Het Playstation Portable Game topic Deel 1

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.157 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Moning2 schreef op zondag 04 december 2005 @ 09:21:
[...]

nee, jij bent gewoon geen zeikerd :P. het zou kunnen, maar lijkt me sterk :)
Naja bij spellen bijvoorbeeld als NFS, of SSX lijkt het door dat ghosting of je wat sneller gaat zeg maar. Net als die blur bij NFS underground als je erg veel tempo maakte. Magoed, het stoort mij gelukkig niet :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Bij side scrolling 2D emulatie spellen is het soms ook wel eens hinderlijk. En bij dat introspelletje van Ridge Racer zie je het ook duidelijk ghosten. Ook nu met die rode achtergrond ghost het vreselijk. Ik zou wel eens willen weten hoeveel ms dat scherm is en ik weet wel dat ik voorlopig geen LCD voor mn PC wil

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Bij Ridge Racer is het ook heel erg ja :?
Maar bij GTA stoort het mij minder, omdat dat spel altijd wel een beetje van die vage graphics had

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:27
DaWaN schreef op zondag 04 december 2005 @ 11:56:
Bij side scrolling 2D emulatie spellen is het soms ook wel eens hinderlijk. En bij dat introspelletje van Ridge Racer zie je het ook duidelijk ghosten. Ook nu met die rode achtergrond ghost het vreselijk. Ik zou wel eens willen weten hoeveel ms dat scherm is en ik weet wel dat ik voorlopig geen LCD voor mn PC wil
hehe zo erg is dat niet bij lcd schermen voor de pc, als ze een 8 ms er in deden zaten we waarschijnlijk met dithering en een heel hoge(re...) prijs, en ik vertel je alvast, dat ziet dr pas niet uit ;)

dit zal wel 30 ms ofzo zijn, ik heb dit nog nooit gehad op mn laptop of lcd scherm bij mn desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
heeft iemand voor mij een complete savegame voor gta ? tis geniaal met die cheats 8)

laat maar, kheb dr al 1 :)

[ Voor 19% gewijzigd door Moning2 op 04-12-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
DaWaN schreef op zondag 04 december 2005 @ 11:56:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel ms dat scherm is en ik weet wel dat ik voorlopig geen LCD voor mn PC wil
Euhmm.. anders verdiep je je eerst een beetje in de techniek van LCD. Er zijn zat schermen die geen ghosting meer vertonen.

edit: ja er is nog wel ghosting bij 4ms, maar dat zie je alleen niet :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Razr op 04-12-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik ben van plan om er is een game bij te gaan kopen, ben beetje uitgekeken op ridge racers:p Ben op zoek naar een game die niet gaat vervelen en die je kan blijven spelen. Ik zat zelf eerst te denken aan lumines, maar nu is GTA uit en zit ik toch te twijfelen. Wat raden jullie aan? andere suggesties zijn ook welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:08:
hey ik ben van plan om er is een game bij te gaan kopen, ben beetje uitgekeken op ridge racers:p Ben op zoek naar een game die niet gaat vervelen en die je kan blijven spelen. Ik zat zelf eerst te denken aan lumines, maar nu is GTA uit en zit ik toch te twijfelen. Wat raden jullie aan? andere suggesties zijn ook welkom
GTA LCS is erg gaaf :) De andere ken ik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Kan iemand mij een tipje geven mbt Burnout Legends?

Ik speel World Tour - Compact Class
Ik heb alles in de Tour-mode al op goud, en wil nu ook alles in Crash op goud hebben.
Alleen ik kom met geen mogelijkheid aan de benodigde $360.000 schade in 'Winter City', het 5de veld 'Snow Joke'. Hoger dan de $300.000 kom ik gewoonweg niet :?

Wat moet ik mijn aandacht op vesitgen? De bussen die achter de dwarsstraat staan, of het verkeerd wat over die dwarsweg rijdt? Heb beide geprobeerd, ook gecombineerd, maar het schiet gewoon niet op 8)7

[ Voor 60% gewijzigd door frickY op 05-12-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

frickY schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:44:
Kan iemand mij een tipje geven mbt Burnout Legends?

Ik speel World Tour - Compact Class
Ik heb alles in de Tour-mode al op goud, en wil nu ook alles in Crash op goud hebben.
Alleen ik kom met geen mogelijkheid aan de benodigde $360.000 schade in 'Winter City', het 5de veld 'Snow Joke'. Hoger dan de $300.000 kom ik gewoonweg niet :?

Wat moet ik mijn aandacht op vesitgen? De bussen die achter de dwarsstraat staan, of het verkeerd wat over die dwarsweg rijdt? Heb beide geprobeerd, ook gecombineerd, maar het schiet gewoon niet op 8)7
Je moet over een schans heen, tankauto raken dan in die 'knal' rijden op een stel bussen landen en daar je crashbreken laten knallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:08:
lumines mag je van me kopen voor 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:13:
[...]

lumines mag je van me kopen voor 25 euro.
Niet leuk ? Of al uitgespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
DaWaN schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:00:
Je moet over een schans heen, tankauto raken dan in die 'knal' rijden op een stel bussen landen en daar je crashbreken laten knallen >:)
Ook geprobeerd. Maar als ik dat 'knal'-item raak stuiter ik over die bussen heen en stuiter ergens in een marktstalletje achterin of wat het ook moge voorstellen :/

[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 05-12-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't gaat me er niet om of iemand een spel te koop heeft, dat is bijzaak (wel handig natuurlijk :P ) maar ik ben gewoon op zoek naar een verslavend spel dat je niet zat bent na een maand. Ik zat te twijfelen tussen lumines en GTA:LCS andere suggesties zijn ook welkom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lumines had ik 1uur gespeeld en ik zei WTF wa heb ik gekocht, 2 dagen niet gespeeld en plots had ik zin om het nog es te proberen, na een maand spelen is het nog altijd vermakelijk en ben het nog absoluut nie beu

GTA heb ik wss morgen dus ik kan niet vergelijken maar lumines is wel vettig.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Lumines heeft 3 maanden van m'n studentenleven gekost :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

frickY schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:17:
[...]

Ook geprobeerd. Maar als ik dat 'knal'-item raak stuiter ik over die bussen heen en stuiter ergens in een marktstalletje achterin of wat het ook moge voorstellen :/
Net ff geprobeerd maar ik haal zo weer goud :) Het is wel belangrijk dat je zowel de zilvere als de goude cashbonus pakt anders lukt het idd niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prototype schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:32:
Lumines heeft 3 maanden van m'n studentenleven gekost :D ;)
ik heb ondertussen al 2x 999999 gehaald :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:38:
[...]

ik heb ondertussen al 2x 999999 gehaald :p
Gefeliciteerd, ik trouwens 6x (m'n savegame staat hier ergens gelinked) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
DaWaN schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:55:
Net ff geprobeerd maar ik haal zo weer goud :) Het is wel belangrijk dat je zowel de zilvere als de goude cashbonus pakt anders lukt het idd niet
Had net in de trein eindelijk 349.. cashbonus gemist :(
Ik zie overigens maar 1 bonus. Vlak achter die eerste auto, welke int begin rechts vd weg stilstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

frickY schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:54:
[...]

Had net in de trein eindelijk 349.. cashbonus gemist :(
Ik zie overigens maar 1 bonus. Vlak achter die eerste auto, welke int begin rechts vd weg stilstaat?
Goud ligt net na het eerste kruispunt aan de linkerkant en zilver zit bij het 2e kruispunt in de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doe ik die powerstart bij burnout ?

het staat 2 paginas terug dus :+

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

zijn er ook cheats voor nfs rivels???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag dan toch maar lumines gekocht, na ze allebei (lumines en GTA:LCS) even in de winkel uitgeprobeerd te hebben. Trouwens erg moeilijk om winkels te vinden die bereid zijn om je ff een spel te laten testen in de winkel:s Bij de ene freerecord shop kon ik lumines testen alleen daar hadden ze geen GTA meer, toen kwam ik bij een andere free recordshop waar ze wel GTA hadden. Maar daar mocht ik 'm niet testen :s Bij de intertoys doen ze er ook niet aan, bij de musicstore gelukkig wel, maar daar moest ik wel mn volledige portemonnee inleveren als borg omdat ik anders wel eens terplekke weg kon rennen met het spel in mn psp:s Naja goed...uiteindelijk GTA dan ook 10 minuutjes gespeeld en 't zag er allemaal wel leuk en aardig uit, maar ik had niet het gevoel dat ik me hier echt eindeloos mee zou kunnen vermaken. Ook lumines kwam in de winkel niet zo heel erg overtuigend over. Maar toen hij eenmaal in mn bezit en ik thuis begon bleek 't toch wel erg verslavend te zijn. En dat was precies wat ik zocht een game die leuk blijft, ook na een aantal maanden. En dat is volgens mij wat lumines te bieden heeft. Bij GTA komt het er volgens mij toch op neer dat je op een gegeven moment een beetje doelloos rond gaat lopen zwerven en rijden, beetje schieten mensen omleggen en dan van ach...ik heb 't wel weer gezien. Ik heb tot nu toe iig nog geen spijt van mn aankoop. Bovendien was ie ook nog is voordeliger omdat er toevallig een pre-used versie van lumines bij de freerecord shop stond. Was 35 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:39:
Vandaag dan toch maar lumines gekocht, na ze allebei (lumines en GTA:LCS) even in de winkel uitgeprobeerd te hebben. Trouwens erg moeilijk om winkels te vinden die bereid zijn om je ff een spel te laten testen in de winkel:s Bij de ene freerecord shop kon ik lumines testen alleen daar hadden ze geen GTA meer, toen kwam ik bij een andere free recordshop waar ze wel GTA hadden. Maar daar mocht ik 'm niet testen :s Bij de intertoys doen ze er ook niet aan, bij de musicstore gelukkig wel, maar daar moest ik wel mn volledige portemonnee inleveren als borg omdat ik anders wel eens terplekke weg kon rennen met het spel in mn psp:s Naja goed...uiteindelijk GTA dan ook 10 minuutjes gespeeld en 't zag er allemaal wel leuk en aardig uit, maar ik had niet het gevoel dat ik me hier echt eindeloos mee zou kunnen vermaken. Ook lumines kwam in de winkel niet zo heel erg overtuigend over. Maar toen hij eenmaal in mn bezit en ik thuis begon bleek 't toch wel erg verslavend te zijn. En dat was precies wat ik zocht een game die leuk blijft, ook na een aantal maanden. En dat is volgens mij wat lumines te bieden heeft. Bij GTA komt het er volgens mij toch op neer dat je op een gegeven moment een beetje doelloos rond gaat lopen zwerven en rijden, beetje schieten mensen omleggen en dan van ach...ik heb 't wel weer gezien. Ik heb tot nu toe iig nog geen spijt van mn aankoop. Bovendien was ie ook nog is voordeliger omdat er toevallig een pre-used versie van lumines bij de freerecord shop stond. Was 35 euro
pre-used... :') een deftig woord voor 2e hands 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:34:
't gaat me er niet om of iemand een spel te koop heeft, dat is bijzaak (wel handig natuurlijk :P ) maar ik ben gewoon op zoek naar een verslavend spel dat je niet zat bent na een maand. Ik zat te twijfelen tussen lumines en GTA:LCS andere suggesties zijn ook welkom?
World of Poker ?!

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Laatst online: 12-09 11:43
welke games zijn eigenlijk zijn een beetje online te spelen, en dan bedoel waar zijn er ook daadwerkelijk tegenstanders te vinden.
Ik kom alleen bij NFS most wanted kom ik tegenstanders tegen en verder eigenlijk nergens.
doe ik iets fout of zijn er nog maar weinig spelers online.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Deze lijkt me, voor een redelijke prijs, wel interessant: klik

Mortal Kombat 1,2 en 3 op één UMD :D
Zo te zien is deze binnenkort verkrijgbaar

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 07-12-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hopelijk doen ze niet hetzelfde als met MAT op de PS2.....erachter komen dat uiteindelijk toch niet alle delen erop staan :(

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:39:
Hopelijk doen ze niet hetzelfde als met MAT op de PS2.....erachter komen dat uiteindelijk toch niet alle delen erop staan :(
alle 3 de delen staan erop met wifi play
en de laaste revisies van de arcade. dus ook smoke is te bevechten in deel 2
door beneden start te drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Heb jij m al ofzo? :)
Is wel geinig dat je via WiFi kunt spelen

[ Voor 50% gewijzigd door SToRM666 op 07-12-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige met het volgende probleem?

Ik heb bijna een jaar geleden een PSP gekocht, over laten komen uit Japan. Daarbij had ik het spelletje Ridge Racers, later heb ik daar nog Lumines, Darkstalkers, SmartBomb, Dynasty warriors en Brotherhood of the blade bij gekocht. En nu valt het me op dat al deze spellen, op Luminis na, ENORM snel gaan vervelen. Iets wat ik bij mijn PS2 of GBA nooit heb gehad.

Nu zit ik dus al heel wat maanden met homebrew wat SNES spelletjes te spelen, maar komop ... dat is toch niet de bedoeling! Ik wil gave spellen, mooi, 3D, lang verhaal, veel uren speelplezier.

Daarom zit ik heel erg te wachten op de volgende games:

- Final Fantasy (om het even welke)
- Field Commander
- Breath of Fire III

Wat zijn nou de spellen waar jullie naar uitkijken? En vinden jullie ook niet dat er bijna altijd veel te weinig goeie games te krijgen zijn bij een launch.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

@OmegaProject, ik heb eigenlijke exact hetzelfde, het enige spelletje dat me tot nu toe heeft weten te boeien is toch echt Lumines... De rest is even ooeeeh, aaah in het begin, maar het verveelt super snel. Ik heb een tijdje nu GTA en die is best leuk, maar om eerlijk te zijn zie ik niet in dat ik dat spel nog ga spelen nadat ik het b.v. heb uitgespeeld. Nee, het wachten is op lumines 2(aangekondigd \o/) en street fighter alpha 3 voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Laatst online: 22-06 12:59
Gta vind ik terwijl ik hem net heb al behoorlijk saai. Ik ken die hele stad namelijk al.. Ik weet het, het is gewoon liberty city van GTA III maar dat vond ik juist ook het gave aan gta, cruisen door de stad die je nog niet kent.

@ hierboven: ik denk dat je met die trainer nog wel wat speelplezier uit gta kunt persen. Altijd leuk met army chopper :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zou het wel leuk vinden als er een nieuwe Tomb Raider op de PSP zou verschijnen :)

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 08-12-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 17:09
SToRM666 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:11:
Ik zou het wel leuk vinden als er een nieuwe Tomb Raider op de PSP zou verschijnen :)
jaaaa dat zou verdikkie wel tof zijn ja!

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:11
flappie27 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 00:18:
Gta vind ik terwijl ik hem net heb al behoorlijk saai. Ik ken die hele stad namelijk al.. Ik weet het, het is gewoon liberty city van GTA III maar dat vond ik juist ook het gave aan gta, cruisen door de stad die je nog niet kent.

@ hierboven: ik denk dat je met die trainer nog wel wat speelplezier uit gta kunt persen. Altijd leuk met army chopper :).
Ik heb GTA nu ook en ik heb gemerkt dat je echt niet altijd uren eraan hoeft te zitten om missies te doen. Ik heb GTA3 op de pc ook lang geleden uitgespeeld, maar LCS kan mij zeker wel weer boeien. Als je zin hebt om gewoon ff te kloten kun je taxi/brandweer/ambulance/politie missies doen, unique stunts, etc (en ik heb nog niet de 2 andere gebieden unlocked).

Ik vind het jammer dat Need For Speed: Most Wanted niet de free roam heeft zoals in de PC versie, anders had die ook erg gaaf geweest... nog eens wat reviews en screenshots gaan zoeken daarvan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Vraag ik me btw af hoe je Mortal Kombat moet spelen met die vierpuntsdruktoets :(

Dat wordt matten met de joystick...opzich wel arcade...maja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Michael Knight schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 00:54:
Vraag ik me btw af hoe je Mortal Kombat moet spelen met die vierpuntsdruktoets :(

uuh DUH ja....

zo speelde je het op de pc toch ook?(met die pijltjes)

joystick is voor noobs :Y) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Koekoek, de vierpuntsdruktoets op de PSP ondersteunt geen schuine moves...dus schuin naar voren springen kan niet, tenzij je de knoppen forceert....iets met het ontwerp van de knoppen van de PSP :(

Probeer maar eens mortal kombat via een emulator te spelen (welke dan ook) schuin gaat alleen als je de knoppen heel hard indrukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Mijn knoppen van mijn psp ondersteunen wel schuine moves? Met ssx, burnout, legend of heroes etc etc, kan ik gewoon schuin haar met de vierpuntsdruktoets.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Michael Knight schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 07:42:
Koekoek, de vierpuntsdruktoets op de PSP ondersteunt geen schuine moves...dus schuin naar voren springen kan niet, tenzij je de knoppen forceert....iets met het ontwerp van de knoppen van de PSP :(

Probeer maar eens mortal kombat via een emulator te spelen (welke dan ook) schuin gaat alleen als je de knoppen heel hard indrukt :)
nicht rijder, bij een of ander vechtspel volgens mij kwam een geval voor op de 'vierpuntsdruktoets' zodat je makkelijker 2 knoppies kan indrukken (rechts en boven bijvoorbeeld), misschien wat voor jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Moning2 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:03:
[...]

nicht rijder, bij een of ander vechtspel volgens mij kwam een geval voor op de 'vierpuntsdruktoets' zodat je makkelijker 2 knoppies kan indrukken (rechts en boven bijvoorbeeld), misschien wat voor jou :P
Ja, dat lijkt me ook wel handig, maar was dat niet alleen in Japan in een beperkte oplage?

Plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.pspupdates.qj.net/capcom_2Dfixes_2Dpsp_2Dpad_2D20051206012420902_2D000.jpg

Trouwens, Square-Enix heeft een RPG aangekondigd, kom maar op met RPG's op de PSP :):

Afbeeldingslocatie: http://www.pspupdates.qj.net/Valkyrie_Profile_logo.gif
Square Enix has announced that a remake of the first Valkyrie Profile, Valkyrie Profile: Lenneth will be released for PSP on March 2, 2006.

This title will be a remake of the first Valkyrie Profile which was released for the Playstation in December of 1999. The game has won incalculable fans for it’s great quality. In the PSP title, there will also be some original movie which links with the Valkyrie Profile 2 for PS2. Also, the game will be changed to adapt to the wide screen of the PSP.
En als ik nu toch bezig ben :P David Jaffe, de man achter God of War (PS2) heeft aangekondigd op z'n blog dat hij bezig is met een PSP project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
whatzert schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:40:
[...]

Ja, dat lijkt me ook wel handig, maar was dat niet alleen in Japan in een beperkte oplage?

Plaatje:

[afbeelding]

Trouwens, Square-Enix heeft een RPG aangekondigd, kom maar op met RPG's op de PSP :):

[afbeelding]

[...]

En als ik nu toch bezig ben :P David Jaffe, de man achter God of War (PS2) heeft aangekondigd op z'n blog dat hij bezig is met een PSP project.
ik wilde net die link neerzetten :P maarre dat ding zal ook nog wel in europa komen, anders importeert die zeur em maar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
SToRM666 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:11:
Heb jij ff mazzel, hij komt er namelijk aan :)

http://www.tothegame.com/game.asp?id=4671

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:28:

Wat zijn nou de spellen waar jullie naar uitkijken? En vinden jullie ook niet dat er bijna altijd veel te weinig goeie games te krijgen zijn bij een launch.
Precies hetzelfde gevoel, ik wacht op every extend, loco rolo en tokobot lijkt mij ook wel leuk :) Tevens vind ik het jammer dat de game functie (legaal) eigenlijk helemaal niet wordt benut, uitgelezen kans om demos te verspreiden.

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Gaaaf!! Die moet ik hebben :)
Michael Knight schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 00:54:

Ik zat daar ook al aan te denken ja, die van de PSP is niet echt zo goed voor schuine moves :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Ik heb daar eigenlijk alleen iets van gemerkt bij Tony Hawk's Underground 2 Remix. Ik zie echter nergens een optie om hem in te stellen op de analog stick, die kun je alleen gebruiken als je aan het lopen bent? :'( Toch jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Net MediEvil Resurrection uitgespeeld... Wat een wazig einde maarja. Toch een super spel vind ik zelf, erg grappig allemaal, en zolang Rayman niet op de PSP komt, blijft dit mijn favoriete platformer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slpinter cell komt op de PSP _/-\o_

Een titel die prima op deze console past imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:35:
[...]

Play Asia shipped gewoon naar nederland hoor! :)
Ik bestel er vaak zonder problemen!
maar werken die versies van games wel op onze PSP's hier in europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:58:
[...]

maar werken die versies van games wel op onze PSP's hier in europa?
Waarom niet? Lees je de topics wel eens door?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
je kan zkr niet gta multiplayer met 1 umd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

warchaser schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:03:
je kan zkr niet gta multiplayer met 1 umd?
Nee, google.nl

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Moning2 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:03:
[...]

Nee man, klootviool :P, dies voor mijn chick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

gta:lcs trainer versie 3 is uit en volgens mij nu ook voor europese versies: http://www.maxbot.com/gta/

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

gta:lcs laat wel zien hoe erg de ghosting is op de PSP :/ desondanks is het een bruut spel :9

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik denk trouwens dat het geen ghosting is van de psp maar van het spel want ik weet nog dat toen ik vice city op de pc deed en ik nog niet een goede 3d kaart had, ik zoiets ook had maar je daardoor iets uit moest zetten in de settings, hij het wel fatsoenlijk deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Yup, das een wazige GTA feature. Op de PC was dat het eerste dat ik uitzette, op de PSP zit die optie er helaas niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
djmantri schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:34:
ik denk trouwens dat het geen ghosting is van de psp maar van het spel want ik weet nog dat toen ik vice city op de pc deed en ik nog niet een goede 3d kaart had, ik zoiets ook had maar je daardoor iets uit moest zetten in de settings, hij het wel fatsoenlijk deed
Het is wel ghosting. GTA LCS is speciaal voor de PSP gemaakt, elke PSP heeft dezelfde specs he. GTA Vice City voor de PC waar jij het over hebt, MOET wel verschillende opties hebben om special effects bijvoorbeeld uit te zetten omdat niet iedereen exact dezelde PC specs heeft, maar miljarden verschillende specs. De PSP is in tegenstelling altijd hetzelfde en ze gaan toch echt geen optie er in bouwen waarmee je de graphics/effects minder kunt zetten zodat hij smoother loopt omdat dit allemaal al geoptimaliseerd is. En het schermpje van de PSP heeft gewoon een hoge refreshrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

whatzert schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:44:
[...]

Het is wel ghosting. GTA LCS is speciaal voor de PSP gemaakt, elke PSP heeft dezelfde specs he. GTA Vice City voor de PC waar jij het over hebt, MOET wel verschillende opties hebben om special effects bijvoorbeeld uit te zetten omdat niet iedereen exact dezelde PC specs heeft, maar miljarden verschillende specs. De PSP is in tegenstelling altijd hetzelfde en ze gaan toch echt geen optie er in bouwen waarmee je de graphics/effects minder kunt zetten zodat hij smoother loopt omdat dit allemaal al geoptimaliseerd is. En het schermpje van de PSP heeft gewoon een hoge refreshrate.
Blijft wazig dat ze er een 'grafische feature' instoppen die zo lelijk is dat iedereen hem liever uitzet...

Ik kan me ook niet voorstellen dat het softwarematig nabootsen van ghosting enige goede uitwerking heeft op de performance :?

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 11-12-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

als het bij de pc al standaard aanstaat en je bij een goede 3dkaart er niets van merkt vind ik het gewoon in de game zitten (dat je het uit kunt zetten is een tweede maar dat kan met zoveel opties niet (meer) )

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 11-12-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

djmantri schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:37:
als het bij de pc al standaard aanstaat en je bij een goede 3dkaart er niets van merkt vind ik het gewoon in de game zitten (dat je het uit kunt zetten is een tweede maar dat kan met zoveel opties niet (meer) )
Ik snap jou niet of jij snapt mij niet. Het staat standaard aan maar is gewoon lelijk. Het lijkt me naast dat het lelijk is ook alleen maar performance verlagend werken ipv andersom, waardoor ik me afvraag waarom de feature er uberhaupt in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Bosmonster schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:02:
[...]

Blijft wazig dat ze er een 'grafische feature' instoppen die zo lelijk is dat iedereen hem liever uitzet...

Ik kan me ook niet voorstellen dat het softwarematig nabootsen van ghosting enige goede uitwerking heeft op de performance :?
En hoe kun je die 'grafische feature' dan wel niet uitzetten op je PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

whatzert schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:14:
[...]

En hoe kun je die 'grafische feature' dan wel niet uitzetten op je PSP?
Misschien moet je de paar posts ervoor ook even lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
In bijv. Vice City werd deze "blur-optie" ook extra aangezet. Met die optie zag het er veel warmer uit.. Ik GTA LCS heb ik er trouwens nooit echt veel van gemerkt. Geen (te opvallend) verschil met de pc versie's. Ik heb trouwens de import uit de VS.. Maar dat hoort weinig uit te maken lijkt me.

Owja, vanavond in de Mezz te Breda game-avond van een plaatselijke game-shop, helemaal gratis. :)
Ik ga dus lekker met een paar maten en andere bezoekers via WiFi GTA'en 8) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Bosmonster schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:25:
[...]

Misschien moet je de paar posts ervoor ook even lezen ;)
Bosmonster schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:39:
Yup, das een wazige GTA feature. Op de PC was dat het eerste dat ik uitzette, op de PSP zit die optie er helaas niet in :(
Normaliter lees ik alle posts door :) Deze even over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Zojuist even Pro Evolution Soccer 5 bij de MM gehaald voor mn PSP :) Ik heb nog maar 1 partij gespeeld (accu was leeg :P ), maar het ziet er goed uit en het speelt ook goed. Alleen wordt het beeld wel een beetje wazig bij snelle bewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier in dit forum al een aantal die PoPoLoCrois hebben gespeeld?
Zit erg te twijfelen tussen PoPo of The Legend Of Heroes..De laatste lijkt me sowieso een slowpace RPG te zijn..
Maar als iemand hier enige ervaringen kan posten over beide dan wel 1 van de 2 spellen, dat kan me keuze misschien wel wat vergemakkelijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
whatzert schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:44:
[...]

Zeker zijn de games geoptimaliseerd maar dan wel op een CPU snelheid van 222MHz. Terwijl de PSP 333 MHz kan, dit i.v.m. de accu capaciteit. In de toekomst als de betere accus veel verkocht zijn zou er best een optie gemaakt kunnen worden waarbij je kan kiezen of de games op 222 of 333 MHz (bij homebrew kan dit al) moeten draaien. Of praat ik nu onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Zou idd mogelijk kunnen zijn...

Van GT4 is echter bekend dattie op 333mhz gaat draaien en het uiterste uit de psp zal proberen te halen. Een 222mhz optie voor deze game lijkt me dan niet handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:39:
Zijn er hier in dit forum al een aantal die PoPoLoCrois hebben gespeeld?
Zit erg te twijfelen tussen PoPo of The Legend Of Heroes..De laatste lijkt me sowieso een slowpace RPG te zijn..
Maar als iemand hier enige ervaringen kan posten over beide dan wel 1 van de 2 spellen, dat kan me keuze misschien wel wat vergemakkelijken. :)
PoPo ken ik verder niet, ik heb zelf wel legend of heroes. Ikzelf vind het qua stijl en gameplay wel op golden sun lijken ( als je dat kent tenminste ). Het is echt een rpg'tje eigenlijk, lange gameplay, vechten met meerdere mannetjes, level uppen, dingen uitzoeken. De graphics zien er lekker uit, vind het allemaal ook wat lijken op secret of mana bijvoorbeeld. Beetje kiddy, echte old skool rpg stijl.

Uiteraard moet je in het spel weer met vele personages praten om verder te komen, er zijn ook vele side quests aanwezig die je naar eigen keuze kan doen. Voordeel van dit spel is wel, dat wanneer je met iemand moet praten (maarja soms heb je geen idee wie diegene is) dat er dan al op enige afstand een uitroepteken boven dat hoofd staat (zo hoef je niet eerst iedereen aan te spreken). Ikzelf zit nu zo ongeveer op de 40uur spelen en ben nog niet bij het einde in ieder geval.

En als je een rpg zoekt, is misschien untold legends ook wat voor jou. Als je diablo (1/2) wat vond dan is dit zeker een aanrader. Volgens vrienden van me, is het de perfecte diablo kloon. Een pure hack and slash RPG dus.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prince Of Persia Last Revelation is een Warrior Within kopie ?

Ik heb hem nu maar hij is echt precies hetzelfde :(

Miskoop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

als het goed is is ie niet 100% hetzelfde, zouden andere levels in zitten (extra ofzo) maar in principe is het het zelfde verhaal ja (wel een goed verhaal maar jammer als je hem dus al es gedaan hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:38:
Prince Of Persia Last Revelation is een Warrior Within kopie ?

Ik heb hem nu maar hij is echt precies hetzelfde :(

Miskoop :(
Daar heb je recensies voor :)

Maar ja, het was al bekend. Van screenshots kun je dat ook al aardig zien. De reden dat ik hem niet gekocht heb..

Tomb Raider: Legend komt wel op de PSP. En Splinter Cell natuurlijk, al zou dat ook wel weer eens een directe port kunnen zijn van een oudere versie..

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 14-12-2005 15:44 ]

Verwijderd

ik heb 't spel lumines en nu heb ik elke keer een probleempje, telkens als ik nieuwe hoogste highscore heb, dus nr 1 dan vraagt of ik 't spel wil loaden of saven of zoiets, ik kan me de exacte tekst niet meer herinneren. Het komt er in ieder geval op neer dat daarna die nieuwe highscore wordt gewist en gewoon de oude er nog steeds staat, erg fijn als je net drie kwartier bezig bent geweest. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en zo ja hoe kan ik dit verkomen? Ik geloof dat er gevraagd wordt: 'do you want to save data?' en als ik dan yes doe dan wordt 't juist gewist:s echt heel vaag en dat blijft ie ook vragen elke keer als ik in challenge mode ga.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:47:
ik heb 't spel lumines en nu heb ik elke keer een probleempje, telkens als ik nieuwe hoogste highscore heb, dus nr 1 dan vraagt of ik 't spel wil loaden of saven of zoiets, ik kan me de exacte tekst niet meer herinneren. Het komt er in ieder geval op neer dat daarna die nieuwe highscore wordt gewist en gewoon de oude er nog steeds staat, erg fijn als je net drie kwartier bezig bent geweest. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en zo ja hoe kan ik dit verkomen? Ik geloof dat er gevraagd wordt: 'do you want to save data?' en als ik dan yes doe dan wordt 't juist gewist:s echt heel vaag en dat blijft ie ook vragen elke keer als ik in challenge mode ga.
3kwartier is niks man ;)

Maar ik heb de japanse versie en weet dus niet wat er sta maar had hetzelfde probleem. Je moet de eerste vraag cancellen en de 2e vraag confirmen, dan slaat hij je score op.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:12:
[...]

3kwartier is niks man ;)

Maar ik heb de japanse versie en weet dus niet wat er sta maar had hetzelfde probleem. Je moet de eerste vraag cancellen en de 2e vraag confirmen, dan slaat hij je score op.
thanks, m'n highscore tot nu toe is 100.000 (niet gesaved helaas, hoogste gesaved is 75.000) Vraag me af of het me lukt om veel verder te komen, is ook een beetje kwestie van geluk denk ik. Aan de andere kant dacht ik in 't begin ook dat ik niet verder zou komen dan 30.000 ofzo dus wie weet. Nog tips van iemand?

• whatzert
Zonekill schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:57:
[...]

Zeker zijn de games geoptimaliseerd maar dan wel op een CPU snelheid van 222MHz. Terwijl de PSP 333 MHz kan, dit i.v.m. de accu capaciteit. In de toekomst als de betere accus veel verkocht zijn zou er best een optie gemaakt kunnen worden waarbij je kan kiezen of de games op 222 of 333 MHz (bij homebrew kan dit al) moeten draaien. Of praat ik nu onzin?
Michael Knight schreef op woensdag 14 december 2005 @ 02:14:
Zou idd mogelijk kunnen zijn...

Van GT4 is echter bekend dattie op 333mhz gaat draaien en het uiterste uit de psp zal proberen te halen. Een 222mhz optie voor deze game lijkt me dan niet handig..
Sony heeft gezegt dat ze niet boven de 222MHz gaan zitten, bron kan ik nu ff niet zo snel vinden.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

Voorlopig hoef je nog niet op spellen die op 333 draaien te rekenen, simpelweg omdat alle bestaande versies van de firmware die tot nog toe zijn uitgebracht het niet mogelijk maken om de cpu hoger dan 222mhz te zetten. Je kunt dus als developer niet hoger dan 222 draaien en voorlopig zie ik dit ook nog niet gebeuren. Sony heeft er in ieder geval nog niets over toegezegd.

• Moning2
jasjenl schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:09:
Voorlopig hoef je nog niet op spellen die op 333 draaien te rekenen, simpelweg omdat alle bestaande versies van de firmware die tot nog toe zijn uitgebracht het niet mogelijk maken om de cpu hoger dan 222mhz te zetten. Je kunt dus als developer niet hoger dan 222 draaien en voorlopig zie ik dit ook nog niet gebeuren. Sony heeft er in ieder geval nog niets over toegezegd.
wat nutteloos... soms (lees:vaak) gaat gta wel even wat trager draaien, draait dus op 222, zou wel 333 mogen dan
maar met sommige homebrew gevallen konden ze de cpu wel op 333 zetten, dus dat klopt niet helemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

Moning2 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:53:
[...]

wat nutteloos... soms (lees:vaak) gaat gta wel even wat trager draaien, draait dus op 222, zou wel 333 mogen dan
maar met sommige homebrew gevallen konden ze de cpu wel op 333 zetten, dus dat klopt niet helemaal ;)
Wat ik zeg klopt perfect: homebrew kan inderdaad wel op 333, maar daar had ik het niet over. Wat homebrew doet, kan officiële software niet doen, namelijk buiten de officiele sony libraries om functies van 't apparaat aansturen. Daar doelde ik dus op: games zullen voorlopig nog niet van de 333 mhz mogelijkheid gebruik kunnen maken, ook al kan het apparaat het eigenlijk best aan, puur door de policy van Sony. Er is wel vraag vanuit developers om de frequentie hoger te kunnen zetten, maar vooralsnog moeten ze met lede ogen toezien dat je als homebrewer op dit punt meer uit de psp kunt halen dan als officiëel developer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
jasjenl schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 00:21:
[...]
Wat ik zeg klopt perfect: homebrew kan inderdaad wel op 333, maar daar had ik het niet over. Wat homebrew doet, kan officiële software niet doen, namelijk buiten de officiele sony libraries om functies van 't apparaat aansturen. Daar doelde ik dus op: games zullen voorlopig nog niet van de 333 mhz mogelijkheid gebruik kunnen maken, ook al kan het apparaat het eigenlijk best aan, puur door de policy van Sony. Er is wel vraag vanuit developers om de frequentie hoger te kunnen zetten, maar vooralsnog moeten ze met lede ogen toezien dat je als homebrewer op dit punt meer uit de psp kunt halen dan als officiëel developer..
je zei dat de firmware het niet mogelijk maakt... nou het is wel degelijk mogelijk, dus met homebrew, dat bedoelde ik ;)
maarja boeiend, eerst maar eens (goede) homebrew voor mn 2.01 :) dat tetris is ook niet veel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

wel leuk om te weten btw dat de console dus nog de helft meer kan :+
maar idd, ik zou ook liever eerst een betere batterij willen dan dat ik om de 2u moet opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik uit de Puzzle Chamber geraak bij Prince of Persia Revelations ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nu altijd op de donkerste mod van het scherm

in het begin zei ik pff das dom, alsan op de hoogste, maar de batterij gaat bijna dubbel zo lang mee, en eenmaal je het gewend bent, kijk je er niet meer om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Ja precies, een vriend van mij heeft ook sinds kort een PSP en hij vond de batterij al zo snel leeg raken. Ik zo van, probeer dat ene knopje eens voor je scherm. Nu is ie tevreden met de batterijduur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zet m altijd op de middelste stand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
ik op de hoogste :) vind em lang genoeg meegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Iemand hier toevallig in het bezit van het leuke spel : Pursuit Force ?
Aangezien ik met het volgende probleem zit.

in het begin kan je 3 missies doen.
1 van de eerste is dat je een verrader naar het vliegtuig moet brengen.
Deze is voor mij onmogelijk. aangezien mijn auto altijd word opgeblazen.

Heeft iemand hier handige tips voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Kun je Burnout nou wel of niet multiplayeren via het internet?

Als ik in burnout > multiplayer > join game kies, kan hij namelijk niets vinden. Ik heb wel verbinding met het internet via een WLAN-router naast me. Off kun je alleen maar Ad Hoc - met een andere PSP - spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
frickY schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:54:
Kun je Burnout nou wel of niet multiplayeren via het internet?

Als ik in burnout > multiplayer > join game kies, kan hij namelijk niets vinden. Ik heb wel verbinding met het internet via een WLAN-router naast me. Off kun je alleen maar Ad Hoc - met een andere PSP - spelen?
nee die zit dr niet in, alleen ad-hoc :) of het moet via xlink kai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
ehrm even een vraagje.. Ik volg dit topic niet echt goed ;)
Kan je al homebrew draaien op firmware 2.0? en weet iemand een release datum van Gran turismo? :P dan kan ik namelijk die release datum nemen + 12 maanden = wanneer die uitkomt ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

KappeNou schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:50:
ehrm even een vraagje.. Ik volg dit topic niet echt goed ;)
Kan je al homebrew draaien op firmware 2.0? en weet iemand een release datum van Gran turismo? :P dan kan ik namelijk die release datum nemen + 12 maanden = wanneer die uitkomt ;)
www.google.com (homebrew + firmware 2.0) good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
freekweb schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:05:
[...]

www.google.com (homebrew + firmware 2.0) good luck
wh00t.. maar dan hebben jullie niks meer om over te praten :P

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Jawel.. over games voor de PSP, waar het topic voor is bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
frickY schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:33:
Jawel.. over games voor de PSP, waar het topic voor is bedoeld.
Ehrm omg.. Sorry? :P ik dacht dat ik in het algemene PSP topic aan het posten was whahahaha :D
Maareh weten jullie wel wat meer over gran turismo? of is dat nog steeds niet duidelijk :(

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Gran Tourismo laat 2006 pas (was eerst zomer, nu onbepaald dus herfst)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Woeii, naar die game kijk ik echt uit. Is het ook een (ver)nieuwe versie of een remake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb PES5 nu al bijna een week en het is echt een goed spel :D
Ik krijg er na een tijdje spelen wel kramp van in mn vingers

Ik moet zeggen dat ik de laatste weken toch al veel meer op mn PSP speel dan toen ik m net had

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.