaas nog niet gehad maar er stond dat ik tussentijds met username en pass online kon gaan. echter als ik wrc opstart en aangeef online te spelen zie ik voor de rest geen servers of wat dan ook. ligt dit aan mij of omdat ik de disc voor de psp nog niet heb?

P.S. Tis de eerste ervaring om online te komen via mijn router (gewoon websites etc... lukt prima) enkel bij games is dit dus het eerste.

Doe ik iets verkeerds of moet ik echt wachten op de umd disk om online te kunnen met games?
welke umd disk :?
ik zou ook een pin code krijgen bijna een maand geleden, maar ik heb em nog steeds niet :?

• endless
  • Niet online
Moning2 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:21:
[...]

is dat metal gear wat aan dan ? ik heb mercury bijna uitgespeeld :P
Metal Gear is opzich best gaaf..
Ben hem alleen beu. :P
Ik wil een puzzelspel en mijn lokale gameshop heeft geen 2e-hands Lumines/Mercury (jup, ik wil hem 2e hands, ik vind 50 euro voor een puzzelspel toch ff iets teveel.) staan en geeft maar 15 euro terug voor "2e hands games". Lees anders ff een review van Metal Gear, of mail me.
Afbeeldingslocatie: http://endlessnl.com/mail.png

En over die PINcode, volgens heb je die helemaal nergens nodig hoor.
Dat is puur voor Sony's database ofzo.
Bij de PS2 had je hem wel serieus nodig, anders kon je je modem niet configureren. Maar ik ben nog geen spel tegengekomen wat om die code vraagt.

Wat ik trouwens jammer vind van bijv. SOCOM. Er zit geen game-sharing ingebouwd. Dat zouden ze echt in elk spel moeten inbouwen. Zit ook niet in GTA, maar dat is best logisch omdat het een grote stad is. Ook dat je met 2 games uit verschillende regio's (één uit EU, één uit de VS) niet tegen elkaar kunt gamen is erg jammer.

[ Voor 47% gewijzigd door endless op 22-12-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
endless schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:20:
[...]

Metal Gear is opzich best gaaf..
Ben hem alleen beu. :P
Ik wil een puzzelspel en mijn lokale gameshop heeft geen 2e-hands Lumines/Mercury (jup, ik wil hem 2e hands, ik vind 50 euro voor een puzzelspel toch ff iets teveel.) staan en geeft maar 15 euro terug voor "2e hands games". Lees anders ff een review van Metal Gear, of mail me.
[afbeelding]

En over die PINcode, volgens heb je die helemaal nergens nodig hoor.
Dat is puur voor Sony's database ofzo.
Bij de PS2 had je hem wel serieus nodig, anders kon je je modem niet configureren. Maar ik ben nog geen spel tegengekomen wat om die code vraagt.

Wat ik trouwens jammer vind van bijv. SOCOM. Er zit geen game-sharing ingebouwd. Dat zouden ze echt in elk spel moeten inbouwen. Zit ook niet in GTA, maar dat is best logisch omdat het een grote stad is. Ook dat je met 2 games uit verschillende regio's (één uit EU, één uit de VS) niet tegen elkaar kunt gamen is erg jammer.
toon volledige bericht
ik zal eens een review checken.

Wat ik trouwens ook ontzettend bagger vind bij GTA is dat er geen infrastructure mode in zit, dat zou helemaal perfect zijn 8) mercury kan trouwens met 2 players ad-hoc, alleen nog nooit gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130171

weet iemand waar je helicopter kan krijgen van GTA??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 130171 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:01:
weet iemand waar je helicopter kan krijgen van GTA??
zoals ik al zei in het psp topic...
www.maxbot.com/gta/

nu stil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
endless schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:20:
[...]

GTA wordt vanaf de UMD gestreamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
whatzert schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 15:48:
[...]

GTA wordt vanaf de UMD gestreamed.
Waarom kan ie dan ook niet meteen met game-sharing naar een andere PSP toe streamen? Is het zoveel data die gestreamed wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Ik heb de 3 nieuwe muziek paketten van Wipeout Pure op mijn PSP gezet maar nu blijft ie hangen bij het loading scherm of als ik muziek wil gaan luisteren ingame.
Iemand nog dit probleem?

Wat ik raar vind is dat die paketten niet op de Wipeout Pure site zijn te downloaden maar alleen op yourpsp.com

[ Voor 24% gewijzigd door Zonekill op 24-12-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 15:34
Zonekill schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 17:21:
Ik heb de 3 nieuwe muziek paketten van Wipeout Pure op mijn PSP gezet maar nu blijft ie hangen bij het loading scherm of als ik muziek wil gaan luisteren ingame.
Iemand nog dit probleem?

Wat ik raar vind is dat die paketten niet op de Wipeout Pure site zijn te downloaden maar alleen op yourpsp.com
Uhm, Wipeoutpure.com linkt door naar yourpsp.com...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
TranceSetter schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 17:25:
[...]

Uhm, Wipeoutpure.com linkt door naar yourpsp.com...
Ja, klopt maar er staat op de WP site geen download link naar yourpsp voor de nieuwe muziek paketten!? Maar goed bij mij werken die muziekpaketten niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
je hebt wel een EU-versie van wipeout. Ik heb zelf de USA versie, en die kan de pakketten uit Europa niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Hm,
Zat hier met een neefje een poging te doen om met z'n tweeen te multiplayen in NFS:MW
ALs ik dan ad-hoc selecteer zien we elkaar we kunnen joinen, maar dan kunnen we niet verder. In de nfs:mw faq staat dat je tot maximaal 4 spelers kunt spelen, maar het lijkt dat je er perse 4 moet hebben.
Met z'n tweeen lukt het dus niet... (Heb geen start-verder-whatever knop)
Wie weet raad?

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
FirmPete schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:14:
Hm,
Zat hier met een neefje een poging te doen om met z'n tweeen te multiplayen in NFS:MW
ALs ik dan ad-hoc selecteer zien we elkaar we kunnen joinen, maar dan kunnen we niet verder. In de nfs:mw faq staat dat je tot maximaal 4 spelers kunt spelen, maar het lijkt dat je er perse 4 moet hebben.
Met z'n tweeen lukt het dus niet... (Heb geen start-verder-whatever knop)
Wie weet raad?
heb je dat channel gebeuren in het psp menu wel goed staan ? las ik een keer iets over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 20:26

BioHazard

*\o/*

Moning2 schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:21:
[...]

heb je dat channel gebeuren in het psp menu wel goed staan ? las ik een keer iets over :)
Je moet als er 2 mensen in een game zitten, ook wel ff "Ready" aangeven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Ik heb net een PSP gekregen voor muziek, maar ik wil er eigelijk ook spellen op kunnen spelen. O-)
En nou blijkt ook nog eens dat je ze online kan spelen.
Heeft er iemand toevallig een site waar alles over de PSP staat beschreven?
Dus over hoe je spellen installeerd, over online gaming en gamesharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Games koop je in de winkel. Als ze het ondersteunen kan je er mee online spelen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Is er nog iemand die spiderman 2 speelt?
Hoe de hell verlsa je Vulgore (ofzo.. die groene kale kerel met vleugels).

Ik heb nu 2 keer gehad dat hij om wat voor reden dan ook neerstortte en ik hem een paar schoppen kon geven.. maar geen idee hoe ik hem aan de grond krijg :?

// Edit
Heb het voor elkaar. IS zoals de eerdere baas weer makkelijker dan verwacht. Gewoon wachten tot hij geen energie-blaat om zich heen heeft en dan springen en een paar trappen geven. Als hij valt hem van de dakrand trappen. Zelfde geld voor het 2de deel, zijn haak ontwijken en alstie vastrzit bespringen en schoppen.

[ Voor 38% gewijzigd door frickY op 27-12-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
FirmPete schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:14:
...multiplayen in NFS:MW...ad-hoc......perse 4 moet hebben.
Met z'n tweeen lukt het dus niet... (Heb geen start-verder-whatever knop) ...
Ik was dus op zoek naar de ready knop.... Die zit levensgroot bovenaan het lijstje spelers bij de joiners.
Daarna heeft de host een start knop.
Soms kan je ergens hopeloos overheen kijken...

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Laatst online: 17:39
Is er al bekend wanneer Tokobot uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
suspect schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:06:
Is er al bekend wanneer Tokobot uitkomt?
Als het goed is staat er geen EU release geplant, wel is ie in Amerika uitgekomen op 5 december en in Japan op 15 december volgens Gamefaqs.com. Importje dan maar he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Weet iemand waar ik een lijst kan vinden met spellen die werken met firmware 1.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Caboman schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:25:
Weet iemand waar ik een lijst kan vinden met spellen die werken met firmware 1.5?
vind jij google ook zo geweldig ? ...
http://www.google.nl/search?q=working+games+1.5

• Moning2
geweldig, weer een nieuwe cheatdevice (0.6)
nu ken je vliegen met je dodo :)

http://www.maxbot.com/gta/

Anoniem: 114521

Weet er iemand of er een tetris bestaat voor PSP? Ik dacht dat ze die misschien in Namco Battle Museum (of zoiets) zouden gestopt hebben, maar als ik op de website van dit spel kijk zit het er niet bij. Zit het misschien ergens anders in? Of ga ik mij nu nog een Nintendo DS ook moeten aanschaffen om mijn ma te laten tetrissen?

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
naar mijn weten is er geen tetris op de psp , maar je kunt anders voor je ma (en wss voor jezelf ) lumines aanschaffen want dat is gewoon dé tetris van 2005 :7

• Moning2
Anoniem: 114521 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 10:18:
Weet er iemand of er een tetris bestaat voor PSP? Ik dacht dat ze die misschien in Namco Battle Museum (of zoiets) zouden gestopt hebben, maar als ik op de website van dit spel kijk zit het er niet bij. Zit het misschien ergens anders in? Of ga ik mij nu nog een Nintendo DS ook moeten aanschaffen om mijn ma te laten tetrissen?
die gta lcs exploit kan tetris draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 16:58

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

http://testing.onlytherightanswers.com/winportal.html

Hier zit ook een tetris in... (dus browsen naar deze site met je psp)

EDIT: Doh, daar zit ie dus niet in, wel veel andere leuke zooi

Deze moet je hebben:
http://www.webtopsp.com/psptetris/index.htm

[ Voor 35% gewijzigd door majoh op 30-12-2005 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91261

Heb van de week Star Wars Battlefront II
gekregen het spel zelf vind ik een van de betere alleen wil deze wel eens blijven hangen
als ik afsluit of als ik een restart van een level doen
Ik februik firmware 2.0
hebben meer mensen hier last van (heb me ms-stick al geformateerd maar hielp niet echt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 91261 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:04:
Heb van de week Star Wars Battlefront II
gekregen het spel zelf vind ik een van de betere alleen wil deze wel eens blijven hangen
als ik afsluit of als ik een restart van een level doen
Ik februik firmware 2.0
hebben meer mensen hier last van (heb me ms-stick al geformateerd maar hielp niet echt)
dat heet laden...
als het spel bleef hangen tijdens het spelen, kom dan gerust zeuren maar dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91261

Moning2 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:14:
[...]

dat heet laden...
als het spel bleef hangen tijdens het spelen, kom dan gerust zeuren maar dit...
A. ALs een spel laad reset je PSP niet :?
B. Ik vraag naar ervaring en mogelijk oplossing
C: Flamen doe je maar lekker tegen mensen met wie je hebt geknikkerd en niet als Forum vervuiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 91261 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:22:
[...]

A. ALs een spel laad reset je PSP niet :?
B. Ik vraag naar ervaring en mogelijk oplossing
C: Flamen doe je maar lekker tegen mensen met wie je hebt geknikkerd en niet als Forum vervuiler.
jij zei 'hangen' en niet resetten, das toch wat anders en ik zet hier niks in de fik... :?
probeer eens de disk schoon te maken, een stofje kan wel eens vervelend zijn, anders terugbrengen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:12

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Vraagje over Lumines, eentje waarvan ik het antwoord al heel lang zoek maar niemand lijkt het te weten (heb ook alle PSP topics hier doorgezocht, er rept niemand een woord over)

Als je aan het spelen bent, zie je bovenin een pijl in de vorm van een loop. Als je blokjes maakt, verandert dat op een gegeven moment in het woord "change" met een pijl omhoog erbij. Het is niet iets wat bij een skin hoort aangezien het in alle skins op dezelfde manier te zien is. Iemand enig idee waar dit voor dient?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164445

het is gewoon onderdeel van de interface, maar heeft geen functie.

op gamefaqs vroeg iemand dat ook geloof ik. eens zoeken voor een link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

.oisyn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:20:
Vraagje over Lumines, eentje waarvan ik het antwoord al heel lang zoek maar niemand lijkt het te weten (heb ook alle PSP topics hier doorgezocht, er rept niemand een woord over)

Als je aan het spelen bent, zie je bovenin een pijl in de vorm van een loop. Als je blokjes maakt, verandert dat op een gegeven moment in het woord "change" met een pijl omhoog erbij. Het is niet iets wat bij een skin hoort aangezien het in alle skins op dezelfde manier te zien is. Iemand enig idee waar dit voor dient?
Erg goeie vraag. Ik heb het spel nu helemaal uitgespeeld ( ALLES unlocked en platgespeeld :) ) en ben er nooit achter gekomen ( vroeg het mezelf wel altijd af )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik ben nu bezig met een nieuw deel van dit topic. In overleg met een aantal personen in het normale PSP topic is er besloten het homebrew gedeelte ook in dit topic te voegen, aangezien dit meer met elkaar te maken heeft. Het is immers allemaal software.

Het topic gaat dat ook het Playstation Portable Software Topic heten, maar mijn vraag is of we dan wederom deel 1 moeten gebruiken, of er gewoon deel 2 van maken, omdat het gewoon een uitbreiding van is.

Poll: Moet het PSP Software Topic deel 1 of deel 2 heten?
# 1, het is immers een nieuwe versie
# 2, het gaat verder waar het andere stopt
# 2, anders gaan we ook niet vooruit
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=108206&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 44% gewijzigd door TranceSetter op 04-01-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
TranceSetter schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:17:
Ik ben nu bezig met een nieuw deel van dit topic. In overleg met een aantal personen in het normale PSP topic is er besloten het homebrew gedeelte ook in dit topic te voegen
3 posts erover.. wat een overleg :), noem het 'normale' psp topic dan het PSP hardware topic ofzo, anders blijven de 'nieuwkomers' daar lullen over thuisbrauw

[ Voor 4% gewijzigd door Moning2 op 04-01-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Moning2 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:44:
[...]

3 posts erover.. wat een overleg :), noem het 'normale' psp topic dan het PSP hardware topic ofzo, anders blijven de 'nieuwkomers' daar lullen over thuisbrauw
Ja gewoon een apart hard- en software topic. Who cares welk deel het is, die oude topics gaan toch dicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Moning2 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:44:
[...]

niet zo bijdehand he :P

Maargoed, het worden dan een Software en een Hardware topic en we starten bij 1 ;)

Wel zo handig. Nu is wel mijn vraag of er iemand is die veel verstand heeft van homebrew, zodat ook daar wat over in de SP kan, want zelf heb ik daar geen ervaring mee (op button swappen na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Waarom niet 3 topics?
- HW
- SW
- Games

Ik lees in dit topic vooral graag over games, en heb niet zoveel met dat hele homebrew gebeuren (heb al een tijd geleden ge-upgrade van 1.5 naar 2.5....)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Spyro_the_Dragon schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 07:42:
Waarom niet 3 topics?
- HW
- SW
- Games

Ik lees in dit topic vooral graag over games, en heb niet zoveel met dat hele homebrew gebeuren (heb al een tijd geleden ge-upgrade van 1.5 naar 2.5....)
we kunnen het niet maken zoals iedereen het wil natuurlijk, maar 3 topics wordt al weer erg veel, voor je het weet hebben we er nog een accesoires topic bij :/

enne, nog even upgraden naar 2.6 he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Waarom bij 1 beginnen? Zo kom je natuurlijk nergens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112960

Weet iemand wanneer gran turismo 4 mobile edition voor de PSP uitkomt?

Ik zoek overal maar kan er nergens wat over vinden.

Alvast bedankt! _/-\o_

@edit: Volgens mij heb ik wat gevonden, zo te zien komt GT4m
1 maart 2006 uit. Kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 112960 op 05-01-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hij komt inderdaad in 2006 uit, maar wanneer is helaas nog niet bekend...
Maart dit jaar lijkt me overigens wel heel vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Anoniem: 112960 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:43:
Weet iemand wanneer gran turismo 4 mobile edition voor de PSP uitkomt?

Ik zoek overal maar kan er nergens wat over vinden.

Alvast bedankt! _/-\o_

@edit: Volgens mij heb ik wat gevonden, zo te zien komt GT4m
1 maart 2006 uit. Kan iemand dit bevestigen?
Maart 2006 lijkt me een beetje vroeg aangezien er nog (bijna) geen nieuwe informatie of screenshots zijn vrijgegeven. Reken meer op ergens in de herst van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whatzert schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:50:
[...]

Maart 2006 lijkt me een beetje vroeg aangezien er nog (bijna) geen nieuwe informatie of screenshots zijn vrijgegeven. Reken meer op ergens in de herst van dit jaar.
Ik zag op een of andere site maart 2006 staan, maar daar stond niet bij voor welke regio, dat zal dan wel japan zijn ofzo, dan zal het idd nog wel tot aan de herfst duren voordat we 'm hier kunnen krijgen.
Dan ga ik vanmiddag lekker GTA LCS kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik heb onlangs Ridge Racer even gespeelt, en kan niet bevatten hoe dit spel een 9.1 op Gamespot kan krijgen. Ik vind de gameplay echt verschrikkelijk. Voornamelijk het sturen is totaal niet realistisch.. je drift met je ogen dicht elke bocht op topsnelheid zo door. Athans, in het eerste veld. Vond het de moeite niet om verder te spelen.
WipeOut Pure was ook niet helemaal wat ik ervan had verwacht.

Ik heb nu TOCA Racing Driver 2, en dat bevalt al een heel stuk beter. Heb hetzelfde gevoel als met Gran Turismo op de PS2. Goed spel dus, als je het mij vraagt.
Burnout Legends is me ook goed bevallen, maar na 50% completed begint het toch erg eentonig te worden.

Iemand die deze meningen met mij deelt? Ik ben erg nieuwsgierig naar Gran Turismo voor de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik vind Wipeout Pure wél heel goed, TRD2 wil ik nog eens proberen.

GT voor de PSP lijkt me dan weer niks, te veel races om alleen op dat kleine schermpje te spelen en zo'n semi-sim wil ik toch liever met een stuurtje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

frickY schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:37:
Ik heb onlangs Ridge Racer even gespeelt, en kan niet bevatten hoe dit spel een 9.1 op Gamespot kan krijgen. Ik vind de gameplay echt verschrikkelijk. Voornamelijk het sturen is totaal niet realistisch.. je drift met je ogen dicht elke bocht op topsnelheid zo door. Athans, in het eerste veld. Vond het de moeite niet om verder te spelen.
WipeOut Pure was ook niet helemaal wat ik ervan had verwacht.

Ik heb nu TOCA Racing Driver 2, en dat bevalt al een heel stuk beter. Heb hetzelfde gevoel als met Gran Turismo op de PS2. Goed spel dus, als je het mij vraagt.
Burnout Legends is me ook goed bevallen, maar na 50% completed begint het toch erg eentonig te worden.

Iemand die deze meningen met mij deelt? Ik ben erg nieuwsgierig naar Gran Turismo voor de PSP.
Helemaal mee eens TOCA2/DTM2 is de beste race sim op de PSP..
Als je in carreer voorbij 50% komt begint het ook flink moeilijk te worden..

Ik kijk ook naar GT..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wellicht is ie al eerder gepost, maar ik wilde jullie deze 'firmware capability chart' niet onthouden.

:)

[ Voor 23% gewijzigd door MaZo op 06-01-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Wordt het dan moeilijk? Ik zi nog steeds in de eerste map :D
Wel grappig. Gister een filmpje gezien van topgear dat ze een circuit uit GT IRL gaan testen.. en dat is volgens mij ook het eerste circuit in TOCA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand trouwens die GTA cheat van Maxbot.com gebruikt?
Zo ja, werkt het een beetje?
En hoe gebruik je dat ding als je in 't spel zit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:40

Martinspire

Awesomeness

ikke
werkt wel aardig

voor je eigen savegame moet je eerst de savegame met trainer laden en daarna die van jezelf (duurt 30 sec ofzo) maar dan als je de psp op standby zet onthoud hij de trainer wel
werkt echt subliemen zo wordt het spel imo wel iets leuker onder andere door de choppers

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 112960 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:50:
Heeft iemand trouwens die GTA cheat van Maxbot.com gebruikt?
Zo ja, werkt het een beetje?
En hoe gebruik je dat ding als je in 't spel zit? :?
je houdt L1 (linkerschouderknop) en naar boven op de vierpuntsdruktoets (klinkt als speelgoed voor een kind van 4... :+ ) in en dan komt er een menu tevoorschijn met een hele zooi opties, het werkt geweldig en ik kan niet meer zonder 333 mhz :) met die instelling draait het zo'n beetje overal smooth :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Eindelijk is daar dan deel 2: Het Playstation Portable Game topic Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:49
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste